Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:
[...]

Kwam Insomniacs ook niet met een nieuwe franchise ?
Waarschijnlijk, maar helaas zal dat geen PS3 exclusive meer zijn. Ze hebben geen distributie deal meer met Sony

Edit: Behalve Resistance 3. Het kan ook zijn dat ik verward ben met een andere developer though...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik weet niet helemaal wat ik van PSN+ moet gaan denken, op zich heb ik niets op tegen dat ze iets lanceren voor extra content. Maar een van de grote voor mij om destijds te kiezen voor een PS3 ipv Xbox was het gratis online gebeuren daar tegen over koop ik graag al mijn spellen legaal.

Nu zeggen ze wel dat het huidige PSN er niet op achteruit gaat, maar zolang ze content gaan releasen op PSN+ en niet op PSN zie ik dat als een beperking van psn en niet andersom.

Ben opzich wel benieuwd naar de prijs, zal wel 10 dollar worden en dan hier 10 euro :X

Ik las ook iets van een verlengde garantie van PSN+, 2 jaar erbij, 3 jaar garantie is wel een voordeel, maar dat vervalt alweer als je de console nu al een tijd hebt.

voor de rest toegang tot Mini's en PSOne titels, maar die heb ik nog nooit gekocht.

Wat blijft er dan over mij op PSN+ eerder toegang tot demo's en bepaalde DLC? wat ik nog niet snap is komen die demo's en DLC uiteindelijk ook in de gewone PSN store?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:17:
Ik weet niet helemaal wat ik van PSN+ moet gaan denken, op zich heb ik niets op tegen dat ze iets lanceren voor extra content. Maar een van de grote voor mij om destijds te kiezen voor een PS3 ipv Xbox was het gratis online gebeuren daar tegen over koop ik graag al mijn spellen legaal.

Nu zeggen ze wel dat het huidige PSN er niet op achteruit gaat, maar zolang ze content gaan releasen op PSN+ en niet op PSN zie ik dat als een beperking van psn en niet andersom.

Ben opzich wel benieuwd naar de prijs, zal wel 10 dollar worden en dan hier 10 euro :X

Ik las ook iets van een verlengde garantie van PSN+, 2 jaar erbij, 3 jaar garantie is wel een voordeel, maar dat vervalt alweer als je de console nu al een tijd hebt.

voor de rest toegang tot Mini's en PSOne titels, maar die heb ik nog nooit gekocht.

Wat blijft er dan over mij op PSN+ eerder toegang tot demo's en bepaalde DLC? wat ik nog niet snap is komen die demo's en DLC uiteindelijk ook in de gewone PSN store?
Kwestie van vraag en aanbod, zijn genoeg mensen die als eerste een demo c.q. dlc willen hebben en bereid zijn daarvoor een x bedrag te betalen :)

Ikzelf behoor tot die groep, en ik wil graag het PSN netwerk zien groeien tot een nog beter netwerk.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah eerst maar eens afwachtenw at de exacte samenstelling van PSN+ is, voor mij is het nu allemaal wat te vaag.

Maar het is vooral persoonlijk, ikzelf zal niet snel 10 euro pm betalen voor alleen maar eerder toegang tot demo's, Sowieso vind ik dat een wat vage keuze van Sony, ik, en veel andere mensen denk ik, kopen bepaalde games adhv een demo... betekend dus dat ik in de toekomst minder snel nieuwe games ga kopen. tjah wat willen ze nu bij Sony..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:30:
tjah eerst maar eens afwachtenw at de exacte samenstelling van PSN+ is, voor mij is het nu allemaal wat te vaag.

Maar het is vooral persoonlijk, ikzelf zal niet snel 10 euro pm betalen voor alleen maar eerder toegang tot demo's, Sowieso vind ik dat een wat vage keuze van Sony, ik, en veel andere mensen denk ik, kopen bepaalde games adhv een demo... betekend dus dat ik in de toekomst minder snel nieuwe games ga kopen. tjah wat willen ze nu bij Sony..
Als de geruchten kloppen blijft het gratis PSN net zoals het nu is. Je gaat dus niets missen. Ze geven je wel een betaald alternatief met meer mogelijkheden, meer content en andere privileges.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Je mist wel wat, de demo's op PSN+ want die zouden normaal direct op PSN zouden komen. Tuurlijk je hebt nog steeds toegang tot demo's maar dan blijkbaar (1-2 maand?) later.

maargoed het is afwachten.

vanaonvd eens proberen of die E3 stream van sony genoeg bandbreedte heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:37:
Je mist wel wat, de demo's op PSN+ want die zouden normaal direct op PSN zouden komen. Tuurlijk je hebt nog steeds toegang tot demo's maar dan blijkbaar (1-2 maand?) later.

maargoed het is afwachten.

vanaonvd eens proberen of die E3 stream van sony genoeg bandbreedte heeft :P
Nee, PSN blijft zoals het is... met de demo's e.d.

Wat je (misschien) op PSN+ dan kan krijgen, is dat daar bijvoorbeeld Beta's verschijnen, of zoals de GoW 3 E3 demo.

Ik denk eerder zo'n constructie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:56:
De E3 persconferentie van MS was op het kinect na dan eigenlijk hetzelfde als vorig jaar... Hoop dat Sony ff wat spannends gaat laten zien...
[knip]

Goed... afwachten of Sony er ook zo'n teleurstellende show van maakt... morgen geloof ik?? weet iemand Hoelaat?
Leuk, is dit weer een poging om een flamewar te starten? BTW, de persconferentie bij Sony was IMO vorig jaar ook een snooze-fest, op 1 of 2 titels na. Ik ben bang dat ook Sony zijn Move sticks aan de man wil brengen, dus dat zal veel tijd opslokken waardoor er helaas weinig AAA-game announcements zullen komen. Maar ik word graag verrast! ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:44:
[...]

Leuk, is dit weer een poging om een flamewar te starten?
In een PlayStation ervaringen topic? :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Haha precies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sandyman538 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Precies, dus wat is de toegevoegde waarde van de MS conferentie bashen? Het enige wat je uitlokt, is dat 360 eigenaren daar weer op gaan reageren in een topic dat daar niet voor bedoeld is. Houd dit soort commentaar lekker in het E3 2010 topic.

[ Voor 26% gewijzigd door Armada op 15-06-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:
[...]

Precies, dus wat is de toegevoegde waarde van de MS conferentie bashen? Het enige wat je uitlokt, is dat 360 eigenaren daar weer op gaan reageren in een topic dat daar niet voor bedoeld is. Houd dit soort commentaar lekker in het E3 2010 topic.
Gast :D Iemand mag een mening hebben, en er wordt niet gebashed... Hij geeft alleen aan dat hij hem hetzelfde vond als die van verleden jaar

Dus geen; "Hahahaha OMGWTFBBQ, M$ gaat gwpwnd worden Sony!! @#$!!RR%@ LOLLERZ"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:
[...]

Gast jij bent nu degene die het uitlokt :F

Hij gaf enkel een korte review van wat hij gister zag en hij hoopt dat sony iets beter gaat doen en niet net als xbox de focus legt op de Kinect. Dus sony iets minder op de "move"en meer op Last guardian Gt5 etc :P

Wat een onzin, je geeft btje kritiek en je krijgt meteen een fanboy-stempel 8)7 btw je hoeft geen fanboy te zijn om de show van xbox crap te vinden :>

Wordt leuk avondje :

18:00 - Nintendo persconferentie
21:00 - Sony persconferentie

En morgen voor de castlevania en mgs fans:
22:00 - Konami persconferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dus Armada lokt het uit omdat hij teksten als
Verder zag de kinect demo er behoorlijk gescript uit en bewogen de mannetje op het scherm eerder dan de mensen on stage! EPIC FAIL... Ook nog een een bizar lelijke slim versie van de 360 met ingebouwde kinect laten zien maar ook...... tadaaa: ingebouwde WIFI! Ongeveer 4 jaar te laat natuurlijk maar ach, beter laat dan nooit! jammer dat je dat gedrocht van een slim 360 midden in je woonkamer moet zetten om kinect aan de praat te krijgen. wauw... ik hoop voor MS dat ze ff eenzelfde verkoopresultaat kunnen neerzetten en dat die ook aanhoud zoals Sony met de slim al vanaf augustus vorig jaar aan het flikken is.
ongepast vindt? De wereld op zijn kop hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:59:

[...]

Feit blijft staan, waarom moet je een dergelijk iets bestempelen als een aanval? Iemand geeft zijn of haar mening, dat deze dan genuanceerder kan laat ik even buiten beschouwing.

Dus hop hop, XBOX knakkers naar hun eigen forum en PS knakkers blijven vrolijk hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:44:

Leuk, is dit weer een poging om een flamewar te starten?
Ik denk dat als ik deze mening op het 360 topic zou posten ik idd e.e.a. zou uitlokken. Dat doe ik dus ook niet want ik heb daar erg weinig te zoeken. Ik heb wel een 360 maar da's meer voor de "sier". De 360 is en blijft natuurlijk wel het nummer 1 vergelijkingsplatform met de PS3 en hun conferentie volg ik altijd met zeer veel interesse net zoals veel 360 eigenaren het Sony event zullen volgen. COD black ops en MGS Rising zullen immers ook voor de PS3 uitkomen. Waarbij ik trouwens wel wil aangeven dat de move me beter geschikt lijkt voor het presieziehakken van meloenen dan dat Kinect dat zal zijn. Kinect lijkt erg, erg onnauwkeurig terwijl vele move filmpjes de move als uitzonderlijk nauwkeurig beschrijven.

Het is erg leuk om over de concurrent te dicussieren vooral als het om zo'n groot event gaat waarbij beide partijen elkaar proberen te overtroeven...
BTW, de persconferentie bij Sony was IMO vorig jaar ook een snooze-fest, op 1 of 2 titels na. Ik ben bang dat ook Sony zijn Move sticks aan de man wil brengen, dus dat zal veel tijd opslokken waardoor er helaas weinig AAA-game announcements zullen komen.\
eens... maar daar zeg ik ook niks over, daarnaast vlakt een zwakke presentatie van Sony vorig jaar de presentatei van MS dit jaar niet uit.
Maar ik word graag verrast! ;)
Ik ook, ik zit klaar voor!

Ze hebben een hoop te vertellen:

- PSN premuim
- Move
- games, veel games!! (kuch! "datum GT5" kuch!)
- moviestore voor de EU??
- MIBU voor de EU??

ben benieuwd, hoop niet dat het weer zo'n verhaal van verkochte aantallen etc, etc gaat want dat vind ik niet interessant.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die hele datum van GT5 vindt ik ook al niet meer boeiend... een release datum van Duke nukem forever zou nog interresanter zijn.
'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 21:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:59:

[...]

Wat een onzin, zoals gezegd, als hij deze teksten in een xbox topic zet dan zou het een flamewar kunnen starten, niet in een PS3 topic. Dat gemiep altijd... |:(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:32:
Die hele datum van GT5 vindt ik ook al niet meer boeiend... een release datum van Duke nukem forever zou nog interresanter zijn.
'
Duke Nukem Forever, ik hoop dat mijn kleinkinderen dat spel gaan meemaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
De relevantie van de Xbox 360, Microsoft, Kinect, enz en dit topic ontgaat me. Discussie over andere platformen horen hier dan ook niet thuis, daarvoor kun je (heel logisch) terecht in het het topic over dat platform. Overigens mogen E3 specifieke zaken ook in De E3 2010.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:32:
Vind al die opmerkinegn van mensen die beweren niet meer op de game te wachten altijd zo raar.. de Game is één keer uitgesteld en Polyphony doet altijd ongeveer 6 jaar over een deel. Accept it en laat je niet zo opnaaien door al die verzonnen "releasedatas" waardoor het wachten zo lang duurt. de game wordt alleen maar beter en beter. Hoewl ze straks wel concurrentie hebben van need for speed en test drive unlimited. Al zijn dat heel andere racegames met andere doelgroep.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PromoX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:40:
[mbr]De relevantie van de Xbox 360, Microsoft, Kinect, enz en dit topic ontgaat me. Discussie over andere platformen horen hier dan ook niet thuis, daarvoor kun je (heel logisch) terecht in het het topic over dat platform. Overigens mogen E3 specifieke zaken ook in De E3 2010.[/]
Het zijn uiteraard wel concurrerende platformen, dus als er gefundeerd over gesproken wordt? 360 - PS3, Kinect - Move etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
swopdark schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:01:
[...]

Vind al die opmerkinegn van mensen die beweren niet meer op de game te wachten altijd zo raar.. de Game is één keer uitgesteld en Polyphony doet altijd ongeveer 6 jaar over een deel. Accept it en laat je niet zo opnaaien door al die verzonnen "releasedatas" waardoor het wachten zo lang duurt. de game wordt alleen maar beter en beter. Hoewl ze straks wel concurrentie hebben van need for speed en test drive unlimited. Al zijn dat heel andere racegames met andere doelgroep.
dit, en verder wat je zegt: nfs en test drive unlimited halen bij lange na het realisme van deze game niet (hoogstwaarschijnlijk althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Iemand enig idee of het programma van de E3 nog gewijzigd kan worden? Merk net op dat er geen GTA5 of Rockstar tussen staat.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

martijntjuhh schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:39:
Iemand enig idee of het programma van de E3 nog gewijzigd kan worden? Merk net op dat er geen GTA5 of Rockstar tussen staat.
Die hebben afgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Hmm, dat is jammer :(

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e3 pers conf net begonnen maar begint weer met veel gelul over wat Sony allemaal wel niet betekend... bla bla bla we want games!! we want move! we want PSN+ we want a release date for GT5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:04:
e3 pers conf net begonnen maar begint weer met veel gelul over wat Sony allemaal wel niet betekend... bla bla bla we want games!! we want move! we want PSN+ we want a release date for GT5!
Ik hoopte eigenlijk ook op de videostore (en dat hij vanavond nog even launched :P ), waarin Sony aan MS laat zien dat ondertitelde films wel belangrijk zijn voor Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Begrijp ik nu goed dat de content, gedownload van PSN+ alleen bruikbaar is zolang je abo loopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Gabe Newell duikt op bij Sony, ziet er naar uit dat portal 2 op de ps3 komt!?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
DCFreak schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:23:
Begrijp ik nu goed dat de content, gedownload van PSN+ alleen bruikbaar is zolang je abo loopt??
Wat ik ervan begrepen heb, krijg je bepaalde games en dergelijke gratis bij je abo en op het moment dat je abo stopt, raak je die content kwijt (je kunt ze dan ongetwijfeld alsnog kopen).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

TWISTED METAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Huh, wat? Die heb ik gisteren nog op de PS1 gespeeld, die heb ik in perfecte staat kunnen kopen..wat een spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Hmm.. was weinig aan eigenlijk. Had meer info verwacht over online films kijken. Of heb ik dat gemist (viel er iets later in). De game lineup van vorig jaar was ook niet te overtreffen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 18:11
GT5 2 november!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja hoor, het melken is begonnen. De eerste add-ons voor de move zijn ook bekend gemaakt. Een charging station en een jaren 80 fisher-price pistool add-on. http://blog.us.playstatio...ilable-september-19-2010/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

NoTimeRemains

I know

Kevin Butler was epic :D
Ik moet zeggen dat ik toch wel verleidt wordt door Move. Ik knapte op de Wii enorm af op de besturing omdat deze bij veel games gewoon slecht was. Eens kijken hoe en wat!

MoH zag er goed uit, MP wel een beetje afgekeken van MW2 maar beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:35:
Ja hoor, het melken is begonnen. De eerste add-ons voor de move zijn ook bekend gemaakt. Een charging station en een jaren 80 fisher-price pistool add-on. http://blog.us.playstatio...ilable-september-19-2010/
Ziet er goed uit! Het pistool biedt wel mogelijkheden voor van die light gun games zoals Time Crisis :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wat mij opviel was dat de Move echt 1:1 motion heeft, en dat biedt zeker potentie voor games. Sorcerer is natuurlijk een spel / tech demo voor de move.

Kevin Butler is gewoon een held geworden gisteravond :D

Ik was tevreden met:

- Twisted Metal (!! zOMGWTFBBQ)
- PSP Line-Up
- Kevin Butler 8)
- Playstation Plus
- Portal 2 (en Steam) O+ :9~ _/-\o_
- GT5
- inFamous 2 zag er erg goed uit
- Move

Dunno about

- Killzone 3 ziet er iets beter uit dan deel 2, ik denk dat 3D echt de toegevoegde waarde is, maar dat kon je via die stream niet echt bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:27:
[...]

Ik hoopte eigenlijk ook op de videostore (en dat hij vanavond nog even launched :P ), waarin Sony aan MS laat zien dat ondertitelde films wel belangrijk zijn voor Europeanen.
What he said.

Ik heb 2 dingen die ik me afvraag. Kan je bij PSN+ nu heel veel of alle PSN games gratis spelen of wordt er voor je gekozen? En wat is er nu bijzonder aan het feit dat Portal naar PS3 komt (los van het Steam verhaal)? Deeltje 1 was toch ook al lang te krijgen dus lijkt me niet meer dan logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 07:35:
Ik heb 2 dingen die ik me afvraag. Kan je bij PSN+ nu heel veel of alle PSN games gratis spelen of wordt er voor je gekozen?
100 pct duidelijk is het nog niet maar volgens mijn kan je meerdere games, mini's en dlc kiezen. Alle lijkt me ff niet maar tis afwachten.
En wat is er nu bijzonder aan het feit dat Portal naar PS3 komt (los van het Steam verhaal)? Deeltje 1 was toch ook al lang te krijgen dus lijkt me niet meer dan logisch?
Nou die Gabe Newell was de afgelopen jaren nou niet bepaald fan van de ps3 en heeft meerdere keren in interviews mensen verteld dat de PS3 een absolute faal was. Dat hij nu schoorvoetend het podium op komt en een valve-made portal 2 aankonigd en ook nog ff zegt dat het mede door steam de beste (console) versie zal zijn is hoogst verbazend.

Ontwikkelaar Valve is in vele PC en xbox 360 gangen als een absolute grootheid gezien. én exclusief voorvechter van x360 boven PS3. Gisteravond is die ballon geknapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:02:
[...]

100 pct duidelijk is het nog niet maar volgens mijn kan je meerdere games, mini's en dlc kiezen. Alle lijkt me ff niet maar tis afwachten.

[...]

Nou die Gabe Newell was de afgelopen jaren nou niet bepaald fan van de ps3 en heeft meerdere keren in interviews mensen verteld dat de PS3 een absolute faal was. Dat hij nu schoorvoetend het podium op komt en een valve-made portal 2 aankonigd en ook nog ff zegt dat het mede door steam de beste (console) versie zal zijn is hoogst verbazend.

Ontwikkelaar Valve is in vele PC en xbox 360 gangen als een absolute grootheid gezien. én exclusief voorvechter van x360 boven PS3. Gisteravond is die ballon geknapt.
Precies, en dat Valve zich ook achter Sony begint te scharen, ik ben er zeker blij mee :Y
Misschien dan ook HL Epsiode 3? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Mijn beeld van de conference van Sony: erg goed. Als ik de drie spelers nu bekijk, dan heb ik het gevoel dat MS bij Nintendo in de koekjespot wil graaien, en dat zullen ze nooit kunnen, terwijl achter hun rug Sony de hardcore tent leeg staat te roven. MS wordt duidelijk derde op deze manier.
Sony had een mooie balans in de presentatie, beetje hardcore, beetje move, zeker niet de bizarre hoeveelheid tijd die MS in motion gaming stopte en zeker niet met allerlei gillende keukenmeiden. De spellen waren ook van een volwassener niveau, alhoewel er ook party games erbij zaten. Een paar dingen aan de conference begreep ik niet, ik miste wat en sommige dingen waren ze niet erg duidelijk mee.
Ik begrijp dus niet waarom de PSP weer tot leven gewekt wordt. Weer een reclamecampagne en er moeten weer tig titels gaan uitkomen. Is dit nou handig? Zo'n opleving hebben we toch al eens gezien en daarna kakt het weer in?
Wat ik miste was de videostore. Vorig jaar beloofd dat die ook in de benelux zou komen dit jaar, maar geen idee wanneer dat nou echt gaat gebeuren.
En dan PSN+, leuk idee, maar wat moet ik me er nou precies bij voorstellen? Je zou met een betaling van drie dollar per maand content krijgen ter waarde van vele honderden dollars. Het is wel een soort huur, dus als PSN + eindigt, dan ook het bezit van die zaken, maar gaat dit nou zoveel geld opleveren voor Sony als het in die verhouding staat? Of zit er ergens nog een addertje onder het gras.
De opkomst van Kevin Butler was gewoon geweldig. Dit is echt een ongelooflijk goede reclamecampagne en dat die vent de rol ook nog op het podium zo goed door kan zetten, petje af. Marcus was wel een hele leuke side-kick voor de PSP:
What is your favorite meal?
- I just had a fresh batch of noobs for breakfast
Ohhh, good answer, I like it!
Sony had dit jaar ook echt goed door dat exclusiviteit zieltjes wint (naast natuurlijk hun goede first party line-up), dus het is niet alleen MS meer die alle time-exclusives wegpakt. Wat ik ook niet helemaal begreep was de grote aandacht die twisted metal kreeg, in mijn ogen nou niet echt een system seller, maar wellicht mis ik daar wat historie.
Dat Gabe Newell op het podium kwam was ook wel een hele verrassing ('I just ran into Kevin Butler who presented himself as the man in charge of sharpening things...'), Portal 2 zal een goede titel worden, maar ook daar wordt iets neergegooid en is onduidelijk hoe dat werkt: hoezo integratie met Steam? Wat heeft dat voor een PS3 speler voor voordelen?
Naar mijn mening hadden er nog wat megaton verrassingen in mogen zitten, maar de balans in de Sony presentatie was duidelijk beter dan die bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Armada schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:46:
Mijn beeld van de conference van Sony: erg goed. Als ik de drie spelers nu bekijk, dan heb ik het gevoel dat MS bij Nintendo in de koekjespot wil graaien, en dat zullen ze nooit kunnen, terwijl achter hun rug Sony de hardcore tent leeg staat te roven. MS wordt duidelijk derde op deze manier.
Sony had een mooie balans in de presentatie, beetje hardcore, beetje move, zeker niet de bizarre hoeveelheid tijd die MS in motion gaming stopte en zeker niet met allerlei gillende keukenmeiden. De spellen waren ook van een volwassener niveau, alhoewel er ook party games erbij zaten. Een paar dingen aan de conference begreep ik niet, ik miste wat en sommige dingen waren ze niet erg duidelijk mee.
Ik begrijp dus niet waarom de PSP weer tot leven gewekt wordt. Weer een reclamecampagne en er moeten weer tig titels gaan uitkomen. Is dit nou handig? Zo'n opleving hebben we toch al eens gezien en daarna kakt het weer in?
Wat ik miste was de videostore. Vorig jaar beloofd dat die ook in de benelux zou komen dit jaar, maar geen idee wanneer dat nou echt gaat gebeuren.
En dan PSN+, leuk idee, maar wat moet ik me er nou precies bij voorstellen? Je zou met een betaling van drie dollar per maand content krijgen ter waarde van vele honderden dollars. Het is wel een soort huur, dus als PSN + eindigt, dan ook het bezit van die zaken, maar gaat dit nou zoveel geld opleveren voor Sony als het in die verhouding staat? Of zit er ergens nog een addertje onder het gras.
De opkomst van Kevin Butler was gewoon geweldig. Dit is echt een ongelooflijk goede reclamecampagne en dat die vent de rol ook nog op het podium zo goed door kan zetten, petje af. Marcus was wel een hele leuke side-kick voor de PSP:
What is your favorite meal?
- I just had a fresh batch of noobs for breakfast
Ohhh, good answer, I like it!
Sony had dit jaar ook echt goed door dat exclusiviteit zieltjes wint (naast natuurlijk hun goede first party line-up), dus het is niet alleen MS meer die alle time-exclusives wegpakt. Wat ik ook niet helemaal begreep was de grote aandacht die twisted metal kreeg, in mijn ogen nou niet echt een system seller, maar wellicht mis ik daar wat historie.
Dat Gabe Newell op het podium kwam was ook wel een hele verrassing ('I just ran into Kevin Butler who presented himself as the man in charge of sharpening things...'), Portal 2 zal een goede titel worden, maar ook daar wordt iets neergegooid en is onduidelijk hoe dat werkt: hoezo integratie met Steam? Wat heeft dat voor een PS3 speler voor voordelen?
Naar mijn mening hadden er nog wat megaton verrassingen in mogen zitten, maar de balans in de Sony presentatie was duidelijk beter dan die bij MS.
Waar ik zelf op hoop met Steam naar de PS3 is dus gewoon cross platform, PS3 -> PC -> MAC :9~
Would be great...

Ik ben ook benieuwd hoe Playstation Plus zich gaat ontwikkelen, ik weet wel dat ik er gebruik ga van maken, gerucht gaat dat het namelijk Cross Chat gaat krijgen.

Misschien komt de videostore nog, ik hoop er toch wel op, Vidzone is leuk hoor, maar niet zaligmakend :/

En qua PSP snap ik het wel, deal gesloten met Coca-Cola, dan moet je wel gaan investeren in de PSP.
En de line-up ziet er zeker goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hmmm ik vindt juist de conference van PS3 erg tegenvallen. Er is niets nieuws gepresenteerd, de PSN+ lijkt me nu nog niet interessant genoeg om daar voor te betalen. Ik had liever gezien dat ze de gehele PS3 store gingen veranderen, dat vindt ik nu echt dramatisch.
Move lijkt me leuk, maar dit lijkt echt te veel op de WII controller. Vooral bij Sorcery viel me dit op, ook vooral omdat zijn bewegingen wat hij met de Move controller maakte niet precies hetzelfde was wat je in het spel zag. En er zat vaak een lag in van een halve seconde.
3D lijkt me wel erg gaaf, maar tsja om nou een nieuwe TV te kopen die 3D ondersteund gaat me echt te ver. De 3D tv's zijn nu nog veel te duur.
Dus voor mij een tegenvallende E3 conference voor zowel PS3 als Microsoft, al moet ik wel zeggen dat de slim versie van de Xbox360 er gelikt uitziet.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Move + gun + Time Crisis :9
Heb de eerdere delen daarvan bijzonder veel en met veel plezier gespeeld op de PS1. Wordt een must have voor mij!
Hoop dat er voldoende pakketten komen waarbij de PS-eye camera achterwege blijft, die heb ik (en vele anderen ook) al...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Niets nieuws aangekondigd? Portal 2 en Twisted Metal zijn toch dingen die totaal onbekend en onaangekondigd waren.

Ik miste wel het nodige overzicht en duidelijkheid in de presentatie. Wat houdt plus nou precies in, wat kost het, wat kan het? Steam op de PS3? Naast PSN? Of alleen voor updates? Geen idee....

Die Peter Dille (marketing) stond daar behoorlijk te hakkelen en niets te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het maar een saaie en veel te lange presentatie. Het Move gedeelte had van mij wel een stuk korter gemogen en ik schrok wel een beetje van de prijs moet ik zeggen.
Eigenlijk heb ik weinig toch niets nieuws gezien en hetgene wat nieuw was vond ik ook maar matig.
Ik ben in ieder geval blij dat we nu eindelijk een GT5 releasedate hebben en ik hoop dat Sony op de TGS wat meer info zal geven over The Last Guardian, want dat is naast GT5 toch wel hét spel waar ik nu op zit te wachten.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:31:
Move + gun + Time Crisis :9
Heb de eerdere delen daarvan bijzonder veel en met veel plezier gespeeld op de PS1. Wordt een must have voor mij!
Hoop dat er voldoende pakketten komen waarbij de PS-eye camera achterwege blijft, die heb ik (en vele anderen ook) al...
Het schijnt dat Namco een bundel gaat aankondigen met meerdere light gun games op één disc. Nu wordt die Move voor mij toch ook wel interessant :9

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 16-06-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:54:
Niets nieuws aangekondigd? Portal 2 en Twisted Metal zijn toch dingen die totaal onbekend en onaangekondigd waren.

Ik miste wel het nodige overzicht en duidelijkheid in de presentatie. Wat houdt plus nou precies in, wat kost het, wat kan het? Steam op de PS3? Naast PSN? Of alleen voor updates? Geen idee....

Die Peter Dille (marketing) stond daar behoorlijk te hakkelen en niets te vertellen.
PSN+ uitgelegd:
http://blog.eu.playstatio...k-out-what-its-all-about/

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 16-06-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Goedemorgen Iedereen,

Ik heb de laatste dagen ontzettend veel last van LAG op het netwerk, voornamelijk bij SSIV.
Ik heb mijn PS 3 direct verbonden aan mijn Sitecom 300N router, (20 mbit ADSL)

Het vreemde is dat wanneer ik de Ethernet kabel aan mijn laptop verbind, via speedtest.net ongeveer 6 a 8 Mbit scoor, terwijl wanneer ik deze verbind met de PS 3 slechts een snelheid haal van 2,6 Mbit?

Is het eigenlijk bekend wat de minimale of optimale internetsnelheid is voor online gaming?

Nu staat er wel bij dat het een indicatie is, maar voorheen kreeg ik wel ongeveer dezelfde resultaten,

Iemand enig idee?

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 16-06-2010 14:16 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Wauw, ze doen ook echt wat nieuws. Het is zeker nice om twee spellen per maand te kunnen downloaden en die als trial te kunnen spelen voor een uur. Dat geeft je een beter beeld dan een demo in een specifiek deel van het spel. Bovendien kan je dan zelf kiezen of je het multiplayer deel of het single player deel wil testdriven. Nu alleen nog even zien wat het gaat kosten hier. Ik gok 50 EUR voor een jaar, maar daar zit nu dan wel een downloadable versie van LBP bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Heel erg mager hoor. Wat ik lees:
- PSN games gratis + korting (Hoeveel games kun je nou helemaal spelen? Ik heb echt de tijd niet om er nog elke maand een nieuwe game bij te spelen. Daarnaast: weg als je je abonnement opzegt leek gisteren gezegd te worden
- Automatische patches en fixes (Wat?! Extra betalen zodat ik niet handmatig een patch hoef te downloaden? Yeah right)
- Full games trial (Hoeveel gig zijn die games? Je bent denk ik langer bezig met downloaden dan spelen.. Breng gewoon een demo uit!)

Nee, ik vind het heel erg mager. Komop met video services on demand (1 film gratis per maand), een betere browser, meer interactieve services.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Armada schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:17:
[...]
Nu alleen nog even zien wat het gaat kosten hier. Ik gok 50 EUR voor een jaar, maar daar zit nu dan wel een downloadable versie van LBP bij.
the prices are – €14.99 / £11.99 for 90 days and €49.99 / £39.99 for a whole year
cheiron schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:22:
[...]

Heel erg mager hoor. Wat ik lees:
- PSN games gratis + korting (Hoeveel games kun je nou helemaal spelen? Ik heb echt de tijd niet om er nog elke maand een nieuwe game bij te spelen. Daarnaast: weg als je je abonnement opzegt leek gisteren gezegd te worden
- Automatische patches en fixes (Wat?! Extra betalen zodat ik niet handmatig een patch hoef te downloaden? Yeah right)
- Full games trial (Hoeveel gig zijn die games? Je bent denk ik langer bezig met downloaden dan spelen.. Breng gewoon een demo uit!)

Nee, ik vind het heel erg mager. Komop met video services on demand (1 film gratis per maand), een betere browser, meer interactieve services.
Sommigen zijn ook nooit tevreden. Voor 50 euro per jaar krijg je 200 euro aan content plus automatische downloads, full game trials en mogelijk andere extra features in de toekomst. Je hoeft het niet te halen.
Met die gametest feature verdien ik het zo terug. 1 game niet kopen omdat je er na een uur al op bent uitgekeken en je hebt je 50 euro terug.

Video service en browser staan los van 'plus' omdat dat binnen het gewone PSN valt.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 16-06-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Daarnaast: je kan er haast vanuit gaan dat de spellen waaruit je maandelijks kan kiezen, zeker niet de (goed verkopende) toppers zullen zijn. Voor deze spellen zal je dus moeten denken aan de slechtst verkopende, oudere spellen, of de toppers van 2 jaar terug...

En wat de PS1 spellen betreft: kijk eens hoeveel rotzooi daartussen zit... verwacht niet dat je delen uit de FF reeks aangeboden krijgt, die verkopen toch wel...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:25:
[...]

the prices are – €14.99 / £11.99 for 90 days and €49.99 / £39.99 for a whole year

[...]

Sommigen zijn ook nooit tevreden. Voor 50 euro per jaar krijg je 200 euro aan content plus automatische downloads, full game trials en mogelijk andere extra features in de toekomst. Je hoeft het niet te halen.

Video service en browser staan los van 'plus' omdat dat binnen het gewone PSN valt.
Je kunt het "nooit tevreden" noemen, je kunt ook kijken welke kansen er allemaal liggen. Als ik microsoft hoor met ESPN vind ik dat (voor Amerika) echt een briljante move. Zoiets had ik eerlijk gezegd ook verwacht voor PSN.

En die automatische updates.. serieus? Moet je daar een premium services voor uitbrengen? Hij scanned welke games je hebt en download de updates. Ik snap echt niet waarom dat onder PSN+ moet hangen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

is al bekend wat PSN+ gaat kosten dan?

ze roepen wel datje alleen al aan games, avatars en themes voor 200usd per jaar gratis krijgt, en dat dat een goeie deal is, maar dat zegt niet zoveel als er nog niet bekend wat een PSN abbo kost.

edit, dankje die had ik nog niet gezien :P Opzich nette prisj denk ik 50,- pj is iets van 4,20 per maand.

Zelf hecht ik totaal geen waarde aan avatars, heel klein beetje waarde aan themes (heb er 1 gekocht zolang ik de ps3 heb). PS-one titels interesseren me ook niet. Mini's lijken me wel eens leuk maar heb ik nog nooit gekocht. Gewone PSN-titels heb ik al wel gekocht, maar die ene die je gratis krijgt moet je net aanstaan.

Het voordeel is wel als je een aantal games per maand gratis kunt spelen, dat je dan spelletjes speelt die je anders niet zo kopen, en dan misschien positief verrast kunt worden.

[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:31:
is al bekend wat PSN+ gaat kosten dan?

ze roepen weld atje alleen al aan games, avatars etc voor 200usd per jaar gratis krijgt, en dat dat een goeie deal is, maar dat zegt niet zoveel als er nog neit bekend wat een PSN abbo kost.

Cross-game chat is spoorloos verdwenen. Raar. http://www.psu.com/news/9241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

cheiron schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:28:
[...]

Je kunt het "nooit tevreden" noemen, je kunt ook kijken welke kansen er allemaal liggen. Als ik microsoft hoor met ESPN vind ik dat (voor Amerika) echt een briljante move. Zoiets had ik eerlijk gezegd ook verwacht voor PSN.
Tja, en dat (ESPN) kan mij dus weer absoluut niets schelen. Maar ook ik wacht op de videostore, maar die staat los van dit en zal later dit jaar nog geïntroduceerd worden (tenzij onaangekondigd vertraagd).
Het mooie hiervan is dat je nergens toe gedwongen wordt. Gratis kan je nog steeds doen wat je al deed, en voor 50 EUR per jaar neem je een gokje en heb je elke maand een verrassingspakket. Als daar slechte waarde tegenover staat qua inhoud, dan houden veel mensen op na het eerste jaar, dus het zal wel meevallen, ook Sony wil dit natuurlijk in stand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Denk eens wat dit met je HD ruimte zal doen :P
maandelijks 4 games, dus 48 games/ jaar. Gemiddeld 1 GB aan games erbij, exclusief savegames en updates dus circa 50 GB / jaar minimaal erbij.
Premium content erop, nog zo 5 tot 10 GB erbij

Nu maar hopen dan dat er snel compatibele TB schijfjes in 2,5" zullen verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:26:
Daarnaast: je kan er haast vanuit gaan dat de spellen waaruit je maandelijks kan kiezen, zeker niet de (goed verkopende) toppers zullen zijn. Voor deze spellen zal je dus moeten denken aan de slechtst verkopende, oudere spellen, of de toppers van 2 jaar terug...

En wat de PS1 spellen betreft: kijk eens hoeveel rotzooi daartussen zit... verwacht niet dat je delen uit de FF reeks aangeboden krijgt, die verkopen toch wel...
Die PS1 titels zijn sowieso niet mijn ding, ooit eens 1 gekocht uit nostalgische overwegingen, maar die graphics, (en eventueel de besturing) zijn zo achterhaald en gruwelijk slecht dat ik na 10 minuten ben afgehaakt. PS1 titels zien er voor mij gewoon te slecht uit om er van te kunnen genieten.

Want die andere titels betreft dat is afwachten, als ze alleen maar oninteressante titels "gratis" aanbieden op PSN+ snijden ze zichzelf in de vingers, want dan zal niemand zijn abbo verlengen. (of überhaupt aanschaffen). En gratis zijn die games niet want je betaald er gewoon voor.

Maar als de ene maand 4 bepaalde games "gratis" zijn, blijven ze dan gratis of kunje ze na 1 maand niet meer spelen en moet je overstappen na de 4 volgende games?

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zoals ik het zie kan je, mits Plus-lid, maandelijks uit een aantal games 4 kiezen. Kies je die, dan worden die geregistreerd onder je Plus abo als: voortaan downloadbaar.
Kies je niets, dan zijn ze niet meer beschikbaar voor je. Lijkt me het meest logisch ook, anders zou je over 2 jaar alsnog met terugwerkende kracht alle spellen die ooit in de aanbieding geweest zijn kunnen halen, terwijl je toen geen Plus-houder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:37:
Denk eens wat dit met je HD ruimte zal doen :P
maandelijks 4 games, dus 48 games/ jaar. Gemiddeld 1 GB aan games erbij, exclusief savegames en updates dus circa 50 GB / jaar minimaal erbij.
Premium content erop, nog zo 5 tot 10 GB erbij

Nu maar hopen dan dat er snel compatibele TB schijfjes in 2,5" zullen verschijnen
Maandelijks 4 games, bestaande uit 1 PSN titel, 2 mini's en een PS Classic. Qua harddisk-ruimte zal je dus niet zo snel in de problemen komen.

Ik denk dat ik het een jaar ga proberen. Geef ik LBP versie op disc wel aan iemand anders, zelfs als je stopt met PSN+ blijft die behouden. En ik heb ook een PSP, dus de classics en mini's kan ik daar ook op spelen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maar als je ze eenmaal hebt gedownload kun je ze altijd blijven spelen (zolang je PSN+ abbo hebt)?

btw ik heb nog nooit een mini gekocht,, maar dat zijn toch wel kwalitatief goede games net als PSN titels maar dan korter?

[ Voor 39% gewijzigd door Chaoss op 16-06-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mini's zijn vermakelijk voor even, maar erg lelijk. Zijn dan ook bedoeld voor de PSP maar als zoethoudertje ook beschikbaar voor PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dat schiet ook niet op, kheb geen PSP, dan zou ik dus alleen wat hebben aan ie ene PSN titel per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
cheiron schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:28:
[...]

En die automatische updates.. serieus? Moet je daar een premium services voor uitbrengen? Hij scanned welke games je hebt en download de updates. Ik snap echt niet waarom dat onder PSN+ moet hangen
Het gaat er meer om dat je de PS3 op een door jou bepaalt tijdstip kan laten opstarten om te beginnen aan de updates, zodat alles geïnstalleerd is wanneer je daadwerkelijk tijd hebt om te spelen:

"Just set the time you want to receive them and your PS3 will automatically wake up and download everything, ready for when you next want to play. No more waiting to play your favourite game because there is a new patch or having to remember when the latest system software is launching, let your PS3 do the work."

Kan voor sommige mensen een uitkomst zijn, ik heb hier vaak genoeg gelezen dat mensen zich zo storen aan de tijd die het updaten van games en FW in beslag neemt wanneer ze snel even een potje van 't een of ander willen spelen.

En waarom alleen voor PSN+? Waarom 'moet' er überhaupt iets onder PSN+ vallen? Omdat 't zal verkopen, simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Toch maar 's ergens InFamous op de kop tikken, maar eerst 's zien of iemand hem wil ruilen voor Dragonball Raging Blast voor de 360..zat bij mn tweede 360, en absoluut niet mijn ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Is er iets met de Vidzone aan de hand ofso ? Ik wou de laatste update downloaden (1.12) maar mijn ps3 gaat vanzelf uit (3x piep). Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren maar bij het updaten gaat mijn ps3 vanzelf uit. PS3 Slim is 6 maanden oud. Iemand enig idee ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Striptease schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:17:
Is er iets met de Vidzone aan de hand ofso ? Ik wou de laatste update downloaden (1.12) maar mijn ps3 gaat vanzelf uit (3x piep). Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren maar bij het updaten gaat mijn ps3 vanzelf uit. PS3 Slim is 6 maanden oud. Iemand enig idee ?
Verwijder VidZone 's compleet, ik had voorheen het probleem dat VidZone de clips niet kon laden totdat ik eea had verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Een maat van mij heeft hetzelfde probleem met nagenoeg alle (game) updates. Pas na een aantal pogingen wordt de update binnengehengeld, maar de eerste 2 a 3 pogingen klapt de PS3 Slim 120GB van 6 mnd oud, uit op het moment dat de update-progressie in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik had hetzelfde met de update van Uncharted 2 net. Ik klikte op update, en toen rebootte mijn PS3 met 2 piepen.
De 2e keer ging het gelukkig wel goed... wel een vaag probleem :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:24:
[...]

Een maat van mij heeft hetzelfde probleem met nagenoeg alle (game) updates. Pas na een aantal pogingen wordt de update binnengehengeld, maar de eerste 2 a 3 pogingen klapt de PS3 Slim 120GB van 6 mnd oud, uit op het moment dat de update-progressie in beeld komt.
Ja bij games heb ik het ook. Bij BC2 lukte het ook pas na de 2e keer, Uncharted 2 dan wel weer gelijk. Maar bij vidzone wil het helemaal niet werken. Is dit een teken dat je ps3 dood gaat ofso of heeft het helemaal niks met je ps3 te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-06-2010 12:38 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:58:
Ik vond het maar een saaie en veel te lange presentatie. Het Move gedeelte had van mij wel een stuk korter gemogen en ik schrok wel een beetje van de prijs moet ik zeggen.
De Europese prijzen zijn bekend:

1. PlayStation Move + PS Eye + Starter Disc: 59,99 euro
2. PlayStation Move: 39,99 euro
3. Subcontroller: 29.99 euro
4. PlayStation Eye: 29.99 euro

Ik verwacht dat je deze items op de bekende Britse webshops nog een stuk goedkoper kunt vinden en dan zijn het toch interessante bedragen. Ik heb al bij Play.com een Sony headset voor 25 euro gekocht terwij de NL winkelprijs 45 euro is. Ik hoop dat in de UK een Move plus subcontroller zo rond de 50-60 euro gaat kosten.

Overigens ter vergelijking: een Wii remote kost 40 euro, een Wii remote met Motion+ 50 euro en de nunchuks 30 euro.

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/content/15572355%20Large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/15572339x.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 16-06-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb de presentatie nog niet kunnen zien maar is die Subcontroller net zoiets als de nunchuck? dan snap ik eingelijk niet waarom die niet in het starterpakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:25:
[...]

Met die gametest feature verdien ik het zo terug. 1 game niet kopen omdat je er na een uur al op bent uitgekeken en je hebt je 50 euro terug.
De vraag die iedereen voor zichzelf dus moet stellen is of je denkt (gokt?) of je voor die 200 euro aan content anders minimaal 50 euro zou hebben betaald en wat je over hebt voor advanced demo functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Volgende week dinsdag 22 juni: PS3 Firmware 3.40 incl. cross-game voice chat :) !
You've read it here first!

Bron: http://www.thegameraccess...ps3-firmware-340-revealed

Voor PlayStation Plus heb je namelijk minimaal systeemsoftware 3.40 nodig (staat op 'onze' Nederlandse Playstation website :) ). Het kan ook zo zijn dat cross-game voice chat alleen voor PlayStation Plus gebruikers is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heads-Up’ PlayStation Store Update (16th June 2010)
I know most of you are more interested in E3 this week then anything I can offer, but at least spare a quick thought for your favourite digital store please :-)

You can enjoy some of the E3 fun direct from the store as we have a list of various trailers available for download, as well as the usual selection of goodies that are be available. What goodies you ask? Well goodies such as Tales of Monkey Island, Metal Gear Solid: Peace Walker and more SingStar song packs than you can shake a stick at.

I’m not even going to try and compete with all the E3 news that’s flying around, so I’m going to keep it short this week. One final thing though; we do have some additional trailers released onto the store tomorrow too.

I’ll be around in the comments as usual.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Available until the 23rd of June)

* Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battles Cars (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Section 8 (was – £19.99/€24.99 now – £8.69/€10.99)
* Greed Corp (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
* LocoRoco Cocorrecho! (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Ferrari Challenge Pack (NÜRBURGRING, 599GTB, ENZO,
* 430 SCUDERIA, 612 SESSANTA, F330 P4) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
* LocoRoco 2 (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* James Pond 2: Codename Robocod (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £1.59/€1.99)
* LittleBigPlanet – The Savannah Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* LittleBigPlanet – The Metropolis Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Stand O’Food (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.74/€1.99)

Downloadable Games – Trial & Unlock (PS3)

* Tales of Monkey Island (Full Season) (trial free, unlock key £13.99/€17.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not currently available in Czech Republic, Greece, Poland, Portugal, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates (these locales will be added at a later date)
Downloadable Games (PSP)

* Metal Gear Solid: Peace Walker (£31.99/€39.99) (Released on the 17th of June to all locales except Ireland and UK where title is released on the 18th of June) Rating: PEGI 18

Availability: All locales

* Toy Story 3 (€34.99) Rating: PEGI 3

Availability: Only released in Australia, Czech Republic, Greece, New Zealand, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates (other locales will be added at a later date)

* Capcom Classics Collection Remixed (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Portugal and Russia

* Armored Core Silent Line Portable (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia, Germany, New Zealand, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Valhalla Knights (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia, Germany and New Zealand
minis (PS3/PSP)

* Widget’s Odyssey (£1.74/€1.99) Rating: PEGI 7

PSone (PS3 and PSP)

* Kurushi Final (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Demos (PSP)

* Everybody’s Tennis Rating: PEGI 3

Add-On Game Content (PS3)

* ModNation Racers – Vamp Mod and Kart Bundle (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7

* Battlefield: Bad Company 2
o Kit Shortcut Bundle Pack (£13.99/€17.99)
o Kit Shortcut Medic (£5.19/€6.49)
o Kit Shortcut Assault (£5.19/€6.49)
o Kit Shortcut Engineer (£5.19/€6.49)
o Kit Shortcut Recon (£5.19/€6.49)

Rating: PEGI 16

* Smash Cars – Virus Run (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

* Super Street Fighter IV – Super Brawler Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

* Colin McRae DiRT 2
o Access All Areas Pack (£3.19/€3.99)
o Trust Fund Pack (£3.19/€3.99)

Rating: PEGI 12

* Rock Band
o Ozzy Osbourne Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the following tracks which are also sold separately)
o Crazy Babies (£0.99/€1.49)
o Diggin’ Me Down (£0.99/€1.49)
o I Don’t Wanna Stop (£0.99/€1.49)
o Let Me Hear You Scream (£0.99/€1.49)
o No More Tears (£0.99/€1.49)
o Soul Sucker (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Rock Band Network
o Day of Mourning by Despised Icon (£0.99/€1.49)
o Demon Woman by Flight of the Conchords (£0.99/€1.49)
o Ikea by Of Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
o Never Let You Go 09 by Third Eye Blind (£0.99/€1.49)
o The Attitude Song by Steve Vai (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Guitar Hero 5
o Alice Cooper Track Pack (contains the following tracks which are also available separately) (£4.39/€5.49)
o I’m Eighteen (£1.59/€1.99)
o School’s Out (£1.59/€1.99)
o Welcome to my Nightmare (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* SingStar
o Alain Souchon
o Amy Winehouse
o Blondie
o Dizzee Rascal
o Duran Duran
o Eddy Grant
o Festive Fun 2
o Festive Fun
o Il Divo
o Roxette Ballads
o Roxette Rocks
o Snow Patrol
o The Jackson 5
o Vagrant Records
o Billy Joel
o Coldplay 1
o Coldplay 2
o Crowded House
o 80’s
o Britney Spears
o Essentials: Country
o Euro Anthems
o Love Songs
o Ultimate La Oreja de van Gogh
o Die Fantastischen Vier
o Essential: Rock Anthems
o Essentials: For Boys
o Essentials: For Girls
o Essentials: Party Picks
o Essentials: Party Starters
o Essentials: Pop Classics
o Essentials: Pop Stars
o Essentials: Sizzlers
o Football Anthems
o Island Records
o Krezip
o Lady Gaga
o Lionel Richie and The Commodores
o Lost
o Lostprophets
o Madness
o Natalia
o No Doubt
o Paul McCartney
o Queen 1
o Queen 2
o Queen 3
o Queen 4
o Queen 5
o Snow Patrol 2
o Starter Pack: Classic Hits
o Starter Pack: éxitos en castellano
o Starter Pack: Hits français
o Starter Pack: Hits Van Eigen Bodem
o Starter Pack: II Pop Italiano
o Starter Pack: Norske klassikere
o Starter Pack: Party-Kracher
o Starter Pack: Portugal Pop
o Starter Pack: SuomiHitit
o Starter Pack: Svenska Favoriter
o Stereophonics
o Take That
o Tiziano Ferro
o US5
o Westlife

(All 5 Song Track Packs – £4.49/€6.99)

Availability: All locales (except some packs which are specific to certain locales only)
Add-On Game Content (PSP)

* Toy Story 3 – Buzz Adventures (€1.99) Rating: PEGI 3

Availability: Only released in Australia, Czech Republic, Greece, New Zealand, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates (other locales will be added at a later date)
FirstPlay (PS3)

* Episode 011 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only
E3 Trailers (PS3)

* Heavy Rain: Move Edition Trailer
* Fallout: New Vegas Trailer
* Deus Ex: Human Revolution Trailer
* Killzone 3 Trailer
* Crysis 2 Teaser Trailer
* Bulletstorm Announce Trailer
* DC Universe Online Trailer
* infamous 2 Trailer
* SOCOM: Special Forces Trailer
* Motorstorm: Apocalypse Trailer
* Dead Nation Trailer
* Eat Them Trailer
* PixelJunk Shooter Part 2 Trailer
* EyePet: Move Edition Trailer
* Start the Party! Trailer
* The Shoot Trailer
* Kung Fu Rider Trailer
* The Fight Trailer
* TV Superstars Trailer
* Sports Champions Trailer

Releasing on Thursday 17th June:

* Twisted Metal Trailer
* PlayStation Plus Trailer
* Gran Turismo 5 Trailer
* LittleBigPlanet 2 Trailer
* Piyotam (PSP) Trailer

(plus a couple I won’t mention just yet)
E3 Trailers (PSP)

* God of War: Ghost of Sparta Trailer
* Gravity Crash PSP Trailer
* EyePet PSP Trailer
* mini Sizzler

Videos (PS3)

* Demon’s Souls Trailer
* Söldner-X 2: Final Prototype Gameplay Video 3
* Söldner-X 2: Final Prototype Gameplay Video 4

Dynamic Themes (PS3)

* White Knight Chronicles Black and White Theme (£1.59/€1.99)

Wallpapers (PS3)

* Anarchy: Rush Hour Wallpapers

Additional Territory Releases (PS3)

* Lead and Gold: Gangs of the Wild West

Additional to Australia

* ModNation Racers – Van Man Mod and Kart Bundle

Additional to Ireland

* Kick-Ass

Additional to Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Norway, Poland, Portugal, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, Sweden and United Arab Emirates
Enige wat ik zal downloaden is de Heavy Rain: Move Edition Trailer. ben benieuwd hoe het zal spelen met de Move controller. Ik hoop dat wanneer ze de Move update uitbrengen Quantic Dream ook gelijk de DLC(s) uitbrengen die ze beloofd hadden.

edit: video staat al op youtube..
YouTube: Heavy Rain™ Move Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gusev schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:51:
Volgende week dinsdag 22 juni: PS3 Firmware 3.40 incl. cross-game voice chat :) !

Voor PlayStation Plus heb je namelijk minimaal systeemsoftware 3.40 nodig (staat op 'onze' Nederlandse Playstation website :) ). Het kan ook zo zijn dat cross-game voice chat alleen voor PlayStation Plus gebruikers is.......
Beter laat dan nooit als het waar is. Maar geloof nooit dat het alleen voor PSN+ gebruikers is, tenzij misschien alleen de initiator PSN+ moet hebben (zou anders echt heel vreemde situatie zijn waar je moet weten/gokken dat iedereen PSN+ heeft).
Voor wie zegt dat PSN+ geen invloed heeft op het gratis PSN heeft (waarschijnlijk) geen gelijk. Je kan er vergif op innemen dat verdere doorontwikkeling en eventuele nieuwe services vrijwel alleemaal op PSN+ komen en PSN gratis zo veel mogelijk onveranderd blijft (wat ik goed kan begrijpen trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe Time Crisis bevat drie complete spellen:

- Time Crisis: Razing Storm
- Time Crisis 4
- Dead Storm Pirates

Er is ook een revolverhouder voor de Move-controler. Ik weet niet of die los te krijgen is of meegeleverd wordt.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4006/4703217355_15da1397f8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
ymmv schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:59:
De nieuwe Time Crisis bevat drie complete spellen:

- Time Crisis: Razing Storm
- Time Crisis 4
- Dead Storm Pirates

Er is ook een revolverhouder voor de Move-controler. Ik weet niet of die los te krijgen is of meegeleverd wordt.

[afbeelding]
Dat ding is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:59:

Zal alleen los te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Hé jammer, nog een week wachten op de DLC van RDR... wel leuk dat Monkey Island te downloaden is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:50:
[...]

Die PS1 titels zijn sowieso niet mijn ding, ooit eens 1 gekocht uit nostalgische overwegingen, maar die graphics, (en eventueel de besturing) zijn zo achterhaald en gruwelijk slecht dat ik na 10 minuten ben afgehaakt. PS1 titels zien er voor mij gewoon te slecht uit om er van te kunnen genieten.
Had van de week Castlevania Symphony of the Night maar weer eens uit de kast gehaald en de graphics vielen echt wel mee. Net als de Mega Man X reeks, die ik nu weer opnieuw aan het spelen ben.
2D PS1 spellen zijn goed te spelen op een PS3 met 40 inch scherm.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:06:
[...]

De Europese prijzen zijn bekend:

1. PlayStation Move + PS Eye + Starter Disc: 59,99 euro
2. PlayStation Move: 39,99 euro
3. Subcontroller: 29.99 euro
4. PlayStation Eye: 29.99 euro

Ik verwacht dat je deze items op de bekende Britse webshops nog een stuk goedkoper kunt vinden en dan zijn het toch interessante bedragen. Ik heb al bij Play.com een Sony headset voor 25 euro gekocht terwij de NL winkelprijs 45 euro is. Ik hoop dat in de UK een Move plus subcontroller zo rond de 50-60 euro gaat kosten.
Die prijzen zijn al een stuk beter ja. Ik ga in ieder geval ook eens bij de Engelse webshops kijken wat de prijzen daar zijn :)
Chaoss schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:13:
kheb de presentatie nog niet kunnen zien maar is die Subcontroller net zoiets als de nunchuck? dan snap ik eingelijk niet waarom die niet in het starterpakket zit.
Waarschijnlijk omdat je ook met een gewone controller kunt werken, maar ik ga zeker voor een side controller :)
Gusev schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:51:

Even afwachten dus...

Dat pistooltje zal los te koop zijn voor 20 dollar (15 euro in NL?).
Ik vind dat persoonlijk wel het leukste wat ik tot nu toe heb gezien van de Move. Vroeger moest je een duur geweer kopen om zo'n light gun spel te kunnen spelen, maar met de Move wordt dat wel een stuk interessanter aangezien je die voor meerdere games kunt gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 16-06-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

DeDuifff schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:19:
wel leuk dat Monkey Island te downloaden is! :D
Ligt het nou aan mij, of komt dit uit het niets?

Zelfs bij Telltale staat het niet als platform vermeld?
http://www.telltalegames.com/monkeyisland/platforms

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:41:
[...]

Ligt het nou aan mij, of komt dit uit het niets?

Zelfs bij Telltale staat het niet als platform vermeld?
http://www.telltalegames.com/monkeyisland/platforms
Is al wel een tijdje uit de US store te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat is dit nou voor gaaf ding??? Is dit het antwoord van Sony op de vele vragen van mensen die een goed dolby geluidssysteem zoeken voor bij hun PS3 in de slaapkamer??

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/fp9k5h.jpg

Ik zeg: erg gaaf en dat voor 199 dollar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt mooi setje hoor. Is het officieel sony product en geen madcatz cheap troep? Wat is het voor soundsysteem? 2.1?heb je meer specs hierover (link)? Vind het echt strak staan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 Move technisch niet overtuigend? Nog steeds ervan overtuigt dat de Move een Wii controller is maar dan HD? Nog steeds aan het denken dat kinect kickass wordt en de Move niet?

kijk dan dit en wees verbaast over de 1 op 1 tracking en de oneindige mogelijkheden wanneer de techniek in creative handen is.

Nog een verbazend filmpje is dit stukje tekst van IGN

te vet... als de eerste dikke games komen dan ga ik de move zeker kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik had eigenlijk niks van die move verwacht, maar die tech demo is echt fantastisch.
Het is voornamelijk software wat dit mogelijk maakt en de nauwkeurigheid van de controller.
Dit had volgens mij ook met de wii gekunt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:33:
Ik had eigenlijk niks van die move verwacht, maar die tech demo is echt fantastisch.
Het is voornamelijk software wat dit mogelijk maakt en de nauwkeurigheid van de controller.
Het is altijd software maar je moet wel de input krijgen van de controller om zoiets te kunnen doen. Blijkbaar is de move zodanig nauwkeurig om dit soort gedetaileerde bewegingen in 3d te kunnen begrijpen en omzetten naar beeld
Dit had volgens mij ook met de wii gekunt.
Misschien wel maar de combinatie met de camera maakt er ook 3d van en zulke tech dingen heb ik van de Wii niet gezien. 39 euro voor de controller en 29 euri voor een camera en je bent klaar. Ik zeg laat maar komen want ik vermaakt me zelfs met deze nikszeggende demo's

oke play.com heeft al prijzen online:

Voor het Move starterpack betaal je daar 65 euro!!!!!!! link

navigation controller: 39 euro link

PSeye camera los 39 euro link

[ Voor 22% gewijzigd door swopdark op 16-06-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:59:
[...]oke play.com heeft al prijzen online:

Voor het Move starterpack betaal je daar 65 euro!!!!!!! link

navigation controller: 39 euro link

PSeye camera los 39 euro link
Die prijzen gaan nog wel omlaag. Nu betaal je daar de Britse standaardprijs plus extra voor verzendkosten. Als de Move-accessoires op voorraad zijn zie je de echte kosten. Play.com zit op Jersey en rekent geen BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:52:
Nog een verbazend filmpje is dit stukje tekst van IGN
Ik vind het wel mooi om te zien en te lezen dat het spelen met de Move niet alleen maar gaat om het rondzwaaien met de controller, maar dat het gewoon nog mogelijk is om vanaf de bank spellen te spelen zoals Socom 4 en Time Crisis. De besturing van die spellen wordt niet zozeer verandert, maar eerder verfijnd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Het ding is lelijk en lijkt op een waterpistool? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:37:
Die prijzen gaan nog wel omlaag. Nu betaal je daar de Britse standaardprijs plus extra voor verzendkosten. Als de Move-accessoires op voorraad zijn zie je de echte kosten. Play.com zit op Jersey en rekent geen BTW.
Prima hoe ze het berekenen maar op de pers conf werd de prijs voor het starterpack voor 99,- (dollar) aangekondigd terwijl play.com dus nu al incl verzenden 65 euri rekend en da's in mijn ogen een leuke prijs. voor de camera, controller en "game". Mijn vriendin is al enthousiast voor het schilderen enzo terwijl ik erg uitkijk naar move icm Heavy Rain, killzone 3, GT5 en Socom 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:51:
[...]

Prima hoe ze het berekenen maar op de pers conf werd de prijs voor het starterpack voor 99,- (dollar) aangekondigd terwijl play.com dus nu al incl verzenden 65 euri rekend en da's in mijn ogen een leuke prijs. voor de camera, controller en "game". Mijn vriendin is al enthousiast voor het schilderen enzo terwijl ik erg uitkijk naar move icm Heavy Rain, killzone 3, GT5 en Socom 4.
Er zit geen game in de starterpack maar een soort demodisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
De $ prijzen voor de move zijn dus exclusief sales tax (daar van 0-10%), je moet voor de EU eigenlijk dus zo'n 16-20% bijtellen. Ik neem aan dat de officiele EU prijzen inclusief zijn. Best een goede deal dus.

[ Voor 35% gewijzigd door CapTVK op 17-06-2010 07:41 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:25:
En wat is dit nou voor gaaf ding??? Is dit het antwoord van Sony op de vele vragen van mensen die een goed dolby geluidssysteem zoeken voor bij hun PS3 in de slaapkamer??

[afbeelding]

Ik zeg: erg gaaf en dat voor 199 dollar ;)
Heb je wat meer informatie??

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.