Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Haha mooi verwoord :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Vanmorgen lag God of War Collection op de deurmat!! (GoW I en II dus)
Ik las dat het wel handig was om, voordat je met GoW III gaat beginnen, je eerst de vorige delen speelt, dus vandaar dat ik hem geïmporteerd op Axelmusic.com.

Ben nu dus begonnen met GoW I en het speelt lekker weg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heb hem daar ook een tijdje geleden besteld en heb me inderdaad ook goed vermaakt. Het verhaal wordt lekker verteld en de delen passen ook goed aan elkaar. Snapte ook pas deel 3 en het beklimmen van Mount Olympus met de Titans na het spelen van deel 1 & 2.

Have fun :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:04
Waar hebben jullie GOW3 gepre-ordered? Ik wil natuurlijk wel voor een mooi bedrag de game snel binnen hebben (Nederlander als ik ben :P ). Ik heb mijn GOW collection bij vgp.ca vandaan en zit er over te denken GOW3 hier ook te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:01:
Waar hebben jullie GOW3 gepre-ordered? Ik wil natuurlijk wel voor een mooi bedrag de game snel binnen hebben (Nederlander als ik ben :P ). Ik heb mijn GOW collection bij vgp.ca vandaan en zit er over te denken GOW3 hier ook te bestellen....
Ik heb hem daar in de pre-order staan ook. Meestal sturen hun games een paar dagen als het even kan en ze weten dat het meer dan een dag duurt voordat de game je bereikt.

Zoals heavy rain hebben ze afgelopen vrijdag verstuurt naar mensen met een pre-order, terwijl aankomende dinsdag de release pas is.

Natuurlijk geen garanties voor dit soort dingen, maar als het even kan doen ze het wel. En daarnaast is het een nette prijs en heb ik altijd zeer goede ervaringen met vgp.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
VGP kende ik niet, thx voor de tip. Omgerekend scheelt het niet veel tussen Axelmusic en vgp mbt opsturen. Bij beide winkels ben je rond de 46euro kwijt inc verzendkosten.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

superbassie schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:06:
Vanmorgen lag God of War Collection op de deurmat!! (GoW I en II dus)
Ik las dat het wel handig was om, voordat je met GoW III gaat beginnen, je eerst de vorige delen speelt, dus vandaar dat ik hem geïmporteerd op Axelmusic.com.

Ben nu dus begonnen met GoW I en het speelt lekker weg! d:)b
Kzat net te kijken naar die GOW "HD" versies, speelt dat nu een beetje lekker op de PS3? GoW 1 is toch al 5 jaar oud, ziet deze opgepoetste versie er een beetje goed uit?

Ik zie datje hem bij VGP voor ongeveer 25 incl verzending binnen hebt, das iig geen hoop geld.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2010 10:53 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Joepv schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:16:
stroken niet echt met elkaar :S
Dus waar heeft baronruud de demo vandaan? O-)
Kreeg een promotiecode via psn-mail. ff invullen in de store, downloaden en spelen maar! :9
(was op 30 oktober al)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 22-02-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:47:
[...]

Kzat net te kijken naar die GOW "HD" versies, speelt dat nu een beetje lekker op de PS3? GoW 1 is toch al 5 jaar oud, ziet deze opgepoetste versie er een beetje goed uit?

Ik zie datje hem bij VGP voor ongeveer 25 incl verzending binnen hebt, das iig geen hoop geld.
Het verbaasde mij dat het er zo strak uit ziet, nadat 'ie wat opgepoetst is terwijl GoW I idd al wat jaartjes oud is. Het is natuurlijk geen GoW 3 kwaliteit, maar het is zeker nog wel de moeite waard om te spelen, als je deze serie nooit gespeeld hebt!
Enkel de cut scenes zijn wat minder, best wel lelijk eigenlijk. Gelukkig maakt de gameplay dat weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:47:

Kwa gameplay kunnen die spellen nog goed mee met het beste wat de PS3 te bieden heeft vind ik. Beide spellen draaien op 60fps wat dus zorgt voor een supervloeiende gameplay :)
Bij het eerste deel zijn de tussenfilmpjes inderdaad behoorlijk lelijk, maar bij deel 2 is dit gelukkig wel goed.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 12:33 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Moet je kijken hoe verwend we eigenlijk zijn geworden :) Vroeger ervaarden we dat als "cutting edge"!

Maar ik heb me niet gestoord aan de graphics van GoW1+2, vond het een stuk beter dan ik had verwacht.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok, nou zal eens om me heen kijken of het voor een leuk prijsje te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Heb hem net besteld bij ZH Gaming voor 49.90 incl verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Mjah, ik twijfel dus welke versie ik zal halen.... die uber versie van ~150 euro ofzo met GoW1 tot en met 3 erin, of toch maar de normale versie voor ~50 ofzo... Ik heb al zo weinig tijd om te gamen, maar als ik straks ook nog eerst 1 en 2 wil uitspelen voordat ik aan 3 ga beginnen... mjah ook weer zo zonde :( En 1 en 2 nu importeren vind ik ook niks... wil ze of alle 3 in 1, of niet :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die CE versie met ale 3 de games is wel duur, die kost in nl 175,- ofzo leuk maar vooral goodies imho lang zo interresant niet zijn.

De CE met 1&2 erin importeer je voor 25,- dan GoW3 voor 50,- benje voor 75,- klaar, dan ben je dus bereid om 100 extra te betalen voor een soundtrack, een artboek, en wat downloadable content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
scorpie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:38:
Mjah, ik twijfel dus welke versie ik zal halen.... die uber versie van ~150 euro ofzo met GoW1 tot en met 3 erin, of toch maar de normale versie voor ~50 ofzo... Ik heb al zo weinig tijd om te gamen, maar als ik straks ook nog eerst 1 en 2 wil uitspelen voordat ik aan 3 ga beginnen... mjah ook weer zo zonde :( En 1 en 2 nu importeren vind ik ook niks... wil ze of alle 3 in 1, of niet :P
dan krijg je nog steeds 2 disks; 1+2 en eentje van 3. Zou dan gewoon 1+2 bestellen, uitspelen, en tegen die tijd is GoW3 ook wel weer goedkoper

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 22-02-2010 14:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Oh, ik bedoelde niet dat ik ze op 1 blu-ray wilde hebben, maar meer van: in 1 pakket, als in, die God of War Ultimate trilogy (I'm a sucker for ultimate editions :P)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hm, hoe verder ik kom, hoe minder leuk ik het ga vinden :'(
Ben bij The Path of Hades en heb het helemaal gehad gehad met draaiende boomstammen, zagen, stekels enz.
Begin was leuker, veel meer vechten heb ik het idee.

/edit
wel grappig, als ik op youtube een speedrun bekijk, doet die gast in 20 sec waar ik uren mee bezig ben (Hades gedeelte). :o

/edit2
Moet niet zo snel zeuren :9 GoW I is uit, op naar II

[ Voor 31% gewijzigd door superbassie op 23-02-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Is dat het gedeelte waar je naar boven moet klimmen met die ronddraaiende dingen met die stekels? Dat stuk kan inderdaad wel irritant zijn! Ik heb daar wel die Trophy gehaald uiteindelijk (zonder dmg omhoogklimmen).

[ Voor 23% gewijzigd door aramdin op 23-02-2010 16:39 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Precies, dat stuk ja! :P
Ben er gisteravond na wat pogingen maar mee gestopt. Vanmorgen kon ik echter de verleiding niet weerstaan en moest ik het gewoon weer proberen. En ja hoor, na een hoop bloed, zweet en tranen kwam ik boven en kreeg ik ook die trophy! *O*

Daarna, dat gevecht met Ares is een eitje vergeleken met dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ahh mooi om te horen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zooo, net deeltje 3 in de pre-order gezet, nu maar wachten tot het dan eindelijk zover is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
baronruud schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:22:
Heb hem net besteld bij ZH Gaming voor 49.90 incl verzenden.
Je kan GoW Collection nu voor 27 euro kopen bij VGP, hij is recentelijk afgeprijsd. Tegen de tijd dat je daar op uitgekeken bent en aan GoW3 begint ben je 2 a 3 maanden verder. Misschien is het dan al een paar keer voorbij gekomen bij Zavvi als dagaanbieding zodat je het voor 25 pond (30 euro) kan oppikken ipv de huidige 43.

Bayonetta was daar bijvoorbeeld 3 maanden geleden ook 35 pond, nu is die 17,75 als dagaanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
scorpie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:10:
Oh, ik bedoelde niet dat ik ze op 1 blu-ray wilde hebben, maar meer van: in 1 pakket, als in, die God of War Ultimate trilogy (I'm a sucker for ultimate editions :P)
Echt? Ik vond die Ultimate Edition dus totaal niet interessant voor 150 euro terwijl je het los voor 73 euro kan krijgen bij VGP. Ik heb dus net Collection voor 27 euro besteld en wacht nog 3 maanden voor als die voor 30 euro voorbij komt. Ok, je mist dan de hype en buzz maar goed, dat maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Doh! Zie net dat ik 2000 orbs tekort kom voor de max out weapon & magic trophy -O-

Leuke site btw, Zavvi, die prijzen schelen echt veel vergeleken bij hier! GoW 3 heb je voor omgerekend 43 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

soms wel traag met uitleveren. VGP.CA is imho betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:30
ik zit nu toch zwaar te twijfelen om God of War 2 voor de ps2 te halen. Heb ooit bij de aanschaf van m'n ps2 gekozen voor Killzone, maar dat was echt een domper.

God of War 2 lijkt me wel leuk om te gaan spelen. Kost nu ook niet veel meer, dus denk dat ik hem nog wel even mee pik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
superbassie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:52:
Doh! Zie net dat ik 2000 orbs tekort kom voor de max out weapon & magic trophy -O-
Haha, been there done that, erg vervelend, gewoon nog een keer spelen om gelijk nog wat andere trophies mee te pikken, heb denk ik GOW1 wel 4x gespeeld, maar uiteindelijk wel Platinum gehaald,

• Groentenman
Zo gisteren even GOW3 ge-preordered bij vgp.ca! Kan niet wachten! Btw morgen komen er nieuwe (gameplay) beelden bij gametrailers.com (GTTV). :D

• SToRM666
Ik ga nog niets preorderen zolang ik niet zeker weet welke versies er allemaal gaan komen. Ik kwam net een mooie tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.game.com.au/UserFiles/OnlineStore/bannerUrl_11.jpg

Ik vind dit persoonlijk wel de mooiste versie die ik tot nu toe al gezien heb en ik hoop dat die ook naar Europa zal komen.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Groentenman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:03:
Zo gisteren even GOW3 ge-preordered bij vgp.ca! Kan niet wachten! Btw morgen komen er nieuwe (gameplay) beelden bij gametrailers.com (GTTV). :D
Wilde hem ook preorderen, maar net even de demo gedownload. Ik zal wel weer een nerd zijn, maar ik vond het best moeilijk en daarnaast heb ik nu kramp in mijn onderarmen van het rammen op de knoppen denk dat ik toch even wacht totdat deze wat goedkoper te krijgen is ;).

• Groentenman
Als je nog nooit gow hebt gespeeld kan het best frustrerend zijn. Maar vergeet niet dat je nu ergens midden in de game valt en dat het vanaf het begin wordt opgebouwd. Tevens kan je het spel zelf op Easy zetten. Ik zou zeggen oefen nog een paar keer met de demo en als je de moves eenmaal doorkrijgt wil je niet anders meer! :P

• Fatal Mind
  • Niet online
Ben even bezig met de demo te downloaden, slechts 2671MB groot :P

My god... te gruwelijk.. de grootsheid, de pracht ( die ongetwijfeld nog wel beter word ? ) de gevoelloosheid in me vingers als resultaat van de demo.. wow

[ Voor 55% gewijzigd door Fatal Mind op 25-02-2010 21:39 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Groentenman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:12:
Als je nog nooit gow hebt gespeeld kan het best frustrerend zijn. Maar vergeet niet dat je nu ergens midden in de game valt en dat het vanaf het begin wordt opgebouwd. Tevens kan je het spel zelf op Easy zetten. Ik zou zeggen oefen nog een paar keer met de demo en als je de moves eenmaal doorkrijgt wil je niet anders meer! :P
Ah misschien in het volledige spel, maar ik kon hier geen optie vinden voor de moeilijkheidsgraad? Voor de rest vond ik de demo wel tof, maar toch erger ik mij wat aan de quicktime events en het vliegen richting die titan... Maar wellicht dat het gewoon wat wennen is, hoe dan ook eerst heavy rain en FF XIII en daarna koop ik deze wel :).

• superbassie
Demo ook net ook gespeeld, en het is erg vet idd! Heerlijk die gore ook met die cyclops en daarna dat hoofd! :D
De graphics zijn ook echt super!
Is het btw bekend op welke difficulty de demo staat?

Verwijderd

Dat vliegen was inderdaad best lastig. Leuke demo verder, meteen even GoW Collection bestelt om het verhaal te kunnen volgen. :) Hopelijk komt deze voor FFXIII binnen.

• superbassie
StephaN900 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:04:
[...]

Ah misschien in het volledige spel, maar ik kon hier geen optie vinden voor de moeilijkheidsgraad? Voor de rest vond ik de demo wel tof, maar toch erger ik mij wat aan de quicktime events en het vliegen richting die titan... Maar wellicht dat het gewoon wat wennen is, hoe dan ook eerst heavy rain en FF XIII en daarna koop ik deze wel :).
Dat is puur wennen ;) Ben zelf ook geen pro gamer, maar merk wel dat zo'n demo makkelijker gaat omdat ik met de voorgaande GoW delen bezig ben geweest, en de gameplay nagenoeg gelijk is.
Al geef ik wel toe dat ik een keertje doodging bij het omhoog vliegen. :9

• aramdin
Ik moet eerst nog wat andere spellen spelen voordat ik deze ga kopen, hoe moeilijk dat ook is. Ik trek BFBC2 voor (en moet Bayonetta ook nog uitspelen).

Instagram / YouTube

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
Op mijn CRT ziet die demo er niet zo indrukwekkend uit, ook mijn TV schakelt naar NTSC mode ofzo? Echt raar. Misschien ligt het daar aan. Hopelijk is het origineel wel PAL en zoals de andere spellen. Tijd voor een platte LED TV? :+

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

superbassie schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:04:
Demo ook net ook gespeeld, en het is erg vet idd! Heerlijk die gore ook met die cyclops en daarna dat hoofd! :D
De graphics zijn ook echt super!
Is het btw bekend op welke difficulty de demo staat?
Het leek heel erg op easy, als het niveau tenminste ongeveer hetzelfde is als bij 1 & 2

De graphics zijn zeker super, vooral de lighting (wat je ook goed ziet bij dat stukje met helios' head). Maar tis goed te zien dat dit nog een oude demo is, tis allemaal nog redelijk ongepolijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
SToRM666 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:25:
Ik ga nog niets preorderen zolang ik niet zeker weet welke versies er allemaal gaan komen. Ik kwam net een mooie tegen:

[afbeelding]

Ik vind dit persoonlijk wel de mooiste versie die ik tot nu toe al gezien heb en ik hoop dat die ook naar Europa zal komen.
Agree dit is echt een heerlijke CE, zeker omdat ik de Collection geimporteerd heb.

Dit is ook de versie die je in veel NL stores krijgt als je de "normale" versie pre-ordered.
Je kunt hem zo bestellen by ToysNL : http://www.toysxl.nl/prod...ar-3-special-edition-ps3-
Zelf heb ik hem bij de FRS in preorder staan : http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/god-of-war-3

Ik zou zeggen pre-orderen die hap :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik heb deel 1 en 2 nooit gespeeld. Heb de demo van 3 al wel gespeeld en die vind ik geweldig.
Heb dan ook ondertussen deel 3 ge-preordered.
Alleen zit ik nu gigantisch te twijfelen of ik de GOW collection moet bestellen. Mis ik veel als ik deel 1 en 2 niet speel en direct aan 3 begin??
Of is dit zoiets als, ik kijk alleen de Bourne Ultimatum, en Identity en Supremacy sla ik over :o

[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 26-02-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Je mist eerlijk gezegd best veel, heel het voor-lopende verhaal is nu weg. In deel 3 ga je Mount Olympus op met de Titans, maar daar is uiteraard het nodige aan vooraf gegaan :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Absoluut mee eens. Daarnaast mis je natuurlijk ook nogeens 2 ongelofelijk goede spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
En daarbij krijg je bij de GOW Collection voor (relatief) weinig geld 2 monster games! Zeker een aanrader om te spelen voor GOW3.
En zoals eerder aangegeven is het begin van deeltje 3 aansluitend aan het eind van deel 2 het verhaal loopt dus door.
zie ook de GameTrailers EPIC BLOWOUT!!! : http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ep=85

[ Voor 46% gewijzigd door HoefMeistert op 26-02-2010 10:40 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn GoW collection gister binnenkregen aangezien ik ook nog nooit een GoW game gespeelt heb en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe ze een ps2 game eruit hebben laten zien. Tuurlijk merk je wel dat het een wat oudere game is aan sommige zaken, maar niet dat het al een ps2 game is.

Wat mij betreft dus (zeker voor geld) een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dit gaat echt te ver! En geen CGI cutscenes meer, maar gewoon via de (gruwelijke) ingame engine.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
De graphics in dat filmpje zijn mindblowing! Heel anders als hoe de demo eruit ziet op mijn CRT. Ga m toch maar halen @ launch denk ik :D

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Wow wat een beelden zeg! Kan nu helemaal niet meer wachten tot hij binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
HoefMeistert schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:25:
En daarbij krijg je bij de GOW Collection voor (relatief) weinig geld 2 monster games! Zeker een aanrader om te spelen voor GOW3.
En zoals eerder aangegeven is het begin van deeltje 3 aansluitend aan het eind van deel 2 het verhaal loopt dus door.
zie ook de GameTrailers EPIC BLOWOUT!!! : http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ep=85
Vet! Ga ik zo direct bekijken.

Ben benieuwd of die ship captain (you again??) uit GoW I en II ook in het derde deel voorkomt, denk haast van wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ik ben een beetje in dubio over de demo. Ja, het ziet er vet uit. Ja, Kratos is back! Maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk nieuw is. Er zijn wat nieuwe concepten (iemand als stormram gebruiken is errûg tof, Air Harpy is ook leuk), maar dat zijn imho meer uitbreidingen op GoW 1 & 2. Alhoewel het vliegen zeer spanned was. En misschien word ik gewoon een oude lul, maar sommige dingen vond ik té plastisch (*kuch*helios*kuch*) :P. Nu is het (voor mij) gewoon een leuk spel dat ik een keer wíl spelen, ipv een spel dat ik echt móet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3gb voor een demo :/

68 minuten wachten , lang leve wireless internet :P

nu moeten de beelden toch wel echt gruwelijk zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
spoiler voor Worran: ja :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Leuke demo ja,

Minpuntjes: camera had soms een beejte een irritant standpunt, dat werkt nogal snel irritatie op, vooral als je dan uit reflex met het rechter pookje de camera wilt bijsturen... en dus een koprol maakt.

Voor de rest vondt ik dat "vliegen" door aan van die "vogel" gasten te hangen nogal kut.

Voor de rest ultiem brute game... wellicht voor mij een beetje te bruut om een of andere reden knap ik daar wat op af :P ga hem prolly wel kopen. maar dna alssie is afgeprijsd... als ik eerst even die GoW1&2 collection haal en die uitspeel dan is GoW wel flink afgeprijsd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat moet je precies met die helios head doen? als ik naar die wand loop en dan door de rotsen schijn gebeurt er verder niets :?

@ Hieronder: Thanks, kwam ik ook al achter

[ Voor 34% gewijzigd door Gekkenhuis op 27-02-2010 17:29 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

spoiler:
als je op die wand "schijnt" verschijnt er een deur, je moet wel de deur "grotendeels" blootleggen voordat hij geactiveerd wordt. Als je de deur grotendeels tevoorschijn gehaald hebt verschijnt hij helemaal en kun je hem als een gewone deur open doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Net een nieuwe PS3 en nog nooit GoW 1 of 2 gespeeld en net de demo gespeeld... dit wordt zeker een aanschaf. Eerst maar Uncharted uitspelen en dan op naar de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind het nog altijd een domme actie van Sony dat ze die Collection niet gewoon los in NL verkopen...
HoefMeistert schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:01:
[...]

Agree dit is echt een heerlijke CE, zeker omdat ik de Collection geimporteerd heb.

Dit is ook de versie die je in veel NL stores krijgt als je de "normale" versie pre-ordered.
Je kunt hem zo bestellen by ToysNL : http://www.toysxl.nl/prod...ar-3-special-edition-ps3-
Zelf heb ik hem bij de FRS in preorder staan : http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/god-of-war-3

Ik zou zeggen pre-orderen die hap :P
Goeie tip! Misschien dat ik die ook maar eens ga bestellen dan :)

[ Voor 75% gewijzigd door SToRM666 op 27-02-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maduth schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:24:
Net een nieuwe PS3 en nog nooit GoW 1 of 2 gespeeld en net de demo gespeeld... dit wordt zeker een aanschaf. Eerst maar Uncharted uitspelen en dan op naar de volgende :)
mijn idee, maa rik wil eerst de GoW collection spelen. deel 3 begint weer deel 2 stopt... volgens mij is het wel leuk om het verhaal een beetje te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12
Denken jullie dat die Trilogy editie nog goedkoper zal worden na de release? Je ziet tegenwoordig best vaak dat die 'collectors editions' na een paar maanden net zo hard de grabbelbakken ingaan als hun gewone tegenhangers, en ik kan me toch bijna niet voorstellen dat deze voor minimaal 150 euro goed gaat verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nou, toch maar de GoW CE besteld, ben benieuwd wanneer hij binnen is.. En ben stiekem ook wel benieuwd naar de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk dat dit toch wel ee nieuwe stnadaard qua graphics gaat worden... GoW 2 was ook echt de max wat de PS2 toen kon... echter zijn we nog lang niet op het einde van de PS3 levenscycles uds ben benieuwd.

Ben iig benieuwd of het spel als uncharted 2 overtreft qua graphics. Maar dan moeten de graphics wel flink verbeterd zijn sinds die demo... maar dat moet bijna wel aangezien die bijna een jaar oud is... de graphics van de demo zagen er imho niet verbluffend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Aaaarrggg ik kom maar niet op die kop van dat grote monster met die knuppel. Elke keer als ik op de kop zit en een bepaalde toets in moet drukken slaat ie mij er af. doe ik iets fout? Moet je de toets op de controller snel herhaaldelijk indrukken of ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zodra dat rondje boven zijn kop verschijnt en je drukt daarop begint er een Quick Time Event, oftewel, je moet snel de knop indrukken die in beeld verschijnt (gewoon 1x).

[ Voor 36% gewijzigd door superbassie op 28-02-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
superbassie schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:33:
Zodra dat rondje boven zijn kop verschijnt en je drukt daarop begint er een Quick Time Event, oftewel, je moet snel de knop indrukken die in beeld verschijnt (gewoon 1x).
Ja tis me uiteindelijk gelukt, maar het lukte me alleen met het rondje. Als er een kruisje of driehoekje bijvoorbeeld kwam dan lukte het nooit. Misschien was ik dan toch de langzaam met indrukken, maar af en toe had ik toch wel het idee dat ik snel genoeg was, en dan werd ik er alsnog af geslagen. Maar goed, tis gelukt, met behulp van het rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Zijn deze nou voor de ps3? GOW 1+2
Featuring remastered versions of the first two titles in the acclaimed God of War series, the God of War Collection includes both God of War and God of War II with new anti-aliased graphics, running at 60 frames per second, and presented in full 720p HD resolution.
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/3543

[ Voor 52% gewijzigd door Bullus op 01-03-2010 02:08 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

jup..

/late...

[ Voor 54% gewijzigd door scorpie op 01-03-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ok, omdat een paar post boven mij ,het had over de ps2, maar kan hem dus ook gewoon op de ps3 spelen.

Thx,beiden

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die Collection kun je alleen op de PS3 spelen. de "originele" spellen kun je alleen op de PS2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Chaoss schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:19:
Die Collection kun je alleen op de PS3 spelen. de "originele" spellen kun je alleen op de PS2 spelen.
op op een 60GB ps3. IDaarlagns kun je 'm ook 'hacken' zodat ps2 games mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:24:
[...]
op op een 60GB ps3. IDaarlagns kun je 'm ook 'hacken' zodat ps2 games mogelijk zijn.
Een 60gb model hoef je niet te ' hacken '' om ps2 games te kunnen spelen heurr, of begrijp ik je nu verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij amazon, wordt de 18de of 19de verzonden! Ben benieuwd, na de collector's edition van 1+2 moet deze wel heel bruut worden, alleen de graphics al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is die ultimate edition nog ergens verkrijgbaar (die pandora's box)? Kan 'm echt nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de demo ook maar eens gedownload, tesamen met nog 4 andere (o.a. Darksiders). Ik was erg onder de indruk, al dat gezeik over dat het niet vernieuwend is ... ik word daar een beetje moe van. Als ik de demo naast die van Darksiders en Dante's Inferno leg, dan zie deze er echt het best uit. Mag ook wel, de download grootte was aardig stuk groter en de demo een aardig stuk korter :D.

Grafisch zie je dan ook wel waarom dat is. Ik was in ieder geval erg onder de indruk, ik heb alleen nog nergens een trilogy editie zien staan online, of is dat alleen in de US / Japan ?

Wil niet zeggen dat ik over de andere demo's niet te spreken ben, Darksiders vond ik een erg leuke gameplay hebben ... idd een beetje Zelda trekjes, maar ik ben een Zelda fan, dus dat geeft niet :D ... Dante's Inferno vond ik ook erg cool, alleen in tegenstelleing tot GoW en Darksiders, ga ik geen 70 euro uitgeven voor een spel dat ik in 8 uur uitspeel. Daarnaast geef ik uberhaupt geen 70 euro uit aan een spel, via play.com krijg ik nieuwe games meestal tussen de 40 en de 55 euro :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kvon het grafisch eigenlijk niet eens zo heel erg indrukwekkend, ik ga er eigenlijk van uit dat de volledige versie er een stuk beter uit ziet, mag ook wel aangezien die demo al bijna een jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 11:25
ps3 demo van gow3 is van zon vroeg stadium mensen, dat hebben de makers zelf al aangegeven.
Plus als mensen echt vernieuwing verwachten moet je ook weer niet doen, wat extras als nieuwe wapens, nieuwe moves, nieuw camerahoeken , grootsheid van de game, graphics, dat zijn de dingen die gow3 zal laten zien, en ook dit is weer iets wat de makers zelf hebben aangegeven.
Men wil gewoon niet superveel van de vorige delen afwijken en daarbij komt ook nog eens kijken dat dit deel het verhaal afsluit

Ik kan niet meer wachten in ieder geval, NIeuwste inside look staat sinds paar dagen online op Gametrailers.com (gehost door Geoff Keighley) Als je het nog niet hebt gezien, METEEN CHECKEN zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Chaoss

Ga er maar van uit :D
Proof? check meteen de special op Gametrailers.com!!!!
WERKELIJK SUBLIEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt dat nu echt aan mij, vinden jullie de graphics van de game zo slecht dan ? Ik was echt onder de indruk.

En ja, ik wist dat het een oude versie was ... maar zelfs voor zo'n early release vond ik het er top uitzien. En als het beter wordt, vind ik dat zeker niet erg.

Zal wel aan mij liggen, of ik ben nog niet verwend genoeg qua graphics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

woe het zag er dus wel goed uit maar bv niet zo goed als Uncharted 2, en inderdaad heb ik dat uitgebreide filmpje op GT tv gezien en daar ziet het er wel beter uit, dat zie je zelfs al in zo'n filmpje.

[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 02-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:50:
Ligt dat nu echt aan mij, vinden jullie de graphics van de game zo slecht dan ? Ik was echt onder de indruk.

En ja, ik wist dat het een oude versie was ... maar zelfs voor zo'n early release vond ik het er top uitzien. En als het beter wordt, vind ik dat zeker niet erg.

Ik was ook echt weggeblazen, maar heb Uncharted 2 nog niet gezien. Collega van me heeft die ook en zegt dat dat het mooiste is wat hij tot nu toe op de PS3 heeft gezien, al heeft hij de demo van GoW3 weer niet gezien en ik wel :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:50:

Tuurlijk zijn de gfx heel goed. Maar tis tegelijkertijd goed te zien dat dit al een oude demo is waar alles nog lang niet zo gepolished is als bij het eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:11:
[...]

Ik was ook echt weggeblazen, maar heb Uncharted 2 nog niet gezien. Collega van me heeft die ook en zegt dat dat het mooiste is wat hij tot nu toe op de PS3 heeft gezien, al heeft hij de demo van GoW3 weer niet gezien en ik wel :p
Ik vond die games ook erg mooi ... en de ervaring was ook super.

Ik moet zeggen, de demo van Heavy Rain vond ik er ook mooi uitzien ... maar met deze demo zat ik toch wel met open mond te kijken hoe mooi het was.

Devil May Cry 4 vond ik overigens ook geen slechte games trouwens, zag er best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Nog maar 12 dagen tot de release, de dagen gaan mij te langzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Fatal Mind schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:22:
Nog maar 12 dagen tot de release, de dagen gaan mij te langzaam :P
Heb hetzelfde... ben nu halverwege met GoW2 (voor de zoveelste keer) en ben zo'n beetje klaar wanneer ie uitkomt! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat is een goeie plek om gow1&2 te bestellen voor iemand zonder CreditCard? Ik wil eigenlijk beide wel spelen voordat ik aan deel 3 begin.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Afgelopen vrijdag GoW CE besteld bij videogames.ca, maar nog altijd niks binnen :'( Ik hoop maar dat ik ze binnenkrijg voordat GoW III uit is, dan heb ik nog kans om het verhaal goed te volgen ;p

@Meelobee: check budgetgaming.nl even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Meelobee schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:47:
Wat is een goeie plek om gow1&2 te bestellen voor iemand zonder CreditCard? Ik wil eigenlijk beide wel spelen voordat ik aan deel 3 begin.
Als je bij VGP bestelt heb je meestal binnen een paar dagen binnen: linkje

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:01
eBay al geprobeerd? Koop zelf bijna al m'n spellen via eBay, meestal rond de 40 euro voor een spel dat net uit is. Wel even op de feedbackscore letten, maar heb zelf nog nooit problemen gehad (stuk of 40 games/films). Gamehubs.com kan je ook nog proberen, ook goede ervaringen mee, gratis verzending en dan duurt het ongeveer een week. Hoef je enkel even een Paypal account aan te maken.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Heb hem hier besteld: http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/3543

Prima shopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bij VGP.CA kost hij iets van 25,- maar volgens mij heb je dan wel een CC nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:01

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:33
Chaoss schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:53:
bij VGP.CA kost hij iets van 25,- maar volgens mij heb je dan wel een CC nodig.
Je kan ook met PayPal betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ok people, zo word GoW3 dus omschreven.. _/-\o_

http://www.youtube.com/wa...M1ouBa7kk&feature=related

CAN'T F***IN WAIT!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 04-03-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@big; met de [video - tag] kan je youtube embedde;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@himlims

Thnx! wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Vinden jullie het niet jammer om al die filmpjes nu al te kijken? Ik sla ze allemaal over, ik weet toch al dat ik de game ga halen en dan zie ik liever de content voor het eerst als ik zelf speel ipv. een filmpje. Dan is de ervaring voor mij toch beter.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik ben er ook mee gestopt, verpest het anders voor mezelf zo :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Het filmpje dat ik heb gepost (interview) laat geen beelden van gow3 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Vanitas schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:48:
Vinden jullie het niet jammer om al die filmpjes nu al te kijken? Ik sla ze allemaal over, ik weet toch al dat ik de game ga halen en dan zie ik liever de content voor het eerst als ik zelf speel ipv. een filmpje. Dan is de ervaring voor mij toch beter.
Veel mensen zijn te nieuwsgierig en vooral te ongeduldig. Tenminste, ik wel :P Ik doe altijd mn best, maar ik kan niet helemaal voorkomen dat ik wat zie.
himlims_ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:29:
@big; met de [video - tag] kan je youtube embedde;

[video]
Die had ik lang geleden al eens gezien. En toen moest ik nog maar zien of de game echt zo goed zou worden, ze waren nogal enthousiast :9 Maar ze schijnen toch helemaal gelijk te hebben!!!
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste