Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Ik heb zojuist een GoW: Ghost of Sparta (voor PSP) democode gekregen via e-mail, maar ik heb alleen PS3 en geen PSP meer, dus de eerste die via DM reageert mag hem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nu zo'n 6 uurtjes onderweg met deel 1, kzit nu bij de challenges of Hades, en dan in dat gedeelte waar ik over die balken moet lopen terwijl er va die dingen ronddraaien.... dit is toch wel het eerste echt heel erg frustrerende stuk in de game... :X over zo'n balke lopen is niet zo moeilijk als de camera recht achter je staat... maar vaak is dat niet zo en is het camera standpunt best irritant :X

voor de rest leuke game met een leuk verhaal tot nu toe.... nu maar even stoppen en hopen dat ik me hier morgen doorheen kan slaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 05-09-2010 00:12 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
Voor wie wil;

===================================

PlayStation(R)Network

Congratulations Spartan Army Member!
You have been granted the God of War(R):
Ghost of Sparta Demo

Congratulations! You have been selected to participate in
the God of War: Ghost of Sparta Demo experience.
Promotion code is valid till 11/02/2010

Your Promotion Code:
EHAQ-G2BH-95H6

Here's how to redeem your unique Promotion Code on your
PlayStation(R)3 or PSP(R) (PlayStation(R)Portable) system:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:11:
Ben nu zo'n 6 uurtjes onderweg met deel 1, kzit nu bij de challenges of Hades, en dan in dat gedeelte waar ik over die balken moet lopen terwijl er va die dingen ronddraaien.... dit is toch wel het eerste echt heel erg frustrerende stuk in de game... :X over zo'n balke lopen is niet zo moeilijk als de camera recht achter je staat... maar vaak is dat niet zo en is het camera standpunt best irritant :X

voor de rest leuke game met een leuk verhaal tot nu toe.... nu maar even stoppen en hopen dat ik me hier morgen doorheen kan slaan.
Je kunt daar ook een heel stuk afsnijden door van waar je begint naar dat platform met de kist te springen en vanaf daar kun je weer op een rechtdoor op een balk springen. Het is inderdaad een heel irritant level maar wees gerust er komen nog veel irritante levels op je pad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ach ben er inmiddels voorbij, na een stuk of 50 pogingen :P ben nu zo'n 7 uurtjes onderweg en ben bezig in het "The cliffs of madness" gedeelte, als ik een overzicht van de levels bekijk ben ik dan al aardig op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah genoeg irritatie hier en daar, de spike room bv. daarna dat stuk met die bewegende blokken en rollende messennwaa rje moet oversteken. Maar goed dat zijn incidentele stukjes in een level.... ben nu bij "path of hades" dat is een level met alleen maar irritatie :P ben nu bij die ronddraaiende muur waar je bij op moet klimmen.... man man man... wie zoiets bedacht heeft mag nooit weer games maken!

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 07-09-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een troost GoW II en GoW III zijn beide makkelijker :) GoW I is een prachtig spel maar sommige levels zijn echt te moeilijk gemaakt. Waarschijnlijk heeft Santa Monica Studios de kritiek van velen zich terecht aangetrokken en de deel II en III wat eenvoudiger gemaakt. Toch blijft GoW I een mooi avontuur waar je ondanks alle frustratie nog lang van kan genieten.

Wat ik ook erg leuk vindt van de GoW series dat je ook iets leert over de griekse mythologie. Bijvoorbeeld zaken als:

medusa (de slangen mevrouw) Wikipedia: Medusa
kerberos (de hond met de 3 koppen) Wikipedia: Cerberus

vind je allemaal op wikipedia, zoek ze maar eens op, erg interessant allemaal :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nouhja kheb em net uitgespeeld :o Gvecht op het einde was nog pittig... vooral dat laatste gedeelte wanneer je met dat zwaard moet vechten... had ik hem eindelijk dood bugde de game waardoor ik vanaf de checkpoint overnieuw moest :D

Toch wel erg gaaf spel jah, ben ook blij dat ik GoW collection gekocht heb voordat ik aan GOW 3 begin. het verhaal is toch wel de moeite waard!

Ik las net in een walkthrough dat je de 2 beelden in de troonzaal op het einde kapot kunt maken en dat je dan een extra tussen filmpje krijg, dus ik savegame laden en proberen, maar kreeg alleen een melding dat ik een easter egg had gevonden en dat secret message 2 unlocked was.

En idd in het menu kan ik die secret message bekijken... maar zou niet weten wat ik er mee moet.

[ Voor 60% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Chaoss schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:08:
mjah genoeg irritatie hier en daar, de spike room bv. daarna dat stuk met die bewegende blokken en rollende messennwaa rje moet oversteken. Maar goed dat zijn incidentele stukjes in een level.... ben nu bij "path of hades" dat is een level met alleen maar irritatie :P ben nu bij die ronddraaiende muur waar je bij op moet klimmen.... man man man... wie zoiets bedacht heeft mag nooit weer games maken!
haha vondt ik juist heerlijk, eindelijk weer een beetje frustratie/moeilijkheid in een game. Was wel een beetrje klaar met de elke 5 min checkpoint autosave games. Het geeft lekker voldoening als je het dan haalt :)
De challenges zijn helemaal fijn in GOW1 :) Maak maar vast een paar uur vrij, ze worden niet gesaved ;-) dus alle 10 in 1 sessie halen.... HEERLIJK!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah gisteravond nog net ff geprobeerd, kreeg de eerst challange niet eens voor elkaar :P geloof niet dat ik daar veel moeite in ga stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:55:
Een troost GoW II en GoW III zijn beide makkelijker :) GoW I is een prachtig spel maar sommige levels zijn echt te moeilijk gemaakt. Waarschijnlijk heeft Santa Monica Studios de kritiek van velen zich terecht aangetrokken en de deel II en III wat eenvoudiger gemaakt. Toch blijft GoW I een mooi avontuur waar je ondanks alle frustratie nog lang van kan genieten.

Wat ik ook erg leuk vindt van de GoW series dat je ook iets leert over de griekse mythologie. Bijvoorbeeld zaken als:

medusa (de slangen mevrouw) Wikipedia: Medusa
kerberos (de hond met de 3 koppen) Wikipedia: Cerberus

vind je allemaal op wikipedia, zoek ze maar eens op, erg interessant allemaal :)
Idd deel 1 was de lastigste. Dat leren moet je wel met een korreltje zout nemen, ze gebruiken leuke mythologie, maar het heeft niets te maken met de oorspronkelijke verhalen. Het is voor mij wel een van de sterkere punten van de game, gezien ik de mythologie bijna geheel wel gelezen heb. Ben benieuwd naar de volgende game van deze studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nu zo'n 4 uurtjes met deeltje 2 bezig. ben net voorbij die gast met die grote hamer.

Game ziet er erg geod uit, vooral de uitzichten/achtergronden zijn een stuk indrukwekkender dan bij deel 1

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
hopen dat de game minstens net zo lang is, liever langer natuurlijk :p
heb wel weer zin om met een pissed off kratos te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb gisteren GoW II uitgespeeld. De GoW Collection is het geld dubbel en dwars waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga die GoW collection ook maar eens kopen.. iemand hier die hem verkoopt toevallig? :P

Ico Collection komt ook al.. zou vet zijn als ze dit doorzetten met andere series. GTA Collection (III, Vice City, SA). Of een Metal Gear Solid, Kingdom Hearts, Devil May Cry en een Silent Hill Collection.. Too good to be true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@touchdown staan er genoeg op marktplaats voor 20-25 euro. of anders importeren voor 27,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Precies, ik had hem besteld bij Axelmusic.com in Canada.

Instagram / YouTube

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Chaoss schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:08:
ben nu bij die ronddraaiende muur waar je bij op moet klimmen.... man man man... wie zoiets bedacht heeft mag nooit weer games maken!
Kan me dat nog goed herinneren...verschrikkelijk was dat! Heb dat stuk ZO vaak opnieuw moeten doen.
Heb het niet vaak, maar dat waren momenten dat ik m'n PS3 echt wel uit het raam kon flikkeren...

Maar aan de andere kant, het gaf wel een voldoening toen het eindelijk lukte. :P

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
superbassie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:04:
[...]

Kan me dat nog goed herinneren...verschrikkelijk was dat! Heb dat stuk ZO vaak opnieuw moeten doen.
Heb het niet vaak, maar dat waren momenten dat ik m'n PS3 echt wel uit het raam kon flikkeren...

Maar aan de andere kant, het gaf wel een voldoening toen het eindelijk lukte. :P
herkenbaar O-) assasin-creed-2 heeft nogal wat van dat soort stukjes, gelukkig kun je ze daarbij skippen. Een game moet amusement zijn, als 't mij te veel irriteert en frustreerd gaat ie d'r uit ... bij gow3 heeft 't weinig gescheeld. Dat soort stukjes zouden per wet verboden moeten zijn :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Als je ook de comments van Youtube filmpjes leest van dat stukje uit 'Path of Hades', zijn we lang niet de enige. :P
AC 2 had idd ook wel een aantal tijdsgebonden platform elementen, maar die gingen mij opzich nog wel goed af. Heb met die game dan ook niet zoveel irritante/frustrerende momenten meegemaakt als met GoW

Heb daar toch wel een klein platform trauma van opgelopen 8)7

• aramdin
himlims_ schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:08:
[...]
herkenbaar O-) assasin-creed-2 heeft nogal wat van dat soort stukjes, gelukkig kun je ze daarbij skippen. Een game moet amusement zijn, als 't mij te veel irriteert en frustreerd gaat ie d'r uit ... bij gow3 heeft 't weinig gescheeld. Dat soort stukjes zouden per wet verboden moeten zijn :+
Vergeet niet dat iedereen hetzelfde skill level heeft :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawl, sex minigame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Zojuist GoW3 gekocht en kom nu al niet verder :')
Ik moet die paardekop/krab boss verslaan. Het vechten lukt wel maar dan komt het moment dat je op de gele cirkel knop moet drukken. Dus zodra deze in beeld verschijnt druk ik gewoon 1 keer normaal die knop in, poppetje klimt op paardgeval, 2e cirkel verschijnt in beeld, weer normaal op de knop drukken en ik wordt van dat beest afgeflikkerd op terug gegooid op de grond. Wat doe ik fout?

Heb al filmpjes bekeken waarbij die actie wel goed gaat. Is het een speciale manier die nodig is?
Beetje jammer dat deze newb nu al niet verder komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

misschien net de verkeerde timing?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
C00KW4US schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:31:
Zojuist GoW3 gekocht en kom nu al niet verder :')
Ik moet die paardekop/krab boss verslaan. Het vechten lukt wel maar dan komt het moment dat je op de gele cirkel knop moet drukken. Dus zodra deze in beeld verschijnt druk ik gewoon 1 keer normaal die knop in, poppetje klimt op paardgeval, 2e cirkel verschijnt in beeld, weer normaal op de knop drukken en ik wordt van dat beest afgeflikkerd op terug gegooid op de grond. Wat doe ik fout?

Heb al filmpjes bekeken waarbij die actie wel goed gaat. Is het een speciale manier die nodig is?
Beetje jammer dat deze newb nu al niet verder komt :P
Verkeerde knop of te traag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
Als die circel beweegt moet je op het knopje blijven drukken dacht ik ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt, bashen for life!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nu op het einde van deel 2, erg gave game....

Maar ik frustreer me gek aan die quicktime events.... tot nu toe had ik er niet echt moeite mee, maar op het einde tegen zeus wanneer je net doet alsof je je overgeeft krijg je ook weer een quicktime event en ik kom er maar niet voorbij, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op tijd op het juiste knopje te duwen... als ik het goeie knopje doe ben ik meestal net te laat... af en toe haal ik de eerste maar dan fail ik alweer bij de 2'de.... echt mega frustrerend :P van de 30 pogingen ben ik slechts 1x bij het 4'de knopje gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 31-10-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet iemand ofdat het spelen met de nieuwe God of War III skins je nog steeds trophies kan unlocken?

Ik heb dacht ik ergens gelezen toen het spel uitkwam dat wanneer je met de pre-order gratis skins speelde je geen trophies kon unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Ike. schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:11:
Weet iemand ofdat het spelen met de nieuwe God of War III skins je nog steeds trophies kan unlocken?

Ik heb dacht ik ergens gelezen toen het spel uitkwam dat wanneer je met de pre-order gratis skins speelde je geen trophies kon unlocken.
Zoals ook gemeld op je post in het algemene PS3 topic.

Correct, staat ook in de GOW3 boekje
Wel logisch blijft Hard iedergeval hard en niet easy door z'n skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Net zoals met Uncharted 2 lijkt het erop dat de DLC voor GOW3 (de 4 skins en de nieuwe arena) uit de NL store niet compatibel is met de UK versie van GOW3 :(. Ik kan ze in ieder geval niet in de game terugvinden en ben bang dat dat de reden is.
Voor de zekerheid heb ik nog even een mail naar PSN gestuurd. Ik laat nog wel even weten als het toch om een andere reden is dat het niet werkt, maar dat verwacht ik niet...

edit:

Antwoord Sony:

"Een game uit de UK kan niet samen met een DLC uit de Nederlandse Store.
Het enige wat u kunt doen is een Nederlandse versie van de game aanschaffen.

We zijn verder niet in de mogelijkheid om een aankoop ongedaan te maken omdat digitale media niet retourneerbaar is."

Helaas, dag 6 euro :p
Het is wel een standaard-antwoord. Met andere games werkt het namelijk wel. Tot nu toe alleen Uncharted 2 en GOW3 waarbij ik dit heb gehad.

[ Voor 37% gewijzigd door Aemstel op 05-11-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Je kan natuurlijk wel een (UK) PSN card kopen, UK account aanmaken en daar de DLC kopen. Volgens mij moet dat dan wel werken met een in de UK gekochte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:59

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben totaal nieuw in dit genre (hack&slash heeft me nooit geboeid).
Toch maar GOW 3 gehaald vandaag, voor de fun.
En man man, wat een coole game!
Grafisch een plaatje, ik heb 'm op 1080 staan (720 uitgeschakeld).
Gameplay is goed, alleen irri dat je de camera niet zelf kan draaien.
Qua spelervaring doet het me erg denken aan Tomb Raider Underworld (vooral het klimmen, het objecten zoeken en de puzzels).
De gevechten zijn te doen (speel op Normal), al moet ik wel oefenen op de combo's, het is nu nog te
veel hakken.
Vaak veel leven verloren daardoor, terwijl ik nu veelal op een afstandje hak en veel wegduik. Dat heeft
nut, zo pak ik de stieren waar ik eerst veel moeite mee had nu zonder kleerscheuren.
Animaties zijn ook heel gaaf, vooral de quick time events bij de boss-fights.
Zit echt met open mond te spelen/kijken!
Ik ben volgens mij bijna bij Hades (2 uur gespeeld pas of zo), dus dat belooft nog wat :P
Met Poseidon had ik redelijk moeite, maar die is na 3x dood te zijn gegaan toch makkelijk gelukt.

Tropies altijd leuk (verzamelaar :P), maar daar kijk ik pas naar na de storymode.

In ieder geval heeft deze game mij zeer verrast!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:56:
Je kan natuurlijk wel een (UK) PSN card kopen, UK account aanmaken en daar de DLC kopen. Volgens mij moet dat dan wel werken met een in de UK gekochte game.
Ja klopt, dat werkt prima, had ik ook voor Uncharted 2 gedaan.
Volgende keer maar niet meer blind vertrouwen op dat de nl store content werkt op een uk release. Aangezien Uncharted 2 dus niet de enige uitzondering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Als het goed is staat bij de beschrijving van de DLC ook het versienummer van het spel waarvoor deze geschikt is. Dat is meestal in de vorm van 'BLESxxxx', waarbij BLES de regio is en xxxx een uniek nummer voor dat spel. Dit nummer kun je op de rug van het doosje vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 08-11-2010 13:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
SToRM666 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:15:
Als het goed is staat bij de beschrijving van de DLC ook het versienummer van het spel waarvoor deze geschikt is. Dat is meestal in de vorm van 'BLESxxxx', waarbij BLES de regio is en xxxx een uniek nummer voor dat spel. Dit nummer kun je op de rug van het doosje vinden.
Ah goeie tip, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dvdkiwi schreef op maandag 08 november 2010 @ 03:12:
Ik ben totaal nieuw in dit genre (hack&slash heeft me nooit geboeid).
Toch maar GOW 3 gehaald vandaag, voor de fun.
En man man, wat een coole game!
was je niet liever met deel 1 en 2 begonnen op de PS3? t'is een vervolgverhaal en er zit nog best een aardig verhaal in de GoW serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
V&A is niet voor niets een apart onderdeel op de site. Je advertentie hier onder de aandacht brengen is niet de bedoeling.

[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:33:
[...]

was je niet liever met deel 1 en 2 begonnen op de PS3? t'is een vervolgverhaal en er zit nog best een aardig verhaal in de GoW serie :)
Hoe zijn de graphics van 1&2
Vind ik wel redelijk belangrijk in een spel.
Maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb (story wise) , dus in dat opzicht vind ik het niet jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:53:
[...]

Hoe zijn de graphics van 1&2
Vind ik wel redelijk belangrijk in een spel.
Maar ik heb niet het idee dat ik iets gemist heb (story wise) , dus in dat opzicht vind ik het niet jammer.
story wise mis je wel een hoop als je niet alle delen hebt gespeeld (incl. de 2 PSP games).

Hele kleine spoiler:
spoiler:
Zo kom je er bijvoorbeeld pas in de laatste PSP game achter waarom die rode lijnen op zijn lijf getatoeëerd zijn.

De graphics van deel I & II zijn stukken minder vergeleken met deel III (lijkt me logisch). Op youtube zijn vast wel in game beelden van de HD remakes te vinden.

De HD Collection kan je voor minder dan €23 kopen...

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 09-11-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Misschien toch eens over nadenken.
Maar deze game heb ik echt voor de fun tussendoor gekocht.
Ik denk dat dit wel een hele gruwelijk game is om het genre mee in te stappen ;)
Misschien als ik hem klaar heb dat ik denk "had ik nou maar 1 en 2 gespeeld", maar nu nog niet.
Thanx voor de tip in ieder geval!

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 10-11-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

de Graphics vielen me niets tegen, bij deel 1 heb je echt het idee een PSN game te spelen, maar de gameplay maakt veel goed. Deel 2 ziet er stukken beter uit, was echt de mooiste game van de PS2 (kwam ook kort voor de PS3 pas uit)... en beide games hebbenw el een "HD" upgrade gehad, waardoor het prima te doen is imho.

je koopt GoW collection voor 2 tientjes op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer begonnen met het spelen van GoW 1.. Mijn god, wat zijn die roterende palen met messen in Hades weer kut zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, gisteren eindelijk God of War 3 uitgespeeld :*)
Heeft even geduurd, maar ik zat ontzettend vast bij de Cerberus battle (redelijk op het eind).
Toch maar naar easy mode overgeschakeld.
Het verschil tussen medium en easy is wel erg groot trouwens!
Moet er nu ook helemaal niet aan denken om Titan mode te gaan proberen :/
Ben nu voor de 2e keer de game aan het doorlopen, puur om wat trophies te verzamelen nog.
Maar denk dat ik al iets gemist heb en dus weer overnieuw kan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik vond bij alle delen dat de moeilijkste modus erg moeilijk was :P

Ik heb laatst de God of War comics gelezen. Vond deze ook erg goed.
Het verhaal van de comics speelt zich af na God of War maar voor Ghost of Sparta
Heb nu alles van God of War gespeeld/gelezen.

Ben benieuwd of Santa Monica echt bezig is met deel IV.
Ik hoop niet dat een deel IV zal afspelen na deel III want ik vond het einde wel goed zo.

[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 23-04-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat is het nut van de Godly Posessions eigenlijk?
Zoals ik het zie zijn ze handig om een 2e playtrough op de moeilijkste moeilijkheidsgraad te doen, waar ze alles zo makkelijk maken dat je er zo doorheen loopt... maar wel trophies disabelen.
Of heb ik het mis?
spoiler:
ik heb het schild van Helios gemist, en daar kan je dus niet meer terugkomen...

De challenges schijnen wel "relatief" makkelijk te zijn, vooral vergeleken met de vorige delen.

O ja, 1 groot minpunt: cutscenes kan je niet skippen...
1e keer alles gekeken, nu wil ik als een haas die resterende trophies verzamelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Godly Posessions unlocken cheats die je kan gebruiken als je het spel opnieuw speelt. Je kan geen trophies unlocken als je die gebruikt.

Tijdens de cutscenes word de rest van het spel geladen.

[ Voor 93% gewijzigd door Ike. op 23-04-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voor de "verblindend" trophy, is L2 en een tikje op driehoekje genoeg of moet je 'm echt opladen?
Hij popt maar niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:10:
Voor de "verblindend" trophy, is L2 en een tikje op driehoekje genoeg of moet je 'm echt opladen?
Hij popt maar niet op...
Ik denk dat je die aanval eerst moet opladen. Je kan zien wanneer ze verblind zijn, het moeten wel 100 verschillende vijanden zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 23-04-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oke, dan ga ik maar eens op zoek naar grote groepen vijanden...
Thanx :)
*edit*
Net gehaald in het veld waar je tegen Hercules vecht.
Ook de 1000-hit trophy gehaadl, die was wel heel makkelijk.
Nu nog 2 gouden: de challenges en Titaan mode.

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zo dit weekend ook een aan gow3 begonnen, wilde het spel al een tijd spelen maar kwam er niet van. heerlijk bruut spel en alles is zo extreem imponerend, vanaf het eerste moment al is de actie helemaal aanwezig. niks langzaam opbouwen dmv basis levels gelijk een stevige learning curve en een dikke boss battle. na drie runs ook alle trophies binnen en dat is flink schelden en een miljoen keer dood gaan haha top spel! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Pfff, dat herinnert me eraan: ik moet 'm nog op titan uitspelen en ook de challenges doen voor de platinum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik was begonnen op normal en daarna gelijk de titan run gedaan. Resultaat is een gebroken controller (cerberus gevecht/labyrinth. Wat een ongelofelijk veel frustratie komt er dan bij! het verschil tussen normal en hard is erg groot. Na afloop ook god geprobeerd maar dat lukt me echt niet

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:38
Ik heb een PS3 weten te bemachtigen en probeer wat spellen uit die ik al jaren heb willen spelen. Sinds GoW enorm populair is was deze serie de eerste die ik probeerde. GoW 1 en 2 echter konden me echt niet boeien, terwijl ik wel van dit soort spellen houd. De eerste was gewoon bar en bar slecht, maar ik heb op internet gelezen dat deze mening wel door meer mensen wordt gedeeld en dat het eerste spel gewoon een eerste poging is. GoW2 was degelijk en fun. Het probleem is dat de spellen enorm oud aanvoelden, vrijwel elk technisch aspect, van platformen tot camera, voelden antiek aan. Veel beter gedaan in heel wat spellen sinds die tijd.
Mijn vraag, is GoW3, vooral technisch, een groot voorsprong tov de vorige delen? Ik zie het potentieel in GoW2 en zou dus GoW3 willen kopen, maar ik wil geen geld verspillen als het niet meer dan "meer van hetzelfe" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
mister_S schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:41:
Ik heb een PS3 weten te bemachtigen en probeer wat spellen uit die ik al jaren heb willen spelen. Sinds GoW enorm populair is was deze serie de eerste die ik probeerde. GoW 1 en 2 echter konden me echt niet boeien, terwijl ik wel van dit soort spellen houd. De eerste was gewoon bar en bar slecht, maar ik heb op internet gelezen dat deze mening wel door meer mensen wordt gedeeld en dat het eerste spel gewoon een eerste poging is. GoW2 was degelijk en fun. Het probleem is dat de spellen enorm oud aanvoelden, vrijwel elk technisch aspect, van platformen tot camera, voelden antiek aan. Veel beter gedaan in heel wat spellen sinds die tijd.
Mijn vraag, is GoW3, vooral technisch, een groot voorsprong tov de vorige delen? Ik zie het potentieel in GoW2 en zou dus GoW3 willen kopen, maar ik wil geen geld verspillen als het niet meer dan "meer van hetzelfe" is.
GoW3 is van totaal ander niveau, toont imo goed aan waar de PS3 toe in staat is (jan 2010).
Het ziet er werkelijk episch uit, en de baas gevechten zijn enorm!
Is imo zijn Full price meer dan waard geweest, en nu is hij echt voor een spot prijs te krijgen.
Als je van het genre houdt imo totaal geen miskoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hmmm de God of War Origins Collection 2 brengt Chains of Olympus en Ghost of Sparta in remastered HD naar de PS3.

Misschien maar eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken.

Zie hier:

http://www.bol.com/nl/p/g...n-vol-2/1004004011500138/

God of War Saga is een bundel van alle tot nu toe verschenen games (ook CoO en GoS) HD remastered voor de PS3, maar schijnt vooralsnog alleen in de VS te verschijnen. Wel jammer dat ze eerst Gow1/2 in de HD collection uit brengen en dan nog eens CoO en GoS i.c.m. GoW 1/2/3 in de Saga uitbrengen. Dat riekt een beetje naar uitmelken, hadden ze net zo goed CoO en GoS meteen in de HD collection kunnen stoppen.

http://www.gamekings.tv/n...s-officieel-aangekondigd/

:/

[ Voor 5% gewijzigd door max op 16-10-2012 10:54 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb gisteren God of War Collection binnen gekregen :)
Eerst deel 3 op hard en de challenges doen, daarna begin ik met deel 1.
Wat een mazzel dat je die niet per se op hard hoeft uit te spelen ;)

[ Voor 180% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*cut*

[ Voor 99% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ik moet eigenlijk nog altijd deel 2 uitspelen, of had ik dat al gedaan..? Hmm goed excuus om die disc er weer in te proppen! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Al met al 12.15uur gespeeld en 145x dood gegaan.
Maar ik heb 'm op Titan!!!

De laatste challenge ook binnen (get stoned), platinum in the pocket :)

Gelijk maar een run op normal gedaan met de Fear Kratos outfit en alle godly posessions aan;
Na 5 uur zag ik de eindcredits ;)
Nu is het tijd voor deel 1 & 2.

[ Voor 96% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:40 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deel 1 klaar :)
Grapisch natuurlijk geen GoWIII, maar de gameplay maakt alles goed!

Ik weet nu hoe Kratos aan z'n blades, z'n krachten, z'n titel en z'n witte huid komt,
maar waar die rode strepen vandaan komen snap ik niet;
In het begin van de game had ie ze al...

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:40 ]

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
GoW serie op de PS3 vond ik erg leuk. Je bent wel snel klaar met de storyline maar de gameplay en cutscenes zijn ontzettend vet :D De arena battles zijn me ook goed bijgebleven die waren erg lastig om te halen voor de platinum trophy.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik geniet er ook van :)
Lekkere gameplay en mooie cutscenes.

De challenges van deel 3 vond ik minder moeilijk dan het uitspelen op titan...
Zijn ze in deel 1 goed te doen of zijn ze lastiger dan in deel 3?
Zaterdag ga ik er eens voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*cut*

[ Voor 109% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
Kijk anders wat youtube filmpjes voor tips want sommige zijn erg lastig inderdaad. Ook moet je wat geluk hebben. Ik kon me nog wel een challenge herinneren dat je van die medusas moest doodmaken maar het waren er zo veel dat je steeds versteende en steeds was je dan in 1x dood als je maar half in de lucht hing etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deel 1 platinum :*)
Op naar deel 2 ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Naadje...
deel 2 uitgespeeld en alle singleplayer trophies in de eerste run binnen, behalve één:
Fight your way to the loom chamber in under 10 mins
Ik dacht dat er through stond, dat je dus de loom chamber in minder dan 10 minuiten moest clearen.
Het gaat dus om het gevecht daarvoor... balen.
Zeker 7 keer achter elkaar die loom chamber gedaan; wel onder de tien minuten lol :9

Deeltje 2 is tov 1 qua puzzels en locaties een dikke vooruitgang!
Alleen het verhaal is een beetje slap... dat ontbreekt er een beetje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben sinds enkele dagen bezig met Ascension. Ik ben nog niet zo heel ver, maar dit deel zit weer boordevol actie! >:)
Echt prachtig om te zien wat ze nog uit de PS3 weten te persen.
Het spel is al behoorlijk in prijs gezakt, dus het ideale moment om m aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb 'm toevallig een paar weken geleden gewonnen bij de Panorama :)
Hij ligt hier nog steeds omdat ik eerst deeltje 2 op platinum wil hebben.
Enige wat ik nog moet zijn de challenges, maar die zijn niet zo heel lastig in deel 2 toch?
Daarna moet Ascension er ook eens aan gaan geloven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vond ze wel lastig, maar het voordeel is dat je tussendoor kunt saven. Bij het eerste deel kan dit niet en moet je ze dus allemaal halen (of je PS3 niet uitzetten :P).

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 03-06-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is inderdaad een groot voordeel tov deel 1.
Ik ben nu halverwege het spel (speel met de fish costume, erg hilarisch!), omdat ik de
"fight your way to the loom chamber in under 10mins" nog moet hebben.
Daarna ga ik de challenges doen.
Als deze GoW ook op platinum staat wordt het tijd voor Ascension :*)

**edit**
Alweer uitgespeeld :)
De trophy die ik nog moest zat echt aan het einde van het spel... dus 6uur gespeeld voor één trophy lol :P
Nu alleen de 7 challenges nog >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Damn it zeg... Ik ben met Ascension nu bij de Trial of Archimedes. Heb 1 magic upgrade gemist, dus heb maar 3 blokjes.
Ik kom gewoon NIET voorbij de eerste wave... :( :( :( Tering frustrerend. Ik speel op Normal en ik ben zoals je begrijpt geen GoW hero... :( :( :(

Tips?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben nog niet begonnen aan Asecnsion, maar: blocken?
Dat was bij GoW3 de truuk voor hard.
Blocken als een gek, het kan je leven redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit ondertussen al enkele uren in Gow Ascension. Het is weer meer van hetzelfde, maar het blijft gewoon een vette game om te spelen :D
Ik speel het spel op normal, aangezien ik geen zin heb om bepaalde stukken alsmaar opnieuw te moeten doen. Ik vind het prima zo.

Ik ben trouwens echt benieuwd hoe Kratos er op de PS4 uit gaat zien :P

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 12-06-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, Gow Ascension is uitgespeeld. Ik ben er in totaal ongeveer een 10 uur mee bezig geweest. Wel balen dat ik op het einde 155 orbs te kort kwam om alles op max te hebben :'(
Echt een zeer goed spel moet ik zeggen, misschien wel de beste van allemaal. Veel dingen zijn hetzelfde als de vorige delen, maar er zat voldoende afwisseling in en wat nieuwe elementen om het interessant te houden.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 17-06-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SToRM666 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:30:
Ziezo, Gow Ascension is uitgespeeld. Ik ben er in totaal ongeveer een 10 uur mee bezig geweest. Wel balen dat ik op het einde 155 orbs te kort kwam om alles op max te hebben :'(
Echt een zeer goed spel moet ik zeggen, misschien wel de beste van allemaal. Veel dingen zijn hetzelfde als de vorige delen, maar er zat voldoende afwisseling in en wat nieuwe elementen om het interessant te houden.
Hmm, I don't agree. Heb Ascension vorige week uitgespeeld (net op tijd voor Last of Us), maar vond GoW 3 echt veel toffer, met al die gasten uit de mythologie (die ren-schoenen enzo). Ascension was niet slecht, maar niet "de beste" imho.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*cut*

[ Voor 176% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Weet iemand of je in Ascension ook de vraag krijgt of je op een lager niveau wilt spelen als je een paar keer (hoe vaak) dood gaat?
Ik ben op hard begonnen maar het is erg lasting...
Nu moet ik heel vaak alles een 3-4x opnieuw doen, maar nooit de vraag gehad of ik op medium wil spelen.
Ik vraag me af of ik het wel volhoud op hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:02:
Weet iemand of je in Ascension ook de vraag krijgt of je op een lager niveau wilt spelen als je een paar keer (hoe vaak) dood gaat?
Ik ben op hard begonnen maar het is erg lasting...
Nu moet ik heel vaak alles een 3-4x opnieuw doen, maar nooit de vraag gehad of ik op medium wil spelen.
Ik vraag me af of ik het wel volhoud op hard :P
IK heb die vraag nooit gehad. Maar ik heb 'm op Normal gespeeld. En heeeeeel vaak dood ben ik niet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Op google vond ik dat ze die optie eruit gehaald hebben ;)
Het enige wat ik kan doen is een nieuwe game op medium beginnen, óf doorspelen :P
Wat ik lees is dat deze game op hard makkelijker is dan GoWIII op hard, maar daar twijfel ik nog aan lol.
Misschien moet ik eens beter leren blocken en parry'en ;)

[ Voor 138% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de season pass voor ascension is alleen voor het online gedeelte toch ? heeft niks met offline te maken ? vond het beetje wazig op google..
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste