Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 13:26

jelbo

Hij doet het niet!

Steam Summer Sale, Assassin's Creed Collection (AC:DCE, AC2:DE en ACB) voor €27,19 op http://store.steampowered.com/sub/8680/ :) Nog 4,5 uur..

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

masauri

aka qwybyte

nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door masauri op 15-07-2011 17:29 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik heb dus sinds vorige week AC:B Platinum gekocht. Zit exclusive DLC bij, probeer je dat te activeren: Ubisoft server currently unavailable. Please try again later. Later als in een paar dagen, want ik probeer het al 6 dagen lang te activeren without luck.

Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ubisoft mailen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 09:19
Misschien dat iemand het hier weet: Heeft de classics versie van AC:1 voor de Xbox 360 iets extra's ten opzichte van de originele versie? Na AC:2 en AC:B wil ik graag AC:1 doen voordat AC:Revelations uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:05

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Classics zijn volgens mij altijd hetzelfde als het origineel, alleen in een lelijker doosje voor een kleinere prijs.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Bart ® schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 08:08:
Classics zijn volgens mij altijd hetzelfde als het origineel, alleen in een lelijker doosje voor een kleinere prijs.
Bedankt! Dat lelijkere :P doosje maakt me niet veel uit, die kleinere prijs is natuurlijk altijd goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-03 11:31

jopitan

It's just a fact

Iemand die multiplayer speelt? Add Jopitan, kunnen we buddies zijn :+
Maar dat is wat handiger met sessies maken, het multiplayer systeem doet me teveel denken aan het leuke multiplayer systeem van Modern Warfare 2 -.-

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Omdat ik deze vakantie naar Venetië ben gegaan, had ik weer veel zin Assassins Creed te spelen. Ik heb AC1 op de PC gespeeld, maar die heeft nooit echt goed gedraaid, en ik heb ook AC2 op de XBOX360. Nou zie ik geen reden om AC1 te spelen (behalve de setting, en het feit dat Altair gewoon meer bad-ass is), want ze hebben het met AC2 bijna op alle fronten verbeterd. AC2 dus met veel plezier gespeeld, maar na het verhaal 2x te hebben uitgespeeld vond ik het wel genoeg. Dus heb ik AC Brotherhood van iemand geleend.

Zoals te verwachten was hebben ze het weer op veel punten verbeterd, en ik vind vooral de gevechten beter. Ja, je kan nu achter elkaar vijanden afslachten met een executie-reeks, maar de vijanden worden ook steeds slimmer. Ze slaan door je verdediging heen (wat eerst alleen bruten deden), ze wachten niet tot je klaar bent met whatever je aan het doen was, ze gooien zand in je ogen, ze komen op paarden en slaan je onderuit, kortom: ik heb er meer moeite mee.

Het blijft natuurlijk feitelijk AC 2.5. Wat het spel voor mij goed maakt is de hoeveelheid die er te doen is, de hoeveelheid 'speciale' wapens die je kan krijgen, dat soort dingen. Het renoveren gaat na een tijdje vervelen, zeker als je al AC2 heb gespeeld. Maar bijvoorbeeld de Borgia Towers brengen wat afwisseling. Zulke objectives komen ook vaak voor in normale missies (dood die kerel, infiltreer dat gebouw). Alleen nu mag je helemaal zelf bedenken hoe je het gaat doen. Ik vermaak me nog het meeste door helemaal ongezien te blijven.

Toch blijft er een ding vreemd aan ACB: het is lang niet zo gepolijst als AC2. De graphics lijken zelfs slechter dan AC2, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval zijn er veel 'foutjes' als een voet die door een gewaad gaat, een hidden blade dat links langs iemand keel gaat en 'm toch vermoord. Schoonheidsfoutjes. Die zijn vooral te zien tijdens de gevechten. Ik ben in ieder geval niet de enige die dit opgemerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 372326 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:38:
Omdat ik deze vakantie naar Venetië ben gegaan, had ik weer veel zin Assassins Creed te spelen. Ik heb AC1 op de PC gespeeld, maar die heeft nooit echt goed gedraaid, en ik heb ook AC2 op de XBOX360. Nou zie ik geen reden om AC1 te spelen (behalve de setting, en het feit dat Altair gewoon meer bad-ass is), want ze hebben het met AC2 bijna op alle fronten verbeterd. AC2 dus met veel plezier gespeeld, maar na het verhaal 2x te hebben uitgespeeld vond ik het wel genoeg. Dus heb ik AC Brotherhood van iemand geleend.

Zoals te verwachten was hebben ze het weer op veel punten verbeterd, en ik vind vooral de gevechten beter. Ja, je kan nu achter elkaar vijanden afslachten met een executie-reeks, maar de vijanden worden ook steeds slimmer. Ze slaan door je verdediging heen (wat eerst alleen bruten deden), ze wachten niet tot je klaar bent met whatever je aan het doen was, ze gooien zand in je ogen, ze komen op paarden en slaan je onderuit, kortom: ik heb er meer moeite mee.

Het blijft natuurlijk feitelijk AC 2.5. Wat het spel voor mij goed maakt is de hoeveelheid die er te doen is, de hoeveelheid 'speciale' wapens die je kan krijgen, dat soort dingen. Het renoveren gaat na een tijdje vervelen, zeker als je al AC2 heb gespeeld. Maar bijvoorbeeld de Borgia Towers brengen wat afwisseling. Zulke objectives komen ook vaak voor in normale missies (dood die kerel, infiltreer dat gebouw). Alleen nu mag je helemaal zelf bedenken hoe je het gaat doen. Ik vermaak me nog het meeste door helemaal ongezien te blijven.

Toch blijft er een ding vreemd aan ACB: het is lang niet zo gepolijst als AC2. De graphics lijken zelfs slechter dan AC2, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval zijn er veel 'foutjes' als een voet die door een gewaad gaat, een hidden blade dat links langs iemand keel gaat en 'm toch vermoord. Schoonheidsfoutjes. Die zijn vooral te zien tijdens de gevechten. Ik ben in ieder geval niet de enige die dit opgemerkt heeft.
Maar wat vind je er nu van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Een geweldig spel, maar ik ben blij dat ik het niet gekocht heb. De serie opzich vind ik wel de beste serie die er is (meest innovatief, origineel, leert van fouten, enz) en ik ben dan ook erg benieuwd naar AC Revelations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb het spel sinds kort ook, voor op de PC, maar ik irriteer me heel erg aan de sun-glare. Ik heb de optie nog niet gevonden om het uit te zetten, weet iemand dat toevallig?

Het lijkt nu net of het scherm overbelicht is en stoort me een beetje.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11

Rhapsody

In Metal We Trust

Mede door AC:B heb ik van de zomer het Castel Sant'Angelo zeer uitgebreid bekeken :P
Blijft toch gaaf om te zien in hoeverre die gebouwen overeenkomen.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rhapsody schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:13:
Mede door AC:B heb ik van de zomer het Castel Sant'Angelo zeer uitgebreid bekeken :P
Blijft toch gaaf om te zien in hoeverre die gebouwen overeenkomen.
Eveneens als de Santa Maria Kathedraal in Florence, is alleen in AC2 ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Santa_Maria_del_Fiore.jpg

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Met Revelations voor de deur maar eerst even snel Brotherhood uitspelen; had dat nog nooit echt gedaan.
Maar met die glyphs, is het normaal dat ik er geeneen kan bereiken? Het dichtste bij wat ik kan komen is 2 meter en dan kan ik niet interacten of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:59:
Met Revelations voor de deur maar eerst even snel Brotherhood uitspelen; had dat nog nooit echt gedaan.
Maar met die glyphs, is het normaal dat ik er geeneen kan bereiken? Het dichtste bij wat ik kan komen is 2 meter en dan kan ik niet interacten of wat dan ook.
Heb je de eaglevision geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

janvanmil schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:32:
[...]

Heb je de eaglevision geprobeerd?
Ja natuurlijk anders weet je niet eens waar ze zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:51:
[...]

Ja natuurlijk anders weet je niet eens waar ze zijn :P
8) :P Heb je er helemaal nog geen gehaald? Of mis je de jump and grab ability nog?
Je moet er inklimmen trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 15-11-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Lang geen activity in dit topic, iedereen druk met wachten op AC3?

Ik ben best een barbaar wat AC betreft, want ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met AC2 en die afgelopen weekend pas uitgespeeld. Ik ben wel meteen zo verslaafd dat ik direct Brotherhood en Revelations heb gekocht en een pre-order voor de Join or Die edition van AC3 heb geplaatst. Eigenlijk moet ik AC1 ook nog spelen maar ik ben bang dat nu ik deel 2 en brotherhood gespeeld heb ik deel 1 een te grote stap terug ga vinden qua gameplay.

Ik moet wel zeggen dat ik Brotherhood een grote verbetering vind ten opzichte van AC2, er zit veel meer variatie in doordat je Assassins kunt trainen en die towers kunt veroveren. Vooral die towers vind ik leuk aangezien je daar soms nog wel even flink over na moet denken hoe je het aan gaat pakken omdat je de guard captain geen kans wilt geven te vluchten :).

Sommige dingen snap ik alleen nog niet helemaal, tijdens gevechten krijg ik vaak een tip van druk op die en die knop en dan execute je direct je volgende target maar dat lukt me totaal niet. Daarnaast vraag ik me af of de Borgia ooit gaat proberen hun towers terug te winnen, en of je dan ook je verbeteringen weer kwijt kunt raken zoals de smid die je hebt opgeknapt. Weten jullie dit misschien?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
XyritZz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:43:
Lang geen activity in dit topic, iedereen druk met wachten op AC3?

Ik ben best een barbaar wat AC betreft, want ik ben pas een paar maanden geleden begonnen met AC2 en die afgelopen weekend pas uitgespeeld. Ik ben wel meteen zo verslaafd dat ik direct Brotherhood en Revelations heb gekocht en een pre-order voor de Join or Die edition van AC3 heb geplaatst. Eigenlijk moet ik AC1 ook nog spelen maar ik ben bang dat nu ik deel 2 en brotherhood gespeeld heb ik deel 1 een te grote stap terug ga vinden qua gameplay.
Het is iets terug in gameplay, maar ik vond het niet echt storend. Vaak geven alleen klagers hun mening op forums etc, degene die het wel ok vinden hoor je nooit. Het verhaal vind ik belangrijker is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
janvanmil schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:50:
[...]

Het is iets terug in gameplay, maar ik vond het niet echt storend. Vaak geven alleen klagers hun mening op forums etc, degene die het wel ok vinden hoor je nooit. Het verhaal vind ik belangrijker is zeker de moeite waard!
Thanks, ik zal er nog wel eens naar kijken. Het klopt inderdaad dat je voornamelijk klagers ziet online, maar ik hoor toch wel heel vaak dat AC1 in vergelijking met de opvolgers een stuk simpeler is. Heel veel van hetzelfde waar AC2 etc. meer afwisseling hebben.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 18:20

Slapstick

Me, myself or I

XyritZz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Thanks, ik zal er nog wel eens naar kijken. Het klopt inderdaad dat je voornamelijk klagers ziet online, maar ik hoor toch wel heel vaak dat AC1 in vergelijking met de opvolgers een stuk simpeler is. Heel veel van hetzelfde waar AC2 etc. meer afwisseling hebben.
In ieder geval wel een stuk lastiger om te spelen. Mits je niet alleen maar countert.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-05 12:28
Na mijn mailbox uit te kuisen vond ik nog codes van de CE van ACB.
PM iemand als hij interesse heeft.

*Ik heb geen idee meer of ze nog werken.
*'Harlekijn & Officier' mulitplayer en 'Trajan Market & Aqua Gears' en ik denk ook nog dat outfit...

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
brotherhood is nu te koop voor 5 euro. wordt de mp nog veel gespeeld of is iedereen naar revelations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
Meeste zijn nar revelations en binnenkort waarschijnlijk naar de 3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hey,

Ik zit met een klein probleempje en vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik ben net begonnen met dit deel en zit in sequence 3. Ergens in de stad Rome ben ik een gebouwd ingegaan.
Daar spraken 2 soldaten. 1 zei dat die de ander rijk kon maken omdat die een sleutel had gekocht van een man op een markt ofzo.. bla bla.

Je moet dan eerst die 2 gaan volgen en dan even later moet je van 1 van die mannen de sleutel pakken/stelen en de man killen.
Nadat je dat hebt gedaan kom je in een soort toren waarin je naar boven moet klimmen.
Op een gegeven moment kom je op een punt waar je zijwaarts moet springen, maar wat ik ook doe ik kom maar niet bovenop. Naar welke richting of iets moet ik springen?

Want als je op dat punt staat komt er een tekst in beeld dat A/S/W/D en SPACE moet indrukken om zijwaarts te springen, als je tegen een muur oploopt maar als ik dat doe dan gaat hij zich niet ergens aan vastpakken.

• janvanmil
Grudgie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:45:
Hey,

Ik zit met een klein probleempje en vroeg me af of jullie me konden helpen.

Ik ben net begonnen met dit deel en zit in sequence 3. Ergens in de stad Rome ben ik een gebouwd ingegaan.
Daar spraken 2 soldaten. 1 zei dat die de ander rijk kon maken omdat die een sleutel had gekocht van een man op een markt ofzo.. bla bla.

Je moet dan eerst die 2 gaan volgen en dan even later moet je van 1 van die mannen de sleutel pakken/stelen en de man killen.
Nadat je dat hebt gedaan kom je in een soort toren waarin je naar boven moet klimmen.
Op een gegeven moment kom je op een punt waar je zijwaarts moet springen, maar wat ik ook doe ik kom maar niet bovenop. Naar welke richting of iets moet ik springen?

Want als je op dat punt staat komt er een tekst in beeld dat A/S/W/D en SPACE moet indrukken om zijwaarts te springen, als je tegen een muur oploopt maar als ik dat doe dan gaat hij zich niet ergens aan vastpakken.
Met alleen space springt ezio achteruit toch? Dan kan je met a of d tegelijk met de space naar links of rechts springen. Daar zou dan iets moeten zitten waar hij zich aan vast kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zal daar eens nog keer naar kijken.

Heb nu een ander vaag iets. Ik moet nu Caterina uit Castello bevrijden. Tot nu toe lukt dat goed.
Je moet haar dragen enzo. Op gegeven moment kom je op een punt dan gooi je haar naar beneden op een hooi berg en daarna ga jezelf op die hooiberg landen. Dan staat hij op en kan ik daarna niks meer. Ik kan het beeld enzo wel bewegen maar mijn personage zelf niet. Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Laatst online: 27-03 13:27
vreemd op de ps3 kan ik haar gewoon oppakken hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mja, ik kan nu niet meer echt verder met het spel. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb deze nu ook bijna uitgespeeld (denk ik toch). Alhoewel ik er in het begin weer even moeilijk in kon komen (had ik met 2 ook), bevalt het spel erg goed. Ik ben niet van plan om voor 100% te gaan, maar ik heb wel alle uitkijktorens en daarnaast behoorlijk wat gebouwen opgeknapt.
Binnenkort maar eens kijken of ik ergens Revelations voor een mooie prijs kan kopen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Laatst online: 02-05 15:49
Ik heb dit spel al geruime tijd in bezit, ik heb het echter nog nooit kunnen spelen door de lagg die ik telkens in het spel heb. Al van alles geprobeerd, maar niks mocht baten. Wat ik raar vind is dat ik niet het aantal cores kan instellen waarmee het spel moet draaien. Als ik via taakbeheer het aantal cores wil instellen dan krijg ik een melding dat ik daar geen toegang voor heb terwijl het spel altijd als administrator word uitgevoerd en ik dit met andere spellen wél gewoon kan.

Iemand hier ervaringen mee? Ik wil nu toch wel een keer het spel uitspelen. ( Heb met revelations precies hetzelfde probleem trouwens )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-04 21:59

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb de spel gister gekregen voor Sinterklaas (PC)
Is het waard om te spelen of om terug te brengen?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 09:53

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bijna alle AC games zijn wel de moeie om te spelen. Ook de hele zwil aangeschaft op Steam gister. Alleen Freedom Cry kon ik niet kopen omdat Black Flag niet op Steam staat maar op Uplay.... Als gift kopen ging ook niet toen kreeg ik vage errors..

Ze waren 3-10 euro op Steam, terug brengen mjah...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:30
Dutchredgaming schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:15:
Amai, gij zijt dankbaar. Tis nog ni eens Sinterklaas :p

Brotherhood is eigenlijk mijn favoriet van de serie. Hij was korter dan AC2, maar het bracht zoveel verbeteringen, onder andere in combat en missie variatie. Zeker die oorlogsmachines heb ik zoveel opnieuw gespeeld. De VR room is nog zoiets, nooit begrepen waarom ze die hebben weggehaald. Rome is een schitterende setting. En Cesare is een maniak :p

En de eerste game met multiplayer natuurlijk, daar heb ik honderden uren ingestoken. U target stalken en ondertussen u achtervolger te slim afzijn. het is eens iets anders dan continu op elkaar zitten knallen.

Latere games waren ook goed, maar deze was net zo'n grote stap van AC2, als AC2 van AC1 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:05

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brotherhood is de beste game uit de hele serie. Dus dan moet je wel echt een afgrijselijke hekel aan AC hebben, als je dit niets vindt :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik raad je wel aan om de vorige delen te spelen, brotherhood is namelijk een directe vervolg op AC II, je begint waar je gestopt bent in AC II. Leuk spel, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:55
Ben erg benieuwd naar de game.
Een maandje terug ACII uitgespeeld en gisteren Revelations. Kwam erachter dat ik de game al wel in de kast had staan, maar nog niet eerder had gespeeld.

Het stukje 'Brotherhood' op dat dak van ACII hoefde voor mij niet perse, dus ben benieuwd hoe deze game zich gaat bevallen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste