Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Raar trouwns dat die GoW Collection niet in europa geleverd is (hoorde ik vd week pas)< het was me al opgevallend at geen enkele shop hier in de stad het dorp (Intertoys, BS, FRS, Dixons) die GoW Collection verkocht... wat ik al erg vreemd vindt.

Hier in NL zijn we dus verplicht om dei dure CE Trilogy te kopen, magoed ga hem maar lekker importeren voordat ik aan deeltje 3 ga beginnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Nee hoor, gewoon in het buitenland bestellen. Heb hem zelf bij Axelmusic.com gekocht in Canada :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren de Collector's Edition maar besteld bij ToysXL :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Iemand die wellicht weet of ergens die GOD of War III collectors edition nog te krijgen is voor een schappelijk prijsje?
bij Game.co.uk zie ik hem helaas niet meer, alleen de gewone versie.
Wil wel iets meer betalen maar voel er weinig voor om de absurde ned. prijzen te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
In Engeland is die sowieso niet te krijgen. Bij de FRS kon je m tot een week geleden nog te bestellen in combinatie met addiscount voor extra korting, maar daar hebben ze m niet meer. Ik denk dat ToysXL momenteel de goedkoopste is om m te bestellen. Ik heb m daar in ieder geval maar besteld, want voor je het weet is ie uitverkocht...

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:18
Overigens komt de GoW Collection (deel 1 + 2) gewoon in Europa uit. Weliswaar echter pas eind april.
Dus mocht je de Trilogy Edition willen halen, omdat daar ook de GoW Collection bijzit en je bent te laat. Niet getreurd enkel iets langer wachten. (of in het buitenland bestellen)

http://www.gamed.nl/view/73374

[ Voor 7% gewijzigd door morm op 08-03-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Heb geen interesse in de eerdere delen van GOW, ervaring leert dat ik nagenoeg geen oude spellen (PS2) meer speel sinds we verwend zijn door de PS3 met al het moois wat deze te bieden heeft...
Dus zou alleen graag de GOW III collectors edition ergens voor een schappelijke prijs willen scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:18
Ah... jij bedoelt de Special Edition i.p.v. de Trilogy. my bad, maar is ook zo verwarrend al die verschillende edities. Bij de ene game is het een CE en bij de andere een SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Yep indedaar de enkele versie.
Er is een gewone uitgaven en een uitgave met wat extra opties en in een steelcase.
Deze zou ik graag ergens bestellen, normaal haal ik ze meestal bij game.co, alleen hier zie ik alleen de
standaard versie.
Bij ToysXL staat hij wel, maar hier betaal je een flinke duit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxkliks
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:21
Meelobee schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:47:
Wat is een goeie plek om gow1&2 te bestellen voor iemand zonder CreditCard? Ik wil eigenlijk beide wel spelen voordat ik aan deel 3 begin.
mediaoffer.nl
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/418 € 44,95 (ideal enz,)

je kunt ook nog tot 7euro korting krijgen met addiscount.com
https://www.addiscount.com/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
noteboeki schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:31:
Yep indedaar de enkele versie.
Er is een gewone uitgaven en een uitgave met wat extra opties en in een steelcase.
Deze zou ik graag ergens bestellen, normaal haal ik ze meestal bij game.co, alleen hier zie ik alleen de
standaard versie.
Bij ToysXL staat hij wel, maar hier betaal je een flinke duit...
Bij ToysXL issie 59,99 dat is voor NL begrippen een nette prijs ;)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste review die ik ben tegengekomen.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-god-of-war/62753

Kan nu helemaal niet meer wachten tot ie door de bus valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Vanavond 18.00 Nederlandse tijd is de NDA afgelopen, dus de reviews stromen binnen, zie metacritics.com en gamerankings.com. Aardig wat 10'en die er uit worden gedeeld, maar toch ga ik eerst 1 en 2 uitspelen voordat ik 3 bestel :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Schaamteloos gekopieerd van Fok! :P
quote:
If you leave God of War 3 feeling let down by its visuals, you really need another hobby. There are moments that I really couldn't believe were happening; moments that will live long in my memory.
Quote:
You might have worked out that I like God of War 3 a lot. A game with this much hype always has the potential to disappoint, but Sony and the team at Santa Monica Studio clearly knew what they were doing. This is a video game developed at the very highest level and takes what I thought was possible to new heights. God of War 3 is easily the best PS3 game I've played and sits comfortably as one of my favourite games of all time.
http://www.videogamer.com/ps3/gow3/review-3.html

10/10
quote:
God of War III is much the same: a technical marvel, but with all the clever stuff turned towards the aim of very basic gratification. There are no branching paths, no complex decisions, and no multiplayer modes, but this particular game is all the better for it, since the results are rich and focused rather than drawn-out and a little ragged. Ultimately, if you want to revel in old-school pleasures decked out in the very brightest new armour, this is about as good as it gets.
Oh, and in case I didn't make this entirely clear, it includes the absolute best dog-kicking puzzle you'll ever see.
http://www.eurogamer.net/...-of-war-iii-review?page=3

9/10
quote:
You can undoubtedly find little details to complain about in God of War 3 (you can't skip cut-scenes even on a second playthrough, for instance, presumably to mask load times). But given how well everything fits together, how all of the items and weapons feel useful, how the Titan fights are some of the most impressive battles ever seen in games, how the animation and camera angles make the cut-scenes better than you see in most movies, how the combat grapple works incredibly well, and how the visuals almost make it worth playing on their own, I'm not really sure how much that kind of thing matters.
http://www.1up.com/do/rev...r.offset=1&cId=3178252&p=

A
quote:
God of War III sticks to the strengths already established by its predecessors, but what it lacks in innovation it more than makes up for in execution. The combat is simple to pick up, but the added moves and weapons give it more depth than before, and the spectacular visuals make fights even more brutal. But God of War III is so much more than its satisfying combat. The imaginative visual design and moody classical score balance your quest for vengeance with artistic pleasures, and the well-crafted puzzles further tap into your cerebral vein. God of War III is a brilliantly paced, meticulously detailed adventure that is sure to thrill and satisfy until the very end.
http://www.gamespot.com/p...wariii/review.html?page=2

9/10
Quote:
God of War III is a great end to Kratos' console trilogy. It's not perfect, with some uneven storytelling and progression here and there, but it's still a fantastic overall package. The combat is stellar once again, it's bloodier than ever, and it is at times the best looking game ever released. I still think God of War II is the best in the trilogy, but Sony Santa Monica did a great job closing up Kratos' journey for revenge.
http://ps3.ign.com/articles/107/1075014p1.html

9.3/10
quote:
Without question, God of War III sets the new gold standard for action games, clearing and then raising the near-impossible bar that was set by its previous installments. For many years to come, this will be the game by which all others in the genre are compared, and I suspect we won't see anything like it for quite some time. If God of War III was the reason you bought a PS3, your purchase has been justify and then some. If you're looking to show off the power of your console, this is your new showcase -- it's an experience that simply can't be missed.
http://www.destructoid.co...d-of-war-iii-166136.phtml

10/10

quote:
But that's what Kratos is about - he doesn't give a monkey's who you are or how big you are; get in his way and you're getting a blade in the eye. Kratos takes no prisoners with this one. There's not a great deal that's new here - it's essentially GoW II on crack, but this nevertheless sets the mark for all-out action brawlers with unrivalled brutality, gore and epic scope.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=238126

9.2

Gametrailers Review (niet aan te raden om te kijken!) (niet aan te raden om te kijken!)

9.2

Alstu ;)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik denk dat de reviews wel redelijk eensgezind zijn... nog maar een weekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:52
CANT WAIT A..N..Y..M..O..R..EE

Release datum is trouwens vervroegd, was eerst 19 Maart. Nu 17 Maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:31:
De eerste review die ik ben tegengekomen.

Kan nu helemaal niet meer wachten tot ie door de bus valt.
vermeld er wel even bij dat er lichtelijke spoilers tussen zitten die niet iedereen wil zien! (Waaronder ik)

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 09-03-2010 15:11 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorig weekend Chains of Olympus uitgespeeld en ik moet zeggen zelfs op de PSP is deze franchise gruwelijk goed. Kan niet wachten op nummertje 3(ga ik speciaal een ps3 voor kopen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Ik speel nu een tijdje god of war 1 van de God of War Collection. Hebben jullie ook dat het niet altijd lekker gaat met de quick time events. Soms druk ik gewoon perfect de knop in wat je moet indrukken en toch gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@jaaoie17

Gaat perfect bij mij. Je moet ff het 'GoW gevoel' meer onder de knie krijgen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Heb laatst m'n PS2 ook weer onder het stof vandaan gehaald, en deel 1 en 2 weer eens gespeeld, het blijven TOPgames _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Deze video is érg handig om even up-to-speed te komen met de God of War verhaallijn!

Zaten voor mij een hoop "oh ja" stukjes in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Vince22 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:06:
Deze video is érg handig om even up-to-speed te komen met de God of War verhaallijn!

Bedankt voor de tip, mooie samenvattende video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

nooit een god of war gespeeld maar heb de demo van 3 gespeeld en gelijk gepreorderd. maar vroeg me af wat er nou vooraf gaand gebeurt was dus die video was uber man thnx :D
en nog grappig ook hahha :P
game wordt egt uber en ben benieuwd naar de uiteindelijke graphics en gameplay (die zal nie veel ander zijn als demo ) :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:16:
nooit een god of war gespeeld maar heb de demo van 3 gespeeld en gelijk gepreorderd. maar vroeg me af wat er nou vooraf gaand gebeurt was dus die video was uber man thnx :D
en nog grappig ook hahha :P
game wordt egt uber en ben benieuwd naar de uiteindelijke graphics en gameplay (die zal nie veel ander zijn als demo ) :D
De graphics zijn er juist op vooruit gegaan, kijk ook eventjes een paar posts terug van Storm666 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 22:13
Zijn er nog meer mensen die hem inmiddels ook al hebben? Kon hem vandaag ophalen maar lees er niets over. Zelf nog geen tijd gehad om hem te spelen, eerst Heavy Rain maar eens wat afmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Fatal Mind schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:01:
[...]

De graphics zijn er juist op vooruit gegaan, kijk ook eventjes een paar posts terug van Storm666 dacht ik.
nee ik bedoelde de graphics zijner op vooruit gegaan maar de gameplay zal niet veel verandert zijn :D
ik had idd gezien dat de graphics en ook de framerate een stuk beter is geworden sommige stukken is er meer dan 10fps bij gekomen en komt bijna nie onder de 30fps :D

owh enne poster boven me YOU LUCKY BASTARD!!! :P
ik wil hem ook nu hebben NU!! :D
laat even weten wat je dr van vind enz :D

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 11-03-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Maar eens een mailtje gestuurd naar de webshop waar ik mijn exemplaar besteld heb, wordt ongeduldig :P whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Officiele releasedatum is 17 maart, hopelijk is hij een dag of 2 eerder beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kwil hem nu ook :( nog 6 nachtjes slapen en dan is ie dr mits hij eerder gestuurd wordt uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:45
Ik heb de game ge pre ordered voor 47 Euries. Kan niet wachten totdat de game op de deurmat ligt. De demo was al zeeer goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vince22 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:06:

leuk filmpje! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57
Yeah! Mijn pre-order bij vgp.ca is opgestuurd!!! :D Hopelijk is die snel binnen, kan niet wachten namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Hmm ze locked de framerate dus niet op 30 fps in de final versie volgens EG DF artikel. Krijg je hetzelfde judder effect zoals in de demo want ze halen de 60fps never nooit niet; dus laat ik hem maar liggen.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
Groentenman schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:33:
Yeah! Mijn pre-order bij vgp.ca is opgestuurd!!! :D Hopelijk is die snel binnen, kan niet wachten namelijk!
Zul je hem maandag denk ik kunnen spelen. Uit ervaring duurt het meestal bij mij 3 dagen voor dat het bij mij in de bus ligt.

Denk maar dat ik hem gewoon hier bij een online shop bestel, eerst mijn vrouwtje eens lief aankijken, net gister Battlefield Bad Company 2 gehaalt en al verslaafd aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Furfoot schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:51:
Hmm ze locked de framerate dus niet op 30 fps in de final versie volgens EG DF artikel. Krijg je hetzelfde judder effect zoals in de demo want ze halen de 60fps never nooit niet; dus laat ik hem maar liggen.
wat is judder bedoel je screen tearing??
heb ik totaal geen last van in de demo!!
enne in da filmpje zie je soms bijna 60fps maar idd draaid niet stabiele 60fps maja moet de pret nie drukken lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Groentenman schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:33:
Same here!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Klopt het dat er een Co-op in zit nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@maduth

Nee er zit geen co-op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nee, er zit geen coop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Jammer, kan ik niemand laten zien dat ik Übermachtig ben in GoW

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
v8power67 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:27:
[...]

wat is judder bedoel je screen tearing??
heb ik totaal geen last van in de demo!!
enne in da filmpje zie je soms bijna 60fps maar idd draaid niet stabiele 60fps maja moet de pret nie drukken lijkt me ;)
Judder is dat het beeld niet helemaal vloeiend loopt omdat de ene frame soms net iets langer op het beeld staat dan de andere(als een frame nog niet klaar is om op het beeld weer te worden gegeven), wat ook weer voort komt uit het feit dat God of War 3 volgens mij wel V-synced is waardoor screen tearing dan weer niet voor kan komen.

Het is echter wel een super trieste reden om de game te laten liggen 8)7 Het wordt namelijk pas irritant als die onder de 30 frames per seconde niet stabiel loopt zoals GTA IV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gisteren de demo 5 minuten geprobeerd, maar het is echt niets voor mij, dat button bashen. Wel zeer sfeervolle graphics, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik was op CD WOW aan het kijken of GoW III te koop was voor een leuk prijsje en wat zie ik: een PAL en een NTSC versie, en allebei voor een andere prijs. Ik dacht dat de PS3 spellen regiovrij waren of zit ik nou verkeerd te denken? :P

Nou ja, ik ga daar denk ik de God of War Collection (€38,99) en God of War III (€49,99) bestellen. Het is een mooie deal en ik hoef geen CC te gebruiken om te bestellen, omdat het kan via iDeal.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:24:
Gisteren de demo 5 minuten geprobeerd, maar het is echt niets voor mij, dat button bashen. Wel zeer sfeervolle graphics, overigens.
Tja, met 5 min weet je dan ook niks, speel de demo eens uit, en probeer het een paar keer, misschien moet je er even gevoel voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Hebben mensen toevallig al de special/collector's edtion gekregen? Ik heb die versie bij Toysxl besteld. Hopelijk verzenden die de game gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Gopal schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:46:
Ik was op CD WOW aan het kijken of GoW III te koop was voor een leuk prijsje en wat zie ik: een PAL en een NTSC versie, en allebei voor een andere prijs. Ik dacht dat de PS3 spellen regiovrij waren of zit ik nou verkeerd te denken? :P
[...]
Ze zijn ook regio-vrij, enige verschil is dat de SD instelling voor NTSC en PAL verschillend zijn, NTSC draait op 480P en PAL op 576P. HD is wel hetzelfde. Daarnaast zou de PAL-versie uiteraard over meerdere talen kunnen beschikken buiten Engels, zoals Duits, Frans en Italiaans. NTSC heeft over het algemeen alleen Engels.
Tharoy schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:52:
Hebben mensen toevallig al de special/collector's edtion gekregen? Ik heb die versie bij Toysxl besteld. Hopelijk verzenden die de game gauw.
Ik heb hem daar ook besteld, maar de release date staat op de 17e dus ik zou niet weten waarom ik hem al zou hebben moeten ontvangen? 8)7 Bij ToysXL staat ie zelfs op 19 maart dus tja, gewoon geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Rctworld schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:04:
[...]

Ze zijn ook regio-vrij, enige verschil is dat de SD instelling voor NTSC en PAL verschillend zijn, NTSC draait op 480P en PAL op 576P. HD is wel hetzelfde. Daarnaast zou de PAL-versie uiteraard over meerdere talen kunnen beschikken buiten Engels, zoals Duits, Frans en Italiaans. NTSC heeft over het algemeen alleen Engels.
Ik was dus ook in die veronderstelling, maar dan vindt ik het wel raar dat er twee versies worden aangeboden. Normaliter zie ik dat niet bij een PS3 game.
Maar goed, ik heb bij CDWOW de Collection (deel 1 en 2) en GoW 3 besteld. Was in totaal €89 kwijt, wat ik wel redelijk kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gopal schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:46:
Nou ja, ik ga daar denk ik de God of War Collection (€38,99) en God of War III (€49,99) bestellen. Het is een mooie deal en ik hoef geen CC te gebruiken om te bestellen, omdat het kan via iDeal.
Bij Videogamesplus.ca heb je de GoW Collection voor 25 euro en volgens mij kun je daar met Paypal betalen. De verzending is ook zeer snel.
Tharoy schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:52:
Ik heb m daar ook besteld en ik heb nog niets ontvangen...

[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 14-03-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
SToRM666 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:18:
[...]

Bij Videogamesplus.ca heb je de GoW Collection voor 25 euro en volgens mij kun je daar met Paypal betalen. De verzending is ook zeer snel.
Dat is inderdaad wel een mooie prijs, maar ik heb het al besteld (en betaald) bij CDWOW, dus ik verwacht over anderhalve week een leuk pakketje :P.
Daarnaast vindt ik het betalen met iDeal ook wel fijn en dat zie je niet veel terug bij webshops die niet zijn "gelokaliseerd" in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Fatal Mind schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:07:
[...]

Tja, met 5 min weet je dan ook niks, speel de demo eens uit, en probeer het een paar keer, misschien moet je er even gevoel voor krijgen.
Ik wist genoeg hoor. Als het na 5 minuten al gaat vervelen, dan ga ik geen moeite doen om de demo nog eens compleet uit te spelen. Ik had precies hetzelfde met Bayonetta. Was ik ook na de eerste golf vijanden mee klaar. Terwijl een maatje van me deze game helemaal geweldig vindt. Hack & Slash is gewoon niet mijn genre. Ik heb het in ieder geval geprobeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Weet iemand al toevallig of hij al te koop is bij MM? Heel vaak dat een game al paar dagen eerder te verkrijgen is daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
BigF25 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:59:
Weet iemand al toevallig of hij al te koop is bij MM? Heel vaak dat een game al paar dagen eerder te verkrijgen is daar
Ga zelf kijken ? of bel ze op ofzo ?

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 15-03-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik had ZHGaming even een mailtje gestuurd hoe het zat met mijn pre order, aangezien de status van de game ''dit product is niet beschikbaar'' is
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste,

Wij krijgen voldoende voorraad van deze titel.

Je hoeft je geen zorgen te maken, wij versturen het spel een dag voor de release.

Met vriendelijke groet,
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ben ik benieuwd of die dus 16 maart word opgestuurd (17 maart binnen) of 18 maart word opgestuurd (19 maart binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Iemand een idee hoe de pakketjes van VGP.ca worden verstuurd, kan het mij namelijk niet meer herinneren van vorige bestellingen. Was het nou per pakket-post of gewoon met de postbode mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Groentenman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:50:
Iemand een idee hoe de pakketjes van VGP.ca worden verstuurd, kan het mij namelijk niet meer herinneren van vorige bestellingen. Was het nou per pakket-post of gewoon met de postbode mee?
Komen gewoon door de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Net MM gebeld, GoW3 komt er vrijdag (pas) binnen... -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
oftewel de dag van release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Dag van release was verschoven van de 19de naar de 17de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kan niet WACHTEN om deze te spelen!!! Maar eerst een nieuwe tv + een PS3 kopen ;(

But then; Slaughter Time :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
BigF25 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:05:
Dag van release was verschoven van de 19de naar de 17de
Dat was de originele date ook, 19e was alleen voor de UK geloof ik. Anyway, had daarvoor gisteren al gemailt met ToysXL en zojuist bevestiging gekregen dat ze de game vanaf morgen zullen gaan versturen :)

Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Jaaaaa!!!! Hij is binnen!!! :D :D Alleen jammer dat ik heb beloofd hem samen met een vriend te spelen, dus moet nog wachten tot vanavond :P Oh jah, meteen dan maar een vraagje je kan hem zowel in 720p spelen als in 1080i maar heb wel is begrepen dat 720p beter werkt, iemand hier iets zinnigs over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Groentenman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:24:
Jaaaaa!!!! Hij is binnen!!! :D :D Alleen jammer dat ik heb beloofd hem samen met een vriend te spelen, dus moet nog wachten tot vanavond :P Oh jah, meteen dan maar een vraagje je kan hem zowel in 720p spelen als in 1080i maar heb wel is begrepen dat 720p beter werkt, iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Ze werken beide even goed ;), alleen zal 720p er heel wat beter uit zien bij snelle bewegingen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Groenteman

Waar had jij em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Groentenman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:24:
Samen spelen? Hoe moet ik dat zien? Beide op een game of dubbele tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Nee dat moet je zien als ieder een stukje en onderling wisselen ;) We hebben samen ook helemaal de GOW collection doorgelopen dus ben het wel aan hem verplicht zeg maar :P Ik heb de game via VGP.ca besteld en hij was donderdag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ah... ga hem woensdag wel halen, kan dan pas knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik werd net gebelt door toysXL. Wegens een leverings probleem van de trilogie versie hebben ze mijn order geannuleerd. Volgens toysXL ligt het probleem bij sony. Ik kreeg ter compensatie een kortingsbon van 10.

Weet iemand nog een bedrijf waar ze hem voor ongeveer 150,00 euro aanbieden, ipv de bol.com prijs van 180,00 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Maduth
Waar haal jij em woensdag dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel verleidelijk om deze game toch alsnog met de release te halen... Ookal zit ik middenin FF13. Als ik de reviews mag geloven, is het een godengame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Rctworld schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:41:
[...]

Dat was de originele date ook, 19e was alleen voor de UK geloof ik. Anyway, had daarvoor gisteren al gemailt met ToysXL en zojuist bevestiging gekregen dat ze de game vanaf morgen zullen gaan versturen :)

Nog even geduld dus ;)
Dat is goed om te horen, dus normaal gezien kunnen we m woensdag wel verwachten dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 15-03-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Zeker erg mooi nieuws, aangezien de releasedate op Toysxl 19 maart stond(wat dus een foutje is gelukkig). Morgen was nog mooier geweest, maar goed, ik mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadarb
  • Laatst online: 29-07 15:14
heeft iemand nog deze spel in een winkel gezien of gekocht vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zal morgen eens langs de bekende winkels gaan.Vaak hebben ze hem bij de Frs wel eerder liggen.
Morgen rond 12 uur zal ik wel even mijn bevindingen posten.Danm k heb echt zin in deze game.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Tharoy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:44:
Zeker erg mooi nieuws, aangezien de releasedate op Toysxl 19 maart stond(wat dus een foutje is gelukkig). Morgen was nog mooier geweest, maar goed, ik mag niet klagen.
http://www.toysxl.nl/prod...ar-3-special-edition-ps3-

Release date is inmiddels ook daar aangepast :) Can't wait :)

Moet eerlijk toegeven dat mijn kennismaking met God of War ook nog niet zo heel lang geleden was, de eerste heb ik denk ik in 2008 op mijn PSP gespeeld maar de originele console versies heb ik pas in November gespeeld in de vorm van GoW: Collection. Ever since kan ik niet wachten op God of War 3, al kon ik dat geloof ik ook al niet toen ik de eerste teaser zag tijdens de E3 van 2008 :)

Fanboy of niet, al zou Sony alleen nog first party titles uitgeven dan nog vermaak ik me super met Uncharted 2, Ratchet and Clanck: A crack in Time, Heavy Rain en God of War 3. Hoop echter wel dat GoW3 eindelijk het aantal verkoopt wat deze games verdienen, dat viel bij Uncharted 2 namelijk nog wel redelijk tegen.

Anyway, maar goed dat ik woensdag een vrije dag heb genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Rctworld schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:28:
[...]
Hoop echter wel dat GoW3 eindelijk het aantal verkoopt wat deze games verdienen, dat viel bij Uncharted 2 namelijk nog wel redelijk tegen.
Que.... Volgens mij heeft Uncharted 2 meer dan 3.5 mil stuk verkocht :)
Las net dat God of War 3 alleen in de US al bijna een half miljoen keer ge-preorderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vanavond hopelijk de platinum trophy voor GOW 1 :) Ben met een easy speedrun bezig (dairy bastard) en heb na ik geloof 1h15m de challenge of atlas gecomplete. De rest van de campaign moet wel te doen zijn dus vanavond.

Is de platinum voor GOW 2 ook zo makkelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Gimbooze schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:26:
Vanavond hopelijk de platinum trophy voor GOW 1 :) Ben met een easy speedrun bezig (dairy bastard) en heb na ik geloof 1h15m de challenge of atlas gecomplete. De rest van de campaign moet wel te doen zijn dus vanavond.

Ik vond ze alles behalve makkelijker tbh, de challanges waren vooral erg irriterend, de rest was opzich nog wel te doen met een paar keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het enige wat me tegenhoudt om de Challenge of the Gods te spelen in GoW I is het feit dat je niet tussendoor kunt saven. Als ik het bijvoorbeeld na 2 uur beu ben dan kan ik niet zomaar stoppen met spelen (nee ik ga de PS3 niet aan laten staan :P)...
Bij GoW II heb ik wel platinum :*)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 16-03-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:12:
Het enige wat me tegenhoudt om de Challenge of the Gods te spelen in GoW I is het feit dat je niet tussendoor kunt saven. Als ik het bijvoorbeeld na 2 uur beu ben dan kan ik niet zomaar stoppen met spelen (nee ik ga de PS3 niet aan laten staan :P)...
Dat is idd wel jammer ja.. Gewoon doen als je lekker de tijd hebt!
Gimbooze schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:26:

Beide platinums zijn niet erg moeilijk. in GOW2 hoef je iedergeval geen 2x te spelen (ivm speedrun trophy)
Daarbij is de Challenge in GOW2 "makkelijker" omdat ie per challenge saved. in tegenstelling GOW1
Op de FRS site staat ie nog 19-03-2010... fingers crossed dat ze em vandaag verzenden....

[ Voor 51% gewijzigd door HoefMeistert op 16-03-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:12:
Als je weet hoe je Challenge of the Gods moet doen kan je die wel binnen een uurtje doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Challenge 8 en 10 zijn irritant!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
De enige waar ik moeite mee had was 10, maar die komt meer op geluk aan dan iets anders imo.

Was 8 met die undead soldiers en gorgons dat je al die waves af moest maken? Die was wel vrij irritant idd, maar met Lance of the Furies spam niet echt super moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Vond ik anders wel haha. Vooral aan het einde met alleen die Gorgons. Volgens mij heb ik die afgemaakt door de Gorgons buiten het beeld te slashen met simpele slagen en dan wegrollen etc.

10 Heeft inderdaad met een dosis geluk te maken.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ze zeggen altijd geluk is met de domme, nou dan moet ik toch verdomde slim zijn want toen ik bezig was met die challanges had ik weinig geluk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
HoefMeistert schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:27:
Dat is idd wel jammer ja.. Gewoon doen als je lekker de tijd hebt!
Ik ben het nog altijd wel van plan ja :)
Op de FRS site staat ie nog 19-03-2010... fingers crossed dat ze em vandaag verzenden....
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je m morgen hebt...

Voor degene die trouwens de Ultimate Edition (en misschien ook de Collector's Edition) krijgen is het misschien een idee om de bijgeleverde PSN codes voor de skins niet direct te gebruiken. Ze kunnen op ebay namelijk een leuk bedrag opleven en dan vooral de Dominus skin.

Nu hoop ik natuurlijk dat die skins ook allemaal bij de Collector's Edition zitten :o

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 16-03-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Oi Oi Oi gisteren heel de nacht GOW3 zitten spelen! Je valt echt van de ene in de andere verbazing, wat een fantastisch spel zeg! Wel even oppassen dat je de lekbakjes klaar zet voor alle 'open-mond' stukken, en dat zijn er een hoop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

...ennuh ikkuh weer w8-en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hier nog 1... krijg hem waarschijnlijk pas vrijdag binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Same here:

Beste,

Wij leveren van dit spel de Engelse versie, deze zijn PAL.
PAL staat voor de Europese versies, dit betekend ook Nederland en Engeland.
Wij kunnen dus het spel voor de 19e niet leveren.
Hij zal op 18 maar worden verzonden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Toevallig iemand die hem ook bij cd-wow besteld heeft? Ik had daar namelijk de ultimate edition besteld, maar deze staat op back-order :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadarb
de consoleshop.nl in rotterdam hebben hem binnen
http://www.consoleshop.nl...tm_medium=pricecomparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
De free record shop bij mij had hem al wel maar ze wou hem nog niet verkopen.
Bij de MM het zelfde verhaal.En de gameshop had alles al op de preorder staan.
Naja morgen weer n dag en andere verkopers.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadarb
ik ga het vanavond proberen bij de MM rotterdam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:17:
Toevallig iemand die hem ook bij cd-wow besteld heeft? Ik had daar namelijk de ultimate edition besteld, maar deze staat op back-order :(
Ja, maar daar staat GoW Collection op back-order en bij GoW 3 staat "nog niet uitgekomen" dus wanneer die wordt verstuurd weet ik ook niet :P. Nou ja, dan wacht ik wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Oke, nouja het gaat me erom dat ik hem uberhaupt binnenkrijg, de termijn maakt me niet zoveel uit. Ben toch druk met demons souls, final fantasy 13 en bioshock 2.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zijn er mensen hier die hem bij gamersland.com hebben besteld??? ik wel was 48,50 euro maar heb gemaild waneer ik hem krijg nog geen bericht van gehad namelijk maar tot op heden nog niets gehoord.
khoop hem tog wel morgen anders donderdag te hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
Wat een woeker prijzen zeg, € 64 euro! Voor € 50 euro heb je hem hier al in NL nog zelfs goedkoper als je buiten ons kikkerlandje gaat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
En binnen van vgp!! Wát een graphics zeg... 1 woord: MINDBLOWING

Mooiste graphics ooit. Punt.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste