Hoe kun je ze zo'n pijlenregen laten doen? Telkens als ik op T druk gaan ze gewoon staan vechten?
Ja, I know, ik eigenlijk meestal ook! Maar was dit keer te ongeduldig ofzo I guess... en ging er vanuit (somehow) dat er wel minstens 12 sequences zouden zijn... Dus dacht dat ik nog plenty of time had. But hey, ik ga het wel gewoon weer opnieuw spelen. Doe ik gewoon lekker weer alles andersNotna schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:11:
[...]
de AC serie komt ook pas tot zijn recht als je eigenlijk eerst alle sidemissions doet alvorens je een sequence of missie verder gaat met de hoofdverhaallijn.
Dit is wat ik eigenlijk tot nu toe gedaan heb met een nieuw deel van AC:
eerste missies doen totdat de meeste dingen unlocked zijn (winkels kunnen kopen, zones kunnen unlocken enz. Meestal sequence 1) Daarna ga ik in de rondte rennen en elke mogelijke sidemission doen die er is. alle winkels opkopen, alle beschikbarew wapens enz. totdat ik echt niets meer kan doen en dan ga ik verder met de hoofdlijn.
Zodra ik weer een sequence of missies gedaan heb, herhaal ik dezeflde riedel enz. Op deze manier krijg je echt het meeste uit de serie imo en doe je er echt wel lang mee(en over)
@Rhapsody: hmm, ok. Must have missed that. Heb die nl wel allemaal voltooid (dacht ik...).
Ok, duidelijk: ik moet écht opnieuw gaan spelen, zonde van m'n spel zo. haha, waar GoT al niet goed voor is
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Misschien dat je na het slopen van alle machines nog op een Leonardo-bankje moet gaan zitten.
Oh ja dat is ook zo, klopt. Pas bij dat bankje krijg je die dingen.Melkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:19:
Misschien dat je na het slopen van alle machines nog op een Leonardo-bankje moet gaan zitten.
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Het gebeurt hier geregeld dat het spel ineens minimaliseert. Het is geen crash, ik kan gewoon terug in het spel gaan. Vaak verschijnt er ook het rechterklik menu op de desktop. Het is niet bepaald erg, maar wel enigszins storend als dat tijdens combat gebeurt. Enig idee hoe ik dat kan voorkomen?
Bij AC2 had ik het ook al voor, maar nu vaker.
Bij AC2 had ik het ook al voor, maar nu vaker.
toevallig een dual screen set up? Soms wil die nog wel eens vervelend doen
Ow en pas op dat je niet per ongeluk op je windows knop aan het raggen bent, gebeurt vaak genoeg
nee daar had ik ook af en toe last van. vaak maar een keer per speelsessie. maar lijtk gewoon alsof je buiten het speelscherm klikt en dus naar de desktop gaat.
Anoniem: 384711
Weer een vraagje van mijn kant
. Wat is het maximale level dat je assassins kunnen bereieken? Las ergens op internet nl. 20 met een speciale missie oid. En wanneer kan je die laatste 3 borgia torens platbranden? Zit in seq 4 en er staan nog 3 torens waar ik niet bij kan.
Ja, dat heb ik ook. Als ik het spel net start en net in een gevecht kom, lijkt het wel alsof je op de desktop klikt en dat je daardoor teruggaat. Maar als ik daarna weer op AC:B klik dan gebeurd het niet meer.odan schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:53:
nee daar had ik ook af en toe last van. vaak maar een keer per speelsessie. maar lijtk gewoon alsof je buiten het speelscherm klikt en dus naar de desktop gaat.
Nee geen dual screen en ben vrij zeker dat ik niet de windows knop indrukte.Notna schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:16:
toevallig een dual screen set up? Soms wil die nog wel eens vervelend doenOw en pas op dat je niet per ongeluk op je windows knop aan het raggen bent, gebeurt vaak genoeg
Dat beschrijft het goed ja.odan schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:53:
edit: mogelijk heb ik een oplossing, tot nu toe is het nog niet weggevallen
bij compatibiliteit van de exe eigenschappen: visuele thema's uitschakelen en bureaubladsamenstelling uitschakelen
[ Voor 12% gewijzigd door Neverwinterx op 16-04-2011 18:31 ]
Precies, en ik liet ze soms drie keer slaan. Maar heb hem nu 100%, was inderdaad vrij simpel.hellknight schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:46:
bij de wolfmen redelijk in het begin is een killstreak vrij tricky, en riskant als je 100% synch wil halen - gewoon block, counter, rinse, repeat. Mocht je verkeerd timen waardoor je iemand wel blocked, maar niet countered - ze voeren 3 slagen uit, als je je target niet bij de 1e of 2e slag counter-killed, dan 3e slag evaden. Deze kan je NIET blocken - je verliest altijd health als die raakt
Gewoon defenseknop inhouden, met LS degene die je gaat aanvallen aanwijzen en op X drukken.
Je moet ook niet wegrennen, want dan komen er 13 mesjes op je af
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik krijg ze niet verder dan lvl 10: assassinAnoniem: 384711 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:29:
Weer een vraagje van mijn kant. Wat is het maximale level dat je assassins kunnen bereieken? Las ergens op internet nl. 20 met een speciale missie oid. En wanneer kan je die laatste 3 borgia torens platbranden? Zit in seq 4 en er staan nog 3 torens waar ik niet bij kan.
En de laatste torens kan pas met Sequence 8 als ik het mij goed herinner
Vond het best een grappige opmerking, maar niemand die wat inhoudelijkers te zeggen heeft over dat?
Wat te doen na het uitspelen van verhaallijn...
Online? Ik heb nog niet online gespeeld, maar dat ga ik wel eens bekijken als ik de single player heb uitgespeeld
He mensen,
Ik heb AC brotherhood nu uitgespeeld op pc ik zit op 47 % maar na de aftiteling kom ik steeds in mijn laatste save game en kan ik niet terug naar rome om de side missies te spelen
iemand hier oplossing voor of het zelfde probleem?
cheers
Ik heb AC brotherhood nu uitgespeeld op pc ik zit op 47 % maar na de aftiteling kom ik steeds in mijn laatste save game en kan ik niet terug naar rome om de side missies te spelen
cheers
Oooh. Hmm. Wel raar dan, want bij mij blijft inderdaad na het slopen van alle machines een L pictogram zichtbaar, maar als ik daar dan ga zitten (heb ik meermaals gedaan) dan zegt Leo iedere keer "You have everything I can possibly make for you Ezio" of iets in die trant... Niks over het krijgen van die dingen...Rhapsody schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:52:
[...]
Oh ja dat is ook zo, klopt. Pas bij dat bankje krijg je die dingen.
Vreemd? Doe ik missch toch iets fout dan? Morgen maar even checken
Ben nu bij S5 en heb nog alles 100%, gewoon paar keer proberen ben nog niks onmogelijks tegen gekomen 
- Dat 'Paardje Fluiten' is echt een waardevolle toevoeging, snel ff afstandjes sprinten met dat beest.
- Tunnels zijn ook vrij handig
- Kruisboos, beeeeetje jammer...hetzelfde voor het pistool. Dat maakt het allemaal net iets te makkelijk. Sommige missies heb ik gewoon lang zitten wachten tot mijn pijlenregen weer vol was en dan zet ik die in ( bv bij senator begeleiden en je mag niet ontdekt worden )
- Dat 'Paardje Fluiten' is echt een waardevolle toevoeging, snel ff afstandjes sprinten met dat beest.
- Kruisboos, beeeeetje jammer...hetzelfde voor het pistool. Dat maakt het allemaal net iets te makkelijk. Sommige missies heb ik gewoon lang zitten wachten tot mijn pijlenregen weer vol was en dan zet ik die in ( bv bij senator begeleiden en je mag niet ontdekt worden )
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zoals gewoonlijk heb ik dit spel eerst getorrent om te kijken of het wat was, en ben ik daarna overstag gegaan en heb het vandaag daadwerkelijk besteld.
Weet iemand of de savefiles (C:\Users\Jasper\Saved Games\Assassin's Creed Brotherhood) bewaard blijven als ik de illegale versie deinstalleer en de gekochte versie installeer?
Weet iemand of de savefiles (C:\Users\Jasper\Saved Games\Assassin's Creed Brotherhood) bewaard blijven als ik de illegale versie deinstalleer en de gekochte versie installeer?
Heb je de aftiteling helemaal laten afdraaien? Als je de aftiteling afbreekt dan kom je terug in je laatste savegame. Anders kom je gewoon weer in rome terecht.space100 schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:55:
He mensen,
cheers
Je moet het ook zelf een beetje leuk maken. Mijn save game is helaas corrupt geraakt op 80%, maar ik blijf het leuk vinden om het jezelf een beetje moeilijk te maken. Gun en crossbow gebruik ik dan ook nauwelijks, of juist wel om moeilijk te doenNeoMe schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:26:
Ben nu bij S5 en heb nog alles 100%, gewoon paar keer proberen ben nog niks onmogelijks tegen gekomen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee hoor, er zijn maar 3 dingen die je van hem krijgtLady_G schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:11:
[...]
Oooh. Hmm. Wel raar dan, want bij mij blijft inderdaad na het slopen van alle machines een L pictogram zichtbaar, maar als ik daar dan ga zitten (heb ik meermaals gedaan) dan zegt Leo iedere keer "You have everything I can possibly make for you Ezio" of iets in die trant... Niks over het krijgen van die dingen...
Vreemd? Doe ik missch toch iets fout dan? Morgen maar even checken(ben dan pas weer thuis). Lijkt me sterk dat ik daar een of andere mysterieuze bug heb.
Dat, of ik heb ook iets fout gedaan
Hmm.. ja dat dacht ik dus ook (van niet dusNotna schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:01:
[...]
Nee hoor, er zijn maar 3 dingen die je van hem krijgt(of nouja, koopt) hij blijft daarna gewoon nog steeds op je radar opduiken gek genoeg
Dat, of ik heb ook iets fout gedaan
spoiler:
niet krijg als ik alles gesloopt heb én op 't bankje ben gaan zitten na afloop. chutes

[ Voor 5% gewijzigd door Gilraen op 17-04-2011 18:43 ]
Lady_G schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:42:
[...]
Hmm.. ja dat dacht ik dus ook (van niet dus). Maar dan vraag ik me toch af waarom ik die
spoiler:niet krijg als ik alles gesloopt heb én op 't bankje ben gaan zitten na afloop.chutesMorgen meteen inspecteren.
Annoying dat ik nu niet thuis ben, óngeduld is een schone zaak
spoiler:
Zijn ze nu niet gewoon op (of je ontnomen doordat je een nieuwe memory ben gaan doen waarin je ze niet mag gebruiken) en moet je gewoon nieuwe kopen bij de kleermaker?
Heb de game net uitgespeeld. Heb de stopwatch er bij gehouden, de aftiteling duurt ruim een kwartier...janvanmil schreef op zondag 17 april 2011 @ 15:54:
[...]
Heb je de aftiteling helemaal laten afdraaien? Als je de aftiteling afbreekt dan kom je terug in je laatste savegame. Anders kom je gewoon weer in rome terecht.
Maar helaas, ik had alles al gedaan voor ik het spel uitspeelden. Enige wat er nog rest is rankings verdienen voor de dieven enzo, maar daar heb ik geen trek in. Weg is vrij voor Portal2!
Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht!! Grote kans natuurlijk. Stom van me zeg. Ga nu kijkenHarrie schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:19:
[...]
spoiler:Zijn ze nu niet gewoon op (of je ontnomen doordat je een nieuwe memory ben gaan doen waarin je ze niet mag gebruiken) en moet je gewoon nieuwe kopen bij de kleermaker?

Iemand enig idee waarom er bij sommige missies om je assasins te trainen er soms ipv vierkantjes zeshoeken ofzo staan? Verder is het assasins guild een geweldige toevoeging, helpt goed bij het sneaken, kruisboog of werpmessen en een paar assasins op standby, prachtig.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb mijn assassins nooit gebruikt.
Ik vind die optie het enige minpunt van Brotherhood. Het lvlen van je assassins is niet leuk en elke missie is super makkelijk te doen als je je assassins gebruikt.
Ik vind die optie het enige minpunt van Brotherhood. Het lvlen van je assassins is niet leuk en elke missie is super makkelijk te doen als je je assassins gebruikt.
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 25-04-2011 18:52 ]
Wanneer en er zeshoeken staan i.p.v. vierkantjes is het een missie waarbij de assassins naast geld en xp ook nog een item voor je verdienen.Jeroenneman schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:28:
Iemand enig idee waarom er bij sommige missies om je assasins te trainen er soms ipv vierkantjes zeshoeken ofzo staan? Verder is het assasins guild een geweldige toevoeging, helpt goed bij het sneaken, kruisboog of werpmessen en een paar assasins op standby, prachtig.
AULXJMHR
Anoniem: 404684
Dag,
Ik heb een klein probleem met ACB. Ik wil alles 100% halen, maar één moordcontract dat ik heb gekregen staat niet op de kaart. En omdat ik dat moordcontract zo niet kan halen, kan ik ook de rest niet doen. Kent iemand dit probleem? En is er een oplossing voor?
Ik heb een klein probleem met ACB. Ik wil alles 100% halen, maar één moordcontract dat ik heb gekregen staat niet op de kaart. En omdat ik dat moordcontract zo niet kan halen, kan ik ook de rest niet doen. Kent iemand dit probleem? En is er een oplossing voor?
Ik heb net sessie 6 of zoiets uitgespeeld, en vraag me af wat het 'breekpunt' is vanaf wanneer je bepaalde dingen niet meer kunt doen. Zoiets was er toch, ergens in sessie 7?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Volgens mij is dat sequence 8. Ik ben namelijk net begonnen in 8 en volgens mij kun je daarna niet meer terug.
Heb er nu 16 uur speeltijd opzitten en nog redelijk wat assignments open staan hier en daar, kan me er nog wel even mee vermaken dus
Eerst nog proberen iedereen assasin te krijgen en in de tussentijd alle landmarks kopen en wat opdrachtjes doen voor het dievengilde.
Heb er nu 16 uur speeltijd opzitten en nog redelijk wat assignments open staan hier en daar, kan me er nog wel even mee vermaken dus
[ Voor 21% gewijzigd door Southern Sun op 29-04-2011 13:24 ]
Ik heb al 24 uur speeltijd, maar heb nog zat dingen niet gedaan
Faction buildings opzetten, heel vee kleine quests, etc.
Wat wel dom is van me is dat ik in het begin al m'n trade items (dat waren er al aardig wat) heb verkocht, omdat ik geen idee had wat ik ermee moest. Nu kan ik sommige shop quests niet doen
Wat wel dom is van me is dat ik in het begin al m'n trade items (dat waren er al aardig wat) heb verkocht, omdat ik geen idee had wat ik ermee moest. Nu kan ik sommige shop quests niet doen
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Kwam ik zelf ook te laat achter. Wist ik veel dat al die rare/zeldzame items die ik in het begin tegen kwam in de schatkisten bedoeld waren om bepaalde type dingen te unlocken bij shops door zogenoemde shopquests. Nu kan ik een bepaald zwaard wel schudden bij de blacksmith. Maar ach, ik heb het kruisboogjelbo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:00:
Ja, ik vind Brotherhood een geslaagde evolutie t.o.v. AC2. Erger me af en toe wel aan de 100% synchronisatie eis af en toe. Dan ga ik zo op in de opdracht op mijn eigen manier en dan springt Ezio net niet goed naar iets toe waardoor ie in het water viel. En dan was de speciale eis: val niet in het water. Fijn zulke dingen. Maar ach, een keer herhalen en je hebt wel door wat je in zo'n situatie moet laten. Vind het neerhalen van Borgia leiders + bijbehorende uitkijktorens erg leuk. Ben op het moment eigenlijk vooral daarmee bezig. En heel Rome opkopen als vastgoed/groot grond bezitter
Beetje bij beetje komen de diverse gildes ook in de stad nu. Eerst de dames van lichte zeden en vervolgens het dievengilde mogen verwelkomen. Nu nog wachten tot de huurlingen vanuit Mario zijn fort ook de stad in kunnen. Ben wel razend benieuwd naar het moment dat je je eigen brotherhood kunt vormen. In het vechten zit geen uitdaging meer. Zelfs met 4/5 blokjes DNA loop je nauwelijks schade op. Gewoon blok + counter, rinse and repeat. Maar de sterke wapens die je zo kunt krijgen maken het er ook niet lastiger op ofzo. Kruisboog, speerwerpen (vind ik echt te grappig om te doen, krijg daar geen genoeg van
Anoniem: 384711
Heb hem precies net uitgespeeld maar ik vind de verhaallijn in Assassins Creed II veel en veel sterker, vind deel II absoluut het beste deel uit de serie. Desalniettemin heb ik me heel wat uurtjes prettig vermaakt met Brotherhood.
Anoniem: 404684
@Kornikov: Dank je, daar zat het inderdaad. Stom dat ik het zelf niet gezien had! Ik ben trouwens van plan die uitbreiding te kopen via Xbox-live. Weet iemand of deze de moeite wel waard is?
Doen die niet wachters weglokken? (Irriteren en dan hard weglopen zodat de wachters er achteraan gaan)
Ik dacht vechten ? dus je helpen met vechten (of zit in met 2 in m'n hoofd)
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Dieven doen wat Job zegt. Voor het vechten kun je huurlingen inhuren
Zit nu aan het begin van sequence 8. Ik heb begrepen dat 8.1 het 'point of no return' is.
De laatste Romulus Lair missie was echt supersfeervol vond ik
Al dat onweer en die regen buiten, geweldig
De laatste Romulus Lair missie was echt supersfeervol vond ik
Helemaal 100% uit gespeeld, maar nu nog 4 vlaggen in de geheime locaties vinden.
Die zijn best irritant te vinden.
Die zijn best irritant te vinden.
In Sequence 8 is er een quest waarin je een Dief moet volgen naar (Ergens rechts onder op de map) Volgens mij rijd hij eerst op een paard.jelbo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:00:
Ik heb al 24 uur speeltijd, maar heb nog zat dingen niet gedaanFaction buildings opzetten, heel vee kleine quests, etc.
Ik zal even voor je uitzoeken hoe de missie heet (Weet ik niet uit mn hoofd).
Als je hem af moet maken komen een aantal Bandids hem helpen, die blijven komen tot je uit de area weg bent (Zelfs als je target allang dood is).
Als je in deze area blijft en 2 Assasins oproept, kan je een goeien 50 Bandids neer krijgen in een zeer korte tijd. Daarna ren je even snel de area uit, Missie geslaagd.
Daarna terugrennen en alle dooie Bandids beroven.
Deze bandids dragen vaak rare Items.
Wow vage avond vanavond
wilde even half uurtje spelen, ben op 38% volgens mijn savegame. Rome praktisch helemaal herbouwd dus had het idee dat er nog een andere stad kwam, net als vorige games. Maar toen kwam ik opeens in een soort van missie-sleur, en voordat ik het wist was ik een uur verder en was het spel uitgespeeld 
Moet even aan het idee wennen
Ubisoft kondigt Assassin's Creed: Revelations aan
[ Voor 21% gewijzigd door Ryan_ op 06-05-2011 10:15 ]
% staat voor alle missies / side missies / guild missies enz.Okasha schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:12:
Wow vage avond vanavondwilde even half uurtje spelen, ben op 38% volgens mijn savegame. Rome praktisch helemaal herbouwd dus had het idee dat er nog een andere stad kwam, net als vorige games. Maar toen kwam ik opeens in een soort van missie-sleur, en voordat ik het wist was ik een uur verder en was het spel uitgespeeld
Dus als je die overslaat kan je het spel vlot uitspelen idd.
Maargoed dat is natuurlijk tegenwoordig in elk spel waar je de "vrijheid hebt", hoofd verhaal wordt dan wat korter.
Ik had hetzelfde. Bit too soon, haha. Had er ook even een klein katertje door. Daarom maar weer opnieuw gaan doen; nu alles doorgelopen. Stuk begrijpelijker ook dan, allesOkasha schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:12:
Wow vage avond vanavondwilde even half uurtje spelen, ben op 38% volgens mijn savegame. Rome praktisch helemaal herbouwd dus had het idee dat er nog een andere stad kwam, net als vorige games. Maar toen kwam ik opeens in een soort van missie-sleur, en voordat ik het wist was ik een uur verder en was het spel uitgespeeld
Verheug me op het nieuwe deel.
Ondertussen gisterochtend nog paar uurtjes gespeeld. Nu pas op 50%
Weet alleen niet meer waar ik mijn geld uit moet geven, heb alles al gekocht wat er te kopen valt. Vind die ondergrondse tombes nooit zo leuk, niet zoveel zin om die te doen. Heb ook nog paar shop quests open staan
Ik heb ook alles al gekocht, maar begin nu aan die landmarks omdat die in verhouding erg prijzig waren. Krijg nu f20.000,- per 20 minuten dus tikt wel lekker aan.Okasha schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:06:
Ondertussen gisterochtend nog paar uurtjes gespeeld. Nu pas op 50%Weet alleen niet meer waar ik mijn geld uit moet geven, heb alles al gekocht wat er te kopen valt. Vind die ondergrondse tombes nooit zo leuk, niet zoveel zin om die te doen. Heb ook nog paar shop quests open staan
Anoniem: 219289
Hoeveel moeite is het eigenlijk om 75% sync te krijgen? Ik wil graag de laatste Christina missie doen, heb nu net de 60% gehaald. Ben aan het begin van memory 8 dus met 60%. Als ik de hoofdlijn uitspeel, nog wat missies replay voor 100%, is 75% total sync dan goed te halen?
Dat kost ongeveer 5 eenheden moeite.
Cunning linguist.
Of 20 Credits, maar dat kan alleen op de xboxBart ® schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:11:
Dat kost ongeveer 5 eenheden moeite.
Ik zit nu op totaal 78% procent. Enige wat ik nog moet doen zijn de veren en flags en een paar monumenten kopen.
Dit weiger ik te doen.. zo saai.
Wil eigenlijk nog gewoon side quest etc spelen. Ben eigenlijk nog lang niet uitgespeeldt. Maar eigenlijk dwingen ze me wel te stoppen met ac:bh.
Dit weiger ik te doen.. zo saai.
Wil eigenlijk nog gewoon side quest etc spelen. Ben eigenlijk nog lang niet uitgespeeldt. Maar eigenlijk dwingen ze me wel te stoppen met ac:bh.
Ik weiger juist S7 in te gaan voordat ik zo'n beetje alle andere dingen heb gedaan ... juist omdat ik weet dat het andersom niet werkt
Saai vind ik het niet, meer kwestie van even doen. Je moet gewoon systematisch te werk gaan en area voor area vrij spelen van schatkistjes, romulus lairs, vlaggen en veren. Dit werkt alleen als je alle schatkaarten hebt gekocht, dan is het extra makkelijk.
Het spel begint me steeds meer tegen te staan. De 100% synch requirements zijn debiel dit spel draait om vrijheid, niet extra puntjes krijgen omdat je speelt zoals de makers dat willen. Ook de overvolle en onoverzichtelijke map (templar icons, assasin icons, lair of blah blah icons en dan nog alle economy en renovation icons ) en het feit dat leonardo na 3 seconden nutteloos is(je koopt alledrie de dingen, done, hij invent niks nieuws) en dat je voor die shop quests van die dingen nodig hebt die ik dus allang voor geld verkocht had....
Hoop dat relevations met die 100% synch crap stopt en dat de map overzichtelijker wordt.
Hoop dat relevations met die 100% synch crap stopt en dat de map overzichtelijker wordt.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Je kan ook gewoon de iconen uitzetten om het overzichtelijk te maken he;) Niemand dwingt je om naar de volledige map te kijken als je dat niet nodig acht.Jeroenneman schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:21:
Het spel begint me steeds meer tegen te staan. De 100% synch requirements zijn debiel dit spel draait om vrijheid, niet extra puntjes krijgen omdat je speelt zoals de makers dat willen. Ook de overvolle en onoverzichtelijke map (templar icons, assasin icons, lair of blah blah icons en dan nog alle economy en renovation icons ) en het feit dat leonardo na 3 seconden nutteloos is(je koopt alledrie de dingen, done, hij invent niks nieuws) en dat je voor die shop quests van die dingen nodig hebt die ik dus allang voor geld verkocht had....
Map vond ik ook te druk. Natuurlijk kan je die icons uitzetten maar dat ga je ook niet iedere keer doen. 100% sync ben ik het echter niet mee eens. Het kan een leuke uitdaging zijn om de missie eens op een andere manier dan gebruikelijk te voltooien. Maar als je dat niet wil, dan doe je dat toch lekker niet? Niemand dwingt je om 100% sync te halen hoor, daar kies je zelf voor. Dus hoe beperkt dit je vrijheid?
[ Voor 4% gewijzigd door Bart ® op 12-05-2011 08:46 ]
Cunning linguist.
Hmm awkward, ben vandaag weer een stapje verder gegaan met de hoofd missie (na een zut side missions te hebben uitgespeeld).
Ik kreeg een hele rits aan "unlock" mogelijkheden.
-Nieuwe weapons available.
-Nieuwe items available at artshops.
-Nieuwe huurlingen missies.
-Nieuwe moordcontracten.
Het rare is, de moordcontracten heb ik wel. De overige niet. Maar das semi logisch aangezien ik alle wapens al heb, en alle items van de artshops ook.
En bij de barakken kon ik dat mokkel wel aanspreken, maar ik kreeg geen nieuwe missies beschikbaar
En mn dieven missies zit ik nog een beetje op te wachten, want daar heb ik nog maar een paar van gedaan, maar ik krijg steeds geen mogelijkheid voor nieuwen.
spoiler:
Ik zit nu op het punt waar Christina ook tot de Creed wordt beedigt.
Ik kreeg een hele rits aan "unlock" mogelijkheden.
-Nieuwe weapons available.
-Nieuwe items available at artshops.
-Nieuwe huurlingen missies.
-Nieuwe moordcontracten.
Het rare is, de moordcontracten heb ik wel. De overige niet. Maar das semi logisch aangezien ik alle wapens al heb, en alle items van de artshops ook.
En bij de barakken kon ik dat mokkel wel aanspreken, maar ik kreeg geen nieuwe missies beschikbaar
En mn dieven missies zit ik nog een beetje op te wachten, want daar heb ik nog maar een paar van gedaan, maar ik krijg steeds geen mogelijkheid voor nieuwen.
Armageddon_2k schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:30:
Hmm awkward, ben vandaag weer een stapje verder gegaan met de hoofd missie (na een zut side missions te hebben uitgespeeld).
spoiler:Ik zit nu op het punt waar Christina ook tot de Creed wordt beedigt.
spoiler:
Je bedoelt Claudia toch?
Nee, maar het is stom dat je beloont wordt omdat je slaafs het spel speelt zoals iemand anders dat wil (als je alles 100%synch haalt krijg je toch filmpjes ofzo?) Laat mensen lekker zelf nadenken hoe je iemand wil vermoorden, het spel is al makkelijk genoeg zonder alle aanwijzingen. (Zijn er uberhaupt moeilijkheidsniveaus? Heb ze niet gezien)Bart ® schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:45:
Map vond ik ook te druk. Natuurlijk kan je die icons uitzetten maar dat ga je ook niet iedere keer doen. 100% sync ben ik het echter niet mee eens. Het kan een leuke uitdaging zijn om de missie eens op een andere manier dan gebruikelijk te voltooien. Maar als je dat niet wil, dan doe je dat toch lekker niet? Niemand dwingt je om 100% sync te halen hoor, daar kies je zelf voor. Dus hoe beperkt dit je vrijheid?
Er zijn geen moeilijkheidsniveau's.
Besides, even de fails van een tijdje terug, oplopend gesorteerd op Lolheid:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zWTrw9nHv90]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QIsBVrQHg-E]
Vooral die laatste, ik moést het timen toen ik wist dat het kon. Briljant
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zWTrw9nHv90]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QIsBVrQHg-E]

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 13-05-2011 14:45 ]
je kán ook lekker zelf nadenken hoe je iemand wil aanpakken.Jeroenneman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:34:
[...]
Nee, maar het is stom dat je beloont wordt omdat je slaafs het spel speelt zoals iemand anders dat wil (als je alles 100%synch haalt krijg je toch filmpjes ofzo?) Laat mensen lekker zelf nadenken hoe je iemand wil vermoorden, het spel is al makkelijk genoeg zonder alle aanwijzingen. (Zijn er uberhaupt moeilijkheidsniveaus? Heb ze niet gezien)
maar als je 100% sync wil moet het op hun manier, en mijn ervaring is dat dat niet de manier is die het makkelijkst is. Dus 'slaafs' vind ik wel een beetje overdreven. Daarnaast, als je echt alles op 100% sync doet, dan heb je zon beetje alle manieren van iemand afmaken wel gehad....
Ik bedoel, het is net zoiets als met collectibles je hóeft ze niet te verzamelen. Maar als je het wel doet krijg je vaak iets extras of een achievement/trophy. In de meeste games doe ik dat dan ook niet. maar het kán wel....
Ik ben een keer vast komen te zitten ónder de stad. Dan plons je in het water, maar dan kan je niet van daaruit de rivier in zwemmenJejking schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:45:
Er zijn geen moeilijkheidsniveau's.
[video]
[video]
[video]
Volgens nu.nl gaan ze AC verfilmen, nu waren daar al geruchten over geloof ik. Ik kan niet wachten, er is al een 'film' van AC ( zie youtube 'lineage' ). Daar mogen ze nog wel wat meer van maken, liefst een trilogie !
http://www.nu.nl/film/251...linter-cell-verfilmd.html
[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2011 17:13 ]
Pr0n-film, Assassin's Seed?NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:56:
Volgens nu.nl gaan ze AS verfilmen, nu waren daar al geruchten over geloof ik. Ik kan niet wachten, er is al een 'film' van AS ( zie youtube 'lineage' ). Daar mogen ze nog wel wat meer van maken, liefst een trilogie !
Cunning linguist.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
@viespeuken hierboven:
Shit ... geheime bedrijfsinformatie! Allemaal mondje dicht, wordt namelijk een goudmijntje !
In ieder geval bedoelde deze dus:

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2011 20:01 ]
Als Uwe Boll er maar met zijn vernietigende takken vanaf blijft.
Oh, je bedoelt AC!NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:14:
Shit ... geheime bedrijfsinformatie! Allemaal mondje dicht, wordt namelijk een goudmijntje !
[video]
Cunning linguist.
Ik riep laatst al mijn huurlingen op om te vechten in een groot gevecht. Een paar waren wel geraakt. Is dit erg of kan ik ze healen/beter maken?
Je huurlingen zullen zichzelf healen. Echter wanneer ze dood gaan in een gevecht ben je ze wel kwijt.Dragonm8 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:20:
Ik riep laatst al mijn huurlingen op om te vechten in een groot gevecht. Een paar waren wel geraakt. Is dit erg of kan ik ze healen/beter maken?
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk qua verhaal zo ver dat Ezio zelf mensen kan rekruteren. Is er ook een manier om iemand die al gerekruteerd is vervolgens te ontslaan? Of kan dat enkel door te hopen dat ie dodelijk getroffen wordt zodra je ze inroept tijdens een gevecht?
Je kunt natuurlijk makkelijker afkomen van recruits door ze geen ervaring op te laten doen zodat ze op het beginnersniveau blijven steken. Arrow storm is een leuk idee maar absoluut niet nodig omdat de gevechten met kruisboog/pistool/dingen gooien in je eentje al makkelijk zat is. Daarnaast vind ik het leuker om ze in levende lijve op te roepen om aan mijn zijde mee te laten helpen in een gevecht. Krijg je ook leuke citaten als het gevecht eenmaal voorbij is.. slaap zacht enzo terwijl ie een guard omlegt 
Keek gisteren bij stats en heb er 33 uur op zitten. Zit op 66% voortgang qua totaal. Moet een drietal lairs en bij een paar andere nog 100% sync scoren door de eindstreep te halen binnen acht minuten. Is wel lastig ookal weet je op een gegeven moment wel de route. Want je mag dan geen enkele misstap maken of verkeerd springen. Voor tig uitbreidingen bij de smid krijg ik nu de bijkomende eis: double assassins blade van da Vinci. Anders kun je de betere spullen niet kopen. Maar dat laat nog op zich wachten.
Verder lukt het mij niet om enkele achievements te halen. Zoals Grand Theft Horse riding o.i.d. Moet je zonder van het paard te gaan vijf paarden overnemen van andere die je tegen komt. Probeer het telkens bij de bewakers te paard. Maar tot dusver heb ik die nog niet gehaald. En de achievement dat je moet speerwerpen, bommetje gooien van afstand en met een tweehandig zwaard/bijl moet gooien heb ik tig keer geprobeerd maar heb die ook nog niet in de wacht gesleept. Terwijl ik al tig keer, met name bij het veroveren van Borgia Towers door de Borgia leader om te leggen met speren/bommen/tweehanders sta te werpen van >10m afstand. Dus dat vind ik een beetje vreemd, dat juist de leukste achievements bugged zijn.
Maar goed, ik heb met AC 2: Brotherhood genoeg lol. Akkoord, qua verhaal is het maar een spin off maar qua gameplay heeft het zo veel meer dan deel 2. Al wordt het per deel er gemakkelijker op, dat dan weer wel. Ideetje voor deel 3: gewoon moeilijkheidsgraad laten selecteren. Of release een master-edition zoals ze ook deden bij Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest die ze uitgaven bij de Legend of Zelda: the Wind Waker op een bonusdisc. Heb je een echte uitdaging te pakken in een game als je dat wilt
Keek gisteren bij stats en heb er 33 uur op zitten. Zit op 66% voortgang qua totaal. Moet een drietal lairs en bij een paar andere nog 100% sync scoren door de eindstreep te halen binnen acht minuten. Is wel lastig ookal weet je op een gegeven moment wel de route. Want je mag dan geen enkele misstap maken of verkeerd springen. Voor tig uitbreidingen bij de smid krijg ik nu de bijkomende eis: double assassins blade van da Vinci. Anders kun je de betere spullen niet kopen. Maar dat laat nog op zich wachten.
Verder lukt het mij niet om enkele achievements te halen. Zoals Grand Theft Horse riding o.i.d. Moet je zonder van het paard te gaan vijf paarden overnemen van andere die je tegen komt. Probeer het telkens bij de bewakers te paard. Maar tot dusver heb ik die nog niet gehaald. En de achievement dat je moet speerwerpen, bommetje gooien van afstand en met een tweehandig zwaard/bijl moet gooien heb ik tig keer geprobeerd maar heb die ook nog niet in de wacht gesleept. Terwijl ik al tig keer, met name bij het veroveren van Borgia Towers door de Borgia leader om te leggen met speren/bommen/tweehanders sta te werpen van >10m afstand. Dus dat vind ik een beetje vreemd, dat juist de leukste achievements bugged zijn.
Maar goed, ik heb met AC 2: Brotherhood genoeg lol. Akkoord, qua verhaal is het maar een spin off maar qua gameplay heeft het zo veel meer dan deel 2. Al wordt het per deel er gemakkelijker op, dat dan weer wel. Ideetje voor deel 3: gewoon moeilijkheidsgraad laten selecteren. Of release een master-edition zoals ze ook deden bij Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest die ze uitgaven bij de Legend of Zelda: the Wind Waker op een bonusdisc. Heb je een echte uitdaging te pakken in een game als je dat wilt
Een paar van die achievements uit de lijst (waaronder die 2 die jij noemt) werken alleen maar als je de dlc: "The Da Vinci Disappearance" ook hebt 
http://www.xbox360achieve...brotherhood/achievements/
http://www.xbox360achieve...brotherhood/achievements/
[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2011 10:15 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat verklaard waarom ik de achievements nog niet heb. Ik zag die achievements wel staan in het gehele overzicht wat je allemaal kunt halen aan achievements binnen AC: Brotherhood. Maar daar werd niet bij vermeld dat je voor die achievements the da vinci disappearance dient te hebben. Enfin, is die DLC leuk genoeg om te halen? Of is het in verhouding tot Brotherhood weinig extra?
Ik heb geen idee
ik heb zelf die dlc niet, Koop eigenlijk nooit dlc eerlijk gezegd., dit omdat deze niet door te verkopen is en ik nogal eens games weer doorverkoop.
zit ik met dlc waar ik niets meer aan heb
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is het heel erg bugged, want ik heb net Grand Theft Horse gedaan en zeven man achter elkaar paard afgepakt voor de zekerheid maar hij unlocked niet.
Hetzelfde met tien van de tien veren ...
Hetzelfde met een speer naar een guard gooien vanaf tien meter of verder ...
Zo zijn er nog wel meer dingen waar ik geen G voor krijg
Heeft er iemand een lijstje welke wel en niet bugged zijn, hoef ik er geen uren speeltijd in te stoppen.
Heeft er iemand een lijstje welke wel en niet bugged zijn, hoef ik er geen uren speeltijd in te stoppen.
[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 22-05-2011 17:21 ]
Anoniem: 91987
Je kunt gewoon deze recruits op een missie afsturen die ze nooit in hun eentje kunnen halen. Heb ze op een wat minder nette manier ontslagen.Joosie200 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:40:
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk qua verhaal zo ver dat Ezio zelf mensen kan rekruteren. Is er ook een manier om iemand die al gerekruteerd is vervolgens te ontslaan? Of kan dat enkel door te hopen dat ie dodelijk getroffen wordt zodra je ze inroept tijdens een gevecht?Je kunt natuurlijk makkelijker afkomen van recruits door ze geen ervaring op te laten doen zodat ze op het beginnersniveau blijven steken.
Vond zelf deze game echt vet om te spelen. Alleen raakte ik zo ontzettend gefrusteerd dat bij de springmissies de controls niet echt altijd even lekker meewerkte. Kon ik lekker weer opnieuw beginnen.....
Die is cool! Vrij veel van de acteurs lijken echt op de karakters in het spel. (hoewel wss de karakters in het spel gemaakt zijn om op de acteurs te lijken
Vandaag ook AC: Brotherhood uitgespeeld. (geen 100% maar fuck that).
spoiler:
vind het wel stom dat Desmond Lucy neersteekt (of moet neersteken, zo je wilt) op het einde.
Geen geil blond wijfje meer in de volgende Assassin's Creed...
Geen geil blond wijfje meer in de volgende Assassin's Creed...
[ Voor 27% gewijzigd door Elvis op 23-05-2011 00:36 ]
Die gedachte heb ik gestalte gegeven toen ik op een gegeven moment missies doornam. Paar keer een aantal assassin's aangewezen: slagingspercentage: 40%, nee die komen niet meer thuisAnoniem: 91987 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:26:
[...]
Je kunt gewoon deze recruits op een missie afsturen die ze nooit in hun eentje kunnen halen.

En dat vind ik vreemd: want als dat het niet is, waar zijn dan de echte guard posts? En eenzelfde iets wat betreft de huurlingen: dan moet je 25 papal guards uitschakelen. Dus ik richting Castello blablabla, waar je ook met parachute vanaf moet springen. Aan de linker zijingang die ook deels in een wijk ligt die niet beschikbaar is staan dan wat zware jongens de toegang te bewaken. Zijn dat papal guards? Kennelijk niet, want elke keer wanneer ik die vier uitschakel telt het niet op voor de lijst. Maar enfin. Tijd om de 7 rekruten die ik nu heb als assassins te mogen verwelkomen, tijd voor de laatste paar missies.
Haha, tja als je assassins hebt zijn het wel redelijke baasjes ook. Zijn handig om al die stuff voor je winkelmissies te krijgen. Heb dat zelf niet gedaan, echt super veel werk moet je daar in steken en elke dief die je tegenkomt tackelen... Over die guard posts het volgende:
Guard are considered anywhere where the guards are literally blocking your path standing in a row with their arms crossed. They generally stand somewhere where they can block access like the bath houses and the Arc's near the colliseum which is where I farmed my 20 kills at.
Die assassin recruits zijn ook lekker handig om Borgia Captains uit te schakelen.
Zo is er bijvoorbeeld 1tje die op zn paard op een open plek guards aan het toespreken is.
Zo is er bijvoorbeeld 1tje die op zn paard op een open plek guards aan het toespreken is.
spoiler:
Zodra je gezien word gaat 'ie natuurlijk rennen. 
Echt tig keer geprobeerd om hem in te halen, zonder succes.
Toen ik er een recruit op afstuurde viel ik bijna van mn stoel:
-Komt die recruit lekker ff aangewaggelt op een paard. Prik! Captain dood!
(daarna wel alle guards op die recruit.
)

(daarna wel alle guards op die recruit.
Dat paard-afpakken verhaal - misschien nog iets om in de gaten te houden. Niet elke soldaat op een paard telt voor die achievement - ze moeten óp dat paard spawnen. Een soldaat die toevallig een paard tegenkomt, daarop klimt en er dan door jou vanaf gegooid wordt, telt niet.NeoMe schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:16:
Is het heel erg bugged, want ik heb net Grand Theft Horse gedaan en zeven man achter elkaar paard afgepakt voor de zekerheid maar hij unlocked niet.
Tering...dan moet ik er dus misschien nog wel meer doen ... ik rij nu al elke keer gewoon de halve map rond tot ik er een tegen kom, ik ga het proberen. Bedankt !Seal64 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:19:
[...]
Dat paard-afpakken verhaal - misschien nog iets om in de gaten te houden. Niet elke soldaat op een paard telt voor die achievement - ze moeten óp dat paard spawnen. Een soldaat die toevallig een paard tegenkomt, daarop klimt en er dan door jou vanaf gegooid wordt, telt niet.
Als je inderdaad een grote groep assassins heb dan is het spel eigenlijk veel te makkelijk om te spelen. Fluiten en hoppa de halve omgeving ligt op de grond..Elvis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:39:
Die assassin recruits zijn ook lekker handig om Borgia Captains uit te schakelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 91987 op 24-05-2011 00:42 ]
Elvis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:39:
spoiler:Zodra je gezien word gaat 'ie natuurlijk rennen.
(daarna wel alle guards op die recruit.)
spoiler:
Je weet natuurlijk niet wat ze verder doen. Sowieso is het nog maar erg wazig. De "6e" moest ontwaken ofzo? En zij verstoorde de balans ? WTF? Ik haat het einde wel, het is net als AC2 echt een volledig open einde waarvan je WIL weten hoe het verder gaat.
Gister heb ik hem op de PS3 uitgespeeld. Ik zat echt zo van... "hier gaat het toch niet eindigen he?" *einde* ... "neeeeeeeeeeuuuhhhhhh!!!"
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik ga hem als "uitgespeeld" beschouwen denk ik
66% nu, verhaal had ik al uit rond 40%. meeste kleine side missies wel gedaan, leonardo, de grotten etc. Ga nooit voor 100% omdat ik liever zelf bepaal waar ik zin in heb. Heb 84 vlaggen van de 100, staan er nu geen meer op de map, geen flauw idee waar ik de rest zou moeten vinden. De veren heb ik allemaal te pakken
De shops quests zijn sowieso niet te doen
heb 300kg aan troep bij me maar mis bij alle quests wel 1 of 2.
Leuk spel, veel plezier aan gehad, mochten er nog gouden tips zijn hoor ik graag
Leuk spel, veel plezier aan gehad, mochten er nog gouden tips zijn hoor ik graag
Voor die quests moet je inderdaad alle side-missions gehaald hebben (en op 100%). Alleen toen kreeg ik de missende materialen. Ik zit op 97% met nog een paar (side) missies op 50%. Maar eigenlijk ben ik er ook wel klaar mee zo.
Anoniem: 408317
Ik heb ACB ongeveer 2 weken geleden gekocht en nu ben ik echt 'uitgespeeld'. (75% gesynchroniseerd)
Het enige wat ik nu doe is alle wachters die ik tegenkom uitmoorden en verder gewoon wat randmissies afwerken. Ik heb nu echt geen zin om die 25% bij te scharrelen door dingen opnieuw te doen.
En multiplayer gaat ook niet.
Het enige wat ik nu doe is alle wachters die ik tegenkom uitmoorden en verder gewoon wat randmissies afwerken. Ik heb nu echt geen zin om die 25% bij te scharrelen door dingen opnieuw te doen.
als ik me niet vergis, zitten in de kerkers ook vlaggen verstopt. Deze vlaggen staan ook niet op de kaart geloof ik, tenzij je je in een van de kerkers zelf bevindt.Okasha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:21:
Heb 84 vlaggen van de 100, staan er nu geen meer op de map, geen flauw idee waar ik de rest zou moeten vinden.
Don't walk on the grass, smoke it.
Multiplayer krijg ik ook niet aan de praat. Is ook een beetje een gaar systeem...Anoniem: 408317 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:05:
Klopt. Je kunt wel in je DNA zien waar je de ontbrekende Borgia flags kunt vinden.germanaaizer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:28:
[...]
als ik me niet vergis, zitten in de kerkers ook vlaggen verstopt. Deze vlaggen staan ook niet op de kaart geloof ik, tenzij je je in een van de kerkers zelf bevindt.
Hoe zie je dat dan?Rhapsody schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:26:
[...]
Klopt. Je kunt wel in je DNA zien waar je de ontbrekende Borgia flags kunt vinden.
Hmm, ik zat net in het Colliseum en wilde de derde vlag pakken (net nadat die achtervolging op de paarden begint). Echter, toen ik afstapte kreeg ik die "matrix"lijntjes te zien en kwam de melding dat ik gedesynchronizeerd was omdat ik te ver achter lag. Maar ik kon nog net op tijd de vlag pakken. Helaas kwam er geen melding dat ik vlag nummer zoveel gepakt had want meteen daarna verscheen het loadscreen. Toen ik het opnieuw probeerde (die achtervolging) was de vlag echter wel weg. Heb ik die vlag nu wel of niet
Ik meen mij te herinneren dat het inmiddels vlag nr 44 moet zijn maar als ik in mijn DNA kijk heb ik blijkbaar nog maar 38 vlaggen van de 83. Ik hoop dat ik die vlag wel heb want in het DNA staan de geheie locaties blijkbaar niet aangegeven. Ik ben bang dat ik namelijk eigenlijk net zo goed weer opnieuw kan beginnen. In AC1 mis ik ook nog één vlag die ik per ongeluk geglitched heb waardoor ik eigenlijk het hele spel opnieuw moet doen. Er is nu geen enkele vlag die ik nog kan pakken omdat ik de gebieden nog niet heb vrijgespeeld.
Iemand ervaring met zo'n situatie?
[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 15-06-2011 23:58 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Voor allebei volgens mij hetzelfde antwoord als je het zeker wil weten: ga naar een kunst/paintshop en koop een kaart voor de borgia flags van dat gebied?Vrijdag schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:55:
Hmm, ik zat net in het Colliseum en wilde de derde vlag pakken (net nadat die achtervolging op de paarden begint). Echter, toen ik afstapte kreeg ik die "matrix"lijntjes te zien en kwam de melding dat ik gedesynchronizeerd was omdat ik te ver achter lag. Maar ik kon nog net op tijd de vlag pakken. Helaas kwam er geen melding dat ik vlag nummer zoveel gepakt had want meteen daarna verscheen het loadscreen. Toen ik het opnieuw probeerde (die achtervolging) was de vlag echter wel weg. Heb ik die vlag nu wel of nietIk meen mij te herinneren dat het inmiddels vlag nr 44 moet zijn maar als ik in mijn DNA kijk heb ik blijkbaar nog maar 38 vlaggen van de 83. Ik hoop dat ik die vlag wel heb want in het DNA staan de geheie locaties blijkbaar niet aangegeven. Ik ben bang dat ik namelijk eigenlijk net zo goed weer opnieuw kan beginnen. In AC1 mis ik ook nog één vlag die ik per ongeluk geglitched heb waardoor ik eigenlijk het hele spel opnieuw moet doen. Er is nu geen enkele vlag die ik nog kan pakken omdat ik de gebieden nog niet heb vrijgespeeld.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Die heb ik alGekkenhuis schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 02:35:
[...]
[...]
Voor allebei volgens mij hetzelfde antwoord als je het zeker wil weten: ga naar een kunst/paintshop en koop een kaart voor de borgia flags van dat gebied?
Nuja, ik denk dat er niets anders op zit dan gewoon maar doorspelen en kijken hoeveel vlaggen ik heb als ik de volgende pak.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
nieuwe trailer voor hun platinum & Classic versie
YouTube: ACB - Launch Trailer Platinum and Classics [ANZ]
YouTube: ACB - Launch Trailer Platinum and Classics [ANZ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Lol dat einde
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 320165
De multiplayer van de x360 is echt schandalig slecht. Vrijwel onmogelijk om te spelen, terwijl dit aan het begin juist redelijk soepel ging. Hopelijk gaat ze dit in het volgende deel flink verbeteren.