Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:16
Ja, nu wel dan! :)
Gisteren ook de tempels maar uitgespeeld... ik dacht dat is het wel dan, maar nee!!
De wildernis blijkt nog moeilijker 8)7
Vooral de bunker is ontzettend moeilijk om te acen.
Alleen nog de laatste 2 levels, maar dat kan nog wel even duren.
Wie had er ooit gedacht dat het zo moeilijk ging worden toen ie begon met "de tuinen"... >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
dvdkiwi schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:52:
Ja, nu wel dan! :)
Gisteren ook de tempels maar uitgespeeld... ik dacht dat is het wel dan, maar nee!!
De wildernis blijkt nog moeilijker 8)7
Vooral de bunker is ontzettend moeilijk om te acen.
Alleen nog de laatste 2 levels, maar dat kan nog wel even duren.
Wie had er ooit gedacht dat het zo moeilijk ging worden toen ie begon met "de tuinen"... >:)
Bunker is ook de moeilijkste. Gelukkig is het spel een stuk moeilijker op het einde. Als je begint in de tuinen denk je echt nou dit spel heb ik vandaag nog uitgespeeld :)

Thanx evilbertje en thegrimm voor het helpen van me 4player trophy. Dus nu eindelijk me platina.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Nog even dit voor een beginnende lbp speler.

Ik zit nu in de 'metropolis' wereld. Na de level 'plat op de weg' kan ik niet verder naar een verdere level.
Moet ik een bepaald percentage halen om verder te kunnen of zie ik iets anders over het hoofd.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Laatst online: 16-11-2024
henkna schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:48:
Nog even dit voor een beginnende lbp speler.

Ik zit nu in de 'metropolis' wereld. Na de level 'plat op de weg' kan ik niet verder naar een verdere level.
Moet ik een bepaald percentage halen om verder te kunnen of zie ik iets anders over het hoofd.

8)7
Geen idee, volgens mij als je het level gewoon hebt gehaald moet je gewoon doorkunnen. Heb in ieder geval nooit zoiets gehad. Wat voor percentage heb je dan? Laagste wat ik heb gehad in een level wat ik had gehaald was 44% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zo, gisteren even bezig geweest met de laatste levels... alles nu 100%.
Enige wat nu nog rest is het acen van het laatste boss-fight.
Toch wel een thrill om de bunker te acen, man man wat heeft me dat een moeite gekost in dat grote wiel...

Andere vraag:
De trophies van MetalGearSolid zijn pas later toegevoegd toch, nadat het MGS pack als DLC beschikbaar was?
Die trophies tellen dan toch niet mee om de platina trophy te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
dvdkiwi schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:59:
Andere vraag:
De trophies van MetalGearSolid zijn pas later toegevoegd toch, nadat het MGS pack als DLC beschikbaar was?
Die trophies tellen dan toch niet mee om de platina trophy te halen?
Nope! Platinum krijg je als je alle "Game" trophies hebt dus zonder DLC

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oke, mooi dan!

Vanavond voeg ik alle LBP tweakers even toen, heb hier een lijst van 85 namen liggen lol ;)

*edit*
is best veel werk.... daarom heb ik alleen de laatste paar namen van het forum toegevoegd. De namen uit de startpost dateren al van erg lang geleden, en ik weet niet zeker of die nog actief LBP spelen...
*edit*

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das ook een manier om je tijd te vullen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Een paar mensen hier hadden de uitleglevels voltooid maar kregen geen trophy "klappen van de zweep".
Dat probleem had ik ook.
Gisteren alles weer gedaan en ik heb mijn euvel gevonden:
De spons die je aan het elastiek moet maken moet in de lucht hangen, zodat ie bungelt.
Ik had ´m eerst op de grond laten staan, net als bij het touw (bij het touw maakt het niet uit).

Gisteren online met een mannetje Froze Tundra gespeeld.
Respect voor de deze kerel, die de puzzel waarbij 4 rollen op verschillende plaatjes moeten komen te staan met 3 controllers handelde!!!
Daardoor ook de "gegroepeerd" trophy gehaald, hij zit in mijn vriendenlijst en speelde met 3 poppetjes tegelijk.

Nog 6 trophys te gaan... :9

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Hoi mede-LBP spelers,

Ik zoek nog spelers die ook graag aan hun percentage willen werken. Ik zit zelf ongeveer op de 60% van alles, maar heb enige moeite om mensen te vinden om mee te spelen. :'( Zo kom ik natuurlijk nooit aan de 100%!

Mijn PSN is 'DeDuif', ben vele avonden online!
Ik zie de uitnodigingen wel voorbij vliegen :+

PS: (nog) geen microfoon en/of toetsenbord. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Pff schrok ik me daar even deze week... kreeg de melding dat mijn LBP savegame 'corrupt' was. Of ik wilde proberen om de game data te laden. Gelukkig deed dat het wel.

Moet nog steeds redelijk wat trophies halen van dit spel, onder andere alle multiplayer trophies (e.d.)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb net even gekeken, maar moet er nog 5... :)

@Duif:
Ik voeg je ook vanavond wel even toe...

Wat ik een nadeel vind:
Ik heb alles 100%, en als ik met iemand speel die bv nog 4 bubbels moet hebben kan ik niet zien welke...
Zo komt het voor dat hij doorrent omdat ie ze al heeft, maar ik ga ploeteren omdat ik denk dat ie ze nog moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
dvdkiwi schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 14:26:
@Duif:
Ik voeg je ook vanavond wel even toe...
Top! Ik zal even accepteren ;)

CU Online! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Shoot!! Vergeten toe te voegen....
Als ik vanavond thuis kom doe ik het gelijk even (rond 00.15).
;)

Wat is het "markeren" van levels eigenlijk?
Dat is toch niks meer dan een "tag" geven (bv makkelijk, saai, racen enz) nadat je ee level gerate hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:19:
Shoot!! Vergeten toe te voegen....
Als ik vanavond thuis kom doe ik het gelijk even (rond 00.15).
;)

Wat is het "markeren" van levels eigenlijk?
Dat is toch niks meer dan een "tag" geven (bv makkelijk, saai, racen enz) nadat je ee level gerate hebt?
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren mijn eerste level gepubliceerd... "little world"
Ik had zoveel mooie, maar uiteindelijk zeer lastige ideeen in het hoofd.
Uiteindelijk is het een vrij simpel maar toch wel leuk level geworden imo.

Ik ga van de week eens goed ervoor zitten en een beter level maken... ;)
Heb een leuk idee, weet alleen nog niet of het uitvoerbaar is

Moet wel goed worden want ik wil die laatste 3 trophies... :P

[ Voor 105% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Coming this Thursday to the PSN Store, a set of costumes, stickers and sound effects based on Team ICO’s games; Ico, and Shadow of the Colossus. Yesterday we showed off the costumes for both Ico and Yorda, which makes today the turn of Shadow of the Colossus, and the costumes of Wander, and two of the colossi Gaius and Quadratus…
Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/04-quadratus-www.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/02-wander-222.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/05-gaius-wwww.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/01-ico-www.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/03-yorda-www.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
To celebrate the Solstice, we gathered to perform the ancient ritual of costume creation, and put together this beardy druid fellow costume to give away to all our friends on the LittleBigPlanet. So this Thursday, 18th June, head on over to the PSN Store, and pick up your free Druid costume! Unless that is you are in North America, where he will be available the following week: just after Midsummer’s Day, on the 25th.

Remember that he’s a time limited costume, and will only be available to download for a week from the time he goes live, so don’t miss out!
Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/solstice-druid-www.jpg
I don’t know if it’s the same where you are, but over here in England, it’s been getting hotter and hotter recently (well, in between the torrential downpours and hail) and that can mean only one of several things – Global Warming has reached a horrible peak and Armageddon is close, the air conditioning is on the fritz, or it’s summer time again.

I’m inclined to think that the latter is true, it is June after all, and it is the summer solstice this weekend, when the tilt of the earth’s axis will mean the northern hemisphere is the closest to the sun that it will get all year, making it hotter! Yup, that’s how summer works folks.

In ancient times, Druids regarded the Sun to be at its maximum power at midday during the summer solstice, when the days are longest. They marked these events by gathering together in vast stone circles and performing mystical rituals, that probably involved chanting, and maybe even sacrifices, or stand up comedy… who knows? Not me that’s for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Last week we celebrated the Summer Solstice with the release of the Druid costume available for free, which we’re pleased to see many of you enjoyed.

To continue the celebrations, we’re marking this years Independence Day by releasing a Sacktue of Liberty costume, available once more for free!
Featuring the iconic crown and robe from the Statue of Liberty, the costume also includes the famous torch of enlightenment, complete with glowing flames of fabric.
Afbeeldingslocatie: http://www.mediamolecule.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/LBPDLCORIGCO0020-StatueOfLiberty-HD.jpg
The Statue of Liberty (officially titled Liberty Enlightening the World) was a gift from France to the United States of America in 1886 to commemorate the centennial of the signing of the United States Declaration of Independence.
Sculpted by Frédéric Auguste Bartholdi, the 93m (305ft) high statue’s internal structure was interestingly enough engineered by Maurice Koechlin – none other than the designer of the Eiffel Tower.
It is now internationally recognised as a symbol of the United States of America, and a fitting choice to celebrate the United States of America’s day of Independence this July 4th.

Head over to the PSN Store this July 2nd to grab this limited-time costume in time for the big day.
And don’t forget that the Druid costume is still available this week, but for a limited time only, so make sure you download your Druid before Thursday; if only to secure yourself that awesome beard for your Sackboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist LBP binnen gekregen, dus ik weet wel wat ik vanavond ga spelen en uitvogelen :Y) .
Zou leuk zijn als ik er ook bij kon op de lijst :) (Vhalloren)
Zal hier voorlopig nog wel even rondhangen, dus als iemand een keer zin heeft in een spelletje, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een dom vraagje.

Hoe kom je door het intro-level? Ik ben bij de derde turotial film, maar deze zie ik maar voor de helft in beeld en als deze afgelopen is dan kan ik niet meer verder...

Het is al gelukt. Doordat ik mijn GH-dongles er nog aan had hangen kreeg ik een nieuwe sack-doll bij elke checkpoint, die ik niet kon besturen. (Voordat ik daar achter was heb ik hem maar naar het einde geb*tch-slapped...:D)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Ik moet van de laatste levels (vanaf dancers court) nog een paar multiplayer stukjes doen voor de laatste objecten. iemand zin om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Voor diegene die nog wat leuke en uitdagende levels zoeken, moet je es zoeken op player name Sanne-NL. Hijs flink bezig geweest en zoekt nog wat mensen om z'n laatste trophy Creator af te ronden.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:01

mace

Sapere Aude

Mesh schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:29:
.....player name Sanne-NL. Hijs flink bezig geweest.......
Dat lijkt me een "zij" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb vandaag mijn eerste level gepubliceerd :)

De naam van het level is Moonlander Challenge V1 en in het level moet je met je ruimteschip verschillende opdrachten doen. Momenteel is er enkel een gebied om te oefenen en een race van 3 rondes op tijd, waarbij de deur naar de finish pas open gaat als je de 3 rondes ook daadwerkelijk gevlogen hebt.
Binnenkort komt er een update met nieuwe opdrachten en misschien ook nieuwe ruimteschepen.

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/Moonlander.jpg

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Stond nog niet in de startpost:
Brtausi - My second adventure
Video: http://vimeo.com/2660611

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Ik kreeg net te horen dat ik over 2 dagen LBP binnenkrijg! Dus pas op, KB-013 gaat een sh*tload aan levels maken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaThijs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 22:49
Weet iemand nog een goede tutorial voor het produceren van levels. Ik kom er echt moeilijk mee uit de voeten. Terwijl het spel echte geweldig is natuurlijk! Vooral met een groepje vrienden, 4 controllers en bier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik had zelf voldoende aan de tutorials die in de game zelf zitten.
(ieder tooltje wat je hebt kun je uitgelegd krijgen door Stephen Fry :P)
Voor de rest is het: "lang leve je fantasie".

Maar mocht dat niet voldoende zijn, dan staat youtube vol met tut's.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Of koop de strategy guide....
Die staat vol met uitleg over het gebruik van alle materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
(jarig!)
Ik heb onlangs heel LBP uitgespeeld met een maat. Holy shit, dat laatste level was ff moeilijk :P

Welk level ook leuk is voor 5 minuten met wat geweldadige studentenvrienden; zoek eens op het mortal kombat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heef de Monster gereedschap veel toegevoegde waarde? Of zijn het alleen maar een paar stickers? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Eindelijk water in LittleBigPlanet!

http://blog.eu.playstatio...-feel-a-bit-damp-in-here/

Briljante trailer ook _/-\o_

Maar dit is echt een gigantisch goeie update die het spel enorm zal verbeteren naar mijn idee. Ik had ook al langer gehoopt dat ze water zouden toevoegen aan het spel en ze hebben blijkbaar goed geluisterd naar de community :)
Ik ben echt zeer benieuwd watvoor levels we hiermee gaan krijgen, maar dat zal wel helemaal goedkomen denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 19-08-2009 10:24 ]

• Ghostley
Dit geeft een heleboel extra opties. *O*
Grote vraag is alleen of het een betaalde update / level-kit wordt, of niet?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik speel ook LBP sinds vandaag.

Mijn PSN gebruikersnaam is RooieHoed... Dus je kan me toevoegen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ghostley schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:21:
Dit geeft een heleboel extra opties. *O*
Grote vraag is alleen of het een betaalde update / level-kit wordt, of niet?! :?
Laatste wat ik heb gehoord is dat het een betaalde level kit gaat worden. Dat was wel uit onofficiële bron overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Gisteren dit spel maar eens opgestart. Leuk ja. Maareh, het eerste level bv. Ik sta dan ergens op plaats 180.305 volgens mij. HOE halen anderen dan een score van 20.000+ in hetzelfde level waar ik 4000nogwat haal? Multiplier 10x :? Iemand een link naar youtube misschien want ik zoek me rot.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Die Bruine schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:34:
Gisteren dit spel maar eens opgestart. Leuk ja. Maareh, het eerste level bv. Ik sta dan ergens op plaats 180.305 volgens mij. HOE halen anderen dan een score van 20.000+ in hetzelfde level waar ik 4000nogwat haal? Multiplier 10x :? Iemand een link naar youtube misschien want ik zoek me rot.
Het is leuk om de hoogste score te halen maar daar gaat het uiteindelijk niet om he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Nee zo ben ik ook niet hoor. Ik wil vaak wel alles hebben, maar niet persé de hoogste score. Ik vraag me gewoon af hoe ze dat doen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
In het begin van het spel zijn er nog speciale stickers die je niet hebt, waardoor je niet bij bepaalde prijzen kan komen. (Je moet die ergens plakken waardoor ze naar beneden vallen, of je een deur o.i.d. kan opendoen). Die prijzen leveren ook een score op, en daarom is je score dus lager als je die prijzen nog niet kan pakken. Je zult de meeste levels dus nog een keer moeten spelen als je wat verder bent met de game wil je hogere scores halen en het spel 100% uitspelen.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeK-NoekeM
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zijn er mensen die mij kunnen helpen met de Party Person Trophy? Het is diegene dat je met 4 vrienden een level moet finishen, maar ik ken niemand die LBP speelt.

Mijn PSN-ID is Doekeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik speel sinds een poosje LBP. Nu heb ik de muziek in de game uitgezet omdat mijn vrouw zich er aan irriteerde 8)7 . Zelf vind ik het wel geinig die muziek op de achtergrond, dus ik wou het weer aanzetten. Maar dat lukt me dus niet meer. Als ik de muziekplayer op on zet in de instellingen gaat tie vragen naar een playlist, maar er staat nergens een playlist van de originele muziek. Ik heb verder overigens geen muziek op m'n PS staan. Ik vraag me dus af hoe ik de standaardmuziek weer terugkrijg. Ik heb gezocht op google en in de handleiding, maar concreet vind ik hier helaas niets over. Hier dus maar is proberen. ;) Iemand een tip?

Heb overigens ook de psp versie van LBP gepre-orded. Ben hier erg benieuwd naar.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Laatst online: 12:21
Heeft iemand al enig idee of het nou een gratis update wordt, of een betaalde kit? Op internet kom ik tegenstrijdige berichten tegen. Of is het al toegevoegd, aangezien ik vandaag moest updaten naar 1.19 (ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld), maar zit daar al water in? En zo ja, waar kan je dat dan vinden? Als het er niet in zit, weet iemand dan wanneer het komt? Daarover vind ik ook allemaal tegenstrijdige berichten op internet :P.

Mag ik ook in de startpost? :>
PSNiD= Alex2be4life
Heb ook al een aantal levels online staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DoeK-NoekeM schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:06:
Zijn er mensen die mij kunnen helpen met de Party Person Trophy? Het is diegene dat je met 4 vrienden een level moet finishen, maar ik ken niemand die LBP speelt.

Mijn PSN-ID is Doekeh
Hier ook nog :) Voeg maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zal dit gaan klinken als een vreselijk domme vraag, maar hoe kan ik zien welk level ik nog niet heb gespeeld?
Telkens als ik mn game weer opstart zoek ik me rot en speel soms levels die ik al eens gedaan heb. Simpelweg omdat ik kennelijk niet briljant genoeg ben om een spel dat ook voor 0 -7 jaar geschikt is te doorgronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Hoe speel je levels nu dan? In single player mode heb je een wereldbol. Op die wereldbol heb je verdeeld over de continenten een aantal levels. Nadat je level 1 hebt gespeeld zie je level 2 pas, dan drie etc.

Als je via internet speelt en spelers volgt kan het dat je nu al level 21 en 24 hebt gespeeld. Idee is dus dat je bij 1 begint en dan steeds verder gaat.
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:01:
Nu zal dit gaan klinken als een vreselijk domme vraag, maar hoe kan ik zien welk level ik nog niet heb gespeeld?
Telkens als ik mn game weer opstart zoek ik me rot en speel soms levels die ik al eens gedaan heb. Simpelweg omdat ik kennelijk niet briljant genoeg ben om een spel dat ook voor 0 -7 jaar geschikt is te doorgronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Als je een level selecteert kun je ook de statistieken ervan zien... als die op 0% staat dan heb je hem nog nooit gedaan. ;) (of denk ik nu te simpel? :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostley op 28-10-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
@Robhoeben.
Klopt, bij het eerste level heb je dat je een sticker ergens moet plakken en dan krijg je een tijdrace. Deze levert dan natuurlijk zwaar veel punten op ;).

Volgens mij staat er een goudzakje ofzo voor als je hem hebt gedaan.
En @ Ghostley
Je denkt volgens mij te simpel, want je kan ook 0% halen mar wel het level spelen. Dat heb ik heel vaak aangezien ik het niet zoek om alles te vinden in de online levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:11

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wie heeft hier in de Nederlandse winkels al de GOTY edition zien liggen? Kan hem nergens vinden, zelfs de gameshop in Den Haag heeft hem nog niet gehad.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Flexicon schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:54:
En @ Ghostley
Je denkt volgens mij te simpel, want je kan ook 0% halen mar wel het level spelen. Dat heb ik heel vaak aangezien ik het niet zoek om alles te vinden in de online levels.
Zo'n vermoeden had ik al... Ik heb het ook al gewoon te lang niet gespeeld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik wil morgenochtend even wat trophies hunten. Ik zit namelijk nu op 21%, heb alle reguliere levels gedaan (Behalve alle (iets met zweep) levels, kan het alleen niet vinden op de wereld).

Ik wil alleen wat verder gaan door de levels te completen waar je 2, 3 of 4 mensen voor nodig hebt. Ik ben in het bezit van een headset dus dan kunnen we in ieder geval normaal praten.

Iemand anders ook zin morgenochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Komende maandag komt er een update die veel verbeteringen zal brengen:
1.21On Nov 30th, LittleBigPlanet will get it’s biggest game update EVER! For FREE! Packed full of great new functionality and improvements, update 1.21 also known as Leerdammer, contains new features such as Online Create, increased profile space, improved networking, and better saving functionality.

Leerdammer
A creamy white cheese with a sweet and somewhat nutty flavour that becomes more pronounced with age.

Online Create
Now you can create with up to three other players online across the internet, across the world!
Networking fixes & location-based matchmaking

We’ve rewritten both the way the game handles networking code and the way it finds people for you to play with when you hit ‘Play Online’. Now, it searches for people who are closer to you and more likely to have a lower ping. This should bring significant improvements to lag and other networking problems.

The POD Computer will first try to match based on location, if this fails it will fall back to matching with any location.
Save game rewrite

We’ve changed the way your saved games work to make it faster, more flexible and more robust. It also means you’ll be able to save way more stuff.

On a PS3, there are two places games store data – the Game Data folder and the Save Data folder. Previously your automatic save would be stored in the Save Data folder. We’ve changed it so that your save is now stored in the Game Data folder.

Of course this won’t affect most people, but if you do find yourself rummaging in these folders then beware! If you want to back up your data, or move it to another PS3, you will need to use the following new tools:
Profile Backup

The save game backup options can be found in the Profile Settings page of the Start Menu:

* Backup Profile – This will create a back-up copy of your profile, progress, and your levels into a folder in the Save Data Utility. It is also handy if you want to copy your profile to another PS3.
* Import Profile – Lets you import / restore a previous back-up from the Save Data Utility.

Level Backup
You can now backup individual levels! On your moon, select a level and press the Square Button to bring up the options. There will be a new option under the publish menu:

* Backup – This will create a back-up copy of your profile, progress, and your levels into a folder in the Save Data Utility. It is also handy if you want to copy your profile to another PS3.

Doing the same thing to an empty level will give you another new option:

* Import – This lets you import any level you have copied to the Save Data Utility to the selected crater on your moon.

Increased profile space

On top of the extra space you get from the save game re-write, we’ve also doubled the number of photos and costumes that you can save to Popit.
1.21
Other awesome Features:

* If you play a level but do not complete it, a silver Sackboy medal will be displayed on the badge, to get a gold medal you must complete the level.
* We made the LittleBigStore a bit easier to navigate and also to download things after purchase.
* There is now an option to ‘Auto-Reject’ invitations from other players. The option is in ‘Profile Settings’. If you have this set to ‘On, no one will be able to join you unless you choose to ‘Play Online’. This setting is not saved to your profile and needs to be set every time you play.
* Sticker switches have been made more noticeable and give better feedback to the player when attempting to place stickers on them.
* Checkpoints can now be activated using switches.
* Race Gates can be made thin again!
* You can now use the Sticker and Decoration tool and turn Sackboy around while in Customisation mode.
* Added the QWERTY keyboard layout to the text chat menu.
* Play, Create, Share scores have been removed – we thought these scores were a good idea but they never worked in the way we wanted them to. They may return one day. Maybe.
* If you collect a key whilst playing a community level, you will now see the level unlocking for you once the level you are playing has been completed. You can also search for linked levels in the search menu.
* Pressing L2 and R2 while browsing community levels can now show you the name or the author of each level on the earth as well as the Heart Count and Rating.
Bron: http://www.littlebigplane...ore_leerdammer_is_upon_us

Helaas nog geen water in deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De uitbreiding die ons water brengt duurt inderdaad wel erg lang. Echt must haves zie ik in de onderstaande change lijst nog niet echt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik speel sinds twee weken LBP. Ik vind de muziek echt grappig, en de personages ook! Mijn vriendin is er ook weg van en samen hebben we tot nu toe best veel gespeeld! Zo af en toe is dat best frustrerend aangezien zij toch wel wat minder goed is, en dan erger ik me daar per ongeluk aan. :>

Gisteren heb ik mij aangemeld voor de GOTPS3-clan via PSN-Friends. Zijn er meer van jullie die daar ook bij zitten? Ik zou namelijk nog wel een aantal trophies samen met anderen willen halen. Volgens mij moet je voor bepaalde levels namelijk met z'n vieren zijn (om de 100% Prize Bubbles te halen).

Ik ben tevens in het bezit van een headset, dus praten is geen probleem.

Overigens duurt het nog wel heel even voor ik zover ben, ik ben nu namelijk bij: The Canyons. Echter heb ik The Gardens, The Savannah en The Wedding allemaal op 100% én No Lives Lost. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 28-11-2009 10:14 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb géén één level op 100%. Ik kom vaker niet hoger dan 85% (Op het introductielevel na).

Nu komt dat natuurlijk ook doordat je soms meerdere spelers nodig hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 28-11-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
RedHat schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:18:
Ik heb géén één level op 100%. Ik kom vaker niet hoger dan 85% (Op het introductielevel na).

Nu komt dat natuurlijk ook doordat je soms meerdere spelers nodig hebt.
Inderdaad, bij praktisch alle levels die ik tot nu toe heb gehad (tot The Canyons dus) heb je sowieso twee-speler gedeelten.

Zijn er nog veel mensen die LBP spelen? Ik wil al die trophiieeeeess.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Hoop dat met deze update de lag echt word gefixed. Heb er echt zoveel last van bij LBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:03:
[...]

Zijn er nog veel mensen die LBP spelen? Ik wil al die trophiieeeeess.. :+
Ik ben sinds gisteren weer aan het spelen, probeer alle Prize Bubbles te halen. Heb nog geen 2e controller (is onderweg) Iemand die samen met mij alle '2 player gedeeltes' wilt doen? (ik heb een heatset.)

PSN id: iikkee (als je me toevoegt stuur ook een bericht, normaal accepteer ik geen onbekende invites)

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 28-11-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:36:
[...]

Ik ben sinds gisteren weer aan het spelen, probeer alle Prize Bubbles te halen. Heb nog geen 2e controller (is onderweg) Iemand die samen met mij alle '2 player gedeeltes' wilt doen? (ik heb een heatset.)

PSN id: iikkee (als je me toevoegt stuur ook een bericht, normaal accepteer ik geen onbekende invites)
Dat is wel komies, ik ben ook weer sinds gisteren dan LBP aan het spelen om alles 100% te halen. Gister 3 a 4 levels met 3 a 4 andere spelers gedaan en voltooid voor de 100% .. Ik ben wel geintresseerd. Zou ik je anders toevoegen op me PS3 als ik thuis ben? :)

offtopic:
Heb ook een headset! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:29:
[...]

Dat is wel komies, ik ben ook weer sinds gisteren dan LBP aan het spelen om alles 100% te halen. Gister 3 a 4 levels met 3 a 4 andere spelers gedaan en voltooid voor de 100% .. Ik ben wel geintresseerd. Zou ik je anders toevoegen op me PS3 als ik thuis ben? :)

offtopic:
Heb ook een headset! ;)
Is goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn om zaken met je te doen , lol! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Je mag RooieHoed ook toevoegen.

DM maar als je van plan bent om te spelen, dan reageer ik wel of ik kan of niet :D

Overigens heb ik ook een Headset, die is alleen overgevoelig dus je hoort echt alles :(

Zo'n Madccatz ps3 hs.

[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 03-12-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:00:
Je mag RooieHoed ook toevoegen.

DM maar als je van plan bent om te spelen, dan reageer ik wel of ik kan of niet :D

Overigens heb ik ook een Headset, die is alleen overgevoelig dus je hoort echt alles :(

Zo'n Madccatz ps3 hs.
Als ik thuis ben zou ik je ook toevoegen @ my ps3! Ook bedankt om zaken met jou te doen. _O-

Serieus: Nog meer mensen interesse om mee te spelen? Meld het hier of PM me, ik voeg jullie wel toe.. of voeg mij toe zie onderschrift etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik ben wel geinterreseerd ik heb alleen geen headset, maar krijg wel een toetsenbordje :*)
PSN id: SL65R

[ Voor 41% gewijzigd door SL65 op 03-12-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Er is nu een Assassin's Creed costuum te downloaden voor LittleBigPlanet :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/9/2009/12/500x_exio.jpg

Kost wel €1,99...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iikkee, ik heb je geaccepteerd! :)
RooieHoed & SL65R ik heb jullie toegevoegd aan me vriendenlijst, dus ik zie jullie acceptering wel ontvangen! ;)

Mochten er meer mensen geintresseerd zijn laat dan je PSN naam achter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:29:
iikkee, ik heb je geaccepteerd! :)
RooieHoed & SL65R ik heb jullie toegevoegd aan me vriendenlijst, dus ik zie jullie acceptering wel ontvangen! ;)

Mochten er meer mensen geintresseerd zijn laat dan je PSN naam achter. :D
Ik wil ook wel graag wat Trophies halen (onder andere die met 3 vrienden een level halen). Mijn PSN-id is LuPo1989.

Ik zie de uitnodigingen wel tegemoet. :)

edit: dat kostuum van AC2 ziet er wel mooi uit zeg! :>

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 05-12-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geadd to my PS3, meer mensen nog interesse? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:58
DannyEster ik heb je geaccepteerd en ik heb ook een friend invite naar RooieHoed en ikkee gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Laatst online: 12:21
Jullie mogen mij ook allemaal toevoegen:

PSN: Alex2be4life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb al een tijdje geen LBP meer gespeeld, maar is het online gedeelte nu echt zoveel beter geworden door de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Komt die water add on nou nog een keer of is dat helemaal van de baan? Het lijkt me een erg leuke toevoeging. Ik moet nog een paar levels voor ik de verhaallijn compleet heb, dan kan ik beginnen met het verkrijgen van de levels op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Gisteren dan eindelijk (na een jaar) aan LittleBigPlanet begonnen. Ik heb de eerste drie 'werelden' doorspeeld. Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen de Platinum trophy niet kan bemachtigen. Ik moet nog even voor ik alleen LittleBigPlanet heb doorgespeeld. Maar hier alvast mijn PSN: Oo_Morris_oO.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deleted, dubbel post.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:43:
Ik heb al een tijdje geen LBP meer gespeeld, maar is het online gedeelte nu echt zoveel beter geworden door de update?
Was er iets mis dan met het Online gedeelte? :)
Jumpman schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:32:
Gisteren dan eindelijk (na een jaar) aan LittleBigPlanet begonnen. Ik heb de eerse drie 'werelden' doorspeeld. Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen de Platinum trophy niet kan bemachtigen. Ik moet nog even voor ik alleen LittleBigPlanet heb doorgespeeld. Maar hier alvast mijn PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom zou je de Platinum niet kunnen halen volgens jou? :)

Moet ik je btw ook toevoegen? Voor de 100% LBP Tweakers.net missie? :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gisteren dan eindelijk (na een jaar) aan LittleBigPlanet begonnen. Ik heb de eerse drie 'werelden' doorspeeld. Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen de Platinum trophy niet kan bemachtigen. Ik moet nog even voor ik alleen LittleBigPlanet heb doorgespeeld. Maar hier alvast mijn PSN: Oo_Morris_oO.
Voor de Platinum hoef je de Metal Gear Solid addon trophies niet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:25:
[...]

Voor de Platinum hoef je de Metal Gear Solid addon trophies niet te halen.
Daarom, zou een beetje raar zijn als je aan uitbreiding MOET kopen om een Platinum trophy te halen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:11:
[...]

Was er iets mis dan met het Online gedeelte? :)
Voor de update zat er soms gigantische lag in het spel ja. Het was soms echt bijna niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SToRM666 schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:56:
[...]

Voor de update zat er soms gigantische lag in het spel ja. Het was soms echt bijna niet te spelen.
Dat heb ik nu af en toe nog steeds. Bij andere games niets te merken maar bij LBP, meestal direct bij het binnenkomen van een level, een enorme lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Gisteren dan eindelijk (na een jaar) aan LittleBigPlanet begonnen. Ik heb de eerste drie 'werelden' doorspeeld. Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen de Platinum trophy niet kan bemachtigen. Ik moet nog even voor ik alleen LittleBigPlanet heb doorgespeeld. Maar hier alvast mijn PSN: Oo_Morris_oO.
Even quote, ik bedoelde dat je met één speler de game niet Platinum kon halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 07-12-2009 22:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

gister de 100% price bubble / booty trophy gehaald :D

Ben alleen bang dat ik het acen niet ga vol houden, heb nu de eerst 4 weerelden geaced, maar sommige latere levels zijn echt te moeilijk / frustrerend om niet in dood te gaan..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burgt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:19:
gister de 100% price bubble / booty trophy gehaald :D

Ben alleen bang dat ik het acen niet ga vol houden, heb nu de eerst 4 weerelden geaced, maar sommige latere levels zijn echt te moeilijk / frustrerend om niet in dood te gaan..
Ik heb bij veel levels het zonder dood te gaan gehaald, kwestie van rustig blijven en gewoon snel door heen lopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:30:
[...]

Dat heb ik nu af en toe nog steeds. Bij andere games niets te merken maar bij LBP, meestal direct bij het binnenkomen van een level, een enorme lag.
Dat heb ik inderdaad ook als je aan een 'partyleader' wordt gekoppeld. Hoe komt het eigenlijk dat ik altijd bij iemand anders wordt toegevoegd? Ik ben nooit zelf 'partyleader' (alleen als een ander weggaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:10:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook als je aan een 'partyleader' wordt gekoppeld. Hoe komt het eigenlijk dat ik altijd bij iemand anders wordt toegevoegd? Ik ben nooit zelf 'partyleader' (alleen als een ander weggaat).
Dan spelen er meerdere mensen dat leven, probeer het eens bij een level waar weinig tot niemand speelt dan ben jij het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Voeg mij ook maar toe , flexicon.
Laatste tijd niet veel gespeeld, moet ook nog die update...
Laatste weken veel motorstorm gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flexicon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:03:
Voeg mij ook maar toe , flexicon.
Laatste tijd niet veel gespeeld, moet ook nog die update...
Laatste weken veel motorstorm gespeeld :)
Ik ga je vanavond toevoegen aan me PSN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik ben op dit moment aanbeland bij The Bunker. Dat is wel een aardig moeilijk level zeg. Ik had niet veel tijd dus heb het één keer geprobeerd. Ging helaas niet goed.

Ik zag dat bij de laatste drie levels er 3 en 4-player stukken in het spel zitten. Dus binnenkort maar met een mannetje of 4 die stukken proberen te halen? :) Of zijn jullie nog niet bij het laatste level? The Bunker is toch het laatste level of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:08:
Ik ben op dit moment aanbeland bij The Bunker. Dat is wel een aardig moeilijk level zeg. Ik had niet veel tijd dus heb het één keer geprobeerd. Ging helaas niet goed.

Ik zag dat bij de laatste drie levels er 3 en 4-player stukken in het spel zitten. Dus binnenkort maar met een mannetje of 4 die stukken proberen te halen? :) Of zijn jullie nog niet bij het laatste level? The Bunker is toch het laatste level of niet?
Na de bunker heb je nog Collector's Lair en The Collector.

Ik moet de 3/4 players gedeeltes ook nog.
Jullie mogen mij toevoegen: psn id: iikkee

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 09-12-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:08:

Ik ga niet zo snel per level, maar meer dan die level en dan die level.. maar geef maar een tijd en een datum en dan moeten we even over een komen hiermee zodat we dan 4 man hebben! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 12:56 ]

• LuPo
  • Nu online
Ike. schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:40:
[...]

Na de bunker heb je nog Collector's Lair en The Collector.

Ik moet de 3/4 players gedeeltes ook nog.
Jullie mogen mij toevoegen: psn id: iikkee
Klopt inderdaad, ik kwam er gisteren achter toen ik The Bunker haalde dat er nog twee levels na komen. Die heb ik inmiddels ook gehaald. :)

Vanochtend heb ik vervolgens The Bunker, The Collector's Lair en The Collector allemaal geaced. Dus een gold-trophy binnen. :)

offtopic:
Waarom ging je vanmorgen steeds online en weer offline? :+
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:55:
[...]

Ik ga niet zo snel per level, maar meer dan die level en dan die level.. maar geef maar een tijd en een datum en dan moeten we even over een komen hiermee zodat we dan 4 man hebben! ;)
Ik heb jou en Ike. sowieso als friends. Maar we hebben natuurlijk nog iemand nodig zodat we in één avondje allemaal de 100% prize bubbels halen.

Levels die we moeten doen zijn (deze levels hebben meer dan 2-player stukken, de 2-player stukken kun je namelijk gewoon met je vriend/vriendin of wie dan ook doen, mits twee controllers natuurlijk):

- The Dancer's Court (The Temples)
- The Frozen Tundra (The Wilderness)
- The Bunker (The Wilderness)
- The Collector's Lair (The Wilderness)

Ik kan vanavond wel. Jullie ook? Roep maar wie er allemaal meedoen. Voeg me maar toe aan PSN: LuPo1989.

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 10-12-2009 13:21 ]

Verwijderd

Klopt je hebt me as a friend! :P

Maar ik kan vanavond ook wel hoor! :D

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:36:
Klopt je hebt me as a friend! :P

Maar ik kan vanavond ook wel hoor! :D
Dat is mooi! Nu nog even hopen dat er nog twee meer mee willen doen. Dan kunnen we natuurlijk ook gelijk even wat andere trophies meepakken (zoals 'win a four-player game').

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
Weet niet helemaal zeker of ik vanavond thuis ben, maar als dat zo is speel ik graag mee richting de 100% prize bubbels en 4 player challenges!

• Ike.
  • Niet online
Ik kan vanavond wel. Heb momenteel 88% goodies & prizes

Zie net dat je elkaar moet 'hearten' (5x) voor een zilvere trophy (bericht van LuPo) Als we dit allemaal bij elkaar doen hebben we die ook gelijk ;) moet denk ik wel online zijn om dit bij elkaar te doen :?
Moet ook nog de trophy voor het winnen van een 4p match >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 10-12-2009 14:21 ]

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:45:
Ik kan vanavond wel. Heb momenteel 88% goodies & prizes

Zie net dat je elkaar moet 'hearten' (5x) voor een zilvere trophy (bericht van LuPo) Als we dit allemaal bij elkaar doen hebben we die ook gelijk ;) moet denk ik wel online zijn om dit bij elkaar te doen :?
Moet ook nog de trophy voor het winnen van een 4p match >:
Oke, 5x hearten is geen probleem.. en dat kan ook offline.. je moet alleen volgens mij dan een eigen gemaakt leven online hebben.. ook moet ik de trophy van zoveel keer bespeelde level, zoveel harten voor je level, misschien kunnen jullie dat bij mij ook doen dat ik meer plays + hearts heb.. zou tof zijn of course! :*)
thaan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:43:
Weet niet helemaal zeker of ik vanavond thuis ben, maar als dat zo is speel ik graag mee richting de 100% prize bubbels en 4 player challenges!
Had jij al je PSN doorgegeven of nog niet? :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 14:13 ]

• Ike.
  • Niet online
Om een speler te hearten hoef je geen eigen level te hebben, LuPo heeft dit bij mij gedaan en ik heb geen eigen level. (geen idee hoe dit moet :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 10-12-2009 14:23 ]

• LuPo
  • Nu online
Ike. schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:22:
Om een speler te hearten hoef je geen eigen level te hebben, LuPo heeft dit bij mij gedaan en ik heb geen eigen level. (geen idee hoe dit moet :P )
Dit doe je door naar de wereldbol links te gaan. Vervolgens 'my friends' selecteren. Dan klik je op een van ons en klik je op 'add to hearted'.

Ik heb overigens ook al het level van DannyEster gespeeld én geheart! ;)

Nog even iets anders: doet bij jullie LBP het wel goed? Vanochtend gaf hij een error dat mijn account niet geladen kon worden. En heb ik bij 'story' weer de laatste drie levels niet geaced. Terwijl ik die vanochtend heb gedaan.. :S

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:22:
Dat wordt uitgelegt door LuPo! :P

Maare.. je moet ook trofee voor eigen level halen vandaar.. O-)
LuPo schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:56:
[...]

Dit doe je door naar de wereldbol links te gaan. Vervolgens 'my friends' selecteren. Dan klik je op een van ons en klik je op 'add to hearted'.

Ik heb overigens ook al het level van DannyEster gespeeld én geheart! ;)

Nog even iets anders: doet bij jullie LBP het wel goed? Vanochtend gaf hij een error dat mijn account niet geladen kon worden. En heb ik bij 'story' weer de laatste drie levels niet geaced. Terwijl ik die vanochtend heb gedaan.. :S
Dankje voor het spelen van mijn level, was hij leuk? Makkelijk dus haha! >:)

Oke werkt dat zo, ik zou jullie dan vanavond als ik thuis ben even hearten.. en ik ben verder vandaag niet op LBP geweest (gaat ook moeilijk op me werk) dus weet niet of er problemen zijn etc. :D

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 15:10 ]

• Ike.
  • Niet online
Hoe laat zullen we vanavond afspreken?
Zal zo alvast mijn heatset pairen, is wat handiger dan dat getyp.
20.30?

[ Voor 42% gewijzigd door Ike. op 10-12-2009 15:13 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste