Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:23:
Promo codes Apollo skin:

AL99-FBBE-66JN // A93C-64B6-65QJ // T7B6-K2BP-7JTE // 8859-RHBJ-AFDL //6BEH-TJB2-MT38 // RJNR-PHBP-E7PK // RAH4-PKB8-EG9G

wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Blijkbaar kom ik het eerst. Deze mag weg. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Promo codes Apollo skin:

AL99-FBBE-66JN // A93C-64B6-65QJ // T7B6-K2BP-7JTE // 8859-RHBJ-AFDL //6BEH-TJB2-MT38 // RJNR-PHBP-E7PK // RAH4-PKB8-EG9G

thnx man thnx deze werkte :D
edit:
hoe werkt dit?? heb hem gedownd, en nu zit ik in de game maar ik zie hem nie bij costumes??
edit 2:
godver ik heb waarschijnlijk een engelse versie :S
bces-00799 welke hebben jullie ?? ik kan de skin niet zien in treasures en dan skins :S sorry dat ik hem nu heb gpakt en hij dus niet werkt :(

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2010 14:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Volgens mij werken codes over al je accounts heen, alleen moet je bv een engelse code wel
ingeven onder een engels account.
En werkt daarna dan ook onder bv je ned. account.

Heb dit zelf gehad met Uncharted 2, was een engelse code maar ook gewoon on mn andere acc.zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ik heb een nl account en een amerikaanse account, en heb hem alleen onder nl account uitgespeeld en heb geen zin hem onder amerikaanse account ook nog te moeten uitspelen voor en skin.
maar in mijn nl account werkt hij niet omdat me game hoogstwaarschijnlijk uit de uk komt :( want de code deed het gewoon en hij downloade gewoon maar in de game zie ik hem niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

v8power67 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:59:
mja ik heb een nl account en een amerikaanse account, en heb hem alleen onder nl account uitgespeeld en heb geen zin hem onder amerikaanse account ook nog te moeten uitspelen voor en skin.
maar in mijn nl account werkt hij niet omdat me game hoogstwaarschijnlijk uit de uk komt :( want de code deed het gewoon en hij downloade gewoon maar in de game zie ik hem niet :(
je kunt saved game data kopieren naar andere accounts op je systeem :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja moe ik dus een uk account maken. iemand idee hoe?? is het heel anders als de amerikaanse account maken?? maar eens proberen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil ook graag zo'n code invullen. Waar/hoe moet dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Promo codes Apollo skin:

alle codes zijn al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:38:
[...]

Denk dat de mijne echt bugged is. Kreeg bij Zeus eerst de Trophy van "Retribution" dus dat ik hem had vermoord. Daarna zeker nog minstens vijf minuten verder blijven bashen op zijn hoofd, maar helemaal niets. Plus dat het me dus sterk lijkt dat ik die Trophy niet al eerder heb verdiend...

Nu geef ik niets om Trophies als in de vorm dat ik een game er niet extra voor uit ga spelen om alles te halen. Maar vindt het gewoon wel rot als ik iets niet krijg waar ik wel recht op heb.
Ik heb volgens mij ook een trophy bug. Ik krijg de trophy waarbij je 100 vijanden moet verblinden met het hoofd van helios maar niet. In mn eerste playthrough heb ik mijns insziens echt wel meer dan 100 vijanden verblind maar ik krijg de trophy maar niet. Nu dus weer er mee bezig maar lukt niet. Hoe moet je dit nu precies doen. Geldt ook mee dat als je R2 + driehoekje ingedrukt houdt en Kratos die grote flash doet voor de trophy of niet? Die 100 buckets of blood en 100 vijanden in de fik zetten met je boog heb ik allang dus ik concentreer me er ook nog eens extra op om voor dat ik aan t hakken ga eerst even zo'n flash los laat...snap er niets van :?

[ Voor 50% gewijzigd door P.E.No.1 op 19-04-2010 15:51 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Yep driehoekje inhouden voor de grote flash, anders ga je de Throphy niet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
In tijden niet meer zo vermaakt als met deze game. Heel vet.
Enige minpunt is bij Aphrodite, dat die 2 anderen niet mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

technoaddict schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:37:
In tijden niet meer zo vermaakt als met deze game. Heel vet.
Enige minpunt is bij Aphrodite, dat die 2 anderen niet mee doen :)
Nee? Bij mij wel! Ze hadden gewoon door dat ik echt DE hotshot was, dus ze joinden gewoon na een tijdje. ;)

(maar inderdaad: erg jammer, vooral die blonde... I'd do her) :9

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
P.E.No.1 schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:36:
[...]

Ik heb volgens mij ook een trophy bug. Ik krijg de trophy waarbij je 100 vijanden moet verblinden met het hoofd van helios maar niet. In mn eerste playthrough heb ik mijns insziens echt wel meer dan 100 vijanden verblind maar ik krijg de trophy maar niet. Nu dus weer er mee bezig maar lukt niet. Hoe moet je dit nu precies doen. Geldt ook mee dat als je R2 + driehoekje ingedrukt houdt en Kratos die grote flash doet voor de trophy of niet? Die 100 buckets of blood en 100 vijanden in de fik zetten met je boog heb ik allang dus ik concentreer me er ook nog eens extra op om voor dat ik aan t hakken ga eerst even zo'n flash los laat...snap er niets van :?
Je moet 100 verschillende vijanden verblinden. Dezelfde vijand 2x telt dus maar als 1. Ik heb het gros van de vijanden gedaan bij die hondjes in Poseidon's kamer. 2 verblinden, dan killen, weer 2 verblinden etc. Duurde superlang en toen dacht ik dat ze niet zouden tellen dus ben ik maar verder gegaan. Echter een paar vijanden verderop kreeg ik de trophy opeens, dus blijkbaar ze tellen wel, want zonder die hondjes had ik er bij lange na nog geen 100 verblind. Mocht je overigens ook voor de hondjestactiek gaan; je kan ze alleen verblinden als hun ogen rood zijn (anders zul je zien dat ze niet gestunned raken).

Daarnaast kan het zomaar zijn dat het in 1 playthrough moet, want dat moet met die centaur trophy ook. Daar had ik er namelijk slechts 2 "gegut" in m'n normal run en bij m'n titan run moest ik ze echt alle 3 hebben voordat ik de trophy kreeg.

Zojuist heb ik Cronos op titan mode verslagen en vlak ervoor eindelijk de 1000-combo trophy gescoord. Ik moet nu alleen nog titan mode uitspelen en de challenges voor m'n eerste platinum trophy. Ik vind titan mode tot nu toe niet echt moeilijk eigenlijk, ik heb meer moeite met sommige normale vijanden dan met de bosses zelf. Zeus vond ik echter op normal al erg pittig dus dat gaat denk ik wel wat problemen opleveren. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Thijs op 19-04-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Thijs schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:52:
[...]

Je moet 100 verschillende vijanden verblinden. Dezelfde vijand 2x telt dus maar als 1. Ik heb het gros van de vijanden gedaan bij die hondjes in Poseidon's kamer. 2 verblinden, dan killen, weer 2 verblinden etc. Duurde superlang en toen dacht ik dat ze niet zouden tellen dus ben ik maar verder gegaan. Echter een paar vijanden verderop kreeg ik de trophy opeens, dus blijkbaar ze tellen wel, want zonder die hondjes had ik er bij lange na nog geen 100 verblind. Mocht je overigens ook voor de hondjestactiek gaan; je kan ze alleen verblinden als hun ogen rood zijn (anders zul je zien dat ze niet gestunned raken).

Daarnaast kan het zomaar zijn dat het in 1 playthrough moet, want dat moet met die centaur trophy ook. Daar had ik er namelijk slechts 2 "gegut" in m'n normal run en bij m'n titan run moest ik ze echt alle 3 hebben voordat ik de trophy kreeg.

.....
Dan ga ik er maar voorlopig van uit dat ik hem binnenkort heb...

Enneh Fear1986 heb jij die bloody hell trophy nog gekregen?

Edit: ik heb hem eindelijk gehaald, was blijkbaar geen bug. Gewoon te ongeduldig... :P

[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-04-2010 13:22 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@Thijs
Hoe heb je de 1000combo trophy gehaald (waar en met welk wapen/combo?)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

aramdin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:47:
@Thijs
Hoe heb je de 1000combo trophy gehaald (waar en met welk wapen/combo?)
Hades' paarse weerhaken, L1+O, op het punt waar je honden door een portal moet schoppen (bij het eerste paar fikse boobies dat je te zien krijgt).
Heb het eerst geprobeerd vlak nadat je dat dat wapen krijgt, maar in Titan wilde dat niet echt lukken (tot 800 hits gekomen na vaak proberen). Dit duurt wat langer met die honden, maar kan zo wel. Als je de trophy voor het schoppen van 50 honden of 100x verblinden met het hoofd van Helios nog niet hebt gehaald, dan zou dat daar ook goed kunnen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Moet je die nog hebben geupgrade of kan dat ook met lvl1 Hades haken?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pff GOW 1 op God mode is wel flink intens zeg :D Gisteren een paar uur zitten spelen en helemaal opgefokt gedroomd :P
Ben bijna bij de armored minotaur, die vond ik op normal al moeilijk :X
wish me luck :D

[ Voor 28% gewijzigd door BlackEyedAngel op 20-04-2010 16:27 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

aramdin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:06:
Moet je die nog hebben geupgrade of kan dat ook met lvl1 Hades haken?
Juist niet upgraden, werkt alleen met het wapen op level 1 of 2.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Son Goku schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:25:
Pff GOW 1 op God mode is wel flink intens zeg :D Gisteren een paar uur zitten spelen en helemaal opgefokt gedroomd :P
Ben bijna bij de armored minotaur, die vond ik op normal al moeilijk :X
wish me luck :D
Ah, ik ben 'm voor 't eerst aan 't spelen en ik zit nu (op normal) ook bij die motherfucker. Niet normaal zeg. Hoe kun je in vredesnaam zorgen dat als hij aan komt bashen dat je daarboven niet in het vuur geslingerd wordt en dus even "dizzy" / out bent? Verder snap ik het principe wel en laatste keer had ik al z'n armor eraf gerost en was 'ie half dood.

Maar goed, toen was ik ook dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Meelobee schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:42:
[...]

Juist niet upgraden, werkt alleen met het wapen op level 1 of 2.
Maakt niks uit als je het bij die honden doet, ik had hem full en gewoon daar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Die 1000-hit combo heb ik hier gehaald:

Het kan ook bij die hondjes ja. Als je zoekt op YouTube kan je zoveel plaatsen vinden ei'k. :P Gewoon doen waar je het zelf het fijnst vindt. Bij Pit of Tartarus moet je wel je claws op lvl 1 hebben anders kill je ze te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand enig idee of je de 'aMAZEd' trophy (hidden) de savepoints tussendoor mag gebruiken. Dus als je dood of af bent het laatste savepoint laden en vanaf daar opnieuw laden?

edit: ja dat kan dus

[ Voor 27% gewijzigd door Shiver23 op 20-04-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Gods-ko-lere zeg... net een uur bezig geweest met die verdomde spike-room in God of War 1. Volgens mij is dat gewoon een bug. Dan moet je een hendel overhalen, en een doos slepen voordat de timer afgaat en dan aan een rand gaan hangen. Maar dat haal je volgens mij gewoon niet. Mochten er mensen zijn die hier vast zitten:

http://www.youtube.com/watch?v=EonDQXGQ8cg

Wat een pokkestuk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb er ook een aantal keer over gedaan, je moet niet aarzelen met je bewegingen en knallen. De doos hoef je niet al te ver te verschuiven om op die rand te klimmen (meen ik mij te herinneren).

Zie ook: http://uk.guides.ign.com/guides/661321/page_4.html

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
spaceboy schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:19:
Gods-ko-lere zeg... net een uur bezig geweest met die verdomde spike-room in God of War 1. Volgens mij is dat gewoon een bug. Dan moet je een hendel overhalen, en een doos slepen voordat de timer afgaat en dan aan een rand gaan hangen. Maar dat haal je volgens mij gewoon niet. Mochten er mensen zijn die hier vast zitten:

http://www.youtube.com/watch?v=EonDQXGQ8cg

Wat een pokkestuk zeg.
ehm, je weet dat je die dozen ook kan trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

TAG_ScorpioN schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:39:
[...]

ehm, je weet dat je die dozen ook kan trappen?
Ja, maar je staat aan 't begin aan de verkeerde kant. Heb 't ongeveer 15 keer geprobeerd en toen maar ff die trick gebruikt uit dat Youtube filmpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
spaceboy schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:32:
[...]

Ja, maar je staat aan 't begin aan de verkeerde kant. Heb 't ongeveer 15 keer geprobeerd en toen maar ff die trick gebruikt uit dat Youtube filmpje. :)
Klopt, als ik het me goed herinner heb ik het eerst naar achter getrokken, dan in 1x naar de zijkant getrapt dan weer duwen of trappen.

15 keer maar geprobeerd? luie pad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Gister GoW3 uitgespeeld, wat een heerlijk spel zeg. Te bruut gewoon, vooral aan het einde:

spoiler:
Ik bashde echt een paar minuten lang het gezicht van Zeus, wist niet dat je op een gegeven moment gewoon kon stoppen lol

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
aramdin schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:43:
Gister GoW3 uitgespeeld, wat een heerlijk spel zeg. Te bruut gewoon, vooral aan het einde:

spoiler:
Ik bashde echt een paar minuten lang het gezicht van Zeus, wist niet dat je op een gegeven moment gewoon kon stoppen lol
Same here. na een tijdje had ik hem toch door, dus stopte ik en toen was het ook gelijk gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Volgens mij moet komende week de ultimate edition uitkomen voor nederland/europa.

Iemand die toevallig weet waar deze al te pre-orderen is?

Edit:
In plaats van de ultimate edition ben ik wel deze tegen gekomen.
http://www.bol.com/nl/p/g...04004009065620/index.html

Zonder allerlei poespas. Alle 3 de delen van GoW in 1.

[ Voor 43% gewijzigd door Refragmental op 25-04-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

gisteren clash of the titans in bios gezien, en vond wel leuk dat je beetje zelfde dingen ziet als in gow3.
medusa is precies zelfde, die vliegende demonen zijn hellemaal zelfde. alleen jammer dat in de film geen titans te zien zijn , maar de kraken was wel gaaf.
wat ik gaaf zou vinden is een gow film en dan echt zo bruut zoals de game is, lekker raggen en rossen.
dan met tegenwoordige film technieken kan je er iets speciaals van maken lijkt me :D
vorige week de game weer uitgespeeld, ditmaal op easy en ik vond het ineens echt een heel leuk spel.
op normal was ik soms hellemaal lijp van frustraties :P
ga hem nog keertje doen voor de laatste trophies zoals de 1000 hit en de rest.(maybe op titan maar denk nie :P)
vind het een gave franchise en hoop echt op een nieuwe game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
v8power67 schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:04:
gisteren clash of the titans in bios gezien, en vond wel leuk dat je beetje zelfde dingen ziet als in gow3.
medusa is precies zelfde, die vliegende demonen zijn hellemaal zelfde. alleen jammer dat in de film geen titans te zien zijn , maar de kraken was wel gaaf.
wat ik gaaf zou vinden is een gow film en dan echt zo bruut zoals de game is, lekker raggen en rossen.
dan met tegenwoordige film technieken kan je er iets speciaals van maken lijkt me :D
vorige week de game weer uitgespeeld, ditmaal op easy en ik vond het ineens echt een heel leuk spel.
ga hem nog keertje doen voor de laatste trophies zoals de 1000 hit en de rest.(maybe op titan maar denk nie :P)
Speel je hem toch op titan uit met die Glitch, met oneindig leven moet het toch lukken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

noteboeki schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:36:
[...]

Speel je hem toch op titan uit met die Glitch, met oneindig leven moet het toch lukken lijkt me :)
Welke glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

v8power67 schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:04:
Grappig is dat he, dat soms games op EASY gewoon leuker zijn. So what dat het niet "cool" is ofzo. Ik heb destijds Uncharted 2 in een weekendje op easy uitgespeeld. Vond het heerlijk. Gewoon soort interactieve film kijk je dan omdat je niet 122 keer bij hetzelfde stuk doodgaat.

Maar goed, ben nu wel met GoW1+2 bezig en die wil ik wel allebei in Normal uitspelen. Mag dit keer een klein beetje uitdaging inzitten. Maar die maffe dingen als TITAN mode enzo... dat laat ik aan de jeugd van tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW1 en 2 vond ik echt helemaal te gek. Lekker over de top, grafisch top en heerlijke gameplay. Kratos is echt bruut! :P

Ik zit nog een beetje te twijfelen over GoW3. De demo ziet er wel gelikt uit. Maar ik kan me ook wel een beetje vinden in de review van Yahtzee: http://www.escapistmagazi...ation/1595-God-of-War-III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:08:
GoW1 en 2 vond ik echt helemaal te gek. Lekker over de top, grafisch top en heerlijke gameplay. Kratos is echt bruut! :P

Ik zit nog een beetje te twijfelen over GoW3. De demo ziet er wel gelikt uit. Maar ik kan me ook wel een beetje vinden in de review van Yahtzee: http://www.escapistmagazi...ation/1595-God-of-War-III
Haha funny die review! Hij heeft wel 'n punt. Ik heb de volgorde beetje verkeerd gespeeld, heb eerst GoW3 uitgespeeld, daarna GoW1 en ben nu halverwege (ongeveer, net die shitty dikke bitch van een Euryale omgelegd) GoW2. Maar ei-gen-lijk boeit het hele verhaal niet zo wat mij betreft (het grote nadeel wat Yahtzee noemt), het is gewoon hack, slash en vette grafix. GoW3 ziet er wat dat betreft (uiteraard) wel het lekkerste uit en ik had bij GoW3 wel het meeste een "WAUW! KICK ASS!" gevoel van de drie. Maar dat is vooral omdat het er lekkerder uitziet. Aside from that is het niet veel meer dan "we hakken nog even vrolijk verder"... :)

Oke, nu weer verder met GoW2... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
noteboeki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:01:
[...]
Is meer voor de spielerij die combat arena.
Heb wel ergens gelezen dat er een glitch is met die arena waardoor je schijnbaar met eindeloos health, magie en items een gewone gameplay kan doen en zo eenvoudig titan of chaosmode kan halen en zelfs
hele stukken kan overslaan...
Gevonden.
http://www.ps3trophies.or...-way-beat-titan-mode.html

En hier tips om de challenges goed te doorstaan.
http://www.ps3trophies.or...llenge-olympus-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Kom op mensen het gaat om "TITAN" niet eens de allermoeilijkste moeilijkheid. Ja er zijn bepaalde gevechten pittig.. maar zeker niet onhaalbaar. daarbij speel je het spel imo het best op de hogere moeilijkheids graden. Op "easy" is het gewoon domweg hakken. Blokken hoef je bv helemaal niet.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ik heb liever lol in een game dan dat mn bloeddruk steigt van frustratie :P
heb hem al op normal uitgespeeld en vond ik al verschrikkelijk irritant en ik genoot totaal niet van het milioen x dood gaan, op easy was het gewoon gaaf en voel je je ook echt heerser en meester :D
en je kan gewoon echt goed genieten van de graphics :D waar ik de game onderanderen ook voor heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Zie ook het probleem niet zo hoor…

Ik liep pas tegen deze glitch aan toen ik al zo een beetje driekwart in titan op weg was (en toch ook wel behoorlijk wat frustaties heb gehad) dus heb er geen gebruikt van gemaakt.
Maar kan me goed voorstellen dat als je er moeite mee hebt en zonder al te veel frustaties toch graag de platina wilt halen de glitch toch geweldig is.
Als ik er niet doorgekomen was zou ik hem ook erin geknald hebben (laten we ons nou niet roomser als de Paus voordoen) hadden ze er maar voor moeten zorgen dat dit niet mogelijk was, toch?

Tuurlijk moet je je spelstijl aanpassen op een zwaardere moeilijkheid maar de allereerste keer GOW III op easy was voor mij toch ook echt de leukste, aangezien je gewoon op een leuke manier lekker met het spel bezig bent en niet zoals op Titan/Chaos gewoon soms een uur tegen zo een &%#@$* Boss aan het klooien bent…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Zo moeilijk was de game toch niet op normal of...?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
aramdin schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:55:
Zo moeilijk was de game toch niet op normal of...?
Nee, op normal liep ik er zonder al te veel kleerscheuren doorheen, op Titan, dat is een ander verhaal... daar heb ik nou toch wel paar keer gezien '' wil u naar easy gaan '' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Geen idee hoe normal was.
Aangezien dit mn eerste GOW ben ik begonnen op easy en dit was ook echt een
makkie was er redelijk snel doorheen.
Vervolgens direct daarna op titan begonnen voor de rest v.d. throphies en dit vondt ik toch
best wel behoorlijk pittig (en frustating) zo nu en dan.
Heb bv ook beide Uncharteds op crushing uitgespeeld en vondt ik toch een heel stuk eenvoudiger...

Maar goed, dit maakt ook niet uit.
Gaat erom als iemand met die glitch op Titan er doorheen wil voor de plat, who cares, toch?

[ Voor 14% gewijzigd door noteboeki op 26-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
noteboeki schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:27:
Gaat erom als iemand met die glitch op Titan er doorheen wil voor de plat, who cares, toch?
Wie zit je dan te foppen :+

Tuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar zo ondoenbaar is het ook niet. Daarbij gaat imo veel verloren door er op easy doorheen te slashen. Je hoeft dan echt nergens rekening mee te houden.
Althans battlewise, je kan natuurlijk mis springen :9

[ Voor 6% gewijzigd door HoefMeistert op 26-04-2010 13:43 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Ach ja, ik begrijp je standpunt en of je jezelf nou fopt of niet, belangrijkste is dat je er vooral veel plezier aan beleefd.
Bij de een is dat heel tactisch spellen met blocken en op de juiste momenten aanvallen met de perfecte moves/combo’s en bij de ander is dat gewoon
er doorheenslashen zonder echt te hoeven nadenken bij battles en genieten van de puzzels en al het grafishe geweld.

Iedereen gebruikt toch ook wel eens een walkthrough of spiekt een op Youtube om te kijken hoe iemand anders door een bepaald stuk heen komt?
Is toch ook geen cheaten of jezelf foppen maar gewoon gebruik maken van de mogelijkheden…

Ik zou zeggen gaan voor die easy plat, gewoon omdat het kan! :+

Nu maar weer On Topic denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Eindelijk de game op Titan uitgespeeld, wat een drama was dit zeg, heeft me slechts 3 weken geduurd ( kwam ook door m'n xbox :P )

Nu nog een keertje op Easy voor de laatste 3 trophies, en dan issie 100% klaar, en dus platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

spaceboy schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:47:
[...]
Maar goed, ben nu wel met GoW1+2 bezig en die wil ik wel allebei in Normal uitspelen. Mag dit keer een klein beetje uitdaging inzitten. Maar die maffe dingen als TITAN mode enzo... dat laat ik aan de jeugd van tegenwoordig ;)
Dat is een bekend gevoel. Ik ben dus nu met GOW1 bezig op God, en het is soms zo :( :/ :X 8)7 |:( frustrerend dat ik me meer zit te irriteren dan aan het genieten van de game :( Ik weet nu al dat wanneer ik hem ooit ng een keer speel dat het gewoon op Titan zal zijn met een kostuum, dan is het ook lekker pittig maar niet zo slecht voor de bloeddruk :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Toch jammer he, ben nu op Easy begonnen voor de laatste trophies, maar toch jammer dat je de filmpjes niet kan doorspoelen, want na 2x doorspelen ken ik die wel...

Wat ook jammer is dat in mijn geval de Godly Possession compleet nutteloos zijn... terwijl ze juist zo sterk zijn.... oh well, zucht.

[ Voor 29% gewijzigd door Fatal Mind op 27-04-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

nou ik vond normal al moeilijk genoeg, en ik ga nie voor trophys meer heb ik besloten.
ik heb een xbox voor de achievents :D vind trophys nie zo leuk eigenlijk in gow3.
ik ga hem egt niet op titan uitspelen want dan mag ik dalijk nieuwe tv kopen van frustratie ;)
maar is wel vette game en ga zeker nog een keer uitspelen, ben benieuwd naar de dlc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Son Goku schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:31:
[...]

Dat is een bekend gevoel. Ik ben dus nu met GOW1 bezig op God, en het is soms zo :( :/ :X 8)7 |:( frustrerend dat ik me meer zit te irriteren dan aan het genieten van de game :( Ik weet nu al dat wanneer ik hem ooit ng een keer speel dat het gewoon op Titan zal zijn met een kostuum, dan is het ook lekker pittig maar niet zo slecht voor de bloeddruk :P
Och, dat hoort bij gamen toch? Dat het soms super frustrerend is? Maar des te beter het gevoel als je het dan wel haalt. ;) Als alles van het leien dakje gaat voelt het in elk geval voor mij niet als een "prestatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat is ook weer zo. Toen ik gisteren na 10 pogingen eindelijk die Minotaur verslagen had was er wel ff een kleine egoboost aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:31:
[...]

Geloof me, het is meer dan de moeite waard op het op God mode uit te spelen. Als het eenmaal gelukt is voel je je tamelijk briljant O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Refragmental schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:46:
Volgens mij moet komende week de ultimate edition uitkomen voor nederland/europa.

Iemand die toevallig weet waar deze al te pre-orderen is?

Edit:
In plaats van de ultimate edition ben ik wel deze tegen gekomen.
http://www.bol.com/nl/p/g...04004009065620/index.html

Zonder allerlei poespas. Alle 3 de delen van GoW in 1.
Die lag bij e-plaza al op de dag van de release van de gewone versie.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
tilburgs82 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:16:
[...]

Die lag bij e-plaza al op de dag van de release van de gewone versie.
Nope, dat was de collectors edition.
Die is anders dan de ultimate edition.
De ultimate edition is een grote doos met de 3 god of war delen, een paar soundtrack cd's, kaarten en nog wat meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Heb altijd al GoW (de hele collectie) willen spelen, dus als mensen dat nog met mij willen die hem nog niet hebben: Hij is er vandaag voor €30 ( http://www.gameoffer.nl/ )

Redelijk brute aanbieding denk ik? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nap op 30-04-2010 12:42 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Zo heel spectaculair is die aanbieding niet, meerdere winkels in Nederland bieden 'm voor €30 aan en in het buitenland kan je 'm onder de €25 vinden: Budgetgaming: God of War Collection. Maar €28 thuisbezorgd is best aardig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 30-04-2010 12:43 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mute schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:43:
Zo heel spectaculair is die aanbieding niet, meerdere winkels in Nederland bieden 'm voor €30 aan en in het buitenland kan je 'm onder de €25 vinden: Budgetgaming: God of War Collection. Maar €28 thuisbezorgd is best aardig :)
Is inderdaad niet een SUPERstrakke aanbieding. Heb zoiets een paar weken terug ook betaald (35 euro ofzo). Maar hoe dan ook kan ik deze disc echt aanraden, heb er na GoW3 erg veel plezier aan beleefd. En nog steeds trouwens. Nog ff wat meer trophies halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Nou, eindelijk uitgespeeld op Titan. Ik was vorige week gebleven bij het laatste gedeelte van de Labyrinth en dacht dat dat laatste gevecht het moeilijkste zou zijn (op Zeus na). Ik had vandaag eindelijk weer eens tijd dus ik ging er even goed voor zitten. ;) Dat laatste gevecht in de Labyrinth is nog wel cool en goed te doen, maar vlak erna als je bij de Three Judges komt moet je zo'n 3-koppige hond verslaan. Dat is echt met afstand het moeilijkste uit heel Titan mode. Ik heb daar wel 2-3 uur op lopen falen denk ik zo. Uiteindelijk een paar goeie tips op internet gevonden en na veel moeite toch gelukt. :+

Zeus was een lachertje, want daar heb ik soort van lopen cheaten. In het gedeelte in Gaia kan je namelijk met Nemesis Whip non-stop L1+rondje drukken en dan kan hij niks doen. :P En als ie dan toch een aanval er tussendoor krijgt heal je jezelf weer vol bij Gaia's hart. Mocht ie zelfs een kloontje spawnen gebruik je je magic. Het kostte me 2 pogingen in totaal. Op zich wel zonde, maar na die 3-koppige hond had ik het wel gezien met Titan mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Ik ben nu bezig met God of war 3, op Hard. Die hond die je hier boven noemt is inderdaad een bitch zeg, ongelofelijk. Het irritante met die kleine kuthondjes is dat je ze kan pakken en naar die grote toe trappen, maar als die animatie nét klaar is en er ontploft er een naast je, wordt je wel geraakt. Dat nog 4x en je bent dood.

Vooralsnog ben ik niet super onder de indruk van GoW3. Op wat coole nieuwe moves na is het net alsof ik de vorige delen zit te spelen. Verder vind ik veel van de omgevingen ook een beetje te vergezocht. Blijft een goede game, maar dan raakte iets als Uncharted 2 mij meer. Dat is pas echt een prachtige game die zichzelf goed heeft vernieuwd, en dat zelfs op dezelfde console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
PHiXioN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 21:48:
Ik ben nu bezig met God of war 3, op Hard. Die hond die je hier boven noemt is inderdaad een bitch zeg, ongelofelijk. Het irritante met die kleine kuthondjes is dat je ze kan pakken en naar die grote toe trappen, maar als die animatie nét klaar is en er ontploft er een naast je, wordt je wel geraakt. Dat nog 4x en je bent dood.

Vooralsnog ben ik niet super onder de indruk van GoW3. Op wat coole nieuwe moves na is het net alsof ik de vorige delen zit te spelen. Verder vind ik veel van de omgevingen ook een beetje te vergezocht. Blijft een goede game, maar dan raakte iets als Uncharted 2 mij meer. Dat is pas echt een prachtige game die zichzelf goed heeft vernieuwd, en dat zelfs op dezelfde console!
Voor mij was de beste tip die ik had gelezen: die hondjes-schoppen-tactiek voornamelijk links laten liggen en gewoon met je Nemeus Cestus hem van achteren proberen te raken. Als je dodge, hit, dodge, hit etc doet dan word je bijna nooit geraakt en gaat ie vele malen sneller dood. Mocht ie vervelend in een hoekje staan kan je alsnog hondjes naar hem toe trappen.
Met die hondjes schoppen deed ik trouwens het volgende: eerste hondje schoppen, dan dodgen omdat het 2e hondje ontploft en als het goed is komt het 3e hondje vlak bij je en kan je die ook nog schoppen. Als je ergens misgrijpt moet je meteen wegdodgen anders is de kans erg groot dat er inderdaad eentje naast je ontploft.

Zodra die extra vijanden erbij komen, met je Claws of Hades de Gorgon Serpent casten en kan je ze in 1 hit dood maken, scheelt een hoop gedoe. Je kan ze echter maar 2x casten met een volle magic balk, dus je moet het beide keren wel precies goed doen (Serpent mag niet doodgaan, moet wel de juiste vijand pakken, etc). Erg pittig nog steeds.

Gister ook de challenges gedaan en dat is toch wel een stuk makkelijker dan dit vond ik. Ik heb nu m'n platinum trophy binnen, dus ga ik me maar eens wagen aan deel 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb god of war 3 nu toch ook uitgespeeld. Graphics top, geen echt frustrerende of onduidelijke stukjes. Ik vond hem echter wel kort, en ook niet hele memorabele levels. Alleen het gevecht op Gaia en Chronos waren echt vernieuwend. Ik denk deel 2 > 1 > 3.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Thijs schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:34:
[...]

Voor mij was de beste tip die ik had gelezen: die hondjes-schoppen-tactiek voornamelijk links laten liggen en gewoon met je Nemeus Cestus hem van achteren proberen te raken. Als je dodge, hit, dodge, hit etc doet dan word je bijna nooit geraakt en gaat ie vele malen sneller dood. Mocht ie vervelend in een hoekje staan kan je alsnog hondjes naar hem toe trappen.
Met die hondjes schoppen deed ik trouwens het volgende: eerste hondje schoppen, dan dodgen omdat het 2e hondje ontploft en als het goed is komt het 3e hondje vlak bij je en kan je die ook nog schoppen. Als je ergens misgrijpt moet je meteen wegdodgen anders is de kans erg groot dat er inderdaad eentje naast je ontploft.

Zodra die extra vijanden erbij komen, met je Claws of Hades de Gorgon Serpent casten en kan je ze in 1 hit dood maken, scheelt een hoop gedoe. Je kan ze echter maar 2x casten met een volle magic balk, dus je moet het beide keren wel precies goed doen (Serpent mag niet doodgaan, moet wel de juiste vijand pakken, etc). Erg pittig nog steeds.

Gister ook de challenges gedaan en dat is toch wel een stuk makkelijker dan dit vond ik. Ik heb nu m'n platinum trophy binnen, dus ga ik me maar eens wagen aan deel 1 en 2.
Zoals je het uitlegt maak je geen vrienden met Marianne Thieme. :)

"Met die hondjes schoppen deed ik trouwens het volgende: eerste hondje schoppen, dan dodgen omdat het 2e hondje ontploft en als het goed is komt het 3e hondje vlak bij je en kan je die ook nog schoppen. "

Leest wel geestig weg zo. _/-\o_

Die claws of hades gaan voor mij nog een probleem worden. Ik heb deze namelijk nog niet geupgrade. Al mn souls zitten in de Cestus en dat wapen dat je als laatst krijgt.

Vandaag weer tot mijn frustratie die baas niet geslacht. Het gaat echter tegen mijn principes in om op easy verder te gaan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, GoW3 uitgespeeld op normal, nu al een tijd op hard bezig (net Cronos afgeslacht).

3 is wel een stuk gemakkelijker dan 1&2 (PS2), zowel qua gevechten als qua puzzels (waarvan er iets te weinig in 3 zitten). Ik herinner me dat ik uren heb geprobeerd om Ares op normal mode te doden in GoW1. In GoW2 zaten er ook enkele moeilijke stukken, zoals die kamer waar je een standbeeld naar voor moet schuiven terwijl er constant vijanden spawnen en er regelmatig een golf van vuur op je afkwam.

Qua puzzel was enkel deze in Hera's tuin noemenswaardig, jammer.

Het ziet er nu allemaal wel veel mooier uit, en de gevechten op de rug van titanen zijn indrukwekkend, maar de omgevingen van 1 & 2 waren toch iets mooier, zoals Athene, de woestijn, de Steeds of Time, enzoverder..

Toch maar de GoW Collection voor de PS3 besteld.

GoW3 is ietsje té casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Alhoewel ik GOW III toch wel erg gaaf vond om te spelen ben ik het hier toch ook wel een beetje mee eens.
Grafisch helemaal top maar qua gameplay inderdaad niet echt spectaculair.

Ben nu een heel eind op weg in Darksiders en alhoewel grafisch niet zo geweldig als GOWIII, maar toch wel positief verrast door de gameplay.
Het is dan wel niet een heel erg moeilijk spel maar de mogelijkheden, het uitzoekwerk (ook in Bossfights) en de puzzels, zitten toch wel heel erg goed in elkaar, er zitten echt hele gave en doordachte (lange) puzzels in…
Het komt een beetje langzaam op gang maar eenmaal verder erg leuk en wat mij betreft een dikke aanrader voor mensen die houden van dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ben nu zo'n halfuur bezig met GoW III,
Wat ziet dit spel er schitterend uit zeg! :o Alleen al het hoofdmenu is zo overduidelijk ''Full HD"
Echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RisingSun schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:18:
Ben nu zo'n halfuur bezig met GoW III,
Wat ziet dit spel er schitterend uit zeg! :o Alleen al het hoofdmenu is zo overduidelijk ''Full HD"
Echt geweldig!
Jammer dat ie gewoon op 720p draait ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
In de meeste gevallen zal het erg lastig zijn om verschil te zien tussen 720p-->1080p...
Heb er in iedergeval geen moeite mee dat het "maar" 720p is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Gisteren deel 1 uitgespeeld van de collection-box >:) , hele game op normal gespeeld... alleen de eindbaas... man-man-man ik werd er helemaal gek van. Ook dat geluid dat ie maakte! Kan het niet meer horen! Heb flink zitten vloeken op de bank. Uiteindelijk heb ik me laten verleiden en echt de allerallerallerlaatste baas op Easy afgerond. Ik voelde me wel een beetje vies O-) , maargoed voor de trophy maakte het volgens mij niet meer uit.

Nu bezig met deel 2: ziet er nu al 3x beter uit dan deel 1. Besturing voelt bij GOW2 ook wat intuïtiever aan dan bij het eerste deel.

Eén ding dat ik tot nu bij beide delen slecht vind: de velden waarbij je van plateau naar plateau moet springen/zwaaien/vliegen etc. Het is soms onduidelijk waar je heen moet en je moet soms wel heel precies springen... (Icarus Wings argh!). Ik hoop dat dat bij deel 3 beter is geregeld.

Maargoed al met al zit hier een tevreden GOW speler hoor! :9 Deel 3 ligt al klaar, maar ik wil echt de spellen en chronologische volgorde uitspelen.

[ Voor 5% gewijzigd door artacis op 20-07-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Goed zo, dat is ook het beste om het verhaal te begrijpen. Vriend van me heeft alleen deel 3 gespeeld en dan mis je ook echt wat, moest in 5 minuten de verkorte versie vertellen haha.

Ik moet in deel 3 nog de arena's uitspelen, al vraagt Bad Company 2 meer mijn aandacht dan GOW3 :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 10:06
Gisteren begonnen aan dit spel. Ik had nog nooit eerder een GOW spel gespeeld ivm het ontbreken van een PS. Moet zeggen dat ik behoorlijk geimponeerd ben door de openingsscene. Prachtig in beeld gebracht.

Nu kan ik me al voorstellen dat ik hierna nog deel 1 en 2 wil spelen. ZIjn die games nog geoptimaliseerd nadat ze naar de PS3 zijn geport! Of is het gewoon de oude game in hetzelfde jasje? Ben nogal een grafix hoer en zal daarom nogal moeite hebben om zo een stap terug te doen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb ze in chronologische volgorde gespeeld (heb ze niet gespeeld op de ps2) en vond deel 1 er best netjes uitzien voor een PS2 titel, totdat ik deel 2 zag, die is nog een stukje mooier en deel 3 is uiteraard de klapper :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik zou gewoon chronologisch spelen als je het echt wil steefje... niet alleen in graphics ga je achteruit, maar ook qua mogelijkheden in het vechten etc ga je achteruit.

GOW 1 en 2 zijn wel HD gemaakt, dus het ziet er niet slecht uit, maar de modellen zijn beslist upscaled ps2 modellen met weinig detail.
GOW1 vind ik echt clunky aanvoelen in gevechten als je deel 3 speelt. Al je speciale moves zijn zo clunky dat ze altijd onderbroken worden, je rekent alleen op een paar snelle combo's en magic... deel 2 lost dit al ietsje op en deel 3 heeft veel bruikbare wapens, waardoor het vechten veel plezieriger is.

Neemt niet weg dat qua verhaal en omgevingen deel 3 outdone word door zijn voorgangers.... ook al hebben die minder grafisch geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Je verwoordt het precies goed (jouw laatste zin)!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
@ Steefje. Ik had hetzelfde dilemma: ik kreeg alledrie de games tegelijk binnen. Mezelf kennende kan ik waarschijnlijk niet echt genieten van deel 1& 2 als ik deel 3 al heb gespeeld. Een goede reden dus om met deel 1 te beginnen!

Ik heb nu 1 uitgespeeld en ben met 2 een heel eind op weg. Zoals Emersion zegt: deel 1 voelt best clunky aan (zelfs al in vergelijking met deel 2). Als je bij deel 3 begint, zullen bij 1&2 niet alleen de graphics je tegenvallen. Hoewel deel 1 er aardig uitziet, kon ik wel merken dat het een wat ouder spel is: het level-design, de voorspelbaarheidfactor en vooral de besturing. Bij nieuwe games is het allemaal een wat meer filmische ervaring.

Als je er veel waarde aan hecht om het hele verhaal te kennen, dan is deel 1 de beste keuze. Aan jou de keuze natuurlijk :)

PS: als ik nu onderweg ben speel ik op de PSP 'God of War: Chains of Olympus' . Heerlijk spel! Spelervaring is beter dan bij deel 1 op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Dit weekend GOW 2 uitgespeeld. Heerlijke game! Op naar deel 3, maar eerst nog even de PSP versie uitspelen... :)

Trouwens hier ingame beelden van de nieuwe PSP GOW: God of War: Ghost of Sparta.

http://www.gamer.nl/video...od-of-war-ghost-of-sparta

Arme Midas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel ben ik bezig met GOW I uit de GOW collection. Ondanks de wat gedateerde graphics is het een fantastisch spel dat soms best pittig kan zijn. Toch maar eens GOW III ook in huis halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:21:
Momenteel ben ik bezig met GOW I uit de GOW collection. Ondanks de wat gedateerde graphics is het een fantastisch spel dat soms best pittig kan zijn. Toch maar eens GOW III ook in huis halen :)
Wacht maar tot je bij de Challenges komt...omg wat een hel is dat :X (In Gow 3 kan je er 1 halen en dan saven, in GOW1 moet je ze allemaal in 1 speelsessie doen..AARG!)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel echt hopeloos vast bij de The Challenge of Poseidon. Ik kom maar niet op normal difficulty voorbij de rot honden. Bijna niet te verslaan die krengen :(

Hier dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat is volgens mij goed te doen (al is het irritan), weet niet of je dit ook al had gelezen:

http://uk.guides.ign.com/guides/661321/page_17.html

Ik heb die guide gevolgd.

Ben zelf momenteel GOW3 aan het spelen op Titan mode om mn eerste Platinum trophy te halen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:12:
Ik zit momenteel echt hopeloos vast bij de The Challenge of Poseidon. Ik kom maar niet op normal difficulty voorbij de rot honden. Bijna niet te verslaan die krengen :(

Hier dus:

[video]
Ik maak eerst die kleintjes af voordat ze kunnen groeien en ga dan pas over op de grotere. Ik gebruik ook veel grab / O om ze te gooien want dat doet weer die damage op de rest. En anders kan je nog altijd die bliksem power up gebruiken, ben ff de naam vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt :) Ik heb het als volgt gedaan. Met een level 2 Medusa onmiddelijk de Cerebus (driekoppige hond) laten verstenen en daarna kapot slaan. Daarna de kleine hondjes aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ahh goed, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Onder het mom van "beter laat dan helemaal niet" heb ik zojuist GoW Collection op marktplaats gekocht voor 25,- hopelijk is het een beetje te doorstaan met de achterhaalde graphics... :P maar het leek me toch wel leuk om deze delen te spelen voor GoW3.

Zag dat GoW3 ook al voor 30,- te krijgen is, dat is dan het voordeel om zolang te wachten :P alhoewel het leuker is om tijdens de hype te spelen natuurlijk ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoW Collection is echt een aanrader, ben nu klaar met GoW I en ben momenteel bezig met GoW II. De graphics van GoW II zien er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja dat heb ik vaker gehoord, maar ja GoW 2 was ook echt de max wat de PS2 kon aangezined ie game op het einde van de Ps2 levenscyclus uit is gekomen., die game is relatief kort voor de release van de PS3 uitgekomen... het had evengoed een Ps3 release titel kunnen zijn.

kijk dan ook het meest op tegen de GoW1 graphics en speelbaarheid :P

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 01-09-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ben bijna klaar met uitspelen op Titan mode, inmiddels bij Zeus beland. Had ook de aMAZEd trophy niet, dat was ook irritant zeg op Titan (vooral laatste battle). En dan die Cerberus met die Satyrs...dat heeft me mn magic gekost haha (en veel retries lol)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:06:
Ja dat heb ik vaker gehoord, maar ja GoW 2 was ook echt de max wat de PS2 kon aangezined ie game op het einde van de Ps2 levenscyclus uit is gekomen., die game is relatief kort voor de release van de PS3 uitgekomen... het had evengoed een Ps3 release titel kunnen zijn.

kijk dan ook het meest op tegen de GoW1 graphics en speelbaarheid :P
De speelbaarheid van GoW 1 is heel erg goed, de graphics zijn geen PS3 graphics maar de lol is er zeker niet minder om :) Ik vond GoW 1 erg leuk om te spelen maar het is beslist geen makkelijk spel.

• aramdin
Ahh gister ging ik weer stuk bij de battle met Zeus. Dan ben ik bijna voorbij het eerste gedeelte en maak ik een cruciale fout en doet hij die 3 stage punch met die klap op het einde. Als je die 2 x krijgt op Titan is het einde oefening :) Na paar keer proberen weer ff gestopt, soon weer proberen.

@Stacheldraht
Sluit ik bij aan, GOW1 vond ik erg indrukwekkend. Begint al gelijk goed met de Hydra :D

[ Voor 15% gewijzigd door aramdin op 02-09-2010 12:38 ]

Instagram / YouTube

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hehe nou ben benieuwd, mij n GoW Collection is gister verzonden... kan dus vandaag binnen komen :9

• aramdin
Have fun :)

Mocht je hulp nodig hebben, check dan de uitgebreide walkthroughs op IGN.com > http://uk.guides.ign.com/guides/29855/

[ Voor 84% gewijzigd door aramdin op 02-09-2010 16:16 ]

Instagram / YouTube

Verwijderd

Die IGN guides zijn erg goed, verder heb ik op youtube heel veel gehad aan de GoW walkthroughs van ravenvanhelsing: YouTube: Kanaal van RavenVanHelsing

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

denk dat ik maar gewoon op easy ga spelen :P

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:20:
denk dat ik maar gewoon op easy ga spelen :P
Zou ik niet doen, met easy worden je tegenstanders wel heel erg zwak in tegenstelling tot alle puzzels en minigames die even moeilijk blijven. Ik vond normal voor de regelmatige console gamer best te doen.

• aramdin
Zeker, gewoon op normal spelen! Easy is zonde voor de spelbeleving, ook niet accepteren als je een paar keer achter elkaar dood gaat.

[edit]
Yes! Eindelijk mn eerste Platinum trophy binnen met GoW3 :)

[ Voor 21% gewijzigd door aramdin op 03-09-2010 00:26 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Game gister binnen gekregen.... nog niet veel gespeeld omdat ik Modnation Racers ook net had :P

Maar om 11 uur toch "even" proberen voordat ik op bed ga.... Dan zit je dus tot 1 uur te gamen. bevalt goed, als het zo blijft sla ik mij wel door deel 1 heen (letterlijk :P) besturing levert soms wel wat irritatie op omdat ik intuïtief aan het rechterpookje zit om de camera te verplaatsen... dat werkt dus niet met als gevolg dat ik een paar keer ergens afgerold ben :P Grafisch valt het me nog niet eens heel erg tegen voor een game van 5-6 jaar oud.... scheel natuurlijk dat ze de boel aardig opgepoetst hebben want de game is nauwelijks kartelig oid... het is vooral een gebrek aan detail.

Ben benieuwd hoeveel uurtjes erin zitten, kheb net die slangen mevrouw verslagen en haar hoofd gekregen om vijanden te verstenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er aardig wat uur inzitten, want geloof me het is echt geen makkelijk spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah die boss-fights duren ook wel lang, die 3 koppige zeedraak (eerste boss) ben ik voor mijn gevoel wel een half uur mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:53:
mjah die boss-fights duren ook wel lang, die 3 koppige zeedraak (eerste boss) ben ik voor mijn gevoel wel een half uur mee bezig geweest.
Als ik dat lees, zou ik het positief ervaren. Korte boss fights is niets :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat idee had ik ook, vond het alles behalve makkelijk om die 1ste Boss Fight te winnen

Instagram / YouTube

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste