Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
pateen75 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:05:
[...]

Is dat niet voor de PSP-versie? Toevallig heb ik die ook, dus ik ben benieuwd wat het is.
Je hebt gelijk, vond het al zo gek dat deze helemaal onderaan staan. Maar wist eerlijk gezegd niet eens dat er ook LBP voor de PSP was!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
GG---77 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Je hebt gelijk, vond het al zo gek dat deze helemaal onderaan staan. Maar wist eerlijk gezegd niet eens dat er ook LBP voor de PSP was!
Best nog vermakelijk op de PSP. Weliswaar geen multiplayer, maar je kan wel levels maken en onbeperkt levels downloaden van anderen. Toppertje dus! ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
GG---77 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:17:
[...]

Is er sinds eind november.
Ik heb de Creator's Edition (SE) maar die extra's vielen een beetje tegen.
PSP versie heeft leuke/goede levels. Alleen ben je er sneller op uitgekeken omdat je geen multiplayer hebt.
Er zijn weinig goede 'user made' levels (of die zoekfunctie werkt niet goed :+ )
Ook kan je de online levels niet gelijk spelen. deze moet je eerst downloaden (maar 100 kb ofzo) en daarna moet je naar een ander menu gaan om ze te kunnen spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
The Sack That Time Forgot Level Pack

Store geeft alleen aan dat het gaat om 4 outfits en een hoop stickers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:25:
[...]

Ik ontken alles ;)
Nee is wel makkelijk voor de Share trophy (en alle anderen die daarmee te maken hebben)
Ik vind hem vooral makkelijk voor de 'Create' trophy. De Share trophy kun je prima zelf door gewoon 150 community levels te spelen en ondertussen 50 te taggen en 10 te harten.

Wie wil samen met mij Crowd Pleaser halen? Dat kunnen we doen door elkaars 1-seconde-level 50 keer te spelen (of zoals in mijn level nog 26 keer). Ik ben vanochtend tot 12.00 uur thuis.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Wie wil samen met mij Crowd Pleaser halen? Dat kunnen we doen door elkaars 1-seconde-level 50 keer te spelen (of zoals in mijn level nog 26 keer).[/b] Ik ben vanochtend tot 12.00 uur thuis.
Ik heb gisteren het level van Svennie een stuk of 40 keer herstart en zijn level is daardoor inmiddels ca 59 keer gespeeld. (Hij zou dus z'n Crowd Pleaser Thropy moeten krijgen zodra hij LBP start :D)

Ik wil best die van jou ook ff doen, alleen dat kan pas vanavond (zit nu op me werk :P) Als je toch tot 12:00 thuis bent.... kun je die van mij ff een aantal keer restarten? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door ThePrutser op 08-01-2010 08:52 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThePrutser schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:52:
[...]

Ik heb gisteren het level van Svennie een stuk of 40 keer herstart en zijn level is daardoor inmiddels ca 59 keer gespeeld. (Hij zou dus z'n Crowd Pleaser Thropy moeten krijgen zodra hij LBP start :D)

Ik wil best die van jou ook ff doen, alleen dat kan pas vanavond (zit nu op me werk :P) Als je toch tot 12:00 thuis bent.... kun je die van mij ff een aantal keer restarten? O-)
Oké, ik ga je level zo ff doen. Doe die van mij dan vanavond idd aub. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
@ThePrutser _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zal jou level vanavond ook doen (als nog nodig) en anders LuPo's level.

Heb gisteren de PS3 niet aangehad maar dat zal vanavond en anders morgen zeker weer gaan gebeuren.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 20:50
Lupo ik doe die van jouw zo wel :). Als ik tijd heb maar verwacht het wel :D.

Tjah denk toch dat LBP bij mij nooit platina wordt, helaas. Zoek het echt niet om bepaalde levels (lees vuurkuilen, bunker etc.) te acen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Oké, ik ga je level zo ff doen. Doe die van mij dan vanavond idd aub. ;)
Uiteraard! Kan heel goed tijdens het eten (heb ik ook bij svennieNL gedaan :+ )
start, naar beneden, X en dat maal 26 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Flexicon schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:05:
Tjah denk toch dat LBP bij mij nooit platina wordt, helaas. Zoek het echt niet om bepaalde levels (lees vuurkuilen, bunker etc.) te acen.
Gewoon vol blijven houden! En vooral geduldig blijven.

Die je noemt zijn inderdaad twee heel frustrerend levels |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zojuist hebben Flexicon en ik elkaar aan de Crowd Pleaser trophy geholpen. Ik heb gemerkt dat zodra er 'level complete' staat, je start kunt drukken en 'Replay level' kunt doen. Ben nu voor ThePrutser bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThePrutser schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:07:
[...]

Uiteraard! Kan heel goed tijdens het eten (heb ik ook bij svennieNL gedaan :+ )
start, naar beneden, X en dat maal 26 8)
Je hebt 54 plays. Gefeliciteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Je hebt 54 plays. Gefeliciteerd! ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu alleen nog maar hearts :| => Update: ben flink aan het lobby-en geslagen, hier, hier en hier

ohja en de Party Person. Ik heb zo'n voor gevoel dat ik de Create Trophy eerder heb dan de party person Trophy met al die problematiek op het PS Network |:( |:(

[ Voor 29% gewijzigd door ThePrutser op 08-01-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ThePrutser schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:12:
[...]
ohja en de Party Person. Ik heb zo'n voor gevoel dat ik de Create Trophy eerder heb dan de party person Trophy met al die problematiek op het PS Network |:( |:(
je zou inderdaad verwachten dat met zijn 4'en tegelijk een level spelen niet zo moeilijk is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Wie is er wanneer online voor de Party Person Trophy?
* vrijdagavond misschien en anders pas vanaf 0:00
* zaterdag tot 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Voor degene die de US LBP hebben kunnen gratis via deze site de Norse Mythology Pack downloaden:

http://www.us.playstation.com/sonywondergames/default.aspx

Heb nog een code over:

HPJT-9RBI-5ATM

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 08-01-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThePrutser schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:58:
Wie is er wanneer online voor de Party Person Trophy?
* vrijdagavond misschien en anders pas vanaf 0:00
* zaterdag tot 16:30
Helaas kan ik jullie hier in het weekend niet mee helpen. Dan ben ik naar huis. PS3 staat op kamers.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Neem je je PS mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Nog maar 2 trophies voor de platinum!! Ben al aardig op weg met de Create trophy, ik durf te wedden dat ik die eerder heb dan de party person!

Maar goed als er weer eens wat mensen online zijn en een leveltje willen spelen met z'n 4-en in totaal, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ThePrutser schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 10:41:
Nog maar 2 trophies voor de platinum!! Ben al aardig op weg met de Create trophy, ik durf te wedden dat ik die eerder heb dan de party person!

Maar goed als er weer eens wat mensen online zijn en een leveltje willen spelen met z'n 4-en in totaal, let me know!
Hoe kom je dan aan de 30 hearts als speler? ik heb niet zoveel 'vrienden' die LBP spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Lol, dat gaat helaas een beetje moeilijk in m'n weekendtas. Misschien toch maar een PS3 Slim kopen dan? :+

Ik ben nog één trophy verwijderd van de Platinum. Alleen de 'Create'-trophy nog. Die is lastig te halen.
Ike. schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:57:
[...]

Hoe kom je dan aan de 30 hearts als speler? ik heb niet zoveel 'vrienden' die LBP spelen :'(
Klopt, 'Create'-trophy is gewoon de lastigste in het spel (behalve als je 30 goede vrienden met een PS3 hebt). Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Wat weleens wil helpen is levels van anderen spelen+harten en dan een 'Comment' achterlaten en vragen of ze hetzelfde bij jou terug willen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Die party person is inderdaad een moeilijke ja. Ik heb die kunnen halen door gewoon voor quick join te kiezen. Na uren proberen over meerdere dagen heb ik dan uiteindelijk met geluk een spel met 4 spelers gehaald. Je moet er niet perse vanaf het begin bij zijn, zolang je m maar met 4 uitspeeld.
LuPo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:08:
Klopt, 'Create'-trophy is gewoon de lastigste in het spel (behalve als je 30 goede vrienden met een PS3 hebt). Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Wat weleens wil helpen is levels van anderen spelen+harten en dan een 'Comment' achterlaten en vragen of ze hetzelfde bij jou terug willen doen. :)
Met H4H kun je inderdaad heel ver komen ja. Zo heb ik m ook kunnen halen :)
Kwa level heb ik gemerkt dat een kort leuk level dat geschikt is voor meerdere personen wel goed werkt. Ik heb bijvoorbeeld een ski-level gemaakt. Die was in een uurtje klaar en die werd veel meer gespeeld dan een level waar ik uuuren mee bezig geweest ben :(

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 09-01-2010 14:00 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Lol, dat gaat helaas een beetje moeilijk in m'n weekendtas. Misschien toch maar een PS3 Slim kopen dan? :+
Is sowieso een idee want dan heb je een PS3 thuis en op kamers! Dus wat let je? ;)
Om deze te halen ben ik het H4H principe gaan volgen, niet helemaal eerlijk maar anders is het echt niet haalbaar. Ten eerste moet je level echt heel leuk en goed zijn en ten tweede moeten de mensen ook nog de moeite nemen er een hartje aan toe te kennen en dan wel zowel aan het level als aan jou. Dus dan maar zo!

Heb al 29 author hearts en 24 level hearts... denk dus dat ik deze trophy eerder heb dan de Party Person |:( 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door ThePrutser op 09-01-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThePrutser schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:38:
[...]

Is sowieso een idee want dan heb je een PS3 thuis en op kamers! Dus wat let je? ;)

[...]

Om deze te halen ben ik het H4H principe gaan volgen, niet helemaal eerlijk maar anders is het echt niet haalbaar. Ten eerste moet je level echt heel leuk en goed zijn en ten tweede moeten de mensen ook nog de moeite nemen er een hartje aan toe te kennen en dan wel zowel aan het level als aan jou. Dus dan maar zo!

Heb al 29 author hearts en 24 level hearts... denk dus dat ik deze trophy eerder heb dan de Party Person |:( 8)7
De Party Person-trophy is toch niet zo heel moeilijk? Ik heb die met DannyEster, Ike. en SL65 gedaan. :)
We gingen toen voor alle prize bubbles-trophy in de levels die je met z'n vieren moet doen. Dus als je die prize bubbles-trophy al hebt dan heb je eigenlijk automatisch ook de Party Person-trophy.

Ik zat toen ik vrijdag naar huis ging op 15 author hearts en 15 level hearts. Trouwe schare dus die beide hearten. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 09-01-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

De Party Person-trophy is toch niet zo heel moeilijk? Ik heb die met DannyEster, Ike. en SL65 gedaan. :)
toch schijnt het schier onmogelijk te zijn om even met z'n 4en online te zijn. Er gaat steeds weer wat anders mis :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:32
Ik moet ook nog steeds de pary person trophy. Dat is dan alvast 2.
Als er dan nog twee mensen online komen, bijvoorbeeld zondag middag/avond ofzo, dan hebben we hem zo :)

ThePrutser, ik heb jou al in me friendlist, nu nog 2 anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik kan morgen ook wel.
psn ID: iikkee

Geef mij allemaal een hart aub. heb pas 13 'hearts as author'. Dat H4H helpt wel maar duurt ook een tijdje...
Over een paar maandjes wel platinum denk ik. Acen gaat ook niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
_/-\o_ voor degene die de tip gaf dat je met een andere PSN account het aantal plays op je level kon opschroeven. Crowd Pleaser trophy is binnen :)
Kwam er toevallig ook meteen achter dat mijn UK account een BBC player heeft, vergelijkbaar met onze NOS player.

Ike. Ik heb jou ook toegevoegd op PSN. Hopelijk dat er mogen nog wat mensen komen :)

Heb het spel een paar dagen terug overigens voor het eerst "uitgespeeld", moet nu alleen nog de volgende trophies:
- Party Person (hopelijk morgen halen).
- Booty Master (mis nog erg veel 4X stukken).
- Play (amper aan begonnen).
- Create (mee bezig, H4H ftw \0/ )
- Share (zal ik naar mijn idee toch al bijna moeten hebben)

En nog wat add-on trophies.
Ike. schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:01:
ok, welke tijd had je ongeveer in gedachten?
Ik weet niet wat iedereen uit komt, maar mssn ergens in de middag? Uurtje of 3? Ander rond een uurtje of 7 's avonds. Maakt mij niet zo veel uit, heb de hele dag vrij :)

[ Voor 52% gewijzigd door Deismyna op 09-01-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Deismyna schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:59:
_/-\o_ voor degene die de tip gaf dat je met een andere PSN account het aantal plays op je level kon opschroeven. Crowd Pleaser trophy is binnen :)
Kwam er toevallig ook meteen achter dat mijn UK account een BBC player heeft, vergelijkbaar met onze NOS player.

Ike. Ik heb jou ook toegevoegd op PSN. Hopelijk dat er mogen nog wat mensen komen :)
ok, welke tijd had je ongeveer in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik doe ook mee :)

Wil nu eindelijk die trophy ook wel eens hebben. ik lees hier wel hoe laat ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Deismyna schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:15:
Ik moet ook nog steeds de pary person trophy. Dat is dan alvast 2.
Als er dan nog twee mensen online komen, bijvoorbeeld zondag middag/avond ofzo, dan hebben we hem zo :)

ThePrutser, ik heb jou al in me friendlist, nu nog 2 anderen :)
Zal ik jou ook toevoegen aan PSN? Dan kunnen we elkaar ook hearten én vast wel een keer samen spelen.

Zijn er nog meer mensen die met mij hartjes willen uitwisselen? De meeste luitjes heb ik al in m'n lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De Party Person trophy is inderdaad niet echt de moeilijkste (mits je genoeg friends met LBP hebt), ik vond de Socialite trophy vele malen moeilijker. Dat is degene waar ik zo lang over gedaan heb. Ik had die 2 door elkaar gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 10-01-2010 11:41 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Netjes, Party trophy ook weer binnen :)

Ben nu een beetje bezig met alles te acen (man wat is dat lastig) en price bubbles verzamelen.

Vanaf "The Canyons" moet ik eigenlijk nog best veel bubbles, mensen die zin hebben om mee te helpen bij de 2X en 4X stukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
acen van de levels is echt niet leuk...
Moet er nog 7 (natuurlijk de moeilijkste nog)

Nog 6 hearts en ik heb de Create trophy :) H4H 'systeem' werkt best goed!

Vind het jammer dat je niet kan zien hoeveel online levels je al gespeeld hebt :+

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 10-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Party Person idd binnen!! Thanx guys!

@Ike
je kunt ook zoeken op recent gespeelde levels, dit zijn ca 30 levels per pagina. Als je dus al 5 pagina's op recent gespeelde levels zit ben je er bijna.
Dus gewoon aantal recent gespeelde levels pagina's x 30 = ongeveer aantal gespeelde comm levels

het is slechts een indicatie, maar het is beter dan niks :p

ik mot nog een stuk of 12 level hearts en ik ben klaar! H4H werkt inderdaad heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Heb de Create Trophy :)

Als je zoekt op recent gespeelde levels krijg je volgens mij alleen de levels te zien die je de laatste week gespeeld hebt. Ik krijg maar 2 pagina's te zien. terwijl ik véél meer levels heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:47:

Als je zoekt op recent gespeelde levels krijg je volgens mij alleen de levels te zien die je de laatste week gespeeld hebt. Ik krijg maar 2 pagina's te zien. terwijl ik véél meer levels heb gespeeld.
Mooi zo!!

zou mooi zijn anders ben ik nog niet eens op de helft, nou ja, zie de trophy wel een keer verschijnen.

ben weer een level verder met acen trouwens en wat een frustratie weer zeg, nog 6 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Zoek op levels met de naam 'ps3t', dit zijn bijna allemaal levels die erg snel/klein zijn waardoor je de trophy wat sneller kan halen.

Ik moet nu alleen nog 6 levels acen voor platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Heb vandaag ook de Share trophy eindelijk eens gehaald. 150 levels is echt heel veel gewoon :)
Verder nog veel bubbles gefixed en wat levels geaced.

Voor Booty Master moet ik nog de bubbles van de volgende multi player stukjes:
- 2X @ Serpent Shrine (the canyons)
- 2X @ Sensei’s Lost Castle (the islands)
- 4X @ The Dancer’s Court (the temples)
- 2X @ Great Magician’s Palace (the temples)
- 4X @ The Frozen Tundra (the wilderness)
- 3X @ The Bunker (the wilderness)
- 4X @ The collector’s Lair (the wilderness)

Dus als iemand een keer zin heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
als je me online ziet stuur maar een berichtje, of nodig me uit. heb morgen overdag ook tijd, ze komen de ketel repareren, de verwarming bleef maar aanstaan, ketel gereset, daarna koelde het weer af maar toen ging het weer fout, waarschijnlijk de 3weg klep. Ben dus noodgedwongen thuis, koud zal ik het wel niet hebben.

Ik moet nog 5 levels acen, "The dancers court" en alle levels van The Wilderness.

[ Voor 46% gewijzigd door Svennie op 10-01-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Nog level 8 hearts te gaan! Hopelijk morgen binnen.

Als je me online ziet en ik speel LBP, ik ben altijd bereid te helpen met zoeken naar bubbels (x2, x3, x4). Just invite me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Fijn dat er nog wel wat mensen zijn die willen helpen :) Misschien dat ik morgenavond nog even online ben.

Je zelfbeheersing wordt overigens wel op de proef gesteld bij dat acen zeg, helemaal als je na 20x proberen eindelijk perfect door het level gaat en echt 1 meter voor "de finish" dood gaat... dan krijg je echt de neiging om je controller door de kamer te smijten :o (en dan ben ik nog niet eens begonnen aan the wildernerss/the bunker) :X

Moet nu volgens mij alleen "nog" de laatste 9 levels acen, dan heb ik de play trophy binnen :)

Meer mensen er overigens last van dat hearts soms spontaan lijken te verdwijnen? Soms kan ik toch zweren dat ik iemand geheart heb maar kom ik later geen hartje bij ze tegen, beetje vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Deismyna schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:04:

Meer mensen er overigens last van dat hearts soms spontaan lijken te verdwijnen? Soms kan ik toch zweren dat ik iemand geheart heb maar kom ik later geen hartje bij ze tegen, beetje vaag :?
Had ik vandaag ook, iedereen in mijn vriendenlijst had een hart maar vanmiddag niemand meer.
ik denk dat je er maar een bepaald aantal mag/kan uitdelen. Ik heb er ook laatst veel gegeven.
Ik weet niet of de ontvanger zijn hart dan ook kwijt is.

Kan hier niets over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Dit viel mij ook op! Maar gelukkig raakt diegene z'n hartje niet kwijt (eens gegeven blijft gegeven ;)) tenzij je het zelf weg haalt! Alleen het plaatje van het hartje verdwijnt. Opnieuw hearten heeft geen nut, er komt dan geen hartje bij. Werkt dus niet zoals de aantal plays "bug" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:47:

Wow damn! Hoe ben je ineens zo snel gegaan met 30 author hearts en 50 level hearts? Die level hearts had je al maar je had laatst nog maar 14 author hearts zei je.

Naja, misschien dat ik inmiddels ook al weer heel wat meer level en author hearts heb. Sinds vrijdag niet meer gecheckt. ;)
ThePrutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 01:04:
Dit viel mij ook op! Maar gelukkig raakt diegene z'n hartje niet kwijt (eens gegeven blijft gegeven ;)) tenzij je het zelf weg haalt! Alleen het plaatje van het hartje verdwijnt. Opnieuw hearten heeft geen nut, er komt dan geen hartje bij. Werkt dus niet zoals de aantal plays "bug" :p
Klopt inderdaad. De hart houd je, behalve als je hem zelf bij een persoon intrekt. Het plaatje van het hart verdwijnt echter na elke speelsessie bij je PSN-friends. Ik dacht dus elke keer dat m'n hartjes bij jullie weer weg waren, totdat ik zag dat je er geen hartje meer bij kreeg als ik opnieuw ging harten.

Maargoed, iemand die even wil checken op hoeveel hearts ik nu zit in LBP? Dan kan ik met een gerust gevoel hier gaan studeren voor tentamens. :P

[ Voor 40% gewijzigd door LuPo op 11-01-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Wow damn! Hoe ben je ineens zo snel gegaan met 30 author hearts en 50 level hearts? Die level hearts had je al maar je had laatst nog maar 14 author hearts zei je.

Naja, misschien dat ik inmiddels ook al weer heel wat meer level en author hearts heb. Sinds vrijdag niet meer gecheckt. ;)
H4H is de key! Hoewel het nog best wat lobby werk kost, gaat dat toch echt het snelst! Vrijdag moest ik nog 18 level hearts en 10 author hearts. Vanochtend 7:50 hoefde ik nog maar 1 level heart! Dat is in totaal 17 hearts over het hele weekend.
Waarschijnlijk zit ik nu al aan de 50 level hearts, maar is zo lastig checken vanaf m'n werk
Maargoed, iemand die even wil checken op hoeveel hearts ik nu zit in LBP? Dan kan ik met een gerust gevoel hier gaan studeren voor tentamens. :P
Had toch maar je PS meegenomen ;) ohnee dan was van studeren natuurlijk helemaal niks gekomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 11 januari 2010 @ 08:45:
[...]

Zoek op levels met 'H4H' in de titel en laat een bericht achter dat je graag hartjes ruilt (H4H of H4H author)
zet H4H ook in de titel van je eigen level. Als mensen je dan een hart hebben gegeven laten ze dit meestal weten in een reactie van jou level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik moet nog maar 1 level waar ik nog een aantal prijsbubbels nodig heb. Die is alleen maar te doen met 4x personen. Als je die 3 personen dan ook nog in je vriendenlijst staan dan heb ik gelijk 2 trophies erbij!!!

Zijn er mensen die mee willen helpen en gelijk voor hun eigen trophie willen gaan? Dan heb je je trophie Party Person kompleet. Maar dan moeten we elkaar even toevoegen aan de vrienden lijst

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
als ik tijd heb wil ik wel meedoen, voeg me maar toe. Heb die trophies al wel maar wil best meehelpen met 4-speler gedeeltes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Heb jij al je trophies al dan? Of moet je er nog een paar? ik zal je 2night ff erbij zetten.

Dan moeten we binnenkort maar een datum prikken wie er nog meer mee wil doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag :)

Ik heb dit spel een nog niet al te lange tijd en ben nu bezig met het zoeken van alle items. Heeft iemand zin om me daarbij te helpen? Ik moet nog zo'n 4/5 werelden dus misschien is er nog iemand die ook nog niet al te veel heeft gespeeld? Ik kan vanaf 20.30 vanavond wel wat uurtjes spelen.
Ik vind het natuurlijk ook goed om met meerdere spelers alles te zoeken...
Mijn naam op LBP is Jorrr2. Ik lees hier wel of er interesse is ;) Ben nu voor een paar uur weg

Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Ik heb die ook. Moet er nog een paar en nog alles acen.
Ben komende tijd voortaan alleen maar na 8/9 uur online, maar nodig me gerust uit, heb meestal wel zin om mee tedoen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
moet er wel verbinding komen, heb straks een keer of 5 toestemming gegeven dat je mee kon doen maar het wilde niet lukken, was met iemand anders aan het spelen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal iets later worden. Rond 21.00 uur kan ik van start! Iemand al interesse om wat werelden af te struinen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Iedereen die me geholpen heeft met de x2, x3, x4 danwel de punten races en/of het hearten:

HULDE! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

100% LBP, Platinum is binnen!

Op naar CODMW2, Uncharted, Uncharted 2, Starwars: TFU, etc, etc genoeg te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
@ ThePrutser. Netjes, dit lijkt me echt 1 van de lastigste platinums waar ik tot nu toe mee bezig ben (naja, op mirrors edge na misschien, die speedruns zijn echt onmogelijk :/ )

Overigens, mensen die price bubbles willen halen (Sissco, Flexicon), voeg maar maar toe op PSN: Deismyna
Ik merk wel wanneer jullie online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik doen, dank je wel! Alleen ik neem aan dat als iemand alle bubbles al gevonden heeft, dat die geen zin heeft om wéér dat verhaal helemaal door te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gefeliciteerd ThePrutser!

Dat is goed nieuws, ik ben ook een aardig eind op weg :)

@Sissco: helemaal het verhaal doorspslen niet nee maar meehelpen met lastige bubbels of multi player bubbels wel.

[ Voor 40% gewijzigd door Svennie op 11-01-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Gefeliciteerd!! :-)
@svennie, hij deed inderdaad vaag, vroeg of ik mee kon doen, jij accepteert en dan steeds host is vertrokken.

@Deismyna, heb alle prijsbubbels al, maar wil gerust andere helpen!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Moet alleen nog "The Bunker" acen, verder heb ik alle levels!!
En moet daarna nog alle prize bubbels halen en nog een level spelen met 3 mensen uit mijn lijst, en de beste van 4 worden. Dan heb ik LBP ook platinum.

Kan ik daarna eindelijk verder met inFamous / GTA / Starwars TFU / Prince of Persia / BFBC

Zucht... :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Aaaah...ik kon gisteren geen gebruik maken van mijn PS3. Maar vanavond kan ik wel! Wie kan er vanavond om een uur of 20:00 a 20:30?
Laat even een berichtje achter en dan kunnen we elkaar helpen!

GTA moet ik inderdaad ook weer opnieuw doen. Had hem toen op 67% procent! Toen kwam er een patch uit met trophie ondersteuning. Moet ik weer op nieuw beginnen! :'(

[ Voor 30% gewijzigd door King Dingeling op 12-01-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ThePrutser schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:18:
Iedereen die me geholpen heeft met de x2, x3, x4 danwel de punten races en/of het hearten:

HULDE! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

100% LBP, Platinum is binnen!

Op naar CODMW2, Uncharted, Uncharted 2, Starwars: TFU, etc, etc genoeg te doen 8)7
Damn, netjes man. :)

Ik zat gisterenavond toen ik keek op 23 author hearts en 21 level hearts. Dat betekent dat ik nog 7 author hearts nodig heb en vervolgens nog 29 level hearts.

Zodra ik echter 30 author hearts heb publish ik nog een level erbij. Het aantal level hearts tellen ze namelijk bij elkaar op. Dus stel je ene level heb je 24 level hearts, dan moet je andere level 26 level hearts hebben voor de 'Create'-trophy.

Dus ik ben ook niet meer ver verwijderd van de Platinum. ;)
King Dingeling schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:42:
GTA moet ik inderdaad ook weer opnieuw doen. Had hem toen op 67% procent! Toen kwam er een patch uit met trophie ondersteuning. Moet ik weer op nieuw beginnen! :'(
Je 'moet' natuurlijk niks hè. Dat jij het zelf wilt is een ander verhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Mooi om te horen dat de platinums zo hard gaan nu. Ik heb alleen een "probleem" ik heb alle tutorial "missies" gedaan (filmpjes wel geskipt) maar ik heb de trophy niet en weet nou niet hoe ik deze ga halen.

Dat acen van lvls is trouwens best pittig kom al niet voorbij het mijnen level :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:27:
Mooi om te horen dat de platinums zo hard gaan nu. Ik heb alleen een "probleem" ik heb alle tutorial "missies" gedaan (filmpjes wel geskipt) maar ik heb de trophy niet en weet nou niet hoe ik deze ga halen.

Dat acen van lvls is trouwens best pittig kom al niet voorbij het mijnen level :o
En je hebt echt alles gehad? Sommige zitten namelijk een laag dieper :)

En het acen is een kwestie van herhaling en geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Zodra je begint met je level kun je in je (naar ik meen) 'Goodie Bag' nog heel wat tutorials vinden. Je herkent ze aan het paars/roze vraagteken die dan over het plaatje heen komt. Stel dat je bijvoorbeeld wilt gaan werken met automatische 'switches' dan is daar nog een extra tutorial voor.

Hopelijk helpt dit je verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
@Lupo...whehehehe

Maar eh...wie wil er vanavond of morgenavond nog de vriendenlijst trophie en een 4x level doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
vaak proberen, je komt elke keer weer wat verder. En weer wat anders doen als je gefrustreerd raakt, volgende keer haal je het level soms dan in 1 keer. en rustig aan doen, heb bv "the serpent shrine" wel 30 keer gedaan waarvan ik maar 2 keer bij het einde gekomen ben, rest dood op andere stukken omdat ik te snel wilde gaan.

The "endurance dojo" met die rode rond draaiende ballen werd ik ook helemaal gek van, dat omhoog "klimmen" duurde af en toe minuten en de volgende keer was ik in 10 secs boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Zie ook wat LuPo zei en mijn toevoeging:
Voor de zekerheid de tutorials pas doen bij 100% bubbels en wel de opdracht vervullen van de tutorial. Desnoods alle tutorials nog een keer door nemen, filmpje niet skippen, opdracht vervullen.
Mijnen level? Weet even niet welke je bedoelt... De bunker is je wel al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
ThePrutser schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:49:
[...]

Zie ook wat LuPo zei en mijn toevoeging:
Voor de zekerheid de tutorials pas doen bij 100% bubbels en wel de opdracht vervullen van de tutorial. Desnoods alle tutorials nog een keer door nemen, filmpje niet skippen, opdracht vervullen.

[...]

Mijnen level? Weet even niet welke je bedoelt... De bunker is je wel al gelukt?
Tja ik weet dat ze ook in de goodie bag etc.. zitten maar volgens mij had ik de filmpjes niet moeten skippen.

The mines? ik weet niet meer precies hoe het lvl heette je moet de bank opblazen als je dat wat zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SL65 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:43:
[...]
Tja ik weet dat ze ook in de goodie bag etc.. zitten maar volgens mij had ik de filmpjes niet moeten skippen.

The mines? ik weet niet meer precies hoe het lvl heette je moet de bank opblazen als je dat wat zegt :P
dat level ken ik nog, bij de bommen is het zaak om heel rustig met die bommen te bewegen anders gaan ze slingeren en komen ze sneller in contact met bewegende delen en dan *boom*. Bij die 3 geen-ideehoe-ze-heten zo dicht mogelijk tegen het bewegende deel gaan staan en als dat uit de weg is rustig bewegen naar rechts, zo heb ik die gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:51:
[...]

dat level ken ik nog, bij de bommen is het zaak om heel rustig met die bommen te bewegen anders gaan ze slingeren en komen ze sneller in contact met bewegende delen en dan *boom*. Bij die 3 geen-ideehoe-ze-heten zo dicht mogelijk tegen het bewegende deel gaan staan en als dat uit de weg is rustig bewegen naar rechts, zo heb ik die gehaald.
Zo heb ik die ook gehaald inderdaad. Maar shit, dat was wel een frustrerend level zeg. Die heb ik echt héél wat keren gespeeld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Ik zal jullie vanavond even toevoegen
- Svennie
- Lupo
- Bellerophon-
- The Prutser
- Deismyna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
prima zie je uitnodiging wel komen, dan help ik wel mee, enige wat ik er voor terug vraag is dat je mij en mijn levels een hartje geeft (levels spelen hoeft niet).

Heb nu ook de delen trophy, nog 16 hartjes voor mij en nog 23 voor mijn levels en ook die trophy is binnen. Ga nu verder met acen.

EDIT: dancer's court ook geaced, nu alleen de levels in "the wilderness" nog. "The frozen tundra" is te makkelijk, maar wel geaced, dus weer een level verder!

[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 12-01-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:15:
prima zie je uitnodiging wel komen, dan help ik wel mee, enige wat ik er voor terug vraag is dat je mij en mijn levels een hartje geeft (levels spelen hoeft niet).

Heb nu ook de delen trophy, nog 16 hartjes voor mij en nog 23 voor mijn levels en ook die trophy is binnen. Ga nu verder met acen.

EDIT: dancer's court ook geaced, nu alleen de levels in "the wilderness" nog.
Ik hoef alleen The Bunker nog, verder heb ik alles :) De laatste eindbaas was wel ontzettend makkelijk om te acen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:43:
[...]

Ik hoef alleen The Bunker nog, verder heb ik alles :) De laatste eindbaas was wel ontzettend makkelijk om te acen
ja klopt, Alle 'bazen' zijn makkelijk als je hun patroon door hebt. deze is steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:12:
[...]

ja klopt, Alle 'bazen' zijn makkelijk als je hun patroon door hebt. deze is steeds hetzelfde.
Precies :) En toch is The Bunker ook nog wel te doen, alleen het middelste wiel, dat is echt zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Svennie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:15:

EDIT: dancer's court ook geaced, nu alleen de levels in "the wilderness" nog. "The frozen tundra" is te makkelijk, maar wel geaced, dus weer een level verder!
Ik kan niet connecten met de LPB servers. Krijg een melding 403 d8 ik. Zodra ik online ben geef ik jou een hartje voor je lvl en jou!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:43:
[...]

Dat is goed om te weten maar dat wordt morgen, heb de "collector's lair" nu ook geaced en heb er wel even genoeg van.
King Dingeling schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:06:
[...]

Ik kan niet connecten met de LPB servers. Krijg een melding 403 d8 ik. Zodra ik online ben geef ik jou een hartje voor je lvl en jou!!!
vroeg me al af waarom ik je niet online gezien had, ben morgen ook wel weer online, hopelijk lukt het dan wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Svennie op 12-01-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Is goed...probeer het morgen nog een keer. Ben nu mijn 2e PS3 aan het klaar maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:06:
[...]

Dat is goed om te weten maar dat wordt morgen, heb de "collector's lair" nu ook geaced en heb er wel even genoeg van.

[...]

vroeg me al af waarom ik je niet online gezien had, ben morgen ook wel weer online, hopelijk lukt het dan wel.
Waren ook wat problemen met de PSN servers :)

Morgen avond ben ik weer van de partij :P Misschien kan ik dan eens die andere trophies halen, of zelfs de play trophy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Bellerophon schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 07:24:
[...]

Waren ook wat problemen met de PSN servers :)

Morgen avond ben ik weer van de partij :P Misschien kan ik dan eens die andere trophies halen, of zelfs de play trophy :9~
Play Trophie!!! Gelukkig heb ik die wel. Die was echt shit! Ik moet nog 3 of 4 levels van de prijs bubbels en nog de Party Trophie.

1 level in de 1 na laatste story.
3 levels in de laatste story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

King Dingeling schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:05:
[...]

Play Trophie!!! Gelukkig heb ik die wel. Die was echt shit! Ik moet nog 3 of 4 levels van de prijs bubbels en nog de Party Trophie.

1 level in de 1 na laatste story.
3 levels in de laatste story.
Prize bubbles moet ik ook nog halen, zit met veel levels op de 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Hmm ik heb meteen nadat ik de platinum binnen had H4H uit mijn level omschrijving gehaald, toch blijven mensen mij H4H's sturen, aarg |:(

Zal niet zoveel LBP spelen komende weken, focus ligt nu bij Uncharted, Uncharted 2 en MW2. Maw jullie zullen niet zoveel aan mij hebben. Sorry guys.

Mocht je me toch betrappen in LBP en hulp nodig hebben, invite me maar gewoon hoor! Vind het altijd leuk om te helpen/online te spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe heb gisteren ook lbp weer even gespeeld.Als afleiding omdat het met een ander spel niet wou lukken.
Gewoon leuk samen spelen met de vriendin.Enige nadeel is dat de tijd dan veel ste snel gaat.(deed de ps3 pas om 1 uur uit.)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
De levels die 100% moeten zijn:
- Enduro Dojo - Endurance Dojo (2X)
- De Danzaal - The Dancer's Court (4X)
- Paleis van de grote Magier - Great Magician's Palace (2X)

En de party trophy. Dan mag ik mijn platinum binnenhalen

[ Voor 24% gewijzigd door King Dingeling op 13-01-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook LBP gekocht nadat ik de demo vorige week uitgeprobeerd had. Een erg leuke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:09:
Ik heb vandaag ook LBP gekocht nadat ik de demo vorige week uitgeprobeerd had. Een erg leuke game. :)
Welke versie? De normale of de GOTY editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren met King Dingeling online gespeeld, wat bubbels die hij nog niet had gescoord.

Maar nog mooier (voor mij dan ;)) heb the Bunker geaced :D Wilde de boel al afsluiten, keek ik op youtube naar een filmpje over het acen van het level en zo moeilijk is het niet dus probeerde ik het nog een keer, e voila :D De key, voor mij dan, was rustig aan in het rad, laat het rad maar naar jou komen ipv te snel te willen doen.

Ik moet nog 1 level acen, eind baas van "the wilderness", dat schijnt goed te doen te zijn, dan nog 5 hartjes voor mijn laatste trophy (hartjes voor mijn levels heb ik ondertussen) en dan Platinum!

Als iemand mij nog geen hartje gegeven heeft, doe het aub nog even dan heb ik vanavond ook Platinum!

[ Voor 11% gewijzigd door Svennie op 14-01-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:55:
Gisteren met King Dingeling online gespeeld, wat bubbels die hij nog niet had gescoord.

Maar nog mooier (voor mij dan ;)) heb the Bunker geaced :D Wilde de boel al afsluiten, keek ik op youtube naar een filmpje over het acen van het level en zo moeilijk is het niet dus probeerde ik het nog een keer, e voila :D

Ik moet nog 1 level acen, eind baas van "the wilderness", dat schijnt goed te doen te zijn, dan nog 5 hartjes voor mijn laatste trophy (hartjes voor mijn levels heb ik ondertussen) en dan Platinum!

Als iemand mij nog geen hartje gegeven heeft, doe het aub nog even dan heb ik vanavond ook Platinum!
Netjes! Welk filmpje was het, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Svennie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:55:

Maar nog mooier (voor mij dan ;)) heb the Bunker geaced :D Wilde de boel al afsluiten, keek ik op youtube naar een filmpje over het acen van het level en zo moeilijk is het niet dus probeerde ik het nog een keer, e voila :D

Ik wist echt niet hoe ik bij die ene bubble moest komen. Ik ga volgende keer ook een usb toetsenbord aansluiten. Dan gaat de tekst chat weer een stuk makkelijker. Thnx m8

Gisteren jou 3 lvl's een hart gegeven en ook jezelf!

Was 9 maanden geleden dat ik het spel gespeeld had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Bellerophon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:16:
[...]
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:16:
[...]
deze is wel geinig, heb het geprobeerd maar de normale manier is net zo makkelijk:
http://www.youtube.com/wa...9p3l0_f1k&feature=related

heb deze ook bekeken:
http://www.youtube.com/wa...MF6o5_Uto&feature=related

kan die waar ik het over had niet vinden, is er een die begint met dat hij een geel fluoriscerend pak aan heeft dat goed opvalt. Ze zeggen allemaal hetzelfde, het stuk tot aan het wiel is niet zo moeilijk (ten minste vond ik) goed opletten, over de "wielen" lopen en dan kom je er wel. Kijk er een paar, zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde.

Het stuk voor het rad (de lopende band): niet constant lopen, tikken is genoeg.

Het grote rad zelf:
laat het rad naar jou komen, ga niet rennen en springen maar wacht op het volgende obstakel en blijf in altijd het midden van het scherm.

1e ring: paar keer oefenen, spring "horizontaal", bedoel ik mee: spring als het kussen waar je heen wil op de zelfde "hoogte" zit als waar je vandaan springt.

2e ring: neem een aanloop en spring er ineens overheen of gebruik die ring die er hangt., rest is klimmen, je kan je hier ook vasthouden en een ronde afwachten.

3e ring: niet rennen en springen als het niet nodig is! Gewoon springen is vaak genoeg, spring zonder rennen over de eerste 3 obstakels, als je gaat rennen moet het te snel en gaat het fout. Volgende stuk ook alleen springen en rennen als nodig. Laatste paar kan je onderdoor lopen en springen (weer zonder rennen) over de obstakels over de grond. Val dan uit het rad.

Eenmaal uit het rad is het simpel, blijf rustig en dat haal je dan wel.

wat ik ook gedaan heb is de eerste paar keer als je dood gaat doorgaan, kan je de rest oefenen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie, ik heb je al een hart gestuurd voor alles wat je hebt dus ik kan dat helaas niet nog een keer doen.

King Dingeling: ik heb jou en je level(s) een hart gestuurd. Misschien wil je dat ook even terugdoen.

Deismyna: zelfde als bij King Dingeling. Doe ff terug als je wilt.

Wel leuk om te lezen dat er zoveel luitjes dicht bij de Platinum zijn inmiddels. Ikzelf behoor ook bij deze groep, moet alleen nog even 20 hartjes voor m'n tweede level die ik gisteren online heb gezet. 30 author hearts heb ik al. Nu nog de 50 hearts voor m'n levels. Vandaar nu een tweede level gepubliceerd zodat dat wat sneller gaat.

LuPo1989
PS3T - Advanced Steps H4H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@LuPo hoef er nog maar 5 (ten minste gisteravond, hopelijk hebben een paar amerikanen me er een gegeven ondertussen) dus die hoop ik vanavond te hebben, kan ook nog een vriend van me aansporen en kijken wie in mijn vriendenlijst LBP ook nog heeft, dus komt wel goed!

als ik er aan denk zal ik level hearten vanavond.

EDIT:
King Dingeling schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:28:
[...]
Ik wist echt niet hoe ik bij die ene bubble moest komen. Ik ga volgende keer ook een usb toetsenbord aansluiten. Dan gaat de tekst chat weer een stuk makkelijker. Thnx m8
in een keer doorspringen van het plateu, op de bol, op het plateau waar die bubbel ligt, maar zo ging het ook, was even puzzelen en proberen maar je hebt hem!

een toetsenbord is als je geen mic hebt een must, je kan gewoon beginnen met typen, krijgt niet zo toetsenbord voor je dus je mist niet wat anderen zeggen, ideaal.

[ Voor 50% gewijzigd door Svennie op 14-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:30:
[...]

Welke versie? De normale of de GOTY editie?
GOTY is alleen in de USA te koop.
Is ook niet handig om deze te kopen als je van plan bent om DLC te downloaden, omdat je dan perse een USA PSN account moet hebben. Als je een creditcard hebt maakt dit niet zoveel uit maar de PSN voucher cards die je in NL koopt werken alleen in de NL store.

Het is makkelijker en goedkoper om LBP gewoon in NL te kopen. (er is een NL webshop die het spel verkoopt voor €17!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
LuPo schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:03:
King Dingeling: ik heb jou en je level(s) een hart gestuurd. Misschien wil je dat ook even terugdoen.
Doe ik vandaag nog voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:37:
@LuPo hoef er nog maar 5 (ten minste gisteravond, hopelijk hebben een paar amerikanen me er een gegeven ondertussen) dus die hoop ik vanavond te hebben, kan ook nog een vriend van me aansporen en kijken wie in mijn vriendenlijst LBP ook nog heeft, dus komt wel goed!

als ik er aan denk zal ik level hearten vanavond.

EDIT:

[...]

in een keer doorspringen van het plateu, op de bol, op het plateau waar die bubbel ligt, maar zo ging het ook, was even puzzelen en proberen maar je hebt hem!

een toetsenbord is als je geen mic hebt een must, je kan gewoon beginnen met typen, krijgt niet zo toetsenbord voor je dus je mist niet wat anderen zeggen, ideaal.
Wat voor toetsenbord gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Bellerophon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:13:
[...]
Wat voor toetsenbord gebruik je?
Ik gebruik soms een wireless usb toetsenbord van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

King Dingeling schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:22:
[...]

Ik gebruik soms een wireless usb toetsenbord van Logitech.
Bedoel ik wil eigenlijk ook wel eens een goed toetsenbord voor de PS3, typen met de controller is namelijk gewoon ruk

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste