Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb een ps3 die aangesloten zit dmv een hdmi kabel, als ik de ps3 opstart en het menu zie is dit prima in HD alleen wanneer ik een spel start (maakt niet uit welke) dan heb ik opeens een sd beeld. Iemand idee hoe ik hier van af kom.
Geen idee waar je dan op gezocht hebt, maar met de zoekwoorden p2770hd review is productreview: Samsung SM P2770HD review door JorzoR het eerste dat ik tegenkom. Ook op prad.de is een uitgebreide review te vinden en zo zijn er toch meer dan genoeg ervaringen te vinden.SL65 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:57:
Wil binnenkort ook een full hd tv aanschaffen voor de ps3 maar ik kan helemaal niks vinden over het scherm wat ik wil gaan kopen, de samsung p2770hd. Iemand enige ervaring met dit scherm?
And I'm the only one and I walk alone.
Die heb ik beide al gelezenPromoX schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:12:
[...]
Geen idee waar je dan op gezocht hebt, maar met de zoekwoorden p2770hd review is productreview: Samsung SM P2770HD review door JorzoR het eerste dat ik tegenkom. Ook op prad.de is een uitgebreide review te vinden en zo zijn er toch meer dan genoeg ervaringen te vinden.
Begon namelijk snel te twijfelen na deze tekst van prad: "In the games test, game play with the P2770HD is a little "tough" for a TN panel. On the one hand, this may be because of the easily noticeable input lag and on the other, comparatively high streaking arose in synthetic tests. However, occasional gamers should hardly be irritated by the values, but hardcore gamers should look for an alternative."
[ Voor 20% gewijzigd door SL65 op 04-07-2010 19:18 ]
Ga dan niet roepen dat je helemaal niets kunt vinden. Als je specifieker bent in je vragen, kan een ander je beter helpen en dat voorkomt ook onnodige reactiesSL65 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:16:
Die heb ik beide al gelezenmaargoed was gewoon benieuwd of er nog wat tweakers waren met ervaringen.
And I'm the only one and I walk alone.
Sorry ik had het inderdaad iets beter moeten formuleren.PromoX schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:41:
[...]
Ga dan niet roepen dat je helemaal niets kunt vinden. Als je specifieker bent in je vragen, kan een ander je beter helpen en dat voorkomt ook onnodige reacties. Dat wat je aanhaalt uit die review lijkt me heel persoonlijk, de ene zal het als storend ervaren en de ander vindt prima. Met een product als een tv is uiteindelijk toch het beste wat je kunt doen is zelf ergens gaan kijken of 'm ergens kopen waar je de garantie hebt om te kunnen ruilen.
Een eventuele DM heeft een max van 10 deelnemers. Het is daarom van belang dat je alleen "ja' stemt wanneer je meerdere games zou willen ruilen, nu of in de nabije toekomst.
Poll: Heb jij interesse in ruilen van games?
• Ja, dat heb ik.
• Nee, dank je.
Ook een poll maken? Klik hier
Aan een eventuele ruil DM zullen regels verbonden zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 04-07-2010 20:10 ]
Voorheen hoorde ik hem nooit, maar als ik nu een game opstart gaat de fan na een minuut of 10 ook op fullspeed en dat doet ie niet veel onder voor mn oude x-box 360
nu maar dit besteld en kijken of t helpt
Stop chasing the dream, you're already living it
Is normaal. Doet die van mij ook.Qosmic schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:35:
ik heb een ps3 en met dit weer gaat die fan toch ook wel behoorlijk tekeer, hebben jullie dat ook?
Voorheen hoorde ik hem nooit, maar als ik nu een game opstart gaat de fan na een minuut of 10 ook op fullspeed en dat doet ie niet veel onder voor mn oude x-box 360
Kijk even of er geen stof zit bij alle 'openingen' van je ps3
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 04-07-2010 20:41 ]
Want wij hebben een soundbar waar ik graag het geluid van de PS3 op zou willen doen.
Ik kan het nog niet proberen omdat ik nog geen PS3 heb.
Hij is al besteld maar bol.com heeft vertraging..
Ja dit kan je gewoon instellen. Zelf heb ik het juist andersom, het beeld gaat via de tulp aansluitingen terwijl het geluid via toslink aansluiting.Kryziek schreef op zondag 04 juli 2010 @ 21:12:
Is het mogelijk om het geluid via die rood/witte kabels te laten lopen en het beeld via HDMI ?
Want wij hebben een soundbar waar ik graag het geluid van de PS3 op zou willen doen.
Ik kan het nog niet proberen omdat ik nog geen PS3 heb.
Hij is al besteld maar bol.com heeft vertraging..
Zo, er zijn nu al 10 geïnteresseerden. Dat is gelijk het max aantal deelnemers aan een DM. We kunnen eens proberen of het wat gaat worden.Bor de Wollef schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:10:
Een eventuele DM heeft een max van 10 deelnemers. Het is daarom van belang dat je alleen "ja' stemt wanneer je meerdere games zou willen ruilen, nu of in de nabije toekomst.
Heb je interessen? Stuur mij dan even een DM met een lijstje van games die je te ruil aanbied. Gezien de beperking in het max aantal mensen kan ik alleen mensen met een actief aanbod uitnodigen. Ik wil er geen continu doorlopende DM van maken trouwens maar gewoon eens kijken wat we allemaal in de aanbieding hebben. Bij interesse kun je mij een DM sturen met een duidelijke titel daarin je aanbod zodat ik kan zien of je serieus interesse hebt.
Voor de duidelijkheid: ik heb overleg gehad met enkele crewmembers over deze DM.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 04-07-2010 21:45 ]
Zijn die bij geleverde tulp kabels toch niet nutteloos.
Wat is een DM?Bor de Wollef schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Aan een eventuele ruil DM zullen regels verbonden zijn.
Een direct message. Deze kun je sturen door op het

Nog niet echt vastgesteld, wil na de zomer kopen en denk aan € 600 tot max € 1000. € 800 euro is mijn ideaal. LED zou opzich leuk zijn door zijn gunstig stroomverbruikBrammT schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:24:
@ Okasha, wat is je budget?
Er is geen verschil in de pinout van de verschillende soorten hdmi kabels. hdmi 1.2 , 1.3 en 1.4 zijn allemaal hetzelfde.Ike. schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:30:
[...]
Kabel van 5/10 euro is ook goed.
720p/1080p zijn dezelde kabels. gewoon een HDMI 1.3 kopen
Correct, maar niet alles hoeft aangesloten te zijn. Ik heb namelijk een oude HDMI 1.2 kabel maar dat gaat niet werken met bijvoorbeeld 3D tv. Ook is het zo dat de oudere HDMI standaarden niet altijd goed de hogere resoluties aan kunnen. Beste is gewoon te kijken voor een HDMI 1.4 kabel en dat hoeft echt niet duur te zijn. Ik heb er laatst 4 via iBood gekocht voor nog geen 20 euro totaal.milenko79 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:18:
Er is geen verschil in de pinout van de verschillende soorten hdmi kabels. hdmi 1.2 , 1.3 en 1.4 zijn allemaal hetzelfde.
Kijk ook maar eens naar de scart kabels. Hierbij heb je ook kabels alleen voor beeld maar ook kabels waarbij alle signalen aangesloten zijn. Veel problemen als je er niet op bedacht bent.
Je ps3 maakt gewoon net zoveel hitte als normaal maar als de buiten temperatuur gewoon ff dik tien graden stijgt dan kna je natuurlijk welm raden dat hij wat harder zal gaan werken. Is heel normaal hoor.Qosmic schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:35:
ik heb een ps3 en met dit weer gaat die fan toch ook wel behoorlijk tekeer, hebben jullie dat ook?
Tis ook een vertical stand zie ik dus da's altijd handig denk ik maar extra koeling aanbrengen is eigenlijk gewoon helemaal niet nodig. Denk je dat die stand zelf geen geluid maakt? Nu heb je wellicht dubbelop fan-geluid draaien en dat geluid wilde je juist minder hebben.nu maar dit besteld en kijken of t helpt
Losse niet-Sony add ons om je conmsole "beter" te laten functioneren zijn mijns inziens altijd onzij. Je Ps3 kan zichzelf makkelijk koel houden, ook in vrij extreme omstandigheden als afgelopen vrijdag waarbij het bij ons thuis binnen gewoon 30 graden was. Mijn 80 gig PS3 draait ook een tandje harder maar ik kan me er niet aan ergeren. Ik hoor het alleen als ik de spellen heb uitgezet en dus in het XMB menu ben zonder geluid.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Nou ik had het ook gisteren voor het eerst bij FF13, maar dat is meer dan 'wat harder werken'. Hij maakte echt een enorm kabaal van het ene op het andere moment. Volgens mij heeft de PS3 (de mijne in elk geval) twee standen: stil (alleen de disc hoor je dan) of stofzuiger (flink harder dan een gemiddelde 360).swopdark schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:25:
[...]
Je ps3 maakt gewoon net zoveel hitte als normaal maar als de buiten temperatuur gewoon ff dik tien graden stijgt dan kna je natuurlijk welm raden dat hij wat harder zal gaan werken. Is heel normaal hoor.
Gelukkig was het voor het eerst, dus ik ga er niet vanuit dat het blijvend is. Ik zou me niet druk maken bij dit weer in elk geval.
Jij verwart de HDMI-specs met de specificaties voor HDMI-kabels.... Zie bijv http://www.bluejeanscable...es/hdmi-spec-versions.htm voor meer info.kdbruin schreef op maandag 05 juli 2010 @ 07:43:
[...]
Correct, maar niet alles hoeft aangesloten te zijn. Ik heb namelijk een oude HDMI 1.2 kabel maar dat gaat niet werken met bijvoorbeeld 3D tv. Ook is het zo dat de oudere HDMI standaarden niet altijd goed de hogere resoluties aan kunnen. Beste is gewoon te kijken voor een HDMI 1.4 kabel en dat hoeft echt niet duur te zijn. Ik heb er laatst 4 via iBood gekocht voor nog geen 20 euro totaal.
Kijk ook maar eens naar de scart kabels. Hierbij heb je ook kabels alleen voor beeld maar ook kabels waarbij alle signalen aangesloten zijn. Veel problemen als je er niet op bedacht bent.
Wat waarschijnlijk een mooi optie voor je is is de Philips 76xxH serie (7605H, 7665H, 7675H etc).Okasha schreef op zondag 04 juli 2010 @ 08:37:
Waar moet ik op letten als ik een LCD tv koop die ik voor de Playstation 3 ga gebruiken? Ik heb wat rondgegoogled maar vind veel oude posts (2006-2008). Ik wil voor een 42" model gaan. Naar wat ik tot nu toe begrijp zijn in elk geval de volgende punten belangrijk:
- 1080p
- 100hz
- weinig ms (2?)
- 24p (voor blueray films)
Het lastige is natuurlijk dat je niet met je PS3 naar de winkel kunt om alle TV's te proberen, terwijl dat eigenlijk het beste zou zijn. Heb dit weekend bij mn ouders (Philips LCD) en zwager (Samsung LCD) getest (om uberhaupt mijn PS3 eens op een LCD te zien) en vond het op de samsung er mooier uit zien. Vooral in de herhalingen van Fifa WC had de Philips vertekeningen. Máár design telt ook in de huiskamer, de Philips is met zijn dunne rand vééél mooier dan de samsung.
Tips welkom
Deze is net nieuw, heeft 1080p, 24p, edge LED (wel iets dikker dan de samsungs maar wel heel dun), 100Hz en een (imo) heel mooi beeld en design.
Inputlag schijnt laag te zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen testen omdat mijn PS3 nog niet binnen is. Tv is op zich redelijk geprijsd. Als je bij de ING zit (of iemand kent die er zit), dan kun je via de rentepunten shop voor €799 - €100 cashback de 42 inch versie kopen.
zie:
[ Voor 3% gewijzigd door Igor4 op 05-07-2010 09:54 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Inderdaad, in die stand passen zo op het oog alleen maar kleine ventilators en die zullen nooit minder geluid maken als ze voor genoeg koeling moeten zorgen.swopdark schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:25:
[...]
Tis ook een vertical stand zie ik dus da's altijd handig denk ik maar extra koeling aanbrengen is eigenlijk gewoon helemaal niet nodig. Denk je dat die stand zelf geen geluid maakt? Nu heb je wellicht dubbelop fan-geluid draaien en dat geluid wilde je juist minder hebben.
Maar als met dit weer je apparatuur te warm wordt, kun je eventueel met een tafelventilator voor een betere luchtstroom zorgen. Zorg er wel voor dat je de warme lucht niet terug naar binnen blaast!
Dat klinkt niet gezond, aangezien een 360 bijna zoveel lawaai maakt als een vuvuzelaSeamusXanthus schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:40:
[...]
Nou ik had het ook gisteren voor het eerst bij FF13, maar dat is meer dan 'wat harder werken'. Hij maakte echt een enorm kabaal van het ene op het andere moment. Volgens mij heeft de PS3 (de mijne in elk geval) twee standen: stil (alleen de disc hoor je dan) of stofzuiger (flink harder dan een gemiddelde 360).
Gelukkig was het voor het eerst, dus ik ga er niet vanuit dat het blijvend is. Ik zou me niet druk maken bij dit weer in elk geval.
Held.-RazieL- schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:57:
[...]
Dat klinkt niet gezond, aangezien een 360 bijna zoveel lawaai maakt als een vuvuzela
OT: ik heb wel intresse in het ruilen/overkopen van games, maar misschien kunnen we hier beter een apart topic voor bijmaken?
Zoals: Het PS3 games-ruil-topic.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Verwijderd
Ik heb de 23'' versie ervan (P2370HD).SL65 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:57:
Wil binnenkort ook een full hd tv aanschaffen voor de ps3 maar ik kan helemaal niks vinden over het scherm wat ik wil gaan kopen, de samsung p2770hd. Iemand enige ervaring met dit scherm?
Het is een mooi helder scherm en alles ziet er goed uit.
je kunt ook eens gaan kijken in de mediamarkt, daar hadden ze een paar maanden geleden de 22'' en 24'' opgesteld (dit doen ze denk ik wel bij elke mediamarkt).
enig nadeel is dat (mijn scherm) een hoge piep maakt.
dit hoor je alleen als je dichtbij het scherm zit en geen geluid aan staat.
als je nog vragen hebt moet je het maar vragen.
Als we te lang over een game praten worden we vriendlijk verwezen naar het grote "game dat we bespreken topic"EfBe schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:10:
Kabels, TVs... het is weer komkommertijd in dit topic zo te zien...
Als we te lang over de benodigde kabels praten worden we naar het grote "kabeltjes en schermen topic" verwezen...
Als we te lang over online gaan met je PS3 praten worden we naar het grote PSN topic verwezen. Zelf het PSN plus heeft al een eigen topic... hoort toch zeker bij de PS3 ervaringen dunkt me.
als we... naja je begrijpt wat ik bedoel...

ik durf bijna geen plaatjes van nieuwe games te posten want anders moeten die in het grote topic van nieuwe games verwezen worden... bah ik mis de diversiteit hier wel hoor. Voor een apparaat dat alles kan en zo divers is in zijn toepassingen vind ik het topic dat erbij hoort niet erg divers...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Bedankt als ik vragen heb zal ik je dm'enVerwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:57:
[...]
Ik heb de 23'' versie ervan (P2370HD).
Het is een mooi helder scherm en alles ziet er goed uit.
je kunt ook eens gaan kijken in de mediamarkt, daar hadden ze een paar maanden geleden de 22'' en 24'' opgesteld (dit doen ze denk ik wel bij elke mediamarkt).
enig nadeel is dat (mijn scherm) een hoge piep maakt.
dit hoor je alleen als je dichtbij het scherm zit en geen geluid aan staat.
als je nog vragen hebt moet je het maar vragen.
Dat is wel een goed idee wil zelf namelijk ook wel wat games ruilenBrammT schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:49:
[...]
Held.![]()
OT: ik heb wel intresse in het ruilen/overkopen van games, maar misschien kunnen we hier beter een apart topic voor bijmaken?
Zoals: Het PS3 games-ruil-topic.
[ Voor 23% gewijzigd door SL65 op 05-07-2010 13:17 ]
http://www.bol.com/nl/p/g...B3B94FEB8DC8C5C4D6.ps2623
[ Voor 56% gewijzigd door Wii4all op 05-07-2010 14:56 ]
Burp
die 2e word volgens mij wel door meerdere op dit forum gebruikt.Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:54:
Iemand hier ervaring mee:
http://www.bol.com/nl/l/g...rer=ADVNLGOO0020125157gas
en dan met name de eerste 2 opties.
Alleen vraagt bol er wel 2x teveel voor. Ding moet volgens mij voor 25 euro ook wel te krijgen zijn.
Al heb je kans dat je daarvoor moet importeren. (play.com of mymemory.co.uk)
edit: zie hier bijvoorbeeld
http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html
[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 05-07-2010 14:58 ]
Heb er ooit een (de 'eerste' volgens de reactie van M a r c o) van Marktplaats gehaald samen met een tweede controller, samen voor 50 euries beiden nieuw in doos (beiden wel Sony, trouwens). Het ding, hoewel zelden gebruikt omdat ik zelden berichten stuur, is wel erg makkelijk. Te vergelijken met de een Qwerty slider zoals op telefoons. Past goed op controllers, maar ik haal m er vanwege de onbalans die op de controller ontstaat door de gewichtstoename nagenoeg altijd vanaf (ook weer omdat ik m dus zelden gebruik...)Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:54:
Iemand hier ervaring mee:
http://www.bol.com/nl/p/g...B3B94FEB8DC8C5C4D6.ps2623
[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-07-2010 15:03 . Reden: kleine aanvulling ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ook, hebben we een topic hiero?Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:52:
Goed idee, ik heb ook nog wat te ruilen games liggen.
thnx, raar waarom het hier 49 euro moet kosten en bij play 22,49.M a r c o schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:57:
[...]
die 2e word volgens mij wel door meerdere op dit forum gebruikt.
Alleen vraagt bol er wel 2x teveel voor. Ding moet volgens mij voor 25 euro ook wel te krijgen zijn.
Al heb je kans dat je daarvoor moet importeren. (play.com of mymemory.co.uk)
edit: zie hier bijvoorbeeld
http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html
Burp
Dat is een goede vraag, waarom blijven games hier maandenlang 60 euro kosten, terwijl ze in de UK bij release maar 40 euro kosten, en na korte tijd vaak naar 25-30 euro gaan?Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:43:
[...]
thnx, raar waarom het hier 49 euro moet kosten en bij play 22,49.
Bij Play inderdaad 22,49, maar bij MyMemory tijdelijk (i.v.m. 20% kortingsactie op alle producten) is dat ding 17,59 pond (omgerekend € 21,28 met gratis verzendkosten!). Scheelt niet veel, maar is toch wat! Gebruik de code LAST20.Wii4all schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:43:
[...]
thnx, raar waarom het hier 49 euro moet kosten en bij play 22,49.
Ik heb zelf die keypad ook. Gebruik het momenteel niet meer zoveel, maar dat komt omdat ik momenteel allemaal games speel waarbij chat niet noodzakelijk is. Zodra ik LBP PES of een shooter speel, dan is het wel leuk (voor communicatie en taunts). Ook het toevoegen van vrienden gaat zo makkelijker in het XMB-menu.
Ik vind het een onmisbare accessoire voor de PS3.
Dat is de reden dat ik nog geen enkele game in Nederland heb gekocht en mijn bookmarks heb verreikt met allerlei winkels in het buitenland die ik stuk voor stuk af ga op zoek naar de goedkoopste prijs voor een titel. Al deze winkels staan overigens in de PS3 FAQ van ons.M a r c o schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:02:
[...]
Dat is een goede vraag, waarom blijven games hier maandenlang 60 euro kosten, terwijl ze in de UK bij release maar 40 euro kosten, en na korte tijd vaak naar 25-30 euro gaan?
Want als dat zoveel goedkoper is ben ik wel geïnteresseerd.
Kun je dan betalen met iDeal of niet? (ik weet dat dat aan de winkel ligt vaak maar gwn met buitenland ed.)
Voor buitenlandse shops heb je dus minimaal creditcard of Paypal nodig.
The devil is in the details.
Maar jammer voor mij, heb geen van beide..
Deze informatie is niet geheel correct. Een aantal UK shops zijn gevestigd in de Kanaaleilanden en er is een (kleine) kans dat er BTW betaald moet worden voor bestellingen vanaf 22 Euro (inclusief verzending). Daar bovenop komen dan nog inklaringskosten. Hierdoor kan een bestelling nog best duur worden.Mute schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:27:
iDeal is Nederlands en kan je dus niet bij buitenlandse shops gebruiken. Als je in Engeland besteld (of ergens anders in Europa) dan heb je nooit extra kosten, als je het vanuit Japan of Amerika ofzo hebt heb je risico op invoerkosten en dergelijke, tenzij het onder de... €26 ofzo blijft. Weet het precieze bedrag even niet.
Voor buitenlandse shops heb je dus minimaal creditcard of Paypal nodig.
Verder versturen een aantal shops van buiten de EU indirect via een lokatie binnen de EU, zodat ook daar geen extra kosten bijkomen. Voorbeelden hiervan zijn CD-WOW (Hong Kong) en Axel Music (VS).
Edit:
Zie verder ook het Games Import Topic onder het stukje taksen, waar het prima beschreven staat.
[ Voor 18% gewijzigd door Flitzer op 05-07-2010 19:38 ]
The devil is in the details.
Wordt Move nog duur dus..... 40 euro Move zelf, 30 euro dat navigatieding, 30 dat oplaadding... kom ik op 100 euro uit.... Haal het uit de UK dus hoop op maximaal 80 euro... ;-)
Je kan de Move en Navigatie ook via USB kabel opladen... maarja...
Zie nu dat Sony ook nog een 'Gun' uitbrengt... oftewel de complete Wii accessoires collectie maar dan in PlayStation zwart.....

Ehh.... wordt er niet mooier op zie ik nu dat oplaadstation.....

Kom als ik het in de UK bestel nu uit op 103 euro (Move,Navigatie en Oplaad)
Pfoe das wel duur....
[ Voor 19% gewijzigd door Deezers op 05-07-2010 18:38 ]
jaah maar dan heb je ook bij de Wii geen oplaad dus die moet je er nog ff bijtellen...Dennis Lammers schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:32:
Kom als ik het in de UK bestel nu uit op 103 euro (Move,Navigatie en Oplaad)
Pfoe das wel duur....Heb je bijna een nieuwe Wii voor

En dan kan je bepaalde spellen niet spelen en je hebt geen ps3eye voor de headtracking op o.a. GT5

Ik denk dat Move heel veel erg vette software en mogelijkheden gaat laten zien. Dit is slechts het topje van de ijsberg. buy day one for me
Ik ga er dan gemakshalve ook vanuit dat ook voor de nieuwe accesoires mooie maar vooral goedkoper 3th party docks zullen verschijnen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Paypal kan je je gratis voor aanmelden. Kost niks en je kan er wereldwijd mee betalen.Kryziek schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:45:
Bedankt.
Maar jammer voor mij, heb geen van beide..
Hmm, toch ff kijken dan! Bedankt.
Btw. Volgens Bol.com komt me PS3 vandaag.
Je kan even kijken bij je hdmi instelligen van je ps3. Misschien heb je daar alleen 1080p aangevinkt staan en ondersteund het spel dit niet. Vink dan ook even 720p aan.Langras schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:54:
Omdat ik via google geen antwoord kon vinden vraag ik het hier maar:
Ik heb een ps3 die aangesloten zit dmv een hdmi kabel, als ik de ps3 opstart en het menu zie is dit prima in HD alleen wanneer ik een spel start (maakt niet uit welke) dan heb ik opeens een sd beeld. Iemand idee hoe ik hier van af kom.
Niet helemaal waar. Ik heb ook een sony met auto dimming. Dit is inderdaad niet uit te zetten, maar wel te omzeilen met de film mode (weet ff niet uit mn hoofd hoe het precies heet). Enige waar je dan op moet letten is dat deze mode de instellingen van gebruiker (de onderste optie bij weergavemodus) gebruikt, dus die moet je daarvoor configureren.MartijnS72 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:08:
[...]
O, Fifa WC als in het spel.
![]()
Dan was het inderdaad een redelijke vergelijking, dan zou je het inderdaad in beeldverbeteraars/game-mode moeten zoeken.
Waar je ook mee op moet passen: mijn ouders hebben een Sony (2 jaar oud?) met automatische dimming die niet uit te zetten is. Ik vind het al hinderlijk tijdens de aftiteling van een film, maar tijdens donkere spelsituaties lijkt me dat helemaal een ramp.
Als je details wil weten, vraag er ff naar, dan kan ik het thuis nog wel nakijken want ik weet dus echt niet hoe de opties precies heten
[ Voor 21% gewijzigd door Coolsnarf op 06-07-2010 08:24 ]
het kan zijn dat er geen NL taal/ondertiteling op staat. Ik heb bv U2 gekocht in het buitenland en het is de UK versie, dus zonder NL taal. Daarnaast is het bij een aantal spellen zo dat je de DLC niet uit de NL store kan dl'en maar enkel uit de UK/US (net waar je spel vandaan komt) store.Kryziek schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:25:
Kun je gewoon spellen uit het buitenland kopen zonder dat je ergens tegenaan loopt oid?
Want als dat zoveel goedkoper is ben ik wel geïnteresseerd.
PSN ID: Svennie-NL
Ik vind de wii games wel geinig beetje schieten / rennen / tennis etc
De camera heb ik al dus alleen de controllers.
Dan hoef ik geen wii meer te kopen
Burp
http://www.engadget.com/2010/07/06/white-ps3-slim-hits-japan-july-29th-with-160gb-and-320gb-options/
[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 06-07-2010 19:05 ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42244~r.90092000

Als ik dit zo zie, dan wacht ik met alle liefde tot MOVE uit komt...BamSlam_ schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:37:
Voor een ieder die niet kan wachten op de Move en toch een Wii-achtige ervaring op zijn PS3 wil hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42244~r.90092000
[afbeelding]

Ik heb een acer h233h beeldscherm en een logitech x-230 2.1 boxenset.
Maar als ik die boxen op de earphone ingang van het scherm doe krijg ik geen geluid,
ook bij bijvoorbeeld een gewone headset niet. ik heb het een en ander geprobeert maar
het wil niet lukken.. aangezien de ori boxen van beeldscherm ronduit poep zijn
en de boxen een stukkie beter, wil ik ze graag via boxen..
iemand een idee wat ik fout doe of instructies?
[ Voor 23% gewijzigd door maikel_rox op 07-07-2010 11:38 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Dude... heeft jouw scherm ook een earphone outmaikel_rox schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:37:
Ik zit met een problem
Ik heb een acer h233h beeldscherm en een logitech x-230 2.1 boxenset.
Maar als ik die boxen op de earphone ingang van het scherm doe krijg ik geen geluid,
ook bij bijvoorbeeld een gewone headset niet. ik heb het een en ander geprobeert maar
het wil niet lukken.. aangezien de ori boxen van beeldscherm ronduit poep zijn
en de boxen een stukkie beter, wil ik ze graag via boxen..
iemand een idee wat ik fout doe of instructies?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
As one more week passes by, one more week of fresh store content is here to greet you; don’t you love this routine we have. I set out our wares, and you come along and loiter in the aisles, and touch all the merchandise leaving fingerprints everywhere, and then go on your merry way. Sometimes you may even gently abuse me too. It’s all so familiar, and when I’m not around like last week I do miss it. So it’s a pleasure to be back this week.
Anyway, enough inane blathering, I suppose it’s time to follow on with tradition and list the new content, and give you my thoughts on the highlights this week (in no specific order).
The recent monkey loving continues with the release of Monkey Island 2, in all its shiny new glory. This new edition has a new lick of paint, but there is also a wealth of other goodies including the ability to toggle between the new version and the original version (to see just how shiny and lovely the new version actually is) and a fully fledged developer commentary featuring the original creators Tim Schafer, Ron Gilbert and Dave Grossman reminiscing on the making of the game amongst other things. For fans of the classic series this is a great opportunity to rekindle your love, and for anybody who hasn’t played this classic game yet – firstly, what’s wrong with you? – secondly, get it now.
There’s something called a Resurgence pack for a title you may know called Call of Duty: Modern Warfare 2, I believe it’s some kind of shooty game where you hurt people and then cackle manically down your headset, before giving them a teabag to rub in the humiliation. Ah, how I love a good FPS multiplayer session
There’s more additional content goodness in the form of Leliana’s Song for Dragon Age: Origins, and the Marvel costumes and level kit for LittleBigPlanet. We’ve also given the LittleBigPlanet section a late spring clean, and tidied it up, therefore making it easier to rummage through the goodies on offer.
Before, I steer you to the full list of all the content available, allow me mention that the latest batch of Special Offers will be available today too, so for the next two weeks you can grab discounts on some great content, including After Burner Climax, Lead and Gold: Gangs of the Wild West and Half Minute Hero.
That’s enough hawking the wares for now, as usual if you so desire leave a comment and we’ll go from there.
Cheers.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 21st of July)
* After Burner Climax (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Lead and Gold: Gangs of the Wild West (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
* Worms (was – £7.99/€9.99 now – £5.19/€6.49)
* LittleBigPlanet – Monsters Level Kit (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
* LittleBigPlanet – Monsters Costume Kit (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Half Minute Hero (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Buzz! Quiz World (PSP) (was – £19.99/€29.99 now – £9.99/€14.99)
* LittleBigPlanet – The Wilderness Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* LittleBigPlanet – The temples Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Tarzan (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
* NormalTanks (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £1.74/€1.99)
Downloadable Games (PS3)
* Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge (Trial and Unlock) (trial free, unlock key £7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
* Groovin’ Blocks (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
* Battlefield: Bad Company 2 Onslaught Mode & Battlefield 1943 (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 16
PSP Essentials
(Some titles are not available in some locales until a later date)
* FIFA 09 (£7.99/€9.99)
* Fight Night Round 3 (£7.99/€9.99)
* Generation of Chaos (£6.29/€7.99)
* Skate Park City (£6.29/€7.99)
* International Athletics (£6.29/€7.99)
* Spinout (£6.29/€7.99)
minis (PS3/PSP)
* 5-in-1 Arcade Hits (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
* Aquattack! (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
Demos (PSP)
* Patapon 3 Rating: PEGI 7
Add-On Game Content (PS3)
* Call of Duty: Modern Warfare 2 – Resurgence Pack (£10.99/€13.99) Rating: PEGI 18
* Dragon Age: Origins – Leliana’s Song (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 18
* LittleBigPlanet
o Marvel Level Kit (£3.99/€4.99)
o Marvel Costume Kit 1 (£4.99/€5.99) (contains the following costumes which are also available separately)
o Daredevil Costume (£1.59/€1.99)
o Doctor Octopus Costume (£1.59/€1.99)
o Iron Man Costume (£1.59/€1.99)
o Mystique Costume (£1.59/€1.99)
o Thing Costume (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 7
* ModNation Racers – Sweet Tooth Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
* SBK X – Legends (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
* Skate 3 – Danny Way’s Hawaiian Dream (£5.19/€6.49) Rating: PEGI 16
* Just Cause 2
o Rico’s Signature Gun (£0.79/€0.99)
o Tuk Tuk Boom Boom (free)
Rating: PEGI 18
* Aliens Vs Predator – Bughunt Map Pack (£4.79/€5.99) Rating: PEGI 18
Availability: All locales except Germany
* MotoGP10 – MotoGP Class Content (free) Rating: PEGI 3
* Buzz! – ‘90s Quiz (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
* Clash of the Titans – Zeus’ Challenge Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 16
* Rock Band
o Creedence Clearwater Revival Pack 01 (£9.99/€14.99) (contains the following tracks which are also available separately)
o Bad Moon Rising (£0.99/€1.49) Born on the Bayou (£0.99/€1.49)
o Down on the Corner (£0.99/€1.49)
o Fortunate Son (Original Version) (£0.99/€1.49)
o Green River (£0.99/€1.49)
o I Heard It Through the Grapevine (£0.99/€1.49)
o Lookin’ Out My Back Door (£0.99/€1.49)
o Proud Mary (£0.99/€1.49)
o Run Through the Jungle (£0.99/€1.49)
o Travelin’ Band (£0.99/€1.49)
o Up Around the Bend (£0.99/€1.49)
o Who’ll Stop the Rain (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
* Guitar Hero 5
o Queen Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
o Crazy Little Thing Called Love (£1.59/€1.99)
o Killer Queen (£1.59/€1.99)
o Somebody to Love (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Add-On Game Content (PSP)
* LittleBigPlanet
* Heroes in Uniform Level Kit (£2.39/€2.99)
* Heroes in Uniform Costume (free)
FirstPlay (PS3)
* Episode 014 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Videos (PS3)
* Killzone 3 Announcement Trailer
* Medal of Honor ‘Leave a Message’ Trailer
* Fat Princess Fat Roles Expansion Pack Trailer
* Monkey Island 2 Special Edition: Lechuck’s Revenge Making of Video
* Monkey Island 2 Special Edition: Lechuck’s Revenge E3 Trailer
* Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 E3 Trailer
* Dragon Age: Origins Leliana’s Song Trailer
* Lego Harry Potter Years 1- 4 Year 4 Vignette
* Lego Harry Potter Years 1- 4 Behind the Scenes 2
* Lego Harry Potter Years 1- 4 Behind the Scenes 3
* Fat Princess (£0.20/€0.25 each)
o Blue Monk
o Red Monk
o Giant
o Ninja
o Pirate
* Blue Avatar Bundle (£0.79/€0.99) (Contains avatars of the Blue Priest, Warrior, Mage, Worker and Ranger)
* Flower
o Flower Avatars Bundle 2 (£0.79/€0.99) (contains the following avatars which are also available separately)
o Blue Daisy (£0.20/€0.25)
o Yellow Flower (£0.20/€0.25)
o Pink Flower (£0.20/€0.25)
o Blue Flower (£0.20/€0.25)
o Pictures (£0.20/€0.25)
Themes (PSP)
* Armoured Core 3 Theme
* Armoured Core Last Raven Theme
* Armoured Core Silent Line Theme
Wallpapers (PSP)
* Armoured Core 3 Wallpaper
* Armoured Core Last Raven Wallpaper
* Armoured Core Silent Line Wallpaper
Additional Locale Releases
* Stand O’Food (PS3/PSP)
Additional to Australia and New Zealand
* Toy Story 3 (PSP) – Woody’s Roundup
Additional to Belgium, Italy, Luxembourg and Netherlands
Onslaught is los 9 euro* Battlefield: Bad Company 2 Onslaught Mode & Battlefield 1943 (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 16
BF1943 is los een tientje
Oftewel: 1 hele euro korting
Al maanden lang na elke store update dit bericht. Je bent wel een volhouder hoor
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zit ook al maanden mijn F5 toets kapot te beuken op de Behemoth forums. Naar het schijnt is het spel al wel gesubmit naar Sony...
ik heb MWII platinum, ik heb op mijn "oude" phat de pitt boss trophy gehaald en toen kreeg ik ook de platinum, gelukkig maar, baalde flink zeg!
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Ha, ik wilde dit dus ook net posten!
Ik word er zo somber van. Jammer dat de games in de aanbieding mij niet echt boeien. Ben van plan om binnenkort nog een PSN kaartje te halen om de Uncharted 2 DLC binnen te hengelen. ;D Dan maar wachten op wat interessanters.
Ik wil Alan Wake ook nog spelen, heb een uurtje gespeeld en was lekker de oude RE sfeer. Crackdown 2 kan me geen zak interreseren. lijkt een beetje op "Just Cause meets Prototype on steriods for angry young males" game en daar pas ik ff voor.Exorcist schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:44:
Ik moet Uncharted 2 nog 's uitspelen. Ik hekel mezelf voor het aanschaffen maar nauwelijks spelen. Ik heb InFamous, Uncharted 2, Alan Wake en Bionic Commando nog niet uitgespeeld maar wil het wel doen. Vooral zo voor Crackdown 2
Ziet er gewoon netjes uit, maar wel een hoop kleine foutjes, vastzitten achter onzichtbare pixels enzo.
* Dante's Inferno heb ik maar weggelegd...
PSN id: PENo1
Verwijderd
Zoiets lijkt mij dus een glitch en niets met je ps3.P.E.No.1 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:15:
Was ik gister MW2 aan t spelen en toen gebeurde iets vreemds. Plotseling zakte ik voor de helft door de grond en leek het dus of ik constant prone was. Zelfs als ik spawnde bleef het zo. Maar de rest had er niet last van.Ik hoop dat het een glitch was en niet een voorbode op een kapotte PS3 (weer) . Iemand wel al eens zoiets meegemaakt?
btw leuke nieuwtje, rockstar heeft GTA vice city laten keuren door de Classification Database, tog weer een GTA in Vice city of een HD remake voor de PS3? IIg leukste deel van de franchise als je t mij vraagt
Bron
Angry young males? Het is toch gewoon een leuke (coop) sandbox game die vooral om de fun draait ipv realisme (tenminste, dat was deeltje 1).swopdark schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:25:
[...]
Ik wil Alan Wake ook nog spelen, heb een uurtje gespeeld en was lekker de oude RE sfeer. Crackdown 2 kan me geen zak interreseren. lijkt een beetje op "Just Cause meets Prototype on steriods for angry young males" game en daar pas ik ff voor.
Volhouder? Of een ADHD'er met spastische trekjes naar het autisme toe?Meelobee schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:45:
[...]
Al maanden lang na elke store update dit bericht. Je bent wel een volhouder hoor![]()
En ben niet de enigeEsiq schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:51:
[...]
Ik zit ook al maanden mijn F5 toets kapot te beuken op de Behemoth forums. Naar het schijnt is het spel al wel gesubmit naar Sony...
Het is jammer dat de game (volgens het forum) al "ergens bij Sony" ligt, maar er nog geen release date voor gesteld is
Het is echt heel vreemd. Ik heb 2 controllers bij m'n ouders en 2 controllers bij mij thuis, en ik heb toevallig een dualshock en een sixaxis op iedere locatie, maar bij m'n ouders is het de sixaxis die het heeft en bij mij thuis heeft de dual shock het. Het kan dus niet zo zijn dat het de controller betreft die het minst wordt aangeraakt, want ik gebruik natuurlijk het eerst de dual shock..
Verder werken ze gewoon prima en na de linkerstick een beetje afgenomen te hebben met een paar vingers is het ook weer weg, maar ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
heb ik ook hoor. Volgens mij is die olie om de sticks soepel te houden (qua bewegen) en door de warmte/laten liggen gebeurt dat dan. Misschien liggen ze in de zon?scorpie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:28:
Ik heb iets raars met 2 van de 4 controllers die ik heb. De linkerstick lijkt een olieachtige substantie uit te "zweten". Ik heb het de afgelopen maanden ontzettend druk gehad, dus ik heb de controllers niet veel gebruikt (en 2 liggen bij m'n ouders..). Maar als ik dus na x weken eens kijk naar hoeveel stof ze al hebben gevangen, valt het me op dat er dus op 1 van de 2 controllers op locatie steeds een soort olie op de linkerstick zit. Iemand die dat ook heeft?
Het is echt heel vreemd. Ik heb 2 controllers bij m'n ouders en 2 controllers bij mij thuis, en ik heb toevallig een dualshock en een sixaxis op iedere locatie, maar bij m'n ouders is het de sixaxis die het heeft en bij mij thuis heeft de dual shock het. Het kan dus niet zo zijn dat het de controller betreft die het minst wordt aangeraakt, want ik gebruik natuurlijk het eerst de dual shock..
Verder werken ze gewoon prima en na de linkerstick een beetje afgenomen te hebben met een paar vingers is het ook weer weg, maar ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden..
Dit was bij de ps2 overigens ook al (bij mij althans)
Ach het lijkt er op dat tegenwoordig westerse games per defenitie hoger gewaardeerd worden dan Japanse!EfBe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:36:
Gister Yakuza 3 uitgespeeld. Super. Echt onbegrijpelijk dat deze game lager gewaardeerd wordt dan die GTA troep van Rockstar. Game komt wat traag op gang, maar stelt absoluut niet teleur.Kijk uit naar deel 4
[ Voor 14% gewijzigd door Coolsnarf op 08-07-2010 10:43 ]
Japanse games worden dan ook (gemiddeld) links en rechts ingehaald door de westerse developers (erkent de Japanse industrie zelf ook trouwens).Coolsnarf schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:41:
[...]
[...]
Ach het lijkt er op dat tegenwoordig westerse games per defenitie hoger gewaardeerd worden dan Japanse!
Niets ten nadele van Japanse games trouwens, ik vind ook vaak dat de vaak traditionele japanse games (zeker JRPG's) te hard met de grond gelijk worden gemaakt.
audio outDie Bruine schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:11:
[...]
Dude... heeft jouw scherm ook een earphone out? Mijn scherm heeft dat namelijk niet, alleen een earphone ingang zoals jij zegt. Daar ga je geen geluid uit krijgen
Mjah, ze liggen niet in de zon, maar waarom dan alleen de linkerstick? Het is niet zo dat ik de rechterstick veel gebruik, maar het is ook weer niet dat ik die nooit aanraak natuurlijk..Coolsnarf schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:41:
[...]
heb ik ook hoor. Volgens mij is die olie om de sticks soepel te houden (qua bewegen) en door de warmte/laten liggen gebeurt dat dan. Misschien liggen ze in de zon?
Dit was bij de ps2 overigens ook al (bij mij althans)
[...]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Heb jij ervaring met deze website? Ik ken hem namelijk niet en ik ben toch altijd voorzichtig met het bestellen van zooi online. Toch is dit een wereld deal en ik heb echt een 2de controller nodig...zmaster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:36:
Voor mensen die het misschien nog niet gezien hebben. Op 1DayFly zijn op dit moment DualShock 3 controllers in de aanbieding voor €39,95. Zonder verzendkosten. Lijkt me een fijne aanbieding.
Zeker betrouwbaar die site. Vaker wat besteldVerwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:
[...]
Heb jij ervaring met deze website? Ik ken hem namelijk niet en ik ben toch altijd voorzichtig met het bestellen van zooi online. Toch is dit een wereld deal en ik heb echt een 2de controller nodig...
This space is occupied
Verwijderd
Verwijderd
VolhouderDwazer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:32:
[...]
Volhouder? Of een ADHD'er met spastische trekjes naar het autisme toe?
Is men hier een beetje te spreken over PixelJunk Shooter trouwens? Ik heb de demo gespeeld, maar die is wat aan de korte kant. Blijft het leuk, dat is wat ik wil weten eigenlijk
Sony PS3 Slim Upgrade to Get a Faster RAM and Consume Lesser Power & Sony PS3 Slim Models hit FCC in New Avatars -CECH-2101A and CECH-2101B
Iemand al enig idee wanneer deze gaan uitkomen?
Zeker nu de TwistDock ook in de winkels ligt (weet het hij is ook geschikt voor de Phat, maar ziet er niet uit

Nu nog wachten op een witte variant en ik stap over
[ Voor 7% gewijzigd door Mesh op 08-07-2010 14:45 ]
Signature?
Ik sluit me bij Collaborator. 1DayFly is een betrouwbare site om je spullen te bestellen. Ik denk dat ik me ook eentje ga bestellenVerwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:
[...]
Heb jij ervaring met deze website? Ik ken hem namelijk niet en ik ben toch altijd voorzichtig met het bestellen van zooi online. Toch is dit een wereld deal en ik heb echt een 2de controller nodig...
Geeft die schuine stand van de PS3 geen problemen daarmee?Mesh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:32:
Ben al enige tijd aan het kijken naar een PS3 Slim om mijn Phat PS3 60Gb te gaan vervangen. Nu lees ik op internet hier en daar dingen over een aankomende update voor de PS3 Slimline.
Sony PS3 Slim Upgrade to Get a Faster RAM and Consume Lesser Power & Sony PS3 Slim Models hit FCC in New Avatars -CECH-2101A and CECH-2101B
Iemand al enig idee wanneer deze gaan uitkomen?
Zeker nu de TwistDock ook in de winkels ligt (weet het hij is ook geschikt voor de Phat, maar ziet er niet uit)
[afbeelding]
Nu nog wachten op een witte variant en ik stap over
Is die TwistDock niet slecht voor de HDD in de PS3? Volgens mij vinden die het fijner om of horizontaal of verticaal te hangen/staan. Diagonaal lijkt me niet echt bevordelijk voor de levensduur van de schijf.Mesh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:32:
Zeker nu de TwistDock ook in de winkels ligt (weet het hij is ook geschikt voor de Phat, maar ziet er niet uit)
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door Meelobee op 08-07-2010 14:46 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Great minds think alikeMeelobee schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:45:
[...]
Is die TwistDock niet slecht voor de HDD in de PS3? Volgens mij vinden die het fijner om of horizontaal of verticaal te hangen/staan. Diagonaal lijkt me niet echt bevordelijk voor de levensduur van de schijf.
Verwijderd
"Hi this is Billy Mays and this is the new TwistDock for your PS3!!!
It looks great and neat and tidy and is awesome and you need to buy it!
It even let's your PS3 eat it's HDD, how's that for a feature!
Call now and order!
You can't not have this awesome product!
By the way here is a random stranger to tell you even more about how awesome it is!"
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 15:36 ]
Verwijderd
Ja, waarom niet?Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:32:
Zouden ze het produceren en uitbrengen als je PS3 door dat ding z'n HDD op eet?
Deze is al uit, ik heb thuis de 210x staan. Mooie stand idd, inclusief oplaadpunt voor controllers?Mesh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:32:
Ben al enige tijd aan het kijken naar een PS3 Slim om mijn Phat PS3 60Gb te gaan vervangen. Nu lees ik op internet hier en daar dingen over een aankomende update voor de PS3 Slimline.
Waar heb je die gekocht? Ik ben ook op zoek naar de 2101 type.Okasha schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:46:
[...]
Deze is al uit, ik heb thuis de 210x staan. Mooie stand idd, inclusief oplaadpunt voor controllers?
Ik heb er zojuist eentje besteld. Heb lang geen behoefte gehad aan een tweede controller, want de mensen met wie ik game hebben zelf ook een PS3 en nemen dus wel hun eigen controller mee. Maar voor dit geld kan ik een tweede controller niet laten liggen. Altijd makkelijk.Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:51:
[...]Heb jij ervaring met deze website? Ik ken hem namelijk niet en ik ben toch altijd voorzichtig met het bestellen van zooi online. Toch is dit een wereld deal en ik heb echt een 2de controller nodig...
Ervaring met 1dayfly is wel positief: de levertijd is niet altijd gelijk aan wat er beloofd wordt, maar de producten tot nu toe altijd geleverd gekregen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Paar weken geleden sprak iedereen hieroverlethargy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:45:
[...]
Waar heb je die gekocht? Ik ben ook op zoek naar de 2101 type.
Dit topic is gesloten.