Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024

Assassin's Creed: Brotherhood

Afbeeldingslocatie: http://train2game.files.wordpress.com/2010/11/assassins_creed_brotherhood.jpg

Informatie

Assassin's Creed: Brotherhood is een third person action-adventure video game ontwikkeld door Ubisoft voor Microsoft Windows, PlayStation 3 en Xbox 360. De Europese releasedatum voor dit spel is 19 november 2010 voor de consoles, en 11 februari 2011 voor pc. Het spel is een direct vervolg op Assassin's Creed II en het verhaal zal zich vlak na het einde van Assassin's Creed II afspelen, met Ezio wederom als de hoofdrolspeler. In tegenstelling tot de vorige twee delen, zal er in dit spel wel een mogelijkheid tot multiplayer zijn.

Singleplayer

Net zoals Assassin's Creed II zal de hoofdrol worden gespeeld door Ezio Auditore da Firenze. Volgens Ubisoft zal het spel ruim 15 uur aan aan singleplayer gameplay bevatten. Het spel zal zich afspelen in Rome met de mogelijkheid om andere assassins op te leiden. Ezio zal in de missies historische figuren ontmoeten zoals Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli en Catherina Sforza. Deze personages kwamen ook allemaal voor in Assassin's Creed II. Naast een aantal wapens uit de vorige delen zal het spel ook nieuwe wapens bevatten.

Multiplayer

Voor het eerst in de Assassin's Creed-reeks heeft de speler de kans om online te spelen. Volgens Ubisoft kan de speler kiezen of hij/zij zich aansluit bij de assassins of de tempeliers. De speler kan kiezen uit een aantal verschillende rollen, deze zijn waarschijnlijk hetzelfde als degene in het spel. Elke tempelier en assassin heeft zijn eigen wapens en krachten. De bedoeling van de multiplayer is dat je de online vijanden vermoordt om punten te verdienen en level 50 te behalen.

Topic info

Topic is nog simpel in het begin (wiki copy-paste), maar hopelijk kunnen we dit samen uitbreiden tot een mooie topic.

Wat moet er nog gebeuren:
  • Gameplay
  • Plaatjes
  • Filmpjes
  • Tips & Trucs
  • Etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

Kju

Beetje spijt dat ik hem bij Gamehubs heb besteld. Is vandaag pas verzonden uit Singapore. Voorlopig maar RDR dan :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Gisteren 1 potje online kunnen spelen (Xbox) en daarna kon hij heel de avond niet meer een game vinden of connecten. Online was wel erg vet trouwens :) En lastig vergeleken met Black Ops :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-01 19:56
Ik ben gisteren meteen aan de single player begonnen ik heb de multi niet aan geraakt. Kon ik ook niet omdat niet betaalt heb voor me xbox live. Maar gaan we vanaaf eens halen. De single player is heel toch. Maar ik heb nu het idee dat ik zoveel moet doen dat ik niet snel met het verhaal verder kan. Er is nu echt veel te doen! Je kan echt veel afwisseling hebben als je wilt. Verhaal is weer goed. Toch zitten er wat min punten aan. Kleine bugs voorbeeld je moet in een missie laten vallen en snel weer iets vast pakken maar dat gaat niet helemaal goed 3 keer overnieuw moeten doen. Maar goed kan ik mee leven. Verder top game iig voor single player. Ik kijk uit om vanaaf een potje online te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:59
Wel pijnlijk dat de pc versie nog zover af is, ik werd al helemaal warm door de review op t.net en dan zoek ik op wanneer de pc versie uitkomt. Van een koude douche gesproken.

Maar het ziet er allemaal bijzonder goed uit, met nog meer verbeteringen dan het tweede deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 14:21

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ryuku schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:52:
Toch zitten er wat min punten aan. Kleine bugs voorbeeld je moet in een missie laten vallen en snel weer iets vast pakken maar dat gaat niet helemaal goed 3 keer overnieuw moeten doen. Maar goed kan ik mee leven.
De vraag is natuurlijk of het een bug is, of dat jij de skills niet hebt ;)
Zal het eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Ik heb veel gelezen over lag in de multiplayer tijdens de beta, kan iemand mij vertellen of er nu ook vertragingen zijn bij bv. een assassination in multiplayer? Ik las dingen als dat je best een voorsprongetje had op je achtervolger, maar dat hij op zijn scherm al praktisch bij je was en je dus kon assassinaten, dit zorgde ervoor dat jij op jouw scherm even stil bleef staan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is het wat om met dit deel te beginnen? Of is het het beste om toch maar eerst met deel 1 te beginnen?

Waar kun je dit spel nou het beste mee verglijken eigenlijk?
Splinter cell / prince of persia / RDR > combinatie ervan?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Het is niet zoals RDR, want dat is te free-roam. Splinter Cell is puur lineair en PoP ook.
Het heeft wat elementen van Splinter Cell (Stealth en klimmen), wat elementen van PoP (zwaardvechten en klimmen), en wat RDR elementen (enigzins zelf kiezen wat je nu gaat doen, en vrij rondlopen in een gebied, alhoewel dat bij RDR veel vrijer is dan bij Assassins Creed).
Ik zie het gewoon als een eigen game met elementen van de games die jij noemt.
Deel 1 hoef je niet persé te spelen, kun je wel doen om het verhaal rondom Desmond en de tijd waarin hij leeft beter te kennen, maar dat hoeft niet. Deel 2 is wel beter om te spelen voordat je hier aan begint, omdat je dan de achtergrond van Ezio leert kennen, en waarom hij in Rome is etc.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ok bedankt voor de info.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:19

CSB

:D

Hebben jullie ook dat het lijkt alsof de omgevingen "complexer" zijn geworden t.a.v. AC2?
Bijvoorbeeld in die tempels. In AC2 kon je door rond te kijken al gauw een "coarse of action" zien. (Klim hier, dan daar, dan springen, etc.) Dat lijkt nu veel meer verborgen in AC:B.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Ryuku schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:52:
Toch zitten er wat min punten aan. Kleine bugs voorbeeld je moet in een missie laten vallen en snel weer iets vast pakken maar dat gaat niet helemaal goed 3 keer overnieuw moeten doen. Maar goed kan ik mee leven.

De vraag is natuurlijk of het een bug is, of dat jij de skills niet hebt
Zal het eens gaan bekijken.
Het kan natuurlijk me skills zijn ik ben beetje roestig maar ik volgende helemaal wat er op het scherm stond er was een tip. Dit is dus na een paar uur spelen pas hoor ;). Ik vind alleen dat paard niet zo handig in de stad. Maar als grote gebied bent is super makkelijk dat je gewoon je paard kan roepen :D. Het laaste paard waar je op zit komt dan ook weer terug best grappig :P Als je een paard steelt van een wachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Ryuku schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:23:
[...]
Het kan natuurlijk me skills zijn ik ben beetje roestig maar ik volgende helemaal wat er op het scherm stond er was een tip. Dit is dus na een paar uur spelen pas hoor ;). Ik vind alleen dat paard niet zo handig in de stad. Maar als grote gebied bent is super makkelijk dat je gewoon je paard kan roepen :D. Het laaste paard waar je op zit komt dan ook weer terug best grappig :P Als je een paard steelt van een wachter.
Hoe roep je en paard dan? Ik ben weer te snel doorgegeven zonder de hints te lezen geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Hoe roep je en paard dan? Ik ben weer te snel doorgegeven zonder de hints te lezen geloof ik
Op de xbox met Y en denk dan op ps3 met Driehoekje ( te lang geleden dat ik op een ps3 heb gespeelt :P dus een ps3 fanboy bevestig even :D ) iig de bovenste knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Heeft iemand al een idee van hoe de hoeveelheid single player zich verhoudt tot deel 1 en 2?
De makers schatten 15 uur, dat klinkt mij als behoorlijk weinig in de oren vergeleken met 1 en 2, maar nou moet ik zeggen ik weet niet precies hoeveel de makers voor deel 1 en 2 opgaven. Weet iemand dat?

[ Voor 6% gewijzigd door RagingR2 op 19-11-2010 16:11 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:09
RagingR2 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:10:
Heeft iemand al een idee van hoe de hoeveelheid single player zich verhoudt tot deel 1 en 2?
De makers schatten 15 uur, dat klinkt mij als behoorlijk weinig in de oren vergeleken met 1 en 2, maar nou moet ik zeggen ik weet niet precies hoeveel de makers voor deel 1 en 2 opgaven. Weet iemand dat?
AC 2 was sowieso langer als ACB, ACB heb ik op 11-12 uur tot het einde uit gespeeld (vooral omdat het bijna examens zijn..).

De meeste zitten rond 28-32 uur voor AC 2, sommige zeggen 20 maar ik vermoed dat ze dan armor etc allemaal skippen.

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Volgens review van Tweakers ben je 20 uur kwijt aan single-player als je alleen het verhaal volgt. Als je ook alles verzamelt en je tijd neemt om side-quests te doen dan komen daar weer flink wat uren bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Relief2009 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:10:
Volgens review van Tweakers ben je 20 uur kwijt aan single-player als je alleen het verhaal volgt. Als je ook alles verzamelt en je tijd neemt om side-quests te doen dan komen daar weer flink wat uren bij :)
tja da tis fout ik heb het op 11-12 uur uitgespeeld en had een stuk of 6 assassin's en een paar fails.. dus als je alles goed doet ben je zeker maar 11 uur kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:33

Bartaz

Likes cookies!

Wat een game! :D Dit deel is nu al fantastisch! We lastig soms om 100% te synchen tijdens een memory, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen liggen ofc!

De verhaallijn bevalt me erg goed, ook het uit de animus stapen wanneer je wilt doet me weer een beetje aan deel 1 denken. Erg tof gemaakt weer en ik denk dat ik de goede keus heb gemaakt (Het was of Fable 3 of ACB).

Helaas moet ik vanavond werken dus zal ik pas morgen verder kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
spoiler: 16
heeft iemand hier in het colosseum al 16s message gevonden?
nm:
gevonden helemaal ,naar bovenklimmen aan de voorkant en dan moet je je omlaag laten vallen etc (gebruik eagle view)

[ Voor 41% gewijzigd door Icekiller2k6 op 19-11-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Is het normaal dat je bij de missies waar je 'undercover' moet je gewoon je normale armor ziet?

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 19-11-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:11:
[...]

tja da tis fout ik heb het op 11-12 uur uitgespeeld en had een stuk of 6 assassin's en een paar fails.. dus als je alles goed doet ben je zeker maar 11 uur kwijt.
Hoezo fout? De ene gamer is sneller de ander. Ik heb het niet over keihard erdoorheen raggen. Ik wil genieten van een spel en niet alles zo snel mogelijk uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:20

BrammT

The one and only!

Nu net een uurtje of twee bezig, leuk spel maar tot nu toe een stuk minder dan AC II. :(

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 20:12
heb het spel al sinds woensdag en ik neem de tijd ben nu pas bij sequence 6
een echte asassin neemt de tijd voordat er actie nodig is 8)

(voor mij is het dan ook een sport om in elke missie onopgemerkt te blijven, het is me al wel een paar keer mislukt, ga geen spoilers doen :) )

[ Voor 34% gewijzigd door Scorchor op 20-11-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Relief2009 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:57:
[...]

Hoezo fout? De ene gamer is sneller de ander. Ik heb het niet over keihard erdoorheen raggen. Ik wil genieten van een spel en niet alles zo snel mogelijk uitspelen.
het ging over... hoe snel _kan_ je het uitspelen 11 uur dus, en ik heb dan niet eens het nieuw tunnelsysteem gebruikt.. zal nog sneller gaan via die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:58

FeaR

In GoT we trust

Ryuku schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:55:
[...]
Op de xbox met Y en denk dan op ps3 met Driehoekje ( te lang geleden dat ik op een ps3 heb gespeelt :P dus een ps3 fanboy bevestig even :D ) iig de bovenste knop :D
PS3 is het inderdaad een driehoekje :)
Overigens kan je niet overal je paard roepen, dus het zal niet altijd als een actieve "actie" staan.

Ik ben overigens nu een uur of vijf aan het spelen en zit nog steeds in Sequence 2. Ben eerst op mijn gemak alle Borgia-towers en de tombes aan het doen. Denk dat het spel dan wat leuker speelt met meer wapens en een betere armor. Eigenlijk wel ziek dat je zo veel side-missies kan doen zonder ook maar iets met de main story-line te doen.

Geld verdienen gaat alleen wel erg makkelijk en snel. Elke bewaker heeft sowieso al zeker 15-45 florijnen bij, in Assassin's Creed II was dat 3. Maar goed, je hebt ook wel meer geld nodig in Brotherhood want sommige dingen zijn echt heel duur. Al hoef je nooit geld uit te geven aan kogels, werpmessen en dergelijke want elke bewaker heeft meer bij dan de gemiddelde winkel. Wel een puntje van kritiek, want dan wordt het wel erg makkelijk.

Ik ben overigens gestopt met alles missies op 100% te willen halen. In het begin wilde ik ze wel meteen replayen, maar nu neem ik genoegen met 50%. Sommige missies zijn me gewoon te langdradig. Net als met die ene waar je niet mag zwemmen. Met gemak te halen zonder te zwemmen, maar ik heb er gewoon de zin niet voor...

Nu maar eens lekker verder sparen voor wat extra belts en wapens. Als eerste de kruisboog gekocht en dat werkt toch wel wat lekkerder dan de werpmessen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15
Zo, uitgespeeld! Cool verhaal :) Nu nog maar even de "rest" zien te halen..

Nu nog maar eens proberen wat dingen op 100% te halen, al zullen die tombes binnen 8 minuten wel vrij lastig worden gok ik. Die piramide was een compleet doolhof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:04
Ik probeer nu de fast poison te halen voor de doctor, maar ik kan nergens de benodigdheden vinden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18-04 12:41
BrammT schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 00:15:
Nu net een uurtje of twee bezig, leuk spel maar tot nu toe een stuk minder dan AC II. :(
Misschien had je veeeeel te hoge verwachtingen van dit deel.

Inmiddels ook uitgespeeld. Doordat ik veel tijd heb gestoken in het opleiden van Assassins (allemaal op het hoogste niveau) en veel missies buiten het verhaal, ben ik toch zeker 30 uur bezig geweest.

Persoonlijk vind ik dit deel beter (op z'n minst gelijkwaardig) dan AC II, aangezien je meer afwisseling hebt.

Het opleiden en inzetten van de assassins vindt ik een leuke toevoeging.
Moet nog 1 tombe om de schat van Romulus op te kunnen eisen, maar heb geen idee hoe ik daar naar binnen geraak.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Jackal131 schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:47:
[...]
Het opleiden en inzetten van de assassins vindt ik een leuke toevoeging.
Moet nog 1 tombe om de schat van Romulus op te kunnen eisen, maar heb geen idee hoe ik daar naar binnen geraak.
Welke moet je nog doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Zhalix schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:50:
[...]

De laatste is denk die bij het 'Vaticaan gedeelte' linksbovenin.
Ik heb deze nog niet gedaan. Via youtube kan je vast wel een video vinden die laat zien waar die ingang is.

Iedereen moet echt naar de top van het Castel Sant'Angelo klimmen. het uitzicht is echt zooo vet, en daarna met een parachute naar beneden springen 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 22-11-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

FeaR1986 schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:46:
[...]
Ik ben overigens gestopt met alles missies op 100% te willen halen. In het begin wilde ik ze wel meteen replayen, maar nu neem ik genoegen met 50%. Sommige missies zijn me gewoon te langdradig. Net als met die ene waar je niet mag zwemmen. Met gemak te halen zonder te zwemmen, maar ik heb er gewoon de zin niet voor...
Ik let hier nu nog niet op, ik speel 'm eerst gewoon uit en daarna ga ik toch proberen om alles 100% te halen. Meeste moet wel te doen zijn, ik denk ook dat die Tombe-missies (Binnen 8 minuten halen) het lastigste zullen worden.

Overigens vind ik dat die winkelmissies erg traag gaan, zijn er vaste plaatsen waar je die voorwerpen kunt vinden of is dit random? Ik moet voor een smid bijvoorbeeld nog 2 "totems", dan kan ik een zwaard unlocken.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ijskonijn schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:57:
[...]

Overigens vind ik dat die winkelmissies erg traag gaan, zijn er vaste plaatsen waar je die voorwerpen kunt vinden of is dit random? Ik moet voor een smid bijvoorbeeld nog 2 "totems", dan kan ik een zwaard unlocken.
Ik denk dat de items die je in schatten/kisten vind niet random zijn. Weet dit alleen niet 100% zeker.

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 22-11-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ike. schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat de items die je in schatten/kisten vind niet random zijn. Weet dit alleen niet 100% zeker.
Ik heb het idee dat dit inderdaad zo is. Zoek me kapot naar een shrunken head voor die betere armor >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 09:32
Hoe wordt hier de multiplayer ervaren? Zit te twijfelen om hem aan te schaffen, maar ik vind het online-gedeelte wel een belangrijk onderdeel.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Darkwand3r3r schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:21:
[...]

Ik heb het idee dat dit inderdaad zo is. Zoek me kapot naar een shrunken head voor die betere armor >.<
Ga gewoon voor de Romulus Armor! Veel makkelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Zhalix schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:30:
[...]

Ga gewoon voor de Romulus Armor! Veel makkelijker :D
Maar ik wil alles! Ik heb die shop quest nu echt al sinds sequence 3-4 en zit nu in 7. Beetje frustrerend dat ik die head niet krijg.

Wanneer kan je die armor van Brutus krijgen? Geloof dat ik nog niet bij alle lairs kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sommige items zijn denk ik ook alleen te vinden in de Romulus tombes.
Vond daar een aantal items die ik in de stad nog niet gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb hem zaterdag gehaald voor de 360, voornamelijk voor de SP, maar ook ff de MP geprobeerd en dat is eigenlijk best leuk. Het geeft best een kick wanneer een stealthy assassination lukt en je vervolgens ook nog aan je achtervolgers kunt ontkomen... Mochten er mensen op xbox live willen spelen; voeg me toe! gamertag: estorino

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
Hoe wordt hier de multiplayer ervaren? Zit te twijfelen om hem aan te schaffen, maar ik vind het online-gedeelte wel een belangrijk onderdeel
Ik vind heel goed gedaan ik kan me voorstellen dan somige mensen het niet leuk vinden het is wel elke hetzelfde. Maar andere spelers maken het toch steeds lastiger. Ik vind de mode klopjacht ( ik weet niet zo hoe hij in het engels heet ) Daarbij moet je als een team werken 1 ronde moet je verstoppen andere ronde moet je gaan killen. Is zo grappig om te zien als je jouw niet pakken :D. Maar ik vind de multiplayer wel oke maar ik denk niet dat iedereen het zo ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ijskonijn schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:57:
[...]Ik let hier nu nog niet op, ik speel 'm eerst gewoon uit en daarna ga ik toch proberen om alles 100% te halen. Meeste moet wel te doen zijn, ik denk ook dat die Tombe-missies (Binnen 8 minuten halen) het lastigste zullen worden.
Ik ga er nu gewoon voor om de game zo compleet mogelijk uit te spelen en of het nu 50% of 100% is met de missies maakt me niet uit, als ik het maar haal. Maar zie door de bomen het bos niet meer: je kan zo veel doen dat ik er echt gek van wordt. Ben nu op mijn gemak maar alle schatten aan het zoeken zodat de map weer wat overzichtelijker wordt. Voordeel is dat ik daar wel even mee bezig ben en dat mijn inkomen ondertussen lekker door loopt. Zit nu - zoals gezegd - nog steeds in Sequence 2 maar heb wel alles uit de winkels al gekocht. Dus lekker hakken met de bijl en schieten met de kruisboog. Maakt sommige missies toch een stuk makkelijker.

Al zit ik nu bij een missie die ik niet voor elkaar krijg. Ik moet ongezien van punt X naar Y lopen. Normaal doe je dat over de daken, maar ik heb nu één of ander ventje op sleeptouw. Ik kan wel tussen de mensen gaan staan, maar die groepen lopen niet de kant op waar ik naar toe wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb de singleplayer net uit maar ik weet niet of ik de twist die het verhaal nu krijgt, wel leuk vind. Nou ja, dat vind ik wel uit bij AC3. Nu maar eerst alle vlaggen, veren, tombes en monumenten halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Darkwand3r3r schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:34:
[...]

Maar ik wil alles! Ik heb die shop quest nu echt al sinds sequence 3-4 en zit nu in 7. Beetje frustrerend dat ik die head niet krijg.

Wanneer kan je die armor van Brutus krijgen? Geloof dat ik nog niet bij alle lairs kan komen.
In sequence 8 krijg je toegang tot de laatste, en het scheelt gigantisch veel qua geld en moeite. Het armor of Brutus heeft bijna in elk slot het hoogste aantal HP en gegarandeerd hoogste resistance. (Boogschutters doen niet veel schade! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Zhalix schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:31:
[...]

In sequence 8 krijg je toegang tot de laatste, en het scheelt gigantisch veel qua geld en moeite. Het armor of Brutus heeft bijna in elk slot het hoogste aantal HP en gegarandeerd hoogste resistance. (Boogschutters doen niet veel schade! :D )
Worden jullie nou ook soms afgeslacht door 5+ van die horsemen met crossbows? Schieten je gewoon kapot en je kan ook moeilijk wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 13:39

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Echt jammer dat ze besloten hebben om dit later uit te brengen op PC, anders was ik het nu lekker aan het spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Darkwand3r3r schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:58:
[...]

Worden jullie nou ook soms afgeslacht door 5+ van die horsemen met crossbows? Schieten je gewoon kapot en je kan ook moeilijk wegrennen
Probeer:
Je assassins te gebruiken.
Wachten voor een charge en dan in defensive stands wachten. (PS3 R1)
Kruisboog gebruiken.
Pistool gebruiken.
Een gebied met veel bochten gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Ik heb afgelopen weekend weer wat uurtjes in het spel gestoken.

Maar bij mij was het meer Landlord's Creed, ben alleen maar bezig geweest winkeltjes te kopen en assassins te levelen :P

Vanavond toch maar wat meer missies doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

Dragor schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:44:
Ik heb afgelopen weekend weer wat uurtjes in het spel gestoken.

Maar bij mij was het meer Landlord's Creed, ben alleen maar bezig geweest winkeltjes te kopen en assassins te levelen :P

Vanavond toch maar wat meer missies doen :)
Ik ook zaterdag, ik heb nog 2 slots over en dan heb ik het maximaal aantal Assassins.
Ik stuur ze ook best veel weg op contracten, maar niet allemaal anders kan ik ze uiteraard niet om hulp vragen :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Zhalix schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:40:
[...]

Probeer:
Je assassins te gebruiken.
Wachten voor een charge en dan in defensive stands wachten. (PS3 R1)
Kruisboog gebruiken.
Pistool gebruiken.
Een gebied met veel bochten gebruiken!
Dit werkt inderdaad vrij goed. Kruisboog is toch wel het mooiste wapen wat er nu in AC zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Laatst online: 01-03 10:54
Ik heb hem van het weekend ook wat uurtjes gespeeld. Ik geloof dat ik bij Sequence 4 ben. Tot nu toe vind ik het ontzettend leuk, veel leuker dan deel II eigenlijk. Wat wel makkelijker is, is het feit dat wachters veel meer items laten vallen. Nu doe ik heel veel met werpmessen, iets dat ik in deel II eigenlijk zelden deed omdat ze te snel opraakten.

Heb nu al wat Borgia Towers vernietigd en winkeltjes gerenoveerd, dan stroomt het geld inderdaad wel binnen.

spoiler:
Ben nu bij een missie dat je iemand ongezien moet volgen. Dat is best wel lastig want ik ging de missie in met 75% beruchtheid. Ik hoef maar een misstap te maken en ik heb gelijk 10 wachters om me heen.

Vanavond weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
FreqAmsterdam schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:25:
Ik heb hem van het weekend ook wat uurtjes gespeeld. Ik geloof dat ik bij Sequence 4 ben. Tot nu toe vind ik het ontzettend leuk, veel leuker dan deel II eigenlijk. Wat wel makkelijker is, is het feit dat wachters veel meer items laten vallen. Nu doe ik heel veel met werpmessen, iets dat ik in deel II eigenlijk zelden deed omdat ze te snel opraakten.

Heb nu al wat Borgia Towers vernietigd en winkeltjes gerenoveerd, dan stroomt het geld inderdaad wel binnen.

spoiler:
Ben nu bij een missie dat je iemand ongezien moet volgen. Dat is best wel lastig want ik ging de missie in met 75% beruchtheid. Ik hoef maar een misstap te maken en ik heb gelijk 10 wachters om me heen.

Vanavond weer verder. :)
Niet echt een spoiler waard dat :) Het is een standaard volg een persoon ongezien missie. Je kan ook gewoon over straat lopen. Dan kan je niet snel iets verkeerd doen. Gewoon om hoekjes schuilen en tussen groepen mensen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 22-04 13:39

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Volgen de wachters je wel normaal deze keer ipv het direct op te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Laatst online: 01-03 10:54
Ja, ze blijven best wel lang achter je aan banjeren. Nu is het pas echt rennen als een gek. Maar er zijn nog steeds standaard manieren om er snel van af te zijn (water enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zhalix schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:50:
[...]

Volgens mij is het de tombe van Cloaca Maxima. Je staat dan bij een soort van put en je ziet de ingang. Ik kan alleen geen route vinden om de ingang te bereiken. Ik pleur namelijk iedere keer in die put.

Pas als je alle tombes hebt gespeeld kun je de schat van Romulus ophalen (iets met sleutels).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jackal131 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:18:
[...]

Volgens mij is het de tombe van Cloaca Maxima. Je staat dan bij een soort van put en je ziet de ingang. Ik kan alleen geen route vinden om de ingang te bereiken. Ik pleur namelijk iedere keer in die put.
YouTube: Assassin's Creed: Brotherhood - Secret Location: Lair of Romulus Guide 'Leader of the Pack' 4/6

[ Voor 28% gewijzigd door Ike. op 22-11-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Als je alle aquaducten hebt gemaakt, dan kan je er gewoon naar toe zwemmen.

spoiler:
Probleem met een vlag. Rechts van de terme di traiano zit een vlag ergens boven op een hele pilaar.
Iemand enig idee hoe ik hier bovenop kom? Heb al meerdere routes geprobeerd maar ik kom niet eens in de buurt...

[ Voor 61% gewijzigd door Taenadar op 22-11-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Die route was mij nog niet gelukt, maar ik was in ieder geval op de goede weg. Ik zal het nog maar eens proberen. In iedere geval bedankt voor de link!!!

Nog een probleempje: Ik heb het verhaal uitgespeeld en ben nu bezig met nog een aantal randzaken. Een van die dingen is het halen van bepaalde trophies. Gisteren stond op die toren waar je met een parachute vanaf moet springen.
Ik heb de sprong gemaakt, en wat denk je?? Geen parachute... duurt best nog lang voordat je te pletter slaat... :o . Bij de winkel van de kleermaker gechecked...15/15 parachutes in mijn bezit, maar ik zie ze nergens...

[ Voor 33% gewijzigd door Jackal131 op 23-11-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat een heerlijk spel :) alleen irritant (of het ligt aan mij!) dat je niet kan zien welke shops etc van jou zijn, ik zit nu op 97% renovated van rome center, alleen kan niet zien welke ik nog mis. De moed zakt me wat in de schoenen als ik de map bekijk en alles af moet gaan lopen haha ;-)

1 manier is om als de hele kaart leeg is alle blacksmits te gaan langslopen tot je bijv 14 van 14 hebt. maar is er geen makkelijkere manier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
lockie1978 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:32:
Wat een heerlijk spel :) alleen irritant (of het ligt aan mij!) dat je niet kan zien welke shops etc van jou zijn, ik zit nu op 97% renovated van rome center, alleen kan niet zien welke ik nog mis. De moed zakt me wat in de schoenen als ik de map bekijk en alles af moet gaan lopen haha ;-)

1 manier is om als de hele kaart leeg is alle blacksmits te gaan langslopen tot je bijv 14 van 14 hebt. maar is er geen makkelijkere manier??
Volgensmij zijn de shops die nog niet gerenoveerd zijn iets lichter van kleur op de map. Bij mij valt het ook niet zo erg op, misschien helpt het om wat met de brightness van je TV te spelen.

Zo te zien is gamefaqs het met mij eens :P
http://www.gamefaqs.com/b...reed-brotherhood/57232983

[ Voor 0% gewijzigd door Dragor op 23-11-2010 08:39 . Reden: typo fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Krijgen andere mensen ook de melding "This is session is unreachable", als je een invite van een friend krijgt en deze probeert te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:18:
[...]

Die route was mij nog niet gelukt, maar ik was in ieder geval op de goede weg. Ik zal het nog maar eens proberen. In iedere geval bedankt voor de link!!!

Nog een probleempje: Ik heb het verhaal uitgespeeld en ben nu bezig met nog een aantal randzaken. Een van die dingen is het halen van bepaalde trophies. Gisteren stond op die toren waar je met een parachute vanaf moet springen.
Ik heb de sprong gemaakt, en wat denk je?? Geen parachute... duurt best nog lang voordat je te pletter slaat... :o . Bij de winkel van de kleermaker gechecked...15/15 parachutes in mijn bezit, maar ik zie ze nergens...
Had je tijdens je val wel op Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/square18x18.png gedrukt? (X voor xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Jackal131 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:18:
[...]

Die grap heb ik ook gehad. Ik had er 15 toen ging ik een tomb of romulus in had ik ineens maar 1 hidden blade ipv 2 en mijn parachutes waren weg. Na die tomb had ik wel weer dual blades maar nog steeds geen parachutes. Dit was niet de eerste keer dat ik merkte dat die parachutes buggden. Staat er 4 parachutes en dan druk je X en dan doet hij het niet. Vervolgens in de shop ziend at ik er 0/15 heb. Fix plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Dragor schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:39:
[...]

Volgensmij zijn de shops die nog niet gerenoveerd zijn iets lichter van kleur op de map. Bij mij valt het ook niet zo erg op, misschien helpt het om wat met de brightness van je TV te spelen.

Zo te zien is gamefaqs het met mij eens :P
http://www.gamefaqs.com/b...reed-brotherhood/57232983
Nice!! thnx, scheelt flinke wat tijd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ike. schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:02:
[...]

Had je tijdens je val wel op [afbeelding] gedrukt? (X voor xbox360)
Yep, zonder resultaat (als je te pletter slaan ff niet als resultaat meetelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Ben ik dan echt de enige die problemen heeft met connecten of vinden van een multiplayer game? Heb welgeteld 2 potjes kunnen spelen :/ Searching kan soms gewoon een half uur duren :/ of dan connect ie, maar daarna zegt ie dat de game lobby gesloten is :?

Rest van de games online werken perfect, behalve deze helaas, want die 2 multiplayer potjes waren wel echt vet _/-\o_

Xbox 360 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:54
Timocos schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:44:
Ben ik dan echt de enige die problemen heeft met connecten of vinden van een multiplayer game? Heb welgeteld 2 potjes kunnen spelen :/ Searching kan soms gewoon een half uur duren :/ of dan connect ie, maar daarna zegt ie dat de game lobby gesloten is :?

Rest van de games online werken perfect, behalve deze helaas, want die 2 multiplayer potjes waren wel echt vet _/-\o_

Xbox 360 trouwens
Staat je NAT wel open?
Ik heb de game sinds vanmiddag en daarnet ff een drie tal potjes online gespeeld.
Op het wachten voor "Abstergo Players" na ging het allemaal vlot. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357537

de game: TOOOOP!!!

gistere gaan halen en geinstalleerd.. na +:- 25m spelen happert even en blokkeert mijn PS3.. nog iemand problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Mijn god gister toch een bug tegengekomen.. ben flink lang bezig geweest om hier een workaround voor te ontdekken (op goed geluk)

spoiler: eind memory 4
wanneer je met leonardo praat op het bankje in rome geeft hij je de namen van templars die de plannen hebben voor de war machines van leonardo. Hierna stopte die missie en moest ik richting de eerste templar... die in het gebied achter de witte muur zat zeg maar (out of sync) meerdere keren langs die hele lijn gegaan, ik kon ook geen torens meer overnemen waardoor gebied werd vrijgespeeld, die zaten ook allemaal hierachter. Toen op goed geluk in een tunnel entrance gestapt en plots kan ik naar een tunnel entrance achter die witte muur die ik dus ook nog lang niet gekocht kon hebben. De missies van de war machines zijn trouwens wel echt heel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 20:12
lockie1978 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:20:
Mijn god gister toch een bug tegengekomen.. ben flink lang bezig geweest om hier een workaround voor te ontdekken (op goed geluk)

spoiler: eind memory 4
wanneer je met leonardo praat op het bankje in rome geeft hij je de namen van templars die de plannen hebben voor de war machines van leonardo. Hierna stopte die missie en moest ik richting de eerste templar... die in het gebied achter de witte muur zat zeg maar (out of sync) meerdere keren langs die hele lijn gegaan, ik kon ook geen torens meer overnemen waardoor gebied werd vrijgespeeld, die zaten ook allemaal hierachter. Toen op goed geluk in een tunnel entrance gestapt en plots kan ik naar een tunnel entrance achter die witte muur die ik dus ook nog lang niet gekocht kon hebben. De missies van de war machines zijn trouwens wel echt heel gaaf
dat is geen bug
spoiler:
het is de eerste tunnel die je krijgt bij het introduceren van die tunnels, nadat je de eerste romulus kerker hebt gedaan, dat stukje erachter is dus alleen op die manier te bereiken. je kan er inderdaad voorlopig nog geen toren overnemen om bijv. het aquaduct te maken daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Scorchor schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:39:
[...]

dat is geen bug
spoiler:
het is de eerste tunnel die je krijgt bij het introduceren van die tunnels, nadat je de eerste romulus kerker hebt gedaan, dat stukje erachter is dus alleen op die manier te bereiken. je kan er inderdaad voorlopig nog geen toren overnemen om bijv. het aquaduct te maken daar
damn dan vind ik dat wel bijzonder onduidelijk gedaan :-) was ik allang weer vergeten nadat ik me alleen met sidequests en alles renovaten etc had bezig gehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:33

Bartaz

Likes cookies!

Net uitgespeeld. Wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377958

Hij is besteld, zie ook erg uit naar de multiplayer mode.
Ik heb geen AC 1 en 2 gespeeld, zal je wel makkelijk in het verhaal kunnen stappen?
Ik ben iedergeval erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 377958 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:24:
Ik heb geen AC 1 en 2 gespeeld, zal je wel makkelijk in het verhaal kunnen stappen?
Het is toch echt zonde als je 1 en/of 2 niet hebt gespeeld.

Op wikipedia kan je wel in grote lijnen het verhaal van de 2 vorige delen lezen maar deel II en Brotherhood gaan verder waar het vorige deel eindigde.

AC & AC: II kan je beide nu voor nog geen €15 per stuk kopen.

Deel 1 vond ik niet zo leuk omdat ik de missies teveel op elkaar vond lijken.
Het verhaal van deel 2 vind ik beter dan die van Brotherhood. Ik denk omdat het verhaal in II meer 'persoonlijker' is voor Ezio

Je kan gratis de Assassin's Creed - Lineage 'film' downloaden uit de PS/Xbox store. Dit is een prequel voor deel II.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 24-11-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Anoniem: 377958 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:24:
Zou als ik jou was sowieso deel 2 eerst spelen. Brotherhood sluit hier perfect op aan.

Wat wel jammer vind is dat de map en dan bv een gebouw niet gekoppeld is aan de dna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wat een verslavende game. Ik heb 'm uitgespeeld en 100% Rome renovated, maar heb nog genoeg andere dingen te doen.

Wat me opviel is dat ik het laaste stukje van de kaart, helemaal linksboven niet helder krijg. Er is wel een toren te vinden waarbij je verwacht te kunnen synchen, maar die doet niets. Bugged? Of is dit de bedoeling zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
harlekein schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:41:
Wat een verslavende game. Ik heb 'm uitgespeeld en 100% Rome renovated, maar heb nog genoeg andere dingen te doen.

Wat me opviel is dat ik het laaste stukje van de kaart, helemaal linksboven niet helder krijg. Er is wel een toren te vinden waarbij je verwacht te kunnen synchen, maar die doet niets. Bugged? Of is dit de bedoeling zo?
Is normaal. Komt omdat je niet welkom bent in dat Vaticaan gedeelte. Je word ook gelijk aangevallen als je daar rondloopt. (deel II had ook zo'n gebied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eerste gratis DLC al op 14 december
The Animus Project Update 1.0 will include a brand-new game mode and brand new map for multiplayer, and the game mode, Advanced Alliance, will make the original Alliance Mode with target identification and engagement more difficult than in original mode with three teams of two players each......
http://www.vg247.com/2010...herhood-hits-december-14/

• Jackal131
Is er iemand die het verhaal heeft uitgespeeld en waarvan de parachute nog wel werkt? (PS3)

Anoniem: 252252

Anoniem: 21889 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:58:
Krijgen andere mensen ook de melding "This is session is unreachable", als je een invite van een friend krijgt en deze probeert te joinen?
Klop dit krijg ik inderdaad ook, ben ook benieuwd of meer mensen dit hebben. Kan er verder weinig over vinden namelijk. Ook is het mijn nog niet gelukt een game te joinen, na 10 minuten stond er nog "joining session".
Meer mensen hier last van? Of moet ik meer geduld hebben :)

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik krijg ook vaak de melding session unreachable dat is wel beetje jammer.
En die joining session pffffff.....
Je moet wel meer geduld hebben, maar het duurt wel heel erg lang !!!

• Ikkuh84
  • Nu online
fiore187 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:54:
Ik krijg ook vaak de melding session unreachable dat is wel beetje jammer.
En die joining session pffffff.....
Je moet wel meer geduld hebben, maar het duurt wel heel erg lang !!!
Same here. Ze zijn wel met een patch bezig heb ik gelezen op de Ubisoft fora :)

offtopic:
krijg ook niet op mijn Tele2 modem NAT open

[ Voor 7% gewijzigd door Ikkuh84 op 25-11-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ike. schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:04:
[...]

Is normaal. Komt omdat je niet welkom bent in dat Vaticaan gedeelte. Je word ook gelijk aangevallen als je daar rondloopt. (deel II had ook zo'n gebied)
Dat dacht ik ook, maar wat blijkt, toen ik alle vlaggen en schatkisten had gevonden en nog eens het spel geladen had kon ik de kaart wel zien.

Het verhaal hierboven over het plotseling hebben van single ipv dual blade herken ik ook.

Parachutes ben ik nog niet tegengekomen. Een uitvinding van Leonardo zeker? Die missions heb ik nog niet allemaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
harlekein schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:01:
[...]

Dat dacht ik ook, maar wat blijkt, toen ik alle vlaggen en schatkisten had gevonden en nog eens het spel geladen had kon ik de kaart wel zien.

Het verhaal hierboven over het plotseling hebben van single ipv dual blade herken ik ook.

Parachutes ben ik nog niet tegengekomen. Een uitvinding van Leonardo zeker? Die missions heb ik nog niet allemaal gedaan.
Nu ik het spel heb uitgespeeld kan ik ook het Vaticaan 'zien'.
Parachutes unlock je nadat je alle DaVinci missies hebt gedaan.

Online servers zijn de laatste dagen echt 3x niks. duurt te lang voordat je in een online match zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 27-11-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dacht niet dat ik het snel zou zeggen, maar de game begint me nu toch wel wat te vervelen. Aan de ene kant heb ik wel de drang om verder te spelen, maar het is telkens hetzelfde: ik stuur mijn mede-assassin's op een missie terwijl ik zelf wat mensen om leg en de game zelf speel. En dat wordt toch wel langdradig...

Verder snap ik de shop-quests echt niet. Ik heb bij de schilderboer alles verkocht wat hij wilde hebben, maar ik mag nog steeds niet de schatkaart kopen.

Verder mis ik nog wat winkels en kan ze echt niet meer vinden. Wordt dus winkel voor winkel aflopen om er hopelijk één tegen te komen die ik nog moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Je kan zien welke shop/gebouwen je nog niet gekocht hebt, deze zijn lichter/doorzichtig op je map.
Heb je alle Borgia torens al verslagen/verbrand?

verkoop je je items per stuk in de shops? Is het niet zo dat je een aantal items ruilt voor maps/equip?

Als je 5 assassins op het hoogste level hebt heeft het weinig zin om ze daarna nog steeds op missies te blijven sturen. Ik heb ze weinig opgeroepen om me te helpen tijdens gevechten omdat het spel eigenlijk super makkelijk is. Als je langs een paar bewakers wilt zonder op te vallen zijn ze wel handig :P

Vanmiddag wat namen van de hoofdpersonages zitten googlen. Het is best cool dat veel personages in de AC games echt bestaan hebben (ik wist niet eerder dat Cesare Borgia echt geleefd heeft) en sommige dingen in het spel gebaseerd zijn op echte gebeurtenissen.

[ Voor 67% gewijzigd door Ike. op 28-11-2010 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:30:
Je kan zien welke shop/gebouwen je nog niet gekocht hebt, deze zijn lichter/doorzichtig op je map.
Nooit op gelet, zal de map eens goed bekijken straks.
Zo had ik tot op heden ook nog nooit het verschil tussen een gewone smid en de smid met shop quest gezien :$
Heb je alle Borgia torens al verslagen/verbrand?
Nog niet allemaal, maar daar kan ik nog niet naar toe.
verkoop je je items per stuk in de shops? Is het niet zo dat je een aantal items ruilt voor maps/equip?
Je moet een x aantal items verkopen om de shop quest te halen. Dus ik verkoop de spullen die ze nodig hebben. Springt te teller weer op 0/3. Dus of je moet veel vaker de spullen verkopen of er gaat iets niet helemaal goed...
Als je 5 assassins op het hoogste level hebt heeft het weinig zin om ze daarna nog steeds op missies te blijven sturen. Ik heb ze weinig opgeroepen om me te helpen tijdens gevechten omdat het spel eigenlijk super makkelijk is. Als je langs een paar bewakers wilt zonder op te vallen zijn ze wel handig :P
Ik blijf ze maar op missies sturen zodat ze dan wat geld verdienen. Moet namelijk al die 12 (?) gebouwen a 30.000 - 60.000 florijnen nog kopen. Dus daar zijn heel wat liquide middelen voor nodig. En ik gebruik de assassin's toch niet echt in missies, want dan wordt het wel heel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

FeaR1986 schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:55:
[...]
Je moet een x aantal items verkopen om de shop quest te halen. Dus ik verkoop de spullen die ze nodig hebben. Springt te teller weer op 0/3. Dus of je moet veel vaker de spullen verkopen of er gaat iets niet helemaal goed...
Je moet ze inleveren via de shop op tiberina island... Als je het gewoon verkoopt tellen ze niet mee. OP tiberina island kun je de quest zien, maar ook inleveren... Niet verkopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gropah schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:01:
[...]
Je moet ze inleveren via de shop op tiberina island... Als je het gewoon verkoopt tellen ze niet mee. OP tiberina island kun je de quest zien, maar ook inleveren... Niet verkopen dus...
D'oh!
Hoop dat ik nog wel wat items kan vinden die ze nodig hebben, want heb het idee dat ik niet veel items meer ga krijgen aangezien ik de meeste schatkisten al geplunderd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
FeaR1986 schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:55:
[...]
Zo had ik tot op heden ook nog nooit het verschil tussen een gewone smid en de smid met shop quest gezien :$
[...]
Een gewone smit heeft enkel het hamertje op de map staan, bij een smit met een shop quest staat dit hamertje in een witte ruit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Laatst online: 11-03 20:52
Zo te zien zijn er al mensen die deze game hebben uitgespeeld. Ik heb het 1e en 2e deel uit de reeks zelf ook uitgespeeld (PS3). Maar in dit 3e deel kan ik niet eens de 1e Borigia Tower in Rome Centro District laten ontbranden?

Ik heb de captain uitgeschakeld maar ik kan via geen enkele zijde van de Borgia Tower de top bereiken om de toren in brand te steken? Wat doe ik niet goed dit is echt frusterend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DEiE schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:42:
[...]
Een gewone smit heeft enkel het hamertje op de map staan, bij een smit met een shop quest staat dit hamertje in een witte ruit ;).
Als je het weet dan valt het wel op inderdaad... maar als je er niet bij stil staat dan zie je - door de vele icoontjes op de map - het verschil niet echt. Heb nu één shop quest kunnen doen omdat ik wat voorwerpen gevonden had. Maar heb in het verleden al te veel verkocht om alle quests nog te kunnen doen (denk ik)...

Altijd met dit soort games: in het begin verkoop je alles om zo veel mogelijk geld te hebben en vanaf een bepaald moment weet je van gekkigheid niet meer wat je met het geld aan moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
et36s schreef op zondag 28 november 2010 @ 16:20:
Zo te zien zijn er al mensen die deze game hebben uitgespeeld. Ik heb het 1e en 2e deel uit de reeks zelf ook uitgespeeld (PS3). Maar in dit 3e deel kan ik niet eens de 1e Borigia Tower in Rome Centro District laten ontbranden?

Ik heb de captain uitgeschakeld maar ik kan via geen enkele zijde van de Borgia Tower de top bereiken om de toren in brand te steken? Wat doe ik niet goed dit is echt frusterend :S
Later in het spel kan je een upgrade kopen van DaVinci waardoor je hoger kan klimmen. Kleine kans dat je die nodig hebt voor die toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Laatst online: 11-03 20:52
Ja die upgrade ken ik uit AC2 maar is het niet erg vreemd dat het de vrijwel de 1e toren is die ik tegenkom in het spel ik ben nog niet eens op 5% van completion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
et36s schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:59:
Ja die upgrade ken ik uit AC2 maar is het niet erg vreemd dat het de vrijwel de 1e toren is die ik tegenkom in het spel ik ben nog niet eens op 5% van completion.
Weet je zeker dat je niet hoger kan klimmen? Voor sommige torens moest ik even zoeken wat de correcte route naar de top was,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
et36s schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:59:
inderdaad sommige zijn echt wel "moeilijker" als vroeger.. je moet soms
spoiler:
"vallen" om hoger te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij is elke toren wel te beklimmen zonder de upgrade van Leonardo. Alleen is de weg naar boven met upgrade een stuk korter aangezien je dan hele stukken over kan slaan. Je moet inderdaad - zoals Icekiller - al zegt soms een stapje "terug" om verder te komen. Maakt de game wel wat aantrekkelijker naar mijn inziens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
Wie gebruikt eigenlijk het pistooltje? Sinds ik die kruisboog heb is het nut van het pistooltje mij kompleet onduidelijk, als je schiet weet iedereen gelijk waar je bent, en het aantal kogels is ook heel klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DEiE schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:57:
Wie gebruikt eigenlijk het pistooltje? Sinds ik die kruisboog heb is het nut van het pistooltje mij kompleet onduidelijk, als je schiet weet iedereen gelijk waar je bent, en het aantal kogels is ook heel klein
Pistool gebruik ik nog wel eens, veelal ook automatisch als ik met het zwaard aan het vechten ben. Als ik iets niet meer gebruik zijn het wel de werpmessen. Kan er 20 meenemen, maar heb ze nog nooit gebruikt. Pistool gebruik ik overigens vooral tegen vijanden als de dieven die je opeens achterna rennen, die gasten krijg je met je zwaard niet dood (ze verdedigen te goed).

Het device om giftige pijlen af te schieten is trouwens ook wel echt briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
werpmessen zijn wel handig. met 1 worp kan je een groepje van 3 slechterikken doden 8)

Het verslaan van de dieven die je soms lastigvallen gaat het makkelijkst met counteraanvallen met R1 + vierkantje (Xbox is dan RB + X ?)

[ Voor 67% gewijzigd door Ike. op 28-11-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:52:
Het verslaan van de dieven die je soms lastigvallen gaat het makkelijkst als je hun aanvallen countert.
Op dit moment gebruik ik een rookbom en de dubbele blades. Mocht het echt tegen zitten dan roep ik gewoon mijn assassin's op :)

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste