Dan moet ik slapen?
Ik vind het "acen" van alle levels ook wel een behoorlijk uitdaging, vooral de levels met vurige obstakels. Ben opzich al een heel eind. Moet er nog 7 die ik echt TE frustrerend vind, aanhouder wint zullen we maar zeggen... het blijft verslavend.
De MGS add-on vind ik wel een aanrader. Je bent er zo door heen, maar die paint gun is echt vet.
Mijn PSN: ThePrutser
De MGS add-on vind ik wel een aanrader. Je bent er zo door heen, maar die paint gun is echt vet.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Verwijderd
Ik zou je vanavond wel even toevoegen aan mijn PSN Network!ThePrutser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:11:
Ik vind het "acen" van alle levels ook wel een behoorlijk uitdaging, vooral de levels met vurige obstakels. Ben opzich al een heel eind. Moet er nog 7 die ik echt TE frustrerend vind, aanhouder wint zullen we maar zeggen... het blijft verslavend.
En wat als de ander geen headset heeftIke. schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:09:
Zal zo alvast mijn heatset pairen, is wat handiger dan dat getyp.

Verwijderd
Ik heb een toetsenbord van sony op me controller, ook wel handig maar als je het niet vaak gebruikt is het wennen.. en een normale usb toetsenbord werkt ook perfect hoor!ThePrutser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:29:
[...]
En wat als de ander geen headset heeftUSB toetsenbord aansluiten werkt ook prima... vind ik tenminste
Zou me headset ook wel gebruiken als my girlfriend het niet irritant vindt!
Maar ik ben er 20:00 denk ik al wel!
Ik kan niet garanderen dat ik er vanavond ben. We willen heel graag de film "Law Abiding Citizen" zien. Aangezien die vandaag in premiere gaat, zitten we waarschijnlijk rond die tijd in de Bios....
Het was vanavond een geslaagde avond! Nadat we online waren gestopt heb ik nog even de drie ontbrekende prize bubbles opgezocht waarna ik de 100% prize bubbles trophy kreeg! Verder nog de 4-player-trophy gehaald en ook de 'win a 4-playergame' trophy.
Ik heb jullie allemaal geheart. Graag even terugdoen zodat ik - en de anderen - de trophy voor '5x geheart' krijgen.
We zijn weer iets dichter bij de platinum..
Ik heb jullie allemaal geheart. Graag even terugdoen zodat ik - en de anderen - de trophy voor '5x geheart' krijgen.
We zijn weer iets dichter bij de platinum..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb alle tweakers die ik heb toegevoegd geheart (en de eventuele geproduceerde levels). Zou iedereen mij en mij level ook kunnen hearten?
Verwijderd
Het was gisteren zeker weten wel lachen! 
Maar ik ga vanavond nog 1 part doen maar dan zoek ik nog een buddy om die levels op te lossen, gaat om de Chinese levels!
En voor de rest moet ik nog paar bubbles, maar kan ik ook alleen doen.. maar als iemand zich bereid voelt om me te helpen is het altijd welkom!
Vanavond zou ik jullie 'hearten' en 'levels' even spelen zodat jullie die ook hebben, doe ook wel mijne allemaal die dit leest.
Maar ik ga vanavond nog 1 part doen maar dan zoek ik nog een buddy om die levels op te lossen, gaat om de Chinese levels!
En voor de rest moet ik nog paar bubbles, maar kan ik ook alleen doen.. maar als iemand zich bereid voelt om me te helpen is het altijd welkom!

Vanavond zou ik jullie 'hearten' en 'levels' even spelen zodat jullie die ook hebben, doe ook wel mijne allemaal die dit leest.
Ik heb iedereen al geheart. Level van DannyEster gespeeld en geheart. Level van SL65 zal ik na het weekend doen. Ben nu op weg huis, student.
Moet alleen nog de prizebubbles van het 2 player gedeelte van Great Magician's Palace (waar je die trap moet maken van blokken)
[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 11-12-2009 16:40 ]
Verwijderd
Aaah poepie toch, als me vriendin niet zeikt ben ik vanavond op LBP kennen we hem halen hoor.Ike. schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:39:
Moet alleen nog de prizebubbles van het 2 player gedeelte van Great Magician's Palace (waar je die trap moet maken van blokken)
Het is dat DannyEsther me voor is, want anders had ik je natuurlijk ook nog wel even willen helpen hoor.Ike. schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:39:
Ik ga zodra ik weer bij m'n PS3 ben maar is een goed leveltje in elkaar draaien. Zodat ik de overige trophies binnen kan hengelen. Dat zijn voornamelijk trophies waarbij anderen je levels moeten hearten en waarbij anderen jouw levels moeten spelen. Wordt vervolgd dus.
[/quote]Het is een tijd geleden dat er echt uitgebreid nieuwe content verscheen voor LittleBigPlanet. De laatste keer was het toffe Metal Gear Solid Level Pack en nu eindelijk is er weer wat nieuws op komst. Er komen namelijk nieuwe levels in een Pirates of the Caribbean sfeer. Dit blijkt uit een gelekte lijst van Trophies die met dit pakket gemoeid zijn. Als je de Trophies hieronder bekijkt merk je snel genoeg dat het gaat om een set levels die je kunt doorspelen en dat er nieuwe onderdelen aan de level editor wordt toegevoegd.
Zilveren Trophies
* The Bends
-Bereik 7000 punten in de "Diving for Treasure" survival challenge.
* HMS Interceptor
-Voltooi de race in de vervloekte baai met minimaal 4000 punten over op de klok.
Bronzen Trophies
* Pirates of the Caribbean Booty Master
-Verzamel alle Pirates of the Caribbean prijs bellen
* Beast Slayer
-Versla de Kraken
* Ace Port Royal
-Ace Port Royal
* Ace Pirate Town
-Ace Pirate Town
* Ace The Frigate
-Ace the Frigate
* Ace Cursed Bay
-Ace Cursed Bay
* Ace The Kraken!!!
-Ace the Kraken!!!
* Tributary
-Publiceer een level met water
* Salty Dog
-Voltooi 20 community levels met water[quote]
Bron: psfocus.nl
Dit betekend dus binnenkort de water update?
Zilveren Trophies
* The Bends
-Bereik 7000 punten in de "Diving for Treasure" survival challenge.
* HMS Interceptor
-Voltooi de race in de vervloekte baai met minimaal 4000 punten over op de klok.
Bronzen Trophies
* Pirates of the Caribbean Booty Master
-Verzamel alle Pirates of the Caribbean prijs bellen
* Beast Slayer
-Versla de Kraken
* Ace Port Royal
-Ace Port Royal
* Ace Pirate Town
-Ace Pirate Town
* Ace The Frigate
-Ace the Frigate
* Ace Cursed Bay
-Ace Cursed Bay
* Ace The Kraken!!!
-Ace the Kraken!!!
* Tributary
-Publiceer een level met water
* Salty Dog
-Voltooi 20 community levels met water[quote]
Bron: psfocus.nl
Dit betekend dus binnenkort de water update?
Toen ik gisteren trophies ging vergelijken na 'ons' potje LBP stonden deze trophies inderdaad ertussen! Ik was het alleen vergeten te posten hier. Later waren ze weer weg!
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 11-12-2009 17:59 ]
Voor de mensen die bubbles niet kunnen vinden:
http://www.youtube.com/profile?gl=US&user=YYZFAQs#p/u
Alle singleplayer prizebubbels worden gevonden in de video's
http://www.youtube.com/profile?gl=US&user=YYZFAQs#p/u
Alle singleplayer prizebubbels worden gevonden in de video's
Verwijderd
Voor iedereen die LBP nog speelt of heeft, ik ben bezig met een kerst level.. deze moet natuurlijk voor 25 december online komen! Ben je een goeie creator? Dan mag je altijd helpen! 
Er is een klein stukje al online zie: LBP - Special Christmas 2009!
Er is een klein stukje al online zie: LBP - Special Christmas 2009!
Voor jullie wellicht helemaal duidelijk maar kan iemand vertellen waarvoor de paaltjes zijn met het hoofd van een sackboy op een bord erop die je in levels voorbij ziet komen? Wanneer je er voorbij loopt draait het bordje om (dacht ik) en heeft is er een kruis door het sackboy hoofd te zien.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je voorbij zo'n poortje loopt dan is het niet meer mogelijk om iemand uit te nodigen / iemand kan joinen voor dat level. Deze komen dan in je party nadat je het level uitgespeeld hebt.Bor de Wollef schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:41:
Voor jullie wellicht helemaal duidelijk maar kan iemand vertellen waarvoor de paaltjes zijn met het hoofd van een sackboy op een bord erop die je in levels voorbij ziet komen? Wanneer je er voorbij loopt draait het bordje om (dacht ik) en heeft is er een kruis door het sackboy hoofd te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 13-12-2009 21:40 ]
Ah, het level closed poortje dus? Ik kwam daar al eens een opmerking over tegen maar begreep niet helemaal goed wat het was. Thanks voor de uitleg.Ike. schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:37:
[...]
Als je voorbij zo'n poortje loopt dan is het niet meer mogelijk om iemand uit te nodigen / iemand kan joinen voor dat level. Deze komen dan in je party nadat je het level uitgespeeld hebt.
Net heb ik trouwens de MGS pack gekocht. De paintgun is echt super grappig. Dat zorgt voor heel wat leuke foto's.
Hoe kun je trouwens een community level copieren om hem aan te passen / modden en weer te publiceren?
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 13-12-2009 22:44 ]
Als jullie weer een avondje online gaan spelen wil ik graag meedoen, moet nog een flink aantal levels 100% bubbles en zonder dood te gaan halen, wil dit spel ook platinum hebben, ben heel veel MW2 aan het spelen maar als we afspreken hier dan doe ik mee, zal vanavond een aantal man toevoegen, mijn ID is Svennie-NL.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Wat bedoel je? Je level editen en opnieuw online gooien zonder je stats kwijt te raken van bezoekers en hartjes?Bor de Wollef schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:24:
[...]
Ah, het level closed poortje dus? Ik kwam daar al eens een opmerking over tegen maar begreep niet helemaal goed wat het was. Thanks voor de uitleg.
Net heb ik trouwens de MGS pack gekocht. De paintgun is echt super grappig. Dat zorgt voor heel wat leuke foto's.
Hoe kun je trouwens een community level copieren om hem aan te passen / modden en weer te publiceren?
Dat kan in ieder geval niet!
offtopic:
Zover ik weet!
Zover ik weet!
Mocht je mij vanavond niet hebben toegevoegt, dan voeg ik jou wel toe!Svennie schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:36:
Als jullie weer een avondje online gaan spelen wil ik graag meedoen, moet nog een flink aantal levels 100% bubbles en zonder dood te gaan halen, wil dit spel ook platinum hebben, ben heel veel MW2 aan het spelen maar als we afspreken hier dan doe ik mee, zal vanavond een aantal man toevoegen, mijn ID is Svennie-NL.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 10:35 ]
Je kan een level van een ander niet aanpassen/opslaan.Bor de Wollef schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:24:
[...]
Verwijderd
Zou wel fockt op zijn als je dat kon!Ike. schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:37:
[...]
Je kan een level van een ander niet aanpassen/opslaan.

Vrijdag had ik de flow goed te pakken en een heleboel levels geaced, alleen de bunker nog...ThePrutser schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:11:
Ik vind het "acen" van alle levels ook wel een behoorlijk uitdaging, vooral de levels met vurige obstakels. Ben opzich al een heel eind. Moet er nog 7 die ik echt TE frustrerend vind, aanhouder wint zullen we maar zeggen...

Daarna maar eens kijken naar die community trophies, heb wel een idee voor een level. Iemand tips voor het goed opzetten van een level of het opzetten van een goed level :-)
Zal ook eens wat tweakers toevoegen aan mijn PSN, kunnen we leuk hartjes gaan geven/ontvangen
heb net een aantal man toegevoegd aan mijn vriendenlijst, kunnen we een keer LBP samenspelen!
Heb net ff gekeken welke levels ik allemaal al af en ge-aced heb, moet er nog aardig wat. Heb net boomtown ge-aced en laatste bubbel gehaald, nu de rest nog, vanaf boom-town moet ik bijna alle levels nog wel 1 of meer bubbels en ik moet ze ook nog acen, aan het werk dus!
Heb weer zin om te spelen , ff wat anders dan MW2
Heb net ff gekeken welke levels ik allemaal al af en ge-aced heb, moet er nog aardig wat. Heb net boomtown ge-aced en laatste bubbel gehaald, nu de rest nog, vanaf boom-town moet ik bijna alle levels nog wel 1 of meer bubbels en ik moet ze ook nog acen, aan het werk dus!
Heb weer zin om te spelen , ff wat anders dan MW2
Geef iedereen ook een hart (kan via de linkse 'planeet') als iedereen dit bij elkaar doet krijg je ook een trophySvennie schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:32:
heb net een aantal man toegevoegd aan mijn vriendenlijst, kunnen we een keer LBP samenspelen!
mijn psn id: iikkee
[ Voor 34% gewijzigd door Ike. op 14-12-2009 18:46 ]
ik heb je eerder vanavond toegevoegd! Ik zal morgen iedereen een hartje geven (hopelijk denk ik eraan).Ike. schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:45:
[...]
Geef iedereen ook een hart (kan via de linkse 'planeet') als iedereen dit bij elkaar doet krijg je ook een trophy
TTmijn psn id: iikkee
En een welverdiende
Dan moet ik nog de 4 speler trophys (die kunnen we met een paar man van hier wel doen denk ik), een level publiceren, het moet nog gespeeld worden, ik moet nog verschrikkelijk hoog en ik moet de rtophy nog dat ik 150 community levels moet spelen. Nog genoeg werk te doen maar de platinum trophy gaat er komen!
Ik zal jou ook een hart sturen Svennie. Bij alle anderen heb ik dat al gedaan. Heb jammer genoeg nog steeds geen 5 harten.. 
Ik moet LBP wel even opstarten binnenkort. Kijken hoeveel harten ik nog moet.
Heb nu geen tijd om te gamen ivm tentamens. Na tentamens ga ik weer lekker verder..
Heb nu geen tijd om te gamen ivm tentamens. Na tentamens ga ik weer lekker verder..
thx, mijn eerste hartjeLuPo schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:38:
Ik zal jou ook een hart sturen Svennie. Bij alle anderen heb ik dat al gedaan. Heb jammer genoeg nog steeds geen 5 harten..
ik heb die hartjes ook nog niet maar dat komt goed, maak me meer "zorgen" om die trophy waar je 150 community levels moet spelen, daar heb ik weinig zin in, kan je ergens statistieken zien, hoe ver je bent?
Zag ik je gisteren trouwens niet BP spelen? Wilde nog meedoen maar het was al te laat, succes met je tentamens.
Volgens mij kun je niet zien hoeveel community levels je gespeeld hebt. Dat vind ik ook wel zwaar irritant.Svennie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:46:
[...]
thx, mijn eerste hartje![]()
ik heb die hartjes ook nog niet maar dat komt goed, maak me meer "zorgen" om die trophy waar je 150 community levels moet spelen, daar heb ik weinig zin in, kan je ergens statistieken zien, hoe ver je bent?
Zag ik je gisteren trouwens niet BP spelen? Wilde nog meedoen maar het was al te laat, succes met je tentamens.
Ik was overigens inderdaad BP aan het doen (met TheJudge). Moest even afleiding na al dat leren.
Het tentamen komt echter nu zó dichtbij dat ik de komende week niet kan gamen.
Verwijderd
Die vraag wou ik ook nog stellen over die stats, dat sucks hard geak als je dat niet kunt zien.. dan is dat misschien handige tip voor volgende update! 
Dan doe ik het wel op de volgende manier: gewoon kleine community levels spelen en kom ik er vanzelf wel!
Dan doe ik het wel op de volgende manier: gewoon kleine community levels spelen en kom ik er vanzelf wel!
dan kom je er vanzelf inderdaad, probleem is ook nog dat die trophy bestaat uit 3 delen:
- 150 community levels spelen
- markeer 50 community-levels
- geef 10 community-levels een hart
2 en 3 zijn goed te doen, even doorwerken en goed bijhouden.
Verwijderd
Bij 2 en 3 kan je het beter op papier zetten ja, maar je kan weer wel zien welke levels je een hart heb gegeven dat is wel beter.. misschien zit daarin ook wel de levels die je gespeeld hebben.. die worden aangegeven met zo'n goud (Brons?) dingetje. Dat weet ik wel.Svennie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:51:
dan kom je er vanzelf inderdaad, probleem is ook nog dat die trophy bestaat uit 3 delen:
En neem aan dat als je 10 harten geeft dan verwijdert en dan de rest doet dat je dan die trophy ook niet krijgt.
heb je een hartje gegevenSvennie schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:55:
[...]
ik heb je eerder vanavond toegevoegd! Ik zal morgen iedereen een hartje geven (hopelijk denk ik eraan).
Ik moet er nog 2 voor de trophy
Als het goed is komt de water patch/update nog voor kerst.
Ga deze meteen aanschaffen. Denk dat die (Disney) PotC levels echt vet worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 15-12-2009 15:49 ]
Gaat die water patch een betaalde update worden dan? Volgens mij was dat nog steeds niet helemaal duidelijk. Of is er inmiddels meer info beschikbaar?
Is volgens mij hetzelfde als de MGS pack waar je de paintshooter krijgt.Bor de Wollef schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:20:
Gaat die water patch een betaalde update worden dan? Volgens mij was dat nog steeds niet helemaal duidelijk. Of is er inmiddels meer info beschikbaar?
Je koopt het levelpack waarin een tool zit die het mogelijk maakt om water te 'gebruiken' bij het maken van een level
Verwijderd
Dat kan je wel vergeten haha.SL65 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:35:
Ik hoop dat je het als "kerstcadeau" gratis kan downloaden van psn

heb de personen die in mijn PSN lijst staan een hartje gegeven, nu maar eens proberen om alle levels te voltooien, die heb ik ook nog niet allemaal.
Heb net de bunker geprobeerd te halen maar dat is al moeilijk genoeg om te doen, laat staan zonder dood te gaan.
Heb net de bunker geprobeerd te halen maar dat is al moeilijk genoeg om te doen, laat staan zonder dood te gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Svennie op 16-12-2009 07:16 ]
Verwijderd
Tromgeroffel.. daar komt het:
Helaas niet gratis als kerstkado!Met de aankondiging van de Pirates Of The Caribbean DLC moest LittleBigPlanet weer volop in het nieuws komen. Er zou namelijk water aan de game worden toegevoegd! De nieuwe DLC pack zal naast water ook nog vele extra's bevatten. Zo zal je 5 nieuwe levels krijgen, 1 nieuw costume, 4 nieuwe liedjes voor op de achtergrond, een nieuwe achtergrond voor je eigen levels, 8 nieuwe materialen en nog veel meer! De datum voor deze kit is 22 december! En de prijs? Die valt mee! €5,99 voor al deze nieuwe toevoegingen!
Asjeblaft.New Gameplay features for Create: Water – Global Water Object, Scuba Gear, Bubble Machine, Water Switch
5 Brand new Pirates of the Caribbean themed Levels
1 New costume: The Cannibal: Leg Bands, Teeth, Nose Decoration, Hair, Loincloth, Skin
4 new music tracks
A new level background
8 Materials
14 Decorations
27 Objects
133 Stickers
And the 11 new trophies
Verwijderd
Platinum Trophy voor watch in HD? Waar komen die trophys vandaan die wil ik ook wel zo makkelijk!
Maar vette beelden, tijd om eens een PSN kaart te kopen voor de uitbreidingen!
Maar vette beelden, tijd om eens een PSN kaart te kopen voor de uitbreidingen!
Toch vind ik 6 euro veel geld als je bedenkt dat het hele spel 15 euro heeft gekost!
6 euro an sich is natuurlijk niet schokbarend. 3 bier en je hebt het..
6 euro an sich is natuurlijk niet schokbarend. 3 bier en je hebt het..
Dat zou triest zijn gezien wat je zou horen te doen voor een platinum trophy en knullig als je geen HD tv hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:45:
Platinum Trophy voor watch in HD? Waar komen die trophys vandaan die wil ik ook wel zo makkelijk!
Verwijderd
Watch in HD, gewoon youtube filmpje op HD zetten op je no-HD-tv dan heb je hem dan ook wel.. maar de vraag is of het nou een neppe of echte trophy is..Svennie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:20:
[...]
Dat zou triest zijn gezien wat je zou horen te doen voor een platinum trophy en knullig als je geen HD tv hebt.
nepVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:17:
[...]
Watch in HD, gewoon youtube filmpje op HD zetten op je no-HD-tv dan heb je hem dan ook wel.. maar de vraag is of het nou een neppe of echte trophy is..
OMG! Deze level pack ziet er echt geweldig uit! Wat mij betreft nu al een must-have.
Ben er weer niet aan toegekomen jullie te "hearten", sterker nog ik heb alleen maar de PS3 aan kunnen zetten. Vervolgens kwam me vriendin al weer zeuren....
Vrijdag heb ik het rijk voor mij alleen tot een uur of 15.00, 16.00. Begin van de kerst vakantie!!! W00H0o!
Ook weer niet zo W0o00ho0, aangezien ik na vrijdag zeker een week m'n ps3 niet aan kan zetten
Ben er weer niet aan toegekomen jullie te "hearten", sterker nog ik heb alleen maar de PS3 aan kunnen zetten. Vervolgens kwam me vriendin al weer zeuren....
Vrijdag heb ik het rijk voor mij alleen tot een uur of 15.00, 16.00. Begin van de kerst vakantie!!! W00H0o!

Ook weer niet zo W0o00ho0, aangezien ik na vrijdag zeker een week m'n ps3 niet aan kan zetten

Inderdaad, de trophies zijn namelijk al bekend.
Mocht er eventueel nog twijfel zijn over het uitkomen van het must-have level pack. Het staat ook gewoon op de officiele LBP site, met film (zonder de "watch in hd!" fake thropy er in geedit
)
http://www.littlebigplane..._ho_a_pirates_life_for_me
http://www.littlebigplane..._ho_a_pirates_life_for_me
nu weet ik weer waarom ik een klein jaar geleden opgehouden ben met LBP, wat een frustratie. Ik heb gisteren geprobeerd om "the serpent shrine" te acen, ben van de 15 keer of zo maar 1 keer bij de eindbaas gekomen, de rest dood op zo'n beetje alle plekken, wil het veel te snel doen
Was blij dat ik een uitnodiging kreeg voor MW2, maar dat ging ook al voor geen meter.
Was blij dat ik een uitnodiging kreeg voor MW2, maar dat ging ook al voor geen meter.
Herkenning alom. Alhoewel het me uiteindelijk toch gelukt is om alles te acen. Vaak probeerde ik een level 20-30 keer en dan lukt het niet. Vervolgens ging ik slapen en de volgende ochtend probeerde ik het nog een paar keer en dan lukt het opeens wel!Svennie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:28:
nu weet ik weer waarom ik een klein jaar geleden opgehouden ben met LBP, wat een frustratie. Ik heb gisteren geprobeerd om "the serpent shrine" te acen, ben van de 15 keer of zo maar 1 keer bij de eindbaas gekomen, de rest dood op zo'n beetje alle plekken, wil het veel te snel doen![]()
Als je een level heel vaak speelt wil je het té snel doen want je weet wat je allemaal kunt verwachten. Vooral na 10+ keer proberen wordt het echt zeer frustrerend. Ben blij dat ik die Gold-trophy heb iig.
ja, wrijf het er maar in 
ik probeer het nog wel een paar keer, ik moet rustiger spelen, ga dood op de meest simpele momenten. Wil die platinum trophy hebben!
ik probeer het nog wel een paar keer, ik moet rustiger spelen, ga dood op de meest simpele momenten. Wil die platinum trophy hebben!
Gisteravond even snel Lupo en Ike toegevoegd aan mijn PSN. De overigen heb ik een hartje gegeven (Svennie, DannyEster). Volgens mij heb ik nog twee hartjes nodig, dus als Lupo en Ike me aardig genoeg vinden... 
Morgen proberen de Bunker te acen, was er bij de 3044503e keer proberen bijna en vlak voor het einde (na de tombola, (zo noem ik dat irritante ronddraaiende rad)) maak ik een spring fout *electrocuted*
Morgen proberen de Bunker te acen, was er bij de 3044503e keer proberen bijna en vlak voor het einde (na de tombola, (zo noem ik dat irritante ronddraaiende rad)) maak ik een spring fout *electrocuted*

Verwijderd
Die trophy maakt niks uit bij LBP, want de video wordt los afgespeeld.. dus moet de trophy los in de PS3 zitten.. maar geloof dan dus ook dat het nep is want om een video op je PS3 te kijken krijg je toch niet.. lijkt me wel vet als ze je trophy's geven om b.v een video te kijken of 10 vrienden etc. en ook Home mag het ook wel krijgen!LuPo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:33:
[...]
Inderdaad, de trophies zijn namelijk al bekend.
Ik was vanaf dinsdag niet meer bij m'n PS3, als het goed is ben ik vanavond wel weer op m'n studentenkamer. Zal je toevoegen en ook een hartje geven.ThePrutser schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
Gisteravond even snel Lupo en Ike toegevoegd aan mijn PSN. De overigen heb ik een hartje gegeven (Svennie, DannyEster). Volgens mij heb ik nog twee hartjes nodig, dus als Lupo en Ike me aardig genoeg vinden...
Morgen proberen de Bunker te acen, was er bij de 3044503e keer proberen bijna en vlak voor het einde (na de tombola, (zo noem ik dat irritante ronddraaiende rad)) maak ik een spring fout *electrocuted*![]()
![]()
![]()
![]()
In ruil voor een hartje terug natuurlijk.
Als het goed is moet ik dan ook wel aan de 5 komen.
Ik heb ook nog wat hartjes nodig voor de trophies en plays in mijn leveltje, wil binnenkort een echte poging gaan ondernemen als water patch er is.
PSN naam is: Starbass
Ook voor toevoegen uiteraard
Hartjes gevers krijgen er een terug uiteraard
PSN naam is: Starbass
Ook voor toevoegen uiteraard
Hartjes gevers krijgen er een terug uiteraard
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Heb je een hart gegeven.ThePrutser schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
Morgen proberen de Bunker te acen, was er bij de 3044503e keer proberen bijna en vlak voor het einde (na de tombola, (zo noem ik dat irritante ronddraaiende rad)) maak ik een spring fout *electrocuted*![]()
![]()
![]()
![]()
Moet er nog 1 en dan heb ik de trophy
heb de serpent shrine net gehaald, en ging in een paar keer gelukkig, eindbaas ging in 1 keer goed er komen duurde weer eens langer 
zag trouwens dat ik nog 1 hartje moet, dank voor de hartjes!
@burgt: heb je toegevoegd
EDIT: the mines ook gehaald
zag trouwens dat ik nog 1 hartje moet, dank voor de hartjes!
@burgt: heb je toegevoegd
EDIT: the mines ook gehaald
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 17-12-2009 19:33 ]
Ik heb je ook toegevoegdIke. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:34:
[...]
Heb je een hart gegeven.
Moet er nog 1 en dan heb ik de trophy
Als jij mij nog ff heart zit ik volgens mij aan 5 hartjes
heb geen uitnodiging gekregen...SL65 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:01:
[...]
Ik heb je ook toegevoegd![]()
Als jij mij nog ff heart zit ik volgens mij aan 5 hartjes
EDIT: psn gevonden in dit topic, heb je toegevoegd.
Met een vriend weer een level naar 100% gebracht, nog 2 te gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 17-12-2009 21:01 ]
Ik heb je een hart gestuurd hoor, zie ook berichtje op PSN.ThePrutser schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
![]()
![]()
![]()
Had de verkeerde gequoteSvennie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:37:
[...]
heb geen uitnodiging gekregen...
EDIT: psn gevonden in dit topic, heb je toegevoegd.
Met een vriend weer een level naar 100% gebracht, nog 2 te gaan.
ah, ok, no problem. Heb gisteren ook een level op 30% gesaved, ook met zijn tweeën en dat level gepubliceerd, dus weer trophies erbijSL65 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:23:
[...]
Had de verkeerde gequotemaarja ik zal je straks ff hearten
Wie wil er een keer online met zijn 4'en spelen? Moet de 2 trophys voor 4 spelers nog. Zelf zou ik vanavond kunnen bv.
[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 18-12-2009 10:03 ]
Woehoeeeee! Alleeeeeen maar goed nieuws!!!
* Starbass en SL65r toegevoegd
* Lupo heb ik zojuist z'n 5e hartje gegeven!
* Ike heeft inmiddels ook 5 hartjes
* Svennie en ik moeten nog maar 1 hartje
En waar ik het meest blij mee ben
* Aced The Bunker!!!!! => Aced all => Thropy! W00tW00tW00t!
Excuses voor mijn enthousiasme moest er ff uit!
Wel een beetje flauw dat er niemand online was vandaag om 11.00

* Starbass en SL65r toegevoegd
* Lupo heb ik zojuist z'n 5e hartje gegeven!
* Ike heeft inmiddels ook 5 hartjes
* Svennie en ik moeten nog maar 1 hartje
En waar ik het meest blij mee ben
* Aced The Bunker!!!!! => Aced all => Thropy! W00tW00tW00t!
Excuses voor mijn enthousiasme moest er ff uit!
Wel een beetje flauw dat er niemand online was vandaag om 11.00
[ Voor 3% gewijzigd door ThePrutser op 18-12-2009 11:30 ]
Wie nog hartjes moet hebben en mij ook even een hartje wil geven: Fluffy_Bunny2000
Voor elk hartje krijg je een hartje retour
kan je zoeken of moet iemand in je vriendenlijst staan?Bor de Wollef schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:23:
Wie nog hartjes moet hebben en mij ook even een hartje wil geven: Fluffy_Bunny2000
kreeg net de 5 hartjes trophy, dank voor de harftjes
[ Voor 24% gewijzigd door Svennie op 18-12-2009 18:07 ]
Wie gaan er vanavond mee zwemmen? 
Inhoud pack: (€5,99)
Vind het jammer dat er maar 1 kostuum bij zit. vind €2 voor 1 kostuum best wel prijzig.* Nieuwe spelelementen voor de stand Bewerken: Water - algemeen watervoorwerp, duikuitrusting, bellenmachine, waterschakelaar
* 5 gloednieuwe levels met een Pirates of the Caribbean-thema
* 1 nieuw kostuum: de kannibaal - Kannibalen-Beinholz, Kannibalen-Zähne, Kannibalen-Nasendekoration, Kannibalen-Haar, Kannibalen-Lendenschurz, Kannibalen-Haut
* 4 nieuwe liedjes
* Een nieuwe levelachtergrond
* 8 materialen
* 14 versieringen
* 27 voorwerpen
* 133 stickers
* 11 gloednieuwe PlayStation®-trofeeën
[ Voor 95% gewijzigd door Ike. op 22-12-2009 11:38 ]
Die anderen zoals Davy Jones mag je zeker weer kopen. Tja, die DLC moet echt goedkoper. 80 cent ofzo lijkt me een betere prijs.Ike. schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:30:
Wie gaan er vanavond mee zwemmen?
[...]
Vind het jammer dat er maar 1 kostuum bij zit. vind €2 voor 1 kostuum best wel prijzig.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ik zwem wel mee! 
Maar voor 5 levels, 1 kostuum, 4 liedjes, nieuw levelachtergrond, 8 materialen, 14 versieringen, 27 voorwerpen, 133 stickers, 11 gloednieuwe PlayStation®-trofeeën &
Nieuwe spelelementen voor de stand Bewerken: Water - algemeen watervoorwerp, duikuitrusting, bellenmachine, waterschakelaar vindt ik €5,99 wel een goeie prijs hoor!
..
Ze zouden elk kostuum met zo'n pakket moet leveren!
Maar voor 5 levels, 1 kostuum, 4 liedjes, nieuw levelachtergrond, 8 materialen, 14 versieringen, 27 voorwerpen, 133 stickers, 11 gloednieuwe PlayStation®-trofeeën &
Nieuwe spelelementen voor de stand Bewerken: Water - algemeen watervoorwerp, duikuitrusting, bellenmachine, waterschakelaar vindt ik €5,99 wel een goeie prijs hoor!
..
Ze zouden elk kostuum met zo'n pakket moet leveren!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 12:41 ]
Ik kom vanavond ook onlineShiver23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:51:
[...]
Die anderen zoals Davy Jones mag je zeker weer kopen. Tja, die DLC moet echt goedkoper. 80 cent ofzo lijkt me een betere prijs.
ik moet ook alleen de trophies nog voor de hartjes en spelers in mijn level, maar het ontbreekt me aan inspiratie om een echt goed level te maken ......
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik doe vanavond denk ik ook mee, nog niet 100% zeker maar is met zijn allen natuurlijk wel erg leuk.
De update/patch is al te downloaden als je het spel opstart. 113 MB + 58MB. versie 1.23 (1.22 word schijnbaar overgeslagen
)
nu wachten totdat de store is geupdate.
nu wachten totdat de store is geupdate.
in de NL store staat de update nu.
Ik moet helaas wachten op de update van de US store. die is er nog niet.
Ik moet helaas wachten op de update van de US store. die is er nog niet.
Levels zijn best pittig. Er is er 1 met een 4 player gedeelte.
[ Voor 63% gewijzigd door Ike. op 22-12-2009 20:40 ]
Echt een mooie update dat water. Het ziet er prachtig uit en het zwemmen werkt goed
PSN id: NL_SToRM
Ik twijfel of ik die update zal gaan kopen. Vind 6 euro als je bedenkt dat je daarvoor al de helft van een spel als Assassin's Creed, Battlefield: Bad Company of Army of Two hebt. Mja, je wordt er bijna toe gedwongen wil je mee blijven doen hè.SToRM666 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:31:
Echt een mooie update dat water. Het ziet er prachtig uit en het zwemmen werkt goed
Vanavond de levelkit downloaden, ben echt benieuwd!
Ik zag wel dat het kostum pakket waar ze alle 6 in zitten ook 5,99 zou zijn, dat is dan dus de helft van de kostums los kopen, geen slechte deal in vergelijking
afgelopen weekend nog iedereen in m'n friendlist hartjes gegeven, al terug gekregen van ThePrutser.
PSN ID: Starbass
Ik zag wel dat het kostum pakket waar ze alle 6 in zitten ook 5,99 zou zijn, dat is dan dus de helft van de kostums los kopen, geen slechte deal in vergelijking
afgelopen weekend nog iedereen in m'n friendlist hartjes gegeven, al terug gekregen van ThePrutser.
PSN ID: Starbass
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
ik heb vorig jaar een 20 dollar US PSN kaart gekocht voor de MGS levelpack.
mijn LBP komt uit canada. (US versie).
verder koop ik niks in de US store, dus ik kan van het geld dat ik nog over heb de nieuwe levelpack, en eventueel costume pack kopen.
Die MGS costume pack vind ik niks, maar vind deze nieuwe eigenlijk best wel geinig.
mijn LBP komt uit canada. (US versie).
verder koop ik niks in de US store, dus ik kan van het geld dat ik nog over heb de nieuwe levelpack, en eventueel costume pack kopen.
Die MGS costume pack vind ik niks, maar vind deze nieuwe eigenlijk best wel geinig.
Als je niet van plan bent om zelf een level met het water te maken dan kun je het net zo goed laten ja. Iemand die de level pack wel heeft kan jou gewoon uitnodigen om de levels ook eens te spelen en voor de rest zal je tussen de community levels wel genoeg levels met water vinden.LuPo schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:34:
Ik twijfel of ik die update zal gaan kopen. Vind 6 euro als je bedenkt dat je daarvoor al de helft van een spel als Assassin's Creed, Battlefield: Bad Company of Army of Two hebt. Mja, je wordt er bijna toe gedwongen wil je mee blijven doen hè.
Verwijderd
Zo, heb alle levels voltooid zonder dood te gaan!
Alleen nog de volgende trofee's nodig voor de Platinum:
- Voltooi alle levels van de uitleg. (Hoe kom ik er nou achter welke ik nog moet?)
- Speel 150 community-levels, markeer 30 community-levels, hart 10 makers/levels.
- MSG: Schiet 40 vuurballen in 5 seconden af.
- Water: Behaal alle prize bubbles in Pirates of the Carrebean.
- Water: Behaal (dat ene level) met 4000 op de teller.
En ik moet nog de 4 spelers deel doen in Water, iemand die me wilt helpen?

- Voltooi alle levels van de uitleg. (Hoe kom ik er nou achter welke ik nog moet?)
- Speel 150 community-levels, markeer 30 community-levels, hart 10 makers/levels.
En ik moet nog de 4 spelers deel doen in Water, iemand die me wilt helpen?
offtopic:
Kijk ook naar me vraag achter trofee 1.
Die eerste trophy die je noemt heb ik ook nooit gehaald. Waarschijnlijk een bug, want ik heb wel alle tutorials bekeken (inmiddels 2x zelfs...).
Nog steeds niet gelukt om 40 ballen te schieten?Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:57:
Zo, heb alle levels voltooid zonder dood te gaan!![]()
En ik moet nog de 4 spelers deel doen in Water, iemand die me wilt helpen?![]()
offtopic:
kijk hoe simpel:
http://www.youtube.com/watch?v=7WB1gdhv-3I
Je hoeft de trophies van de DLC niet te halen voor de platinum!
Je moet de create tools uitleg allemaal bekijken
- Complete all the ‘?’ Tutorials. To access the Tutorials go to My Moon and create a level. Bring up your Popit menu and select the top-middle icon to take the next Tutorial. After that icon disappears you’ll need to look for a few additional tutorials, these will appear as small question marks on the bottom right hand side of some items.
[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 28-12-2009 11:52 ]
Verwijderd
Nee is me nog steeds niet gelukt, ik ga het ook wel proberen in de maak-level-modus vanavond.Ike. schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:39:
[...]
Nog steeds niet gelukt om 40 ballen te schieten?![]()
kijk hoe simpel:
http://www.youtube.com/watch?v=7WB1gdhv-3I
Je hoeft de trophies van de DLC niet te halen voor de platinum!
Je moet de create tools uitleg allemaal bekijken
[...]

Dat weet ik, maar ik wil alle trophies op 100% hebben.

En ik zou vanavond ook even kijken of ik die ? kan vinden bij voorwerpen etc thanks!
Je moet niet alleen de 'main-tutorials' doen maar ook de 'side-tutorials'. Deze kun je vinden in bijv. je Goodie-bag. Daar staat dan bij het item een rood '?' in een hoekje. Zodra je die ook allemaal hebt gedaan krijg je de trophy.Shiver23 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:08:
Die eerste trophy die je noemt heb ik ook nooit gehaald. Waarschijnlijk een bug, want ik heb wel alle tutorials bekeken (inmiddels 2x zelfs...).
Heb ze toch echt allemaal gehad en de trophy niet gekregen.LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:21:
[...]
Je moet niet alleen de 'main-tutorials' doen maar ook de 'side-tutorials'. Deze kun je vinden in bijv. je Goodie-bag. Daar staat dan bij het item een rood '?' in een hoekje. Zodra je die ook allemaal hebt gedaan krijg je de trophy.
heb je wel alle items in je goodie bag? een aantal krijg je als prijs bubbel toch? misschien moet je er nog 1 krijgen.Shiver23 schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:39:
[...]
Heb ze toch echt allemaal gehad en de trophy niet gekregen.
die trophy met dat snelle schieten lukt mij ook niet.... iemand anders laten proberen dan maar
[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 28-12-2009 17:30 ]
Verwijderd
Klopt, je kan beter dat doen wanneer je echt all prize bubbles hebt!Svennie schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:23:
[...]
heb je wel alle item in je goodie bag? een aantal krijg je als prijs bubbel toch? misschien moet je er nog 1 krijgen.
Net de HMS Interceptor Trophy behaald (Cursed Bay)
Had hem na 5x
http://www.youtube.com/watch?v=UEaXaOie5k4
Wanneer gaan we voor de 4p in Cursed bay?
Had hem na 5x
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 29-12-2009 15:16 ]
Verwijderd
Naast mijn website scripting ben ik vanavond ook online op LBP dusz.Ike. schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:15:
Net de HMS Interceptor Trophy behaald (Cursed Bay)
Had hem na 5x
owkeej. Ik zal er rond 20.00 ook zijn, hoop dat we nog 2 personen kunnen vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:16:
[...]
Naast mijn website scripting ben ik vanavond ook online op LBP dusz.
Je hoeft de DLC niet te hebben. Danny en ik hebben em dus dan kan iemand anders in je party deze ook spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 29-12-2009 17:19 ]
Eventueel kan ik wel meedoen hoor
Ik had ook wel mee willen doen. Alleen ik ben niet op m'n studentenkamer (daar staat m'n PS3).
Anders had ik zeker weten ook meegedaan. Machtig mooi de vorige keer.
Anders had ik zeker weten ook meegedaan. Machtig mooi de vorige keer.