Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:27

Rhapsody

In Metal We Trust

Doen die niet wachters weglokken? (Irriteren en dan hard weglopen zodat de wachters er achteraan gaan)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik dacht vechten ? dus je helpen met vechten (of zit in met 2 in m'n hoofd)

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:44
Dieven doen wat Job zegt. Voor het vechten kun je huurlingen inhuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 13:26

jelbo

Hij doet het niet!

Zit nu aan het begin van sequence 8. Ik heb begrepen dat 8.1 het 'point of no return' is.

De laatste Romulus Lair missie was echt supersfeervol vond ik :) Al dat onweer en die regen buiten, geweldig :D

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
Helemaal 100% uit gespeeld, maar nu nog 4 vlaggen in de geheime locaties vinden.
Die zijn best irritant te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 01-05 13:02

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

jelbo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:00:
Ik heb al 24 uur speeltijd, maar heb nog zat dingen niet gedaan :) Faction buildings opzetten, heel vee kleine quests, etc.

Wat wel dom is van me is dat ik in het begin al m'n trade items (dat waren er al aardig wat) heb verkocht, omdat ik geen idee had wat ik ermee moest. Nu kan ik sommige shop quests niet doen :(
In Sequence 8 is er een quest waarin je een Dief moet volgen naar (Ergens rechts onder op de map) Volgens mij rijd hij eerst op een paard.
Ik zal even voor je uitzoeken hoe de missie heet (Weet ik niet uit mn hoofd).
Als je hem af moet maken komen een aantal Bandids hem helpen, die blijven komen tot je uit de area weg bent (Zelfs als je target allang dood is).
Als je in deze area blijft en 2 Assasins oproept, kan je een goeien 50 Bandids neer krijgen in een zeer korte tijd. Daarna ren je even snel de area uit, Missie geslaagd.
Daarna terugrennen en alle dooie Bandids beroven.

Deze bandids dragen vaak rare Items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wow vage avond vanavond :) wilde even half uurtje spelen, ben op 38% volgens mijn savegame. Rome praktisch helemaal herbouwd dus had het idee dat er nog een andere stad kwam, net als vorige games. Maar toen kwam ik opeens in een soort van missie-sleur, en voordat ik het wist was ik een uur verder en was het spel uitgespeeld :|

Moet even aan het idee wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:09
Ubisoft kondigt Assassin's Creed: Revelations aan :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Ryan_ op 06-05-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Okasha schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:12:
Wow vage avond vanavond :) wilde even half uurtje spelen, ben op 38% volgens mijn savegame. Rome praktisch helemaal herbouwd dus had het idee dat er nog een andere stad kwam, net als vorige games. Maar toen kwam ik opeens in een soort van missie-sleur, en voordat ik het wist was ik een uur verder en was het spel uitgespeeld :|

% staat voor alle missies / side missies / guild missies enz.
Dus als je die overslaat kan je het spel vlot uitspelen idd.
Maargoed dat is natuurlijk tegenwoordig in elk spel waar je de "vrijheid hebt", hoofd verhaal wordt dan wat korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Okasha schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:12:

Ik had hetzelfde. Bit too soon, haha. Had er ook even een klein katertje door. Daarom maar weer opnieuw gaan doen; nu alles doorgelopen. Stuk begrijpelijker ook dan, alles :9

Verheug me op het nieuwe deel. _/-\o_

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ondertussen gisterochtend nog paar uurtjes gespeeld. Nu pas op 50% :) Weet alleen niet meer waar ik mijn geld uit moet geven, heb alles al gekocht wat er te kopen valt. Vind die ondergrondse tombes nooit zo leuk, niet zoveel zin om die te doen. Heb ook nog paar shop quests open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Okasha schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:06:
Ondertussen gisterochtend nog paar uurtjes gespeeld. Nu pas op 50% :) Weet alleen niet meer waar ik mijn geld uit moet geven, heb alles al gekocht wat er te kopen valt. Vind die ondergrondse tombes nooit zo leuk, niet zoveel zin om die te doen. Heb ook nog paar shop quests open staan
Ik heb ook alles al gekocht, maar begin nu aan die landmarks omdat die in verhouding erg prijzig waren. Krijg nu f20.000,- per 20 minuten dus tikt wel lekker aan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Hoeveel moeite is het eigenlijk om 75% sync te krijgen? Ik wil graag de laatste Christina missie doen, heb nu net de 60% gehaald. Ben aan het begin van memory 8 dus met 60%. Als ik de hoofdlijn uitspeel, nog wat missies replay voor 100%, is 75% total sync dan goed te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat kost ongeveer 5 eenheden moeite.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Bart ® schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:11:
Dat kost ongeveer 5 eenheden moeite.
Of 20 Credits, maar dat kan alleen op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Ik zit nu op totaal 78% procent. Enige wat ik nog moet doen zijn de veren en flags en een paar monumenten kopen.
Dit weiger ik te doen.. zo saai.

Wil eigenlijk nog gewoon side quest etc spelen. Ben eigenlijk nog lang niet uitgespeeldt. Maar eigenlijk dwingen ze me wel te stoppen met ac:bh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik weiger juist S7 in te gaan voordat ik zo'n beetje alle andere dingen heb gedaan ... juist omdat ik weet dat het andersom niet werkt ;) Saai vind ik het niet, meer kwestie van even doen. Je moet gewoon systematisch te werk gaan en area voor area vrij spelen van schatkistjes, romulus lairs, vlaggen en veren. Dit werkt alleen als je alle schatkaarten hebt gekocht, dan is het extra makkelijk.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Het spel begint me steeds meer tegen te staan. De 100% synch requirements zijn debiel dit spel draait om vrijheid, niet extra puntjes krijgen omdat je speelt zoals de makers dat willen. Ook de overvolle en onoverzichtelijke map (templar icons, assasin icons, lair of blah blah icons en dan nog alle economy en renovation icons ) en het feit dat leonardo na 3 seconden nutteloos is(je koopt alledrie de dingen, done, hij invent niks nieuws) en dat je voor die shop quests van die dingen nodig hebt die ik dus allang voor geld verkocht had....

Hoop dat relevations met die 100% synch crap stopt en dat de map overzichtelijker wordt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Jeroenneman schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:21:
Het spel begint me steeds meer tegen te staan. De 100% synch requirements zijn debiel dit spel draait om vrijheid, niet extra puntjes krijgen omdat je speelt zoals de makers dat willen. Ook de overvolle en onoverzichtelijke map (templar icons, assasin icons, lair of blah blah icons en dan nog alle economy en renovation icons ) en het feit dat leonardo na 3 seconden nutteloos is(je koopt alledrie de dingen, done, hij invent niks nieuws) en dat je voor die shop quests van die dingen nodig hebt die ik dus allang voor geld verkocht had....

Hoop dat relevations met die 100% synch crap stopt en dat de map overzichtelijker wordt.
Je kan ook gewoon de iconen uitzetten om het overzichtelijk te maken he;) Niemand dwingt je om naar de volledige map te kijken als je dat niet nodig acht.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Map vond ik ook te druk. Natuurlijk kan je die icons uitzetten maar dat ga je ook niet iedere keer doen. 100% sync ben ik het echter niet mee eens. Het kan een leuke uitdaging zijn om de missie eens op een andere manier dan gebruikelijk te voltooien. Maar als je dat niet wil, dan doe je dat toch lekker niet? Niemand dwingt je om 100% sync te halen hoor, daar kies je zelf voor. Dus hoe beperkt dit je vrijheid?

[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 12-05-2011 08:46 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Hmm awkward, ben vandaag weer een stapje verder gegaan met de hoofd missie (na een zut side missions te hebben uitgespeeld).
spoiler:
Ik zit nu op het punt waar Christina ook tot de Creed wordt beedigt.

Ik kreeg een hele rits aan "unlock" mogelijkheden.
-Nieuwe weapons available.
-Nieuwe items available at artshops.
-Nieuwe huurlingen missies.
-Nieuwe moordcontracten.

Het rare is, de moordcontracten heb ik wel. De overige niet. Maar das semi logisch aangezien ik alle wapens al heb, en alle items van de artshops ook.
En bij de barakken kon ik dat mokkel wel aanspreken, maar ik kreeg geen nieuwe missies beschikbaar :s

En mn dieven missies zit ik nog een beetje op te wachten, want daar heb ik nog maar een paar van gedaan, maar ik krijg steeds geen mogelijkheid voor nieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 09:19
Armageddon_2k schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:30:
Hmm awkward, ben vandaag weer een stapje verder gegaan met de hoofd missie (na een zut side missions te hebben uitgespeeld).
spoiler:
Ik zit nu op het punt waar Christina ook tot de Creed wordt beedigt.
spoiler:
Je bedoelt Claudia toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Bart ® schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:45:
Map vond ik ook te druk. Natuurlijk kan je die icons uitzetten maar dat ga je ook niet iedere keer doen. 100% sync ben ik het echter niet mee eens. Het kan een leuke uitdaging zijn om de missie eens op een andere manier dan gebruikelijk te voltooien. Maar als je dat niet wil, dan doe je dat toch lekker niet? Niemand dwingt je om 100% sync te halen hoor, daar kies je zelf voor. Dus hoe beperkt dit je vrijheid?
Nee, maar het is stom dat je beloont wordt omdat je slaafs het spel speelt zoals iemand anders dat wil (als je alles 100%synch haalt krijg je toch filmpjes ofzo?) Laat mensen lekker zelf nadenken hoe je iemand wil vermoorden, het spel is al makkelijk genoeg zonder alle aanwijzingen. (Zijn er uberhaupt moeilijkheidsniveaus? Heb ze niet gezien)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er zijn geen moeilijkheidsniveau's.

Besides, even de fails van een tijdje terug, oplopend gesorteerd op Lolheid:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zWTrw9nHv90]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QIsBVrQHg-E]

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Assassins Creed: Hold your friends close and your enemies closer.

Vooral die laatste, ik moést het timen toen ik wist dat het kon. Briljant _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 13-05-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341927

haha, die nummer 1 die is bij mij ook al eens gebeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 00:29
Jeroenneman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:34:
[...]

Nee, maar het is stom dat je beloont wordt omdat je slaafs het spel speelt zoals iemand anders dat wil (als je alles 100%synch haalt krijg je toch filmpjes ofzo?) Laat mensen lekker zelf nadenken hoe je iemand wil vermoorden, het spel is al makkelijk genoeg zonder alle aanwijzingen. (Zijn er uberhaupt moeilijkheidsniveaus? Heb ze niet gezien)
je kán ook lekker zelf nadenken hoe je iemand wil aanpakken.

maar als je 100% sync wil moet het op hun manier, en mijn ervaring is dat dat niet de manier is die het makkelijkst is. Dus 'slaafs' vind ik wel een beetje overdreven. Daarnaast, als je echt alles op 100% sync doet, dan heb je zon beetje alle manieren van iemand afmaken wel gehad....

Ik bedoel, het is net zoiets als met collectibles je hóeft ze niet te verzamelen. Maar als je het wel doet krijg je vaak iets extras of een achievement/trophy. In de meeste games doe ik dat dan ook niet. maar het kán wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20:52
Jejking schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:45:
Er zijn geen moeilijkheidsniveau's.

Besides, even de fails van een tijdje terug, oplopend gesorteerd op Lolheid:

[video]

[video]

[video]

Vooral die laatste, ik moést het timen toen ik wist dat het kon. Briljant _O-
Ik ben een keer vast komen te zitten ónder de stad. Dan plons je in het water, maar dan kan je niet van daaruit de rivier in zwemmen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Volgens nu.nl gaan ze AC verfilmen, nu waren daar al geruchten over geloof ik. Ik kan niet wachten, er is al een 'film' van AC ( zie youtube 'lineage' ). Daar mogen ze nog wel wat meer van maken, liefst een trilogie !

http://www.nu.nl/film/251...linter-cell-verfilmd.html

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:56:
Volgens nu.nl gaan ze AS verfilmen, nu waren daar al geruchten over geloof ik. Ik kan niet wachten, er is al een 'film' van AS ( zie youtube 'lineage' ). Daar mogen ze nog wel wat meer van maken, liefst een trilogie !

http://www.nu.nl/film/251...linter-cell-verfilmd.html
Pr0n-film, Assassin's Seed?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
AS? Assassins Seed?
edit:
lol

[ Voor 41% gewijzigd door Rynji op 16-05-2011 17:10 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

@viespeuken hierboven: O-) Shit ... geheime bedrijfsinformatie! Allemaal mondje dicht, wordt namelijk een goudmijntje !

In ieder geval bedoelde deze dus:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Assassin's Creed Lineage - Complete Movie

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Als Uwe Boll er maar met zijn vernietigende takken vanaf blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:14:
O-) Shit ... geheime bedrijfsinformatie! Allemaal mondje dicht, wordt namelijk een goudmijntje !

In ieder geval bedoelde deze dus:

[video]
Oh, je bedoelt AC!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik riep laatst al mijn huurlingen op om te vechten in een groot gevecht. Een paar waren wel geraakt. Is dit erg of kan ik ze healen/beter maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:09
Dragonm8 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:20:
Ik riep laatst al mijn huurlingen op om te vechten in een groot gevecht. Een paar waren wel geraakt. Is dit erg of kan ik ze healen/beter maken?
Je huurlingen zullen zichzelf healen. Echter wanneer ze dood gaan in een gevecht ben je ze wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk qua verhaal zo ver dat Ezio zelf mensen kan rekruteren. Is er ook een manier om iemand die al gerekruteerd is vervolgens te ontslaan? Of kan dat enkel door te hopen dat ie dodelijk getroffen wordt zodra je ze inroept tijdens een gevecht? ;) Je kunt natuurlijk makkelijker afkomen van recruits door ze geen ervaring op te laten doen zodat ze op het beginnersniveau blijven steken. Arrow storm is een leuk idee maar absoluut niet nodig omdat de gevechten met kruisboog/pistool/dingen gooien in je eentje al makkelijk zat is. Daarnaast vind ik het leuker om ze in levende lijve op te roepen om aan mijn zijde mee te laten helpen in een gevecht. Krijg je ook leuke citaten als het gevecht eenmaal voorbij is.. slaap zacht enzo terwijl ie een guard omlegt :+

Keek gisteren bij stats en heb er 33 uur op zitten. Zit op 66% voortgang qua totaal. Moet een drietal lairs en bij een paar andere nog 100% sync scoren door de eindstreep te halen binnen acht minuten. Is wel lastig ookal weet je op een gegeven moment wel de route. Want je mag dan geen enkele misstap maken of verkeerd springen. Voor tig uitbreidingen bij de smid krijg ik nu de bijkomende eis: double assassins blade van da Vinci. Anders kun je de betere spullen niet kopen. Maar dat laat nog op zich wachten.

Verder lukt het mij niet om enkele achievements te halen. Zoals Grand Theft Horse riding o.i.d. Moet je zonder van het paard te gaan vijf paarden overnemen van andere die je tegen komt. Probeer het telkens bij de bewakers te paard. Maar tot dusver heb ik die nog niet gehaald. En de achievement dat je moet speerwerpen, bommetje gooien van afstand en met een tweehandig zwaard/bijl moet gooien heb ik tig keer geprobeerd maar heb die ook nog niet in de wacht gesleept. Terwijl ik al tig keer, met name bij het veroveren van Borgia Towers door de Borgia leader om te leggen met speren/bommen/tweehanders sta te werpen van >10m afstand. Dus dat vind ik een beetje vreemd, dat juist de leukste achievements bugged zijn.

Maar goed, ik heb met AC 2: Brotherhood genoeg lol. Akkoord, qua verhaal is het maar een spin off maar qua gameplay heeft het zo veel meer dan deel 2. Al wordt het per deel er gemakkelijker op, dat dan weer wel. Ideetje voor deel 3: gewoon moeilijkheidsgraad laten selecteren. Of release een master-edition zoals ze ook deden bij Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest die ze uitgaven bij de Legend of Zelda: the Wind Waker op een bonusdisc. Heb je een echte uitdaging te pakken in een game als je dat wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Een paar van die achievements uit de lijst (waaronder die 2 die jij noemt) werken alleen maar als je de dlc: "The Da Vinci Disappearance" ook hebt :)

http://www.xbox360achieve...brotherhood/achievements/

[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2011 10:15 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat verklaard waarom ik de achievements nog niet heb. Ik zag die achievements wel staan in het gehele overzicht wat je allemaal kunt halen aan achievements binnen AC: Brotherhood. Maar daar werd niet bij vermeld dat je voor die achievements the da vinci disappearance dient te hebben. Enfin, is die DLC leuk genoeg om te halen? Of is het in verhouding tot Brotherhood weinig extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb geen idee :P ik heb zelf die dlc niet, Koop eigenlijk nooit dlc eerlijk gezegd., dit omdat deze niet door te verkopen is en ik nogal eens games weer doorverkoop. :P zit ik met dlc waar ik niets meer aan heb :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Is het heel erg bugged, want ik heb net Grand Theft Horse gedaan en zeven man achter elkaar paard afgepakt voor de zekerheid maar hij unlocked niet.

Hetzelfde met tien van de tien veren ...

Hetzelfde met een speer naar een guard gooien vanaf tien meter of verder ...

Zo zijn er nog wel meer dingen waar ik geen G voor krijg :(

Heeft er iemand een lijstje welke wel en niet bugged zijn, hoef ik er geen uren speeltijd in te stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 22-05-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91987

Joosie200 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:40:
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk qua verhaal zo ver dat Ezio zelf mensen kan rekruteren. Is er ook een manier om iemand die al gerekruteerd is vervolgens te ontslaan? Of kan dat enkel door te hopen dat ie dodelijk getroffen wordt zodra je ze inroept tijdens een gevecht? ;) Je kunt natuurlijk makkelijker afkomen van recruits door ze geen ervaring op te laten doen zodat ze op het beginnersniveau blijven steken.
Je kunt gewoon deze recruits op een missie afsturen die ze nooit in hun eentje kunnen halen. Heb ze op een wat minder nette manier ontslagen.

Vond zelf deze game echt vet om te spelen. Alleen raakte ik zo ontzettend gefrusteerd dat bij de springmissies de controls niet echt altijd even lekker meewerkte. Kon ik lekker weer opnieuw beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Die is cool! Vrij veel van de acteurs lijken echt op de karakters in het spel. (hoewel wss de karakters in het spel gemaakt zijn om op de acteurs te lijken ;) ) Vooral Borgia, Giovanni & Frederico Auditore, die dikkerd, die pater en Lorenzo di Medici zijn echt twee druppels water. Ezzio vind ik er dan weer minder op lijken...

Vandaag ook AC: Brotherhood uitgespeeld. (geen 100% maar fuck that).
spoiler:
vind het wel stom dat Desmond Lucy neersteekt (of moet neersteken, zo je wilt) op het einde.
Geen geil blond wijfje meer in de volgende Assassin's Creed... ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Elvis op 23-05-2011 00:36 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 91987 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:26:
[...]

Je kunt gewoon deze recruits op een missie afsturen die ze nooit in hun eentje kunnen halen.
Die gedachte heb ik gestalte gegeven toen ik op een gegeven moment missies doornam. Paar keer een aantal assassin's aangewezen: slagingspercentage: 40%, nee die komen niet meer thuis O-) Dus nu heb ik een femme fatale brotherhood :+ Continu op missies laten sturen en ik heb er nu 7 op lvl 7. Moet nog 3 borgia torens neerhalen maar die staan voor als nog in gebieden waar ik niet bij kan (sequence 4 zit ik in) Verder ben ik de doelstellingen van de de diverse gildes aan het inlossen. Alleen heb je bij de dames van lichte zeden staan: 0/10 guards killed at guardpost while using crossbow and without being noticed. Dan is bij mij vraag 1: wat bedoelen ze met guardpost? Geen bewakers/guards dus die patrouileren, duidelijk. Maar her en der in Rome zie ik vaak genoeg guards op punten stil staan, vaak bij poorten die naar boven of beneden met treden lopen. Dus die telkens maar neergehaald vanaf het dak met crossbow zonder dat ik opgemerkt werd. Geen een keer werd die bij het aantal geteld die je er voor nodig hebt.

En dat vind ik vreemd: want als dat het niet is, waar zijn dan de echte guard posts? En eenzelfde iets wat betreft de huurlingen: dan moet je 25 papal guards uitschakelen. Dus ik richting Castello blablabla, waar je ook met parachute vanaf moet springen. Aan de linker zijingang die ook deels in een wijk ligt die niet beschikbaar is staan dan wat zware jongens de toegang te bewaken. Zijn dat papal guards? Kennelijk niet, want elke keer wanneer ik die vier uitschakel telt het niet op voor de lijst. Maar enfin. Tijd om de 7 rekruten die ik nu heb als assassins te mogen verwelkomen, tijd voor de laatste paar missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, tja als je assassins hebt zijn het wel redelijke baasjes ook. Zijn handig om al die stuff voor je winkelmissies te krijgen. Heb dat zelf niet gedaan, echt super veel werk moet je daar in steken en elke dief die je tegenkomt tackelen... Over die guard posts het volgende:
Guard are considered anywhere where the guards are literally blocking your path standing in a row with their arms crossed. They generally stand somewhere where they can block access like the bath houses and the Arc's near the colliseum which is where I farmed my 20 kills at.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Die assassin recruits zijn ook lekker handig om Borgia Captains uit te schakelen.
Zo is er bijvoorbeeld 1tje die op zn paard op een open plek guards aan het toespreken is.
spoiler:
Zodra je gezien word gaat 'ie natuurlijk rennen. :X
Echt tig keer geprobeerd om hem in te halen, zonder succes.
Toen ik er een recruit op afstuurde viel ik bijna van mn stoel:
-Komt die recruit lekker ff aangewaggelt op een paard. Prik! Captain dood! :D
(daarna wel alle guards op die recruit. :') )

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 15:38
NeoMe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:16:
Is het heel erg bugged, want ik heb net Grand Theft Horse gedaan en zeven man achter elkaar paard afgepakt voor de zekerheid maar hij unlocked niet.

Hetzelfde met tien van de tien veren ...

Hetzelfde met een speer naar een guard gooien vanaf tien meter of verder ...

Zo zijn er nog wel meer dingen waar ik geen G voor krijg :(

Heeft er iemand een lijstje welke wel en niet bugged zijn, hoef ik er geen uren speeltijd in te stoppen.
Dat paard-afpakken verhaal - misschien nog iets om in de gaten te houden. Niet elke soldaat op een paard telt voor die achievement - ze moeten óp dat paard spawnen. Een soldaat die toevallig een paard tegenkomt, daarop klimt en er dan door jou vanaf gegooid wordt, telt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Seal64 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:19:
[...]
Dat paard-afpakken verhaal - misschien nog iets om in de gaten te houden. Niet elke soldaat op een paard telt voor die achievement - ze moeten óp dat paard spawnen. Een soldaat die toevallig een paard tegenkomt, daarop klimt en er dan door jou vanaf gegooid wordt, telt niet.
Tering...dan moet ik er dus misschien nog wel meer doen ... ik rij nu al elke keer gewoon de halve map rond tot ik er een tegen kom, ik ga het proberen. Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elvis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:39:
Die assassin recruits zijn ook lekker handig om Borgia Captains uit te schakelen.
Zo is er bijvoorbeeld 1tje die op zn paard op een open plek guards aan het toespreken is.
Als je inderdaad een grote groep assassins heb dan is het spel eigenlijk veel te makkelijk om te spelen. Fluiten en hoppa de halve omgeving ligt op de grond..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 91987 op 24-05-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 08-04 16:53

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Elvis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:39:
spoiler:
Zodra je gezien word gaat 'ie natuurlijk rennen. :X
Echt tig keer geprobeerd om hem in te halen, zonder succes.
Toen ik er een recruit op afstuurde viel ik bijna van mn stoel:
-Komt die recruit lekker ff aangewaggelt op een paard. Prik! Captain dood! :D
(daarna wel alle guards op die recruit. :') )
spoiler:
Je weet natuurlijk niet wat ze verder doen. Sowieso is het nog maar erg wazig. De "6e" moest ontwaken ofzo? En zij verstoorde de balans ? WTF? Ik haat het einde wel, het is net als AC2 echt een volledig open einde waarvan je WIL weten hoe het verder gaat.

Gister heb ik hem op de PS3 uitgespeeld. Ik zat echt zo van... "hier gaat het toch niet eindigen he?" *einde* ... "neeeeeeeeeeuuuhhhhhh!!!"

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik ga hem als "uitgespeeld" beschouwen denk ik :) 66% nu, verhaal had ik al uit rond 40%. meeste kleine side missies wel gedaan, leonardo, de grotten etc. Ga nooit voor 100% omdat ik liever zelf bepaal waar ik zin in heb. Heb 84 vlaggen van de 100, staan er nu geen meer op de map, geen flauw idee waar ik de rest zou moeten vinden. De veren heb ik allemaal te pakken :) De shops quests zijn sowieso niet te doen :) heb 300kg aan troep bij me maar mis bij alle quests wel 1 of 2.

Leuk spel, veel plezier aan gehad, mochten er nog gouden tips zijn hoor ik graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Voor die quests moet je inderdaad alle side-missions gehaald hebben (en op 100%). Alleen toen kreeg ik de missende materialen. Ik zit op 97% met nog een paar (side) missies op 50%. Maar eigenlijk ben ik er ook wel klaar mee zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Ik heb ACB ongeveer 2 weken geleden gekocht en nu ben ik echt 'uitgespeeld'. (75% gesynchroniseerd)
Het enige wat ik nu doe is alle wachters die ik tegenkom uitmoorden en verder gewoon wat randmissies afwerken. Ik heb nu echt geen zin om die 25% bij te scharrelen door dingen opnieuw te doen.

En multiplayer gaat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Laatst online: 04-05 19:20
Okasha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:21:
Heb 84 vlaggen van de 100, staan er nu geen meer op de map, geen flauw idee waar ik de rest zou moeten vinden.
als ik me niet vergis, zitten in de kerkers ook vlaggen verstopt. Deze vlaggen staan ook niet op de kaart geloof ik, tenzij je je in een van de kerkers zelf bevindt.

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Multiplayer krijg ik ook niet aan de praat. Is ook een beetje een gaar systeem...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

germanaaizer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:28:
[...]

als ik me niet vergis, zitten in de kerkers ook vlaggen verstopt. Deze vlaggen staan ook niet op de kaart geloof ik, tenzij je je in een van de kerkers zelf bevindt.
Klopt. Je kunt wel in je DNA zien waar je de ontbrekende Borgia flags kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Rhapsody schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:26:
[...]
Klopt. Je kunt wel in je DNA zien waar je de ontbrekende Borgia flags kunt vinden.
Hoe zie je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:50

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik zat net in het Colliseum en wilde de derde vlag pakken (net nadat die achtervolging op de paarden begint). Echter, toen ik afstapte kreeg ik die "matrix"lijntjes te zien en kwam de melding dat ik gedesynchronizeerd was omdat ik te ver achter lag. Maar ik kon nog net op tijd de vlag pakken. Helaas kwam er geen melding dat ik vlag nummer zoveel gepakt had want meteen daarna verscheen het loadscreen. Toen ik het opnieuw probeerde (die achtervolging) was de vlag echter wel weg. Heb ik die vlag nu wel of niet :? Ik meen mij te herinneren dat het inmiddels vlag nr 44 moet zijn maar als ik in mijn DNA kijk heb ik blijkbaar nog maar 38 vlaggen van de 83. Ik hoop dat ik die vlag wel heb want in het DNA staan de geheie locaties blijkbaar niet aangegeven. Ik ben bang dat ik namelijk eigenlijk net zo goed weer opnieuw kan beginnen. In AC1 mis ik ook nog één vlag die ik per ongeluk geglitched heb waardoor ik eigenlijk het hele spel opnieuw moet doen. Er is nu geen enkele vlag die ik nog kan pakken omdat ik de gebieden nog niet heb vrijgespeeld.

Iemand ervaring met zo'n situatie?

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 15-06-2011 23:58 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vrijdag schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:55:
Hmm, ik zat net in het Colliseum en wilde de derde vlag pakken (net nadat die achtervolging op de paarden begint). Echter, toen ik afstapte kreeg ik die "matrix"lijntjes te zien en kwam de melding dat ik gedesynchronizeerd was omdat ik te ver achter lag. Maar ik kon nog net op tijd de vlag pakken. Helaas kwam er geen melding dat ik vlag nummer zoveel gepakt had want meteen daarna verscheen het loadscreen. Toen ik het opnieuw probeerde (die achtervolging) was de vlag echter wel weg. Heb ik die vlag nu wel of niet :? Ik meen mij te herinneren dat het inmiddels vlag nr 44 moet zijn maar als ik in mijn DNA kijk heb ik blijkbaar nog maar 38 vlaggen van de 83. Ik hoop dat ik die vlag wel heb want in het DNA staan de geheie locaties blijkbaar niet aangegeven. Ik ben bang dat ik namelijk eigenlijk net zo goed weer opnieuw kan beginnen. In AC1 mis ik ook nog één vlag die ik per ongeluk geglitched heb waardoor ik eigenlijk het hele spel opnieuw moet doen. Er is nu geen enkele vlag die ik nog kan pakken omdat ik de gebieden nog niet heb vrijgespeeld.

Iemand ervaring met zo'n situatie?
Voor allebei volgens mij hetzelfde antwoord als je het zeker wil weten: ga naar een kunst/paintshop en koop een kaart voor de borgia flags van dat gebied?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:50

Vrijdag

De Zwarte

Gekkenhuis schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 02:35:
[...]

[...]

Voor allebei volgens mij hetzelfde antwoord als je het zeker wil weten: ga naar een kunst/paintshop en koop een kaart voor de borgia flags van dat gebied?
Die heb ik al :) Volgens de achievement guide zijn er in totaal 101 vlaggen, 83 in de stad zelf en de rest in de shrines/dungeons. De vlaggen die niet in de stad/het openbaar zijn worden niet aangegeven op de kaart en ook niet in het DNA. Volgens mij moet ik nu 44 vlaggen hebben maar mijn DNA zegt 38.

Nuja, ik denk dat er niets anders op zit dan gewoon maar doorspelen en kijken hoeveel vlaggen ik heb als ik de volgende pak.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Nu online
nieuwe trailer voor hun platinum & Classic versie
YouTube: ‪ACB - Launch Trailer Platinum and Classics [ANZ]‬‏

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol dat einde :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320165

De multiplayer van de x360 is echt schandalig slecht. Vrijwel onmogelijk om te spelen, terwijl dit aan het begin juist redelijk soepel ging. Hopelijk gaat ze dit in het volgende deel flink verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 03-05 13:26

jelbo

Hij doet het niet!

Steam Summer Sale, Assassin's Creed Collection (AC:DCE, AC2:DE en ACB) voor €27,19 op http://store.steampowered.com/sub/8680/ :) Nog 4,5 uur..

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:39

masauri

aka qwybyte

nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door masauri op 15-07-2011 17:29 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik heb dus sinds vorige week AC:B Platinum gekocht. Zit exclusive DLC bij, probeer je dat te activeren: Ubisoft server currently unavailable. Please try again later. Later als in een paar dagen, want ik probeer het al 6 dagen lang te activeren without luck.

Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ubisoft mailen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Misschien dat iemand het hier weet: Heeft de classics versie van AC:1 voor de Xbox 360 iets extra's ten opzichte van de originele versie? Na AC:2 en AC:B wil ik graag AC:1 doen voordat AC:Revelations uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Classics zijn volgens mij altijd hetzelfde als het origineel, alleen in een lelijker doosje voor een kleinere prijs.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Bart ® schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:08:
Classics zijn volgens mij altijd hetzelfde als het origineel, alleen in een lelijker doosje voor een kleinere prijs.
Bedankt! Dat lelijkere :P doosje maakt me niet veel uit, die kleinere prijs is natuurlijk altijd goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-03 11:31

jopitan

It's just a fact

Iemand die multiplayer speelt? Add Jopitan, kunnen we buddies zijn :+
Maar dat is wat handiger met sessies maken, het multiplayer systeem doet me teveel denken aan het leuke multiplayer systeem van Modern Warfare 2 -.-

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Omdat ik deze vakantie naar Venetië ben gegaan, had ik weer veel zin Assassins Creed te spelen. Ik heb AC1 op de PC gespeeld, maar die heeft nooit echt goed gedraaid, en ik heb ook AC2 op de XBOX360. Nou zie ik geen reden om AC1 te spelen (behalve de setting, en het feit dat Altair gewoon meer bad-ass is), want ze hebben het met AC2 bijna op alle fronten verbeterd. AC2 dus met veel plezier gespeeld, maar na het verhaal 2x te hebben uitgespeeld vond ik het wel genoeg. Dus heb ik AC Brotherhood van iemand geleend.

Zoals te verwachten was hebben ze het weer op veel punten verbeterd, en ik vind vooral de gevechten beter. Ja, je kan nu achter elkaar vijanden afslachten met een executie-reeks, maar de vijanden worden ook steeds slimmer. Ze slaan door je verdediging heen (wat eerst alleen bruten deden), ze wachten niet tot je klaar bent met whatever je aan het doen was, ze gooien zand in je ogen, ze komen op paarden en slaan je onderuit, kortom: ik heb er meer moeite mee.

Het blijft natuurlijk feitelijk AC 2.5. Wat het spel voor mij goed maakt is de hoeveelheid die er te doen is, de hoeveelheid 'speciale' wapens die je kan krijgen, dat soort dingen. Het renoveren gaat na een tijdje vervelen, zeker als je al AC2 heb gespeeld. Maar bijvoorbeeld de Borgia Towers brengen wat afwisseling. Zulke objectives komen ook vaak voor in normale missies (dood die kerel, infiltreer dat gebouw). Alleen nu mag je helemaal zelf bedenken hoe je het gaat doen. Ik vermaak me nog het meeste door helemaal ongezien te blijven.

Toch blijft er een ding vreemd aan ACB: het is lang niet zo gepolijst als AC2. De graphics lijken zelfs slechter dan AC2, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval zijn er veel 'foutjes' als een voet die door een gewaad gaat, een hidden blade dat links langs iemand keel gaat en 'm toch vermoord. Schoonheidsfoutjes. Die zijn vooral te zien tijdens de gevechten. Ik ben in ieder geval niet de enige die dit opgemerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 372326 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:38:
Omdat ik deze vakantie naar Venetië ben gegaan, had ik weer veel zin Assassins Creed te spelen. Ik heb AC1 op de PC gespeeld, maar die heeft nooit echt goed gedraaid, en ik heb ook AC2 op de XBOX360. Nou zie ik geen reden om AC1 te spelen (behalve de setting, en het feit dat Altair gewoon meer bad-ass is), want ze hebben het met AC2 bijna op alle fronten verbeterd. AC2 dus met veel plezier gespeeld, maar na het verhaal 2x te hebben uitgespeeld vond ik het wel genoeg. Dus heb ik AC Brotherhood van iemand geleend.

Zoals te verwachten was hebben ze het weer op veel punten verbeterd, en ik vind vooral de gevechten beter. Ja, je kan nu achter elkaar vijanden afslachten met een executie-reeks, maar de vijanden worden ook steeds slimmer. Ze slaan door je verdediging heen (wat eerst alleen bruten deden), ze wachten niet tot je klaar bent met whatever je aan het doen was, ze gooien zand in je ogen, ze komen op paarden en slaan je onderuit, kortom: ik heb er meer moeite mee.

Het blijft natuurlijk feitelijk AC 2.5. Wat het spel voor mij goed maakt is de hoeveelheid die er te doen is, de hoeveelheid 'speciale' wapens die je kan krijgen, dat soort dingen. Het renoveren gaat na een tijdje vervelen, zeker als je al AC2 heb gespeeld. Maar bijvoorbeeld de Borgia Towers brengen wat afwisseling. Zulke objectives komen ook vaak voor in normale missies (dood die kerel, infiltreer dat gebouw). Alleen nu mag je helemaal zelf bedenken hoe je het gaat doen. Ik vermaak me nog het meeste door helemaal ongezien te blijven.

Toch blijft er een ding vreemd aan ACB: het is lang niet zo gepolijst als AC2. De graphics lijken zelfs slechter dan AC2, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval zijn er veel 'foutjes' als een voet die door een gewaad gaat, een hidden blade dat links langs iemand keel gaat en 'm toch vermoord. Schoonheidsfoutjes. Die zijn vooral te zien tijdens de gevechten. Ik ben in ieder geval niet de enige die dit opgemerkt heeft.
toon volledige bericht
Maar wat vind je er nu van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Een geweldig spel, maar ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. De serie opzich vind ik wel de beste serie die er is (meest innovatief, origineel, leert van fouten, enz) en ik ben dan ook erg benieuwd naar AC Revelations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb het spel sinds kort ook, voor op de PC, maar ik irriteer me heel erg aan de sun-glare. Ik heb de optie nog niet gevonden om het uit te zetten, weet iemand dat toevallig?

Het lijkt nu net of het scherm overbelicht is en stoort me een beetje.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Mede door AC:B heb ik van de zomer het Castel Sant'Angelo zeer uitgebreid bekeken :P
Blijft toch gaaf om te zien in hoeverre die gebouwen overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rhapsody schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:13:
Mede door AC:B heb ik van de zomer het Castel Sant'Angelo zeer uitgebreid bekeken :P
Blijft toch gaaf om te zien in hoeverre die gebouwen overeenkomen.
Eveneens als de Santa Maria Kathedraal in Florence, is alleen in AC2 ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Santa_Maria_del_Fiore.jpg

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Met Revelations voor de deur maar eerst even snel Brotherhood uitspelen; had dat nog nooit echt gedaan.
Maar met die glyphs, is het normaal dat ik er geeneen kan bereiken? Het dichtste bij wat ik kan komen is 2 meter en dan kan ik niet interacten of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:59:
Met Revelations voor de deur maar eerst even snel Brotherhood uitspelen; had dat nog nooit echt gedaan.
Maar met die glyphs, is het normaal dat ik er geeneen kan bereiken? Het dichtste bij wat ik kan komen is 2 meter en dan kan ik niet interacten of wat dan ook.
Heb je de eaglevision geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

janvanmil schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:32:
[...]

Heb je de eaglevision geprobeerd?
Ja natuurlijk anders weet je niet eens waar ze zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:51:
[...]

Ja natuurlijk anders weet je niet eens waar ze zijn :P
8) :P Heb je er helemaal nog geen gehaald? Of mis je de jump and grab ability nog?
Je moet er inklimmen trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 15-11-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Lang geen activity in dit topic, iedereen druk met wachten op AC3?

Ik ben best een barbaar wat AC betreft, want ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met AC2 en die afgelopen weekend pas uitgespeeld. Ik ben wel meteen zo verslaafd dat ik direct Brotherhood en Revelations heb gekocht en een pre-order voor de Join or Die edition van AC3 heb geplaatst. Eigenlijk moet ik AC1 ook nog spelen maar ik ben bang dat nu ik deel 2 en brotherhood gespeeld heb ik deel 1 een te grote stap terug ga vinden qua gameplay.

Ik moet wel zeggen dat ik Brotherhood een grote verbetering vind ten opzichte van AC2, er zit veel meer variatie in doordat je Assassins kunt trainen en die towers kunt veroveren. Vooral die towers vind ik leuk aangezien je daar soms nog wel even flink over na moet denken hoe je het aan gaat pakken omdat je de guard captain geen kans wilt geven te vluchten :).

Sommige dingen snap ik alleen nog niet helemaal, tijdens gevechten krijg ik vaak een tip van druk op die en die knop en dan execute je direct je volgende target maar dat lukt me totaal niet. Daarnaast vraag ik me af of de Borgia ooit gaat proberen hun towers terug te winnen, en of je dan ook je verbeteringen weer kwijt kunt raken zoals de smid die je hebt opgeknapt. Weten jullie dit misschien?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
XyritZz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:43:
Lang geen activity in dit topic, iedereen druk met wachten op AC3?

Ik ben best een barbaar wat AC betreft, want ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met AC2 en die afgelopen weekend pas uitgespeeld. Ik ben wel meteen zo verslaafd dat ik direct Brotherhood en Revelations heb gekocht en een pre-order voor de Join or Die edition van AC3 heb geplaatst. Eigenlijk moet ik AC1 ook nog spelen maar ik ben bang dat nu ik deel 2 en brotherhood gespeeld heb ik deel 1 een te grote stap terug ga vinden qua gameplay.
Het is iets terug in gameplay, maar ik vond het niet echt storend. Vaak geven alleen klagers hun mening op forums etc, degene die het wel ok vinden hoor je nooit. Het verhaal vind ik belangrijker is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
janvanmil schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:50:
[...]

Het is iets terug in gameplay, maar ik vond het niet echt storend. Vaak geven alleen klagers hun mening op forums etc, degene die het wel ok vinden hoor je nooit. Het verhaal vind ik belangrijker is zeker de moeite waard!
Thanks, ik zal er nog wel eens naar kijken. Het klopt inderdaad dat je voornamelijk klagers ziet online, maar ik hoor toch wel heel vaak dat AC1 in vergelijking met de opvolgers een stuk simpeler is. Heel veel van hetzelfde waar AC2 etc. meer afwisseling hebben.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 18:20

Slapstick

Me, myself or I

XyritZz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Thanks, ik zal er nog wel eens naar kijken. Het klopt inderdaad dat je voornamelijk klagers ziet online, maar ik hoor toch wel heel vaak dat AC1 in vergelijking met de opvolgers een stuk simpeler is. Heel veel van hetzelfde waar AC2 etc. meer afwisseling hebben.
In ieder geval wel een stuk lastiger om te spelen. Mits je niet alleen maar countert.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-05 12:28
Na mijn mailbox uit te kuisen vond ik nog codes van de CE van ACB.
PM iemand als hij interesse heeft.

*Ik heb geen idee meer of ze nog werken.
*'Harlekijn & Officier' mulitplayer en 'Trajan Market & Aqua Gears' en ik denk ook nog dat outfit...

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
brotherhood is nu te koop voor 5 euro. wordt de mp nog veel gespeeld of is iedereen naar revelations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
Meeste zijn nar revelations en binnenkort waarschijnlijk naar de 3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hey,

Ik zit met een klein probleempje en vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik ben net begonnen met dit deel en zit in sequence 3. Ergens in de stad Rome ben ik een gebouwd ingegaan.
Daar spraken 2 soldaten. 1 zei dat die de ander rijk kon maken omdat die een sleutel had gekocht van een man op een markt ofzo.. bla bla.

Je moet dan eerst die 2 gaan volgen en dan even later moet je van 1 van die mannen de sleutel pakken/stelen en de man killen.
Nadat je dat hebt gedaan kom je in een soort toren waarin je naar boven moet klimmen.
Op een gegeven moment kom je op een punt waar je zijwaarts moet springen, maar wat ik ook doe ik kom maar niet bovenop. Naar welke richting of iets moet ik springen?

Want als je op dat punt staat komt er een tekst in beeld dat A/S/W/D en SPACE moet indrukken om zijwaarts te springen, als je tegen een muur oploopt maar als ik dat doe dan gaat hij zich niet ergens aan vastpakken.

• janvanmil
Grudgie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:45:
Hey,

Ik zit met een klein probleempje en vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik ben net begonnen met dit deel en zit in sequence 3. Ergens in de stad Rome ben ik een gebouwd ingegaan.
Daar spraken 2 soldaten. 1 zei dat die de ander rijk kon maken omdat die een sleutel had gekocht van een man op een markt ofzo.. bla bla.

Je moet dan eerst die 2 gaan volgen en dan even later moet je van 1 van die mannen de sleutel pakken/stelen en de man killen.
Nadat je dat hebt gedaan kom je in een soort toren waarin je naar boven moet klimmen.
Op een gegeven moment kom je op een punt waar je zijwaarts moet springen, maar wat ik ook doe ik kom maar niet bovenop. Naar welke richting of iets moet ik springen?

Want als je op dat punt staat komt er een tekst in beeld dat A/S/W/D en SPACE moet indrukken om zijwaarts te springen, als je tegen een muur oploopt maar als ik dat doe dan gaat hij zich niet ergens aan vastpakken.
Met alleen space springt ezio achteruit toch? Dan kan je met a of d tegelijk met de space naar links of rechts springen. Daar zou dan iets moeten zitten waar hij zich aan vast kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zal daar eens nog keer naar kijken.

Heb nu een ander vaag iets. Ik moet nu Caterina uit Castello bevrijden. Tot nu toe lukt dat goed.
Je moet haar dragen enzo. Op gegeven moment kom je op een punt dan gooi je haar naar beneden op een hooi berg en daarna ga jezelf op die hooiberg landen. Dan staat hij op en kan ik daarna niks meer. Ik kan het beeld enzo wel bewegen maar mijn personage zelf niet. Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Laatst online: 27-03 13:27
vreemd op de ps3 kan ik haar gewoon oppakken hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mja, ik kan nu niet meer echt verder met het spel. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb deze nu ook bijna uitgespeeld (denk ik toch). Alhoewel ik er in het begin weer even moeilijk in kon komen (had ik met 2 ook), bevalt het spel erg goed. Ik ben niet van plan om voor 100% te gaan, maar ik heb wel alle uitkijktorens en daarnaast behoorlijk wat gebouwen opgeknapt.
Binnenkort maar eens kijken of ik ergens Revelations voor een mooie prijs kan kopen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Laatst online: 02-05 15:49
Ik heb dit spel al geruime tijd in bezit, ik heb het echter nog nooit kunnen spelen door de lagg die ik telkens in het spel heb. Al van alles geprobeerd, maar niks mocht baten. Wat ik raar vind is dat ik niet het aantal cores kan instellen waarmee het spel moet draaien. Als ik via taakbeheer het aantal cores wil instellen dan krijg ik een melding dat ik daar geen toegang voor heb terwijl het spel altijd als administrator word uitgevoerd en ik dit met andere spellen wél gewoon kan.

Iemand hier ervaringen mee? Ik wil nu toch wel een keer het spel uitspelen. ( Heb met revelations precies hetzelfde probleem trouwens )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 21:59

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb de spel gister gekregen voor Sinterklaas (PC)
Is het waard om te spelen of om terug te brengen?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 09:53

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bijna alle AC games zijn wel de moeie om te spelen. Ook de hele zwil aangeschaft op Steam gister. Alleen Freedom Cry kon ik niet kopen omdat Black Flag niet op Steam staat maar op Uplay.... Als gift kopen ging ook niet toen kreeg ik vage errors..

Ze waren 3-10 euro op Steam, terug brengen mjah...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:28
Dutchredgaming schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:15:
Amai, gij zijt dankbaar. Tis nog ni eens Sinterklaas :p

Brotherhood is eigenlijk mijn favoriet van de serie. Hij was korter dan AC2, maar het bracht zoveel verbeteringen, onder andere in combat en missie variatie. Zeker die oorlogsmachines heb ik zoveel opnieuw gespeeld. De VR room is nog zoiets, nooit begrepen waarom ze die hebben weggehaald. Rome is een schitterende setting. En Cesare is een maniak :p

En de eerste game met multiplayer natuurlijk, daar heb ik honderden uren ingestoken. U target stalken en ondertussen u achtervolger te slim afzijn. het is eens iets anders dan continu op elkaar zitten knallen.

Latere games waren ook goed, maar deze was net zo'n grote stap van AC2, als AC2 van AC1 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brotherhood is de beste game uit de hele serie. Dus dan moet je wel echt een afgrijselijke hekel aan AC hebben, als je dit niets vindt :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik raad je wel aan om de vorige delen te spelen, brotherhood is namelijk een directe vervolg op AC II, je begint waar je gestopt bent in AC II. Leuk spel, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
Ben erg benieuwd naar de game.
Een maandje terug ACII uitgespeeld en gisteren Revelations. Kwam erachter dat ik de game al wel in de kast had staan, maar nog niet eerder had gespeeld.

Het stukje 'Brotherhood' op dat dak van ACII hoefde voor mij niet perse, dus ben benieuwd hoe deze game zich gaat bevallen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste