himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 20:50

Wiethoofd

box shot gow 1"The game begins with the main character, Kratos, committing suicide by jumping off a cliff into the Aegean Sea. As he plummets to the rocks below, the game's story is told through a series of flashbacks. The story of God of War revolves around Kratos, a former captain in the Spartan army who sets out to kill Ares, the god of war. It is the goddess Athena who requests him to destroy Ares, as his army is attacking her patron city Athens. But since Zeus had previously forbidden the gods from directly declaring war against each other, only a mortal can stop Ares. Kratos however, is already motivated by revenge; as the game progresses, Kratos' backstory is gradually explained, revealing that he had formerly been a murderous servant of Ares and had received from him his weapons, the Blades of Chaos, and his recurrent nightmares that continue throughout the story to serve as a reminder of his past. Kratos eventually renounced his service to him after the god tricked him into killing his own family..." [verder]

God Of War Part.1
gow1 1gow1 2gow1 3

^topGod Of War: 1

boxshot gow2 "God of War II takes place some time after the events of the first game; Kratos, after his defeat of Ares, has become the new God of War, but has not been accepted by the other members of the Greek pantheon due to his ruthless treatment of the other Greek city-states. Kratos is still haunted by memories of the deeds from his past while working under Ares. Leading and aiding his Spartan army in conquering Greece is the only thing that Kratos takes comfort in. As a result, the gods are displeased with Kratos' campaign. Athena pleads for Kratos to stop, telling him that she cannot protect him much longer from the wrath of the gods while reminding him that he owes her for his divinity. Kratos nonetheless ignores her pleas and descends to Rhodes to assist his Spartan army...." [verder]

God Of War Part.2
gow 2 1gow 2 2gow 2 3

^topGod Of War: 2

h2 boxshop chains psp Set halfway through Kratos' 10 years of service to the Gods,[7] Chains of Olympus begins with the gods sending Kratos to the city of Attica to help defend the city from the invading Persian army. Spotting a basilisk climbing over the city walls, Kratos gives chase through the city. While chasing the basilisk, Kratos confronts the Persian King inside the city and kills him. After defeating the basilisk, he witnesses the sun fall from the sky, plunging the world in darkness. Following the dim remaining light on the horizon, Kratos fights his way through the city of Marathon, along the way encountering the black fog of Morpheus, which now covers the land in darkness...." [verder]

God Of War Part: Chains of Olympus
gow_psp1gow_psp2gow_psp3

^topGod Of War: Chains Of Olympus

Ontwikkelaar:
Uitgever:
Rating:
Online:
Co-op:
Releasedatum:
Sony Computer Entertainment
Sony Computer Entertainment
18+
Nee
onduidelijk
10 maart 2010
  ^top --

Story:God of War III takes place moments after the events of God of War II, with Kratos on Gaia's back eager to destroy Olympus. As seen in the trailers, the whereabouts of the Blade of Olympus is unknown, even though Kratos had been wielding the blade at the end of God of War II. Little information has been released on the battle between the Gods and Titans, but it is suggested that will illustrate the end of Greek Mythology.A game demo released at E3 2009 records Kratos battling his way through the city of Olympia, and with help from the Titan Perses, is able to paralyze and kill the god Helios. A further demo shows Kratos fighting his way inside a back door into Olympus, and flies up through a vertical shaft using the Wings of Icarus. Meteors fall through the channel, and it is revealed that Perses is trying to kill Kratos in the fight, and the demo ends with Kratos embedding his chained blades in the Titan's skull, and is about to fight him. [bron]
  ^top --

Story:

Pandora's doos(je)

I'd like to give you some details about the "God of War III: Ultimate Trilogy Edition"; we have planned for Europe, Australia and New Zealand and answer any questions you might have.

We've been working pretty hard on this for the past few months but I'm delighted to announce that the "Ultimate Trilogy Edition" will be available in limited quantities in most European countries, Australia and New Zealand at the same time as the standalone God of War III game.

Pricing and exact release details to be confirmed in the next few weeks so stay tuned. This very special edition will come in a high-end, sculpted replica of Pandora's Box.

Inhoud God of War III Ultimate Edition (bron)
• Een exemplaar van God of War III
• Een exemplaar van God of War Collection (HD variant van GOW1+2)
• Exclusieve DLC: God of War Combat Arena. Bevat zeven challenges en een exclusieve omgeving
• Exclusieve DLC: Dominus Character skin.
• Exclusieve DLC: Phantom of Chaos Character skin
• Exclusieve DLC: Apollo Chatacter skin
• Exclusieve DLC: Forgotten Warrior Character skin
• Exclusieve DLC: God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary. (video)
• Audio bonus: God of War Trilogy Soundtrack (bevat soundtrack van deel 茅茅n, twee en drie)
• Audio bonus: God of War: Blood & Metal EP - Een Heavy Metal homage
• Extra content: Artbook
• Extra content: Kaarten

Eerste boxshots van het 3e deel zijn verschenen;
http://tweakers.net/ext/f/8ErBIJdHPq2O1NMNrVEhmhIN/thumb.jpg

^top --

Ingame

Concept art / WIP's

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gm88Blmlwjk] Eerste Trailer van GOW3

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VXmYw6NEWK4]Demo in beeld

22-12-2009: Ontvang GoW3 demo bij aankloop District-9
Een nieuwe manier om alsnog met de demo aan de slag te kunnen gaan is de film District 9 aanschaffen. Deze film verschijnt vandaag op Blu-ray en deze bevat een voucher code voor de demo. Enig nadeel is wel dat je de film moet importeren via Amazon.com bijvoorbeeld, maar als dat geen probleem is, dan is dit een mooie weg om alsnog aan de slag te kunnen met de God of War III demo en die is vet, geloof ons. [bron]

Gow soundtrack (300mb)

FAQ

GodOfWar.com officiele website van de ontwikkelaar
Playstation.com Informatie pagina van Sony omtrent de game
Wikipedia [nld] Algemene info over de game (series)
PS3Clan.nl Overzicht van diverse publicaties en artikelen over de game
PSFocus.nl Voor gamers, door gamers, veelal een professionele visie omtrent game(play)
PS3-Sense.nl Vind de search/pagina iets wat rommelig, daarin tegen is men wel snel met nieuws feeds
  ^top roept u maar

[Voor 255% gewijzigd door Wiethoofd op 29-04-2010 21:12]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com脝 Origin HollandHardsƱplay HollandHards

• Anoniem: 201583
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik wacht al een tijdje tot ie eindelijk uitkomt.
Ben me nu vast aan het vermaken met de GOW Collection. Heb 1 bijna uitgespeeld en moet nog aan 2 beginnen, maar dat moet ik wel redden voor maart...

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02 13:14

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ik heb God Of War een jaar of wat terug gekocht :o
En kan je vertellen, ik vind het de beste game van Ps2 ;)
Heb GoW II nog niet gespeeld, die moet ik nogsteeds kopen...

/me iPims zit vol spanning op de TS te wachten

What the BBQsaurusrex?

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-05 08:13
Dit is werkelijk de beste game die ik ooit op een console gespeeld heb, naast de metal gear serie dan.
Ik hoop dat ze doorgaan tot deel 15 op de ps7

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lagefrequentie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:32:
Dit is werkelijk de beste game die ik ooit op een console gespeeld heb, naast de metal gear serie dan.
Ik hoop dat ze doorgaan tot deel 15 op de ps7
Deel 3 is de laatste.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hmm... ben benieuwd waar die Ultimate Trilogy Edition verkocht gaat worden... die ziet er wel heel erg interessant uit :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• lagefrequentie
Ike. schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:35:
[lagefrequentie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:32:
Ik hoop dat ze doorgaan tot deel 15 op de ps7]

Deel 3 is de laatste.
Dat zeiden ze van "Die Hard" en "Leathel Weapon" ook ;)

[Voor 129% gewijzigd door lagefrequentie op 18-12-2009 23:22]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

scorpie

Supra Addict

Ik zag laatst dat de Ultimate God of War collection ook naar Nederland gaat komen, en die ga ik zeker halen! :D Vond Chains of the Olympus echt vet! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Topicstarter
mindcrash schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:40:
Hmm... ben benieuwd waar die Ultimate Trilogy Edition verkocht gaat worden... die ziet er wel heel erg interessant uit :)
vraag me af wat deze moet gaan kosten,
game zelf is geloof ik 70euro, die collection iets van 30euro al die goodies bij elkaar + beetje extra winst is iets in de trand van ~170euro?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• lagefrequentie
himlims_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:05:
[...]

game zelf is geloof ik 70euro, die collection iets van 30euro al die goodies bij elkaar + beetje extra winst is iets in de trand van ~170euro?
http://blog.us.playstatio...re-order-items-announced/

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-04 15:35

harlekein

Creator Owner

Ik heb in een grijs verleden God of War 1 gespeeld. Toen 2 uitkwam zat ik zonder PS2 in het buitenland dus die heb ik volkomen gemist, samen met nog een paar legendarische PS2 games.

Nu heb ik dan ook de God of War collection gekocht en ben weer met 1 bezig. Wat een brute game! Het heeft de tand des tijds uitstekend doorstaan. Echt epische momenten, zeker als je die titan onder je ziet zwoegen terwijl je omhoog klimt langs de muren.

De demo van 3 heb ik ook gespeeld. Het kan gewoon niet meer misgaan.

Anoniem: 224360

Heb de collector's edition, deel 1 nu uitgespeeld en ben nu bezig met deel 2. Echt ten tijde van de ps2 waren dit een van de weinige games waar ik spijt had van m'n gamecube. Speelde voornamelijk N-games vanwege de vaak legendarische single player. Nu een ps3 en die spellen kunnen nu nog prima mee! Vraag me af hoe lang deel 2 nog duurt, want het duurt nog een tijdje eer deel 3 uitkomt.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020
Gister heb ik ook de GoW collection binnengekregen. Lekker opwarmertje voor GoW 3. Moet zeggen dat het echt nogsteeds meer dan prima uitziet!

Vnvnd de GoW3 demo maar eens downen. Gezellig mensen uit elkaar scheuren op kerstavond. :)

PSN: Geengrenzuh

• aramdin
  • Laatst online: 17-04-2021
Argh, ik krijg net te horen dat GoW collection is binnengekomen, helaas dat ik vandaag niet meer thuiskom!

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
himlims_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:05:
[...]

170 euro? In Amerika zal ie verkocht worden voor 99,99 dollar.

• aramdin
Vandaag gespeeld voor het eerst (ik heb nog geen enkele GoW game gespeeld, dus alles is nieuw) en wat een vette game! Erg bruut :D

• aramdin
Ik had een probleem om de GOW3 Demo te downloaden, maar las dat op het formuliertje dat die alleen verkrijgbaar was in USA/Canada. Had al een ander account aangemaakt, dus dat was later geen probleem.

GoW3 beloofd veel goeds, overtrof met alle gemak mijn verwachtigingen. Die filmpjes op internet doen dat spel geen eeer aan, pas als je het spel met eigen ogen ziet zie je hoe mooi het is gemaakt. Ben kort erna gestopt met de demo, anders speel ik dalijk deel 1 en 2 niet meer uit :p

Anoniem: 255271

Prachtige OP! _/-\o_

Die Ultimate Edition ziet er wel leuk uit, maar als GoW3 uitkomt zie ik mezelf niet direct GoW 1&2 spelen. (of de verbeterde graphics moeten het echt de moeite maken - trophies interesseren me minder). Ik heb ze tenslotte elk al 5 of 6 keer uitgespeeld. Ook op de PS3, tijdens het launchjaar waar er niet zoveel goede games waren.

De extra's zijn ok, maar ook niet geweldig. Nuja, er blijft tijd over om te beslissen.
aramdin schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 21:03:
Vandaag gespeeld voor het eerst (ik heb nog geen enkele GoW game gespeeld, dus alles is nieuw) en wat een vette game! Erg bruut :D
Daarvoor verdien je dus een billenklets :+

• aramdin
Hahah, dat krijg je als je nooit een console koopt (laatste console in ons gezien was een Sega Megadrive) en fervent pc gamer bent. Na de aanschaf van mn PS3 geen enkele pc game meer aangeraakt lol!

Even nog een andere vraag: maakt het voor de trophies uit of je de game (GoW1+2) op Hard of Normal/Easy speelt?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
aramdin schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:25:
Hahah, dat krijg je als je nooit een console koopt (laatste console in ons gezien was een Sega Megadrive) en fervent pc gamer bent. Na de aanschaf van mn PS3 geen enkele pc game meer aangeraakt lol!

Even nog een andere vraag: maakt het voor de trophies uit of je de game (GoW1+2) op Hard of Normal/Easy speelt?
Beide hebben er alleen 1 voor als je het spel uitspeeld (maakt niet uit welke moeilijkheid)

http://ps3.ign.com/articles/103/1039429p1.html

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-02 15:49
GoW 1 & 2 iets van een jaar geleden uitgespeeld op de PS2 en sinds dat hij ook voor de PS3 uit is heb ik dat ook gekocht. Echt zeldzaam vette games. Ik kijk erg uit naar deel 3, tot nu toe expres niet veel van bekeken, dan is het nog wat leuker als ik het zelf speel. Overtuigen hoeven de filmpjes me toch niet meer, hij komt er sowieso :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:12

Zuurstok

Passionately curious

mensen, als jullie nou even een linkje neer plempen van waar ik die god of war collection voor de ps3 kan bestellen, zo goedkoop mogelijk, dan kan ik hem ook bestellen..

Me wants..

Ten tijde GoW 2 helemaal gemist, omdat m'n ps2 gestolen was..

edit: ik zie dat ie niet in Nederland te halen valt ? want ik heb geen CC :+

[Voor 13% gewijzigd door Zuurstok op 27-12-2009 20:18]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ghenzi schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:14:
mensen, als jullie nou even een linkje neer plempen van waar ik die god of war collection voor de ps3 kan bestellen, zo goedkoop mogelijk, dan kan ik hem ook bestellen..

Me wants..

Je kan ook zelf gewoon even kijken, bv op budgetgaming.nl zoeken is niet al te moeilijk, en ja, via sommige webshops kan je hem gewoon in nl kopen.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-02 15:49
Ghenzi schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:14:

Me wants..

http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories

Hoppa :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• aramdin
Ik heb hem bij Axelmusic.com gehaald voor 32e inc verzending vanuit Canada. Duurde ongeveer 14 dagen als ik het goed heb.

Click: http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929
Ike. schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:55:
[...]

Beide hebben er alleen 1 voor als je het spel uitspeeld (maakt niet uit welke moeilijkheid)

http://ps3.ign.com/articles/103/1039429p1.html
Ahh thanks voor de info!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik heb beide delen al op de PS2 uitgespeeld, maar ik ben een aantal dagen geleden begonnen met het eerste deel van de Collection. Ik zit ondertussen al over de helft, maar het blijft toch een fantastische game moet ik zeggen. En het 2de deel, welke ik direct na deel 1 ga spelen, is n贸g beter :P

[Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 30-12-2009 20:33]

PSN id: NL_SToRM

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:43
Iemand een idee waar je die Ultimate box kunt bestellen? Ik ben hem nog nergens tegengekomen....

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

LordLynx schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:51:
Iemand een idee waar je die Ultimate box kunt bestellen? Ik ben hem nog nergens tegengekomen....
Ik hoefde maar 10 sec te zoeken @ google ;)
Volgens deze site is de release datum in Maart 2010
Dat word nog eventjes wachten ;(
http://ps3.ign.com/objects/143/14341138.html

What the BBQsaurusrex?

• aramdin
Afgelopen weekend deel 1 uitgespeeld, ergggggg vet! Moet nog Challenge of the Gods (challenge 8 kwam ik zo snel niet voorbij) en daarna deel 2. Ga deel 1 zeker nog een keer spelen, dan kan ik ook de Speedrun trophy halen (is dit makkelijk om te halen?) :D

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Die challenges ben ik nooit uitgekomen ;(
Er is er 1 wel zo achtelijk moeilijk, dat ik hem gewoon NIET kan halen...

/me iPims heeft hulp nodig bij die challenge waar je die gastjes moet afmaken binnen bepaalde tijd

What the BBQsaurusrex?

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik zou bijna enkel een PS3 kopen voor GoW 1, 2 en 3.

Bijna.

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 06:27

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb zelf GoW chains of Olympus nu al 6 keer uitgespeeld :D blijft een vet spel. Gelukkig staat me PS3 al klaar voor GoW 3 Smull smulllll.

Is er nergens een site om die Ultimate versie te Pre-ordenen?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Topicstarter
@Xtr3me4me; ik reserveer de 'speciale' paketjes meestal bij een retail kanaal (FRS/E-Plaza/Bartje etc.)
daardoor eigenlijk altijd het pakket gekregen wat ik wilde hebben :)
Online pre-order voor benelux heb ik ngo niet gezien.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:15:
@Xtr3me4me; ik reserveer de 'speciale' paketjes meestal bij een retail kanaal (FRS/E-Plaza/Bartje etc.)
daardoor eigenlijk altijd het pakket gekregen wat ik wilde hebben :)
Online pre-order voor benelux heb ik ngo niet gezien.
Nee, de Ultimate Trilogy edition is nog nergens te vinden he?

PSN: Bellerophon-

• SToRM666
Gisteren deel 1 van de GoW Collection uitgespeeld. Echt een geweldig spel. Vanavond maar aan deel 2 beginnen :)

• aramdin
iPims schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:57:
Die challenges ben ik nooit uitgekomen ;(
Er is er 1 wel zo achtelijk moeilijk, dat ik hem gewoon NIET kan halen...

/me iPims heeft hulp nodig bij die challenge waar je die gastjes moet afmaken binnen bepaalde tijd
Die is niet zo moeilijk, challenge 8 is moeilijk. Tip: gebruik Hades gelijk in het begin, daarna zsm naar het volgende grote platform. Daar kan je die power gebruiken (L3 + R3 tegelijk indrukken), dan weer Hades en naar het volgende platform.

Die dude met het schild kan je van het platform afduwen door hem te grabben.

Tip: google op: challenge of the gods walkthrough. Op Youtube is er ook veel te vinden btw

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Nee, de Ultimate Trilogy edition is nog nergens te vinden he?
Kan hem zelf ook nog nergens vinden, maar dat komt wel
Hij komt pas in Maart 2010 en dat is nog even :o je zal wel eind deze maand kunnen pre-orderen.

What the BBQsaurusrex?

• Fatal Mind
  • Niet online
NvM schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:00:
Ik zou bijna enkel een PS3 kopen voor GoW 1, 2 en 3.

Bijna.
Ik zeg: DOEN ! :P

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik kom ruim 300 euro tekort, heb je geen zin in doneren aan een eenmalig goed doel? ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
NvM schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:06:
[...]

Ik kom ruim 300 euro tekort, heb je geen zin in doneren aan een eenmalig goed doel? ;)
Ah yes, geld :P whehe

Anyways, van mij mogen ze opschieten met deeltje 3, heb 1 en 2 in een grote ruk uitgespeeld, wat een gruwelijke games, bring it on :9~

Anoniem: 262068

Wat een heerlijke spellen zijn dit toch. Heb GOW 1 en 2 helemaal dood gespeeld :). Allebei op het moeilijkste niveau, alle challenges voltooid (ja ja ik wil wel een beetje opscheppen :> , titan mode was echt niet leuk meer --> protect the translator!!!! ).
Maar goed, betekent het dat als het spel niet online gaat dat er dan ook geen trophies te behalen zijn?

Jordy

• SToRM666
De nieuwste scans van GoW III: http://forums.gametrailer...new-god-of-war-3-s/998166

Als je verder niks over de game wilt weten kun je beter niet klikken, er kunnen namelijk spoilers tussen zitten :)

[Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 11-01-2010 21:08]

• SToRM666
Vanavond even deel 2 uitspelen, ik zit nu namelijk heel dicht bij het einde. Op het einde zijn er behoorlijk wat gouden trophies te verdienen trouwens :)
Als ik het spel uitgespeeld heb hoef ik enkel nog maar 20 cyclops eyes te verzamelen en de challenge of the gods te doen voor platinum. Dat 2de lijkt me wel vrij pittig, maar ik ga het in ieder geval proberen...

• Fatal Mind
  • Niet online
Bij gebrek aan boeiende games ga ik ze binnenkort nog maar een keertje uitspelen, ffies wat trophies halen. En uiteraard goede voorbereiding voor deeltje 3 :P

• aramdin
Deel II is echt een stuk vetter en nog ietsje mooier dan Deel I. Zit inmiddels al op 80% vd trophies van Deel II :) Nog een stukje te gaan!

Bon, ik ga de remakes ook halen, al dat enthousiasme hier ook. Betere graphics en trophies, meer moet dat niet zijn zeker? En zoveel leuke games heb ik niet op menu staan de komende weken, dusjah, what you gonna do heh?
Anoniem: 262068 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:26:

Maar goed, betekent het dat als het spel niet online gaat dat er dan ook geen trophies te behalen zijn?
Er zijn toch genoeg games die ook offline zijn maar wel trophies hebben? (Fallout 3 bvb.)

• SToRM666
Pffff..... die challenges zijn moeilijk! :X
Ik zit nu nog maar bij de 3de en ik kom er maar niet voorbij en het is het enige wat ik nog moet doen voor platinum :'(

[Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 16-01-2010 13:22]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Oh, hoe "bijzonder"...de trilogie zal schijnbaar niet verkocht gaan worden in Nederland! (ik heb hem hier in ieder geval niet gespot terwijl God of War III al wel te preorderen is). Overigens heb ik hem wel gezien bij Game Mania maar daar is hij helemaal uitverkocht en zal de box wel weer ergens uit het buitenland komen, dezelfde truc die ze eerder bij Dragon Age: Origins hebben uitgehaald toen de Deluxe PC versie "exclusief" te koop was bij Bart Smit...

Maar goed, GoW fans hebben hier blijkbaar dus momenteel de volgende keuzes:

* God of War III (Standard of Special Edition) hier kopen en de remakes van God of War en God of War II importeren
* Zowel God of War III als de remakes van God of War en God of War II importeren
* De gehele God of War Trilogy Box importeren. (Bij GAME in de UK is hij nog te preorderen voor +/- 109 pond exclusief 2,95 pond verzendkosten)

fijn weer :( maar goed, games zijn zowiezo (meestal) goedkoper in de UK...

[Voor 28% gewijzigd door mindcrash op 19-01-2010 10:22]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• SToRM666
SToRM666 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:21:
Pffff..... die challenges zijn moeilijk! :X
Ik zit nu nog maar bij de 3de en ik kom er maar niet voorbij en het is het enige wat ik nog moet doen voor platinum :'(
Ik heb ondertussen de challenges van deel 2 gehaald en de platinum trophy gekregen ( 8) ).
Ik vond het vrij pittige challenges, maar als je eenmaal weet wat je moet doen dan worden ze al een stuk beter te doen. Nu zou het me toch wel leuk lijken om GoW1 ook op platinum te hebben, maar dan moet ik die challenges ook weer doen... :X Zijn die een beetje te doen of moet ik dan echt een hele middag vrijmaken, aangezien deze niet tussendoor te saven zijn.

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Ik heb ondertussen de challenges van deel 2 gehaald en de platinum trophy gekregen ( 8) ).
Ik vond het vrij pittige challenges, maar als je eenmaal weet wat je moet doen dan worden ze al een stuk beter te doen. Nu zou het me toch wel leuk lijken om GoW1 ook op platinum te hebben, maar dan moet ik die challenges ook weer doen... :X Zijn die een beetje te doen of moet ik dan echt een hele middag vrijmaken, aangezien deze niet tussendoor te saven zijn.
Neem een dag vrij...

Of zoals in de oude tijd met de Nintendo 8bit & Mario bros, namelijk de console gewoon een halve dag aan laten staan en verder doen als je terug thuis bent :D

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-05 15:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik heb een zwaar probleem: Ik ben nu bij het stukje vlak voor de laatste zuster, waar je dus alle vijanden uit het spel tegen komt en ik heb die hamer niet max geupgrade :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• aramdin
Heb je de Earthquake? (domme vraag) Die op lvl2/3 heeft mij geholpen en was binnen 10 mins in de Loom Chamber > trophy :p

Die Hamer heb ik echt een enkele keer gebruikt in het spel, Athena Blades blijven ownen!

[Voor 5% gewijzigd door aramdin op 20-01-2010 12:07]

ThE_OwNeR schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:01:
Ik heb een zwaar probleem: Ik ben nu bij het stukje vlak voor de laatste zuster, waar je dus alle vijanden uit het spel tegen komt en ik heb die hamer niet max geupgrade :(
Verstenen is hier het magische woord...

• aramdin
Dat is handig bij de Gorgons die je tegenkomt, verstenen en dan Earthquake

Anoniem: 255271 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:52:

Er zijn toch genoeg games die ook offline zijn maar wel trophies hebben? (Fallout 3 bvb.)
Sorry geen idee, ik heb alleen batman nog gespeeld op de ps3 :) Ik wist zelfs niet dat je voor god of war nu ook trophies kon halen. Maar goed, hoe verzamelverslaafd ik ook ben, daar begin ik niet meer aan. Ik moet er niet meer aan denken :P

• SToRM666
ThE_OwNeR schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:01:
Ik heb gewoon Chronos' Rage gebruikt en uiteraard Rage of the Titans. Het handige bij deel 2 is wel dat je die ook terug uit kunt zetten, dus alleen op het moment dat het moeilijk wordt even aanzetten.

[Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 20-01-2010 12:51]

• Fatal Mind
  • Niet online
Van gamer.nl
God of War 3 wordt niet de laatste game in de serie. Dat heeft John Hight van Sony in een interview bekendgemaakt.

Op de vraag of het derde deel het laatste is wat gamers van de God of War-serie gaan zien antwoordde Hight: "Het is zeker het einde van de trilogie. We be毛indigen het verhaal die we in de eerste God of War zijn gestart. Of je andere dingen van God of War kan verwachten? Ja. We gaan er niet zomaar mee stoppen [na God of War 3]."

"Gaan we de markt overspoelen met God of War? Nee. We gaan heel voorzichtig bekijken wat we hierna gaan doen en ervoor zorgen dat we iets interessants hebben om te laten zien en te vertellen."
Goed nieuws dus :P whehehe

• aramdin
Hmm lees net op PS3life dat GoW3 niet meer 1080p native zal zijn, jammer, maar uiteindelijk is de gameplay voor mij doorslaggevend :)

Check ook de nieuwe scans, mocht je die gemist hebben: http://ps3life.nl/nieuws/...ots-tonen-kratos-en-gaia/

Vet!

• Fatal Mind
  • Niet online
Mwah, 720p vs 1080p het verschil is lang niet altijd zichbaar, dus wat dat aangaat is het niet zo'n boeiend punt, en zoals je zegt, gameplay is in dit geval zeker weten 100% belangrijker.

• Fatal Mind
  • Niet online
Platinum Trophie voor Gow1 in the pocket 8)

• aramdin
Is die Speedrun een beetje te doen of...?

• Obscure
  • Laatst online: 21-04 09:15

Obscure

Twinkie??

ik had GoW zo vaak gespeeld zodat uit eindelijk me ps2 hem niet meer wou draaien :p maar dat gelde ook voor deel 2 dus die heb ik nog niet echt gespeeld (eens bij een neef gespeeld) maarja nu wacht ik eigenlijk op GoW3 voor ps3 :D

[Voor 18% gewijzigd door Obscure op 26-01-2010 13:07]

• Fatal Mind
  • Niet online
aramdin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:25:
Jazeker, heb m'n speedrun in 3 uurtjes voltooid, had nog wel sneller gekund maar dan had ik niet moeten verdwalen...

• SToRM666
aramdin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:25:
Als je het juiste kostuum hebt wel ja. Ik raad je daarom aan om eerst de Challenge of the Gods te spelen. Als je die haalt dan krijg je een speciaal kostuum waarmee je ongelimiteerde magie hebt.

[Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 26-01-2010 14:52]

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:50:
[...]

Als je het juiste kostuum hebt wel ja. Ik raad je daarom aan om eerst de Challenge of the Gods te spelen. Als je die haalt dan krijg je een speciaal kostuum waarmee je ongelimiteerde magie hebt.
Zeker true, zonder is het denk ik zeer / niet te doen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48

scorpie

Supra Addict

Holy Smokes! Die Ultimate Trilogy box kost gewoon > 130 Euro! :X En dat is zelfs import. De goedkoopste Nederlandse tent verkoopt em voor ~170!!

Denk niet dat ik het ervoor over heb. Misschien collection edition met 1 en 2 goedkoop importeren en gow3 ook ergens goedkoop fixen, dan maar de meest karige versie, de game blijft de game, en die heb ik dan... Special ultimate editions koop ik wel als ik student-af ben :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Fatal Mind
  • Niet online
Verkeerde topic, mag verwijderd worden.

[Voor 81% gewijzigd door Fatal Mind op 26-01-2010 21:34]

• aramdin
SToRM666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:50:
[...]

Damn dat wist ik niet, zeker een handig dus om te halen!

• aramdin
op PS3life zijn er nieuwe screenshots toegevoegd, waar je oa Hades ziet :D

Meer info @ http://ps3life.nl/nieuws/...d-of-war-iii-screenshots/

• Fatal Mind
  • Niet online
Ziet er weer gaaf uit !

Edit: en ook de challanges van deeltje 2 zijn weer retarded... zit nu bij challange 4... ben d'r al hele dag mee bezig.. weinig succes tot zo ver.. heb al guide, en weet nou ieder geval dat ik die gozer moet verplaatsen... maar toch... 8 van die irriterende ventjes met hun '' gooi kratos op de vloer en laat hem lijden zwaartjes '' en '' ik heb 1 oog en ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt ventjes... '' oh well, keep trying i guess.

Edit 2: nog maar 1 challange te gaan ! victory shall be mine (H)

Edit 3: challange 7 = teh fail...

Edit 4: Challange 7: victorious

[Voor 102% gewijzigd door Fatal Mind op 28-01-2010 13:38]

• SToRM666
Goed bezig! :)

Oja, en dan is er ook dit nog:
It’s Official, God of War III Will Be Attacking Stores on March 16th!

There have been a lot of people asking about when God of War III is going to hit store shelves. Well, today I have some good news to share for those of you eagerly awaiting this highly anticipated PS3 exclusive. Kratos fans can get their hands on God of War III beginning Tuesday, March 16! You can pick up the God of War III Ultimate Edition on the very same day, which includes premium collectibles and digital content that is fit for any Spartan warrior. I’m also thrilled to unveil the official box art for God of War III and God of War III Ultimate Edition. Here’s a look…

For those you thirsty for more God of War excitement, on February 11, we’ll be debuting our brand new God of War III trailer exclusively on SPIKE’s GameTrailers TV, so make sure to tune in. And if you’d like to get reacquainted with Kratos and refresh your skills before March 16, the God of War Collection is now ONLY $29.99. This epic deal gets you God of War and God of War II in stunning HD for one low price! Stay tuned for more God of War news as we move closer to launch.

16 maart dus, misschien handig om de OP een update te geven met de nieuwe info? :)

[Voor 167% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2010 18:45]

• Fatal Mind
  • Niet online
Die boxcover = evil... me like hehe

[Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 28-01-2010 19:04]

• aramdin
Wie kan er nog een waardevolle tip geven voor Challenge of the Gods, challenge 8, waar je tegen die vele Gorgons moet vechten? L1+O heb ik al vaak gelezen en werkt op zich goed, totdat je aan het einde bijna constant wordt ge-StoneGazed en begin ik dringend health nodig te hebben :(

[Voor 9% gewijzigd door aramdin op 28-01-2010 21:32]

• Fatal Mind
  • Niet online
aramdin schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:27:
Wie kan er nog een waardevolle tip geven voor Challenge of the Gods, challenge 8, waar je tegen die vele Gorgons moet vechten? L1+O heb ik al vaak gelezen en werkt op zich goed, totdat je aan het einde bijna constant wordt ge-StoneGazed en begin ik dringend health nodig te hebben :(
Rollen, rollen en nog eens rollen.

• aramdin
OMG eindelijk gehaald...Wat ik merkte is dat je aan het einde het beste de Gorgon kan aanvallen die de Stone Gaze op jou richt met korte swipes (2x Hokje drukken)

• aramdin
Damnnn, gister met veel moeite nog de Challenge of the Gods af kunnen ronden. Nummer 8 en 10 waren de moeilijkste, nr 10 heeft me ook wat kopzorgen bezorgd :)

• Fatal Mind
  • Niet online
aramdin schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:17:
Damnnn, gister met veel moeite nog de Challenge of the Gods af kunnen ronden. Nummer 8 en 10 waren de moeilijkste, nr 10 heeft me ook wat kopzorgen bezorgd :)
Nice, tis erg uitdagend ( maarja wat wil je met die naam he ) maar uiteindelijk als het dan toch een keer lukt dan geeft het wel een voldaan gevoel.

Edit:

God of war 3 theme:

Nadeel:
Between February 1st and March 31st, you can stop into any participating 7-Eleven store to quench your thirst with a one-of-a-kind fruit flavored Slurpee drink and pick up one (or more!) of four God of War III cups to collect Slurpee Nation rewards codes that can be redeemed at Slurpee.com for exclusive God of War III and Slurpee-themed downloadable content. We also pulled some strings to give you a sneak peek at some of the goods:
Me like :9~

[Voor 42% gewijzigd door Fatal Mind op 29-01-2010 18:06]

• aramdin
Same! Kan je die al ergens downloaden of...

• Fatal Mind
  • Niet online
Nope, lees even de gequote tekst, is weer zo'n USA only ding, bij bepaalde shops dingen kopen en dan code ontvangen actie... maar die theme komt vanzelf wel ergens op google te staan :P I'll be waiting.

Zie volledige artikel hier: http://blog.us.playstation.com/

• aramdin
Zie nu pas "Nadeel:" staan, damnit.

Hmm denk dat ik in die tijd mn Twitter contacts ga aanspreken voor een redeem code, fingers crossed :)

• SToRM666
Komende vrijdag, 12 februari, komt de nieuwe trailer dan eindelijk online! :)

• aramdin
Thx for the heads up :)

• Fatal Mind
  • Niet online
Idd, thx, kan niet wachten tot ie er dan eindelijk gaat zijn de game.

• SToRM666
De GoW III trailer is vanaf nu te bekijken!!

http://www.gametrailers.c...ve-chaos-god-of-war/61815

Het ziet er in ieder geval fantastisch uit! _/-\o_ :9~

• Fatal Mind
  • Niet online
Mijn god... wat ziet dat er gruwelijk uit !

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 17:31
G-R-U-W-E-L-I-J-K!!!!!!!

is idd het juiste woord :)

Day 1 BUY

[Voor 10% gewijzigd door BigF25 op 12-02-2010 09:37]

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22

Maximus

There is no substitute

Ziet er goed uit, denk dat dat maar een combo bestellinkje moet worden met Heavy Rain en dan bij de vriendjes van CDWOW :) De trailer ziet er echt fantastisch uit!

Matthijs en Linde zijn lief!

• aramdin
HOLY CRAP! Praise the lordaaaaahhhh (je weet wel hoe die black priests in america het zeggen :p) Damn ik wist dat hij vet was (E3 demo), maar deze beelden slaan alles. 1 woord: EPISCH!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Ik heb de demo gespeeld, en die is net als de trailer: Gruwelijk!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 16-05 10:15
Alleen jammer dat je niet echt heel veel gameplay ziet, het gaat zo snel! Maar kan desondanks echt niet wachten!!! heb de eerdere delen kapot gespeeld ( op ps2 en daarna gewoon weer op ps3) en ik heb echt gigantisch veel zin in deel 3. Was het maar alvast 18 maart....

PSN id: PENo1

• SToRM666
http://video.ign.com/dor/...wind_gow3_spc_021210.html

Een mooie analyse van de trailer :)

[Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 15-02-2010 19:19]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
vanaf 25 februari komen er meer nieuwe gameplay beelden online!

• Fatal Mind
  • Niet online
Laat maar komen zeg ik dan !

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Topicstarter
baronruud schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:29:
zelfs nadat ik de demo 10+ keer heb gedaan blijft die game boeiend ... hebbe hebbe

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Anoniem: 272691

God of War 3 zal niet de laatste God of War game zijn, wel de laatste god of war game die verder gaat in het verhaal wat nu loopt.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Topicstarter
Mensen die God of War 3 pre-orderen, krijgen eerder toegang tot de demo van de game. Eerst zouden alleen de pre-orders toegang krijgen, maar vandaag werd bekend gemaakt dat de demo later voor iedereen te downloaden zijn.

Dit maakte SCEE bekend. Wanneer de demo voor iedereen beschikbaar komt, is nog onbekend. De demo zal voor pre-orders op 24 februari te downloaden zijn.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• mindfreaker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 12:37
baronruud schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:29:
en
Wanneer de demo voor iedereen beschikbaar komt, is nog onbekend. De demo zal voor pre-orders op 24 februari te downloaden zijn.
stroken niet echt met elkaar :S
Dus waar heeft baronruud de demo vandaan? O-)

• Fatal Mind
  • Niet online
De demo is eerder al eens '' uitgedeeld '' door middel van een actie, en wordt als het goed is weer gedaan bij een aankoop van district 9.

• SToRM666
IGN UK heeft GoW III ook binnen:
God of War 3 code in the office. We're still scraping eyeballs off the ceiling from the first half an hour.
It looked astonishing @ibu666. Actually, it looked more than astonishing but humans haven't invented words of that calibre yet.
http://twitter.com/TeamIGNUK

Klinkt vrij positief :P

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin f膿nix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee