Want dat is precies wat ik zeg, natuurlijk.
Als je een beetje rondkijkt kun je de Ultimate Trilogy echt wel goedkoper halen (heb hem voor ongeveer 125 Euro. En is geen elcheapo plastic btw, maar smaken verschillen dus niet iedereen zal 'm mooi vindenhimlims_ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:22:
[...]
vind 'm zwaaaar overpriced(180euro); die doos is echt elcheap-o plastic. Die game (1+2) is maar 25euro via import.
[...]
Ik speel games vaak op 'normal' met het idee om een game daarna nog een keer door te spelen op 'hard'. Zeker als dit een extra trophy oplevert. Maar in de praktijk kom ik er eigenlijk niet aan toe een om spel nog een keer te spelen.
Experimentje van mijn kant om vanaf het begin op 'hard' te spelen. Ik zie wel waar het schip strand. Ik merk wel dat ik nu anders game. Je moet duidelijk beter nadenken over je moves en taktiek hoe je bepaalde beesten verslaat ipv op goed geluk button bashen.
Experimentje van mijn kant om vanaf het begin op 'hard' te spelen. Ik zie wel waar het schip strand. Ik merk wel dat ik nu anders game. Je moet duidelijk beter nadenken over je moves en taktiek hoe je bepaalde beesten verslaat ipv op goed geluk button bashen.
PSN: Shiver23
mja eindelijk email gehad dat de game verzonden is.
stelletje leugenaars daaro bij gamersland.com.
gisteren gebeld en die meid zegt ja vanavond krijgt u bevestiging en dan is ie verzonden.
nou hellemaal niets gehad tot aan net. dus spel is pas vandaag op de bus gedaan.
eerste en laatste keer da ik daar bestel.
btw: MORGEN EINDELIJK HAKKEN EN ZAGEN!!!
gisteren gebeld en die meid zegt ja vanavond krijgt u bevestiging en dan is ie verzonden.
nou hellemaal niets gehad tot aan net. dus spel is pas vandaag op de bus gedaan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Man zeur toch niet zo... d'r zijn nog altijd mensen die de game niet hebben ( zoals ik ) ondanks dat yourgamezone aangegeven heeft dat ik de game vandaag / morgen in de bus heb... tot op heden heb ik ook geen verzendbevestiging mogen ontvangen...v8power67 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:11:
mja eindelijk email gehad dat de game verzonden is.
Zo ben nu in middagje aan het spelen op het hoogste niveau, best pittig zeg.
Maar ik kan jullie verzekeren dat het een top spel is!!!
Maar ik kan jullie verzekeren dat het een top spel is!!!
automation fanboy
Liep net tegen een flinke grafische bug aan, waardoor ik niet verder kon spelen. Schijnt iets met de autosave te zijn, moest een hele stuk teruglopen en toen kon ik weer verder.
Die trails pff.. zoveel kut dieren bij elkaar !! Ben al 20 x dood.. telkens met de kut stieren.. pfff
automation fanboy
Verwijderd
In vorige delen was het in ieder geval zoals ik zei, ik dacht dat bij GoW3 hetzelfde het geval zou zijn.Groentenman schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:54:
[...]
Nee dat is niet waar. Die rode orbs (experience) krijg je altijd, alleen je krijgt dus een extra bonus voor health of magic.
Ik zie ook niet echt veel meer orbs verschijnen dan normaal als ik het met een QTE event doe dan normaal. Maar ik zal er even opletten.
dude wtf is je probleeem!!Fatal Mind schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:39:
[...]
Man zeur toch niet zo... d'r zijn nog altijd mensen die de game niet hebben ( zoals ik ) ondanks dat yourgamezone aangegeven heeft dat ik de game vandaag / morgen in de bus heb... tot op heden heb ik ook geen verzendbevestiging mogen ontvangen...
ik geef alleen mijn ongenoegen maar aan.
tis gewoon heel slordig als ik haar spreek en ze me belooft dat ie verzonden wordt.
dus ik zeur niet kerel wtf.
maar anyway ik ben blij hem morgen te hebbe, en dat jij genoegen neemt met valse beloftes zegt meer over jou
Ik had het bij de eerste battle met poseidon, kratos lag op de grond (niet dood), maar kon niet opstaan, noch kon poseidon mij raken.Trent900 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:15:
Liep net tegen een flinke grafische bug aan, waardoor ik niet verder kon spelen. Schijnt iets met de autosave te zijn, moest een hele stuk teruglopen en toen kon ik weer verder.
Zit nu bij Hades, maar nu al twee keer dood gegaan best pittig... edit: en verslagen.
Tja, ik heb geen probleem, volgens mij heb jij het probleem aangezien je nou al 2x over hetzelfde zit te ranten. Dit heeft natuurlijk geen toevoegt nut. + ik neem helemaal geen genoegen met valse beloftes, als hun zeggen van '' blah blah '' heb ik dat maar aan te nemen, zeker totdat de datum van levering verstreken is, moeilijk om te klagen over dat ze te laat zijn met leveren als hun leverdatum nog niet verstreken is hev8power67 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:35:
[...]
dude wtf is je probleeem!!
ik geef alleen mijn ongenoegen maar aan.
tis gewoon heel slordig als ik haar spreek en ze me belooft dat ie verzonden wordt.
dus ik zeur niet kerel wtf.
maar anyway ik ben blij hem morgen te hebbe, en dat jij genoegen neemt met valse beloftes zegt meer over jou

Hoe dan ook, klaar zo
* Fatal Mind Fatal Mind wacht verder af
* Fatal Mind Fatal Mind is blij, heeft verzendbevestiging gekregen.
[ Voor 56% gewijzigd door Fatal Mind op 18-03-2010 21:43 ]
nee ik heb eerste keer gezegd dat ik hellemaal niets hoorde van die shop.tweede keer was het dat ik valse belofte had gehad. maja sorry da ik zo uitviel, ben nu gewoon erg blij ik krijg me game
Ervoor zorgen dat die souls niet tegen die blauwe muur aanlopen, dat scheelt aanzienlijk in het aantal vijanden.Punkbuster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:16:
Die trails pff.. zoveel kut dieren bij elkaar !! Ben al 20 x dood.. telkens met de kut stieren.. pfff
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ligt het aan mij, of lijkt Kratos wel erg op Sander V.?

http://www.elsevier.nl/we...en-suicidaal-in-jeugd.htm

http://www.elsevier.nl/we...en-suicidaal-in-jeugd.htm
[ Voor 11% gewijzigd door PHiXioN op 19-03-2010 09:47 ]
Ik moet zeggen dat ik er in het begin wel even in moest komen en nog niet echt helemaal overtuigd was door de grafische pracht van de game, maar ik heb gisteren de 2de eindbaas verslagen en ik was echt verbaasd van wat de PS3 allemaal op het scherm krijgt. Echt prachtig.
PSN id: NL_SToRM
*waiting on order*
Zondag:
- Regen voorspelt = Check
- Geen verplichting = Check
- Game binnen = Check
Heb er zin in
Zondag:
- Regen voorspelt = Check
- Geen verplichting = Check
- Game binnen = Check
Heb er zin in
[ Voor 4% gewijzigd door Maduth op 19-03-2010 13:13 ]
God of War III Out Now – Media Kit Unveiled
Hi everyone
As you all know, God of War III has now launched across all PAL Territories! For those of you who bought the game I hope you guys are enjoying Kratos’ brutal and pulse-pounding quest for revenge. For those who haven’t… what are you waiting for? Go and get the game right now!
Just wanted to show you the media kit we’ve distributed to a limited number of journalists across PAL Territories. It consists of:
Worn ‘Omega’ wooden box
God of War III game
Illustrated brochure
Kratos metal coin
DVD with screenshots, artwork, concept visuals etc
Art cards
Mini poster
Now… the good news is that I’m looking to give some kits away through a competition that will run on the eu.playstation.com early next week. I will let you know when the competition is live, don’t you worry

DO WANT!!!
Dat vind ik dan eerder 180 euro waard.
Die is idd wel erg gruwelijk, we gaan die competitie eens afwachten, kijken wat dat inhoud
Jammer dat deel 1&2 daar weer niet bijzitten en ondanks dat het wel vet is, is het nog steeds geen 180 euro waard imo.SToRM666 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:34:
[...]
DO WANT!!!
Dat vind ik dan eerder 180 euro waard.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dit kun je niet kopen in de winkel, ik denk dan ook dat de uiteindelijke waarde wel ver boven de 180 euro zal komen te liggen
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 19-03-2010 15:11 ]
Weet ik, maar stel dat het wel in de winkel lag, dan is het nog steeds geen 180 euro waard..
Ik had me zelf voorgenomen om God of War III niet te kopen.
Ik dacht: "'t is een singleplayer game; één keer uitspelen en hij ligt voor de rest stof te happen"
Tóch ff stiekem bij de GameMania wezen kijken; daar was iemand aan het spelen.
Toen zag ik daar de scene waar Kratos met zijn voet op het hoofd van Helios aan het stampen was...
Zo vet!
Tóch maar gekocht!
(bij de bart smit trouwens, scheelde 5 euro)
Ik dacht: "'t is een singleplayer game; één keer uitspelen en hij ligt voor de rest stof te happen"
Toen zag ik daar de scene waar Kratos met zijn voet op het hoofd van Helios aan het stampen was...
Zo vet!
Tóch maar gekocht!
Dat is echt zo'n bruut stukDasHMauL schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:40:
Toen zag ik daar de scene waar Kratos met zijn voet op het hoofd van Helios aan het stampen was...![]()
Zo vet!
Tóch maar gekocht!(bij de bart smit trouwens, scheelde 5 euro)
Gisteren begonnen, nu bij de wereld van Hades
Is dat hetzelfde soort Hades-gebied als in deel 1?
Tering wat een rot gebied was dat. Kan me voorstellen dat de hel er zo uitziet.
Tering wat een rot gebied was dat. Kan me voorstellen dat de hel er zo uitziet.
Als je dat al bruut vond, moet je eens zien wat ie met Hercules doetThomaszki schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:45:
[...]
Dat is echt zo'n bruut stuk
Gisteren begonnen, nu bij de wereld van HadesTof spel!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hehe k heb hem ook eindelijk binnen. Straks mooi even spelen.
Alleen jammer dat vanaaf een gig heb dus kan niet lang spelen.
Vind het echt een vet spel.
Alleen jammer dat vanaaf een gig heb dus kan niet lang spelen.
Vind het echt een vet spel.
hehe gek onnie
Verwijderd
Ik las net dat de game net zo "lang" als de PSP versie is, namelijk 8 uur. Aangezien het een SP game is, vind ik dat erg kort. Hoe goed een spel ook is, ik heb me voorgenomen geen 60 euro voor 8 uur gameplay uit te geven ... dus ik wacht wel eventjes
.
Verwijderd
Krijg em binnen voor 40 E, dus zo'n 5 euro per uur mocht ik maar 8 uur er mee spelen. Er zijn duurdere dingen.
In de review hier op Tweakers zeggen ze dat het ongeveer 12 uur spelplezier is; reviews: God of War IIIVerwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:01:
Ik las net dat de game net zo "lang" als de PSP versie is, namelijk 8 uur. Aangezien het een SP game is, vind ik dat erg kort. Hoe goed een spel ook is, ik heb me voorgenomen geen 60 euro voor 8 uur gameplay uit te geven ... dus ik wacht wel eventjes.
En over het algemeen is dit een betrouwbare bron
iPhone 8 Plus iPad air 2
En bedankt voor de spoilerDasHMauL schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:40:
Toen zag ik daar de scene waar Kratos met zijn voet op het hoofd van Helios aan het stampen was...![]()
Zo vet!
Tóch maar gekocht!(bij de bart smit trouwens, scheelde 5 euro)
Ligt er natuurlijk aan op welke moeilijkheidsgraad, op easy wandel ik er zo doorheen. Maar speel nu op normal (ben geen fanatieke gamer) en ben al een ontelbaar keer dood gegaan.Tristal schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:40:
[...]
In de review hier op Tweakers zeggen ze dat het ongeveer 12 uur spelplezier is; reviews: God of War III
p.s. wat doen jullie met het upgraden van de wapens, eerst 1 wapen maxen of gradueel alles verhogen? En hoe kan je zien welk wapen je tegen welke vijand moet gebruiken?
Easy moet je niet aan beginnen in mijn optiek; iets te makkelijk en dan is de lol er snel vanaf denk ik.StephaN900 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:02:
[...]
Ligt er natuurlijk aan op welke moeilijkheidsgraad, op easy wandel ik er zo doorheen. Maar speel nu op normal (ben geen fanatieke gamer) en ben al een ontelbaar keer dood gegaan.
p.s. wat doen jullie met het upgraden van de wapens, eerst 1 wapen maxen of gradueel alles verhogen? En hoe kan je zien welk wapen je tegen welke vijand moet gebruiken?
Ik ben toch wel meteen begonnen met het upraden van de de blades omdat je die vrij veel gebruikt, vooral op het eerste stuk. De boog is ook erg nuttig moet ik zeggen. Voor de rest heb ik nog geen wapens, ben ook net begonnen
iPhone 8 Plus iPad air 2
Nou, ik was op normal anders toch echt klaar in 8 a 9 uurTristal schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:40:
[...]
In de review hier op Tweakers zeggen ze dat het ongeveer 12 uur spelplezier is; reviews: God of War III
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tuurlijk de 1 zal het sneller doorlopen en doorhebben dan de ander, denk dat die 12 uur een gemiddelde tijd is. Sommige mensen gaan ook grondiger te werk om zoveel mogelijk trophees en hidden treasures te zoeken.Chester schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:28:
[...]
Nou, ik was op normal anders toch echt klaar in 8 a 9 uur
iPhone 8 Plus iPad air 2
Laat ik het dan zo zeggen: voor mijn manier van spelen was deel 3 een paar uur korter dan 1 en 2.Tristal schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:36:
[...]
Tuurlijk de 1 zal het sneller doorlopen en doorhebben dan de ander, denk dat die 12 uur een gemiddelde tijd is. Sommige mensen gaan ook grondiger te werk om zoveel mogelijk trophees en hidden treasures te zoeken.
Dan ben jij een die-hard gamerChester schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:42:
[...]
Laat ik het dan zo zeggen: voor mijn manier van spelen was deel 3 een paar uur korter dan 1 en 2.
iPhone 8 Plus iPad air 2
mja heb hem vanmiddag rond 4a5 uur gekregen.(weet nie meer precies) net gestopt ben al voorbij hades en zit achter dat snelle ventje aan, moet zeggen game is geil en mooi, maar ik speel hem op normal(god)
maar ik ga zo vaak dood. en vind de gameplay afentoe zo irritant. heb nooit eerder een gow gespeeld,
maar vind wel vermakkelijk, ga hem zeker uitspelen, maar had een compleet ander idee van de game door de demo als dat ik nu heb, demo scene is ook compleet anders.
maar al met al een mooie game en draait ook fantastische nooit lag niets.
gaafe game maar ga denk ik weer over naar easy.
btw ik vind da upgrade systeem beetje te langzaam gaan. mag wel sneller want je enemys worden wel steeds sterker.
maar ik ga zo vaak dood. en vind de gameplay afentoe zo irritant. heb nooit eerder een gow gespeeld,
maar vind wel vermakkelijk, ga hem zeker uitspelen, maar had een compleet ander idee van de game door de demo als dat ik nu heb, demo scene is ook compleet anders.
maar al met al een mooie game en draait ook fantastische nooit lag niets.
gaafe game maar ga denk ik weer over naar easy.
btw ik vind da upgrade systeem beetje te langzaam gaan. mag wel sneller want je enemys worden wel steeds sterker.
Verwijderd
Je bent dezelfde kerel die stond te springen om GoW 3 te spelen, want het leek het belangrijkste wat er kon zijn en je hebt deel 1 en 2 nog nooit gespeeld? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Upgrade systeem werkt normaliter prima je moet enkel het vechten onder de knie krijgen imo.
Pfff... ben net iets meer dan een uur bezig en zit nu al vast.
Dat stuk dat je in "de hel" een paar vlagen van vijanden moet verslaan alvorens je verder mag. Die eerste vlaag en de tweede gaat wel, maar de derde lukt gewoon niet. Te veel van die vliegende beesten die ik niet kapot krijg aangezien mijn afstandaanvallen altijd de vijanden op de grond pakken. Krijg dat slangenmens wel neer, maar die soort van stieren krijg ik niet plat. Heb ook te weinig punten om een mooie magic aanval neer te zetten...
Dat stuk dat je in "de hel" een paar vlagen van vijanden moet verslaan alvorens je verder mag. Die eerste vlaag en de tweede gaat wel, maar de derde lukt gewoon niet. Te veel van die vliegende beesten die ik niet kapot krijg aangezien mijn afstandaanvallen altijd de vijanden op de grond pakken. Krijg dat slangenmens wel neer, maar die soort van stieren krijg ik niet plat. Heb ook te weinig punten om een mooie magic aanval neer te zetten...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Gewoon blijven proberen. Je ziet dat die vogels een patroon hebben in aanvallen. Als je daarna nog genoeg health over hebt. lukken die stieren ook. Proberen, proberen en nog is proberenFeaR1986 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:31:
Moet zeggen dat ik nooit moeite had met die vogels, gewoon double jump, l1+vierkantje en je doet die soort van wervelwind.vinom schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:19:
[...]
Gewoon blijven proberen. Je ziet dat die vogels een patroon hebben in aanvallen. Als je daarna nog genoeg health over hebt. lukken die stieren ook. Proberen, proberen en nog is proberen
p.s. het enige echt vervelende aan het spel vind ik het platformgedeelte, die double jump gaat gewoon niet vloeiend...
[ Voor 12% gewijzigd door StephaN900 op 20-03-2010 12:53 ]
Verwijderd
Dat is inderdaad een lastig stuk. Wat ik heb gedaan op 'hard' is NIET gelijk dat slangemens kapot maken, maar wachten tot ze haar flash attack gebruikt waardoor je versteend. Wanneer ze die afschiet moet je op het juiste moment blocken, doe je het goed dan versteen je alles om je heen.FeaR1986 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:31:
Die vliegende monsters vallen dan kapot en ook die stieren gaan dan na een paar klappen neer. Nadat die stieren en vogeltjes neer zijn komt de volgende groep vijanden, houdt het slangenmens nog levend en gebruik dan ook gewoon weer dezelfde tactiek tot alleen zij nog over is.
NormalSToRM666 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:38:
Op welk niveau speel je?
Probleem is ook dat ik al mijn magic in de twee "vlagen" daarvoor heb gebruikt. Want anders zouden die stieren het probleem niet echt zijn. Maar ga die trick maar eens proberen van het blocken tijdens de aanval. Zie het alleen nu al niet zitten voor de vierde en laaste vlaag van vijanden
Normal is al vrij pittig moet ik zeggen. Ik snap trouwens ook niet helemaal over welk stuk je het hebt trouwens.
Ik heb het ook al heel vaak gehad.
Er schijnt een kleine bug in het spel te zitten met betrekking tot het springen. Als je te dicht bij de rand staat om te springen dan val je gewoon de diepte inStephaN900 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:34:
p.s. het enige echt vervelende aan het spel vind ik het platformgedeelte, die double jump gaat gewoon niet vloeiend...

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 20-03-2010 13:34 ]
Hebben jullie ook dat als je die dozen wil open maken voor b.v. health het soms niet lukt? Dan begint hij er aan te trekken maar geeft het naar een halve seconde op. Even weglopen en terugkomen en dan gaat de doos opeens wel open...
Het stuk hierboven heeft met die 2 stieren en dat slangenmens heeft mij doen besluiten van normal naar easy te schakelen. Werd er helemaal gek van. Ik ga hem vast nog een keer spelen, dan wel op normal.
Het stuk hierboven heeft met die 2 stieren en dat slangenmens heeft mij doen besluiten van normal naar easy te schakelen. Werd er helemaal gek van. Ik ga hem vast nog een keer spelen, dan wel op normal.
Ja, vooral dat stuk waar je langs die chains vliegt en dan opeens een platform stuk moet doen, het is simpelweg niet zo vloeiend soms grijpt hij mis, soms niet lijkt het wel. Uncharted 1/2 hadden het platform gedeelte gewoon goed voor elkaar daar hadden ze best wel wat meer naar mogen kijken.SToRM666 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:33:
Normal is al vrij pittig moet ik zeggen. Ik snap trouwens ook niet helemaal over welk stuk je het hebt trouwens.
[...]
Er schijnt een kleine bug in het spel te zitten met betrekking tot het springen. Als je te dicht bij de rand staat om te springen dan val je gewoon de diepte inIk heb het ook al heel vaak gehad.
Zie trouwens dat je geen trophy krijgt voor normal (zelfde als easy), wel jammer speel ik eens een keer een spel niet op de makkelijkste moeilijkheidsgraad krijg ik niet eens een virtuele onderscheiding...
Oei dan ga je het op dit stuk ook heel moeilijk krijgen:FeaR1986 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:31:
spoiler: gowIII
chain of balance gedeelte, met die grote blokken waar je op staat die aan een ketting hangen. er komen dan twee van die stieren en andere vijanden. Die stieren gaan die ketting slopen terwijl de andere jou aanvallen en dat zijn geloof ik drie waves
iPhone 8 Plus iPad air 2
En op vele andere stukken. Heb hem gisteravond uitgespeeld en er zitten echt wel vervelende stukjes in !! Als je op dat stuk de eerste 2 waves hebt gehad begin je gewoon weer bij de derde mocht je doodgaan. En als je geen stieren wilt moet je die gewone gastjes niet tot aan het hek laten komen.Tristal schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Oei dan ga je het op dit stuk ook heel moeilijk krijgen:
spoiler: gowIIIchain of balance gedeelte, met die grote blokken waar je op staat die aan een ketting hangen. er komen dan twee van die stieren en andere vijanden. Die stieren gaan die ketting slopen terwijl de andere jou aanvallen en dat zijn geloof ik drie waves
@tristal: Dat was een klote stuk ja. Maar ben er net op hard in één keer langsgekomen

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Dat doe je heel netjesCopycat schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:19:
[...]
En op vele andere stukken. Heb hem gisteravond uitgespeeld en er zitten echt wel vervelende stukjes in !! Als je op dat stuk de eerste 2 waves hebt gehad begin je gewoon weer bij de derde mocht je doodgaan. En als je geen stieren wilt moet je die gewone gastjes niet tot aan het hek laten komen.
@tristal: Dat was een klote stuk ja. Maar ben er net op hard in één keer langsgekomen
Ik ben nu op dat stuk met die
spoiler:
soort guitarhero achtige puzzel, wat een rotding zeg
heb m nu een stuk of vijf keer geprobeert maar kreeg m nog niet voor elkaar.
iPhone 8 Plus iPad air 2
Ik vind God of War III echt de beste PS3 game tot nu toe !
Grafisch echt spectaculair en de gameplay is zoooooo verslavend. Ik vind het verhaal ook zo tof he, met al die goden en de Griekse Mythologie
Grafisch echt spectaculair en de gameplay is zoooooo verslavend. Ik vind het verhaal ook zo tof he, met al die goden en de Griekse Mythologie
Weet ook niet precies hoe het stuk heet, is nog wel zeer in het begin. Ben net een minuut of 90 bezig geloof ik. Maar zal nog wel moeten wennen aan het hele hack and slash element. Laatste keer dat ik zulke games heb gespeeld was nog op de PS2, speel nu meer shooters en racegames. Dus wennen met button bashen en combo's maken en het zou goed moeten komen denk ik...SToRM666 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:33:
Heb hem dan toch eindelijk(of helaas) uitgespeeld op Normal, was weer typisch God of War, soms lijken sommige dingen echt onmogelijk maar als je het dan net iets anders aanpakt is in het ineens super simpel. Vond het einde trouwens wel een beetje een anti-climax.
Het moeilijkste gedeelte vond ik overigens misschien nog wel:
Ga morgen maar eens met de challenges aan de slag
Heb nu 54% van de trophies na mijn eerste play-through
Het moeilijkste gedeelte vond ik overigens misschien nog wel:
spoiler:
Als je vanuit het labyrint naar beneden duikt naar de drie rechters, als je dan één keer iets raakte kon je vervolgens niks meer doen en vloog die ook tegen alle andere balken etc. aan.
Ga morgen maar eens met de challenges aan de slag
Heb nu 54% van de trophies na mijn eerste play-through
[ Voor 4% gewijzigd door Rctworld op 20-03-2010 20:26 ]
Moet zeggen ik vindt het ook geen verkeerde game, maar toch zeker niet de leukse/mooiste/gaafste
(wel de bruutste
)
Qua souplesse en gameplay (en toch ook grafisch) is voor mij uncharted 2 nog steeds te top.
Wat ik het meeste mis bij GOW III is een beetje fasoenlijk camera werk, dit vindt ik nog het meest irritant, je kan niet ff lekker om je heen kijken...
Verder prime game maar niet een waar ik me niet van los kan rukken wat ik bv bij de Uncharteds wel had en ook
bij COD MW2 in zekere mate.
Wordt in iedergeval geen platina voor mij, aangezien ik normal al behoorlijk irritant vindt met sommige stukken.
En dit ga ik zeker niet op een zwaarder niveau proberen, dat gaat me te veel controllers kosten
(wel de bruutste
Qua souplesse en gameplay (en toch ook grafisch) is voor mij uncharted 2 nog steeds te top.
Wat ik het meeste mis bij GOW III is een beetje fasoenlijk camera werk, dit vindt ik nog het meest irritant, je kan niet ff lekker om je heen kijken...
Verder prime game maar niet een waar ik me niet van los kan rukken wat ik bv bij de Uncharteds wel had en ook
Wordt in iedergeval geen platina voor mij, aangezien ik normal al behoorlijk irritant vindt met sommige stukken.
En dit ga ik zeker niet op een zwaarder niveau proberen, dat gaat me te veel controllers kosten
@Himlimshimlims_ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:04:
spoiler:net hercules gesloopt; dat doormeppen op z'n bakkes als die reeds ligten dat 'guitar-hero moment'
Lol Holland, wist niet dat je deze game ook nog ff naast MAG speelt net zoals ik
Groeten Tristal
iPhone 8 Plus iPad air 2
verhaal van U2 vond ik ook erg leuk, die game had een film-achtige touchenoteboeki schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:31:
Moet zeggen ik vindt het ook geen verkeerde game, maar toch zeker niet de leukse/mooiste/gaafste
(wel de bruutste)
Welke game vind jij dan het leukse/mooiste/gaafste ?
Tristal schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:21:
[...]
@Himlims
Lol Holland, wist niet dat je deze game ook nog ff naast MAG speelt net zoals ik![]()
Groeten Tristal

spoiler:
in game neuke 
ik zit 'vast' - ben op 't punt beland dat je in dat 'lava land' bent beland, en moet opnemen tegen die giant. nu zit ik op zijn arm, mist hij een nagel. vervolgens komen er waves met skeletten. hij slaat geregeld met zijn andere hand op de arm waarop ik loop, en de giant doet een 'blaas' aanval. hierop zit ik nu 10min te knokken, maar kom niet verder. wat moet ik doen?
oplossing bleek simpeler dan verwacht (zoals altijd); je kunt via z'n vinger omhoog klimmen
net die 'craftsmen' god verslagen; die in de forge zit. nadat ie dood is kun je 'm nog steeds op z'n kanus meppen .. misvormd gezicht

ik zit 'vast' - ben op 't punt beland dat je in dat 'lava land' bent beland, en moet opnemen tegen die giant. nu zit ik op zijn arm, mist hij een nagel. vervolgens komen er waves met skeletten. hij slaat geregeld met zijn andere hand op de arm waarop ik loop, en de giant doet een 'blaas' aanval. hierop zit ik nu 10min te knokken, maar kom niet verder. wat moet ik doen?
oplossing bleek simpeler dan verwacht (zoals altijd); je kunt via z'n vinger omhoog klimmen

net die 'craftsmen' god verslagen; die in de forge zit. nadat ie dood is kun je 'm nog steeds op z'n kanus meppen .. misvormd gezicht

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2010 22:27 ]
Meh, vanavond GOW2 uitgespeeld, maar ben vergeten de uber chests te zoeken, dus moet ik nog een playthrough doen. Gelukkig gaat dat wat sneller met Cod of War + Blade of Olympus + Urns
ja klopt. ik verheugde me ontzettend op GOW3 en vind het een fantastische game, MAAR!!Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:45:
Je bent dezelfde kerel die stond te springen om GoW 3 te spelen, want het leek het belangrijkste wat er kon zijn en je hebt deel 1 en 2 nog nooit gespeeld? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Upgrade systeem werkt normaliter prima je moet enkel het vechten onder de knie krijgen imo.
ik heb de demo egt hellemaal verrot gespeeld, en toen ik begon aan de game had ik er een heel ander gevoel bij, nou moet ik zeggen en dat is mijn eigen schuld , ik had hem op god gezet en wou eigenlijk op easy doen, maar drukte verkeerd. dus is mijn eigen schuld, upgrade systeem heb ik nu idd onder de knie en het vechten gaat me momenteel erg goed af. maar de gevechten gaan soms beetje apart. als ik bv een bepaalde move doe kan je enemy gewoon doorgaan met zijn net ingezette move. en als ik hem eerder raak dan raakt hij mij nog steeds ookal is het een soort van KO klap. maar ik neem dit voor lief. geniet egt met volle teugen van deze game. egt genoeg kwijl momenten gehad. maar ook veel momenten gehad dat ik egt aan mn hoofd krabbde van hmmm wtf moet ik nu doen en dat ik egt letterlijk 20x doodging.
maar egt ik heb nu 8 uur en 20 min in de game en heb hem nog niet uitgespeeld, maar ik vind het egt een UBERGAME!!! maar zoals alle games heeft het haken en ogen, maar niemand kan een perfecte game maken. ik ga morgen weer vrolijk verder en genieten van de game.
btw ben 22 jaar oud. why u ask?
Heb net deel 2 uitgespeeld. ZIjn die challenges of the gods moeilijk/haalbaar? Ik moet die bij deel 1 en bij deel 2 nog maar heb geen zin er super veel tijd in te steken.
heb geen idee hoe deel 1 en 2 in mekaar zitten maar ik heb een vraag.Lizardz schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:02:
Heb net deel 2 uitgespeeld. ZIjn die challenges of the gods moeilijk/haalbaar? Ik moet die bij deel 1 en bij deel 2 nog maar heb geen zin er super veel tijd in te steken.
je zegt ik heb de game uitgespeeld maar je moet de challenges of the gods nog??
is dit onderdeel van storyline of moet ik dit anders zien???
want dan vraag ik me af wat die challenges zijn in gow3.
Heb vanavond met een vriend GOW zitten spelen en dan heb je af en toe ff wat meer tijd om goed te kijken ipv op buttons te bashenhimlims_ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:51:
[...]
verhaal van U2 vond ik ook erg leuk, die game had een film-achtige touche- maar qua graphics vind ik niet dat die mooier is. Sterker zelfs; vond Killzone2 mooier dan U2 (puur grafisch) - maar wat je te zien krijgt nu in GOW dat is echt ongekend.
Welke game vind jij dan het leukse/mooiste/gaafste ?
Moet zeggen dat het er inderdaad qua graphics toch wel erg vet uit ziet zo nu en dan, denk ook zeker niet dat Uncharted 2 mooier is, wel ff wat anders qua omgeving overigens.
Begin langzaam wat verder te komen en er ook wat beter in te komen maar blijf erbij dat dit voor mij persoonlijk geen game is die ik leuk vind om uren en uren achter elkaar te spelen, wat ik bv wel bij de Uncharted's had (van beide een Platina) en ik blijf die camera functie toch missen bij GOW.
Maar ondanks dit toch echt een must have (played) wat mij betreft echt wel gaaf gedaan allemaal heb het volle pond ervoor betaald bij Toysxl en hij is elke cent zeker waard
Ik heb sinds gisteren een tijd GOW3 zitten spelen. Zo heb je niks te doen, en zo moet je de keuze maken tussen het spelen van FFXIII en GOW3 :-)
Ik ben erg onder de infruk van het spel tot nu toe. Heb net Hades van zijn ziel ontdaan
De afwisseling tussen af en toe een kleine puzzel en het afslachten van duistere wezens bevalt mij prima. Ook het beeindigen van de levens van wat grotere beesten en bazen geeft een zeer voldaan gevoel 
De omgevingen tot nu toe vind ik echt super gemaakt, en de sfeer druipt zo van je scherm de kamer in. Het enige kleine minpuntje dusver vind ik soms de camera, daarbij zou je soms willen dat je die handmatig even kan bijdraaien om een wat beter overzicht te krijgen. Maar dat is dan ook echt het enige. Verder is het grafisch zo bizar mooi uitgewerkt, dat ik toch benieuwd ben of ze nog meer uit die playstation kunnen halen.
Ik kijk uit naar de rest dat het spel gaat brengen :-)
Ik ben erg onder de infruk van het spel tot nu toe. Heb net Hades van zijn ziel ontdaan
De omgevingen tot nu toe vind ik echt super gemaakt, en de sfeer druipt zo van je scherm de kamer in. Het enige kleine minpuntje dusver vind ik soms de camera, daarbij zou je soms willen dat je die handmatig even kan bijdraaien om een wat beter overzicht te krijgen. Maar dat is dan ook echt het enige. Verder is het grafisch zo bizar mooi uitgewerkt, dat ik toch benieuwd ben of ze nog meer uit die playstation kunnen halen.
Ik kijk uit naar de rest dat het spel gaat brengen :-)
Die challenge kan je vinden onder het kopje treasures in het menu. Is dus geen onderdeel van de storyline.v8power67 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:54:
[...]
heb geen idee hoe deel 1 en 2 in mekaar zitten maar ik heb een vraag.
je zegt ik heb de game uitgespeeld maar je moet de challenges of the gods nog??
is dit onderdeel van storyline of moet ik dit anders zien???
want dan vraag ik me af wat die challenges zijn in gow3.
Vanochtend uitgespeeld. Erg mooi en leuk spel. De sfeer is erg goed gedaan, zeker als je op de titans aan het rondrennen bent.
Deed me weer denken aan Shadow of the Colossus.Ook zo'n machtig spel.
Alleen heb ik regelmatig tijdens gevechten de controller vervloekt
Ik kan er maar niet aan wennen.
Alleen heb ik regelmatig tijdens gevechten de controller vervloekt
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2010 13:41 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Same here. Wat een spel zeg ! Echt kwaliteit van de bovenste plank!
Tip: Na de credits komt er nog een heel klein stukje, ik zou het ff checken
Tip: Na de credits komt er nog een heel klein stukje, ik zou het ff checken
Ben nou zo'n 5 uurtjes onderweg in de game, and i must say: me likey !
De pracht, de praal, de grootsheid
Dit wordt wederom een game die platinum gaat worden bij mij.
sterkte met de challengesFatal Mind schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:19:
Ben nou zo'n 5 uurtjes onderweg in de game, and i must say: me likey !
Blegh ben nu dicht bij het einde denk ik, maar onderstaande battle lukt mij niet, iemand tips?
spoiler:
Dat gedeelte in de caverns met die stroom van cyclops, met de nemesis whip gaat het het best lijk het l1+vierkantje, maar nog steeds word ik redelijk snel afgemaakt
Edit: gelukt, gewoon die vuisten van hercules dan niet die cyclops zonder armor gelijk quicktimen, maar eerst die andere twee afmaken. Dan eindig je niet met 5 armored ones op het einde
Edit: gelukt, gewoon die vuisten van hercules dan niet die cyclops zonder armor gelijk quicktimen, maar eerst die andere twee afmaken. Dan eindig je niet met 5 armored ones op het einde
[ Voor 24% gewijzigd door StephaN900 op 21-03-2010 23:57 ]
Dit heb ik ook met God of War 1 en 2 gemerkt, maar dat komt wel goed, de aanhouder wint, eerst maar eens de game zelf uitspelen, ben net uit dat verlepte doolhof gekomen.himlims_ schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:39:
[...]
sterkte met de challengesdie zijn verrektes lastig vind ik
game net uitgespeeld na freakin 14 uur
op god modus.
moe zeggen heb de laatste paar uur alleen maar gefrustreerd op de controller lopen rossen,
kan nie zeggen dat de game makkelijk is
wel egt heel gaaf zeker het einde!!!
jammer dat het egt het einde is
verde gave game maar nu even iets anders ipv gow
moe zeggen heb de laatste paar uur alleen maar gefrustreerd op de controller lopen rossen,
kan nie zeggen dat de game makkelijk is
wel egt heel gaaf zeker het einde!!!
jammer dat het egt het einde is
verde gave game maar nu even iets anders ipv gow
Idd een pittig stukje, heb het al 4/5 keer geprobeerd maar de 3de wave kom ik echt niet voorbij. Iemand nog tips hiervoor?Tristal schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Oei dan ga je het op dit stuk ook heel moeilijk krijgen:
spoiler: gowIIIchain of balance gedeelte, met die grote blokken waar je op staat die aan een ketting hangen. er komen dan twee van die stieren en andere vijanden. Die stieren gaan die ketting slopen terwijl de andere jou aanvallen en dat zijn geloof ik drie waves
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Gewoon veel gebruik maken van de pijl en boog, die heeft mij al enorm veel geholpen
Gekkenhuis schreef op maandag 22 maart 2010 @ 06:09:
[...]
Idd een pittig stukje, heb het al 4/5 keer geprobeerd maar de 3de wave kom ik echt niet voorbij. Iemand nog tips hiervoor?
spoiler:
De honden die hij 'spuugt' kun je naar hem gooien 
Van het weekend gekocht en gelijk begonnen op hard. GoW 1 en 2 uitgespeeld dus dacht dat ik wel op dat niveau kon beginnen. Eerste mannetjes gaan allemaal prima, tot aan die
Ik word telkens geraakt door die blauwe straal. Op internet even gekeken en je schijnt weg te kunnen duiken, maar waar ik ook heen rol, ik word geraakt. AHHH! Dat is gewoon minuut 2! En ik weiger op easy of normal te gaan spelen. Oldschool!
spoiler:
Paarde-spin
Ik word telkens geraakt door die blauwe straal. Op internet even gekeken en je schijnt weg te kunnen duiken, maar waar ik ook heen rol, ik word geraakt. AHHH! Dat is gewoon minuut 2! En ik weiger op easy of normal te gaan spelen. Oldschool!
PSN: Sluuz
mja als je daar niet voorbij komt dan denk ik dat je het op hard niet gaat redden denk ik helaas.
spel wordt egt steeds pittiger en pittiger!!! op normal ben ik ruim 14 uur bezig geweest.
maar idd je moet uitwijken naar de rand van de scene. en je moet soort van inzien wat hij gaat doen,
als hij bv zn kop gaat bewegen gaat ie als het goe is die straal doen. nou dan moet je op je rechter sticky rossen om uit te wijken of je springt/vliegt naar de rand.
zo is het mij gelukt. moe je eerlijk zeggen ik ben er ook bijna 30 min mee bezi geweest met dat stukje
en er komt daarna nog veel meer met spidercrabhorse
spel wordt egt steeds pittiger en pittiger!!! op normal ben ik ruim 14 uur bezig geweest.
maar idd je moet uitwijken naar de rand van de scene. en je moet soort van inzien wat hij gaat doen,
als hij bv zn kop gaat bewegen gaat ie als het goe is die straal doen. nou dan moet je op je rechter sticky rossen om uit te wijken of je springt/vliegt naar de rand.
zo is het mij gelukt. moe je eerlijk zeggen ik ben er ook bijna 30 min mee bezi geweest met dat stukje
en er komt daarna nog veel meer met spidercrabhorse
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 22-03-2010 08:51 ]
Ben ik nu dus de officiële no0b van tweakers?
Gisterenavond kon ik eindelijk beginnen en ging op normaal de strijd in. Krijg ik na 10 min bij de
. Liep daar vast omdat ik niet wist wat ik met die R1 gooi moest doen
Gisterenavond kon ik eindelijk beginnen en ging op normaal de strijd in. Krijg ik na 10 min bij de
spoiler:
, de vraag of ik niet op easy wil spelen tweede waterpaard met die poten op die arm
Wie heeft er wat tips voor de challenges?
- Bare Hands, ik weet dat ik die kleine gastjes op kan pakken en dan met vierkantje die stormram move kan doen, maar ik krijg het niet op tijd voor elkaar om alle vijanden te doden. Hoe gaat dit sneller?
- Destoy all items, welke move kan ik hier het beste gebruiken?
- Bare Hands, ik weet dat ik die kleine gastjes op kan pakken en dan met vierkantje die stormram move kan doen, maar ik krijg het niet op tijd voor elkaar om alle vijanden te doden. Hoe gaat dit sneller?
- Destoy all items, welke move kan ik hier het beste gebruiken?
Zit nou bij het gedeelte dat je langs een ketting omlaag vliegt, redelijk aan het einde van de game volgens mij ? maar ik kom d'r simpelweg niet doorheen... op de een of andere manier raak ik altijd wat... en als je eenmaal wat raakt blijf je dingen raken..
Ook een paar vervelende bugs moet ik zeggen, van die krat die die niet goed beetpakt, maar ook de savepoints willen niet altijd goed werken, krijg niet altijd de '' r1 '' te zien zeg maar, ze doen het overigens wel normaal.
Ook een paar vervelende bugs moet ik zeggen, van die krat die die niet goed beetpakt, maar ook de savepoints willen niet altijd goed werken, krijg niet altijd de '' r1 '' te zien zeg maar, ze doen het overigens wel normaal.
met die ketting moet je bij dat stuk egt letterlijk op de ketting vliegen. zeg maar ertegen aan.Fatal Mind schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:22:
Zit nou bij het gedeelte dat je langs een ketting omlaag vliegt, redelijk aan het einde van de game volgens mij ? maar ik kom d'r simpelweg niet doorheen... op de een of andere manier raak ik altijd wat... en als je eenmaal wat raakt blijf je dingen raken..
en op gegeven moment kom je langs dat stuk en dan moet je weer bij de ketting vandaan vliegen, want dan zitten er weer objecten direct langs de ketting. owh en kan ook helpen met je rechter stick kun je soort van opzij springen en ook omhoog omlaag. dus stel je haalt het net niet dan ros je op die rechter stick.
succes!!
btw meer mensen gehad dat de game afentoe beetje lagd?? aan het einde waren de cinamatic scenes ook erg laggy. maar was vaak aan het begin endaarna deden ze het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 22-03-2010 09:34 ]
Dan gaan we dat eens proberen, kan geen kwaad.v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:32:
[...]
met die ketting moet je bij dat stuk egt letterlijk op de ketting vliegen. zeg maar ertegen aan.
en op gegeven moment kom je langs dat stuk en dan moet je weer bij de ketting vandaan vliegen, want dan zitten er weer objecten direct langs de ketting. owh en kan ook helpen met je rechter stick kun je soort van opzij springen en ook omhoog omlaag. dus stel je haalt het net niet dan ros je op die rechter stick.
succes!!
btw meer mensen gehad dat de game afentoe beetje lagd?? aan het einde waren de cinamatic scenes ook erg laggy. maar was vaak aan het begin endaarna deden ze het wel.
Over de lags, moet zeggen dat ik die niet heb, heb alleen een vertraging na een laad punt, voor de rest nergens last van.
denk dat mn ps3 binnenkort ermee kapt. nu ik erover nadenk doet ik ook raar in uncharted2 heel vaak is de ondertiteling er al lang voordat er gepraat wordt. en als ik de uc2 net opstart dan gaat die dagger in het laadt scherm hellemaal flippen
maja nu doet ie het gelukkig nog 
morgen 320gb erin zetten
maar ben nu erg blij dat ik de game uitgespeeld heb. was egt hellemaal uitgeput
zeker laatste stuk is egt erg
morgen 320gb erin zetten
lag / framedrops heb ik totaal geen last van gehad met de game, alles vloeiend. heb wel her en der gelezen dat 1080 wat gelikter is, maar ook 'zwaarder'. en dus met 720 beter de snellere moves kan weergeven (maar goed, ik ben geen expert op dat gebied)v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:32:
[...]
met die ketting moet je bij dat stuk egt letterlijk op de ketting vliegen. zeg maar ertegen aan.
succes!!
Waarom dan alsnog de HD vervangen als je er vanuit gaat dat de PS3 er binnenkort mee stopt?v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:51:
denk dat mn ps3 binnenkort ermee kapt. nu ik erover nadenk doet ik ook raar in uncharted2 heel vaak is de ondertiteling er al lang voordat er gepraat wordt. en als ik de uc2 net opstart dan gaat die dagger in het laadt scherm hellemaal flippenmaja nu doet ie het gelukkig nog
morgen 320gb erin zetten
btw, echt
Ehm hij ondersteund geen 1080p, oftewel iedereen draait hem op 720p, wat ik denk is dat je laser van je ps3 wat minder is. Zelfde reden waarom Heavy Rain bij sommige vloeiend loopt en bij anderen (mij helaas inbegrepen) niet.himlims_ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:32:
[...]
lag / framedrops heb ik totaal geen last van gehad met de game, alles vloeiend. heb wel her en der gelezen dat 1080 wat gelikter is, maar ook 'zwaarder'. en dus met 720 beter de snellere moves kan weergeven (maar goed, ik ben geen expert op dat gebied)
Nu net uitgespeeld, wat een prachtig maar evil einde.
Op naar playtrough 2 om de resterende trophies te halen ( 't zijn er nog al wat
)
Op naar playtrough 2 om de resterende trophies te halen ( 't zijn er nog al wat
Ik had daar ook wat last van bij de cinematics, maarja voor de rest echt een topgame !v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:32:
[...]
Ik ga eerst de challenges doen en dan een tweede playtrough voor de trophies:)
Hij draait volgens mij wel degelijk op 1080p, toen ik 720p en 1080i had uitgezet draaide hij wel op 1080p maar volgens mij stond AA toen uit waardoor je super veel kartelrandjes zag. Toen z.s.m. maar weer 720p aangezet(weet al niet eens meer waarom die überhaupt uitstond maar goed) en oogt toch stukken beterStephaN900 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:28:
[...]
Ehm hij ondersteund geen 1080p, oftewel iedereen draait hem op 720p, wat ik denk is dat je laser van je ps3 wat minder is. Zelfde reden waarom Heavy Rain bij sommige vloeiend loopt en bij anderen (mij helaas inbegrepen) niet.
spoiler: artefacts
tijdens het spelen van die voorwerpen gevonden die je van de goden heb gepakt nadat je ze geslacht heb. Met de boodschap dat je ze kan gebruiken als je de game uitgespeeld heb.. Nu ben ik op very hard bezig, en heb ik nog een paar van die onderdelen ( ook van zeus ) maar weer die boodschap... klopt dit ? of zit er ergens een foutje in de game ? Beetje vaag moet ik zeggen
ik hoop dat het aan me hdd ligtMeelobee schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:56:
[...]
Waarom dan alsnog de HD vervangen als je er vanuit gaat dat de PS3 er binnenkort mee stopt?
btw, echt
merk dat ie bv in de demo van gow3 vaak flipte en ook wel eens happerde enz.(wat in begin niet was met de demo(ergens in 2009 nog)
dus misschien heeft het met de hdd temaken
zoniet dan jammer.
BTW fatalmind werkte dus met die ketting scene?? of heb je anders gedaan.
enne als goe is draait ie idd op 1080p maar dan zijn er bepaalde effecten weg AA en nog wat andere dingetjes.
De game draait native op 720p, niet op 1080p.v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:49:
[...]
ik hoop dat het aan me hdd ligt
merk dat ie bv in de demo van gow3 vaak flipte en ook wel eens happerde enz.(wat in begin niet was met de demo(ergens in 2009 nog)
dus misschien heeft het met de hdd temaken
zoniet dan jammer.
BTW fatalmind werkte dus met die ketting scene?? of heb je anders gedaan.
enne als goe is draait ie idd op 1080p maar dan zijn er bepaalde effecten weg AA en nog wat andere dingetjes.
Grammar police: Let eens een beetje op je spelling & punctuatie alsjeblieft, dat leest een stuk makkelijker.
mja ik bedoelde ook alleen maar dat hij ook op 1080P draait. hebben developers zelf vermeld maar native is idd 720p
enne waarom die opmerking??
is dit een school??
is een forum toch?? waar je gewoon lekker mag typen zoals je wilt tog??
is dit een school??
Dus? Op een forum zijn taalfouten niet irritant ofzo? Je post hier berichten omdat je wilt dat anderen ze lezen. Zorg dan ook dat ze te lezen zijn en kom niet met van die kinderachtige "tog", "me", "enne" dingen aanzetten.v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:21:
mja ik bedoelde ook alleen maar dat hij ook op 1080P draait. hebben developers zelf vermeld maar native is idd 720p
is dit een school??
PSN: Sluuz
Nee dat betekend het niet. De game draait op 720p, dat je tv of receiver dat upscaled naar 1080p staat daar los van.v8power67 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:21:
is dit een school??
En natuurlijk mag je typen zoals je wilt.. (tot op bepaalde hoogte
dus jij kan dat niet lezen?? want dat zeg je net. en wat is er mis met "me" . die snap ik ech(g)t nietSluuz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:30:
[...]
Dus? Op een forum zijn taalfouten niet irritant ofzo? Je post hier berichten omdat je wilt dat anderen ze lezen. Zorg dan ook dat ze te lezen zijn en kom niet met van die kinderachtige "tog", "me", "enne" dingen aanzetten.
maar gezien de dames zich dus irriteren aan mijn taalgebruik(,) zal ik dat aanpassen naar jullie OZO hoogstaande niveau. tevreden?
ontopic:
binnenkort maar eens een 2e playthrough starten, ga toch maar een keer voor de trophys.
ben wel benieuwd of het me lukt op hoogste dificulty. denk het zelf niet
en moet ook de challenges of the gods nog doen. pfff
oh, en ik zet in de ps3 zelf de resolutie op 1080P.
dan werkt hij wel op 1080P maar dan zonder de fancy eyecandy.
hebben de developers zelf gezegd
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 22-03-2010 16:52 ]