de nieuwe xbox met 250gb en ingebouwde wifi heeft als enige nadeel tegen over een ps3 :Cornelisjuh schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:08:
Ik kan niet kiezen tussen een PS3 of een Spiegelreflexcamera...
Kan iemand die zowel xbox als ps3 heeft zijn ervaring over de PS3 geven ?
En de voordelen voor de PS3
En mischien de voordelen ten opzichte van een PS2,
Ik heb mijn PS2 moeten verkopen omdat ik er bijna nooit achterzat, maar er zijn toch wel leuke spellen op de PS3 maar 300,- is natuurlijk aardig wat geld.
bluray. dat is echt het enige.
voor rest zijn ze vrijwel gelijk, zo heeft xbox mooie games en ps3 ook.
multiplatform is vaak wel xbox voordeel, maar op e3 is veel aangekondigd en bijna alles heeft wel exclusieve content voor de ps3. behalve cod black ops, die is in het voordeel van xbox.
verder moet je kijken naar de games. wil je racen is xbox momenteel goed voor forza 3 en dalijk fm4.
wil je adventure moet je uncharted 2 halen (uber game). maar zo kun je ong 24 uur door gaan.
ik heb gelukkig allebei en ben gelukkig ook erg blij met beide. en ik ga dlaijk wel de nieuwe xbox halen(zogenaamde slim versie) maar ik ga ook gewoon ps3 games halen (gt5 UITERAARD)
speel eerlijk gezegd wel meer op de 360 maar dat is omdat ik die ook al langer heb en ik de controler ook fijner vind(persoonlijke keuze uiteraard
dus ja keuze ligt bij jou. meer toekomst gericht kijken denk ik dat de ps3 met zijn bluray toch net het voordeel heeft
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!