FeaR1986 schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:52:
Desondanks de parachute-bug toch maar Castel Sant'Angelo beklommen en er van af gesprongen. En warempel, de parachute was toch bruikbaar al stond deze niet in de HUD. Echter geen trophy gehad, dus nog maar een keer gedaan en nu had ik hem wel.
Moet nog maar een paar trophies voor de singleplayer en dan stop ik er mee. Multiplayer ga ik toch niet doen. Wat ik 100% niet ga halen is het Raiden armor, mij niet gezien om alles goud te halen met die trainingen. Drie wil ik er nog wel proberen, want dat is een makkelijke trophy. Maar alles... nee, dat ga ik niet doen.
Als je de throphy met de parachute wou hebben, dan was het juist dat je gecumuleerd 500 meter moest hebben afgelegd en dat haal je niet als je één keer van Castel Sant'Angelo gaat, dus het is juist dat je nog een keer bent gegaan. Je had van elk gebouw kunnen springen om het te halen, als het bij elkaar maar 500 meter is. Dat is toch de throphy die je bedoelt?
Wat betreft dat Raiden kostuum is het zo dat je niet alle VR-trainingen op goud moet hebben, maar dat je er een medaille voor moet krijgen. Dat mag dus ook gewoon brons zijn. Zodra je alle trainingen gedaan hebt én je hebt voor alle trainingen een medaille gehaald, dan is Raiden met zijn mega-hakken van jou!
Ik heb afgelopen week voor het eerst de multiplayer geprobeerd en kwam snel in de match terecht. Ik hoefde niet echt lang te wachten, het zal hoogstens een halve minuut zijn geweest.
Ik vond het wel wat lastig om direct kills te maken, maar op een gegeven moment lukte het wel. Ben in twee matches level 2 geworden en heb Disguise unlocked!
Ja, daar werd ik enigzins blij van, ook al ben ik toen gelijk gestopt

.
Wat mij wel leuk lijkt is, wat iets eerder in de topic is aangegeven, om samen met tweakers een paar potjes multiplayer te doen, dat maakt het levelen misschien wel wat leuker.
Dus als je mij wilt toevoegen, dan kan dat op PSN, met Cenzer als mijn nick.