Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:56:
Ik zit er aan te denken om de PS3 aan te schaffen omdat online gamen gratis is. Ik heb nu een 360 en speel geregeld online. Hoe is de kwaliteit van online gamen op de ps3. Veel last van lag of slechte verbindigen? Ben erg benieuwd. Zijn er hier tweakers die zowel op de xbox als op de ps3 online gamen? Wat zijn jullie ervaringen.
Ik speel op zowel xbox als PSN speel mijn forza 3 en Halo ODST lagloos op de xbox en battlefield en alle andere spellen lagloos op de Playstation 3. Beide zeer stabiele services waarbij de één betaald is en de ander gratiz. Ik denk dat als je naar absolute aantallen kijkt je meer spelers online zal hebben op de 360 dan op de PS3 maar dat betekend toch echt niet dat je in lege games terecht zult komen met de favo games hoor! Almaar stijgende popularisteit van de PS3 met dito verkoopcijfers stellen een toekomst voor de Ps3 en de jou gewilde volle servers en stabiliteit zeker.
Ook ben ik er nog niet uit of ik de 120 of 250 gb slim versie moet nemen. Ik verwacht niet dat ik meer dan tien games zal kopen voor de ps3, lukt dat met de kleinste variant
Die hoeveelheid gig's hebben bijna niks met de hoeveelheid games te maken die je speelt. Blijkbaar heerst het idee dus nog steeds dat je 10 gig aan installatie nodig hebt voor games en dat alle games deze instal nodig hebben... áls een game al een install heeft dan is dit max 3 gig met een paar uitschieters naar boven maar meer naar beneden. Reken dit door en je zult zien dat die 120 echt niet vol komt van games... echt niet, ga je veel muziek en films vanaf je HDD draaien dan is extra grootte altijd handig! Maar als je over 4 jaar denk dat je 120 gig vol gaat zitten dan schaf je toch lekker voor een paar tientjes een dikke TB aan?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Neefdave schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:34:
Nee heb gewoon IP alles. Vanmiddag gewoon nog online modern warfare 2 multiplayer gespeeld.
Same here hoor..
Sinds einde van de middag t/m nu al geen verbinding te krijgen met psn, same error code.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb sinds een paar dagen een PS3. Ben er erg blij mee, PS3 Media Server geïnstalleerd, alles werkt prima. Ik heb ook het NOS icoon onder "TV" en als ik hier op klik, krijg ik drie blokken te zien met keuze uit laatste journaal, acht uur journaal en jeugdjournaal.

Wanneer ik echter op één van de drie klik, krijg ik een nieuwe scherm met de melding dat ik Flash moet updaten! :? Heel even verschijnt een knop waar ik moet drukken om te updaten, maar deze verdwijnt snel. Updaten van Flash kán ook helemaal niet op de PS3, toch?

Uiteraard heb ik de laatste firmware gedownload, 3.30. Opvallend is dat als ik via de settings Java uitschakel, ik een andere website krijg van de NOS, maar nog steeds geen filmpje te bekijken.

Op de PS3 krijg ik dit scherm: http://tv.nos.nl/
En niet deze (die ik veel mooier vind): http://tv.nos.nl/ps3xl/

Werkt het bij jullie nog wel of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Iemand enig idee of je bij playstation plus die games "houd" of krijg je elke maand weer andere games en vervallen de oude?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

WizzieJP schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:45:
Joe Danger.. ik ben de weg kwijt ;-)
Waar vind ik de info over besturing en layout function keys van de controller?
Zal wel aan mij liggen maag kan het niet vinden in-game....

Cheers!
Als je gewoon begint met de eerste levels komt er steeds meer uitleg gewoon tijdens het racen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:59:
Iemand enig idee of je bij playstation plus die games "houd" of krijg je elke maand weer andere games en vervallen de oude?
Je behoud de game die je "gratis" kan kiezen gedurende je hele abbonement. Daarna lever je ze weer in, je levert ze dus niet iedere maand weer in als je een nieuwe setje "gratis" games kan downloaden Games of DLC die je gekocht hebt met PSN+ korting houd je altijd ookal laat je je abbo verlopen!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vraag mij dan wel af of je een account kan bevriezen om later weer te betalen in de vorm van dat de games tijdelijk onspeelbaar worden ipv geheel verdwijnen mocht je een pauze in de betaling / het abonnement willen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
En als je even 2maandjes geen abo hebt, om hem vervolgens weer te nemen?
Krijg je dan je oude content terug?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Bedankt voor alle reacties. Ik speel nu bf2 en cod online dus dat komt goed uit. Gaat mij erom dat ik zonder lag kan gamen tegen voldoende spelers. Goed om te weten dat ik gewoon voor de 120 gb versie kan gaan, gaat mij om de games. Muziek en films heb ik mn htpc voor. Gebruiken beide versies wel dezelfde recente hardware zoals cpu etc. Las dat de laatste versies energiezuiniger zijn

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:40
DCFreak schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:00:
[...]

Die redenatie doortrekkende, kan je het beste er niet aan beginnen. Dan heb je de laagste kosten en het minste verlies aan content (niets).
Inderdaad. Daarom zal ik niet overgaan tot de aanschaf van PlayStation Plus, maar iedereen maakt hierbij (denk ik) zijn eigen afweging. Ik zal je niet voor gek verklaren als je besluit wel een abonnement te nemen op Plus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:36:
'k Heb sinds een paar dagen een PS3. Ben er erg blij mee, PS3 Media Server geïnstalleerd, alles werkt prima. Ik heb ook het NOS icoon onder "TV" en als ik hier op klik, krijg ik drie blokken te zien met keuze uit laatste journaal, acht uur journaal en jeugdjournaal.

Wanneer ik echter op één van de drie klik, krijg ik een nieuwe scherm met de melding dat ik Flash moet updaten! :? Heel even verschijnt een knop waar ik moet drukken om te updaten, maar deze verdwijnt snel. Updaten van Flash kán ook helemaal niet op de PS3, toch?

Uiteraard heb ik de laatste firmware gedownload, 3.30. Opvallend is dat als ik via de settings Java uitschakel, ik een andere website krijg van de NOS, maar nog steeds geen filmpje te bekijken.

Bij mij doet het journaal het op het moment ook niet. Het heeft bij mij altijd gewerkt, dus het kan goed zijn dat er iets met de stream mis is. Ik wacht even af tot na het weekend voor ik er tijd in steek om naar een oplossing te zoeken. Ik denk niet dat er op dit moment iemand aan werkt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmiddag laat ook het probleem dat in niet kan inloggen op Playstation Network. Heb het net op de laptop geprobeerd... ook niet mogelijk: De server op store.playstation.com doet er te lang over om te antwoorden. :?

Wilde nou juist 10 euro stukslaan op PSN. Als ik wil kiezen tussen Critter Crunch, Echochrome, Trine, Greed Corp, en Pixeljunk Monsters, wat raden dan jullie aan?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Sinned123 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:23:
En als je even 2maandjes geen abo hebt, om hem vervolgens weer te nemen?
Krijg je dan je oude content terug?
Wat ik gelezen heb op de Sony blog is het antwoord "Ja".
De vraag is alleen wat de maximale termijn is.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Moet toch wel zeggen dat ze erg gefaald hebben op het gebied van PlayStation Plus. En dan heb ik het niet eens over de inhoud van de service zelf.

De hele aankondiging van de service was ongelofelijk vaag en onduidelijk. Niemand weet hoe het precies werkt, wat je precies krijgt en wat de voorwaarden zijn. Ook is het nu bijna een week sinds de aankondiging en er zijn nog steeds geen duidelijke details naar buiten gekomen.

Kondig het goed aan of kondig het niet aan. Nu blijft iedereen een beetje met een groot vraagteken achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Ik denk dat de details deze week wel duidelijk zullen worden. Vanaf volgende week is het volgens mij pas te verkrijgen, tijd genoeg dus om de details bekend te maken.
Daarnaast is er best wel het een en ander al duidelijk en wordt er vanuit Sony best wel gereageerd op de Sony Playstation Blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
verwijderd

@hieronder: je kunt de oude games blijven spelen inderdaad.

Als de games op een later moment echter terugkeren, heb je minder voordeel van je lidmaatschap, welke je echter niet kunt opzeggen zonder je games te verliezen. Als je elke maand echter andere spellen krijgt is dit zeker een mooie dienst. Het aanbod in de store moet dan wel behoorlijk gaan groeien.

Edit2:
Volgens mij is het wel zo dat als je op een gegeven moment stopt met Plus, maar ooit later weer lid wordt, dat je de games van 'de eerste periode' ook weer in de 'tweede periode' kunt spelen.

[ Voor 235% gewijzigd door rdjnl op 21-06-2010 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:11
rdjnl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 01:37:
[...]

Je 'spaart' geen games door langer lid te blijven van Playstation Plus. Die dienst biedt (onder andere) elke maand een viertal spellen die je kunt spelen, maar als de maand over is, wisselt het pakket en kun je de spellen van de maand ervoor niet meer spelen. Tenzij je deze koopt of je deze al had, natuurlijk. Mogelijk keren ze op een later moment terug in het maandelijkse pakket.
Weet je dat zeker? Het lijkt mij logischer dat je de games van de maand ervoor gewoon kan blijven spelen, ze staan immers op je HDD. Wel kan ik me voorstellen dat Sony ze slechts 1 maand als gratis download aanbiedt. Op tijd erbij zijn dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren RDR uitgespeeld... wat een spel O+
Nu voor de 100%

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StreetskaterFU:

"So here is the result of the simple idea. The first code which is 100% PS3 only compatible. No flash, no bd-java or similar. The actual exploit is not finished. This is just the loader you will need and a proof of concept of the methode used to load it.

This is a beta version of the POC as I'm too tired to finish it now but I don't wanna' let you wait so long..."

Bron

Filmpje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je verder leest zie je dat het niets anders is dan gewoon een achtergrondthema dat met wat scripts kan werken, niets speciaals dus.

[ Voor 62% gewijzigd door kunnen op 21-06-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:22:
StreetskaterFU:
"So here is the result of the simple idea. The first code which is 100% PS3 only compatible. No flash, no bd-java or similar. The actual exploit is not finished. This is just the loader you will need and a proof of concept of the methode used to load it.
Let op: ik weet niet echt wat dit kan enzo maar als straks Sony de deur ook op slot gooit van de custom theme optie omdat het stysteem is gekraakt... Moet je straks iedereen dan toch weer eens horen over Sony terwijl ze straks misschien gwoon weer hun recht aan het verdedigen zijn... Geef die jongen niet zoveel aandacht dan hoeft Sony dat straks ook niet te doen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks exploit; dat is gewoon een dynamisch achtergrondthema met tekst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Enkele nieuwtjes ivm GT5:

What can we look forward to when Gran Turismo 5 releases on PlayStation 3?
Gran Turismo 5 will offer gamers an experience more rich, more in-depth and more exciting than they might expect - even from a series as closely identified with innovation and invention as Gran Turismo. Not only will Gran Turismo 5 deliver an even more comprehensive set of cars and courses than gamers saw with previous iterations, it will also feature new game-enhacing graphical effects such as damage, night racing and weather.

These innovations are twinned with the option to join millions of like-minded individuals globally within the Gran Turismo community and to find a driving experience to suit, whether that is taking on the Top Gear test track, chucking cars around stunt arenas, go-karting, creating and sharing your own track or intense head-to-head races. Who, where and what to drive is completely down to the individual.

This time around Gran Turismo is likely not just to be the definitive driving experience but a definitive gaming experience full stop.

Dit komt van de officiële site, uit een interview met de president van SCE Worldwide, dus het kan niet anders dan kloppen. Holy shit. Polyphony Digital _/-\o_

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas als je GT5 in je ps3 stopt zul je zien waarom het nu al ruim 5 jaar heeft geduurd...;) Het klagen was onterecht als je bekijkt wat je gaat krijgen. GT5 wordt voor mij al de GOTY van het jaar, ongetwijfeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik ga hem niet kopen... jah misschien ooit in de aanbiedingen bak voor 10 euro :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:53:
Pas als je GT5 in je ps3 stopt zul je zien waarom het nu al ruim 5 jaar heeft geduurd...;) Het klagen was onterecht als je bekijkt wat je gaat krijgen. GT5 wordt voor mij al de GOTY van het jaar, ongetwijfeld!
The Game of the Year van het jaar, das nogal wat! :+

Ik ben bezig mn GT verzameling op orde te krijgen (met de Concepts voor de PS2), dan heb ik bijna alle delen wel van PS1 tot PS3.

Ook InFamous maar 's opgepakt, voor deel twee komt..wel lastig, aangezien Crackdown 2 er ook aan komt en dat is toch echt een topper :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
gt5 is een instant buy for mij :)

echter waarom deze banner onder het playstation topic?

Ads door Google
Single Maar Niet Alleen?
37 Singlereizen naar 32 Landen Bestel nu de Reisbrochure 2010
www.FOX.nl/Single-Reizen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

lang leve adblock. :P

ach kheb destijds GT5 P gekocht, paar uurtjes mee vermaakt. kvon de looks van de banen vies tegenvallen de auto's waren mooi, maar lang zo mooi niet als in het intro filmpje. En voor de rest he bik niet het geduld om zo'n sim racer onder de knie te krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Ik ben eigenlijk geen race fan, maar dat is toch een mooie verrassing.

Ik ben nu bezig met Monkey Island (de remake, niet de serie). Het is super. De humor, het verhaal, de personages, ...
Sam en Max heb ik ook gekocht. Daarmee ben je toch wat uurtjes (6 en meer) zoet per episode. Zeker als je nieuw bent voor het adventure genre. Jammer dat dat genre z'n lange tijd klinisch dood was.

Net binnengekomen: Heavy Rain, 3D dot game heroes, PoP forgotten sands en Overlord 2 (voor was het maar kost, de demo was nog leuk)

Trouwens, wat zijn banners? Daar heb ik, en vele anderen, al jaren geen last meer van. Join the club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Zwartkijker schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:36:

Ik ben nu bezig met Monkey Island (de remake, niet de serie). Het is super. De humor, het verhaal, de personages, ...
Sam en Max heb ik ook gekocht. Daarmee ben je toch wat uurtjes (6 en meer) zoet per episode. Zeker als je nieuw bent voor het adventure genre. Jammer dat dat genre z'n lange tijd klinisch dood was.

Net binnengekomen: Heavy Rain, 3D dot game heroes, PoP forgotten sands en Overlord 2 (voor was het maar kost, de demo was nog leuk)

Trouwens, wat zijn banners? Daar heb ik, en vele anderen, al jaren geen last meer van. Join the club.
Held!

Ik, als groot aanhanger van Point and Click, vermaak me prima met MI en Sam en Max.

Maar als je echt een fan bent, neem een DS(i)/XL als je die nog niet hebt. Toppers als Runaway, Broken Sword, Undercover: Dual Motives en noem het maar op. Heerlijk.

Ik mis de tijd van Discworld en Broken Sword 1/2, snachts de PS1 aanzetten voor de oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg foutcode 80010514 bij het spelen van "the force unleased" heeft hier iemand ook ervaring mee, als ik erop ga google`n dan word je daar niet blij van

schijnt iets met hardware te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:49:
Ik krijg foutcode 80010514 bij het spelen van "the force unleased" heeft hier iemand ook ervaring mee, als ik erop ga google`n dan word je daar niet blij van

schijnt iets met hardware te maken hebben.
Je laser is kapot. Bel Sony. Dacht te lezen dat het komt door de nieuwe FM met oude bepaalde series.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Zwartkijker schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:36:

Ik krijg de remake niet gevonden in de EU store :( Las ook dat de versie uit de US store redelijk buggy was. Last van gehad? Monkey Island 1 en 2 remakes ga ik zeker aanschaffen. 3 heb ik als puber gespeeld en vond ik helemaal geweldig

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Exorcist schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:45:
[...]
Held!

Ik, als groot aanhanger van Point and Click, vermaak me prima met MI en Sam en Max.

Maar als je echt een fan bent, neem een DS(i)/XL als je die nog niet hebt. Toppers als Runaway, Broken Sword, Undercover: Dual Motives en noem het maar op. Heerlijk.

Ik mis de tijd van Discworld en Broken Sword 1/2, snachts de PS1 aanzetten voor de oplossing :D
:$
Bedankt voor de tips. Ik zal die ooit eens checken, denk ik. Eerst de stapel die er ligt, het loopt snel op anders.
Elk item op elke mogelijke plaats proberen, tot je uiteindelijk de juiste combinatie hebt: "maar ja, natuurlijk!". Heerlijk.
spoiler:
Bijvoorbeeld: bij S&M episode 1 (met Skunkape). Die detective zit z'n spaghetti te eten. Als je zijn toekomst bekijkt, zie je dat hij een bijl in het hoofd krijgt. Ik had als item een helm, maar ik dacht dat dat teveel voor de hand liggend zou zijn. Heb dus die helm bij elk selecteerbaar ding geprobeerd, behalve bij die detective. Uiteindelijk walktrough bekeken, helaas. Zo'n simpele oplossing.
Uiteindelijk moest hij die helm op zijn hoofd zetten. Maar dan ziet hij, dankzij de spot op de helm, dat er pindanoten tussen zijn spaghetti zit. En hij is er allergisch aan en had kunnen sterven daarvan. Hij stelt zich recht om te gaan klagen en dan zie je de bijl passeren. What a twist!
cheiron schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:39:
[...]
Ik krijg de remake niet gevonden in de EU store :( Las ook dat de versie uit de US store redelijk buggy was. Last van gehad? Monkey Island 1 en 2 remakes ga ik zeker aanschaffen. 3 heb ik als puber gespeeld en vond ik helemaal geweldig
Ik heb die gehaald met mijn Alaskaanse?! account. In Alaska komt er geen VAT (BTW) bij, dus het komt nog goedkoper uit. Waarom meer betalen voor hetzelfde product?
Zelf nog maar 1 vastloper gehad, maar dat kwam omdat ik tijdens een laadscherm overschakelde op de orginele versie (select indrukken). Verder nog geen probleem gehad.
Hier bij ons zijn nu ook de episodes verkrijgbaar blijkbaar. Daarmee zal ik wachten, want ik wil dat in de juiste volgorde doen.

Ivm de E3: het beste nieuws en de grootste verrassing van Sony, was dat Portal 2 werd aangekondigd voor de PS3! En niet zomaar een port deze keer. Bekijk maar eens de gameplay beelden. :9~
Plus Kevin Butler natuurlijk.

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 22-06-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zwartkijker schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:56:
Ivm de E3: het beste nieuws en de grootste verrassing van Sony, was dat Portal 2 werd aangekondigd voor de PS3! En niet zomaar een port deze keer. Bekijk maar eens de gameplay beelden. :9~
Plus Kevin Butler natuurlijk.
Portal 2 gaat geweldig worden :Y

Maar gaat Monkey Islands 3 ook op PSN verschijnen?

[ Voor 64% gewijzigd door PromoX op 22-06-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recap van de Poll die ik gepost heb om te meten hoeveel mensen de aanbieding van Sony gaan gebruiken. Totaal hebben er 69 mensen gestemt op dit forum.

Het PSN+ blijkt een heet hangijzer en veel mensen vinden het allemaal erg onduidelijk. Het blijkt helaas in veel gevallen dat diezelfde mensen ook niet de moeite hebben genomen even op het officiële blog te kijken naar de exacte inhoud van het PSN+ pakket. Maargoed het staat allemaal nog in de kinderschoenen en mensen die het echt willen die laten zichzelf toch wel informeren.

41 % geeft aan het abonnement te overwegen maar nog niet direct over te gaan op aanschaf.
33 % geeft pertinent aan niet mee te willen doen.
19 % schaft day one het jaar abbonement aan.
7 % besluit een 3 maanden testje te gaan doen.

Sony genereert inkomen met het PSN+ model. Nog lang niet die jaarlijkse miljard dollar omzet die MS genereert maar het is een begin. Hier staat natuurlijk wel tegenover dat je bij het PSN abbonement wel degelijk content krijgt of leent waardoor je met het PSN+ abbo niet zozeer betaald voor diensten maar juist ook heel erg voor content. Dát zal voor veel mensen de kracht zijn van het PSN. Als Sony straks steeds de nieuwste PSN releases ter download aanbied dan ben ik ook erg snel om denk ik. Dit jaar alleen al kijk ik uit naar dead nation en pixeljunk shooter 2. Vorige week Joe Danger gekocht en daarmee zou ik mijn investering voor het PSN+ al gerechtvaardigd hebben. Zoals gezegt ik hebt misschien ingevuld maar ben best wel bereid om die 17 euo neer te tellen voor een 3 maanden account als ik daar veel leuke game extra voor kan spelen. Op mijn 360 moet ik eigenlijk weer men live verlengen maar dit doet me altijd meer zeer omdat ik er gevoelsmatig niks voor terugkrijgt.

[ Voor 38% gewijzigd door swopdark op 22-06-2010 11:36 . Reden: ingekort n.a.v. een paar reacties van mensen die hartstikke gelijk hebben. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

spoilertag gebruiken zou misschien wel zo sociaal zijn.
spoiler:
dan kun je namelijk kiezen om wel of niets iets te bekijken

[ Voor 77% gewijzigd door PromoX op 22-06-2010 12:50 . Reden: de hele boel niet quoten is dan ook wel handig natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dude, wel een hele grote aanname. No way dat die poll representatief is :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:39:
Dude, wel een hele grote aanname. No way dat die poll representatief is :)
Tuurlijk is ie dat niet, dat zeg ik natuurlijk ook. Maar welke cijfers hebben we anders? En daarnaast kan je best wel met deze uitslagen de meningen peilen. Ik vind de uitslagen tussen ja, nee en misschien zodanig uit elkaar liggen dat het wel interresant is om dit eens te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

swopdark schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Tuurlijk is ie dat niet, dat zeg ik natuurlijk ook. Maar welke cijfers hebben we anders? En daarnaast kan je best wel met deze uitslagen de meningen peilen. Ik vind de uitslagen tussen ja, nee en misschien zodanig uit elkaar liggen dat het wel interresant is om dit eens te berekenen.
Je kan de mening peilen van de bezoekers van dit topic... en dan heb je alles wel gehad.
Dit doorrekenen op de manier waarop je dat gedaan hebt, is totaal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Gisteren de PS3 Slim 120 gb gekocht met Heavy Rain en Metal Gear 4. Moet zeggen dat het wel even wennen is die controller. Ben zelf meer dan te spreken over de xbox controller en dit is echt weer even wennen, hij is ook veel lichter. Gisteren alleen Heavy Rain gespeeld, vind het wel irriant dat het installeren toch best een tijd duurt. Gelukkig maar eenmalig per spel. Vanavond ga ik aan de slag met Metal Gear en ga ik eens wat demo's checken. God of War 3 wordt behoorlijk goed ontvangen, zelf nog nooit een deel gespeeld dus ben benieuwd.

Moet zeggen dat ik het Dashboard van de Playstation wel een puinhoop vind. Nu vind ik die huidige versie van de xbox ook niet zaligmakend, maar dit is ook niet top. Zoek mee een ongeluk.

Groot voordeel tov de Xbox is wel het geluid van de PS3, ik hoor hem nauwelijks. Nu snel mijn xbox en toebehoren verkopen zodat ik BF2 weer kan spelen op de PS3.

Ook ga ik nog eens lekker rondneuzen russen de platina titels, deze zijn nu lekker goedkoop en ik heb ze toch niet gespeeld.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Toen ik wilde inloggen moest ik net uit het niets de servicevoorwaarden opnieuw accepteren, op mn beide NL accounts... Heb ik iets gemist ofzo?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:29:
Toen ik wilde inloggen moest ik net uit het niets de servicevoorwaarden opnieuw accepteren, op mn beide NL accounts... Heb ik iets gemist ofzo?
Niet alles even doorgelezen om te checken of er iets nieuws bij stond? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
steefje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:12:
... vind het wel irriant dat het installeren toch best een tijd duurt. Gelukkig maar eenmalig per spel. Vanavond ga ik aan de slag met Metal Gear ...
Metal Gear is juist een spel waarbij je na elk 'chapter' moet installeren wat dan ook nog even duurt, dus dat wordt dan eventjes gewoon tv kijken of iets anders doen. Verder is Metal Gear wel een topspel (komt misschien ook omdat ik t al speel sinds de ps1 en andere kunnen het natuurlijk niets vinden). Maar dan kan je je daar bij Metal Gear alvast op instellen dat je na elk chapter moet installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Ike. schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:37:
[...]

Niet alles even doorgelezen om te checken of er iets nieuws bij stond? :p
Naar beneden scrollen duurde naar mijn gevoel al een halve minuut :P. Zal wel niks bijzonders zijn geweest, vond het alleen apart dat t wel moest op mn beide NL accounts en niet op mn US account.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:43:
[...]

Naar beneden scrollen duurde naar mijn gevoel al een halve minuut :P. Zal wel niks bijzonders zijn geweest, vond het alleen apart dat t wel moest op mn beide NL accounts en niet op mn US account.
Same here, zal wel iets te maken hebben met PSN+ denk ik zo?

edit: ja dus:
"There are two types of Subscriber based downloadable content, split neatly into those that you can re-download after your subscription ends and those that you can’t.

Type 1: Premium Avatars and Themes, which, so long as you download when originally available you can re-download after you end your subscription.

Type 2: PSN games, PS1 games, Minis and “Premium Game Elements” which we assume is a fancy word for DLC. This, as you’d expect, will no longer be accessible for use after your subscription period expires, even if you downloaded it before expiry.

The PS3 will turn on automatically every 2 days to check for system software, game patches and game demos. Firmware updates won’t be applied until you’ve accepted the terms."
Essentially this means your PSN and PS1 games, PS3 and PSP Minis and PlayStation 3 downloadable content may become inaccessible if you don't keep your subscription current.

[ Voor 56% gewijzigd door Gusev op 22-06-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zit er ook aan te denken een PS3 te kopen. Nu nog een Xbox 360 Elite met 20 games die ik dan wil verkopen. Ben benieuwd wat dat gaat opbrengen. Zijn er nog leuke PS3 aanbiedingen, of is die E349,- de reguliere prijs waar een winkel eigenlijk nooit onder duikt?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:21:
Zit er ook aan te denken een PS3 te kopen. Nu nog een Xbox 360 Elite met 20 games die ik dan wil verkopen. Ben benieuwd wat dat gaat opbrengen. Zijn er nog leuke PS3 aanbiedingen, of is die E349,- de reguliere prijs waar een winkel eigenlijk nooit onder duikt?
budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een PS3 120GB (zonder spel) moet je niet meer dan €299 voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:36:

Ok, het lijkt weer te werken. Maar helaas krijg ik nog steeds het summiere 3-keuze menu. Dus niet de XL versie. Zou dat soms komen doordat ik niet via HDMI kijk? Ja ja, ik wacht nog op de Sony EX500 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hmm heb ik de gewone fallout 3 gekocht bij E-plaza voor €20,00 ,zie ik dat de game of the year editie bij bol.com ook maar 20 euro is :( Als ik dat had geweten had ik die gekocht :(

Voortaan beter opletten ipv snel een spel erbij willen hebben :P

[ Voor 18% gewijzigd door BlackEyedAngel op 22-06-2010 14:59 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de overeenkomst stond ook over videoverhuur. Wil wel eindelijk eens die videostore hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Is dat wat, heb ik een ps3 gekocht speciaal voor RDR, ik moest en zou dat spel spelen. Als ik ook maar iets in mijn hoofd heb O-). Trouwens mijn eerste ervaring met een console. Ik ben een echte pc gamer. Ik hoop dat ik kan wennen aan de besturing (en dan met name het gebrek aan muis).
steefje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:12:
Groot voordeel tov de Xbox is wel het geluid van de PS3, ik hoor hem nauwelijks. Nu snel mijn xbox en toebehoren verkopen zodat ik BF2 weer kan spelen op de PS3.
Maar ik vind de ps3 wel herrie maken. Volgens mij is het geschuif van de laser datgene wat ik steeds hoor... Vinden jullie dat niet irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de officiele prijs van de Playstation Move is bekend voor de EU:

PSeye + motioncontroller en demo disk = € 59 euro
losse motioncontroller: € 39,-
losse Pseye: € 29,-
losse navigator controller: € 29,-

bron: Sony

Ik sta echt verbaast over de relatief lage prijs van het complete start pakket! 59 euro steekt schril af tegen de 149 dollar die de Kinect moet gaan opbrengen.

Gooien we er een polletje tegenaan want ik ben best benieuwd wat de tweakers ervan vinden:

Kijk eerst even de volgende filmpjes en zie de potentie:

Echochrome II
technische geintjes

Poll: Wat vind je van de prijs?
Duur!
Goed!
Goedkoper als ik dacht!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=358908&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Ga je Move kopen?
Ja, 59 euro is geen geld!
Misschien, ik wacht nog even de reviewcijfe
Nee, wil geen motion spellen op mijn PS3
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=358906&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Laatst online: 31-08 08:59
Waar vind ik zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2myvuad.jpg

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Deze bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb maar op de 59 euro gestemd, maar ik heb al een PS EYE dus ga los 2 wands en een navigator halen. Die 149 dollar is inderdaad niet mis voor een move, maar ondersteund wel tot 4 (?) spelers tegelijk, dus daarna ben je ook klaar. Met de move kan je behoorlijk upgraden tot 4 wands en nog wat navigators.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@swopdark

Kun je ook even een linkje geven naar de bron, want ik heb alleen een pack kunnen vinden zonder nav control erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

The PS3 will turn on automatically every 2 days to check for system software, game patches and game demos. Firmware updates won’t be applied until you’ve accepted the terms."
Dat is een grapje neem ik aan :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:59:
[...]

Dat is een grapje neem ik aan :?
nee, dit word een optie als je PSN+ hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Ik vind het een erg vreemde prijs voor die motion controller enzo.. Al helemaal voor de hele set.. Maja dat is dus een promo prijsje denk ik.

Maar ik vond/vind de standaard PS3 controller al vrij prijzig en nu ik deze prijzen zie mag die prijs ook wel ff flink omlaag.

Verhoudingen kloppen niet helemaal imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:27
Ik moet toch nog een psEye hebben voor gran turismo. Ik denk dat ik er dan ook maar meteen een Move bij haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:58:
@swopdark
Kun je ook even een linkje geven naar de bron, want ik heb alleen een pack kunnen vinden zonder nav control erin...
Er is geen pack met de navigation controller. Als je die nodig hebt (bijvoorbeeld bij socom 4) dan zul je daar 29 euri voor moeten neerleggen. In eerste instantie verwacht ik die navigatiecontroller niet nodig te hebben. Ik gebruik wel mijn Dualshock 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik snap het hele idee van die psEye icm gran turismo niet.. Je moet je hoofd draaien, en dan draait de (cockpit) view mee toch? Maar dan zit je wel nog steeds met je ogen op je scherm gericht te kijken toch? Dat is toch freakin' arelaxt? Zit je als een debiel je hoofd te draaien, maar je moet wel op je scherm blijven letten.. Probeer je hoofd maar eens 45 graden naar links of rechts te draaien, ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vind het echt niet relaxt kijken...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09:59
Even een vraagje:

Ik las net dat de GOTY edition van Falout 3 veel vastlopers heeft.
Is dit bij de normale versie niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Je laser is kapot. Bel Sony. Dacht te lezen dat het komt door de nieuwe FM met oude bepaalde series.
hmm dat kon het wezen maar gelukkig was de cd niet in orde , had hem omgeruild voor een andere exemplaar en deze deed het wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:42
Ik vind 60 euro voor de PS Move nog wel meevallen, Natal ( of Kinect ) zou rond de 150 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
giganielsie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:23:
Even een vraagje:

Ik las net dat de GOTY edition van Falout 3 veel vastlopers heeft.
Is dit bij de normale versie niet zo?
Ik heb zowel de GOTY als de normale versie gehad en beide liepen met enige regelmaat vast. Wel liep de GOTY bij de DLC met de aliens echt heel vaak vast op hetzelfde punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 13:04

blitzkrieg

Whoop Whoop!

scorpie schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:28:
Ik snap het hele idee van die psEye icm gran turismo niet.. Je moet je hoofd draaien, en dan draait de (cockpit) view mee toch? Maar dan zit je wel nog steeds met je ogen op je scherm gericht te kijken toch? Dat is toch freakin' arelaxt? Zit je als een debiel je hoofd te draaien, maar je moet wel op je scherm blijven letten.. Probeer je hoofd maar eens 45 graden naar links of rechts te draaien, ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik vind het echt niet relaxt kijken...
Volgens mij moet je het niet als een 1:1 vertaling van je eigen hoofdbeweging zien, waarschijnlijk kun je met een klein stukje je hoofd draaien al helemaal naar links of naar rechts kijken.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Blindfold schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:18:
[...]

spoilertag gebruiken zou misschien wel zo sociaal zijn.
spoiler:
dan kun je namelijk kiezen om wel of niets iets te bekijken
Damn, ik wou het net aanpassen maar PromoX was me voor. Ik zal er op letten in het vervolg.

Maar goed, gisteren wat 3D dot game heroes gedaan... tot 1.30u. Het is een schaamteloze Zelda 'rip-off' (kijk maar naar de intro), but is that a bad thing? Ze nemen zichzelf niet serieus en er zit veel humor in. Dat maakt het leuk om te doen.
Voor een spel met driedimensionale sprites, als ik het zo mag noemen, ziet het er wel nog goed uit.
Vanavond eens Heavy Rain proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Zwartkijker schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:05:
[...]

Damn, ik wou het net aanpassen maar PromoX was me voor. Ik zal er op letten in het vervolg.

Maar goed, gisteren wat 3D dot game heroes gedaan... tot 1.30u. Het is een schaamteloze Zelda 'rip-off' (kijk maar naar de intro), but is that a bad thing? Ze nemen zichzelf niet serieus en er zit veel humor in. Dat maakt het leuk om te doen.
Voor een spel met driedimensionale sprites, als ik het zo mag noemen, ziet het er wel nog goed uit.
Vanavond eens Heavy Rain proberen.
Heb een topic voor 3D Dot gemaakt als je interesse hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

blitzkrieg schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:39:
[...]

Volgens mij moet je het niet als een 1:1 vertaling van je eigen hoofdbeweging zien, waarschijnlijk kun je met een klein stukje je hoofd draaien al helemaal naar links of naar rechts kijken.
Ja, of het is dat als je hoofd naar links of rechts gaat tov het beeldscherm (zonder te draaien), het perspectief verandert. Misschien is het een beetje vaag wat ik bedoel, maar net zoiets als in die 3d wii-mote demonstratie hack video.

YouTube: Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote

Overigens valt de prijs voor de move startpakket mij mee, eindelijk weer iets positiefs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Wie hier ooit Peggle heeft aangeraden is een held. Ik heb al meer uur in Peggle zitten dan in LBP, Uncharted 1 en 2, GT5:P en Metal Gear 4 bij elkaar :P

Heerlijk om 's avonds ook nog ff in bed te doen, lekker rustgevend. De challenges zijn pittig, maar des te leuker als je het haalt. Zelden zp'n verslavende puzzle game gespeeld die zo laagdrempelig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:50:
Wie hier ooit Peggle heeft aangeraden is een held. Ik heb al meer uur in Peggle zitten dan in LBP, Uncharted 1 en 2, GT5:P en Metal Gear 4 bij elkaar :P

Heerlijk om 's avonds ook nog ff in bed te doen, lekker rustgevend. De challenges zijn pittig, maar des te leuker als je het haalt. Zelden zp'n verslavende puzzle game gespeeld die zo laagdrempelig is :)
Ik heb de laatste tijd bejeweled2 veel gespeeld voor het slapengaan. :9

@ Swopdark: Misschien is het handig om in het vervolg bij een vote op te letten of er genoeg ruimte overblijft om te kunnen zien hoeveel mensen op een bepaald antwoord hebben gestemd.
Meestal volstaat een simpel "ja" of "nee" polletje wel en dan ziet het er toch iets vollediger uit in mijn ogen. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou voor Mediamarkt gaan, goedkoper vind je hem niet :) de 120gb versie is daar 268 euro ofzo. Dan kun je leuk voor 60 euro een 500gb schijf erin hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Okasha schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:06:
[...]

Ik zou voor Mediamarkt gaan, goedkoper vind je hem niet :) de 120gb versie is daar 268 euro ofzo. Dan kun je leuk voor 60 euro een 500gb schijf erin hangen
Ga je dat echt nodig hebben, over het algemeen, >120GB? Lijkt me toch dat je met lang niet alle games een groot aantal gigs dient te installeren, of wel?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Ga je dat echt nodig hebben, over het algemeen, >120GB? Lijkt me toch dat je met lang niet alle games een groot aantal gigs dient te installeren, of wel?
Nee joh. Ik heb in PS3-1 een 120 (7200RPM) disk en in de ander nu een 100GB (7200RPM) disk. De meeste spellen installeren niet veel, op Metal Gear Solid na. Enige dat bij mij wat inneemt is Singstar, ik heb nu 100 nummers uit de store met een gemiddelde grootte van 60 MB is toch 6 GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:50:

Peggle biedt enorm veel waar voor zijn geld ja. Heb je Peggle Nights ook gekocht? Die is gelijk een stuk pittiger :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

PromoX wijzigde dit bericht 22-06-2010 12:50 (77%)
Reden: de hele boel niet quoten is dan ook wel handig natuurlijk
Haha, wat ben ik toch een aap. Ik ga wel even dom in de hoek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor vaderdag Red Dead Redemption gekregen (leuk spel!) en voor het eerst m'n PS3 een kwartier ofzo op fullmegablast horen blazen. Hij krijgt het er blijkbaar warm van. :) Toch is de temperatuur (nog) niet gek hier en staat 'ie mooi vrij met ademruimte achter de TV.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Neophyte_NL schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Ik heb zowel de GOTY als de normale versie gehad en beide liepen met enige regelmaat vast. Wel liep de GOTY bij de DLC met de aliens echt heel vaak vast op hetzelfde punt.
Bij mij liep de normale versie sporadisch vast.

Ik heb onlangs ook de GOTY gekocht, omdat deze goedkoper was dan alle afleveringen los kopen.

Maar echt, ik heb bijna elke keer dat ik ging spelen wel eens een vastloper gehad. Soms zelfs al als je in VATS mode gaat. Het lijkt wel of men ook niet echt op het frame rate heeft gelet bij de DLC.

Operation Anchorage en Mothership Zeta zijn het ergst. Die eerste bleef ruim 15 keer hangen en die tweede kan ik niet eens spelen omdat deze aan het begin al blijft hangen. ERG jammer.

Verder een TOP spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Peggle biedt enorm veel waar voor zijn geld ja. Heb je Peggle Nights ook gekocht? Die is gelijk een stuk pittiger :)
Uiteraard :), de normale rondes al doorlopen, Nights challenges als ik klaar ben met de reguliere challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DeDuifff schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 02:23:
[...]

Bij mij liep de normale versie sporadisch vast.

Ik heb onlangs ook de GOTY gekocht, omdat deze goedkoper was dan alle afleveringen los kopen.

Maar echt, ik heb bijna elke keer dat ik ging spelen wel eens een vastloper gehad. Soms zelfs al als je in VATS mode gaat. Het lijkt wel of men ook niet echt op het frame rate heeft gelet bij de DLC.

Operation Anchorage en Mothership Zeta zijn het ergst. Die eerste bleef ruim 15 keer hangen en die tweede kan ik niet eens spelen omdat deze aan het begin al blijft hangen. ERG jammer.

Verder een TOP spel!
Ik had het juist andersom, de normale versie liep bij mij veel vaker vast dan de GOTY editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik kan niet kiezen tussen een PS3 of een Spiegelreflexcamera...
Kan iemand die zowel xbox als ps3 heeft zijn ervaring over de PS3 geven ?
En de voordelen voor de PS3
En mischien de voordelen ten opzichte van een PS2,
Ik heb mijn PS2 moeten verkopen omdat ik er bijna nooit achterzat, maar er zijn toch wel leuke spellen op de PS3 maar 300,- is natuurlijk aardig wat geld.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Cornelisjuh schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:08:
Ik kan niet kiezen tussen een PS3 of een Spiegelreflexcamera...
Kan iemand die zowel xbox als ps3 heeft zijn ervaring over de PS3 geven ?
En de voordelen voor de PS3
En mischien de voordelen ten opzichte van een PS2,
Ik heb mijn PS2 moeten verkopen omdat ik er bijna nooit achterzat, maar er zijn toch wel leuke spellen op de PS3 maar 300,- is natuurlijk aardig wat geld.
Als je er bijna niet achter zit, betekent dat dat je weinig spellen speelt. De spellen van de ps2 zijn, even in 'hun' tijd geplaatst, even leuk of mooi als de huidige spellen. Ik zou zeggen: de spiegelreflex camera. Mocht de interesse naar de PS3 blijven, kan je die altijd nog aanschaffen. Is kostentechnisch ook meer verantwoord als 'tussendoortje' dan een goede camera :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Je wilt kiezen tussen een PS3 en een spiegelreflexcamera, en daarvoor wil je de voordelen van de PS3 ten opzichte van een xbox weten?
Voordelen PS2 ten opzichte van de PS3 is voornamelijk de HD, maar dat is natuurlijk alleen van toepassing als je een HD(ready) tv hebt. Verder ook nog dat de controller draadloos is.
Maar als je nauwelijks van je PS2 gebruik maakte is het misschien verstandiger in je keuze je te bedenken van welke van de 2 je meer gebruik zal maken. Als je nu bijvoorbeeld al vaak/veel foto's maakt en daar veel mee bezig bent is een spiegelreflex misschien de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Bellerophon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:53:
[...]

Ik had het juist andersom, de normale versie liep bij mij veel vaker vast dan de GOTY editie
ik kreeg meer vastlopers hoe langer ik gespeeld had, het werd minder toen ik na opruimen meer HDD ruimte had. Heb altijd de GOTY gehad dus kan niet zeggen of het daar aan ligt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik heb de gewone versie, en na ca 12 uur gamen nog geen enkele crash gehad met Fallout

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Omni superens schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:18:
Je wilt kiezen tussen een PS3 en een spiegelreflexcamera, en daarvoor wil je de voordelen van de PS3 ten opzichte van een xbox weten?
Voordelen PS2 ten opzichte van de PS3 is voornamelijk de HD, maar dat is natuurlijk alleen van toepassing als je een HD(ready) tv hebt. Verder ook nog dat de controller draadloos is.
Maar als je nauwelijks van je PS2 gebruik maakte is het misschien verstandiger in je keuze je te bedenken van welke van de 2 je meer gebruik zal maken. Als je nu bijvoorbeeld al vaak/veel foto's maakt en daar veel mee bezig bent is een spiegelreflex misschien de betere keuze.
en het hele media/internet dingetje is ook wel handig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Omni superens schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:18:
Vergelijk eens op kieskeurig.nl bijvoorbeeld... de prijs van beide apparaten. Ik denk dat de spiegelreflex duurder is en alleen daarom zou ik hem al kopen. Je kunt hem daarna eventueel weer verkopen, een PS3 voor terug kopen en nog een paar extra spellen erbij! >:)

Niet meer van belang...ik dacht dat het ging over een combinatie met een abonnement ofzo. My bad! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door RayMotix op 23-06-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Hillie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:49:
Voor vaderdag Red Dead Redemption gekregen (leuk spel!) en voor het eerst m'n PS3 een kwartier ofzo op fullmegablast horen blazen. Hij krijgt het er blijkbaar warm van. :) Toch is de temperatuur (nog) niet gek hier en staat 'ie mooi vrij met ademruimte achter de TV.
hahaha dat had ik ook. Maakt nog behoorlijk wat herrie dat ding :|
Maar heb dit ook al eerder gehad bij andere spellen, bijv Ghostbusters en GOW3.
Misschien ff wat stof eruit spuiten...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Damn, zavvi.com heeft veel goede aanbiedingen voor PS3 games :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik heb nu zowel een PS3 als Xbox360, PS3 pas enkele dagen in het bezit. Ik zal alle pro's en cons opnoemen die ik beleef

Xbox
+Goedkoop
+Groot aanbod topgames
+Xbox dashboard (overizchtelijker en naar mijn idee meer mogelijkheden)
+Xbox live..zeer stabiel en veel spelers

-Maakt relatief veel lawaai
-Laatste tijd weinig exlcusieve topgames
-Mediamogelijkheden zijn op videogebied beperkt

PS3
+Meer exclusieve games, ook aankomend
+Maakt veel minder lawaai
+Gratis online gamen

- Duurder
- PS dashboard vind ik onoverzichtelijk
- Downloaden van content in de PSstore gaat traag
- Veel games vereisen een installatie vooraf of tijdens de game

Ik heb de PS3 pas enkele dagen, maar dit is wat mij opvalt. Andere tweakers kunnen uiteraard andere punten hebben. Xbox heb ik al sinds de launch.

Heb je een klein budget dan kan je naar mijn idee beter een Xbox kopen, kwaliteit van de games is grotendeels hetzelfde. Speel je veel online en wil je daar niet voor betalen, dan kan je doorsparen voor een PS3

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

steefje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:43:
Ik heb nu zowel een PS3 als Xbox360, PS3 pas enkele dagen in het bezit. Ik zal alle pro's en cons opnoemen die ik beleef

Xbox
+Goedkoop
+Groot aanbod topgames
+Xbox dashboard (overizchtelijker en naar mijn idee meer mogelijkheden)
+Xbox live..zeer stabiel en veel spelers

-Maakt relatief veel lawaai
-Laatste tijd weinig exlcusieve topgames
-Mediamogelijkheden zijn op videogebied beperkt

PS3
+Meer exclusieve games, ook aankomend
+Maakt veel minder lawaai
+Gratis online gamen

- Duurder
- PS dashboard vind ik onoverzichtelijk
- Downloaden van content in de PSstore gaat traag
- Veel games vereisen een installatie vooraf of tijdens de game

Ik heb de PS3 pas enkele dagen, maar dit is wat mij opvalt. Andere tweakers kunnen uiteraard andere punten hebben. Xbox heb ik al sinds de launch.

Heb je een klein budget dan kan je naar mijn idee beter een Xbox kopen, kwaliteit van de games is grotendeels hetzelfde. Speel je veel online en wil je daar niet voor betalen, dan kan je doorsparen voor een PS3
Zoals je gelukkig al zelf aangeeft, dergelijke punten zijn volledig subjectief.

De installatie vooraf vind ik juist een pluspunt, ik heb namelijk liever minder lange laadtijden. En downloaden uit de PSN store ligt volgens mij aan je internetverbinding, bij mij gaat dat namelijk niet langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Vergeet niet dat de PS3 veel completer is dan de Xbox goedkope versie. Daarnaast zit er ook standaard een blu-ray speler in de PS3. Verder vind ik de kwaliteit van games hoger op de PS3 dan op de Xbox. Ik deel je mening dus dan ook niet. Ik zou sowieso voor een PS3 gaan en niet voor een Xbox.

nee, ik ben geen PS3 fanboy en ook geen Xbox hater!

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Maar het gaat helemaal niet om PS3 vs. Xbox, het ging om een PS3 vs. een spiegelreflexcamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Son Goku schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:29:
Ik heb de gewone versie, en na ca 12 uur gamen nog geen enkele crash gehad met Fallout
Ik kan naar 125 uur de laatste DLC (Mothership Zeta) niet spelen omdat hij steeds op hetzelfde punt vastloopt. Maar eens kijken of oude savegames (had er nogal wat opstaan: ~50) verwijderen nut heeft. En anders even backup van m'n laatste save en profiel maken en dan alles verwijderen en terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Wat ook een nadeel is, is het ontzettend langzaam kopieren van save games naar usb. Je moet alles apart selecteren en het kopieren zelf gaat ook erg traag.

Is hier een oplossing voor?

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47

<voor en nadelen>
Ik denk dat je het zo aardig samenvat. Maar de spiegelreflex camera wint het, want die ondersteunt flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Lizardz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:28:
Ik vind 60 euro voor de PS Move nog wel meevallen, Natal ( of Kinect ) zou rond de 150 kosten.
Klopt, maar met de Kinect kost het niets extra's als je met meerdere spelers wilt spelen. En je moet natuurlijk nog de Nunchuck los erbij kopen... en ik zag dat je bij sommige spellen zelfs 2 move controllers nodig hebt.

Maar ja, we zullen zien. De move en Kinect kunnen alleen succesvol worden als er ook goeie speller er voor komen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.