Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker mooi! :P

Ikkee is even zijn super raket level aan het maken haha. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Ik wil ook wel mee doen vanaaf guys, tijdje geleden alweer dat ik LBP 'intensief' heb gespeeld :D
PSN: Gussev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geadd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Als ik binnenkort een keer meespeel zonder dat ik zelf de level kit heb gekocht, krijg ik dan wel de trophies? B)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:34:
Gaat moeilijk, hij heeft zijn max. van vrienden bereikt. :o
Argh, weeral? :P Sinds ik me ingeschreven heb bij de GoT Clan is mijn lijst nogal snel gegroeid... Ik zal eens kijken of er mensen in staan die weinig of niet online zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:21:
[...]

Je moet niet alleen de 'main-tutorials' doen maar ook de 'side-tutorials'. Deze kun je vinden in bijv. je Goodie-bag. Daar staat dan bij het item een rood '?' in een hoekje. Zodra je die ook allemaal hebt gedaan krijg je de trophy.
Even hierop terug komen, nergens staan nu meer bij mij een ? en toch heb ik de trofee niet.. ik snap het niet! :S
SToRM666 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:20:
[...]

Argh, weeral? :P Sinds ik me ingeschreven heb bij de GoT Clan is mijn lijst nogal snel gegroeid... Ik zal eens kijken of er mensen in staan die weinig of niet online zijn.
Als er plek is horen we het wel! :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dacht lekker te kunnen campen bij de MGS boss voor de ace trophy krijg ik em niet!!! weet zeker dat ik de eerste keer niet dood ben gegaan, ook spel geeft aan dat ik em niet geaced heb :( Heb wel 'meegevochten'

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 29-12-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke vaag! :D Dat is net als mijn tutorial trophy! :S .. Dann the man haha was wel lachen ! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Santaaaa had het 'm geflikt hoor 8) haha Was wel lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
jammer dat ik niet thuis was vanavond anders had ik graag meegedaan, volgende keer beter! Die MGS solid baas kan je makkelijk zelf halen, is niet moelijk. Is het trouwens niet zo dat iedereen niet dood mag gaan om die trophy te halen. dus als er 1 dood gaat niemand hem krijgt?

@DannyEster: weet je zeker dat je alles in je toolbag hebt? We kunnen het wel een keer vergelijken online om zeker te zijn, ik heb ze allemaal afgeluisterd en kreeg de trophy. Heb je er niet een paar afgebroken, dat die niet meetellen maar het ? wel weg is?

[ Voor 32% gewijzigd door Svennie op 30-12-2009 00:43 ]

PSN ID: Svennie-NL

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Shiver23 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:08:
Die eerste trophy die je noemt heb ik ook nooit gehaald. Waarschijnlijk een bug, want ik heb wel alle tutorials bekeken (inmiddels 2x zelfs...).
Is echt geen bug, maar een tutorial die je gemist hebt. Ik heb deze thropy al een aantal weken geleden gehaald :-)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:57:
Zo, heb alle levels voltooid zonder dood te gaan! *O*

Alleen nog de volgende trofee's nodig voor de Platinum:
- Voltooi alle levels van de uitleg. (Hoe kom ik er nou achter welke ik nog moet?)
- Speel 150 community-levels, markeer 30 community-levels, hart 10 makers/levels.
- MSG: Schiet 40 vuurballen in 5 seconden af.
- Water: Behaal alle prize bubbles in Pirates of the Carrebean.
- Water: Behaal (dat ene level) met 4000 op de teller.

En ik moet nog de 4 spelers deel doen in Water, iemand die me wilt helpen? _/-\o_

offtopic:
Kijk ook naar me vraag achter trofee 1. :D
Je weet toch wel dat je niet perse de trophies van levelkits hoeft te hebben om platinum te krijgen. Daarvoor hoef je alleen alle main-game trophies te halen (ook een uitdaging opzich overigens |:( )

Dus van je overzicht hoef je alleen de eerste twee nog te halen om je platinum thropy te krijgen.

mierenneauken=on
MSG schiet je paintballen af een geen vuurballen O-)
mierenneauken=off

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:17:
Als ik binnenkort een keer meespeel zonder dat ik zelf de level kit heb gekocht, krijg ik dan wel de trophies? B)
nee, je kan alleen de DLC trophies halen als je de DLC zelf gekocht hebt.

Danny je bent er 3 vergeten :P

Crowd Pleaser - A level you published was played by 50 or more people
Feel the love - A level you published was hearted by 10 or more people
Create - The levels you have published were hearted by 50 or more people and you were hearted by 30 or more people

50 level hearts totaal voor al je eigen levels is niet zo heel veel maar 30 hearts is véél :(

Create & Play zijn de lastigste trophies van LBP.
Ik moet alleen nog de Create, Play & Share trophies.

De DLC trophies zijn eigenlijk allemaal niet zo moeilijk te halen.
Moet alleen nog 'Thrifty Painter' en Ace The Kraken!!!

Hoe kan je iemand een hart geven zonder dat deze in je vriendenlijst staat?

[ Voor 36% gewijzigd door Ike. op 31-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ike. schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:50:
[...]

Hoe kan je iemand een hart geven zonder dat deze in je vriendenlijst staat?
Een level van diegene spelen en vervolgens als je weer terug bent in je pod kun je zowel het level van diegene een hart geven als de persoon zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
Hmm shit, zie nu pas dat voor die Lekker-popi trophy 1 bepaalde level 50 keer gespeeld moet zijn, ik dacht al je levels samen.

Ik heb geen hearts meer nodig, maar alleen nog stuk of 20 plays voor de Platinum.
Dus als jullie zouden willen helpen, heel graag :) -> Lenny004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:34
Je kan het ook zelf doen gewoon een nieuw account op je ps3 aanmaken (met een ander psn account) en dan 20 keer level opnieuw aanklikken in je level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:32
Vandaag ook voor het eerst maar eens een beetje serieus bezig geweest met een eigen level te maken.

Als er mensen zo aardig willen zijn om het te spelen en mij en het level te voorzien van een hartje dan graag. Mocht je een hartje terug willen dan moet je maar gewoon even een reactie op het level plaatsen, dan komt het helemaal goed. ;)

PSN: Deismyna

Ik zal de mensen die hier eerder in het topic om hartjes vroegen straks ook even voorzien :) (Done)
LennyLL schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:08:
Hmm shit, zie nu pas dat voor die Lekker-popi trophy 1 bepaalde level 50 keer gespeeld moet zijn, ik dacht al je levels samen.

Ik heb geen hearts meer nodig, maar alleen nog stuk of 20 plays voor de Platinum.
Dus als jullie zouden willen helpen, heel graag :) -> Lenny004
Lenny, ik krijg een aantal van jou levels niet gespeeld, waaronder je meest gespeelde lvl. Ik krijg "Cannot load level" als ik het wil spelen. Heb de rest wel gespeeld en voorzien van een hartje :)

[ Voor 40% gewijzigd door Deismyna op 03-01-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Boh die levels acen is echt een hel... :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:27:
Boh die levels acen is echt een hel... :'(
ik moet er ook nog een aantal, 9 geloof ik maar of ik die allemaal ga redden, het is inderdaad een hel en dan moet ik de echt moeilijke nog halen. Acen doe ik meestal met een tutorial erbij.

Moet ook nog een paar prijsbubbels, alleen van de laatste 2 levels nog, de bunker en die ervoor, wie wil er meehelpen met die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:50:
[...]

ik moet er ook nog een aantal, 9 geloof ik maar of ik die allemaal ga redden, het is inderdaad een hel en dan moet ik de echt moeilijke nog halen. Acen doe ik meestal met een tutorial erbij.

Moet ook nog een paar prijsbubbels, alleen van de laatste 2 levels nog, de bunker en die ervoor, wie wil er meehelpen met die halen?
Werken die tutorials om de levels te acen een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:22:
[...]
Werken die tutorials om de levels te acen een beetje?
als er een eindbaas is laten ze je zien hoe te doen, welke regelmaat er in zit bijvoorbeeld. Ook bij de bunker vertellen ze waar je op moet letten, wanneer te springen, tutorials kunnen zeer behulpzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:48:
[...]

als er een eindbaas is laten ze je zien hoe te doen, welke regelmaat er in zit bijvoorbeeld. Ook bij de bunker vertellen ze waar je op moet letten, wanneer te springen, tutorials kunnen zeer behulpzaam zijn.
Zijn voor meteen ook de twee ergste gebieden, Tundra en Tempels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb alles al ge-aced. Maar als ik binnenkort weer tijd heb (na m'n tentamens) wil ik je wel helpen hoor Svennie. Ik heb aanstaande donderdag en 12 januari nog tentamens. Daarna herkansingen, maar hopelijk heb ik die niet nodig.

Overigens gaat m'n vriendin vanavond een level maken. Ik moet namelijk zelf ook nog een aantal trophies. Misschien dat ik haar nog wel een tijdje help. ;)

Hopelijk zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om m'n level te spelen en een hart te geven. Ik zal vanavond nog even checken of ik dat zelf bij iedereen al gedaan heb. Maar volgens mij heb ik bij jullie allemaal wel de levels gespeeld en een hart gegeven. :)

Vanavond dus een level van mijn kant online. :D

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 04-01-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Ik moet er nog best veel acen. Maar sommige zijn echt moeilijk, heb er ook geen geduld voor. Voor vuurkuilen is behoorlijk frusterend.

Verder zijn voor mijn gevoel die levels van onderwater veel makkelijker te acen dan uit het hoofdverhaal.

Voeg mij maar toe, mocht je een keer MGS/ Pirates willen doen, of het hoofdverhaal..

Als je mij hartje geeft, hart ik je ook terug. Moet er nog een stuk of 10 en dan heb er 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Flexicon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:34:
Ik moet er nog best veel acen. Maar sommige zijn echt moeilijk, heb er ook geen geduld voor. Voor vuurkuilen is behoorlijk frusterend.

Verder zijn voor mijn gevoel die levels van onderwater veel makkelijker te acen dan uit het hoofdverhaal.

Voeg mij maar toe, mocht je een keer MGS/ Pirates willen doen, of het hoofdverhaal..

Als je mij hartje geeft, hart ik je ook terug. Moet er nog een stuk of 10 en dan heb er 50 :)
Hieronder de trophies die ik nog moet (even van de nederlandse playstation website)
  • Gegroepeerd

Voltooi een level online met 3 andere spelers van je vriendenlijst
  • Beste van de klas

Win een spel voor 4 spelers
  • Je hebt de poet

Verzamel alle prijsbubbels in het verhaal
  • Lekker popi

Minstens 50 mensen hebben een door jou gepubliceerd level gespeeld
  • Spelen

Voltooi alle levels in het verhaal zonder dood te gaan, behalve de levels die alleen eindigen als je doodgaat
  • Delen

Speel 150 community-levels, markeer 50 community-levels en geef 10 community-levels een hart
Wat betreft die laatste, kan je niet ergens zien hoeveel community levels je al gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die trophies moet ik ook nog allemaal, heb vanavond tijd, vanaf 1900 tot zo 2030, als jij (of iemand anders natuurlijk) tijd hebt dan kunnen we samen spelen, het liefste met 4 man dan hebben we die 2 trophy's ook meteen.

@LuPo: zal je lvl vanavond spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 05-01-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:33:
die trophies moet ik ook nog allemaal, heb vanavond tijd, vanaf 1900 tot zo 2030, als jij (of iemand anders natuurlijk) tijd hebt dan kunnen we samen spelen, het liefste met 4 man dan hebben we die 2 trophy's ook meteen.

Vanavond kan ik dan weer niet. Morgen daarentegen wel.

En op die manier kan je ook de prijzenbubbels halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:33:

Oke fijn. :) Het is een heel kort level geworden hoor. Het gaat me puur om de trophies die ik nog wil halen. Een leuker level ben ik ook mee bezig. ;)

Ik heb in ieder geval iedereen in mijn PSN-lijst een hart gegeven én alle levels van iedereen gespeeld en die levels ook een hart gegeven.

Daarnaast heb ik al mijn PSN-friends even een berichtje gestuurd op PSN. Ik mis namelijk nog een aantal hartjes van mensen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 05-01-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Ik kan denk ik vanavond ook wel, 7 uur is een beetje vroeg, maar rond kwart voor 8 tot 10 ofzo ben ik er denk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

[b][message=33215187,noline]Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ Speel 150 community-levels, markeer 50 community-levels en geef 10 community-levels een hart

[/list]Wat betreft die laatste, kan je niet ergens zien hoeveel community levels je al gvenniespeeld hebt?
Helaas niet. Dat probleem heb ik namelijk ook. Is jammer genoeg een kwestie van spelen, spelen, spelen. Of je moet het handmatig gaan turven (wat ik niet gedaan heb en ik heb dus geen idee hoeveel community levels ik nog moet). Wat wel handig kan zijn is zoeken op "quick" of "fast" of "short". Zodoende vind je community levels die lekker kort zijn en dus zo uitgespeeld zijn.
Ik ben al een aantal dagen bezig (niet onafgebroken :P) maar vooralsnog heb ik deze thropy nog niet.

@Svennie
Ik kan vanavond ook!

-update
Dit vond ik op een thropy guide site:
Share
Gold | Difficult

This is probably the most difficult to get in the sense that it is the most time-consuming. Despite the description where it says "play 150 community levels," it really means finish 150 unique community-created levels. No popping in and out -- you've got to finish them. Best advice for Trophy hunters, use the "search" tool to look for levels that are tagged "quick, short, fast, easy or musical." These are the easiest levels to complete. Track your progress by hitting the "recent" tab and count how many levels have sackboy heads on them (which symbolize level is cleared). Then make sure to tag at least 50 of those completed levels and heart 10 levels. There's no way to track tags in the game, but hearts can be monitored by checking out your "my levels" page 2.

[ Voor 35% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
mooi, gaan we vanavond LBP spelen, er komen rond 2030 vrienden langs dus ik kan tot dat ze er zijn.

@ThePrutser: heb je al 50 levels getagged en de nodige hartjes gegeven, anders krijg je de trophy natuurlijk ook niet.

@Flexicon: heb je geloof ik nog niet in mijn PSN lijst staan, mijn PSN is Svennie-NL, voeg me maar toe, spelen we vanavond online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:43:
@ThePrutser: heb je al 50 levels getagged en de nodige hartjes gegeven, anders krijg je de trophy natuurlijk ook niet.
Dat sowieso. Daarnaast tag en heart ik sinds een paar dagen elk community level dat ik speel. Zo weet ik zeker dat ik het benodigde aantal tags en hearts haal en ik doe vaak de maker ook een plezier :D Straks even kijken of ik met de net gevonden tip het aantal gespeelde levels een beetje kan achterhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@Flexicon
Flexicon is dat ook je PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Let wel op dat je de levels ook echt moet uitspelen (als ik me niet vergis)...

@The Prutser:
Klopt dit is mijn PSN, was er vergeten bij te zetten ;)

Kan ik meteen vanavond vriendendienst halen :).

[ Voor 14% gewijzigd door Flexicon op 05-01-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Pwew. Eindelijk de "Share" (nl: "Delen") Thropy gehaald.

Moet alleen nog een level met 3 vrienden uitspelen en daarnaast alle thropies voor een eigen level. Moet ik die eerst wel maken :-)

Ik heb een heeeeeele korte gemaakt. Handig voor het snel behalen van een community level :)

[ Voor 21% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die 3 vrienden trophy gaan we morgen halen, dat moet toch wel gaan lukken!

@LuPo: heb jou en je levels een hart gegeven

@DannyEster: ben begonnen met je levels te spelen en hearten, morgen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:12:
die 3 vrienden trophy gaan we morgen halen, dat moet toch wel gaan lukken!

@DannyEster: ben begonnen met je levels te spelen en hearten, morgen meer!
Ik ben vanavond ook van de partij :D

@Prutser, ik kon je gisteren niet joinen?!?

Heb trouwens weer twee levels ge-aced (na veel gescheld e.d. #%%&*@!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ThePrutser schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:11:
Pwew. Eindelijk de "Share" (nl: "Delen") Thropy gehaald.

Moet alleen nog een level met 3 vrienden uitspelen en daarnaast alle thropies voor een eigen level. Moet ik die eerst wel maken :-)

Ik heb een heeeeeele korte gemaakt. Handig voor het snel behalen van een community level :)
Haha lachen. Ik heb toevallig gisteren ook de Share-trophy behaald. En toevallig heb ik óók gisteren een kort level gepubliceerd voor de laatste trophies. :P
Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:12:

Bedankt Svennie! Zijn er nog meer mensen die mij en mijn level even een hart willen geven?

PSN-id: LuPo1989
level: PS3T - Very Easy Steps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren weer 2 trophies gehaald, speel 20 community levels met water en ga heel diep (haal 7000 punten in dat water level).

Mooi, met 4 man spelen moet lukken vanavond, hoe laat kunnen jullie? Ik eigenlijk wel de hele avond als ik maar weet hoe laat dan plan ik de rest (saaie dingen als de was doen en zo) er omheen.

Gisteren ging het trouwens goed fout met PSN, zat in een party in MW2 met vrienden die in mijn lijst niet eens online waren. Een van die vrienden zag bij mij nog LBP staan ipv MW2. In de lijst op PSN stonden die offline maar dan zonder hun plaatje erbij en zonder laatste inlogtijd, kleine storing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:39:
ga heel diep (haal 7000 punten in dat water level).
Dit was wel de mooiste actie van gisteravond! Na tig keer samen proberen net niet gehaald en komt het bezoek van Svennie. Zegt Svennie: "1 keer moet nog wel lukken".
En jahoor, we halen samen 8000+ punten! Geweldig! _/-\o_ :P

Ik kan vanavond misschien en als het lukt uiterlijk tot 20.30.

@all
Willen jullie mijn uber-korte level ook spelen en hearten? Hij heet Shorty en je kunt hem natuurlijk vinden als je via mijn PSN naam zoekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Als jullie toch bezig zijn doe die van mij ook even :).

Moet nog 1 hartje heb hem dan die trophie, moet ook nog die van dat je level 50x gespeeld word.

Zal proberen er vanvond er zijn..
- Kunnen jullie mij dan helpen bij die 7000 punten?
- En bij het eerste level van MGS, dat je die stickers hele tijd moet plakken mis ik er 1.
- En die ene van onderwater, die je met zijn 4-en moet doen, weet zou snel niet welke het is.

Hebben jullie eigenlijk allemaal een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Flexicon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:46:
Als jullie toch bezig zijn doe die van mij ook even :).

Moet nog 1 hartje heb hem dan die trophie, moet ook nog die van dat je level 50x gespeeld word.

Zal proberen er vanvond er zijn..
- Kunnen jullie mij dan helpen bij die 7000 punten?
- En bij het eerste level van MGS, dat je die stickers hele tijd moet plakken mis ik er 1.
- En die ene van onderwater, die je met zijn 4-en moet doen, weet zou snel niet welke het is.

Hebben jullie eigenlijk allemaal een headset?
Ik moet alle trophies nog van de Pirates set :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dat van dat level was mooi ja, paar keer bijna gehaald, ik moest het gewoon nog 1 keer proberen omdat we er zo dicht bij waren, e voila :D

ik ben vanavond online vanaf een uurtje of 1900 denk ik, dan zie ik jullie wel online komen. Zal ook de levels spelen van de mensen in dit topic en ze meteen hearten natuurlijk, spelen jullie mijn level dan ook?

ik moet ook nog de meeste trophies van de piraten toevoeging, kunnen we die vanavond gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:30:
Dat van dat level was mooi ja, paar keer bijna gehaald, ik moest het gewoon nog 1 keer proberen omdat we er zo dicht bij waren, e voila :D

ik ben vanavond online vanaf een uurtje of 1900 denk ik, dan zie ik jullie wel online komen. Zal ook de levels spelen van de mensen in dit topic en ze meteen hearten natuurlijk, spelen jullie mijn level dan ook?

ik moet ook nog de meeste trophies van de piraten toevoeging, kunnen we die vanavond gaan halen!
Ik ben benieuwd :) Hoe moeilijk zijn de levels van Pirates? Beetje goed te doen? Moet ook nog een paar trophies van de MGS uitbreiding halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:38:
[...]

Ik ben benieuwd :) Hoe moeilijk zijn de levels van Pirates? Beetje goed te doen? Moet ook nog een paar trophies van de MGS uitbreiding halen :(
Wat ik zo heb gehoord waren de levels van Pirates goed te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:38:
[...]

Wat ik zo heb gehoord waren de levels van Pirates goed te doen. ;)
Heb trouwens een makkelijke manier gevonden om het level van 'The Kraken' te acen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:48:
[...]

Heb trouwens een makkelijke manier gevonden om het level van 'The Kraken' te acen :)
en die post je niet? >:)

Level is niet zo heel moeilijk. alleen die 'bommen' die in je schip vallen zijn erg irritant!

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 06-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:55:
[...]

en die post je niet? >:)

Level is niet zo heel moeilijk. alleen die 'bommen' die in je schip vallen zijn erg irritant!
Nou als de eerste 2 boten verschijnen, dan moet je alleen de kanonnen uitschakelen en de rest intact laten. Daardoor komen er geen nieuwe schepen en blijven deze continu terug komen :)

En daarna moet je bezig gaan met de tentakels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:04:
[...]

Nou als de eerste 2 boten verschijnen, dan moet je alleen de kanonnen uitschakelen en de rest intact laten. Daardoor komen er geen nieuwe schepen en blijven deze continu terug komen :)

En daarna moet je bezig gaan met de tentakels
bedankt voor de tip. Heb em net geaced.
Heb nu alle Pirates DLC trohies 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:19:
[...]

bedankt voor de tip. Heb em net geaced.
Heb nu alle Pirates DLC trohies 8)
Netjes hoor :D En ook al alles gehaald in LBP zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Netjes hoor :D En ook al alles gehaald in LBP zelf?
nee, heb nu 80% van de trophies.

Ik mis nog:
Spelen
maken
Delen

MGS DLC:
Spaarzame Schilder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Ik mis nog:
Spelen
maken
Delen

MGS DLC:
Spaarzame Schilder
Brrr... NL trophies :D

Maar dan heb je dus ook alle prijzenbubbels al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Brrr... NL trophies :D

Maar dan heb je dus ook alle prijzenbubbels al?
LBP was één van mijn eerste spellen, toen stond mijn ps3 nog ingesteld op Nederlands :X
Ja de prize bubbles heb ik allemaal.

Acen van een aantal levels vind ik erg lastig. heb er ook te weinig geduld voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:42:
[...]
LBP was één van mijn eerste spellen, toen stond mijn ps3 nog ingesteld op Nederlands :X
Heb ze ook in het NL, vreselijk, PS3 staat ondertussen ook op Engels.

ik heb mijn prijs bubbles bijna, nog 2 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Acen van een aantal levels vind ik erg lastig. heb er ook te weinig geduld voor :+
Heb je youtube gebruikt bij het behalen van alle prijzenbubbels c.q. acen van levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:33:
[...]

Ik mis nog:
Spelen
maken
Delen

MGS DLC:
Spaarzame Schilder
Netjes! d:)b Ik heb Play en Share al wel. Ik mis er nog drie: 'Create', 'Crowd Pleaser' (level van jezelf moet 50 keer gespeeld worden door anderen) en 'Feel the Love' (10 mensen moeten je level harten).

Vandaar ook mijn verzoekje op m'n level te spelen allemaal. Dan heb ik de Platinum! :o

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 06-01-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:57:
[...]

Netjes! d:)b Ik heb Play en Share al wel. Ik mis er nog drie: 'Create', 'Crowd Pleaser' (level van jezelf moet 50 keer gespeeld worden door anderen) en 'Feel the Love' (10 mensen moeten je level harten).

Vandaar ook mijn verzoekje op m'n level te spelen allemaal. Dan heb ik de Platinum! :o
Anders maken we er hier ook even een H4H van :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:53:
[...]

Heb je youtube gebruikt bij het behalen van alle prijzenbubbels c.q. acen van levels?
Bij een paar levels heb ik moeten spieken O-)
Heb ook een hoop levels met anderen over en over gespeeld om die ene bubble te vinden.

Zal lang duren om 30 harten van mensen te krijgen voor de trophy 'maken'
Moet nog 13 levels acen

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 06-01-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Ik vond de levels van the PotC (Pirates of the Caribean) eigenlijk wel erg makkelijk, vooral in vergelijking met sommige levels van het hoofdspel.
Daarnaast zit er een "timing-bug" in the Cursed Bay. Het 4x gedeelte kun je ook met 2 spelers halen! (Gisteren getest met een tweede controller en het werkt).

Cursed Bay - 4x "bug"
* Zoek met twee spelers de 4 knoppen op. (duh)
* Speler 1 gaat zo rechts mogelijk op knop 1 staan, zodat deze nog net ingedrukt is.
* Speler 2 gaat zo rechts mogelijk op knop 3 staan, zodat deze nog net ingedrukt is.
* Dan moeten beide spelers te gelijk naar rechts lopen zodat knoppen 2 en 4 worden ingedrukt, eeeej voila de vloer eronder verdwijnt!

PotC - 7000 punten thropy
spoiler:
Deze is te doen in je eentje met een hoop oefening, maar wel makkelijker met zijn 2-en of meer. De truc is om zo hoog mogelijke multiplier te halen, dus zoveel mogelijk bubbels achter elkaar te pakken. Doe dit zo snel mogelijk want op een gegeven moment komen er te veel mijnen om hoge multipliers te halen. Zorg er ook voor dat je ruim over de 7000 punten zit, want dood gaan kost punten!

PotC - "HMS Interceptor"
spoiler:
Alvorens de race te activeren, maak eerste de boten los verderop in het level. Dit scheelt een hoop tijd. Ga dan terug en activeer de race.

Thropies to achieve
* PotC
- Got them all

* MSG
- "Speedy Rexecutioner" (kill Rex withing 2m30s) tips?

* Main Game
- "Party Person" (finish level with 3 friends)
- "Look what I made!" (own level 5x played by others than self)
- "Crowd Pleaser" (own level 50x played by others than self)
- "Feel the love" (own level hearted 10x)
- "Create" (own level hearted 50x, received 30 hearts)
- "Platinum" (still need the 5 mentioned above)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MSG boss time trophy kan je ook met meerdere personen halen.
Ik heb die met Danny gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:36:
MSG boss time trophy kan je ook met meerdere personen halen.
Ik heb die met Danny gehaald
Speedy Rexocutioner ofzo? Moet ik ook nog, evenals VR Trophy en dat je level 3 maar met 125 paintsballs mag halen... zOMG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Speedy Rexocutioner ofzo? Moet ik ook nog, evenals VR Trophy en dat je level 3 maar met 125 paintsballs mag halen... zOMG!
Daar zijn ook tips voor
spoiler:
Activeer de race in het betreffende level en ga op het race poortje staan. Zodra je op het poortje staat verwijder de sticker zodat het poortje weer omhoog gaat. Zodoende kun je een heel stuk bovenlangs doen.

Daarnaast hoef je niet alles te doden. Als je goed springt en dekking zoekt, hoef je pas te schieten op het moment dat je platformpjes omlaag moet krijgen en daarna pas bij de "sub eindbaas". Deze thropy vond ik stukken makkelijker dan The Bunker Acen van het hoofdspel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:38:
[...]

die moet ik ook nog en daarnaast:
Gegroepeerd (speel level met 3 man uit vriendenlijst)
Beste van de klas (win een spel voor 4 spelers)
verzamel alle prijsbubbles (moet nog een paar bubbels van 2 levels)
Lekker popi
Geliefd
Dr. Frankenstein
Maken
Delen
platinum
voltooi alle levels zonder dood te gaan
Vlugge verfschutter
Alle PotC trophies (behalve "Tot op de bodem" en "Ouwe zeerot")

genoeg te doen nog dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dr. Frankenstein krijg je vanzelf als je de tutorials over hoe je dingen maakt voor een eigen level doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:11:
Dr. Frankenstein krijg je vanzelf als je de tutorials over hoe je dingen maakt voor een eigen level doet
ok, vreemd, heb de trophy dat ik alle tutorials gedaan heb al wel, maak vanavond wel een "monster", moet toch niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

als je je monster heb gemaakt, moet je je level misschien in play mode zetten. Weet ik niet meer zeker aangezien ik deze thropy vorig jaar al gehaald heb. Klinkt eigenlijk veel verder dan dat vorige jaar eigenlijk is :p

*Heb het ff opgezocht, 6 weken geleden precies.*

[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 06-01-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Svennie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:39:
[...]

ok, vreemd, heb de trophy dat ik alle tutorials gedaan heb al wel, maak vanavond wel een "monster", moet toch niet zo moeilijk zijn.
Zodra je een 'monster' in de tutorial maakt krijg je de trophy direct. Je hoeft dus niet eerst het level in 'play-mode' te doen. Het monster moet echter wel aan bepaalde eisen voldoen: 2 ogen, 2 benen of wielen en hersens.
Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Anders maken we er hier ook even een H4H van :D >:)
Ik zal je even toevoegen aan PSN. Dan kunnen we elkaar even twee harten sturen voor level en persoon. :)

[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 06-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Zodra je een 'monster' in de tutorial maakt krijg je de trophy direct. Je hoeft dus niet eerst het level in 'play-mode' te doen. Het monster moet echter wel aan bepaalde eisen voldoen: 2 ogen, 2 benen of wielen en hersens.

[...]

Ik zal je even toevoegen aan PSN. Dan kunnen we elkaar even twee harten sturen voor level en persoon. :)
Is helemaal in orde :)

@Svennie en Prutser.... serieus, mijn PSN flipte hem gisteren. Ik kon bijvoorbeeld wel community levels spelen, maar jullie niet joinen. Krijg geen error ofzo en PSN was wel verbonden. Maar eerst stonden jullie offline bij mij terwijl ik in LBP wel invites van jullie kreeg?!?

Zijn er meerdere mensen die gisteren last hebben gehad van PSN?

Heb gisteren wel de Share trophy gehaald en ook meteen de eerste drie levels van Pirates uitbreiding geaced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Bellerophon-

dat had ik eergisteren ook, zat in een party in MW2 met vrienden die offline waren 8)7

Jammer dat je niet mee kon doen, hadden we met 4 mensen gespeeld en die trophies kunnen halen. Heb gisteren weer 2 trophies gehaald en weer een level naar 100%, was weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:20:
@Bellerophon-

dat had ik eergisteren ook, zat in een party in MW2 met vrienden die offline waren 8)7

Jammer dat je niet mee kon doen, hadden we met 4 mensen gespeeld en die trophies kunnen halen. Heb gisteren weer 2 trophies gehaald en weer een level naar 100%, was weer leuk!
Zou zoiets gewoon door PSN storingen komen?
Want als ik op PSn keken, zat jij ook de hele tijd (volgens PSN dan) in je LBP Pod :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Opzich wel grappig, bij de meeste thropy guides staat dat het behalen van een level met 3 compleet vreemden (Socialite Thropy) lastiger is dan een level behalen met spelers uit je vrienden lijst (Party Person Thropy).

Vooralsnog is dit bij mij (ons?) precies anders om. De Socialite heb ik al enkele weken en de Party Person wil maar niet lukken |:(

Anyway, de eerst volgende keer dat ik het weer kan proberen is misschien vrijdagavond en zeker weten zaterdag overdag. (Als ik dan niet inmiddels hooked ben aan MW2)

Off Topic
Heb MW2 gisteren ontvangen en gewoon nog niet uit de verpakking kunnen halen 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
@The Prutser, weet niet of ik er bij kan zijn.. Vrijdagavond ga ik film kijken, zaterdag hele dag werken, (tenzij je rond 09:30 bedoelt :P)

Tjah gisteren deed PSN ook raar, want ik was host, werd eruit gezet, maar jullie bleven erin zitten. Maarja wilde toch al gaan dus kwam mooi uit :P. Verder was het wel gezellig :), nog maar 2 stickers van PotC :).

Alle levels va PotC geaced.
spoiler: Tip voor acen van de kraken
Moet gewoon bij dat schip alleen de kanonnen kapot maken, die andere heel laten, enigste wat je dan nog krijgt is die slangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Flexicon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:08:
@The Prutser, weet niet of ik er bij kan zijn.. Vrijdagavond ga ik film kijken, zaterdag hele dag werken, (tenzij je rond 09:30 bedoelt :P)

Tjah gisteren deed PSN ook raar, want ik was host, werd eruit gezet, maar jullie bleven erin zitten. Maarja wilde toch al gaan dus kwam mooi uit :P. Verder was het wel gezellig :), nog maar 2 stickers van PotC :).

Alle levels va PotC geaced.
spoiler: Tip voor acen van de kraken
Moet gewoon bij dat schip alleen de kanonnen kapot maken, die andere heel laten, enigste wat je dan nog krijgt is die slangen.
Gelukkig maar, dacht even dat het aan mij lag. Vond het ook al raar dat er geen error kwam, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:22:
[...]

Is helemaal in orde :)

Zijn er meerdere mensen die gisteren last hebben gehad van PSN?
Ik zag gisteren ook één van jullie de hele tijd in z'n LBP Pod zitten. Ik vroeg me al af waarom.. :9~

Maarre, als het goed is heb ik jou gisteren toegevoegd Bellerophon. Klopt dat? Ik zal zometeen even je level(s) en jou een hart sturen. Als je dat dan even terug wilt doen dan zijn we allebei weer één hart dichter bij de Platinum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Het valt me op dat er maar ca 5 a 6 dezelfde posters momenteel actief hiermee bezig zijn, gaat toch een lastige klus worden die platinum op deze manier. Of lobby-en jullie ook nog ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:13:
[...]

Ik zag gisteren ook één van jullie de hele tijd in z'n LBP Pod zitten. Ik vroeg me al af waarom.. :9~

Maarre, als het goed is heb ik jou gisteren toegevoegd Bellerophon. Klopt dat? Ik zal zometeen even je level(s) en jou een hart sturen. Als je dat dan even terug wilt doen dan zijn we allebei weer één hart dichter bij de Platinum. :P
Ik had volgens mij alleen een invite van Svennie?!?
Maar graag :) Dan zal ik dat natuurlijk ook terug doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
met die 5 a zes man moet het toch een keer lukken? Uurtje met 4 man en iedereen heeft die trophies. Een vriend van me heeft ook LBP, die kan ik ook wel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:36:
met die 5 a zes man moet het toch een keer lukken? Uurtje met 4 man en iedereen heeft die trophies. Een vriend van me heeft ook LBP, die kan ik ook wel vragen.
Als het al niet minder dan een uur is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Goeiedag,

eerste post hier en heb al wat dingen gelezen over LBP en het schijnt een geinig spel te zijn waar je lekker wat uren mee bezig bent...
is het nog steeds aan te raden om het spel aan te schaffen? en wat is eigenlijk het doel van het spel? dat heb ik eigenlijk nergens kunnen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Svennie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:36:
* Look What I Made! - A level you published was played by 5 or more people
* Crowd Pleaser - A level you published was played by 50 or more people
* Feel the Love - A level you published was hearted by 10 or more people

* Create1 - A level you published was hearted by 50 or more people and you were hearted by 30 or more people

Die "Hearts" moeten toch van verschillende mensen komen? Dat betekent dus dat er minimaal 50 verschillende mensen nodig zijn om de "Create" thropy binnen te halen.

1Eigenlijk is de Create thropy de enige echte uitdaging, want als je die haalt heb je de andere sowieso :P (ok behalve crowd pleaser dan....)

[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Dat crowd pleaser is zelf te halen :o gewoon andere psn en dan 50 keer restart in je lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:52:
Goeiedag,

eerste post hier en heb al wat dingen gelezen over LBP en het schijnt een geinig spel te zijn waar je lekker wat uren mee bezig bent...
is het nog steeds aan te raden om het spel aan te schaffen? en wat is eigenlijk het doel van het spel? dat heb ik eigenlijk nergens kunnen lezen
Het is een platform (vergelijk het maar met Mario), dus het doel is het einde van het level te halen.
En als je hem wilt aanschaffen dan zou ik toch wel voor de GOTY gaan :) (Game of the Year Edition, bevat meer opties e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:03:
Dat crowd pleaser is zelf te halen :o gewoon andere psn en dan 50 keer restart in je lvl
Dude... dat meen je niet?!? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:52:
Goeiedag,

Als iemand volgend jaar pas de PS3 koopt, dan zal ik diegene nog steeds aanraden om LBP te spelen. It is gewoon een geweldige game! Het is enigszins te vergelijken met Super Mario. Heel simpel gesteld is het doel van het spel de Collector te "verslaan".

Het is echt een heel leuk en goed spel. In jaren (in de periode van de Beta's van CounterStrike) niet meer zoveel tijd besteed en willen besteden aan een 1 specifiek spel. Alleen is leuk en met meerdere nog leuker!

Maw: GO AND GET IT! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:03:
Dus eigenlijk moeten we allemaal een level van een andere tweaker starten en dan ca 50x dat level herstarten? Dat is te doen! Ga ik proberen met het level van Svennie, wie doet de mijne?

Toch blijft "Create" nog steeds de uitdaging :|

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:30:
[...]

Dus eigenlijk moeten we allemaal een level van een andere tweaker starten en dan ca 50x dat level herstarten? Dat is te doen! Ga ik proberen met het level van Svennie, wie doet de mijne?

Maar ik heb twee accounts op mijn PS3, dus feitelijk kan het ook daar mee?

Edit: Ja, dit kan dus.Heb het net even opgezocht... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bellerophon op 07-01-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
ThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:30:
[...]

Dat kan ja gewoon het lvl ingaan en dan de hele tijd level opnieuw aanklikken (je hoef het lvl niet uit te spelen). Als je een Amerikaans/japans etc... account heb kan je het zelf doen, zo heb ik het ook gehaald :*) .

Voor die trophy dat je zelf 30 keer geheart wordt hebben we helaas wel een lijst nodig van 31 man zodat we deze kunnen halen

[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 07-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik las net op internet dat je zelfs niet hoeft te wachten op de scoreboard maar gewoon gelijk weer restart kunt drukken elke keer. Wie is er online om dat even bij elkaar te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Of lobby-en jullie ook nog ergens anders?
Kennelijk is het antwoord op deze vraag ja. Ik kwam LuPo en BellerPhon- ook op http://www.ps3trophies.or...dding-your-level-514.html tegen :P

[ Voor 4% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ThePrutser schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Kennelijk is het antwoord op deze vraag ja. Ik kwam LuPo en BellerPhon- ook op http://www.ps3trophies.or...dding-your-level-514.html tegen :P
Ik ontken alles ;)
Nee is wel makkelijk voor de Share trophy (en alle anderen die daarmee te maken hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

ik heb me net ook aangemeld O-)

Heb ik weer wat te doen zaterdag.... |:(

[ Voor 55% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Gewoon een level maken en andere levels spelen (vooral uit de comments! waarbij iets staat als "Hearted you please heart me back oid) dan wordt je meestal wel terug "geheard" of mensen die na jou dat level spelen gaan jou level spelen omdat jij ook H4H. Dus zelf ook overal ff comments achter laten.
En voila!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:34:
Gewoon een level maken en andere levels spelen (vooral uit de comments! waarbij iets staat als "Hearted you please heart me back oid) dan wordt je meestal wel terug "geheard" of mensen die na jou dat level spelen gaan jou level spelen omdat jij ook H4H. Dus zelf ook overal ff comments achter laten.
En voila!
Trophy / Heart Boosting :)

Works like a charm 8)

Morgen ben ik sowieso de gehele dag online te vinden, dus ik zal de nodige mensen dan gaan hearten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:45:
[...]
Voor die trophy dat je zelf 30 keer geheart wordt hebben we helaas wel een lijst nodig van 31 man zodat we deze kunnen halen
zoals ik het lees moet je totaal 30 hartjes voor je level(s) hebben, 5 dezelfde simpele snelle levels die 6 man hearten bij elkaar en je bent er, ten minste, zo lees ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Dat schijnt inderdaad ook te werken, maar alleen voor de levels.

Jij als auteur moet door 30 verschillende mensen geheart worden!

Create - Gold Trophy
The levels you have published were hearted by 50 or more people and you were hearted by 30 or more people

[ Voor 95% gewijzigd door ThePrutser op 07-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
thanks for the advice!

zal is kijken voor de Game of the Year Edition, jullie hebben me overgehaald om hem toch maar is te gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
DonDjo schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:37:
thanks for the advice!

zal is kijken voor de Game of the Year Edition, jullie hebben me overgehaald om hem toch maar is te gaan halen!
Goty is volgens mij vrij prijzig, maar dan heb je wel alle dlc. Je zou anders ook voor de "normale" lbp kunnen kijken is meestal rond 30 euro en dan de dlc van metal gear solid en pirates of the caribean (aanraders!) los downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Als je hier kijkt 18.95 incl verzenden.

Kunnen vanavond vanavond ook nog wat verwachten voor LBP:
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot Level Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
GG---77 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:01:

Kunnen vanavond vanavond ook nog wat verwachten voor LBP:
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot Level Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7
Is dat niet voor de PSP-versie? Toevallig heb ik die ook, dus ik ben benieuwd wat het is.

[ Voor 8% gewijzigd door pateen75 op 07-01-2010 16:06 ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
SL65 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Goty is volgens mij vrij prijzig, maar dan heb je wel alle dlc. Je zou anders ook voor de "normale" lbp kunnen kijken is meestal rond 30 euro en dan de dlc van metal gear solid en pirates of the caribean (aanraders!) los downloaden.
Dat is niet correct.
GOTY bevat de Pirates DLC niet en is alleen in de US te koop. als je de GOTY koopt dan zal je alleen dlc uit de US store kunnen spelen.

inhoud GOTY:
* Metal Gear Solid Level Pack – featuring the "Paintinator" ($5.99*)
* Metal Gear Solid Costumes ($5.99*)
* Monsters Costumes ($2.99*)
* Monsters Pack ($3.99*)
* History Costumes ($2.99*)
* History Pack ($3.99*)
* Animals Costumes ($2.99*)
* Community Level pack (18 levels)
Die Community Levels kan iedereen gewoon spelen.

De DLC die vanaf vandaag te downloaden is is voor de PSP.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 07-01-2010 16:13 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste