Net eindelijk het spel gekocht. Moet zeggen dat het een erg leuk spel is
. Vanavond maar eens wat proberen te bouwen
. Voor mensen die zin hebben om mij toe te voegen: mor_deth.
Ik heb hier uit dit topic gewoon maar 'n aantal mensen toegevoegd die de afgelopen tijd hun PSN ID hebben gepost en klopt het dat je eerder online gematcht wordt aan vrienden dan aan onbekenden? Lijkt namelijk wel zo, ik kom harlekein best vaak tegen
.
Ik moet nog 'n paar 4x levels halen dus nog wat meer mensen toegevoegd ...
Vanavond ook maar eens online proberenPilske schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:15:
Ik heb hier uit dit topic gewoon maar 'n aantal mensen toegevoegd die de afgelopen tijd hun PSN ID hebben gepost en klopt het dat je eerder online gematcht wordt aan vrienden dan aan onbekenden? Lijkt namelijk wel zo, ik kom harlekein best vaak tegen.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ik ga vanavond rond 20u30 eens wat levels doorspelen die ik gevonden heb in een topic die allemaal de moeite schijnen te zijn. Als er mensen zijn die zin hebben om mee te spelen, voeg me dan maar toe
PSN id: NL_SToRM
Sinds het weekend heb ik dit spel ook! Wat lachen is dit zeg! Om in je 1tje te doen single of online of samen.. damn het blijft gewoon echt humor 
Mijn PSN is NL-Thunder
Kunnen we dit ook samen eigenlijk doen dmv uitnodigingen oid ?
Mijn PSN is NL-Thunder
Kunnen we dit ook samen eigenlijk doen dmv uitnodigingen oid ?
Blij Met Wilco
Ik heb hem ook gekocht 
Wat een leuk en vernieuwend spel.
Enige wat ik wel jammer vind is de verschrikkelijke lag als je online gaat
Wat een leuk en vernieuwend spel.
Enige wat ik wel jammer vind is de verschrikkelijke lag als je online gaat
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 22-12-2008 23:29 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha, dat was zalig.SToRM666 schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:07:
Ik ga vanavond rond 20u30 eens wat levels doorspelen die ik gevonden heb in een topic die allemaal de moeite schijnen te zijn. Als er mensen zijn die zin hebben om mee te spelen, voeg me dan maar toe
Waren enkel 5-sterrenlevels ... echt de moeite.
Zijn de storylevels van Metal Gear eigenlijk gratis? Ik heb gezien dat de nieuwe trophies al 'beschikbaar' zijn. Het zou maar dom zijn indien het enkel in het level-pack zit. Dan is die platinum trophie al helemaal onbereikbaar
Mijn PSN is Zwartkijker trouwens
Edit: heb het gevonden:
* Non-MGS Level Pack owners can PLAY the MGS Story Levels by joining a “host” who owns the pack and play the levels online together. Now you won’t be able to keep any objects, but you can have tons of fun just PLAYing.
* MGS Level Pack owners will be able to CREATE levels with any of these items (including the Paintinator) and SHARE them online for everyone to play.
PlayStation Blog
[ Voor 31% gewijzigd door Zwartkijker op 24-12-2008 11:22 ]
PSN: Zwartkijker
Jup, was weer erg leukZwartkijker schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:34:
[...]
Haha, dat was zalig.
Waren enkel 5-sterrenlevels ... echt de moeite.
Paar levels die echte aanraders zijn: Little Dead Space, Dinosaures Island, Distress In Ocean, Razhotep's Tomb (groot level met veel puzzels!), Pixalation & Pixalation 2.0 (heel aparte stijl, echt super mooi gemaakt).
Roll Over Beethoven is ook mooi gemaakt. Het is niet echt een level, maar wel de moeite
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 23-12-2008 17:24 ]
Verwijderd
Denk niet dat de store een update heeft gekregen. Zie ook geen enkele site met de lijst. Hopelijk later vandaag nog, anders morgen.M a r c o schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:11:
is de pack al gespot in de store?
ben niet in de mogelijkheid om zelf te kijken nu.
Little Dead Space is echt een fantastisch level! Supermooi gemaakt, leuk om te spelen.SToRM666 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:22:
[...]
Jup, was weer erg leuk
Paar levels die echte aanraders zijn: Little Dead Space, Dinosaures Island, Distress In Ocean, Razhotep's Tomb (groot level met veel puzzels!), Pixalation & Pixalation 2.0 (heel aparte stijl, echt super mooi gemaakt).
Roll Over Beethoven is ook mooi gemaakt. Het is niet echt een level, maar wel de moeite
Dinosaures Island vind ik vooral erg saai. Ziet er wel mooi uit. Die Pixalations zijn ook weer briljant door hun vormgeving, maar ik vind ze net iets te frustrerend op bepaalde stukken helaas.
Erg leuk lijstje met aanbevelingen dat je gemaakt hebt. tnx
PSN: Shiver23
Gister de game ook besteld bij cdwow. Ben wel benieuwd naar de game. 't topic gevolgd over de laatste paar weken en men is toch wel enthousiast
PhD i.o.
No problem. Was ook leuk gisteren met die MGS levels enzo.Shiver23 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:39:
[...]
Little Dead Space is echt een fantastisch level! Supermooi gemaakt, leuk om te spelen.
Dinosaures Island vind ik vooral erg saai. Ziet er wel mooi uit. Die Pixalations zijn ook weer briljant door hun vormgeving, maar ik vind ze net iets te frustrerend op bepaalde stukken helaas.
Erg leuk lijstje met aanbevelingen dat je gemaakt hebt. tnx
Ik heb de pack nu zelf ook gekocht in de EU Store
Verwijderd
'k heb 'm ook. Waar kan ik die paintinator nu vinden?SToRM666 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:18:
[...]
No problem. Was ook leuk gisteren met die MGS levels enzo.
Ik heb de pack nu zelf ook gekocht in de EU Store
Tweede level?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:17:
[...]
'k heb 'm ook. Waar kan ik die paintinator nu vinden?
Verwijderd
Ok. Bedankt. Gevonden. Ik zat me rot te zoeken in de pop-it maar je moet 'm natuurlijk eerst vrijspelen.
De MGS pack staat in de store. Kost inderdaad iets van 12 euro bij elkaar (kostuums en level 'kit'). Betekent dit nu dat ik de platinum trophy al niet meer kan halen omdat ik geen credit card heb?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Die platinum trophy staat hier los van voor zover ik het weet...
Aan degenen die al een level gemaakt hebben: hoe begin je daar nou aan? Zet je eerst alles op papier of beginnen jullie gewoon met bouwen?
Het valt toch niet mee om een level te bedenken en maken dat leuk is om te spelen...
Het valt toch niet mee om een level te bedenken en maken dat leuk is om te spelen...
Weet iemand of het gaat om DLC uit de US store te kopen? Ik heb de MGS pack daar gekocht maar ik vind dat nergens terug dus volgens mij werkt dat niet. Of ik kijk niet goed.
Dacht ook weer eens wat goedkoper uit te zijn door in de US store te kopen

Helaas, je dacht goedkoper uit te zijn, maar ik denk dat je je geld nu kwijt bent.botech schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 10:43:
Weet iemand of het gaat om DLC uit de US store te kopen? Ik heb de MGS pack daar gekocht maar ik vind dat nergens terug dus volgens mij werkt dat niet. Of ik kijk niet goed.
Zie ook deze post in het PS3 topic.
Ik heb een US versie van LBP, en o.a. de free costumes uit de benelux store werkten niet bij mij. Ik moest ze echt uit de US store halen. Bij jou is het dus andersom.
OK, ook weer geleerdM a r c o schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 10:48:
[...]
Helaas, je dacht goedkoper uit te zijn, maar ik denk dat je je geld nu kwijt bent.
Zie ook deze post in het PS3 topic.
Ik heb een US versie van LBP, en o.a. de free costumes uit de benelux store werkten niet bij mij. Ik moest ze echt uit de US store halen. Bij jou is het dus andersom.

Ik vind wel dat ze dan gewoon een melding zouden mogen geven dat je in de verkeerde store zit of zoiets, i.p.v. je te laten betalen en downloaden terwijl ze weten dat het niet lukt.
Verwijderd
Ik denk het wel! Probeer het zelf maar. Het is officieel bekend dat als je een spel koopt uit een andere regio en er DLC beschikbaar word gemaakt dat je die alleen op de versie van die regio kan spelen. Zelfde met de servers (niet altijd)M a r c o schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 11:57:
Ik denk niet dat de store kan zien OF en WELKE versie van een spel jij bezit.
Hoe sla je andere spelers? Meestal na een game mept iemand me het veld uit, maar ik heb geen idee hoe. Het lijkt alsof ze naast me staan en met een arm zwaaien, maar dat lukt me zelf dus niet?
Ja, dat is vanuit het spel. Het spel ziet wel of de DLC uit de juiste regio is.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 12:13:
[...]
Ik denk het wel! Probeer het zelf maar. Het is officieel bekend dat als je een spel koopt uit een andere regio en er DLC beschikbaar word gemaakt dat je die alleen op de versie van die regio kan spelen. Zelfde met de servers (niet altijd)
De vraag was hier waarom je bij het downloaden uit de store geen melding krijgt dat je iets download wat niet overeenkomt met de regio waarvoor je het spel bezit. Omdat de store volgens mij niet kijkt welke spellen jij bezit.
R2 of L2 vast houden om inderdaad gewoon met je arm te zwaaien, maar dan de stick gewoon zo hard mogelijk van de ene naar de andere kant zwiepen.jaspov schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:02:
Hoe sla je andere spelers? Meestal na een game mept iemand me het veld uit, maar ik heb geen idee hoe. Het lijkt alsof ze naast me staan en met een arm zwaaien, maar dat lukt me zelf dus niet?
[ Voor 25% gewijzigd door M a r c o op 27-12-2008 13:07 ]
Hou bijv. L2 ingedrukt en zwaai dan met je linkerarmpje héél snel heen en weer (rechts-links bijv.). Voor rechter armpje gebruik je uiteraard de R2-knopjaspov schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:02:
Hoe sla je andere spelers?
Nickname does not reflect reality
Gebruik R2 of L2 en de analoge sticks op je armen te bewegen. Als je heel snel je arm van links naar rechts beweegt, maak je een slaande beweging.
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Hallo allemaal,
Mijn eerste serieuze level is een lekker geeky binaire rekenmachine geworden.
Je kan ermee optellen en aftrekken, en het resultaat kan zowel positief als negatief zijn.
Het level noemt LittleBigCalculator (8 bit binary) en werd gemaakt door mezelf (PSN: Popo_BE).
Hieronder een video van de 'computer' in werking.
Veel plezier, en vergeet de hartjes niet
.
Je kan ermee optellen en aftrekken, en het resultaat kan zowel positief als negatief zijn.
Het level noemt LittleBigCalculator (8 bit binary) en werd gemaakt door mezelf (PSN: Popo_BE).
Veel plezier, en vergeet de hartjes niet
Respect.. maar jij hebt serieus veel te veel vrije tijdVerwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:17:
Hallo allemaal,
[video]
Veel plezier, en vergeet de hartjes niet.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Kan je ook samen met iemand anders uit de wereld een level maken? Dus met z'n 2? Ik hier, en iemand anders in Utrecht bijvoorbeeld
. Zou wel vet zijn.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Die tank is leuk gebouwd, het level zelf vond ik eigenlijk maar matig... Beetje rechttoe rechtaan.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:23:
Dat level met die zelfgemaakte tank is vet.
Staat bij news van LBP zelf.
Tic-Tac-Toe van Blaurens' vriendin staat ook tussen die vier in het nieuws
En als die lijst in de ts nog geüpdate wordt, zet mij er ook maar bij, psn = Flotmeister. Ik heb zelf nog geen levels gemaakt, maar 'k heb wel sinds vanmiddag de "Just Beginning"-trophy
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ben ook begonnen met een lvl maar wat is dat frustrerend in het begin, ik heb al een aantal tutorials bekeken maar de helft ben ik al weer vergeten, hoe lijm je iets? Met een bolt of is er ook glue? Ik kan me een lijmturotial herinneren maar de lijm functie niet vinden
Hoeveel tutorials zijn er trouwens?

PSN ID: Svennie-NL
Als je op start drukt kan je in het menu kiezen voor "Video's". Als je in lijst even zoekt naar "Gluing" en deze afspeeld heb je antwoord op je lijm vraagSvennie schreef op zondag 28 december 2008 @ 01:12:
Ben ook begonnen met een lvl maar wat is dat frustrerend in het begin, ik heb al een aantal tutorials bekeken maar de helft ben ik al weer vergeten, hoe lijm je iets? Met een bolt of is er ook glue? Ik kan me een lijmturotial herinneren maar de lijm functie niet vinden![]()
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Danku. Niets mis met vrije tijd toch?DutchManticore schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 16:51:
[...]
Respect.. maar jij hebt serieus veel te veel vrije tijd
Het is een leerrijke ervaring geweest. Weet ik nu eindelijk hoe die ALU van die CPU werkt!
Dank je, nu kan ik eindelijk lijmenCidolfas schreef op zondag 28 december 2008 @ 02:59:
[...]
Als je op start drukt kan je in het menu kiezen voor "Video's". Als je in lijst even zoekt naar "Gluing" en deze afspeeld heb je antwoord op je lijm vraag
EDIT: wat is lvls acen frustrerend zeg, heb er het geduld ook niet voor, wil het te snel doen... blijven proberen maar
[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 29-12-2008 15:54 ]
Je mag me ook toevoegen aan de lijst gebruikers.
PSN id: Botech
PSN id: Botech
Bij deze een filmpje van mijn 2e level. De 3e wordt sfeervoller dan de vorige 2 aangezien ik nu pas al die leuke lichtjes heb
.
brtausi - My second adventure
http://vimeo.com/2660611
oja, zet brtausi ook maar op de lijst
brtausi - My second adventure
http://vimeo.com/2660611
oja, zet brtausi ook maar op de lijst
mijn level moet nog een paar keer geheart/gespeeld worden voordat ik de trophy binnen heb.
Kunnen jullie mij hearten aub en ook mijn level.
Mijn psn = Ro_Bu
De level heet Shorty
Kunnen jullie mij hearten aub en ook mijn level.
Mijn psn = Ro_Bu
De level heet Shorty
Burp
Verwijderd
Hoe maak je die springplanken in Meerkat Bounce (challenge in story mode) ?
Kom er maar niet uit. Iemand enig idee?
Kom er maar niet uit. Iemand enig idee?
misschien een domme vraag, maar als ik online speel kan ik niet met anderen meedoen en ben ik atijd host. is er ook een manier om bij iemand anders aan te haken of moet je dan eerst vriend zijn?
mijn PSN is trouwens edwin04
mijn PSN is trouwens edwin04
[ Voor 7% gewijzigd door edwin04 op 29-12-2008 20:14 ]
Ik speel veel LBP, en er is wel eens lag... maar niet vaak.Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:03:
Voor het 1st dat ik geen lag heb als ik online speel met andere spelers.
Denk dat je in dat geval eens je intternetverbinding zou kunnen controleren.
Of je speelt misschien op zeer drukke tijden
(zelf >1800u tot nacht) 20mbit telfort, verbindingproblemen / lag 5min. per week
Moet ik bekennen, dat ik bijna alle games host. En van mijn speel maten krijg ik geen klachten dat de verbinding slecht is / lagt.
"LittleBigPlanet Creator" Mini Guide (.PDF)
File: Littlebigplanet MINI CREATEGUIDEFINAL
Size: 4.85 MB
Format: PDF
File: Littlebigplanet MINI CREATEGUIDEFINAL
Size: 4.85 MB
Format: PDF
Verwijderd
Ik heb ook aardig wat uurtjes in mijn (kerstlevel) zitten.
Probeer het eens,
Mijn PSN is Gamesnoozer
Level: Reach LittleBigSanta
Weet iemand trouwens hoe je fatsoenlijk online kunt spelen, meestal als ik op online spelen klik krijg ik dat er of niemand komt, of heel af en toe 1 iemand, maar dat duurt dan heel lang, is er niet iets waardoor je zeker weet dat je gewoon in een party komt?
Probeer het eens,
Mijn PSN is Gamesnoozer
Level: Reach LittleBigSanta
Weet iemand trouwens hoe je fatsoenlijk online kunt spelen, meestal als ik op online spelen klik krijg ik dat er of niemand komt, of heel af en toe 1 iemand, maar dat duurt dan heel lang, is er niet iets waardoor je zeker weet dat je gewoon in een party komt?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 09:28 ]
Er blijken problemen te zijn met de save!?
http://www.psonly.nl/nieu..._voor_LittleBigProblems?/
http://forums.littlebigwo...rd.id=pod&thread.id=20255
Heb zelf nog niets gemerkt maar ik heb LBP ook al 2 dagen niet meer gestart.
Ik heb eigenlijk altijd lag, terwijl ik glasvezel heb. Daar kan het dus niet aan liggen.
PSN = carpebios
PSN = carpebios
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ook met glasvezel kan je last hebben van meerdere computers op hetzelfde netwerk, of verkeerde instellingen. Je internetlijn is niet alles.
Ik ben zelf sinds gisteren bij het veel besproken level "de Bunker".. man, ik wordt knettergek van dat wiel
Ik ben zelf sinds gisteren bij het veel besproken level "de Bunker".. man, ik wordt knettergek van dat wiel
Verwijderd
Heb je de MGC DLC?Zonekill schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:51:
Er blijken problemen te zijn met de save!?
Blijkt dat er een bug is ontstaan in een week tijd die de saves van de levels niet opslaat. De items die je verzameld hou je wel.
Verwijderd
Ik zal morgen eens de zelf gemaakte levels gaan proberen die hier zijn gepost.
Hoe kraak je ook alweer die bank in het verhaal? In dat level dat je iemand moet bevrijden uit de gevangenis.
Hoe kraak je ook alweer die bank in het verhaal? In dat level dat je iemand moet bevrijden uit de gevangenis.
Nee, maar dat doet er niet toe.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:02:
[...]
Heb je de MGC DLC?
Blijkt dat er een bug is ontstaan in een week tijd die de saves van de levels niet opslaat. De items die je verzameld hou je wel.
Is het zeker dat het alleen maar kan gebeuren als je MGS DLC ook hebt?
Mm heeft nog niet gereageerd toch?
Heb net ff gekeken. En godver wat een bullshit.
Wat ik had gemaakt is er niet meer al die tijd voor niets geweest.

Verwijderd
Ik wordt ook knetter van dat wiel, ben nu al zo'n dag of drie aan het proberen maar lukt me niet. Als ik online ga (in de hoop dat mijn medespeler er wel doorheen geraakt) lagt het spel zo hard dat het onspeelbaar wordt. Vervelend allemaal ...Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:32:
Ook met glasvezel kan je last hebben van meerdere computers op hetzelfde netwerk, of verkeerde instellingen. Je internetlijn is niet alles.
Heb dit weekend ook LBP binnen (kon hem niet laten liggen voor 25 euro). Het is wel heel verslavend.
Maar ik heb alleen dat als ik een level online wil spelen dat ik wel in beeld krijg dat er mensen joinen maar die komen dan niet in beeld. En linksbovenin staan ze er wel bij maar met een rood kruis doorheen.
En bij manage players staan ze er ook maar dan alleen de contouren van hun sackboy. Doe ik wat verkeerd??
Jullie kunnen mij trouwens ook toevoegen. ID: Eerbeer
Maar ik heb alleen dat als ik een level online wil spelen dat ik wel in beeld krijg dat er mensen joinen maar die komen dan niet in beeld. En linksbovenin staan ze er wel bij maar met een rood kruis doorheen.
En bij manage players staan ze er ook maar dan alleen de contouren van hun sackboy. Doe ik wat verkeerd??
Jullie kunnen mij trouwens ook toevoegen. ID: Eerbeer
@eerbeer
je moet het level opnieuw beginnen geloof ik. In het begin van een level staan er bordjes die omdraaien als je er voorbij loopt, daarna kan een nieuwe speler niet meer meedoen. Je moet dus wachten tot je het level af hebt, naar je pod gaan of opnieuw beginnen.
je moet het level opnieuw beginnen geloof ik. In het begin van een level staan er bordjes die omdraaien als je er voorbij loopt, daarna kan een nieuwe speler niet meer meedoen. Je moet dus wachten tot je het level af hebt, naar je pod gaan of opnieuw beginnen.
Blijven proberen zou ik zeggen! Zo is het mij, althans, iemand van GoT ( robhoebenVerwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:46:
[...]
Ik wordt ook knetter van dat wiel, ben nu al zo'n dag of drie aan het proberen maar lukt me niet. Als ik online ga (in de hoop dat mijn medespeler er wel doorheen geraakt) lagt het spel zo hard dat het onspeelbaar wordt. Vervelend allemaal ...
Kwam dat stuk gewoon weg niet voorbij, maar meestal doet iemand van GoT het zo voor je
Ok dank je. Daar zijn dus die bordjes die omdraaien aan het begin van het level voorSvennie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:50:
@eerbeer

Zal het vanavond nog eens proberen.
dit wil nog wel eens helpenVerwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:46:
[...]
Ik wordt ook knetter van dat wiel, ben nu al zo'n dag of drie aan het proberen maar lukt me niet. Als ik online ga (in de hoop dat mijn medespeler er wel doorheen geraakt) lagt het spel zo hard dat het onspeelbaar wordt. Vervelend allemaal ...
spoiler:
laatste stuk bovenlangs gaan, dan loop je op de binnenkant van het rad en dan op het laatst laten vallen. scheelt heel veel springen.
Ook als je de MGS pack niet hebt kan je hem wel spelen, zolang jij maar niet de host bent. Op die manier kan iedereen alle trophy's halen of je het pack nou hebt of niet. (Ik weet niet of deze meetellen voor de platinum.)Soepstengel schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:37:
De MGS pack staat in de store. Kost inderdaad iets van 12 euro bij elkaar (kostuums en level 'kit'). Betekent dit nu dat ik de platinum trophy al niet meer kan halen omdat ik geen credit card heb?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik een level kan vinden of hoe ik een maker van een level kan vinden? Coole Levels -> zoeken -> [] werkt bij mij niet. Ik heb die keuze Coole Levels namelijk niet.
Ik heb wel Community Zoeken -> Tekst -> daar kan ik een naam invoeren, maar krijg vervolgens 100den levels te zien waar toevallig een letter in staat van wat ik gezocht heb.
Ik heb de NL versie, eind december gekocht.
Groeten
E-Neo
Ik heb wel Community Zoeken -> Tekst -> daar kan ik een naam invoeren, maar krijg vervolgens 100den levels te zien waar toevallig een letter in staat van wat ik gezocht heb.
Groeten
E-Neo
Voor de mensen die hem nog niet hebben even een heads up: Amazon heeft LBP nu voor 19 pond.
* Biobakker heeft geen ps3 maar ik denk ik post het even.
Dat zeg ik....
Verwijderd
De keuze coole levels is volgens mij in de laatste update pas gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:54:
Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik een level kan vinden of hoe ik een maker van een level kan vinden? Coole Levels -> zoeken -> [] werkt bij mij niet. Ik heb die keuze Coole Levels namelijk niet.
Groeten
E-Neo
Kan je die update vanuit het spel doen of moet je die eerst in de Sony store ophalen? Hoe kan je trouwens zien welke versie je hebt?
E-Neo
E-Neo
Verwijderd
Die update krijg je automatisch als je een internetverbinding hebt en het spel start.E-Neo schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:49:
Kan je die update vanuit het spel doen of moet je die eerst in de Sony store ophalen? Hoe kan je trouwens zien welke versie je hebt?
E-Neo
Verwijderd
Volgens mij staat deze level nu in de LBP game zelf, Op de infomaan onder nieuws staan 4 levels van de maand:Blaurens schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:16:
Hey! Mijn vriendin heeft een level gemaakt, waar je boter, kaas en eieren tegen de computer kan spelen. Eigenlijk meer tegen een machine, want dat is wat het isEen ENORME machine. Ik heb niet geteld/gerekend, maar volgens mij is dit ding complexer dan die rekenmachine die iemand in Little Big Planet gemaakt had.
Hij heeft 2 moeilijkheidsgraden, easy is wel te winnen, hard niet(tenzij je valsspeelt)
Heb dit een tijdje geleden ook gepost, maar nu ook een filmpje erbij gemaakt, zodat het wat duidelijker is.
[afbeelding] KLIK
Om het te vinden: zoek op author Cristel of als level Tic Tac Toe. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
"Tic Tac Toe door Cristel
Nee, we hebben ook geen idee hoe dit werkt. Maar we weten wel dat hier zoveel werk in is gaan zitten, dat het ons verstand te boven gaat"
Ik heb een internetverbinding (er komt twee tellen een melding in een van de eerste opstartschermen dat ik on-line ben en ik kan in het spel allerlei user generated levels kiezen), maar ik heb nog nooit die update melding gekregen. Kan je die op de een of andere manier forceren?Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:31:
[...]
Die update krijg je automatisch als je een internetverbinding hebt en het spel start.
E-Neo
Ik heb nog eens goed naar de features van de updates gekeken, maar die heb/had ik allemaal al. Ik heb denk ik al die laatste update, waarschijnlijk tijdens de installatie meteen meegekomen. Heb ik eigenlijk niet zo opgelet. Kan je dat ergens zien?
Blijf het zoek wel een beetje kreupel vinden, ik vind naar mijn gevoel veels te veel. Klopt het dat een grotere cirkel (in die userlevel maan) beter overeenkomt met je zoekcriterium dan een kleine cirkel? Heb nu wel een aantal van de lvls van forumleden gespeeld.
E-Neo
Blijf het zoek wel een beetje kreupel vinden, ik vind naar mijn gevoel veels te veel. Klopt het dat een grotere cirkel (in die userlevel maan) beter overeenkomt met je zoekcriterium dan een kleine cirkel? Heb nu wel een aantal van de lvls van forumleden gespeeld.
E-Neo
Verwijderd
Kun je gewoon een bankoverschrijving doen naar amazon? of alleen credit card?Biobakker schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:31:
Voor de mensen die hem nog niet hebben even een heads up: Amazon heeft LBP nu voor 19 pond.
Ja, ze/we hadden het gezienVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:40:
[...]
Volgens mij staat deze level nu in de LBP game zelf, Op de infomaan onder nieuws staan 4 levels van de maand:
"Tic Tac Toe door Cristel
Nee, we hebben ook geen idee hoe dit werkt. Maar we weten wel dat hier zoveel werk in is gaan zitten, dat het ons verstand te boven gaat"
[ Voor 11% gewijzigd door Blaurens op 08-01-2009 23:19 ]
Woohoo,
Eindelijk ook Littlebigplanet gekocht. Wist eerst niet zeker of ik het een leuk spel zou vinden maar wat een leuk spel zeg. Ben nog wel druk bezig levels uit te spelen maar als mensen eens zin hebben om online te spelen mag je mij gerust toevoegen.
psn-id: Ralisalith
Eindelijk ook Littlebigplanet gekocht. Wist eerst niet zeker of ik het een leuk spel zou vinden maar wat een leuk spel zeg. Ben nog wel druk bezig levels uit te spelen maar als mensen eens zin hebben om online te spelen mag je mij gerust toevoegen.
psn-id: Ralisalith
Verwijderd
Vraagje,
ik krijg sinds een dag of 2 allemaal de mededeling in beeld dat mijn profiel te groot is en dat hij niks meer kan opslaan. Nou heb ik mijn foto's, kostuums ed verwijderd maar hij blijft de melding geven....
Iemand een oplossing voor dit probleem?
ik krijg sinds een dag of 2 allemaal de mededeling in beeld dat mijn profiel te groot is en dat hij niks meer kan opslaan. Nou heb ik mijn foto's, kostuums ed verwijderd maar hij blijft de melding geven....
Verwijderd
Ook een keer gehad, vanalles weggedaan, melding bleef een terugkomen. Ook een paar eigen gebouwde (probeer) levels weggedaan en herstart daarna heb ik het niet meer gezien.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:49:
Vraagje,
Verwijderd
Alle levels gehaald, nu alles nog op 100% zien te halen, dat wordt vast nog wel lastig. Ook al dingen met meerdere personen nog halen.
Ik las laatst dat 3rd party controllers niet zouden werken, en met name berichten over een logitech controller. Daardoor twijfelde ik een beetje om 2 cheapie controllers erbij te kopen á 15 p/s. Toch gekocht, en ze werken perfect met LBP (alleen geen tilt). Houden goed vast, en voelen nog best degelijk voor controllers van 15e.

Konig gaming controllers
Konig gaming controllers
[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 13-01-2009 22:18 ]
Ik heb single player de bunker gehaald (die me niet lukt). Ik wil nog wat vorige levels herspelen, omdat ik nu de juiste stickers heb voor alle extra items, maar vaak als ik een level pak en online kies, dan is er niemand. Kan telkens op en neer naar de pod, maar het blijft wachten. Is daar iets slims aan te doen, of is het een kwestie van mazzel hebben?
Net ook een level gestart, was weer de enige, en 10 minuten gewacht....maar niets.
Net ook een level gestart, was weer de enige, en 10 minuten gewacht....maar niets.
Het enige 'slimme' wat je kan doen is goed afspreken met wat mensen uit je buddy list. Ik heb gemerkt dat dat gewoon het slimste is. Je mag me toevoegen (psn = politrix). Ik heb alles al, dus als jij goed kan aangeven wat je zoekt kunnen we wel wat levels spelen om 100% te halen.jaspov schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:44:
Is daar iets slims aan te doen, of is het een kwestie van mazzel hebben?
Untappd: politrix
Verwijderd
Voeg mij anders ook maar toe: Jarhead1980. Ik moet ook alle levels nog met meerdere personen spelen.jaspov schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:44:
Ik heb single player de bunker gehaald (die me niet lukt). Ik wil nog wat vorige levels herspelen, omdat ik nu de juiste stickers heb voor alle extra items, maar vaak als ik een level pak en online kies, dan is er niemand. Kan telkens op en neer naar de pod, maar het blijft wachten. Is daar iets slims aan te doen, of is het een kwestie van mazzel hebben?
PSN: NeHoX-NL
Ook toevoegen aub.
Ook toevoegen aub.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dat is inderdaad het makkelijkste om multiplay te spelen. Maar ik mis nog de trophy die je krijgt als je een level uitspeelt met 3 mensen die niet in je friendslist staan. Die ga ik nooit krijgen omdat er nooit iemand bij me komt die niet op mn friendslist staat en als ik host ben ik altijd alleen, ook na 20 min wachten...politrix schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:26:
[...]
Het enige 'slimme' wat je kan doen is goed afspreken met wat mensen uit je buddy list. Ik heb gemerkt dat dat gewoon het slimste is. Je mag me toevoegen (psn = politrix). Ik heb alles al, dus als jij goed kan aangeven wat je zoekt kunnen we wel wat levels spelen om 100% te halen.
Ik heb m'n level bijgewerkt, het bestaande gedeelte een stuk aangepast (foutjes verwijderd) en aan het eind een heel stuk toegevoegd.
Van wat bekenden die m'n level gespeeld hebben krijg ik te horen dat het een nogal moeilijk level is, vooral de stukken met de 'horrible electric rolls'. Maar zij zijn dan ook niet super ervaren met games.
Willen jullie ajb eens mijn level spelen en aangeven of het inderdaad te moeilijk is en wat ik eventueel zou kunnen aanpassen om het voor beginners ook wat makkelijker te maken? (timing van de rollen vertagen is niet echt een optie, dan is het hele eerste stuk niet echt een uitdaging meer denk ik.)
PSN: Meelobee
Level: Horrible Electric Winterlands 1.1
[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 15-01-2009 15:54 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Thanks, ik voeg jullie beiden toe.
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:26:
[...]
Voeg mij anders ook maar toe: Jarhead1980. Ik moet ook alle levels nog met meerdere personen spelen.
jammer dat ik dit spel mij na een week spelen niet meer boeit. Verkopen doe ik het niet. Hopelijk wordt het over een tijdje weer leuk.
ik heb idd de logitech; kan je bevestigen dat deze voor geen meter werken met lbpBartjuh schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:16:
Ik las laatst dat 3rd party controllers niet zouden werken, en met name berichten over een logitech controller. Daardoor twijfelde ik een beetje om 2 cheapie controllers erbij te kopen á 15 p/s. Toch gekocht, en ze werken perfect met LBP (alleen geen tilt). Houden goed vast, en voelen nog best degelijk voor controllers van 15e.
[afbeelding]
Konig gaming controllers
Verwijderd
Mensen die nog op zoek zijn naar een level met een verhaal kunnen misschien mijn tweede eens een kans geven.
Naam : Twysted Tales 2 : Tower of Epiphany
Bevat :
- 2 endings
- 2 bosses
- medium-hard difficulty
- Keuze tussen Storymode (story & gameplay) of Gameplaymode (enkel
gameplay)
- Mogelijkheid om de eerste helft van het level te skippen na het killen van
de eerst boss.
- playtime Gameplaymode = 20 min & Storymode = 25 min.
Trailer :http://www.youtube.com/watch?v=v_yZYdeunOk
HD Trailer : http://www.youtube.com/watch?v=v_yZYdeunOk&fmt=18
PSN : Onymega
Zoek naar "Twysted Tales 2" en je zou het moeten vinden.
Tips en commentaar worden geapprecieerd.
ps: Ik hem wel een deel decoratie moeten verwijderen omdat de thermometer oververhit raakte.
Naam : Twysted Tales 2 : Tower of Epiphany
Bevat :
- 2 endings
- 2 bosses
- medium-hard difficulty
- Keuze tussen Storymode (story & gameplay) of Gameplaymode (enkel
gameplay)
- Mogelijkheid om de eerste helft van het level te skippen na het killen van
de eerst boss.
- playtime Gameplaymode = 20 min & Storymode = 25 min.
Trailer :http://www.youtube.com/watch?v=v_yZYdeunOk
HD Trailer : http://www.youtube.com/watch?v=v_yZYdeunOk&fmt=18
PSN : Onymega
Zoek naar "Twysted Tales 2" en je zou het moeten vinden.
Tips en commentaar worden geapprecieerd.
ps: Ik hem wel een deel decoratie moeten verwijderen omdat de thermometer oververhit raakte.
Is er binnen LBP een manier om je level te promoten?
M'n level staat nu ruim een week online, maar heeft amper spelers. Kan je daar wat aan doen?
M'n level staat nu ruim een week online, maar heeft amper spelers. Kan je daar wat aan doen?
Zoals iedereen het doet. Andere zelfgemaakte levels spelen en hier comments achterlaten waarin je jouw level promoot. Een veel gebruikte term is H4H (Hart for Hart).Meelobee schreef op maandag 19 januari 2009 @ 01:52:
Is er binnen LBP een manier om je level te promoten?
Signature?
Hij zegt juist dat hij die van het plaatje heeft gekocht en dat ze wél perfect werken met LBP.himlims_ schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:55:
[...]
ik heb idd de logitech; kan je bevestigen dat deze voor geen meter werken met lbp
Maar volgens mij was er ook een patch uitgekomen die dit fixte, heb je LPB upgedate naar de nieuwste versie?
Ik kom er niet echt uit, altijd als ik online ga ben ik altijd de host, en dan komt er iemand anders in mijn scherm. Hoe kan ik bij iemand anders joinen? Oftwel, hoe doen die mensen dat dat ze bij mij erbij komen? Googlen helpt me niet echt hierbij..
Same here, ook ik ben altijd alleen als ik online spelen kies. Op die manier wordt het bijna onmogelijk om de trophy voor spelen met 3 onbekenden te halen.stefan_el schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:30:
Ik kom er niet echt uit, altijd als ik online ga ben ik altijd de host, en dan komt er iemand anders in mijn scherm. Hoe kan ik bij iemand anders joinen? Oftwel, hoe doen die mensen dat dat ze bij mij erbij komen? Googlen helpt me niet echt hierbij..
dat is niet zo moeilijk...gewoon online spelen kiezen en wachten totdat mensen jou joinen (niet voorbij de paaltje lopen, dan kan er niemand meer meedoen)Meelobee schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:24:
[...]
Same here, ook ik ben altijd alleen als ik online spelen kies. Op die manier wordt het bijna onmogelijk om de trophy voor spelen met 3 onbekenden te halen.
duurt soms even maar er joinen vanzelf mensen, en ik wil dus weten hoe ze dat doen
Ik weet dat ik gewoon moet wachten en niet voorbij dat bordje moet lopen, maar er joint nooit iemand. Zelfs niet na 20 minuten wachten.
[ Voor 33% gewijzigd door Meelobee op 20-01-2009 23:14 ]
Kies een level uit de singleplayer waar al veel anderen online zijn. Dan moet die trophy wel lukken.Meelobee schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:14:
[...]
Ik weet dat ik gewoon moet wachten en niet voorbij dat bordje moet lopen, maar er joint nooit iemand. Zelfs niet na 20 minuten wachten.
Doe ik, meestal een van de eerste levels (bv Meerkat Kingdom) ik zie dat er 180 man opzitten (getalletje boven level) en kies dan 'play online' Ik wacht altijd aan het begin van het level, nog voor het bordje en toch ben ik altijd alleen en joint er nooit iemand. Online spelen met mensen op m'n friendslist gaat overigens wel zonder problemen.Shiver23 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:57:
[...]
Kies een level uit de singleplayer waar al veel anderen online zijn. Dan moet die trophy wel lukken.
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 21-01-2009 10:22 . Reden: typ0 ]
iemand enig idee hoe je bij DEEL 3 van de METAL GEAR levels (De missie) alle items kan krijgen? Heb voor de rest alles ge-aced van het Metal Gear pack..
owja, 40 verfballen in 5 seconden krijg ik niet voor elkaar
[ Voor 92% gewijzigd door stefan_el op 22-01-2009 22:59 ]
Volgens mij heb je een sticker nodig die je in het volgende level pas krijgt.stefan_el schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:01:
iemand enig idee hoe je bij DEEL 3 van de METAL GEAR levels (De missie) alle items kan krijgen? Heb voor de rest alles ge-aced van het Metal Gear pack..
Meelobee schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:49:
[...]
Volgens mij heb je een sticker nodig die je in het volgende level pas krijgt.
spoiler:
Die sticker is er alleen om een race te starten
Verder is het gewoon een kwestie van overal heen lopen/springen en niet opgemerkt worden door de zoeklichten, want dan gaan er luiken dicht waar bubbles achter zitten.
En als je er echt niet uitkomt: youtube
[edit]
Om die 40-paintballs-in-vijf-secondentrophy te halen heb ik de triggerknop met beide wijsvingers gebasht.
[/edit]
Ik heb 'm trouwens maandag gekocht en gespeeld, dinsdag was al mijn progress weg
[ Voor 8% gewijzigd door Flotter op 23-01-2009 14:21 ]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter