Karige update, skjoesmie?Dwazer schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:42:
[...]
Vond hem persoonlijk ook tegenvallen deze week...
Deathspank \o/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Karige update, skjoesmie?Dwazer schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:42:
[...]
Vond hem persoonlijk ook tegenvallen deze week...
Zit helaas geen preview/demo o.i.d. bij Deathspank. Al geprobeerd?
[ Voor 29% gewijzigd door spaceboy op 14-07-2010 18:07 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb h'm vandaag ook ontvangen. Jouw tip over de "triggers" was ook welkom!FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:46:
Snelle levering van 1Dayfly: heb mijn Dual Shock 3 Controller nu al binnen.
Van de US-store is wel een demo van Deathspank te downloaden. Stom dat die nog niet in de EU-store staat.spaceboy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:03:
[...]
Zit helaas geen preview/demo o.i.d. bij Deathspank. Al geprobeerd?
Verwijderd
Ik heb de boel dus nog niet binnen, terwijl volgens het tracking nummer de chauffeur onderweg is. Tot hoelaat rijden die ventjes? Het word nu wel iets te laat.iPatrick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:05:
[...]
Heb h'm vandaag ook ontvangen. Jouw tip over de "triggers" was ook welkom!
Ik had bij bol.com ook triggers besteld (Gioteck) Speelde heel fijn, maar deze waren na 2 weken beiden kapot (scheurtjes). Ligt blijkbaar aan mij, want ben het hier nog niet tegen gekomen....iPatrick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:05:
[...]
Heb h'm vandaag ook ontvangen. Jouw tip over de "triggers" was ook welkom!
P.S. Hoe zit het met die Bosche Bollen?
PSN: Mondaatje
[ Voor 19% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-07-2010 19:06 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Tips die je MOET doen? Zorgen dat je via PS games kunt kopen (creditcard/gamecard). Heel veel erg leuke kleine games. En daarna ligt het helemaal aan jou wat je leuk vindt. Peggle is bijvoorbeeld een vrij algemene aanrader. Offuh... vers van de pers: Deathspank...Thrace Grumble schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:04:
Kogel is door de kerk gegaan: Heb een PS3 Slim 120GB gehaald zojuist (2104 yay!)
Tevens al de volgende games: MGS4, InFamous, Uncharted 1. Little Big Planet komt er nog zsm aan
Vriendenlijst is pretty much empty, dus hop 123, voeg me toe: ThraceG ^^
Edit: nu nog ff vinden hoe ik demo's kan browsen in PS Store
Edit2: Nog tips wat ik volgens jullie MOET doen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik ga van het weekend ook weer een setje of drie-vier triggers bestellen. Sowieso voor mijn tweede controller en mijn overbuurman wil nog een extra setje. Één of twee setjes reserve kan nooit kwaad, plus dat ik mijn vorige reservesetje kwijt raakte aan de overbuurman want die was meteen verliefd op die dingeniPatrick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:05:
[...]Heb h'm vandaag ook ontvangen. Jouw tip over de "triggers" was ook welkom!
P.S. Hoe zit het met die Bosche Bollen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Deathspank ff gister bekeken @ YT, ziet er idd erg tof uit! Doet me stiekem een klein beetje denken aan Torchlight.spaceboy schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:09:
[...]
Tips die je MOET doen? Zorgen dat je via PS games kunt kopen (creditcard/gamecard). Heel veel erg leuke kleine games. En daarna ligt het helemaal aan jou wat je leuk vindt. Peggle is bijvoorbeeld een vrij algemene aanrader. Offuh... vers van de pers: Deathspank...
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 14-07-2010 19:57 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Bekijk deze video eens:Thrace Grumble schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:04:
Edit2: Nog tips wat ik volgens jullie MOET doen?
Op mijn andere controller (dus de oude) staat naast bovenstaande nog veel meer.SONY® model no.] CECHZC2e
WIRELESS CONTROLLER
DC 3.7 V = 300 mA
CE <logootje dat je de controller niet weg mag gooien>
Sony Computer Entertainment Inc.
MADE IN CHINA
<streepjes code en daaronder meer cijfertjes>
[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 14-07-2010 21:11 ]
De tekst op de sticker van jou controller is precies gelijk als die van mij, mijn controller is 100% zeker een origineel (deze zat bij mijn PS3).
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 14-07-2010 21:16 ]
Het kleurverschil kan ik ook nog wel verklaren: dat matte past natuurlijk vele malen beter bij de nieuwe PS3 Slim. Die versie van de console is tenslotte ook mat zwart. Dan ook maar snel een XBox 360 controller halen, de huidige is mat-zwart omdat de oude Elite dat ook was. Nieuwe XBox 360 Elite is glanzend zwart. Sowieso typisch dat de PS3 het eerste model brengt in glanzend zwart en het kleine broertje in mat zwart. Microsoft doet de eerste Elite in mat zwart en de kleine versie in glanzend zwartIke. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:11:
[...]De tekst op de sticker van jou controller is precies gelijk als die van mij, mijn controller is 100% zeker een origineel (deze zat bij mijn PS3)
Dan is de mijne gewoon stuk dus, of ik moet hem verkeerd aangemeld hebben (maar dat kan niet mis eigenlijk). Ik baal er wel val, zo gaat die 20 euro voordeel opeens heel hard achteruit... *volgende keer lekker in de winkel kopen doet, kun je meteen ruilen zonder huilenFeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:06:
Mijn 1DayFly controller is vandaag ook binnen gekomen en ik heb nog een dubbel gevoel.
[knip]
Maar al met al heb ik mijn controller wel werkend op mijn PS3 en blijkt alles te werken. Alleen die 10 - 15 gram die de controller lichter is wordt wennen, want dat merk je echt wel...
[ Voor 58% gewijzigd door Nik op 14-07-2010 21:19 ]
Wat fake controllers ook veelal slecht doen zijn de lampjes achterop de controller, dus de 1 tot en met 4. Bij een originele liggen de lampjes netjes gelijk met het plastic of er net boven of onder. Maar je kan er makkelijk met je vinger overheen glijden. Bij een fake exemplaar blijf je echt letterlijk haken. Al kan je natuurlijk altijd een maandagochtenmodel hebben.
Aanmelden is toch gewoon controller met USB op de PS3 aansluiten en dan op de PS Button drukken? Zo heb ik de mijne wel aangemeld gekregen namelijk.Nik schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:17:
[...]Dan is de mijne gewoon stuk dus, of ik moet hem verkeerd aangemeld hebben (maar dat kan niet mis eigenlijk). Ik baal er wel val, zo gaat die 20 euro voordeel opeens heel hard achteruit... *volgende keer lekker in de winkel kopen doet, kun je meteen ruilen zonder huilen*
[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 14-07-2010 21:21 ]
Maar eens even support afdeling raadplegen dan. Flink balen dit, dat wel. Maar ach, dat weet je van tevoren...FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Wat fake controllers ook veelal slecht doen zijn de lampjes achterop de controller, dus de 1 tot en met 4. Bij een originele liggen de lampjes netjes gelijk met het plastic of er net boven of onder. Maar je kan er makkelijk met je vinger overheen glijden. Bij een fake exemplaar blijf je echt letterlijk haken. Al kan je natuurlijk altijd een maandagochtenmodel hebben.
[...]
[ Voor 47% gewijzigd door Nik op 14-07-2010 21:26 ]
Het zal geen fake controller zijn. Toen ik mijn PS3 ongeveer 8 maanden geleden kocht, kocht ik meteen een originele Sony DS3. Op beide controllers zit precies zo'n sticker achterop. Daarintegen zijn mijn controllers wel glad en niet mat. Misschien een iets andere productie of een foutje?FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:09:
Schroefje is echt voelbaar. Als je onder de streepjescode (dus het witte vlak) een gaatje voelt is het een fake, maar heb meer en meer het idee dat de partij van 1DayFly gewoon echt is. Kunnen ze ook niet maken om een partij fake controllers te versturen.
Heb net wel even mijn oude controller met een vochtige nagelborsteltje behandeld. Beetje dat spul tussen de naden van de controller uit schuren
PSN: Redrafted
Voor jullie geruststelling: op mijn originele controller die bij mijn PS3 Slim zit (paar weken geleden bij de MM gehaald tijdens de actie) staat inderdaad minder tekst: precies zoals op de foto links te zien is.FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:06:
Desondanks het een slechte foto is, is toch te zien dat de nieuwe (links) wat matter is qua kleur dan de rechter:
[afbeelding]
Op de achterkant staat ook beduidend minder informatie dan op mijn andere controller.
Verwijderd
Ik maak me er nu wel zorgen om na al deze verhalen. Ik ga hem eens uitpakken. Ik neem aan dat ze fake controllers niet in zo'n sony verpakking verkopen? Wel gedurfd in ieder geval. Ik ga hem eens uitpakken en bekijken. Als 'ie werkt en het is een fake, dan maakt het me toch niet zo heul veul uit. Het is een 2de controller die toch af en toe gebruikt zal worden, dus heel erg zal het niet zijn. Toch zou ik me wel genaaid voelen. Ik ga de boel maar eens inspecteren!FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:09:
Schroefje is echt voelbaar. Als je onder de streepjescode (dus het witte vlak) een gaatje voelt is het een fake, maar heb meer en meer het idee dat de partij van 1DayFly gewoon echt is. Kunnen ze ook niet maken om een partij fake controllers te versturen.
Heb net wel even mijn oude controller met een vochtige nagelborsteltje behandeld. Beetje dat spul tussen de naden van de controller uit schuren
De controllers die door 1DayFly geleverd werden zijn volgens mij (door het her en der lezen) toch wel origineel. Dus zou me niet al te veel zorgen gaan maken...Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:17:
[...]Ik maak me er nu wel zorgen om na al deze verhalen. Ik ga hem eens uitpakken. Ik neem aan dat ze fake controllers niet in zo'n sony verpakking verkopen? Wel gedurfd in ieder geval. Ik ga hem eens uitpakken en bekijken. Als 'ie werkt en het is een fake, dan maakt het me toch niet zo heul veul uit. Het is een 2de controller die toch af en toe gebruikt zal worden, dus heel erg zal het niet zijn. Toch zou ik me wel genaaid voelen. Ik ga de boel maar eens inspecteren!
[ Voor 3% gewijzigd door Flitzer op 14-07-2010 23:30 ]
Die van CD-WOW is dus ook een import exemplaar. De H in de code staat voor Hong Kong, de E staat voor Europa, de J voor Japan (die ik dus heb die zwaarder is), en zo verder.Flitzer schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:29:
Ik heb hier 2 controllers liggen: de meegeleverde bij de slim (CECHZC2E) en een exemplaar van CD-WOW (CECHZC2H, met i.p.v. de prullenbak een tekst "Complies with IDA Standards DB102988"). Verder zijn beide exemplaren identiek. Het gewicht, met triggers (de goede!), is 180 gram (triggers verwijder ik niet, maar zullen wel 5 gram zijn).
In een ander topic op het forum is te lezen dat binnen enkele weken patch 1.03 uit zal komen. (1.02 is online sinds begin deze maand)Regarding the 0,99 eur cost, without it we could not made any patches nor DLC possible for PS3, so we felt it's the best compromise. We can't discuss all details in public, so you just have to trust our word.
[ Voor 34% gewijzigd door Ike. op 15-07-2010 00:49 ]
Die van mij zijn ook verschillend qua logo's en tekst.FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:06:
Mijn 1DayFly controller is vandaag ook binnen gekomen en ik heb nog een dubbel gevoel.
Voordat ik begin moet ik zeggen dat ik de SixAxis die bij de PS3 zat verkocht heb en in het begin een Dual Shock 3 uit Azie heb besteld. Deze heb ik gecontroleerd op het aanwezig zijn van een schroefje achter het etiket op de achterkant (dat duidt op een fake exemplaar) en dat was er niet. Dus ik ga er van uit dat mijn oude exemplaar origineel is.
Als eerste had ik al het idee dat deze controller lichter was dan mijn andere controller. Dus dingen op de keukenweegschaal en verdorie: de oude was 190 gram en de nieuwe 175 gram!
Qua kleur zit er ook zeer veel verschil in: waar de oude glanzend zwart is, is de versie van 1Dayfly meer mat. Ook de actieknoppen voelen meer mat aan dan de glanzende van mijn oude controller. Verder heb ik nog geen verschil gemerkt. In de trant van dat mijn analoge sticks minder ruw en/of scherper zouden moeten zijn dan van de andere controller. Ook de PS Button valt bij mij gewoon netjes in de controller, althans hij steekt niet meer uit dan normaal.
Desondanks het een slechte foto is, is toch te zien dat de nieuwe (links) wat matter is qua kleur dan de rechter:
[afbeelding]
Op de achterkant staat ook beduidend minder informatie dan op mijn andere controller. Op de versie van 1DayFly staat het volgende:
[...]
Op mijn andere controller (dus de oude) staat naast bovenstaande nog veel meer.
Onder andere dat er een Li-on batterij in zit en wat andere logo's die ik niet thuis kan brengen (wellicht omdat het Aziatisch is dus).
Toch maar een foto genomen voor de "duidelijkheid". Het is namelijk geen duidelijke foto (snel gemaakt, slechte instellingen op de camera, geen goede plek uitgekozen, etc.). Maar wel goed te zien dat de linker controller (de nieuwe) een stuk leger is qua tekst en logo's:
[afbeelding]
Maar al met al heb ik mijn controller wel werkend op mijn PS3 en blijkt alles te werken. Alleen die 10 - 15 gram die de controller lichter is wordt wennen, want dat merk je echt wel...
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
[ Voor 6% gewijzigd door kunnen op 15-07-2010 01:33 ]
Bij de PS3 slim wordt inderdaad een mattere controller geleverd dan degene die voor de release in de verkoop waren. Dit kan ik bevestigen omdat ik een dualshock heb van voor de release van de slim. Mijn buurjongen heeft een slim gekocht en toen dacht ik al hee wat gek, die controller is matter dan die van mij...FeaR1986 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:15:
[...]
Het kleurverschil kan ik ook nog wel verklaren: dat matte past natuurlijk vele malen beter bij de nieuwe PS3 Slim. Die versie van de console is tenslotte ook mat zwart. Dan ook maar snel een XBox 360 controller halen, de huidige is mat-zwart omdat de oude Elite dat ook was. Nieuwe XBox 360 Elite is glanzend zwart. Sowieso typisch dat de PS3 het eerste model brengt in glanzend zwart en het kleine broertje in mat zwart. Microsoft doet de eerste Elite in mat zwart en de kleine versie in glanzend zwart
PSN id: PENo1
[ Voor 61% gewijzigd door ThomasXCI op 15-07-2010 14:33 ]
Hoe heb je hem aangesloten?HelaasPindakaas schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:32:
Deze week is de PS3 120gb slechts 249,- bij Saturn!
Ik kan trouwens geen blurays kijken op mijn oude tv met bak erachter. Mijn bluray's worden zwartwit weergegeven, terwijl mijn games het wel doen. Bekend probleem?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kan je TV geen NTSC aan? Blu-ray's worden in SD op 480p weergegeven.HelaasPindakaas schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:32:
Deze week is de PS3 120gb slechts 249,- bij Saturn!
Ik kan trouwens geen blurays kijken op mijn oude tv met bak erachter. Mijn bluray's worden zwartwit weergegeven, terwijl mijn games het wel doen. Bekend probleem?
PSN: Shiver23
Heb zoiets ook wel eens gehad (ander principe) maar toen zat de oplossing in de -S parameter op mijn ext. uitgang van de tv. Kan bij voorbeeld voor AV1 en AV1/S kiezen.
[ Voor 24% gewijzigd door sopsop op 15-07-2010 15:38 ]
Ik heb maar 1 kanaal, maar ik ga die tip van sopsop vanavond proberenDwazer schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:03:
[...]
Heb zoiets ook wel eens gehad (ander principe) maar toen zat de oplossing in de -S parameter op mijn ext. uitgang van de tv. Kan bij voorbeeld voor AV1 en AV1/S kiezen.
Heb je dat al geprobeerd?
Exactly the same hier. Ik had Monkey 2 gisteren net uitgespeeld en heb nu Deathspank gekocht. Vind 'm erg grappig (dat half uurtje wat ik gespeeld heb).SeamusXanthus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:20:
Gisteren even de Deathspank trial gespeeld, en daarna gekocht. Hoe lang de gameplay leuk blijft weet ik niet, maar de production value is zeer hoog voor een arcade game. Goede voiceacting, veel dialogen met humor (of je het grappig vindt is persoonlijk natuurlijk) en het ziet er verzorgd uit.
Geschreven door Ron Gilbert, dus de Monkey Island humor zie je wel terug. Wel toevallig, want ik ben net ook met de Monkey Island 2 remake bezig.
Gespeeld op de 360 trouwens, maar ik zet het hier even neer omdat er hier interesse voor de game was.
Kan je hier niet addiscount gebruiken? Is toch van mediaoffer eigenlijk... Dan heb je weer €7,- kortingFeaR1986 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:16:
GameOffer.nl doet vandaag wat 1DayFly een paar dagen geleden al deed: Relatief goedkoop Sony Dual Shock 3 Controllers aanbieden. GameOffer vraagt er €43,95 voor inclusief BTW en verzending.
Ben dus blij dat ik de actie van 1DayFly gekozen had, want scheelt toch vier euro
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 15-07-2010 20:33 ]
addiscount is bij mediaoffer nu net als bij Free record shop gelimiteerd op 10% van de winkelwaarde.BatmanHorizon schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:31:
[...]
Kan je hier niet addiscount gebruiken? Is toch van mediaoffer eigenlijk... Dan heb je weer €7,- korting(Niet dat ik er zelf één nodig heb)
Alle 2,5 schijven werken in een PS3.spaceboy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:35:
Ik weet dat het ondertussen al 100x aan bod is gekomen, maar toch kan ik niet helemaal vinden wat ik zoek. Ik wil namelijk dit weekend even mijn PS3 (fat one) upgraden qua harddisk. Ik heb al gevonden dat in principe (?) elke 2.5" schijf voldoet.
Maar zijn er hier mensen die met een bepaald type/merk/model problemen hebben gehad? Ik denk nu aan bijvoorbeeld:
WESTERN DIGITAL SCORPIO 320GB 5400RPM
Of is 7200RPM merkbaar beter? Lijkt me dat 5400 toeren iets koeler blijft...?
Een SSD kan nog meer tijd schelen. Schoonbroer heeft er eentje in zitten en loopt als een tierelier.Ike. schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:40:
[...]
een 7200 schijf kan enkele seconden laadtijd schelen.
http://www.gamepro.com/ar...-hard-drive-speed-matter/
PSN: Shiver23
Echt voordeel met een SSD schijf heb je eigenlijk alleen met spellen die volledig op de schijf staan (PSN games). De verplichte install van retail games is niet veel sneller. (meestel maar een paar seconde).RayMotix schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:39:
[...]
Een SSD kan nog meer tijd schelen. Schoonbroer heeft er eentje in zitten en loopt als een tierelier.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 15-07-2010 23:56 ]
Verwijderd
Mwoh, ik kan me betere deals voorstellen:Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 06:07:
Wat vinden jullie van de 'PS3 Avatar bundel' bij de Wehkamp?
http://www.wehkamp.nl/gam...kabel/C13_J09_J45_696360/
De Vs heeft:Shiver23 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:46:
En de VS krijgt Hulu op de PS3. Wanneer krijgen wij eens een online videostore?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit is idd heel jammer. Het heeft vooral ook met rechten te maken. Om goede films en populaire films aan te bieden moeten er met ontzettend veek partijen afpraken worden gemaakt. De VS loopt daar in voorop. Wacht zelf ook al jaren op een iTunes movie store & rental systeem in NL. Wat vooral raar is dat iets dergelijks aanbieden het illegaal downloaden (deels) tegengaat, maar dat de partijen die dit voor elkaar kunnen krijgen door die genoemde deals te maken (Buma stemra etc), zich vooral juist met het bestrijden van piraterij en illegaal downloaden bezig houden. Maar als er eenmaal een goede video store is (met echt goede & bekende series en films) dan zal de rest snel volgenswopdark schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:23:
[...]
De Vs heeft:
- Moviestore van Sony zelf met belachelijk veel films en series te downloaden in SD en HD
- Netflix
- Hulu
- Qore
De EU heeft:
- Vidzone
- eind dit jaar krijgen we MIBU (bron) in de benelux!!
- Ik hoop dat einde dit jaar de moviestore voor de rest van de EU ook een beetje is uitgerold. De grotere EU landen hebben wel al een videostore die met wekelijkse regelmaat word bijgevuld en vernieuwd. Ik zit altijd op het blog verlekkerd te kijken naar de aankondigingen die vaak alleen voor de UK gelden.
- enkel de UK heeft ook firstplay, een soort playstation magazine maar dan in film.
Ik vind het jammer dat het europese land waar de Ps3 juist het minste draagvlak heeft (De 360 is in de Uk de best verkochte HD console) juist het meeste aan content krijgt. In Nederland is de Ps3 duidelijk favoriet boven de 360 maar ondanks dat heeft de 360 al een jaar een videostore en zitten wij maar te wachten. Nu hoop ik wel dat mensen willen gaan betalen voor hun content in de store want zoals het hier al eens voorbij is gekomen is het lastig concurreren met gratis
Begrijpelijk dus, daar valt nog wat te winnen.swopdark schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:23:
[...]
Ik vind het jammer dat het europese land waar de Ps3 juist het minste draagvlak heeft (De 360 is in de Uk de best verkochte HD console) juist het meeste aan content krijgt.
Och, het heeft weinig om het lijf. Bijna geen film is ondertiteld en het zijn nou niet de toppers die er op geplaatst worden (ja, een enkele titel). Dus als ik Sony was had ik ook weinig haast met deze regio.In Nederland is de Ps3 duidelijk favoriet boven de 360 maar ondanks dat heeft de 360 al een jaar een videostore en zitten wij maar te wachten.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Daar zou Sony toch juist profijt van moeten hebben. Die hebben namelijk zoiets als: Sony Pictures. Die hebben een zeer interessante portfolie van films en series. Het rechten probleem zou daarmee snel opgelost zijn. Dan heb je in ieder geval een start. MS heeft ook maar gewoon besloten de boel online te gooien. Hierdoor hebben ze een aantal toppers, veel goede films en veel middenmoot. Meeste is niet ondertiteld. Perfect is het dus absoluut niet, maar het systeem staat in ieder geval. Dat zou Sony toch ook moeten kunnen doen.Igor4 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Dit is idd heel jammer. Het heeft vooral ook met rechten te maken. Om goede films en populaire films aan te bieden moeten er met ontzettend veek partijen afpraken worden gemaakt.
Heeft allemaal te maken met de rechten, in de EU kunnen films per land worden uitgegeven doorPWM schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:00:
[...]
Daar zou Sony toch juist profijt van moeten hebben. Die hebben namelijk zoiets als: Sony Pictures. Die hebben een zeer interessante portfolie van films en series. Het rechten probleem zou daarmee snel opgelost zijn. Dan heb je in ieder geval een start. MS heeft ook maar gewoon besloten de boel online te gooien. Hierdoor hebben ze een aantal toppers, veel goede films en veel middenmoot. Meeste is niet ondertiteld. Perfect is het dus absoluut niet, maar het systeem staat in ieder geval. Dat zou Sony toch ook moeten kunnen doen.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 16-07-2010 13:09 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Engelse versie. Niet dat het uitmaakt, maar voor de 'die hard' Nederlandstalige gamers of voor de verzamelaars misschien interessant.iPatrick schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:50:
Tip: Bij Gameoffer.nl: God of War 3 voor 38 Euro incl verzending
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
IronischCapo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:31:
Beetje vervelend, de oude FAT 60gb heeft onlangs een nieuwe laser gekregen maar toch werkt het nog niet optimaal. Soms weigerd hij bluray te pakken, pakt dan wel DVD.
Ga maar eens een system restore doen, als dat niks uithaalt gaat de FAT naar de slaapkamer als mediacenter en koop ik een nieuwe zodra GT5 uit komt. Daar heb ik hem ook voor gekocht voor 699 euro...
Het is wel even geleden, dus weet het niet meer precies.spaceboy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:35:
Ik weet dat het ondertussen al 100x aan bod is gekomen, maar toch kan ik niet helemaal vinden wat ik zoek. Ik wil namelijk dit weekend even mijn PS3 (fat one) upgraden qua harddisk. Ik heb al gevonden dat in principe (?) elke 2.5" schijf voldoet.
Maar zijn er hier mensen die met een bepaald type/merk/model problemen hebben gehad? Ik denk nu aan bijvoorbeeld:
[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 16-07-2010 20:45 ]
Thanks. Ik heb toevallig vandaag 'n schijfje gehaald. Was de beste die ze op voorraad hadden en ik vind het prima. Ik kom af van een 80gb (fat), dus alles is beter. Het is een Scorpio Blue van 500gb geworden. Wel 5400 toeren, maar ach, het hoeft niet sneller. Heb me nog nooit gestoord aan de snelheid.Sinned123 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:42:
[...]
Het is wel even geleden, dus weet het niet meer precies.
Maar ik heb zelf een WD Scorpio 320GB, kon me niet herrineren dat het echt veel scheelde.
Maarja als er toch een grotere schijf in kan, waarom dan niet de scorpio black volgens mij nog steeds de snelste betaalbare schijf.
En kwa hitte, SSD's kunnen ook gewoon flink warm worden.
Die test die hier boven aangehaald word gaat om een momentus 7200.2, de scorpio black is flink sneller dan die schijf.
Ja..Exorcist schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:33:
[...]
Ironisch
Mijn 60GB staat ook als mediacenter in de slaapkamer met een defecte laser, de 80GB werkt nog prima.
Gebruik boven toch alleen de PSN games áls ik al game daar, Peggle FTW
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Waar je wel op moet letten is dat de FAT (slim weet ik niet) alleen maar SATA150 schijven aankan, op de meeste 2,5" schijven kun je dat met een jumpertje instellen.spaceboy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:35:
HP Pavilion dv9645
DOA? Dan claim je toch garantie ipv zelf een laser te bestellen en die te vervangen?!Capo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:08:
[...]
Ja..
Heb de laser zelf vervangen, schijnbaar is er toch meer stuk, produceert soms ook behoorlijk warmte bij de bluray speler. Toch de fans ook eens nakijken.
Heb hem toch al paar keer open gehad omdat de eerste laser DOA was.
PSN ID: Svennie-NL
PhD i.o.
Zou je GT5 en GT5 prologue niet eigenlijk gewoon met een stuur moeten spelen?Maximus schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:59:
Zijn er hier mensen die een Logitech Precision hebben voor de PS3? Ik ben benieuwd of deze goed werkt met Gran Turismo 5 Prologue en later GT5. Heb namelijk mijn DS3 gesloopt en ik geef niet veel om Sixaxis maar wel wil ik een stevigere en grotere controller dan de DS3.
Geheel mee eensIgor4 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:56:
[...]
Zou je GT5 en GT5 prologue niet eigenlijk gewoon met een stuur moeten spelen?
PhD i.o.
ja. maar dan moet je wel iets installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:45:
iemand enig idee of het mogelijk is om een ps3 controller te gebruiken op je pc?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
kan niet.spaceboy schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:27:
Het is mij trouwens ondertussen gelukt om MP3's, Video's en Foto's naar m'n PS3 te kopieren. Maar kun je (via je netwerk) ook de PS3 als soort externe schijf benaderen, zodat ik er ook bijv. ZIP-files (als backup) op kan gooien?
Lekker boeie... Ik heb dat ding bijna een jaar geleden al voor 266 euro bij de Media Markt gehaaldVerwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:46:
Wie nog op zoek is naar een Slim PS3 kijk hier
120GB - 269 Euro incl. bezorging
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Mee eens. Vind 'm alleen tot nu toe niet echt moeilijk. Maar ik heb nog maar 'n uurtje of 2 gespeeld. In de Demon Mines wordt het al ietsje lastiger, maar ik hack en slash er nog steeds wel vrij makkelijk doorheen.swopdark schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:13:
Ik heb gisteravond de game Deathspank gedownload... heerlijk spel en zoals veel mensen al zeggen: Diablo meets monkey island. Heerlijke droge humor gecombineerd met een heel mooie en afwisselende wereld die eruit zien zo uit een schilderij te komen. De 2d beelden gecombineerd met 3d omgevingen en characters zijn erg sfeervol gemaakt. Voor 12,99 euro een echte aanrader!
[ Voor 12% gewijzigd door spaceboy op 18-07-2010 23:04 ]
Verwijderd
Dat is een soort dungeon. De outhouses daar zijn er alleen als checkpoint, je kan er iid niet naartoe warpen. Heel irritant want ik was zelf veel te laag level in deze dungeon. Om even te levelen moest ik er helemaal weer uit, lopend welteverstaan.spaceboy schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:17:
[...]
Mee eens. Vind 'm alleen tot nu toe niet echt moeilijk. Maar ik heb nog maar 'n uurtje of 2 gespeeld. In de Demon Mines wordt het al ietsje lastiger, maar ik hack en slash er nog steeds wel vrij makkelijk doorheen.
De humor is briljant inderdaad. Greetings, lazy fisherman!
Edit: zijn er trouwens meer mensen hier DeathSpank aan 't spelen? Ik ben net in Pluckmuckel aanbelandt, maar waarom werken al die frickin' outhouses in de Demon Mines niet? Het wordt steeds iets moeilijker (gelukkig).
Je kunt natuurlijk altijd de moeilijkheid aanpassen. (Als je het te simpel vindt) Ik heb het spel gister uitgespeeld op normal en ben niet echt ergens in de problemen gekomen.spaceboy schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:17:
[...]
Edit: zijn er trouwens meer mensen hier DeathSpank aan 't spelen? Ik ben net in Pluckmuckel aanbelandt, maar waarom werken al die frickin' outhouses in de Demon Mines niet? Het wordt steeds iets moeilijker (gelukkig).
[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 19-07-2010 12:47 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
PSN ID: Svennie-NL
Greetings, non playable character!spaceboy schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:17:
De humor is briljant inderdaad. Greetings, lazy fisherman!
Ik zit ook net in pluckmuckel en heb men eerste orphan al gevonden (staat gewoon langs de weg) Ik vind het een lekker spel en je maakt leker voortgang doordat het allemaal niet onhaalbaar moeilijk is. Sommige vijanden hebben wel ff een andere tactiek nodig maar dat meestal meer omdat ze met een groot aantal zijn dan hun sterkte. Je vind ook echt een bizarre hoeveelheid loot overal en dat vind ik vrij onoverzichtelijk. je kan gelukkig met 1 druk op de knop ineens je sterkse armour aantrekken zonder alles na te gaan.Edit: zijn er trouwens meer mensen hier DeathSpank aan 't spelen? Ik ben net in Pluckmuckel aanbelandt, maar waarom werken al die frickin' outhouses in de Demon Mines niet? Het wordt steeds iets moeilijker (gelukkig).
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 10:29 ]
Een Sony meneer heeft na de E3 verteld in een interview dat er de komende tijd geen prijsverlaging zal komen. Je weet het natuurlijk nooit maar ik verwacht geen prijsverlaging meer dit jaar. Sony maakt nu eindelijk een beetje winst per console, als ze de PS3 zouden gaan verkopen voor 199 dollar dan maken ze meteen weer verlies.Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:07:
Gerucht: PS3 gaat 199 kosten voor de core versie (120gb). En er komt een Move bundel voor 299. Gamestop(grootste gameshop in US) heeft een lijst gekregen met deze prijzen erop en benamingen. Lijkt me logisch, want sony verlaagd nu elk jaar sinds release hun prijzen, dus dit zou mooi passen en sony maakt nu al een tijdje winst op de ps3. Deze verlaging zal hun marktaandeel enorm doen groeien.
Ik denk dat op Gamescom wordt aangekondigd dat ps3 een prijsverlaging krijgt, zoals ik eerder al zei, maybe een verbeterde ps3 ook, nl met een wifi n kaart etc. Als dit gebeurd dan zal dit een enorme boost geven ongetwijfeld. Vooral als je bekijkt PS3+ GT5= BIG BIG Win.
Gamescom is op 18 - 22 augustus in Keulen, btw ik ben er bij
BTW death spank is een aan te raden game erg vermakelijk.
Leuke aanbieding: Bishock 2 SPecial Edition voor 25 euro bij FRS. Dit is dus de uitgebreide edition met gramafoonplaat. link
Verwijderd
Dat zeggen ze altijd,Ike. schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:30:
[...]
Een Sony meneer heeft na de E3 verteld in een interview dat er de komende tijd geen prijsverlaging zal komen. Je weet het natuurlijk nooit maar ik verwacht geen prijsverlaging meer dit jaar. Sony maakt nu eindelijk een beetje winst per console, als ze de PS3 zouden gaan verkopen voor 199 dollar dan maken ze meteen weer verlies.
Bioshock kost via die link €50
[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 19-07-2010 10:39 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
FRS maakt regelmatig fouten met prijzen op hun site. Wilde Bioshock 2 toch nog een keertje kopen dus heb ik de SE ook maar besteld.Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:42:
FRS heeft de website weer eens niet op orde. Als je refreshed wisselt de prijst tussen 25 en 50E. Heb 'm in ieder geval besteld.
Ik denk dat Sony eerder de 120 gig voor €249 gaat neerzetten en de 250 gig voor €299 adviesprijs zal gaan verkopen. Een move 250 gig bundel voor 349 lijkt me reëel. (adviesprijs)Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:07:
Gerucht: PS3 gaat 199 kosten voor de core versie (120gb). En er komt een Move bundel voor 299.
Verwijderd
zo af en toe gebeurt dat hier ook. ik heb nog steeds geen idee waarom. (80gb versie)Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:53:
Hallo,
ik heb sinds enige tijd dat als ik mn ps3 opstart hij aangeeft de vorige keer niet correct te zijn afgesloten en hierover een verslag naar sony will sturen. echter sluit ik altijd op dezelfde manier af. hebben meerdere mensen hier last van?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq