Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Cornelisjuh schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:08:
Ik kan niet kiezen tussen een PS3 of een Spiegelreflexcamera...
Kan iemand die zowel xbox als ps3 heeft zijn ervaring over de PS3 geven ?
En de voordelen voor de PS3
En mischien de voordelen ten opzichte van een PS2,
Ik heb mijn PS2 moeten verkopen omdat ik er bijna nooit achterzat, maar er zijn toch wel leuke spellen op de PS3 maar 300,- is natuurlijk aardig wat geld.
de nieuwe xbox met 250gb en ingebouwde wifi heeft als enige nadeel tegen over een ps3 :
bluray. dat is echt het enige.
voor rest zijn ze vrijwel gelijk, zo heeft xbox mooie games en ps3 ook.
multiplatform is vaak wel xbox voordeel, maar op e3 is veel aangekondigd en bijna alles heeft wel exclusieve content voor de ps3. behalve cod black ops, die is in het voordeel van xbox.
verder moet je kijken naar de games. wil je racen is xbox momenteel goed voor forza 3 en dalijk fm4.
wil je adventure moet je uncharted 2 halen (uber game). maar zo kun je ong 24 uur door gaan.
ik heb gelukkig allebei en ben gelukkig ook erg blij met beide. en ik ga dlaijk wel de nieuwe xbox halen(zogenaamde slim versie) maar ik ga ook gewoon ps3 games halen (gt5 UITERAARD)
speel eerlijk gezegd wel meer op de 360 maar dat is omdat ik die ook al langer heb en ik de controler ook fijner vind(persoonlijke keuze uiteraard ;) ) heb iets va 30 360 games en 6 ps3 games.
dus ja keuze ligt bij jou. meer toekomst gericht kijken denk ik dat de ps3 met zijn bluray toch net het voordeel heeft :D veel plezier met je keuze.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
v8power67 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:44:
[...]
.
multiplatform is vaak wel xbox voordeel,
oja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Ja, oa door de exclusive content die Microsoft vaak koopt, en omdat de xbox vaak het hoofdplatform is en de PC en PS3 versies vaak slechte ports zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ach multiplatform, doorgaans speel je spellen toch op 1 systeem dus dan merk er niets van en volgens mij is het tegenwoordig alweer een stuk minder dan dat het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:43:
Ik heb de PS3 pas enkele dagen, maar dit is wat mij opvalt. Andere tweakers kunnen uiteraard andere punten hebben. Xbox heb ik al sinds de launch.
Maakt dat het lijstje van jou niet een beetje onzinnig?
Als je 5 jaar lang dag in dag uit met dezelfde auto naar je werk of naar school zou gaan, dan is het ook even wennen als je een andere auto koopt (al zou deze beter kunnen zijn).
Heeft jouw voorkeur stiekem niet een klein beetje met gewenning te maken?
Heb je een klein budget dan kan je naar mijn idee beter een Xbox kopen, kwaliteit van de games is grotendeels hetzelfde. Speel je veel online en wil je daar niet voor betalen, dan kan je doorsparen voor een PS3.
Heb je een klein budget dan is het in mijn ogen juist slimmer om voor het completere systeem te gaan en in één keer goed te investeren om eventuele extra kosten in de toekomst uit te sluiten.
Zelfs al speel je maar heel weinig online dan is de PS3 al snel goedkoper aangezien je niet per uur voor Live kunt betalen.
Beide hebben voor- en nadelen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

grootste laatste voorbeeld is RDR is grafisch toch egt mooier op de 360.
en ook stabieler qua FPS.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PlayStation Plus Explained
here are the basics of the new premium subscription service, PlayStation Plus:

* Launching on the 29th June
* The current PSN features will remain free. We are still very committed to PSN as a free gaming service and are certainly not planning on reducing this service following the launch of PlayStation Plus.
* Plus is an evolving service and the features included at launch will be:
o Games
o Discounts
o Exclusive items on PlayStation Store
o Full Game Trial
o Automatic Downloads
(More info on these below)
* Membership to Plus can be purchased through PlayStation Store on PS3 for either 90 days or a whole year (365 days)
* Local prices for membership can be found below, payment is a one off fee for either of the memberships and can be purchased with any of the current Store payment methods – Credit Card or PSN Cards
* If you sign up between the 29th June and 3rd Aug for the 1 year subscription then you will also receive a downloadable copy of the original LittleBigPlanet game for PS3, completely free! This is yours to keep and is not tied to the period of subscription
volledige info:
http://blog.eu.playstatio...aystation-plus-explained/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Lizardz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:43:
[...]

Ja, oa door de exclusive content die Microsoft vaak koopt, en omdat de xbox vaak het hoofdplatform is en de PC en PS3 versies vaak slechte ports zijn.
ps3 vaak slechte ports... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
v8power67 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:18:
[...]

grootste laatste voorbeeld is RDR is grafisch toch egt mooier op de 360.
en ook stabieler qua FPS.
YouTube: Red Dead Redemption: PS3 vs 360 Comparison

wereld van verschil ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
El_V schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:23:
[...]

ps3 vaak slechte ports... haha
Ja, zoals in dit topic ook al aangehaald, laatste voorbeeld Red Dead Redemption. Zo zijn er nog tal van voorbeelden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel een Sony Fanboy, en heb ook enkel een PS3 in huis, maar het is gewoon zo. Het is makkelijker een game te maken voor een Xbox360, en hem dan te porten naar de Pc en PS3, en dat is ook wat veel ontwikkelaars doen. OP de E3 zag ik gelukkig dat vooral EA nu de PS3 kiest als lead platform. De meeste spellen die zij showden in hun persconferentie werden gespeeld op de PS3, waaronder Medal of Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Lizardz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:35:
[...]

Ja, zoals in dit topic ook al aangehaald, laatste voorbeeld Red Dead Redemption. Zo zijn er nog tal van voorbeelden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel een Sony Fanboy, en heb ook enkel een PS3 in huis, maar het is gewoon zo. Het is makkelijker een game te maken voor een Xbox360, en hem dan te porten naar de Pc en PS3, en dat is ook wat veel ontwikkelaars doen. OP de E3 zag ik gelukkig dat vooral EA nu de PS3 kiest als lead platform. De meeste spellen die zij showden in hun persconferentie werden gespeeld op de PS3, waaronder Medal of Honor.
in het begin tijdperk waren er wel slechte ports ja (splinter cell was echt zuigend).. maar tegenwoordig valt het toch echt wel mee hoor.. bijna alle grote multiplatformers is amper verschil in te merken terwijl bij de games die voor de ps3 worden ontwikkeld wel een verschil zit (in graphics dan).

je laat het klinken alsof het vaak slechte ports zijn terwijl dit dus echt niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:35:
[...]Het is makkelijker een game te maken voor een Xbox360, en hem dan te porten naar de Pc en PS3, en dat is ook wat veel ontwikkelaars doen. OP de E3 zag ik gelukkig dat vooral EA nu de PS3 kiest als lead platform. De meeste spellen die zij showden in hun persconferentie werden gespeeld op de PS3, waaronder Medal of Honor.
Mijn vraag is dan ook elke keer weer: Waarom games beter uit laten komen op een platform die (zwaar) onderhevig is aan piraterij?
De PS3 is het enige platform (buiten de PSP-GO) welke er geen last van heeft.
Hebben ze dit nu pas door of heeft iets anders ($$$) ze tegengehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN+ content voor de eerste 2 maanden:
Month 1: June 29th – August 3rd
Intro offer: LBP (standard edition)
PSN PS3: Wipeout HD
minis: Field Runners, Age of Zombies
PSone: Destruction Derby
Full Game Trial: Shatter, Savage Moon
Discounts: LBP God of War Pack – 50%, LBP: LocoRoco costume pack – 50%, Gravity Crash – 20%, Fat Princess DLC – 20%

Premium Game Element: KillZone 2: Steel & Titanium DLC
Push demo: ModNation Racers, Heavy Rain
Dynamic Themes: LBP Theme, SCEE produced: PlayStation “Game Is Just The Start” Dynamic Theme
2 x Fat Princess Premium Avatars

Month 2: August 4th – September 1st

PSN PS3: Zen Pinball
minis: Blast-Off, Alien Zombie Death
PSone: Medievil
Full Game Trial: inFamous, Mushroom Wars
Discounts: Zen Pinball Earth Defence Table – 20%, Warhawk Triple Combo Pack – 50%, Super Stardust HD – 20%, WipeOutHD Fury – 20%

Premium Game Elements: Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack
Push Demo: Flower, Pixel Junk Shooter
Themes: “SCEE produced: PlayStation Plus Dynamic Theme, Heavy Rain Crime Scene Theme
2 x Heavy Rain Avatars (Bird and Butterfly)
Discount aankopen blijven van jou ook nadat je geen PSN+ meer hebt, zelfde voor de gratis dynamic themes, premium avatars en premium game elements/add-ons.

Zo te zien zullen ze nu vaker games die eerst op disc zijn uitgekomen ook in de Store te koop gaan aanbieden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 23-06-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:46:
[...]

Mijn vraag is dan ook elke keer weer: Waarom games beter uit laten komen op een platform die (zwaar) onderhevig is aan piraterij?
De PS3 is het enige platform (buiten de PSP-GO) welke er geen last van heeft.
Hebben ze dit nu pas door of heeft iets anders ($$$) ze tegengehouden?
Dat heeft ermee te maken dat het voor ontwikkelaars ( vooral in het begin ) heel erg moeilijk was om spellen speciaal voor de PS3 te ontwikkelen. Hoe het precies in elkaar zit weet ik natuurlijk niet, maar door de hardware van de PS3 bleek het erg moeilijk te zijn. Daardoor is iedereen standaard begonnen om voor de Xbox te ontwikkelen, en hem dan later over te zetten naar de PS3. Doordat de spellen dus eigenlijk zijn ontwikkeld voor de Xbox en daarna is geport naar de PS3, hebben de Xbox versies vaak een betere resolutie en framerate etc. Nu ze eenmaal die techniek van de PS3 goed kennen, zijn de spellen die voor de PS3 gemaakt zijn vaak beter dan de Xbox versies ( denk aan Ninja Gaiden Sigma 2). Daarom hebben ontwikkelaars/uitgevers als EA nu besloten om de PS3 al lead platform te nemen. Dit heeft voor en nadelen. Zoals bij de recente Final Fantasy. Daar moesten ze heel veel content schrappen, en alles een beetje downgraden, omdat anders het verschil met de XBox versie te groot was. Op een DVD past immers minder als een Blu-Ray. Waar hierdoor krijgen wij PS3 bezitters in de toekomst hopelijk wel de games met de betere resoluties en framerates, zoals het hoort eigenlijk, want de PS3 hardware is velen malen beter dan die van de Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
prrt 1e 2maanden al meer dan 50eu aan content.
Bovendien heb ik net LBP + Uncharted2 geruild voor modnation racers, die moet ik dus weer hebben.
En kan ik Wipeout HD verkopen, zit ik al bijna aan die 50euro.
Voor mij een no-brainer.

Premium game content: is ook gratis?
Tot nog toe ook nog voor games die de meeste wel hebben.

Ik heb trouwens geen xbox360, maar RDR ziet er duidelijk beter uit op de 360.
Minder blurry en daardoor dus scherper en meer detail.

@Lizards hoe kom je er bij dat bayonetta mooier is op de ps3?
Dat is juist niet het geval.

[ Voor 42% gewijzigd door Sinned123 op 23-06-2010 20:14 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt enigzins logisch, maar die laatste zin zou ik even aanpassen. ;)
Er komen hier nogal wat mensen die er waarschijnlijk op "moeten" reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
OPSLAGHOND schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Klinkt enigzins logisch, maar die laatste zin zou ik even aanpassen. ;)
Er komen hier nogal wat mensen die er waarschijnlijk op "moeten" reageren.
Bedankt voor de tip, maar ik ga het niet aanpassen :9 Dit is het PS3 topic, en als er dan toch Xbox360 mensen meelezen zullen die toch geen Fanboy war starten hier? Ik denk dat de Tweakers wel weten welke console de beste hardware heeft. En dan is het logisch dat er dan daar ook de games op verschijnen met de beste Graphics, resoluties, framerates etc,
@Lizards hoe kom je er bij dat bayonetta mooier is op de ps3?
Dat is juist niet het geval.
Ik had het niet specifiek over mooier, maar technisch beter. Daarbij moet ik je inderdaad gelijk geven, de PS3 versie was van die game inderdaad minder. Ik ben in de war met een andere game, kan alleen even niet op de naam komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Lizardz op 23-06-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56
SayWhatAgain! schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:06:
[...]

Ik kan naar 125 uur de laatste DLC (Mothership Zeta) niet spelen omdat hij steeds op hetzelfde punt vastloopt. Maar eens kijken of oude savegames (had er nogal wat opstaan: ~50) verwijderen nut heeft. En anders even backup van m'n laatste save en profiel maken en dan alles verwijderen en terug zetten.
Bij mij liep de PS3 telkens vast bij het betreden van het ruimteschip in die bewuste DLC. Enige oplossing die voor mij heeft gewerkt was het weggooien van alle gamedata (dus niet de saves) en vervolgens de game opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Neophyte_NL schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Bij mij liep de PS3 telkens vast bij het betreden van het ruimteschip in die bewuste DLC. Enige oplossing die voor mij heeft gewerkt was het weggooien van alle gamedata (dus niet de saves) en vervolgens de game opnieuw te installeren.
Daar loopt ie bij mij ook vast. Heb nu alleen de laatste savegame en het profiel er nog opstaan. Dus dat profiel verwijderen (of is er nog andere gamedata?) zou moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:07:

Premium game content: is ook gratis?
Ja en deze blijven speelbaar nadat je PSN+ is verlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 23-06-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ike. schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:48:
[...]

Ja en deze blijven speelbaar nadat je PSN+ is verlopen.
Dat vind ik het enige mindere aan het PSN+, je games etc verdwijnen wanneer je het membership opzegt. Ik snap niet waarom ze daarvoor hebben gekozen.

EDIT: Ja tuurlijk snap ik het wel, zo blijft iedereen toch de membership houden, anders is hun content weg. Maar ik bedoelde meer waarom ze het zo hebben gedaan, omdat ik denk dat er meer mensen nu geen PSN+ zullen nemen.

[ Voor 25% gewijzigd door Lizardz op 23-06-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Lizardz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Dat vind ik het enige mindere aan het PSN+, je games etc verdwijnen wanneer je het membership opzegt. Ik snap niet waarom ze daarvoor hebben gekozen.

EDIT: Ja tuurlijk snap ik het wel, zo blijft iedereen toch de membership houden, anders is hun content weg. Maar ik bedoelde meer waarom ze het zo hebben gedaan, omdat ik denk dat er meer mensen nu geen PSN+ zullen nemen.
Buiten dat, wat mij ook tegen staat is dat sony gaat bepalen welke titels/dlc aangeboden worden danwel ze korting op geven. Als ik kijk naar het aanbod van de eerste maand, zie ik alleen maar titels die ik al in mijn bezit heb en dlc voor titels die ik niet bezit. Wat moet ik daar in vredesnaam mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahah ik had deze nog helemaal niet gezien. Wel (blijkbaar dus "xbot") vergelijkingsfoto's waarbij duidelijk te zien was dat de PS3 veel minder detail in de vorm van bosjes oid had... naja BS dus want dit ziet er vrijwel identiek uit, zeker als je gewoon lekker thuis op je console zit te spelen. Daarnaast zijn eigenlijk alle spellen die je online wilt gaan spelen standaard 59 euri goedkoper op de Ps3 dan op de 360. Kromme vergelijking waarschijnlijk maar toch zal je die kosten mee moeten rekenen, en liggen die kosten per game lager... Maar de kosten zijn er wel!

ALLE games met online multiplayer zijn gratis te spelen zijn op PSN (zonder meer lag of connection problemen dan de 360 versies) ALLE games die je online wilt spelen op je 360 is zonder meer betalen. Het Live Gold abbo is ook niet gemakkelijk op te zeggen via een internetsite o.i.d maar daarvoor moet je bellen met MS, een vragenlijst afwerken en dan ook nog eens tegen de fijne meneer uitleggen waarom je wilt opzeggen want zomaar zonder reden opzeggen is natuurlijk "not done"

Langzame downloads uit de store? check je verbinding... ik heb hier 50mbit liggen en download over de volle 1,8 mb/sec. Als voordeel op de 360 veel toptitels? Natuurlijk maar inmiddels heeft Sony een zeer vergelijkbaar aanbod met eigenlijk dezelfde games naast alle 2007 "toppers" voor de 360... + nog eens de Sony exclusives, die moeten je liggen tov de 360 exclusives die natuurlijk ook erg goed zijn!

Maargoed, de Ps3 is nog steeds de duurste console: voor € 269 heb je er 1 en de arcade 360 staat voor € 149 te koop. Laat je wel ff informeren over de extra kosten die je betaald voor een vergelijkbare ervaring maar zo in de winkel scheelt het je 120 euri! Overige voordelen en nadelen zijn her en der wel opgenoemd dacht ik zo...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCFreak schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:57:
[...]Als ik kijk naar het aanbod van de eerste maand, zie ik alleen maar titels die ik al in mijn bezit heb en dlc voor titels die ik niet bezit. Wat moet ik daar in vredesnaam mee?
Het zou knap zijn als ze dat een heel jaar lang volhouden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Building up the Move hype:

link

Linkje naar een technologie dat erg veel lijkt op de move en techniek dat Valve al heeft gebruikt om left for dead en Portal mee te besturen. John Carmack zegt zelf erg onder de indruk te zijn van deze techniek en denk dat het het nieuwe next gen ding is... Nu Move er feitelijk is is ineens het momentum weg?? Hebben de mannen van sixence meegewerkt aan de Move controller??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

Speel allebei de versies maar is een op grote tv, ik durf te wedden dat je flink verschil ziet. Heb RDR voor de PS3 en de xbox360 en bij alle spellen gaat m'n voorkeur uit naar de PS3 omdat ik het een fijnere console vind, maar ik vind RDR er gewoon echt wel beter uitzien op de xbox360 (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Logisch ook. RDR op 360 is 720p en op PS3 is hij 640p. Als je comparison op digital foundry ziet (eurogamer.net) dan is de PS3 echt een blurfestijn.

Wel opmerkelijk. Alle grote developers hebben de PS3 nu goed onder de knie, behalve Rockstar. Het zal wel aan hun engine liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Lizardz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:03:
[...]

... zoals het hoort eigenlijk, want de PS3 hardware is velen malen beter dan die van de Xbox360.
Misschien, maar de Xbox360 schijnt wel een betere videokaart te hebben. Van wat ik her en der gelezen heb op internet heeft de PS3 een of andere variant van de geforce 7300. Maar als je je game specifiek voor de PS3 ontwikkelt, kan je natuurlijk de Cell processor al bepaalde berekeningen op de pixels laten uitvoeren (Wat ze volgens mij iig bij Uncharted 2 doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Skire schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:04:
Logisch ook. RDR op 360 is 720p en op PS3 is hij 640p. Als je comparison op digital foundry ziet (eurogamer.net) dan is de PS3 echt een blurfestijn.

Wel opmerkelijk. Alle grote developers hebben de PS3 nu goed onder de knie, behalve Rockstar. Het zal wel aan hun engine liggen denk ik.
Ubisoft heeft het ook nog niet helemaal lekker voor elkaar op de PS3. AC2 is op de 360 ook beter. Volgens mij hebben beide devs de SPU's over het hoofd gezien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:13:
[...]

hahah ik had deze nog helemaal niet gezien. Wel (blijkbaar dus "xbot") vergelijkingsfoto's waarbij duidelijk te zien was dat de PS3 veel minder detail in de vorm van bosjes oid had... naja BS dus want dit ziet er vrijwel identiek uit, zeker als je gewoon lekker thuis op je console zit te spelen. Daarnaast zijn eigenlijk alle spellen die je online wilt gaan spelen standaard 59 euri goedkoper op de Ps3 dan op de 360. Kromme vergelijking waarschijnlijk maar toch zal je die kosten mee moeten rekenen, en liggen die kosten per game lager... Maar de kosten zijn er wel!
Uit de categorie "toveren met cijfers in uw voordeel"

Move is niet duur want in een of andere webshop is hij heel goedkoop, maar xbox live kost 60 euro per spel. Jaja. Gelukkig zeg je zelf al dat je onzin praat, maar waarom je het dan toch op schrijft is me een raadsel.

Dit is her 'probleem' van dit forum. Iedereen mag allerlei onzin vertellen over de 360, maar niemand mag erop reageren want dan loopt hij te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je graphics belangrijk vindt moet je een PC kopen, dan kan je farcry 2 op 2560*1680 draaien ofzo. Kunnen de PS3 en de 360 beiden niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:50:
Als je graphics belangrijk vindt moet je een PC kopen, dan kan je farcry 2 op 2560*1680 draaien ofzo. Kunnen de PS3 en de 360 beiden niet tegen op.
Dan zit je wel farcry 2 te spelen of een ander b-spel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
SeamusXanthus schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:22:
[...]

Ik denk dat je het zo aardig samenvat. Maar de spiegelreflex camera wint het, want die ondersteunt flash.
:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ike. schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:56:
PSN+ content voor de eerste 2 maanden:

[...]

Discount aankopen blijven van jou ook nadat je geen PSN+ meer hebt, zelfde voor de gratis dynamic themes, premium avatars en premium game elements/add-ons.

Zo te zien zullen ze nu vaker games die eerst op disc zijn uitgekomen ook in de Store te koop gaan aanbieden.
Dat is een heel tegenvallende lijst. Oude spellen die je "gratis" kan krijgen en ik had gehoopt dat de Full Game Trial spellen nieuwe spellen waren. Shatter en Savage Moon zijn meer dan een jaar oud, waarom hier nog "demo's" vanuit brengen. Dit is niet echt het geld waard... jammer. Ze moeten ook eerst ook maar eens hun shop helemaal veranderen, het is nu erg onoverzichtelijk... Maar misschien ben ik gewoon de shop van de Xbox360 te veel gewend.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:53:
[...]

Dan zit je wel farcry 2 te spelen of een ander b-spel.
Ha, ik dacht precies hetzelfde!

Ik zit er niet zo mee. Het is wel spijtig dat de 360 versies vaak beter runnen of 'mooier' zijn, maar zonder mierenneuken ziet het er vrijwel hetzelfde uit. Besides, als je maar 1 console hebt maakt het toch geen fuck uit.

Even een ander vraagje, heeft iemand ervaring met dat inruilen bij Gamemania? Je kan daar 2 games inruilen voor een game? ( Uncharted 2, Ratchet and Clank, WWE 2010 en Dirt 2 ). Klinkt best interessant want ik heb er een stuk of 9 die ik weg wil doen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:20:
[...]

Even een ander vraagje, heeft iemand ervaring met dat inruilen bij Gamemania? Je kan daar 2 games inruilen voor een game? ( Uncharted 2, Ratchet and Clank, WWE 2010 en Dirt 2 ). Klinkt best interessant want ik heb er een stuk of 9 die ik weg wil doen. ^^
Je kan alle spellen inleveren. Lees op hun site de voorwaarden even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:02:
Misschien, maar de Xbox360 schijnt wel een betere videokaart te hebben. Van wat ik her en der gelezen heb op internet heeft de PS3 een of andere variant van de geforce 7300.
idd de Ps3 is kqua spec echt niet vele malen beter dan de 360. Uiteindelijk waarschijnlijk zeer vergelijkbaar. De 360 heeft een meer open architectuur en de PS3 is door de Cell een doolhof van trail and error voor devs. Heb je echter de cell beteugeld dan krijg je wonderschone games als Uncharted en killzone 2. Ubisoft en Rockstar hebben hun engines duidelijk nog niet geoptimaliseerd voor de Cell en de SPU's. Toch heb ik en vele andere erg genoten van assasins creed 2 op de Ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ike. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:22:
[...]

(Gamemania)
Lol, zit even op hun website te kijken, en heb direct gezien dat ik daar nooit wat zal kopen. Sale: van 60 voor 50 euro...
Used games: MW2 voor 50 euro!!

Ik haal mn spellen nieuw (op releasedag) al voor minder, laat staan wat ze kosten na enkele maanden. Er zijn, behalve een enkel spel dat ik in de eerste 2 weken na de release gekocht heb, geen spellen in mijn collectie die me meer dan 30 euro gekost hebben...
Ik verbaas me er steeds weer over hoe die gasten kunnen blijven bestaan..

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
TheKillingBean schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:18:
[...]

Dat is een heel tegenvallende lijst. Oude spellen die je "gratis" kan krijgen en ik had gehoopt dat de Full Game Trial spellen nieuwe spellen waren. Shatter en Savage Moon zijn meer dan een jaar oud, waarom hier nog "demo's" vanuit brengen. Dit is niet echt het geld waard... jammer. Ze moeten ook eerst ook maar eens hun shop helemaal veranderen, het is nu erg onoverzichtelijk... Maar misschien ben ik gewoon de shop van de Xbox360 te veel gewend.
Ik vind het ook niet de moeite op deze manier. De goede spellen heb ik al, en de matige/redelijke spellen, demo's en themes zijn me 0 euro waard. Nu zou ik moeten gokken of ik het geld eruit haal. Probleem blijft dat er nog geen reden is om het te kopen, behalve mogelijk geldelijk gewin in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:22:
[...]

Dat had ik ook al gedaan inderdaad, want daar zag ik ook de folder. Ik hoopte alleen dat iemand er ervaring mee had. Hoe de fuck moet ik weten of een game een used waarde heeft boven de 15€. Was ook al een keer dat winkeltje ingebanjerd en had gevraagd voor een lijst, maar die eikel achter de balie wilde het maar niet geven en zei dat ik maar ''met me games moest komen''. Oh well, vanavond even langs met een plastic tasje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:44:
[...]

Dat had ik ook al gedaan inderdaad, want daar zag ik ook de folder. Ik hoopte alleen dat iemand er ervaring mee had. Hoe de fuck moet ik weten of een game een used waarde heeft boven de 15€. Was ook al een keer dat winkeltje ingebanjerd en had gevraagd voor een lijst, maar die eikel achter de balie wilde het maar niet geven en zei dat ik maar ''met me games moest komen''. Oh well, vanavond even langs met een plastic tasje. :P
Ik heb al een aantal keer gebruik gemaakt van die actie en nog nooit gehoord van die €15 regel. Ik weet zeker dat ik spellen heb ingeleverd die minder waard waren. Misschien een nieuwe regel of hier in Roosendaal letten ze daar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:50:
[...]

Ik heb al een aantal keer gebruik gemaakt van die actie en nog nooit gehoord van die €15 regel. Ik weet zeker dat ik spellen heb ingeleverd die minder waard waren. Misschien een nieuwe regel of hier in Roosendaal letten ze daar niet op.
Mja, het ligt eraan of je een snugger ventje achter de balie hebt of niet denk ik. Ik hoop zelf van niet natuurlijk, haha. Naja, ik zal eens zien wat ik er uit kan slaan. Ik wil vooral Uncharted 2 eens proberen. Ben nu op het moment aan het sparen van een HD TV ( begin volgende maand hopelijk ) dus heb het geld niet over voor de games. Dan is dit een mooie actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
ik ga een slim halen en mijn "oude" phat verkopen, de goedkoopste (260) zie ik bij wehlamp maar dan weet je niet welke versie je krijgt, het liefste heb ik natuurlijk de nieuwste. Weet iemand welke versie je daar krijgt? Dat staat er niet bij. Of zijn er nog andere mooie aanbiedingen?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Het viel mij op dat de PS3 eigenlijk altijd een lagere resolutie (720p) kiest als ik een game (bijvoorbeeld Dragon Age) opstart, terwijl een hogere resolutie (1080p) wel beschikbaar is. Waarom is dat? Ik had een bluray (Curse of Golden Flower) die ik (door alle andere resoluties uit te zetten) uiteindelijk op 1080i kreeg. Op de bluray case staat niets over 1080i of 1080p, maar wel dat hij 'Full HD 1080' zou zijn. Ben ik nu genept met deze bluray of zijn alle bluray's maximaal 1080i?

Grtz,

DiLupo

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwa games komt dat vaak omdat bijna allen games native 720 P zijn en upscaled 1080P kunnen. Er zijn maar enkele native 1080P games op de PS3 ( nog minder op de 360 ) waaronder enkele vage sports games en vooral PSN titles. Volgens mij is dat hetzelfde met films, upscaled, maar daar ben ik niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:45:
Kwa games komt dat vaak omdat bijna allen games native 720 P zijn en upscaled 1080P kunnen. Er zijn maar enkele native 1080P games op de PS3 ( nog minder op de 360 ) waaronder enkele vage sports games en vooral PSN titles. Volgens mij is dat hetzelfde met films, upscaled, maar daar ben ik niet zeker van.
Een upscaled 720p beeld wordt een 1080i beeld.
Zodra iets 1080p is, is het native FullHD.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:48:
[...]

Een upscaled 720p beeld wordt een 1080i beeld.
Zodra iets 1080p is, is het native FullHD.
Je kan de 1080P instellen op je TV, dan betekent het nog niet dat de game native 1080P is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:01:
[...]
Je kan de 1080P instellen op je TV, dan betekent het nog niet dat de game native 1080P is..
Klopt, maar dat zeg ik toch ook niet? Wat ik aangeef, is dat als je een 720p beeld upscaled, het een 1080i beeld wordt, en nooit een 1080p beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Klopt, maar dat zeg ik toch ook niet? Wat ik aangeef, is dat als je een 720p beeld upscaled, het een 1080i beeld wordt, en nooit een 1080p beeld.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry. =)

Zijn er meer mensen die uitkijken naar Infamous 2 en die vooral blij zijn dat ze een andere stem acteur hebben genomen? Ik vond cole's stem vreselijk in de eerste. Stomme Christian Bale Batman/elke andere film (met Bale) na batman begins, stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:50:
[...]Uit de categorie "toveren met cijfers in uw voordeel"

Move is niet duur want in een of andere webshop is hij heel goedkoop, maar xbox live kost 60 euro per spel. Jaja. Gelukkig zeg je zelf al dat je onzin praat, maar waarom je het dan toch op schrijft is me een raadsel.
Je hebt het gewoon verkeerd begrepen. :)
Hij heeft het erover dat elk online spel op de PS3 goedkoper is, omdat je niet hoeft te betalen voor het online gebeuren zoals bij de 360.
Dit is her 'probleem' van dit forum. Iedereen mag allerlei onzin vertellen over de 360, maar niemand mag erop reageren want dan loopt hij te trollen.
De manier waarop er gereageerd wordt heeft er ook mee te maken.
Een aantal personen posten hier uitsluitend negatief nieuws en/of reageren alleen als de 360 genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:50

blitzkrieg

Whoop Whoop!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:04:
[...]

:?

Hoezo zou 720P, wat progressive is, na het upscalen ineens 1080i worden, wat interlaced is.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

blitzkrieg schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Hoezo zou 720P, wat progressive is, na het upscalen ineens 1080i worden, wat interlaced is.
Correct me if i'm wrong, maar om de stap van 720 naar 1080 te overbruggen, moeten er 360 beeldlijnen bijgetoverd worden -> toename in bandbreedte. Interlacing compenseert deze toename.
Daarnaast: een 720p beeld kan nooit een 1080p beeld worden, er missen daarvoor simpelweg beeldlijnen. Die lijnen kunnen door het upscalen geproduceerd worden, maar zijn er van origine nooit geweest, zodat de kwaliteit nooit gelijk zal zijn aan een 1080p geschoten beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
Nou heb ik nog niet zoveel ervaring met de PS3 (heb hem net 2 weken), maar als ik m'n 360 een spel stop dan schakelt m'n 360 naar de best haalbare resolutie (ongeacht of dit de Native instelling is). De PS3 schakelt (tot nu toe) altijd naar 720p (ondanks dat er 1080i op de case van de game staat). Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien? Ik wil gewoon de best haalbare instelling, ik heb niet voor niets een full HD televisie aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DiLupo schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:31:
Nou heb ik nog niet zoveel ervaring met de PS3 (heb hem net 2 weken), maar als ik m'n 360 een spel stop dan schakelt m'n 360 naar de best haalbare resolutie (ongeacht of dit de Native instelling is). De PS3 schakelt (tot nu toe) altijd naar 720p (ondanks dat er 1080i op de case van de game staat). Is er een instelling die ik over het hoofd heb gezien? Ik wil gewoon de best haalbare instelling, ik heb niet voor niets een full HD televisie aangeschaft...
Er is een optie waarbij je kan selecteren welke resoluties je PS3 mag gebruiken.

Settings > Display Settings > Video Output Settings

http://manuals.playstatio...settings/videooutput.html

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 24-06-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het lijstje met de native 1080P games: http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/

Verder heb ik niet meer verstand van instellingen van televisies etc. Moet er zelf nog één aanschaffen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:50

blitzkrieg

Whoop Whoop!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Correct me if i'm wrong, maar om de stap van 720 naar 1080 te overbruggen, moeten er 360 beeldlijnen bijgetoverd worden -> toename in bandbreedte. Interlacing compenseert deze toename.
Dat zou gek zijn, volgens jou redenering zou er dus niet genoeg bandbreedte zijn voor 1080P.
Daarnaast: een 720p beeld kan nooit een 1080p beeld worden, er missen daarvoor simpelweg beeldlijnen. Die lijnen kunnen door het upscalen geproduceerd worden, maar zijn er van origine nooit geweest, zodat de kwaliteit nooit gelijk zal zijn aan een 1080p geschoten beeld.
Dat snap ik, en dat is ook logisch, er worden gewoon pixels bijberekend, het ligt aan je tv of je dit liever door je tv of je PS3 laat doen, maar net welke er beter in is.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
Ike. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:33:
[...]

Er is een optie waarbij je kan selecteren welke resoluties je PS3 mag gebruiken.

Settings > Display Settings > Video Output Settings

http://manuals.playstatio...settings/videooutput.html
Ik heb hier 720p, 1080i en 1080p allemaal aangevinkt staan. Toch gaat de PS3 telkens automatisch naar 720p tenzij ik 720p en 1080i uitvink. Als ik dit doe, dan willen sommige games echter in standaard (niet HD) afspelen... Bijvoorbeeld Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

feit is dat 720p bij snelle beelden een mooier beeld geeft dan 1080i. Laat de PS3 daarom lekker de 720p beelden naar je tv verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Dezelfde redenatie zou dan ook moeten opgaan voor upscaling van 720p naar 1080i, nl; 720p heeft 1280 pixels per beeldlijn en 1080i 1920. Die moeten dus ook ergens vandaan getoverd worden, netzoals de beeldlijnen bij upscalen van 720p naar 1080p.

In praktijk zijn het upscaling algoritmen die hiervoor zorgdragen en het enige verschil tussen 1080i en 1080p is dat er een grotere framebuffer (video geheugen) voor 1080p nodig is.

Of bandbreedte een argument is, hangt grotendeels af van de gebruikte hardware architectuur. Ik zou mij kunnen voorstellen dat als in de ps3 het upscalen door de cell word uitgevoerd, het prettiger is als je zo min mogelijk data hoeft te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
DiLupo schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:40:
Het viel mij op dat de PS3 eigenlijk altijd een lagere resolutie (720p) kiest als ik een game (bijvoorbeeld Dragon Age) opstart, terwijl een hogere resolutie (1080p) wel beschikbaar is. Waarom is dat? Ik had een bluray (Curse of Golden Flower) die ik (door alle andere resoluties uit te zetten) uiteindelijk op 1080i kreeg. Op de bluray case staat niets over 1080i of 1080p, maar wel dat hij 'Full HD 1080' zou zijn. Ben ik nu genept met deze bluray of zijn alle bluray's maximaal 1080i?

Grtz,

DiLupo
Als je de Nederlandse editie van deze film hebt, ben je inderdaad "genept". Zie bijvoorbeeld deze recensie:
Deze BD-uitgave heeft op zich een goede beeldkwaliteit, maar de aanpassing van het beeldformaat en het gebruik van een 1080i resolutie zorgen voor een onvoldoende.
De Blu-ray Disc uitgave heeft niet het correcte beeldformaat. De bioscooprelease en de eerder verschenen DVD hadden een 2.35:1 beeldformaat. Op deze schijf is het beeld bijgesneden tot 1.78:1, dat op een breedbeeld weergever beeldvullend wordt weergegeven. Dit betekent dat er links en rechts beeld mist en boven en onder meer beeldinformatie te zien is. De reden van deze verandering van het beeldformaat is onbekend, aangezien de eerder verschenen DVD wel de juiste ratio heeft. Ook de buitenlandse uitgaven op Blu-ray Disc laten de juiste beeldverhouding zien.
Jammer genoeg wordt er nogal wat aangerommeld met Blu-ray, vooral door Nederlandse uitgevers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
MartijnS72 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:22:
[...]

Als je de Nederlandse editie van deze film hebt, ben je inderdaad "genept". Zie bijvoorbeeld deze recensie:

[...]

[...]

Jammer genoeg wordt er nogal wat aangerommeld met Blu-ray, vooral door Nederlandse uitgevers...
Inderdaad, ik heb de NL versie. Nou, effe beter kijken bij de volgende Blu-ray die ik aanschaf. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gister Wolfenstein 3D gekocht, de goude oude, mooie game om te oefenen met het spelen van "3d" games op de playstation. Wat een jeugd sentiment joh. Verder ook Worms & Mortal Kombat II gekocht. Kreeg tranen in mn ogen, leuk om lekker vanuit de bank te spelen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:50:
Uit de categorie "toveren met cijfers in uw voordeel"

Zoals je wellicht niet gelezen hebt heb ik de prijs van 59 euro voor het move pakket gewoon van de sony site hoor! In eerste instantie vond ik een prijs van 65 euro op een goedkope site maar dat was voor de VS versie die dus omgerekend duurder is. 59 euro is een prijs door Sony zelf afgegeven.

En al vind je ergens een live kaart voor 38 euri dannog zijn je 360 spellen feitelijk duurder doordat je extra moet betalen voor alle functies. Onzin is het zeker niet! Alleen de extra prijs per game hangt eigenlijk af van de hoeveelheid games die je online speelt of bezit. Speel je namelijk enkel bijvoorbeeld modern warfare 2 dan heeft die game je dus 2 x 59 euro gekost op je 360... of in het gunstigste geval 59 euro + 38 euri = 97 euro... En dan mag je het een jaar spelen, volgend jaar weer verlengen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:34:
Dit is het lijstje met de native 1080P games: http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/

Verder heb ik niet meer verstand van instellingen van televisies etc. Moet er zelf nog één aanschaffen. =)
Bedankt voor deze lijst! ;)

Wel erg dat er zo weinig zijn, laat zien dat de videokaart van de PS3 het eigenlijk niet aankan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Chung schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:36:
[...]

Bedankt voor deze lijst! ;)

Wel erg dat er zo weinig zijn, laat zien dat de videokaart van de PS3 het eigenlijk niet aankan... :X
Het zal meer zo zijn dat er meer 720P TV's in de huiskamers zijn dan 1080P denk ik zo, waardoor er eigenlijk geen reden is om een game in 1080P uit te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:42:
[...]

Het zal meer zo zijn dat er meer 720P TV's in de huiskamers zijn dan 1080P denk ik zo, waardoor er eigenlijk geen reden is om een game in 1080P uit te brengen?
Het is eerder zo dat elke stap omhoog (SD/HD-ready/Full HD) je niet dubbel zoveel kracht nodig hebt, maar plat gezegd viervoudig (dubbel zo hoog, dubbel zo breed, oppervlakte x4 dus) Aangezien HD-ready al een flinke stap omhoog is voor de consument en technisch gezien is er geen grote noodzaak om games al meteen in Full-HD te maken. Ze maken liever een mooie 720p game (rekenkracht over) als een iets minder mooie 1080p game (minder kracht 'over' hebben voor vanalles).

Simpel gezegd is het dus nog eigenlijk iets te pittig om elk modern spel in 1080p op de ps3 of Xbox 360 uit te brengen zonder concessies. Zeker zolang er nog de keuze is om in 720p te werken.

Bij heruitgaves, remakes, puzzlegames of 'gewoon' wat grafisch minder veeleisende games word er echter dus wel vaak voor Full-HD gekozen.

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 24-06-2010 16:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
@lange tijd terug
Bedankt voor de reacties :D T wordt waarschijnlijk een spiegelreflexcamera.
En de reden dat ik daarvoor het verschill tussen een xbox en ps3 wilde weten, is omdat je anders fanboy reacties krijgt met PS3 ownt hard etc...

@hierboven, de meeste mensen hebben gewoon een 1080p staan thuis, alleen een enkeling een HD ready maar dat zijn van die personen die kopen een TV van 3000,- alleen omdat hij mooi is en verder niks kan (Alles natuurlijk bij wijze van spreken, voor 3000,-heb je wel een mooi TV-tje schat ik :P )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 19:47
Cornelisjuh schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:16:

@hierboven, de meeste mensen hebben gewoon een 1080p staan thuis, alleen een enkeling een HD ready maar dat zijn van die personen die kopen een TV van 3000,- alleen omdat hij mooi is en vartder niks kan (Alles natuurlijk bij wijze van spreken, voor 3000,-heb je wel een mooi TV-tje schat ik :P )
Er zijn ook nog genoeg mensen die een HD-ready hebben omdat ze er gewoon snel bij waren toen de eerste HD-ready TV's uitkwamen. :)

Dat is namelijk nog niet eens zo gek lang geleden. Daarnaast zie ik het verschil tussen 720p en 1080p nou niet direct terug op mijn 32" scherm. Maar dat kan ook aan mij liggen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
:/ je aanname over hd ready televisies slaat werkelijk nergens op.
De meeste hebben de tv al wat langer dan 1 jaar, toen was 720p gewoonweg veel goedkoper.
Bovendien is er dusdanig weinig native 1080P content, dat het nu zelfs nog weinig zinvol is.

Je vraag over een spiegelreflex camera of een ps3, vind ik ook allesbehalve logisch.
Die afweging dien je altijd zelf te maken.
In een foto forum, kiest iedereen massaal voor de spiegelreflex en op een gaming forum de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:24:
[...]
Er zijn ook nog genoeg mensen die een HD-ready hebben omdat ze er gewoon snel bij waren toen de eerste HD-ready TV's uitkwamen. :)

Dat is namelijk nog niet eens zo gek lang geleden. Daarnaast zie ik het verschil tussen 720p en 1080p nou niet direct terug op mijn 32" scherm. Maar dat kan ook aan mij liggen.
op een 32" is het verschil tussen 720p en 1080p ook zo goed als niet te zien, daar is de TV te klein voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Je zit ook nog eens met de afstand naar de tv toe.

Zie deze chart voor de afstanden:
http://comcal.wboc.com/img/resvsdist.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nog even om terug te komen op het verhaal dat veel ontwikkelaars nu de PS3 als lead platform gebruiken, waar het eerst de Xbox360 was. Ook ubisoft heeft nu aangegeven de PS3 als lead platform te gebruiken:
Ubisoft zal dit najaar en begin volgend jaar met een aantal grote titels gaan komen. Deze titels zullen op de PlayStation 3 gaan verschijnen, alsook op de andere platformen en waar vroeger de Xbox 360 het hoofdplatform was is dat bij Ubisoft helemaal veranderd. Opvallend was bij de Ubisoft booth dat Assassin's Creed: Brotherhood, Driver: San Francisco en Ghost Recon: Future Soldier alledrie met een PlayStation 3 gedemonstreerd werden.

NG vroeg na waarom dat het geval was en Ubisoft gaf aan dat alle drie de games de PlayStation 3 als hoofdplatform hebben bij de ontwikkeling. Sterker nog, de Ubisoft medewerker die uitleg gaf die zei dat het gek zou zijn als Ubisoft het andersom zou doen. Dat zegt nogal wat, want eerder werd altijd geclaimd dat de Xbox 360 de betere platform was als hoofdplatform, maar dat begint dus om te draaien.

Overigens is Ubisoft niet de enige, want wie de EA persconferentie gezien heeft, die zal opgevallen zijn dat het merendeel van de games met een PlayStation 3 controller gespeeld werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Sinned123 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:25:
:/ je aanname over hd ready televisies slaat werkelijk nergens op.
De meeste hebben de tv al wat langer dan 1 jaar, toen was 720p gewoonweg veel goedkoper.
Bovendien is er dusdanig weinig native 1080P content, dat het nu zelfs nog weinig zinvol is.

Je vraag over een spiegelreflex camera of een ps3, vind ik ook allesbehalve logisch.
Die afweging dien je altijd zelf te maken.
In een foto forum, kiest iedereen massaal voor de spiegelreflex en op een gaming forum de ps3.
Sure, kan natuurlijk ook die zin weghalen, en dan blijft er "Ik twijfel of ik een PS3 zal kopen" over... Als dat naar je zin is. Ging mij natuurlijk niet om de ene kiezen of de ander, maar meer want nou een beetje de voordelen ervan zijn. Wordt je niet geblamed dat er te weinig informatie staat, verzinnen ze wel weer iets anders |:(

OT
Zijn er nu eigenlijk veel bekende spellen die de PS3 volledig benutten qua resolutie ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:54
Ik snap ook niet dat de ontwikkelaars niet eerder naar de ps3 als hoofdplatform zijn gegaan. De ps3 is ieg nog niet gehacked en als je daar betere/mooiere games voor uitbrengt is de kans ook groter dat men de ps3 versie wil hebben en je dus er ook geld aan verdient. Ik ken echt zat mensen die een xbox 360 hebben en het merendeel van de games gewoon download en op dvd brand. De xbox is misschien makkelijker om voor te ontwikkelen als platform, maar we zijn onder tussen al wel bijna 4 jaar verder en dan nog hebben ze de ps3 niet onder de knie. Ik vind de verschillen van bv red dead redemption echt wel zeer duidelijk en op de ps3 en veel minder mooi. Je mist daar gewoon de scherpte, diepte en veel missend groen(gras etc) detail om de fps maar op acceptabel niveau te houden.

Ik vroeg me trouwens af of sony misschien nog met iets zal komen om de wind uit de zeilen te halen van microsoft wanneer die de xbox slim gaat launchen volgende maand. Price cut of misschien grotere hd in de goedkope versie, want de xbox heeft dan al standaard 250GB.
Ik zit er aan te denken om een ps3 te kopen voor de blu-ray speler omdat ik een 3d hdtv plasma besteld heb. Kan ik ook mee wat games mee pikken die ik op de pc niet kan krijgen. Zit alleen ff te kijken of ze nog met een actie oid gaan komen deze zomer. Vind de move ook wel interessant, zoals met de game sorcery van de E3, maar dat wordt weer september en ik wil er eigenlijk wel tijdens de zomervakantie van genieten. Dus als er nog mooie bundels ofzo aankomen, laat het ff weten!
Ben verder ook benieuwd wanneer ze de 3d blu-ray update gaan releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Als je daarmee 1080p bedoelt, je hoeft niet te verwachten dat tripple-A titels daar op draaien. De PS3 is daar simpelweg niet krachtig genoeg voor. Zelfde zie je bij de XBox360. Maar dat is iets hierboven al eens uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rutger mulder: Als ze met een price cut aankomen dan zal het bekend worden gemaakt op de Gamescom in duitsland (18-22 augustus). Ik verw8 zelf dat ze de ps3 gaan verlagen naar €199,99, dan is het echt AAN tegenover de concurrentie. De gat ligt nu op 4,5 miljoen tussen xbox, en het wordt steeds kleiner. Gooi een prijsverlaging en het zorgt weer voor een enorme boost aan hardware sales. Daarnaast GT5 doet ook wonderen ;)

EA en Ubisoft nemen de ps3 als hoofdplatform voortaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het jammer dat de meeste content in de US Store goedkoper is.
Op het PSN+ jaarabonnement betalen de eurolanden gewoon €10 meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind GT5 in november wel een sterke zet van Sony. Op die manier kunnen ze MS en Kinect toch mooi aftroeven en ik denk dat een GT5 bundel het erg goed gaat doen met de kerst :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:57:
@rutger mulder: Als ze met een price cut aankomen dan zal het bekend worden gemaakt op de Gamescom in duitsland (18-22 augustus). Ik verw8 zelf dat ze de ps3 gaan verlagen naar €199,99, dan is het echt AAN tegenover de concurrentie. De gat ligt nu op 4,5 miljoen tussen xbox, en het wordt steeds kleiner. Gooi een prijsverlaging en het zorgt weer voor een enorme boost aan hardware sales. Daarnaast GT5 doet ook wonderen ;)

EA en Ubisoft nemen de ps3 als hoofdplatform voortaan!
Hoeveel gebande en rod's zitten er bij die 4,5mil?
Aangezien er tegenwoordig meer ps3 games worden verkocht dan 360 games.
200euro lijkt me erg sterk, eerder naar de 250 als ze al verlagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 24-06-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:28
Euh... waarom lees ik hierboven meerdere malen dat 1080p eigenlijk te veel voor de PS3 is, als bekend is dat GT5 in 1080p draait? Kan nou niet zeggen dat dat commodore 64 kwaliteit wordt... zou het dan toch aan de programmeurs liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Exirion

Gadgetfetisjist

SToRM666 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:07:
Ik vind GT5 in november wel een sterke zet van Sony. Op die manier kunnen ze MS en Kinect toch mooi aftroeven en ik denk dat een GT5 bundel het erg goed gaat doen met de kerst :)
Dat zeiden we vorig jaar ook toen GT5 voor de feestdagen uit zou komen :O

Eerst zien en dan geloven met GT5 want we wachten er al zeker 3 jaar op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ike. schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:23:
Vind het jammer dat de meeste content in de US Store goedkoper is.
Op het PSN+ jaarabonnement betalen de eurolanden gewoon €10 meer!
Hier in Europa worden we toch altijd genaa*d met de prijzen tov van de Dollar. Bijna alles word 1 op 1 omgezet naar euro's en soms kost het inderdaad zelfs meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:25:
[...]
Dat zeiden we vorig jaar ook toen GT5 voor de feestdagen uit zou komen :O

Eerst zien en dan geloven met GT5 want we wachten er al zeker 3 jaar op.
Sony noch Polyphony Digital hebben vorig jaar een releasedatum gegeven.
Dit jaar wel en als het officieel is dan zal deze ook uitkomen.
Je moet niet alles wat je leest op het internet zien als feit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
WaterFire schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:24:
Euh... waarom lees ik hierboven meerdere malen dat 1080p eigenlijk te veel voor de PS3 is, als bekend is dat GT5 in 1080p draait? Kan nou niet zeggen dat dat commodore 64 kwaliteit wordt... zou het dan toch aan de programmeurs liggen?
Autorace games zijn altijd in verhouding mooier geweest. Je hebt een gecontroleerde, vrij kale omgeving, en de modellen (de auto's) bewegen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:25:
Sony noch Polyphony Digital hebben vorig jaar een releasedatum gegeven.
GT5 is officieel 1 keer uitgesteld. de game zou 31 maart in japan uitkomen dit jaar maar die release is gecancelled. Nu is 2 november genoemd en die gaat echt wel gehaald worden. Iedereen die roept dat GT5 tig keer is uitgesteel mag wel eens met wat bronnen komen want het is gewoon niet waar. mensen hebben altijd de neiging om releasedata die op allereli internetsites staan aan te nemen als waarheid. daarbij gaan diezelfde intrnet shops ook nog eens vrolijk beweren dat ze datum van Sony zelf hebben gekregen... is gewoon niet waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:44:
[...]

Ik had ook het plan om ff wat games in te leveren en SSF4 te halen. Dus ik kom langs met PES2008,PES2009 en SF4. Zou ik daar 13,50 in totaal voor krijgen in cash of een waardebon van 17,50. Dat vond ik toch een beetje te gek.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:32:

Ben verder ook benieuwd wanneer ze de 3d blu-ray update gaan releasen.
Die is er toch al? Zoiets las ik laatst in de nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
SToRM666 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:07:
Want kopers van GT5 zijn ook geinteresseerd in Kinect :?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
steefje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Want kopers van GT5 zijn ook geinteresseerd in Kinect :?
Misschien de mensen die meerdere consoles hebben? ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger Mulder schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:32:
Ik snap ook niet dat de ontwikkelaars niet eerder naar de ps3 als hoofdplatform zijn gegaan. De ps3 is ieg nog niet gehacked en als je daar betere/mooiere games voor uitbrengt is de kans ook groter dat men de ps3 versie wil hebben en je dus er ook geld aan verdient. Ik ken echt zat mensen die een xbox 360 hebben en het merendeel van de games gewoon download en op dvd brand. De xbox is misschien makkelijker om voor te ontwikkelen als platform, maar we zijn onder tussen al wel bijna 4 jaar verder en dan nog hebben ze de ps3 niet onder de knie. Ik vind de verschillen van bv red dead redemption echt wel zeer duidelijk en op de ps3 en veel minder mooi. Je mist daar gewoon de scherpte, diepte en veel missend groen(gras etc) detail om de fps maar op acceptabel niveau te houden.
Ik denk dat dat echt aan de kosten ligt. je maakt "relatief" een gemakkelijke game met veel grafische poespas op de 360 en port deze met enig detailverlies naar de PS3. Zoals blijkt verkopen de PS3 versies niet persé slechter dan hun "superieure" 360 tegenhangers, kijk naar Assasins Creed 2. Maar idd is het emotioneel moeilijk te verklaren dat deze weg altijd bewandeld is daar de 360 behoorlijk wat verkopen mist door illegale praktijken.
Ik vroeg me trouwens af of sony misschien nog met iets zal komen om de wind uit de zeilen te halen van microsoft wanneer die de xbox slim gaat launchen volgende maand. Price cut of misschien grotere hd in de goedkope versie, want de xbox heeft dan al standaard 250GB.
Misschien is dat wel helemaal niet nodig? De new 360 zal zeker een verkoophit worden de eerste maanden maar of die verkopen ook lang aanhouden zoals de Ps3 slim dat doet is maar de vraag. Je ziet nu toch wel wereldwijd (in mindere mate in de VS) dat de aandacht toch aan het verschuiven is van 360 naar PS3. De Ps3 zet keer na keer grote excusieve titels neer met de grootste klapper GT5 nog in aantocht. De stroom JRPG's komt nu ook op stoom voor de Ps3 en de multiplatformers lijken een voordeel te gaan krijgen op de Ps3. Kinect is door 80 pct van de pers ver onder de Move gezet qua (coolness factor) en daarnaast zal de "lage" prijs van Move en toekomstige games de Ps3 weer een extra push geven. De PS3 verkoopt sinds de launch van de slim vorig jaar chronisch ca 30.000-40.000 stuks meer per week wereldwijd (VGCHARTS :X ). Vooral in de EU delft MS reeds sinds begin 2009 het onderspit. Dacht dat de 360 6-7 miljoen stuks voor ligt in de VS maar 2,5 miljoen achter in de EU en japan, dat gat word steeds groter. De Ps3 spreekt mensen meer aan dat xbox inmiddels en dat komt mede door de lange-termijn beslissing dat Blu-Ray heet. Een beslissing die niemand snapte en iedereen als achterlijk beschouwde maar nu 3 jaar later een schot in de roos blijkt te zijn. de geschiedenis van de PS2 herhaald zich met de PS3 maar nu heeft MS de zaken wél voor elkaar en is de strijd nog niet besloten.

De 360 heeft toch helemaal niet "standaard" 250 gig? Alleen de super elite en de new xbox hebben 250 gig en de andere arcade en normale elete hebben resp. geen Hdd of 120 gig? PS3 levert 1 model met 250 gig en een standaard model met 120 gig... Maar wel met verder dezelfde specs, dus beide WIFI en Blu-Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Wel weer lang genoeg gebabbeld over zaken die niet direct in dit topic thuishoren. Tijd om het weer over de PS3 te hebben. Elke keer blijft zo'n discussie maar voortduren en elke keer wordt de toon er niet beter op.

Discussies over en vergelijkingen van de verschillende platformen kunnen heel interessant zijn, maar dit topic is daar niet voor bedoeld.

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 25-06-2010 11:36 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
WaterFire schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:24:
Euh... waarom lees ik hierboven meerdere malen dat 1080p eigenlijk te veel voor de PS3 is, als bekend is dat GT5 in 1080p draait?
GT5 draait niet op 1920x1080 maar iets van 1440x1080 of zo en wordt daarna gewoon ook geupscaled.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Svennie schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:09:
ik ga een slim halen en mijn "oude" phat verkopen, de goedkoopste (260) zie ik bij wehlamp maar dan weet je niet welke versie je krijgt, het liefste heb ik natuurlijk de nieuwste. Weet iemand welke versie je daar krijgt? Dat staat er niet bij. Of zijn er nog andere mooie aanbiedingen?
Check de MM folder vandaag/morgen.. €249 voor de PS3.

Cheers to all here ;-)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
swopdark schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:54:
[...]

De 360 heeft toch helemaal niet "standaard" 250 gig? Alleen de super elite en de new xbox hebben 250 gig en de andere arcade en normale elete hebben resp. geen Hdd of 120 gig? PS3 levert 1 model met 250 gig en een standaard model met 120 gig... Maar wel met verder dezelfde specs, dus beide WIFI en Blu-Ray.
De extra gigabytes bij de PS3 is wel leuk, maar ik moet zeggen dat ik het nooit gemist hebt bij de xbox. Heb een 20 gb hdd erbij en die zit eigenlijk nooit vol. Je hoeft ook geen games te instaleren op de 360. Daarnaast heeft de xbox minder functionaliteit als mediacenter dus zal je ook niet zo snel een film erop zetten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizzieJP schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Cheers to all here ;-)
*Heeft afgelopen woensdag een 120GB Slim gekocht :/ *
Tja, anders koop je nooit wat, om in te haken op die MM actie, van 9-12 kun je daar ook de logitech 700 kopen voor 55E, met die adapter kun je daar ook prima je PS3 mee bedienen.

pricewatch: Logitech Harmony Adapter for Playstation 3
Op de MM site staat hij voor 50E, maar hopelijk kan daar wel wat af voor een mooie combo (AB+adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Cheers to all here ;-)
Welke mediamarkt?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

edit:
* AllSeeyinEye heeft weekend nodig en dan maandag weer begrijpend lezen...

[ Voor 87% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-06-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
[...]

Cheers to all here ;-)
erg mooie aanbieding, is geldig morgen tussen 1200 en 1500 dus niet vandaag. Ben bang dat ik dat niet ga redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:29:
De extra gigabytes bij de PS3 is wel leuk, maar ik moet zeggen dat ik het nooit gemist hebt bij de xbox.
Nou dat geld eigenlijk ook voor je PS3. Voor alleen de games heb je helemaal niet zoveel HDD ruimte nodig. Juist de mediafuncties van je PS3 maken het erg handig om een hoeveelheid ruinmte te hebben. Overigens stream ik al mijn films en series lekker via de media server dus dat scheelt ook allemaal weer ruimte.

de Playstation Home map gebruikt wel redelijk wat van je ruimte op je HDD. Daar ga ik trouwens dit weekend weer eens een beetje rondwandelen de laatste keer dat ik er was toen had EA net een soort winkelcentrum geopend met allemaal pokertafels etc, dat was erg leuk. inmiddels zijn er weer veel meer ruimtes en minigames bijgekomen.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.