Blur
Het gebruik van powerups in een snelle arcade-racer is een gouden zet. De powerups zorgen ervoor dat een potje racen van begin tot eind spannend blijft. Het is Mario Kart, maar dan harder, sneller en stoerder. Daarnaast beschikt Blur over een groot aantal mooi vormgegeven circuits en een prettige soundtrack, evenals een diepgaande online-multiplayermodus.
Commercial
Hier wordt wel een heel bekend nintendo product op de hak genomen
Powerups
Shunt

Makkelijk fans scoren, pakken en afvuren, hij gaat automatisch naar een persoon voor je en BOEM. Deze kun je ook gebruiken als verdediging als achterwaarts afgevuurd.
Shock

Lig je achteraan? Dan kan je de eerste flink vertragen met shock. Verschillende EMP zullen uit de hemel neerdalen, alsof Independaceday is begonnen. Iedereen die erdoor heen rijd wordt erdoor vertraagd, maar ze zijn ook goed te ontwijken.
Mine

Laat iets achter voor je tegenstanders, blijft liggen tot iemand erop rijd. Om vervolgens de tegenstander in een salto te gooien. Je kunt een mijn ook naar voren gooien.
Nitro

De bijna oh zo bekende speedboost, alleen kan je hem nu ook gebruiken om bochten haaks te nemen door hem achteruit te vuren.
Barge

Herclaim je persoonlijke ruimte! VIP moet erdoor! Deze aanval geeft een schokgolf af van 360 graden, hierdoor worden tegenstanders opzij geduwd en aanvallen afgeslagen.
Shield

Shield beschermt tegen alles, behalve je eigen stommiteiten.
Bolt

Grease Lightning, schiet bliksemschichten af op je tegenstanders. Deze doen veel damage en zorgen er voor dat je tegenstander gaat slingeren. Long range shots voor meer fans.
Repair

Magische uitdeuk service, je auto is zo goed als nieuw.
Overzichts filmpje van alle power-ups:
Online Id's
PS3
GOT nick | PSN ID |
---|---|
Joint_me | syrek_ |
Lt. Marx | LtMarx |
Rainesz | Rainesz |
wheeler | whlr77 |
XBox
GOT nick | MSN ? |
---|---|
VyperX | VyperX8400 |
Player 2 | Player 2 |
PC
GOT nick | ??? |
---|---|
Player 1 | Player 1 |
Player 2 | Player 2 |
Links
Reviews
Tweakers review: reviews: BlurMetacritic review(s): PS3(score: 82), Xbox(score: 82), PC(score: 81)
Overige links
officiële site: http://www.blurgame.com/homeTrophy list: http://www.ps3trophies.org/game/blur/trophies/
Vrijwilligers
Ik heb een begin gemaakt met de topic start, maar kan nog genoeg dingen bedenken die erbij moeten. Schroom niet om ze te noemen of vrijwillig jezelf aan en dan kun je ze zelf toevoegen geloof ik.
- Lijstje met namen die stof willen happen.
- Screenshots
[ Voor 118% gewijzigd door LtMarx op 10-06-2010 11:21 ]
Hello fellow humans