Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:13:
[...]

En heb je dan alleen de kabel vervangen of heb je ook de beeldinstellingen van de PS3 aangepast?
Alleen de kabel vervangen :X Pak zo de handleiding er wel even bij dan, anders excuus voor opmerking :+ [edit: het lag inderdaad aan de instelling, het scheelt vooral met de leesbaarheid van bepaalde teksten. De 12 euro nu in elk geval waard _/-\o_ ]

Btw, is het net als met bijvoorbeeld steam zo dat als ik games koop, ik na een reboot op mijn account de games die ik online gekocht heb weer gratis kan downloaden later?

[ Voor 13% gewijzigd door Okasha op 11-06-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:06:
<knip>
Sorry, maar als voor iemand het bovenstaande echt onoverzichtelijk is dan heeft diegene in mijn ogen echt een Amerikaanse versie verdiend. :)
Opzich heb je gelijk hoor, legio opties om te vinden wat je zoekt maar ik vermoed dat de shop voor een groot deel gebruikt wordt voor de demo's dus dat zou een demo-knopje wel terecht maken.
Ik heb sporadisch nog wel eens dat ik zit te browsen door de shop opzoek naar iets nieuws om uit te proberen en als je dan iets gevonden denkt te hebben blijkt er b.v. geen demo van te zijn.
Als je gericht opzoek bent naar het demo van een bepaald spel is het niet zo moeilijk allemaal maar als je gewoon opzoek bent naar een demo om een half uurtje mee te vullen dan wordt het allemaal wat wazig aangezien je dus niet specifiek op alleen maar demo's kunt zoeken d.m.v. een demo-knop in de store.
Maargoed, daar heb ik dan een Amerikaans account :P voor, sowieso ook omdat daar meer demo's zijn/waren.

Niet onoverkomelijk maar wel een stukje gemak dus. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gisteren Joe Danger gekocht en even geprobeerd. Het is echt een leuk spel, al moest ik er wel even inkomen. Het is een race/stuntspel op een motorfietsje en heeft veel weg van LBP, ook wat elementen van pain.

Ik vind het leuker dan RDR, dus ben hier wel even zoet mee. Offline multiplayer of de sandbox heb ik me nog niet in verdiept.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna de Assassin's Creed 2 platinum te pakken. Verdomde saaie toestand. Heb vorige week ook Ratchet and Clank Futures: A Crack In Time gekocht. Zeer vermakelijke game, zo nu en dan nog best hilarisch. =)

Verder heb ik ook Borderlands uitgespeeld ( WAARDELOOS EINDE ) maar moet ik nog steeds playthrough 2 doen etc.. etc..etc. Red Dead Redemption ligt ook nog steeds te wachten. Heb de meeste MP trophies al binnen ( Alleen level 50 ) en moet nog een hoop van de singleplayer trophies ( 100% en andere gekke toestanden ).

Zoveel te doen, zo weinig tijd. Voel me wel waardeloos dus ik kan me makkelijk vermaken dit weekend.

Verder heb ik nog een legio oude games die ik nog moet 100% of platinum..en ( ja ik ben een aardige trophyslet :) ). Maar ik wacht liever tot ik eindelijk een HD-TV binnen heb gesleept.. dat hopelijk ergens volgende maand gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Okasha schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:
[...]

Alleen de kabel vervangen :X Pak zo de handleiding er wel even bij dan, anders excuus voor opmerking :+ [edit: het lag inderdaad aan de instelling, het scheelt vooral met de leesbaarheid van bepaalde teksten. De 12 euro nu in elk geval waard _/-\o_ ]

Btw, is het net als met bijvoorbeeld steam zo dat als ik games koop, ik na een reboot op mijn account de games die ik online gekocht heb weer gratis kan downloaden later?
Ik weet niet wat je met een reboot van je account bedoelt, maar je kunt altijd in de Playstation Store je eerder gedownloade zaken opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:35:
Verder heb ik nog een legio oude games die ik nog moet 100% of platinum..en ( ja ik ben een aardige trophyslet :) ).
Wel trophyslet maar nog niet in het trophy topic?! Dat kan niet hè?! ;)

Oh je hebt je net aangemeld zie ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 11-06-2010 11:57 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Sluuz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:26:
[...]

offtopic:
Looks like some people can't write proper English ;)

Waardeloze toevoeging dat 3D. Misschien dat 5% van de PS3 gebruikers investeert in zo'n tv en dat is dan nog veel. Als ze nou eens wat deden aan de vaak gehoorde klachten waar 80% mee te maken heeft, dan stem je de community een stuk gelukkiger. Maar zoals altijd gaat het weer om de pegels.
Het lijkt misschien nu waardeloos, maar het is wel een goede manier om alvast te testen met reacties, gamen, games en het nut van 3d, ook al gebruiken nog maar weinig mensen het. Dit geeft ze uiteindelijk wel een voorsprong met de PS4.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:26:
Gisteren Joe Danger gekocht en even geprobeerd. Het is echt een leuk spel, al moest ik er wel even inkomen. Het is een race/stuntspel op een motorfietsje en heeft veel weg van LBP, ook wat elementen van pain.

Ik vind het leuker dan RDR, dus ben hier wel even zoet mee. Offline multiplayer of de sandbox heb ik me nog niet in verdiept.
Ik ga m ook kopen. Het ziet er wel een erg leuk spel uit :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online

Ziet er idd grappig uit idd, nu nog ergens 98cent vandaan zien te halen die ik tekort kom voor aanschaf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:19:
[video]

Ziet er idd grappig uit idd, nu nog ergens 98cent vandaan zien te halen die ik tekort kom voor aanschaf. :P
Heb hem net ook gekocht, hilarisch spel :) Hij vult trouwens automatisch aan vanaf mn creditcard merkte ik, zat niet echt op te letten verder en krijg opeens mailtje dat hij hem met 5 euro heeft opgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Ik las laatst iets dat je dynamische WK landen thema's kon downloaden. Gisteren kon ik deze niet vinden, wel het standaard WK thema.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stp_4 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:30:
Ik las laatst iets dat je dynamische WK landen thema's kon downloaden. Gisteren kon ik deze niet vinden, wel het standaard WK thema.
staan gewoon in de Store...

Ze zijn erg lelijk en kosten €1,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Ziet er inderdaad hilarisch uit. Maar ben benieuwd of het niet te snel gaat vervelen?

Hij ziet er eigenlijk uit als een minigame van Marioparty ofzo. (nu weet ik eignelijk niet hoeveel deze kost dus als het onder de €10,- is dan kun je deze tekst als niet geschreven zien :p.

Verder zijn er nog Wipeout HD spelers?? Ik loop altijd wel een beetje achteraan betreft nieuwste games. Maar hoop toch nog dat andere tweakers dit spel ook nog spelen. Ik zag in de friends records dat Meelobee het spel heeft gespeeld en belachelijk snelle records heeft gehaald :p. Maar verder niemand :(

Heb er een hoop toegevoegd van de GOTPS3 ID's.
Maar heb er ook alweer een zooi uitgehaald die niet online kwamen (wellicht vriendelijst vol oid).
Maar voeg me ff toe als je ook dit spel bezit/speelt :)
(PSN : Kreshj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

Ik heb hier een ps3 fat staan met cardreader,wifi en de mogelijkheid om ps1/ps2 games mee te spelen. Helaas is de lens defect, maar misschien heeft iemand intresse om te ruilen tegen een werkende ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rieshjart schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:33:
Ziet er inderdaad hilarisch uit. Maar ben benieuwd of het niet te snel gaat vervelen?

Hij ziet er eigenlijk uit als een minigame van Marioparty ofzo. (nu weet ik eignelijk niet hoeveel deze kost dus als het onder de €10,- is dan kun je deze tekst als niet geschreven zien :p.
Danger Joe kost €12,99

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 11-06-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
PuDy schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:36:
Ik heb hier een ps3 fat staan met cardreader,wifi en de mogelijkheid om ps1/ps2 games mee te spelen. Helaas is de lens defect, maar misschien heeft iemand intresse om te ruilen tegen een werkende ps3?
Ik zou em zelf vervangen :)

Of eventueel voor €60,- laten doen. Voor dat geld heb je werkende PS3 terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Maar heb er ook alweer een zooi uitgehaald die niet online kwamen (wellicht vriendelijst vol oid).
Als iemand zijn vriendenlijst vol heeft zie je dat meteen, je kan die persoon niet toevoegen. Met dit weer zijn er waarschijnlijk ook een aantal die niet zo vaak online zijn als in de winter, geld voor mij bijvoorbeeld ook.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verder zijn er nog Wipeout HD spelers?? Ik loop altijd wel een beetje achteraan betreft nieuwste games. Maar hoop toch nog dat andere tweakers dit spel ook nog spelen. Ik zag in de friends records dat Meelobee het spel heeft gespeeld en belachelijk snelle records heeft gehaald :p. Maar verder niemand :(
En dan te bedenken dat mijn records nog redelijk langzaam zijn... :+ Stuur maar een berichtje als je een potje Wipeout wilt spelen, ben ik altijd wel voor in. (Heb je ook de Fury Addon?)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Hoelang heb je gewacht voordat ze online kwamen? Een dag? Een week? Ik zelf ben voornamelijk in het weekend online en soms doordeweeks. Vergeet niet dat niet iedereen 24/7 online kan/zal/wil zijn :)

Overigens heb ik het genoemde spel niet :/

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:11:
[...]

Ik ga m ook kopen. Het ziet er wel een erg leuk spel uit :)
Wel het vernoemen waard, het is door een nieuwe studio (Halo Games) gemaakt van jawel...vier man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Ike. schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Danger Joe kost €12,99
Dan is hij ietsie pietsie te duur :+ . Wacht wel tot ie een keer in de prijsverlaging zit en dan ga ik m misschien kopen in een gekke bui.

@ The-Prutser & Svennie:
Ik heb divere spelers toegevoegd toen ik ongeveer de playstation heb aangschaft. Zo'n 2 maanden geleden dus.

@ Meelobee:
Nou ik heb inmiddels de hele week flink zitten spelen (laatste is verdomd moeilijk alles op phantom mode).
Reden hiervoor is dat ik een spier in mn rug heb verrekt afgelopen zondag en deze ook is ontstoken. Dus je moet wat als je in je bed ligt eh :P. (valt inmiddels weer redelijk mee, verwacht maandag weer gewoon rustig aan naar werk te gaan).

De Addon heb ik niet meteen erbij gekocht, was bang dat Wipeout wellicht tegen ging vallen (Gewoon ervaring met oude spellen opnieuw spelen en dan er niks aan vinden).

Maar dat viel hartstikke mee, dus klein beetje spijt dat ik niet meteen het hele pack had gekocht.

Maar als ik nu op de PS3 zit is het meestal WipeOut of LBP. En op de manier hoe het nu gaat zal die addon volgende week nog wel aangeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat verwachten jullie voor grote aankondigingen op de E3 jongens?? Ik denk dat er vooral heel veel vette filmpjes zullen komen. Ik denk dat MS wel weer met heel veel multiplatofm titels gaat komen zoal een filmpje van Metal Gears Solid: Rising (luid ontvangst natuurlijk) en misschien wat excl DLC voor RDR?? of excl multiplayer maps voor Call Of Duty: Black ops??

Sony gaat vast:

- GT5 release date vrijgeven (4 november 2010, wereldwijd)
- Infamous 2 laten zien
- Killzone 3 laten zien
- Metal Gear Rising laten zien
- FF14 online laten zien
- Nieuwe Pixeljunk game??
- The Last Guardian laten zien
- MOVE natuurlijk, hoe meer ik ervan zie hoe enthousiaster ik word)
- 3D gaming... heb het gezien en wil het ook!
- Motorstorm Apocalypse laten zien
- DC Universe laten zien (annuleer maar die lelijke kutgame)
- StarHawk aankondigen??

Dead Nation... zombie game van de makers van SSHD dat er zeer veelbelovend uitziet! heb het ook gezien op gamescom 2009...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht geen exclusieve DLC voor Red Dead Redemption. Dit was dan al voor de release date van het spel bekend gemaakt (net zoals bij GTA IV). Om nu nog iets exclusief uit te brengen lijkt me financieel niet zo slim.

Super Stardust HD update 5.00 bevat ook verbeteringen voor de 'normale gameplay'
http://blog.eu.playstatio...per-stardust-hd-3d-story/

Gisteren nog even Wipeout HD gespeeld maar ik kreeg geen update melding...

Ben benieuwd wat ze gaan doen met inFamous 2. Nieuwe stad, andere grafische stijl, andere stem voor Cole.
Klinkt voor mij allemaal niet echt positief.

[ Voor 106% gewijzigd door Ike. op 11-06-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SP mss hoewel je zelf banen kunt maken/sharen/downloaden die je overigens ook gewoon splitscreen kunt spelen, maar MP lijkt me sowieso erg vermakelijk.
Ik heb hem inmiddels ook aangeschaft en het speelt gewoon lekker weg en veel humor.
Het heeft idd wel wat weg van LBP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Was net even in de media markt, wilde eigenlijk een paar PS3 games scoren, maar de goedkoopsten waren daar € 30,--

Komt het wel voor dat er ook games in shops te koop staan (oude) voor minder dan 30? Veel van de games heb ik wel legaal voor de PC, maar vind het leuk om het eens op de PS3 te spelen (MW2, GTA4, Grid etc). Maar 30e vind ik er dan net ff teveel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:36:
Was net even in de media markt, wilde eigenlijk een paar PS3 games scoren, maar de goedkoopsten waren daar € 30,--

Komt het wel voor dat er ook games in shops te koop staan (oude) voor minder dan 30? Veel van de games heb ik wel legaal voor de PC, maar vind het leuk om het eens op de PS3 te spelen (MW2, GTA4, Grid etc). Maar 30e vind ik er dan net ff teveel voor :)
Prijzen blijven lang aan de hoge kant in Nederland. Er zijn wel eens leuke aanbiedigen maar dan moet je er snel bij zijn.

kijk eens op budgetgaming.nl ;)

EU PlayStation Blog to make “two huge announcements” tomorrow morning
E3’s still two days away, but SCEE’s not waiting about: “two huge announcements” will be made on the EU PS Blog tomorrow morning.

Here’s the tweet from its Twitter:

“Who said weekends are quiet? Two huge announcements on the EU PS Blog on Saturday morning!”

Guess we’ll find out tomorrow morning what all the fuss is all about

And then you’ll probably hear Jackie T talk about them during the SCEA E3 conference on Tuesday night. Get the timing and details on it here.
http://www.vg247.com/2010...cements-tomorrow-morning/

[ Voor 42% gewijzigd door Ike. op 11-06-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik heb een vaag probleempje. Ik heb Fat Princess gekocht al een tijd geleden in de USA store. Ik kan ermee online spelen, maar mijn kinderen kunnen niet online gaan. Ik heb gezocht naar een leeftijdsgrens en de enige melding die ik dan zie is 12 jaar. Mijn dochter is al 12 maar ze kan nog steeds niet online onder haar eigen naam. Ik heb alle beveiligingen uitgezet en nog steeds kan zij niet online. "Je kan niet meer online" is de melding die ik terug krijg. Inloggen onder mijn naam en hoppa ik zit online. Is er een andere beperking die ik niet ken? Ik zoek er al een paar maanden naar, maar nog steeds niets gevonden en ik vergeet het ook steed om er hier naar te vragen. Dus bij deze, anyone some info?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Elefunk onlangs maar aangeschaft..leuk en op zich best moeilijk! Jammer dat er nooit een Trophy-patch is gekomen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Die Bruine schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:24:
Ik heb een vaag probleempje. Ik heb Fat Princess gekocht al een tijd geleden in de USA store. Ik kan ermee online spelen, maar mijn kinderen kunnen niet online gaan. Ik heb gezocht naar een leeftijdsgrens en de enige melding die ik dan zie is 12 jaar. [,,,]
Maak eens 2 accounts aan 1 die ook 12 jaar oud is en de ander die 13 jaar oud is..

wel ff 2 emails accounts verzinnen.

Kun je tenminste uitsluiten dat het daaraan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Ik heb al een tijdje last van die aan/uit aanraak-knop (standby) vooraan aan de PS3 (fat 40Gb).
Ik moet daar echt 1min mijn vinger op houden en dan begint die maar stillekesaan te reageren om in standby te gaan.
Heeft er iemand dit probleem al eens ergens tegengekomen en is dit mogelijk te herstellen?
Want het is echt wel stom, snel even PS3 afzetten gaat hier niet ... (en ja ik weet dat het ook op andere manieren uitgezet kan worden)... niet handig dat je de tv al afgezet hebt en dat je de PS3 'snel' wil afzetten als je hier thuis wil vertrekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino1985
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:59
Er zou 9/10 juni toch een FW update komen?
Iemand iets gehoord waarom wel/niet, of is het alleen bij die downtime van het PSN gebleven?

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
mag ik ff kwijt dat ik ps3-sence een belabberde preview/review schrijvers zijn?
Het hele verhaal lees je dat het spel geweldig is incl. conclusie.
Daarna bij min/plus punten komt mijn mening dat het spel helemaal niet zo geweldig is.
Neem dan Blur / 3D pixel heroes / split/second.

(Weet iemand verder nog een eerlijke-zeggen-waar-het-voor-staat-en-zonder-blad-voor-de-mond site waar ze previews/reviews schrijven?)

Verder betreft die update.. Het heeft toch geen haast, grotendeels van de PS3 bezitters hebben nog geen 3D TV.
En dan moeten ze ook maar net die ene 3D game hebben (en leuk genoeg vinden om te kopen).

En als ik dit topic zo lees zijn de mensen al niks anders gewend dat het e.e.a. word uitgesteld of juist plotseling word ingevoerd :p

[ Voor 9% gewijzigd door Fore! op 12-06-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heeft iemand ook als ie red dead redemption speelt, dat ie na een tijdje de fan duidelijk hoort. Ik hoor de fan namelijk alleen bij dit spel. Weet niet of het aan het spel ligt of dat ik hem intern moet schoonmaken. Want het is namelijk al een oud beestje (1 van de eerste).

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trailer van KZ3!

Link :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

rieshjart schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:35:
(Weet iemand verder nog een eerlijke-zeggen-waar-het-voor-staat-en-zonder-blad-voor-de-mond site waar ze previews/reviews schrijven?)
Ik luister altijd naar de Podcasts van Noobtoob. Gewoon een paar gasten die veel gamen en altijd eerlijk zijn (je merkt ook dat ze echt teleurgesteld zijn als een spel waarvan ze hoopten dat ie cool was zwaar tegenviel (bijv. Brütal Legend).
Ik heb al een paar keer gehad dat ik een spel kocht en spijt had dat ik niet eerst naar hun review had geluisterd, want ik ben het bijna altijd met ze eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Rhox1979 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:25:
Ik heb al een tijdje last van die aan/uit aanraak-knop (standby) vooraan aan de PS3 (fat 40Gb).
Ik moet daar echt 1min mijn vinger op houden en dan begint die maar stillekesaan te reageren om in standby te gaan.
Heeft er iemand dit probleem al eens ergens tegengekomen en is dit mogelijk te herstellen?
Want het is echt wel stom, snel even PS3 afzetten gaat hier niet ... (en ja ik weet dat het ook op andere manieren uitgezet kan worden)... niet handig dat je de tv al afgezet hebt en dat je de PS3 'snel' wil afzetten als je hier thuis wil vertrekken :(
Zet de timeout op een uurtje, dan kan je hem aanlaten met de controller aan de kabel om op te laden en dan gaat ie na een uurtje uit en is je controller nog vol ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Blindfold schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:41:
[...]

Zet de timeout op een uurtje, dan kan je hem aanlaten met de controller aan de kabel om op te laden en dan gaat ie na een uurtje uit en is je controller nog vol ook.
Ja das idd een goede methode, enkel niet direct een oplossing voor het knopjesprobleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ike. schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:40:
Ik verwacht geen exclusieve DLC voor Red Dead Redemption. Dit was dan al voor de release date van het spel bekend gemaakt (net zoals bij GTA IV). Om nu nog iets exclusief uit te brengen lijkt me financieel niet zo slim.

Super Stardust HD update 5.00 bevat ook verbeteringen voor de 'normale gameplay'

Gisteren nog even Wipeout HD gespeeld maar ik kreeg geen update melding...

Ben benieuwd wat ze gaan doen met inFamous 2. Nieuwe stad, andere grafische stijl, andere stem voor Cole.
Klinkt voor mij allemaal niet echt positief.
Jij wil liever zelfde stad, zelfde grafische stijl en dezelfde Cole :+

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

:Y ik wil ik wil ik wil

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inXs schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Jij wil liever zelfde stad, zelfde grafische stijl en dezelfde Cole :+
Zelfde stad niet, Ik vind het jammer dat Cole nu een andere stem krijgt. Lijkt me toch vreemd voor iedereen die deel 1 heeft gespeeld.

Nieuwe Star Wars: The Force Unleashed II video ziet er erg goed uit. Krijg gelijk zin om deel 1 weer eens te spelen.
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101182

[ Voor 36% gewijzigd door Ike. op 12-06-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een game die op het lijstje mag om te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesus jongen Sony Ps3 owned de pre E3 wel erg hard hoor, jammer dat zo weinig sites de dingen overnemen maar wel helemaal uit hun pan gaan bij een nieuwe HALO reach of gears 3 trailer... figures :X

Inmiddels hot geworden van:

Socom 4 8)
Killzone 3 _/-\o_
The Last Guardian O+
Infamous 2 :D
Grand Turismo 5 _/-\o_
Little Big Planet 2 :D
FF14 :/
Move :)

Multiplatf:
Star Wars TFU 2 :9
Call of Duty: Black Ops :9

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead Nation ook nog natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:20

mzx

swopdark schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:30:
Dead Nation ook nog natuurlijk!
Vergeet natuurlijk niet:

Motorstorm:Apocalypse! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mzx schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Vergeet natuurlijk niet:

Motorstorm:Apocalypse! :9
oja natuurlijk! men van de droogte en de scheve blikken richting de Ps3 is weinig meer over... ik weet van gekkigheid niet meer waar ik men geld aan moet gaan uitgeven straks!?

Verkooplijstje van games afgelopen week in ons mooie VVD landje:
1 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
2 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
3 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
5 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
7 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
8 MODNATION (PS3) SONY

9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD

PS3: 4 titels
X360: 2 titels
PC: 1 titel
Wii: 3 titels

Wederom een lastige week voor de X360 die steeds meer terrein lijkt te verliezen in de top 10 als er geen exclusives meer zijn. Sony PS3 schopt kont met 4 titels in de top 10. Red Dead Redemption blijft goed verkopen, zowel op 360 als op PS3.

Ps3 only lijst:

1 RED DEAD REDEMPTION TAKE - TWO INTERACTIVE
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
3 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA ELECTRONIC ARTS
4 MODNATION SONY
5 BLUR ACTIVISION BLIZZARD
6 UFC 2010/UNDISPUTED THQ
7 GRAND THEFT AUTO 4/EPISODES FROM LIBERTY CITY TAKE - TWO INTERACTIVE
8 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 ELECTRONIC ARTS
9 PRINCE OF PERSIA/THE FORGOTTEN SANDS UBISOFT
10 SPLIT SECOND/VELOCITY NAMCO BANDAI

Goed om te zien dat Modnation nog steeds leuk meedoet, het zal net als Little Big Planet wel een langbloeier zijn... Ik wil hem zelf ook nog gaan kopen maar ben nog te druk met Battlefield 2 online

bron: www.dutchcharts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb even een E3 2010 topic aangemaakt zoals ik dat vorig jaar ook had gedaan. Hier kun je dus lekker ouwehoeren over de persconferenties en dergelijke:

De E3 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:40:
Een half uurtje geleden starte ik Super Stardust HD op en kreeg de melding dat de 5.00-update beschikbaar was. Na op X gedrukt te hebben om de download te starten gebeurde er enige tijd niets en toen rebootte mijn PS3 na het voortbrengen van een systeembeep. Dit is nu meerdere keren gebeurd. Heb SSHD al gedeinstalleerd, opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar wederom de crash bij het updaten. Hebben andere mensen hier in dit topic deze ervaring ook? Voor de rest werkt mijn PS3 overigens prima.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 12-06-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:19:
[...]

Een half uurtje geleden starte ik Super Stardust HD op en kreeg de melding dat de 5.00-update beschikbaar was. Na op X gedrukt te hebben om de download te starten gebeurde er enige tijd niets en toen rebootte mijn PS3 na het voortbrengen van een systeembeep. Dit is nu meerdere keren gebeurd. Heb SSHD al gedeinstalleerd, opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar wederom de crash bij het updaten. Hebben andere mensen hier in dit topic deze ervaring ook? Voor de rest werkt mijn PS3 overigens prima.
Ik had de eerste keer toen ik de melding kreeg ook een vastloper, toen ik het spel opnieuw starte werkte de download/update wel gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Hmm.. nu snap ik waarom ik niks meer zag over het ervaringentopic. Er is een nieuw deel geopend. :P
Volg de discussie bij deze weer. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Joe Danger vandaag ook gekocht. Echt een geweldig spel :D
De besturing is zoals ik al hoopte zeer goed en de motorfiets bestuurd ook net alsof ie echt gewicht heeft wat ik persoonlijk altijd zeer prettig vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:26:
[...]
Ik had de eerste keer toen ik de melding kreeg ook een vastloper, toen ik het spel opnieuw starte werkte de download/update wel gewoon :?
Ik heb het nogmaals geprobeerd: weer een crash. Daarna onder de (nauwelijks gebruikte) account van mijn vrouw ingelogd en toen lukte de update wel. Vaag. Maar gelukkig kan ik SSHD weer spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 17:17:
Ik heb Joe Danger vandaag ook gekocht. Echt een geweldig spel :D
De besturing is zoals ik al hoopte zeer goed en de motorfiets bestuurd ook net alsof ie echt gewicht heeft wat ik persoonlijk altijd zeer prettig vind :)
Joe Danger is een tof spel. Sommige Stars zijn echt moeilijk te halen!!!

Al gebowld met Joe? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 12-06-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik zit nog niet zo ver, maar het bevalt wel erg goed tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ike. schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:29:
[...]

Joe Danger is een tof spel. Sommige Stars zijn echt moeilijk te halen!!!

Al gebowld met Joe? :+
Jij bent ook al een eind zo te horen :)
Ik ben hooked. Met het bowlen vond ik het slecht bestuurbaar, verder geniaal spel. Ik dacht eerst dat ik er vrij snel doorheen zou zijn, maar als je verder komt ben je een behoorlijke tijd bezig met een level op een paar sterren te halen. Er zit ook erg veel afwisseling in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
BamSlam_ schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:19:
[...]

Ik heb hier hetzelfde probleem ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:08:
[...]

Jij bent ook al een eind zo te horen :)
Ik ben hooked. Met het bowlen vond ik het slecht bestuurbaar, verder geniaal spel. Ik dacht eerst dat ik er vrij snel doorheen zou zijn, maar als je verder komt ben je een behoorlijke tijd bezig met een level op een paar sterren te halen. Er zit ook erg veel afwisseling in.
Moet nog 3 of 4 posters unlocken geloof ik. Krijg nu een race niet geunlocked omdat ik de muntster(ren) niet kan halen in een level. |:( (level heeft alleen 2 muntsterren) Na 40+ restarts maar even gestopt.
Vind de races met 4/5 aan het einde van elke poster echt te makkelijk en die tracks zijn veelste kort.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 12-06-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb Joe Danger een uurtje geleden aangeschaft en ben helemaal hooked. Wat een briljant spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, Joe Danger is tof. Het wordt alleen nog wel een flinke kluif om alle tijd sterren te halen. Er zijn levels waarbij ik denk dat het onmogelijk is om ze binnen de tijd te halen..

Maar goed. Heerlijk spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik heb sowieso flink moeite om sterren te halen :) Is het nou op tijd of op tricks? Op mn crtje is het soms moeilijk te lezen allemaal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op zondag 13 juni 2010 @ 07:57:
Ik heb sowieso flink moeite om sterren te halen :) Is het nou op tijd of op tricks? Op mn crtje is het soms moeilijk te lezen allemaal O-)
Er zijn een stuk of 10 verschillende sterren te halen. Het is duidelijk te zien wat je per level moet doen als deze aan het laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ziet er inderdaad uit als een geinig spel, maar ik wacht even tot hij wat goedkoper is.

Gister RDR uitgespeeld, kzit op 88% completion, maar eens kijken of ik de hunter challanges nog ga afmaken, wordt op een gegeven moment wat langdradig. Voor de rest echt een super spel, kheb er ongeveer 38 uur inzitten.

Misschien da tik binnenkort de GoW collection ga halen (heb 1&2 nooit gespeeld) weet alleen niet of ik die matige graphics vol ga houden 2 spellen lang. is natuurlijk wel leuker voordat ik aan deel3 ga beginnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:58:
Ziet er inderdaad uit als een geinig spel, maar ik wacht even tot hij wat goedkoper is.
Dat dacht ik eerst ook, maar het spel is echt de moeite. Daarbij is het spel ook gemaakt door een klein team van maar 4 mensen en dit is hun eerste spel, dus dan gun ik ze wel wat extra euro's :)
Van mij mogen ze meer van dit soort games maken _/-\o_

Ik probeer per level ook gelijk alles te halen en de highscore te halen in de friendslist :P

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 13-06-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik volg de ontwikkeling van Joe Danger al wat langere tijd sinds ik na het lezen van een eerste preview enthousiast werd. Ik heb het spel nog niet aangeschaft en ben benieuwd hoe het zal gaan met de community levels voor dit spel.

Ik lees her en der dat het spel wat van little big planet heeft. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Doelen jullie dan op de sandbox / level design mode of op het spel an sich?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:22:
Ik volg de ontwikkeling van Joe Danger al wat langere tijd sinds ik na het lezen van een eerste preview enthousiast werd. Ik heb het spel nog niet aangeschaft en ben benieuwd hoe het zal gaan met de community levels voor dit spel.

Ik lees her en der dat het spel wat van little big planet heeft. Kan iemand hier iets meer over vertellen? Doelen jullie dan op de sandbox / level design mode of op het spel an sich?
Ik heb nog geen optie gevonden om creaties online te sharen, ik denk dat je ze alleen kan delen met vrienden.
Ik vind het spel totaal niets weg hebben van LBP, misschien zegt men dit omdat je zelf tracks kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste is er natuurlijk de camerahoek die erg doet denken aan LBP en het feit dat levels ook uit 3 'lagen' bestaan. Verder rijdt de motorfiets net alsof ie echt gewicht heeft, iets waar bij LBP ook erg veel rekening mee wordt gehouden. Ik heb zo'n vermoeden dat in LBP2 wel wat Joe Danger levels zullen opduiken :P

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 13-06-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Joe Danger, straks ff kijken. Heb enorm (en nog steeds) genoten van Trials HD, als dat in een komisch jasje gegooid wordt lijkt het mij een prima combi :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over Star Wars: The Force Unleashed (Ultimate Sith Edition):

Ik heb nu The Force Unleashed en wil misschien ook nog de 3 DLC gaan spelen.
Kan ik met mijn save file van de normale uitgave verder spelen met de Ultimate Sith Edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Joe Danger scoort een 9.5 op IGN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ben als frisse PS3 (met Fifa 2010 WC) bezitter bezig om op Zavvi.com mijn games selectie uit te breiden. Heb nu in mijn winkelmandje:

Dirt 2 (Grid viel af, al op pc gespeeld en GT5 prologue is half spel)
Il2-Sturmovik (weinig vlieggames gespeeld op de pc, lijkt me op ps3 welleuk)
Uncharted 2 (veel mooie verhalen over gehoord)

Hebben jullie verder nog tips? COD-MW2 en dat soort dingen heb ik allemaal al op de PC dus die vallen af. Zelf ben ik eigenlijk nog op zoek naar meer games die je man-man op 1 ps3 kunt spelen, we zo gezellig. Kan dergelijke games (op modnation na, maar die vind ik nog wat duur) alleen niet echt vinden. Of kan ik dan beter in de PSN store spelletjes als joe-danger kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Misschien dat iemand hier weet wat er met de PS3 van m'n broertje aan de hand is. Hij kan geen updates van games of de PS3 zelf meer downloaden. Hij kan echter wel in de Store. Als ik de draadloze verbinding opnieuw instel dan heeft ie moeite met het verbinden maar uiteindelijk lukt dit.. behalve bij PSN (aanmelden mislukt), terwijl hij wel in de Store kan daarna. :? Een PSN Card heeft ie ook kunnen activeren in de Store gisteren. Hij wou een MW2 update downloaden en bij 9% stopt ie en dan loopt de tijd omhoog op. Signaalsterkte gemiddeld 50% en krijgt geen error code. Browsen kan ook op de PS3 dus verbinding heeft ie gewoon. Laatste FW zal er ook op staan anders kun je niet in de Store, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Okasha schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:01:

Hebben jullie verder nog tips? COD-MW2 en dat soort dingen heb ik allemaal al op de PC dus die vallen af. Zelf ben ik eigenlijk nog op zoek naar meer games die je man-man op 1 ps3 kunt spelen, we zo gezellig. Kan dergelijke games (op modnation na, maar die vind ik nog wat duur) alleen niet echt vinden. Of kan ik dan beter in de PSN store spelletjes als joe-danger kopen?
Hangt natuurlijk ook allemaal een beetje van je smaak af,

maar als je Uncharted 2 gaat halen zou ik beginnen met deel 1, die moet goedkoop zijn want is een tital van 3 jaar oud. maar ziet er grafsich nog steeds beter uit dan veel nieuwe games, deel 2 is toch een vervolg met af en toe referenties naar het eerste deel.

Verder is de Ratchet & clank serie (3 delen nu) erg leuk, als je tenminste niets op platform games tegen hebt. veel mesnen denken dat het kinderachtige games zijn, maar dat valt mee zijn juist erg vermakelijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Is ratchet and clank eigenlijk te spelen zonder dat je de andere delen hebt?
Of is het verhaal ondergeschikt of sowieso bijna geen referenties?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:34:
Is ratchet and clank eigenlijk te spelen zonder dat je de andere delen hebt?
Of is het verhaal ondergeschikt of sowieso bijna geen referenties?
De verhalen horen bij elkaar. Quest for Booty en A Crack in Time gaan verder waar het vorige deel eindigde.
De PS2 spellen van Ratchet & Clank staan los van het verhaal van de PS3 spellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 13-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Uncharted is daar uitverkocht, ze hebben alleen 2 en die kost maar 15 pond. Bizar want hier in de shop betaal je voor 1 (de platinum) gewoon € 29,95. Maar goeie tip, als ze verwijzingen hebben ga ik even verder zoeken naar Uncharted 1.

Is Dirt 2 een goeie racegame? Krijgt goede reviews. Zat ook naar NFS te kijken, maar ben zelf niet zo'n grote fan meer van de laatste versies op de PC. Ben een beetje klaar met dat tune-verhaal en streetraces idee van NFS. Grid zat voor mij precies goed tussen Sim & Arcade in, maar die heb ik al vrijwel helemaal uitgespeeld op de PC.

Ratchet & Clank lijkt me na het lezen van een paar reviews wel leuk om te proberen, is dat een game waar je ook bij deel 1 moet beginnen? Tools of Destruction is 15 pond :)

Oja en als iemand nog leuke splitscreens weet hoor ik het graag

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 13-06-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:41:

Ratchet & Clank lijkt me na het lezen van een paar reviews wel leuk om te proberen, is dat een game waar je ook bij deel 1 moet beginnen? Tools of Destruction is 15 pond :)
Zie mijn post boven de jouwe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:01:
Ben als frisse PS3 (met Fifa 2010 WC) bezitter bezig om op Zavvi.com mijn games selectie uit te breiden. Heb nu in mijn winkelmandje:

Dirt 2 (Grid viel af, al op pc gespeeld en GT5 prologue is half spel)
Il2-Sturmovik (weinig vlieggames gespeeld op de pc, lijkt me op ps3 welleuk)
Uncharted 2 (veel mooie verhalen over gehoord)

Als je ook nog 's gezelligheid op de bank zoekt, kijk naar Singstar en/of Buzz! .

Daarnaast Little Big Planet (samen op de bank) en wellicht PAIN als PSN game.

Er bestaat in mijn ogen niet zoiets als "must haves", daar een ieder een andere smaak heeft. Neem bijv. Halo, als men schrijft dat als je deze niet in je bezit hebt je geen gamer bent, krijg ik jeuk ;)

Een spel kan goed zijn, maar dat maakt het nog niet jouw smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Dirt 2 een goeie racegame? Krijgt goede reviews. Zat ook naar NFS te kijken, maar ben zelf niet zo'n grote fan meer van de laatste versies op de PC. Ben een beetje klaar met dat tune-verhaal en streetraces idee van NFS. Grid zat voor mij precies goed tussen Sim & Arcade in, maar die heb ik al vrijwel helemaal uitgespeeld op de PC.
Ik vond Dirt 2 echt zeer goed en het is ook 1 van de weinige spellen waarbij ik platinum gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bor de Wollef schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:22:

Community-levels kan je helaas alleen delen met vrienden uit je lijst. Je stuurt de data van een level naar iemand op. Beetje vreemde constructie. Ik hoop dat er nog een update komt voor meer community-features en online multiplayer.

Ik heb zelf zeker een LBP-gevoel, maar niet alleen vanwege de level editor. De manier waarop je levels meerdere keren moet spelen om sterren te behalen en zoals SToRM666 aangeeft de lagen in de levels lijken erg op lbp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Net Joe Danger gekocht, erg vermakelijk..lekker voor tussendoor of in de avond nog even vanuit bed als ik Peggle zat ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ook hier na aanleiding van dit topic een nieuwe Joe Danger fan. Briljant simpel spelletje, leuke leercurve en zit nu alweer 2 uur te spelen, wat een lol voor zo'n klein spel!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted is daar uitverkocht, ze hebben alleen 2 en die kost maar 15 pond. Bizar want hier in de shop betaal je voor 1 (de platinum) gewoon € 29,95. Maar goeie tip, als ze verwijzingen hebben ga ik even verder zoeken naar Uncharted 1.

De laatste NFS (Shift) is niet meer op straat racen en tunen. Het zijn gewoon allemaal op circuit's en ik vind het echt wel een vet spel. maar je moet er wel van houden om op circuits te rijden want veel vrienden van me vinden het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Shiver23 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:58:
[...]

Community-levels kan je helaas alleen delen met vrienden uit je lijst. Je stuurt de data van een level naar iemand op. Beetje vreemde constructie. Ik hoop dat er nog een update komt voor meer community-features en online multiplayer.
Dat is inderdaad jammer. Een meer centrale repository waar je community levels zou kunnen downloaden lijkt mij veel handiger. Wellicht komt er nog een patch oid die het delen makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Hmm. Net uit de 60GB de schijf gehaald en vervangen door een 7200 RPM 100 GB disk van Seagate die ik nog had liggen. Ik dacht dat ik ook accountgegevens moest invullen, opnieuw, maar alles stond er nog. Ook NTP en IP settings waren nog aanwezig. Slaat de PS3 deze dan dus intern op?

In mijn 80 GB zit een 120GB 7200RPM, maar die heb ik direct na aanschaf vervangen..dus nooit gezien. Nou ja, mooi meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06

Wipeout HD (+Fury)! Sublieme graphics en besturing, althans dat vind ik tenminste :P.

Dit spel is btw de reden dat ik een PS3 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op zondag 13 juni 2010 @ 18:06:
Dat is inderdaad jammer. Een meer centrale repository waar je community levels zou kunnen downloaden lijkt mij veel handiger. Wellicht komt er nog een patch oid die het delen makkelijker maakt.
Een online multiplayer zou erg leuk zijn ja, maar voorlopig vermaak ik me wel met het verbreken van records van mensen uit mijn friendslist :P

[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 13-06-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:18:
[...]

Een online multiplayer zou erg leuk zijn ja, maar voorlopig vermaak ik me wel met het verbreken van records van mensen uit mijn friendslist :P
Zal morgen eens kijken of jou stats worden geladen bij mij. Ik ben nog niet echt bezig geweest om hoge scores te halen, ik wil eerst alle levels unlocken :)

Hello Games heeft al bekend gemaakt dat ze nog meer opties aan het spel zullen toevoegen via updates.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 13-06-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
djpdjpnl schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:09:
Misschien dat iemand hier weet wat er met de PS3 van m'n broertje aan de hand is. Hij kan geen updates van games of de PS3 zelf meer downloaden. Hij kan echter wel in de Store. Als ik de draadloze verbinding opnieuw instel dan heeft ie moeite met het verbinden maar uiteindelijk lukt dit.. behalve bij PSN (aanmelden mislukt), terwijl hij wel in de Store kan daarna. :? Een PSN Card heeft ie ook kunnen activeren in de Store gisteren. Hij wou een MW2 update downloaden en bij 9% stopt ie en dan loopt de tijd omhoog op. Signaalsterkte gemiddeld 50% en krijgt geen error code. Browsen kan ook op de PS3 dus verbinding heeft ie gewoon. Laatste FW zal er ook op staan anders kun je niet in de Store, toch?
Misschien iets te simpel gedacht van mij, en ik zou denken dat de PS3 je wel zou waarschuwen als dit het geval is, maar is de harde schijf misschien vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Inanna schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:21:
[...]

Misschien iets te simpel gedacht van mij, en ik zou denken dat de PS3 je wel zou waarschuwen als dit het geval is, maar is de harde schijf misschien vol?
je krijgt een waarschuwing, die kreeg ik toen ik nog 500MB vrij had.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
heeft iemand toevallig ervaringen met het bestellen van ps3 hardware/accesoires bij Gazoom.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Ik heb gister in de Store Greed Corp aangeschaft en op m'n PS3 geïnstalleerd. Toen ik hem vandaag voor het eerst wilde uitproberen werd mij gevraagd de beschikbare patch (1.02) te downloaden. Wanneer ik dit probeer gaat 't beeld echter op zwart en gebeurd er verder helemaal niets. Na enkele minuten de PS3 handmatig uitgezet en opnieuw opgestart, maar een tweede poging op downloaden had hetzelfde resultaat. Hebben andere mensen hier ook problemen met 't downloaden van deze patch?

Ik vraag me ook af, maar dat terzijde, waarom er eigenlijk geen versies inclusief de laatste patch in de Store worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De E3 persconferentie van MS was op het kinect na dan eigenlijk hetzelfde als vorig jaar... Hoop dat Sony ff wat spannends gaat laten zien...

Voorlopig gaat MS met timed exclusive DLC aan de haal voor alle COD content de komende 3 jaar... Als het weer om een maandje gaat kan ik er niet wakker om liggen... 360 krijgt DLC 30 dagen eerder maar PS3 bezitters spelen de complete levensduur van hun spel de game gratis online... sja wat wil je liever, ik weet het al!

Verder zag de kinect demo er behoorlijk gescript uit en bewogen de mannetje op het scherm eerder dan de mensen on stage! EPIC FAIL... Ook nog een een bizar lelijke slim versie van de 360 met ingebouwde kinect laten zien maar ook...... tadaaa: ingebouwde WIFI! Ongeveer 4 jaar te laat natuurlijk maar ach, beter laat dan nooit! jammer dat je dat gedrocht van een slim 360 midden in je woonkamer moet zetten om kinect aan de praat te krijgen. wauw... ik hoop voor MS dat ze ff eenzelfde verkoopresultaat kunnen neerzetten en dat die ook aanhoud zoals Sony met de slim al vanaf augustus vorig jaar aan het flikken is. 299 dollar is wel een mooie prijs als je het kinect er ook bij wilt hebben. 250 gig erin en gaan! Voor 299 dollar heb je ook een slim in de VS dus een prijsverlaging van 50 dollar zal misschien in het verschiet liggen?

Maargoed ook Gears of War 3 dat bizar aan het screen tearen was onder de unreal 3 engine maar er wel mega bruut uitzag, halo reach op de engine van deeltje ODST nog voorbij zien komen en je weet gelijk op welke type mensen de 360 mikt: angry young males....

Naja ze hebben er weer een spectakel van gemaakt met veel bekende amerikanen dat de amerikanen misschien aanspreekt maar de meeste europeanen volkomen koud laat.

Goed... afwachten of Sony er ook zo'n teleurstellende show van maakt... morgen geloof ik?? weet iemand Hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inanna schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:46:
Ik heb gister in de Store Greed Corp aangeschaft en op m'n PS3 geïnstalleerd. Toen ik hem vandaag voor het eerst wilde uitproberen werd mij gevraagd de beschikbare patch (1.02) te downloaden. Wanneer ik dit probeer gaat 't beeld echter op zwart en gebeurd er verder helemaal niets. Na enkele minuten de PS3 handmatig uitgezet en opnieuw opgestart, maar een tweede poging op downloaden had hetzelfde resultaat. Hebben andere mensen hier ook problemen met 't downloaden van deze patch?

Ik vraag me ook af, maar dat terzijde, waarom er eigenlijk geen versies inclusief de laatste patch in de Store worden aangeboden.
Heb je geprobeerd om het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Bij alle spellen worden de patches niet toegevoegd aan de orignele install. Daar zal vast wel een goede reden voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:56:
Goed... afwachten of Sony er ook zo'n teleurstellende show van maakt... morgen geloof ik?? weet iemand Hoelaat?
Volgens het topic over de E3 op dit forum: dinsdag 15 juni 2010 om 21:00 uur (Nederlandse tijd).
De website http://us.playstation.com/e3-2010/ telt af tot 12:00 uur.

Livestreams:
1UP: http://www.1up.com/e3/
GameSpot: http://e3.gamespot.com/
GameTrailers: http://www.gametrailers.com/e3/
IGN: http://e3.ign.com/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Hoe kan dat dan om 2100 zijn, als de aftelklok op moment van schrijven (0200) nog ongeveer 10 te gaan heeft. Is dus 1200 onze tijd...
Laat maar, is al laat.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 15-06-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ik ben benieuwd naar de E3 presentatie van Sony, kan nou niet zeggen dat die MS geweldig was...

Didn't blew my mind...

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik veel info en een release date krijg voor GT5 en The Last Guardian dan ben ik al tevreden :)
Dat zijn voor mij momenteel dé toppers van Sony die ik direct moet hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 15-06-2010 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony, Nintendo kunnen niet een slechtere show hebben na de teleurstellende e3 van Microsoft. Echt waar Kinect zal zwaar failen.

Sony gaat zoals vorig jaar e3 weer ownen. Kan men nog de brute gameplay van uncharted 2 herinneren (epic)?! Verwacht maar bomvol gameplay van exclusives en nieuws over releasedates en maybe paar verrassingen, sowieso nieuwe hardware aankondiging

Microsft neemt Kinect te serieus, dat het bijna lachwekkend is. Ik vond zelfs de EA presscon. beter, met titels als NFS (eindelijk terug naar de roots!!!) , modeal of honor, Dead space etc.

Nintendo kan ook een goed show neerzetten. Wii hd komt zeker dit jaar nog niet uit vermoed ik, wat jammer is, want anders zou ik maybe wel een wii hebben gehaald.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:50:
Sony, Nintendo kunnen niet een slechtere show hebben na de teleurstellende e3 van Microsoft. Echt waar Kinect zal zwaar failen.

Sony gaat zoals vorig jaar e3 weer ownen. Kan men nog de brute gameplay van uncharted 2 herinneren (epic)?! Verwacht maar bomvol gameplay van exclusives en nieuws over releasedates en maybe paar verrassingen, sowieso nieuwe hardware aankondiging

Microsft neemt Kinect te serieus, dat het bijna lachwekkend is. Ik vond zelfs de EA presscon. beter, met titels als NFS (eindelijk terug naar de roots!!!) , modeal of honor, Dead space etc.

Nintendo kan ook een goed show neerzetten. Wii hd komt zeker dit jaar nog niet uit vermoed ik, wat jammer is, want anders zou ik maybe wel een wii hebben gehaald.
Ja, EA was zeer zeker beter dan Microsoft, ben ook zeer benieuwd naar Star Wars: TFU 2 en Battlefield Bad Company 2 : Vietnam

Sony zal natuurlijk haar pijlen richten op de Move, 3D games, PSN+, misschien een prijsverlaging.
Qua games zit het wel in orde natuurlijk, Killzone 3, Resistance 3, Last Guardian, inFamous 2, GT5, LBP2 O+

Zal de PSP2 ook het levenslicht gaan zien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:05:
[...]
Sony zal natuurlijk haar pijlen richten op de Move, 3D games, PSN+, misschien een prijsverlaging.
Qua games zit het wel in orde natuurlijk, Killzone 3, Resistance 3, Last Guardian, inFamous 2, GT5, LBP2 O+

Zal de PSP2 ook het levenslicht gaan zien? :9
Ik hoop eigenlijk dat ze wat genuanceerder doen over de 3D games. PSN+ ben ik zeer benieuwd naar, hoop dat het echt meerwaarde gaat bieden. Een prijsverlaging zit wel in mijn verwachting na die advertentie die engadget(?) bemachtigd had voor een 199$ PS3. Move doet me niet zo heel veel tenzij Sony wel met een aantal echt goede non Wii clone games komt.

Kwam Insomniacs ook niet met een nieuwe franchise ?

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 15-06-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Lukin schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat ze wat genuanceerder doen over de 3D games. PSN+ ben ik zeer benieuwd naar, hoop dat het echt meerwaarde gaat bieden. Een prijsverlaging zit wel in mijn verwachting na die advertentie die engadget(?) bemachtigd had voor een 199$ PS3. Move doet me niet zo heel veel tenzij Sony wel met een aantal echt goede non Wii clone games komt.

Kwam Insomniacs ook niet met een nieuwe franchise ?
Hoeft voor mij ook niet, maar ze zullen het zeker wel gaan belichten... Move zal denk ik getoond worden in combinatie met Socom 4, en daar ben ik toch wel heel benieuwd naar.

PSN+ mag nu wel eens antwoorden gaan geven op dat vele speculeren wat mensen doen

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.