Bedankt, ga ik daar even kijken.Okasha schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:58:
[...]
Paar weken geleden sprak iedereen hieroverIk denk dat ondertussen de 21xx overal te koop is. In Europa gaat het geloof ik altijd om de 2104 (A=120gb, B=250gb). Ik heb de 2104A bij Mediamarkt gekocht.
Klopt, ben er ook een beetje naar op zoek geweest. 2104 is de nieuwere Europese. Voor zover ik heb gezien, is deze alleen nog los te koop, die in de bundels worden geleverd zijn vaak de oudere versie.Okasha schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:58:
[...]
Paar weken geleden sprak iedereen hieroverIk denk dat ondertussen de 21xx overal te koop is. In Europa gaat het geloof ik altijd om de 2104 (A=120gb, B=250gb). Ik heb de 2104A bij Mediamarkt gekocht.
O-ooohh... Ik hoop voor je dat je niet teveel geld aan een HDMI kabel hebt uitgegeven. HDMI en HDMI zit namelijk totaal geen verschil in, muv van de buildquality. Lang leve de Action, daar verkopen ze goede kabels voor 3 tot 4 euro. (voor uitleg: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2)Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:08:
Bedankt voor de deal! Heb er zojuist eentje besteld en heb net ook een HDMI kabeltje besteld. Nu nog wachten tot ik wat ander geld binnengejengeld krijg (hopelijk eind deze week of volgende week) en dan kan ik EINDELIJK de televisie bestellen die ik maar al te graag wil. ;D
[ Voor 40% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-07-2010 21:36 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zojuist ook van Play.com nog maar een setje triggers besteld voor de tweede Dual Shock 3-controller die ik vandaag besteld heb. Want desondanks ik beide controllers toch niet tegelijk kan gebruiken zijn die dingen het geld dubbel en dwars waard. Had nog in Nederlandse shops gekeken, maar daar liggen de prijzen een stuk hoger. Één shop durft gewoon 19 euro (!) voor een setje triggers te vragen.
Tijdens het surfen er ook achter gekomen dat de tijd van het jaar is weer aangebroken dat ik heel wat games in pre-order moet zetten voor de maanden augustus tot en met november. De games die ik wil hebben staan vast (PS3 en XBox 360):
Tijdens het surfen er ook achter gekomen dat de tijd van het jaar is weer aangebroken dat ik heel wat games in pre-order moet zetten voor de maanden augustus tot en met november. De games die ik wil hebben staan vast (PS3 en XBox 360):
- Mafia II (ben nog niet uit op welke console dat wordt, of wellicht pc)
- Assassin's Creed: Brotherhood (PS3, andere delen heb ik ook op de PS3)
- Halo Reach (Xbox 360)
- Gears of War 3 (Xbox 360, al komt die game pas in april 2011)
- Gran Turismo 5 (PS3)
- Call of Duty: Black Ops (PS3, andere delen heb ik ook op de PS3)
- Test Drive Unlimited 2 (Xbox 360 omdat ik die controller toch fijner vind met race-games)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik zou je preorders nu doen, en wel hier: http://www.budgetgaming.nl/news/1509.html.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
GameMania verkoopt ze geloof ik voor 4 of 5 euro per 2.FeaR1986 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:57:
Zojuist ook van Play.com nog maar een setje triggers besteld voor de tweede Dual Shock 3-controller die ik vandaag besteld heb. Want desondanks ik beide controllers toch niet tegelijk kan gebruiken zijn die dingen het geld dubbel en dwars waard. Had nog in Nederlandse shops gekeken, maar daar liggen de prijzen een stuk hoger. Één shop durft gewoon 19 euro (!) voor een setje triggers te vragen.
Ik kan ook niet meer zonder die triggers.
Zo eens kijken wat die site te bieden heeft. Al ben ik over sommige titels dus nog niet zeker. Vooral voor Mafia II twijfel ik: PC zal grafisch zeker beter zijn, maar weegt dat op tegen het gemak van op de bank gamen voor de tv. Dus dat het de console wordt is toch wel voor 90% zeker, alleen dan welke...Jumpman schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:01:
Ik zou je preorders nu doen, en wel hier: http://www.budgetgaming.nl/news/1509.html.
Mmm.. die zijn van D3mon terwijl ik ze nu van Gioteck heb. Was ook nog een setje van Big Ben tegen gekomen wat nog geen vijf euro was voor vier stuks. Op zich zijn die van D3mon en Big Ben dus goedkoper, maar zou er tussen die en van Gioteck ook verschil zitten?Ike. schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:05:
[...]GameMania verkoopt ze geloof ik voor 4 of 5 euro per 2.
Ik kan ook niet meer zonder die triggers.
De laatste versie van de PS3 is de CECH-2500. Deze komt nu eerst in japan uit en is ook in het wit te krijgen. Een weekje terug had ik hier al wat speculaties over gepost in dit topic. De 2500 versie was al een tijd terug uitgelekt via documenten van de FCC. De meeste speculaties over hdmi 1.4, meer usb etc zijn niet uitgekomen als ik de laatste berichten lees uit japan. Maar wat men wel heeft opgemerkt is dat de max power specificatie is gedaald naar 230W, dit is 250W bij de CECH-2100. Dus de kans is aanwezig dat sony nu een Cell CPU van 32nm gaat gebruiken. Dit zou een lager verbruik en kleinere voeding kunnen verklaren. Voor het veranderen van de hardeschijf grootte en een ander kleurtje hoeft sony echt niet naar de FCC. En hiervoor is al helemaal geen debug unit nodig zoals naar voren komt in het artikel over der FCC.Mesh schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:32:
Ben al enige tijd aan het kijken naar een PS3 Slim om mijn Phat PS3 60Gb te gaan vervangen. Nu lees ik op internet hier en daar dingen over een aankomende update voor de PS3 Slimline.
Sony PS3 Slim Upgrade to Get a Faster RAM and Consume Lesser Power & Sony PS3 Slim Models hit FCC in New Avatars -CECH-2101A and CECH-2101B
Iemand al enig idee wanneer deze gaan uitkomen?
Zeker nu de TwistDock ook in de winkels ligt (weet het hij is ook geschikt voor de Phat, maar ziet er niet uit)
[afbeelding]
Nu nog wachten op een witte variant en ik stap over
Nog even afwachten tot er meer informatie los komt over de 2500 serie, maar helaas zullen het niet erg grote/interessante veranderingen zijn tov van de huidige slim versie 2100.
September zal de 3D Blu-ray firmware komen:

In September this year, we're launching another Firmware upgrade - and this one is going to upgrade the PS3 to support Blu-ray movies in 3D. Again, you won't have to do anything - just connect your PS3. For the film market that's a very significant event.

Hier het artikel met meer info over 3D.Then later in the year - we're not going to date it yet - the PS3 is going to support 3D photos. Of course the popularity of 3D isn't just going to come from movies and games. There's 3D cameras on the market, there's 3D camcorders coming on the market in the next 12 months as well, and 3D broadcasts.
Ik vind het 3d gebeuren bizar interresant. Ik en mijn vrienden waren echt een beetje flabbergasten na het zien van wat demotjes in de winkels. Ik heb zelf nu een 2~3 jaar oude Phillips LCD en zit er aan te denken deze nog dit jaar om te ruilen voor een Sony bravia 40HX800 model. Een fantastische 40 inch led tv die 3d ready is. Dit betekent dat met een add on de brillen kunnen worden aangesloten en je zo 3d kijkt. Ik heb gehoord dan mensen bij de MM 2000 euro betaalde voor de HX800 + 2 brillen, een transmitter en 2 3d bluray films... dat wil ik er ook wel voor betalen aangezien de tv los in de meeste winkels voor 1999 te koop staat.
Helaas ga ik dan wel mijn ambilight missen...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Panasonic 50VT20? Inclusief 2 brillen is die wel voor iets boven de 2000 te krijgen.swopdark schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:48:
[...]
Ik vind het 3d gebeuren bizar interresant. Ik en mijn vrienden waren echt een beetje flabbergasten na het zien van wat demotjes in de winkels. Ik heb zelf nu een 2~3 jaar oude Phillips LCD en zit er aan te denken deze nog dit jaar om te ruilen voor een Sony bravia 40HX800 model. Een fantastische 40 inch led tv die 3d ready is. Dit betekent dat met een add on de brillen kunnen worden aangesloten en je zo 3d kijkt. Ik heb gehoord dan mensen bij de MM 2000 euro betaalde voor de HX800 + 2 brillen, een transmitter en 2 3d bluray films... dat wil ik er ook wel voor betalen aangezien de tv los in de meeste winkels voor 1999 te koop staat.
Helaas ga ik dan wel mijn ambilight missen...
PSN: Shiver23
Kunnen meer mensen op dit moment niet inloggen op het Playstation Network? Ik kan online via m'n browser wel inloggen maar niet via m'n ps3.. en die heeft ook gewoon een internetverbinding die werkt..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Inloggen op PSN op de website van Sony PS3 gaat wel, zie ook nergens iets dat het niet goed gaat met inloggen?scorpie schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:09:
Kunnen meer mensen op dit moment niet inloggen op het Playstation Network? Ik kan online via m'n browser wel inloggen maar niet via m'n ps3.. en die heeft ook gewoon een internetverbinding die werkt..
Krijg je een foutmelding?
50 inch is veel te groot, heb nu 37 en 40 zou og mooi zijn maar groter is te daarnaast vind ik die panasonics de meest lelijke tv's bouwen die er bestaan. die Bravia's zijn al geil als ze uit staan. Mijn huidge ook en dat vind ik niet onbelangrijk. Daarnaast gaat mijn voorkeur naar LCD of LED ipv Plasma.Shiver23 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:57:
Panasonic 50VT20? Inclusief 2 brillen is die wel voor iets boven de 2000 te krijgen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Mjah ik keek dus ook op de website maar daar stond dus inderdaad dat er niets aan de hand was. Ik kreeg meerdere malen een timeout en een of andere 87xxxxxxx foutmelding. Maar ondertussen werkt alles weer, ik moet leren wat geduldiger te zijnDwazer schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:15:
[...]
Inloggen op PSN op de website van Sony PS3 gaat wel, zie ook nergens iets dat het niet goed gaat met inloggen?
Krijg je een foutmelding?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat hoor ik wel vaker, maar ik heb een 52" en zit gewoon op een metertje op 3 afstand en is geen probleem. Je moet natuurlijk niet met lelijke Divx'jes aan komen zetten, maar ik zou echt niet meer kleiner willen.swopdark schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:22:
[...]
50 inch is veel te groot, heb nu 37 en 40 zou og mooi zijn maar groter is te daarnaast vind ik die panasonics de meest lelijke tv's bouwen die er bestaan. die Bravia's zijn al geil als ze uit staan. Mijn huidge ook en dat vind ik niet onbelangrijk. Daarnaast gaat mijn voorkeur naar LCD of LED ipv Plasma.
LED = LCD. Alleen de 11 inch Sony is een LED tv imho. Maar dat terzijdeswopdark schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:22:
Daarnaast gaat mijn voorkeur naar LCD of LED ipv Plasma.
Nickname does not reflect reality
Een LED tv is een LCD tv met LED's als backlight, in plaats van CCFL's.Brad Pitt schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:15:
[...]
LED = LCD. Alleen de 11 inch Sony is een LED tv imho. Maar dat terzijde
Die sony is een (AM)OLED tv overigens.
Precies. Irriteer me mateloos aan die marketing-onzin. Met als koploper Samsung met een supergroot LED-logo in de drie RGB-kleuren nog wel. En de massa het allemaal maar slikken als zoete koekM a r c o schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:20:
Een LED tv is een LCD tv met LED's als backlight, in plaats van CCFL's.

Het is een lcd scherm met LED backlight waardoor de tv ook een stuk dunner wordt maar daardoor ook locaal het backlight kan dimmen betekend dieper zwart waar nodig. Ik vind LCd zelf ook nog steeds wat scherper of hlederder ogen als Plasma maar plasma had de beter kleuren en dieper zwart. Met de nieuwe LED tv ´s is dat gat (als het al een gat was) behoorlijk gedicht.
De X8000 heeft edge-leds, dus goede local dimming kan je wel vergeten. En dat gat is er nog steeds.swopdark schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:09:
Het is een lcd scherm met LED backlight waardoor de tv ook een stuk dunner wordt maar daardoor ook locaal het backlight kan dimmen betekend dieper zwart waar nodig. Ik vind LCd zelf ook nog steeds wat scherper of hlederder ogen als Plasma maar plasma had de beter kleuren en dieper zwart. Met de nieuwe LED tv ´s is dat gat (als het al een gat was) behoorlijk gedicht.
zoals hierboven al gezegd, veel LED tv's zijn edge-lit.swopdark schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:09:
Dat betekend dat er alleen led's aan de randen zitten die achter het scherm schijnen.
daarbij heb je een ongelijke verdeling van het achtergrond licht, en niet de voordelen die je beschrijft.
Wil je echt de voordelen van LED tv, dan moet je er een hebben met local-dimming led backlight, met liefst zoveel mogelijk zones (daar zit ook nog verschil in.)
De meeste zelfs. Met zo goed als allemaal relatief brakke zwartwaardes als het wat donkerder wordt. Pas bij een vriend een Samsung LED-backlit LCD gezien en toen ik er kwam (rond 16:00 uur) was ik echt mega impressed. Vond het beeld veel mooier dan m'n plasma thuis. Echter toen het wat later werd was dat voordeel geheel verdwenen en zou ik voor geen geld toe willen wisselen. Oh well, zoveel mensen zoveel smaken tochM a r c o schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:16:
zoals hierboven al gezegd, veel LED tv's zijn edge-lit.
Voor de geinteresseerde: Dantes Inferno hier voor €25,- 
Wil overgens niet die site promoten ofzow, maar omdat niet alle mensen hier een CC hebben (waaronder ik) is importeren en voordeel hebben van goedkope prijzen niet altijd daar
Wil overgens niet die site promoten ofzow, maar omdat niet alle mensen hier een CC hebben (waaronder ik) is importeren en voordeel hebben van goedkope prijzen niet altijd daar
http://www.budgetgaming.n...te04896s+inferno_PS3.htmlDwazer schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:28:
Voor de geinteresseerde: Dantes Inferno hier voor €25,-
En volgens mij hebben we een ander topic voor aanbieding
Mocht het overigens een heel mooi aanbieding zijn, vind ik het ook niet erg als het hier gepost wordt. Maar ik heb de limited al een tijdje geleden voor 30 euro gekocht. Helaas nog niet zo ver, maar best een aardig spel.
Ps4/switch gamer
Ik kan er natuurlijk een nieuw topic voor maken, maar misschien kan het hier. Ik heb een PS3 uit het begin. Zo'n 80gb ding. Ik wil nu een Slim gaan kopen (of in elk geval een nieuwe).
DE vraag: hoe krijg ik het voor elkaar dat ik alles (!) dus al mijn gedownloade games (dat zijn er wel 30 ofzo), gekochte shit (wel voor een honderdje of 3 aan games denk ik), savegames, etc. over krijg? Kan dat met 'n kabel? Kan ik iets voorbereiden? Hoe werkt zoiets?
DE vraag: hoe krijg ik het voor elkaar dat ik alles (!) dus al mijn gedownloade games (dat zijn er wel 30 ofzo), gekochte shit (wel voor een honderdje of 3 aan games denk ik), savegames, etc. over krijg? Kan dat met 'n kabel? Kan ik iets voorbereiden? Hoe werkt zoiets?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gedownloade games kan je gewoon opnieuw downloaden uit de store. Maar volgens mij is er tegenwoordig ook een functie om alle data van de ene naar de andere PS3 te kopieren.
Verwijderd
games kan je gewoon weer downloaden vanaf je account. savegames kan je alles overzetten via usb functie met kabel. Zit een functie erop sinds paar updates geleden.spaceboy schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:30:
Ik kan er natuurlijk een nieuw topic voor maken, maar misschien kan het hier. Ik heb een PS3 uit het begin. Zo'n 80gb ding. Ik wil nu een Slim gaan kopen (of in elk geval een nieuwe).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 18:15 ]
Zijn er mensen hier die een keer Escalation willen doen (War for Cybertron). Voeg me maar toe. Me ID is Dnous
.
Wikipedia: List of Bluetooth headsets compatible with PlayStation 3Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:30:
Weet iemand hier of een Sony Ericsson headset ook werkt op de PS3?
Jup, zelf ook een tijd terug van m'n ''fat'' PS3 naar m'n nieuwe ''slim'' ps3 gebruikt. Zie HIER (in het Engels)Omni superens schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:58:
Gedownloade games kan je gewoon opnieuw downloaden uit de store. Maar volgens mij is er tegenwoordig ook een functie om alle data van de ene naar de andere PS3 te kopieren.
Gewoon netjes stapje voor stapje volgen, en je hebt binnen een uur al je data op de nieuwe PS3 (of je moet wel heel erg veel data hebben, dan duurt het langer).
[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 09-07-2010 19:29 ]
Net ff 1,5 uur Uncharted 2 gespeeld (net binnengekregen) maar stop alweer met spelen..... niet omdat het geen leuk spel is (tis juist ERG mooi en goed spel) maar het is zooooooooooo waaaaaaaaaaaaaaarm binnen!!!!
De PS3 slim maakt toch echt veel lawaai hoor..... vooral nu met warmte
Hahaah, zeker nooit een xbox horen draaien als ie een game leest van de disc ?Dennis Lammers schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:19:
Net ff 1,5 uur Uncharted 2 gespeeld (net binnengekregen) maar stop alweer met spelen..... niet omdat het geen leuk spel is (tis juist ERG mooi en goed spel) maar het is zooooooooooo waaaaaaaaaaaaaaarm binnen!!!!De PS3 slim maakt toch echt veel lawaai hoor..... vooral nu met warmte
Maar ik moet idd wel zeggen, de ps3 heeft het wel moeilijk met dit weer, ik had daarnet last van fragmenterend geluid... ps3 maar ff uitgezet..
Ik heb ook een xbox ja, die maakt NOG meer herrie, maar dat hoor ik niet meer, ben er al aan 'gewend' 
Weet iemand trouwens als je Modern Warfare deeltje 1 nog online kan spelen? Beetje populair of speelt iedereen deel 2?
Zavvi heeft em voor 14 pond (incl. verzending) voor de PS3 de Game of the Year edition...
Weet iemand trouwens als je Modern Warfare deeltje 1 nog online kan spelen? Beetje populair of speelt iedereen deel 2?
Zavvi heeft em voor 14 pond (incl. verzending) voor de PS3 de Game of the Year edition...
Grrr...waarom is het zo verrekte lastig om een Xbox te verkopen nowadays
Ik wil een PS3!
Heb al enkele games gekocht en zelfs die toffe actie van gister @ 1dayfly.nl, maar de PS3 komt pas mijn huis in als ik de Xbox heb verkocht
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Warmte + PS3 is lastig ja
En de PS3 + TV produceren nog meer warmte, zodat het nog warmer is.. leuk! 
Heb geen problemen met mijn fat PS3, maar de fan gaat de laatste dagen wel vaker hard blazen, soms al na een paar minuten, maar kan ook net zo goed na een uur zijn. Terwijl je dan hetzelfde spel speelt.
Misschien eens kijken of ik hem nog wat kan ontstoffen van binnenuit, scheelt mogelijk weer wat.
Heb geen problemen met mijn fat PS3, maar de fan gaat de laatste dagen wel vaker hard blazen, soms al na een paar minuten, maar kan ook net zo goed na een uur zijn. Terwijl je dan hetzelfde spel speelt.
Misschien eens kijken of ik hem nog wat kan ontstoffen van binnenuit, scheelt mogelijk weer wat.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Tja met de komst van de nieuwe XBOX komende week dalen de prijzen van de oude modellen steeds verder.... dus hoe minder hij al in de winkel kost , hoe minder jij er 2ehands voor kan vangen. Je mag blij zijn met 100/150 euro als je flink wat games er bij doet..
Potentiele Xbox-kopers zijn vaak ook bang dat ze een gebande console kopen. In elke discussie over het kopen van 2e hands 360s wordt aangeraden om een 360 nieuw te kopen. Wat dat betreft is een PS3 een betere investering, die is ook 2e hands zijn geld waard.Dennis Lammers schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:15:
Tja met de komst van de nieuwe XBOX komende week dalen de prijzen van de oude modellen steeds verder.... dus hoe minder hij al in de winkel kost , hoe minder jij er 2ehands voor kan vangen. Je mag blij zijn met 100/150 euro als je flink wat games er bij doet..
Ik moet zeggen dat het gamen bij mij momenteel op een erg laag pitje staat. Tijdens de zomermaanden heb ik sowieso altijd weinig zin om te gamenFatal Mind schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:04:
Maar ik moet idd wel zeggen, de ps3 heeft het wel moeilijk met dit weer, ik had daarnet last van fragmenterend geluid... ps3 maar ff uitgezet..
PSN id: NL_SToRM
Je bedoelt de xbox, waarbij vrijwel iedereen gewoon vanaf harddisk speelt. Die xbox?Fatal Mind schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:04:
[...]
Hahaah, zeker nooit een xbox horen draaien als ie een game leest van de disc ?
Als je een 60 gig of groter HDD hebt dan moet je dat wel doen ja maar mijn 360 heeft slecht een 20 gig HDD en als Ik Forza 3 heb geïnstalleerd en wil iets anders spelen dan zit er (als ik niet wil wachten) niks anders op dan gewoon van disk te draaien en het geluid wat harder te zetten. De geluidsproblemen van de 360 zijn allemaal best overkomelijk maar je mag best gewoon zeggen dat de 360 een herrieschopper is en de PS3 in de meeste gevallen veel stiller is.SeamusXanthus schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:08:
Je bedoelt de xbox, waarbij vrijwel iedereen gewoon vanaf harddisk speelt. Die xbox?
Verkooplijst afgelopen week in nederland:
1 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
2 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
5 POKEMON SOULSILVER (DS) NINTENDO
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
7 POKEMON HEARTGOLD (DS) NINTENDO
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
10 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
3 x Ps3
3 x Wii
1 x xbox 360
2 x DS
1 x PC
Nintendo komt weer met wat grote titels en gelijk verkopen ze als een tiet! Je kan zien dan de ouders in Nederland alle achterbank-kindjes nog even een nieuw DS spel hebben laten uitzoeken. Verder scoort de Ps3 weer goed met 3 titels in de top 10 en blijft de 360 aandeel verliezen met slechts 1 game in de top 10. Volgende week verwacht ik echter Crackdown 2 op nummer 1. Red Dead blijft goed verkopen en is een langbloeier.
Nee je mag zeggen dat het onder bepaalde omstandigheden zo is.maar je mag best gewoon zeggen dat de 360 een herrieschopper is en de PS3 in de meeste gevallen veel stiller is.
Toen ik nog 20 gb had kon ik ook altijd wel de 2 spellen die op dat moment speelde kwijt dus dat was zelden een probleem. Maar genoeg hierover verder.
Crackdown 2 gaat zeker niet hoog scoren, heeft helaas matige reviews en is toch voornamelijk voor de coop speler. Plus dat de 360 in nederland in verhouding het niet goed doet (de 360 is (grotendeels terecht) veel slecht in het nieuws geweest).
[ Voor 24% gewijzigd door SeamusXanthus op 10-07-2010 16:27 ]
Crackdown 1 deed het toch voornamelijk "goed" doordat er een code voor HALO 3's beta bij de game zat?SeamusXanthus schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:18:
[...]Crackdown 2 gaat zeker niet hoog scoren, heeft helaas matige reviews en is toch voornamelijk voor de coop speler. Plus dat de 360 in nederland in verhouding het niet goed doet (de 360 is (grotendeels terecht) veel slecht in het nieuws geweest).
Tenzij deel 2 ook zoiets heeft voor bv Halo Reach zal het dan ook niet veel beter kunnen, zeker als de reviews tegenvallen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Niet helemaal, al heeft dat natuurlijk heel veel meegeholpen, Crackdown 1 was in zijn tijd een briljantje. Nog steeds bij vele xboxer van het eerste uur één van de favoriete spellen. Ook één van de eerste spellen waar achievements op een goede originele manier werden geimplementeerd, en één van de eerste sandbox games die je in coop kon doen (nog steeds niet vaak nagedaan). En alles in die game draaide om de fun, ipv realismeOPSLAGHOND schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Crackdown 1 deed het toch voornamelijk "goed" doordat er een code voor HALO 3's beta bij de game zat?
Ga je NU aan Crackdown 1 beginnen is het waarschijnlijk allemaal niet zo spannend meer, maar dat geld voor bijna elk spel van 2006(?) inmiddels.
Ik heb zelf het spel gekocht om het spel zelf. Die Halo 3 beta heb ik nooit gedaan.
InFamous is trouwens een exponent van de Crackdown gameplay. Alleen maakte InFamous Crackdown natuurlijk voor een groot gedeelte 'obsolete', omdat deze (inmiddels een paar jaar later) mooier en uitgebreider was en een goed verhaal had.
Wou hem net postenVerwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 07:29:
Voor wie nog interesse heeft in de ''oude'' PS3 klik ''hier''.
PS3 Fat 40GB voor 199 Euro
Dacht altijd dat dagknaller @ 9:00 live ging.
[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 11-07-2010 11:23 ]
uncharted 2 te spelen zonder eerst 1 gespeeld te hebben?
of gewoon eerst 1 even spelen? dan koop ik hem morgen nog!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik heb zowel deel 1 als deel 2.
Allebei zijn ze goed!
Persoonlijk hou ik van complete verhalen, dus deeltje 1 spelen eerst zou mijn keuze geweest zijn, dan pas deel 2.
Allebei zijn ze goed!
Persoonlijk hou ik van complete verhalen, dus deeltje 1 spelen eerst zou mijn keuze geweest zijn, dan pas deel 2.
Kan me nauwelijks voorstellen dat je 70 euro gaat besparen op een bedrag van 200-270 euro en dan voor die besparing zon verouderd product aanschaft, maar dat is persoonlijk denk ik.
Net 2 dagen gezeild dus wilde alles behalve zon en net dus aan Uncharted 2 begonnen. Heb 1 nooit gespeeld, verhaaltechnisch inderdaad wel jammer. Maar ben zo'n casual gamer (paar uurtjes per week) dat het voor mij niet uit kan ook nog verouderde games te gaan spelen terwijl er zoveel leuks ligt
Net 2 dagen gezeild dus wilde alles behalve zon en net dus aan Uncharted 2 begonnen. Heb 1 nooit gespeeld, verhaaltechnisch inderdaad wel jammer. Maar ben zo'n casual gamer (paar uurtjes per week) dat het voor mij niet uit kan ook nog verouderde games te gaan spelen terwijl er zoveel leuks ligt
Heerlijk zo'n weekend gamen. Had ik lange tijd niet gedaan, maar nu was het wel weer te doen nu ik airco op de kamer heb. Ook merkbaar in de vorm dat de PS3 (60 GB Launch-model) een stuk minder hard hoeft te blazen/koelen.
Heb me dit weekend maar vermaakt met Need for Speed Shift. Game gaat me alleen wel wat te snel voor mijn gevoel. Na een paar races in Tier 1 kon ik al naar Tier 2. Heb nu bijna alles in Tier 1 uitgespeeld en mag nu al naar Tier 3. Dus als je wilt sla je gewoon hele delen over.
Maar begin me nu wel wat aan de bugs te ergeren: toen straks een race tussen twee Lambo's waarbij je of als eerste moet finishen of gewoon 5 seconden voorsprong hebben. Is het gewoon een kwestie van vol tegen de achterkant van je tegenstander aanrijden. Want dan wordt deze over jouw auto gelanceerd en komt hij met grote kans op zijn zijkant of kop terecht, dan heb je die vijf seconden voorsprong zo te pakken
Nu nog maar eens goed nadenken of ik de games die ik eind dit jaar wil hebben in pre-order ga zetten of dat ik ze gewoon op de dag maar in huis haal. Al die Limited/Special/Collectors Editions zijn wel leuk, maar het gaat toch om de game zelf. Plus had net uitgerekend dat ik zo'n 550 euro mag dokken als ik alles in pre-order zet wat ik wil
Heb me dit weekend maar vermaakt met Need for Speed Shift. Game gaat me alleen wel wat te snel voor mijn gevoel. Na een paar races in Tier 1 kon ik al naar Tier 2. Heb nu bijna alles in Tier 1 uitgespeeld en mag nu al naar Tier 3. Dus als je wilt sla je gewoon hele delen over.
Maar begin me nu wel wat aan de bugs te ergeren: toen straks een race tussen twee Lambo's waarbij je of als eerste moet finishen of gewoon 5 seconden voorsprong hebben. Is het gewoon een kwestie van vol tegen de achterkant van je tegenstander aanrijden. Want dan wordt deze over jouw auto gelanceerd en komt hij met grote kans op zijn zijkant of kop terecht, dan heb je die vijf seconden voorsprong zo te pakken

Nu nog maar eens goed nadenken of ik de games die ik eind dit jaar wil hebben in pre-order ga zetten of dat ik ze gewoon op de dag maar in huis haal. Al die Limited/Special/Collectors Editions zijn wel leuk, maar het gaat toch om de game zelf. Plus had net uitgerekend dat ik zo'n 550 euro mag dokken als ik alles in pre-order zet wat ik wil
Verwijderd
13 Juli komt Deathspank uit. Een action RPG, zo het schijnt. Ziet er briljant uit en is van de bedenker van Monkey Island. Ik wil het!
Hier een wapen trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=nNbDcGhSHwk Voor een eurootje of 10 wil ik die game best binnenhalen!
Hier een wapen trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=nNbDcGhSHwk Voor een eurootje of 10 wil ik die game best binnenhalen!
Deel 1 is IMHO eigenlijk beter qua gameplay, en dus zeker zo goed als deel 2. Ik zou zeker deel 1 spelen voor deel 2 zodat je de referenties in deel 2 naar deel 1 (niet onoverkomelijk) niet mistDutchzilla schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:59:
uncharted 2 te spelen zonder eerst 1 gespeeld te hebben?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Helemaal mee eens. Deel 1 heeft ook iets meer "verhaal" ofzo. Deel 2 was voor mijn gevoel echt van randje-naar-randje springen (wel heel tof trouwens, vond het 1 van de gaafste games op de PS3 so far), maar deel 1 is minstens zoveel fun om te spelen. Twee toppertjes!EfBe schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:55:
[...]
Deel 1 is IMHO eigenlijk beter qua gameplay, en dus zeker zo goed als deel 2. Ik zou zeker deel 1 spelen voor deel 2 zodat je de referenties in deel 2 naar deel 1 (niet onoverkomelijk) niet mist
Ben nu trouwens Monkey Island (Special Edition) aan 't spelen. Ook wel erg leuk. Heb dat spel een kleine 20 jaar geleden op de PC gespeeld (was m'n eerste spel die ik legaal gekocht had!), maar toen heb ik (ivm leeftijd) toch wel een deel van de humor gemist. Aanrader! Ik ga deel 2 ook nog wel spelen. Eerst maar 's bedenken hoe ik ook alweer dat verrekte spookschip van Stan kon kopen...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat zie ik niet zo, wat maakte de gameplay uit deel 1 beter dan?EfBe schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:55:
[...]
Deel 1 is IMHO eigenlijk beter qua gameplay, en dus zeker zo goed als deel 2. Ik zou zeker deel 1 spelen voor deel 2 zodat je de referenties in deel 2 naar deel 1 (niet onoverkomelijk) niet mist
wil ik ook wel weten, heb alleen deel 2 en weet nog niet of ik deel 1 ook ga halen.SeamusXanthus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:47:
[...]
Dat zie ik niet zo, wat maakte de gameplay uit deel 1 beter dan?
PSN ID: Svennie-NL
Vind zelf de gameplay nogal gelijkwaardig aan elkaar. Pluspunt van deel twee vond ik de enorm afwisselende locaties. Daarnaast ook de nòg betere graphics!
Hier een quick look voor Death Spank.Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:03:
13 Juli komt Deathspank uit. Een action RPG, zo het schijnt. Ziet er briljant uit en is van de bedenker van Monkey Island. Ik wil het!
Hier een wapen trailer:
Lijkt mij ook erg leuk.
In verschillende reacties wordt gesproken over 2004A, 2004B en 2104A, maar wat houden deze aanduidingen / typenummers eigenlijk in?dirks schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:38:
[...]
Bedankt voor de tip. Ben gelijk naar de Mediamarkt in Cruquis gegaan, er was een hele stapel 120GB PS3's, allemaal 2004A... leek het. Gelukkig zag mijn zoon van 15 onderop de stapel een 2104A. Heeft hij mazzel want hij krijgt de 2 jaar oude 40GB Fat nu op zijn kamer.
Alvast bedankt voor de uitleg!
Your Friendly Neighborhood Moderator
In de nieuwste versie (2104)zit de meest energiezuinige hardware..( 45nm cell cpu en 40nm rsx gpu)
[ Voor 31% gewijzigd door P.E.No.1 op 12-07-2010 14:17 ]
PSN id: PENo1
De eerste 3 cijfers geven het model aan.Jorgen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:58:
[...]
In verschillende reacties wordt gesproken over 2004A, 2004B en 2104A, maar wat houden deze aanduidingen / typenummers eigenlijk in?
Alvast bedankt voor de uitleg!
De 4 is het regiocijfer voor Europa
A=120GB
B=250GB
C=160GB
D=320GB
De 'auto download' optie van PSN+ vandaag eens uitgeprobeerd.
Er waren geen game updates beschikbaar voor de spellen die heb. Er werden wel 2 demo's (Modnation Racers, Heavy Rain) en LittleBigPlanet gedownload, stomme is dat ik beide games al heb (en waar ook data van is geïnstalleerd) en LittleBigPlanet had ik vorige week al uit de store gedownload.
Beetje vreemd dat er niet word gecheckt of je het volledige spel hebt voordat de demo's worden gedownload/geïnstalleerd.
[ Voor 53% gewijzigd door Ike. op 12-07-2010 16:31 ]
Geen idee wat het is, ik heb U1 2 keer uitgespeeld en U2 1 keer, en toch heb ik betere herinneringen aan U1 dan aan U2, al was U2 niet een slechte game of een nare ervaring, ik heb me prima vermaakt. Misschien dat het allemaal wat te overdregen "laten we nu weer eens naar iets heel anders gaan" was in U2. In U1 zat je op dat eiland en dat fascineerde me, in U2 ging je overal naartoe en boeide het me minder waar ik was en wat ik daar deed.SeamusXanthus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:47:
[...]
Dat zie ik niet zo, wat maakte de gameplay uit deel 1 beter dan?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Fair enough, al zou ik dat geen 'gameplay' noemen maar 'immersiveness'. Maar volgens mij betekent gameplay voor iedereen wat anders dus wat dat betreft laten we niet te moeilijk doen
Je kunt het vrij algemeen vertalen met "plezier in het spelen" misschien? En daarin ontlopen de games elkaar niet zoveel. Persoonlijk zou ik zeggen: doe 'n keer gek en ga ze gewoon allebei (in de chronologisch correcte volgorde if possible, al heb ik dat niet gedaan en dat was geen ramp) spelen. Heb al redelijk wat games versleten, maar Uncharted 1/2 staat zeker wel in m'n PS3-top-10.SeamusXanthus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:14:
Fair enough, al zou ik dat geen 'gameplay' noemen maar 'immersiveness'. Maar volgens mij betekent gameplay voor iedereen wat anders dus wat dat betreft laten we niet te moeilijk doen
Nog meer mensen die problemen hebben met het aanschaffen van content met een creditcard? Bij mij heeft het altijd gewerkt, nu kreeg ik de melding dat er wat gegevens niet waren ingevuld. Zal wel door een update komen ofzo, ik vul alles in krijg ik telkens de melding dat de gegevens onjuist zijn!
Kan natuurlijk ook zijn dat m'n kaart is geblokkeerd om een of andere reden maar ik heb er geen melding over gehad.
Edit: Net even de status van de kaart bekeken.... deze is dus gewoon 'actief'....
Kan natuurlijk ook zijn dat m'n kaart is geblokkeerd om een of andere reden maar ik heb er geen melding over gehad.
Edit: Net even de status van de kaart bekeken.... deze is dus gewoon 'actief'....

[ Voor 9% gewijzigd door -LA- op 12-07-2010 20:20 ]
Idd, wat de gameplay van 2 is een verbeterde versie van de gameplay van 1.SeamusXanthus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:14:
Net GTA 4 2ehands aangeschaft voor 5,46GBP (iets minder als 7 euro). Kan ik geen buil voor vallen lijkt me zo
[ Voor 12% gewijzigd door Deezers op 12-07-2010 22:29 ]
Absoluut niet nee. GTA4 doe ik er vaak nog (360 dan, maar toch) in. Blijft heerlijk.Dennis Lammers schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:29:
Net GTA 4 2ehands aangeschaft voor 5,46GBP (iets minder als 7 euro). Kan ik geen buil voor vallen lijkt me zo
Dit topic is niet bedoeld voor (ruil)handel.
[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 12-07-2010 23:21 ]
Dit is niet echt het topic voor koopjes, maar als je dan toch zoiets post is het misschien waardevol voor een lezer om even te weten waar je dit gekocht hebt, marktplaats/amazon/zavvi/buurman, zodat anderen er misschien ook even naar kunnen kijken.Dennis Lammers schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:29:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Priceminister.co.uk (soort marktplaats), genoeg coupon codes op internet te vinden waardoor je nog meer korting van de prijs afkrijgtSandyman538 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:33:
[...]
Dit is niet echt het topic voor koopjes, maar als je dan toch zoiets post is het misschien waardevol voor een lezer om even te weten waar je dit gekocht hebt, marktplaats/amazon/zavvi/buurman, zodat anderen er misschien ook even naar kunnen kijken.
Ik heb precies hetzelfde. U1 heb ik uitgespeeld en U2 heb ik niet tot het einde kunnen brengen. U2 is mooier, speelt beter, maar toch mist het wat sfeer. Volgens mij heb je gelijk dat het door de verschillende locaties komt.EfBe schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:55:
[...]
Geen idee wat het is, ik heb U1 2 keer uitgespeeld en U2 1 keer, en toch heb ik betere herinneringen aan U1 dan aan U2, al was U2 niet een slechte game of een nare ervaring, ik heb me prima vermaakt. Misschien dat het allemaal wat te overdregen "laten we nu weer eens naar iets heel anders gaan" was in U2. In U1 zat je op dat eiland en dat fascineerde me, in U2 ging je overal naartoe en boeide het me minder waar ik was en wat ik daar deed.
dat viel mij ook al op ja, ik kreeg ook de demo van heavy rain terwijl ik die al gespeeld heb, mogen ze van mij verbeteren. Wat ze ook mogen toevoegen is het automatisch downloaden van de spellen die je die maand "gratis" krijgt, ik download ze toch wel, je kan ze altijd nog weggooien als het niks is.Ike. schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:16:
[...]
De 'auto download' optie van PSN+ vandaag eens uitgeprobeerd.
Er waren geen game updates beschikbaar voor de spellen die heb. Er werden wel 2 demo's (Modnation Racers, Heavy Rain) en LittleBigPlanet gedownload, stomme is dat ik beide games al heb (en waar ook data van is geïnstalleerd) en LittleBigPlanet had ik vorige week al uit de store gedownload.
Beetje vreemd dat er niet word gecheckt of je het volledige spel hebt voordat de demo's worden gedownload/geïnstalleerd.
mmm, tja, ik weet het ook niet precies. Het was maar een idee! Maar iig kan het niet echt erg zijn, want mijn ps2 controllers hebben hetzelfde en werken nog steeds perfect. Neemt natuurlijk niet weg dat het nogal irritant is, want je moet ze toch telkens schoonmaken omdat je anders niet fatsoenlijk ermee kan gamenscorpie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:19:
[...]
Mjah, ze liggen niet in de zon, maar waarom dan alleen de linkerstick? Het is niet zo dat ik de rechterstick veel gebruik, maar het is ook weer niet dat ik die nooit aanraak natuurlijk..
Wil morgen wss bij de Mediamarkt oid een PS3 Slim halen, maar zit met een dilemma: 120GB variant, of de 250GB variant?
Media zal ik er zelf niet opzetten, daarvoor heb ik een mediaspeler. Waar gebruiken jullie de 250GB voornamelijk voor? Het lijkt mij toch dat 120GB meer dan voldoende zal zijn? Verder is voorzover ik kan zien, de 120GB zonder bundel wel in de 2104A versie beschikbaar, maar de 250GB die in bundels zit is nog steeds 2004?
Media zal ik er zelf niet opzetten, daarvoor heb ik een mediaspeler. Waar gebruiken jullie de 250GB voornamelijk voor? Het lijkt mij toch dat 120GB meer dan voldoende zal zijn? Verder is voorzover ik kan zien, de 120GB zonder bundel wel in de 2104A versie beschikbaar, maar de 250GB die in bundels zit is nog steeds 2004?
120GB is voldoende als je de PS3 alleen voor spellen gaat gebruiken. Bij zo'n 75% van de spellen moet je data installeren, dit verschilt van een paar MB tot 5GB. Game patches/updates zijn vaak ook niet groter dan 20MB Dus je moet wel een flinke game collectie hebben om 100GB aan data nodig te hebben.Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:22:
Wil morgen wss bij de Mediamarkt oid een PS3 Slim halen, maar zit met een dilemma: 120GB variant, of de 250GB variant?
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 13-07-2010 21:32 ]
Om niets op te zettenThrace Grumble schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:22:
Waar gebruiken jullie de 250GB voornamelijk voor?
Zonder gekheid: ik had een 60 GB PS3 en heb er toen een keer 250 GB in gezet. Puur omdat de 60 GB naar mijn idee redelijk snel op raakte. Maar van de 250 GB heb ik nu nog zo'n 150 GB over. Ik heb een paar trailers op de console staan en een stuk of vijf-zes geripte CD's. Verder is het puur save- en installdata. Maar het grootste deel is gewoon van games die ik via PS Network/PSN Store gekocht en dus geinstalleerd heb, de rest zijn demo's. En demo's heb ik er best veel van, zo staat F1 2007 er nog op geloof ik
Je moet ook kijken naar of je een game liever koopt via de PSN Store of dat je je games liever op schijfje hebt. Dat scheelt al redelijk wat in de grootte van de schijf wat je nodig kan hebben.
Ik weet niet wat het prijsverschil bij de Mediamarkt is tussen een 120 GB en een 250 GB. Voor een paar tientjes zou ik de 250 GB nemen, beter mee dan onverlegen. En je kan inderdaad de harde schijf vervangen als de 120 GB te klein zou zijn. Maar als je je die moeite kan besparen..
Volgens mij kan je het beste een PS3 120 GB te kopen en het gewoon ff aanzien of je wel zo veel ruimte nodig hebt. Voor die paar tientjes die de 250GB versie duurder is kan je ook al snel een 500GB HD kopen en die in je 120GB PS3 stoppen als je meer ruimte wil.Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:22:
[ Voor 56% gewijzigd door Rutger Mulder op 14-07-2010 02:30 ]
Ik heb nu iets van 12 spellen geïnstalleerd en nog 79GB over volgens mij. Verder zet ik er niets op. De stereotoren/videorecorder/radio/DVD/Blurayspeler (PC dus) staat er namelijk naast. Als je de PS3 alleen voor spellen gebruikt is 120GB echt meer dan voldoende. Tenzij je zoals sommige Tweakers de PS3 als volwaardige hobby ziet en vrijwel elk goed spel koopt, installeert en houdt. Maar dan praten we volgens mij over meer dan 75 spellen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
met PSN+ gebruik je meer HDD ruimte maar zoals hierboven al gezegd, 120Gb heb je nog niet zomaar vol. Je kan er ook nog altijd een grotere HDD inzetten mocht je hem wel vol hebben.
Huh. Ik had een nummer gedownload uit de Singstore, maar die verscheen niet in het lijstje. Bij het opnieuw downloaden kreeg ik de melding dat het nummer was toegewezen aan een andere console. Goed, ik wist niet meer op welke PS3 ik het gedownload had dus ik probeer het op m'n andere PS3...krijg ik dezelfde melding.
Iemand hier ervaring mee?
Ik ben het hele nummer zelfs kwijt. Betaald, gedownload, en nooit in het spel gezien. Heb daarna maar nooit meer een nummer aangeschaft.Exorcist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:38:
Huh. Ik had een nummer gedownload uit de Singstore, maar die verscheen niet in het lijstje. Bij het opnieuw downloaden kreeg ik de melding dat het nummer was toegewezen aan een andere console. Goed, ik wist niet meer op welke PS3 ik het gedownload had dus ik probeer het op m'n andere PS3...krijg ik dezelfde melding.
Ik heb er een 500gb ingezet, maar die is idd nog volledig leeg
Wil wel binnenkort gewoon hele sloot films erop zetten (heb verder geen mediaspeler oid) maar daar ben ik nog niet aan toegekomen...
Als ik opnieuw een PS3 zou kopen ben ik waarschijnlijk wat terughoudender, maar aan de andere kant een 500gb schijf voor 60 euro kun jeje ook geen buil aan vallen. Misschien zet ik die 120gb wel terug als ik hem toch niet blijk te gebruiken en gebruik ik die 500gb voor een laptop of draagbare schijf ofzo.
Als ik opnieuw een PS3 zou kopen ben ik waarschijnlijk wat terughoudender, maar aan de andere kant een 500gb schijf voor 60 euro kun jeje ook geen buil aan vallen. Misschien zet ik die 120gb wel terug als ik hem toch niet blijk te gebruiken en gebruik ik die 500gb voor een laptop of draagbare schijf ofzo.
Snelle levering van 1Dayfly: heb mijn Dual Shock 3 Controller nu al binnen. Netjes een Europese versie, al had ik ook geen problemen gehad met een Aziatische versie. Heb het pakje mooi op het werk laten bezorgen, is de kans dat de postbode vier keer voor de deur staat een stuk kleiner
Ik ben van Plan om Metal Gear Solid 4 te gaan halen. Ik heb deel 1 vaak gespeeld, zowel op de PSX als de Gamecube remake. Zal het verhaal wel te snappen zijn zonder deel 2 en 3 gespeeld te hebben of zal ik een boel missen?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Je zult wel wat missen, maar dat valt wel te overzien.Son Goku schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:46:
Ik ben van Plan om Metal Gear Solid 4 te gaan halen. Ik heb deel 1 vaak gespeeld, zowel op de PSX als de Gamecube remake. Zal het verhaal wel te snappen zijn zonder deel 2 en 3 gespeeld te hebben of zal ik een boel missen?
Overigens is er een download op PSN (weet de naam niet exact) waar je het verhaal van alle vorige delen kan lezen.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik heb er al ruim 100, maar dit vat ik even niet. En om ervoor naar Engeland te bellen vind ik wat ver gaan, en nergens zie ik een contactformulier ofzo.theHoff schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:17:
[...]
Ik ben het hele nummer zelfs kwijt. Betaald, gedownload, en nooit in het spel gezien. Heb daarna maar nooit meer een nummer aangeschaft.
hey dat is wel ontzettend handigMud.Starrr schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:08:
[...]
Je zult wel wat missen, maar dat valt wel te overzien.
Overigens is er een download op PSN (weet de naam niet exact) waar je het verhaal van alle vorige delen kan lezen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
Ha, mooi! Op de site stond dat 'ie gister verstuurd was dus ik verwacht 'em ook vandaag, hopelijk samen met mijn televisie. ^^FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:46:
Snelle levering van 1Dayfly: heb mijn Dual Shock 3 Controller nu al binnen. Netjes een Europese versie, al had ik ook geen problemen gehad met een Aziatische versie. Heb het pakje mooi op het werk laten bezorgen, is de kans dat de postbode vier keer voor de deur staat een stuk kleiner
Dan moet je zoeken naar de Metal Gear solid Database. Is heel handig, alle verwijzingen naar het verhaal in MGS4 speel je pas vrij zeg maar als je MGS 4 speelt. Zo heb je dus geen spoilers. Ik ben ook weer beginnen met spelen ( na uitspelen met savegame nieuw spel begonnen, dan heb je alle items nog) Het blijft zo een gruwelijk vette game!! Deze is voor mij toch wel een van de voornaamste redenen waarom ik een PS3 heb..Son Goku schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:26:
[...]
hey dat is wel ontzettend handigDaar ga ik naar op zoek, thnx
Overigens had ik een savegame van mijn oude kapotte PS3 overgezet op mijn nieuwe PS3 en toen kon ik in de MGS database niet alles wat ik daarna vrijspeelde in MGS 4 zien in de database. Zal wel met beveiligde savegames te maken hebben maar vond ik wel jammer. Alleen voor het compleet openen van alles in de MGS4 database zou ik dus MGS4 opnieuw vanaf het begin met een nieuwe game moeten starten. beetje jammer..
PSN id: PENo1
Ik vind het jammer dat in een spel als Metal Gear Solid 4 robots zitten, doet zo enorm afbreuk aan realisme. Één van de redenen dat ik het spel niet echt lang heb gespeeld.
Store update voor deze week:
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 21st of July)
After Burner Climax (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Lead and Gold: Gangs of the Wild West (was – £11.99/€14.99 now – £5.49/€6.99)
Worms (was – £7.99/€9.99 now – £5.19/€6.49)
LittleBigPlanet – Monsters Level Kit (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
LittleBigPlanet – Monsters Costume Kit (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Half Minute Hero (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
Buzz! Quiz World (PSP) (was – £19.99/€29.99 now – £9.99/€14.99)
LittleBigPlanet – The Wilderness Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
LittleBigPlanet – The temples Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
Tarzan (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
NormalTanks (mini) (was – £3.49/€3.99 now – £1.74/€1.99)
Permanent Price Reductions
TV Show King (was – £5.49/€6.99 now – £3.99/€4.99)
Xyanide: Resurrection (PSP) (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Downloadable Games (PS3)
DeathSpank (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
Downloadable Games (PSP)
Armored Core: Last Raven (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Germany, New Zealand, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
TNA Impact! Cross the Line (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russia
Pro Cycling 2010: Tour de France (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Russia
PSP Essentials
(Availability may differ in some locales)
Burnout Legends (£7.99/€9.99)
Monster Hunter Freedom Unite (£7.99/€9.99)
Mega Man Maverick Hunter X (£7.99/€9.99)
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower (£7.99/€9.99)
World of Pool (£6.29/€7.99)
WWII: Battle Over The Pacific (£6.29/€7.99)
Breath of Fire 3 (£7.99/€9.99)
Capcom Classics Collection Reloaded (£7.99/€9.99)
Power Stone Collection (£7.99/€9.99)
Stateshift (£6.29/€7.99)
Capcom Puzzle World (£7.99/€9.99)
minis (PS3/PSP)
Piyotama (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3
Car Jack Streets (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Belgium, Netherlands, Portugal and Russian Federation
Archibald’s Adventures (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
Pallurikio (£3.49/€3.99) Rating: PEGI 3
Star Hammer Tactics (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Portugal
Demos (PS3)
Blur (Multiplayer Demo) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Add-On Game Content (PS3)
Trine – New Level Pack ‘Path to New Dawn’ (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 12
Death Track: Resurrection – Hari 108 (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16
Rock Band
‘Perfect Future Tense’ by Sweet Billy Pilgrim (£0.99/€1.49)
‘Get Out’ by The Vines (£0.99/€1.49)
‘He’s A Rocker’ by The Vines (£0.99/€1.49)
‘Orange Amber’ by The Vines (£0.99/€1.49)
‘Outtathaway’ by The Vines (£0.99/€1.49)
‘Ride’ by The Vines (£0.99/€1.49)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Rock Band Network
‘Dogs Can Grow Beards All Over’ by Devil Wears Prada (£0.99/€1.49)
‘The Girl At The Video Game Store’ by Parry Gripp (£0.59/€0.79)
‘Top Back’ by Alias Unknown (£0.59/€0.79)
‘Trippolette’ by Andrew Buch (£0.99/€1.49)
‘You All Everybody’ by Drive Shaft (£0.59/€0.79)
Guitar Hero 5
Avenged Sevenfold Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
Afterlife (£1.59/€1.99)
Almost Easy (£1.59/€1.99)
Scream (£1.59/€1.99)
Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Add-On Game Content (PSP)
Toy Story 3 – Alien Escapades (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in Australia, Czech Republic, Greece, New Zealand, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates.
SOCOM: Fireteam Bravo 3
Australian SASR Pack (free)
Kommando Spezialkrafte KSK Pack (free)
Special Air Services SAS Pack (free)
Korean 707 SMB Pack (free)
Rating: PEGI 16
FirstPlay (PS3)
Episode 015 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Videos (PSP)
Obscure the Aftermath Trailer
Crash Commando – (£0.20/€0.25 each)
Army Chick Avatar
Colonel Chaos Avatar
Gangsta Rapper Avatar
Grunt Avatar
EyePet – (£0.20/€0.25 each)
Food Bowl Avatar
Pet Lying on Beach Avatar
Angel Pet Avatar
Bowling Pet Avatar
Pet with Paws Up Avatar
Additional Locale Releases
Toy Story 3 (PSP)
Additional to Austria, Germany and Switzerland
Toy Story 3 (PSP) – Woody’s Roundup
Additional to France
Rugby League Challenge (PSP)
Additional to Italy and Spain
Verwijderd
Een cloon, die veroudert.. snel. Toekomst. Cyborg ninja's.Exorcist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:43:
Ik vind het jammer dat in een spel als Metal Gear Solid 4 robots zitten, doet zo enorm afbreuk aan realisme. Één van de redenen dat ik het spel niet echt lang heb gespeeld.
Tja, realisme stijgt de pan uit. Besides, waarom speel je games voor realisme? Het is toch juist meer het ontsnappen van de huidige wereld dan het opnieuw beleven van alles wat je al gedaan hebt?
Nee, dat is mijn ding niet. Net zo min als SF films, kan ik me niet in inleven. En inleven is belevenVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:12:
[...]
Een cloon, die veroudert.. snel. Toekomst. Cyborg ninja's.
Tja, realisme stijgt de pan uit. Besides, waarom speel je games voor realisme? Het is toch juist meer het ontsnappen van de huidige wereld dan het opnieuw beleven van alles wat je al gedaan hebt?
Welke spellen zijn dan wel jouw ding?Exorcist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:14:
[...]
Nee, dat is mijn ding niet. Net zo min als SF films, kan ik me niet in inleven. En inleven is beleven
Heavy Rain, Forza, Red Dead Redemption, Fifa, Uncharted, Gran Turismo, Alan Wake etc.
Alles eigenlijk, behalve robot/SF gedoe.
Niet helemaal hetzelfde maarja... Mijn playstation is ter reparatie opgestuurd en toen ik een ander teruggestuurd kreeg, kon ik al mijn aangekochte liedjes niet opnieuw downloaden omdat ze nog aan mijn oude ps zaten gekoppeld. Even naar Playstation gebeld en zij hebben het vervolgens voor me geregeld. Als ik jou was zou ik gewoon even Playstation bellen en vragen of ze het voor je kunnen oplossen.Exorcist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:38:
Psn: Rvdt86
Ja, zit weinig anders op. Het gaat maar om één liedje, maar die kan ik nu ook niet opnieuw downloaden natuurlijkRvdt86 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:27:
[...]
Niet helemaal hetzelfde maarja... Mijn playstation is ter reparatie opgestuurd en toen ik een ander teruggestuurd kreeg, kon ik al mijn aangekochte liedjes niet opnieuw downloaden omdat ze nog aan mijn oude ps zaten gekoppeld. Even naar Playstation gebeld en zij hebben het vervolgens voor me geregeld. Als ik jou was zou ik gewoon even Playstation bellen en vragen of ze het voor je kunnen oplossen.
De Blur-demo proberen (en wellicht in de toekomst Monster Hunter voor PSP). Voor de rest (voor mij) opnieuw een karige update...

Vond hem persoonlijk ook tegenvallen deze week...Vads schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:37:
[...]
De Blur-demo proberen (en wellicht in de toekomst Monster Hunter voor PSP). Voor de rest (voor mij) opnieuw een karige update...

Ik vind de Blur-demo juist erg leuk. Zat er al een tijd over te denken dit spel te bestellen, en heb het een uurtje geleden besteld, mede dankzij de prijsdalingen sinds de release.
Dit topic is gesloten.