Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan iemand me vertellen waarom Ratchet en Clank - a crack in time, NA de update van de PS3 zelf en van de game, nog steeds vastloopt in de eerste wereld, als Quark door die muur heen moet breken? Ik dacht dat die update dit probleem zou verhelpen. (Tenminste, zo wordt het wel vermeld.)

Iemand die kan helpen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Al eens geprobeerd om alle game data te verwijderen en R&C opnieuw te installeren? Heb zelf ook crack in time en bij mij is ie nooit vast gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit: zie hierboven :+

[ Voor 93% gewijzigd door Ike. op 19-07-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Om verder te gaan over PSN games: Zijn er hier meer mensen die de AquaPanic! demo hebben geprobeerd of wellicht het volledige spel in bezit hebben? Ik vind 'm echt geweldig :D Heerlijke soundtrack ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:50:
Om verder te gaan over PSN games: Zijn er hier meer mensen die de AquaPanic! demo hebben geprobeerd of wellicht het volledige spel in bezit hebben? Ik vind 'm echt geweldig :D Heerlijke soundtrack ook 8)
Ik heb de PSP versie, erg leuk 'puzzel/denk spel'. Na een x aantal levels word het erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SeamusXanthus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:20:
Gisteren even de Deathspank trial gespeeld...
Gespeeld op de 360 trouwens, maar ik zet het hier even neer omdat er hier interesse voor de game was.
Komt hier ook een trial van op PSN? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dwazer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Ik zag een demo in de psn store staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dwazer schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:01:
[...]

In de US store staat een demo, dacht dat er in de EU store nog geen demo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Even snel ter info, ik geloof dat ik er niet overheen heb gelezen, sorry if so..
Assassins Creed Brotherhood schijnt op 15 september te komen!!

Aldus Bol.com:
Als je nu bestelt, ontvang je bij aanvang van de multiplayer beta een code om deel te nemen. (beta is van 15 september t/m 1 oktober, u krijgt automatisch bericht begin september) OP=OP
Gaat om artikel (EAN): 3307217927128
PS3 versie van Assassins Creed Brotherhood.

[ Voor 15% gewijzigd door Macchill op 19-07-2010 16:48 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

De BETA begint op 15 september ;)

De game zelf staat gepland voor 16 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top 10 PlayStation Move myths debunked

For this being labeled as the Information Era there is quite a bit of disinformation circulating around the upcoming PlayStation Move controller.

So much indeed, that despite the amount of official data, interviews and impressions available all over the Internet, erroneous assumptions or convictions still emerge in forums discussions. And the controller launch is just two months away!

Feeling the needed to try and amend this, I have put together the most common myths about the PlayStation Move technology I've stumbled upon in the last couple of weeks. To debunk them. Or rectify them. Or to just give them a positive spin. You decide.

Warning: it's a long read.

01 The PlayStation Move costs too much

While a single PlayStation Move motion controller comes at an affordable manufacturer's suggested retail price (MSRP) of $49.99/€39.99/£39.99, you also need to purchase a PlayStation Eye camera for it to actually work. The MSRP for a PlayStation Eye camera is $39.99/€29.99*/£24.99, which means the PlayStation Move + PlayStation Eye combo would cost you as much as $89.98/€69.98/£64.98. That's more than the price of a brand new double layer special edition PS3 game.

But is that really how much you are eventually going to spend to start moving?

Of course you don't need to be told that a suggested retail price is typically higher than the actual price of a given product, as some retailers try to steal customers from one another by playing at the "who sells it at less" game. As a matter of fact, in some stores you can already pre-order the PlayStation Move motion controller and buy the PlayStation Eye camera for about 13% less than their respective MSRP.

That said, and most importantly, Sony has put together official PlayStation Move motion controller + PlayStation Eye camera bundles that go for a MSRP of €59.99/£59.99 in Europe (includes a demo disc) and of $99.99 in US (includes the full game Sports Champions, which alone costs $39.99). Depending on your region, that's between 7% and 32% less than what you'd spend by purchasing the PlayStation Move motion controller and the PlayStation Eye camera separately. And again, these are suggested prices. You can actually find these bundles at a bit less than what Sony suggests.

Overall, the whole PlayStation Move motion controller + PlayStation Eye camera set-up costs just a few bucks more than a Wii Motion Controller with Motion Plus (which goes for a MSRP of $49.99/€49.99/£49.99). This is objectively quite an honest price point, for what you are getting. Which brings us to the next myth.

*The current European MSRP for the PlayStation Eye camera is €39.99. Sony Europe will drop the price to €29.99 at PlayStation Move launch. Oddly SCEA seems to like the $39.99 price tag more.

02 The PlayStation Eye is a glorified sensor bar

It just sits there to track the colored sphere on the top of the PlayStation Move motion controller, doesn't it?

No, it doesn't.

The PlayStation Eye is actually a protagonist of the whole Sony motion gaming proposition. It does body motion tracking and face recognition, allowing for stuff like dodging bullets in The Shoot by simply bending your upper body or looking to the sides in cockpit view in Gran Turismo 5 by simply rotating your head in the direction you want to look at.

It also does voice recognition thanks to the built-in microphone array. This is not an exclusive Kinetc feature, mind you. The necessary software library is already out there and supports 20 different languages (plus "Engrish").

There is more the PlayStation Eye camera brings to the table, but for the purpose of this article let's ignore stuff like shapes recognition (EyePet) and barcode scanning (Eye of Judgment, LittleBigPlanet 2).

Hands-free/motion control related stuff aside, you can use the PlayStation Eye to voice chat in any PS3 online game, video chat through the XMB, share your SingStar performance with the community and, most importantly, finally earn that Trophy you are missing in Burnout Paradise.

03 You need the Navigation controller to play some games
Actually, you can pretend it doesn’t even exist and still enjoy all the games that "support" it.

This is because you can use the Sixaxis/DualShock3 controller instead, by holding it with your left hand. In fact, aside from those X and O buttons (more on this later), all the controls available on the Navigation controller are the very same you can find on the left side of the Sixaxis/DualShock3 controller, just rearranged for better ergonomics.

Basically, the Navigation controller is functionally half a Sixaxis/DualShock3, that one half you need to move around with the stick, operate on the D-pad and press the L1 and L2* shoulder buttons, while pointing and do motions with the other hand.

Holding the Sixaxis/DualShock3 controller with one hand isn’t the most comfortable proposition for sure, but it’s not that bad either since you can actually sit down and let your lap sustain it. Try it.

As for those X and O button you see on the Navigation controller, they are there so that it can be used solo as a remote of sorts for simple operations like selecting content on the XMB. They do not represent extra face buttons developers can assign extra functions to. Functions assigned to the X/O buttons on the PlayStation Move motion controller are simply mirrored on the X/O buttons on the Navigation controller.

*The L2 trigger on the Navigation controller is different than the one on the Sixaxis/DualShock3 in that it is concave rather than convex. At a MSRP of $29.99/€29.99/£29.99 it’s hard to resist the temptation.

04 You need to buy extra batteries

Just like the Sixaxis/DualShock3 controller, both the PlayStation Move motion and the navigation controllers come with a built-in rechargeable Li-ion battery as well as a USB-mini socket for easy charging via the very same USB cable sold with every PS3. Basically, you don’t need to buy anything to keep your Move controllers operational.

But if you don’t mind spending $29.99/€29.99/£29.99 (MSRP) for a dedicated and independent charging solution, Sony has you served with the quite cool looking “Charging Station”, which allows to charge two PlayStation Move motion or navigation controllers (or one motion and one navigation controller) at once without connecting them to the PS3.

05 You can't play in low light condition

The sphere at the top of the PlayStation Move motion controller lights up via an internal RGB LED, hence it is perfectly visible by the PlayStation Eye camera even in pitch black darkness.

As for the PlayStation Eye camera potentially not being able to do face tracking and that sorts of body recognition operations in a low light environment, tests conducted with some of the games already compatible with the device have yield encouraging results. Overall, the PlayStation Eye camera can see through darkness much better than the old EyeToy, as this comparison pictures show.

EyeToy (top) vs PlayStation Eye (bottom) - Both pictures where taken in bad light condition (a small lamp and the HDTV screen as the only light sources in the room). It borders night vision performance.

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_ccwh8lLipVM/TD-DWDq73YI/AAAAAAAAAwQ/C3Yu-GqScPg/s400/4l0g2f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_ccwh8lLipVM/TD-DREgB3cI/AAAAAAAAAwI/ArHUKEbVQn8/s400/2vbk3gi.jpg

06 The PlayStation Move drains power from the system

This is obviously true as nothing comes for free, but the actual myth to be debunked here is the belief that the HD graphics we usually enjoy on the PS3 are to be severely affected in games designed for the PlayStation Move due to all the image processing work going on in the background. This doesn't seem to be the case.

Besides what was stated by the head of Sony World Wide Studios, Shuhei Yoshida, just a few days ago, when such a good looking game as Killzone 3 is known to be coming with built-in support of the PlayStation Move controller, there is very little to be worried about. Same can be said about the performance of Gran Turismo 5, apparently unaffected by the support of face tracking technology.

07 Add-ons have always failed. This is no different
History tells us that game console add-ons are doomed to fail. Unless it's not a fitness device the shape of a bathroom scale, whatever extra hardware you bring to a system during its life cycle it will eventually turn into a dust collector. It just wont be supported enough by the developer community to be successful.

Worringly, this is exactly what happened with the EyeToy and the PlayStation Eye, the first two steps in the evolution of the technology the PlayStation Move controller is building and expanding upon. Is history about to repeat itself? We wont go into explaining why this is not going to happen this time (that's for another post perhaps), but a simple look at the current software release schedule for the PlayStation Move offers an interesting indication about the future of the platform.

There are currently more than 40 announced games supporting the PlayStation Move, all coming out within next 7 months. The current catalog of PS2 and PS3 games which support either the EyeToy or the PlayStation Eye lists about 90 entries (including the most "who cares" implementations of the technology, like taking pictures of yourself). That's more than double the PlayStation Move compatible games announced thus far, but it was built in7 years.

It's definitely a good start for the PlayStation Move, and while its adoption rate doesn't have a chance to meet the requirements needed to achieve the "de facto PS3 controller" status (perhaps just the second), the good news is that the apparent ease of implementing the Sony motion control method on top of the traditional one (as well as the non-distruptive nature of it) will have developers considering PlayStation Move support more often than dismissing it as a waste of time. Not to mention those already working on Wii games. They might actually squeeze some extra money out of the motion controller business.

08 The PlayStation Move controller doesn't rumble
It does!

09 The bulb on top of the PlayStation Move is fragile

That "bulb" is not made of hard plastic, but rather of a squeezable rubber material. Which means that the sphere (which is empty as well) would actually be the only element of the device surviving multiple rage stomps. Not to mention it would save your HDTV if you accidentally toss the controller to the screen, but are lucky enough so that it lands on it with the sphere. You can even massage the sphere after such an event occurs for some post-traumatic stress relief!

10 You need two motion controllers to play some games
Not "some", but just one. Out of the 41 games announced thus far to be supporting the device, there is only one game which requires the player to hold a PlayStation Move motion controller in each hand. And that's the street boxing game The Fight: Lights Out.

The other game you might be thinking about is Sports Champions, which includes a couple of games that support two motion controllers (archery and gladiator) but that's optional rather than mandatory. You can play those games with just one motion controller.

Overall, rather than a sign of things to come, these examples of dual-wand gaming are testaments of the possibilities the PlayStation Move technology opens up to the developers. Your money will ultimately decide how much these kind of applications will spread.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

swopdark schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:59:
[...]

Greetings, non playable character! :D

[...]

Ik zit ook net in pluckmuckel en heb men eerste orphan al gevonden (staat gewoon langs de weg) Ik vind het een lekker spel en je maakt leker voortgang doordat het allemaal niet onhaalbaar moeilijk is. Sommige vijanden hebben wel ff een andere tactiek nodig maar dat meestal meer omdat ze met een groot aantal zijn dan hun sterkte. Je vind ook echt een bizarre hoeveelheid loot overal en dat vind ik vrij onoverzichtelijk. je kan gelukkig met 1 druk op de knop ineens je sterkse armour aantrekken zonder alles na te gaan.

Er zit liefde in dit spel, dat kan je merken.
Ah, we zijn dan echt ongeveer even ver. Ik heb net ook de eerste orphan opgepikt. "Are you here to rescue me?"... "YAAAAAY!" :P

Maar wat ik nog een beetje vaag vindt, zijn al die treasure chests die je soms vindt waar je geen key van hebt. Hoe kom je erachter waar die key ligt? Ik begin nu trouwens wel chronisch geldtekort te hebben. Die gave potions zijn ook duur... 12.000 dollar... pfff... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:45:
[...]

Ah, we zijn dan echt ongeveer even ver. Ik heb net ook de eerste orphan opgepikt. "Are you here to rescue me?"... "YAAAAAY!" :P

Maar wat ik nog een beetje vaag vindt, zijn al die treasure chests die je soms vindt waar je geen key van hebt. Hoe kom je erachter waar die key ligt? Ik begin nu trouwens wel chronisch geldtekort te hebben. Die gave potions zijn ook duur... 12.000 dollar... pfff... :)
Je weet niet waar je die keys van vinden of welke vijand ze dropt. Vaak krijg je ze van NPC die in de buurt staan.

Ik kwam nooit geld tekort, ver aan het einde had ik bijna 2 miljoen. Je moet zoveel mogelijk voedsel ipv. potions gebruiken. Deze vind je overal en zijn een stuk goedkoper. Enige nadeel is dat je even niet kan vechten en niet geraakt mag worden want anders stopt ie met eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

swopdark schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:03:
Top 10 PlayStation Move myths debunked
[..]
In plaats van dit zonder bronvermelding en verder commentaar in dit topic te pleuren zou je mischien ook gewoon het linkje kunnen plaatsen: http://iwaggle.blogspot.c...-move-myths-debunked.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:13
Helemaal mee eens, origineel leest veel prettiger. Als je niet de moeite neemt om er zelf wat over te schrijven gewoon ff de link posten. Iets zonder bron dumpen is 'not done'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger Mulder schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 02:35:
Helemaal mee eens, origineel leest veel prettiger. Als je niet de moeite neemt om er zelf wat over te schrijven gewoon ff de link posten. Iets zonder bron dumpen is 'not done'.
Ik zou niet weten wat ik erbij had moeten schrijven. Ik had het weer uit een ander forum geplukt. De tekst staat op zich en heeft geen verdere introductie nodig dacht ik... Daarnaast heeft het posten van enkel een link vaak niet veel zin omdat veel mensen toch niet gaan klikken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
eergister de demo van blur gedownload.

ik kom alleen met geen mogelijkheid in een multiplayer race. Iemand daar ook problemen mee?
Online fifa gaat wel goed, dus het ligt volgens mij niet aan de verbinding.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Omni superens schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:27:
Al eens geprobeerd om alle game data te verwijderen en R&C opnieuw te installeren? Heb zelf ook crack in time en bij mij is ie nooit vast gelopen.
Nee, dat heb ik niet gedaan en wel vanwege het feit dat ik het heel erg zonde vind om 30 uur gamen en een bijna uitgespeeld spel opnieuw te moeten doen. (Ik was namelijk al voor de 2e keer bij de keuze "terug in de tijd om de laatste Zoni, etc. te zoeken", om zo uiteindelijk bij het laatste ruimteschip aan te kunnen komen en Heer Vorselon te kunnen bevechten.) Als ik nu echt voor het eerst in het 1e level rondhing, dan was dat geen probleem geweest.

Is het mogelijk deze savegame te bewaren en toch ook dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:46:
eergister de demo van blur gedownload.

ik kom alleen met geen mogelijkheid in een multiplayer race. Iemand daar ook problemen mee?
Online fifa gaat wel goed, dus het ligt volgens mij niet aan de verbinding.
Bij mij werkt het allemaal prima, al bijna een week. Het duurt vaak wel vrij lang voordat je een game joined, misschien moet je iets langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:34:
[...]

Nee, dat heb ik niet gedaan en wel vanwege het feit dat ik het heel erg zonde vind om 30 uur gamen en een bijna uitgespeeld spel opnieuw te moeten doen. (Ik was namelijk al voor de 2e keer bij de keuze "terug in de tijd om de laatste Zoni, etc. te zoeken", om zo uiteindelijk bij het laatste ruimteschip aan te kunnen komen en Heer Vorselon te kunnen bevechten.) Als ik nu echt voor het eerst in het 1e level rondhing, dan was dat geen probleem geweest.

De game data staat lost van je save data. Je zou altijd natuurlijk een kopie kunnen maken van de save game mocht je er toch nog zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ThomasB schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 01:33:
Ik heb dezelfde twee etiketstijlen en ook het gewichtsverschil van 15g. Mijn lichtere controllers een tijd terug bij een reputabele shop gekocht. Werken verder prima.
Deal Extreme verkoopt nu Dualshock controllers voor een prikkie. Zowel in zwart als in zilver.
Of ze origineel zijn? Geen idee...

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_42586_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_42586_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nep want er zit geen sony erop boven de home knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga nog al vaak naar PS3 toernooien, en had 2 PS3 USB kabels voor je controller, maar inmiddels heb ik er slechts 1.

Weten jullie waar die goedkoop te krijgen zijn? En wat de prijs is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:47:
Ik ga nog al vaak naar PS3 toernooien, en had 2 PS3 USB kabels voor je controller, maar inmiddels heb ik er slechts 1.

Weten jullie waar die goedkoop te krijgen zijn? En wat de prijs is.
Dit zijn gewoon standaard USB -> mini USB kabels.
Zijn overal te koop. Voor een paar euro's heb je een goed kabeltje

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 20-07-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Als je dan toch goedkoper uit wilt zijn met controllers kun je net zo goed deze kopen, als er een leuke dollar koers is kun je hem nog aardig goedkoop binnen halen ;) > Deze

Of je wacht op een mooie aanbieding :)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Is er iemand van jullie bekend met het online kopen van PSN Cards? Goedkoper dan €50,- voor de €50,- Card zou natuurlijk mooi zijn :P

Ik heb deze twee websites gevonden, iemand bekend met de eerste website?

http://www.psncode.nl/

http://www.ps3home.nl/pro...-network-card-50-euro.htm

edit: Only on GoT :), ik dank u zeer @ hieronder!

[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 20-07-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
http://www.game-card.net/...duct_id=50&category_id=23

Alstublieft :)
Veel goedkoper zul je het denk ik niet kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bioshock 2 Special Edition (25 Euro FRS) is binnen :)

Grammofoonplaat, CD, kaart en art-book. Geen slechte deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Inschrijven voor de BETA van DC Universe Online: http://www.dcuniverseonline.com/en/beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ingeschreven maar irriteerde me aan de vraag hoe oud je bent als je net daarvoor je geboortedatum hebt aangegeven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met betalingen in de UK PSN store?
Heb nl een Engelse versie van Uncharted 2, en wilde wat DLC aanschaffen. Kan dus blijkbaar enkel in de Engelse store.. Heb een CC maar dat werkt niet, heb echt een Engelse CC nodig..

Dus eigenlijk zoek ik een GBP20 kaartje, of liever nog een handigere manier? Via CC kan je namelijk GBP/EUR 5/10/15/etc erop zetten.. Dat zou ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een PS3 gehaald en ben nu bezig een online account aan te maken maar het lukt niet. Hij accepteert geen enkele online ID terwijl ik gewoon aan de eisen voldoe. Welke combi van letters en cijfers ik ook probeer, iedere keer de melding dat de ID niet kan worden gebruikt. Ik word er een beetje kriegel van, ben al een half uur bezig. Ik probeer het overigens gewoon op de PC, nog niet op de PS zelf geprobeerd maar dat mag niet uitmaken. Komt iemand dit probleem bekend voor?

EDIT: het is inmiddels gelukt, ongelofelijk dit. Lijkt mij sterk dat alle id's die ik heb geprobeerd met uiteenlopende combi's in gebruik zijn maar blijkbaar is het zo. :N

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://buttonmasher.co.nz/files/2009/08/Sony_PlayStation_3_slimline_stand1.jpg

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
http://www.bigdennis.com/...-p-14949.html?language=nl dit is hem maar iemand ervaring met deze winkel?

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:42
Ik wil bij MediaOffer de PS3 games: Call Of Duty: Black Ops, FIFA 11, Gran Turismo 5 en Medal Of Honor in één keer bestellen met Addiscount.

Weet iemand of je met één addiscount code 10% korting krijg op je complete factuur, of maar op één game? Ik kan dit nergens vinden, alleen dat ze van € 7,00 korting, naar 10% zijn gegaan.

Ik stel de vraag maar hier omdat, dit niet past in Het Algemeen Budget Gaming Topic of Het Games Import Topic.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:33:
Ik heb vandaag een PS3 gehaald en ben nu bezig een online account aan te maken maar het lukt niet. Hij accepteert geen enkele online ID terwijl ik gewoon aan de eisen voldoe. Welke combi van letters en cijfers ik ook probeer, iedere keer de melding dat de ID niet kan worden gebruikt. Ik word er een beetje kriegel van, ben al een half uur bezig. Ik probeer het overigens gewoon op de PC, nog niet op de PS zelf geprobeerd maar dat mag niet uitmaken. Komt iemand dit probleem bekend voor?

EDIT: het is inmiddels gelukt, ongelofelijk dit. Lijkt mij sterk dat alle id's die ik heb geprobeerd met uiteenlopende combi's in gebruik zijn maar blijkbaar is het zo. :N
Als jij bijvoorbeeld ID: Wildcat1 wilt, en iemand heeft al WiLdCaT1, dan zijn alle combinaties met de zelfde volgorde van tekens weg. Ook al heeft je ID op andere plaatsen CAPS, als het ID dat al bezet is zeg maar. :(

Maar ja, je hebt een ID. Zelf vindt ik het altijd lelijk als je bijvoorbeeld ID: Wildcat012345 hebt. Creatief zijn dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ike. schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:11:
[...]

Je weet niet waar je die keys van vinden of welke vijand ze dropt. Vaak krijg je ze van NPC die in de buurt staan.

Ik kwam nooit geld tekort, ver aan het einde had ik bijna 2 miljoen. Je moet zoveel mogelijk voedsel ipv. potions gebruiken. Deze vind je overal en zijn een stuk goedkoper. Enige nadeel is dat je even niet kan vechten en niet geraakt mag worden want anders stopt ie met eten.
Ja precies. Ondertussen snap ik je. :) Ik schiet nu lekker op. Net level 16 geworden en Captain Orque al verslagen. Vind het nog steeds niet heel lastig, maar vind het toch wel heel grappig, ondanks de wat eenzijdige quests. Heb ondertussen ook wel geld genoeg voor de dingen die ik wil. Meeste zooi vind je wel...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mensen met Playstation Plus hebben de Kane & Lynch 2 demo gepushed gekregen (als je automatic downloads had aanstaan).

Erg cool moet ik zeggen, zeker door het aparte camerawerk (bovenop de chars, erg youtubig zeg maar) lijkt het heel anders dan een normale 3rd person shooter. Kan af en toe wel beetje onduidelijk zijn met veel bloed op de cam maar creeert apart sfeertje moet ik zeggen.

Stond totaal niet op mijn lijstje maar door deze demo ga ik K&L2 zeker wel in de gaten houden en als de reviews positief zijn ook kopen.

Voor het plebs, als het goed is kan je de demo morgenavond downloaden vanuit de store :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ace schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:10:
Mensen met Playstation Plus hebben de Kane & Lynch 2 demo gepushed gekregen (als je automatic downloads had aanstaan).

Erg cool moet ik zeggen, zeker door het aparte camerawerk (bovenop de chars, erg youtubig zeg maar) lijkt het heel anders dan een normale 3rd person shooter. Kan af en toe wel beetje onduidelijk zijn met veel bloed op de cam maar creeert apart sfeertje moet ik zeggen.

Stond totaal niet op mijn lijstje maar door deze demo ga ik K&L2 zeker wel in de gaten houden en als de reviews positief zijn ook kopen.

Voor het plebs, als het goed is kan je de demo morgenavond downloaden vanuit de store :p
Hoe werkt dat pushen? Moet je PS3 dan wel zelf aangezet zijn? Of zet Sony hem op afstand aan? Lijkt mij knap annoying als hij zelf demo's gaat downloaden. Ik download wel wat ik zelf wil. (en ja, ik heb Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

spaceboy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:32:
[...]

Hoe werkt dat pushen? Moet je PS3 dan wel zelf aangezet zijn? Of zet Sony hem op afstand aan? Lijkt mij knap annoying als hij zelf demo's gaat downloaden. Ik download wel wat ik zelf wil. (en ja, ik heb Plus)
Je kan hem nu ook uit de store halen als je plus hebt.

Automatic download werkt als volgt, aanzetten en dan een tijd instellen. Op die tijd zet je PS3 zichzelf aan, download Push demos en eventuele patches voor games die je de afgelopen tijd gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
a.s. Zaterdag is de Sony-Ericsson Aino in de aanbieding bij de Aldi voor €249,= (simlock-vrij);
( http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_29/OFF02.SHTML )
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/vv/pics/sonyericsson/se-aino-03.jpg
De "Remote play"-functie voor de Playstation 3 lijkt me wel wat.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:51:
PSP kan dit ook, is gelijk een stukje goedkoper :)
Die telefoon is even duur als een PS3! }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 21-07-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:02:
[...]PSP kan dit ook, is gelijk een stukje goedkoper :)
Die telefoon is even duur als een PS3! }:O
Mijn mobiel is toevallig aan vervanging toe. O-)
Een PSP heb ik al, maar daar kan ik niet mee bellen en die neem ik ook niet altijd mee. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-07-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 23:12
Heb vandaag ook maar weer een ps3 gekocht... toch maar overstag gegaan na de mooie aanbieding bij Saturn.

Heb de 120gb gekocht. Is het eenvoudig om hier gewoon een andere, grotere HD in te plaatsen? Iets van 320 of 500gb?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tzeunis schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 04:43:
Heb vandaag ook maar weer een ps3 gekocht... toch maar overstag gegaan na de mooie aanbieding bij Saturn.

Heb de 120gb gekocht. Is het eenvoudig om hier gewoon een andere, grotere HD in te plaatsen? Iets van 320 of 500gb?
Dit soort vragen kunnen echt niet

- Het is hier al 10x behandeld
- Het staat uitgebreid in je manual beschreven, die gewoon op je bureau ligt
- Er zijn tientallen filmpjes van op Youtube
- Er zijn honderden topics over op verschillende fora (google)

etc etc

Maar ja; het is eenvoudig. Je bent wel je data kwijt. Het moet een 2.5" schijf zijn, 5400rpm is wat er standaard in zit maar 7200rpm kan ook. Verder even de laatste firmware op een usb stick zetten. Schijf erin, USB stick in USB slot van je PS3 (met firmware in correcte mapje) en ps3 aanzetten en klaar. Dan ben je wel je data kwijt, maar die heb je nog niet echt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Okasha schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 06:50:
[...]

<knip: terecht sarcasme>

Maar ja; het is eenvoudig. Je bent wel je data kwijt. Het moet een 2.5" schijf zijn, 5400rpm is wat er standaard in zit maar 7200rpm kan ook. Verder even de laatste firmware op een usb stick zetten. Schijf erin, USB stick in USB slot van je PS3 (met firmware in correcte mapje) en ps3 aanzetten en klaar. Dan ben je wel je data kwijt, maar die heb je nog niet echt denk ik.
je kan het beste meteen je HDD vervangen dan ben je inderdaad niks kwijt, zo heb ik het ook gedaan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
a.s. Zaterdag is de Sony-Ericsson Aino in de aanbieding bij de Aldi voor €249,= (simlock-vrij);
[afbeelding]
dmn, laat ik nu net een nieuwe telefoon gekocht hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:40:
[...]
je kan het beste meteen je HDD vervangen dan ben je inderdaad niks kwijt, zo heb ik het ook gedaan.
Yup, hier ook. had een PS3 met 40 GB gekocht, en gelijk een 160 GB schijf.
Ik heb de schijf omgewisseld al voor ik de PS3 voor de eerste keer aangezet heb.

Ik zag de Aino ook staan bij aldi ja. interessante telefoon.
Ik heb hier nog een tijdje naar zitten kijken voordat ik besloten heb om naar een HTC legend te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 06:50:
Je data kwijt? Ik heb een tijd geleden een 500GB harde schijf in mijn PS3 gestoken en ik was niets kwijt... Je moet er gewoon voor zorgen dat je vooraf een full backup neemt. En zolang je de restore op dezelfde PS3 doet is er niets kwijt :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:11

ThomasXCI

Mine!

OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:21:
[...]

Mijn mobiel is toevallig aan vervanging toe. O-)
Een PSP heb ik al, maar daar kan ik niet mee bellen en die neem ik ook niet altijd mee. ;)
Maar bied die PS3 optie dezelfde diensten als de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]
Ik heb dit toestel vanaf november, en had hiervoor een C905. De C905 is echt op alle fronten beter.

De Aino is veel trager en hij heeft, ondanks 8.1 mp, een verschrikkelijk slechte camera. Daarnaast zit er een knop op de bovenkant, waarmee je toegang krijgt tot het media menu. Dit resulteert regelmatig in filmpjes en muziek die in mijn broekzak worden afgespeeld.

Mijn advies dus: niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
Jornzor schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:53:
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?

[afbeelding]
Ik weet niet of je PayPal hebt, anders kun je hem net zo goed bij DealExtreme halen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30040

Ik heb hem zelf ook en bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke toevoeging, weet niet of iedereen het al weet, maar je kan bij bepaalde games je eigen muziek afspelen tijdens gamen. Ik gebruik deze functie vaak vooral als ik voor platina ga, of voor street fighter en racers.

Dit is iig een lijst bij welke games dat kan

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:21:
Leuke toevoeging, weet niet of iedereen het al weet, maar je kan bij bepaalde games je eigen muziek afspelen tijdens gamen. Ik gebruik deze functie vaak vooral als ik voor platina ga, of voor street fighter en racers.

Dit is iig een lijst bij welke games dat kan

Link
Wipeout HD + Pendulum O+

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Store update staat online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat Split/Second eigenlijk al in de NL store? Heb er al een tijdje niet meer in gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kan je eigenlijk met een europese PSN card je tegoed op de store opkrikken, en dan dan op de USA store iets kopen?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Dan moet je als het goed is een US PSN Voucher kopen als ik het goed heb, die van EU werken niet op een US account dacht ik

Edit : ik heb het nagekeken en het is idd zoals ik al zei ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Spekker op 21-07-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Volgens mij niet, die PSN cards zijn regio gebonden. Dus je kan niet met een EU card het saldo van je USA-account upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Haha, net ff Destruction Derby (PSN+) gespeeld, ow my, ik vond dat spel vroeger geweldig, maar nu.......... :D Wat een schade model :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Gusev op 21-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch gewoon vet lachen als je dit straks met een paar vrienden op de bank gaat spelen? Vette eye-toy gameplay maar dan kewler!!!

filmpje

KUNG FU LIVE!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb nog geen wii, dus kom maar op met tennis / golf en al die meuk

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke beelden van move, eindelijk een manier om rts soepel op een console spelen (lijkt er wel op)?? Elke keer ik meer zie van move hoe meer ik impressed ben. De psychics zien er echt goed uit.

YouTube: Never-Before-Seen Playstation Move Tech Demos

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

swopdark schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:37:
Dit is toch gewoon vet lachen als je dit straks met een paar vrienden op de bank gaat spelen? Vette eye-toy gameplay maar dan kewler!!!

filmpje

KUNG FU LIVE!! _/-\o_
Hmmm... ik krijg hier niet een "dit wil ik ook gevoel" van. Maar goed, ieder z'n dingetje...

Zeg, nog 's effe een vraagje over DeathSpank. Ik was net weer ff begonnen en ben nu in de Haunted Forest aan 't rondbanjeren (nog steeds level 16). Alleen... HOE KRIJG JE DIE GHOSTS NEER!?? Ze zijn resistant tegen alles! Heb ik iets over 't hoofd gezien? Ik heb geen wapen die iets lijkt uit te halen. Pijlen doen niets. Darts doen niets. Help! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:09:
[...]

Hmmm... ik krijg hier niet een "dit wil ik ook gevoel" van. Maar goed, ieder z'n dingetje...

Zeg, nog 's effe een vraagje over DeathSpank. Ik was net weer ff begonnen en ben nu in de Haunted Forest aan 't rondbanjeren (nog steeds level 16). Alleen... HOE KRIJG JE DIE GHOSTS NEER!?? Ze zijn resistant tegen alles! Heb ik iets over 't hoofd gezien? Ik heb geen wapen die iets lijkt uit te halen. Pijlen doen niets. Darts doen niets. Help! :)
Er is een DeathSpank topic ;)

Voor spoken/skeletten etc... moet je +Nature wapens gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
Sindskort ook in het bezit van een fijne ps3. Van mijn xbox360 ben ik gewend dat alles automatisch upscaled. Bij de ps3 kan je dit handmatig instellen. Google is weinig concreet over wat een mooier plaatje geeft: ps3 software scaler of de scaler in de hdtv. Dit heb ik getest op een samsung le40a656 1080p met de gow3 demo.

http://img834.imageshack.us/i/7201.jpg/
http://img231.imageshack.us/i/10801.jpg/

Sorry voor de imageshack plaatjes. Conclusie... ps3 270p (native) output icm tv-scaler geeft duidelijk meer detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
paulgielens schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:36:
Sindskort ook in het bezit van een fijne ps3. Van mijn xbox360 ben ik gewend dat alles automatisch upscaled. Bij de ps3 kan je dit handmatig instellen. Google is weinig concreet over wat een mooier plaatje geeft: ps3 software scaler of de scaler in de hdtv. Dit heb ik getest op een samsung le40a656 1080p met de gow3 demo.

Sorry voor de imageshack plaatjes. Conclusie... ps3 270p (native) output icm tv-scaler geeft duidelijk meer detail.
Groot verschil zeg, ongeloofelijk.

Ik heb btw exact dezelfde tv.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar voor iemand met een andere TV kan het weer precies omgekeerd zijn, het is maar net hoe goed de upscaler in je TV is. Er is geen enkele reden waarom die in een andere TV niet net zo goed of beter dan die van de PS3 zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:14:
[...]

Maar voor iemand met een andere TV kan het weer precies omgekeerd zijn, het is maar net hoe goed de upscaler in je TV is. Er is geen enkele reden waarom die in een andere TV niet net zo goed of beter dan die van de PS3 zou kunnen zijn.
Het is wel vreemd dat een scaler het detail omlaag haalt - ik zal is kijken hoe het zit op mijn G20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
dog4life schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:40:
Het is wel vreemd dat een scaler het detail omlaag haalt
PS3 scaler is obv software. HDTV heeft een chip aan boord, dus meer power en dus een betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:09:
Staat Split/Second eigenlijk al in de NL store? Heb er al een tijdje niet meer in gekeken.
Om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:20:
Kan iemand me vertellen waarom Ratchet en Clank - a crack in time, NA de update van de PS3 zelf en van de game, nog steeds vastloopt in de eerste wereld, als Quark door die muur heen moet breken? Ik dacht dat die update dit probleem zou verhelpen. (Tenminste, zo wordt het wel vermeld.)

Iemand die kan helpen?
Omni superens schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:27:
Jorgen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:34:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:40:
[...]

De game data staat lost van je save data. Je zou altijd natuurlijk een kopie kunnen maken van de save game mocht je er toch nog zorgen over maken.
Goed, ik heb de gamedata verwijderd ("Hulpprogramma voor gamedata" -> driekhoekje -> verwijderen), de PS3 opnieuw opgestart (weet niet of dat eigenlijk wel nodig was) en daarna de disc weer gestart. Na het binnenhalen en installeren van de update begon het intro-filmpje gelijk te spelen. (Was de game dus wel helemaal verwijderd?!) In elk geval is het niet gelukt :( R&C loopt weer vast bij die stomme muur.

Heb ik iets gemist? Elke hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
Wii4all schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:24:
[...]

Groot verschil zeg, ongeloofelijk.

Ik heb btw exact dezelfde tv.
ik ook, ga dit ook eens proberen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Jorgen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 00:36:
[...]

[...]

[...]

[...]

Goed, ik heb de gamedata verwijderd ("Hulpprogramma voor gamedata" -> driekhoekje -> verwijderen), de PS3 opnieuw opgestart (weet niet of dat eigenlijk wel nodig was) en daarna de disc weer gestart. Na het binnenhalen en installeren van de update begon het intro-filmpje gelijk te spelen. (Was de game dus wel helemaal verwijderd?!) In elk geval is het niet gelukt :( R&C loopt weer vast bij die stomme muur.

Heb ik iets gemist? Elke hulp is welkom.
Nope dit is niet goed, je moet het filmpje krijgen waarbij de data wordt geinstalleerd.
Je heb naast "Hulpprogramma voor gamedata" (hierin staan imo de save games ook een "Game data utility" oid (staat bovenaan) hierin moet een R&CCoT entry staan van >4Gb (druk driehoekje, kies informatie daar zie je het aantal Gb's)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
paulgielens schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:02:
[...]
PS3 scaler is obv software. HDTV heeft een chip aan boord, dus meer power en dus een betere kwaliteit.
Dat hoeft helemaal niet. Een chip heeft een algorithme in hardware ingebakken, een software-based scaler kan beter zijn als het algorithme dat geimplementeerd wordt door de software beter is dan dat wat ingebakken zit op de chip.

De 'scaler' in een game is overigens vaak niet zo intensief, dus uiteraard zal dan de tv het betere beeld laten zien (en dat is ook de tv zn werk/taak). Een dvd afspelen... dat weet ik nog zo net niet.

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 22-07-2010 09:55 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:49:
Ik wil bij MediaOffer de PS3 games: Call Of Duty: Black Ops, FIFA 11, Gran Turismo 5 en Medal Of Honor in één keer bestellen met Addiscount.

Weet iemand of je met één addiscount code 10% korting krijg op je complete factuur, of maar op één game? Ik kan dit nergens vinden, alleen dat ze van € 7,00 korting, naar 10% zijn gegaan.

Ik stel de vraag maar hier omdat, dit niet past in Het Algemeen Budget Gaming Topic of Het Games Import Topic.
Antwoord gevonden:

10% korting, tot een maximum van € 12,50.

http://www.budgetgaming.n...041&start=16&quote=196129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een full hd tv, ik wil dat mijn tv eigenlijk niets upscaled, maar dat mijn ps3 alles doet, omdat als tv het beeld gaat upscalen er hierdoor inputlag ontstaat, dus wat meot ik allemaal aanvinken zodat mijn tv al het werk doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongelooflijk dat je met maar 270p zo'n strak beeld kan krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Kan iemand even checken of Suikoden ook op de europese PSN te koop is, en niet alleen op de US PSN?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:39:
Kan iemand even checken of Suikoden ook op de europese PSN te koop is, en niet alleen op de US PSN?
enkel us, koop een kaart van 10 dollar via ebay en maak een us account aan. Wel een alaska account zodat je geen belasting hoeft te betalen :P BTw maak sowieso eentje aan, zodat je demos etc die enkel voor us store komen kan plukken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:39:
Staat niet in de NL store.

NL Store heeft alleen de volgende PS1 RPG's: FFVII. FFVIII, FFIX en Vagrant Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
EfBe schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:53:
[...]

Dat hoeft helemaal niet. Een chip heeft een algorithme in hardware ingebakken, een software-based scaler kan beter zijn als het algorithme dat geimplementeerd wordt door de software beter is dan dat wat ingebakken zit op de chip.

De 'scaler' in een game is overigens vaak niet zo intensief, dus uiteraard zal dan de tv het betere beeld laten zien (en dat is ook de tv zn werk/taak). Een dvd afspelen... dat weet ik nog zo net niet.
Vind ik ook, ik zou juist verwachten dat de videochip@PS3 alles upscaled (die is tenslotte gemaakt voor 1080p), en die heeft meer informatie dan dat de tv aangeleverd krijgt, dus zou theoretisch een mooier resultaat moeten kunnen leveren. Echter zal het wel een brakke implementatie zijn..

Heb gisteren wat foto's gemaakt, maar mijn camera was niet goed afgesteld. Bovendien moet ik even een plek uitzoeken met veel detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

HoefMeistert schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:09:
[...]

Nope dit is niet goed, je moet het filmpje krijgen waarbij de data wordt geinstalleerd.
Je heb naast "Hulpprogramma voor gamedata" (hierin staan imo de save games ook een "Game data utility" oid (staat bovenaan) hierin moet een R&CCoT entry staan van >4Gb (druk driehoekje, kies informatie daar zie je het aantal Gb's)
Dat kan ik in elk geval niet vinden. Bij het onderdeel "game" heb ik de volgende categorieën:

* hulpprogramma voor gamedata -> verschillende games, + PS Home, maar daarin geen R&C
* diensten voor memorycard -> nieuwe kaart maken
* hulpprogramma voor opgeslagen data minis -> geen inhoud
* hulpprogramma voor opgeslagen data PS3 -> o.a. 3 x R&C (allen savegames van ca. 270 kb)
* troffeecollectie -> 1 x R&C, op 71 %
* PS Store
* Demo Bourne
* Demo Uncharted 1

Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
dog4life schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:53:
[...]

Vind ik ook, ik zou juist verwachten dat de videochip@PS3 alles upscaled (die is tenslotte gemaakt voor 1080p), en die heeft meer informatie dan dat de tv aangeleverd krijgt, dus zou theoretisch een mooier resultaat moeten kunnen leveren. Echter zal het wel een brakke implementatie zijn..

Heb gisteren wat foto's gemaakt, maar mijn camera was niet goed afgesteld. Bovendien moet ik even een plek uitzoeken met veel detail.
Aangezien ik exact dezelfde tv heb, heb ik een vraag. Ben hier niet helelmaal in thuis. Waar kan je instellen of je tv alles upscaled. Heb deze optie nooit gezien in het menu van de Samsung. En waar kan je dit instellen op je ps3.

Andere vraag. Ik had mijn PS3 qua language op Nederlands staan, nu werd GOW3 hierdoor ook in NL gesproken. Ik verwachte dat wanneer ik de language in het systeem op Engels zou zetten ik ook Engelse gepsroken audio kreeg. Ik heb nu nog steeds de NL stemmen. Wat doe ik verkeerd.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
steefje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:36:
[...]

Aangezien ik exact dezelfde tv heb, heb ik een vraag. Ben hier niet helelmaal in thuis. Waar kan je instellen of je tv alles upscaled. Heb deze optie nooit gezien in het menu van de Samsung. En waar kan je dit instellen op je ps3.

Andere vraag. Ik had mijn PS3 qua language op Nederlands staan, nu werd GOW3 hierdoor ook in NL gesproken. Ik verwachte dat wanneer ik de language in het systeem op Engels zou zetten ik ook Engelse gepsroken audio kreeg. Ik heb nu nog steeds de NL stemmen. Wat doe ik verkeerd.
je moet engels instellen in het menu van je ps3

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Jorgen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:26:
[...]

Dat kan ik in elk geval niet vinden. Bij het onderdeel "game" heb ik de volgende categorieën:

* hulpprogramma voor gamedata -> verschillende games, + PS Home, maar daarin geen R&C
* diensten voor memorycard -> nieuwe kaart maken
* hulpprogramma voor opgeslagen data minis -> geen inhoud
* hulpprogramma voor opgeslagen data PS3 -> o.a. 3 x R&C (allen savegames van ca. 270 kb)
* troffeecollectie -> 1 x R&C, op 71 %
* PS Store
* Demo Bourne
* Demo Uncharted 1

Zie ik wat over het hoofd?
Gezien de uitgebreide lijst denk ik van niet :)
Is het beetje in het begin, anders zou je overnieuw kunnen starten wellicht iets niet goed in je save.
of wellicht is de disc "vies" vette vinger oid...
ennuh alle updates wel geinstalleerd ?

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vraagje over Psone Classics,

Ik heb een tijdje geleden de game FF VII gekocht en gedownload via de PSN store.
Nu heb ik een Full HD Monitor. Echter wanneer ik de game opstart is deze omringt met zwarte balken, zowel boven/beneden als links/rechts.

Is het uberhaubt mogelijk om dit full screen te krijgen? Hebben jullie ervaringen met andere psone classics die niet full screen zijn?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
steefje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:36:
[...]

Dan zou je bij de PS3 bij beeld instellingen 1080p niet aan moeten vinken, dan blijft alles bij 720p en kan de tv het upscalen doen. Maar dit is bijzonder omslachtig als je ook Blu-Rays of andere full hd content wilt bekijken, kan je telkens de instellingen terug zetten.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
er zou eigenlijk een optie in moeten zitten om altijd in de native resolutie van de bron uit te sturen.
dan heb je 720p bij je games, en 1080 bij je blurays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
M a r c o schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:50:
er zou eigenlijk een optie in moeten zitten om altijd in de native resolutie van de bron uit te sturen.
Nice one! Heb gezocht of je ergens requests kunt indienen voor toekomstige firmwares, maar kom niet veel verder dan het officiele PlayStation Blog. Ik adviseer om het 'ergens' aan te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:24:
Is het uberhaubt mogelijk om dit full screen te krijgen? Hebben jullie ervaringen met andere psone classics die niet full screen zijn?
De Amerikaanse versie heeft geen balkjes.
Anders zou je eventueel met je T.V. kunnen inzoomen, maar daar wordt het beeld alles behalve beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

HoefMeistert schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:54:
[...]

Gezien de uitgebreide lijst denk ik van niet :)
Is het beetje in het begin, anders zou je overnieuw kunnen starten wellicht iets niet goed in je save.
of wellicht is de disc "vies" vette vinger oid...
ennuh alle updates wel geinstalleerd ?
Nee, niet in het begin. Ik heb de game al 2 x uitgespeeld, met uitzondering van het laaste gevecht tegen Heer Vorselon. Ik ben al ca. 33 uur onderweg. Nu echt helemaal opnieuw starten, vind ik echt enorm zonde en ik weet ook niet of ik het spel dan überhaupt nog wel een keer overnieuw wil doen. Bovendien zou de update ervoor moeten zorgen dat alle bugs, of ze zich al wel of nog niet hebben voorgedaan, verholpen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Gusev schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Nice one! Heb gezocht of je ergens feedback kunt geven voor toekomstige firmwares, maar kom niet veel verder dat het officiele PlayStation Blog. Ik adviseer om het 'ergens' aan te geven :P
Vraag me af of dit zomaar kan, aangezien er ook bluerays zijn met 720P en niet meer.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Millert schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:25:
[...]

Dan zou je bij de PS3 bij beeld instellingen 1080p niet aan moeten vinken, dan blijft alles bij 720p en kan de tv het upscalen doen. Maar dit is bijzonder omslachtig als je ook Blu-Rays of andere full hd content wilt bekijken, kan je telkens de instellingen terug zetten.
Dus als ik je goed begrijp, PS3 op 720P zetten en tv op 1080P, dan scaled de tv automatisch bij. Nu staan alle vinkjes aan op mijn PS3, ga het vanavond eens testen.

Blue rays kijk ik toch niet via de PS3, daar heb ik een htpc voor met blue ray drive

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dat een game er beter uitziet wil niet zeggen dat dit altijd het geval is. Scaling in games is erg afhankelijk van de gebruikte resolutie. Vaak worden er voor 720p en 1080i/p verschillende interne resoluties gebruikt, of worden er bepaalde AA-filters en effecten uitgeschakeld om in de hogere resolutie het spel soepel te laten verlopen.
Nadeel van de GPU in de PS3 is dat deze alleen verticaal goed kan scalen (bij games).

En een blu-ray die als bron 1080p heeft moet je niet in 720p willen doorsturen en dan weer laten upscalen natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 22-07-2010 13:27 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:50:
Ik heb alle resoluties op de PS3 aangevinkt.
720p game (Uncharted 2) wordt zo uitgestuurd, een bluray op 1080p, en het XMB ook op 1080p.
Enkel voor de 720p games lijkt hij dus terug te schakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:10:
[...]

Dus als ik je goed begrijp, PS3 op 720P zetten en tv op 1080P, dan scaled de tv automatisch bij. Nu staan alle vinkjes aan op mijn PS3, ga het vanavond eens testen.

Blue rays kijk ik toch niet via de PS3, daar heb ik een htpc voor met blue ray drive
Stomme vraag misschien, maar hoe zet je je TV überhaupt op 1080p? Dit kan toch helemaal niet? Ik heb het op mijn TV althans nog nooit gezien, in het menu.

Mijn TV is gewoon full HD, en pakt wat er naar binnen gestuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Stomme vraag misschien, maar hoe zet je je TV überhaupt op 1080p? Dit kan toch helemaal niet? Ik heb het op mijn TV althans nog nooit gezien, in het menu.

Mijn TV is gewoon full HD, en pakt wat er naar binnen gestuurd wordt.
Ik ook niet. :)
TV speelt gewoon af wat hij in z'n mik geschoven krijgt. En als jij een full hd tv hebt en je stuurt er een 1080p signaal heen, kun je niet zeggen "Neuj... laat maar 720p zien" ofzo... (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
nee, maar een full hd tv zal altijd 1920x1080 laten zien (als je beeld zonder balken hebt anyway). Alleen of hij het zelf moet upscalen of dat de ps3 dat doet... daar gaat het hier nou net over
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.