Er is een update geweest voor 3d games, de update voor de support van 3d blu-ray films komt later. Sony heeft z'n 3d tv's ook nog niet op de markt, dus die heeft er ook geen baat bij. Ik las al wel wat geruchten dat het september of ergens eind dit jaar zou worden, maar niks officieels.Gezien de enorm dure 3d blu-ray spelers van de verschillende tv producenten koop ik liever de ps3 want daar heb je veel meer aan, maar dan moet die update wel komen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:34:
[...]
Die is er toch al? Zoiets las ik laatst in de nieuwsbrief.
PS3 250GB stond vorige week hier bij de MM voor 299,-.WizzieJP schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:27:
[...]
Check de MM folder vandaag/morgen.. €249 voor de PS3.
Cheers to all here ;-)
Ja maar het zijn weer van die happy hour dagen (zoals ik dat noem) van een bepaalde tijt tot een bepaalde tijd korting
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ja, ook een aantal games heel goedkoop. BF:BC2 voor 19 euro en CoD:MW2 voor 29 euro.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ook net bij MM (Utrecht) geweest.
Gekocht:
2010 FIFA World Cup 2010: Sout Africa: € 19,-
Darksiders: € 19,-
DJ Hero: € 29,-
Battlefield: Bad Company 2 en 2010 FIFA World Cup 2010: South Africa waren ontzettend snel uitverkocht.
Gekocht:
2010 FIFA World Cup 2010: Sout Africa: € 19,-
Darksiders: € 19,-
DJ Hero: € 29,-
Battlefield: Bad Company 2 en 2010 FIFA World Cup 2010: South Africa waren ontzettend snel uitverkocht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jammer dat ik er niet bij was met deze aanbiedingen, was het helemaal vergeten.
Ik heb mijn PS3 van gisteren.
Ik vind het aanbod van demo's maar magertjes.
Ik ben aan het twijfelen of ik Asasins Creed 2 zou kopen, maar voor een demo moet je 10€ of zo iets betalen.
Dat is wel wat veel vind ik.
Ik wil geen miskoop doen en 60 € uitgeven aan een spel dat ik niet leuk ga vinden.
Ik ben aan het twijfelen of ik Asasins Creed 2 zou kopen, maar voor een demo moet je 10€ of zo iets betalen.
Ik wil geen miskoop doen en 60 € uitgeven aan een spel dat ik niet leuk ga vinden.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
AC2 is overal 30 toch tegenwoordig?C00P schreef op zondag 27 juni 2010 @ 01:56:
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Pfff, Red Dead Redemption komt echt geen einde aan zeg. Dacht vanmiddag dat ik er bijna was en dan ontdek je weer een complete stad plus tig main en side quests.
Begin er wel beetje genoeg van te krijgen eigenlijk.
Je zal wel een uitbreiding gezien hebben, demo's zijn over algemeen gratisC00P schreef op zondag 27 juni 2010 @ 01:56:
AC2 heeft geen demo toch?McVirusS schreef op zondag 27 juni 2010 @ 03:01:
[...]
Je zal wel een uitbreiding gezien hebben, demo's zijn over algemeen gratis.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zou AC2 zeker kopen, hem em zelf sinds donderdag en heb er al menige uren op zitten. Top game!
hoho vriend ik denk dat je gewoon eventjes achterover moet leunen in de store en eens moet laten inwerken wát je nu allemaal ziet. als je beweerd een demo te hebben gevonden waarvoor je tien euro moet betalen dan moet je even iets meer tijd nemen.C00P schreef op zondag 27 juni 2010 @ 01:56:
Een demo van AC2 bestaat helemaal niet en daar zou je dan al helemaal geen 10 euro voor hoeven betalen. Dat is DLC en staat duidelijk in de omschrijving. Bij demo´s staat er zo´n klein `DEMO` icoontje achter de naam van de file.
Verder nog: link de game koop je voor 23 euro van play.com.
[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 27-06-2010 12:42 . Reden: linkje naar leuke AC2 prijs ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Hey jongens hebben jullie deze al gezien?

een charge station voor je move controller. Mooi ding, als ie niet te duur is... Doorgaan ben ik al heel blij dat alle PS3 accesoires gewoon via USB op de laden zijn ipv steeds met lege batterijen te zitten. Daarom is dit een wat overbodige optie maar het ziet er wel netjes uit!

een charge station voor je move controller. Mooi ding, als ie niet te duur is... Doorgaan ben ik al heel blij dat alle PS3 accesoires gewoon via USB op de laden zijn ipv steeds met lege batterijen te zitten. Daarom is dit een wat overbodige optie maar het ziet er wel netjes uit!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het is zo te zien een officiele van Sony, dus verwacht maar geen lage prijs.
Laatst de PS3 gekocht met Ratchet en Clank. Leek me wel aardig om eerst Tools of Destruction aan te schaffen en uit te spelen. Wanneer ik deze (tweedehands) game wil spelen, krijg ik de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is op de harde schijf. Ik heb blijkbaar 419 Mb vrije ruimte nodig voor de initiële setup. Bij de systeeminstellingen zie ik echter dat er nog 196 GB (van 232 GB) beschikbaar is. Voor de zekerheid een paar demo's verwijderd maar ook dat lost niets op.
Ik heb firmware versie 3.30.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Opgelost. Blijkbaar kijkt het spel alleen "achter de komma" hoeveel MB er vrij is. Dus wanneer er bijvoorbeeld 196,2 GB vrij is, beschouwt het spel 200 MB als 'te weinig'. Ik heb 500 MB aan willekeurige data op de PS3 geplaatst. Dan is er dus nog 195,7 GB vrij en vindt het spel 700 MB het wel voldoende. Erg vreemd allemaal maar het werkt wel...
Ik heb firmware versie 3.30.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Opgelost. Blijkbaar kijkt het spel alleen "achter de komma" hoeveel MB er vrij is. Dus wanneer er bijvoorbeeld 196,2 GB vrij is, beschouwt het spel 200 MB als 'te weinig'. Ik heb 500 MB aan willekeurige data op de PS3 geplaatst. Dan is er dus nog 195,7 GB vrij en vindt het spel 700 MB het wel voldoende. Erg vreemd allemaal maar het werkt wel...
[ Voor 23% gewijzigd door carlob op 27-06-2010 13:53 ]
Verwijderd
Heeft iemand een idee voor het volgende:
Heb een UPC box (1 scart en 1 hdmi) een oude tv (alleen 1 scart) en een ps3. Ik heb geprobeerd de ps3 en de UPB box dmv hdmi te verbinden en dan de UPC box en de tv dmv scart. Dit werkt echter niet.
Hoe sluit ik alles op elkaar aan zodat ik niet elke keer stekkers hoef te wisselen?
Heb een UPC box (1 scart en 1 hdmi) een oude tv (alleen 1 scart) en een ps3. Ik heb geprobeerd de ps3 en de UPB box dmv hdmi te verbinden en dan de UPC box en de tv dmv scart. Dit werkt echter niet.
Hoe sluit ik alles op elkaar aan zodat ik niet elke keer stekkers hoef te wisselen?
Die charge station is wel al langer bekend hoor, die stond een tijdje terug gepost samen met een pistool-case 
Maar als ik de Move koop dan wil ik die charge station er wel zeker bij hebben.
Maar als ik de Move koop dan wil ik die charge station er wel zeker bij hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 27-06-2010 14:06 ]
PSN id: NL_SToRM
Als je tv slechts 1 scart aansluiting heeft, dan heb je een scart-schakelaar nodig. Dan kan je zowel de UPC-box als de ps3 via scart aansluiten. Zoals je het nu probeert, gaat niet werken: de hdmi-aansluiting op de UPC-box is vast een uitgang die op de HDMI-in van een tv moet.Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:26:
Heeft iemand een idee voor het volgende:
Zo, even 2 games gekocht. 
MAG en Motorstorm Pacific Rift, samen voor zo'n 28 euro.
Niet slecht toch?
Kan in in ieder geval de zomer door
Wacht nog altijd op een mooi prijsje voor ModNation Racers.... Onder de 20 euro en ik haal hem...
MAG en Motorstorm Pacific Rift, samen voor zo'n 28 euro.
Niet slecht toch?
Kan in in ieder geval de zomer door
Wacht nog altijd op een mooi prijsje voor ModNation Racers.... Onder de 20 euro en ik haal hem...
Lol, je hoeft niet te spelen hoor!Ace schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:43:
Pfff, Red Dead Redemption komt echt geen einde aan zeg. Dacht vanmiddag dat ik er bijna was en dan ontdek je weer een complete stad plus tig main en side quests.
Ik ook eens de portemonee omgegooid.
Voor het vrouwtje Folklore gekocht (ze was zo van onder de indruk van de demo). bij playmefirst.nl
En bij kijkshop gisteren in A'dam met de 3 halen 2 betalen aanbieding de volgende titels gehaald (+nog eens een €15 waarde bon):
Red Faction:Guerrilla
Assasins Creed (1)
Morrowind Oblivion GOTY
Bij elkaar €40-15= 25 euro vond ik geen slechte deal
.
Ik wilde sowieso Red Faction of Just Cause 2 kopen.
Alleen Just Cause was out of stock bij de engelse winkels (waar je met paypal betalen kan dan iig). Dus dan voor RF:G gegaan, kostte maar 20 euro, en vind sowieso hier 49 euro betalen voor JC2 veel te veel.
Ik heb nog in de PStore wezen spieken en dan heb ik nog wat extra content om te spelen. Met JC2 is er alleen een extra wagentje en een wapen geloof ik.
Morrowind wilde de vrouw graag hebben, en ik vond het vroeger ook een interessante game dus geen probleem.
Assasins Creed heb ik ook als PC game maar mn PC kan hem niet helemaal lekker aan
en zagen geen andere interessante games liggen.
Nu Folklore eerder al vrijdag gespeeld, en deze zondag hele dag (helaas eigenlijk) gebruikt om Red Faction te spelen.
Folklore vond ik iig veeeeels te makkelijk. Ram alle 'pokemon' aan gort en verhaal boeid me eigenlijk helemaal niet. Weet niet waarom het zo hoog gewaardeerd is. Tis allemaal mooi maar de rest zuigt een beetje imo, Maar maakt voor mevrouw niet uit, die vond het wel interessant en ze is een enorme noob
.
RF:G heb ik inmiddels 2 zones alweer vrij gespeeld m.a.w. ook niet zo'n super uitdaging. Wat ik jammer vind zodra je een zone alle "main missies" heb gespeeld dat kun je de "belangrijke gebouwen" niet meer slopen. Beetje zonde wat die waren eigenlijk wel een uitdaging. Verder wel een beetje irritant dat hij elke keer zoveel saved, wel belangrijk natuurlijk. Maar doe het dan in de achtergrond tijdens het showen van de stats van de missie o.i.d. en niet ervoor/na.
Gelukkig boeid het spel me wel, speelt lekker vloeiend, lekkere aiming en natuurlijk alles slopen.. Heerlijk
.
Ben nog geneens begonnen aan deMultiplayer dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Reden dat ik niet voor RF:Armegaddon ga is omdat het onder de grond is. Ik vind het lekker spelen met veel vrijheid, maar als je me onder de grond stopt ontneem je me dat gevoel en vind ik er niks meer aan.
Volgende games dat ik waarschijnlijk ga kopen word een race game en nog wellicht borderlands, maar dan wil ik er eerst een beter idee van krijgen, want ik lees erover dat het soms nogal leeg aan voelt.
Voor het vrouwtje Folklore gekocht (ze was zo van onder de indruk van de demo). bij playmefirst.nl
En bij kijkshop gisteren in A'dam met de 3 halen 2 betalen aanbieding de volgende titels gehaald (+nog eens een €15 waarde bon):
Red Faction:Guerrilla
Assasins Creed (1)
Morrowind Oblivion GOTY
Bij elkaar €40-15= 25 euro vond ik geen slechte deal
Ik wilde sowieso Red Faction of Just Cause 2 kopen.
Alleen Just Cause was out of stock bij de engelse winkels (waar je met paypal betalen kan dan iig). Dus dan voor RF:G gegaan, kostte maar 20 euro, en vind sowieso hier 49 euro betalen voor JC2 veel te veel.
Ik heb nog in de PStore wezen spieken en dan heb ik nog wat extra content om te spelen. Met JC2 is er alleen een extra wagentje en een wapen geloof ik.
Morrowind wilde de vrouw graag hebben, en ik vond het vroeger ook een interessante game dus geen probleem.
Assasins Creed heb ik ook als PC game maar mn PC kan hem niet helemaal lekker aan
Nu Folklore eerder al vrijdag gespeeld, en deze zondag hele dag (helaas eigenlijk) gebruikt om Red Faction te spelen.
Folklore vond ik iig veeeeels te makkelijk. Ram alle 'pokemon' aan gort en verhaal boeid me eigenlijk helemaal niet. Weet niet waarom het zo hoog gewaardeerd is. Tis allemaal mooi maar de rest zuigt een beetje imo, Maar maakt voor mevrouw niet uit, die vond het wel interessant en ze is een enorme noob
RF:G heb ik inmiddels 2 zones alweer vrij gespeeld m.a.w. ook niet zo'n super uitdaging. Wat ik jammer vind zodra je een zone alle "main missies" heb gespeeld dat kun je de "belangrijke gebouwen" niet meer slopen. Beetje zonde wat die waren eigenlijk wel een uitdaging. Verder wel een beetje irritant dat hij elke keer zoveel saved, wel belangrijk natuurlijk. Maar doe het dan in de achtergrond tijdens het showen van de stats van de missie o.i.d. en niet ervoor/na.
Gelukkig boeid het spel me wel, speelt lekker vloeiend, lekkere aiming en natuurlijk alles slopen.. Heerlijk
Ben nog geneens begonnen aan deMultiplayer dus ben benieuwd hoe dat gaat.
Reden dat ik niet voor RF:Armegaddon ga is omdat het onder de grond is. Ik vind het lekker spelen met veel vrijheid, maar als je me onder de grond stopt ontneem je me dat gevoel en vind ik er niks meer aan.
Volgende games dat ik waarschijnlijk ga kopen word een race game en nog wellicht borderlands, maar dan wil ik er eerst een beter idee van krijgen, want ik lees erover dat het soms nogal leeg aan voelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Fore! op 27-06-2010 19:18 . Reden: typo's ]
Weet iemand een webshop of een winkel in Hoogeveen/Meppel (Drenthe) Die adapters verkopen van Stereo RCA naar Female 3,5mm jack plug?
Heb nu m'n PS3 op de monitor aangesloten maar het zal ook wel fijn zijn om wat geluid te hebben, had ook al bij bol.com besteld maar daar kreeg ik een mailtje van dat hun dat ze het product niet meer konden leveren
.
Heb nu m'n PS3 op de monitor aangesloten maar het zal ook wel fijn zijn om wat geluid te hebben, had ook al bij bol.com besteld maar daar kreeg ik een mailtje van dat hun dat ze het product niet meer konden leveren
Verwijderd
Op http://www.allekabels.nl/jack_kabel.html staat zo eentje.Biemold schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:05:
Weet iemand een webshop of een winkel in Hoogeveen/Meppel (Drenthe) Die adapters verkopen van Stereo RCA naar Female 3,5mm jack plug?
Heb nu m'n PS3 op de monitor aangesloten maar het zal ook wel fijn zijn om wat geluid te hebben, had ook al bij bol.com besteld maar daar kreeg ik een mailtje van dat hun dat ze het product niet meer konden leveren.
Ergens op 3/4 van de pagina voor €2.45
en hier:
http://kabeltje.com/audio...-tulp-kabels-c-54_55.html
staat hetzelfde kabeltje voor €2.00
Verzendkosten moet je maar even zelf bekijken
Maar waarom heb je eigenlijk een female-jack nodig?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 23:29 ]
Als je een Amerikaanse acount aanmaakt, krijg je dan meer demo's voor te downloaden ?
Ja, soms worden ze iets eerder gereleased in de US en kan je ze dus eerder downloaden. Hetzelfde geld voor PSN games.C00P schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:34:
Als je een Amerikaanse acount aanmaakt, krijg je dan meer demo's voor te downloaden ?
Red Dead Redemption houdt maar niet op. Ik dacht hem eindelijk uitgespeeld te hebben en dan alleen nog free-roam over te houden maar er blijkt nog
spoiler:
een halve 'het leven op den boerderie' simulator in te zitten ook 
een collega heeft er 1 voor mij opgepikt, ergens deze week krijg ik hem (met dit weer fietst hij naar het werk dus het mag van mij gaan regenenWizzieJP schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:27:
[...]
Check de MM folder vandaag/morgen.. €249 voor de PS3.
PSN ID: Svennie-NL
Nog even een recap van het polletje dat ik gehouden heb over de move en zijn prijs:
Vraag: Wat vind je van de Move Prijs? 59 euro voor het starterpack
67 mensen gestemd
51 mensen hadden de prij hoger verwacht en zijn dus wel positief;
12 mensen vinden de prijs goed;
4 mensen vinden de prijs te hoog.
Vraag: ga je de Move kopen?
64 mensen gestemd
19 mensen hiervan (bijna 1/3) geeft aan de Move te willen aanschaffen
6 mensen willen de Move niet, geen motioncontrol aan hun PS3!
39 mensen hebben misschien gestemd ze wachten nog op de echte must have krakers en maken dan een beslissing.
Een over het algemeen positieve reactie op de prijzen en tech demo’s van Move. Ik denk dat veel mensen op de vraag over de aanschaf op misschien hebben gestemd doordat de prijs aanzienlijk is. Natuurlijk zullen de eerste games wel van een hoge kwaliteit moeten zijn om zoveel mogelijk mensen over de streep te trekken. Door een aantal kaskrakers als GT5, killzone 3, LBP2 en de aankomende titel socom 4 ook met move compatibel te maken spreken ze een grote andere doelgroep aan die het wel eens zou willen proberen voor die 59 euro. Het lijkt het perfecte cadeautje voor onder de kerstboom vaders kopen het move pakket voor hun kind terwijl ze het gewoon lekker zelf willen testen. Het perfecte trojan horse!
Vraag: Wat vind je van de Move Prijs? 59 euro voor het starterpack
67 mensen gestemd
51 mensen hadden de prij hoger verwacht en zijn dus wel positief;
12 mensen vinden de prijs goed;
4 mensen vinden de prijs te hoog.
Vraag: ga je de Move kopen?
64 mensen gestemd
19 mensen hiervan (bijna 1/3) geeft aan de Move te willen aanschaffen
6 mensen willen de Move niet, geen motioncontrol aan hun PS3!
39 mensen hebben misschien gestemd ze wachten nog op de echte must have krakers en maken dan een beslissing.
Een over het algemeen positieve reactie op de prijzen en tech demo’s van Move. Ik denk dat veel mensen op de vraag over de aanschaf op misschien hebben gestemd doordat de prijs aanzienlijk is. Natuurlijk zullen de eerste games wel van een hoge kwaliteit moeten zijn om zoveel mogelijk mensen over de streep te trekken. Door een aantal kaskrakers als GT5, killzone 3, LBP2 en de aankomende titel socom 4 ook met move compatibel te maken spreken ze een grote andere doelgroep aan die het wel eens zou willen proberen voor die 59 euro. Het lijkt het perfecte cadeautje voor onder de kerstboom vaders kopen het move pakket voor hun kind terwijl ze het gewoon lekker zelf willen testen. Het perfecte trojan horse!
BedanktVerwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:26:
[...]
Op http://www.allekabels.nl/jack_kabel.html staat zo eentje.
Ergens op 3/4 van de pagina voor €2.45
en hier:
http://kabeltje.com/audio...-tulp-kabels-c-54_55.html
staat hetzelfde kabeltje voor €2.00
Verzendkosten moet je maar even zelf bekijken![]()
Maar waarom heb je eigenlijk een female-jack nodig?
Wil graag female zodat ik m'n Logitech x210 zo kan inpluggen en loskoppelen als ik muziek op me laptop wil luisteren
Nou dat waren waarschijnlijk de enigste zones die makkelijk waren de badlands zone is ontzettend groot en ik moet nu echt een hit&run taktiek uitvoeren wil ik nog levend ergens vandaan komen. oftewel perfect en een hoop spannende momenten!rieshjart schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:05:
[..knip..]
RF:G heb ik inmiddels 2 zones alweer vrij gespeeld m.a.w. ook niet zo'n super uitdaging.
[..knip..]
Ben nog geneens begonnen aan de Multiplayer dus ben benieuwd hoe dat gaat.
multiplayer zuigt btw. Mss ben ik zo slecht maar naar mijn idee is het te open en te klein.
Een vraagje over Joe Danger: Snapt iemand hoe je een "100% combo" haalt?
Rechts op het scherm staat 100% combo plotseling op "On", en dan ineens op "Off", terwijl ik geen idee heb wat ik verkeerd doe.
De ene keer stunt ik me een ongeluk door zoveel mogelijk verschillende combinaties uit te voeren (wheelie, front/back flip, superman, cowboy), maar haal ik krap 70%, de volgende keer haal ik zonder moeite 100%.
Rechts op het scherm staat 100% combo plotseling op "On", en dan ineens op "Off", terwijl ik geen idee heb wat ik verkeerd doe.
De ene keer stunt ik me een ongeluk door zoveel mogelijk verschillende combinaties uit te voeren (wheelie, front/back flip, superman, cowboy), maar haal ik krap 70%, de volgende keer haal ik zonder moeite 100%.
Begin gelijk met een weelie en zorg dat je na elke landig weer zo snel mogelijk een weelie start en blijf zo rijden tot de volgende sprong. Het maakt niet uit wat voor stuntcombo's je maakt.ErrieR schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:11:
Een vraagje over Joe Danger: Snapt iemand hoe je een "100% combo" haalt?
OK, bedankt. Stunts zijn dus alleen goed voor de highscore begrijp ik. Want scoren doe je er wel lekker meeIke. schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:21:
[...]
Begin gelijk met een weelie en zorg dat je na elke landig weer zo snel mogelijk een weelie start en blijf zo rijden tot de volgende sprong. Het maakt niet uit wat voor stuntcombo's je maakt.
wat is de creme de la creme van de Nun shocks ?
Ik wil me er 1 aanschaffen maar weet niet direct wat er op de markt is en wat een beetje goed is.
Ik heb nu de FragnStein te leen van een vriend, en deze werkt wel redelijk, zijn er betere alternatieven ?
Ik wil me er 1 aanschaffen maar weet niet direct wat er op de markt is en wat een beetje goed is.
Ik heb nu de FragnStein te leen van een vriend, en deze werkt wel redelijk, zijn er betere alternatieven ?
Stunts zijn inderdaad alleen nuttig voor de highscores en voor de 100% combo te halen. Net een highscore van meer dan 500 miljoen gehaaldErrieR schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:30:
[...]
OK, bedankt. Stunts zijn dus alleen goed voor de highscore begrijp ik. Want scoren doe je er wel lekker mee
Joe Danger vind ik een erg leuk en aantrekkelijk spel om te spelen. Alleen jammer dat je niet net zoals in LBP je levels kunt delen
Firmware 3.40: bron
Toch drie leuke updates. het beoordelen van content in de store is een community ding dat al lange tijd op xbox live aanwezig is en het gevoel van een open community versterkt! goede zaak! no cross game voice though..Here are a few highlights from the new PS3 firmware update (v3.40):
* PlayStation Plus: PSN users will be able to purchase membership to PlayStation Plus which is a new premium subscription service on PSN that lets you expand and enhance your gaming experience and enable you to gain an exclusive set of features and content. Don’t forget though, all PSN users will continue to have free access to PSN’s existing and brand new features while PlayStation Plus subscribers will also gain access to an exclusive set of gaming features, content and functionality.
o Games & Special Offers – access to great games every month worth over £200 a year, exclusive discount on PlayStation Store and early access to demos and beta trails.
o Exclusive Content – download and keep loads of new and exclusive premium avatars, dynamic themes and game add-ons.
o Full Game Trial – Try full games each month for a limited period before you decide whether to buy them.
o Automatic Download – Set your PS3 to automatically wake up, download and install all of your game updates, new game demos and even download the latest system software. All without you lifting a finger.
o Limited Special Offer – To celebrate the launch of PlayStation Plus we are also offering users the chance to get hold of LittleBigPlanet completely free. Simply sign up for a 1 year membership between now (29th) and the 3rd August 2010 and a downloadable copy of the award winning PS3 game is yours to keep forever.
* Photo Gallery: A new network based photo sharing feature is now available on the Photo Gallery. The enhancement allows you to upload, browse and comment on photos on Facebook and Picasa. You can also opt to share your photos between your PlayStation Network friends as well as print photos from Photo Gallery.
* Video Editor & Uploader: Video Editor and Uploader is a new function found on the XrossMediaBar (XMB), which enables you to edit, save and upload video files stored on the PS3 system to sites such as Facebook or YouTube.
* PlayStation Store Five Star Rating Support: Users can now rate PlayStation Store content they have purchased with one to five star ratings.
* Power Save Settings: The default setting for PS3 System Auto-Off will be set at 2 hours, providing you with additional power save options and further improving power save features on the PS3 system.
As well as the latest features introduced in PS3 system software update (v3.40), a separate, new PSN application will be made available on Facebook. This builds on the previous connection with Trophies and the ability to share purchases from the PlayStation Store. Now you can further integrate your PSN and Facebook accounts with this new application, which allows you to display your PSN profile on Facebook, send a PSN friend request to friends on Facebook and add the PSN application tab to your Facebook Profile.
[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 28-06-2010 23:19 ]
Dit lijkt mij nog het nuttigste wat deze update zou kunnen gaan inhouden.* Power Save Settings: The default setting for PS3 System Auto-Off will be set at 2 hours, providing you with additional power save options and further improving power save features on the PS3 system.
Foto's en video's zijn voor mij niet interessant en die sterren zijn mij ook niets waard, ik hecht ook weinig tot geen waarde aan de mening van een ander wat betreft de Storecontent, smaken verschillen!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hier nog een 30 min playstation move filmpje met 2 duitsers, geen idee of die al was langs gekomen. Ze laten sport games en een partygame van de ps3 ff zien. Ik was onder de indruk van sorcery op de E3, maar hoe de games reageren in dit filmpje ben ik wat minder enthousiast over. Ik moet het nog ff zien hoe het gaat uitpakken met move games.
Van de week zitten te twijfelen om een PS3 op te pikken bij de mediamarkt actie, maar toch besloten om te wachten omdat er toch nieuwe versies aan staan te komen. Helaas hebben ze dit niet toegelicht op de E3, dus er gaan allerlij geruchten over wat er veranderd zal worden in de komende CECH-2501 versie. Ook zijn er twee debug stations aan de FCC geleverd, dit duid vaak op een wijziging van de chips op het moederbord.
Hier een lijstje met punten die zoal genoemd worden in de geruchten op sites/fora:
- HDMI 1.4 voor de opkomst van 1080p 3d en om zich ook echt als 3d standaard/compliant in de markt te kunnen zetten, ook al kan HDMI 1.3 van de huidige playstations ook 3d doen.
- 802.11N wifi FCC test document geeft aan dat alleen wlan b/g aanwezig is.
- 32nm Cell CPU
- Grotere hardeschijf, 250 en 500 GB? Maar voor een andere hardeschijf hoeven ze niet naar de FCC toe.
- Meer usb ports? Twee op de voorkant is wel weinig als je ook nog met je camera voor de move zit en wellicht meerdere controllers hebt om op te laden. Liever usb aan de achterkant voor de camera, is mooier ivm kabels. Snap niet dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden met de 1e slim versie.
- PS2 backwards compatability terug? Mensen blijven hopen. Ik verwacht het niet, denk dat ze meer via de playstation store willen doen.
Niemand weet zeker wat sony heeft veranderd, maar ik heb geen zin om nu een console te kopen die wel eens snel verouderd kan zijn. Ik hoop dat er binnenkort wat meer bekend word over deze update. De 2500 versie zullen ze wel gebruiken voor de move bundle van $399 in september die op de E3 werd aangekondigd. Een price cut hoeven we echter niet te verwachten volgens Wedbush Morgan Securities analyst Michael Pachter.
Van de week zitten te twijfelen om een PS3 op te pikken bij de mediamarkt actie, maar toch besloten om te wachten omdat er toch nieuwe versies aan staan te komen. Helaas hebben ze dit niet toegelicht op de E3, dus er gaan allerlij geruchten over wat er veranderd zal worden in de komende CECH-2501 versie. Ook zijn er twee debug stations aan de FCC geleverd, dit duid vaak op een wijziging van de chips op het moederbord.
Hier een lijstje met punten die zoal genoemd worden in de geruchten op sites/fora:
- HDMI 1.4 voor de opkomst van 1080p 3d en om zich ook echt als 3d standaard/compliant in de markt te kunnen zetten, ook al kan HDMI 1.3 van de huidige playstations ook 3d doen.
- 32nm Cell CPU
- Grotere hardeschijf, 250 en 500 GB? Maar voor een andere hardeschijf hoeven ze niet naar de FCC toe.
- Meer usb ports? Twee op de voorkant is wel weinig als je ook nog met je camera voor de move zit en wellicht meerdere controllers hebt om op te laden. Liever usb aan de achterkant voor de camera, is mooier ivm kabels. Snap niet dat ze hier geen rekening mee hebben gehouden met de 1e slim versie.
- PS2 backwards compatability terug? Mensen blijven hopen. Ik verwacht het niet, denk dat ze meer via de playstation store willen doen.
Niemand weet zeker wat sony heeft veranderd, maar ik heb geen zin om nu een console te kopen die wel eens snel verouderd kan zijn. Ik hoop dat er binnenkort wat meer bekend word over deze update. De 2500 versie zullen ze wel gebruiken voor de move bundle van $399 in september die op de E3 werd aangekondigd. Een price cut hoeven we echter niet te verwachten volgens Wedbush Morgan Securities analyst Michael Pachter.
Is al er bekend of FPS uiteindelijk beter dan wel slechter spelen met de Move?
Als je een top speler met controller tegen een top speler met move laat spelen, wie wint er dan?
Als de controller wint dat zal de implementatie voor move bij shooters niet veel meer dan een gimmick blijven. Als Move beter werkt zal het de manier zoals we shooters spelen drastisch veranderen.
Als je een top speler met controller tegen een top speler met move laat spelen, wie wint er dan?
Als de controller wint dat zal de implementatie voor move bij shooters niet veel meer dan een gimmick blijven. Als Move beter werkt zal het de manier zoals we shooters spelen drastisch veranderen.
Verwijderd
ws wel. Shooters spelen echt heerlijk op de Wii en stukken beter dan controllers.SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 07:04:
Ik denk dat iedereen veel te veel waarde hecht aan die updates die sony doorvoert. van de oude Ps3 waren er dacht ik 38 versies uitgekomen! Ik heb en 60 gig model en dat model doet nog steeds alle primaire functies 100 pct hetzelfde als het door jou genoemde "nieuwe" model. Dat nieuwe model zal wellicht een herdisign van het MOBO meebrengen met wederom een verkleinde chipset. Naar mijn idee zeer, zeer onvoldoende reden om te wachten. daarnaast kan je wel blijven wachten want eind dit jaar is er vast wéér een vernieuwde versie.Rutger Mulder schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 03:59:
Niemand weet zeker wat sony heeft veranderd, maar ik heb geen zin om nu een console te kopen die wel eens snel verouderd kan zijn. Ik hoop dat er binnenkort wat meer bekend word over deze update. Pachter.
@Cpt. Bennet
Dus op de Wii ligt het max nivo 'hoger' bij bijvoorbeeld MW? Of speelt het alleen 'leuker'?
Ondanks dat ik een Wii sinds launch heb nog nooit een shooter erop gespeeld
Dus op de Wii ligt het max nivo 'hoger' bij bijvoorbeeld MW? Of speelt het alleen 'leuker'?
Het scheen ongeveer zo te gaan kwa 'precisie' bij de gemiddelde goede gamer:SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:13:
@Cpt. Bennet
Muis >>> WiiMote >>> Controller (met auto-aim) >>> Controller (zonder auto-aim)
Ik was gisteren avond op de ps3 en was een muziek clip aan kijken op youtube en ik wou een liedje uit de lijst kiezen klikte erop en toen "bevroor'' me ps3, de controller reageerde nergens op toen dacht ik laat ik eens proberen cd eruit te halen dat deed die nog wel. Daarna heb ik 1 keer op de uitknop gedrukt niet ingehouden maar gedrukt en toen ging het lichtje knipperen en na paar seconden 3 x piepen en ging de ps3 uit. wat zou dat geweest kunnen zijn en is het erg of valt het wel mee en hebben meer mensenhier last van?
AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU
We zullen het zien bij de competatieve toernooien bij spellen die beide ondersteunen, interessant is het in elk geval wel.
Die firmware update voegt wat flink wat features toe (al vind ikzelf alleen die powersave feature aardig). Ik had liever gezien dat er ook MKV en codec support voor FLAC bijkwam. De nieuwe blu ray spelers van Sony uit de BDP 370-570 series kunnen gewoon files met MKV-container afspelen. Dus wat houdt ze nog tegen bij de PS3?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dat is 'normaal'. Ik heb het zelf al een aantal keer gehad bij het spelen van Red Faction: Guerrilla.Jornzor schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:51:
Ik was gisteren avond op de ps3 en was een muziek clip aan kijken op youtube en ik wou een liedje uit de lijst kiezen klikte erop en toen "bevroor'' me ps3, de controller reageerde nergens op toen dacht ik laat ik eens proberen cd eruit te halen dat deed die nog wel. Daarna heb ik 1 keer op de uitknop gedrukt niet ingehouden maar gedrukt en toen ging het lichtje knipperen en na paar seconden 3 x piepen en ging de ps3 uit. wat zou dat geweest kunnen zijn en is het erg of valt het wel mee en hebben meer mensenhier last van?
Dus niks om je direct zorgen over te maken. Tenzij het natuurlijk elke keer weer gebeurt (en bij allemaal verschillende spellen en toepassingen).
Het lijkt me (zonder het ooit geprobeerd te hebben) lastiger spelen met de move. Zou het dan niet meer voor de hand liggen om aparte servers te hebben? Dus mensen die met de move spelen allemaal tegen elkaar en mensen die met de controller spelen allemaal tegen elkaar?SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 07:04:
Een beetje het unreal principe dat je dus niet met je controller tegen mensen hoeft die tobo gebruiken omdat die toch in het voordeel zijn?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Update Firmware 3.40
changelog
Edit: video-editing software moet apart gedownload worden ~44MB
changelog
Edit: video-editing software moet apart gedownload worden ~44MB
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 11:12 ]
Bij de Automatic Download feature kan je helaas niet instellen wat er allemaal gedownload mag worden. Er zullen ook demos en videos worden gedownload.
Tip voor PSN+:
Alle items die elke maand gratis te downloaden zijn kan je alleen die maand downloaden. Maar als je de items download blijven ze gratis zolang je PSN+ hebt, je kan deze dan steeds gratis opnieuw downloaden
Ik ga dus alles wat tijdelijk gratis is downloaden, ookal zijn het DLC's van spellen die ik (nog) niet heb.
Store heeft nu een Demo only gedeelte:
Alle Games A-Z -> PS3 Demo's
[ Voor 34% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 11:30 ]
Toch snap ik niet dat al die content die ze tegenwoordig op de bravia tv's hebben staan niet kunnen porten naar de ps3.
Wat een vreemde implementatie is PSN+ eigenlijk op deze manier. Ik snap ook niet zo goed wie nu de doelgroep is . Het lijkt me vooral iets wat de heavy-users van PSN moet bedienen, maar die hebben die content nu net vaak al... En die gaan ook niet wachten tot een game die ze willen hebben op PSN+ gratis is.Ike. schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:56:
[...]
Tip voor PSN+:
Alle items die elke maand gratis te downloaden zijn kan je alleen die maand downloaden. Maar als je de items download blijven ze gratis zolang je PSN+ hebt, je kan deze dan steeds gratis opnieuw downloaden
En de light-users zijn weer niet snel bereid te betalen voor zo'n service. Nou ja, het is net begonnen, ze zullen wel langzamerhand meer features toevoegen.
kan dat dan? Je moet het spel toch hebben wil je DLC kunnen downloaden?Ike. schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:56:
[...]
Ik ga dus alles wat tijdelijk gratis is downloaden, ookal zijn het DLC's van spellen die ik (nog) niet heb.
Even voor de 100% zekerheid: op mijn verjaardag toen ik vertelde dat ik een slim gekocht heb en dat ik die rechtop ga zetten werd me verteld dat dat niet kan of niet goed is, de "phat" heeft er geen moeite mee. Dat is toch een onzin verhaal? De slim kan ook gewoon op zijn kant staan?
Nee dlc kan je altijd gewoon downloaden. De slim kan wel op zijn kant staan maar doordat hij zo smal is valt de slim eerder om en is een stand aan te raden.Svennie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:
[...]
kan dat dan? Je moet het spel toch hebben wil je DLC kunnen downloaden?
Even voor de 100% zekerheid: op mijn verjaardag toen ik vertelde dat ik een slim gekocht heb en dat ik die rechtop ga zetten werd me verteld dat dat niet kan of niet goed is, de "phat" heeft er geen moeite mee. Dat is toch een onzin verhaal? De slim kan ook gewoon op zijn kant staan?
Je kan DLC gewoon downloaden.Svennie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:
[...]
kan dat dan? Je moet het spel toch hebben wil je DLC kunnen downloaden?
Is een onzin verhaal. de Slim staat wel wat onstabieler vergeleken met de oude PS3
dat dacht ik al, ik ga een stand halen voor de zekerheid.Ike. schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:07:
[...]
Is een onzin verhaal. de Slim staat wel wat onstabieler vergeleken met de oude PS3
Onzin!Brutal1ty schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Het scheen ongeveer zo te gaan kwa 'precisie' bij de gemiddelde goede gamer:
Muis >>> WiiMote >>> Controller (met auto-aim) >>> Controller (zonder auto-aim)
Er zijn zowel goede consolegamers als goede PC-gamers.
Een PC-gamer zal met een controller zwakker presteren en een consolegamer wellicht met de muis.
Een oplossing voor die PC-gamers die niet kunnen wennen zijn die Fragnstein*-controllers (dacht ik).
De mensen die met die Fragnstein*-controllers spelen zitten ook gewoon tussen de andere spelers.Sandyman538 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:46:
[...]
Het lijkt me (zonder het ooit geprobeerd te hebben) lastiger spelen met de move. Zou het dan niet meer voor de hand liggen om aparte servers te hebben? Dus mensen die met de move spelen allemaal tegen elkaar en mensen die met de controller spelen allemaal tegen elkaar?
Een beetje het unreal principe dat je dus niet met je controller tegen mensen hoeft die tobo gebruiken omdat die toch in het voordeel zijn?
Om nou te zeggen dat de ander daar dan meer voordeel uit kan halen ...
Niemand houdt je tegen om hetzelfde gebruiken.
* De naam van de controller kan iets anders zijn.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De slim heeft geen voorzieningen om hem stabiel op zijn zij te zetten. Er zitten bij de slim geen rubber kussentjes aan de zijkant zoals deze wel op de FAT aanwezig zijn. Technisch kan het geen kwaad de slim zijn zij te zetten maar mocht je het toch willen dan kun je het beste de z.g. "standaard" gebruiken zoals deze enige pagina's terug voorbij kwam. Het zou vervelend zijn dat je slim omvalt doordat deze niet stabiel staat.Svennie schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:05:
Dus technisch gaat er niks stuk maar zonder hulp staat hij veel te onstabiel. De slim is ontworpen om vlak neer te zetten.
bekijk deze maar even:
YouTube: ps3 slim stand
Er is natuurlijk wel een beste controller aan te wijzen door puur te kijken wat de best haalbare prestaties te kijken en de gemiddelde prestaties. Dit is gewoon objectief vast te stellen. De kans dat 3 verschillende manieren van controls 'even goed' zijn is natuurlijk nul.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:34:
[...]
Onzin!
Er zijn zowel goede consolegamers als goede PC-gamers.
Een PC-gamer zal met een controller zwakker presteren en een consolegamer wellicht met de muis.
Een oplossing voor die PC-gamers die niet kunnen wennen zijn die Fragnstein*-controllers (dacht ik).
Ik ben dus reuze benieuwd of FPS dus (bij gelijke oefening) door een gemiddeld persoon beter met een normale controller of met (Move) motion contol te besturen is.
Worden dure maanden zo. Eerst Move (ik begin met 1 of 2x aanschaffen), dan Kinect. Ruim 200 euro aan controllers schat ik....
[ Voor 7% gewijzigd door SeamusXanthus op 29-06-2010 13:55 ]
Ik vind het wel een heel open manier van een service aanbieden. Welke doelgroep ze aanboren is mij ook niet duidelijk maar wellicht gewoon de mensen die wel eens wat downloaden uit de store en middels dit pakket uiteindelijk jaarlijks goedkoper uit blijken te zijn. Het is even koffiedikkijken zoals jij zelf ook al aangeeft.SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:46:
Wat een vreemde implementatie is PSN+ eigenlijk op deze manier. Ik snap ook niet zo goed wie nu de doelgroep is . Het lijkt me vooral iets wat de heavy-users van PSN moet bedienen, maar die hebben die content nu net vaak al... En die gaan ook niet wachten tot een game die ze willen hebben op PSN+ gratis is.
En de light-users zijn weer niet snel bereid te betalen voor zo'n service. Nou ja, het is net begonnen, ze zullen wel langzamerhand meer features toevoegen.
Als over en maand of 4 - 5 DLC en games worden aangeboden die wel nieuw zijn dan ga ik er zeker over nadenken. Als straks dead nation en pixeljunk shooter 2 in het PSN+ pakket zitten vanaf de launch dan schaf ik het aan en geniet tegelijktijd van de extra kortingen en background downloads. De store is er ook mooi voor ingericht. iedere maand zie je in 1 menu alles wat er die week gratis of tegen korting te downloaden is. handig! Ik ben een heavy user maar de contant nu heb ik al. Over een half jaar kan dit heel anders zijn en ook voor mij interresante dingen bieden.
ik gebruik nu sinds kort de Fragnstein, omdat ik maar niet kon wennen aan de normale controller. Waarschijnlijk omdat ik altijd speelde met de muis op de pc.
kan nu met de Fragnstein meestal aardig meekomen met mw2. het reageert niet 100% hetzelfde als een standaard muis, maar dat kan ook liggen aan de manieren waarop je hem helemaal kunt finetunen en ik daar nog niet aan toe ben gekomen. ik heb in ieder geval het gevoel dat ik nu veel sneller kan reageren
kan nu met de Fragnstein meestal aardig meekomen met mw2. het reageert niet 100% hetzelfde als een standaard muis, maar dat kan ook liggen aan de manieren waarop je hem helemaal kunt finetunen en ik daar nog niet aan toe ben gekomen. ik heb in ieder geval het gevoel dat ik nu veel sneller kan reageren
[ Voor 8% gewijzigd door adogterom op 29-06-2010 14:03 ]
Dat is de officiele stand van Sony maar die wordt niet verkocht in nederland -.-. Is wel via yes asia te krijgen: http://www.yesasia.com/gl...118829-0-0-0-en/info.html. Op bol.com zijn er ook nog stands van andere merken maar die hebben vaak lichtjes en dergelijke.swopdark schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:44:
[...]
De slim heeft geen voorzieningen om hem stabiel op zijn zij te zetten. Er zitten bij de slim geen rubber kussentjes aan de zijkant zoals deze wel op de FAT aanwezig zijn. Technisch kan het geen kwaad de slim zijn zij te zetten maar mocht je het toch willen dan kun je het beste de z.g. "standaard" gebruiken zoals deze enige pagina's terug voorbij kwam. Het zou vervelend zijn dat je slim omvalt doordat deze niet stabiel staat.
Dus technisch gaat er niks stuk maar zonder hulp staat hij veel te onstabiel. De slim is ontworpen om vlak neer te zetten.
bekijk deze maar even:
YouTube: ps3 slim stand
Sony maakt nu eindelijk winst op de PS3, dat blijkt uit een interview dat IGN had met Shuhei Yoshida, president van Sony's Worldwide Studio.

Verwijderd
ik vraag me eigenlijk af wat de automatische download nu eigenlijk download. is het gewoon alles wat nieuw is in de PS-Store of alleen speciale dingen (los van de updates)
# Automatically download and install trial versions of games, game update data and video files.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:29:
ik vraag me eigenlijk af wat de automatische download nu eigenlijk download. is het gewoon alles wat nieuw is in de PS-Store of alleen speciale dingen (los van de updates)
# Automatically download system software update data.
Hoop dat er nog een optie komt waarmee je kan selecteren wat er gedownload mag worden.
[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 16:43 ]
Heeft iemand al PSN+ gehaald? Of is dat nog niet mogelijk?
PSN: Shiver23
Mja, hier zat ik ook over te denken. Maar dat betekend dat ik de komende periode niets moet kopen uit de psn store en dat ik dan maar moet hopen dat betreffende game met korting of gratis via psn+ aangeboden gaat worden. Bij online games is het tevens maar te hopen dat er uberhaupt nog spelers online zijn tegen de tijd dat zo'n spel via psn+ te verkrijgen is.swopdark schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:54:
[...]
-knip-
Als over en maand of 4 - 5 DLC en games worden aangeboden die wel nieuw zijn dan ga ik er zeker over nadenken. Als straks dead nation en pixeljunk shooter 2 in het PSN+ pakket zitten vanaf de launch dan schaf ik het aan en geniet tegelijktijd van de extra kortingen en background downloads. De store is er ook mooi voor ingericht. iedere maand zie je in 1 menu alles wat er die week gratis of tegen korting te downloaden is. handig! Ik ben een heavy user maar de contant nu heb ik al. Over een half jaar kan dit heel anders zijn en ook voor mij interresante dingen bieden.
Alles bijelkaar denk ik dat psn+ bedoelt is om de light user te binden. Sony heeft iig de 50euro in de zak, dus die klant zal wel regelmatig komen kijken wat het aanbod is, en misschien zelfs nog iets kopen uit de reguliere store als zijn/haar oog daarop valt.
Idem dito hier. Ik heb een ps3 sinds 10 dagen en ik kan maar niet wennen aan de besturing. Ik ben altijd een pc gamer geweest en helaas kwam Red Dead Redemption niet (direct) uit voor de pc dus zodoende toch een poging gewaagd. Maar ik frustreer me zo dat ik niet 'normaal' kan richten dat ik die ps3 al helemaal zat ben. Vandaar dat hij inmiddels op V&A staat.adogterom schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:01:
ik gebruik nu sinds kort de Fragnstein, omdat ik maar niet kon wennen aan de normale controller. Waarschijnlijk omdat ik altijd speelde met de muis op de pc.
Overigens voor de duidelijkheid, ik wil de ps3 niet afkraken, ik denk dat als je het gewend bent het een fijn platform vind. Het is gewoon prettig in gebruik (qua plug & play zeg maar) en je bent zo vanuit je luie stoel of bed een lekker potje aan het gamen. Helaas is het voor mij teveel gewenning
Is sinds vanochtend 'verkrijgbaar'.Shiver23 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:20:
Ik ben benieuwd of de PSN+ versie van LBP ook in het engels te spelen is. Heb niet zo'n zin in een nederlandse versie.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Die is gewoon speelbaar in het Engels. Met de downloadversie kan je ook gewoon verder spelen met je oude savefile (zelf getest).Seraphus-Y schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:47:
Ik ben benieuwd of de PSN+ versie van LBP ook in het engels te spelen is. Heb niet zo'n zin in een nederlandse versie.
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 17:59 ]
Verwijderd
Ik ben ook altijd PC gamer (op clan niveau) geweest en in het begin had ik inderdaad de grootste moeite om de controller onder de knie te krijgen maar inmiddels kan ik zo aardig met een controller omgaan dat ik niet meer naar een PC en muis terug zou willen.MistaDevine schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:33:
[...]
Idem dito hier. Ik heb een ps3 sinds 10 dagen en ik kan maar niet wennen aan de besturing. Ik ben altijd een pc gamer geweest en helaas kwam Red Dead Redemption niet (direct) uit voor de pc dus zodoende toch een poging gewaagd. Maar ik frustreer me zo dat ik niet 'normaal' kan richten dat ik die ps3 al helemaal zat ben.
First Person Shooters vind ik momenteel fijner spelen met een controller dan met een muis. Je moet gewoon even geduld hebben
Mijn PS3 besteld bij Bol.com is helaas vertraagd!!
Spel komt (als het goed is) morgen binnen maar me PS3 pas 8 juli volgens bol...
IK KAN NIET WACHTEN!!!
(Ik weet dat ik weinig posts heb maar ik volg dit forum ed al een lange tijd zonder een account te hebben gehad.)
Spel komt (als het goed is) morgen binnen maar me PS3 pas 8 juli volgens bol...
IK KAN NIET WACHTEN!!!
(Ik weet dat ik weinig posts heb maar ik volg dit forum ed al een lange tijd zonder een account te hebben gehad.)
Zijn de update servers een beetje overbelast? Het downloaden van de laatste PS3 firmware duurt echt eeuwen hier 
Zit al serieus een half uur te wachten tot ie klaar is met downloaden! Normaal vliegt het er doorheen
Zit al serieus een half uur te wachten tot ie klaar is met downloaden! Normaal vliegt het er doorheen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zal de drukte wel zijn, had er vanochtend geen last vanDennusB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:19:
Zijn de update servers een beetje overbelast? Het downloaden van de laatste PS3 firmware duurt echt eeuwen hier
Hoe zit het nou met dat PSN+? Als ik daar 1 maandje lid van wordt (bvb, kan ook een jaar zijn) - en ik daarna mijn lidmaatschap opzeg, kan ik dan nog wel de spellen spelen die ik in die tijd gedownload heb obv dat lidmaatschap? Ik las al wel dat ik ze niet meer opnieuw kan downloaden als ik geen PSN+ abo meer zou hebben.
Opzich valt het PSN+ account nog wel mee qua kosten. Ik vraag mij alleen af of je ook naar de content kan kijken zonder dat je geabonneerd bent, ik wil eigenlijk eerst wel de kat uit de boom kijken.. Kaart van 50 eu's is zo gehaald uiteraard maar als het dan achteraf tegenvalt dan vind ik het toch wel zonde van mn geld.
Heb de kosten trouwens nog ff uitgerekend snel voor de mensen die te lui zijn om dat zelf doen.
Ontloopt elkaar ook niet zoveel!
€50 / 365 = ~€0,13 per dag
€15 / 90 = ~€0,16 per dag
Zo eerst maar eens de ps updaten na het voetbal en dan maar ff kijken wat er allemaal mogelijk is!
Heb de kosten trouwens nog ff uitgerekend snel voor de mensen die te lui zijn om dat zelf doen.
€50 / 365 = ~€0,13 per dag
€15 / 90 = ~€0,16 per dag
Zo eerst maar eens de ps updaten na het voetbal en dan maar ff kijken wat er allemaal mogelijk is!
Lees de posts eens op de PS3 Blog, daar word dat allemaal uitgelegd.dog4life schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:25:
Hoe zit het nou met dat PSN+? Als ik daar 1 maandje lid van wordt (bvb, kan ook een jaar zijn) - en ik daarna mijn lidmaatschap opzeg, kan ik dan nog wel de spellen spelen die ik in die tijd gedownload heb obv dat lidmaatschap? Ik las al wel dat ik ze niet meer opnieuw kan downloaden als ik geen PSN+ abo meer zou hebben.
http://blog.eu.playstatio...k-out-what-its-all-about/
http://blog.eu.playstatio...us-available-later-today/
http://blog.eu.playstatio...aystation-plus-explained/
Als je PSN+ lidmaatschap verloopt, zal je de meeste 'PSN+ spellen' niet meer kunnen spelen / gratis downloaden.
Ja, dat kan gewoon, eerste knop/optie in de Store is nu voor PSN+ itemsBaszCore schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:26:
Ik vraag mij alleen af of je ook naar de content kan kijken zonder dat je geabonneerd bent, ik wil eigenlijk eerst wel de kat uit de boom kijken..
[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 18:33 ]
Hmm, misschien heb ik dat laatste te weinigVerwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:10:
[...]
Ik ben ook altijd PC gamer (op clan niveau) geweest en in het begin had ik inderdaad de grootste moeite om de controller onder de knie te krijgen maar inmiddels kan ik zo aardig met een controller omgaan dat ik niet meer naar een PC en muis terug zou willen.
First Person Shooters vind ik momenteel fijner spelen met een controller dan met een muis. Je moet gewoon even geduld hebben

Dank voor de bevestiging. Dan ga ik een dezer dagen ook maar een plusje achter mijn naam zetten.Ike. schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:57:
[...]
Die is gewoon speelbaar in het Engels. Met de downloadversie kan je ook gewoon verder spelen met je oude savefile (zelf getest).
http://www.littlebigplane...guage_in_littlebigplanet/Seraphus-Y schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:39:
[...]
Dank voor de bevestiging. Dan ga ik een dezer dagen ook maar een plusje achter mijn naam zetten.
Ja dat is leuk, maar het ging mij specifiek om de PSN+ versie. Ik heb de disc-versie al, maar heb gewoon een hekel aan games in het nederlands.
Het probleem is dat het niet altijd even duidelijk gecommuniceerd wordt. Buzz DLC is bijvoorbeeld alleen maar NL (geweest) in de NL PSN-Store, terwijl ik alleen engelstalig speel.
Begrijp ik nu dat je LBP ook via PSN+ aan kan schaffen? En zoja, wat kost dan ?
Ik kan hem niet vinden namelijk in de store
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gratis bij afsluiten jaar-abonnement op PSN+.DennusB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:51:
Begrijp ik nu dat je LBP ook via PSN+ aan kan schaffen? En zoja, wat kost dan ?Ik kan hem niet vinden namelijk in de store
Deze blijft ook na stopzetten van PSN+ gewoon speelbaar, dus eigendom zeg maar.
LBP uit de store is precies hetzelfde als de disc versie...Seraphus-Y schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:50:
[...]
Ja dat is leuk, maar het ging mij specifiek om de PSN+ versie. Ik heb de disc-versie al, maar heb gewoon een hekel aan games in het nederlands.
Het probleem is dat het niet altijd even duidelijk gecommuniceerd wordt. Buzz DLC is bijvoorbeeld alleen maar NL (geweest) in de NL PSN-Store, terwijl ik alleen engelstalig speel.
Je kan de taal van LBP alleen veranderen door de taal van je XMB te veranderen.
[ Voor 41% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 19:12 ]
Verwijderd
Leuk zo'n firmware upgrade... Ik heb nu 3.40 erop staan en ps3youtube.com werkt niet meer! Wel audio, geen beeld.
Meer mensen die hier last van hebben?
werkt prima hier, beeld+geluid.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:14:
Leuk zo'n firmware upgrade... Ik heb nu 3.40 erop staan en ps3youtube.com werkt niet meer! Wel audio, geen beeld.Meer mensen die hier last van hebben?
Verwijderd
Ok, dan ligt het probleem dus bij mij. We gaan verder zoeken 
UPDATE: kan wel filmpjes afspelen in lowres, maar niet in HD-kwaliteit. PS3youtube.com is dus useless geworden voor mij. HD werkt dus wel gewoon bij jou Ike.?

UPDATE: kan wel filmpjes afspelen in lowres, maar niet in HD-kwaliteit. PS3youtube.com is dus useless geworden voor mij. HD werkt dus wel gewoon bij jou Ike.?
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 21:27 ]
Volgens hier: Wikipedia: HDMI is de pinout van een HDMI 1.4 kabel nog steeds gelijk aan die van een 1.3 en 1.2 kabel.Rutger Mulder schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 03:59:
Hier nog een 30 min playstation move filmpje met 2 duitsers, geen idee of die al was langs gekomen. Ze laten sport games en een partygame van de ps3 ff zien. Ik was onder de indruk van sorcery op de E3, maar hoe de games reageren in dit filmpje ben ik wat minder enthousiast over. Ik moet het nog ff zien hoe het gaat uitpakken met move games.
- 32nm Cell CPU
De ps3 doet dus gewoon de hdmi 1.4 handshake in software. Er hoeft dus ook geen hdmi 1.4 ps3 te komen want de ps3 doet gewoon al hdmi 1.4.
Het gaat alleen weer om een logo'tje waar sony (en dus de consument) voor mag betalen en weer zogenaamde nieuwe kabels met super hoge bandbreedte.
Nog wat meer info over de nieuwe opties:
quote: James ThorpeHi, the auto download should update the last 10 games you played, then in the next update, the 10 before that, and so on. And it should only send you demos that you don’t have .....
The auto download feature does require the PS3 to be on standbye and it checks for updates every two days. If you miss it one day then when it comes to update at that time in 2 days then it will download and install anything it missed the last time.
sub accounts on the PS3 will also be able to play the 'Plus games'
The list of future content for Plus is still being worked on so i’m afraid I can’t give you too much info other than to say there will always be a list of the current and next month’s content on playstationplus.com. Infamous is coming to Plus members and on the Store in month two (from 4th Aug)
the US and EU are not offering exaclty the same content each month as the content available to each market differs. We are working hard to make sure that SCEE has great content throughout the year.
If you Sign up to Plus then you will have access to the content from when you join. Unfortunately you won’t be able to access the content from the previous month.
[ Voor 94% gewijzigd door Ike. op 29-06-2010 21:28 ]
Verwijderd
ook geen problemen hier. ligt dus toch echt aan jou, cookies en dergelijke al geprobeerd te verwijderen?Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:17:
Ok, dan ligt het probleem dus bij mij. We gaan verder zoeken
waarom gebruik je eigenlijk niet gewoon normale youtube? werkt prima bij mij
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 21:28 ]
Het enige wat mij ervan weerhoudt PSN+ te kopen is dat je alles verliest als je je abonnement opzegt. Voor de rest vind ik dat het je best wat leuke extra's geeft.
Je verliest niet "alles".Lizardz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:30:
Het enige wat mij ervan weerhoudt PSN+ te kopen is dat je alles verliest als je je abonnement opzegt. Voor de rest vind ik dat het je best wat leuke extra's geeft.
DLC, themes, avatars en aankopen gedaan met PSN+ korting blijven gewoon je eigendom, net als LBP bij een jaarabonnement.
Feli ShiverShiver23 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:20:
Overigens laat ik PSN+ nog even voorbij gaan. Merk aan mezelf dat ik met dit mooie weer toch een heel stuk minder achter de console zit (zowel de PS3 als de XBox 360). Read Dead Redemption heb ik hier bijvoorbeeld liggen, maar nog maar een uurtje of twee gespeeld. Moet ook zeggen dat ik de voordelen toch lang niet allemaal nuttig vind en/of ga gebruiken. PSX-games zijn naar mijn ervaring leuk voor vijf minuten om het gevoel terug te halen, maar daarna ga ik me toch zwaar ergeren aan de brakke besturing en graphics. Ja, ik heb ook spijt van de PSX-games die ik reeds gekocht heb. Dingen als avatars en dergelijke lig ik ook niet echt wakker van: heb die blauwe vogel al sinds ik mijn PS3 heb. Enzovoorts...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als ik het zo hoor dan is PSN+ meer voor fan-boys die uren per dag hun PS3 aan het pimpen zijn en alles proberen en minder geschikt voor casual gamers als ondergetekende en wel meer personen hier. Als je paar uur per week gamed op je PS3, dan heeft het denk ik nauwelijks toegevoegde waarde.
DLC blijft in principe niet behouden.Seraphus-Y schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:37:
[...]
Je verliest niet "alles".
DLC, themes, avatars en aankopen gedaan met PSN+ korting blijven gewoon je eigendom, net als LBP bij een jaarabonnement.
@hieronder:
Ik baseerde me op de algemene voorwaarden die ik laatst moest herbevestigen en op een eerdere blog waarin stond dat alleen geselecteerde DLC wordt behouden. Je hebt toch gelijk, want tussen de comments schrijft de blogger het onderstaande. De gebruiksvoorwaarden zijn opgesteld zodat Sony is ingedekt voor in de toekomst, maar in de praktijk blijkt men dus iets soepeler.
Hi, sorry for the cofusion. All the DLC (e.g. Killzone DLC, etc) we are currently offering is not tied to the subscription and you will keep it forever. This will always be the case unless stated otherwise in the description of the content on the store.
The reference in the T’s & C’s refers to a situation where we may, in the future, offer additional ‘Premium game elements’ and these may be linked to your subscrition
[ Voor 57% gewijzigd door rdjnl op 30-06-2010 00:02 ]
Wel volgens de Sony EU blog:
Hier boven gaat het over de games die te downloaden zijn en de manier waarop je ze kan blijven spelen zolang je PSN+ member bent en hoe opnieuw te downloaden etc.[...]
Games & Special Offers: As a member you can expect to get your hands on at least 4 games a month at no extra charge. Each month there will be a selection of 1x PSN game, 2x minis and 1x PS One classics. A list of the games available in month 1 and 2 can be found below. You will be able to download these games during the month they are available, until the new selection replaces these.
Once downloaded, these games are yours to keep and play as long as you are a member of PlayStation Plus. If your subscription lapses and then you re-subscribe the games you have already downloaded will reactivate, so you still have access to them. Additionally, if you delete one of these titles from your PS3 but decide you want to get it back then you can re-download from the Plus section of the Store if the games is still there, or, if the game has expired from the Plus section of the Store, then you can simply search for it on the Store and download it again at no extra cost.
[...]
En dit gaat over de andere content waarbij KillZone 2: Steel & Titanium DLC staat omschreven als Premium Game Element, en daar uit blijkt dat DLC wel degelijk "yours to keep" is.Each month there will be 2 dynamic themes, 2 premium avatars and premium game elements/add-ons for you to download and many of these will be exclusive to members only. These are yours to keep forever once you have downloaded them.
Plus members will also be given exclusive PlayStation Store discounts each month that are above and beyond the current Store discounts available to everyone. These discounts will range from 20% – 50% and anything you buy with these is yours to keep and enjoy forever.
Bron: Sony Blog
Er zijn maar 3 gratis theme's te downloaden ?
Zijn er nog andere manieren voor aan Theme's te geraken of moet ik echt alwéér mijn portemoné open trekken ?
Zijn er nog andere manieren voor aan Theme's te geraken of moet ik echt alwéér mijn portemoné open trekken ?
Dit topic is gesloten.