Grammar Police: me = mijn of m'n. Het is mijn auto. En niet me auto...v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:50:
[...]
dus jij kan dat niet lezen?? want dat zeg je net. en wat is er mis met "me" . die snap ik ech(g)t niet
maar gezien de dames zich dus irriteren aan mijn taalgebruik(,) zal ik dat aanpassen naar jullie OZO hoogstaande niveau. tevreden?
ontopic:
binnenkort maar eens een 2e playthrough starten, ga toch maar een keer voor de trophys.
ben wel benieuwd of het me lukt op hoogste dificulty. denk het zelf niet
en moet ook de challenges of the gods nog doen. pfff
oh, en ik zet in de ps3 zelf de resolutie op 1080P.
dan werkt hij wel op 1080P maar dan zonder de fancy eyecandy.
hebben de developers zelf gezegd
Onzin over die resolutie, als er op een spel staat dat deze op 720p draait dan maakt de PS3 daar geen 1080p maar dan zonder 'eyecandy' van. (Wat dat ook moge zijn.)
Je stelt je PS3 in op 1080p zodat hij weet wat de maximale resolutie is die je TV aankan. Als een spel dan 720p is dan speelt de PS3 het spel op die resolutie af en met 1080p net zo. Als je de PS3 op 720p instelt en dan een native 1080p game (bv Wipeout HD) speelt dan zal de PS3 deze naar beneden schalen, dus naar 720p.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black