Ik speel op zowel xbox als PSN speel mijn forza 3 en Halo ODST lagloos op de xbox en battlefield en alle andere spellen lagloos op de Playstation 3. Beide zeer stabiele services waarbij de één betaald is en de ander gratiz. Ik denk dat als je naar absolute aantallen kijkt je meer spelers online zal hebben op de 360 dan op de PS3 maar dat betekend toch echt niet dat je in lege games terecht zult komen met de favo games hoor! Almaar stijgende popularisteit van de PS3 met dito verkoopcijfers stellen een toekomst voor de Ps3 en de jou gewilde volle servers en stabiliteit zeker.steefje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:56:
Ik zit er aan te denken om de PS3 aan te schaffen omdat online gamen gratis is. Ik heb nu een 360 en speel geregeld online. Hoe is de kwaliteit van online gamen op de ps3. Veel last van lag of slechte verbindigen? Ben erg benieuwd. Zijn er hier tweakers die zowel op de xbox als op de ps3 online gamen? Wat zijn jullie ervaringen.
Die hoeveelheid gig's hebben bijna niks met de hoeveelheid games te maken die je speelt. Blijkbaar heerst het idee dus nog steeds dat je 10 gig aan installatie nodig hebt voor games en dat alle games deze instal nodig hebben... áls een game al een install heeft dan is dit max 3 gig met een paar uitschieters naar boven maar meer naar beneden. Reken dit door en je zult zien dat die 120 echt niet vol komt van games... echt niet, ga je veel muziek en films vanaf je HDD draaien dan is extra grootte altijd handig! Maar als je over 4 jaar denk dat je 120 gig vol gaat zitten dan schaf je toch lekker voor een paar tientjes een dikke TB aan?Ook ben ik er nog niet uit of ik de 120 of 250 gb slim versie moet nemen. Ik verwacht niet dat ik meer dan tien games zal kopen voor de ps3, lukt dat met de kleinste variant
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop