Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00P schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 01:47:
Er zijn maar 3 gratis theme's te downloaden ?

Zijn er nog andere manieren voor aan Theme's te geraken of moet ik echt alwéér mijn portemoné open trekken ?
google eens op PS3 themes en je weet dat er massa's gratis themes verkrijgbaar zijn op het internet. Er is zelfs een tooltje om ze zelf te kunnen maken... De theme's waar jij het over hebt zijn z.g. premium themes die door ontwikkelaars zelf zijn gemaakt. Heel gek, daar hebben ze tijd in gestoken en willen ze geld voor hebben.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:39
Ik weet niet of het langs is gekomen, maar toch even voor de zekerheid:

PlayStation Plus abonnement verlengt zich automatisch!

'Oplossing':
Ten tweede kun je naar je aankoopgeschiedenis gaan en vervolgens bij je PlayStation Plus abonnement het “automatisch verlengen” weg vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

swopdark schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:43:
[...]

google eens op PS3 themes en je weet dat er massa's gratis themes verkrijgbaar zijn op het internet. Er is zelfs een tooltje om ze zelf te kunnen maken... De theme's waar jij het over hebt zijn z.g. premium themes die door ontwikkelaars zelf zijn gemaakt. Heel gek, daar hebben ze tijd in gestoken en willen ze geld voor hebben.
Ze willen ook nog wel eens bij films van Sony pictures zitten, de Blu ray van This is it heeft bijvoorbeeld ook een theme aan boord.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ik log in op mijn PSN ID via de website, krijg ik deze melding voor de kiezen:

"De gegevens van mijn oude account kopiëren

Voer je bestaande gebruikersnaam (je e-mailadres) en je wachtwoord in als je je al eerder bij eu.playstation.com hebt aangemeld en we zetten je gegevens over naar je nieuwe account. Dit is nodig om je nieuwe profiel te activeren.
Ja, ik wil de gegevens van mijn oude account kopiëren

Velden met een sterretje (*) zijn verplicht.

E-mailadres* Wachtwoord* Ben je je wachtwoord vergeten?"

Hoezo wordt hier om gevraagd? Heb momenteel maar 1 mailadres (en dus ID op PSN) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

C00P schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 01:47:
Er zijn maar 3 gratis theme's te downloaden ?

Zijn er nog andere manieren voor aan Theme's te geraken of moet ik echt alwéér mijn portemoné open trekken ?
3 gratis dynamische themes bedoel je? In de US, UK, JPN kan je vaak extra dynamische thema's vinden die gratis zijn. Sony make.believe thema heb ik bijvoorbeeld uit de US-store.

Over PSN+: ik ben erg benieuwd naar de content, maar heb het gevoel dat ik beter een US-abonnement had kunnen nemen. Trial van Infamous er in, wat extra games. Sowieso heb ik al best veel PSN games dus hoop dat er nog wat leuks/nieuws beschikbaar komt.

Ik heb ook nog even gekeken naar de mogelijkheden van account sharing. Lijkt er op dat je na download van PSN+ content deze ook op een andere account kan spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 30-06-2010 10:49 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Lizardz schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:30:
Het enige wat mij ervan weerhoudt PSN+ te kopen is dat je alles verliest als je je abonnement opzegt. Voor de rest vind ik dat het je best wat leuke extra's geeft.
Exactly, eigenlijk huur je games, maar heb je dus geen toegang tot alle games. Je huurt dus alleen de el cheapo spul wat sony wil aanbieden. Dus voor mij geen PSN+. Gewoon m'n games op disc en als ik er klaar mee ben dan verkoop ik ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Hoe groot zijn de spellen die je krijgt bij PSN+? Je krijgt Wipeout HD bv deze maand, LBP krijg je bij een jaar abonnement, hoeveel GB zijn die eigenlijk? Mijn nieuwe slim heeft een HDD van 120GB, tot nu toe was 40GB genoeg, dus ik was niet van plan er een nieuwe HDD in te gooien maar PSN+ spreekt me wel aan dus ik zit nu te twijfelen om er 250 of 500 gb in te gooien. Het wordt denk ik de WD5000BEVT, die is toch prima? 500GB, 5400 RPM.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 30-06-2010 12:30 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
ik heb iig net ff WipeOut HD uit de store getrokken, had nog geld op mn rekening om een maandje PS+ te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

tjah wipeout en LBP heb ik beide al, daar gaan mijn voordelen van PSN+ :P

ik twijfel nog steeds.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:28:
[...]

ook geen problemen hier. ligt dus toch echt aan jou, cookies en dergelijke al geprobeerd te verwijderen?
waarom gebruik je eigenlijk niet gewoon normale youtube? werkt prima bij mij
Ik lees net op Internet dat Sony met firmware 3.40 een kleine update van Flash heeft gedaan ivm de Facebook functionaliteit. Gevolg is dat veel online tv websites en dus ook PS3youtube.com niet meer werken!

http://boardsus.playstati...3-40-problem/m-p/45857244

"on the tvcatchup.com forum, the admin staff contacted sony and i think sony r sayin that streaming sites need 2 update there code or sumthin like that...ps3youtube.com is or should i say was, a mint site, it enabled ps3 users to watch youtube vids at 720p. now all vids just play sound and no video. i read they updated flash to b more facebook friendly......WAT-A-LOAD"

Ik baal hier echt ontzettend van!!! Ik kijk erg veel streaming video via de PS3 namelijk. Youtube XL is echt een lachertje (crappy kwaliteit), maar via PS3youtube.com kon het tenminste in HD kwaliteit! Tot ik dus zo stom was om firmware 3.40 te installeren...

Het verbaast mij overigens hoe weinig mensen hier blijkbaar mee zitten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:59:
[...]

Ik lees net op Internet dat Sony met firmware 3.40 een kleine update van Flash heeft gedaan ivm de Facebook functionaliteit. Gevolg is dat veel online tv websites en dus ook PS3youtube.com niet meer werken!

"on the tvcatchup.com forum, the admin staff contacted sony and i think sony r sayin that streaming sites need 2 update there code or sumthin like that...ps3youtube.com is or should i say was, a mint site, it enabled ps3 users to watch youtube vids at 720p. now all vids just play sound and no video. i read they updated flash to b more facebook friendly......WAT-A-LOAD"

Ik baal hier echt ontzettend van!!! Ik kijk erg veel streaming video via de PS3 namelijk. Youtube XL is echt een lachertje (crappy kwaliteit), maar via PS3youtube.com kon het tenminste in HD kwaliteit! Tot ik dus zo stom was om firmware 3.40 te installeren...

Ik heb een computer om mee te surfen. Ik denk dat veel mensen een Laptop / PC hebben voor dat soort fratsen dan hun PS3. Werkt het veelste stroef voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Ik heb een computer om mee te surfen. Ik denk dat veel mensen een Laptop / PC hebben voor dat soort fratsen dan hun PS3. Werkt het veelste stroef voor.
Zat mensen met een toetsenbord en\of muis, al dan niet een geintregreerde combinatie, aangesloten hebben op hun PS3 en dan is het opeens niet meer zo stroef.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:07:
[...]

Hier kan ik je inderdaad gelijk in geven. Internetten via de PS3 doe ik echt zelden. Wel is en blijft het zonde dat de ps3 zo functionaliteiten schrapt. Ik hoop dat dit weer herstelt wordt. Heel af en toe wou ik wel eens wat laten zien via de PS3 zodat ik niet de pc hoefde op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:59:
[...]

Ik hoor nu pas voor t eerst over PS3youtube.com. De mensen die aangaven dat het bij hun wel werkte...ik heb zo´n klein vermoeden dat ze het over YouTube XL hadden :P ...Dusse wel irritant natuurlijk voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik vond het altijd wel leuk om Youtube filmpjes lekker groot op tv te bekijken, zeker met visite. Ook via sites als Catchuptv.com kon er naar andere televisiekanalen gekeken worden. Helaas kan ook dat niet meer. En op een fix van Sony kan waarschijnlijk lang gewacht worden (áls die er uberhaupt al komt..)

Ik krijg toch sterk de indruk dat met elke nieuwe firmware er meer en meer restricties op de PS3 komen. Heel erg jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 22:28
Ik kende PS3youtube.com ook niet. Ik heb de nieuwe firmware nog niet binnengehaald, dus zal het voor de update eens proberen.

Ik heb wel al langer YoutubeXL veranderd in de normale Youtube website. Is dit geen optie met de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas, ook op de "normale" website van Youtube geen HD te bekijken. Enige optie is om via sites als keep-tube.com een video eerst te downloaden in HD. Maar dit is erg omslachtig. Via ps3youtube.com it just worked like a charm and I miss it! _/-\o_ Was ook nog eens van een Nederlandse developer trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de fifa98 worldcup op de ps3 te krijgen is via psn?:P Dit spel speelde ik als eerst vroeger ik was erg klein toen en zou hem best wel nog een keer willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:18:
Weet iemand of de fifa98 worldcup op de ps3 te krijgen is via psn?:P Dit spel speelde ik als eerst vroeger ik was erg klein toen en zou hem best wel nog een keer willen spelen
Staat niet in de PSN Store.

Misschien dat je het spel nog ergens 2ehands kan krijgen. PS1 spellen kan je op elke PS3 spelen.

http://computer-software....8XhW%252FN&fta_ind=9&fs=1

[ Voor 65% gewijzigd door Ike. op 30-06-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Begin dit jaar waren er geruchten dat er deze zomer een prijsverlaging komt voor de PS3 komt deze nog?? is mij even ontgaan op de E3

beetje zonde om een ps3 te kopen en een week daarna een afprijzing

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SOCO_cola schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:07:
Begin dit jaar waren er geruchten dat er deze zomer een prijsverlaging komt voor de PS3 komt deze nog?? is mij even ontgaan op de E3

Las vorige week een interview met iemand van SCEA en die zei dat er binnenkort GEEN prijsverlaging komt.

Kan ze site nu even niet terugvinden. ik dacht dat het vg247 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:07:

als er een prijsverlaging wordt aangekondigd dan wordt het op gamescom gedaan. Mooi netjes voor Move en gt5. De ps3 is al rond 260 te verkrijgen dus een verlaging naar een adviesprijs van 249 of 199 is logisch. Dit betekend dan dat winkels de ps3 dan weer onder de adviesprijs gaan aanbieden bv 229. Ik ou wachten na Gamescom en als er dan geen prijsverlaging komt, dan maar eentje voor 260 wat ook een nette prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:30:
Nee, helaas, ook op de "normale" website van Youtube geen HD te bekijken. Enige optie is om via sites als keep-tube.com een video eerst te downloaden in HD. Maar dit is erg omslachtig. Via ps3youtube.com it just worked like a charm and I miss it! _/-\o_ Was ook nog eens van een Nederlandse developer trouwens!
Je kan nog wel gewoon filmpjes kijken op PS3youtube.com, alleen zijn ze niet in HD, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:38:
[...]

als er een prijsverlaging wordt aangekondigd dan wordt het op gamescom gedaan. Mooi netjes voor Move en gt5. De ps3 is al rond 260 te verkrijgen dus een verlaging naar een adviesprijs van 249 of 199 is logisch. Dit betekend dan dat winkels de ps3 dan weer onder de adviesprijs gaan aanbieden bv 229. Ik ou wachten na Gamescom en als er dan geen prijsverlaging komt, dan maar eentje voor 260 wat ook een nette prijs is.
ok tnx ja ik vind het het ook wel een nette prijs hoor. maar gaat om het idee dat ik niet "te veel" betaal. even tot eind augustus wachten duss

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:55:
[...]

Je kan nog wel gewoon filmpjes kijken op PS3youtube.com, alleen zijn ze niet in HD, jammer genoeg.
Ja, dat is ook vreemd inderdaad. In lage kwaliteit werken de filmpjes nog wel, maar op de één of andere manier wordt de HD kwaliteit dus niet meer ondersteund (alleen geluid, geen beeld). Inmiddels is er op een aantal andere fora een discussie gaande over dit probleem.

Maar Sony heeft al min of meer laten blijken niet van plan te zijn op korte termijn een fix uit te brengen. In een reactie hebben ze laten weten dat de aanbieders van de videocontent (Blip TV, TVCatchup) hun software maar aan moeten passen. Sony denkt blijkbaar de koning te zijn... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00
Yes net een code gekregen van EA voor de beta van Medal of Honor

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAD85 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:27:
Yes net een code gekregen van EA voor de beta van Medal of Honor
hoe heb je die gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:00
Kreeg een mailtje van EA of ik mee wou doen met de beta.
Je kunt kiezen uit Pc of PS3

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAD85 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:18:
Kreeg een mailtje van EA of ik mee wou doen met de beta.
Je kunt kiezen uit Pc of PS3
was te laat met reageren maar heb via insidegamer een code gekregen, ben nu de 617mb aant binnentrekken op me ps3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
lekker dan, doet mijn nieuwe 500Gb HDD het niet :( morgen maar omruilen voor een ander en morgenavond opnieuw proberen..... staat de nieuwe slim nog even niks te doen maar dat gaat goed komen, moet nog 1 trophy voor de platinum van MWII, die ga ik halen op de slim!

Vraagje: kan je 100% alle game-data en savegames backuppen van en naar dezelfde PS3 maar naar een andere schijf? Ook Protected save-games? Anders ga ik nu de slim gebruiken met de 120Gb schijf en als het nodig is komt er dan wel een 500Gb, de winkel waar ik de 500Gb gehaald heb moet nieuwe bestellen en ik heb geen zin om te wachten en de slim niks te laten doen zo lang.

[ Voor 41% gewijzigd door Svennie op 01-07-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:38:
De ps3 is al rond 260 te verkrijgen dus een verlaging naar een adviesprijs van 249 of 199 is logisch. Dit betekend dan dat winkels de ps3 dan weer onder de adviesprijs gaan aanbieden bv 229.
Er is geen concrete reden om aan te nemen dat de Ps3 in prijs verlaagd zal gaan worden. Is ook niet nodig denk ik. De PS3 kost nu 299 euro en Dollar terwijl de tegenhanger de elite X360 in de Vs voor hetzelfde bedrag over de toonbank gaat en in de eu van 50 euri minder. De arcade 360 van 149 euri en 199 dollar concurreert niet zozeer met de doelgroep waar de ps3 zich op richt dus ze hoeven niet richting die prijs te gaan. Naast bovenstaande verkoopt de PS3 sinds de 299 pricetag als hotcakes en wekelijks 30.000 stuks meer dan de concurrentie die er zelfs een 149 euro model bij heeft staan.

Als straks de new 360 uitkomt wereldwijd is het maar afwachten of die verkooppiek (want die mag je wel verwachten, veel 360 eigenaren willen hun luidruchtige apparaat maar al te graag inruilen) net zo lang aanhoud als dat de verkooppiek van de slim aanhoud. Grote verschil is denk ik wel dat de 360 naar mijn weten niet bijzonder in prijs gaat zakken maar alleen met een nieuwe model komt terwijl de slim ook echt 100 dollar en euro goedkoper was geworden. Die hefty pricetag van de Ps3 was iets dat veel mensen tegenhield en na de prijsdrop zag je de weerstand erg zakken. De 360 is al te koop voor 149 euro en deze new 360 spreekt niet zozeer de twijfelaars aan maar meer de huidige eigenaren die op zoek zijn naar een wat stiller apparaat en de inpuls kopers.

De PS3 heeft nu een momentum dat lijkt op het momentum van de PS2. De PS3 is cool en hip en straalt hightech uit met de bluray speler en kont schoppende exclusive games... Ik denk niet dat de 360 deze hype zal weer overnemen nu ze ook een glimmende zwarte jongen te koop hebben. Aan de markteting van MS zal het niet liggen want dat is dik voor elkaar. In de Vs hebben ze enkel HALO reach nodig om weer verkoopcijfers neer te zetten die zullen verbazen maar dit blijft denk ik bij pieken. Daarnaast heet HALO inmiddels erg "last" van de COD franchise die de hype van HALO zal verdrukken. Volgend jaar Gears Of War 3 tegenover Killzone 3. dat zal een interresante strijd worden die qua verkoopcijfers wel gewonnen zal worden door Gears maar qua gameplay en stijl zal het erg close worden. Ikzelf ben de Unreal engine inmiddels erg zat

Update: Op de site van vgcharts is de zien dat de launch van de new xbox in de VS ervoor heeft gezorgt dat de 360 in de VS afgelopen week 80.000! exempleren meer heeft verkocht dan de PS3. Nou was de VS al niet het continent van de PS3 maar voorheen liepen ze eigenlijk gelijk in de VS en liep de Ps3 in de EU voor. Nu maar afwachten hoelang deze voorsprong blijft duren en hoe die piek in de EU zich zal vormen.

Als straks de 360 wereldwijd weer boven de Ps3 uit zal komen maand na maand dan verwacht ik wel weer een pricecut maar dan misschien met kerst en dan max 50 euro. Dan zit je aan een adviesprijs die "slechts" 20 euri lager ligt dan de laagste internetprijzen voor een nieuwe slim... Daar hoef je dus nu eigenlijk niet op te wachten. Los daarvan zit je dan ook tot aan de pricecut zonder ps3 en dat wil je niet natuurlijk!

[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 01-07-2010 10:19 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Svennie schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:53:
lekker dan, doet mijn nieuwe 500Gb HDD het niet :( morgen maar omruilen voor een ander en morgenavond opnieuw proberen..... staat de nieuwe slim nog even niks te doen maar dat gaat goed komen, moet nog 1 trophy voor de platinum van MWII, die ga ik halen op de slim!

Vraagje: kan je 100% alle game-data en savegames backuppen van en naar dezelfde PS3 maar naar een andere schijf? Ook Protected save-games? Anders ga ik nu de slim gebruiken met de 120Gb schijf en als het nodig is komt er dan wel een 500Gb, de winkel waar ik de 500Gb gehaald heb moet nieuwe bestellen en ik heb geen zin om te wachten en de slim niks te laten doen zo lang.
Er bestaat een tranfer-tool om alles van de ene PS3 naar de andere over te zetten door er een UTP-kabeltje tussen te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

vinom schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:55:
[...]

Volgens mij staan er nu instructies op die site hoe de HD-replay weer te enablen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Shiver23 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Er bestaat een tranfer-tool om alles van de ene PS3 naar de andere over te zetten door er een UTP-kabeltje tussen te hangen.
dat weet ik, dat ga ik ook gebruiken om van de oude naar de nieuwe PS3 de data over te zetten, de vraag is of op dezelfde PS3 je de HDD kan wisselen zonder data/save-game te verliezen. En dan vooral de protected data, de rest zal het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:08:
[...]

dat weet ik, dat ga ik ook gebruiken om van de oude naar de nieuwe PS3 de data over te zetten, de vraag is of op dezelfde PS3 je de HDD kan wisselen zonder data/save-game te verliezen. En dan vooral de protected data, de rest zal het probleem niet zijn.
Iedere keer als je een andere HDD in een PS3 stopt zal deze om een format vragen, ook als een HDD ooit door die PS3 werd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:08:
[...]

Volgens mij snap ik je situatie niet. Je hebt een phat en een slim. In de slim doe je een nieuwe 500GB schijf (als je een werkende hebt), daarna verplaats je via data-transfer programmatje al je data van je phat naar je slim. Door je reactie denk ik dat je situatie anders is. Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Shiver23 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:19:
[...]

Volgens mij snap ik je situatie niet. Je hebt een phat en een slim. In de slim doe je een nieuwe 500GB schijf (als je een werkende hebt), daarna verplaats je via data-transfer programmatje al je data van je phat naar je slim. Door je reactie denk ik dat je situatie anders is. Wat mis ik?
je snapt het, wat je mist is dat ik me afvraag als ik eerst met de originele 120Gb begin en daar alles heen transfer (daarna is de phal leeg), als daarna de nieuwe 500Gb er is, kan ik via systeem backup alles backuppen van de 120Gb naar de 500Gb? Of mis ik dan bv de copy protected game-data daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:06:
[...]

je snapt het, wat je mist is dat ik me afvraag als ik eerst met de originele 120Gb begin en daar alles heen transfer (daarna is de phal leeg), als daarna de nieuwe 500Gb er is, kan ik via systeem backup alles backuppen van de 120Gb naar de 500Gb? Of mis ik dan bv de copy protected game-data daarna?
Met de transfer of backup optie word ALLES gekopieerd ook de protected save files.
Als je de transfer optie gebruikt word wel de schijf waarvan je gekopieerd gewist.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-07-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:21:
[...]
Met de transfer of backup optie word ALLES gekopieerd ook de protected save files.
Als je de transfer optie gebruikt word wel de schijf waarvan je gekopieerd gewist.
ok, dat dacht ik al maar het is goed om bevestigd te krijgen. Ik ga straks dezelfde HDD bij een andere winkel halen en morgen de defect HDD terug brengen. Dat is het makkelijkst dan heb ik meteen de goede HDD erin, transfer en spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:11
Voor de Medal Of Honor beta ga naar: http://www.insidegamer.nl...al-of-Honor-bta-code.html

Volg de instructies op de site en je kan de beta downloaden uit de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:43:
[...]

Als straks de 360 wereldwijd weer boven de Ps3 uit zal komen maand na maand dan verwacht ik wel weer een pricecut maar dan misschien met kerst en da n max 50 euro.
Ik denk niet dat ze hun prijs bepalen afhankelijk wat de 360 doet. Of je aan het einde van de rit een miljoentje meer of minder scoort dan je concurrent is misschien op internet forums erg belangrijk maar maakt natuurlijk in het grote geheel weinig uit. Je kan niet continu ten koste van winstgevendheid je prijs laten zakken om een prestige strijd te winnen (tenzij je marktaandeel in gevaar komt). Het gaat er toch om dat je aan het einde van de rit een positief resultaat hebt.
Interessante tijden nu:
- hoe gaat de nieuwe xbox model het doen? (ik verwacht er niet veel van, is geen upgrade ook voor mij persoonlijk)
- slaat de Move aan? (geen idee, maar ga vrijwel zeker kopen)
- slaat Kinect aan? (geen idee, maar ga wel kopen)
- valt de Wii nu eindelijk terug ? (denk slechts kleine beetje)
- 3DS volgend jaar, eindelijk een nieuwe handheld! (zeker kopen, einde oefening PSP als er niks gebeurt)

Over een jaar (of twee) kan het er allemaal totaal anders uit zien. Ik durf ook echt geen voorspelling te doen hoe de markt gaat ontwikkelen met zo veel variabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:22:
- slaat de Move aan? (geen idee, maar ga vrijwel zeker kopen)
Ik ga de Move kopen door twee dingen:
  • De lage prijs 59 euri,
  • De interresante titels die ik graag wil spelen als Heavy rain move, Dead Space en Socom 4
- slaat Kinect aan? (geen idee, maar ga wel kopen)
Ik ga Kinect voorlopig niet kopen want ze hebben mij nog niks laten zien dat ik graag wil hebben. Partygames zijn leuk maar er is te veel gescripte footage overal met veel buggy beelden, dit geeft mij geen vertouwen. Ook de prijs is mij te hoog voor een one time party game. 150 dollar zal in het voordeligste geval 99 euro betekenen wat erg veel geld is voor iets waar ik geen toepassingen voor zie.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
Vergeet niet dat er ook een ps3 eye bij zit, die is los ook al gauw 25euro.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:29:

Ik ga Kinect voorlopig niet kopen want ze hebben mij nog niks laten zien dat ik graag wil hebben. Partygames zijn leuk maar er is te veel gescripte footage overal met veel buggy beelden, dit geeft mij geen vertouwen. Ook de prijs is mij te hoog voor een one time party game. 150 dollar zal in het voordeligste geval 99 euro betekenen wat erg veel geld is voor iets waar ik geen toepassingen voor zie.
[quote]
Ik ben gewoon een sucker voor nieuwe technologie (wat betreft gaming) vandaar dat ik in elk geval Kinect wil proberen. Move dus ook, maar dat is iets minder spannend omdat ik de Wii al in bezit heb en dus minder 'nieuw' aanvoelt.

[ Voor 11% gewijzigd door SeamusXanthus op 01-07-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:53:
Ik ben gewoon een sucker voor nieuwe technologie
join the club 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:43:
[...]

Volgens mij staan er nu instructies op die site hoe de HD-replay weer te enablen is :)
Ja, probeer maar eens: dan krijg je met firmware 3.40 dus alleen beeld, geen geluid. En dat is dus het hele probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik las vanochtend dat Kinect de 'specs' van 6 personen kan onthouden, maar dat twee tegelijk het maximum is wat het systeem kan verwerken.

Van de move zijn er filmpjes met twee x 1 move in gebruik, en met 1 x 2 move's in gebruik. Iemand die kan bevestigen of de Move er meer dan 2 tegelijk 'aan kan'?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:36:
[...]

Ja, probeer maar eens: dan krijg je met firmware 3.40 dus alleen beeld, geen geluid. En dat is dus het hele probleem ;)
Ik krijg beeld en geluid :? Heb alleen nooit getest voordat ik die link in youtube ging pasten (kende de site niet) en er kwam wel een soort error melding daarna. Maar hoe dan ook, hd filmpjes afspelen via ps3youtube.com werkt gewoon met beeld en geluid. Misschien moet je eerst de cookies wissen en dan die instructies volgen (ik zeg maar wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:10

f.h

SL65 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:14:
Voor de Medal Of Honor beta ga naar: http://www.insidegamer.nl...al-of-Honor-bta-code.html

Volg de instructies op de site en je kan de beta downloaden uit de store :)
Nice thanks, ben eigenlijk niet zo'n beta tester en ook niet zo'n multiplayer gamer, maar dit is te makkelijk om te laten schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik vind het wel irritatnt dat sommige flashfilmpjes het nu niet meer doen na die laatste update. Ik kijk veel internettv. En juist een aantal zenders die ik volg doen het niet meer. Hoor wel geluid maar heb alleen zwart beeld.
Hoop dat sony dat snel oplost.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:05:
[...]

Ik krijg beeld en geluid :? Heb alleen nooit getest voordat ik die link in youtube ging pasten (kende de site niet) en er kwam wel een soort error melding daarna. Maar hoe dan ook, hd filmpjes afspelen via ps3youtube.com werkt gewoon met beeld en geluid. Misschien moet je eerst de cookies wissen en dan die instructies volgen (ik zeg maar wat).
Ik heb met de eigenaar van PS3youtube.com contact gehad en hij heeft nu de HD functie uitgezet. Je kunt nu in ieder geval weer de filmpjes bekijken in normale kwaliteit en eventueel ervoor kiezen om de video op te slaan op de harddisk in HD kwaliteit.

Ik kan mij dus niet voorstellen dat DCFreak wel in HD kan kijken? Weet je zeker dat het HD kwaliteit is wat je ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:20:
Ik vind het wel irritatnt dat sommige flashfilmpjes het nu niet meer doen na die laatste update. Ik kijk veel internettv. En juist een aantal zenders die ik volg doen het niet meer. Hoor wel geluid maar heb alleen zwart beeld.
Hoop dat sony dat snel oplost.
Is het mogelijk om de standaard kanalen te bekijken via ps3? dus gewoon nl1 t/m3 rtl veronica etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:48:
[...]

Is het mogelijk om de standaard kanalen te bekijken via ps3? dus gewoon nl1 t/m3 rtl veronica etc?
Heb het eigenlijk nooit geprobeerd, nederlandse zenders. Denk het niet trouwens als je weet hoe commercieel alles is. Misschien ned1, 2, 3 omdat die FTA zijn. Ik kijk vooral balkanzenders.

[ Voor 14% gewijzigd door BMW_M3 op 01-07-2010 20:07 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
nieuwe HDD werkt, overzetten van data ook, duurt nog lang zeg, maar wel alles is overgezet. Heb meteen PS+ gekocht. Ik zie bij het downloaden dat LBP 2039MB is, krijg je dan alles dat ook de BR versie heeft? Die zal toch wel groter zijn dan 2 Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:43:
nieuwe HDD werkt, overzetten van data ook, duurt nog lang zeg, maar wel alles is overgezet. Heb meteen PS+ gekocht. Ik zie bij het downloaden dat LBP 2039MB is, krijg je dan alles dat ook de BR versie heeft? Die zal toch wel groter zijn dan 2 Gb?
Spel is hetzelfde. :P
Laatste updates zijn er ook al in verwerkt dus als je die nog in de DATA map hebt kan je die verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:02:
[...]
Spel is hetzelfde. :P
Laatste updates zijn er ook al in verwerkt dus als je die nog in de DATA map hebt kan je die verwijderen.
het spel ziet er inderdaad hetzelfde uit maar ik ben mijn progress kwijt, niet helemaal, ik lijk wel op een oude savegame te zitten, was toch niet van plan alle trophies opnieuw te gaan halen.... had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:44:
[...]

het spel ziet er inderdaad hetzelfde uit maar ik ben mijn progress kwijt, niet helemaal, ik lijk wel op een oude savegame te zitten, was toch niet van plan alle trophies opnieuw te gaan halen.... had jij dat ook?
Je hoeft trophies NOOIT opnieuw te halen.
Ik kon gewoon verder met mijn oude save file, ook al mijn DLC kostuums werkte gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 01-07-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Afgelopen nacht was ik in slaap gevallen toen mijn ps3 nog aanstond + tv en gaf hij dus beeld hij stond 6 uur aan zonder dat ik hem gebruikte en tv was steeds het zelfde te zien.. is dat niet schadelijk voor mijn tv inbranden ofzo iets of voor mij ps3 of moet die daar gewoon tegen kunnen?

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jornzor schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:59:
Afgelopen nacht was ik in slaap gevallen toen mijn ps3 nog aanstond + tv en gaf hij dus beeld hij stond 6 uur aan zonder dat ik hem gebruikte en tv was steeds het zelfde te zien.. is dat niet schadelijk voor mijn tv inbranden ofzo iets of voor mij ps3 of moet die daar gewoon tegen kunnen?
Je kan op de PS3 instellen dat hij automatisch uit gaat als hij een tijd niet wordt gebruikt. Bij settings en dan ergens bij power saving. Je kan ook nog kiezen of dat ook ingame / tijdens video of muziek spelen moet of alleen als hij idle in menu is.

Dit beantwoord je vraag natuurlijk niet, maar een tip voor de volgende keer.

Overigens lijkt het me niet schadelijk, maar het is wel zonde van de stroom natuurlijk dus ik zou het niet al te vaak doen. Zelf heb ik dan ook op auto uitschakelen na 2 uur idle.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Dat klopt die setting had ik al gevonden en ook zo ingesteld en idd zonde van de stroom maargoed was moe haha! maar verder niet schadelijk hoop ik.. toch?

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:23:
[...]

Ik heb met de eigenaar van PS3youtube.com contact gehad en hij heeft nu de HD functie uitgezet. Je kunt nu in ieder geval weer de filmpjes bekijken in normale kwaliteit en eventueel ervoor kiezen om de video op te slaan op de harddisk in HD kwaliteit.

Ik kan mij dus niet voorstellen dat DCFreak wel in HD kan kijken? Weet je zeker dat het HD kwaliteit is wat je ziet?
Ik begin te twijfelen als je het zo zeker weet, maar ik bekeek een aantal game reviews van gametrailers via ps3youtube.com en het zag er naar mijn mening uit als 720p content. Het kan natuurlijk zo zijn dat na al die blurry beelden van NOS uitzending gemist, mijn ogen het niet zo duidelijk meer waarnemen en alles nu HD lijkt :P

Ik kan het mij eerlijk niet voorstellen, zag net de review van GoW3 (moet het spel nog kopen :X ) en als dat SD was, is er echt iets mis met mij. Zit hier op 2m afstand van een 40" scherm, dan moet het toch wel te zien zijn of het SD of HD is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:53:
[...]

Je hoeft trophies NOOIT opnieuw te halen.
Ik kon gewoon verder met mijn oude save file, ook al mijn DLC kostuums werkte gewoon.
als ik bij trophies kijk dan zie ik dat ik 8% heb, dwz had, is nu weer 100%... vreemd, zal het spel eens opnieuw starten, het lijkt toch op een oude save game, in het spel heb ik nog niet alle levels ge-aced, heb ik ook niet mijn opgeslagen kostuums, we al mijn online lvls en hartjes... tsja, het zal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:09:
[...]

als ik bij trophies kijk dan zie ik dat ik 8% heb, dwz had, is nu weer 100%... vreemd, zal het spel eens opnieuw starten, het lijkt toch op een oude save game, in het spel heb ik nog niet alle levels ge-aced, heb ik ook niet mijn opgeslagen kostuums, we al mijn online lvls en hartjes... tsja, het zal wel
Ik zie nog steeds dat je gewoon 100% van de Trophies hebt.
Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:17:
[...]
Ik zie nog steeds dat je gewoon 100% van de Trophies hebt.
Erg vreemd.
erg vreemd inderdaad, MWII is wel goed gegaan, ga de rest van de spellen ook nog controleren, nu eens kijken of ik MWII platinum krijg.

EDIT: ik snap het niet meer, op de slim de pitt boss trophy gehaald maar geen platinum, mwii opgestart op de phat, moet ik hem daar nog halen.... daar heb ik nu geen zin meer in, morgen weer, begin me toch echt af te vragen of ik iets fout gedaan heb, wordt hier in ieder geval goed ziek van

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 02-07-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 19-08 17:56
Oh, voor diegene die het nog willen: Bioshock 2 is nu nog in de aanbieding bij Mediaoffer voor €24,95 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:09:
[...]

Dat heb ik ook gehad, maar dat is normaal. Je moet eerst al je trophies binnenhalen van de server, dan pas zie je dat je ook 100% hebt. Dat is ook de reden dat Ike gewoon kon zien dat je 100% hebt, omdat het dus op server zit van sony. Bij jouw waren de trophies nog niet geinstalleerd op je nieuwe console (?). Heef toverigens niets met je savefile te maken, want als je eernmaal trophy haalt dan syns je, en dan zit het op de server. Jammer genoeg kan je niet trophies verwijderen van je lijst :P Ik had met mijn oude account dat ik alle uitprobeerde, dus had een lijst van 30+ met 2% , 6% etc wat gewoon lelijk stond vond ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:27:
[...]

erg vreemd inderdaad, MWII is wel goed gegaan, ga de rest van de spellen ook nog controleren, nu eens kijken of ik MWII platinum krijg.

EDIT: ik snap het niet meer, op de slim de pitt boss trophy gehaald maar geen platinum, mwii opgestart op de phat, moet ik hem daar nog halen.... daar heb ik nu geen zin meer in, morgen weer, begin me toch echt af te vragen of ik iets fout gedaan heb, wordt hier in ieder geval goed ziek van
Erg shit, hoop dat je de Platinum nog krijgt op 1 of andere manier.. zie dat je 100% hebt zonder platinum |:(

Als je de trophy op je oude PS3 nog kan halen moet je die PS3 pas syncen nadat je de platinum zou krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 02-07-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:17:
Van de move zijn er filmpjes met twee x 1 move in gebruik, en met 1 x 2 move's in gebruik. Iemand die kan bevestigen of de Move er meer dan 2 tegelijk 'aan kan'?
Ik heb in testfilmpjes gezien dat de Move 4 slots heeft voor move controllers in de software. Bij games die je met 1 controller speelt kan je dus met max 4 mensen tegelijk spelen. Kan niet achten totdat LittleBigPlanet 2 met die move ondersteuning wordt aangekondigd. Ik zal al filmpjes waarbij 1 speler met de DS3 speelde en een ander met de move objecten in de wereld aan het verschuiven was. Zag er erg leuk uit.

Een move controller kost 39 euro per stuk dus uitbreiden indien nodig is best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Ik ben helemaal niet van de voetbalgames.... maar om het toch maar eens te proberen heb ik zojuist PES 2008 en FIFA 2009 aangeschaft , in totaal een kleine 5 euro. :) Kan ik geen buil aan vallen, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Dennis Lammers schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:30:
Ik ben helemaal niet van de voetbalgames.... maar om het toch maar eens te proberen heb ik zojuist PES 2008 en FIFA 2009 aangeschaft , in totaal een kleine 5 euro. :) Kan ik geen buil aan vallen, toch? :P
Had je beter Fifa 10 kunnen kopen, die kost ook nog maar 25 eu, heb je de laatste versie, verschil kan nog wel groot zijn als je dan eenmaal overstapt naar de nieuwste versie. Daarbij dat het onderlinge verschil tussen PES en Fifa ook erg groot is en allebei totaal anders spelen.
Ik hoop voor je dat je eruit komt. Maar van 5 euro hoef je inderdaad niet wakker te liggen. Ik blijf trouw aan Fifa 10 en World Cup 2010 en kijk uit naar Fifa 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ike. schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:33:
[...]
Erg shit, hoop dat je de Platinum nog krijgt op 1 of andere manier.. zie dat je 100% hebt zonder platinum |:(

Als je de trophy op je oude PS3 nog kan halen moet je die PS3 pas syncen nadat je de platinum zou krijgen.
de oude is al gesynced, ook daar heb ik nu 100% zonder platinum :( ga het proberen op de oude om daar de laatste trophy nog een keer te halen en dan maar hopen. Moet U2 ook nog platinum maar dat gaat niet gebeuren als ik daar ook de platinum niet meer krijg. Ik snap dat het tegen dl van savegames is maar ik heb de boel van ps a naar b overgezet, dan is het toch duidelijk dezelfde speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:11:
[...]

de oude is al gesynced, ook daar heb ik nu 100% zonder platinum :( ga het proberen op de oude om daar de laatste trophy nog een keer te halen en dan maar hopen. Moet U2 ook nog platinum maar dat gaat niet gebeuren als ik daar ook de platinum niet meer krijg. Ik snap dat het tegen dl van savegames is maar ik heb de boel van ps a naar b overgezet, dan is het toch duidelijk dezelfde speler?
Eingelijk moet dat gewoon allemaal werken. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan met het syncen van de trophies op je nieuwe PS3 voordat je de laatste trophy voor MW2 had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:09:
[...]

Ik begin te twijfelen als je het zo zeker weet, maar ik bekeek een aantal game reviews van gametrailers via ps3youtube.com en het zag er naar mijn mening uit als 720p content.
Let op: die gametrailers zijn inderdaad nog in HD. Het gaat puur om content van Youtube zelf. Dus de kolom video's midden in beeld van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie een boel drukte om thropys, is daar ook echt nog wat meer mee te doen behalve de eer?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capo schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:00:
Ik zie een boel drukte om thropys, is daar ook echt nog wat meer mee te doen behalve de eer?
Nope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:00:
Vele spelen puur om trophies, wat gewoon nonsens is, maar ik speelde altijd met bijna al mijn games om alles te behalen, dus alle wapens etc. Zo speelde ik ook destijds op nes, snes, sega, ps1/2 en nu ook op ps3. Ik ken vel mensne die gewoon een spel halen omdat de trophies makkelijk zijn :F Maar ieder zijn ding , vind ik, want we spelen games voor ontspanning, tijd te doden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste inFamous 2 gameplay beelden:
YouTube: inFAMOUS 2 'New Gameplay Trailer' HQ

Grafisch ziet het er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:24:

Wauw hele vette ownage zeg! Ik heb intens genoten van deel 1 en heb daarbij de platinum en als ik deze vette nieuwe moves, vijanden en aanvallen zie kan ik niks anders dan keihard MUST HAVE roepen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dachten jullie van deze aankomende PSN titel van de makers van Flow en Flower

preview op gamed.nl

Een aantal pics om de stijl een beetje weer te geven, ziet er naar mij idee erg veelbelovend uit. Geeft me het gevoel van Shadow of the colossus... wat een Epic game was dat dan zeg... Deze game heeft ook een soort van multiplayermode ala Demons Soul's dus je komt iemand tegen, maar je kan niks met hem doen of tegen hem zeggen maar wel met elkaar communiceren door te fluiten of samen op te trekken, je kan elkaar ook negeren. je komt slecht 1 persoon per game tegen dus de lege woestijn zal zich niet vullen met nietszeggende personages... Het versterkt het gevoel van eenzaamheid...

Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/142981.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/142982.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/142983.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/142984.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/142985.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:50:
[...]

Let op: die gametrailers zijn inderdaad nog in HD. Het gaat puur om content van Youtube zelf. Dus de kolom video's midden in beeld van de site.
Oke, dan klopt het wel. Ik ging er vanuit dat alles op die site van youtube kwam, inclusief die review filmpjes.

@swopdark
Ziet er idd eenzaam en vooral warm uit in die screenshots, momenteel heb ik meer behoefte aan games die zich op antarctica afspelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gamesverkoop top 10 van afgelopen week in ons mooie WK landje:

1 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
2 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
7 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
8 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
9 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
10 TRANSFORMERS/WAR FOR CYBERTRON (PS3) ACTIVISION BLIZZARD

4 x PS3
1 x 360
2 x Wii
2 x DS
1 x PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ike. schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:24:

Is dit een op zich staande verhaal zonder cole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nico111 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Is dit een op zich staande verhaal zonder cole?
Het is een nieuwe Cole volgens mij. De oude voice acteur doet niet meer mee.De trailer stond al een paar dagen op PSN overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Waarom heb ik een 80 Mbit verbinding als een simpele firmware-update 20 minuten kost om te downloaden?

Net als het downloaden van gamedata van PAIN, dit op één of andere manier grotere updates heeft dan het spel zelf is. Gaat retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goddamn people er komt nog een hele vette 2d/3d sidescroller naar de consoles dit jaar: Limbo.

Vooralsnog een exclusive launch deal voor the summer of arcade voor xbxo Live maar er staat het volgende in het persbericht:
Independent game development studio PLAYDEAD announced today that their black and white puzzle-platforming adventure, LIMBO, will be available worldwide on consoles this year, with a summer launch exclusively on Xbox LIVE® Arcade.
Lijkt me dus dat deze game dit jaar ook gewoon naar het PSN zou komen. de prijs op xboxlive is 1200 punten. check de vette creepy gameplay trailer op giantbomb of youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:35:
[...]

Wauw hele vette ownage zeg! Ik heb intens genoten van deel 1 en heb daarbij de platinum en als ik deze vette nieuwe moves, vijanden en aanvallen zie kan ik niks anders dan keihard MUST HAVE roepen!!
Must have indeed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De Eye of Judgement servers gaan binnenkort offline volgens een post op Fok trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:19:
Goddamn people er komt nog een hele vette 2d/3d sidescroller naar de consoles dit jaar: Limbo.

Vooralsnog een exclusive launch deal voor the summer of arcade voor xbxo Live maar er staat het volgende in het persbericht:

[...]

Lijkt me dus dat deze game dit jaar ook gewoon naar het PSN zou komen. de prijs op xboxlive is 1200 punten. check de vette creepy gameplay trailer op giantbomb of youtube
Nog lang geen duidelijke info over Limbo of het uberhaupt multi-platform gaat zijn. Er is echter nog een andere interessante 2D titel die wel gegarandeerd multiplatform is en mijn aandacht getrokken heeft: Scott Pilgrim VS The World. Niet op zijn minst omdat de sprite-art door Paul Robertson gedaan is: Dezelfde artiest die verantwoordelijk is voor Pirate Baby's Cabana Battle Street Fight en Kings of Power 4Billion%. Een lekkere brawler met geschifte art dus :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waar moet ik op letten als ik een LCD tv koop die ik voor de Playstation 3 ga gebruiken? Ik heb wat rondgegoogled maar vind veel oude posts (2006-2008). Ik wil voor een 42" model gaan. Naar wat ik tot nu toe begrijp zijn in elk geval de volgende punten belangrijk:

- 1080p
- 100hz
- weinig ms (2?)
- 24p (voor blueray films)

Het lastige is natuurlijk dat je niet met je PS3 naar de winkel kunt om alle TV's te proberen, terwijl dat eigenlijk het beste zou zijn. Heb dit weekend bij mn ouders (Philips LCD) en zwager (Samsung LCD) getest (om uberhaupt mijn PS3 eens op een LCD te zien) en vond het op de samsung er mooier uit zien. Vooral in de herhalingen van Fifa WC had de Philips vertekeningen. Máár design telt ook in de huiskamer, de Philips is met zijn dunne rand vééél mooier dan de samsung.

Tips welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 04 juli 2010 @ 08:37:
Waar moet ik op letten als ik een LCD tv koop die ik voor de Playstation 3 ga gebruiken? Ik heb wat rondgegoogled maar vind veel oude posts (2006-2008). Ik wil voor een 42" model gaan. Naar wat ik tot nu toe begrijp zijn in elk geval de volgende punten belangrijk:

- 1080p
- 100hz
- weinig ms (2?)
- 24p (voor blueray films)
Een zo snel mogelijke verversing (weinig ms) is ivm met ghosting/naijlen wel prettig, maar mijn tv is vrij traag en zie eigenlijk geen probleem bij spelletjes (bijvoorbeeld wel bij tennis/voetbal op tv of het kijken van heel grauwe films, maar alleen als ik er op ga zitten letten). Het allerbelangrijkste is voor mij echter dat je alle "beeldverbeterende" opties in je LCD-tv uit kan zetten, want dat maakt bij games pas echt uit voor de input lag (de vertraging waarmee je op het scherm ziet gebeuren wat je met je controller hebt gedaan). Sommige tv's hebben een speciale Game-mode waarbij alle beeldverbeteraars uitgaan.
Het lastige is natuurlijk dat je niet met je PS3 naar de winkel kunt om alle TV's te proberen, terwijl dat eigenlijk het beste zou zijn. Heb dit weekend bij mn ouders (Philips LCD) en zwager (Samsung LCD) getest (om uberhaupt eens op een LCD te zien) en vond het op de samsung er mooier uit zien. Vooral in de herhalingen van Fifa WC had de Philips vertekeningen. Máár design telt ook in de huiskamer, de Philips is met zijn dunne rand vééél mooier dan de samsung.
Was dat wel een eerlijke test? Kijken je ouders toevallig analoge kabel en je zwager digitaal? Want het WK ziet er analoog dieptriest uit: cirkel is niet rond/diagonale lijnen lijken wel op trapjes. Analoog weet je alleen wel 2 seconden eerder dat er gescoord is...
En je weet natuurlijk niet of de tv's verder wel vergelijkbaar ingesteld zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnS72 op 04-07-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ik kijk voetbal nog gewoon analoog en het is inderdaad verschrikkelijk op een full hd scherm (maarja, je ziet in ieder geval of hij erin vliegt). Bij een vriend van mij gisteren een hdtv geinstalleerd, hij heeft ook hd tel (ned 1, 2 en 3), maar het voetbal vond ik toch iets tegenvallen om eerlijk te zijn.

Nog steeds veel aliasing te zien bij de lijnen, ik vind eigenlijk vooral de close ups veel scherper en mooier. Het lijkt wel alsof de snelle bewegingen en kleine details er niet heel veel meer uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee de tv's heb ik verder niet op TV-kijken beoordeeld, maar was bij allebei met mijn PS3 en heb op beide met zelfde instellingen en HDMI kabel gespeeld. Wat dat betreft volgens mij een redelijke vergelijking. Hebben allebei in 2010 een 32" LCD gekocht. Maar ik weet idd niet of de beeldverbeterende technieken aan of uit stonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 04 juli 2010 @ 09:28:
Nee de tv's heb ik verder niet op TV-kijken beoordeeld, maar was bij allebei met mijn PS3 en heb op beide met zelfde instellingen en HDMI kabel gespeeld. Wat dat betreft volgens mij een redelijke vergelijking. Hebben allebei in 2010 een 32" LCD gekocht. Maar ik weet idd niet of de beeldverbeterende technieken aan of uit stonden..
8)7 O, Fifa WC als in het spel. :o
Dan was het inderdaad een redelijke vergelijking, dan zou je het inderdaad in beeldverbeteraars/game-mode moeten zoeken.

Waar je ook mee op moet passen: mijn ouders hebben een Sony (2 jaar oud?) met automatische dimming die niet uit te zetten is. Ik vind het al hinderlijk tijdens de aftiteling van een film, maar tijdens donkere spelsituaties lijkt me dat helemaal een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:19:

Nog lang geen duidelijke info over Limbo of het uberhaupt multi-platform gaat zijn.
Helamaal waar maar het lijkt me dat Sony en MS ieder kans grijpen om te kunnen beweren dat een spel exclusief voor hun console gaat uitkomen, het persbericht blijft hier wat ruim over. Er wordt consoles genoemd en dit lijken me iets teveel high def beelden voor een Wii versie.
Er is echter nog een andere interessante 2D titel die wel gegarandeerd multiplatform is en mijn aandacht getrokken heeft: Scott Pilgrim VS The World. Niet op zijn minst omdat de sprite-art door Paul Robertson gedaan is: Dezelfde artiest die verantwoordelijk is voor Pirate Baby's Cabana Battle Street Fight en Kings of Power 4Billion%. Een lekkere brawler met geschifte art dus :)
Wauw heftige shit! ziet er echt bizar uit met die gekke vijanden en vette moves: "datsun monsterstruck attack" hahah epic... Hier ga ik ook wel ff naar uitkijken... Ik wist niet dat zulke games bestonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
[...]

Nog lang geen duidelijke info over Limbo of het uberhaupt multi-platform gaat zijn. Er is echter nog een andere interessante 2D titel die wel gegarandeerd multiplatform is en mijn aandacht getrokken heeft: Scott Pilgrim VS The World. Niet op zijn minst omdat de sprite-art door Paul Robertson gedaan is: Dezelfde artiest die verantwoordelijk is voor Pirate Baby's Cabana Battle Street Fight en Kings of Power 4Billion%. Een lekkere brawler met geschifte art dus :)
Ik had de trailer van de film gezien, die lijkt mij ook wel grappig. Maar zo'n sprite game is helemaal geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch een beetje over TV's hebben. Ik ben van plan om binnenkort een Sony Bravia televisietje te bestellen. Alleen kan ik de prijzen van de HDMI in de winkels niet geloven. Krengen zijn boven de 80 euro en de goedkopere van ongeveer 30 euro zeggen alleen voor 720 P televisies te zijn ( de TV is 1080P, full HD). Volgens mij maakt dat geen fuck uit toch? Zolang het maar een HDMI 1.3 kabel is? Als ik op sites kijk, kan ik ze vinden voor 5 euro... heeft iemand anders een goede link of een verwijzing naar een ander topic dat gaat over de kabeltjes of aanbiedingen / goedkope bestellingen ervan zonder al te veel kwaliteit verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:45

BrammT

The one and only!

@ Okasha, wat is je budget?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:21:
Nu we het toch een beetje over TV's hebben. Ik ben van plan om binnenkort een Sony Bravia televisietje te bestellen. Alleen kan ik de prijzen van de HDMI in de winkels niet geloven. Krengen zijn boven de 80 euro en de goedkopere van ongeveer 30 euro zeggen alleen voor 720 P televisies te zijn ( de TV is 1080P, full HD). Volgens mij maakt dat geen fuck uit toch? Zolang het maar een HDMI 1.3 kabel is? Als ik op sites kijk, kan ik ze vinden voor 5 euro... heeft iemand anders een goede link of een verwijzing naar een ander topic dat gaat over de kabeltjes of aanbiedingen / goedkope bestellingen ervan zonder al te veel kwaliteit verlies?
Kabel van 5/10 euro is ook goed.
720p/1080p zijn dezelde kabels. gewoon een HDMI 1.3 kopen

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 04-07-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Het is een nieuwe Cole volgens mij. De oude voice acteur doet niet meer mee.De trailer stond al een paar dagen op PSN overigens.
Vind het wel jammer dat hij een nieuwe VA heeft. De oude stem vond ik wel tamelijk geslaagd, ookal waren er best wel veel kritieken dat hij te donker / zwaar was. Nu lijkt het wel een totaal ander karakter...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

[...]
Er is echter nog een andere interessante 2D titel die wel gegarandeerd multiplatform is en mijn aandacht getrokken heeft: Scott Pilgrim VS The World.
[...]
Hehe lekker retro sfeertje met behoorlijk wat referenties naar verschillende fighting/beat'm up en andere type spellen :)
MartijnS72 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:08:
[...]
Waar je ook mee op moet passen: mijn ouders hebben een Sony (2 jaar oud?) met automatische dimming die niet uit te zetten is. Ik vind het al hinderlijk tijdens de aftiteling van een film, maar tijdens donkere spelsituaties lijkt me dat helemaal een ramp.
Vaak kan je dat alsnog uitzetten via het service menu van de tv. Gewoon even googlen op merk/type + servicemenu en je vind de toets combinatie om erin te komen. Pas wel op dat door het uitzetten van automatisch dimmen het contrast in het algemeen wat minder goed kan zijn. Tevens, ontwijk het selecteren van opties waar sprake is van calibreren en last but not least; bij sommige merken vervalt de garantie als je in het service menu gaat zitten kloten :P

Maar dit is tweakers, dus geen probleem lijkt mij :)
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.