Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Bart ® schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Als je alles 100% gerenoveerd hebt, dan krijg je de Auditore-cape waardoor je geen notoriety meer opbouwt en je dus niet meer telkens van die wanted posters van de muur hoeft te trekken.
Is niet helemaal waar. Je notoriety is dan helemaal vol en word je overal gezocht als je die cape draagt. kan wel posters van de muur trekken maar je notoriety word toch niet minder.

oops, my bad!

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 08-03-2011 20:08 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:58

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gekkenhuis schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:50:
[...]

Is niet helemaal waar. Je notoriety is dan helemaal vol en word je overal gezocht als je die cape draagt. kan wel posters van de muur trekken maar je notoriety word toch niet minder.
Je weet dat je in het Brotherhood-topic zit? :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, nu kan ik dus niet de DLC spelen omdat ik nog niet die update heb gehad.. Ze noemen het de Title Update. Nu toch maar even Microsoft bellen ofzo :P

Edit:
Probleem opgelost, Title Update 5 verwijderen en dan starten. Dan krijg je een nieuwe update die wel werkt met de DLC.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Weet iemand hoeveel speeltijd de nieuwe missies van de DLC toevoegen aan de SP?
Als dit maar 2 uur is vind ik €9,99 een beetje te duur.

[ Voor 54% gewijzigd door Ike. op 10-03-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:12
Met betrekking tot de multiplayer: ik heb nog niet altijd door hoe tegenstanders weten "dat ik het ben". Sta ik in een groepje van 5 dezelfde personages, en zonder dralen loopt iemand naar mij toe en killt mij. Soms krijg ik dan te horen dat hij een perk heeft gebruikt (iets van templar vision); dat begrijp ik dan nog. Maar zijn er nog andere manieren (behalve items als firecrackers) om heel snel te zien dat het een vijand is?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Als iemand recht op je af loopt dan heeft hij je eerder al gespot (of iemand anders) of templar vision gebruikt. Bij de andere perks die je kunnen 'verraden' kan jij zien als ze worden gebruikt.

Ik denk dat 9 van de 10 spelers templar vision altijd als 1 van hun perks gebruikt.

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 14-03-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Heb hem zelf nog niet unlocked, maar hij klinkt erg handig

-edit-
Mbt de DLC, hebben ze het over 8 missies. Lijkt een beetje vergelijkbaar met de Copernicus Conspiracy missies. Dan zou 10 Euro wel fors aan de prijs zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door cheiron op 15-03-2011 08:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-09 13:51
Heb vanmiddag mijn PC-versie van brotherhood binnengekregen. Echter, na het installeren wil hij verbinding maken met internet, en dit is onmogelijk. Krijg gewoon een melding dat ik geen internet verbinding heb. Virusscan en firewall al uitgehad, helpt niets. Meer mensen met deze problemen?

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:29:
Met betrekking tot de multiplayer: ik heb nog niet altijd door hoe tegenstanders weten "dat ik het ben". Sta ik in een groepje van 5 dezelfde personages, en zonder dralen loopt iemand naar mij toe en killt mij. Soms krijg ik dan te horen dat hij een perk heeft gebruikt (iets van templar vision); dat begrijp ik dan nog. Maar zijn er nog andere manieren (behalve items als firecrackers) om heel snel te zien dat het een vijand is?
Je kan ook altijd charge gebruiken. Gewoon die groep door rennen en je killt automatisch de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:41

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Hoelaat is hij morgen beschikbaar op steam? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:59
kemphaas schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:00:
Heb vanmiddag mijn PC-versie van brotherhood binnengekregen. Echter, na het installeren wil hij verbinding maken met internet, en dit is onmogelijk. Krijg gewoon een melding dat ik geen internet verbinding heb. Virusscan en firewall al uitgehad, helpt niets. Meer mensen met deze problemen?
Gok dat ie nog niet geunlocked kan worden omdat het spel officieel nog niet is uitgebracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
EDIT schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:10:
[...]

Gok dat ie nog niet geunlocked kan worden omdat het spel officieel nog niet is uitgebracht ;)
Ja daar had ik ook aan gedacht ja, laten we hopen dat het gewoon dat is, en hij is evengoed wel te spelen, alleen geen extra's en multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik krijg net bericht dat mijn collector's edition vanuit ubisoft niet geleverd kan worden. Daar pre-order je dan 5 (!) maanden geleden voor..

Ach, zo hard til ik er niet aan want er zijn ergere dingen maar dit is voor mij onbegrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
twan1 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:01:
Ik krijg net bericht dat mijn collector's edition vanuit ubisoft niet geleverd kan worden. Daar pre-order je dan 5 (!) maanden geleden voor..

Ach, zo hard til ik er niet aan want er zijn ergere dingen maar dit is voor mij onbegrijpbaar.
Bij de freerecordshop is ie op voorraad, nu bestellen heb je 'm morgen alsnog in huis ;)
Ontving mijn C.E. ook net van de FRS :)
Ziet er allemaal erg leuk en verzorgd uit!

Edit: laat maar, FRS heeft ook geen voorraad meer. Site is schijnbaar nog niet geupdatet. Sorry.

[ Voor 22% gewijzigd door EDIT op 16-03-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55

Reley

Zoom Zoom

twan1 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:01:

Idem hier...
Ergens in november eind september al besteld. :|
12game beweert hem morgen te ontvangen en naar mij op te kunnen sturen.

* Reley wacht af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Vanmiddag de Codex Edition binnengekregen van dit spel, gelijk geinstalleerd, en loopt verder prima allemaal. Ik kan alleen de Exclusive Content niet unlocken. Als ik de code invoer, geeft hij aan dat de code al in gebruik is!

Verder prima game tot nu toe, vond AC2 al erg goed, deze is al net zo vermakelijk. Vanavond multiplayer even proberen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 22:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Net ook mijn Codex Edition binnen gekregen. Mag ik even noteren dat Ubisoft er een mooi stukje werk van heeft gemaakt? Geen saaie recht toe recht aan doos maar een soort tombe vol met collectors frutsels als kaarten, soundtracks, artbook(je), bonus DVD etc. Ja je moet er van houden maar ik vind het iig de moeite wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Tom. C schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Vanmiddag de Codex Edition binnengekregen van dit spel, gelijk geinstalleerd, en loopt verder prima allemaal. Ik kan alleen de Exclusive Content niet unlocken. Als ik de code invoer, geeft hij aan dat de code al in gebruik is!

Verder prima game tot nu toe, vond AC2 al erg goed, deze is al net zo vermakelijk. Vanavond multiplayer even proberen.
Klopt, kunnen pas morgen geactiveerd worden kreeg ik te horen na een belletje met Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En eindelijk is hij dan ook voor de pc verkrijgbaar :9~ .
Ben alleen wel bang voor de framerates met mijn huidige configuratie, iemand die weet wat je op 1920*1200 en high settings allemaal aan hardware nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
EDIT schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:29:
[...]

Klopt, kunnen pas morgen geactiveerd worden kreeg ik te horen na een belletje met Ubisoft.
Dat valt dan weer mee! Bedankt voor de info!

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:46:
En eindelijk is hij dan ook voor de pc verkrijgbaar :9~ .
Ben alleen wel bang voor de framerates met mijn huidige configuratie, iemand die weet wat je op 1920*1200 en high settings allemaal aan hardware nodig hebt?
Ik weet niet wat je nodig hebt, maar bij mij draait ie op 1920x1200 en ALLE settings op highest. Daarvoor gebruik ik een i5 op 4 x 3.84GHz, en een GTX470 op Core:750 Mem:1900. En gaat heel soepel, dus zal met minder ook nog wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Heb op een forum gelezen dat je met een 5770 en Full-HD ook alles op high kunt spelen :) (4Core AMD)

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 16-03-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

Relief2009 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:37:
Heb op een forum gelezen dat je met een 5770 en Full-HD ook alles op high kunt spelen :) (4Core AMD)
Hoe is de framerate dan? De continue framedrops in AC2 waren voor mij best een showstopper. Nu ben ik ook wel erg moeilijk met framerates (wil eigenlijk gewoon continu 60fps), maar drops naar 30 vind ik echt niet kunnen, zeker niet als mijn hardware niet de bottleneck is, maar de engine/code.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Net nog even gespeeld hier op de PC, weer een erg mooi spel :)
Eerste indrukken: je ziet als je goed kijkt nog steeds de gebouwen van "2D naar 3D" gaan (valt mij alleen op doordat er opeens een schaduw verschijnt onder een vensterbank :P), maar het ziet er wel wat beter uit dant AC2. Kleuren zijn wat voller, mooier IMO.
Overigens is er al direct een patch beschikbaar:
Oplossingen patch 1.01

Single player
- Probleem opgelost waarbij een speler onder bepaalde omstandigheden geen toegang heeft tot de downloadbare content De Verdwijning van Da Vinci.
- Probleem met 2 willekeurige crashes opgelost.
- Probleem met eindeloze laadtijden in het spelmenu opgelost.

Multiplayer
- Probleem opgelost waarbij een speler mogelijk niet verschijnt op de radar in het speltype Vermoorden.
- Probleem opgelost waarbij spelers onder bepaalde omstandigheden vast kunnen komen te zitten in een wit scherm.
Edit: framerates zijn overigens prima hier. Geen problemen mee gehad, overigens ook niet gehad met AC2. Zie mijn profiel voor specs ;)

[ Voor 10% gewijzigd door EDIT op 16-03-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Kan hem niet eens downloaden op steam! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Er is veel in te stellen in de pc-versie. Dat is wel positief.

Grafisch ziet het er gewoonweg top uit. Ik vond AC2 al erg mooi, maar Brotherhood doet er een schepje bovenop. Af en toe lage resolutie textures wat niet zo mooi is, maar over het algemeen is het weer een plaatje (Ik speel alles op max met een AMD Phenom 2 X4 + 5770 en Full-HD). Schaduw ziet er trouwens niet mooi uit. Misschien dat we dit zelf kunnen fixen.

Weet iemand wat de Post Effects optie doet?

[ Voor 65% gewijzigd door Relief2009 op 17-03-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over de PC versie. Na het matige AS1 hebben de ontwikkelaars zich duidelijk hervat met AS2 en ASB. De sfeer en omgeving zijn prachtig en ik kom door de vele side quests niet door de main quest heen.

Een minpuntje: ik heb nu zo'n 4 gebieden vrijgemaakt maar het viel mij op dat maar bij 1 captain het mogelijk was om hem stealthy te vermoorden. Ik hoop dat er meer stealthmissies inzitten dan dat ik er nu gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Nog twee uur voordat steam 'm released. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nog steeds de error: Internet Access Problems
als ik op "LOG IN TO PLAY" click
Hoe los ik dit op? of zijn er ook nog andere wie dit krijgen?

Ik kan nu alleen nog maar offline mode in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Steam zegt nu ineens dat ie morgen pas released wordt....?

waarom is dat dan ineens :|

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
aargh, ik twijfel....

heb vorige delen wel gekocht, en kom er NU pas achter dat dit deel net uit is, en ik wil m direct spelen

downloaden illegaal (gegarandeerd 2,5 MB/s)

of via steam..... fuck it, ik ga geen dag wachten,

in de tussentijd maar ff filmpje kijken,....

Binnen,.....

filmpje weg, en installeren die hap!!! hap hap hap! :9~

eerste reactie na 5 minuutjes spelen,.... heerlijk als vanouds, weer nieuwe verhalen :9~

[ Voor 41% gewijzigd door HyperTrophy op 17-03-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

WTF

Waarom kan ik hem niet downloaden, 17 maart is 17 maart steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:41:
Ik krijg nog steeds de error: Internet Access Problems
als ik op "LOG IN TO PLAY" click
Hoe los ik dit op? of zijn er ook nog andere wie dit krijgen?

Ik kan nu alleen nog maar offline mode in
Firewall die iets te strak is afgesteld? Hier geen enkel probleem met spelen :)

Edit: bekijk ook eens dit topic: Ubisoft Game Launcher verbindingsfout bij inloggen
Iemand met hetzelfde probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door EDIT op 18-03-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
drumstickNL schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:20:
WTF

Waarom kan ik hem niet downloaden, 17 maart is 17 maart steam.
ik had ook leverdatum 17 maart maar blijkbaar uitgesteld tot 22 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Brons schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:29:
Na het matige AS1 hebben de ontwikkelaars zich duidelijk hervat met AS2 en ASB.
Wat voor spel speel jij? Assassin's Seed? Klinkt als de pr0n-versie.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Rule 34, bazinga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Net in de winkel op de kop getikt, hoop dat het net zo als deel 1 en 2 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
twan1 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:09:
[...]
ik had ook leverdatum 17 maart maar blijkbaar uitgesteld tot 22 maart
ik weet niet welke steam jij gebruikt en waar... maar hier staat nu toch echt 18 maart... en over 3 uur schijnbaar.... schijnbaar waren er gisteren problemen met de launcher van de download versie en die zijn nu gevonden... wordt of is schijnbaar vandaag opgelost en dus is ie vandaag dan eindelijk te downloaden...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Geinstalleerd en een uur gespeeld.
Roma :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:40
Ik heb hem sinds gister voor de PC ('s ochtends afgeleverd door TNT post, besteld bij bol.com). Ik vindt hem echt supervet, alleen duurt het bij mij echt eeuwen (20+ minuten) om een online game te joinen als ik op nu spelen klik... elke keer zoekt ie naar spelers, en dan ineens zoekt ie weer naar een sessie en zo gaat het maar door... echt super vervelend want ik wil gewoon online spelen....

Meer mensen hier problemen mee of weet iemand hoe je dit oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

NL-RaVeR schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:43:
Ik heb hem sinds gister voor de PC ('s ochtends afgeleverd door TNT post, besteld bij bol.com). Ik vindt hem echt supervet, alleen duurt het bij mij echt eeuwen (20+ minuten) om een online game te joinen als ik op nu spelen klik... elke keer zoekt ie naar spelers, en dan ineens zoekt ie weer naar een sessie en zo gaat het maar door... echt super vervelend want ik wil gewoon online spelen....

Meer mensen hier problemen mee of weet iemand hoe je dit oplost?
Yeah de servers waren ook hier niet bereikbaar. Het is Ubisoft, de eerste dagen na de release kun je online/multiplayer issues verwachten. Was ook al bij de Splinter Cell reeks, en natuurlijk bij AC2, waar de online activatie/synchronizatie de eerste dagen zo verrot was, dat ze iedereen een gratis upgrade gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 19:38
Is het iemand al gelukt om online te spelen?
't is volgens mij nog echt onmogelijk. ('t is mij nog niet gelukt)

Verder, campaign is weer erg vet! En het ziet er weer prachtig uit. Verder besteld bij GCShop en kreeg woensdag al mail dat het verstuurd was, maar kreeg vandaag pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
Game speelt lekker weg..ac1 en 2 boeide me niet echt ,deze is leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Dacuuu schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:23:
Game speelt lekker weg..ac1 en 2 boeide me niet echt ,deze is leuk om te spelen!
Grappig, Broterhood lijkt bijna 1 op 1 op AC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

De eerste deel uit de reeks vond ik een goede balance hebben tussen verhaal (tempo) en actie. AC2 zorgte voor variatie en een betere verhaallijn, maar was af en toe te "breed" (vele verschillende "verzamel xx aantal van dit en dat" missies.
ACB lijkt eigenlijk erg veel op AC2, en voelt echt aan als een sequel. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tom. C schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Ik heb hetzelfde, volgens Steam heb ik toch echt Assassin's Creed Brotherhood - Deluxe (preorder) aangeschaft, maar kan de unlockable content nog steeds niet unlocken, terwijl dat volgens eerdere berichten sinds Donderdag al zou moeten kunnen, doe ik iets fout of moet ik ergens op wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoe gooi je nu die trowingknives weg, wil mij maar niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Metalbuster schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:39:
Hoe gooi je nu die trowingknives weg, wil mij maar niet lukken?
Ze staan nu als "secondary" bij je short-blade. Als je deze hebt uitgerust, hou je muis 1 langer ingedrukt om een mes te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
Relief2009 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:29:
[...]

Grappig, Broterhood lijkt bijna 1 op 1 op AC2 :)
Weet het, maar toch is het zo..AC1 niet gespeeld, wel gezien bij mn broertje, AC2 wel een uur of 2 gespeeld maar kon mijn draai niet vinden. en brotherhood speel ik nu al uren naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Goffer, wat een gruwelijk spel weer zeg, ziet er fantastisch uit, schieten is makkelijker geworden en zo zijn er wel meer zaken eenvoudiger geworden, geweldig :)

't Lijkt zeker op AC23, alleen is deze gewoon nog beter _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door partyondude op 19-03-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 08:20
Bijna klaar met AC2, kan al niet wachten op 3 :). Vind het ook vet dat Rome er in zit, 2 jaar geleden voor het eerst daar geweest dus wel tof om er wat in rond te kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Southern Sun schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:13:
Bijna klaar met AC2, kan al niet wachten op 3 :). Vind het ook vet dat Rome er in zit, 2 jaar geleden voor het eerst daar geweest dus wel tof om er wat in rond te kunnen :D
Ik had hetzelfde met Florence in deel 2. "Die ken ik, daar ben ik geweest!"

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Brotherhood net uitgespeeld. Van mij mag dat hele Animus gedeelte geschrapt worden, doet afbreuk aan de heerlijke oude sfeer die in alle drie de delen hangt. Desalniettemin weer heerlijk vermaakt ermee, wat een top franchise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hoe lang heb je gespeeld en met welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

partyondude schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:32:
Hoe lang heb je gespeeld en met welk platform?
360, uurtje of 8/10 ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Had de Codex Edition al liggen sinds ACB uitkwam in november. Deze week eindelijk aan toe gekomen om te spelen.

1 ding begrijp ik niet echt en dat zijn die winkel missies. Hoe doe je die ? Een van die winkelmissies is: Aan de touwtjes trekken en daarbij moet je 8x zijde en 5x kardinaalpaars hebben. Ik had 1x zijde verkocht aan die man van die winkel waarbij je de winkelmissie moest doen, maar dan staat er weer:

Zijde: 0/8
Kardinaalpaars: 0/5

En dat terwijl ik toch 1x zijde aan hem verkocht heb. Zie ik iets over het hoofd of moet ik 8x zijde in 1x inleveren bij die juiste winkel ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Handig trouwens dat ik na het uitspelen niet meer de Animus in kan. Zo kan ik één achievement niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:39:
Handig trouwens dat ik na het uitspelen niet meer de Animus in kan. Zo kan ik één achievement niet meer halen.
zulke ervaringen heb ik ook van een collega gehoord die het spel op de PS3 uitspeelde,

nu kon hij geen achiefments meer voltooien....

beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:31:
Brotherhood net uitgespeeld. Van mij mag dat hele Animus gedeelte geschrapt worden, doet afbreuk aan de heerlijke oude sfeer die in alle drie de delen hangt. Desalniettemin weer heerlijk vermaakt ermee, wat een top franchise :)
Dat Animus-gedoe helpt bij een flink deel van de continuiteit van het verhaal. Je speelt namelijk herinneringen na, je gaat niet effectief terug in de tijd. Dit zorgt ervoor dat je van je pad kan afwijken, doodgaan, en bijvoorbeeld een mission-critical NPC afmaken (en dan word je gedesynced). Het zorgt ervoor dat je (niet zoals bij Battlefield Bad Company (1)) niet gewoon opnieuw spawned en de draad kan oppikken. Het geeft het spel wat "realisme", als we het zo mogen noemen. Persoonlijk vind ik dat hele Animus-gebeuren (het verhaal errond) geweldig.

Wel too bad dat je niet zoals in AC1 een paar "side-quests" moest doen om effectief info te vergaren over je target. Dan kon je echt tot in de puntjes je kill plannen. Nu volgen die "voorbereidingen" elkaar gewoon op, je moet ze verplicht spelen.
In AC1 kon je dan bijvoorbeeld teweten komen langs *welke* kant je target de markt op kwam lopen. Deed je die "side-mission" niet, dan had je die info ook niet. Om maar te zwijgen van de maps met de positie van guards enzovoorts

Other than that, Assassin's Creed Brotherhood is geweldig, Ezio besturen voelde al vrij naturel aan in AC2, maar ze hebben er nog een schepje bovenop gedaan. Op 1920*1080 ziet het er ook nog eens ongelofelijk gelikt uit :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
MRELynx schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:09:
Had de Codex Edition al liggen sinds ACB uitkwam in november. Deze week eindelijk aan toe gekomen om te spelen.

1 ding begrijp ik niet echt en dat zijn die winkel missies. Hoe doe je die ? Een van die winkelmissies is: Aan de touwtjes trekken en daarbij moet je 8x zijde en 5x kardinaalpaars hebben. Ik had 1x zijde verkocht aan die man van die winkel waarbij je de winkelmissie moest doen, maar dan staat er weer:

Zijde: 0/8
Kardinaalpaars: 0/5

En dat terwijl ik toch 1x zijde aan hem verkocht heb. Zie ik iets over het hoofd of moet ik 8x zijde in 1x inleveren bij die juiste winkel ?
Zeker weten dat je bij de juiste winkel bent geweest? Je kunt alleen inleveren bij de winkel waar een vierkantje om het icoontje staat. Deze zijn alleen bij de hideout van Enzio in de buurt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Daarom kijk ik voor dat ik begin met een nieuwe game op de xbox ook altijd op http://www.xbox360achieve...-creed-brotherhood/guide/

Heb meteen die makkelijke achievements gehaald.
cheiron schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:23:
[...]

Zeker weten dat je bij de juiste winkel bent geweest? Je kunt alleen inleveren bij de winkel waar een vierkantje om het icoontje staat. Deze zijn alleen bij de hideout van Enzio in de buurt.
Hmm dat vierkantje had ik idd al opgemerkt. Zal het de volgende keer eens proberen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Heb me dit weekend uitermate vermaakt met ACB op de PC zeg :)
Eén ding wat me wel behoorlijk frustreerde:
spoiler:
Op een gegeven moment moet je 'de verrader' binnen de groep achtervolgen vanaf het Colosseum. Prima, je huppelt langs de wachters, springt op het klaarstaande paard, en zorgt dat je in de buurt komt van de vluchtende verrader waarna je van het paard af springt en de verrader te grazen wilt nemen. Dus je drukt op de toetscombi zoals aangegeven is. En er gebeurt gewoon helemaal niets. Verrader inmiddels alweer gevlucht :(
Dus weer achter hem aan, en het verhaal herhaalt zich. Wat ik ook deed, er gebeurde gewoon niets. Pas toen die gast ergens na een kwartier of zo vast kwam te zitten tussen een paard en een muur, werkte de toetscombi (ergens aan de andere kant van Rome).
Later dit nog eens getest met een paar vluchtende dieven, en het werkt gewoon perfect. Toch gewoon een bugje of zo bij die missie of ben ik gewoon stom 8)7 ?

Overigens was een interessant effect wel dat ik ook compleet door een persoon heen kom lopen, terwijl de bedoeling was dat ik 'm met trappen in elkaar zou rossen. Dat werd pas mogelijk toen ik even het verboden gebied uitwandelde met die gast op m'n hielen, en daarna het gebied weer in ging. Pas toen was het mogelijk om hem schade toe te brengen. Ondertussen kon hij mij overigens wel behoorlijk au doen. Eveneens bugje?

[ Voor 0% gewijzigd door EDIT op 20-03-2011 22:49 . Reden: EDIT fix :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
ook een leuke bug gehad vandaag:

Ik stond op een dak en ik zou met me hidden knife een soldaat die beneden me stond neersteken door op hem te springen. Dus ik spring en de animatie dat ik naar beneden val begint.
En heeeel rustig glijd ik in me valhouding naar beneden, tot ik boven zijn hoofd blijf zweven en langzaam over de hoofden van een steeds groter wordende groep soldaten heen glijd.

Doordat ik in de lucht hang en ze me dus niet met hun zwaarden aan kunnen vallen worden er stenen naar me toe gegooid. Uiteindelijk glijd ik steeds verder, en ga ik omhoog. Tot ik zo ver omhoog ga dat ik egio (hoe heet ie ook al weer :o ) niet meer zie :P

en maar lopen te drukken op toetsen om de besturing terug te krijgen, haha. naderhand was het erg komisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CptChaos schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:29:
Ik heb hetzelfde, volgens Steam heb ik toch echt Assassin's Creed Brotherhood - Deluxe (preorder) aangeschaft, maar kan de unlockable content nog steeds niet unlocken, terwijl dat volgens eerdere berichten sinds Donderdag al zou moeten kunnen, doe ik iets fout of moet ik ergens op wachten? :?
Meer mensen die dit hebben, via pre order op Steam besteld, wat dan omgezet zou worden naar digital deluxe edition, maar vervolgens hun key niet kunnen gebruiken, om de extra content te unlocken?

Ik vind het namelijk knap lullig wat Steam / Ubisoft mij geflikt hebben. :( Of het moet standaard unlocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
harrald schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:01:
ook een leuke bug gehad vandaag:

Ik stond op een dak en ik zou met me hidden knife een soldaat die beneden me stond neersteken door op hem te springen. Dus ik spring en de animatie dat ik naar beneden val begint.
En heeeel rustig glijd ik in me valhouding naar beneden, tot ik boven zijn hoofd blijf zweven en langzaam over de hoofden van een steeds groter wordende groep soldaten heen glijd.

Doordat ik in de lucht hang en ze me dus niet met hun zwaarden aan kunnen vallen worden er stenen naar me toe gegooid. Uiteindelijk glijd ik steeds verder, en ga ik omhoog. Tot ik zo ver omhoog ga dat ik egio (hoe heet ie ook al weer :o ) niet meer zie :P

en maar lopen te drukken op toetsen om de besturing terug te krijgen, haha. naderhand was het erg komisch :+
Ik had iets soortgelijks vandaag. Ik spring van mijn paard en toen bleef ik net boven de grond hangen met zo'n val animatie.... game liep gewoon door, kon gewoon om me heen kijken maar hij bleef hangen boven de grond in de val animatie. Daarnaast kon ik met schift zijn armen naar buiten doen om zogenaamd een riggel vast te pakken (die er dus niet was, want het was ergens in een weiland). Vervolgens even animus verlaten en er weer in en ik kon weer verder. Was allang blij dat ik mijn missie net klaar had en dus geen progress kwijt was :P.

Daarnaast heb ik nog steeds het probleem dat ik maar geen online games kan joinen. Hebben meer mensen hier nog last van? Dan heb ik het wel over de PC versie (non-steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ACB sinds gisteren en ben tegen een zeer vervelende bug aangelopen waardoor ik niet meer verder kan |:(
spoiler:
De bug zit in de missie waar er 3 gates gesloten moeten worden (Gatekeeper, S6). Ik kan geen van de 3 gates sluiten, zelfs niet als er niemand in de buurt is of als ik een smoke op de grond gooi. Op één of andere manier wordt de animatie voor het draaien van het wiel niet geladen.

Doordat er niets werkt, verlies ik altijd (iedereen gaat dood) en kan ik niet verder omdat het een hoofd missie is...
Iemand een oplossing voor?

Daarnaast had ik ook één keer dat ik door het dak zakte en even moest resetten. Gelukkig was ik niet bezig met een missie, dus daar kon ik nog mee leven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

NL-RaVeR schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:03:
[...]

Daarnaast heb ik nog steeds het probleem dat ik maar geen online games kan joinen. Hebben meer mensen hier nog last van? Dan heb ik het wel over de PC versie (non-steam).
Het is mij nog maar een enkele keer gelukt een online game te joinen. Was wel erg leuk en anders dan ik had verwacht. Daarna lukte het niet meer te joinen. Ik denk dat we Ubi even de tijd moeten geven alle servers recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:12:
Ik heb ACB sinds gisteren en ben tegen een zeer vervelende bug aangelopen waardoor ik niet meer verder kan |:(
spoiler:
De bug zit in de missie waar er 3 gates gesloten moeten worden (Gatekeeper, S6). Ik kan geen van de 3 gates sluiten, zelfs niet als er niemand in de buurt is of als ik een smoke op de grond gooi. Op één of andere manier wordt de animatie voor het draaien van het wiel niet geladen.

Doordat er niets werkt, verlies ik altijd (iedereen gaat dood) en kan ik niet verder omdat het een hoofd missie is...
Iemand een oplossing voor?

Daarnaast had ik ook één keer dat ik door het dak zakte en even moest resetten. Gelukkig was ik niet bezig met een missie, dus daar kon ik nog mee leven :D
spoiler:
Is dat die sequence waar die fransen het gebouw overvallen? Shift moet daar enorm lang ingedrukt gehouden worden, en dan gaat het op een gegeven moment heel snel terwijl er in het begin niets lijkt te gebeuren.
Heb me daar ook lopen frustreren, maar dan om de 100% sync te halen.
DeX schreef op maandag 21 maart 2011 @ 07:40:
[...]

Het is mij nog maar een enkele keer gelukt een online game te joinen. Was wel erg leuk en anders dan ik had verwacht. Daarna lukte het niet meer te joinen. Ik denk dat we Ubi even de tijd moeten geven alle servers recht te trekken.
Online play gaat hier prima, even geduld hebben bij het joinen van een sessie, maar werkt verder perfect. Slechts éénmaal gehad dat de verbinding naar de host verloren werd, maar zat zo weer in een nieuwe sessie.

[ Voor 19% gewijzigd door EDIT op 21-03-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Exorcist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:31:
Dat animus-gedeelte zorgt er juist voor dat het verhaal zo sterk is :D. Hoe kan je dat er nou uit willen hebben .

Laat die smiley maar zitten dat verpest de sfeer in het topic.

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:27 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bart ® schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:04:
Dat animus-gedeelte zorgt er juist voor dat het verhaal zo sterk is :D. Hoe kan je dat er nou uit willen hebben.
Het haalt je uit de sfeer als je met Ezio speelt. :) Dat heb ik zelf ook, zie het liever gaan dan komen. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
EDIT schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:35:
[...]

Online play gaat hier prima, even geduld hebben bij het joinen van een sessie, maar werkt verder perfect. Slechts éénmaal gehad dat de verbinding naar de host verloren werd, maar zat zo weer in een nieuwe sessie.
Dat is gek. Ik heb hem gister avond 2 maal een uur laten zoeken naar een sessie... zonder resultaat. Zowel via "Nu Spelen" als via "Klassement Match". Baal er wel van, wil wat afwisseling op de singleplayer. (Al is de singleplayer ook supergaaf, hoelang je hem ook speelt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Dat animus-gedeelte zorgt er juist voor dat het verhaal zo sterk is :D. Hoe kan je dat er nou uit willen hebben :').
..knip..

Dat jij dat vindt, prima. Mij haalt het uit de oude sfeer die heerst in het spel.

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kun je geen sidemissies meer doen of free-roamen als je hem hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Metalbuster schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:18:
[...]

jawel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Jawel, maar niet meer terug naar de Animus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
[...]

Denk dat hij bedoelt "uit de animus" ipv "in de animus". Je kunt wel gewoon nog free roamen en sidesmissies doen na de endcredits.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat animus-gedeelte zorgt er juist voor dat het verhaal zo sterk is :D. Hoe kan je dat er nou uit willen hebben :').
Dat animus-gedoe zorgt ook nog eens dat er geen bugs in het spel zitten. Het zijn nl. allemaal glitches in de Animus zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:05:
[...]

Dat animus-gedoe zorgt ook nog eens dat er geen bugs in het spel zitten. Het zijn nl. allemaal glitches in de Animus zelf :p
Ik voorzie een trend van virtuele games :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Geweldig spel toch weer (pc). Het speelt even goed als AC2. En ik heb ook de indruk dat je minder snel met zo'n berg geld overschot zit als in 2. (ik heb toch nog meer dan genoeg te kopen, maar ik zit ook nog maar in sequence 5). Ik heb in het begin nogal main story gevolgd en ben nu wat bezig met de sidequests te doen.

Het legertje assassins controleren is leuk, maar ik vergeet ze nogal vaak in te zetten waardoor ik eigenlijk toch zelf enorm veel doe wat ik evengoed met een knopje had kunnen oplossen.

Over de 50% - 100% syncs heb ik wat mixed feelings. Enerzijds is het wel leuk om iemand te moeten doden met een bepaald wapen, maar anderzijds is het ook een bron van frustratie. Bv sommige tijdslimieten zijn wel heel krap als je de weg nog niet kent. En zo moest ik iemand doden met hidden blade, maar die pipo valt in het water en sterft voor ik hem op de juiste manier kan doden. Missie wel voltooid, maar slechts aan 50%. Dat wordt achteraf dus bepaalde memories herspelen. Ik snap wel dat sommigen op deze manier niet altijd iedereen zullen doden met the hidden blade, en ook eens wat andere dingen doen, maar zelf vind ik het eerder een beperking van de creativiteit en over het algemeen de rust en sneaky gedoe.

Maar behalve dat laatste kleine (persoonlijke) minpuntje toch wel een enorm goed spel. De komende dagen gaan we weer weten wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Exorcist schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:43:
[...]

Hou je :') maar voor je hoor :)

Dat jij dat vindt, prima. Mij haalt het uit de oude sfeer die heerst in het spel.
Ene kant deel ik je mening wel. Ik heb ook geregeld het idee gehad dat het er wel uit mocht(deel 1 heel sterk, 2 minder).
Maar aan de andere kant geeft dat hele animus gedoe wel een antwoord op de rare dingen die in die middeleeuwse setting gebeuren.
Gameplay problemen die je in andere games hebt (onbegaanbare gebieden, doodgaan-spawnen) worden in assassin's creed toch op een leuke manier opgelost imo.

Nu in deeltje 3 vind ik het er gewoon bij horen, en ben ik erg benieuwd hoe beide verhalen verlopen. (ben nog niet zo ver in brotherhood, doe lekker rustig aan.)

Ik draai brotherhood op max maar voor mijn gevoel was deel 2 mooier. Hebben meer mensen dat idee? :?

edit: wat ik minder tof vind aan deel 2 en brotherhood is dat waar je in deel 1 nog een geheimzinnige assassin was in kleren die niet heel erg opvielen, je nu een vrij bekend persoon bent en meer opzichtig te werk gaat. Het is niet meer zo undercover.
En ik vind het dus ook helemaal niet zo'n tof idee om dan een groepje assassin's onder je controle te hebben. je bent toch zelf de held! :P
Nu ben ik nog helemaal niet zo ver dus kan er nog niet veel over zeggen maar het idee op zich spreekt mij niet zo aan.

[ Voor 22% gewijzigd door harrald op 21-03-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

harrald schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:07:
[...]

Ik draai brotherhood op max maar voor mijn gevoel was deel 2 mooier. Hebben meer mensen dat idee? :?
Nee. In tegendeel zelfs. De architectuur en textuur vind ik bij ACB beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het nuttig en ontopic..

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Reageer aub normaal en houdt het ontopic.
Zonder de rode draad in het verhaal zijn het drie losse games, geen samenhang ertussen. Verder mis je het hele idee waarom je naar bepaalde dingen op zoek bent in het verleden. Dan wordt het echt alleen maar freerunnen, killen en van mooie uitzichten genieten. Geef mij maar een game met een toffe story.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:31 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

harrald schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:07:
[...]

Nee, ik vind Brotherhood echt wel mooier...
En ik vind het dus ook helemaal niet zo'n tof idee om dan een groepje assassin's onder je controle te hebben. je bent toch zelf de held! :P
Nu ben ik nog helemaal niet zo ver dus kan er nog niet veel over zeggen maar het idee op zich spreekt mij niet zo aan.
Je hoeft ze op 1 missie na waarin je je hulpjes 'ontdekt' verder helemaal geen gebruik meer te maken van die lui. Je kan ze echter wel op missies sturen in het buitenland wat als voordeel heeft dat het extra items oplevert (terracotta pot en zijde enzo)... Dus op zich hoef je er geen last van te hebben ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Om de mensen die vooral graphics gericht zijn te helpen: grafisch is er niets veranderd. :) De game is qua verhaal als technisch gezien gewoon voortgeborduurd.

Iemand die mij trouwens kan en wil helpen met mijn 'probleem' van de extra content, vanuit Steam?

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

CptChaos schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:54:
Om de mensen die vooral graphics gericht zijn te helpen: grafisch is er niets veranderd. :) De game is qua verhaal als technisch gezien gewoon voortgeborduurd.
Textures kunnen best scherper zijn...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 24-09 13:50

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Nare zooi.... Ik probeer die trainings modus te doen (max killstreak in 45 sec.)
Maar nu heeft het spel besloten dat: zodra ik een lijk aanraak, mn killstreak ook weer naar 0 gaat.
Mja en als je lekker in je combo's zit gebeurt dat nogal eens.... Dus ik kom nu niet verder dan 3 kills ofzo :P beetje jammer. Hopen dat het na en reboot weer beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Iemand interesse in die extra DLC voor de PC (2 solo missies - aquaduct en trajan market -, twee extra multiplayer characters - Harlequin en officer - en een extra armor voor Ezio)? Kreeg een tweede code waar ik uiteraard geen klap aan heb :P
Eerste die DM't krijgt 'm ;)

Edit: en vergeven :)

[ Voor 4% gewijzigd door EDIT op 21-03-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
CptChaos schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:54:
Het kan mijn verbeelding zijn, maar ik vind Brotherhood er wel degelijk beter uitzien dan AC2, vind de belichting beter, en de kleuren lijken er meer uit te springen, daarnaast lijken de textures wat scherper.

Hierin staat het een en ander uitgelegd. Gaat echter wel over de console versies.

http://www.eurogamer.net/...otherhood-face-off?page=2

Overigens heb ik AC1 grafisch altijd beter gevonden dan 2.

[ Voor 14% gewijzigd door Tom. C op 21-03-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ga er dan niet op in maar maak een topicreport.
[...]

Zonder de rode draad in het verhaal zijn het drie losse games, geen samenhang ertussen. Verder mis je het hele idee waarom je naar bepaalde dingen op zoek bent in het verleden. Dan wordt het echt alleen maar freerunnen, killen en van mooie uitzichten genieten. Geef mij maar een game met een toffe story.
Dat kan prima anders opgelost worden. Assasins Creed kan met een andere intro prima af zonder Animus en dus deze of toekomstige tijd. Niets dat je dan nog uit dat wereldje haalt en niet afleidt.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

..knip..
[...]

Dat kan prima anders opgelost worden. Assasins Creed kan met een andere intro prima af zonder Animus en dus deze of toekomstige tijd. Niets dat je dan nog uit dat wereldje haalt en niet afleidt.
Natuurlijk, maar dan was het verhaal dus lang niet zo vet geweest. Vergelijk Wolfenstein en Prey. Beide zijn shooters, maar de tweede heeft toch wel even wat meer in zich. Maar goed, als jij liever zonder diepgang speelt, in plaats van een paar korte maar krachtige onderbrekingen die je het gevoel geven dat je deel uitmaakt van een groter geheel maar je tegelijkertijd heel nietig laat voelen...

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 22-03-2011 13:36 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
nvm.

[ Voor 96% gewijzigd door Relief2009 op 22-03-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woordenboek10
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05-2022
Weet iemand al wanneer deel 4 uitkomt ( het vervolg).
Verder top spel net uit gespeeld, nu nog (bijna) alle achievements halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ze nemen even pauze na brotherhood. Gaat dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
woordenboek10 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:36:
Weet iemand al wanneer deel 4 uitkomt ( het vervolg).
Verder top spel net uit gespeeld, nu nog (bijna) alle achievements halen
Assassin's Creed 3 zal waarschijnlijk begin 2012 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:28

Bartaz

Likes cookies!

drumstickNL schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:43:
Ze nemen even pauze na brotherhood. Gaat dus nog wel even duren.
Er is al aangekondigd door Ubisoft zelf dat er naar alle waarschijnlijkheid rond maart 2012 een nieuw deel zal uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Brotherhood nu uitgespeeld, wat een heerlijke serie is AC toch ook. Vind alle 3 games goed, hoewel ik het verhaal kwijt ben. Heb totaal geen idee wat er nu precies gebeurd op het einde van Brotherhood.

Even kijken of ik alle sidemissies nog ga doen, rond lopen in die wereld is toch wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
Ik zou zeker die side-missies doen, zijn wat mij betreft ook groot deel van het spel! Zeker doen!

Ik heb ook net het hoofdverhaal uitgespeeld, ik kan niet anders zeggen dan dat dit een geweldige game is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:57

RMX

Ik heb inmiddels ook Brotherhood uitgespeeld.

Nu pas begonnen met ACII,en viel me meteen op dat de NPC op de straten meer leven.
(Iemand veegt de straat etc)
Of het is me niet opgevallen bij Brotherhood, dat kan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Het is je niet opgevallen bij brotherhood.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste