Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt dat move pakket niet onder 'electronica' zodat ze het niet naar adressen buiten de UK sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Het ding is lelijk en lijkt op een waterpistool? :o
In veel landen in de EU mag speelgoedwapentuig niet op echt wapentuig lijken, vandaar ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Even een overweging in het algemeen: als Sony nu met PSN+ gaat introduceren dat je een full retail spel voor een uur kan spelen, hoever zitten we dan nog af van de tegenhanger van de games on demand van Live? Ik weet wel dat er een aantal full retail spellen te koop zijn via PSN, maar als de infrastructuur van PSN zo verzwaard gaat worden dat het deze load aankan, dan is het nog maar een kleine stap om veel meer full retail games te gaan aanbieden.

En iets anders: gisteren zag ik (met vertraging tov de andere demo's/add-ons) het E3 2010 vakje in de PS store verschijnen. Vorig jaar was daar de volledige conference op te downloaden. Dit jaar niet?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:09:

En iets anders: gisteren zag ik (met vertraging tov de andere demo's/add-ons) het E3 2010 vakje in de PS store verschijnen. Vorig jaar was daar de volledige conference op te downloaden. Dit jaar niet?
Er word de komende dagen meer E3 content aan de store toegevoegd.

In de US store staat de conference sinds vandaag in de store (in 3 delen)

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 17-06-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
swopdark schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:52:
PS3 Move technisch niet overtuigend? Nog steeds ervan overtuigt dat de Move een Wii controller is maar dan HD? Nog steeds aan het denken dat kinect kickass wordt en de Move niet?

kijk dan dit en wees verbaast over de 1 op 1 tracking en de oneindige mogelijkheden wanneer de techniek in creative handen is.

Nog een verbazend filmpje is dit stukje tekst van IGN

te vet... als de eerste dikke games komen dan ga ik de move zeker kopen
Jammer dat Forza niet voor de PS3 is, anders kun je zeer mooie afbeeldingen maken voor je auto. Ziet er zeker indrukwekkend uit.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand single player spellen aanbevelen die GEEN online Trophies hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:49:
Dat zijn er teveel om op te noemen.
Zoek via google gewoon op: ''gametitel' trophy list' dan kan je zelf zien of er online trophies bij zitten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

En tegenwoordig hebben bijna alle spellen Trophy support.
AC 1 heeft bijvoorbeeld nog geen trophies

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:59:
En tegenwoordig hebben bijna alle spellen Trophy support.
AC 1 heeft bijvoorbeeld nog geen trophies
Alle spellen die na januari 2009 zijn uitgekomen hebben trophies. Vanaf die datum moeten spellen trophies bevatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Een graai uit de doos:

- Just Cause 2
- Assassins Creed II
- Fallout 3
- Infamous
- Wolverine

[ Voor 2% gewijzigd door DeDuifff op 17-06-2010 10:49 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Armada schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:41:
[...]
Ligt het nou aan mij, of komt dit uit het niets?

Zelfs bij Telltale staat het niet als platform vermeld?
http://www.telltalegames.com/monkeyisland/platforms
Ik zie op de webpagina een PSN-icoon staan, met de prijs $19.99.
Maar misschien is dit snel toegevoegd na het lezen jouw post, je weet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
DeDuifff schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:47:
[...]

Een graai uit de doos:

- Just Cause 2
- Assassins Creed II
- Fallout 3
- Infamous
- Wolverine
Daarbij kan je toevoegen:

Bioshock
Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

spuit 11 :X

[ Voor 97% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-06-2010 11:11 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Waarom? Toch niet omdat je "ziek" >:) bent? Anders kan je natuurlijk altijd een 2e account aanmaken of de Internet connectie uitzetten. O-)

verkeerd gelezen: had het woord online over het hoofd gezien

[ Voor 11% gewijzigd door GG---77 op 17-06-2010 11:55 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33
Volgen mij snappen sommige mensen de vraag niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
De relatie tussen die soundbar en de PS3 ontgaat mij even eerlijk gezegd na het lezen van bovenstaand artikel. Dit is toch gewoon een soundbar als alle andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:06:
De relatie tussen die soundbar en de PS3 ontgaat mij even eerlijk gezegd na het lezen van bovenstaand artikel. Dit is toch gewoon een soundbar als alle andere?
Iemand vroeg om meer informatie over de desbetreffende soundbar, maar waarom mag Joost weten. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:09:
[...]

Iemand vroeg om meer informatie over de desbetreffende soundbar, maar waarom mag Joost weten. ;)
Ik heb Joost net gesproken, maar hij gaf aan dat zijn naam Haas was... :'(

De relatie tussen de twee is dat het beide van Sony is! En daarnaast staat in het artikel dat dit dé oplossing is voor gamers die geen degelijk soundsysteem hebben voor hun console.

Die 5.1 set lijkt mij in ieder geval wel gaaf. Van die soundbar ben ik minder gecharmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:28
SeamusXanthus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:06:
Er staat toch een Playstation logo op zowel die soundbar als die remote? Zal dus wel ontworpen zijn als Playstation accessoire en niet als een "random" soundbar? Of ben ik nou gek? :?
Zo te zien zit er niet eens een subwoofer bij? Sowieso niet erg interessant dan lijkt me, voor iets meer geld heb je een "echt 5.1" setje staan waar een stuk beter geluid uit komt lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Deismyna op 17-06-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als je zoiets 'voor' een ander product maakt verwacht je iets aan functionaliteit wat het extra geschikt maakt voor dat product.
Wat maakt het dan een PS3 accessoire? Waarom werkt het op een PS3 beter/anders dan een DVD speler, Xbox of willekeurig ander product? (serieuze vraag trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 02:56

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

SeamusXanthus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:47:
Als je zoiets 'voor' een ander product maakt verwacht je iets aan functionaliteit wat het extra geschikt maakt voor dat product.
Wat maakt het dan een PS3 accessoire? Waarom werkt het op een PS3 beter/anders dan een DVD speler, Xbox of willekeurig ander product? (serieuze vraag trouwens)
Ooit die PS3 laadkabeltjes gezien? Gewoon een kabel voor mini-usb, maar de ongeinformeerde (ver)koper ziet dat als enige optie.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kostenbesparend nieuwtje over de Move. In plaats van de Navigation controller kan je ook de dpad en linker analoge stick van een DS3/Sixaxis gebruiken als nunchuck. Dat zal een stuk minder comfortabel zijn, maar voor incidenteel gebruikt scheelt het toch 30 euro.

http://www.engadget.com/2...eu-navigation-controller/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Nou, als je daar geen polio/RSI van krijg weet ik het ook niet meer, een oplossing is het niet echt.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
SL65 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Daarbij kan je toevoegen:

Bioshock
Heavy Rain
ook nog :

Rachet and Clank - a Crank in Time (zeker een toppertje en nu voor een zeer mooie prijs te krijgen)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Cornelisjuh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:17:
Nou, als je daar geen polio/RSI van krijg weet ik het ook niet meer, een oplossing is het niet echt.
:') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik ben echt benieuwd hoe het met de afstand zit. Met Eyepet had ik het probleem dat ik vlak voor de tv moest gaan zitten (mijn kids dan). En die tv staat nogal hoog dus dat was goed irritant. De Wii werkt ook niet als ik helemaal tegen de rugleuning van mijn bank zit op 5,5m afstand. Wat ik ook instel, 4,8m ongeveer is de max afstand. Dus met die camera op 1,75m hoogte en een zitafstand van 5,5m, vraag ik me af hoe goed die Move gaat reageren. Het zal beter af te stellen zijn dan de Wii denk ik door de juiste kleur te kiezen (als dat kan) of de intensiteit te verhogen. Maar dan moet er een lamp uit of de gordijnen dicht. Iets dat met de Wii geen nut heeft, ongeacht intensiteit instelling. Dus, geen early adopter for me. Ik wacht wel tot ik hier een review lees van iemand die op 8m zit in een goed verlichte woonkamer. Dan weet ik tenminste zeker dat het gaat werken O-) .

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik wil binnenkort een ook een PS3 gaan halen, maar heb nog wel wat (korte) vraagjes waarvan ik hoop dat jullie ze op kunnen helderen :)

FF vooraf; Ik game nog op een 70cm crt bak :)

-Ik heb een PS2 met een Blaze RGB Scart kabel, deze kan ook gebruikt worden op de PS3 heb ik begrepen? Zal de kwaliteit ook beter zijn dan met het bijgeleverde blokjes? Ik zit op ongeveerd 2 a 3 meter van de tv af, scherm/teksten nog goed leesbaar?

-Er zit als het goed is ook een Ethernet aansluiting op, kan ik gewoon m'n kabel inpluggen en gaan met die banaan, of moeten er nog speciale instellingen/installatie gedaan worden?

-Wanneer ik hem aangesloten heb, moet ik me dan perse aanmelden bij het Playstation network, of kan ik meteen demo's etc downloaden?

-Moet je account aan een Creditcard of zo gekoppeld worden?

Dat was het even voor nu :) Dank jullie wel _/-\o_

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Son Goku schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:35:
Ik wil binnenkort een ook een PS3 gaan halen, maar heb nog wel wat (korte) vraagjes waarvan ik hoop dat jullie ze op kunnen helderen :)

FF vooraf; Ik game nog op een 70cm crt bak :)

-Ik heb een PS2 met een Blaze RGB Scart kabel, deze kan ook gebruikt worden op de PS3 heb ik begrepen? Zal de kwaliteit ook beter zijn dan met het bijgeleverde blokjes? Ik zit op ongeveerd 2 a 3 meter van de tv af, scherm/teksten nog goed leesbaar?
Het zal nog steeds leesbaar zijn en eventueel goed te gamen. Let wel: eenmaal gezien op een HD tv, ben je om en wil je echt asap een andere tv hebben :$ Het verschil is echt giga!
-Er zit als het goed is ook een Ethernet aansluiting op, kan ik gewoon m'n kabel inpluggen en gaan met die banaan, of moeten er nog speciale instellingen/installatie gedaan worden?
Zolang je DHCP is ingesteld op de router, is het idd prik, prak kabeltje en gaan. Zo niet, dan zul je wat instellingen moeten doen (Zoals een vast IP adres opgeven, subnet enz.)
-Wanneer ik hem aangesloten heb, moet ik me dan perse aanmelden bij het Playstation network, of kan ik meteen demo's etc downloaden?
Ja, je moet een account hebben op PSN voordat je op de store kunt inloggen.
-Moet je account aan een Creditcard of zo gekoppeld worden?
Dat is niet "verplicht" om de demo's e.d. te kunnen downloaden. Het is makkelijk als je games vanuit de store wilt kopen, maar dat kan tegenwoordig ook met PSN Cards (Prepaid systeem van PSN)
Dat was het even voor nu :) Dank jullie wel _/-\o_
YW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Cornelisjuh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:17:
Het is voor mij wel een oplossing. Ik haal denk ik twee wands en één navigator. Mocht er een spel zijn waarbij je een tweede navigator nodig hebt dan kan je voor een enkele keer mooi je DS3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zijn PS3 games eigenlijk regio vrij? Kan ik bijv. ook bij amazon.com een game bestellen en dan zonder problemen spelen?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Die Bruine schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:26:
Ik ben echt benieuwd hoe het met de afstand zit. Met Eyepet had ik het probleem dat ik vlak voor de tv moest gaan zitten (mijn kids dan). En die tv staat nogal hoog dus dat was goed irritant. De Wii werkt ook niet als ik helemaal tegen de rugleuning van mijn bank zit op 5,5m afstand. Wat ik ook instel, 4,8m ongeveer is de max afstand. Dus met die camera op 1,75m hoogte en een zitafstand van 5,5m, vraag ik me af hoe goed die Move gaat reageren. Het zal beter af te stellen zijn dan de Wii denk ik door de juiste kleur te kiezen (als dat kan) of de intensiteit te verhogen. Maar dan moet er een lamp uit of de gordijnen dicht. Iets dat met de Wii geen nut heeft, ongeacht intensiteit instelling. Dus, geen early adopter for me. Ik wacht wel tot ik hier een review lees van iemand die op 8m zit in een goed verlichte woonkamer. Dan weet ik tenminste zeker dat het gaat werken O-) .
Ik (mijn kids ;) ) heb juist het probleem met de PSeye camera (in Eye Pet en een PSN-blok-rol-spel-waarvan-ik-de-naam-even-niet-meer-weet) dat het ding alleen goed werkt in een goed verlichte kamer. Dus overdags (maar dan speel ik ivm een reguliere baan niet) of 's avonds met het grote licht aan (en dat vind ik werkelijk afschuwelijk).

De afstand is bij mij geen probleem, afstand TV en camera tot bankstel is circa 3,5 m
Son Goku schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:05:
Zijn PS3 games eigenlijk regio vrij? Kan ik bijv. ook bij amazon.com een game bestellen en dan zonder problemen spelen?
Je kan zonder problemen spelen. Mogelijk ontstaat er alleen een probleem met DLC, aangezien die wel regiogebonden is. Een US spel kan dus wel gespeeld worden op een NL account, maar de DLC moet worden gekocht / gedownload worden via een US PSN account. Zelfde geldt voor UK spellen

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-06-2010 11:08 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er op PSN een demo van Red Dead Redeemption? Twijfelgame voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Nee, demo is er nog niet. Maar volgens mij van GTA4 ook niet... (hoe maak je nou van deze games een demo?! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Twijfelgame? Hoezo is RDR een twijfelgame? Die staat volgens mij bij de meeste gamers wel op het must-have lijstje van 2010. Samen met Heavy Rain e.d. Kijk gewoon anders eens wat online reviews (filmpjes zijn vaak beter dan tekst vind ik zelf om een indruk te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:57:
[...]

Nee, demo is er nog niet. Maar volgens mij van GTA4 ook niet... (hoe maak je nou van deze games een demo?! :P )
Zat ik ook al te denken ja, maar hey, kon het altijd proberen. Denk dat ze het zouden kunnen doen door slechts een deel van de stad/het spelgebied speelbaar te maken. (maar dan nog zou de grootte gigantisch zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
Gewoon reviews van IGN op youtube kijken en dan wordt vanzelf wel duidelijk of het was is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:02:
[...]

Zat ik ook al te denken ja, maar hey, kon het altijd proberen. Denk dat ze het zouden kunnen doen door slechts een deel van de stad/het spelgebied speelbaar te maken. (maar dan nog zou de grootte gigantisch zijn)
Ik denk dus dat dit een perfecte kandidaat is voor de 1 uur trial game van PSN+. Het valt natuurlijk in het niet bij de uren die je er in in kan spenderen, maar het geeft je wel een goed idee.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
HoefMeistert schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:27:
[...]

ook nog :

Rachet and Clank - a Crank in Time (zeker een toppertje en nu voor een zeer mooie prijs te krijgen)
een andere budgettitel welke ook zeer de moeite waard is Dead Space! Mooi spel voor klein bedrag!

Zit nu in lvl 10, savonds gamen, versterker opschroeven en damn it gives me the creeps

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:02:
[...]

Als je fan bent van het GTA-principe, dan is dit zeker een game voor jou.

Ik heb deze nu ook een kleine week en ben zeer tevreden met de aankoop :-)

Ook het online gedeelte is wel lachen, wat ook precies hetzelfde is als de online van GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DeDuifff schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:39:
[...]

Als je fan bent van het GTA-principe, dan is dit zeker een game voor jou.

Ik heb deze nu ook een kleine week en ben zeer tevreden met de aankoop :-)

Ook het online gedeelte is wel lachen, wat ook precies hetzelfde is als de online van GTA IV.
Tja, ik kan moeilijk wennen aan de doodse vlakte waar je met je paard overheen moet en dat stations en transportpunten zeer beperkt beschikbaar zijn. Ik hem na een paar uur aan de kant gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:59:
De nieuwe Time Crisis bevat drie complete spellen:

- Time Crisis: Razing Storm
- Time Crisis 4
- Dead Storm Pirates

Er is ook een revolverhouder voor de Move-controler. Ik weet niet of die los te krijgen is of meegeleverd wordt.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4006/4703217355_15da1397f8.jpg
Nieuw nieuws: De Move shooter gaat in de US $20 kosten. Zie verder http://www.vg247.com/2010...er-gets-pics/#more-102547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Tja, ik kan moeilijk wennen aan de doodse vlakte waar je met je paard overheen moet en dat stations en transportpunten zeer beperkt beschikbaar zijn. Ik hem na een paar uur aan de kant gelegd.
Eh dat hoef je niet, hoor. Ieder plaatsje heeft wel zo'n paard met wagen staan, waarmee je meteen naar het volgende plaatsje kunt 'springen'. En als je ergens op de vlakte staat kun je gewoon via je camp (select toets en dan basic camp) meteen 'springen' naar alle bekende plaatsjes. Dus je hoeft helemaal niet zo veel op je paard te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:25:
Nieuw nieuws: De Move shooter gaat in de US $20 kosten. Zie verder http://www.vg247.com/2010...er-gets-pics/#more-102547
De prijs had ik al op de vorige pagina gepost :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

cmegens schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Eh dat hoef je niet, hoor. Ieder plaatsje heeft wel zo'n paard met wagen staan, waarmee je meteen naar het volgende plaatsje kunt 'springen'. En als je ergens op de vlakte staat kun je gewoon via je camp (select toets en dan basic camp) meteen 'springen' naar alle bekende plaatsjes. Dus je hoeft helemaal niet zo veel op je paard te doen.
camp? Ah! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Online niet..;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
[...]

Inderdaad.

Je kunt zelfs eerst een Waypoint kiezen op de map en daarna via je Camp naar dat punt gaan. Je kan dus meer dan alleen tussen steden fast-travel'en. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Ik wilde hier geen nieuw topic voor openen )omdat het een korte vraag is) en ik kon geen goed bestaand topic vinden om dit te vragen. dus hierbij:

Als ik een blu-ray koop met een oudere film erop bijv. the Godfather, The Mask welke dan ook; is de beeldkwaliteit dan wel echt beter als een dvd met die film erop? toen die films gemaakt werden was er toch nog helemaal geen 1080p standaard? is het slechts dvd kwaliteit maar dan ge-upscaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Igor4 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:03:
Ik wilde hier geen nieuw topic voor openen )omdat het een korte vraag is) en ik kon geen goed bestaand topic vinden om dit te vragen. dus hierbij:

Als ik een blu-ray koop met een oudere film erop bijv. the Godfather, The Mask welke dan ook; is de beeldkwaliteit dan wel echt beter als een dvd met die film erop? toen die films gemaakt werden was er toch nog helemaal geen 1080p standaard? is het slechts dvd kwaliteit maar dan ge-upscaled?
Je moet 's weten. Films worden geschoten in een vele malen hogere resolutie, jaren terug al. Voor consumenten was er alleen geen apparatuur om het af te kunnen spelen, vandaar de steeds hoger worden resolutie van bijv. VHA --> DVD --> BluRay. Dus ja, oudere films zien er perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Laatst Pulp Fiction (1994) bluray gezien. Vond ik best een aannemelijke vooruitgang voor zo een oude film.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Je moet 's weten. Films worden geschoten in een vele malen hogere resolutie, jaren terug al. Voor consumenten was er alleen geen apparatuur om het af te kunnen spelen, vandaar de steeds hoger worden resolutie van bijv. VHA --> DVD --> BluRay. Dus ja, oudere films zien er perfect uit.
Zeker jaren terug is dit overigens niet zo letterlijk een hogere "resolutie" als in de standaarden 480/720/1080 die wij kennen, het is immers opgenomen op een 35mm film. Geld trouwens ook nog voor recentere films als LOTR en de Harry Potter uit 2007.

Dus als bij oudere films de source (of een andere stap uit het proces) nog ergens ligt en goed bewaard is gebleven kan deze opnieuw gedigitaliseerd worden waarbij meer informatie uit de film wordt gehaald en de Blu-Ray alsnog hogere kwaliteit kan zijn dan de dvd versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Zelfs heel oude films kunnen gigantisch opkanppen als het bronmateriaal goed bewaard is gebleven. Vergelijk maar 'ns deze twee shots uit Buster Keaton's The General uit 1927:

DVD:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcompare/general/3.JPG

Blu-Ray:
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews47/the_general_blu-ray/large/large_the_general_blu-ray3.jpg

Er zijn ook de nodige films op 70mm film opgenomen. Die films hebben een resolutie waarbij 1920x1080p echt niet voldoende is om alle details op te pikken. Voordeel is wel dat ze er superscherp op Blu-Ray uitzien. Neem bijv How The West Was Won (1962):

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews40/how%20the%20west%20was%20won%20blu-ray/large/1.jpg

of Zulu (1964):

http://www.darkrealmfox.c...ages/zulu_pics/zulu_2.jpg

BTW Als je echt wilt genieten van oude HD beelden, moet je 'ns naar glasnegatieffoto's uit de 19e eeuw zoeken. Je zult werkelijk versteld staan van de beeldkwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://www.shorpy.com/files/images/4a18601a.jpg

Vooral op Shorpy.com staan echt heel mooi materiaal.

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 20-06-2010 00:27 . Reden: linkje gemaakt van 1MB grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 02:56

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

1080p is net meer dan 2MP. Je kunt uit een 35mm beeld aanmerkelijk meer halen, maar als dat nooit gedaan is moet je natuurlijk wel tijd, geld en moeite investeren.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ja, wat jullie zeggen bedoel ik, maar jullie onderbouwen het technisch erg netjes :)

Mooie voorbeelden btw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
ymmv schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:10:
[...]

Zelfs heel oude films kunnen gigantisch opkanppen als het bronmateriaal goed bewaard is gebleven. Vergelijk maar 'ns deze twee shots uit Buster Keaton's The General uit 1927:

DVD:
[afbeelding]

Blu-Ray:
[afbeelding]

Er zijn ook de nodige films op 70mm film opgenomen. Die films hebben een resolutie waarbij 1920x1080p echt niet voldoende is om alle details op te pikken. Voordeel is wel dat ze er superscherp op Blu-Ray uitzien. Neem bijv How The West Was Won (1962):

[afbeelding]

of Zulu (1964):

[afbeelding]

BTW Als je echt wilt genieten van oude HD beelden, moet je 'ns naar glasnegatieffoto's uit de 19e eeuw zoeken. Je zult werkelijk versteld staan van de beeldkwaliteit:

[afbeelding]

Vooral op Shorpy.com staan echt heel mooi materiaal.
bedankt voor je voorbeelden! (en de anderen voor de uitleg)
zie net op shorpy deze staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.shorpy.com/files/images/4a17649a.jpg

ben idd zeker onder de indruk van de kwaliteit. Die is namelijk wel heel goed!

Over het algemeen moeilijk voor te stellen dat we nu jaren later pas de apparatuur hebben om alles te zien zoals het opgenomen is... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Over het algemeen moeilijk voor te stellen dat we nu jaren later pas de apparatuur hebben om alles te zien zoals het opgenomen is... :o
Die apparatuur is er altijd al geweest... In de Bioscoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Jimijames75 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:25:
[...]

Die apparatuur is er altijd al geweest... In de Bioscoop!
De dvd/bluray uitgave is vaak stukken netter dan de bios versie. Zoveel vuiligheidjes en foutjes in de bios op het doek. Vind ik niet altijd even mooi. De uitgaves voor thuis worden tegenwoordig dusdanig nabewerkt dat ook de kleine foutjes eruit gehaald worden die je normaal wel hebt met een analoge projectie.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sandyman538 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:25:
Ook hier na aanleiding van dit topic een nieuwe Joe Danger fan. Briljant simpel spelletje, leuke leercurve en zit nu alweer 2 uur te spelen, wat een lol voor zo'n klein spel!
+1. Ik heb het spel inmiddels ook gekocht en ik moet zeggen dat het volledig aan de verwachtingen voldoet. Het spel is fris, simpel maar toch niet makkelijk, kleurrijk, humorvol en vooral verslavend. De eerste keer dat kik het starte was ik zo een paar uur verder zonder dat ik het door had. Voor mij een van de leukere PSN spellen op dit moment. Nu maar hopen dat ze het doorontwikkelen en komen met een betere mode om maps te delen, nieuwe content etc.

Is er trouwens iemand die met mij de map uitwissel trophies wil halen? Het enige wat je er voor moet doen is een kleine map maken, maakt niet uit wat er in staat en deze te delen + een map van mij 1x spelen. Je kunt een DM sturen bij interesse (maar ik ben niet van plan 20 x iemand toe te voegen).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:29:
[...]

Is er trouwens iemand die met mij de map uitwissel trophies wil halen? Het enige wat je er voor moet doen is een kleine map maken, maakt niet uit wat er in staat en deze te delen + een map van mij 1x spelen. Je kunt een DM sturen bij interesse (maar ik ben niet van plan 20 x iemand toe te voegen).
Stuur een map/track naar jezelf, krijg je 2 trophies tegelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 20-06-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ike. schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:32:
[...]

Stuur een map/track naar jezelf, krijg je 2 trophies tegelijk :)
Kan dat serieus? Dat is een leuke tip.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 20-06-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, dat is wel erg handig ja. Ik ga het ook maar eens proberen :D

[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 20-06-2010 12:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik kan bevestigen dat het werkt :) Je krijgt inderdaad bij het verzenden van een map een trophy en als je vervolgens de verstuurde message opent weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Werkt prima inderdaad!!

Ik moet overigens echt is wat meer games uitspelen eer andere te kopen. Ik ben bezig met Alan Wake, Red Dead Redemption, InFamous, Uncharted 2, Bionic Commando en nog wat zut wat ik meer voor de heb heb gekocht dan om te spelen. Vanmiddag maar weer verder aan RDR.

Wachten is op Mafia II :)

[ Voor 86% gewijzigd door Exorcist op 20-06-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Infamous is het spelen absoluut waard. Bionic Commando is aardig voor tussendoor. Die moet ik ook nog steeds uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noum het PSN+ is aangekondigd. Wat gaan jullie doen?

Poll: ga je PSN plus aanschaffen=
Nee!
misschien...
Ja, een jaarabbo twv 49 eurp!
Ja, een 3 maanden trial voor 17 euro
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=358784&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Verkooplijst van games in Nederland afgelopen week:

1 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
2 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS

7 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO

3 x PS3
3 x Wii
2 x X360
1 x DS
1 x PC

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

swopdark schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:44:

Nee!
misschien...
[afbeelding]

[...]
Ik ga wel een jaar-abonnement afsluiten. Daarna zie ik wel weer verder.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:36
^ Same here. Naast de gratis 'goodies' die het oplevert, zie ik het ook als een soort van compensatie voor Sony voor de afgelopen 3 jaar gratis PSN gebruik :)

edit:
Wellicht interessant voor mensen die gebruik willen maken van Remote Play, maar geen Vaio laptop/machine hebben :P : Developer gets Sony's remote play working on non-vaio machines

[ Voor 48% gewijzigd door Gusev op 20-06-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Gusev schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:05:
^ Same here. Naast de gratis 'goodies' die het oplevert, zie ik het ook als een soort van compensatie voor Sony voor de afgelopen 3 jaar gratis PSN gebruik :)
Iedereen mag zo zijn eigen mening hebben, maar dat is bij mij juist niet het geval ;). Juist omdát PSN gratis was, vond ik dit een voordeel van PS3 t.o.v. Xbox 360. Ik ben geen hardcore gamer, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om online te spelen als ik dat wil. Dan vind ik het een belemmering als ik ineens daarvoor moet gaan betalen. Mede om deze reden is een Xbox 360 voor mij afgevallen. Naar mijn idee is dit ook een juiste beslissing gebleken, want ik speel amper online. Maar ik vind het wel leuk dat ik dat gewoon kán.

Dan is het natuurlijk raar, om dan ineens wel te gaan betalen voor PlayStation Plus :). Ik vind het wel fijn dat online spelen gewoon zonder betaling mogelijk blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik wacht nog even af, khoop dat er nog wat meer concreets voer de content bekend wordt gemaakt. daarna misschien een 3 maand of jaar abbo.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

swopdark schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:44:

Nee!
misschien...
[afbeelding]
Misschien handig om ook een linkje naar de specs van de abo's op te nemen bij de poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
rclahsen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:32:
[...]

Iedereen mag zo zijn eigen mening hebben, maar dat is bij mij juist niet het geval ;). Juist omdát PSN gratis was, vond ik dit een voordeel van PS3 t.o.v. Xbox 360. Ik ben geen hardcore gamer, maar ik wil wel de mogelijkheid hebben om online te spelen als ik dat wil. Dan vind ik het een belemmering als ik ineens daarvoor moet gaan betalen. Mede om deze reden is een Xbox 360 voor mij afgevallen. Naar mijn idee is dit ook een juiste beslissing gebleken, want ik speel amper online. Maar ik vind het wel leuk dat ik dat gewoon kán.

Dan is het natuurlijk raar, om dan ineens wel te gaan betalen voor PlayStation Plus :). Ik vind het wel fijn dat online spelen gewoon zonder betaling mogelijk blijft. :)
True, ik speel ook weinig online. Maar je weet dat Sony bewust ervoor heeft gekozen om een online dienst 'naast' de bestaande te introduceren?! Dus het huidige online gamen is en blijft gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Chaoss schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:42:
ik wacht nog even af, khoop dat er nog wat meer concreets voer de content bekend wordt gemaakt. daarna misschien een 3 maand of jaar abbo.
Same here. Laat eerst maar een goed duidelijk worden wat men allemaal gaat brengen. Voor demo's en beta's ga ik niet betalen. Zeker bij Beta's vind ik geld vragen een omgekeerde wereld constructie. Steeds meer mensen zien beta's als een vervroegde demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Gusev schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:53:
[...]

True, ik speel ook weinig online. Maar je weet dat Sony bewust ervoor heeft gekozen om een online dienst 'naast' de bestaande te introduceren?! Dus het huidige online gamen is en blijft gratis...
Zeker. :) Daarom zei ik ook:
rclahsen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:32:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik niet. Voor demo's ga ik niet betalen, en PSN games koop ik alleen als ik ze écht leuk vind. Daarnaast betaal ik al voor Live, één abo voor één console vind ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rclahsen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:09:
[...]
[...]
Jouw post is/was gewoon erg onduidelijk, omdat je in de 2e en 4e zin claimed dat ervoor betaald moet worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik snap zowiezo niet echt waarom iemand voor een demo zou willen betalen of hier geld voor zou willen vragen. Een demo is bedoeld om mensen te laten ervaren hoe goed het door jou ontwikkelde spel is om ze over te halen tot verkoop. Reclame dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:18:
Ik snap zowiezo niet echt waarom iemand voor een demo zou willen betalen of hier geld voor zou willen vragen. Een demo is bedoeld om mensen te laten ervaren hoe goed het door jou ontwikkelde spel is om ze over te halen tot verkoop. Reclame dus.
Ik snap wél waarom een bedrijf er geld voor wil vragen: ($-$)
De bedoeling is (correct me if I'm wrong!) dat als je ervoor betaald je de demo's eerder gaat krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:22:
[...]

Ik snap wél waarom een bedrijf er geld voor wil vragen: ($-$)
De bedoeling is (correct me if I'm wrong!) dat als je ervoor betaald je de demo's eerder gaat krijgen. ;)
Net als met Live, demo's zijn een week eerder beschikbaar voor Gold leden. Voor mij totaal niet boeiend, maar ik weet van tevoren meestal wel welke spellen ik in huis ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Mja, ik doe het ook alleen maar omdat er LBP wordt meegeleverd. Die heb ik al wel, maar geef ik dan wel aan iemand anders. Reken even snel dat LBP iets van € 25,- waard is, dan heb je voor € 25,- de rest. Dat wil ik best een jaar proberen dan.
De demo's en beta's is mooi meegenomen, maar de mogelijkheid tot het kiezen van 1 PSN Game, 2 mini's en 1 PS Classic game elke maand, dat vind ik wel okay. Overigens wel interessanter omdat ik ook een PSP heb.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Bor de Wollef schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:18:
Mjah, dan zullen we het maar niet hebben over het labeltje: "Quality not comparable with final product" en consorten, want dat gaat ook nergens meer over...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Exorcist schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:12:
Ik niet. Voor demo's ga ik niet betalen, en PSN games koop ik alleen als ik ze écht leuk vind.
Helemaal mee eens, zie voor mij (vooralsnog) geen reden voor PSN+

@ Opslaghond, heb je ook een headset met bfbc2? De rest van ons squad waren ook tweakers en headset is goed voor teamplay :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:27:
[...]@ Opslaghond, heb je ook een headset met bfbc2? De rest van ons squad waren ook tweakers en headset is goed voor teamplay :).
Ik heb een headset, maar die was net ff aan het opladen.
Heb 'm nu weer op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dat hele idee is eigenlijk net zoals het (vroegere?) ECI, de boekenclub. Een vast bedrag per maand betalen, en dan 1x in de zoveel tijd boeken bestellen uit een voorgedefinieerde lijst. Je moet maar net het geluk hebben dat er iets tussen zit wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 07:54
Psn offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN is gewoon online. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Vaag. Ik kom niet online. Fout opgetreden 80710092

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://b.zdclan.nl/GOTPS3/ps3_faq_errorcodes.htm
80710092: Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PlayStation®Netwerk. Verbinding uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Nee heb gewoon IP alles. Vanmiddag gewoon nog online modern warfare 2 multiplayer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Exorcist schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:02:
Dat hele idee is eigenlijk net zoals het (vroegere?) ECI, de boekenclub. Een vast bedrag per maand betalen, en dan 1x in de zoveel tijd boeken bestellen uit een voorgedefinieerde lijst. Je moet maar net het geluk hebben dat er iets tussen zit wat je leuk vindt.
Alleen bij ECI hoefde je de boeken niet terug te geven als je ermee stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:46:
[...]
Alleen bij ECI hoefde je de boeken niet terug te geven als je ermee stopte.
Bij ECI betaal je ook het bedrag voor hele boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Exorcist schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:02:
Met het verschil dat je die boeken mocht houden als je abo met ECI afliep. De (door sony gekozen) games die je in het kader van psn+ download worden waardeloos en onbruikbaar na het beëindigen van je abo.

Ik vraag mij af waarom je een dergelijk abo zou afsluiten, je hebt geen enkele keuze wat de content betreft en je bent min of meer verplicht te blijven betalen wil je de content gebruiken. Wat is het voordeel??
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:52:
[...]

Bij ECI betaal je ook het bedrag voor hele boeken.
Voor het jaar abo van psn+ kan je ook een aantal complete psn games kopen, die nooit verlopen en dan heb je zelf nog de keuze welke spellen het zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door DCFreak op 20-06-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Ik zit er aan te denken om de PS3 aan te schaffen omdat online gamen gratis is. Ik heb nu een 360 en speel geregeld online. Hoe is de kwaliteit van online gamen op de ps3. Veel last van lag of slechte verbindigen? Ben erg benieuwd. Zijn er hier tweakers die zowel op de xbox als op de ps3 online gamen? Wat zijn jullie ervaringen.

Ook ben ik er nog niet uit of ik de 120 of 250 gb slim versie moet nemen. Ik verwacht niet dat ik meer dan tien games zal kopen voor de ps3, lukt dat met de kleinste variant

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij een goede verbinding hebt zal je geen lag hebben. Mijn PS3 is al een jaar lang draadloos verbonden met mijn router en ik heb nooit lag.

120gb is meer dan genoeg voor 10 spellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 20-06-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik heb een PS3 en een Xbox360, op beide geen last van lag. Alleen zijn er meer speler online met de xbox360, persoonlijk vindt ik op de xbox360 leuker om online te spelen... alleen kost je dat wel geld.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
DCFreak schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:18:
[...]

Ik vraag mij af waarom je een dergelijk abo zou afsluiten, je hebt geen enkele keuze wat de content betreft en je bent min of meer verplicht te blijven betalen wil je de content gebruiken. Wat is het voordeel??
Waarbij dus de drempel om op te zeggen steeds groter wordt, omdat de hoeveelheid 'verloren content' dan ook groter is als je op een later moment opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
rclahsen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:09:
[...]

[...]
Ah okee, verkeerd gelezen :P. Maarre wat opslaghond zegt, werd op het verkeerde been gezet ;)
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:12:
[...]

Jouw post is/was gewoon erg onduidelijk, omdat je in de 2e en 4e zin claimed dat ervoor betaald moet worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Joe Danger.. ik ben de weg kwijt ;-)
Waar vind ik de info over besturing en layout function keys van de controller?
Zal wel aan mij liggen maag kan het niet vinden in-game....

Cheers!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

rclahsen schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Waarbij dus de drempel om op te zeggen steeds groter wordt, omdat de hoeveelheid 'verloren content' dan ook groter is als je op een later moment opzegt.
Die redenatie doortrekkende, kan je het beste er niet aan beginnen. Dan heb je de laagste kosten en het minste verlies aan content (niets).

Hier nog een link om die remote-play patch direct te downloaden, zonder forum registratie:
http://www.megaupload.com/?d=4A9RZFOD
En de link van de sony tool:
http://tinyurl.com/sonyvrp

Schijnt alleen op windows7 te werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

steefje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:56:
Ook ben ik er nog niet uit of ik de 120 of 250 gb slim versie moet nemen. Ik verwacht niet dat ik meer dan tien games zal kopen voor de ps3, lukt dat met de kleinste variant
Ik speel een hoop games (ondertussen ruim 50 PS3 games in bezit) maar heb nog steeds genoeg aan mijn 60 GB, ik moet soms wel wat installaties verwijderen en het wordt langzaam wel steeds moeilijker om dingen te verwijderen (DLC of PSN Games laat ik toch liever staan, ookal kan je ze zo opnieuw downloaden).

Maar 120 GB moet ruim voldoende zijn als je niet van plan bent om echt veel erop te gamen of heel veel films/muziek erop op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:59:
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 50.

R.I.P. :+

Ik hou al mijn spellen. Gewoon lekker verzamelen!
ja dat is inderdaad wel leuk, echter niet alles , sommige games hebben echt totaal geen eerwaarde of replay waarde., die games zet ik dan ook mooi weer te koop..

mja games als Killzone2, MW2, MGS4, U2 en dergelijken, tja, dat kan ik niet over m'mn hart verkrijgen weg te doen :) en niet te vergeten die nieuwkomers MNR en RDR
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.