bij brotherhood zie je ook mensen vlakbij hooi met een hooivork bezig, straat vegen.
timmeren
Echt van alles kom je wel tegen
timmeren
Echt van alles kom je wel tegen
Dat is je dan niet opgevallen want het is op de xbox een achievement om een guard met een bezem te doden. Je moet dus eerst een bezem van een npc afpakken en dan de guard daarmee afmaken.RMX schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:59:
Ik heb inmiddels ook Brotherhood uitgespeeld.
Nu pas begonnen met ACII,en viel me meteen op dat de NPC op de straten meer leven.
(Iemand veegt de straat etc)
Of het is me niet opgevallen bij Brotherhood, dat kan ook..
[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 24-03-2011 13:35 ]
XBL: MRE Inc
[ Voor 31% gewijzigd door Melkunie op 24-03-2011 22:45 ]
Anoniem: 384711
[ Voor 8% gewijzigd door partyondude op 26-03-2011 11:51 ]
Daarom moet je bij dit soort spellen de side missions niet bewaren totdat je het verhaal uit hebt.partyondude schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:46:
Gaaf spel, maar toch een lichte teleurstelling...
Ik zit op 45% van de game, maar heb het hoofdverhaal al uitgespeeld, terwijl er nog zat te doen is. Ik vind dat wel heel erg snel, heb de game net een week en het is eigenlijk al klaar. Het motiveert een stuk minder om nu nog alles af te maken, wetende dat je de climax al gehad hebt. Dat had ik toch graag anders gezien. Verder zijn de missies best leuk, maar staan ze verder af van het origineel zoals uitgewerkt in AC1.
Houd er dus een enigszins onbestemd en dubbel gevoel aan over.
Zonde.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 26-03-2011 12:16 ]
Anoniem: 378571
De hoofdmissie is inderdaad erg kort ja. En het stikt deze keer echt van de sidemissies. Naar mijn idee is dit deze keer in ieder geval erger dan de vorige 2 delen.partyondude schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:46:
Dat begrijp ik, maar ik had niet verwacht zo snel door de hoofdmissie heen te gaan.
Anyway, in 1 van die side missies verover je een sleutel van een Tempelier en moet je dan een toren beklimmen, van binnenuit. Tijdens die beklimming moet je volgens mij tegen een muur oplopen om dan achteruit te springen.
Hoe moet dat ook alweer?
[ Voor 21% gewijzigd door partyondude op 27-03-2011 18:29 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
klopt, Je unlocked alleen een achievement / trophy.Ryan_ schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:14:
Ik heb zojuist alle 10 de veren verzameld en netjes in het doosje gedaan. Kreeg echter niets extra's.
Klopt het dat je niets extra's krijg of doe ik iets fout?
Ah, oke. Ik had gehoopt op een mooie outfit ofzoIke. schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:26:
[...]
klopt, Je unlocked alleen een achievement / trophy.
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd!Lointje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:41:
Is er een limiet aan het aantal contracten. Ik heb nu 10 full assassins, dus ik kan er nu 1 per missie sturen. (behalve de 5 sterren). Heb er nu toch al een heel aantal gedaan, maar er blijven bijkomen. Is hier een einde aan, of komen sommige gewoon altijd weer terug? (ik doe nu die met de sterren ipv ruitjes voor de extra items).
Hangt van het gebied af die je veroverd hebt van de Borgia familie. Als je bv in het begin al 7 borgia towers afbrandt, dan kun je 7 assassins opleiden. Bij elke volgende gebied die je op de borgia's veroverd, kun je 1 extra assassins opleiden.Jejking schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:44:
Het was oorspronkelijk toch de bedoeling dat je een max van 5 kon inhuren en trainen en pas weer nieuwe kon halen als er een dood ging?
[ Voor 10% gewijzigd door Trokken op 31-03-2011 20:16 . Reden: Ezio in Leonardo verandert ]
Hyundai Ioniq Electric 28kWh
Flickr PSN ID= cheironnl
Ezio is de hoofdpersoon, Leonardo da Vinci zal je bedoelenTrokken schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:47:
Ik zit nu in sequente 7 maar ik kan Ezio niet vinden.![]()
Waar vind je die gast want ik heb een dubbel verborgen mes nodig.
Sinds sequente 4 (dacht ik) zie je Ezio nergens meer en er was een vaag gedoe met bankjes of zo maar die kan ik ook niet vinden. Toen Ezio er wel was had ik geen geld bij me en nu heb ik niks kunnen kopen.![]()
Weet iemand hoe/waar je Ezio kunt vinden?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Over het algemeen is Ezio midden in je beeld te vinden.Trokken schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:47:
Weet iemand hoe/waar je Ezio kunt vinden?
Cunning linguist.
Anoniem: 320165
Bart ® schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:20:
[...]
Over het algemeen is Ezio midden in je beeld te vinden.
Signature
Kan je gewoon halen, ikzelf heb ook alle SP achievements (incl. vlaggetjes etc.) en de meeste heb ik gehaald nadat ik het spel uitgespeeld had. Je kan alle missies gewoon herspelen in het DNA menu.janvanmil schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:22:
Kan je de 100% sync, alle achievements en guild challenges nog halen als je de story-line hebt voltooid? Of moet ik dat voor de laatste missies nog doen?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 31-03-2011 16:24 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Twéé stuks, namelijk:Rynji schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:38:
Inderdaad, er is er eentje die je niet kan halen als je het verhaal uitgespeeld hebt.
Voor één achievement (of zijn het er twee) moet je uit de Animus gaan en daar wat doen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Bedoel je deze? Als je daar heen gaat moet je een oorlogsmachine stelen maar voor de rest kan ik nergens een L vinden op de kaart.ph4ge schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:13:
[...]
Ezio is de hoofdpersoon, Leonardo da Vinci zal je bedoelen. Die kan je vinden bij de [L] op de kaart
Je vind altijd maar 1 'L' op je kaartTrokken schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:22:
[...]
Bedoel je deze? Als je daar heen gaat moet je een oorlogsmachine stelen maar voor de rest kan ik nergens een L vinden op de kaart.
Waar vind je Leonardo dan want ik wil de dubbele verborgen messen bij hem kopen. En dat kan dus niet bij die L die ik op die screenshot liet zien.
Als je die missie hebt gedaan weer volgens mij.Trokken schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:25:
Waar vind je Leonardo dan want ik wil de dubbele verborgen messen bij hem kopen. En dat kan dus niet bij die L die ik op die screenshot liet zien.
Ik speel de AC:B ook offline, maar ik heb geen problemen met de shops. Krijg je een foutmelding oid?Steef1986 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:24:
Hey mensen,
Ik speel de game offline.
Nu kwam ik erachter dat ik dus niet kan investeren bij de winkeltjes in rome.
Is dat investeren nu echt noodzakelijk of kun je offline ook gewoon verder met de game?
Krijg het niet voor elkaarph4ge schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:34:
Gewoon tegen de muur oplopen, geen kant op drukken, en dan op jump of spatie in jouw geval.
[ Voor 19% gewijzigd door DPhoenix op 03-04-2011 13:30 ]
AULXJMHR
Shops upgraden en dergelijken werkt niet met de illegale versie.Steef1986 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:24:
Hey mensen,
Ik speel de game offline.
Nu kwam ik erachter dat ik dus niet kan investeren bij de winkeltjes in rome.
Is dat investeren nu echt noodzakelijk of kun je offline ook gewoon verder met de game?
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 03-04-2011 17:35 ]
[ Voor 38% gewijzigd door maikel op 04-04-2011 09:46 ]
Heb um op moment via de minder legale manier ja, twijfel om te kopen. Ac2 ligt hier wel op de plank.CptChaos schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:33:
[...]
Shops upgraden en dergelijken werkt niet met de illegale versie.We mogen je dus niet helpen.
Als je alles gerenoveerd hebt dan krijg je de Auditore-cape.Steef1986 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:55:
[...]
Heb um op moment via de minder legale manier ja, twijfel om te kopen. Ac2 ligt hier wel op de plank.
Maar was benieuwd wat nou de voordelen zijn van die investeringen?
Cunning linguist.
Okay.Bart ® schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:59:
[...]
Als je alles gerenoveerd hebt dan krijg je de Auditore-cape.
Anoniem: 303182
Je krijgt er inderdaad inkomen door.Steef1986 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:22:
[...]
Okay.
Maar werkt het renoveren dan net zo als in AC 2 dat je inkomen etc krijgt?
Is het echt een vereiste zeg maar om het spel te spelen?
Cunning linguist.
Okay dan ga ik um maar eens orderen
[ Voor 13% gewijzigd door Melkunie op 06-04-2011 20:32 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Steef1986 op 06-04-2011 20:47 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
gelukkig was ik hiervoor al gewaarschuwd door een collega, die zat al vast in de eindmissie, en kon niet meer die volwaardige tenue bijelkaar krijgen.... zonde.Lady_G schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:55:
Vannacht uitgespeeld. Maybe it's just me... maar het viel me eigenlijk een beetje tegen vergeleken met AC2... Heb me aan veel dingen geïrriteerd, vooral de verminderde vrijheid van hoe je je missies op wilt knappen door dat 50% sync als je je ergens niet aan hield. Vond dat vaak onlogisch of ronduit saai; zo van "foei je hebt het niet gedaan zoals het hoort" terwijl ik er dan vaak gewoon wel een hele nice assassination van had gemaakt. Ook het rennen over daken vond ik wat minder in Rome; minder soepel ofzo, miste her en der wat leuke overgangen of sluiproutetjes. But maybe that's just me too
Verder nog steeds een prachtspel hoor, don't get me wrong. Maar wel wat baalmomentjes her en der. (Vooral doordat ik te laat erachter kwam dat ik al aan de eindmissies bezig was, en dus opeens niet meer tussen missies door mocht stoppen om sidequests eerst af te maken... Gevolg: beetje vergeten uit de Animus te gaan - dacht iedere keer van 'dat doe ik nog wel' - en heb daardoor dus de helft van de verhaallijn gemist in Monter. door de emails te lezen. Begreep het eind eerst dus ook totaal nietmissch toch nog maar een keertje herspelen en dan braaf 'zoals het hoort'... haha)
het grappige aan die missie was juist dat ik eigenlijk die pijlenregen voor 1 guard wou uitvoeren, ...Lady_G schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:39:
En die met dat bankje, waar jij het over hebt, weet precíes welke je bedoeld. Die met dat bankje echt zo debiel aan de overkant, waardoor je zo ongeveer eerst dóór je target heenmoet, om moet lopen, gaan zitten en hem dan pas mag doden, haha! Die vond ik echt belachelijk.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
In de tweede helft van S8 zit een "point of no return" voor wat betreft het teruggaan naar Desmond en (tijdelijk) het doen van sidequests. Vanaf dat punt zit je namelijk vast in een serie missies die het spel je opdringt, en dan zul je die eerst moeten afronden (en zo het spel uitspelen) voor je weer alles kunt doen wat je wilt, maar vanaf dat punt is de optie in het menu om uit de Animus te komen, niet meer beschikbaar.Steef1986 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:49:
Vanaf welke seq kun je eigenlijk niet meer terug dan?
Anoniem: 261819
Hahah, ja zo liet ik ook een keer m'n assassins op een guard afgaan (die als enige doodmocht), bleek er nog een guard die dus níet doodmocht om een hoekje te staan (colosseum)... niet gezien, maar natuurlijk wel keurig gespot en afgemaakt door m'n hulpjes dus ik had mooi pech... pffHyperTrophy schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 06:49:
[...]
het grappige aan die missie was juist dat ik eigenlijk die pijlenregen voor 1 guard wou uitvoeren, ...
was even vergeten dat dat voor alle aanwezige guards (vijanden) gold,
scherm werd wit, en ik dacht voor de 10e keer "shit, weer niet gehaald"...
[...]
@Mu.siQJup: Dat had ik ook de eerste keer dat je dat Pauselijk paleis (of whatever) inmoet om Catarina te redden. Echt heeleeemaaaal op het eind een halve seconde gespot... *grrrr aargh*, toen dacht ik ook bekijk het maar, ga het niet helemaal opnieuw doen. Maar toch frustreert het me dan omdat ik te perfectionistisch ben, dus ik zie mezelf binnenkort wel weer spelen voor 100%...Alleen soms is het wel kut, moet je bijvoorbeeld niet ontdekt worden. 2 guards voor het einde van de missie wordt je letterlijk een halve seconde ontdekt voordat je 'm vermoord met je hidden blade, bam, weg 100%. Grrrr
@partyondude: Ja... dat had ik dus ook, had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Daarom dus maar weer opnieuw spelen want ik heb nu de helft gemist.En ik moet eerlijk zeggen dat daardoor echt de lol van het spel afgaat. Ik zat op 45% van het spel toen ik de hoofdlijn al uitgespeeld had. Echt waardeloos.
Ik had er gisteren ook zo één. Ik moest drie man omleggen op verschillende plekken in de stad, en voor 100% was dat Hidden Blade only. Twee van de drie zijn simpel zat, maar de derde is als een konijn heen en weer aan het springen op een setje oude pilaartjes boven een plas water. Hij ziet mij, probeert op me af te springen, pleurt in het water en verzuipt. Mission accomplished, 100% sync failed.Slapstick schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:17:
Er was een opdracht dat je een aantal moorden moest uitvoeren en dat door je assasins moest laten doen. Bij de allerlaatste valt er een guard dood ipv doodgemaakt te worden en gelijk 50% syngronisatie. Dat terwijl ik zelf niemand had vermoord.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hahah, heerlijke omschrijving.Seal64 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:19:
[...]
Ik had er gisteren ook zo één. Ik moest drie man omleggen op verschillende plekken in de stad, en voor 100% was dat Hidden Blade only. Twee van de drie zijn simpel zat, maar de derde is als een konijn heen en weer aan het springen op een setje oude pilaartjes boven een plas water. Hij ziet mij, probeert op me af te springen, pleurt in het water en verzuipt. Mission accomplished, 100% sync failed.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is gewoon steeds de counter attack gebruiken om de enemy te doden.. Dus je houdt je defense knop ingedrukt, ik dacht dat de rechter trigger was, en op het moment dat ze je aanvallen, druk je eenmaal op je attack knop, dat is de x als ik het goed heb.NeoMe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:35:
Heb het spel gekocht voor €27,- want vind het geen €60,- waard, daarom even gewacht met de aankoop. Ik heb ook AC 1 en AC 2, het is en blijft in mijn ogen een practige serie die ik ook zeker zal blijven volgen.
Zojuist een paar uurtjes gespeeld, uiteraard weer veel van hetzelfde maar ik geniet ervan. Sommige dingen ( voor zover ik nu kan zien ) goed verbeterd, ik heb komende tijd weer wat avonden iets te doen
Wil alleen weten hoe je dit moet doen:
[video]
Ik speel op de xbox 360, kan iemand mij vertellen op welke knoppen ik moet drukken. Het kwartje is tot nu toe nog niet gevallen ...
[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 14-04-2011 20:15 ]
Ja...blocken dus, dan had ik elke keer te lang gewacht want ook al block ik en ze slaan dan gaat er een 'halve' health af en kun je nog maar 50% halen i.p.v. 100%. Ga dus ff mijn timing aanpassenHarrie schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:13:
[...]
Dat is gewoon steeds de counter attack gebruiken om de enemy te doden.. Dus je houdt je defense knop ingedrukt, ik dacht dat de rechter trigger was, en op het moment dat ze je aanvallen, druk je eenmaal op je attack knop, dat is de x als ik het goed heb.
Het jammere is, eens je die move kent, is geen enkel gevecht meer echt spannend...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Your lack of planning is not my emergency
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Op marktplaats zetten.rCk schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:53:
Iemand nog ideeen wat te doen zodra het verhaal uitgespeeld is?
Cunning linguist.
Klopt, bij bepaalde mssies raak jij je parachutes kwijt. Beetje flauw, aangzien ze niet willen dat je die dinge gebruikt gedurende die missie. Maar dan is het wel fair als je ze weer terugkrijgt achterafMelkunie schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:31:
Heb trouwens al een paar keer gemerkt dat zomaar ineens al m'n parachutes weg zijn. Heb ik er eerst 15, kijk ik even later weer, heb ik er nul. Ik denk dat het elke keer gebeurt na een missie, maar ik weet het niet zeker.
[ Voor 13% gewijzigd door Gilraen op 15-04-2011 14:37 ]
Lady_G schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:
Pff... Ik heb dit spel echt te snel uitgespeeld...ben die hele parachutes niet eens tegengekomen...! Zucht. Volgende keer ga ik toch bij games van tevoren maar even googlen of er een point of no return inzit, haha, voordat ik weer te laat ben...
Edit: krijg je die chutes via een shopquest oid? Niet via Da Vinci iig...
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
de AC serie komt ook pas tot zijn recht als je eigenlijk eerst alle sidemissions doet alvorens je een sequence of missie verder gaat met de hoofdverhaallijn.Lady_G schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:37:
Pff... Ik heb dit spel echt te snel uitgespeeld...ben die hele parachutes niet eens tegengekomen...! Zucht. Volgende keer ga ik toch bij games van tevoren maar even googlen of er een point of no return inzit, haha, voordat ik weer te laat ben...
Edit: krijg je die chutes via een shopquest oid? Niet via Da Vinci iig...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq