Zeker mooi! 
Ikkee is even zijn super raket level aan het maken haha.
Ikkee is even zijn super raket level aan het maken haha.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Argh, weeral?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:34:
Gaat moeilijk, hij heeft zijn max. van vrienden bereikt.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Even hierop terug komen, nergens staan nu meer bij mij een ? en toch heb ik de trofee niet.. ik snap het niet!LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:21:
[...]
Je moet niet alleen de 'main-tutorials' doen maar ook de 'side-tutorials'. Deze kun je vinden in bijv. je Goodie-bag. Daar staat dan bij het item een rood '?' in een hoekje. Zodra je die ook allemaal hebt gedaan krijg je de trophy.
Als er plek is horen we het wel!SToRM666 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:20:
[...]
Argh, weeral?Sinds ik me ingeschreven heb bij de GoT Clan is mijn lijst nogal snel gegroeid... Ik zal eens kijken of er mensen in staan die weinig of niet online zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 19:27 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 29-12-2009 20:34 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Svennie op 30-12-2009 00:43 ]
PSN ID: Svennie-NL
Is echt geen bug, maar een tutorial die je gemist hebt. Ik heb deze thropy al een aantal weken geleden gehaald :-)Shiver23 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:08:
Die eerste trophy die je noemt heb ik ook nooit gehaald. Waarschijnlijk een bug, want ik heb wel alle tutorials bekeken (inmiddels 2x zelfs...).
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Je weet toch wel dat je niet perse de trophies van levelkits hoeft te hebben om platinum te krijgen. Daarvoor hoef je alleen alle main-game trophies te halen (ook een uitdaging opzich overigensVerwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:57:
Zo, heb alle levels voltooid zonder dood te gaan!![]()
Alleen nog de volgende trofee's nodig voor de Platinum:
- Voltooi alle levels van de uitleg. (Hoe kom ik er nou achter welke ik nog moet?)
- Speel 150 community-levels, markeer 30 community-levels, hart 10 makers/levels.
- MSG: Schiet 40 vuurballen in 5 seconden af.
- Water: Behaal alle prize bubbles in Pirates of the Carrebean.
- Water: Behaal (dat ene level) met 4000 op de teller.
En ik moet nog de 4 spelers deel doen in Water, iemand die me wilt helpen?![]()
offtopic:
Kijk ook naar me vraag achter trofee 1.
nee, je kan alleen de DLC trophies halen als je de DLC zelf gekocht hebt.LuPo schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:17:
Als ik binnenkort een keer meespeel zonder dat ik zelf de level kit heb gekocht, krijg ik dan wel de trophies?
[ Voor 36% gewijzigd door Ike. op 31-12-2009 18:02 ]
Een level van diegene spelen en vervolgens als je weer terug bent in je pod kun je zowel het level van diegene een hart geven als de persoon zelf.Ike. schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:50:
[...]
Hoe kan je iemand een hart geven zonder dat deze in je vriendenlijst staat?
Lenny, ik krijg een aantal van jou levels niet gespeeld, waaronder je meest gespeelde lvl. Ik krijg "Cannot load level" als ik het wil spelen. Heb de rest wel gespeeld en voorzien van een hartjeLennyLL schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
Hmm shit, zie nu pas dat voor die Lekker-popi trophy 1 bepaalde level 50 keer gespeeld moet zijn, ik dacht al je levels samen.
Ik heb geen hearts meer nodig, maar alleen nog stuk of 20 plays voor de Platinum.
Dus als jullie zouden willen helpen, heel graag-> Lenny004
[ Voor 40% gewijzigd door Deismyna op 03-01-2010 20:43 ]
PSN: Bellerophon-
ik moet er ook nog een aantal, 9 geloof ik maar of ik die allemaal ga redden, het is inderdaad een hel en dan moet ik de echt moeilijke nog halen. Acen doe ik meestal met een tutorial erbij.
Werken die tutorials om de levels te acen een beetje?Svennie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:50:
[...]
ik moet er ook nog een aantal, 9 geloof ik maar of ik die allemaal ga redden, het is inderdaad een hel en dan moet ik de echt moeilijke nog halen. Acen doe ik meestal met een tutorial erbij.
Moet ook nog een paar prijsbubbels, alleen van de laatste 2 levels nog, de bunker en die ervoor, wie wil er meehelpen met die halen?
als er een eindbaas is laten ze je zien hoe te doen, welke regelmaat er in zit bijvoorbeeld. Ook bij de bunker vertellen ze waar je op moet letten, wanneer te springen, tutorials kunnen zeer behulpzaam zijn.Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:22:
[...]
Werken die tutorials om de levels te acen een beetje?
Zijn voor meteen ook de twee ergste gebieden, Tundra en TempelsSvennie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:48:
[...]
als er een eindbaas is laten ze je zien hoe te doen, welke regelmaat er in zit bijvoorbeeld. Ook bij de bunker vertellen ze waar je op moet letten, wanneer te springen, tutorials kunnen zeer behulpzaam zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 04-01-2010 15:30 ]
Hieronder de trophies die ik nog moet (even van de nederlandse playstation website)Flexicon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:34:
Ik moet er nog best veel acen. Maar sommige zijn echt moeilijk, heb er ook geen geduld voor. Voor vuurkuilen is behoorlijk frusterend.
Verder zijn voor mijn gevoel die levels van onderwater veel makkelijker te acen dan uit het hoofdverhaal.
Voeg mij maar toe, mocht je een keer MGS/ Pirates willen doen, of het hoofdverhaal..
Als je mij hartje geeft, hart ik je ook terug. Moet er nog een stuk of 10 en dan heb er 50
[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 05-01-2010 08:36 ]
Vanavond kan ik dan weer niet. Morgen daarentegen wel.Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:33:
die trophies moet ik ook nog allemaal, heb vanavond tijd, vanaf 1900 tot zo 2030, als jij (of iemand anders natuurlijk) tijd hebt dan kunnen we samen spelen, het liefste met 4 man dan hebben we die 2 trophy's ook meteen.
@LuPo: zal je lvl vanavond spelen.
Oke fijn.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 05-01-2010 10:25 ]
Helaas niet. Dat probleem heb ik namelijk ook. Is jammer genoeg een kwestie van spelen, spelen, spelen. Of je moet het handmatig gaan turven (wat ik niet gedaan heb en ik heb dus geen idee hoeveel community levels ik nog moet). Wat wel handig kan zijn is zoeken op "quick" of "fast" of "short". Zodoende vind je community levels die lekker kort zijn en dus zo uitgespeeld zijn.[b][message=33215187,noline]Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ Speel 150 community-levels, markeer 50 community-levels en geef 10 community-levels een hart
[/list]Wat betreft die laatste, kan je niet ergens zien hoeveel community levels je al gvenniespeeld hebt?
Share
Gold | Difficult
This is probably the most difficult to get in the sense that it is the most time-consuming. Despite the description where it says "play 150 community levels," it really means finish 150 unique community-created levels. No popping in and out -- you've got to finish them. Best advice for Trophy hunters, use the "search" tool to look for levels that are tagged "quick, short, fast, easy or musical." These are the easiest levels to complete. Track your progress by hitting the "recent" tab and count how many levels have sackboy heads on them (which symbolize level is cleared). Then make sure to tag at least 50 of those completed levels and heart 10 levels. There's no way to track tags in the game, but hearts can be monitored by checking out your "my levels" page 2.
[ Voor 35% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2010 14:28 ]
Dat sowieso. Daarnaast tag en heart ik sinds een paar dagen elk community level dat ik speel. Zo weet ik zeker dat ik het benodigde aantal tags en hearts haal en ik doe vaak de maker ook een plezierSvennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:43:
@ThePrutser: heb je al 50 levels getagged en de nodige hartjes gegeven, anders krijg je de trophy natuurlijk ook niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Flexicon op 05-01-2010 18:52 ]
[ Voor 21% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2010 21:30 ]
Ik ben vanavond ook van de partijSvennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:12:
die 3 vrienden trophy gaan we morgen halen, dat moet toch wel gaan lukken!
@LuPo: heb jou en je levels een hart gegeven
@DannyEster: ben begonnen met je levels te spelen en hearten, morgen meer!
Haha lachen. Ik heb toevallig gisteren ook de Share-trophy behaald. En toevallig heb ik óók gisteren een kort level gepubliceerd voor de laatste trophies.ThePrutser schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:11:
Pwew. Eindelijk de "Share" (nl: "Delen") Thropy gehaald.
Moet alleen nog een level met 3 vrienden uitspelen en daarnaast alle thropies voor een eigen level. Moet ik die eerst wel maken :-)
Ik heb een heeeeeele korte gemaakt. Handig voor het snel behalen van een community level
Bedankt Svennie! Zijn er nog meer mensen die mij en mijn level even een hart willen geven?
Dit was wel de mooiste actie van gisteravond! Na tig keer samen proberen net niet gehaald en komt het bezoek van Svennie. Zegt Svennie: "1 keer moet nog wel lukken".Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:39:
ga heel diep (haal 7000 punten in dat water level).
Ik moet alle trophies nog van de Pirates setFlexicon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:46:
Als jullie toch bezig zijn doe die van mij ook even.
Moet nog 1 hartje heb hem dan die trophie, moet ook nog die van dat je level 50x gespeeld word.
Zal proberen er vanvond er zijn..
- Kunnen jullie mij dan helpen bij die 7000 punten?
- En bij het eerste level van MGS, dat je die stickers hele tijd moet plakken mis ik er 1.
- En die ene van onderwater, die je met zijn 4-en moet doen, weet zou snel niet welke het is.
Hebben jullie eigenlijk allemaal een headset?
Ik ben benieuwdSvennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:30:
Dat van dat level was mooi ja, paar keer bijna gehaald, ik moest het gewoon nog 1 keer proberen omdat we er zo dicht bij waren, e voila![]()
ik ben vanavond online vanaf een uurtje of 1900 denk ik, dan zie ik jullie wel online komen. Zal ook de levels spelen van de mensen in dit topic en ze meteen hearten natuurlijk, spelen jullie mijn level dan ook?
ik moet ook nog de meeste trophies van de piraten toevoeging, kunnen we die vanavond gaan halen!
Wat ik zo heb gehoord waren de levels van Pirates goed te doen.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:38:
[...]
Ik ben benieuwdHoe moeilijk zijn de levels van Pirates? Beetje goed te doen? Moet ook nog een paar trophies van de MGS uitbreiding halen
Heb trouwens een makkelijke manier gevonden om het level van 'The Kraken' te acenLuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:38:
[...]
Wat ik zo heb gehoord waren de levels van Pirates goed te doen.
en die post je niet?Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:48:
[...]
Heb trouwens een makkelijke manier gevonden om het level van 'The Kraken' te acen
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 06-01-2010 12:56 ]
Nou als de eerste 2 boten verschijnen, dan moet je alleen de kanonnen uitschakelen en de rest intact laten. Daardoor komen er geen nieuwe schepen en blijven deze continu terug komenIke. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:55:
[...]
en die post je niet?
Level is niet zo heel moeilijk. alleen die 'bommen' die in je schip vallen zijn erg irritant!
bedankt voor de tip. Heb em net geaced.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:04:
[...]
Nou als de eerste 2 boten verschijnen, dan moet je alleen de kanonnen uitschakelen en de rest intact laten. Daardoor komen er geen nieuwe schepen en blijven deze continu terug komen
En daarna moet je bezig gaan met de tentakels
Netjes hoorIke. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]
bedankt voor de tip. Heb em net geaced.
Heb nu alle Pirates DLC trohies
nee, heb nu 80% van de trophies.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:21:
[...]
Netjes hoorEn ook al alles gehaald in LBP zelf?
Brrr... NL trophiesIke. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:33:
[...]
nee, heb nu 80% van de trophies.
Ik mis nog:
Spelen
maken
Delen
MGS DLC:
Spaarzame Schilder
LBP was één van mijn eerste spellen, toen stond mijn ps3 nog ingesteld op NederlandsBellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:39:
[...]
Brrr... NL trophies
Maar dan heb je dus ook alle prijzenbubbels al?
Heb ze ook in het NL, vreselijk, PS3 staat ondertussen ook op Engels.Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:42:
[...]
LBP was één van mijn eerste spellen, toen stond mijn ps3 nog ingesteld op Nederlands![]()
Ja de prize bubbles heb ik allemaal.
Heb je youtube gebruikt bij het behalen van alle prijzenbubbels c.q. acen van levels?Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:42:
[...]
LBP was één van mijn eerste spellen, toen stond mijn ps3 nog ingesteld op Nederlands![]()
Ja de prize bubbles heb ik allemaal.
Acen van een aantal levels vind ik erg lastig. heb er ook te weinig geduld voor
Netjes!Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:33:
[...]
nee, heb nu 80% van de trophies.
Ik mis nog:
Spelen
maken
Delen
MGS DLC:
Spaarzame Schilder
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 06-01-2010 13:58 ]
Anders maken we er hier ook even een H4H vanLuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:57:
[...]
Netjes!Ik heb Play en Share al wel. Ik mis er nog drie: 'Create', 'Crowd Pleaser' (level van jezelf moet 50 keer gespeeld worden door anderen) en 'Feel the Love' (10 mensen moeten je level harten).
Vandaar ook mijn verzoekje op m'n level te spelen allemaal. Dan heb ik de Platinum!
Bij een paar levels heb ik moeten spiekenBellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:53:
[...]
Heb je youtube gebruikt bij het behalen van alle prijzenbubbels c.q. acen van levels?
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 06-01-2010 14:34 ]
Speedy Rexocutioner ofzo? Moet ik ook nog, evenals VR Trophy en dat je level 3 maar met 125 paintsballs mag halen... zOMG!Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:36:
MSG boss time trophy kan je ook met meerdere personen halen.
Ik heb die met Danny gehaald
Daar zijn ook tips voorBellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Speedy Rexocutioner ofzo? Moet ik ook nog, evenals VR Trophy en dat je level 3 maar met 125 paintsballs mag halen... zOMG!
die moet ik ook nog en daarnaast:Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Speedy Rexocutioner ofzo? Moet ik ook nog, evenals VR Trophy en dat je level 3 maar met 125 paintsballs mag halen... zOMG!
ok, vreemd, heb de trophy dat ik alle tutorials gedaan heb al wel, maak vanavond wel een "monster", moet toch niet zo moeilijk zijn.Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:11:
Dr. Frankenstein krijg je vanzelf als je de tutorials over hoe je dingen maakt voor een eigen level doet
[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 06-01-2010 15:55 ]
Zodra je een 'monster' in de tutorial maakt krijg je de trophy direct. Je hoeft dus niet eerst het level in 'play-mode' te doen. Het monster moet echter wel aan bepaalde eisen voldoen: 2 ogen, 2 benen of wielen en hersens.Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:39:
[...]
ok, vreemd, heb de trophy dat ik alle tutorials gedaan heb al wel, maak vanavond wel een "monster", moet toch niet zo moeilijk zijn.
Ik zal je even toevoegen aan PSN. Dan kunnen we elkaar even twee harten sturen voor level en persoon.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:01:
[...]
Anders maken we er hier ook even een H4H van![]()
[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 06-01-2010 16:07 ]
Is helemaal in ordeLuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:06:
[...]
Zodra je een 'monster' in de tutorial maakt krijg je de trophy direct. Je hoeft dus niet eerst het level in 'play-mode' te doen. Het monster moet echter wel aan bepaalde eisen voldoen: 2 ogen, 2 benen of wielen en hersens.
[...]
Ik zal je even toevoegen aan PSN. Dan kunnen we elkaar even twee harten sturen voor level en persoon.
Zou zoiets gewoon door PSN storingen komen?Svennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:20:
@Bellerophon-
dat had ik eergisteren ook, zat in een party in MW2 met vrienden die offline waren![]()
Jammer dat je niet mee kon doen, hadden we met 4 mensen gespeeld en die trophies kunnen halen. Heb gisteren weer 2 trophies gehaald en weer een level naar 100%, was weer leuk!
Gelukkig maar, dacht even dat het aan mij lag. Vond het ook al raar dat er geen error kwam, of iets dergelijks.Flexicon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:08:
@The Prutser, weet niet of ik er bij kan zijn.. Vrijdagavond ga ik film kijken, zaterdag hele dag werken, (tenzij je rond 09:30 bedoelt)
Tjah gisteren deed PSN ook raar, want ik was host, werd eruit gezet, maar jullie bleven erin zitten. Maarja wilde toch al gaan dus kwam mooi uit. Verder was het wel gezellig
, nog maar 2 stickers van PotC
.
Alle levels va PotC geaced.
spoiler: Tip voor acen van de krakenMoet gewoon bij dat schip alleen de kanonnen kapot maken, die andere heel laten, enigste wat je dan nog krijgt is die slangen.
Ik zag gisteren ook één van jullie de hele tijd in z'n LBP Pod zitten. Ik vroeg me al af waarom..Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:22:
[...]
Is helemaal in orde
Zijn er meerdere mensen die gisteren last hebben gehad van PSN?
Ik had volgens mij alleen een invite van Svennie?!?LuPo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:13:
[...]
Ik zag gisteren ook één van jullie de hele tijd in z'n LBP Pod zitten. Ik vroeg me al af waarom..![]()
Maarre, als het goed is heb ik jou gisteren toegevoegd Bellerophon. Klopt dat? Ik zal zometeen even je level(s) en jou een hart sturen. Als je dat dan even terug wilt doen dan zijn we allebei weer één hart dichter bij de Platinum.
Als het al niet minder dan een uur isSvennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:36:
met die 5 a zes man moet het toch een keer lukken? Uurtje met 4 man en iedereen heeft die trophies. Een vriend van me heeft ook LBP, die kan ik ook wel vragen.
* Look What I Made! - A level you published was played by 5 or more peopleSvennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:36:
met die 5 a zes man moet het toch een keer lukken? Uurtje met 4 man en iedereen heeft die trophies. Een vriend van me heeft ook LBP, die kan ik ook wel vragen.
[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 13:02 ]
Het is een platform (vergelijk het maar met Mario), dus het doel is het einde van het level te halen.DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:52:
Goeiedag,
eerste post hier en heb al wat dingen gelezen over LBP en het schijnt een geinig spel te zijn waar je lekker wat uren mee bezig bent...
is het nog steeds aan te raden om het spel aan te schaffen? en wat is eigenlijk het doel van het spel? dat heb ik eigenlijk nergens kunnen lezen
Dude... dat meen je niet?!?SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:03:
Dat crowd pleaser is zelf te halengewoon andere psn en dan 50 keer restart in je lvl
Als iemand volgend jaar pas de PS3 koopt, dan zal ik diegene nog steeds aanraden om LBP te spelen. It is gewoon een geweldige game! Het is enigszins te vergelijken met Super Mario. Heel simpel gesteld is het doel van het spel de Collector te "verslaan".DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:52:
Goeiedag,
eerste post hier en heb al wat dingen gelezen over LBP en het schijnt een geinig spel te zijn waar je lekker wat uren mee bezig bent...
is het nog steeds aan te raden om het spel aan te schaffen? en wat is eigenlijk het doel van het spel? dat heb ik eigenlijk nergens kunnen lezen
Dus eigenlijk moeten we allemaal een level van een andere tweaker starten en dan ca 50x dat level herstarten? Dat is te doen! Ga ik proberen met het level van Svennie, wie doet de mijne?SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:03:
Dat crowd pleaser is zelf te halengewoon andere psn en dan 50 keer restart in je lvl
[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 13:30 ]
Maar ik heb twee accounts op mijn PS3, dus feitelijk kan het ook daar mee?ThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:30:
[...]
Dus eigenlijk moeten we allemaal een level van een andere tweaker starten en dan ca 50x dat level herstarten? Dat is te doen! Ga ik proberen met het level van Svennie, wie doet de mijne?
Toch blijft "Create" nog steeds de uitdaging
[ Voor 7% gewijzigd door Bellerophon op 07-01-2010 13:41 ]
Dat kan ja gewoon het lvl ingaan en dan de hele tijd level opnieuw aanklikken (je hoef het lvl niet uit te spelen). Als je een Amerikaans/japans etc... account heb kan je het zelf doen, zo heb ik het ook gehaaldThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:30:
[...]
Dus eigenlijk moeten we allemaal een level van een andere tweaker starten en dan ca 50x dat level herstarten? Dat is te doen! Ga ik proberen met het level van Svennie, wie doet de mijne?
Toch blijft "Create" nog steeds de uitdaging
[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 07-01-2010 13:47 ]
Kennelijk is het antwoord op deze vraag ja. Ik kwam LuPo en BellerPhon- ook op http://www.ps3trophies.or...dding-your-level-514.html tegenOf lobby-en jullie ook nog ergens anders?
[ Voor 4% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:23 ]
Ik ontken allesThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:23:
[...]
Kennelijk is het antwoord op deze vraag ja. Ik kwam LuPo en BellerPhon- ook op http://www.ps3trophies.or...dding-your-level-514.html tegen
[ Voor 55% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:34 ]
PSNID : HoefMeistert
Trophy / Heart BoostingHoefMeistert schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:34:
Gewoon een level maken en andere levels spelen (vooral uit de comments! waarbij iets staat als "Hearted you please heart me back oid) dan wordt je meestal wel terug "geheard" of mensen die na jou dat level spelen gaan jou level spelen omdat jij ook H4H. Dus zelf ook overal ff comments achter laten.
En voila!
zoals ik het lees moet je totaal 30 hartjes voor je level(s) hebben, 5 dezelfde simpele snelle levels die 6 man hearten bij elkaar en je bent er, ten minste, zo lees ik het.SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:45:
[...]
Voor die trophy dat je zelf 30 keer geheart wordt hebben we helaas wel een lijst nodig van 31 man zodat we deze kunnen halen
[ Voor 95% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:53 ]
Goty is volgens mij vrij prijzig, maar dan heb je wel alle dlc. Je zou anders ook voor de "normale" lbp kunnen kijken is meestal rond 30 euro en dan de dlc van metal gear solid en pirates of the caribean (aanraders!) los downloaden.DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:37:
thanks for the advice!
zal is kijken voor de Game of the Year Edition, jullie hebben me overgehaald om hem toch maar is te gaan halen!
Is dat niet voor de PSP-versie? Toevallig heb ik die ook, dus ik ben benieuwd wat het is.GG---77 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:01:
Kunnen vanavond vanavond ook nog wat verwachten voor LBP:
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot Level Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7
[ Voor 8% gewijzigd door pateen75 op 07-01-2010 16:06 ]
PSN: xpock Live: xspock
Dat is niet correct.SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:41:
[...]
Goty is volgens mij vrij prijzig, maar dan heb je wel alle dlc. Je zou anders ook voor de "normale" lbp kunnen kijken is meestal rond 30 euro en dan de dlc van metal gear solid en pirates of the caribean (aanraders!) los downloaden.
Die Community Levels kan iedereen gewoon spelen.* Metal Gear Solid Level Pack – featuring the "Paintinator" ($5.99*)
* Metal Gear Solid Costumes ($5.99*)
* Monsters Costumes ($2.99*)
* Monsters Pack ($3.99*)
* History Costumes ($2.99*)
* History Pack ($3.99*)
* Animals Costumes ($2.99*)
* Community Level pack (18 levels)
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 07-01-2010 16:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq