Ene kant deel ik je mening wel. Ik heb ook geregeld het idee gehad dat het er wel uit mocht(deel 1 heel sterk, 2 minder).
Maar aan de andere kant geeft dat hele animus gedoe wel een antwoord op de rare dingen die in die middeleeuwse setting gebeuren.
Gameplay problemen die je in andere games hebt (onbegaanbare gebieden, doodgaan-spawnen) worden in assassin's creed toch op een leuke manier opgelost imo.
Nu in deeltje 3 vind ik het er gewoon bij horen, en ben ik erg benieuwd hoe beide verhalen verlopen. (ben nog niet zo ver in brotherhood, doe lekker rustig aan.)
Ik draai brotherhood op max maar voor mijn gevoel was deel 2 mooier. Hebben meer mensen dat idee?
edit: wat ik minder tof vind aan deel 2 en brotherhood is dat waar je in deel 1 nog een geheimzinnige assassin was in kleren die niet heel erg opvielen, je nu een vrij bekend persoon bent en meer opzichtig te werk gaat. Het is niet meer zo undercover.
En ik vind het dus ook helemaal niet zo'n tof idee om dan een groepje assassin's onder je controle te hebben. je bent toch zelf de held!
Nu ben ik nog helemaal niet zo ver dus kan er nog niet veel over zeggen maar het idee op zich spreekt mij niet zo aan.
[
Voor 22% gewijzigd door
harrald op 21-03-2011 16:25
]