• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Donstil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:56:
Moet ik nog iets speciaals doen voor de Leonardo missie's?
Leonardo is inmiddels wel beschikbaar maar ik kan bij hem alleen dingen kopen voor zover ik weet. Misschien loop ik daar op vast.

@Steffex. Zover ik weet niet. Alles stond aan (had het een / ander uit gezet voor de foto)

@Gopal. Nou ik kan niet naar die lokatie's reizen omdat ik daar die tunnel ingang nog niet heb gerenoveerd.
Hmm, dat is wel raar dan, want ik ben ook door naar zo'n locatie gegaan en heb de tunnel ingang gebruikt om er te komen terwijl ik er met lopend/paardrijdend niet kon komen vanwege dat raster.
Wat je zou kunnen proberen: Selecteer die uitroepteken (missie) in je map, ga dan naar een tunnel ingang toe en kijk of je dan je geselecteerde lokatie kan vinden. Misschien dat zoiets wel werkt.

PSN-ID : Cenzer

Gopal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:22:
[...]

Hmm, dat is wel raar dan, want ik ben ook door naar zo'n locatie gegaan en heb de tunnel ingang gebruikt om er te komen terwijl ik er met lopend/paardrijdend niet kon komen vanwege dat raster.
Wat je zou kunnen proberen: Selecteer die uitroepteken (missie) in je map, ga dan naar een tunnel ingang toe en kijk of je dan je geselecteerde lokatie kan vinden. Misschien dat zoiets wel werkt.
Ga ik ook nog even proberen. Ik heb nu een redelijk lijstje met opties dus hopelijk komt het goed.
Geen zin om helemaal opnieuw te moeten beginnen.

Vanavond weer ff wat uurtjes hakken met ondertussen de Top2000 lekker aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Gopal
Donstil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:25:
[...]

Ga ik ook nog even proberen. Ik heb nu een redelijk lijstje met opties dus hopelijk komt het goed.
Geen zin om helemaal opnieuw te moeten beginnen.

Vanavond weer ff wat uurtjes hakken met ondertussen de Top2000 lekker aan.
Laat maar weten of het lukt!
Ik zou vanavond ook wel even willen, en dan ook even de multiplayer, maar helaas lukt dat niet. Het lijkt mij trouwens wel leuk om een keertje met wat mede-tweakers een paar matches multiplayer te doen :) .

Ooh dat is wel leuk idd. Speel je wel op de PS3?

• Gopal
Donstil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:15:
Ooh dat is wel leuk idd. Speel je wel op de PS3?
Uiteraard ;) . Mijn PSN-ID is Cenzer, voeg mij maar toe! Zet er maar iets van GoT bij, dan weet ik tenminste waar het vandaag komt :P .

Thnx all maar de tips werken helaas niet ;)

Ik heb het nu anders gedaan. Ben met een paard langs die "onzichtbare" muur getrokken. Toen bleek ik dus een uitkijkpunt gemist te hebben (welke niet op de kaart stond. Bugje waarschijnlijk). Deze heb ik gedaan en kon ik ineens wel bij het vraagteken komen.

Nu dus weer lekker door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 20:39
Vandaag brotherhood qua verhaal uitgespeeld. Net ook de laatste Romulus lair gedaan en moet nu nog 2 war machines en wat kleine andere dingen. Leuk spel vind ik. Ac2 beviel me ook erg goed, en dit borduurt daar eigenlijk op voort.

Inmiddels de machines ook kapot gemaakt. De rest vind ik niet echt de moeite, die assasin contracts enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Lizardz op 03-01-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Waar denken jullie dat ik voor de pc-versie de snelste levertijd kan krijgen? Welke webwinkel zou hem als eerste krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 08:48
Lizardz schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:28:
Vandaag brotherhood qua verhaal uitgespeeld. Net ook de laatste Romulus lair gedaan en moet nu nog 2 war machines en wat kleine andere dingen. Leuk spel vind ik. Ac2 beviel me ook erg goed, en dit borduurt daar eigenlijk op voort.

Inmiddels de machines ook kapot gemaakt. De rest vind ik niet echt de moeite, die assasin contracts enzo.
je kan nog verder met alle sidemissies als je het verhaal heb uitgespeeld??? Ik was nl bang dat je dan weer in de huidige tijd zou komen (met desmond) en niet terugkon naar ezio's tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat een goede game was het zeg, maar hoe kansloos om GEEN achievement te geven voor 100% synch, maar je moet WEL tot lvl 50 grinden om 1000/1000 te kijgen.

nu heb ik dus:
AC 1 1000/1000
AC 2 1000/1000
AC BH 800/1000
met de wetenschap dat ik de series dus nu nooit meer 'perfect' kan halen, want ik weet nu al dat ik de tijd niet ga krijgen het spel tot lvl 50 te grinden.

Anti-climax op een verder perfecte game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
lvl50 is niet zo lastig om te halen. De achievement/trophy waarvoor je alle MP bonusacties moet doen is echt *($^#*$^
Heb nu al een paar weken 98% van de trophies |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 06:13
Idd, ik ben ook al een tijdje bezig met die trofee en ik begin er een beetje voor te vrezen :) mn vakantie is ondertussen afgelopen en voor of na mn werk kom ik praktisch niet meer aan gamen toe, dus zal t nog wel ff duren...

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:44

FeaR

In GoT we trust

KingKoning schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:05:
[...]
je kan nog verder met alle sidemissies als je het verhaal heb uitgespeeld??? Ik was nl bang dat je dan weer in de huidige tijd zou komen (met desmond) en niet terugkon naar ezio's tijd...
Als je de game qua verhaallijn uit hebt gespeeld kom je weer terug in Rome. Je kan echter niet meer de spelwereld verlaten als je de verhaallijn uit hebt gespeeld. Sterker nog: na Sequence 7 kan je dat al niet meer aangezien het verhaal dan aan één stuk doorgaat/-loopt. Dus de Trohies/Achievements van de e-mail checken en wat dingen vinden bij de Villa moet je in het begin al doen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
FeaR1986 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:36:
[...]

Als je de game qua verhaallijn uit hebt gespeeld kom je weer terug in Rome. Je kan echter niet meer de spelwereld verlaten als je de verhaallijn uit hebt gespeeld. Sterker nog: na Sequence 7 kan je dat al niet meer aangezien het verhaal dan aan één stuk doorgaat/-loopt. Dus de Trohies/Achievements van de e-mail checken en wat dingen vinden bij de Villa moet je in het begin al doen :)
Hmm ik zit in 8 :P

Nou ja, dan speel ik hem gewoon uit. Doe ik alles wat ik nog moest doen in Rome en start ik een nieuwe save waar ik even mijn e-mail check en dingen ga zoeken rond de villa enzo.

Die praktisch gratis achievements ga ik niet laten liggen :P

Ik vind het trouwens echt leuk uitgewerkt dat ze steeds meer richting 2010 2011 toewerken. Je merkt gewoon dat er straks een assassins creed 2011 komt waar je met desmond new york oid (on)veilig maakt... :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:11
KingKoning schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:18:
[...]

Ik vind het trouwens echt leuk uitgewerkt dat ze steeds meer richting 2010 2011 toewerken. Je merkt gewoon dat er straks een assassins creed 2011 komt waar je met desmond new york oid (on)veilig maakt... :9~ :9~ :9~
dit jaar kwam er _iets_ assassin's creed achtig uit maar geen nieuwe game.. zover ze "ons" geïnformeerd hebben.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"hierboven. Nr. 3 zou toch uitkomen dit jaar?

Zou het ook wel leuk vinden als er nog wat DLC uit komt. Mits er wat extra uren speel plezier in zitten.
(betaal liever 15,- voor bv 4uur dan een klein bedrag voor 15min plezier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja ik bedoelde met 2011 vooral een AC die zich afspeelt in de huidige tijd en doelde niet op een releasedatum. Neemt niet weg dat ik ook graag een AC3 zou zien dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Ik was afgelopen week begonnen aan de multiplayer en hoewel het in het begin wat lastig was, omdat ik de tutorial was vergeten, ging het daarna erg lekker en nu ben ik al level 201. Terwijl ik gemiddeld minder dan 1 uur per dag heb gespeeld.
Ik had de tutorial gedaan toen ik de game had aangeschaft, en ben daarna alleen maar singleplayer gaan doen, dus ik was alweer vergeten hoe alles werkte in de multiplayer :P.

Mocht er iemand zijn die ook wat wilt doen in de multiplayer, dan ben ik beschikbaar op PSN. Mijn ID is Cenzer.

[ Voor 0% gewijzigd door Gopal op 08-01-2011 15:37 . Reden: Level 21 geworden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:11
Zo, net de SP uitgespeeld. Wat een vaag einde, begrijp er maar weinig van xD
Nog zoveel vragen 8)7

Kan online ook nog wel eens proberen, nog niet gedaan namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Hompu op 26-01-2011 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

SeamusXanthus schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:23:
Wat een goede game was het zeg, maar hoe kansloos om GEEN achievement te geven voor 100% synch, maar je moet WEL tot lvl 50 grinden om 1000/1000 te kijgen.

nu heb ik dus:
AC 1 1000/1000
AC 2 1000/1000
AC BH 800/1000
met de wetenschap dat ik de series dus nu nooit meer 'perfect' kan halen, want ik weet nu al dat ik de tijd niet ga krijgen het spel tot lvl 50 te grinden.

Anti-climax op een verder perfecte game :(
Misschien dat je met de DLC een heel eind komt? Er is iig al wat van uitgekomen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar probleem, met ac brotherhood op de Ps3

ik kan geen zand oprapen, normaal moet dit gaan met rondje.
maar ik kan alleen maar een duwtje geven als ik erop druk, en samen met R1 ingedrukt; onderuithalen.
mij viel dit op in de vecht club en het lukt mij niet de laatste ronden met 5 tegenstanders te halen.
vandaar dat ik het raar vind dat ik dan geen zand kan gooien. en anderen dat wel kunnen.

wie iemand hoe dit komt, ik heb bij instellingen gekeken, maar ik kan niks vinden.
weet iemand hoe dit kan? of heeft voor mij de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 14:51

mokumouse

LOLstoel User

en als je X even ingedrukt houd? Dat is de manier waarop het zou moeten, even 1-1,5 sec. ingedrukt houden.

Iets uitgebreider, X ingedrukt houden charged de special ability van je wapen. Met lege handen is dat dus zand gooien. (Met de 2 handige bijl is ie ook erg fijn :9 )

[ Voor 44% gewijzigd door mokumouse op 10-01-2011 17:36 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
TheBleeder schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:34:
Zo, net de SP uitgespeeld. Wat een vaag einde, begrijp er maar weinig van xD
Nog zoveel vragen 8)7

Kan online ook nog wel eens proberen, nog niet gedaan namelijk. PSN is Adfadwf (feel free to add) , zeg alleen ff wel dat je van tnet oid bent.
Zal je proberen vanavond toe te voegen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:45:
ik heb een raar probleem, met ac brotherhood op de Ps3

ik kan geen zand oprapen, normaal moet dit gaan met rondje.
maar ik kan alleen maar een duwtje geven als ik erop druk, en samen met R1 ingedrukt; onderuithalen.
mij viel dit op in de vecht club en het lukt mij niet de laatste ronden met 5 tegenstanders te halen.
vandaar dat ik het raar vind dat ik dan geen zand kan gooien. en anderen dat wel kunnen.

wie iemand hoe dit komt, ik heb bij instellingen gekeken, maar ik kan niks vinden.
weet iemand hoe dit kan? of heeft voor mij de oplossing?
Ik weet bijna zeker dat het vierkantje is, want hiermee kan je ook de speciale aanvallen doen met wapens, en dit is de speciale aanval als je geen wapen draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

Als iemand nog ERG mooie graphics wil hebben van Assassin's Greed check dit topic. http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?t=203534.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:11
Gopal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:04:
[...]

Zal je proberen vanavond toe te voegen ;) .
Accepted :9

Heb alleen nog geen ervaring online, dus mochten we een keer online gaan word ik weggeblazen 8)7
Tips, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
TheBleeder schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:32:
[...]

Accepted :9

Heb alleen nog geen ervaring online, dus mochten we een keer online gaan word ik weggeblazen 8)7
Tips, anyone?
Ja, doe het vooral rustig aan tijdens een match. Er zijn er een aantal die alleen maar rondrennen en op daken klimmen en dat zijn meestal de mensen die onderop de scorelijst komen en het meest doodgaan.
Je moet lekker lopen, blenden en dan komt het vanzelf goed. Wat handig is, is dat je de tutorial volgt, zodat je weet hoe de hud werkt en waar je op moet letten tijdens een match.
Ik had het ook gedaan in het begin, toen ik het spel had gekocht, maar daarna ben ik niet meer online geweest tot vorige week en dan raak je wel in de war tijdens de eerste paar matches :P.

Als ik je online zie, dan nodig je ik je wel uit voor in een party, dat is misschien ook wel leuk!

Ik moet trouwens zeggen dat ik Wanted het leukst blijf vinden tot nu toe, lekker een ouderwetse free-for-all, waarbij iedereen zowel target als assassin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Gents,
sinds de laatste update heb ik het volgende probleem: all mijn profiles voor de multiplayer worden gereset iedere keer wanneer ik het spel opnieuw opstart. Op zijn zachts gezegd zeer frustrerend.
Hebben meer mensen hier last van en zo ja, wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
Ik heb vandaag een half uur geprobeerd een multiplayer spelletje te doen. Ik heb er geen enkele kunnen spelen omdat ie niets kon vinden. Elk ander spel kan ik gewoon op Live spelen, maar dit spel weigert. Nog tips dat ik op zijn minst wel 1 spelletje kan doen? :/

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:17:
Gents,
sinds de laatste update heb ik het volgende probleem: all mijn profiles voor de multiplayer worden gereset iedere keer wanneer ik het spel opnieuw opstart. Op zijn zachts gezegd zeer frustrerend.
Is een bekend probleem sinds de laatste update. Ik weet niet of er al een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:30:
[...]
Is een bekend probleem sinds de laatste update. Ik weet niet of er al een oplossing voor is.
Hmmz.. OK. Irritant.
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ophidian schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:27:
Ik heb vandaag een half uur geprobeerd een multiplayer spelletje te doen. Ik heb er geen enkele kunnen spelen omdat ie niets kon vinden. Elk ander spel kan ik gewoon op Live spelen, maar dit spel weigert. Nog tips dat ik op zijn minst wel 1 spelletje kan doen? :/
Je zou normaal gesproken binnen ongeveer een minuut in een game moeten zitten. Als het te lang duurt cancelen en opnieuw een game starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Laatst online: 29-12-2023
Baldertt schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:17:
Gents,
Je zou kunnen proberen eerst je profile sets weer aan te maken, vervolgens de singleplayer starten en iets bij bv de blacksmith kopen zodat het spel autosaved. Daarna weer eens proberen. Ik las op het officiële forum dat dit helpt bij sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
commandguy schreef op zondag 16 januari 2011 @ 05:56:
[...]
Je zou kunnen proberen eerst je profile sets weer aan te maken, vervolgens de singleplayer starten en iets bij bv de blacksmith kopen zodat het spel autosaved. Daarna weer eens proberen. Ik las op het officiële forum dat dit helpt bij sommige mensen.
bedankt voor je tip, helaas werkt het niet bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
Iedere keer als ik het spel opstart moet ik de update van 7 MB downloaden, doe ik dat, moet ik hem weer downloaden, en dat in het oneindige. Ik installeer het spel nu op mijn harde schijf, wellicht dat dat helpt.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ubisoft faalt wéér keihard met de patches voor Brotherhood...

Assassin’s Creed: Brotherhood patch disables Xbox 360 multiplayer

AC2 en AC: Brotherhood vind ik zeer goede games, maar ik vind het echt slecht dat er toch best veel fouten in beide games zaten toen ze uitkwamen. De laatste updates voor Brotherhood brengen ook weer een aantal vervelende nieuwe bugs. Lijkt wel of de patches/updates niet goed worden getest door Ubisoft.

[ Voor 52% gewijzigd door Ike. op 17-01-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ben ik even blij dat ik niet aan multiplayer doe :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heeft iemand enig idee of de pre-order DLC codes regio vrij zijn? Ik zie die codes nl op eBay.com redelijk veel voorkomen en ik wil die twee extra levels wel...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:11:
Heeft iemand enig idee of de pre-order DLC codes regio vrij zijn? Ik zie die codes nl op eBay.com redelijk veel voorkomen en ik wil die twee extra levels wel...

Iemand enig idee?
De prijzen die ze ervoor vragen zijn echt belachelijk hoog.
Misschien dat die DLC missies ooit nog in de PSN/Xbox Store komen. Het gebeurd wel vaker dat pre-order DLC later alsnog beschikbaar word voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Die prijzen zijn idd bizar hoog. Ze betalen daar ruim $100 voor de Harlekein. Waarom eigenlijk. Is die zo tof?

Gelukkig kan het ook voor een paar euro. Alleen ff zoeken! :)

ik wist niet dat je met Uplay leuke dingen kon unlocken dus ik heb daar nooit iets mee gedaan.

Nu heb ik AC2 volledig uitgespeeld en vroeg me af of als ik nu een uplay account aanmaak, hij al mijn eerder verworven uplay punten overneemt... zou natuurlijk wel relaxt zijn, want ik heb niet veel zin om AC2 volledig opnieuw te spelen! :+

Registreren en ingame inloggen met je uplay account.... Google/ Bing FTW! *O*

[ Voor 62% gewijzigd door SqueakyClean op 18-01-2011 15:35 . Reden: uplay ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
ik snap echt helemaal niks van die chest capture.. kan iemand me dat uitleggen?

edit: Laat maar. Profile sets worden nog steeds gereset. Ik hou het voorlopig voor gezien met dit spel.

[ Voor 44% gewijzigd door Baldertt op 19-01-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over een mogelijke single player DLC ? Leuk hoor die gratis multiplayer DLC's, maar ik ben totaal niet zo van de multiplayer... na een paar potjes hou ik het vaak voor gezien. Ik zou graag nog wat uurtjes rotzooien in Rome (of een andere locatie) maar heb op dit moment het spel helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:43:
Is er al iets bekend over een mogelijke single player DLC ? Leuk hoor die gratis multiplayer DLC's, maar ik ben totaal niet zo van de multiplayer... na een paar potjes hou ik het vaak voor gezien. Ik zou graag nog wat uurtjes rotzooien in Rome (of een andere locatie) maar heb op dit moment het spel helemaal uitgespeeld.
Daar is eigenlijk niks over bekend. De berichten op het interwebs draaien vooral om de multiplayer en er is ,voor zover ik weet, geen echte nieuws over de singleplayer.
De multiplayer updates, Project Animus 1.0 en 2.0, zijn tot nu toe nog best leuk (en gratis), maar ik vermaak mij het meest met de standaard Wanted - free-for-all - matches.

@ TheBleeder
Waarom ben je nooit online met Brotherhood als ik online ben :( !?!

[ Voor 5% gewijzigd door Gopal op 20-01-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de pc versie eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:30:
Wanneer komt de pc versie eigenlijk uit?
Wat voor datum staat er op FRS.nl, bol.com, alle andere webshops?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bart ® schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:56:
[...]

Wat voor datum staat er op FRS.nl, bol.com, alle andere webshops?
Tja, sommige vragen hier..
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 24.03.2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat lang nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

TheBleeder schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:34:
Kan online ook nog wel eens proberen, nog niet gedaan namelijk. PSN is Adfadwf (feel free to add) , zeg alleen ff wel dat je van tnet oid bent.
Zal je vanavond ook even toevoegen! (mijn PS3 nick is Gabacor btw)

Ik heb trouwens nu bijna alle trophies, moet enkel nog 'Abstergo Employee of the Month' en 'Role Model'. Zijn er hier nog meer mensen welke die trophies moeten/willen halen? Dan kunnen we ff een private match maken om die trophies te behalen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
LabRat-NL schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:52:
[...]

Zal je vanavond ook even toevoegen! (mijn PS3 nick is Gabacor btw)

Ik heb trouwens nu bijna alle trophies, moet enkel nog 'Abstergo Employee of the Month' en 'Role Model'. Zijn er hier nog meer mensen welke die trophies moeten/willen halen? Dan kunnen we ff een private match maken om die trophies te behalen.
Die twee moet ik ook nog halen, maar helaas voor mij kan ik vanavond / rest van de week niet. Volgende week gaat het voor mij wel lukken. Mocht je het willen, dan kan je mij ook toevoegen op PSN (nick is Cenzer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Heb jullie beiden toegevoegd.

Volgende week is prima hoor, wel 's avonds dan. Overdag moet er iets met werk gedaan worden :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zoek iemand die wil helpen / geholpen wil worden, met een aantal multiplayer trophies.

Het gaat om de trophies:

Rolmodel
Abstergo-medewerker van de maand
Eindsprint

Vooral die eerste twee zijn aardig pittig vandaar dat ik ook hulp zoek want ik kan zo gewoon door te spelen niet krijgen.

Mijn psnid: Glixeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ongeveer wat de systeemeisen zijn wanneer je hem, op de pc welte verstaan, op max settings wil spelen met een resolutie van 1920*1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:51:
Weet iemand ongeveer wat de systeemeisen zijn wanneer je hem, op de pc welte verstaan, op max settings wil spelen met een resolutie van 1920*1200?
Een i7 950 met 6GB geheugen en een GTX580. Ongeveer dan he.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i5 750, 4gb en gtx 460 ook goed? Of gaat dat niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:20:
i5 750, 4gb en gtx 460 ook goed? Of gaat dat niet lukken?
Waarschijnlijk wel.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, anders toch misschien maar sli overwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:00
Vraagje:
spoiler:
Hoe kom ik bij die schat in het onderste gebiedje, en dan de meest linkse? Het ligt ergens in die bergen, en ik kan die bergen nergens beklimmen, behalve via een brug die onderbroken is. Heb natuurlijk al geprobeerd die brug te beklimmen en er zelfs overheen te springen, maar dat lukt simpelweg gewoon niet.

Zie de volgende afbeelding: KLIK

En heb ook geprobeerd er te komen d.m.v. die aquaducten, maar die lopen daar dus ook niet.

Ben ik nog te vroeg in het spel om er te komen, en wordt die brug later nog gerepareerd, of is er een manier hoe ik er wel kan komen?

EDIT: sorry, maar in een spoiler blijven afbeeldingen zichtbaar. Heb de afbeelding nu doorgelinkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 28-01-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
PFff heb gister de C.E besteld.. nu maar wachten tot 24februari :(

Kan niet wachten... en mijn specs kunnen het wel aan, daar ben ik niet bang voor :)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Soundstorm2010 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:24:
PFff heb gister de C.E besteld.. nu maar wachten tot 24februari :(

Kan niet wachten... en mijn specs kunnen het wel aan, daar ben ik niet bang voor :)
24 maart pas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jorn1986 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:21:
Vraagje:
............

EDIT: sorry, maar in een spoiler blijven afbeeldingen zichtbaar. Heb de afbeelding nu doorgelinkt.
Gebruik een paard of parachute ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 28-01-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Nee hoor... heb de bon thuis liggen.. Voor PC is het 24-02-2011 :)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Soundstorm2010 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Nee hoor... heb de bon thuis liggen.. Voor PC is het 24-02-2011 :)
Daarom zal inderdaad ook op zo ongeveer iedere site nu staan dat het 24 (/25/26) maart is.
Ja, op sommige sites staat inderdaad nog een release in februari maar reken er maar op dat het eind maart zal zijn.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ike. schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Gebruik een paard of parachute ;)
Thanks, het is nu gelukt.

Vind wel dat er véél te veel extra's te doen zijn in de game. Ze hadden het ook beknopter kunnen houden tot enkel vlaggen, zoals in AC1, zodat het verhaal op de eerste plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jorn1986 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:05:
[...]

Vind wel dat er véél te veel extra's te doen zijn in de game. Ze hadden het ook beknopter kunnen houden tot enkel vlaggen, zoals in AC1, zodat het verhaal op de eerste plaats komt.
veel is juist goed.
Je hoeft dat allemaal niet te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
[...]

Je zegt zelf al dat het extra's zijn, dan kan het toch nooit teveel zijn? Je hoeft het niet te doen, en voor de mensen die zulke dingen graag doen is het alleen maar mooi :)
Vind Brotherhood zelf de beste AC tot nu toe, vermaak me er nogsteeds prima mee!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

OMG :').
Het grote punt van kritiek van AC1 was dat het te eentonig was. Daar heeft Ubisoft gelukkig naar geluisterd, en daarom is er veel meer afwisseling. En nu wil jij weer terug naar de eentonigheid van deel 1 7(8)7.
Newsflash: je hoeft al die extra's niet te doen he :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja ik weet dat ik ze niet hoef te doen, maar ik vind het zo irritant dat m'n kaart op een gegeven moment bomvol staat met icoontjes van vlaggetjes en schatkistjes, dat ik graag altijd die kaart wil ''opruimen'' en maar alles ga verzamelen, en veel kleine missies ga doen (bijvoorbeeld voor die courtesans, dieven of ridders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:40
Al die icoontjes kan je uitzetten.
Je kan zelf bepalen wat je wilt zien, is ook over nagedacht :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
FlipFluitketel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:27:
[...]

Daarom zal inderdaad ook op zo ongeveer iedere site nu staan dat het 24 (/25/26) maart is.
Ja, op sommige sites staat inderdaad nog een release in februari maar reken er maar op dat het eind maart zal zijn.
http://www.freerecordshop...assin-s-creed-brotherhood

Ik heb hem besteld en betaalt.. Dus neem gewoon aan dat de C.E op 24 komtt... maar tijd zal het ons leren O-)

Btw, heb deze besteld:
http://www.freerecordshop...-s-creed-brotherhood-c-e-

[ Voor 4% gewijzigd door Soundstorm2010 op 03-02-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gisteren toch ook maar gehaald, weer geweldig. De extra vrijheid buiten de Animus is leuk, hoewel ik het idee heb dat ik daar niet veel mee ga doen. De Animus-trainingen zijn ook leuk, doet me een beetje denken aan de oefenlevels van Metal Gear Solid op de PSX, lekker tijden verbeteren etc. Verder echt pas net begonnen (Sequence 2) maar vermaak me al weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:48
Ik hoop dat FreeRecord shop het juist heeft :)

Anders is het nog een maand wachten
Heb hem besteld op 24/9/2010

Tijd zal ons inderdaad leren :o

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Heb hem laatst ook eindelijk gekocht. Samen met Dead Space 2 welke mij nog niet direct vast greep.
AC: Brotherhood wel.

Ben eigenlijk meer bezig geweest met sidequests e.d.
Toen ik hulpjes mocht rekruteren heb ik deze gelijk op laten werken naar Assassino. Ook beetje torens lopen veroveren en pandjes kopen.

zeer vermakelijk

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 19:56

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De PC-versie ondersteund trouwens 3D & AMD's Eyefinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
PC releasedate is nu dus eindelijk ook bekend gemaakt: nieuws: Pc-versie Assassin's Creed: Brotherhood verschijnt op 17 maart

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Soundstorm2010
Het enige wat ik daar op uit haal, is de normale Botherhood.. zie nergens iets over de C.E.
iemand een idee, of zou die het zelfde datum hebben als de normale ?

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Jammer, ik had gehoopt eind deze maand.
Bart ® schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:05:
[...]

Een i7 950 met 6GB geheugen en een GTX580. Ongeveer dan he.
Wow dat is toch wel erg overdreven neem ik aan? Zo geweldig ziet het grafisch er niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Nu een paar uurtjes bezig met AC:B. Na het geweldige deel 2 vind ik het nog een klein beetje tegenvallen. Ik vond de sfeer in Florence en Venetie toch leuker.
Ook merk ik dat ik bijna alleen nog maar de side missies aan het doen ben :P Lekker een hoertje beschermen of een assassination contract uitvoeren :D

Wel jammer; in het begin wist ik niet:
- Wat de eisen waren voor een 100% sync. Heb ik een missie gedaan en spring op de weg terug in het water: sync failed. Wel meteen geleerd waar te kijken..
- Hoe het werkt met de items die je vindt en de shop quests. Ik heb in het begin best wat items verkocht omdat ik niet van de shop missies wist, en wel wat geld kon gebruiken.

Verder gewoon weer lekker om over de daken te rennen en mensen te vermoorden. De crossbow is te vet!

-edit-
Oh, en een minpuntje van de 100% synch is dat er bij sommige missies wordt voorgeschreven hoe iemand om te leggen. Het leuke vind ik juist alles op mn eigen manier te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 20-02-2011 15:05 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
ik zou graag met meerdere nederlanders willen spelen en achievements willen halen.

mijn psn naam is: Lonestander

Dus als er iemand met mij wil spelen voeg me maar toe.

[ Voor 23% gewijzigd door Lonestander op 21-02-2011 10:04 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 18:11
psn: icekiller_re

heb er hier een paar toegevoegd maar zover ik zie heeft maar 1 iemand geaccept

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ben benieuwd of die 'lag' goed is gefixt voor de PC-versie straks. Ik kan niet wachten op de MP, tijd geleden dat het zó jeukte om een game te bestellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Jejking op 21-02-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

eindelijk uitgespeeld.
Behoorlijk WTF einde weer.

spoiler:
hoorde je nu die knakker van Abstergo zeggen dat je terug in de Animus moest??

Kan niet wachten tot deel 3 eindelijk uit is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

L1nt schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:04:
eindelijk uitgespeeld.
Behoorlijk WTF einde weer.

spoiler:
hoorde je nu die knakker van Abstergo zeggen dat je terug in de Animus moest??

Kan niet wachten tot deel 3 eindelijk uit is.
spoiler:
Volgens mij tot nu toe alleen nog maar met de reden dat je de free-roam weer in kon om de rest van het spel af te handelen

trouwens een WTF einde?!

spoiler:
Hoe open kan een einde zijn... Ik had echt zoiets van is dit alles. Nu maar wachten op deel 3

[ Voor 13% gewijzigd door Gekkenhuis op 24-02-2011 06:10 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:11
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je uit de animus kan? Ik heb die 2 achievements niet gepakt en nu kan ik er niet meer in dus wil ik even een nieuw spel starten voor die twee alsnog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
Het is toch mogelijk om een chapter opnieuw te spelen via de DNA?
Laad gewoon een hoofdstuk midden in het spel, dat zou moeten lukken denk.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik heb buiten de animus
spoiler:
trouwens die 5 items opgepakt. Maar hebben die ook nog maar enige waarde voor het spel verder? Ik kan ze wel bekijken in de kast, maar verder niets

Ontzettend verslavend spel trouwens. Denk elke keer "oh, nog 1 Courtisan quest, of nog 1 assassination"...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Title Update 4 Arrives
We want to thank you very much for your patience over the last months while our developers worked feverishly in order to resolve some annoyingly persistent bugs.

Once again, here’s a list of what this new Title Update will do:

Improvements
- Faster Map Loading
- Improved Matchmaking
- Improved DLC Management

Fixes
- In the lobby a player can change his team skin when joining a session "in-game" if his teammate quits the game.
- A rare and random bug could crash the game for a user in the White Room/Profile Set Selections screen after being killed.
- All the perks can be stacked up on one profile set.
- Ability set reset after Animus Project Update installation.
- Save game made with a previous Animus Project Update leads to incompatibility between users.
- Joining an empty session may lead to white screen.
- Templar grade appears even without installing Animus Project Update 2.0.
- The number of kills performed in the introductory session could be miscalculated.
- A rare crash could happen while playing really long sessions.
- Player can get the End Bonus "Untouchable" if he joins a session during the middle of a round.
- A rare “Internal error occurred” appears when rematching in certain condition.
- Under specific condition, a crash could occur when a player climbs some specific spots behind San Donato church.

This Title Update will be an automatic update, so all you have to do is accept it and your console will handle the rest!

Your ComDev,
Gabe
Deze maand komt de SP DLC uit: The Da Vinci Disappearance.
Denk niet dat er nog meer SP DLC zal uitkomen omdat over 3 weken Brotherhood opnieuw in de winkel ligt incl. alle DLC.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 01-03-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dit weekend uitgespeeld. Er fan van de gameplay die nog steeds solide is, maar toch vond ik dit deel echt minder dan deel 2:
- Minder betrokkenheid bij het verhaal, en sommige stukken verhaal lijken er gewoon tussen gepropt zonder dat er een reden voor is (christina missies, je zus die..., romulus verhaallijn
- Ik heb vaker dan in deel 2 het gevoel gehad dat een stuk niet lekker ontworpen was, met name in de romulus kelders.
- De Leonardo missies vond ik nogal ongeïnspireerd. Leuk dat je zijn uitvinden tegen komt, maar de besturing van de items was vaak erg matig
- Item management verwarrend en overbodig. Waarom een speler 40 verschillende items laten vinden terwijl je er misschien 1-0 nodig hebt voor de shopquests, en de anderen geld opleveren, waar je toch al veel te veel van hebt. Met het risico dat je vroeg in de game items inlevert die je nodig hebt voor een quest..
- Kopen van historische locaties, nodig om deze locaties in het spel te krijgen, maar verder geen enkele toegevoegde waarde
- Nummer 16 glyphs ontzettend onderbelicht in deze game, ik was die hele verhaallijn na een paar uur vergeten tot ik er een tegen kwam.
- Het einde is vaag als wat..

En zo zijn er nog wel wat punten. Het is niet zo dat het de game slecht maakt, maar het lijkt gewoon een stuk minder tender love en care dan in deel 2 gekregen te hebben.
Nog even de MP proberen en dan op naar de volgende game.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

cheiron schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:59:
- Kopen van historische locaties, nodig om deze locaties in het spel te krijgen, maar verder geen enkele toegevoegde waarde
Dat heeft wel degelijk toegevoegde waarde.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bart ® schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:38:
[...]
Dat heeft wel degelijk toegevoegde waarde.
Welke dan precies?

Overigens even de MP gespeeld, en dat was best aardig. Leuk gevoel van stress als je weet dat je achterna gezeten wordt. Wel nog even uitzoeken hoe je het best kills kan maken qua hoogste punten per kill.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:07
Vind het echt een geweldige multiplayer. Het verzinnen van taktieken om zoveel mogelijk punten ineenkeer te maken, maakt het dat het totaal geen rush game is, behalve als je iemand moet chasen of jezelf moet vluchten.

Levels zijn ook mooi en divers.
Gelukkig nu helemaal geen problemen met online game vinden is het echt een geweldige multiplayer. Aanrader!

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Als je alles 100% gerenoveerd hebt, dan krijg je de Auditore-cape waardoor je geen notoriety meer opbouwt en je dus niet meer telkens van die wanted posters van de muur hoeft te trekken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er 2 dagen terug een update gehad? Ik was bij een vriend en die kreeg een hele kleine update, download was met 3 seconden klaar. Die update heb ik zelf niet gehad en een andere vriend ook niet. Nu kunnen wij diegene met de update niet meer joinen (session unreachable).
Ik kan nergens op Google iets vinden over deze update en ik heb mijn system cache al geleegd, maar nog steeds geen update gekregen voor ac3.

Daarnaast is het nu voor mij extreem moeilijk om een game te vinden, ben ongeveer 20 minuten bezig voordat ik iets vind.. Het was nooit snel, maar nu duurt het wel heel lang..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:41:
Wie heeft er 2 dagen terug een update gehad? Ik was bij een vriend en die kreeg een hele kleine update, download was met 3 seconden klaar. Die update heb ik zelf niet gehad en een andere vriend ook niet. Nu kunnen wij diegene met de update niet meer joinen (session unreachable).
Ik kan nergens op Google iets vinden over deze update en ik heb mijn system cache al geleegd, maar nog steeds geen update gekregen voor ac3.

Daarnaast is het nu voor mij extreem moeilijk om een game te vinden, ben ongeveer 20 minuten bezig voordat ik iets vind.. Het was nooit snel, maar nu duurt het wel heel lang..
Allemaal dezelfde regio versie van het spel? (allen EU of US)

Er zal wel een update komen of er pas zijn voor de DLC die woensdag uitkomt.

[ Voor 87% gewijzigd door Ike. op 07-03-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep allen PAL. Vind het raar dat niet iedereen die update krijgt. Bij hem staat nu waar normaal 'Waiting for other Abstergo agents' staat nu af en toe ook een nieuw zinnetje. Volgens mij is dat ook het enige wat er verandert is. Naast het feit dat we elkaar nu niet meer kunnen joinen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik heb een aantal dagen ook een update ontvangen (je ziet nu ook de DLC trophies staan), maar heb geen problemen met joinen van games. Heb verder niemand in mn lijst die de update niet heeft, dus dat kan ik niet voor je testen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist1234
  • Laatst online: 08-03-2011
er komt volgens een webshop geen codex edition van brotherhood op de pc in de benelux, dat heeft volgens hun ubisoft gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik zal even navragen of hij nu ook de nieuwe achievements ziet staan. Ik ging net even online spelen en ik was met 10 seconden in een game, dus dat gaat iig weer. (of had geluk, maar ik ga zometeen weer even kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gekkenhuis schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 06:08:
[...]

spoiler:
Volgens mij tot nu toe alleen nog maar met de reden dat je de free-roam weer in kon om de rest van het spel af te handelen

trouwens een WTF einde?!

spoiler:
Hoe open kan een einde zijn... Ik had echt zoiets van is dit alles. Nu maar wachten op deel 3
Ik heb dit spel nog nooit gespeeld, maar waarom zijn dit spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gekkenhuis schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 06:08:
[...]

spoiler:
Grappig, ik zat zelf te denken dat
spoiler:
Je misschien al die tijd al bij Abstergo zat, en dit een Animus in een Animus was.

Gister nog een tijdje MP zitten spelen, maar wat een lol zeg. Sta je lekker in een hoekje met 4 gelijke personages, en pakt je moordenaar de NPC naast je :D Spannend!
Verrassend leuk uitgewerkt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:54
scientist1234 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 07:42:
er komt volgens een webshop geen codex edition van brotherhood op de pc in de benelux, dat heeft volgens hun ubisoft gezegd
Vreemd dat je die dan gewoon bij ubisoft zelf kon bestellen, en bij Ubisoft ook naar bijv. Freerecordshop en bol.com werd doorgelinkt voor deze codex edition :X
Lijkt me meer miscommunicatie, namelijk dat de codex editie is uitverkocht, en daarom niet meer leverbaar is.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste