Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Toch mooi dat LBP het enige spel is die het voor elkaar blijft krijgen om de PS3 te resetten als ik het spel wil afsluiten.

Is het MGS pack de aanschaf eigenlijk waard?
De user levels zijn vaak wel aardig, en soms ook gewoon goed, maar meestal vind ik de orginele levels veel beter in elkaar zitten en leuker om te spelen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nakebod schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:57:
Toch mooi dat LBP het enige spel is die het voor elkaar blijft krijgen om de PS3 te resetten als ik het spel wil afsluiten.

Is het MGS pack de aanschaf eigenlijk waard?
De user levels zijn vaak wel aardig, en soms ook gewoon goed, maar meestal vind ik de orginele levels veel beter in elkaar zitten en leuker om te spelen.
De MGS pack is imo sowieso erg leuk, maar is nog veel leuker als je ook MGS gespeeld hebt. Dan zie je toch een hoop verwijzingen. Je kan natuurlijk altijd eerst een keer meespelen met iemand die de pack al heeft dan kan je kijken of het wat voor je is of niet. :)
PSN: Meelobee, vanavond online :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Hey, ik heb mijn eerste echte level klaar:

[R1] love or something....Fun!
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2h35yzo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24nfvuv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/331jgwx.jpg

Vele uren in gaan zitten en het is een Normal tot moeilijk level.

Kunnen jullie hem testen en laten weten wat niet goed is beter of anders kan en wat wel goed is.

PSN-ID: ZoneKill

[ Voor 21% gewijzigd door Zonekill op 08-02-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Voor degene die hem nog niet hebben: Little Big Planet € 34,- (inclusief verzendkosten, EU/NL versie):

http://1dayfly.com/membershop.asp (member worden is gratis).

Ik ga Little Big Planet ook maar proberen voor deze prijs, ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 09-02-2009 23:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:47

Ves

A gadget addicted Bounty

Jumpman schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:03:
Voor degene die hem nog niet hebben: Little Big Planet € 34,- (inclusief verzendkosten, EU/NL versie):

http://1dayfly.com/membershop.asp (member worden is gratis).

Ik ga Little Big Planet ook maar proberen voor deze prijs, ben benieuwd.
offtopic:
kijk eens bij de engelse webshops, vind je ze voor nog goedkoper

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Zonekill schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:58:
Hey, ik heb mijn eerste echte level klaar:

[R1] love or something....Fun!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vele uren in gaan zitten en het is een Normal tot moeilijk level.

Kunnen jullie hem testen en laten weten wat niet goed is beter of anders kan en wat wel goed is.

PSN-ID: ZoneKill
Update 1.4 is nu te spelen. Secrets toegevoegd. Enjoy! en geef hart of opmerkingen. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Zonekill op 13-02-2009 10:25 . Reden: Update 1.4 van LBP level: [R1] love or something....Fun! ]

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
Onlangs een PS3 aangeschaft. Had dit al langer op het verlanglijstje staan, maar LBP gaf voor mij de doorslag. Ik ben zeer tevreden over dit spel, wat een geweldige game is dit!
Ik heb inmiddels alle levels doorlopen, dus dat gaat lekker. Nu nog alles acen, voorlopig dus nog genoeg te doen :)

Ik heb wel een vraag:
Tijdens het spelen in het spel kun je allerlei stickers, versieringen of nog leuker kledingstukken winnen.
Wanneer ik in een zelfgemaakt level speel kan ik ook allerlei spullen winnen. Maar deze zie ik nooit terug in mijn popit, behalve de foto's dan. Heb ik ergens nu iets verkeerd ingesteld of is dit normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
herbie7 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:59:
Onlangs een PS3 aangeschaft. Had dit al langer op het verlanglijstje staan, maar LBP gaf voor mij de doorslag. Ik ben zeer tevreden over dit spel, wat een geweldige game is dit!
Ik heb inmiddels alle levels doorlopen, dus dat gaat lekker. Nu nog alles acen, voorlopig dus nog genoeg te doen :)

Ik heb wel een vraag:
Tijdens het spelen in het spel kun je allerlei stickers, versieringen of nog leuker kledingstukken winnen.
Wanneer ik in een zelfgemaakt level speel kan ik ook allerlei spullen winnen. Maar deze zie ik nooit terug in mijn popit, behalve de foto's dan. Heb ik ergens nu iets verkeerd ingesteld of is dit normaal???
Zitten wel in je popit alleen onder de laatste tab volgens mij onder Community zaken

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
HoefMeistert schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 08:31:
[...]

Zitten wel in je popit alleen onder de laatste tab volgens mij onder Community zaken
Ik zie hier niets terug, alleen de community foto's :(
Volgens mij heb ik alle schermen doorgelopen, ik kan geen items terugvinden van zelfgemaakte levels...

----> Ik heb het zojuist gevonden!!! :)
Deze zijn alleen zichtbaar bij je popit als je zelf een level aan het maken bent. Dus tijdens het spelen zie je alleen de community foto's en bij het maken van een eigen level zie je zowel de community foto's als de community voorwerpen!

[ Voor 27% gewijzigd door herbie7 op 13-02-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel nu ook sinds paar dagen, maar als ik online speel zit ik iedere keer alleen in een level. Hoe kan je zien of er meerdere mensen in een level zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Bij het level staat een aantal mensen dat online dat level speelt.
Het is idd wel vaker zo dat als jij online gaat spelen dat je alleen in level komt. Het helpt vaak om even bij het begin van het level te wachten tot er anderen bijkomen.

Als je online spelen doet krijg je of de melding dat je gaat aansluiten bij iemand die dan de host is of jij komt als eerste in het level en dan komen er mensen bij hier krijg je ook een melding van op je scherm.

Let ook ff op, er zijn ook levels die een level dicht poortje hebben als je die passeert kan er niemand meer in dat level bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:31:
Bij het level staat een aantal mensen dat online dat level speelt.
Het is idd wel vaker zo dat als jij online gaat spelen dat je alleen in level komt. Het helpt vaak om even bij het begin van het level te wachten tot er anderen bijkomen.

Als je online spelen doet krijg je of de melding dat je gaat aansluiten bij iemand die dan de host is of jij komt als eerste in het level en dan komen er mensen bij hier krijg je ook een melding van op je scherm.

Let ook ff op, er zijn ook levels die een level dicht poortje hebben als je die passeert kan er niemand meer in dat level bijkomen.
Thanx, ga ik straks even proberen, het spel is wel trophy happy trouwens, speelde gister in een klein uurtje 9 trophys vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:38:
[...]

Thanx, ga ik straks even proberen, het spel is wel trophy happy trouwens, speelde gister in een klein uurtje 9 trophys vrij
Dat is bij heel veel spellen als je net begint ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat fotos gemaakt in game en er is ook af en toe een foto gemaakt door iemand met mij erop, ik zat nu in mijn pod en zag een optie om fotos te bekijken met als opties van mij en met mij, maar die zijn beide leeg, is dit een bug of is dit voor wat anders?

• Zonekill
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:35:
Ik heb wat fotos gemaakt in game en er is ook af en toe een foto gemaakt door iemand met mij erop, ik zat nu in mijn pod en zag een optie om fotos te bekijken met als opties van mij en met mij, maar die zijn beide leeg, is dit een bug of is dit voor wat anders?
Als ik het goed heb weet niet 100% zeker, staan op die plaats foto's die jij of anderen (als jij op die foto staat) hebben geupload naar de LBP servers.
Als je in je pop-it naar de foto's van jou gaat kun je daar door op vierkantje te drukken en upload foto kiezen.

Verwijderd

Zonekill schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:52:
[...]

Als ik het goed heb weet niet 100% zeker, staan op die plaats foto's die jij of anderen (als jij op die foto staat) hebben geupload naar de LBP servers.
Als je in je pop-it naar de foto's van jou gaat kun je daar door op vierkantje te drukken en upload foto kiezen.
thanx, ga dat is proberen, er worden soms echt te vage fotos gemaakt, had niet verwacht dat dit spel zo leuk zou zijn haha, het lijkt heel simpel, maar het is tegelijkertijd ook zo uitgebreid

• Zonekill
Verslavend leuke game ja. :)
Het lijkt idd op het eerste gezicht een simpel kinderspel maar dat is het absoluut niet.
Ben je al begonnen met een level te maken?

LBP wordt in de toekomst alleen maar nog leuker met extra content etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:22:
Verslavend leuke game ja. :)
Het lijkt idd op het eerste gezicht een simpel kinderspel maar dat is het absoluut niet.
Ben je al begonnen met een level te maken?

LBP wordt in de toekomst alleen maar nog leuker met extra content etc.
Heb nog geen level gemaakt. Maar heb wel de God of War levels gespeeld. Die zijn echt goed gemaakt. Als ik de story mode uit heb ga ik een keer een level maken, dan heb ik genoeg items :)

Is er btw een makkelijkere manier om te zoeken op levels? Nu moet ik handmatig over die wereld scrollen om wat te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Het zoeken van levels hebben ze nog wat aangepast.
Lees http://www.mediamolecule.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:31:
Het zoeken van levels hebben ze nog wat aangepast.
Lees http://www.mediamolecule.com/
mmm, zit er dan een search functie in het spel? ben ik nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Haha, uiteraard zit er een search functie in.
Bij Community levels als je daar op staat komt er rechts naast een optie zoeken. druk daarop en je komt in de uitgebreide zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog 'n klein aantal items.. en dan zit ik met de 'Story Mode' op 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kan je tegenwoordig met lbp nu ook met meerdere mensen op 1 ps3 levels ontwerpen? of komt dat ooit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
MuSeLive schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:43:
Kan je tegenwoordig met lbp nu ook met meerdere mensen op 1 ps3 levels ontwerpen? of komt dat ooit nog.
Ja kan, als ik me niet vergis kan dat al vanaf het begin.
Online ontwerpen komt als het goed is in de toekomst ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zonekill schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:11:
[...]

Ja kan, als ik me niet vergis kan dat al vanaf het begin.
Online ontwerpen komt als het goed is in de toekomst ook nog.
Volgens mij kon dat toch niet in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Net LBP gestart, en update 1.10 kwam binnen. Als ik nu het intro filmpje wegklik, loopt de ps3 vast....drie keer getest nu. Spel is niet af te sluiten :-( enige manier om er door te komen is de intro film afkijken.

[ Voor 16% gewijzigd door jaspov op 08-03-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
MuSeLive schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:52:
[...]

Volgens mij kon dat toch niet in het begin?
Jawel toch? Maar niet online, wel achter 1 console met meerdere controllers.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
juist ja, daar krijg je zelfs een trophy voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn sackie kan intussen windjes laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 19:09
Waar ik maar niet uit kom, een lier die weer naar beneden gaat als je niet aan de spons hangt. Wordt ook gebruikt in de ravijnen, bij het slangenlevel. Idee is dus dat je de spons grijpt, je gaat omhoog, blijft boven tot je de spons loslaat, en als je hem dan loslaat gaat de spons, door de lier, weer naar beneden.. Iemand wat uitleg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
endness schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:40:
Waar ik maar niet uit kom, een lier die weer naar beneden gaat als je niet aan de spons hangt. Wordt ook gebruikt in de ravijnen, bij het slangenlevel. Idee is dus dat je de spons grijpt, je gaat omhoog, blijft boven tot je de spons loslaat, en als je hem dan loslaat gaat de spons, door de lier, weer naar beneden.. Iemand wat uitleg? :)
http://www.youtube.com/watch?v=Gf3svoTPurQ&feature=PlayList&p=206E6968BF958501&index=12

vanaf 3.50 minuten, ik denk dat je dat bedoelt. ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
Dat level bedoel ik ja. Maar hoe maak ik nou die lieren? Ik heb al wat zitten kijken met eenmalig (wat overigens ook nergens werkt, of ik denk dat het anders werkt :P), maar daarmee lukt het ook niet.. Ik ga nog even verder puzzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Volgens mij bedoel je dit:
Je zet de optie op omkeren of zoiets. Dan blijft (of gaat) de lier onder en niet boven als je niet grijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:38:
[...]

De throphies zijn wel snel te halen in een weekend alle bronze en deel van de zilvere gehaald. Ben wel blij dat het allemaal logische throphies zijn. Als je het spel normaal speelt heb je zo de platinum. dit in tegenstelling tot bijv street fighter.

Het verslavende effect om alle bubbles te halen is wel groot. Probeer het nog zonder guide maar sommige zitten echt op plekken dat ik denk hoe kom ik nu weer daar.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
Slangenheiligdom vind ik wel verdomde moeilijk te halen zonder dood te gaan zeg... Metro was ook zo'n level, bij die "bodyguards" was ik elke keer wel weer dood...

Verder vind ik 't wel jammer dat je volgens mij alleen de platinumtrophy kan halen door dat Metal Gear Solid pack te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Nee hoor, je krijgt de platinum trophy op basis van de trophies van de normale game, DLC-trophies tellen niet mee (dat geld ook voor Burnout Paradise en Fifa 2009).

DLC-trophies tellen niet mee voor de platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat er al een tijdje aan te denken om LBP aan te schaffen, lijkt me een erg leuke game.
Nu kost het spel bij Play.com slechts € 17 inclusief verzendkosten, dus kon 'm niet langer laten liggen natuurlijk! ;)
Ben benieuwd, het pakketje is onderweg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
Grannd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:42:
Nee hoor, je krijgt de platinum trophy op basis van de trophies van de normale game, DLC-trophies tellen niet mee (dat geld ook voor Burnout Paradise en Fifa 2009).

DLC-trophies tellen niet mee voor de platinum.
Ah, weer wat geleerd. Slangenheiligdom ondertussen nog steeds niet kunnen acen. Achja, komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24

marapuru

db.

Vandaag was de game voor EUR 19,99 te krijgen bij de Intertoys, vanochtend even opgepikt.
Wellicht liggen ze er nog. (landelijke actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
mrmali schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:42:
Vandaag was de game voor EUR 19,99 te krijgen bij de Intertoys, vanochtend even opgepikt.
Wellicht liggen ze er nog. (landelijke actie)
Actie geldt ook online op de site van intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

endness schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:17:
[...]
Ah, weer wat geleerd. Slangenheiligdom ondertussen nog steeds niet kunnen acen. Achja, komt wel.
Ach, als je het level kunt halen, moet je het ook kunnen acen. De laatse paar levels zijn pas echt erg. Wel de moeite waard. Ik vond het de ultieme uitdaging van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
Erg vermakelijke game!
Afgelopen vrijdag bij de intertoys gehaald voor 19,95 (65 euro vind ik toch te duur voor zo´n spel).
Vanwege de 2D levels is het soms moeilijk te zien of je nu voorin of verder naar achteren moet zijn.
Deze blijft zeker nog wel even in de PS3 zitten!!!
:D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind LBP echt een fungame... zijn er ook soortgelijke games? Spellen die er ook uit springen qua originaliteit?

Het 'fysics' aspect vind ik vooral erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 21:49
Vind het ook echt een super game. Vooral met z'n tweeën is het erg lachen. De ander net even van een randje af slaan, of vasthouden precies op het moment dat hij wil springen. Altijd leuk :)

Kreeg gisteren wel opeens de melding dat m'n savegame te groot zou zijn om opgeslagen te kunnen worden. En dat terwijl ik nog niet alles op 100% heb en geen enkel level zelf gemaakt heb. Heel vreemd...En het is ook niet zo dat m'n ps3 vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teveel items verzameld met UGL's waarschijnlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat ik wel een tegenvaller vind is als je bv klem komt te zitten tussen een giraffe en een boom en je niet weg kan.
Dan moet je je eigen opblazen... gebeurde mij gisteren 4x toen ik ergens op probeerde te komen.
Gevolg: level opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:31:
teveel items verzameld met UGL's waarschijnlijk.. ;)
O, dat zou wel kunnen, kan je die dan ook in 1 keer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Nee, voor zover ik weet kun je die items niet in 1x allemaal verwijderen. Je moet ze 1 voor 1 verwijderen en het snelste gaat dit door meteen op driehoekje te drukken en ja te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Zonekill schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:37:
Nee, voor zover ik weet kun je die items niet in 1x allemaal verwijderen. Je moet ze 1 voor 1 verwijderen en het snelste gaat dit door meteen op driehoekje te drukken en ja te kiezen.
Hmm, heb een level gedaan waar je werd doodgegooid met die dingen... Kan je dus beter niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Zonekill schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:37:
Als de patch volgende week komt kan je ze wel allemaal in een keer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 17:06
ben inmiddels ook begonnen mert Little big planet, erg vermakelijk spel :)

Vandaag voor het eerst even online gekeken, en een aantal zeer leuke levels gespeeld. Onder andere een level waarbij je golf speelde en zo door het leven heen kwam vond ik erg orgineel.

Je kunt mij trouwens ook bij de topicstart toevoegen: MankinN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren ook maar eens online gekeken hoe andere mensen hun levels gemaakt hebben.
Kwam ik een Ajax level tegen, waar maar 2 poppetjes in stonden...
Poppetje 1: "psv is slecht"
Poppetje 2: "feyenoord is ook slecht"
En toen met een motor naar beneden en klaar...
haha
* "haha" was ook het enige wat ik dacht. Daarna alleen nog "dusss"*

Het loont trouwens om alle level/maak tutorials (snel) te doorlopen, dan krijg je er in ieder geval weer een hoop stickers bij.
Net ook maar even de strategy guide besteld, voornamelijk om bubbels te pakken in levels waarvan ik echt niet weet hoe ik er bij moet komen...

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Op youtube zijn van alle maps ook wel walkthroughs te vinden ;)

Maar eigenlijk zou je de bubbles zelf moeten zoeken, die videos zijn behoorlijke spoilers...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik moest van de Savanne bij het ene level nog 1 bubbel, bij het andere 3.
De youtube filmpjes hebben me er wel doorheen geholpen.
Je hebt gelijk dat je het eigenlijk zelf moet doen, maar soms kijk je er gigantisch overheen...
Dan is online met 2 spelers wel handig (online is coowl!!)

Ook maar de strategy guide besteld..
Maar dat is alleen voor als ik er echt niet meer uitkom, en in eerste instantie om levels te maken.

Ik heb alle level-maak tutorials doorlopen en voltooid, maar geen trophy voor gehad (PS3).
Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
dvdkiwi schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:50:
Ik moest van de Savanne bij het ene level nog 1 bubbel, bij het andere 3.
De youtube filmpjes hebben me er wel doorheen geholpen.
Je hebt gelijk dat je het eigenlijk zelf moet doen, maar soms kijk je er gigantisch overheen...
Dan is online met 2 spelers wel handig (online is coowl!!)

Ook maar de strategy guide besteld..
Maar dat is alleen voor als ik er echt niet meer uitkom, en in eerste instantie om levels te maken.

Ik heb alle level-maak tutorials doorlopen en voltooid, maar geen trophy voor gehad (PS3).
Iemand een idee hoe dat kan?
Check in je popit. voor sommige zaken moet je een video bekijken. Deze worden aangegeven met een groen uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Pff moet nog steeds een redelijke hoeveelheid trophies halen voor LBP :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
HoefMeistert schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:47:
[...]

Check in je popit. voor sommige zaken moet je een video bekijken. Deze worden aangegeven met een groen uitroepteken.
Ah, auf die fahrrad!
Ik zal eens kijken, bedankt!!
Zit nu op 23% van de tropies... denk dat degene waarbij je zelf een level moet maken en veel mensen 'm moeten "harten" en spelen het lastigst wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:05:
[...]

Ah, auf die fahrrad!
Ik zal eens kijken, bedankt!!
Zit nu op 23% van de tropies... denk dat degene waarbij je zelf een level moet maken en veel mensen 'm moeten "harten" en spelen het lastigst wordt...
Daar ben ik ook bang voor, lijkt me ook lastig gezien de LBP hype wat minder is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Bellerophon schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:12:
[...]

Daar ben ik ook bang voor, lijkt me ook lastig gezien de LBP hype wat minder is geworden
Het wordt nog wel veel gespeeld hoor.
gewoon een goed level bouwen, veel levels spelen/hearten en comments achterlaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:38:
[...]

Het wordt nog wel veel gespeeld hoor.
gewoon een goed level bouwen, veel levels spelen/hearten en comments achterlaten!
Dat is wel het lastige natuurlijk. Een leuk level bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Bellerophon schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:42:
[...]

Dat is wel het lastige natuurlijk. Een leuk level bouwen
Ja ... Dat moet je toch echt zelf doen :P
Speel wat levels online en laat je inspireren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
HoefMeistert schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:47:
Hier heb ik alles van gedaan, maar nog geen trophy...
Wat ik denk is dat ik er 1 niet goed gedaan heb of zo.
Het is nu alleen even uitzoeken welke.
Dat wordt dus alle uitleg-levels weer opnieuw doen.... ;(

Bij "De Bruiloft" miste ik nog een paar bubbels, maar dankzij een online spelen heb ik die toch gevonden!!
Erg handig zo!
Handig dat de voorwerpen die je al gevonden hebt gewoon lege bolletjes worden.
Jammer dat dat met de prijsbubbels niet zo is. Zo wordt het wel heel lastig om
alle prijsbubbels in het spel te verzamelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
harlekein schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:50:
[...]

Ach, als je het level kunt halen, moet je het ook kunnen acen. De laatse paar levels zijn pas echt erg. Wel de moeite waard. Ik vond het de ultieme uitdaging van het spel.
Mja, vind het stuk bij die explosieven lastig, ben er nog steeds niet langs. Probeer het ook niet elke dag meer hoor, ben nu meer met KZ2 bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

[ Voor 100% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:09:
[...]

Handig dat de voorwerpen die je al gevonden hebt gewoon lege bolletjes worden.
Jammer dat dat met de prijsbubbels niet zo is. Zo wordt het wel heel lastig om
alle prijsbubbels in het spel te verzamelen...
Ehm...het zijn toch juist die voorwerp bolletjes die leeg worden die je allemaal moet halen; niet alle kleine bollen..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oooowww!!!
Dat valt weer mee dan.
Ik dacht dat de prijsbubbels de kleine bubbeltjes waren.
Omdat je in een race prijsbubbels (de kleintjes dus) moet pakken om extra punten te verdienen.
Gelukkig niet dus...
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nodige berichten op i-net omtrent lba-2 !!
ps3.headliner.org zag ik dit zojuist

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Stephen Fry was dingen aan het verklappen op Twitter inderdaad.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shiver23 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:49:
Stephen Fry was dingen aan het verklappen op Twitter inderdaad.
PSP versie van LBP

http://www.psonly.nl/nieu..._aan_LittleBigPlanet_PSP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Te vet !! Ik zat gister nog te zoeken op psp versie van LBP, maar kon niets vinden.
Dacht toen nog : wat zou dat vet zijn :)
Maar hoelang duurt het nog ongeveer tot het spel ook daadwerkelijk in de winkels ligt?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SanderPS3 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:52:
Te vet !! Ik zat gister nog te zoeken op psp versie van LBP, maar kon niets vinden.
Dacht toen nog : wat zou dat vet zijn :)
Maar hoelang duurt het nog ongeveer tot het spel ook daadwerkelijk in de winkels ligt?
Volgens mij kan dat nog wel even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:09:
[...]

Hier heb ik alles van gedaan, maar nog geen trophy...
Wat ik denk is dat ik er 1 niet goed gedaan heb of zo.
Het is nu alleen even uitzoeken welke.
Dat wordt dus alle uitleg-levels weer opnieuw doen.... ;(

[...]
De bouw-tutorials zitten op twee plaatsen in je popit, er is een optie 'tutorials' waarmee je een tutorial kunt starten en er zijn tutorials die je moet volgen voordat je een bepaalt item kunt gebruiken/bouwen (de items met een groen uitroepteken waar HoefMeistert het over had). Check dat eerst eens zou ik zeggen, want ik zou het vreemd vinden als die instructievideo's in sommige levels ook als tutorial gelden, het is immers een bouwtrophy die je krijgt...

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://assets.np.us.playstation.com/trophy/np/NPWR00160_00_5C9D36CE88677B5E56887E5A3AD29D68E5EC01DE/0C65D6C1C19C2125AE95BBC3D9E162B4B04CA8C1.PNG?w=60 Expert Creator, dat was 'm

[ Voor 11% gewijzigd door Flotter op 22-04-2009 16:40 ]

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Mijn vrouw heeft hem ook gekocht, en sindsdien heb ik geen toegang meer tot de ps3 :( :+

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazwa84
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07-2018
Lama, al gelukt :D

[ Voor 92% gewijzigd door Dazwa84 op 26-04-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zijn er mensen die mij willen toevoegen aan hun vriendenlijst?
Ik moet ook de trophy nog voor een level uitspelen met 3 mensen van je lijst, maar ken maar 1 iemand met LBP, en die is nooit online... ;)
Mijn PSN ID is "zuperkiwi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:04:
Zijn er mensen die mij willen toevoegen aan hun vriendenlijst?
Ik moet ook de trophy nog voor een level uitspelen met 3 mensen van je lijst, maar ken maar 1 iemand met LBP, en die is nooit online... ;)
Mijn PSN ID is "zuperkiwi"
Voeg mij anders ook even toe :D
Bellerophon-

Ik moet die trophy ook nog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:57
Ik kom in een level moeilijk verder.
Kan wel wat hulp gebruiken!

Graag 'henkna' ook toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

henkna schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:54:
Ik kom in een level moeilijk verder.
Kan wel wat hulp gebruiken!

Graag 'henkna' ook toevoegen!
Welk leven is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op maandag 27 april 2009 @ 07:42:
[...]

Voeg mij anders ook even toe :D
Bellerophon-

Ik moet die trophy ook nog halen
Same here.

PSN-id: EvilBertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:04:
[...]

Same here.

PSN-id: EvilBertje
Zal je vanavond even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Weet even zo snel de naam niet, maar dat is daar met die tijdbommen, ik kom er niet verder, je moet op een gegeven moment een bom naar de andere kant slepen om een soort schutting weg te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

henkna schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:30:
[...]

Weet even zo snel de naam niet, maar dat is daar met die tijdbommen, ik kom er niet verder, je moet op een gegeven moment een bom naar de andere kant slepen om een soort schutting weg te knallen.
The mines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Klinkt wel als The mines....
Ik voeg jullie vanmiddag/vanavond even toe!!
Mss is het voor de trophy het makkelijkst om level 1 te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook handig als we even afspreken wanneer we met 4 even een level gaan doen. Anders is de kans altijd groot dat er eentje niet online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:08:
Misschien ook handig als we even afspreken wanneer we met 4 even een level gaan doen. Anders is de kans altijd groot dat er eentje niet online is.
Ik ben er in ieder geval morgenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bij mij verschilt het nogal....
Maar ik ben zo online, en vanaond voor 8en weer een uurtje (voetbal he...;))
Morgenavond weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Vanavond om 23.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zo wel even, maar heb nu alleen nog henkna en zuperkiwi in m'n lijst. Heb net wel al even een uitnodiging naar Bellerophon gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren zat ik om 23.00 in de kroeg :P Sorry

Heb begin gisteravond wel het spel uitgespeeld :) En wat is dat laatste echte level (The Bunkers) een ontzettend k*t level :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo ver ben ik nog niet....
Gisteren de levels met de auto's uitgespeeld, nu moet ik aan die Ninja levels beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Flotter schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:31:
[...]

De bouw-tutorials zitten op twee plaatsen in je popit, er is een optie 'tutorials' waarmee je een tutorial kunt starten en er zijn tutorials die je moet volgen voordat je een bepaalt item kunt gebruiken/bouwen (de items met een groen uitroepteken waar HoefMeistert het over had). Check dat eerst eens zou ik zeggen, want ik zou het vreemd vinden als die instructievideo's in sommige levels ook als tutorial gelden, het is immers een bouwtrophy die je krijgt...

[edit]
[afbeelding] Expert Creator, dat was 'm
Ik moet ook nog steeds deze trophy. Dacht dat het de makkelijkste zou zijn maar blijkbaar is het systeem toch een beetje buggy. Heb alles al gedaan dus nu kan ik opnieuw alles proberen door uitleg opnieuw te spelen om te zien welke ik mis :(.

ps. Ik moet ook nog de 4 player trophy. Psn: speedrazor3 . Je hebt minder mensen nodig indien iemand 3 of 2 controllerers heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoe geef je iemand een hart?
Ik zie bij verschillende tweakers andere tweakers als "ge-hart" staan.
Als ik bv bij Evilbertje kijk, kan ik dit:
"Toevoegen aan levels met hart"
Krijgt hij als speler dan ook een hart of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:43:
Deze bedoel je?
Celebrity
Silver | Difficult

This can be tough as most people don't know how to heart players. You need to open their level page, hit "more by this author," hit their player card, and then heart them. Again, who would go out of their way just to do this? People who are impressed with your level. Again, can't stress this enough: you need to make a fairly unique, not necessarily original, and fun level. There's no work around. Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Top!
Thanx!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nu moet je natuurlijk wel even alle Tweakers "hearten" he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:43:
Haha....en dat terwijl ik nog geeneens een level heb gemaakt. Speel LBP steeds eventjes voor de afwisseling en ben daarom ook nog niet zo heel ver. Vermaak me het grootste gedeelte van de tijd met Killzone 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Je kan bij personen door 3 pagina´s bladeren, en dan staat er op de 3e pagina linksboven: makers met hart.
Enige wat ik kan doen is: Toevoegen aan levels met hart.
Ik heb het wel gedaan bij 4 tweakers, maar weet niet of ze nu als persoon een hart hebben gehad...
Neem aan van wel, omdat het hart bij hun plaatje staat en ze nog geen levels hebben gemaakt.

Moet nu trouwens alleen nog de 2-player bubbels van de tempels, daarvoor heb ik alles op 100% en ge-aced... en dat is verdomd irritant af en toe!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:49:
Je kan bij personen door 3 pagina´s bladeren, en dan staat er op de 3e pagina linksboven: makers met hart.
Ik heb het wel gedaan bij 4 tweakers, maar weet niet of ze nu als persoon een hart hebben gehad...
Neem aan van wel, omdat het hart bij hun plaatje staat en ze nog geen levels hebben gemaakt.

Moet nu trouwens alleen nog de 2-player bubbels van de tempels, daarvoor heb ik alles op 100% en ge-aced... en dat is verdomd irritant af en toe!!
Je gaat ook nog 4-player bubbels krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Bij play is LBP nu nog maar 13 euro. Ik dacht dat ik een koopje had met me 30 euro :(. Volgens mij willen ze een grote userbase krijgen ofzo voor LBP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:49:

Ja een hart bij het plaatje is dat je maker gehart hebt. De beschrijving klopt gewoon niet.

Maar nu weet je dus hoe je mij moet harten he!? ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste