Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 01:29

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://web-vassets.ea.com/Assets/Richmedia/Image/Billboard/DantesInferno-Billboard_656x369.jpg
Een geboeide ziel, een zondig leven, een radeloze tocht vol wanhoop. Het actie-avontuur Dante’s Inferno™ is een bewerking van het middeleeuwse epische gedicht La Divina Commedia van Dante Alighieri. Je beleeft dit duistere verhaal vanuit de derde persoon en maakt kennis met het gedicht dat een belangrijke rol heeft gespeeld in de erkenning van het Toscaanse dialect en de hedendaagse beeldvorming van de hel en het vagevuur voor een groot deel heeft bepaald. Het gedicht volgt Dante op zijn reis langs de dreigende negen kringen van de hel op zoek naar zijn geliefde Beatrice.

La Divina Commedia werd in de 14e eeuw geschreven en uitgegeven, en in het Italiaans voorgelezen. Het werk was in die tijd dus, in tegenstelling tot de Bijbel, toegankelijk voor een groot publiek. Het gedicht geeft een allegorische blik op het christelijke hiernamaals en de helse afstraffingen. In deel een, Dante’s Inferno, doorkruist Dante de negen kringen van de hel; het voorportaal, lust, vraatzucht, hebzucht, gramschap, ketterij, geweld, bedrog en verraad.
Afbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/dantes_inferno_xbox360_cover.jpgOntwikkeld door: Visceral en Artificial Mind & Movement
Uitgegeven door: Electronic Arts
Releasedatum USA: 04 februari 2010
Releasedatum Europa: 09 februari 2010
Platforms: xbox 360, PS3, PSP

Multiplayer Co-op
Trials of St. Lucia zal op 29 april verschijnen en voegt St. Lucia aan de game toe als speelbaar personage. Dit is de beschermengel van Dante en hierdoor zullen spelers de game straks dus met zijn tweeën online kunnen doorlopen. Daarnaast wordt het met deze DLC dus ook mogelijk om zelf content voor de game te maken.

Dit betekent dat gamers zelf uitdagingen in de hel kunnen creëren voor anderen. Zo zal je omgevingen kunnen kiezen en hier monsters, spelmodi en andere elementen aan toe kunnen voegen. Deze nieuwe ruimtes zijn vervolgens via een centrale server te downloaden.
Leaderboard

Andere Dante-spelers kunnen deze nieuwe 'Trials' - en de makers hiervan - na het spelen beoordelen, waardoor deze strijden tegen anderen op een online leaderboard. Trials of St. Lucia verschijnt eind april dus op Xbox Live en het PlayStation
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lHqgHxNmxnQ&feature=player_embedded]

Previews:
9-12-2009: IGN.com

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0LnvAQARkw0]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dOL2K9gGzKY&hd=1]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yR2rQBVOEpI&hd=1]

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/tn_1251308137.jpgAfbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/tn_Dantes-Inferno-1901.jpgAfbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/tn_dantes-inferno-ss-3.jpgAfbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/tn_dante_inferno2.jpgAfbeeldingslocatie: http://brazza.eu/gallery/content/inferno/tn_Dante-1.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Brazza op 03-02-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Topicstarter
gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

De gameplay schijnt alleen vrij kort te zijn, rond de acht uur. Dat vind ik wel jammer, een halfuurtje extra per ring in de hel was niet verkeerd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Vind de filmpjes echt wreed gemaakt. Soms lijkt het net een bewerkte film, zo veel textures. Multiplayer was ook in de maak hoorde ik.

Sorry voor de magere TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Brazza schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:33:
Vind de filmpjes echt wreed gemaakt. Soms lijkt het net een bewerkte film, zo veel textures. Multiplayer was ook in de maak hoorde ik.

Sorry voor de magere TS
De multiplayer (2 person co-op) wordt DLC, zie ook deze link.

Verder klopt de release datum niet volgens mij. Het zou volgende week moeten uitkomen, op dinsdag in de VS, op vrijdag hier. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Is dr nog niemand die deze in huis heeft?
Ik ben aan het wachten tot hij in de brievenbus valt , maar ben wel benieuwd naar ervaringen :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Ik zit nu in de 4e cirkel, hebzucht. Tot nu toe is het spel erg boeiend, wat ik wel jammer vind, zijn de puzzels die erin zitten. Vaak zijn ze niet zo heel erg moeilijk, maar wel frustrerend, en ze halen de snelheid uit het spel.

Op dit moment zit ik weer eens vast, vlak voor de baas van hebzucht... Straks maar weer proberen :)

Overigens is hij al gewoon overal te koop.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoan op 04-02-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:08

MagicTempest

Fly pig!

Ik heb hem gisteren gekocht. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een lekkere hack & slash vind. Ik ben nu bij koning minos. Die vind ik nog vrij lastig, vanavond nog maar een keer proberen.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zijn hier mensen die Dante's Inferno hebben gespeeld nadat ze bayonetta hebben gespeeld?
Dante voelt voor mij nl erg simpel in vergelijking met Bayonetta. Althans dat voelt wel zo nadat ik de demo speelde na een paar dagen Bayonetta. Wordt het verder in de game beter? (uitgebreidere combat bv?)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijne is net binnen gekomen... Reviews zijn niet heel dendered / wisselend, maar ik lees wel vaak dat de negatieve 'm afrekeken op het feit dat dit een God of War kloon is. En aangezien ik alleen een 360 en een Wii heb, en dus nooit God of War heb gespeeld... Is dat precies de reden dat 'ie me interresseert :P

Now installing.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 19:11

Sm0k3r

cough...cough...

Meelobee schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:50:
Zijn hier mensen die Dante's Inferno hebben gespeeld nadat ze bayonetta hebben gespeeld?
Dante voelt voor mij nl erg simpel in vergelijking met Bayonetta. Althans dat voelt wel zo nadat ik de demo speelde na een paar dagen Bayonetta. Wordt het verder in de game beter? (uitgebreidere combat bv?)
Simpel en eentonig, bijna saai zelfs, enige wat dit spel interessant maakt is uiterlijk, grafisch zit hij goed inelkaar.

Ik koop nooit meer wat van Visceral games, ik zie nu patroon in spel opbouw, Deadspace net zo saai en eentonig als dit maar grafisch erg sterk.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dead Space is echt niet saai.

Maar goed. Het spel kickt mijn ass als ik in Lust de toren beklim. Dat stuk met 2 hendels, 10.000 babies en dan via die hendels iets doen, dat lukt echt gewoon niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik hoor het wel ... ik wacht wel eventjes 2 maanden, dan issie 20 - 30 euro :D. Kennelijk is het geen 60 euro waard, dus dan geef ik het er ook niet aan uit :D.

Dead Space is overigens wel een strakke game ... creepy zelfs ... wat een sfeer had dat spel zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 10:05

Multensor

wtf

Willybubba schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:15:
Dead Space is echt niet saai.

Maar goed. Het spel kickt mijn ass als ik in Lust de toren beklim. Dat stuk met 2 hendels, 10.000 babies en dan via die hendels iets doen, dat lukt echt gewoon niet.
spoiler:
als je tegen dr hand hakt en ze valt, dan gaat het platform omhoog en moet je als eerste snel naar linker hendel. (deze draait de salngenkoppen naar dr toe). Als ze weer terug is dan SNEL weer dr hand rammen en als ze valt naar rechter hendel. Als je deze dan ook om zet dan komt er vuur uit de slangenkoppen. Als je niet op tijd bent dan zijn de slangenkoppen weer richting platform gedraaid.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Op een aantal misplaatste gameplay elementen (zoals bijvoorbeeld die mini game na het absolven van een shade of de challenges tegen het einde van het spel) heb ik van begin tot eind genoten van dit spel.

De combat gaat lang niet zo diep als in bijvoorbeeld Devil May Cry 4 maar dat wist ik van tevoren.
Je kunt wel een aantal combo's met je zeis of kruis unlocken en na sommige eindbazen krijg je nieuwe magie maar de gevechten blijven een beetje oppervlakkig.

Ik vind vooral het leveldesign geweldig. Elke ring heeft zijn eigen look and feel en laat je kennismaken met nieuwe vijanden. Door alles wat je om je heen hoort en ziet heb je echt het idee dat je in de hel beland bent. Daarnaast ben ik ook blij dat er geen concessies gedaan zijn wat betreft naaktheid en geweld. Ze passen perfect in het spel en geven het geheel een volwassen uitstraling.

Al met al heeft het spel, met name door zijn unieke sfeer en presentatie, indruk op mij gemaakt en ik heb dan ook geen spijt dat ik hem gekocht heb.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Goed.

Nu kickt het spel mijn ass 2 minuten na de vorige keer :p

Ik krijg
spoiler:
Marc Anthony
niet te pakken. In het begin gaat het wel maar zo'n beetje halverwege vliegt er allerlei meuk over het scherm die ik alleen maar kan ontwijken zo'n beetje. Het fiet dat Dante er een kwartier over doet om op te staan na een beuk helpt ook niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Ik heb ook erg veel moeite met King Minos (?) diegene met al die slangen die uit de grond komen. Soms wel een aantal keren gehad dat ik moeite had met de omgeving. Zoals een steen verplaatsen om ergens hogerop te komen.

Al met al vind ik Dante's Inferno beter als Bayonetta. Misschien omdat ik bij laatst genoemde niet verder kom :P

Bayonetta vond ik wat meer een hack en slash spel, hoewel ik uit recensies haal dat het tegenover gestelde blijkt.

Missen er nog wat dingen uit de start post wat er ECHT in moet?

[ Voor 8% gewijzigd door Brazza op 09-02-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 22-04 23:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Brazza schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:48:
Ik heb ook erg veel moeite met King Minos (?) diegene met al die slangen die uit de grond komen. Soms wel een aantal keren gehad dat ik moeite had met de omgeving. Zoals een steen verplaatsen om ergens hogerop te komen.

Al met al vind ik Dante's Inferno beter als Bayonetta. Misschien omdat ik bij laatst genoemde niet verder kom :P

Bayonetta vond ik wat meer een hack en slash spel, hoewel ik uit recensies haal dat het tegenover gestelde blijkt.

Missen er nog wat dingen uit de start post wat er ECHT in moet?
Als je in Bayonetta niet verder komt kan je de moeilijkheid voor dat ene level lager zetten. Op Very easy is het echt door een blinde nog uit te spelen, aangezien de combo's dan allemaal automatisch gaan. Bv blijven drukken op driekhoekje geeft telkens een andere combo.

Ik wacht ook nog wel ff tot Dante's Inferno wat goedkoper is, zo te horen en van wat ik in de demo heb gezien wordt het qua combat niet echt moeilijk. Dan maar ff geduld en em over een paar maandjes uit de budgetbak vissen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mwah, ik als niet vaak dit soort spellen spelende speler heb toch best moeite met sommige bosses. Ik speel op moeilijkheidsgraad Zealot, dat is volgens mij normal.

Ik denk zelfs dat ik opnieuw ga beginnen op een graadje minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb de demo gespeeld, maar was niet zo onder de indruk. Voel zelf meer voor God of War 3 (E3 demo was erg vet!), wat ik er imho ook mooier uit vond zien. Speel momenteel Bayonetta, wat aardig moeilijk kan zijn, maar wel een lekker stijltje heeft.

Denk dat ik hetzelfde als Meelobee doe, sta ik naast hem te vissen in de budgetbak :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK.

Iemand die Marc Anthony WEL dood krijgt?

Help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
je hoeft dan niet opnieuw te beginnen hoor , je kunt tijdens het spelen je moeilijkheidsgraad veranderen.

Ik had in het begin ook moeite met marc antony op moeilijkheidsgraad zealot , toen heb ik 'm maar naar classic gezet en toen was ie makkelijk te verslaan , beetje te makkelijk eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Iemand hem al uitgespeeld? Hoorde dat er maar 6 uur aan content in zat. Of iig dat het in 6 uur uit te spelen is.

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik heb em net uitgespeeld, 8 uur over gedaan, volgens mij moesten de developers rushen om deadlines te halen want de laatste 2 uur ofzo ging HELEMAAL nergens over. Heel jammer... als ik dit had geweten had ik em ook lekker laten staan.

spoiler:
op een gegeven moment ontmoet je dus Beatrice in haar demonform, en ga je ook naar de op een na laatste ring, en wat krijg je? epische gevechten, moeilijke puzzels, meer plotontwikkeling? NEEN! Je moet jezelf "bewijzen" door een stuk of 10 challenges te behalen, waaronder: 8 seconden in de lucht te blijven zweven, 100x combo halen, een hele berg enemies te killen zonder block of mana of wapen, humans beschermen... ging HELEMAAL NERGENS OVER. Erg zonde en ook zeker wel een immersion-breaker. Je moet steeds een soort van mini puzzel oplossen om op het platform te komen van de challenge, en ook om er weer af te komen, deze zijn constant hetzelfde met hele kleine aanpassingen, ik kreeg heel erg het gevoel dat de developers of hun creativiteit kwijt waren of dat er een hijgende manager boven stond die de game wilde releasen

spoiler:
de eindbaas was ook echt TE simpel, laatste ring sowiezo, paar mobs killen, heen en weer springen, naar beneden glijden en hoppa eindbaas... eindbaas pijnigen en KLAAR... (de duivel was wel heel vet gemaakt!)

ja, het begin van de game was erg vet, maar werd heel snel heel erg voorspelbaar. Boss battles waren vet maar simpel... op een gegeven moment had ik het allemaal wel gezien. Toch jammer want de setting leent zich voor een erg hele dikke game.

Mijn advies, lekker laten staan; zonde van je geld. Gewoon ff wachten tot die in de budget bakken ligt.

+ Verhaal/setting/sfeer
+ Cutscenes
+ Graphics

- Combat (simpel + voorspelbaar)
- Controls (Net niet, zeker icm bossbattles en crappy camera)
- Afgeragde levels
- Amper afwisseling in mobs/puzzels
- Je komt heel veel van hetzelfde tegen

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dancis schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:06:
je hoeft dan niet opnieuw te beginnen hoor , je kunt tijdens het spelen je moeilijkheidsgraad veranderen.

Ik had in het begin ook moeite met marc antony op moeilijkheidsgraad zealot , toen heb ik 'm maar naar classic gezet en toen was ie makkelijk te verslaan , beetje te makkelijk eigenlijk ;)
Ja, dat heb ik gisteren ook maar gedaan. Maar damn wat zit er een huge gap tussen classic en zealot :|

Op Classic is er niks lastigs aan de combat... Te makkelijk, als 't ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Is er iemand die het op Hellish heeft gespeeld , of aan 2de playthrough bezig is met een hoger niveau. Ik ben nu net in de 4de ring op zealot niveau.
Het is zeker niet makkelijk maar nog niet ondoenbaar te noemen.
Op het forum van EA las ik dat je de 2de playthrough kon doen met de gelevelde Dante, dan lijkt mij die hellish en dergelijke wel nog doenbaar.

Ligt het trouwens aan mij of was het niveau van moeilijkheid van de demo minder dan het effectieve spel

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wat een simpel spel en erg lineair, ik speel op zealot en enige keer dat ik dood ga is omdat ik spring en val.... pfffff

Er zijn geen echte secrets want het is zo lineair, je kan alles gewoon om de hoek vinden.

De bazen stellen niks voor en die QTE mogen ze best complexer maken, je hebt 3 seconden ofzo....

Voor de mensen die hem nog niet hebben, wacht totdat hij in de budgetbak zit want mooi is hij zeker maar een spel.... kan je net zo goed een interactieve computergeanimeerde film kijken.

En hebben ze geen fantasie, ik zit denk ik bijna tegen het einde aan en er zijn in totaal 6 verschillende vijanden door het hele spel (exclusief bazen), dat is niet echt fantasierijk, hij zit in hel man, hij zou net zo goed door een gemene steen aangevallen kunnen worden of een enge boom, of vuil ondergoed, je kan alles bedenken want het is hel!!!

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou ik heb het spel, maar ik zit helaas vast op het stuk met die rare spiegels en omgekeerde wereld met allemaal hendels. Ik snap geen fluit wat ik hier moet doen, zo loop ik op me kop en zo weer normaal, maar zit een beetje knel daar.
Weet niet waar ik eerst doorheen moet lopen en welke hendel ik als eerste moet gebruiken.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Je moet er voor zorgen dat je op dat voorbij zwevende stuk hout komt. Verder is het voornamelijk gewoon trial en error.
spoiler:
http://www.youtube.com/watch?v=1lnxjP5EaKo voor als je er echt niet uitkomt. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 11:29
Heb ik weer hoor, even impulsief kopen om vervolgens weer eens te zien dat het een slecht afgewerkt spel is. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-04 18:31
Damn, deze stond opzich ook wel hoog op verlanglijstje maar na de reviews en ervaringen (onder andere hier) wacht ik wel totdat ie in de budgetbak ligt of totdat ik er een 2de hands op de kop kan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:30

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Ik zit inmiddels op het gedeelte ´Descent into greed´, maar kom niet verder na menigmaal proberen. Want eerst heb je een gedeelte dat je vlammen tijdelijk kan doven en dan via een touw erover kan slingeren, eventjes verderop moet je via je touw langs 4 gaten, maar hij pakt gewoon niet het andere touw waar je naar toe moet, maar probeert elke keer je huidige touw te pakken.
Wie heeft er een tip oid?

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 12:40
Hari-Bo schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:07:
Ik zit inmiddels op het gedeelte ´Descent into greed´, maar kom niet verder na menigmaal proberen. Want eerst heb je een gedeelte dat je vlammen tijdelijk kan doven en dan via een touw erover kan slingeren, eventjes verderop moet je via je touw langs 4 gaten, maar hij pakt gewoon niet het andere touw waar je naar toe moet, maar probeert elke keer je huidige touw te pakken.
Wie heeft er een tip oid?
De bak die je op het vuur zet, kun je met de B toets (ingedrukt houden) ineens over alle 4 de gaten waar vuur uitkomt schuiven, dan heb je meer tijd om erover te springen

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

VinnieV schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:24:
[...]

De bak die je op het vuur zet, kun je met de B toets (ingedrukt houden) ineens over alle 4 de gaten waar vuur uitkomt schuiven, dan heb je meer tijd om erover te springen
Daar ben ik al voorbij (zie mijn vorige post), maar het stuk daarna heb je 4 gaten verticaal die per 2 vlammen, maar als ik via het touw erlangs ga kan ik niet mounten aan het touw aan de muur.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 12:40
Hari-Bo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:37:
[...]

Daar ben ik al voorbij (zie mijn vorige post), maar het stuk daarna heb je 4 gaten verticaal die per 2 vlammen, maar als ik via het touw erlangs ga kan ik niet mounten aan het touw aan de muur.
OK, dat was voor mij even wachten totdat ze alle 4 uit zijn (na 2 keer zwaaien) en op tijd R1 drukken om vast te pakken, wellicht houd je R1 ingedrukt terwijl je springt?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

VinnieV schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:21:
[...]
OK, dat was voor mij even wachten totdat ze alle 4 uit zijn (na 2 keer zwaaien) en op tijd R1 drukken om vast te pakken, wellicht houd je R1 ingedrukt terwijl je springt?
Ik heb juist het probleem dat zodra ik erheen zwaai en dan een sprong maak, daarna probeer ik te mounten aan het touw, maar elke keer mount hij naar de vorige punt waar ik vandaan kom.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:04
Vanavond uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik best positief ben over de game. Ik ben nieuw in het hack & slash genre, maar ik heb me er goed mee vermaakt _/-\o_

Ohja en het verschil in de moeilijkheidsgraad tussen classic en zealot is inderdaad te hoog. Ik heb ook een flinke tijd zitten worstelen met de laatste baas op zealot, en op classic was ie binnen no-time down. Ik kreeg zelfs het idee dat het gros van z'n attacks helemaal geen damage deden op classic difficulty :S

Anyway, kopen die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-04 12:22
Ik ben eigenlijk een hele noob in het console gebeuren. Een tijd een PS2 gehad, maar eigenlijk altijd Hack n Slash op de pc gedaan. (Wow etc.) Sinds een half jaar heb ik PS3 en nu Dantes Inferno gekocht. Een zeer mooi spel. Iedereen zegt dat het te gemakkelijk is en dat God of War meer uitdaging heeft. Maar ik vind het wel goed zo met een paar combos. Een spel als LOTR online heeft veel meer combos en voor mij dus veel lastiger.
Alleen vind ik nergens de combo knoppen van dit spel. Het wordt wel een paar keer voorgedaan, maar dan lijkt het wel of ik soms of te vroeg of te laat druk. Ik heb me te pletter gezocht naar de combo reeksen van het spel op internet, maar ik vind ze niet; ik vind alleen maar walkthrough guides op internet, maar de niet de combos. Kan iemand mij vertellen, waar ik ze wel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
pasta schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:02:
Je moet er voor zorgen dat je op dat voorbij zwevende stuk hout komt. Verder is het voornamelijk gewoon trial en error.
spoiler:
http://www.youtube.com/watch?v=1lnxjP5EaKo voor als je er echt niet uitkomt. ;)
spoiler:
Hier zit ik met een probleem, als je op dat zwevend stuk hout bent zou je naar rechts moeten springen om een Beatrix Stone te krijgen (in die ene fontein dat daar nog staat). Echter dit wil me gewoon niet lukken. Iemand hier nog een tip voor? (XBOX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Trunksmd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:11:
Ik ben eigenlijk een hele noob in het console gebeuren. Een tijd een PS2 gehad, maar eigenlijk altijd Hack n Slash op de pc gedaan. (Wow etc.) Sinds een half jaar heb ik PS3 en nu Dantes Inferno gekocht. Een zeer mooi spel. Iedereen zegt dat het te gemakkelijk is en dat God of War meer uitdaging heeft. Maar ik vind het wel goed zo met een paar combos. Een spel als LOTR online heeft veel meer combos en voor mij dus veel lastiger.
Alleen vind ik nergens de combo knoppen van dit spel. Het wordt wel een paar keer voorgedaan, maar dan lijkt het wel of ik soms of te vroeg of te laat druk. Ik heb me te pletter gezocht naar de combo reeksen van het spel op internet, maar ik vind ze niet; ik vind alleen maar walkthrough guides op internet, maar de niet de combos. Kan iemand mij vertellen, waar ik ze wel kan vinden?
Euh, vierkantje blijven duwen en Dante maakt vanzelf combo's? Anders kan je even kijken naar je (Un)holy tree, daar staan ook een aantal combo's in die je kunt maken. :)
qanar schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:22:
[...]

spoiler:
Hier zit ik met een probleem, als je op dat zwevend stuk hout bent zou je naar rechts moeten springen om een Beatrix Stone te krijgen (in die ene fontein dat daar nog staat). Echter dit wil me gewoon niet lukken. Iemand hier nog een tip voor? (XBOX)
spoiler:
Als ik het goed heb gaat dat zwevende platform eerst een flink gedeelte naar rechts voor het naar voren komt, het is dus gewoon een kwestie van timen. Of anders gewoon doorgaan en in Greed/Anger je Beatrice Stone pakken. ;)

[ Voor 101% gewijzigd door pasta op 26-02-2010 16:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-04 12:22
Nou, ik vind het bijvoorbeeld lastig om op die monsters te komen en te berijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
pasta schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:23:
spoiler:
Als ik het goed heb gaat dat zwevende platform eerst een flink gedeelte naar rechts voor het naar voren komt, het is dus gewoon een kwestie van timen. Of anders gewoon doorgaan en in Greed/Anger je Beatrice Stone pakken. ;)
spoiler:
Ik dacht dat er maar 3 in het spel zaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

qanar schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:56:
[...]

spoiler:
Ik dacht dat er maar 3 in het spel zaten?
spoiler:
AFAIK zit er in 1 in elke cirkel tot Fraud. Je kunt er echter maximaal maar 3 krijgen en het is het makkelijkste om ze gewoon in Limbo, Lust en Gluttony te halen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 07:35
Geweldig spel tot nu toe (Gluttony so far). Enige probleem is dat ik nog maar heel weinig health heb, en dat ik dus snel gedood wordt. Wanneer ik weer gerespawned wordt, heb ik nog steeds weinig leven.

Hmm, terwijl ik dit typ, probeer ik het nog een keer. Krijg je meer leven als je 5 keer wordt gerespawned op dezelfde plek ofzo? Wel fijn in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Trunksmd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:24:
Nou, ik vind het bijvoorbeeld lastig om op die monsters te komen en te berijden
Het idee al ... echt vies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Heb net download voor Dark Forest DLC opgestart, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

qanar schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:56:
Heb net download voor Dark Forest DLC opgestart, ben benieuwd.
Dat is echt een waardeloze DLC 5 euro voor 4 gevechten, oftewel 5 euro voor 2 trophies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 07:35
Nu net uitgespeeld, valt uiteindelijk best tegen.
spoiler:
Zoals al werd gezged, die eindbaas is best 'standaard'. Ik had er persoonlijk veel meer van verwacht. Overall is het een geweldige game, alleen had ik er nu 30 uur in willen hebben zitten, ipv 12 uur (2de playthrough net voorbij papa, Gates of Hell gehaald). Had lang naar het spel uitgekeken, leek me geweldige sfeer en verhaal, maar uiteindelijk, hmm

Trouwens, als ik EXP haal tijdens Gates of Heel, vervolgens opsla, en daarna weer verderga met mn 2de playthrough, is dat niet meegenomen. Hoort dat? Souls wel volgens mij, en relic exp ook.

edit: Daarnaast, de Virgil achiement, moet dat in één savegame worden gehaald? Want ik ben er tijdens mn eerste 2 vergeten, of gewoon niet gedaan, en ik zie dat ik er nu weer eentje niet heb gedaan, maar ik kan niet terug. Anders moet ik nog een keer helemaal overnieuw :S.

[ Voor 18% gewijzigd door mat.hi.as op 19-03-2010 11:09 ]

Pagina: 1