Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:50:
[...]

dus jij kan dat niet lezen?? want dat zeg je net. en wat is er mis met "me" . die snap ik ech(g)t niet ;)
maar gezien de dames zich dus irriteren aan mijn taalgebruik(,) zal ik dat aanpassen naar jullie OZO hoogstaande niveau. tevreden?

ontopic:
binnenkort maar eens een 2e playthrough starten, ga toch maar een keer voor de trophys.
ben wel benieuwd of het me lukt op hoogste dificulty. denk het zelf niet :P
en moet ook de challenges of the gods nog doen. pfff :P

oh, en ik zet in de ps3 zelf de resolutie op 1080P.
dan werkt hij wel op 1080P maar dan zonder de fancy eyecandy.
hebben de developers zelf gezegd :D
Grammar Police: me = mijn of m'n. Het is mijn auto. En niet me auto...

Onzin over die resolutie, als er op een spel staat dat deze op 720p draait dan maakt de PS3 daar geen 1080p maar dan zonder 'eyecandy' van. (Wat dat ook moge zijn.)

Je stelt je PS3 in op 1080p zodat hij weet wat de maximale resolutie is die je TV aankan. Als een spel dan 720p is dan speelt de PS3 het spel op die resolutie af en met 1080p net zo. Als je de PS3 op 720p instelt en dan een native 1080p game (bv Wipeout HD) speelt dan zal de PS3 deze naar beneden schalen, dus naar 720p.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

eyecandy is de AA en licht effecten enz.
maar ze hebben echt gezegd dat 1080P wel werkt.
dus Blijkbaar zit in de code van de game wel 1080P. maar dan wordt er het een en ander uitgeschakeld.
dit omdat de ps3 het niet aankan deze game volledig op 1080p te renderen inc. alle goodies eyecandy hoe het ook genoemd wordt. maar je voorbeeld legt perfect uit hoe het werkt dus ja :D
maar de game regelt zelf uiteraard wat voor effecten toegepast worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Post eens een link waar ze dat zeggen, ben nou wel benieuwd wat ze dan bedoelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 22-03-2010 17:30 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

http://www.examiner.com/x...tion-720-upscaled-to-1080
kan de link niet meer vinden die ik had gelezen, maar hier zeggen ze dus dat de game nativce 720P is.
met een upscale naar 1080.
maar is nie 1920x1080 maar 960*1080. dus ik zat toch verkeerd. mijn excuses :)
hier de quote :
Tim Moss: "We evaluated 960*1080 and decided that we preferred the look of 1280*720 along with our AA. If you force your tv to 1080, the game will upscale and run just fine. But it will just be upscaling the 720 image.

dus ik had het idd mis. en jij gelijk :D
game scaled hem up als je hem forced!!

edit:
net even getest en ik kan hem forcen op de ps3 naar 1080P
en dan krijg ik idd op mijn tv te zien 1080P
maar het ziet er een stuk minder mooi uit. de tekst wordt sowieso erg kartelig, en kratos in het begin scherm is waziger en karteliger. dus zoals ze al zeiden werkt wel maar niet native maar upscale.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 22-03-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN900 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:28:
[...]

Ehm hij ondersteund geen 1080p, oftewel iedereen draait hem op 720p, wat ik denk is dat je laser van je ps3 wat minder is. Zelfde reden waarom Heavy Rain bij sommige vloeiend loopt en bij anderen (mij helaas inbegrepen) niet.
Das vreemd, Heavy Rain liep zondag ook niet vloeiend bij een vriend van me met een PS3 Slim. Echter was dat de demo en stond dus op de HDD. Aan de laser zal dat dan wel niet liggen.
Toch maar weer verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:50:
[...]

dus jij kan dat niet lezen?? want dat zeg je net. en wat is er mis met "me" . die snap ik ech(g)t niet ;)
maar gezien de dames zich dus irriteren aan mijn taalgebruik(,) zal ik dat aanpassen naar jullie OZO hoogstaande niveau. tevreden?
;( Dat o zo hoogstaande niveau is normaal Nederlands. Daar is niets hoogstaands aan. En tuurlijk kan ik het wel lezen, maar je maakt er niet echt een goede indruk mee, laat ik het zo zeggen ;) .

Maar goed terug naar GoW III.

Gelukkig toch op hard langs dat
spoiler:
waterpaardspin ding
kunnen komen en nu een stuk op weg bij Hades. Vind de graphics best wel wisselvallig eigenlijk. Sommige dingen zijn echt prachtig, terwijl andere stukken weer vol zitten met glitches of lage resolutie textures.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sluuz schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:58:
[...]

;( Dat o zo hoogstaande niveau is normaal Nederlands. Daar is niets hoogstaands aan. En tuurlijk kan ik het wel lezen, maar je maakt er niet echt een goede indruk mee, laat ik het zo zeggen ;) .

Maar goed terug naar GoW III.

Gelukkig toch op hard langs dat
spoiler:
waterpaardspin ding
kunnen komen en nu een stuk op weg bij Hades. Vind de graphics best wel wisselvallig eigenlijk. Sommige dingen zijn echt prachtig, terwijl andere stukken weer vol zitten met glitches of lage resolutie textures.
Ben het met je eens, snap niet dat mensen dit grafisch gezien het mooiste spel voor de ps3 kunnen vinden. Natuurlijk de immense schaal waarop alles wordt weergegevens is prachtig, maar het overgrote deel speelt zich toch af in grotten/kleine kamers en de character models zijn soms gewoon ronduit lelijk
spoiler:
pandora
. Niet dat het mij veel uitmaakt, het is desalniettemin een prachtig spel, maar ik zou het toch zeker grafisch (en in zijn geheel trouwens) boven Uncharted 2 plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Bij de aftiteling (dus echt alleen checken als je m heb uitgespeeld..)
spoiler:
zie je op het einde dat kratos er niet ligt. Misschien is er toch nog hoop voor een soort van vervolg?

[ Voor 70% gewijzigd door GuidoVanSanten op 23-03-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:36:
[...]

Das vreemd, Heavy Rain liep zondag ook niet vloeiend bij een vriend van me met een PS3 Slim. Echter was dat de demo en stond dus op de HDD. Aan de laser zal dat dan wel niet liggen.
Toch maar weer verder zoeken.
ja idd had ik ook met die demo !!
denk idd mn hdd heb een 40gb fat ps3. dus hoop dat die 320gb verschil levert!! :D(kan aan een update liggen van sony misschien??)

maar ik ben het wel eens met jullie betreft de graphics. het enne moment trekken ze alles uit de kast.
en daarna ziet het er echt lelijk uit. maar ik heb mij er niet aan geirriteerd. dit omdat ik zo bezig was met de game, dat je er eigenlijk niet zo erg op let. (ik zag het omdat ik er soms erg op let bij nieuwe games).
ik had het ook gezien na de aftiteling!! :D HOPEFULLY!!!
heb helaas per ongeluk mijn zelf opgeslagen save game verwijderd.(was aan het backuppen voor de nieuwe hdd) maar gelukkig heb ik de autosave nog :D maar kan nou het einde niet meer opnieuw spelen, wat ik graag nog een keer had gedaan. vond wel een gaaf einde!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moet zeggen, ik ben nou op Very hard bezig voor de trophies enzo, maar ik kom niet eens voorbij de eerst baas... wat een achtelijkheid dit zeg.... challanges daarintegen gaan redelijk, heb er nou 2 gehad in 10 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Heeft dit spel eindelijk ondertiteling? Ik miste dat wel bij de vorige 2, daar waren sommige cutscenes niet altijd even goed te verstaan :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

spel heeft ondertiteling ja :D
ik vind het op god al bijna niet te doen. dus very hard gaat hem niet worden!!
anders moet je filmpjes zoeken van mensen die het hebben gedaan en kijk hoe hun het lukt.
als het goed is heb je al je wapens nog van eerste playthrough toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fatal Mind schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:28:
Moet zeggen, ik ben nou op Very hard bezig voor de trophies enzo, maar ik kom niet eens voorbij de eerst baas... wat een achtelijkheid dit zeg.... challanges daarintegen gaan redelijk, heb er nou 2 gehad in 10 minuten...
Vogens mij is de truuk veel geduld hebben en niet te snel willen. Leer op welke manier de vijand je aanvalt en probeer alleen tussen de vijand z'n aanvallen door zelf aan te vallen.
Ben nu zelf net voorbij het deel waar je het hoofd van Helios krijgt. (en ik heb echt flink moeite gehad met Hades...dat beloofd nog wat voor de latere bosses..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar even een PS3 bundel met GoW 3 gehaald. Wat een gruwelijke game. Had hem eerst op Hard geprobeerd maar bleef maar vast zitten bij de eerste boss, dus toen maar even opnieuw een game gestart op normal(geen geduld op het moment). Ga hem op de 2de playtrough wel op Very hard spelen :).

Ik heb het gevoel dat het vechten iets anders voelt als GoW1&2(ps2 versie), ligt dat aan mij of hebben andere dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Vogens mij is de truuk veel geduld hebben en niet te snel willen. Leer op welke manier de vijand je aanvalt en probeer alleen tussen de vijand z'n aanvallen door zelf aan te vallen.
Ben nu zelf net voorbij het deel waar je het hoofd van Helios krijgt. (en ik heb echt flink moeite gehad met Hades...dat beloofd nog wat voor de latere bosses..)
Denk dat je gelijk heb ja, veel geduld hebben, maar tis zo ergelijk dat je door dat monster 2 klappen krijgt, en dat je gewoon kassie ben. Normale ventjes lukt wel, beetje ontwijken, beetje slim spelen.

Ga het zo nog wel een keer proberen, iedere keer kom je toch wel een stukje verder.

Ook jammer dat je je wapens / skills niet meeneemt naar Very hard, aan de andere kant, hoort ook wel bij de moeilijkheidsgraad natuurlijk.

Nu even wat geduld kweken, want m'n magazijn is leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

als ik dit zo hoor, ga ik hem gewoon op easy spelen puur voor de lol!! :D
heb geen zin in frustraties heb ik al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fatal Mind schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Denk dat je gelijk heb ja, veel geduld hebben, maar tis zo ergelijk dat je door dat monster 2 klappen krijgt, en dat je gewoon kassie ben. Normale ventjes lukt wel, beetje ontwijken, beetje slim spelen.

Ga het zo nog wel een keer proberen, iedere keer kom je toch wel een stukje verder.

Ook jammer dat je je wapens / skills niet meeneemt naar Very hard, aan de andere kant, hoort ook wel bij de moeilijkheidsgraad natuurlijk.

Nu even wat geduld kweken, want m'n magazijn is leeg :P
Yup de aanvallen van de bosses zijn vaak achterlijk sterk, 2-3 hits en je bent dood. Erg irritant als dat net voor het einde van een bossfight gebeurd, dan kan je weer van voor af aan beginnen.. :+

Ik mis nu nog 2 challenges, No Hands en Get Stoned. Bij No hands krijg ik het maar niet voor elkaar om alle 3 de vijanden dood te krijgen binnen de tijd, ondanks dat ik zonder fouten telkens op ze in charge. Volgens mij moet ik 1 van de 3 van de rand af krijgen, maar geen idee hoe.. als iemand tips heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:23:
als ik dit zo hoor, ga ik hem gewoon op easy spelen puur voor de lol!! :D
heb geen zin in frustraties heb ik al genoeg.
Normal is heel goed te doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:25:
[...]

Yup de aanvallen van de bosses zijn vaak achterlijk sterk, 2-3 hits en je bent dood. Erg irritant als dat net voor het einde van een bossfight gebeurd, dan kan je weer van voor af aan beginnen.. :+

Ik mis nu nog 2 challenges, No Hands en Get Stoned. Bij No hands krijg ik het maar niet voor elkaar om alle 3 de vijanden dood te krijgen binnen de tijd, ondanks dat ik zonder fouten telkens op ze in charge. Volgens mij moet ik 1 van de 3 van de rand af krijgen, maar geen idee hoe.. als iemand tips heeft, graag!
Heb nog eens de trophy list zitten kijken, en het gaat om Titan mode ( oftewel Hard ) dus ben nieuwe game begonnen, is ook wat beter voor m'n bloeddruk enzo :P

Over die No hands challange zie dit:
spoiler:
http://www.youtube.com/watch?v=eFkO3TL7TQE
Ook als je die stenen ventjes een paar keer tegen aan beukt, dan krijg je van zelf een rondje boven ze hoofd, ook wel een goede manier om ze dood te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Normal is heel goed te doen hoor :)
ik heb hem al uitgespeeld op normal :P
maar bedoel voor tweede playthrough ga ik voor easy zodat ik lol heb ipv frustraties.
en nog paar thophies kan halen die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Ik speel hem dus de eerste keer op hard en had ook moeite met die eerste boss. Hij kwam nog een paar keer terug en gevecht met
spoiler:
Poseidon
werd meer een soort schaakspel dan een gevecht. Je kan op hard echt niet lekker rammen maar moet alles goed plannen.

Al 5 keer de vraag gekregen of ik op easy wil verder gaan...:P

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Ik ben bij die klote Scorpioen, Die joekel op hard is die niet dood te krijgen, misschien nog tips?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
spoiler:
[quote]Punkbuster schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:
Ik ben bij die klote Scorpioen, Die joekel op hard is die niet dood te krijgen, misschien nog tips?
[/quote]je dient die poten te slopen met die fists van hercules (maximaal upgraden?)

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 23-03-2010 13:10 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Misschien spoilers gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Punkbuster schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:
spoiler:
Inderdaad met die fists op de poten inrammen, ren ook meteen naar die plek. Het is aan de zijkant namelijk een stuk veiliger dan voor de scorpioen. Het enige wat je daar kan raken zijn de adds en zijn staart.
Zodra er teveel adds zijn switchen naar de je blades en dan die ronddraai move gebruiken. Dan weer verder gaan met het beuken op de poten. Zodra je de staart de lucht in ziet gaan switchen naar je blades en een army of sparta gebruiken. Deze aanval is te ontwijken maar dan moet je weer terug naar de "dangerzone" voor de boss, niet doen dus. Als je zijn poten aan 1 kant kapot hebt dan valt hij om en kan je hem aanvallen zonder dat hij iets terug doet. Daarna staat hij weer op en mag je het truukje herhalen aan de andere kant. Het helpt trouwens ook als je die rage opspaart voor het moment dat hij op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ik ben op normal ruim 169 keer dood gegaan aan het einde van playthrough ;)
maar ik ben niet zo bekend in dit genre, nooit eerder gespeeld.
maar ik vond die schorpioen wel te doen(in 1 keer gedaan op normal), juist crabhorsespider in begin sucks(echt denk wel 10 keer doodgegaan!! ) :P
en er is nog meer waar je haast niet voorbij komt ,tenzij je echt alles perfect timed en er de tijd voor neemt.
maar wel indrukwekkende game, zeker het einde echt keigoed!!
je moet heel goed op je omgeving letten, en kijken wat je in je voordeel kan gebruiken.
bv de enemy naar beneden gooien als dat kan enz.
en verder keihard buttonbashen he :D
en heel veel blokken!!!! helpt heel erg, en pijl en boog(heerlijk ding:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mmm.. net even de walkthrough doorgenomen tot het punt waar ik nu ben. Kwam er daardoor wel achter dat ik een paar "geheimen" niet hebt gedaan/ontdekt. Zo mis ik dus onder andere een Phoenix Feather en nog wat van die dingetjes. Is dat een probleem of maakt het niet zo veel uit en komen er nog wel meer van dat soort dingen op je weg?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ik miste aan het einde ook een feather enz dus heb niet alle upgrades van onderandere health magic en items gehad. health wel hellemaal vol en magic ook maar items niet(en das de feather) dus je kan niet maximaal pijl en boog doen enz.
edit:
mn nieuwe 320gb WD hdd zit erin, je houdt maar 263gb over maja :D
merk dat hij sneller reageert in het menu en eigenlijk met alles.
alles werkt nog mn savegames alles ben erg blij :D

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 23-03-2010 15:51 . Reden: hdd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

FeaR1986 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:12:
Mmm.. net even de walkthrough doorgenomen tot het punt waar ik nu ben. Kwam er daardoor wel achter dat ik een paar "geheimen" niet hebt gedaan/ontdekt. Zo mis ik dus onder andere een Phoenix Feather en nog wat van die dingetjes. Is dat een probleem of maakt het niet zo veel uit en komen er nog wel meer van dat soort dingen op je weg?
Alleen je balken worden dan niet helemaal gevuld. De upgrades koop je toch met red orbs dus die zou je alsnog allemaal kunnen kopen. En je mist uiteindelijk een of meerdere trophies, voor alle 3 de items (eyes, feathers & horns) krijg je een (zilveren) trophy als je ze allemaal vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

that sucks hoef nog maar 1 feather :(
maja opnieuw dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
v8power67 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:51:
that sucks hoef nog maar 1 feather :(
maja opnieuw dan maar :P
Moet je ze dan wel weer allemaal pakken? Of hou je alles wat je gevonden hebt als je er nog een keer door heen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
d3lph schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:40:
[...]

spoiler:
Inderdaad met die fists op de poten inrammen, ren ook meteen naar die plek. Het is aan de zijkant namelijk een stuk veiliger dan voor de scorpioen. Het enige wat je daar kan raken zijn de adds en zijn staart.
Zodra er teveel adds zijn switchen naar de je blades en dan die ronddraai move gebruiken. Dan weer verder gaan met het beuken op de poten. Zodra je de staart de lucht in ziet gaan switchen naar je blades en een army of sparta gebruiken. Deze aanval is te ontwijken maar dan moet je weer terug naar de "dangerzone" voor de boss, niet doen dus. Als je zijn poten aan 1 kant kapot hebt dan valt hij om en kan je hem aanvallen zonder dat hij iets terug doet. Daarna staat hij weer op en mag je het truukje herhalen aan de andere kant. Het helpt trouwens ook als je die rage opspaart voor het moment dat hij op de grond ligt.
spoiler:
ja oké, ik heb 1 na hoogste level van de claws van hercules.
- ga het nu ff proberen, die poten snapte ik wel. Maar ik ga zo vaak dood als die voor de 2 x terug komt.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Meelobee schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:49:
[...]Alleen je balken worden dan niet helemaal gevuld. De upgrades koop je toch met red orbs dus die zou je alsnog allemaal kunnen kopen. En je mist uiteindelijk een of meerdere trophies, voor alle 3 de items (eyes, feathers & horns) krijg je een (zilveren) trophy als je ze allemaal vindt.
Ach, dan kan ik er wel mee leven. Laatste keer dacht ik juist dat ik de gang pakte voor een secret location, maar had net de andere moeten pakken. Mocht ik de game uitgespeeld hebben en Trophygeil ben begin ik wel een keer opnieuw, maar als ik er niet veel door mis lig ik er niet wakker van.

Ben al lang blij dat ik weer een leveltje of drie verder ben dan waar ik de vorige keer vast zat. Al is het nog steeds wennen qua gameplay met die quicktime events en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het handige van de quicktime events in GoW3 is dat de knoppen in beeld altijd op dezelfde plek staan, hetzelfde als de knoppen van de controller. Je hoeft dus niet echt te kijken welke knop het is, maar alleen waar het icoon in beeld komt. Komt ie bovenaan het scherm dan is het driehoekje, onder is kruisje, rechts rondje en links vierkantje.

En ik ben na heavy rain wel een beetje gewend aan quicktime events. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Het valt me trouwens op dat nieuwe ps3 games ineens goedkoper zijn geworden dan zeg... 2 maanden geleden. Je ziet nieuwe games al voor 50,- bij (Nederlandse) webshops, terwijl dat voorheen toch echt gewoon ~70 - ~75 was.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
scorpie schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:34:
Het valt me trouwens op dat nieuwe ps3 games ineens goedkoper zijn geworden dan zeg... 2 maanden geleden. Je ziet nieuwe games al voor 50,- bij (Nederlandse) webshops, terwijl dat voorheen toch echt gewoon ~70 - ~75 was.
Inderdaad, NL shops gaan wat meer de richting op van de Engelse, prima ontwikkeling lijkt mij. Net het spel uitgespeeld trouwens, trots op mijzelf dat ik het gehele spel op de normale moeilijkheidsgraad gehaald heb :), al had ik vaak genoeg de neiging om dit te veranderen in easy..
spoiler:
Vooral bij die hond vlak voor Zeus en Zeus zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even Hades uitgemoord
spoiler:
Schrok wel een beetje toen ik dacht dat ie dood was en toen kwam hij ineens weer naar boven kwam. Wat een kop heeft de gozer, hij valt onder de categorie"knap lelijk" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:42:
Gister even Hades uitgemoord
spoiler:
Schrok wel een beetje toen ik dacht dat ie dood was en toen kwam hij ineens weer naar boven kwam. Wat een kop heeft de gozer, hij valt onder de categorie"knap lelijk" :P
Hehehe, ik zit nu op Titan mode ( hard ) ook weer bij hades, net weer paar keer doodgegaan dus had er ff genoeg van, maar die gozer is idd goed lelijk ja.

Edit:

Dikke faal...

spoiler:
Net weer Helios god van de zon verslagen... ben d'r alleen een geheime kist vergeten met een gorgon eye erin... en nu kan ik niet terug aangezien ik nu bij path of eos ben en uiteraard geen eerdere save heb... zucht, dat wordt toch nog een keer uitspelen dus :P

[ Voor 24% gewijzigd door Fatal Mind op 24-03-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

God of War 3 Trophy Glitch Discovered, Get The ‘Maxed Out’ Trophy The Easy Way

The_White_Fang has posted on the PS3Trophies forum the easiest way to get the ‘Maxed Out’ trophy.

In order to obtain the ‘Maxed Out’ God of War 3 silver trophy, the classic way, players must upgrade the weapons found in the story mode to the maximum. In order to obtain such a high amount of Red Orbs you should normally try to string together numerous combos and to search the treasures hidden throughout the game’s levels. Obviously this takes a lot of time, patience and skill, especially on higher difficulty levels.

However, there is an alternative method to acquiring the ‘Maxed Out’ silver trophy.

Once you finish both the story and the ‘Challenge of Olympus’ modes, the Combat Arena will be unlocked. What you should do next is set Kratos’ health, magic and items to “Level 1” and set the game’s difficulty setting on ‘Titan’. After picking the opponents that Kratos will fight in the Combat Arena you should start the match and, well…die repeatedly until the game will ask if you would like to switch to Easy Mode. When you choose ‘NO’… tadaaaa…a notification will appear informing you that you’ve just acquired the ‘Maxed Out’ trophy. Some would call this cheating but it’s like they say: “to each his own”.
Geen idee of het al is langsgekomen, maar het werkt wel :P

Zojuist ook alle challenges of olympus gehaald. Pff sommige waren wel erg lastig. ^_^

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:51
nevermind.

[ Voor 94% gewijzigd door PeterPan op 25-03-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

\o/ gisteravond met veel pijn en moeite die schorpioen verslagen op Titan mode :D

Ben er blij om want het is (blijkbaar) een behoorlijk buggy stuk. Kratos viel nl door de vloer van het level heen nadat het quicktime event begon waarin je die schorpioen slacht. Dus ik ging dood en kon nogmaals die schorpioen proberen te verslaan. In de ronde daarna had ik de eerste set poten stuk en toen verscheen het icoontje niet boven de kop van de schorpioen en toen moest ik de laatste autosave weer laden en dus nog een keer opnieuw. :(

Maargoed, ben er nu voorbij en heb gelukkig ook alle items gevonden (feathers, horns & eyes) en ik denk dat ik ze hard nodig ga hebben voor de laatste paar levels.

[ Voor 15% gewijzigd door Meelobee op 25-03-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even met deze totdat ik GoW 1+2 weer heb uitgespeeld (collection).

Kan alvast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister is ie binnengekomen! Wat een game!!! _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Denk dat ik maar eens opnieuw ga beginnen...
In het begin te veel lopen kloten en niet serieus gespeeld waardoor ik dus wat items mis. Ook wil het lekker combo-en nu pas lukken, dus begin nu pas wat meer red orbs te krijgen. Doordat ik die in het begin heb gemist zit ik nu nog steeds met relatief zwakke wapens. Niet echt heel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:41
Eindelijk vandaag is even die hard alle challenges gehaald. Get Stoned was 100% zeker de moeilijkste van allemaal, ik kreeg er gewoon een lamme linker arm van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
vinom schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:37:
Eindelijk vandaag is even die hard alle challenges gehaald. Get Stoned was 100% zeker de moeilijkste van allemaal, ik kreeg er gewoon een lamme linker arm van :P
Daar had ik eigenlijk niet veel moeite mee. Als die groene beam blockt en dan moedwillig de QTE failt dan ben je zo versteend. Soms de QTE wel goed doen om de vijanden op te ruimen.

Welke ik wel erg lastig vond was Bare Hands. Super irritant dat Kratos elke keer die standbeelden wilt pakken ipv de kleine mannetjes. In het laatste rondje ging het wel super, binnen no-time had ik de 2 standbeelden eraf en ook de grote knakker gaf weinig problemen. Uiteindelijk had ik nog maar 1sec over omdat ik gewoon moest wachten op het spawnen van de kleintjes. Als hij niet naast me spawnde had ik het niet gehaald :X

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 26-03-2010 23:35 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb weer eens wat met God of War I hoor.. ik zit in een kamer met vijanden met gele schilden en met Sirens, die moet ik erg snel verslaan, want anders zakt de vloer in tweeën en ben ik dood. Nu ben ik dus al een aantal keren doodgegaan, en krijg ik de vraag of ik wil switchen naar easy mode. Maar is dat dan voor de rest van het spel of alleen tot aan het volgende savepoint ofzo? Als ik hem naar easy mode zet, denk ik namelijk dat de rest van de game weer te makkelijk gaat worden..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Als je switcht blijft dat zo voor de rest van de game, maar die ventjes met gele schilden gewoon een afmaken met een paar heavy attacks ( driehoekje ), dan gaan de schilden kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, ik ben er inmiddels voorbij, het heeft even geduurd, maar ben wel nog lekker op normal aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb em inmiddels op Titan mode uitgespeeld en de Challenge of Olympisch ook. Wat een game!

Ben bij het eindgevecht echt zo vaak dood gegaan, werd helemaal gek!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

En God of War III-save verwijderd...
Gisteravond en -nacht bij de overbuurman zitten spelen op zijn console. Game zo goed als uitgespeeld bij hem, dus heb niet echt zin om nogmaals alles op mijn eigen console te spelen. Als ik Forza 3 op de XBox heb uitgespeeld start ik GoW III nog wel eens op en ga dan meteen goed spelen, dus actief op zoek naar alles qua eyes en feathers.

Zit alleen te twijfelen welke difficulty ik ga doen. Op "normal" is het een pittige game, maar op "easy" is er niets aan, letterlijk door de game heen gelopen. Enige keer dat ik dood ben gegaan is als ik een jump miste. Maar niet omdat de vijanden zo lastig waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Sorry, dit spel is gewoon het vloeken waard! Godverdomme! Ik heb in tijden geen spel zoals deze gespeeld.

De graphics, de gameplay, alles klopt in dit spel. Verder is het verhaal helemaal super!

Zojuist gehaald en kan er nog steeds niet over uit hoe achterlijk mooi dit spel is. :P

Wow, adembenemend :D

Edit; de rest hier van de mede-tweakers is het toch op zekere hoogte wel met me eens dat dit de MOOISTE game tot nu toe is :P

[ Voor 17% gewijzigd door PcManiaxx op 27-03-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ben bij de wereld bij Hades, maar kom nu niet verder, of ik vergeet wat.

spoiler:
Door een rad te draaien ,gaat er een poort boven open.Door die slee met stenen naast het rad te zetten ,blijft de poort boven open.
Je klimt dan via de boom naar boven, maar ik kom niet op de platform.Hoe spring ik van de boom af? :?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Druk de stick naar onderen en spring, voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu deeltje 3 zo'n 6 uur gespeeld en als ik erg kritisch ben dan vind ik dit deel toch minder dan 1 en 2. Ik denk dat het vooral ligt aan de omgevingen die vooral in deel 1 erg divers en mooi waren. Ik vind deel 3 zo af en toe gewoon saai. Ook stukken in het spel zoals the chain of balance vind ik er gewoon niet erg in passen. Maar goed ik ga wel weer, net zoals voor deel 1 en 2, alle trophies verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verkeerde topic...

[ Voor 95% gewijzigd door Fatal Mind op 28-03-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Maegrim schreef op zondag 28 maart 2010 @ 01:11:
Druk de stick naar onderen en spring, voila :)
7(8)7 Hoe makkelijk was dat. :$ tnx

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

PcManiaxx schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:50:
Sorry, dit spel is gewoon het vloeken waard! Godverdomme! Ik heb in tijden geen spel zoals deze gespeeld.

De graphics, de gameplay, alles klopt in dit spel. Verder is het verhaal helemaal super!

Zojuist gehaald en kan er nog steeds niet over uit hoe achterlijk mooi dit spel is. :P

Wow, adembenemend :D

Edit; de rest hier van de mede-tweakers is het toch op zekere hoogte wel met me eens dat dit de MOOISTE game tot nu toe is :P
:)
Yeah. Het is eigenlijk niet eens mijn type spel, maar ik heb 'm gisteren uitgespeeld, vrijwel non-stop lopen spelen. Heer-lij-ke game! Het "voelt" ook gewoon goed, uiteindelijk heb ik deel 1 en 2 (nooit gespeeld) ook maar besteld. Doe ik daarna deel 3 nog wel 'n keer...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
Het spel is wel kort als ik zo lees dat jullie het in 1 ruk uitspelen.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

mwa, valt wel mee hoor, je hebt gewoon van die mensen die overdag beginnen en in de nacht doorgaan :9 ik heb er nu zo'n 5 uur opzitten en heb hem nog niet uit :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:31:
Heb nu deeltje 3 zo'n 6 uur gespeeld en als ik erg kritisch ben dan vind ik dit deel toch minder dan 1 en 2. Ik denk dat het vooral ligt aan de omgevingen die vooral in deel 1 erg divers en mooi waren. Ik vind deel 3 zo af en toe gewoon saai. Ook stukken in het spel zoals the chain of balance vind ik er gewoon niet erg in passen. Maar goed ik ga wel weer, net zoals voor deel 1 en 2, alle trophies verzamelen :)
1 & 2 zijn ook beter, maar dat neemt niet weg dat deeltje 3 ook een gruwelijk vette game is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik weet niet, ik heb ze allemaal achter elkaar gespeeld.

Ik vind dat deel 1 het beste verhaal heeft.
Deel 2 de mooiste omgevingen heeft.
Deel 3 de meest brute quick time events, bosses en vechtsysteem heeft.

Hiervan vind ik het gevechtsysteem het belangrijkste, want dat speel je het meest in dit spel... ik vind het soepele wapen switchen goed, alle wapens zijn nu ook echt goed (je hoeft niet 95% te rekenen op blades of chaos/athena/exile) , de items zijn leuk te gebruiken in battle (vooral de boots), de counters zijn goed en niet zo vreselijk irritant en ineffecient als deel 2 counters (je kon vaak beter alleen parryen en normaal doorvechten).
De L1+ een knop moves zijn sneller zodat je ze soms gebruiken kunt zonder helemaal kapot geslagen te worden onder de animatie, zoals in deel 1 en 2. Het zwaard gebruiken in rage vond ik ook leuker dan de oude rages.

Ja ik was echt blij met het vechtsysteem in deel 3 dus vandaar vind ik alles bij elkaar opgeteld 3 wel de beste, want de gameplay is uiteindelijk waar alles om draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emersion schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:58:

Hiervan vind ik het gevechtsysteem het belangrijkste, want dat speel je het meest in dit spel... ik vind het soepele wapen switchen goed, alle wapens zijn nu ook echt goed (je hoeft niet 95% te rekenen op blades of chaos/athena/exile) , de items zijn leuk te gebruiken in battle (vooral de boots), de counters zijn goed en niet zo vreselijk irritant en ineffecient als deel 2 counters (je kon vaak beter alleen parryen en normaal doorvechten).
De L1+ een knop moves zijn sneller zodat je ze soms gebruiken kunt zonder helemaal kapot geslagen te worden onder de animatie, zoals in deel 1 en 2. Het zwaard gebruiken in rage vond ik ook leuker dan de oude rages.

Ja ik was echt blij met het vechtsysteem in deel 3 dus vandaar vind ik alles bij elkaar opgeteld 3 wel de beste, want de gameplay is uiteindelijk waar alles om draait.
Een game met goeie gameplay en geen verhaal is in mijn ogen een halve game(singeplayer games dan). Niet dat ik zeg dat god of war 3 geen goed verhaal heeft, maar vond dit in 1 & 2 toch iets beter en de omgevingen waren ook wat mooier en meer gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Joepv schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:24:
Het spel is wel kort als ik zo lees dat jullie het in 1 ruk uitspelen.
had nooit gow gespeeld - 7u was ie rond op normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Heeft iemand de wallpaper die je op de PS3 ziet zodra je de gamedisk erin stopt al als .jpg/.png voor op de PC gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Meelobee

Je hebt deze:
http://i149.photobucket.c...apers/godofwar3wp1920.png

Die jij bedoelt heb ik ook nog niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Emersion schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:58:

Wat ik wel een verschrikkelijk nadeel aan het vechtsysteem is dat dodgen of parryen je aanval niet lijkt te cancelen, wat in de 2 voorgaande delen wel was. Ik heb 1&2 nog niet gek lang geleden uitgespeeld allebei, en ben dat dus nog een beetje gewend, ik merk dan ook dat ik vaak wacht tot het laatste moment met parryen of dodgen en dat ik dan weer klappen mag vangen :P

Voor de rest is het echt een top-game! al vind ik deeltje 2 stiekem wel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat is echt een van de grote minpunten in het vechtsysteem, zodra je een move met L1 doet kan je niet meer dodgen/blocken totdat de move afgelopen is. Dat maakt het gebruiken van de L1 moves soms wel lastig, je moet ze dan goed tussen de aanvallen van de vijanden door timen.

Vrijdag ook m'n collection binnengekregen, dus kan ik (als ik GOW3 op titan uitheb) de hele serie een keer achter elkaar doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb nu net het stuk gehad waarbij je de schoenen van Hermes krijgt. Op hoeveel % van de game zit ik dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Ik ben net met de God of War collection begonnen. Net een tijdje God of war 1 gespeeld, supervet spel maar oh man. Ik lijk echt te sloom voor die quick time events. Ik heb een battle van anderhalf uur gehad met die hydra, omdat ik maar niet snel genoeg op het rondje kon rammen. Ben ik eindelijk verder, kon je minotaurs tegen, die je moet doden door weer als een idioot op rondje te moeten drukken, en toen ben ik maar gestopt.

Zijn er meer mensen die hier moeite mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:26:
Ik ben net met de God of War collection begonnen. Net een tijdje God of war 1 gespeeld, supervet spel maar oh man. Ik lijk echt te sloom voor die quick time events. Ik heb een battle van anderhalf uur gehad met die hydra, omdat ik maar niet snel genoeg op het rondje kon rammen. Ben ik eindelijk verder, kon je minotaurs tegen, die je moet doden door weer als een idioot op rondje te moeten drukken, en toen ben ik maar gestopt.

Hahaha en kistjes moet je in deel 1 toch ook openen door op rondje te rammen dacht ik? Het rondje op m'n ps2 controller is door de GOW spellen een beetje versleten. Hij gaat nu heel stroef. Verwacht dus maar dat je het nog vaak zal moeten doen :).
Bij dat soort momenten gewoon de controller op je schoot leggen en op rondje rammen, want met alleen je duim lukt het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:26:

Je moet ook niet als een gek gaan zitten rammen op de knoppen, maar rustig aan in hetzelfde tempo drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ze in die GoW1 wel even hadden mogen aanpassen voor de collection, is het feit dat je nu vaak op R2 achter elkaar moet rammen.

Niet te doen met die 'trigger' knoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
God of war 1 had idd verschrikkelijke ram events, die hebben ze in 2 en 3 veel simpeler gemaakt.

Als je er echt last van hebt wawawiiiwa, de minotaurs hoef je niet persee op die manier dood te maken, je mist wat health bonus, maar je kunt gewoon blijven meppen op ze en dan gaan ze ook wel dood.

Bij bazen heb je die keus niet helaas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Ja ik voel me ineens een oude zak joh. (ben 22 :) ) Het lukt nu wel beter maar ik vind het echt behoorlijk lastig. Ik zal eens meer op het ritme letten, dat schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God of War III van de week gehaald... Het mijn favo game! Wat een gruwelijk spel. Mensen die gaan voor Dante's Inferno of Darksiders en God of War afkraken zijn mensen die niet in bezit zijn van een PS3. (moest er even uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Ferra schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:12:
Ik heb nu net het stuk gehad waarbij je de schoenen van Hermes krijgt. Op hoeveel % van de game zit ik dan ongeveer?
Ik schat op ongeveer driekwart van de game. Ben daar zelf nu ook net geweest en ik begin al te balen dat de game zometeen uitgespeeld is. Ik vind dit echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Al moet ik zeggen dat ik wel een Kratos fan ben zegmaar (heb alle delen grijs gespeeld). De graphics, het verhaal en de brute actie. Ik vind het echt een geweldige game en ben alweer voor de zoveelste keer blij dat ik weer weet waarvoor ik een PS3 heb gekocht...

[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 01-04-2010 11:20 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:41:
[...]

Ik schat op ongeveer driekwart van de game. Ben daar zelf nu ook net geweest en ik begin al te balen dat de game zometeen uitgespeeld is. Ik vind dit echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Al moet ik zeggen dat ik wel een Kratos fan ben zegmaar (heb alle delen grijs gespeeld). De graphics, het verhaal en de brute actie. Ik vind het echt een geweldige game en ben alweer voor de zoveelste keer blij dat ik weer weet waarvoor ik een PS3 heb gekocht...
15 tot 20 uur gameplay is niet kort hoor... Elke spel heb je uitgespeeld ofdat het nou 10 of 100 uur is, maakt niet uit.... God of War heeft een enorm goed verhaal alles is gewoon top. Geen enkel minpunt (mijn mening).
Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat het zo uitgespeeld kan worden. Ik speel het wel 10x opnieuw en word het niet zat. Het is gewoon abnormaal goed. O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:25:
[...]

15 tot 20 uur gameplay is niet kort hoor... Elke spel heb je uitgespeeld ofdat het nou 10 of 100 uur is, maakt niet uit.... God of War heeft een enorm goed verhaal alles is gewoon top. Geen enkel minpunt (mijn mening).
Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat het zo uitgespeeld kan worden. Ik speel het wel 10x opnieuw en word het niet zat. Het is gewoon abnormaal goed. O-) _/-\o_
Dat ben ik met je eens ( ik snap ook niet dat iemand de game in 7 uur kan uitspelen, was meen ik een reactie in dit topic van iemand) maar ik vind het gewoon jammer als ik een game erg vet vind (zoals uncharted, MGS en God of War ) uitegspeeld heb. Heeft niets te maken met de uiteindelijke speelduur hoor. :) Een goed spel kan wat mij betreft niet lang genoeg zijn. En dan vooral God of War!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:39:
[...]

Dat ben ik met je eens ( ik snap ook niet dat iemand de game in 7 uur kan uitspelen, was meen ik een reactie in dit topic van iemand) maar ik vind het gewoon jammer als ik een game erg vet vind (zoals uncharted, MGS en God of War ) uitegspeeld heb. Heeft niets te maken met de uiteindelijke speelduur hoor. :) Een goed spel kan wat mij betreft niet lang genoeg zijn. En dan vooral God of War!
Ik snap dat ook inderdaad niet dat je een game van 7 uur zo hebt uitgespeeld. :P
Mensen die God of War III of Uncharted 2 ruilen, omdat ze het hebben uitgespeeld vind ik gewoon zonde.
Het zijn exclusieve games. en de beide spellen scoren overal en zeer hoog. Het zijn must have games voor de PS3..... Ik zal ze nooit ruilen, ofdat ik het 10x of 100x heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:07:
[...]

Ik snap dat ook inderdaad niet dat je een game van 7 uur zo hebt uitgespeeld. :P
Mensen die God of War III of Uncharted 2 ruilen, omdat ze het hebben uitgespeeld vind ik gewoon zonde.
Het zijn exclusieve games. en de beide spellen scoren overal en zeer hoog. Het zijn must have games voor de PS3..... Ik zal ze nooit ruilen, ofdat ik het 10x of 100x heb uitgespeeld.
Als je hem op easy speelt kan ik wel begrijpen dat je hem binnen 7 uur hebt uitgespeeld. Maar ja dan mis je de uitdaging die vanaf normal mode al begint. Ik speel haast nooit games op easy, begin altijd op normal. Maar ja games als god of war kan ik wel 100x uitspelen en dan blijft het voor mij nog leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:31:
God of War III van de week gehaald... Het mijn favo game! Wat een gruwelijk spel. Mensen die gaan voor Dante's Inferno of Darksiders en God of War afkraken zijn mensen die niet in bezit zijn van een PS3. (moest er even uit)
Wat een goeie non-opmerking. Bravo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister op Titan uitgespeeld, daarna heel nieuwsgierig naar de treasures om te kijken wat ik unlocked had... 1 costume en een paar challenges. Beetje jammer, dat was in de vorige GOW's toch altijd beter :(

Maargoed, vet spel voor de rest.. nu ff de challenges doen en een clean-up playthrough voor m'n platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Kan iemand mij aub vertellen waar ik de Trilogy Ultimate Edition kan bestellen?
Ik kan het niet bij mijn reguliere verkoop kanalen vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn, ben nu bij God of War I aan het einde, en dan moet ik een draaiende kolom opklimmen met messen eraan enzo, maar dat is echt een naar stuk zeg, als je ergens blijft hangen, val je weer helemaal naar beneden :(

edit: ondertussen uitgespeeld.
nu God of War II :9

[ Voor 11% gewijzigd door scorpie op 02-04-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 10:16
Refragmental schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:55:
Kan iemand mij aub vertellen waar ik de Trilogy Ultimate Edition kan bestellen?
Ik kan het niet bij mijn reguliere verkoop kanalen vinden :'(
Er staat mij bij dat hij pas eind deze maand in onze regionen komt...

Hmm, niet helemaal wat ik gehoopt had:
http://www.insidegamer.nl...-Trilogy-naar-Europa.html

[ Voor 19% gewijzigd door Tovenaar op 02-04-2010 16:54 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Tovenaar schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:51:
[...]

Er staat mij bij dat hij pas eind deze maand in onze regionen komt...

Hmm, niet helemaal wat ik gehoopt had:
http://www.insidegamer.nl...-Trilogy-naar-Europa.html
28 april zie ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
is er nieuws omtrent additionele content? heb de game rond - prachtig - maar wat nu? de replay waarde vind ik minimaal (of ik mis iets) anders gooi ik 'm vanavond nog op MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Introga
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-06 10:14
Bij de Media Markt in Eindhoven ligt een flinke stapel PSN vouchers bij de PS3 games sectie waarmee je de Apollo skin kunt downloaden voor GoW III. De vouchers zijn nog geldig t/m 14-04.

Voor de liefhebbers kan ik a.s. dinsdag, mits voorradig, een stapel vouchers meenemen en de codes mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Introga schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:06:
Bij de Media Markt in Eindhoven ligt een flinke stapel PSN vouchers bij de PS3 games sectie waarmee je de Apollo skin kunt downloaden voor GoW III. De vouchers zijn nog geldig t/m 14-04.

Voor de liefhebbers kan ik a.s. dinsdag, mits voorradig, een stapel vouchers meenemen en de codes mailen.
ben geintresseerd

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja tof, heel graag!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:52

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024

Zeker interesse, 8) bedankt alvast voor de moeite.

Die GOWIII is echt wel een vet spet, ben er nu bijna door en man o man erg bruut allemaal.
Kan iemand mij objectief vertellen hoe GOW 1&2 zijn?
Vergelijkbaar (grafisch) van kwaliteit en net zo gaaf om te spelen of merk je toch in vergelijk tot deel III dat
deze (veel) ouder zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

noteboeki schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:03:
[...]

Zeker interesse, 8) bedankt alvast voor de moeite.

Die GOWIII is echt wel een vet spet, ben er nu bijna door en man o man erg bruut allemaal.
Kan iemand mij objectief vertellen hoe GOW 1&2 zijn?
Vergelijkbaar (grafisch) van kwaliteit en net zo gaaf om te spelen of merk je toch in vergelijk tot deel III dat
deze (veel) ouder zijn?
Ik kan dat redelijk objectief zeggen. De PS3 is mijn eerste Sony console, dus had GoW1+2 nooit gespeeld. Het type (hack/slash) spellen zijn niet he-le-maal mijn ding, maar toch heb ik GoW 3 gekocht. Ik vond 'm echt mon-ster-lijk vet. Echt helemaal stoer. In twee weken uitgespeeld (ben niet heel goed, dus halverwege zelfs naar Easy mode geswitched toen ik Hades niet dood kreeg) :| maar goed, ik heb toen gelijk GoW1+2 besteld.

Je ziet wel dat het iets minder mooi en flitsend is als deel 3, maar toch zeker niet dat je denkt "My god, dit ziet er echt niet uit", het speelt grotendeels hetzelfde, zelfde knoppen, etc. Ik ben nu dus lekker bezig met deeltje 1, daarna 2 en daarna 3 eindelijk wel op Normal uitspelen (ja, voor zo'n gamer als ik, is dat al spannend zat, haha).

Bij mij is GoW3 in elk geval van niets in mijn top-5-alltime terecht gekomen. En dat voor een type spel wat niet echt mijn ding is/was. ;) (misschien toch Dante's Inferno ook maar 's op de kop tikken ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Ook al heb ik mijn editie van HMV nog niet binnen zou ik graag van dit aanbod gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Die bare hands challenge is niet echt makkelijk. Hier iemand die 'm net op tijd haalt, maar ook alleen omdat dat beest de afgrond in valt :X http://www.youtube.com/watch?v=bLbv3tGZwdQ
spaceboy schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:34:Bij mij is GoW3 in elk geval van niets in mijn top-5-alltime terecht gekomen. En dat voor een type spel wat niet echt mijn ding is/was. ;) (misschien toch Dante's Inferno ook maar 's op de kop tikken ergens)
NEE! Dan ben je het genre meteen weer zat ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Reemster op 04-04-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens! Ik doe net een opmerkelijke ontdekking. Ik heb GOW 1 en 2 allebei op respectievelijk god-mode en titan-mode uitgespeeld, wat echt een hel was tussen twee haakjes :p, maar ik ging er dus helemaal vanuit dat ik GOW 3 ook op, zoals het nu heet, chaos-mode moest uitspelen om alle trofeeën te bemachtigen. Dus ik ging in mijn eerste speelsessie al helemaal kijken 'dit wordt een moeilijk stukje op chaos-mode, en dat wordt wel heel lastig', maar er is helemaal geen trofee voor! Beetje rare beslissing van de makers. Ik ga het desondanks toch gewoon op chaos-mode uitspelen :p

Challenges zijn trouwens echt een (paas)eitje vergeleken met de eerste delen.

Edit: Nevermind, ik dacht altijd dat je GOW 1 en 2 wel op god- en titanmode moest uitspelen om 100% te krijgen, maar dat is dus ook niet zo. Wel een beetje jammer, dan heb je toch niet echt álles gedaan om 100% te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:45

Ik ben daar ook in geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Net opnieuw begonnen met deeltje drie. Had de game even laten liggen omdat ik de game al tot 75% completion op de PS3 van de overbuurman had gespeeld. Maar nu op de eigen console dus serieus begonnen. Serieus in de trant van alles goed onderzoeken, dus heb nu al een aantal veren en ogen meer dan ik de eerste keer spelen had. Toch wel handig dat beetje extra health en magic. Ook wat serieuzer met het hoofd van Helios rond gelopen en zo wat geheime gangen ontdekt. Zit dan veelal maar een kist met rode orbs, maar het is beter dan niets. Zou eigenlijk de hele game eens met het hoofd van Helios in handen moeten spelen. Controller rammelde flink als ik gewoon eens een stukje aan het lopen was. Zou dan een geheim moeten zijn, maar heb het op sommige plaatsen niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54

Ik ben ook wel geïnteresseerd als je nog hebt!

Heb het spel afgelopen zaterdag gekocht icm een PS3 en de game is nog beter dan ik hoopte. Zijn er nog meer van dit soort games? De meeste in dit soort genre zijn toch een beetje laf en minder 'epic' heb ik het idee. Ik ga iig ook 1+2 ff scoren als ik deze uit heb gespeeld.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste