Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:03
bij brotherhood zie je ook mensen vlakbij hooi met een hooivork bezig, straat vegen.
timmeren

Echt van alles kom je wel tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384711

Heerlijk, zo'n levendige spelwereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 11:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RMX schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:59:
Ik heb inmiddels ook Brotherhood uitgespeeld.

Nu pas begonnen met ACII,en viel me meteen op dat de NPC op de straten meer leven.
(Iemand veegt de straat etc)
Of het is me niet opgevallen bij Brotherhood, dat kan ook..
Dat is je dan niet opgevallen want het is op de xbox een achievement om een guard met een bezem te doden. Je moet dus eerst een bezem van een npc afpakken en dan de guard daarmee afmaken.

De missies in ACB vind ik over het algemeen wat minder. Veel dingen van volg persoon X en blijf onopvallend. En dan loopt persoon X in een voor Ezio verboden gebied met 40 guards in de directe omgeving. Dan moet je persoon X volgen en onopvallend blijven terwijl dat haast onmogelijk is en dan treed er weer een desync op. Erg frustrerend.

De missies voor de oorlogsmachines van Leonardo Da Vinci zijn overigens wel erg leuk. In die moet je ook onopvallend blijven maar dat is daar wel te doen als je een beetje de looproutes van de guards in de gaten houdt. Dat geeft dan wel een lekker gevoel als je zo'n missie haalt.

Enne hoe zit het nou met de shop quests ? Voor sommigen heb ik alles verzameld, maar toch blijft er staan: Voltooi deze shop quest om het artikel te unlocken. En dat terwijl ik 3/3, 2/2 en 1/1 items heb die ik moest hebben voor de shop quest. En ja, ik sta bij de speciale shop quest winkel. Verkopen moet je niet doen heb ik al gelezen, maar hoe speel je in vredesnaam die extra armour vrij als je alle items hebt voor die shop quest ?

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 24-03-2011 13:35 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 11:07
Ga naar het onderdeel shopquest bij de desbetreffende shop. Daar kan je dat inruilen voor het item.
Wat men zegt met "niet verkopen" wil zeggen dat je niet naar sell items mag gaan, en zo je items verkopen. Je moet via shop quests gaan, dan de juiste quest selecteren en dan kan je onderaan dit ingeven of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:37
Hoe zit het eigenlijk met die 100% syncs? Heeft het nut om die per sé te halen? Er staat wel 2 keer heel dik en schreeuwerig "MISLUKT!" over m'n scherm, maar het lijkt verder niets uit te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Er zijn bepaalde side-missions die unlocken bij een bepaald percentage aan volledige syncs. Ik geloof dat 75% vereist is om allen te unlocken.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Aah verdomme. Da's nou jammer. Ik maal nooit zo om achievements en dergelijke, maar wil altijd wel graag rustig op het gemakje doen. Vind de uitdagingen dan wel weer leuk, maar niet als het om een tijdslimiet gaat dus. Hopen dat ik het daar mee red dan.

Ben nog maar net begonnen, moet nu een madame van een boot gaan redden. Zonder te zwemmen voor 100% sync :)

Edit:
Ben trouwens een van internet 'geleende' versie aan het spelen in afwachting van m'n legale. Zit me de laatste dagen ziek thuis te vervelen, vandaar dat ik niet kon wachten. Kan ik straks wel gemakkelijk m'n savegame overzetten of kan ik beter stoppen omdat ik dan anders straks een veel te groot stuk opnieuw moet gaan spelen?

[ Voor 31% gewijzigd door Melkunie op 24-03-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net betaald, hopen dat hij snel word verzonden..
Ben zo benieuwd of ik het maxed out kan gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Gaaf spel, maar toch een lichte teleurstelling...

Ik zit op 45% van de game, maar heb het hoofdverhaal al uitgespeeld, terwijl er nog zat te doen is. Ik vind dat wel heel erg snel, heb de game net een week en het is eigenlijk al klaar. Het motiveert een stuk minder om nu nog alles af te maken, wetende dat je de climax al gehad hebt. Dat had ik toch graag anders gezien. Verder zijn de missies best leuk, maar staan ze verder af van het origineel zoals uitgewerkt in AC1.

Houd er dus een enigszins onbestemd en dubbel gevoel aan over.

Zonde.

[ Voor 8% gewijzigd door partyondude op 26-03-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
partyondude schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:46:
Gaaf spel, maar toch een lichte teleurstelling...

Ik zit op 45% van de game, maar heb het hoofdverhaal al uitgespeeld, terwijl er nog zat te doen is. Ik vind dat wel heel erg snel, heb de game net een week en het is eigenlijk al klaar. Het motiveert een stuk minder om nu nog alles af te maken, wetende dat je de climax al gehad hebt. Dat had ik toch graag anders gezien. Verder zijn de missies best leuk, maar staan ze verder af van het origineel zoals uitgewerkt in AC1.

Houd er dus een enigszins onbestemd en dubbel gevoel aan over.

Zonde.
Daarom moet je bij dit soort spellen de side missions niet bewaren totdat je het verhaal uit hebt. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 26-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dat begrijp ik, maar ik had niet verwacht zo snel door de hoofdmissie heen te gaan.

Anyway, in 1 van die side missies verover je een sleutel van een Tempelier en moet je dan een toren beklimmen, van binnenuit. Tijdens die beklimming moet je volgens mij tegen een muur oplopen om dan achteruit te springen.

Hoe moet dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378571

Volgens mij moet je gewoon die muur oprennen, dan je linkerpookje naar onder bewegen en dan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 20:46
partyondude schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:46:
Dat begrijp ik, maar ik had niet verwacht zo snel door de hoofdmissie heen te gaan.

Anyway, in 1 van die side missies verover je een sleutel van een Tempelier en moet je dan een toren beklimmen, van binnenuit. Tijdens die beklimming moet je volgens mij tegen een muur oplopen om dan achteruit te springen.

Hoe moet dat ook alweer?
De hoofdmissie is inderdaad erg kort ja. En het stikt deze keer echt van de sidemissies. Naar mijn idee is dit deze keer in ieder geval erger dan de vorige 2 delen.

Tegen een muur oprennen en dan simpelweg op spatiebalk drukken. Er van uit gaand dat je op de pc speelt ;).
Anders is het de knop die je gebruikt om te springen/sprinten/ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik speel met de pc ja. Dus, tegen een muur aan klappen en alleen maar op de spatiebalk drukken?

Heb sinds gisteren last van hele irritante flikkeringen, als ik de SP speel. Alsof er steeds een lamp aan en uit gaat. M'n scherm is is gewoon goed en in MP heb ik het niet. Erg vreemd en super irritant |:(

EDIT

Ik krijg die wall jump echt niet voor elkaar 8)7 Kan via Google ook maar heel weinig er over vinden waar ik iets aan heb. Niemand die de gouden tip heeft?

[ Voor 21% gewijzigd door partyondude op 27-03-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:48
Gewoon tegen de muur oplopen, geen kant op drukken, en dan op jump of spatie in jouw geval.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:39
Wel nog de rechtermuisknop ingedrukt houden volgens mij als je op de spatiebalk ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:50

tornado61

jupiter deus est

weet iemand hoe ik de helmscmied dragen armor unlock? ik heb de Codex edition gepreorderd maar kan nu nergens vinden hoe ik hem instel... :?

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Als je het menu in gaat, onder inventory en daar outfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:25
Ik heb zojuist alle 10 de veren verzameld en netjes in het doosje gedaan. Kreeg echter niets extra's.
Klopt het dat je niets extra's krijg of doe ik iets fout? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ryan_ schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:14:
Ik heb zojuist alle 10 de veren verzameld en netjes in het doosje gedaan. Kreeg echter niets extra's.
Klopt het dat je niets extra's krijg of doe ik iets fout? :9
klopt, Je unlocked alleen een achievement / trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 18:25
Ike. schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:26:
[...]
klopt, Je unlocked alleen een achievement / trophy.
Ah, oke. Ik had gehoopt op een mooie outfit ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Afgelopen vrijdag een illegale versie gedownload om het eens uit te proberen, wat een gruwelijk vet spel is het toch! Meteen diezelfde dag nog via Steam gekocht (niet genoeg geduld om te wachten om het via de post te ontvangen).

Dat weekend lekker veel gespeeld, heerlijk om de stad te verkennen, geld te verdienen en side missions te doen. Nu weer wachten tot het weekend is en dan kan ik weer verder. Dan als eerste al die borden af gaan werken die bij die groepen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 11:07
Is er een limiet aan het aantal contracten. Ik heb nu 10 full assassins, dus ik kan er nu 1 per missie sturen. (behalve de 5 sterren). Heb er nu toch al een heel aantal gedaan, maar er blijven bijkomen. Is hier een einde aan, of komen sommige gewoon altijd weer terug? (ik doe nu die met de sterren ipv ruitjes voor de extra items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 10:33
Lointje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:41:
Is er een limiet aan het aantal contracten. Ik heb nu 10 full assassins, dus ik kan er nu 1 per missie sturen. (behalve de 5 sterren). Heb er nu toch al een heel aantal gedaan, maar er blijven bijkomen. Is hier een einde aan, of komen sommige gewoon altijd weer terug? (ik doe nu die met de sterren ipv ruitjes voor de extra items).
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het was oorspronkelijk toch de bedoeling dat je een max van 5 kon inhuren en trainen en pas weer nieuwe kon halen als er een dood ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jejking schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:44:
Het was oorspronkelijk toch de bedoeling dat je een max van 5 kon inhuren en trainen en pas weer nieuwe kon halen als er een dood ging?
Hangt van het gebied af die je veroverd hebt van de Borgia familie. Als je bv in het begin al 7 borgia towers afbrandt, dan kun je 7 assassins opleiden. Bij elke volgende gebied die je op de borgia's veroverd, kun je 1 extra assassins opleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Oei... Ik ben nog niks tegengekomen in het spel over assassins opleiden. Ben vooral bezig geweest met Borgia torens afbranden en winkels kopen. Dat was dus niet zo heel erg handig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Kan je alle Guild Missions nog doen als je de story-line uit hebt? Ik heb ergens gelezen dat dat niet kon... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:12
Ik zit nu in sequente 7 maar ik kan Leonardo niet vinden. |:(

Waar vind je die gast want ik heb een dubbel verborgen mes nodig.
Sinds sequente 4 (dacht ik) zie je Leonardo nergens meer en er was een vaag gedoe met bankjes of zo maar die kan ik ook niet vinden. Toen Leonardo er wel was had ik geen geld bij me en nu heb ik niks kunnen kopen. :+

Weet iemand hoe/waar je Leonardo kunt vinden?

EDIT: Met Ezio bedoelde ik Leonardo ja :+

[ Voor 10% gewijzigd door Trokken op 31-03-2011 20:16 . Reden: Ezio in Leonardo verandert ]

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26
Leonardo bedoel je?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Trokken schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:47:
Ik zit nu in sequente 7 maar ik kan Ezio niet vinden. |:(

Waar vind je die gast want ik heb een dubbel verborgen mes nodig.
Sinds sequente 4 (dacht ik) zie je Ezio nergens meer en er was een vaag gedoe met bankjes of zo maar die kan ik ook niet vinden. Toen Ezio er wel was had ik geen geld bij me en nu heb ik niks kunnen kopen. :+

Weet iemand hoe/waar je Ezio kunt vinden?
Ezio is de hoofdpersoon, Leonardo da Vinci zal je bedoelen :P. Die kan je vinden bij de [L] op de kaart

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 22:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Trokken schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:47:
Weet iemand hoe/waar je Ezio kunt vinden?
Over het algemeen is Ezio midden in je beeld te vinden.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320165

Bart ® schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:20:
[...]

Over het algemeen is Ezio midden in je beeld te vinden.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Kan je de 100% sync, alle achievements en guild challenges nog halen als je de story-line hebt voltooid? Of moet ik dat voor de laatste missies nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

AFAIK kan je terug gaan naar eerdere plots om ze nog een keer te doen, zo kan je alles op 100% sync halen en na het einde is het gewoon weer een open world sandbox. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 03-06 13:43
janvanmil schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:22:
Kan je de 100% sync, alle achievements en guild challenges nog halen als je de story-line hebt voltooid? Of moet ik dat voor de laatste missies nog doen?
Kan je gewoon halen, ikzelf heb ook alle SP achievements (incl. vlaggetjes etc.) en de meeste heb ik gehaald nadat ik het spel uitgespeeld had. Je kan alle missies gewoon herspelen in het DNA menu.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
1 trophy/achievement is niet meer te halen als je het verhaal uit hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 31-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 03-06 13:43
Inderdaad, er is er eentje die je niet kan halen als je het verhaal uitgespeeld hebt.
Voor één achievement (of zijn het er twee) moet je uit de Animus gaan en daar wat doen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 11:19

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Even een tip voor AC2 spelers die schijt aan side-missions en lairs hadden. (net zoals mij) In AC:Brotherhood zijn ze de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
uitgespeeld!
Mooie game!

Maar nu? Hoe kom ik terug in het spel? Als ik de aftiteling skip dan moet ik telkens het laatste stuk over doen.
Aftiteling laten aanstaan werkt ook niet.

Ik wil hem proberen op 100% te krijgen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Aftiteling aan laten staan. Duurt vijf minuten ofzo, maar dan kan je door. Ik heb hem vandaag ook uitgespeeld :). Nu nog de resterende side-missions.
En wat drumstickNL zei, die zijn een stuk leuker dan in AC2. Net als de missies in AC2 minder eentonig waren dan in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Rynji schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:38:
Inderdaad, er is er eentje die je niet kan halen als je het verhaal uitgespeeld hebt.
Voor één achievement (of zijn het er twee) moet je uit de Animus gaan en daar wat doen.
Twéé stuks, namelijk:

spoiler:
je e-mail lezen buiten de animus en een trophy ligt op de hoek van het dak van de slaapkamer van Ezio

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
ph4ge schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:13:
[...]

Ezio is de hoofdpersoon, Leonardo da Vinci zal je bedoelen :P. Die kan je vinden bij de [L] op de kaart
Bedoel je deze? Als je daar heen gaat moet je een oorlogsmachine stelen maar voor de rest kan ik nergens een L vinden op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Trokken schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:22:
[...]

Bedoel je deze? Als je daar heen gaat moet je een oorlogsmachine stelen maar voor de rest kan ik nergens een L vinden op de kaart.
Je vind altijd maar 1 'L' op je kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
Ike. schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:29:
[...]

Je vind altijd maar 1 'L' op je kaart ;)
Waar vind je Leonardo dan want ik wil de dubbele verborgen messen bij hem kopen. En dat kan dus niet bij die L die ik op die screenshot liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Trokken schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:
Waar vind je Leonardo dan want ik wil de dubbele verborgen messen bij hem kopen. En dat kan dus niet bij die L die ik op die screenshot liet zien.
Als je die missie hebt gedaan weer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:52
Je heb de 'L' voor Leonardo Missies, en je heb de 'L' waarbij je op een bankje gaat zitten met Leonardo en een upgrade uit mag kiezen. Volgens mij is de missie leonardo zwart en de upgrade leonardo wit.

Die witte kan je ook niet de hele tijd doen, soms moet je weer even wachten of bijvoorbeeld een bepaalde missie halen of een memory sequence verder zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Hey mensen,

Ik speel de game offline.

Nu kwam ik erachter dat ik dus niet kan investeren bij de winkeltjes in rome.

Is dat investeren nu echt noodzakelijk of kun je offline ook gewoon verder met de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Steef1986 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:24:
Hey mensen,

Is dat investeren nu echt noodzakelijk of kun je offline ook gewoon verder met de game?
Ik speel de AC:B ook offline, maar ik heb geen problemen met de shops. Krijg je een foutmelding oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
ph4ge schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:34:
Gewoon tegen de muur oplopen, geen kant op drukken, en dan op jump of spatie in jouw geval.
Krijg het niet voor elkaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 12:09
Hoe kan iks andere assassins oproepen (Brotherhood Assist Move)? Ik speel de PC versie. In de handleiding staat het niet. Heb ook rond geGoogled, geen succes. Enkel hoe je deze move kunt uitvoeren met de PS3 of XBOX 360. Ik heb al een aantal recruits.

[Edit] ben wat te voorbarig. Ik zie nu dat wanneer ik vijanden nader ik met de optie T andere assassins kan oproepen.

[ Voor 19% gewijzigd door DPhoenix op 03-04-2011 13:30 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Steef1986 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:24:
Hey mensen,

Shops upgraden en dergelijken werkt niet met de illegale versie. :) We mogen je dus niet helpen. ;)

Ik zit wederom te kijken naar wat je krijgt met de digital deluxe versie, je krijgt dan onder andere ook [q]
  • The Original Codex Written by Altaïr: Take a closer look at the history of the Assassins and art of Assassin’s Creed Brotherhood.
  • Multiplayer Characters Collectible Trading Cards: A set of trading cards featuring all the characters of Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer, including their kill moves and biographies.
  • Map of Rome
  • Assassin’s Creed Lineage - The Complete Movie: Explore the events that revolve around Ezio’s father, Giovanni Auditore da Firenze, and gain insight on the Assassin’s Creed story and universe.
  • Making-Of Assassin’s Creed Brotherhood - Behind the Brotherhood: Go behind the scenes with the development team to learn about how the game was made and Ezio’s continuing story.
  • Game Soundtrack: 22 songs from the original game soundtrack by Jesper Kyd.
    Digital Premium Edition content is only available via download
Maar waar kan ik dit allemaal vinden? Ik heb de game via Steam en heb maar 1 key gekregen, via Unlock content in het menu krijg ik de melding dat de key al gebruikt is? :?

EDIT: na wat zoeken dan eindelijk gevonden: X:\PAD\NAAR\STEAM\steamapps\common\assassins creed brotherhood\deluxe_content

Waar X dan uiteraard de driveletter is, had wel even vermeld mogen worden door Steam :/

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 03-04-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:52
Afgelopen weekend dit spel ook via Steam aangeschaft. Het is een gaaf spel, maar om de een of andere reden kan het spel mijn savegames niet vinden! Ik ben inmiddels al 5 keer opnieuw begonnen!
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik speel op Windows 7 x64 met een roaming profile.

En na een reboot had Steam ineens het idee dat ik op een andere PC zat en stuurde me een mail met een code. Is het verstandig hier achteraan te gaan? Ik meen me te herinneren dat het spel niet zomaar oneindig vaak op verschillende PC's geinstalleerd kan worden en dit scheelt mogelijk al weer een keer.

[ Voor 38% gewijzigd door maikel op 04-04-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem sinds kort nu ook! Speelt heerlijk vloeiend op i5 750 + GTX460 1920*1200 maxed out. Ben alleen nog niet zo onder de indruk van de stad Rome, vind het wat grauw en saai ogen, lang niet zo gezellig als bv. damascus uit de eerste AC. Ik mis echt zo'n drukke gezellige hoofdstraat, met kraampjes e.d. ook erg jammer dat de stad voor een groot deel uit oude ruines en bestaat.
Voor de rest qua story-line wel een hele vette game, ben bezig met mijn assassins en is echt heerlijk om ze met hun hidden knife op een paar wachters te zien storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
CptChaos schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:33:
[...]
Shops upgraden en dergelijken werkt niet met de illegale versie. :) We mogen je dus niet helpen. ;)
Heb um op moment via de minder legale manier ja, twijfel om te kopen. Ac2 ligt hier wel op de plank.
Maar was benieuwd wat nou de voordelen zijn van die investeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Steef1986 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:55:
[...]

Heb um op moment via de minder legale manier ja, twijfel om te kopen. Ac2 ligt hier wel op de plank.
Maar was benieuwd wat nou de voordelen zijn van die investeringen?
Als je alles gerenoveerd hebt dan krijg je de Auditore-cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Bart ® schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:59:
[...]

Als je alles gerenoveerd hebt dan krijg je de Auditore-cape.
Okay.
Maar werkt het renoveren dan net zo als in AC 2 dat je inkomen etc krijgt?
Is het echt een vereiste zeg maar om het spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind ik wel, speelde eerst ook offline (wel gewoon gekocht!) omdat mijn internetverbinding dramatisch slecht was, maar online is gewoon veel vetter vind ik, kan alleen nog geen multiplayer spelen, staat steeds dat ik automatisch wordt verwijderd ofzo :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303182

prachtig spel is het ook... ben nu iets van 7/8 uur bezig en ben bij sequentie 4 of 5... gewoon heerlijk freerunnen, met je assassins ff lekker groepje wachters uitmoorden en alles renoveren... dat is prachtig terwijl je dan nog niet eens serieus met de hoofdmissies bezig bent... maar heerlijk stealth ergens naar toe gaan, vermoorden en weer weg rennen is ook prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Steef1986 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:22:
[...]

Okay.
Maar werkt het renoveren dan net zo als in AC 2 dat je inkomen etc krijgt?
Is het echt een vereiste zeg maar om het spel te spelen?
Je krijgt er inderdaad inkomen door.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Bart ® schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:28:
[...]

Je krijgt er inderdaad inkomen door.
Okay dan ga ik um maar eens orderen :)
Ik kan neem ik aan de save games zo overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dat dacht ik ook, maar het lukte bij mij niet. Kan ook zijn doordat ik een extra hack over mijn illegale versie had gezet die zorgde dat ik de codex-editie had. Weet niet of die werkte, zo lang heb ik em niet illegaal gespeeld, maar vervolgens kreeg ik een melding dat er bestanden in de versie van het savebestand misten of zoiets :)

Edit:
In W7 staat ie trouwens hier:
C/Users/Your Username/Saved Games/Assassins Creed Brotherhood

[ Voor 13% gewijzigd door Melkunie op 06-04-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Krijg um morgen binnen. Dan unistall ik alles. except de savegame.
En dan install ik vanaf de dvd gewoon. En dan hoop ik dat het goed gaat :)

Ben ondertussen bij die hall van nero.
Maar nog niet aan begonnen, eerst beetje rond gesnuffeld en 2 towers naar de vlakte geholpen :)

Zeker mooi spel.

Wanneer kan ik mijn mede assasino's verwachten?

[ Voor 42% gewijzigd door Steef1986 op 06-04-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Na Assassins Creed II is dit toch wel weer net dat stapje extra.

Weer heerlijk alles renoveren, leukere (en vooral afwisselende) sidequests. Stad die wat grauw lijkt maar na renovering is dit beter. Verplaatsen door de tunnels, per paard, finishing moves etcetera, etcetera.

Tot noch toe is elke AC een stapje beter, ik hoop dat ze dit zo voortzetten.

De stad zelf is niet zo leuk als ik had gehoopt. Begrijp me niet verkeerd, rome is een geweldige stad maar ik had er misschien meer van verwacht. De ruines zijn leuk, maar na het kopen van deze ruines worden ze niet beter / mooier. Dat vind ik wel jammer. Ik had graag het colloseum in volle glorie willen zien.

Het freerunnen is heerlijk, evenals de nieuwe (en oude) finishing moves. Mjam, weer smullen. He wat? Zit m'n zwaard vast? BAM, kogel door het hoofd. Al is het dan wel raar dat je hiervoor geen kogels verbruikt.

Ik zit geloof ik in sequentie 4 maar ik ben allemaal sidequests aan het doen en af en toe een memory. Vind ik dit erg? NEE, als de sidequests al interresant zijn dan is het verhaal zelf ook niet mis ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Vannacht uitgespeeld. Maybe it's just me... maar het viel me eigenlijk een beetje tegen vergeleken met AC2... Heb me aan veel dingen geïrriteerd, vooral de verminderde vrijheid van hoe je je missies op wilt knappen door dat 50% sync als je je ergens niet aan hield. Vond dat vaak onlogisch of ronduit saai; zo van "foei je hebt het niet gedaan zoals het hoort" terwijl ik er dan vaak gewoon wel een hele nice assassination van had gemaakt. Ook het rennen over daken vond ik wat minder in Rome; minder soepel ofzo, miste her en der wat leuke overgangen of sluiproutetjes. But maybe that's just me too :P

Verder nog steeds een prachtspel hoor, don't get me wrong. Maar wel wat baalmomentjes her en der. (Vooral doordat ik te laat erachter kwam dat ik al aan de eindmissies bezig was, en dus opeens niet meer tussen missies door mocht stoppen om sidequests eerst af te maken... Gevolg: beetje vergeten uit de Animus te gaan - dacht iedere keer van 'dat doe ik nog wel' - en heb daardoor dus de helft van de verhaallijn gemist in Monter. door de emails te lezen. Begreep het eind eerst dus ook totaal niet :P missch toch nog maar een keertje herspelen en dan braaf 'zoals het hoort'... haha)

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
Helemaal eens met Lady_G, ook ik vond het tegenvallen om dezelfde redenen. Vooral die 50% sync was vervelend (deed me denken aan GTA IV EFLC: gay tony met een ''score'' na iedere missie). Daarnaast hadden de trailers de boel al veel te veel gespoiled voor mij, je weet waar het spel heen wilt gaan richting het einde en de rest van het verhaal deed er daarom voor mij minder toe (ik kon het al lang raden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lady_G schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:55:
Vannacht uitgespeeld. Maybe it's just me... maar het viel me eigenlijk een beetje tegen vergeleken met AC2... Heb me aan veel dingen geïrriteerd, vooral de verminderde vrijheid van hoe je je missies op wilt knappen door dat 50% sync als je je ergens niet aan hield. Vond dat vaak onlogisch of ronduit saai; zo van "foei je hebt het niet gedaan zoals het hoort" terwijl ik er dan vaak gewoon wel een hele nice assassination van had gemaakt. Ook het rennen over daken vond ik wat minder in Rome; minder soepel ofzo, miste her en der wat leuke overgangen of sluiproutetjes. But maybe that's just me too :P

Verder nog steeds een prachtspel hoor, don't get me wrong. Maar wel wat baalmomentjes her en der. (Vooral doordat ik te laat erachter kwam dat ik al aan de eindmissies bezig was, en dus opeens niet meer tussen missies door mocht stoppen om sidequests eerst af te maken... Gevolg: beetje vergeten uit de Animus te gaan - dacht iedere keer van 'dat doe ik nog wel' - en heb daardoor dus de helft van de verhaallijn gemist in Monter. door de emails te lezen. Begreep het eind eerst dus ook totaal niet :P missch toch nog maar een keertje herspelen en dan braaf 'zoals het hoort'... haha)
gelukkig was ik hiervoor al gewaarschuwd door een collega, die zat al vast in de eindmissie, en kon niet meer die volwaardige tenue bijelkaar krijgen.... zonde.

zit nu al in deel 6, maar ben nog niet uit de animus geweest.... gauw doen denk ik.

ook vind ik inderdaad die 50% scores irritant, vaak kom je er te laat achter wat het 100% scoredoel precies was ( Bv die wolfschuilplaatsen of schatten binnen 8 minuten doen, nog niet gelukt overigens..... )
( of dat je iemand vanaf een bankje moet vermoorden, en toevallig per ongeluk met pijlenregen de missie haald 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

@Jorn1986, ja, er was verder niet echt een toegevoegde waarde qua verhaallijn idd.

@HyperThrophy, dan zou ik dat maar snel doen idd... Ik dacht nl op de een of andere manier dat er weer iets van 12 sequences zouden zouden zijn - en toen zat ik dus opeens in 8 en was er no way back :P Echt zonde. Heb daarna toch nog even voor de vorm de laatste Tombe gedaan voor het Brutus tenue, maar dan is het toch niet echt meer boeiend allemaal ofzo..

En idd; ik had bijvoorbeeld een keer dat ik enkel bepaalde guards mocht doden, dondert er zo'n andere guard (die dus niet mocht) van een richeltje... hartstikke dood en ik natuurlijk 50% sync. En notabene aan het eind vd missie zo ongeveer. Zucht... haha. En die met dat bankje, waar jij het over hebt, weet precíes welke je bedoeld. Die met dat bankje echt zo debiel aan de overkant, waardoor je zo ongeveer eerst dóór je target heenmoet, om moet lopen, gaan zitten en hem dan pas mag doden, haha! Die vond ik echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lady_G schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:39:
En die met dat bankje, waar jij het over hebt, weet precíes welke je bedoeld. Die met dat bankje echt zo debiel aan de overkant, waardoor je zo ongeveer eerst dóór je target heenmoet, om moet lopen, gaan zitten en hem dan pas mag doden, haha! Die vond ik echt belachelijk.
het grappige aan die missie was juist dat ik eigenlijk die pijlenregen voor 1 guard wou uitvoeren, ...

was even vergeten dat dat voor alle aanwezige guards (vijanden) gold,
scherm werd wit, en ik dacht voor de 10e keer "shit, weer niet gehaald"...

totdat ik dat vieze dikke halfnaakte mannetje zn laatste zuchtje adem uit zie blazen, wtf! :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:52
Ik vind juist die extra regeltjes bij de opdrachten wel wat hebben. Nu hoef ik niet altijd per se die 100% sync te halen (of mis ik dan heel veel?), maar het is wel leuk om te proberen er rekening mee te houden. Eergisteren moest ik een kill doen zonder te zwemmen. Toch weer net even anders dan wat ik normaal zou doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Vanaf welke seq kun je eigenlijk niet meer terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Same for me. Ik heb zelf een hekel aan tijdslimieten dus die laat ik meteen varen maar de andere doe ik toch stiekem wel mijn best.

Het voegt voor mij wel iets toe omdat ik normaliter alles op dezelfde manier zou doen. Zo'n gun is toch verrekte handig en nu moet / wil ik ook eens wat anders proberen.

Alleen soms is het wel kut, moet je bijvoorbeeld niet ontdekt worden. 2 guards voor het einde van de missie wordt je letterlijk een halve seconde ontdekt voordat je 'm vermoord met je hidden blade, bam, weg 100%. Grrrr

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:10
Steef1986 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:49:
Vanaf welke seq kun je eigenlijk niet meer terug dan?
In de tweede helft van S8 zit een "point of no return" voor wat betreft het teruggaan naar Desmond en (tijdelijk) het doen van sidequests. Vanaf dat punt zit je namelijk vast in een serie missies die het spel je opdringt, en dan zul je die eerst moeten afronden (en zo het spel uitspelen) voor je weer alles kunt doen wat je wilt, maar vanaf dat punt is de optie in het menu om uit de Animus te komen, niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
En ik moet eerlijk zeggen dat daardoor echt de lol van het spel afgaat. Ik zat op 45% van het spel toen ik de hoofdlijn al uitgespeeld had. Echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Ja de hoofdverhaallijn was jammer genoeg wel iets korter dan AC2. Liever had ik dan ook gezien om GEEN multiplayer toe te voegen (ook al is dit door een andere studio gedaan) en meer content aan de singleplayer toe te voegen. Maargoed, ik heb wel enorm van het spel genoten en kan ook al niet wachten tot het vervolg. De gameplay blijft enorm sterk en ook het verhaal vind ik zeer interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

HyperTrophy schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 06:49:
[...]

het grappige aan die missie was juist dat ik eigenlijk die pijlenregen voor 1 guard wou uitvoeren, ...

was even vergeten dat dat voor alle aanwezige guards (vijanden) gold,
scherm werd wit, en ik dacht voor de 10e keer "shit, weer niet gehaald"...
[...]
Hahah, ja zo liet ik ook een keer m'n assassins op een guard afgaan (die als enige doodmocht), bleek er nog een guard die dus níet doodmocht om een hoekje te staan (colosseum)... niet gezien, maar natuurlijk wel keurig gespot en afgemaakt door m'n hulpjes dus ik had mooi pech... pff :P
Alleen soms is het wel kut, moet je bijvoorbeeld niet ontdekt worden. 2 guards voor het einde van de missie wordt je letterlijk een halve seconde ontdekt voordat je 'm vermoord met je hidden blade, bam, weg 100%. Grrrr
@Mu.siQJup: Dat had ik ook de eerste keer dat je dat Pauselijk paleis (of whatever) inmoet om Catarina te redden. Echt heeleeemaaaal op het eind een halve seconde gespot... *grrrr aargh*, toen dacht ik ook bekijk het maar, ga het niet helemaal opnieuw doen. Maar toch frustreert het me dan omdat ik te perfectionistisch ben, dus ik zie mezelf binnenkort wel weer spelen voor 100%... :p
En ik moet eerlijk zeggen dat daardoor echt de lol van het spel afgaat. Ik zat op 45% van het spel toen ik de hoofdlijn al uitgespeeld had. Echt waardeloos.
@partyondude: Ja... dat had ik dus ook, had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Daarom dus maar weer opnieuw spelen want ik heb nu de helft gemist. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-06 21:06

Slapstick

Me, myself or I

Er was een opdracht dat je een aantal moorden moest uitvoeren en dat door je assasins moest laten doen. Bij de allerlaatste valt er een guard dood ipv doodgemaakt te worden en gelijk 50% syngronisatie. Dat terwijl ik zelf niemand had vermoord :P.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:10
Slapstick schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:17:
Er was een opdracht dat je een aantal moorden moest uitvoeren en dat door je assasins moest laten doen. Bij de allerlaatste valt er een guard dood ipv doodgemaakt te worden en gelijk 50% syngronisatie. Dat terwijl ik zelf niemand had vermoord :P.
Ik had er gisteren ook zo één. Ik moest drie man omleggen op verschillende plekken in de stad, en voor 100% was dat Hidden Blade only. Twee van de drie zijn simpel zat, maar de derde is als een konijn heen en weer aan het springen op een setje oude pilaartjes boven een plas water. Hij ziet mij, probeert op me af te springen, pleurt in het water en verzuipt. Mission accomplished, 100% sync failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26
Ik denk dat, wanneer je je niet stoort aan het halen van een 50% sync, de specifieke opdracht hoe iemand om te leggen wel toegevoegde waarde kan hebben. Mij triggerde het een aantal keer om eens wat anders te proberen dan ik normaal zou doen.

Wat ik vooral vervelend vond waren de vlaggen in de Wolf lairs. Die zaten soms op plekken waar je ze niet kon halen zonder het objective (iemand achtervolgen bijvoorbeeld) te failen. Kortom; 2 keer dezelfde lair doen. Beetje jammer.

Over het geheel had AC2 ook bij mij veel meer de wow-factor. Toch heb ik echt wel weer genoten van Brotherhood. Ook de multiplayer heeft mij trouwens positief verrast.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Seal64 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:19:
[...]

Ik had er gisteren ook zo één. Ik moest drie man omleggen op verschillende plekken in de stad, en voor 100% was dat Hidden Blade only. Twee van de drie zijn simpel zat, maar de derde is als een konijn heen en weer aan het springen op een setje oude pilaartjes boven een plas water. Hij ziet mij, probeert op me af te springen, pleurt in het water en verzuipt. Mission accomplished, 100% sync failed.
Hahah, heerlijke omschrijving. _O- *O* Lekker herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

100% of 50% Maakt mij dus echt helemaal niets uit, vind het gewoon heerlijk om een beetje rond te lopen en de sidemissies volop te spelen. Heb net mijn eerste rekruut ingelijfd bij de assassins orde, heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik zit in sequence 8, dus ben nu alleen maar bezig met het spelen van sidemissies voordat ik met de hoofdlijn verderga. Maar als ik nu via het inventaris menu mijn voorraden bekijk staan dit:
-Werpmessen
-Niet beschikbaar
-Kogels
-Rookbommen
-Medicijn
-parachutes
-Kruisboogpijlen

Weet iemand wat er nog op de plaats moet komen voor "Niet beschikbaar"? Of is dat een grote verrassing en moet ik nog even afwachten? Ik kan niets meer verzinnen wat daar zou moeten komen namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

odan

The dark side is within all!

vergif als ik me niet vergis.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hmm dat zou wel kunnen ja. Ik heb de winkelmissie gehaald waardoor ik nu snelwerkend gif heb. Dat zie ik ook nergens staan. Ook kan ik ze met het verborgen mes afschieten, dat kwam geloof ik van Da Vinci. Was er daarvoor ook nog 'gewoon gif'? Gebruik het spul nooit, dus niet echt op gelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb het spel gekocht voor €27,- want vind het geen €60,- waard, daarom even gewacht met de aankoop. Ik heb ook AC 1 en AC 2, het is en blijft in mijn ogen een practige serie die ik ook zeker zal blijven volgen.

Zojuist een paar uurtjes gespeeld, uiteraard weer veel van hetzelfde maar ik geniet ervan. Sommige dingen ( voor zover ik nu kan zien ) goed verbeterd, ik heb komende tijd weer wat avonden iets te doen :)

Wil alleen weten hoe je dit moet doen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xKqFYeGSjFE]
Ik speel op de xbox 360, kan iemand mij vertellen op welke knoppen ik moet drukken. Het kwartje is tot nu toe nog niet gevallen ...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 15:04

Harrie

NederVlaming

NeoMe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:35:
Heb het spel gekocht voor €27,- want vind het geen €60,- waard, daarom even gewacht met de aankoop. Ik heb ook AC 1 en AC 2, het is en blijft in mijn ogen een practige serie die ik ook zeker zal blijven volgen.

Zojuist een paar uurtjes gespeeld, uiteraard weer veel van hetzelfde maar ik geniet ervan. Sommige dingen ( voor zover ik nu kan zien ) goed verbeterd, ik heb komende tijd weer wat avonden iets te doen :)

Wil alleen weten hoe je dit moet doen:

[video]
Ik speel op de xbox 360, kan iemand mij vertellen op welke knoppen ik moet drukken. Het kwartje is tot nu toe nog niet gevallen ...
Dat is gewoon steeds de counter attack gebruiken om de enemy te doden.. Dus je houdt je defense knop ingedrukt, ik dacht dat de rechter trigger was, en op het moment dat ze je aanvallen, druk je eenmaal op je attack knop, dat is de x als ik het goed heb.

Het jammere is, eens je die move kent, is geen enkel gevecht meer echt spannend...

[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 14-04-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Harrie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:13:
[...]
Dat is gewoon steeds de counter attack gebruiken om de enemy te doden.. Dus je houdt je defense knop ingedrukt, ik dacht dat de rechter trigger was, en op het moment dat ze je aanvallen, druk je eenmaal op je attack knop, dat is de x als ik het goed heb.

Het jammere is, eens je die move kent, is geen enkel gevecht meer echt spannend...
Ja...blocken dus, dan had ik elke keer te lang gewacht want ook al block ik en ze slaan dan gaat er een 'halve' health af en kun je nog maar 50% halen i.p.v. 100%. Ga dus ff mijn timing aanpassen ;) !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die kill streak is volgens mij niet blocken elke keer, op het moment dat je er eentje doodt, je stick in de richting van je volgene tegenstander en weer op X drukken en dat herhalen. Ik heb zo in combat training een streak van 26 ofzo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

hellknight

Medieval Nerd

bij de wolfmen redelijk in het begin is een killstreak vrij tricky, en riskant als je 100% synch wil halen - gewoon block, counter, rinse, repeat. Mocht je verkeerd timen waardoor je iemand wel blocked, maar niet countered - ze voeren 3 slagen uit, als je je target niet bij de 1e of 2e slag counter-killed, dan 3e slag evaden. Deze kan je NIET blocken - je verliest altijd health als die raakt

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

Rhapsody

In Metal We Trust

Bij mij lukte het om elke enemy vast te pakken en dan met je zwaard de keel open te snijden. Ik was helemaal verbaasd dat dat 10-12 keer achter elkaar werkte :P

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 12:01

rCk

Gisteren voor de verandering AC:BH erin gestopt, alleen het valt me tegen. had hem uitgespeeld en speelde gisteren weer en het was niet zo leuk.

Iemand nog ideeen wat te doen zodra het verhaal uitgespeeld is? Alles gerenoveerd heb ik al gedaan, hoogstens misschien alle kunst en wapens etc kopen, lijkt me een vd weinige dingen dan. Hoor graag wat men hie rer over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Zojuist even stil gestaan bij een minstreel. Die gasten kunnen écht niet zingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

rCk schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:53:
Iemand nog ideeen wat te doen zodra het verhaal uitgespeeld is?
Op marktplaats zetten.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Heb trouwens al een paar keer gemerkt dat zomaar ineens al m'n parachutes weg zijn. Heb ik er eerst 15, kijk ik even later weer, heb ik er nul. Ik denk dat het elke keer gebeurt na een missie, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Melkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:31:
Heb trouwens al een paar keer gemerkt dat zomaar ineens al m'n parachutes weg zijn. Heb ik er eerst 15, kijk ik even later weer, heb ik er nul. Ik denk dat het elke keer gebeurt na een missie, maar ik weet het niet zeker.
Klopt, bij bepaalde mssies raak jij je parachutes kwijt. Beetje flauw, aangzien ze niet willen dat je die dinge gebruikt gedurende die missie. Maar dan is het wel fair als je ze weer terugkrijgt achteraf :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Pff... Ik heb dit spel echt te snel uitgespeeld... :/ ben die hele parachutes niet eens tegengekomen...! Zucht. Volgende keer ga ik toch bij games van tevoren maar even googlen of er een point of no return inzit, haha, voordat ik weer te laat ben...

Edit: krijg je die chutes via een shopquest oid? Niet via Da Vinci iig...

[ Voor 13% gewijzigd door Gilraen op 15-04-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Kun je na de verhaallijn uitgespeeld te hebben niet gewoon doorgaan met de sidemissies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-06 19:53
Jawel, moet je wachten tot alle credits weg zijn (duurt ongeveer 10 min). Dan wordt je gespawnd in het hoofdkwartier in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

Rhapsody

In Metal We Trust

Lady_G schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:
Pff... Ik heb dit spel echt te snel uitgespeeld... :/ ben die hele parachutes niet eens tegengekomen...! Zucht. Volgende keer ga ik toch bij games van tevoren maar even googlen of er een point of no return inzit, haha, voordat ik weer te laat ben...

spoiler:
Die krijg je nadat je alle war-machines van Leonardo Da Vinci hebt weten te vernietigen
.

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lady_G schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:

de AC serie komt ook pas tot zijn recht als je eigenlijk eerst alle sidemissions doet alvorens je een sequence of missie verder gaat met de hoofdverhaallijn.

Dit is wat ik eigenlijk tot nu toe gedaan heb met een nieuw deel van AC:

eerste missies doen totdat de meeste dingen unlocked zijn (winkels kunnen kopen, zones kunnen unlocken enz. Meestal sequence 1) Daarna ga ik in de rondte rennen en elke mogelijke sidemission doen die er is. alle winkels opkopen, alle beschikbarew wapens enz. totdat ik echt niets meer kan doen en dan ga ik verder met de hoofdlijn.

Zodra ik weer een sequence of missies gedaan heb, herhaal ik dezeflde riedel enz. Op deze manier krijg je echt het meeste uit de serie imo en doe je er echt wel lang mee :) (en over)

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste