Ik ben denk ik al te laat ben met melden, maar mocht je er nog een hebben: heel graagIntroga schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:06:
Bij de Media Markt in Eindhoven ligt een flinke stapel PSN vouchers bij de PS3 games sectie waarmee je de Apollo skin kunt downloaden voor GoW III. De vouchers zijn nog geldig t/m 14-04.
Voor de liefhebbers kan ik a.s. dinsdag, mits voorradig, een stapel vouchers meenemen en de codes mailen.
Snap er niets van....
Heb de game nu bijna helemaal uitgespeeld, maar mis nog steeds de Bloody Hell-Trophy .
Lijkt me toch sterk dat je aan het einde van de game nog geen 500 buckets bloed over je heen hebt gehad...
Heb de game nu bijna helemaal uitgespeeld, maar mis nog steeds de Bloody Hell-Trophy .
Lijkt me toch sterk dat je aan het einde van de game nog geen 500 buckets bloed over je heen hebt gehad...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
ben weer opnieuw begonnen.
ben lekker op easy gaan spelen want vond hem op normal al pittig genoeg en ga nu voor een trophy en lol playthrough.
moet zeggen ik waardeer de game nu gewoon veel meer dan op normal.
je hebt nu tijd om echt op graphics en secrets te letten.
heb nu al meer secret boxes gevonden.
gaaf spel zeg die sfeer druipt er compleet vanaf.
heerlijk!!
ben lekker op easy gaan spelen want vond hem op normal al pittig genoeg en ga nu voor een trophy en lol playthrough.
moet zeggen ik waardeer de game nu gewoon veel meer dan op normal.
je hebt nu tijd om echt op graphics en secrets te letten.
heb nu al meer secret boxes gevonden.
gaaf spel zeg die sfeer druipt er compleet vanaf.
heerlijk!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Pssttt... Brutal kills proberenFeaR1986 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:28:
Snap er niets van....
Ik kan morgen pas checken of ze de vouchers nog hebben, mocht dit het geval zijn dan neem ik er een voor je mee.vinom schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:19:
[...]
Ik ben denk ik al te laat ben met melden, maar mocht je er nog een hebben: heel graag
Doe ik...
Niets leuker dan hoofden eraf trekken en mensen boven je hoofd uit elkaar trekken. Maar qua orbs zou je wel zeggen dat ik die Trophy al zou moeten hebben. Hoe bruter de kill/combo hoe meer rode orbs en heb er nu iets van 20.000 met alles al maxed out van wapens
Anders tegen het einde maar net zo lang tegen Zeus aanbeuken totdat ik die Trophy heb. Aangezien je dat toch oneindig vol kan houden.
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 05-04-2010 23:47 ]
Owwkay vaag, had deze trophy redelijk snel volgens mij al voor Hades...FeaR1986 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:28:
Snap er niets van....
PSNID : HoefMeistert
Hier nog één ja, wel apart, misschien een bug ofzo ? Want ik bedoel als je alle wapens al op maximaal heb dan mist het ieder geval niet aan inzet.HoefMeistert schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:09:
[...]
Owwkay vaag, had deze trophy redelijk snel volgens mij al voor Hades...
Vreemd deze throphy al ergens halverwege ofzo gekregen...
Trouwens de Amazed throphy (zonder doodgaan/falen door het labyrinth ) min of meer als kadootje gekregen, ben daar 1 keer doodgegaan en vervolgens gestopt. De volgende keer begonnen met de autosave file en voila kreeg alsnog de throphy
Zijn overigens GOW deel 1&2 alleen samen te koop of ook apart en hebben beide throphies?
Trouwens de Amazed throphy (zonder doodgaan/falen door het labyrinth ) min of meer als kadootje gekregen, ben daar 1 keer doodgegaan en vervolgens gestopt. De volgende keer begonnen met de autosave file en voila kreeg alsnog de throphy
Zijn overigens GOW deel 1&2 alleen samen te koop of ook apart en hebben beide throphies?
[ Voor 5% gewijzigd door noteboeki op 06-04-2010 13:02 ]
Voor de PS3 zijn ze alleen samen te koop en ze hebben beiden trophies die zeer goed te doen zijn
[ Voor 89% gewijzigd door SToRM666 op 06-04-2010 13:34 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik ben laatst weer begonnen met GOW1 op m'n PS2, maar dan op de God Hard mode en man O man.. het is behoorlijk pittig
Bij die medusa waar je medusa's gaze krijgt ben je binnen 2 klappen al dood
Elk gevecht is nu een struggle for survival

[ Voor 34% gewijzigd door BlackEyedAngel op 06-04-2010 14:18 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Introga schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:06:
Bij de Media Markt in Eindhoven ligt een flinke stapel PSN vouchers bij de PS3 games sectie waarmee je de Apollo skin kunt downloaden voor GoW III. De vouchers zijn nog geldig t/m 14-04.
Voor de liefhebbers kan ik a.s. dinsdag, mits voorradig, een stapel vouchers meenemen en de codes mailen.

Ik heb het zo gehad met al die kut Trophies die niet werken: Assassin's Creed II had ik er ook al last van dat ik sommige Trophies pas helemaal op het eind kreeg en niet wanneer het moest (schilderij in Venetie en in die andere stad kopen, ik kreeg de Trophy pas nadat ik alles had gekocht). En zo zijn er nog wel meer dingen die gewoon niet lekker syncen. Nu zit er nog wel een replay waarde in God of War aangezien ik alle tien die items heb gevonden die door het spel heen zitten. Dus met die perks aan wil ik de game nog wel een keer spelen en dan wellicht op Titan. Hopen dat het dan wel lukt...Fatal Mind schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:41:
[...]Hier nog één ja, wel apart, misschien een bug ofzo ? Want ik bedoel als je alle wapens al op maximaal heb dan mist het ieder geval niet aan inzet.
Van sommige kan je inderdaad goed ziek zijn ja als zo een throphy niet werkt.
Je zal je bv maar door Titanmode heen worstelen met pijn en moeite en niet de throphy
krijgen aan het eind
Je zal je bv maar door Titanmode heen worstelen met pijn en moeite en niet de throphy
krijgen aan het eind

Komt goed. Ik heb zojuist +- 20 vouchers meegenomen, zal vanavond iedereen die gereageerd heeft wel even een PM sturen.
* Zuurstok wacht in spanning af
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Ik heb nu opeens echt heel veel zin om die Titan-mode te gaan spelen...noteboeki schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:41:
Van sommige kan je inderdaad goed ziek zijn ja als zo een throphy niet werkt.
krijgen aan het eind

Moet je wel eerst even de DM (Direct Message) functie aanzetten (PM (Push Message) kan alleen door crew verstuurd worden). Mocht je toevallig een voucher over hebben dan heb ik ook wel interesseIntroga schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:43:
[...]Komt goed. Ik heb zojuist +- 20 vouchers meegenomen, zal vanavond iedereen die gereageerd heeft wel even een PM sturen.
Om DM's te kunnen ontvangen moet je die functie aan hebben staan inderdaad (jij hebt hem echter al aan staan). Mocht je dit niet aan hebben staan dan kan je dat hier instellen. Onder het kopje "Privacy" zet je een vinkje achter "Direct messages".vinom schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:51:
Moeten wij die DM functie ook aan zetten om het bericht te ontvangen?
Mensen die DM aan hebben staan zijn trouwens te herkennen doordat ze

DM staat aan, maar nog geen icoontje onder mn ID... Ik kijk er vanavond wel even naar.Moet je wel eerst even de DM (Direct Message) functie aanzetten (PM (Push Message) kan alleen door crew verstuurd worden). Mocht je toevallig een voucher over hebben dan heb ik ook wel interesse
Die voucher code komt voor mekaar!
Edit: Ah logisch, DM naar jezelf is gewoon schizo...
[ Voor 20% gewijzigd door Introga op 06-04-2010 16:33 ]
Geen idee hoe ik die DM's aan moet zetten maar ben heel erg geinteresseerd in die Apollo Skin code, mocht je er nog eentje hebben, dan hou ik me aanbevolen!
Edit: Gevonden, DM staat inmiddels aan...
[ Voor 13% gewijzigd door Tovenaar op 06-04-2010 16:02 ]
Ik zit nog steeds te zoeken, maar kom het niet tegen.Tovenaar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:01:
Geen idee hoe ik die DM's aan moet zetten maar ben heel erg geinteresseerd in die Apollo Skin code, mocht je er nog eentje hebben, dan hou ik me aanbevolen!
zou vlgs mij onder voorkeuren moeten staan, maar geen idee, wellicht heb ik het al aan staan...
of kijk ik verkeerd?
Om het weer wat ontopic te krijgen:
Net voor de eerste keer uitgespeeld en na het doen van drie challenges maar besloten om een replay te doen van de gewone verhaallijn. Die challenges zijn echt een pain in the ass. Ik kom niet eens in de buurt van de tijden of scores die je moet neerzetten...
Net voor de eerste keer uitgespeeld en na het doen van drie challenges maar besloten om een replay te doen van de gewone verhaallijn. Die challenges zijn echt een pain in the ass. Ik kom niet eens in de buurt van de tijden of scores die je moet neerzetten...
Gewoon doen zoals ik hier heb uitgelegd.noteboeki schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:01:
[...]Ik zit nog steeds te zoeken, maar kom het niet tegen.
zou vlgs mij onder voorkeuren moeten staan, maar geen idee, wellicht heb ik het al aan staan...
of kijk ik verkeerd?
zo heb ik hem gekregen dus kan ik zeker aanbevelen (hehe wist neit dat ik ook gewoon kon stoppen met meppen zeker 5minuten heerlijk aggresief lopen rammen.FeaR1986 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:45:
[...]
Doe ik...
Niets leuker dan hoofden eraf trekken en mensen boven je hoofd uit elkaar trekken. Maar qua orbs zou je wel zeggen dat ik die Trophy al zou moeten hebben. Hoe bruter de kill/combo hoe meer rode orbs en heb er nu iets van 20.000 met alles al maxed out van wapens
Anders tegen het einde maar net zo lang tegen Zeus aanbeuken totdat ik die Trophy heb. Aangezien je dat toch oneindig vol kan houden.
Een vriend van me keek mee en zei ook tegen me "je mag nu wel stoppen hoor"LijkjeNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:13:
[...]
zo heb ik hem gekregen dus kan ik zeker aanbevelen (hehe wist neit dat ik ook gewoon kon stoppen met meppen zeker 5minuten heerlijk aggresief lopen rammen.
Zo, vandaag weer even zin / tijd gehad voor Gow3, en ik moet zeggen dat ik aardig vooruit gang geboekt heb qua trophies.
Toen ik begon vandaag zat ik op de 50%, nu heb ik er genoeg van, en nu zit ik op de 72%,
Heb nu de volgende trophies weer behaald:
- Souled out
- Nice Tan
- Maxed Out
- Eye Candy
- Feather Plucker
- Are you horny to win
Nog maar 4 trophies, dan issie platinum, aan het uitspelen op Titan mode word nu gewerkt, ik gok nog een paar uurtjes is die ook klaar.
Toen ik begon vandaag zat ik op de 50%, nu heb ik er genoeg van, en nu zit ik op de 72%,
Heb nu de volgende trophies weer behaald:
- Souled out
- Nice Tan
- Maxed Out
- Eye Candy
- Feather Plucker
- Are you horny to win
Nog maar 4 trophies, dan issie platinum, aan het uitspelen op Titan mode word nu gewerkt, ik gok nog een paar uurtjes is die ook klaar.
Denk dat de mijne echt bugged is. Kreeg bij Zeus eerst de Trophy van "Retribution" dus dat ik hem had vermoord. Daarna zeker nog minstens vijf minuten verder blijven bashen op zijn hoofd, maar helemaal niets. Plus dat het me dus sterk lijkt dat ik die Trophy niet al eerder heb verdiend...LijkjeNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:13:
[...]Zo heb ik hem gekregen dus kan ik zeker aanbevelen (hehe wist neit dat ik ook gewoon kon stoppen met meppen zeker 5minuten heerlijk aggresief lopen rammen.
Nu geef ik niets om Trophies als in de vorm dat ik een game er niet extra voor uit ga spelen om alles te halen. Maar vindt het gewoon wel rot als ik iets niet krijg waar ik wel recht op heb.
Ben nu ook op Titan mode bezig, op easy ren je er zo door heen maar dit is toch ff andere koek...
Zit nu tegen Hades aan te hikken en kom er nog maar niet aan voorbij
Vanavond maar weer eens verder hakken en zagen
Zit nu tegen Hades aan te hikken en kom er nog maar niet aan voorbij

Vanavond maar weer eens verder hakken en zagen
Als je ze nog hebt heel graag!!!Introga schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:06:
Controller die rammelt? Bij mij trilt ie niet (of ik merk al niet eens meer dat ie triltFeaR1986 schreef op maandag 05 april 2010 @ 03:06:
Net opnieuw begonnen met deeltje drie. Had de game even laten liggen omdat ik de game al tot 75% completion op de PS3 van de overbuurman had gespeeld. Maar nu op de eigen console dus serieus begonnen. Serieus in de trant van alles goed onderzoeken, dus heb nu al een aantal veren en ogen meer dan ik de eerste keer spelen had. Toch wel handig dat beetje extra health en magic. Ook wat serieuzer met het hoofd van Helios rond gelopen en zo wat geheime gangen ontdekt. Zit dan veelal maar een kist met rode orbs, maar het is beter dan niets. Zou eigenlijk de hele game eens met het hoofd van Helios in handen moeten spelen. Controller rammelde flink als ik gewoon eens een stukje aan het lopen was. Zou dan een geheim moeten zijn, maar heb het op sommige plaatsen niet kunnen vinden...
[ Voor 60% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-04-2010 11:20 ]
PSN id: PENo1
De GOW3 soundtracks;
http://www.godofwar.com/u...g3_trilogy_soundtrack.zip
http://www.godofwar.com/u...g3_trilogy_soundtrack.zip
Jup...P.E.No.1 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:56:
[...]Controller die rammelt? Bij mij trilt ie niet (of ik merk al niet eens meer dat ie trilt) Ik weet wel dat je iig goed moet letten op van die dwarrelende lichtgevende stofjes. Hier staat vaak een kist als je die beschijnt met HeliosHead. Ik kwam hier pas laat in de game achter dus ik heb al heel wat kisten gemist. Ik zag de dwarrelende lichtgevende stofjes wel maar wist niet wat ik ermee moest doen.
Had een paar keer dat ik door een gang liep met dat leuke zaklampje toen mijn controller ligt begon te trillen. Wat meer en meer rondgelopen en opeens was er een stuk rots weg en stond daar een kistje met rode orbs...
Thanks voor de tip, vind de muziek erg goed! (ben echter wel benieuwd of het net zo mooi klinkt zonder kratos er bij...
spoiler:
Vond het echter wel tegenvallen dat de scene met Afroditia niet in volle glorie te volgen was!
[ Voor 14% gewijzigd door Tovenaar op 07-04-2010 16:54 ]
Thank you! je hebt van mij een blij man gemaakt!
Vouchercode = verzonden.
Ik heb nog 6 vouchers over voor de liefhebbers...
Heb hem vanmiddag besteld bij mediaoffer, dus hij zou morgen binnen moeten zijn. Dan kan ik eindelijk aan de slag.
Als je er mij ook een wilt PMen? Alvast bedankt!Introga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
[...]
Vouchercode = verzonden.
in dat geval zou ik dolgraag zon code overnemen van je bvdank!Introga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
[...]
Vouchercode = verzonden.
En ontvangen, thanksIntroga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
[...]
Vouchercode = verzonden.
Als je ze nog hebt, hou ik me ook aanbevolenIntroga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
[...]
Vouchercode = verzonden.
Gisteravond eindelijk die gore hellhound met die 3 koppen verslagen op titan mode. Dat hondbeest zelf was nog wel te doen, maar die kleine dudes die ernaast spawnen (die met die lange stokken met zwaard eraan) zijn veel irritanter. Meerdere keren gehad dat ik die hond had verslagen, maar dat die kleine dudes me daarna dood maakte..Grrr!
En nu alleen nog Zeus verslaan, Ik heb de eerste 2 gevechten al gehaald, nu alleen het laatste stuk nog.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hehehe, daar zit ik nu ook, nog tips ? die pokke hond is idd het probleem niet, maar die satyrs ernaast... die zijn pas irriterend... ben d'r ondertussen achter dat de eerste ronde makkelijk zonder magic of wat kan, gewoon je boog + die honden terugschoppen, maar zodra die satyrs tevoorschijn komen is het voor mij vaak gedaan...Meelobee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:35:
[...]
Als je ze nog hebt, hou ik me ook aanbevolen
Gisteravond eindelijk die gore hellhound met die 3 koppen verslagen op titan mode. Dat hondbeest zelf was nog wel te doen, maar die kleine dudes die ernaast spawnen (die met die lange stokken met zwaard eraan) zijn veel irritanter. Meerdere keren gehad dat ik die hond had verslagen, maar dat die kleine dudes me daarna dood maakte..Grrr!
En nu alleen nog Zeus verslaan, Ik heb de eerste 2 gevechten al gehaald, nu alleen het laatste stuk nog.
Heb ook nog even challanges gespeeld, heb ze nu allemaal behalve get stoned... het wil maar niet lukken, soms heb ik er 8, en dan ga ik dood, soms willen ze me uberhaupt niet naar stone maken en dan zit de gang er niet waardoor het dus erg lang duurt en dus meer kans op doodgaan etc... challange 3 is by far de moeilijkste, de andere liep ik redelijk vlot doorheen...
Laat maar, eindelijk de challanges completed, nu weer verder met die verdomde hond.
[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 08-04-2010 10:55 ]
ALs je nog 1 hebt wil ik er wel 1Introga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
[...]
Vouchercode = verzonden.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Gisteren ook wel ff bezig geweest met Bare Hands, paar keer gehad dat op het moment van laatseFatal Mind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:37:
[...]
Hehehe, daar zit ik nu ook, nog tips ? die pokke hond is idd het probleem niet, maar die satyrs ernaast... die zijn pas irriterend... ben d'r ondertussen achter dat de eerste ronde makkelijk zonder magic of wat kan, gewoon je boog + die honden terugschoppen, maar zodra die satyrs tevoorschijn komen is het voor mij vaak gedaan...
Heb ook nog even challanges gespeeld, heb ze nu allemaal behalve get stoned... het wil maar niet lukken, soms heb ik er 8, en dan ga ik dood, soms willen ze me uberhaupt niet naar stone maken en dan zit de gang er niet waardoor het dus erg lang duurt en dus meer kans op doodgaan etc... challange 3 is by far de moeilijkste, de andere liep ik redelijk vlot doorheen...
mannetje verscheuren de laatste sec wegtikte en dus net te laat was

Volgens mij moet je in Stoned met O die beesten proberen te pakken en dan zullen ze je meteen proberen te verstenen, dit gaat dan in een redelijk tempo.
Ga me er vanavond maar een op storten

Heeft er iemand nog een voucher over?
Thanx in advance!
Thanx in advance!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
1e ronde met de vuisten. Als je die stamp attack goed ontwijkt is de 1e ronde redelijk makkelijk om foutloos te doen.Fatal Mind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:37:
[...]
Hehehe, daar zit ik nu ook, nog tips ? die pokke hond is idd het probleem niet, maar die satyrs ernaast... die zijn pas irriterend... ben d'r ondertussen achter dat de eerste ronde makkelijk zonder magic of wat kan, gewoon je boog + die honden terugschoppen, maar zodra die satyrs tevoorschijn komen is het voor mij vaak gedaan...
2e ronde heb ik Rage of Sparta gebruikt (beide sticks induwen) en focussen op die hond.
3e ronde gewisseld naar de Nemesis Whip en m'n hele magic balk op de vijanden leeggespammed. Daarna de satyrs afgemaakt met de vuisten.
En veel blocken/parry-en is echt belangrijk!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb GoW III uitgespeeld terwijl ik nog maar 300 orbs moest voor de maxed out trophy
Ik had eigenlijk wel gehoopt om tussendoor bij de eindgevechten wat meer orbs te krijgen.
Ik had eigenlijk wel gehoopt om tussendoor bij de eindgevechten wat meer orbs te krijgen.
Heb je er nog 1 over toevallig?Introga schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:11:
Vouchercode = verzonden.
[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 08-04-2010 11:20 ]
PSN id: NL_SToRM
De eerste ronde is zoals je al aanduid het probleem niet, ik schop die honden hele tijd naar hem terug, en belaag hem met pijlen, duurt wel ffies, maar je kan er zonder kleerscheuren vanaf komenMeelobee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:14:
[...]
1e ronde met de vuisten. Als je die stamp attack goed ontwijkt is de 1e ronde redelijk makkelijk om foutloos te doen.
2e ronde heb ik Rage of Sparta gebruikt (beide sticks induwen) en focussen op die hond.
3e ronde gewisseld naar de Nemesis Whip en m'n hele magic balk op de vijanden leeggespammed. Daarna de satyrs afgemaakt met de vuisten.
En veel blocken/parry-en is echt belangrijk!
2e ronde overleef ik maar zelden om eerlijk te zijn, die verdomde satyr is zowiezo vervelend, maar als er dan ook nog iemand vuur in je nek staat te hijgen wordt het helemaal irriterend, + ik heb geen rage of sparta... dat maakt het net ffies wat moeiijker.
Die 2e en 3e ronde zijn zwaar irritant inderdaad. Blijven rollen naar de andere kant van de hond waar de satyr niet is en spammen met de bow hielp mij een hoop. Maak je niet te druk om wie je raakt, daar heb je toch weinig tijd voor. Daarnaast proberen om de laatste hond telkens weg te schoppen voor extra schade. Af en toe een sprintje met de boots 'on fire' en meteen weer wegrollen helpt ook.Fatal Mind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:23:
[...]
De eerste ronde is zoals je al aanduid het probleem niet, ik schop die honden hele tijd naar hem terug, en belaag hem met pijlen, duurt wel ffies, maar je kan er zonder kleerscheuren vanaf komen
2e ronde overleef ik maar zelden om eerlijk te zijn, die verdomde satyr is zowiezo vervelend, maar als er dan ook nog iemand vuur in je nek staat te hijgen wordt het helemaal irriterend, + ik heb geen rage of sparta... dat maakt het net ffies wat moeiijker.
Belangrijkste is geduld! Dus als een satyr dichtbij komt niet blijven staan maar wegwezen
Verwijderd
Als je zo'n Gorgon Serpent oproept met the claws of hades vlakbij bij die Satyrs, dan worden die gelijk versteend. Misschien komt dat wel uit.Met de vuisten kan je heel makkelijk achter cerberus blijven en hem tot moes meppen.Fatal Mind schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:23:
[...]
De eerste ronde is zoals je al aanduid het probleem niet, ik schop die honden hele tijd naar hem terug, en belaag hem met pijlen, duurt wel ffies, maar je kan er zonder kleerscheuren vanaf komen
edit (leesfout):FeaR1986 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:38:
[...]
Denk dat de mijne echt bugged is. Kreeg bij Zeus eerst de Trophy van "Retribution" dus dat ik hem had vermoord. Daarna zeker nog minstens vijf minuten verder blijven bashen op zijn hoofd, maar helemaal niets. Plus dat het me dus sterk lijkt dat ik die Trophy niet al eerder heb verdiend...
Nu geef ik niets om Trophies als in de vorm dat ik een game er niet extra voor uit ga spelen om alles te halen. Maar vindt het gewoon wel rot als ik iets niet krijg waar ik wel recht op heb.
gewoon nog een keer proberen. Denk niet dat je deze game na 1x uitspelen in de kast legt.
[ Voor 8% gewijzigd door tilburgs82 op 08-04-2010 12:01 ]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
We gaan het straks weer eens proberen, thx !Fridge schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:53:
[...]
Die 2e en 3e ronde zijn zwaar irritant inderdaad. Blijven rollen naar de andere kant van de hond waar de satyr niet is en spammen met de bow hielp mij een hoop. Maak je niet te druk om wie je raakt, daar heb je toch weinig tijd voor. Daarnaast proberen om de laatste hond telkens weg te schoppen voor extra schade. Af en toe een sprintje met de boots 'on fire' en meteen weer wegrollen helpt ook.
Belangrijkste is geduld! Dus als een satyr dichtbij komt niet blijven staan maar wegwezen
Da's geen slecht idee inderdaad, ik heb alle wapens op max, dus ik moet die kunnen oproepen. Klinkt goed, we gaan het proberen ! thxVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:56:
[...]
Als je zo'n Gorgon Serpent oproept met the claws of hades vlakbij bij die Satyrs, dan worden die gelijk versteend. Misschien komt dat wel uit.Met de vuisten kan je heel makkelijk achter cerberus blijven en hem tot moes meppen.
GELUKT !
[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 08-04-2010 13:01 ]
extra skin unlockenVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:50:
Wat kan je met die voucher eigenlijk?
Om eerlijk te zijn vind ik die skins redelijk nutteloos, ik bedoel je ziet er wat anders uit, en je heb een bepaalde '' kracht '', maar in principe zijn ze voor de '' campain '' nutteloos aangezien je er geen trophies mee kan halen niks...
Oke, als je trophies niet boeiend vind dan zijn ze handig, maar als je ze wel boeiend vind ( zoals ik, zeker als je hem platinum wil hebben ) dan hebbie d'r niks aan, dat was bij de vorige delen wel anders.
Oke, als je trophies niet boeiend vind dan zijn ze handig, maar als je ze wel boeiend vind ( zoals ik, zeker als je hem platinum wil hebben ) dan hebbie d'r niks aan, dat was bij de vorige delen wel anders.
ja het is voor de campaign idd nutteloos ik zelf hecht ook veel waarde aan trophies.
toch vindt ik het gaaf dat er dit soort leuke extra's zijn.
ik zal gow3 zeker vaker uit de kast trekken zelfs al heb ik hem platinum en dan is het leuk om is die andere skin te gebruiken voor een playthrough
toch vindt ik het gaaf dat er dit soort leuke extra's zijn.
ik zal gow3 zeker vaker uit de kast trekken zelfs al heb ik hem platinum en dan is het leuk om is die andere skin te gebruiken voor een playthrough
Mijn god zeg... Zeus is simpelweg te moeilijk op Hard... ben al serieus 3 uur bezig om hem dood te krijgen, maar iedere keer wil het niet lukken, en als het een keer lukt dan is het puur geluk, zit nu in Gaia, maar ze geeft veel te weinig leven af wil het lukken + ik heb geen magic niks meer over... en die heb ik juist zo hard nodig... maarja, nergens geen kratje te vinden, geen vijand om in stukken te rijten voor wat leven / magic...
Heb d'r al een guide bij gepakt, maar die zijn ook niet al te behulpzaam... oh well, keep trying i guess, maar als dit langer door gaat ben ik bang dat er hier iemand of een hartaanval krijgt.. of er een controller door de tv gaat vliegen...
Heb d'r al een guide bij gepakt, maar die zijn ook niet al te behulpzaam... oh well, keep trying i guess, maar als dit langer door gaat ben ik bang dat er hier iemand of een hartaanval krijgt.. of er een controller door de tv gaat vliegen...
mja ik vond hem op normal al bizar moeilijk dus kan me voorstellen dat het op hard hellemaal moeilijk is.
ik raad aan zoveel mogelijk blokken dus contineu L1 en dan als je een kans ziet hem aanvallen en gelijk weer blokken zo lukte het me uiteindelijk ook op normal. maar echt blokken alsof je leven er vanaf hangt !!
ik raad aan zoveel mogelijk blokken dus contineu L1 en dan als je een kans ziet hem aanvallen en gelijk weer blokken zo lukte het me uiteindelijk ook op normal. maar echt blokken alsof je leven er vanaf hangt !!
Tja, het gekke is dat ik op normal zo door Zeus heen liep, geen centje pijn aan gehad... en nu zoveel moeite, volgens mij kloppen er een paar verhoudingen niet...
Vind het mooi geweest, heb hem uitgezet en tot morgen met die bende... misschien dat het dan beter gaat.
Vind het mooi geweest, heb hem uitgezet en tot morgen met die bende... misschien dat het dan beter gaat.
is vaak wel het beste ja want anders mag je nieuwe spullen kopen van frustratie 
mja ik vond normal al moeilijk dus ik waag me er niet aan
mja ik vond normal al moeilijk dus ik waag me er niet aan
Vandaag binnen gekregen, en mn eerste playtrough zal Normal zijn.
Gelukkig viel de rest 200% mee, zoveel moeite als ik met Bare Hands had (uurtje op zitten klooien) zonoteboeki schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:56:
[...]
Gisteren ook wel ff bezig geweest met Bare Hands, paar keer gehad dat op het moment van laatse
mannetje verscheuren de laatste sec wegtikte en dus net te laat was![]()
Volgens mij moet je in Stoned met O die beesten proberen te pakken en dan zullen ze je meteen proberen te verstenen, dit gaat dan in een redelijk tempo.
Ga me er vanavond maar een op storten
eenvoudig gingen alle andere (rest binnen 30 min.)
Me was best wel happy, nu verder met Titan en nog 3 throphies te gaan voor de Plat
Wie wil er ff langskomen om die pokke challenges te halen
Wat kan je trouwens met die combat arena die je kan unlocken?
volhouden de aanhouder wint, ben zelf ook nog druk bezig vindt het best pittig die challenges maar ach is ook weer een uitdaging.-RazieL- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:54:
Wie wil er ff langskomen om die pokke challenges te halenWat kan je trouwens met die combat arena die je kan unlocken?
Is meer voor de spielerij die combat arena.-RazieL- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:54:
Wie wil er ff langskomen om die pokke challenges te halenWat kan je trouwens met die combat arena die je kan unlocken?
Heb wel ergens gelezen dat er een glitch is met die arena waardoor je schijnbaar met eindeloos health, magie en items een gewone gameplay kan doen en zo eenvoudig titan of chaosmode kan halen en zelfs
hele stukken kan overslaan...
Ligt eraan waar ik heen moet en welke challenge je nog moet hebben.-RazieL- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:54:
Gevonden.noteboeki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:01:
[...]
Is meer voor de spielerij die combat arena.
Heb wel ergens gelezen dat er een glitch is met die arena waardoor je schijnbaar met eindeloos health, magie en items een gewone gameplay kan doen en zo eenvoudig titan of chaosmode kan halen en zelfs
hele stukken kan overslaan...
http://www.ps3trophies.or...-way-beat-titan-mode.html
En hier tips om de challenges goed te doorstaan.
http://www.ps3trophies.or...llenge-olympus-guide.html
Ik wil na gisteravond precies hetzelfde voorstellen. Alles behalve de 'bare hands' gehaald in de eerste lijst. Die challenge wil echt niet als je hem niet over de rand heen krijgt. Meerdere malen gehad dat er nog 1 klein menneke rondliep. Te frustrerend.-RazieL- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:54:
PSN: Shiver23
Kwam deze manier tegen, werkte bij mij in iedergeval ook prima, als die twee met die hamer eraf zijnShiver23 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:33:
[...]
Ik wil na gisteravond precies hetzelfde voorstellen. Alles behalve de 'bare hands' gehaald in de eerste lijst. Die challenge wil echt niet als je hem niet over de rand heen krijgt. Meerdere malen gehad dat er nog 1 klein menneke rondliep. Te frustrerend.
is de rest een walk in the park...
http://www.youtube.com/watch?v=nlKJNWo5t4Y
dat is best een serieuze glitch zeg...noteboeki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:20:
[...]
Gevonden.
http://www.ps3trophies.or...-way-beat-titan-mode.html
En hier tips om de challenges goed te doorstaan.
http://www.ps3trophies.or...llenge-olympus-guide.html
wel leuk om mee te geinen
Hmm ok. En ik zo mijn best doen om alles te slopen. Vanavond even halen dus....noteboeki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:43:
[...]
Kwam deze manier tegen, werkte bij mij in iedergeval ook prima, als die twee met die hamer eraf zijn
is de rest een walk in the park...
http://www.youtube.com/watch?v=nlKJNWo5t4Y
Yep ga eerst mn titanmode gewoon doorlopen,(ben al ruim over de helft) en daarna eensLijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:46:
[...]
dat is best een serieuze glitch zeg...
wel leuk om mee te geinen
een beetje spielerijen, aangezien je schijnbaar alle items al van het begin af aan (en volledig maxed) hebt
kan je wel een aantal dingen doen die normaal niet zouden kunnen
Succes, moet lukken zo.Shiver23 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:49:
[...]
Hmm ok. En ik zo mijn best doen om alles te slopen. Vanavond even halen dus....
ff doorkrijgen hoe je moet hangen en zorgen dat je niet mee naar beneden genomen wordt door 1 v.d gasten
dan is het zo gepiept
bare hands, dat stone-gebeuren (verschrikkelijk), met die minotaurs (moet me zelf ook wel lukken) en dat je vijanden uit de ring moet slaan (nog niet echt geprobeerd). Het is mooi weer, ga lekker een dagje naar zeeland! En kom dan hier ff die challenges halenMeelobee schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:11:
[...]
Ligt eraan waar ik heen moet en welke challenge je nog moet hebben.
Nog mensen met de ultieme tip om Zeus dood te krijgen op Titan... ik probeer het nou al 2 dagen, en kom nou net ffies iets verder, maar nog steeds lang niet ver genoeg om hem dood te krijgen... heb alles geprobeerd van alles blokken, tot alles ontwijken en met pijltjes op hem schieten, maar niks mag baten, hij blokt bijna al m'n light attacks ( heavy attack is simpelweg geen tijd voor ) en die verdomde boom geeft ook niet genoeg leven af ( al word dat later wel meer ? )
Ik raak d'r een beetje klaar mee met dit spel...
Heb gisteren (eindelijk) heel eenvoudig de Hitman Throphy gehaald (1000-hit combo), op vele plekken geprobeert en dit is voor mij althans by far de beste en echt heel simpel om te halen.
Zie spoiler voor mensen die hem nog moeten halen en er moeite mee hebben.
spoiler: title
Op de plek met de Portals waar je die honden doorheen moet schoppen (op dat plateau wat moet zakken) neem je de Claws of Hades en alleen maar met L1+O. Die honden blijven spawnen dus je hebt er altijd wel 1 of twee rondlopen. Verder zijn ze totaal niet agressief dus geen last van aanvallen, eitje appeltje
Zelfs met die tip om iedereen over het randje te krijgen lukt het niet!@#$ Word eigenlijk nooit agressief van games, maar met deze challenge heb ik bijna het schuim op de mond staannoteboeki schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:13:
[...]
Succes, moet lukken zo.
ff doorkrijgen hoe je moet hangen en zorgen dat je niet mee naar beneden genomen wordt door 1 v.d gasten
dan is het zo gepiept
[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 10-04-2010 15:18 ]
oke probeer dit eensShiver23 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:17:
[...]
Zelfs met die tip om iedereen over het randje te krijgen lukt het niet!@#$ Word eigenlijk nooit agressief van games, maar met deze challenge heb ik bijna het schuim op de mond staan
Zodra de challenge begint ga je een beetje links achter de rechter minotaurus staan op het randje.
Als het goed is komt dan de linker minotaurus op je afrennen en de rechter wil gaan meppen, als je op het juiste moment gaat hangen rent de linker al direct al over de rand.
vervolgens kom je omhoog en wacht tot de rechter zn serie slagen begint te maken en gaat weer hangen, ook deze tuimelt dan vrijwel direct over de rand.
Vervolgens ga je rennen en beuken als een malle naar alles wat er nog rondloopt en goed kijken want aan het eind wil er nog wel eens ergens een verdwaasd mannetje rondlopen
Damn gisteren eindelijk wat tijd hieraan gespendeerd en mn mond viel letterlijk open van verbazing. Gruwelijk mooi en gruwelijk bruut
Dat stuk met Poseidon aan het begin, hoe je hem afmaakt en hoe de levels eruit zien, hoe het licht wordt gecast op je schilden op je schouders ect etc etc.
Ben blij dat ik een PS3 heb gekocht
Ben blij dat ik een PS3 heb gekocht
Heb het geprobeerd, maar zoals je beschreef kwam er niemand aanrennen. Op heel veel plekken gestaan en geprobeerd. Uiteindelijk is het toch gelukt. Geen idee hoe precies, maar op 2 sec. voor het einde ging die grote over de rand en stond er verder niets meernoteboeki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:35:
[...]
oke probeer dit eens
Zodra de challenge begint ga je een beetje links achter de rechter minotaurus staan op het randje.
Als het goed is komt dan de linker minotaurus op je afrennen en de rechter wil gaan meppen, als je op het juiste moment gaat hangen rent de linker al direct al over de rand.
vervolgens kom je omhoog en wacht tot de rechter zn serie slagen begint te maken en gaat weer hangen, ook deze tuimelt dan vrijwel direct over de rand.
Vervolgens ga je rennen en beuken als een malle naar alles wat er nog rondloopt en goed kijken want aan het eind wil er nog wel eens ergens een verdwaasd mannetje rondlopen
Los hiervan, als ik een nieuwe game begin op Normal heb ik alle wapens (maxed out trophy). Als ik een nieuwe game begin op Titan heb ik dat niet. Klopt dit?
Vreemd als ik op die plek stond kwam meestal de linker vent met die hamer zo hard aanrennen dat hij direct bij zn eerse slag al over de rand kukelde.Shiver23 schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:55:
[...]
Heb het geprobeerd, maar zoals je beschreef kwam er niemand aanrennen. Op heel veel plekken gestaan en geprobeerd. Uiteindelijk is het toch gelukt. Geen idee hoe precies, maar op 2 sec. voor het einde ging die grote over de rand en stond er verder niets meer
Los hiervan, als ik een nieuwe game begin op Normal heb ik alle wapens (maxed out trophy). Als ik een nieuwe game begin op Titan heb ik dat niet. Klopt dit?
Maar goed je hebt hem, zeker ff een vreugdedansje gedaan
Weet niet precies wat je bedoelt, maar volgens mij hou je alleen al je behaalde items als je opnieuw een spel begint op de moeilijkheidsgraad welke je al eens uitgespeelt hebt.
Bij een moeilijkheidsgraad welke je nog niet hebt zal je alles opnieuw moeten halen.
let er overigens op dat als je items aanzet op een replay (bv nog een keer op normal na deze al een keer uitgespeelt te hebben) , dit automatisch het behalen van throphies uitschakelt.
Gisteravond mn plat gehaald, gaat wel ff aan de kant nu zitten best wat frustiemomentjes in op Titan en op sommige momenten was de gein er wel een beetje af

Blij dat ze die Unhuman throphy niet aan de Chaosmode hebben gehangen
Zo heb ik het ook gedaan, alleennoteboeki schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:35:
Heb gisteren (eindelijk) heel eenvoudig de Hitman Throphy gehaald (1000-hit combo), op vele plekken geprobeert en dit is voor mij althans by far de beste en echt heel simpel om te halen.
spoiler: titleOp de plek met de Portals waar je die honden doorheen moet schoppen (op dat plateau wat moet zakken) neem je de Claws of Hades en alleen maar met L1+O. Die honden blijven spawnen dus je hebt er altijd wel 1 of twee rondlopen. Verder zijn ze totaal niet agressief dus geen last van aanvallen, eitje appeltje
spoiler: title
Op de plek nadat je Hermes vermoord hebt. Hier komen drie van die soldaten en er lopen een paar burgers rond. Als je hier dezelfde truuk toepast L1 + O met de claws of Hades heb je binnen een minuut of acht die duizend-hit combo. Kwam er per toeval achter. Lijkt mij ook heel moeilijk om die combo op een andere manier te halen trouwens.
PSN id: PENo1
Verwijderd
Als je het eenmaal door hebt is het een geweldig gevechtFatal Mind schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:06:
Nog mensen met de ultieme tip om Zeus dood te krijgen op Titan... ik probeer het nou al 2 dagen, en kom nou net ffies iets verder, maar nog steeds lang niet ver genoeg om hem dood te krijgen... heb alles geprobeerd van alles blokken, tot alles ontwijken en met pijltjes op hem schieten, maar niks mag baten, hij blokt bijna al m'n light attacks ( heavy attack is simpelweg geen tijd voor ) en die verdomde boom geeft ook niet genoeg leven af ( al word dat later wel meer ? )
Begin het gevecht met L1 + O. Als het goed is valt die dan op de grond (soms wil die het nog wel is blokken, maar gewoon een paar keer proberen). Dan gewoon op hem inslaan met driehoekje. Als die dan zo in de lucht gaat hangen voor een aanval moet je in de lucht springen (daarmee ontwijk je de aanval) en druk je gelijk weer op L1 + O. Zo ligt die gelijk weer op de grond en kan je het ritueel herhalen.
Als Gaia geluid maakt dan gaat het hart open en kan je even wat leven terug krijgen.
Dan wordt het gevecht ietsje moeilijker. Probeer zo snel mogelijk alle klonen dood te maken (Ook hier werkt L1 + O goed mee. Werkt eigenlijk briljant het hele spel door). En dan Zeus weer op dezelfde manier als in het begin. Als het hart open gaat moet je zo snel mogelijk wat leven zien te bemachtigen, want dan blijft er minder over voor Zeus. Probeer hem daar gewoon weg te houden.
Als er dan een moment is dat die in de lucht gaat hangen en een vijftal klonen laat verschijnen moet je zo snel mogelijk naar het hart gaan en iedereen daar weghouden (Ik doe het meestal met L3 + R3, je krijgt altijd weer orbs van de klonen terug voor dat zwaard).
En dan moet je er wel zo'n beetje klaar mee zijn
Weet niet meer of ik het hier ook geprobeert heb.P.E.No.1 schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:53:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan, alleen
spoiler: titleOp de plek nadat je Hermes vermoord hebt. Hier komen drie van die soldaten en er lopen een paar burgers rond. Als je hier dezelfde truuk toepast L1 + O met de claws of Hades heb je binnen een minuut of acht die duizend-hit combo. Kwam er per toeval achter. Lijkt mij ook heel moeilijk om die combo op een andere manier te halen trouwens.
Heb wel een paar keer gehad dat ik op 700/800/900 hits zat en dat alle mannetje opwaren en er
ook niks meer kwam

Dus de eerder door mij genoemde plek was voor mij ideaal om dat er altijd iets was (bijkwam) om op te hakken...
Verder laatst nog een filmpje gezien van iemand die hem haalde bij die schorpioen.
Als hij down is kan je hem blijkbaar blijven slicen zonder dat je er op die manier een einde aan maakt.
L1+O was bij mij ook veruit de meest favorite move en inderdaad daarna snel driehoekje voor een serie attacks.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:01:
[...]
Als je het eenmaal door hebt is het een geweldig gevecht![]()
Begin het gevecht met L1 + O. Als het goed is valt die dan op de grond (soms wil die het nog wel is blokken, maar gewoon een paar keer proberen). Dan gewoon op hem inslaan met driehoekje. Als die dan zo in de lucht gaat hangen voor een aanval moet je in de lucht springen (daarmee ontwijk je de aanval) en druk je gelijk weer op L1 + O. Zo ligt die gelijk weer op de grond en kan je het ritueel herhalen.
Als Gaia geluid maakt dan gaat het hart open en kan je even wat leven terug krijgen.
Dan wordt het gevecht ietsje moeilijker. Probeer zo snel mogelijk alle klonen dood te maken (Ook hier werkt L1 + O goed mee. Werkt eigenlijk briljant het hele spel door). En dan Zeus weer op dezelfde manier als in het begin. Als het hart open gaat moet je zo snel mogelijk wat leven zien te bemachtigen, want dan blijft er minder over voor Zeus. Probeer hem daar gewoon weg te houden.
Als er dan een moment is dat die in de lucht gaat hangen en een vijftal klonen laat verschijnen moet je zo snel mogelijk naar het hart gaan en iedereen daar weghouden (Ik doe het meestal met L3 + R3, je krijgt altijd weer orbs van de klonen terug voor dat zwaard).
En dan moet je er wel zo'n beetje klaar mee zijnHad in het begin ook wel wat moeite op titan, maar als je dit ritueel gewoon herhaald is het goed te doen.
Overigens krijg je van die klonen ook wat leven als je ze sloopt...
Met welk wapen?noteboeki schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:35:
[...]
L1+O was bij mij ook veruit de meest favorite move en inderdaad daarna snel driehoekje voor een serie attacks.
Blades of Exile, vanaf het begin af aan eigenlijk mn favoriet gebleven.
Heb de andere ook wel gebruikt maar deze toch verreweg het meest
Vierkantje doet het bij deze ook erg goed na L1+O, geeft behoorlijk wat snelle hits.
[ Voor 13% gewijzigd door noteboeki op 12-04-2010 14:06 ]
Shit...dat is net het wapen dat ik niet volledig geupgrade heb

Tja ik dacht slim te zijn en heb de andere (sterkere?) wapens meteen geupgrade.

Volgens mij heeft ze zelfs bij overhandiging nog gemeld dat dit je “most powerful weapon” is…
Ik heb nog 7 vouchers voor de Apollo skin.
DM me maar
DM me maar
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Tja, heb wel een paar keer met L1 + O geprobeerd, en dat werkte idd niet slecht, alleen als er eenmaal een paar ventjes staan, dan pak hij op de een of andere manier altijd het verkeerde ventje...Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:01:
[...]
Als je het eenmaal door hebt is het een geweldig gevecht![]()
En dan moet je er wel zo'n beetje klaar mee zijnHad in het begin ook wel wat moeite op titan, maar als je dit ritueel gewoon herhaald is het goed te doen.
Van de week nog wel eens proberen om hem uit te spelen.
Ben ik dan de enige die in 1x alle wapens heeft geupgrade en uiteindelijk nog meer dan 10.000orbs over had?
Zie ook niet zo goed in waarom je dat zou doen.-RazieL- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:38:
Ben ik dan de enige die in 1x alle wapens heeft geupgrade en uiteindelijk nog meer dan 10.000orbs over had?
Zowieso leveren volgens mij geupgrade wapen al direct meer red orbs op bij het slopen van tegenstanders
(dmv combo's) en waarom wachten tot je voldoende hebt om alles ineens te upgraden, zeker op titan wilde ik zo snel mogelijk zowieso mn Blades of Exile full hebben (en de boog), das wel zo fijn.
Heb wel alle wapens geupgrade, en had idd ruim 15000 orbs over, maar heb de wapens wel geupgrade zodra ik kans had, wel zo efficiënt lijkt me.-RazieL- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:38:
Promo codes Apollo skin:
AL99-FBBE-66JN // A93C-64B6-65QJ // T7B6-K2BP-7JTE // 8859-RHBJ-AFDL //6BEH-TJB2-MT38 // RJNR-PHBP-E7PK // RAH4-PKB8-EG9G
wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
AL99-FBBE-66JN // A93C-64B6-65QJ // T7B6-K2BP-7JTE // 8859-RHBJ-AFDL //6BEH-TJB2-MT38 // RJNR-PHBP-E7PK // RAH4-PKB8-EG9G
wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Gisteravond eindelijk uitgespeeld op titan mode. Heb het gehaald door inderdaad met het standaard wapen constant L1 + O te doen.
Daarna ook meteen de laatste 2 challenges gehaald, get stoned en bare hands. Vooral die laatste is er en van het kaliber 'Aaarg!!! ik smijt zo m'n controller door het scherm'. Meerdere keren de 3 grote vijanden dood gehad, maar niet gehaald omdat die kleine bleven spawnen. Na een kleine 80 keer proberen uiteindelijk wel gehaald
Daarna ook meteen de laatste 2 challenges gehaald, get stoned en bare hands. Vooral die laatste is er en van het kaliber 'Aaarg!!! ik smijt zo m'n controller door het scherm'. Meerdere keren de 3 grote vijanden dood gehad, maar niet gehaald omdat die kleine bleven spawnen. Na een kleine 80 keer proberen uiteindelijk wel gehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Meelobee op 14-04-2010 09:05 ]
Nice, de aanhouder wint
Bare hands vondt ik ook een baggerchallenge, wel een paar keer ggvdt...de andere waren redelijk eenvoudig.
Zit nu te twijfelen of ik GOW 1+2 zal kopen en me hier aan ga wagen of pas over een tijdje (of helemaal niet), was GOW op sommige momenten best zat op Titanmode.(Maar je wil natuurlijk niet opgeven)
Heb ook nog Heavy Rain liggen denk dat ik daar vanavond maar eens aan ga beginnen, is wel ff heel
wat anders
Bare hands vondt ik ook een baggerchallenge, wel een paar keer ggvdt...de andere waren redelijk eenvoudig.
Zit nu te twijfelen of ik GOW 1+2 zal kopen en me hier aan ga wagen of pas over een tijdje (of helemaal niet), was GOW op sommige momenten best zat op Titanmode.(Maar je wil natuurlijk niet opgeven)
Heb ook nog Heavy Rain liggen denk dat ik daar vanavond maar eens aan ga beginnen, is wel ff heel
wat anders