• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Balen, als ik een nieuwe feature unlock moet ik die nu super gehaast gaan zitten veranderen terwijl je daar anders alle tijd voor zou hebben.
Die nieuwe map vind ik ook maar niks eerlijk gezegd..

Wat betekenen die poppetjes boven het hoofd van je teamgenootjes bij manhunt? Die waren er nog niet voor de update toch?

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Hoedje schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:15:
Daarnaast is het ook geinig om Rome op te bouwen,
In Assassin's Creed 2 kon je toch ook dat stadje opbouwen? Op zich wel leuk bedacht, alleen het verbaasde mij echt hoe makkelijk dat ging. Jeetje... dat was een makkelijke manier om geld te verdienen zeg. Het enige wat ik deed is elke keer als ik geld had metéén alle updates kopen die er te krijgen waren; en daarna pas geld wat er eventueel nog over was aan andere dingen zoals wapens uitgeven. Vervolgens kreeg je zo snel weer een smak rente terug dat ik weer de volgende updates kon kopen (waardoor je nóg meer rente kreeg). Binnen de kortste keren had ik dus álle updates én hield ik nog meer geld over dan ik aan wapens kon uitgeven. :D

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik zéér franticly bezig was om al vroeg in het spel álle goudkistjes en losse treasures te verzamelen die er maar te vinden waren. Zo vroeg mogelijk ophalen en in die stad investeren; dat was een lekkere melkkoe. :)

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 18:48
Assassin's Creed lijkt me erg tof, maar welke zal ik aanschaffen? AC2 of AC: Brotherhood? Wat zijn de grote verschillen?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
janvanmil schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:46:
Assassin's Creed lijkt me erg tof, maar welke zal ik aanschaffen? AC2 of AC: Brotherhood? Wat zijn de grote verschillen?
Koop/speel eerst AC2. Het verhaal van Brotherhood gaat verder waar deel 2 eindigde.
Het zou echt zonde zijn om eerst Brotherhood te spelen.

Ik vind het verhaal van Assassin's Creed 2 beter dan dat van Brotherhood.

Deel 2 kan je nu al kopen voor minder dan €15.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 16-12-2010 13:55 ]

• janvanmil
Ike. schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:53:
[...]

Koop/speel eerst AC2. Het verhaal van Brotherhood gaat verder waar deel 2 eindigde.

Ik vind het verhaal van Assassin's Creed 2 beter dan dat van Brotherhood.

Deel 2 kan je nu al kopen voor minder dan €15.
Dat klinkt eigenlijk best logisch :). Waar heb je AC2 gezien voor minder dan €15? Via de pricewatch kom ik niet lager dan €19,95 .

• Ike.
  • Niet online
janvanmil schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:09:
[...]

Dat klinkt eigenlijk best logisch :). Waar heb je AC2 gezien voor minder dan €15? Via de pricewatch kom ik niet lager dan €19,95 .
http://www.thehut.com/gam...ar-platinum/10239093.html
http://www.thehut.com/gam...ar-classics/10239092.html

• Baldertt
Ike. schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:53:
[...]
Eensch. Deel 1 kan je overslaan. Deel 2 kun je de side-missies laten voor wat ze zijn, maar het verhaal en alle manouvres en truucjes zijn wel handig om te kennen voor je aan Brotherhood begint.

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:38:
[...]

Eensch. Deel 1 kan je overslaan. Deel 2 kun je de side-missies laten voor wat ze zijn, maar het verhaal en alle manouvres en truucjes zijn wel handig om te kennen voor je aan Brotherhood begint.
Deel 1 is een stuk minder goed dan deel II & Brotherhood vooral omdat de missies te vaak op elkaar lijken.
Het is misschien wel slim om op internet een samenvatting van het verhaal te lezen voordat je aan deel II begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Thnx, AC2 is besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Nog even over MP. Ik vind af en toe erg frustrerend. Ik blijf regelmatig houden dat hij de verkeerde lockt en ik daardoor óf gestund wordt óf gewoon de verkeerde afslacht. Wie heeft er tips?
Verder word ik ook een beetje moe van mensen die maar wat rondrennen en over daken klimmen (bij wanted). Is hidden gun of werpmesjes daar de enige oplossing voor? Ik ben zo 3 minuten bezig om zo iemand kapot te krijgen als ik een profile heb gekozen zonder hidden gun/werpmessen. Dan kan je bijna nog beter een civilian doden zodat je een nieuw target krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:28:
Nog even over MP. Ik vind af en toe erg frustrerend. Ik blijf regelmatig houden dat hij de verkeerde lockt en ik daardoor óf gestund wordt óf gewoon de verkeerde afslacht. Wie heeft er tips?
Verder word ik ook een beetje moe van mensen die maar wat rondrennen en over daken klimmen (bij wanted). Is hidden gun of werpmesjes daar de enige oplossing voor? Ik ben zo 3 minuten bezig om zo iemand kapot te krijgen als ik een profile heb gekozen zonder hidden gun/werpmessen. Dan kan je bijna nog beter een civilian doden zodat je een nieuw target krijgt..
Je kan beter messen werpen ipv. hidden gun als je over straat rent omdat je dan meer punten kan krijgen voor de kill, hidden gun kill is altijd maar 100 (zonder bonus).
werpmessen zijn ook handig als je target aan het klimmen is 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 18-12-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:46:
[...]
Je kan beter messen werpen ipv. hidden gun als je over straat rent omdat je dan meer punten kan krijgen voor de kill, hidden gun kill is altijd maar 100 (zonder bonus).
werpmessen zijn ook handig als je target aan het klimmen is 8)
Mee eens, alleen heb ik standaard geen werpmessen. En als ik dus een target krijg dat alleen maar rondrent dan krijg ik die niet snel te pakken. Hoe doe je dat zonder werpmessen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:05:
[...]

Mee eens, alleen heb ik standaard geen werpmessen. En als ik dus een target krijg dat alleen maar rondrent dan krijg ik die niet snel te pakken. Hoe doe je dat zonder werpmessen?
Proberen die speler af te snijden door te anticiperen waar hij heen zal rennen of zo lang mogelijk 'verstopt' blijven volgen totdat je erg dichtbij bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 18-12-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
hee mensen,

ik heb al die tombes van romulus gehad en heb nu dus 5 brieven maar dan ga ik naar die op de map weergeven gele/goude tombe en daar kan ik dan die schat zien en dan wil ik hem open maken maar dan moet ik nog iets van sleutels hebben hoe kan ik die vinden? zijn die op die map weergeven of wat?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@mobstaa

Sta je wel bij het slot? Als je namelijk bij de schat komt, moet je er eerst nog een half rondje omheen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
mobstaa schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:30:
hee mensen,

ik heb al die tombes van romulus gehad en heb nu dus 5 brieven maar dan ga ik naar die op de map weergeven gele/goude tombe en daar kan ik dan die schat zien en dan wil ik hem open maken maar dan moet ik nog iets van sleutels hebben hoe kan ik die vinden? zijn die op die map weergeven of wat?
spoiler:
Het zijn 6 sleutels, waarvan er één is in het Vaticaan. Daarna kan teruggaan naar de tombe.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Je kunt L1 ingedrukt houden en dan met rechterstik beter richten. Het zou makkelijker moeten gaan vind ik ook, maar hopelijk verbetert dit het al een beetje. Als ze aan het rennen zijn kun je gewoon L1 aantikken en dan locked hij ook.
Verder word ik ook een beetje moe van mensen die maar wat rondrennen en over daken klimmen (bij wanted). Is hidden gun of werpmesjes daar de enige oplossing voor?
Ik ergerde mij hier ook kapot aan. Op latere levels krijgen mensen het wel door omdat het levellen zo veel langzamer gaat en je zo weinig punten haalt. Mijn advies, aangezien ze toch niet te besluipen zijn, gewoon in een lopende groep gaan staan en wachten tot hij in de buurt komt, van het dak af, in de struiken of de hoek om.

Het duurt lang, maar je bent zelf goed undercover waardoor je ook sneller een stun op jouw pursuer kunt doen. Of oefen gewoon op de chases en de omgeving leren kennen. Krijg je ook XP door uiteindelijk dankzij de challenges.

Maar eigenlijk ik speel bijna alleen nog maar Manhunt. Dat is een compleet andere speelwijze die mij heel goed bevalt.

Ik heb al 40 uur in de single player zitten en ben daarna pas MP gaan spelen en zit op level 31. De abilities en het beloningssysteem werkt heel goed en het kan echt voldoening brengen een goede kill en hide uit te voeren en daar voor beloond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp wel verslavend en soms heb je een beetje geluk nodig.

Nu level 43 in een rap tempo en een mooie strategie gevonden en elke ronde minstens 1 kill van 1400-2500. Hierdoor ook de achievement gehaald ivm leiding in de laatste 10 seconden. De laatste kill 1900 points >:)

De langzame gif variant. 300 punten en deze in combinatie met de x2 door 5 contracten te missen. Nu natuurlijk wel het goede target timen. Dan is het idd frusterterend als het een dakhopper is :X

Misschien handig om ff ingame misschien es gezamelijk met tweakers een avondje mp. Ingamenick is dagarkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:31:
Misschien handig om ff ingame misschien es gezamelijk met tweakers een avondje mp. Ingamenick is dagarkin.
Dat lijkt me zeker cool. Met vier tweakers met headset in een team moet manhunt vast erg lekker gaan. Ik zit op PSN: harlekein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Mijn kun je hiervoor ook toevoegen, voor mijn psn zie hieronder en vermeld er even bij dat je van GoT bent.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:22
Met wat tweakers MP spelen lijkt me ook wel leuk, ik zit op de xbox 360 onder de gamertag: Rhynji.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik in de singleplayer de animus verlaten? In het hoofdmenu als ik op start druk staat die optie er niet meer. Eerder was die optie er wel, maar heb toen het risico niet genomen vanwege die glitch. En binnenkort komt er een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
^^ Ik kan er ook niet meer uit, maar neem aan dat dat komt omdat ik het verhaal heb uitgespeeld... misschien jij ook?

Voor GoT Manhunt PSN = Baldert82 (heb geen headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf 360 dagarkin.

Toch jammer dat er geen crossover mogelijkheid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baldertt schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:04:
^^ Ik kan er ook niet meer uit, maar neem aan dat dat komt omdat ik het verhaal heb uitgespeeld... misschien jij ook?
Ja, ik heb het verhaal ook uitgespeeld. Maar dat zou wel heel krom zijn, want ik moet nog trofeeën halen, zoals de email bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
gaat niet meer. Moment dat je het einde gedaan hebt.. = vast in animus

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:51:
[...]

Ja, ik heb het verhaal ook uitgespeeld. Maar dat zou wel heel krom zijn, want ik moet nog trofeeën halen, zoals de email bekijken.
Icekiller2k6 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:36:
gaat niet meer. Moment dat je het einde gedaan hebt.. = vast in animus
Als je perse die trophies wilt halen, dan kan dat nu alleen nog maar door een nieuwe sessie te starten en dan direct de Animus uit te gaan.
Ik moet zelf nog de Find the artifact in 2012 throphy halen, dus ik moet ook een nieuwe sessie beginnen.
Ik wou het wel doen, maar toen gingen de missies opeens zo hard dat ik het had uitgespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat valt me echt tegen. Moet ik heel dat begin weer gaan spelen. Heb geen zin om nog een keer die power stations te zoeken. Moge het bij de volgende patch verholpen zijn. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:28

FeaR

In GoT we trust

Verdorie... hier was ik al bang voor: zit nu in Sequence 7 en heb dus net toegang tot de hele spelwereld. Meteen alle Borgia Towers maar gedaan zodat ik alles kon kopen. En zoals ik al vreesde mis ik nog wat dingen... Alle paardenstallen heb ik, maar van de smid, schilder en kledingzaak mis ik er nog één. Van de dokter mis ik er zelfs nog twee.

Nu had iemand gezegd dat de iconen van de nog niet gekochte winkels lichter waren, maar ik zie het verschil echt niet. Zit er helaas niets anders op dan alles nog eens na te lopen...

Moet toch nog het hele land door, want heb her en der ook nog schatkisten liggen die ik nog moet looten. En heb van de tombes er ook nog maar één gedaan. Plus dat ik van alle grote landmarks er nog maar drie gekocht heb. Vond gemiddeld 25.000 florijnen wel erg veel om even uit te geven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Die grote landmarks geven ook maar weinig extra geld iedere 20 min.

De shops die je nog niet hebt gekocht zijn lichter/doorzichtig op je kaart. Lijkt op het verschil als je naast een store staat en je staat 'hoger' (op een gebouw ofzo) dan de shop zelf dan word het icoontje ook minder fel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:58:
Die grote landmarks geven ook maar weinig extra geld iedere 20 min.
Daarom heb ik er nog maar twee of drie. Had de eerste gekocht met de gedachte dat het wel veel geld op zou leveren als ik 26.000 florijnen zou investeren. Maar nee, daar krijg je dan een whopping 95 florijnen extra voor. Dus heb het vanaf toen maar gelaten.
De shops die je nog niet hebt gekocht zijn lichter/doorzichtig op je kaart. Lijkt op het verschil als je naast een store staat en je bent 'hoger' (op een gebouw ofzo) dan de shop zelf dan word het icoontje ook lichter
Zal nog eens goed kijken, want ik vind het echt heel lastig het verschil te zien. Ben al een paar keer voor niets naar een winkel gelopen omdat ik dacht dat ik deze nog niet had. Kom ik daar aan, heb ik hem al wel gekocht. Vooral de icoontjes van de kledingshops lijken soms wat lichter, maar dat komt door de opbouw van het icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Misschien dat de kleurinstellingen van tv/ps3 niet helemaal goed staan? Veel spellen hebben een optie om de helderheid ofzo in te stellen. Weet niet of Brotherhood deze optie heeft

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 22-12-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mmm... daar zit wat in. Standaard staat de brightness op +5 bij Assassin's Creed, maar had die geloof ik naar +6 of +7 gezet omdat ik het allemaal net wat te donker vond. In de tombes is dat wel sfeervol, maar in Rome is alles dan zo depressief :P

Wellicht dat daardoor de wit- en grijstinten net wat te veel op elkaar zijn gaan lijken. Zal het de volgende keer als ik de game opstart eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
FeaR1986 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:11:
Mmm... daar zit wat in. Standaard staat de brightness op +5 bij Assassin's Creed, maar had die geloof ik naar +6 of +7 gezet omdat ik het allemaal net wat te donker vond. In de tombes is dat wel sfeervol, maar in Rome is alles dan zo depressief :P

Wellicht dat daardoor de wit- en grijstinten net wat te veel op elkaar zijn gaan lijken. Zal het de volgende keer als ik de game opstart eens checken.
Zet ook even alle andere iconen op de map uit als je een ongeopende shop zoekt, dan zie je het verschil ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Baldertt schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:37:
[...]
Zet ook even alle andere iconen op de map uit als je een ongeopende shop zoekt, dan zie je het verschil ook een stuk beter.
Dat had ik al gedaan. Sowieso is mijn map een stuk leger dan gemiddeld, want aan veel van die icoontjes heb je toch niets.

Maar ik heb nu alles gekocht van winkels! Als je de brightness op +6 zet dan worden de lichtgrijze iconen exact dezelfde kleur als gekochte winkels (althans, op mijn TV). Dit doordat de kleuren van de map dan wat lichter worden waardoor de huizen dezelfde tint krijgen als de normale iconen. Dus dan heb je aan het doorschijnen van de icoontjes ook niets meer. Maar game even terug op +4 en je ziet het verschil overduidelijk. Alleen jammer dat ik her en der wat vergeten was en niet in één deel van de stad. Maar goed, het is opgelost :)

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
FeaR1986 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:01:
[...]

Daarom heb ik er nog maar twee of drie. Had de eerste gekocht met de gedachte dat het wel veel geld op zou leveren als ik 26.000 florijnen zou investeren. Maar nee, daar krijg je dan een whopping 95 florijnen extra voor. Dus heb het vanaf toen maar gelaten.

[...]

Zal nog eens goed kijken, want ik vind het echt heel lastig het verschil te zien. Ben al een paar keer voor niets naar een winkel gelopen omdat ik dacht dat ik deze nog niet had. Kom ik daar aan, heb ik hem al wel gekocht. Vooral de icoontjes van de kledingshops lijken soms wat lichter, maar dat komt door de opbouw van het icoontje.
Ben nu in Sequence 6 en alle winkels en speciale gebouwen in bezit.
Eerst alle winkels, viaducten en tunnels gedaan en vervolgens de speciale gebouwen.
Inkomen is niet echt interessant meer, ruim 20 K per 20 min en heb ruim 1.3mln florijn 8)7
In het begin vooral veel side missies gedaan en gebouwen, opleiden huurmoordenaars (allemaal) dit koste al zoveel tijd dat de aanschaf van de laatste gebouwen ook geen probleem meer was.
Moet alleen nog terug in 1 van de tombes, geloof ik ergens een schat gemist.

Als ik het dus allemaal goed begrijp dan is het mischien verstandig om nu eerts terug te gaan naar de tombes om de laatste schatten ook te krijgen, ik wil wel alles hebben wat er te halen valt, deel II ook de platinum trophy en alles gevonden, doe ik dan ook maar in ACB
Vanaf sequence 7 of 8 kan je dit niet meer (als ik het allemaal goed gelezen heb.)

Ik vind het een top-game net ff wat beter en mooier dan deel II.

PS; weet iemand misschien of je ook ergens kan zien hoeveel speeluur je besteed hebt net zoals in deel 2 ?
(misschien heb ik dat over het hoofd gezien maar ik kon dit nergens vinden, volgens mij heb ik al een uurtje of 50 gespeeld ?)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Tweakstarter schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:01:
[...]
PS; weet iemand misschien of je ook ergens kan zien hoeveel speeluur je besteed hebt net zoals in deel 2 ?
(misschien heb ik dat over het hoofd gezien maar ik kon dit nergens vinden, volgens mij heb ik al een uurtje of 50 gespeeld ?)
Als je de game pauzeert dan kan je de statistieken ergens opvragen. Ik heb er nu "pas" 16,5 uur inzitten. Net één derde van wat ik in Assassin's Creed II had. Maar deel twee had ik dan ook voor de volle 100% uitgespeeld. Dit weekend maar eens verder met alle side-missies. Dus dingen als tombes en dergelijke.

Verwijderd

Je moet als je speelt naar het hoofdmenu, dan opties en dan statistieken. Ik wil ook wel weten of ik terug kan in de tombes, want ik moet nog een stel borgia vlaggen.

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:40:
Ik wil ook wel weten of ik terug kan in de tombes, want ik moet nog een stel borgia vlaggen.
Is mogelijk via het DNA menu.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 23-12-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Tweakstarter schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:01:
[...]

ik wil wel alles hebben wat er te halen valt, deel II ook de platinum trophy en alles gevonden, doe ik dan ook maar in ACB

Ik vind deze platinum een stuk pittiger in vergelijking met AC2. Zeker over het algemeen maar ook omdat er nu multiplayer trophies bijzitten.

Volgens mij kun je zien hoeveel speeluur je erin gestopt hebt als je het spel laad. Dit staat mij iig bij, had de verhaallijn uitgespeeld + side missie's in 10/11 uur op de vlaggen en veren na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Patch komt eraan d:)b
De Animus-bug vormde weliswaar het grootste probleem voor Assassin's Creed: Brotherhood-spelers, maar de patch neemt ook andere delen van het spel onder handen. Zo wordt in de multiplayermodus van het spel een oplossing geboden voor het probleem waardoor spelers soms in matchmaking blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:14
Gekkenhuis schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 06:33:
[...]

Ik vind deze platinum een stuk pittiger in vergelijking met AC2. Zeker over het algemeen maar ook omdat er nu multiplayer trophies bijzitten.

Volgens mij kun je zien hoeveel speeluur je erin gestopt hebt als je het spel laad. Dit staat mij iig bij, had de verhaallijn uitgespeeld + side missie's in 10/11 uur op de vlaggen en veren na.
Ik deel zeker je mening dat deze platinum moelijker te halen zal zijn. Er zijn er echt wel enkele bij waar je ook gewoonweg geluk moet hebben. Achja, time will tell of het deze keer ook lukt :) Ik heb het overigens nog altijd wat moeilijk met de multiplayer. Het duurt soms wel erg lang vooraleer je erin kan vliegen; sessie zoeken, spelers zoeken blablabla :O

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

germanaaizer schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:43:
Ik heb het overigens nog altijd wat moeilijk met de multiplayer. Het duurt soms wel erg lang vooraleer je erin kan vliegen; sessie zoeken, spelers zoeken blablabla :O
Heb ik ook last van. Het meedoen aan een sessie gaat meestal wel snel, of hij maakt er zelf een. Maar dan duurt het echt LANG voordat er 6 spelers zijn. En dan zijn er 5 van de 6 en dan zegt die stem 3 keer "Searching for other agents". Volgens mij wordt dat 1 keer per minuut gezegd zodat je weet hoelang je al aan het wachten bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:21:
[...]
Heb ik ook last van. Het meedoen aan een sessie gaat meestal wel snel, of hij maakt er zelf een. Maar dan duurt het echt LANG voordat er 6 spelers zijn. En dan zijn er 5 van de 6 en dan zegt die stem 3 keer "Searching for other agents". Volgens mij wordt dat 1 keer per minuut gezegd zodat je weet hoelang je al aan het wachten bent :P
En als je pech hebt zitten er ook nog een stel Fransen veel te hard in hun headset te schreeuwen.. en tijdens het wachten kun je dat niet uitzetten :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Typisch.... ik begin net aan Sequence 8. Dus eerste wat ik wil gaan doen is de laatste Lair of Romulus doen. Dus zo maar eens naar het Vaticaan. Echter had ik nog niet 100% van de gebouwen en dergelijke gekocht. Dus die eerst af gegaan. Bouw ik net het 7e of 8e aquaduct komt er de melding dat ik nu toegang heb tot een andere Lair of Romulus, maar die heb ik al gedaan! Collega van me had het er ook al over dat je naar die Lair moest zwemmen, maar het is mij toch gelukt het zonder te doen blijkbaar...

Ook kwam ik in het Colluseum nog een poort tegen die tijdens een missie wel oplichtte, maar nadat de missie af was gelopen kon ik er niets meer mee. Wellicht dat ik die al gedaan heb of dat het een nog te openen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:07:
Ook kwam ik in het Colluseum nog een poort tegen die tijdens een missie wel oplichtte, maar nadat de missie af was gelopen kon ik er niets meer mee. Wellicht dat ik die al gedaan heb of dat het een nog te openen is...
Hmm, dat was toch die missie waarin je mee moet doen in een voorstelling? Want toen zag ik namelijk ook die ingang van Romulus oplichten. Maar voordat ik aan alle tombes begon had ik Rome bijna 100%, ik moest alleen nog wat belangrijke gebouwen van ongeveer 25000 per stuk. En ik kon er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik weet ook niet meer of dat een Lair was of dat het deel van een missie was. Weet alleen dat ik de zes sleutels had en nu gezellig in zo'n wolvenvelletje rond aan het lopen ben. Toch zag Armor of Altaïr in deel twee er toch een stuk beter uit. Gelukkig ook nog wat Shop Quests af kunnen ronden doordat ik weer wat items had gevonden. Nu maar eens alle schatkisten langs gaan op zoek naar meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ike. schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:32:
Eerste DLC zal vanaf vanmiddag te downloaden zijn.

[video]

DLC 2 zal ook gratis zijn en zal in januari uitkomen

[...]
Waar kan ik die vinden in de PSN store? zie namelijk alleen die eerste uitbereiding voor de singeplayer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
FeaR1986 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:59:
Ik weet ook niet meer of dat een Lair was of dat het deel van een missie was. Weet alleen dat ik de zes sleutels had en nu gezellig in zo'n wolvenvelletje rond aan het lopen ben. Toch zag Armor of Altaïr in deel twee er toch een stuk beter uit.
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik vond het een redelijke tegenvaller toen ik het pantser van Romulus voor de eerste keer zag. Het Drachen pantser (zat bij de codex editie als dlc als ik me niet vergis) vind ik ook nog wel iets hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:13:
Waar kan ik die vinden in de PSN store? zie namelijk alleen die eerste uitbereiding voor de singeplayer..
Je moet gewoon bij het zoeken Creed intypen en je vindt alle dlc die met assassins creed te maken heeft. Ook de Copernicus en Project 1.0. De zoek knop staat rechtsboven in de psn store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

germanaaizer schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:22:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik vond het een redelijke tegenvaller toen ik het pantser van Romulus voor de eerste keer zag. Het Drachen pantser (zat bij de codex editie als dlc als ik me niet vergis) vind ik ook nog wel iets hebben :P
Ik draag gewoon het kostuum van Altaïr er over heen. Gekocht met wat punten via UPlay. Maar heb toch een deel van de game gemist of een keer de tekst niet gelezen. Zat wat in de menu's te zoeken en zag opeens dat ik een cape had. Nooit geweten dat ik die ergens gekregen had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oké, ik haat die parachute nu officieel!
  • Negen van de tien keer als ik van een klif of gebouw af spring dan kan ik ze niet deployen. Resultaat dat ik al twee keer dood gevallen ben.
  • Laatste keer koop ik alle 15 parachutes van de kleermaker, doe een missie en weg zijn ze!
  • Maar nu heb ik ze helemaal niet meer. Als ik ze wil kopen kan het niet, want ik heb ze alle 15. Maar deployen kan ik ze niet. Zie ze ook niet in mijn hud staan.
Dacht eerst dat je ze wellicht niet in combinatie met Romulus armor kon gebruiken, dus ik standaard armor weer gepakt. Maar geen resultaat. Maar volgens Google schijnt een bekend probleem te zijn. Nu lig ik er niet heel erg wakker van, maar wel zonde dat ik een (te) makkelijke Trophy als met de parachute vanaf Castel Sant'Angelo springen niet kan halen.

Hoef nog maar één item en dan heb ik de Shop Quests ook voor 100%. Enige wat ik nog moet krijgen is een heavy weapon van de smid. Niet dat ik die ga gebruiken, maar voor de heb is het altijd wel leuk. Heb echter nog maar drie schatkistjes waar het in kan zitten. Anders wordt het toch weer Assassin's op missie sturen of iedereen looten van dieven en koeriers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Parachute bug is inderdaad een bekend probleem. Hopelijk word dit gepatched in de aangekondige update.

Las van de week dat je de allerlaatste missie van het spel (een 'Cristina mssie') pas unlocked als je 75% sync hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 26-12-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Cristina missies zijn er eigenlijk? Heb er nu 3 of 4 gehad en alles wat ik nu nog kan doen is vlaggen verzamelen en wat moordcontracten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:59:
Hoeveel Cristina missies zijn er eigenlijk? Heb er nu 3 of 4 gehad en alles wat ik nu nog kan doen is vlaggen verzamelen en wat moordcontracten doen.
5 Cristina missies.
De gratis PS3 DLC 'Copernicus Conspiracy' heeft 6 missies.

Heb je ook alle VR trainingsmodes gedaan? Als je die allemaal hebt gespeeld unlock je een Raiden (Metal Gear Solid) skin/armor

[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 26-12-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt. Ik ging dus moordcontracten doen en ik kwam uit bij de vechtclub. Met die vrouw gepraat en links in beeld stond: "Nieuwe huurlingenmissies vrijgespeeld". Alle dieven en courtisanesmissies heb ik al gedaan. Maar op de kaart zie ik nergens icoontjes van de huurlingen. Zoals bij de dieven en courtisanesmissies wel was.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net de singleplayer uitgespeeld qua verhaal. Moet nog wel wat dingen doen als schatkistjes openen en Borgia vlaggen verzamelen. Maar weet niet of ik daar nog zin in heb. Die trainingsmissies zijn ook echt verdomd lastig en heb geen zin om die alleen te doen voor een paar gouden medailles, trophies en een andere armor.

Maar het einde is wel vaag inderdaad. Wel jammer dat het getal 72 zo veel doet en niet het getal 42, dat zou echt epic zijn geweest :P

Net maar even de kaarten met daarop alle vlaggen en veren gekocht. Maar als ik de 25e Borgia Flag pakt dan komt er ook een melding dat je die kaarten kan kopen. Dus unlock je op één of andere manier alle mogelijkheden als je de game uit speelt? Want anders had je wellicht in het begin van de game al die kaarten kunnen kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 26-12-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net na de release gekocht en netjes in de kast laten liggen voor de kerstvakantie. Afgelopen vrijdag eraan begonnen... en 't is weer genieten! Blijft een mooi spel waar veel te doen en zien is. Gevechten lijken wel pittiger trouwens. Ik weet ook nog niet helemaal hoe je gastjes op paard het beste kunt aanpakken. Tot dusver al veel winkels gerenoveerd (ik denk ongeveer de helft) en een groot deel van die torens overmeesterd. Morgen eens verder met het verhaal en de missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Desondanks de parachute-bug toch maar Castel Sant'Angelo beklommen en er van af gesprongen. En warempel, de parachute was toch bruikbaar al stond deze niet in de HUD. Echter geen trophy gehad, dus nog maar een keer gedaan en nu had ik hem wel.

Moet nog maar een paar trophies voor de singleplayer en dan stop ik er mee. Multiplayer ga ik toch niet doen. Wat ik 100% niet ga halen is het Raiden armor, mij niet gezien om alles goud te halen met die trainingen. Drie wil ik er nog wel proberen, want dat is een makkelijke trophy. Maar alles... nee, dat ga ik niet doen.

Net ook maar eens de Copernicus Conspiracy gedownload. Heb ik nog wat missies te doen tussen het verzamelen van veren en vlaggen door.
Tom schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:43:
Ik weet ook nog niet helemaal hoe je gastjes op paard het beste kunt aanpakken.
Kruisboog :)
Echt het meest fijne wapen wat er ooit in Assassin's Creed gezeten heeft. Heb in heel Brotherhood geen werpmes gegooid. En schieten met het geweer heb ik alleen gedaan als het een combo was vanaf het grote zwaard.

Overigens is volgens de statistieken mijn favoriete wapen de "hidden blade" en heb ik 147 man vermoord. Dat lijkt me heel sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19
Net de verhaallijn uitgespeeld. Wat een apart einde. Verder weer zoals deel 2 erg vermakelijk. Nu alleen nog de meeste singleplayer trophies, multiplayer ga ik ook niet doen. Tenminste niet tot level 50. :X

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat is er mis met gewoon counteren en die kerel naar de flamoes helpen? het je echt geen kruisboog voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
FeaR1986 schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:52:
Desondanks de parachute-bug toch maar Castel Sant'Angelo beklommen en er van af gesprongen. En warempel, de parachute was toch bruikbaar al stond deze niet in de HUD. Echter geen trophy gehad, dus nog maar een keer gedaan en nu had ik hem wel.

Moet nog maar een paar trophies voor de singleplayer en dan stop ik er mee. Multiplayer ga ik toch niet doen. Wat ik 100% niet ga halen is het Raiden armor, mij niet gezien om alles goud te halen met die trainingen. Drie wil ik er nog wel proberen, want dat is een makkelijke trophy. Maar alles... nee, dat ga ik niet doen.
Als je de throphy met de parachute wou hebben, dan was het juist dat je gecumuleerd 500 meter moest hebben afgelegd en dat haal je niet als je één keer van Castel Sant'Angelo gaat, dus het is juist dat je nog een keer bent gegaan. Je had van elk gebouw kunnen springen om het te halen, als het bij elkaar maar 500 meter is. Dat is toch de throphy die je bedoelt?

Wat betreft dat Raiden kostuum is het zo dat je niet alle VR-trainingen op goud moet hebben, maar dat je er een medaille voor moet krijgen. Dat mag dus ook gewoon brons zijn. Zodra je alle trainingen gedaan hebt én je hebt voor alle trainingen een medaille gehaald, dan is Raiden met zijn mega-hakken van jou!

Ik heb afgelopen week voor het eerst de multiplayer geprobeerd en kwam snel in de match terecht. Ik hoefde niet echt lang te wachten, het zal hoogstens een halve minuut zijn geweest.
Ik vond het wel wat lastig om direct kills te maken, maar op een gegeven moment lukte het wel. Ben in twee matches level 2 geworden en heb Disguise unlocked! :o
Ja, daar werd ik enigzins blij van, ook al ben ik toen gelijk gestopt :P.
Wat mij wel leuk lijkt is, wat iets eerder in de topic is aangegeven, om samen met tweakers een paar potjes multiplayer te doen, dat maakt het levelen misschien wel wat leuker.
Dus als je mij wilt toevoegen, dan kan dat op PSN, met Cenzer als mijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gopal schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:32:
[...]

Als je de throphy met de parachute wou hebben, dan was het juist dat je gecumuleerd 500 meter moest hebben afgelegd en dat haal je niet als je één keer van Castel Sant'Angelo gaat, dus het is juist dat je nog een keer bent gegaan. Je had van elk gebouw kunnen springen om het te halen, als het bij elkaar maar 500
Je kan een trophy/achievement halen door van de top van Castel Sant'Angelo te springen met een parachute.

YouTube: Assassin's Creed Brotherhood - Fly Like an Eagle Trophy / Achievement Guide

[ Voor 59% gewijzigd door Ike. op 27-12-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Ike. schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:59:
[...]

Je kan een trophy/achievement halen door van de top van Castel Sant'Angelo te springen met een parachute.

YouTube: Assassin's Creed Brotherhood - Fly Like an Eagle Trophy / Achievement Guide
Oh ok, ik ben wel van Castel Sant'Angelo gesprongen met een parachute, maar misschien heb ik toen niet opgelet toen die throphy kwam, want het ziet er erg mooi uit als je springt met een parachute 8) . Ik zal vanavond wel kijken of ik die throphy heb gekregen, zal vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net een tijdje met AC:Brotherhood bezig en het is echt gewoon meer van hetzelfde, ik vind het zelfs een beetje saai als ik eerlijk ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gekkenhuis schreef op maandag 27 december 2010 @ 05:43:
[...]
Wat is er mis met gewoon counteren en die kerel naar de flamoes helpen? het je echt geen kruisboog voor nodig.
Kost te veel tijd :P
Idem met dat een collega van me elke vijand dood maakt met de hidden blade omdat hij die animatie zo leuk vindt. Al ik naga hoe veel man ik omgelegd heb maal de seconden van de animatie van de hidden blade dan had het spel een stuk langer geduurd :P
Gopal schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:32:
[...]Wat betreft dat Raiden kostuum is het zo dat je niet alle VR-trainingen op goud moet hebben, maar dat je er een medaille voor moet krijgen. Dat mag dus ook gewoon brons zijn. Zodra je alle trainingen gedaan hebt én je hebt voor alle trainingen een medaille gehaald, dan is Raiden met zijn mega-hakken van jou!
Mmmm... wellicht toch eens proberen voordat ik aan de Copernicus missies ga beginnen. Want alle medailles halen moet wel te doen zijn. Brons is veelal wel een erg ruime marge. Met een beetje geluk haal ik dan ook nog drie gouden medailles en dan krijg ik nog een Trophy ook :)

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 27-12-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Heb net (pas) de VR training ontdekt. Ik ben waarschijnlijk een ongelofelijke mongool maar kan iemand me uitleggen wat je bij de eerste race moet doen? Hij reset het level iedere keer als ik na het 3e checkpunt naar blokjes spring die aan de muur tegenover me hangen... geen idee waarom. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Baldertt schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:01:
Heb net (pas) de VR training ontdekt. Ik ben waarschijnlijk een ongelofelijke mongool maar kan iemand me uitleggen wat je bij de eerste race moet doen? Hij reset het level iedere keer als ik na het 3e checkpunt naar blokjes spring die aan de muur tegenover me hangen... geen idee waarom. Help?
Als je Short Course 1 bedoelt, dan kan je hier kijken en zie je precies hoe je de route moet volgen. Als je de tutorial bedoelt, dan kan je hier kijken.
Hopelijk kom je dan wat verder ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kan het eigenlijk kwaad als je stedelingen omlegt?
Tijdens het rennen druk ik nog wel eens op de verkeerde knop waardoor ik een random gassie naar z'n strot vlieg.
Heeft dat eventueel effect op de verhaallijn?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Voor de verhaallijn niet, maar als je er 3 in korte tijd dood wordt je gedesynchroniseerd.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

pasta schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:22:
Voor de verhaallijn niet, maar als je er 3 in korte tijd dood wordt je gedesynchroniseerd.
Dat is echt het enige punt wat in de eerste Assassin's Creed beter was. Daar kon je net zo veel mensen omleggen als je wilde. Vooral die straatmuzikanten zijn te vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 21:06

ijskonijn

Now MOVE!

FeaR1986 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:29:
[...]

Dat is echt het enige punt wat in de eerste Assassin's Creed beter was. Daar kon je net zo veel mensen omleggen als je wilde. Vooral die straatmuzikanten zijn te vervelend.
In de eerste Assassin's Creed kon dat pas als je het spel had uitgespeeld. In 2 en Brotherhood gaat dit inderdaad niet, soms wel jammer >:)

Die straatmuziekanten zijn trouwens makkelijk weg te jagen, gewoon een klap voor hun bakkes geven met je blote vuist, dan weten ze niet hoe hard ze weg moeten komen :+

[ Voor 16% gewijzigd door ijskonijn op 28-12-2010 16:34 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
of ze bestelen tempert ze ook meestal wel in hun enthousiasme :)

aha het Raiden armor, ik wist maar niet wat er nog moest komen in dat laatste open vakje bij mn outfits. Vandaag al de schatten afgegaan maar ik heb nog altijd 1 winkelmissie open staan, namelijk die voor het snel werkend gif. Ik heb er nog 1 voorwerp voor nodig (de naam ontgaat me even) maar heb ik nergens kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Die multiplayer vind ik zwaar ruk... Zit steeds zo lang te wachten voor hij eem game start. Zelfs de XBOX wordt donker, zo lang duurt het. Waardeloos!!
Zodra je een game hebt gaat het allemaal goed, daar niet om, maar het wachten duurt langer dan de potjes duren.

Singleplayer vind ik echt subliem! Die multiplayer hadden ze wat meer dollars in moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

germanaaizer schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:02:aha het Raiden armor, ik wist maar niet wat er nog moest komen in dat laatste open vakje bij mn outfits.
Heb je een speciale editie dat alles gevuld is? Ik heb nog heel wat vakken open staan. Heb wel de twee outfits (Altaïr en Eizio) via U-Play gekocht. En natuurlijk de Armor of Romulus. Dat ik Raiden mis is bekend, maar welke heb je nog meer dan?
Vandaag al de schatten afgegaan maar ik heb nog altijd 1 winkelmissie open staan, namelijk die voor het snel werkend gif. Ik heb er nog 1 voorwerp voor nodig (de naam ontgaat me even) maar heb ik nergens kunnen vinden...
"Aconite" neem ik aan. Daarvan hoef je er maar eentje te hebben en is redelijk zeldzaam. Ik had de mijne gekregen toen ik weer eens aangevallen werd door een stel rovers. Tijdens het looten had iemand die aconite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
FeaR1986 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:51:
[...]

Heb je een speciale editie dat alles gevuld is? Ik heb nog heel wat vakken open staan. Heb wel de twee outfits (Altaïr en Eizio) via U-Play gekocht. En natuurlijk de Armor of Romulus. Dat ik Raiden mis is bekend, maar welke heb je nog meer dan?
Hier vind je ze allemaal :)
"Aconite" neem ik aan. Daarvan hoef je er maar eentje te hebben en is redelijk zeldzaam. Ik had de mijne gekregen toen ik weer eens aangevallen werd door een stel rovers. Tijdens het looten had iemand die aconite mee.
Dat is het inderdaad, op zoek naar de rovers dan maar!

[ Voor 24% gewijzigd door germanaaizer op 28-12-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Mmm... die capes en dergelijke ga ik van mijn leven dus niet halen. Ten eerste omdat ik niets heb met Assassin's Creed: Project Legacy op Facebook. En qua armor gaat het ook niet lukken omdat ik geen pre-order had en dus ook geen speciale code voor een bepaalde armor.

Maar zo te zien heb ik met het uitspelen van de game wel een andere cape gehaald, dus thuis maar eens nakijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
die capes die je kan halen met assassin's creed: project legacy heb ik ook niet hoor. En die desmond skin heb ik ook niet. Toch heb ik nog maar 1 slot over bij mn outfits. Ik veronderstel dat dit voor het raiden armor is en dat de rest er spontaan bij komt te staan eens je ze gehaald hebt? (buiten de auditore cape en de borgia cape, die heb ik wel)

[ Voor 9% gewijzigd door germanaaizer op 29-12-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
germanaaizer schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:11:
die capes die je kan halen met assassin's creed: project legacy heb ik ook niet hoor. En die desmond skin heb ik ook niet. Toch heb ik nog maar 1 slot over bij mn outfits. Ik veronderstel dat dit voor het raiden armor is en dat de rest er spontaan bij komt te staan eens je ze gehaald hebt? (buiten de auditore cape en de borgia cape, die heb ik wel)
Capes en outfits hebben beide toch een eigen 'menu' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb nog even een vraagje. Twee eigenlijk.
Speel het spel nog niet zo lang en heb me eerlijk gezegd ook niet echt verdiept in de tutorial of het boekje.
Als ik in een stad rondren kom je soms mennekes tegen met een drietal tekentjes boven hun hoofd.
Recent viel me op dat deze steevast tegen guards staan te vloeken. Kan ik hier iets mee ofzow?
Verder hoor ik een hoop mensen over assistentjes. Hoe krijg je die dingen? Of krijg je dat pas later in het spel als je een bepaalde questline hebt volbracht?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
De drie capes die ik heb, staan bij mij onder outfits, samen met de altair outfit en het drachen pantser, bij jullie niet dan? Hierzo een plaatje

[ Voor 23% gewijzigd door germanaaizer op 29-12-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
germanaaizer schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:40:
De drie capes die ik heb, staan bij mij onder outfits, samen met de altair outfit en het drachen pantser, bij jullie niet dan? Hierzo een plaatje
ow, dan had ik me vergist.
Ik heb de 2 capes van facebook wel, die 2 komen dan ook in dat lijstje te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:27:
Heb nog even een vraagje. Twee eigenlijk.
Speel het spel nog niet zo lang en heb me eerlijk gezegd ook niet echt verdiept in de tutorial of het boekje.
Als ik in een stad rondren kom je soms mennekes tegen met een drietal tekentjes boven hun hoofd.
Recent viel me op dat deze steevast tegen guards staan te vloeken. Kan ik hier iets mee ofzow?
Verder hoor ik een hoop mensen over assistentjes. Hoe krijg je die dingen? Of krijg je dat pas later in het spel als je een bepaalde questline hebt volbracht?
Die mensen zijn geloof ik herauten of zo en volgens mij kan je daar niks mee. Dit is mij nog niet opgevallen tenminste.

En met assistenjes bedoel je waarschijnlijk de sluipmoordenaars recruten. Deze krijg je vanzelf wanneer je de story line volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:22:

En met assistenjes bedoel je waarschijnlijk de sluipmoordenaars recruten. Deze krijg je vanzelf wanneer je de story line volgt.
Je kan nieuwe assassin's recruten nadat je een x aantal Borgia torens hebt verbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben inmiddels ook al een stuk in Brotherhood.
Deel 2 met veel plezier gespeeld (1 wat minder) en ook nu vermaak ik me weer enorm.

Ik heb echter wel een probleem. Ik ben op 33% van de verhaallijn maar krijg geen nieuwe missie's meer op de kaart. Ik heb 65%(91% van het centrum) van Rome herbouwd en ook al de kleine missie's heb ik gedaan voor zover beschikbaar (hoeren missies, Dieven missie's enz).

Ik heb rechts op de kaart nu nog 1 uitroepteken maar kan daar dus niet bij komen aangezien dat gebied "nog niet beschikbaar" zou zijn. Het zijn de rechter drie Borgia gebieden waar ik nog niet in kan. De rest is allemaal al vrij gespeeld.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Er zijn een aantal Borgia gebieden waar je pas kan komen als je verder bent met het verhaal. Weet zo niet precies wanneer dit is.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 29-12-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:48:
Er zijn een aantal Borgia gebieden waar je pas kan komen als je verder bent met het verhaal. Weet zo niet precies wanneer dit is.
Ja dat is dus het probleem waarschijnlijk. Ik kan nu niet bij het laatste "vraagteken" komen omdat het gebied niet beschikbaar zou zijn.

In de stad kan ik verder ook niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Donstil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:50:
[...]

Ja dat is dus het probleem waarschijnlijk. Ik kan nu niet bij het laatste "vraagteken" komen omdat het gebied niet beschikbaar zou zijn.

In de stad kan ik verder ook niets meer.
Kun je misschien een foto maken van je map? misschien dat ons iets opvalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Staat er geen uitroepteken bij zo'n duivennest? Ik ben ongeveer even ver en kwam er net pas achter dat er onder dat duivennest (ergens links in het midden van de kaart) een deur was die spiegelt (rondje drukken voor interactie). Was al een paar keer langs dat nest gelopen maar verder 'was' er niks, zo leek het.

Verder heb ik het idee dat dit deel wat moeilijker is dan AC2... sommige missies moet ik echt vaak proberen voor ik erdoorheen ben. Zeker als je niet ondekt mag worden. Ook al een paar keer moeten spieken op YouTube om te zien hoe je ergens doorheen komt (o.a. bij die Leonardo moordmachine missies). 't Is ook allemaal iets minder goed getest imho, zoals het gebruik van die parachute... moest dat via internet opzoeken, lijkt mij niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die moordmachine missies heb ik allemaal nog niet gehad. Leo is wel beschikbaar op de map maar verder dan die drie voorwerpen kopen (wat ik gedaan heb) kom ik helaas bij hem niet.

@gekkenhuis.

Ga ik even proberen. Speel op de PS3 dus zal een Foto van het scherm moeten worden :D

Edit: Even tegen de regels in de grote foto's van me map.
Winkeltjes heb ik uit gezet omdat het anders een rommeltje wordt op de foto's

http://img713.imageshack.us/img713/4743/img1025l.jpg

http://img808.imageshack.us/img808/6651/img1027u.jpg

http://img717.imageshack.us/img717/9427/img1026m.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door PromoX op 30-12-2010 13:11 . Reden: linkjes gemaakt van veel te grote afbeeldingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik zie zo snel ook niks bijzonders, enige wat we zo niet kunnen zien is wat Tom ook al aanhaalde; oplichtende duivennesten... daar komt namelijk geen uitroepteken bij te staan maar "gloeien".

[ Voor 25% gewijzigd door Gekkenhuis op 29-12-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dan ga ik die morgen allemaal maar even af.

Toch bedankt!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Ik heb het zelfde gehad met dat uitroepteken in een ontoereikbaar gebied. Heb 2 uur rondjes gelopen in rome.
Uit eindelijk heb ik zo'n "metro" (tunnelingang) genomen van een random spot (afaik) en kon ik ineens in dat gebied komen.

Gister trouwens de verhaal lijn uitgespeeld. Ging heel rap de laatste +-10 missies.
Heb nu 35 van de 50 achievments (360dus). Zo goed als alles uit de singelplayer muv een stuk of 4.

anyhoe.. top game!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Donstil schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:32:
Hmm dan ga ik die morgen allemaal maar even af.

Toch bedankt!
De witte lijnen op de kaart zijn geen afsluitingen van het gebied! die geven alleen een ander "district" aan. Ik dacht eerst dat ik daar niet voorbij kon, maar dat kon toen gewoon.

Aan je kaarten te zien kun je gewoon bij de duivennesten komen en ook de Borgia torens.

• Il 2
  • Niet online
Heeft iemand wel eens gehad dat een assassin die 100% kans had om een missie te slagen toch werd gekilled? Ik ben bang om mijn beste leerling te verliezen :P

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Il 2 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:01:
Heeft iemand wel eens gehad dat een assassin die 100% kans had om een missie te slagen toch werd gekilled? Ik ben bang om mijn beste leerling te verliezen :P
Wel 2 of 3 keer "mission Failed" gehad (kleine missies met 2 of 3 man, wel 100% succes aangegeven) maar nog geen assasins die gekilled waren.
Gewoon dezelfde missie nog een keer gedaan met 5 assasins en toen wel geslaagd ?
steffex schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:01:
[...]

De witte lijnen op de kaart zijn geen afsluitingen van het gebied! die geven alleen een ander "district" aan. Ik dacht eerst dat ik daar niet voorbij kon, maar dat kon toen gewoon.

Aan je kaarten te zien kun je gewoon bij de duivennesten komen en ook de Borgia torens.
Als ik nu naar een van die torens wil lopen kom ik door een soort "modern" raster. Krijg dan de waarschuwing dat Desynchronisatie dreigt als ik door ga. Als ik dan vervolgens door loop ga ik plots dood.

• Gopal
Donstil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:05:
[...]

Als ik nu naar een van die torens wil lopen kom ik door een soort "modern" raster. Krijg dan de waarschuwing dat Desynchronisatie dreigt als ik door ga. Als ik dan vervolgens door loop ga ik plots dood.
Wat je kan proberen is dat je een tunnel entrance pakt (riool surfen :P) en dan de locatie selecteert om er te komen. Ik had dat ook een keertje en na eindeloos klooien kwam ik er achter dat ik natuurlijk ook via de tunnel kon gaan in plaats van overal naartoe proberen te gaan met mijn paard.

[ Voor 2% gewijzigd door Gopal op 30-12-2010 13:11 . Reden: Kleine aanpassing ]

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Donstil schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:05:
[...]

Die lijnen worden niet aangegeven op de kaart. Dan is het toch wat anders. Heb je niet toevallig iets uitgezet op de kaart? je kunt een knop (x voor de xbox) filters instellen!
Moet ik nog iets speciaals doen voor de Leonardo missie's?
Leonardo is inmiddels wel beschikbaar maar ik kan bij hem alleen dingen kopen voor zover ik weet. Misschien loop ik daar op vast.

@Steffex. Zover ik weet niet. Alles stond aan (had het een / ander uit gezet voor de foto)

@Gopal. Nou ik kan niet naar die lokatie's reizen omdat ik daar die tunnel ingang nog niet heb gerenoveerd.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste