Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:04
zie je.. we hebben hier 3-4 mensen die allemaal verschillende favoriete wapens hebben, en dat is het punt je de KEUZE te geven hoe je het wilt spelen.. met of zonder assassin's, geweer, kruisboog.. ik heb kruisboog pas heel laat in de game gehaald (op het einde), dus voor mij was het geweer onmisbaar

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45

FeaR

In GoT we trust

Als ik de game ooit opnieuw ga spelen (al denk ik niet dat zoiets gaat gebeuren) dan zou ik heel wat dingen anders doen. Maar meteen de kruisboog kopen zou toch wel eer iets zijn wat ik toch zou doen, echt een heel fijn wapen. Al maakt het de game wel makkelijk: je hebt de range van een geweer maar met het "geluid" van werpmessen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
IceKiller2k6, bedankt voor de tip! Het klimmen en de puzzels zijn inderdaad uitdagender geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 21:06

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren eens begonnen met de Multiplayer, deze heeft me positief verrast!
Erg leuk uitgewerkt. Met veel geluk de online achievement gehaald voor een kill vanuit een hooiberg, ik zat in die hooiberg verstopt en ik had het grote geluk dat m'n target daar net langs kwam gelopen >:)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, done. Einde is weer behoorlijk WTF :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
FeaR1986 schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:48:
Pistool gebruik ik overigens vooral tegen vijanden als de dieven die je opeens achterna rennen, die gasten krijg je met je zwaard niet dood (ze verdedigen te goed).
probeer eens taunt (driekhoekje) en dan zoals Ike zegt R1 + vierkantje..
X (schoppen) zodat de verdediging weg is en daarna als een malle op het vierkantje drukken werkt ook goed

ik vind het echt een briljant spel trouwens, veel afwisselender dan ACII. Ik ben nu bij seq.4 en heb me al een aantal avondjes vermaakt met Borgia torens in de fik steken en winkeltjes herstellen. Multiplayer nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:41

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb hem op de PC! Liep gisteren mijn lokale speelgoed winkel in en daar lag hij!! Wel wat prijzig maar direct meegenomen. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 17:33
drumstickNL schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:06:
Ik heb hem op de PC! Liep gisteren mijn lokale speelgoed winkel in en daar lag hij!! Wel wat prijzig maar direct meegenomen. :D :D
Uhhhmmm, weet je zeker dat je brotherhood en niet gewoon deel 2 hebt?

Als een game pas in februari/maart af is ongeveer, dan zal hij nu nog niet in de winkels liggen ;)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Laatst online: 14-09 00:03
@DrumStickNL hmpf, epic fail? dat spel is nog niet verkrijgbaar voor de pc.

Maar wat een gave game is dit, overstijgt het 2e deel met gemak als je eenmaal in de game zit leg je hem niet meer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:39
et36s schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:44:
+1 _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:24
Maar wat een gave game is dit, overstijgt het 2e deel met gemak als je eenmaal in de game zit leg je hem niet meer weg :)
Helemaal mee eens.
Toen ik deel 2 speelde op de PC heb ik nooit echt de moeite genomen om actief side quests te doen.
Nu met deel 3 (Xbox 360) ben ik daar zelfs aan verslaafd :P
Gisteravond moest ik even wat administratie regelen en ondertussen was ik actief bezig met het trainen van mijn assassins. >:)
Waarvan ik er nu 6 op level 10 heb en 1 op level 8.
Zit nu in sequence 5 en heb nog 3 towers te gaan.

Geld verdienen is inderdaad niet moeilijk om te doen, maar de shop quests zorgen er wel voor dat je er alsnog moeite voor moet doen om bepaalde items te kopen.
(Heeft iemand hier nog tips voor trouwens? Ik wil graag Captain's Sword hebben en de andere armor van de blacksmith).

Enige wat me opvalt is dat je niet meer kan galloperen met Brotherhood (ben het wel in een bepaalde missie tegengekomen) maar in de "free Rome" (ja het is roam :9) wereld kan dit niet.
Komt dit later nog of blijf je een langzaam paard hebben?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
galloperen gaat helaas niet.
Het armor wat je kan krijgen via de side quest van de blacksmith is minder goed/sterk als het Romulus armor.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 01-12-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ike. schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:48:
galloperen gaat helaas niet.
Het armor wat je kan krijgen via de side quest van de blacksmith is minder goed/sterk als het Romulus armor.
Hmm dat is wel minder, heb nu het gevoel dat met het paard rennen in verhouding net zo snel is als free runnen.
Waar je met free runnen niet zoveel rekening hoeft te houden met de route, zodat je niet voor iedere drempel stil komt te staan.

Ja klopt, dat had ik al gelezen dat Romulus armor het nieuwe armor of Altaïr is. (Moet wel zeggen dat het 10x lelijker is, als het er uit ziet als wat ik zag bij google images)
Maar ik wil uiteindelijk alles unlocken :) vandaar dat ik vroeg om tips voor de trade items in het algemeen.
Meeste kan je volgens mij toch dubbel spenderen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 15:41

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Het is een echte maar hij werkte niet. Ik kon niet door de launcher komen. :{ Ik mocht hem wel terugbrengen gelukkig.

[ Voor 4% gewijzigd door ArmouredSPony op 01-12-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

drumstickNL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:34:
[...]

Het is een echte maar hij werkte niet. Ik kon niet door de launcher komen. :{ Ik mocht hem wel terugbrengen gelukkig.
Pics or it didn't happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 17:33
Hij heeft 'm al terug gebracht natuurlijk ;) .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Maikel64 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:19:
Hij heeft 'm al terug gebracht natuurlijk ;) .
Dan haalt hij hem nog maar een keer :9

edit: Erg gave game, het verhaal steekt zeer goed in elkaar, ik ben tot zo ver tevreden!

[ Voor 18% gewijzigd door EoG op 02-12-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
"launcher werkt niet" <== xbox or ps3 game :D

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Icekiller2k6 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:43:
"launcher werkt niet" <== xbox or ps3 game :D
Dacht ik ook al aan, dat scherm wat je krijgt als je een Xbox 360 DVD in een gewone DVD speler of een PC stopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Roflol! Epic! }:O

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van je assassins op een missie sturen? Ze krijgen daar experience punten voor, maar wat moet je daarmee, behalve je assassins upgraden? Heeft het effect op het spel of is het een soort sidemissie net als Borgia vlaggen verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Baldertt schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:00:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van je assassins op een missie sturen? Ze krijgen daar experience punten voor, maar wat moet je daarmee, behalve je assassins upgraden? Heeft het effect op het spel of is het een soort sidemissie net als Borgia vlaggen verzamelen?
Hoe sterker ze worden hoe minder snel ze sterven als je ze "oproept"..
bv als je tegen 10 man vecht en al je man zijn Assassin's (hoogste level) dan heb je bv maar 2 nodig om ze allemaal te doden terwijl als je lagere ranks hebt je meer nodig hebt..

't heeft geen effect op hoe het verhaal verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ACB gisteren gekregen voor sinterklaas voor de ps3 :) en wat een vet spel! Ik wou vanmiddag ff online proberen, maar hij bleef eindeloos sessie zoeken, sessie meedoen zeggen. En als ik dat annuleerde moest ik het spel opnieuw opstarten want dan blijft hij steken bij "Bezig met laden..". Hebben meer mensen hier last van en wat is een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:16:
Heb ACB gisteren gekregen voor sinterklaas voor de ps3 :) en wat een vet spel! Ik wou vanmiddag ff online proberen, maar hij bleef eindeloos sessie zoeken, sessie meedoen zeggen. En als ik dat annuleerde moest ik het spel opnieuw opstarten want dan blijft hij steken bij "Bezig met laden..". Hebben meer mensen hier last van en wat is een mogelijke oplossing?
Brotherhood bevat erg véél bugs.
Het vinden van MP sessies duurt bij iedereen erg lang. Daar kan je niets aan te doen, hopelijk komt Ubisoft snel met een update die dit fixed, Als het te lang duurt kan je het beste cancellen en een nieuwe search starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ike. schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:59:
[...]
Brotherhood bevat erg véél bugs.
Ik begin weer een beetje déjà vu te krijgen van Assassin's Creed II. Die game heb ik meerdere keren moeten spelen om alle Trophies te krijgen. En bij Brotherhood heb ik dat met het 100% of 50%-sync: ben net in Sequence 5 waar ik de bankier moet vermoorden vanaf een bankje. Dat doe ik en toch maar 50%, want ik had de kill niet van een bankje gemaakt. WTF!

Sowieso is Sequence 5 wat raar: na een tijdje krijg je de opdracht de bankier te vermoorden. Heb het meerdere malen geprobeerd maar kreeg hem niet dood. Zelfs met een Arrow Storm lukte het niet. Moet je die bankier eerst nog een heel stuk volgen tot op het plein. Maar dat hadden ze niet gezegd. Dus alle moeite die je voor dat punt doet is gewoon voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
FeaR1986 schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:43:
[...]
Moet je die bankier eerst nog een heel stuk volgen tot op het plein. Maar dat hadden ze niet gezegd. Dus alle moeite die je voor dat punt doet is gewoon voor niets.
Inderdaad dat had ik ook.. had ook dat ik soms niet zag wat je moest doen om 100% sync te krijgen..
Dat vond ik veel irritanter kreeg ik naderhand "50% sync failed to kill with hidden blade" >< Kom op je hebt dat NERGENS gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Icekiller2k6 schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:48:
[...]
Inderdaad dat had ik ook.. had ook dat ik soms niet zag wat je moest doen om 100% sync te krijgen..
Dat vond ik veel irritanter kreeg ik naderhand "50% sync failed to kill with hidden blade" >< Kom op je hebt dat NERGENS gezegd..
Voor het begin van een missie staat dat geloof ik rechts in het scherm. Pauzeer je tijdens een missie dan staat links je huidige missie en rechts wederom hoe je 100% sync moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:43:
Ik begin weer een beetje déjà vu te krijgen van Assassin's Creed II. Die game heb ik meerdere keren moeten spelen om alle Trophies te krijgen.
Hmm, dat had ik niet in ACII, daar had ik binnen 2 weken en met maar 1 playthrough de platinum al. Maar dat kan eraan liggen dat ik die pas 2 maanden geleden heb gehaald. Laten we maar hopen dat Ubisoft snel al die glitches en bugs eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik zit ondertussen op 54% sync volgens mijn savegame. Het spel zelf vind ik erg tof, de 'Brotherhood' aanvulling wat flauw. Heb ze nu allemaal op Assassin status en als je nu 15 bewakers om je heen hebt zijn ze wel erg makkelijk dood. Gebruik dat dus ook zo min mogelijk.

Vandaag ook even online geprobeerd. Van level 2 naar level 7 in 3 potjes (2 wanted en 1 team game) en de achievement waarbij je twee of drie keer moet ontsnappen gehaald. Bleef in de team game gewoon in een hooiberg zitten. De tegenstander bleef continu in de buurt rondlopen, waardoor ik aantal escapes had en uiteindelijk dik bovenaan stond :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:01:
[...]
Hmm, dat had ik niet in ACII, daar had ik binnen 2 weken en met maar 1 playthrough de platinum al. Maar dat kan eraan liggen dat ik die pas 2 maanden geleden heb gehaald. Laten we maar hopen dat Ubisoft snel al die glitches en bugs eruit haalt.
In Assassin's Creed II had ik heel wat vage dingen:
Trophies voor Sequence 1 tot en met 3 kreeg ik gewoon, maar voor een paar daarna niet. Pas vanaf Sequence 8 kreeg ik weer Trophies. Dus halve game opnieuw moeten spelen. En de Trophy die je krijgt door twee schilderijen te kopen werkte ook niet goed: kreeg die pas nadat ik alles had gekocht.

Mijn overbuurman heeft het nog erger: die heeft de game uitgespeeld, maar die mist nog meer Trophies. Dingen als dat je stad voor 80% (?) compleet moet zijn heeft hij wel gehaald, maar geen Trophy. Dat is best wel balen.

Ik stond dan ook echt met angst voor de 100e veer in Assassin's Creed II. Met die veer zou ik de Trophy krijgen van de 100 veren én de Platinum (voor alle Trophies). Gelukkig kreeg ik die wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:01:
[...]

ACII heeft meerdere patches gehad om bugs te fixen.
Veel spelers hadden problemen met trophies die niet unlockte in deel 2. Brotherhood heeft dit probleem ook! echt een slechte zaak van Ubisoft.

7 december zullen de Brotherhood servers offline zijn voor onderhoud. Hopelijk fixen ze dan de MP matchmaking
http://forums.ubi.com/eve...f/5251069024/m/1331084698

Info over de gratis MP DLC

Ben nu de Assassin's Creed Ascendance video aan het downloaden ben benieuwd of het wat is. (Staat nog niet in de Europeese Stores. Ondertiteling zal nog wel niet klaar zijn :z )

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dan kunnen we eindelijk online. En als ik het goed lees, is de gratis dlc alleen maar een uitbreiding voor de MP?
Ik heb trouwens de AC Ascendance video's allang uit de Europese store gedownload met NL ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:33:
Mooi, dan kunnen we eindelijk online. En als ik het goed lees, is de gratis dlc alleen maar een uitbreiding voor de MP?
Eerste DLC is alleen MP, zou me niets verbazen als deze modus & map al op de disc staan en dat je alleen een 100kb bestandje nodig hebt om deze te unlocken.

Ubisoft heeft bekend gemaakt dat er ook SP DLC zal komen. Wat precies is nog onbekend.

PS3 Patch 1.03:
It changed the team bonus points in half(from 200, 150, 100 to 100, 75, 50) and fixed some connection issues.
edit: Update 3 is 2.01 (33 MB)

[ Voor 54% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die update nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ja.

snelheid MP sessions zoeken -> niet gefixed.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ike. schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:00:
[...]

ja.

Ik zag op de xbox niet dat er een update gedownload moest worden.
Wel zojuist gewoon MP gespeeld. Doet Ubi dit op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Fanatix schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:49:
[...]

Ik zag op de xbox niet dat er een update gedownload moest worden.
Wel zojuist gewoon MP gespeeld. Doet Ubi dit op de achtergrond?
Ik bedoelde PS3 update.

De exclusieve missie (Liquid Gold) voor de Auditori edition is erg goed, helaas kort en de 'schat' valt een beetje tegen.
Had daarstraks een 1250 MP kill >:) (disguise/focus/poison/variety bonus/'nog 2x bonus')

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Begin nu wel redelijk geïrriteerd te raken van de MP.
Heb nu al 3-4x vrij lang kunnen wachten tot het potje begint (of niet).
Staat er 6/6 Abstergo spelers, nou spelen toch? Nee dan word er gewacht tot er meer mensen bij komen.
Hopelijk fixen ze dit gauw, ik vind de MP echt heel leuk om te spelen.
Maar het moet wel werken.

Zat daarstraks in een team met iemand van level 40, die heeft behoorlijk wat vrije tijd als het zoeken van een game zolang duurt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fanatix op 06-12-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Fanatix schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:17:

Zat daarstraks in een team met iemand van level 40, die heeft behoorlijk wat vrije tijd als het zoeken van een game zolang duurt :)
Ik ben nu lvl 39.
levelen in Brotherhood gaat best snel als je de MP doorhebt en een paar goede profiles aanmaakt. Beetje tactisch spelen en je haalt al snel 5.000+ XP per Manhunt match.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ik heb het helaas nergens kunnen vinden, maar is het multiplayer gedeelte cross platform te doen? Zeg maar PC vs PS3?

Alvast bedankt.

P.S. Vriend google heeft het antwoord niet kunnen geven, allemaal dingen als "cross platform-multiplayer DLC confirmed" spul krijg je, nergens kan je vinden "cross platform multiplayer, of PC vs Xbox" ofzo..

[ Voor 43% gewijzigd door Goldenflame op 06-12-2010 18:19 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Goldenflame schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:18:
Ik heb het helaas nergens kunnen vinden, maar is het multiplayer gedeelte cross platform te doen? Zeg maar PC vs PS3?

Alvast bedankt.
Nee. Dat is bij geen enkel PS3 spel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ah jammer :) , dank voor je snelle antwoord!

[ Voor 80% gewijzigd door Goldenflame op 06-12-2010 18:30 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou echt revolutionair zijn. Maar ik vraag me af hoeveel dna sequences er zijn. 8 of 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:21:
Dat zou echt revolutionair zijn. Maar ik vraag me af hoeveel dna sequences er zijn. 8 of 9?
zonder iets over het verhaal etc.. te verklappen:
9 dna sequences + nog 2 sequences (niet in volgorde)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:00:
Heb net even MP geprobeerd, duurde nog geen halve minuut voordat ik in een game zag (PS3).

Ik heb het alleen nog niet helemaal door helaas... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:37:
[...]

Ik heb het alleen nog niet helemaal door helaas... |:(
Komt vanzelf.
Probeer Manhunt eens. Deze modus is wat makkelijker voor beginners omdat je je maar met 1 ding bezig hoeft te houden, verstoppen of killen. Bij Wanted moet je beide tegelijk doen :P

Niet als een gek rondrennen en op daken klimmen :+
Misschien is het slim om te kijken wat voor skills er allemaal zijn, zodat je niet steeds in een val word gelokt of voor de gek word gehouden.
ACB PATCH v1.02 NOTES:

SINGLE-PLAYER

General Stability Improvements.

Tunnel Fast-Travel Bug - Using the Tunnel before being shown how by Machiavelli no longer results in immediate desynch.

Subject 16 Completion Bug - You will be able to re-enter the Animus after completing the Subject 16 puzzles.

Invisible Crowd in Sequence 5 - The crowd around Micheletto during the play no longer contains invisible people.

Red Room Stuck - Ezio will not remain stuck in the Red Room when accessing a cluster from The Truth.

MULTIPLAYER

General Matchmaking Improvements - Certain crashes and infinite loading loops eradicated in this patch.

Extensive Refinement and Tweaking - Bonus scores altered (Coop bonuses divided by 2), pursuers must wait longer if their target is in the process of killing their own target, improvements to spawn point selection in team games.

Wrong Information - End Game page will no longer show inaccurate match information.
8-Player Private Groups - You will always be able to invite up to 8 players to a private group.

Please do not worry if you see an error that you reported has not been addressed, all are being reported and the team will continue to work tirelessly to repair any persisting problems.
http://forums.ubi.com/eve...f/5251069024/m/9871010798

[ Voor 66% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik wordt gek van die MP... Ik heb het gister weer geprobeerd. Maar het joinen zoeken etc duurt allemaal zooooo lang om helemaal debiel van te worden.... Dus ik was er weer snel klaar mee. Heb 2 potjes uiteindelijk kunnen joinen. Maar heb in totaal langer gewacht en naar laadschermen gekeken dan dat ik daadwerkelijk gespeeld heb... Dus maar weer terug gegaan naar de SP. MAar voordat je die dan weer hebt opgestart.... Bijna 5 minuten bezig geweest om een MP spel te annuleren en dan terug te keren naar het hoofdmenu.... Ik doe verlopig geen MP meer. (terwijl het best leuk is, alleen al dat wachten niet)

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Gek dat mensen zulke grote problemen hebben met het vinden van games, ik heb praktisch instant een game gevonden en heb nu ongeveer 10potjes gespeeld (xbox360).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
^^ ik heb ook geen enkel probleem met online games.

Misschien ligt het (zoals meestal) aan de NAT-instellingen van de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ben net online begonnen, erg leuk! Alleen jammer dat de servers er nu zijn opgehouden om een of andere reden.. 8)7

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zo revolutionair is dat niet, er zijn een paar Xbox 360 spellen die cross-platform multiplayer ondersteunen met de PC-versies ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:21:
[...]
Zo revolutionair is dat niet, er zijn een paar Xbox 360 spellen die cross-platform multiplayer ondersteunen met de PC-versies ervan
Ja, maar die zijn beiden van microsoft. De ps3 is van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:10:
[...]

Ja, maar die zijn beiden van microsoft. De ps3 is van Sony.
Oh op die fiets bedoel je...tjsah that ain't gonna happen denk ik inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
heeft iemand hier de codex editie voor xbox360?
op de doos staat namelijk: system link 2.

Wat dus betekend offline met 2 spelers mogelijk .... klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:51:
heeft iemand hier de codex editie voor xbox360?
op de doos staat namelijk: system link 2.

Wat dus betekend offline met 2 spelers mogelijk .... klopt dit?
Is niet mogelijk. Multiplayer kan alleen online.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-12-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, update 3.55 downloaden duurt laaaaaaaang! En dat voor alleen maar een security update.

Ik had net de multiplayer geprobeert voor het eerst en de match begon na ong 2 minuten wachten. Ik ben echt blij verrast.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle vlaggen die op m'n plattegrond stond behaald, maar toch mis ik er nog 11. Volgens heb ik de vlaggen van het vaticaangedeelte nog niet, maar de plattegrond had ik wel volgens de kunsthandelaar. Weet iemand toevallig ergens een plattegrond te vinden met de vlaggen van het vaticaangedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:26:
Ik heb alle vlaggen die op m'n plattegrond stond behaald, maar toch mis ik er nog 11. Volgens heb ik de vlaggen van het vaticaangedeelte nog niet, maar de plattegrond had ik wel volgens de kunsthandelaar. Weet iemand toevallig ergens een plattegrond te vinden met de vlaggen van het vaticaangedeelte.
Vlaggen zijn ook verstopt in de tombes van Romulus (3 per tombe).

Blijft er cool uitzien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Bm-2lao2AAU&feature=related]

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 09-12-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Ike. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:34:
[...]

Is niet mogelijk. Multiplayer kan alleen online.
ik zeg dan ook niet dat het mogelijk is, ik vraag gewoon even of andere mensen met de codex editie dit opgevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Laatst online: 29-12-2023
Nou, ik moet zeggen dat de online matchmaking nog erger is sinds de patch dan voorheen.
Ik kom nu echt alleen nog maar (soms) een game in als ik simpelweg "Play Now" kies.
Eerst kon ik gewoon ranked match en dan "Wanted" kiezen. Het enige probleem toen was dat je soms even de search moest annuleren en opnieuw moest doen. Ik hoop dat ze dit snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik zag dat de 360 versie een update heeft gekregen, maar nee hoor, het online gebeuren is nog steeds ruk, ik heb 'm nu al 10 minuten op zoeken staan (ik ben andere dingen tussendoor aant doen, ik zit niet als een zombie naar het scherm te staren :+) en hij blijft maar staan op 5/6 Abstergo Agents :(

Ik denk dat ik de multiplayer maar even laat voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan een sessie meedoen gaat snel en dan moet je soms lang wachten tot er genoeg mensen zijn. Waar ik ook last van heb, is dat wanneer je aan het wachten bent op andere spelers en dan annuleert dat het bezig met laden scherm extreem lang duurt. Ik heb de ps3 versie trouwens.

Ook heb ik de sp uitgespeeld en het einde was net zo vreemd als in ac2. Ik vond dat platform stuk in het collesseum wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Ik heb ook de update voor de 360 gehad.
Daarna heb ik 3x geprobeerd een game te joinen, eerste keer had ik dus het probleem dat het té lang duurde en ik maar annuleerde.
De tweede keer moest ik eventjes wachten tot er een laatste persoon bij kwam, en de laatste keer ging bliksemsnel.

Er lijkt wel iets verbetering in te zitten, maar het is nog niet veel.

Toch vind ik het jammer dat Ubi niets geleerd heeft van het falende MP systeem van SC: Conviction.
Dat was ook een drama om MP games te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 11:51
Welk level zijn jullie online? Ik ben pas level 18 en moet zeggen, dat ik het niet heel snel vind gaan. Daarnaast kom ik heel vaak in lobby's met hele hoge levels(30-50).

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
thefabiman88 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:05:
Welk level zijn jullie online? Ik ben pas level 18 en moet zeggen, dat ik het niet heel snel vind gaan. Daarnaast kom ik heel vaak in lobby's met hele hoge levels(30-50).
Ik ben nu level 45, moet nog ongeveer 120.000 XP voor level 50
Misschien moet je je tactiek of je profile aanpassen. Hidden Gun is goed voor een makkelijke kill maar je krijgt er maar weinig XP voor.
Manhunt is de beste modus om XP te verdienen.

Ik speel meestal met de volgende profiles:
Hunter: Strong Templar Vision + Poison / Resistance + Overall cooldowns
Target: Smoke Bomb + Morph of Decoy / Blender + Fast getaway

Als je Target bent probeer dan zo veel mogelijk te 'stunnen' ipv. alleen maar te verstoppen.

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 10-12-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik heb MP nu een paar keer gedaan maar ik snap er nog maar weinig van. Bij manhunt zoek ik als een malle (terwijl ik incognito blijf) naar mijn targets, maar het kost me de grootste moeite ze te vinden.
Als ik target ben en netjes verdekt tussen een groepje mensen sta dan word ik in hoog tempo ge-assassin-ed, ook als er dezelfde characters in het groepje staan.

Mijn max score tot nu toe is iets van 1500, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:04:
Ik heb MP nu een paar keer gedaan maar ik snap er nog maar weinig van. Bij manhunt zoek ik als een malle (terwijl ik incognito blijf) naar mijn targets, maar het kost me de grootste moeite ze te vinden.
Als ik target ben en netjes verdekt tussen een groepje mensen sta dan word ik in hoog tempo ge-assassin-ed, ook als er dezelfde characters in het groepje staan.

Mijn max score tot nu toe is iets van 1500, wat doe ik fout?
De 'meter' in het midden van je scherm geeft aan waar je je targets kan vinden.
Er zijn skills die er voor zorgen dat anderen kunnen zien welke jij bent. Alleen verstoppen in een groep is dus niet genoeg. Gebruik smoke, firecrackers etc.. om te ontsnappen of om ze te stunnen.

Heb je de 'training' gedaan?
Bekijk eens wat youtube videos van de MP, denk dat je na het zien van wat videos het wel beter zal begrijpen.

http://www.pubarticles.co...trategies-1290664222.html

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 10-12-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:23:
De 'meter' in het midden van je scherm geeft aan waar je je targets kan vinden.
Ja ik snap het concept wel, maar ik als mijn meter vol is ben ik altijd nog aan het zoeken wie ik nou precies moet hebben.
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:23:
Er zijn skills die er voor zorgen dat anderen kunnen zien welke jij bent. Alleen verstoppen in een groep is dus niet genoeg.
Dat verklaart al een hele hoop!

Wat is dan wel handig, blijven staan en iemand stunnen als deze op je afkomt? Wegrennen lijkt me niet zo slim.
Rookbommen heb ik nog niet..

edit: de link verklaart een hoop!

[ Voor 6% gewijzigd door Baldertt op 10-12-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commandguy
  • Laatst online: 29-12-2023
Als je iemand probeert te stunnen als je face-to-face met elkaar staat is niet aan te raden.
Zij zullen jou waarschijnlijk eerder gedood hebben.
Je kan dus een rookbom gooien, waarop je een makkelijke kunt doen, maar als jij die nog niet hebt is het toch maar het beste weg te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:01:
[...]

Ja ik snap het concept wel, maar ik als mijn meter vol is ben ik altijd nog aan het zoeken wie ik nou precies moet hebben.
Dat is normaal, anders zou het iets te makkelijk worden :P
Als de meter feller van kleur wordt dan kan je target jou zien.
Wat is dan wel handig, blijven staan en iemand stunnen als deze op je afkomt? Wegrennen lijkt me niet zo slim.
Rookbommen heb ik nog niet..
Als je nog geen skills hebt is wegrennen je enige optie.
Met Sprint Boost rennen naar een poort of hijskraan maakt het makkelijker te ontsnappen.
Met Disguise kan je ook ontsnappen als je achtervolger niet ziet dat je Disguise activeert. (hij moet dan wel geen lock meer op je hebben)

[ Voor 47% gewijzigd door Ike. op 10-12-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:27:
[...]
Dat is normaal, anders zou het iets te makkelijk worden :P
Als de meter feller van kleur wordt dan kan je target jou zien.
Dat snap ik, maar wat ik bedoelde is dat ik zeker nog een halve minuut aan het uitvogelen ben wie ik moet hebben terwijl anderen meteen zien dat ik hun target ben. Ik snap(te) niet waarom zij dat wel zo snel doorhebben en ik niet, maar nu ik weet dat er een skill is waarmee je kunt zien wie je target is dat misterie ook weer opgelost.
Dit weekend maar weer eens proberen met deze nieuwe informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik ben nu level 7 maar waar zijn mijn rookbommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:53:
Ik ben nu level 7 maar waar zijn mijn rookbommen?
level 8 unlocked rookbommen. website waar ik eerder naar linkte was incorrect.

Je moet een profile aanmaken. in het multiplayer menu vind je deze optie...
Als je een level stijgt krijg je te zien wat je unlocked hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Ike. op 11-12-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:57:
level 8 unlocked rookbommen. website waar ik eerder naar linkte was incorrect.
OK! Nog eventjes geduld dus..

edit: ben nu level 8, heb hidden gun gekregen maar geen rookbommen!

[ Voor 13% gewijzigd door Baldertt op 11-12-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:04:
[...]

OK! Nog eventjes geduld dus..

edit: ben nu level 8, heb hidden gun gekregen maar geen rookbommen!
Dan was die andere bron site ook incorrect :P
Je kan zelf zien wanneer je skills unlocken in je profile menu. selecteer smoke bombs, dan staat er rechts wanneer je deze krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ike. schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:42:
[...]

Dan was die andere bron site ook incorrect :P
Je kan zelf zien wanneer je skills unlocken in je profile menu. selecteer smoke bombs, dan staat er rechts wanneer je deze krijgt.
Het was toch level 6, zag net pas hoe je je profile aan moet passen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:13
Sow, door die patch van een paar dagen terug werkt multiplayer echt geweldig. Vind een game binnen een paar seconde _/-\o_ Ben nu level 8 en vind het echt super vette multiplayer. Verademing na al dat snelle geschiet van Black Ops multi.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Hier duurt het nu juist wél heel lang voordat er een game start :(

Is er trouwens een manier om iedereen automatisch te muten? Dat geschreeuw is best vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:05:

Is er trouwens een manier om iedereen automatisch te muten? Dat geschreeuw is best vervelend..
helaas niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Na een tijdje niet gespeeld te hebben ben ik nu meteen weer een paar Sequences en side-missies verder. Zit nu alleen weer vast op een missie van Leonardo. Die missies faal ik altijd wel een paar keer omdat ik graag iedereen dood heb, dus niet alleen ontwijken maar ook gewoon killen.

spoiler:
Heb nu de laatste missie van Leonardo en het is ook meteen waar ik in deel twee de grootste hekel aan had: het vliegen met die vliegmachine. Hoogte en snelheid houden is gewoon al lastig zat en dat wordt er niet makkelijker op aangezien je ook nog wordt beschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:30:
Na een tijdje niet gespeeld te hebben ben ik nu meteen weer een paar Sequences en side-missies verder. Zit nu alleen weer vast op een missie van Leonardo. Die missies faal ik altijd wel een paar keer omdat ik graag iedereen dood heb, dus niet alleen ontwijken maar ook gewoon killen.

spoiler:
Heb nu de laatste missie van Leonardo en het is ook meteen waar ik in deel twee de grootste hekel aan had: het vliegen met die vliegmachine. Hoogte en snelheid houden is gewoon al lastig zat en dat wordt er niet makkelijker op aangezien je ook nog wordt beschoten...
Misschien heb je hier wat aan:
spoiler:
Schiet vaak op de grond zodat je veel lift krijgt en daardoor erg hoog gaat. Dan kunnen schieters je niet raken en heb je veel tijd om te mikken. Je krijgt een extra boost als je over al kapot geschoten gebouwen vliegt.

Of kijk hier: YouTube: Assassin's Creed: Brotherhood Walkthrough - Leonardo's War Machines: Flying Machine 2.0 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Kan iemand mij uitleggen hoe je iemand kan stunnen als deze nog geen rood icoontje boven zijn hoofd heeft? Soms zie je overduidelijk wie de attackers zijn, maar op rondje drukken werkt dan niet. Sterker nog, ze krijgen zelfs 300-500 punten als ze mij killen. Redelijk onterecht lijkt me. Wat gaat er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Baldertt schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:45:
Kan iemand mij uitleggen hoe je iemand kan stunnen als deze nog geen rood icoontje boven zijn hoofd heeft? Soms zie je overduidelijk wie de attackers zijn, maar op rondje drukken werkt dan niet. Sterker nog, ze krijgen zelfs 300-500 punten als ze mij killen. Redelijk onterecht lijkt me. Wat gaat er fout?
Zat ik me gisteren ook af te vragen. Het is mij nog geeneenkeer gelukt om een vijand te stunnen als ie dicht in de buurt is, terwijl ik hem wel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:45:
Je kan bijna niet stunnen als je tegenstander recht voor je staat omdat de kill actie sneller is. (Het is wel mogelijk als de tegenstander vergeet of niet drukt op de kill knop.)
Gebruik rookbommen, firecrackers of mute om makkelijker te kunnen stunnen.
Stun is alleen mogelijk als je het 'O' icoontje (voor PS3) ziet.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 12-12-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
^^ Ze drukken niet op kill en staan dichtbij genoeg om te stunnen, maar omdat ze niet zijn aan komen rennen krijgen ze geen O boven hun hoofd.
Net had ik er een die van het dak afklom en daarna rustig op mij afliep, even rondkeek welke hij moest hebben en daarna me afslachtte.. terwijl ik tijd genoeg had om hem wel 10x te stunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dan doe je toch echt iets verkeerd of hij had mute geactiveerd.
Ze hoeven niet zo'n rood pijltje boven hun hoofd te hebben om ze te kunnen stunnen.

Stun werkt bij mij perfect.

Net in één potje manhunt 9300 XP gehaald (excl. challenge bonus). 12 kills, 4 deaths

Average score per session: 3962.80
All time kills: 827
All-time death: 597

Level 50 8)

[ Voor 49% gewijzigd door Ike. op 12-12-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:57:
[...]

het ging over... hoe snel _kan_ je het uitspelen 11 uur dus, en ik heb dan niet eens het nieuw tunnelsysteem gebruikt.. zal nog sneller gaan via die weg.
ubisoft zegt dat er 30/40 uur gameplay in zit, dus ik geloof niks van 11 uur,
dan moet je wel hele snelle gamer zijn. en ook niet van de game hebben genoten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 11:37
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:13:
[...]

ubisoft zegt dat er 30/40 uur gameplay in zit, dus ik geloof niks van 11 uur,
dan moet je wel hele snelle gamer zijn. en ook niet van de game hebben genoten.
Als je echt alleen maar de verhaallijn missies doet, dan zal het vast kunnen. Maar dat doe je dan ook wel jezelf aan. Het is toch veel leuker om ook wat sidemissions te doen. Zeker de Da Vince en Romulus-missies zijn hartstikke leuk. Daarnaast is het ook geinig om Rome op te bouwen, de factions op de bouwen, Assassins op te leiden... dus :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
tja ik had examens die aan de deur stonden en als spel hier lag en ik examens had.. dan was ik zeker gebuisd ;-).

ik ga hem na mijn examens op mijn gemak uitspelen.. ik had trouwens wel 3-4 van de romulus gedaan en 6 assassin's binnen die 11 uur hoor.. 't is maar net hoe je het speelt.. had wel maar '2' leondardo missies gedaan en ook niets van de dubbel blade/glove:... daarmee vind ik het raar dat ik het zo makkelijk heb kunnen uitspelen met redelijk "slechte" armor/zwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de single player helemaal uitgespeeld, moet enkel nog 6 Borgia flags vinden in de Romulus tombes. Fantastisch spel ! Was het einde van ACII al opmerkelijk, dit einde is helemaal bizar en ik kan dus ook niet wachten tot ACIII om te zien hoe ze het verhaal verder op gaan pakken.

Gisterenavond even de multi-player uitgeprobeerd. Ik ben geen echte MP speler en denk dat ik me hier dus ook niet lang mee kan vermaken, maar het zag er leuk uit. Al denk ik wel dat het snel in herhaling gaat vallen. Maargoed, ik kocht dit spel toch enkel voor de SP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Baldertt schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:42:
^^ Ze drukken niet op kill en staan dichtbij genoeg om te stunnen, maar omdat ze niet zijn aan komen rennen krijgen ze geen O boven hun hoofd.
Net had ik er een die van het dak afklom en daarna rustig op mij afliep, even rondkeek welke hij moest hebben en daarna me afslachtte.. terwijl ik tijd genoeg had om hem wel 10x te stunnen :(
Heb ik ook vaak genoeg, ik zie soms iemand van ver aankomen, dan begin ik al op B te rammen als een malle, maar toch killt diegene me dan :(
Tegenwoordig pak ik het zekere voor het onzekere en gebruik in zo'n situatie een rookbom, dan komt er wel een B te staan en kun je hem stunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heeft er iemand misschien een website of tips over hoe je de multiplayer het beste kunt spelen. Dus wat de beste perks en actions zijn.

Ben nu level 14, maar heb nog steeds het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
^^ ben nu level 19 geloof ik, voor manhunt zijn mijn favorieten vuurwerk en werpmessen als ik attacker ben. Vuurwerk omdat je makkelijk je slachtoffer eruit kunt pikken als deze zich verscholen heeft in een groepje met gelijke karakters en werpmessen omdat je daarmee je wegrennende target makkelijk kunt inhalen.
Als ik zelf het target ben heb ik 'morph' en de rookbom. De rookbom als laatste redmiddel wanneer je gespot bent, morph werkt geweldig wanneer je in een groepje gaat staan (of meeloopt) en alle personen om je heen er hetzelfde uit komen te zien als jij. Het werkt helemaal goed als je een groepje dat naast een hooiberg oid staat morpht en dan zelf in de hooiberg gaat liggen. Succes gegarandeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baldertt schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:18:
Het werkt helemaal goed als je een groepje dat naast een hooiberg oid staat morpht en dan zelf in de hooiberg gaat liggen. Succes gegarandeerd :)
Ja, daar ga ik volledig in mee. Vooral bij klopjacht. Ze pakken altijd de verkeerde, echt geniaal. Maar de rookbom gebruik ik zelf wanneer er iemand achter mij aanloopt en dan komt diegene in de rook terecht. Bijna altijd kan je dan ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:23:
Maar de rookbom gebruik ik zelf wanneer er iemand achter mij aanloopt en dan komt diegene in de rook terecht. Bijna altijd kan je dan ontsnappen.
Dat heb ik gisteren idd ook een paar keer gedaan. Als ze niet te ver achter je zitten werkt dat heel goed, je kunt dan omdraaien en hem/haar stunnen.
Ik begin het steeds meer door te krijgen, gisteren met 1 kill 850 punten gehaald (vlgns mij hidden + variety kill + kill bonus), dan wordt het pas echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Eerste DLC zal vanaf vanmiddag te downloaden zijn.

DLC 2 zal ook gratis zijn en zal in januari uitkomen
Ubisoft also announced the Animus Project Update 2.0, the second free content that will be out in January. The second pack will add the Pienza map and Chest Capture team mode.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 15-12-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen uitbreiding voor de singleplayer, zoals De Copernicus samenzwering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:30:
Helaas geen uitbreiding voor de singleplayer, zoals De Copernicus samenzwering.
Ubisoft heeft al bekend gemaakt dat er ook singleplayer DLC zal komen, release date is er helaas nog niet.

DLC patchnotes:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=148861608498210
General Fixes

Fixed: The game may crash in specific situations after joining a session in progress from Single Player.

Gameplay

Fixed: Sometimes a player on a ledge, may stun an assassin posted behind him, while getting down quickly.

Fixed: In some rare situations, two players trying to kill/stun each other while using some ability combinations, may be unable to kill or be killed anymore.
Fixed: In some situations, on San Marco map, a player may spawn in mid air.
Fixed: In some very specific situation, a character may freeze

Alliance Mode Fixes

Fixed: Under specific conditions the endscreen score shows "0" if the user joins an in-game Alliance session.
Fixed: If some players leave and rejoin an Alliance Match during the last seconds of the first round, the player list may be corrupted.
Fixed: All players of an Alliance session may not have the same scores displayed if a player scores while another one is connecting to the session.
Fixed: In Alliance mode, the steps for the Artist challenge are not awarded.
Fixed: In Alliance, the last user that joins a private match which has already been started and selects team 1, will be seen as last by the other users in the player list.
Fixed: An incorrect round number may be displayed for a user joining an Alliance session and selecting his skin with a specific timing.

Improvements -

MP

Improved: Bandwidth optimizations.
Improved: Bash PERK was enhanced: now up to 5 NPCs can be bashed.
Improved: VOICE and sound setting
Improved: In team-based modes, perform an automatic switch of targets when the player launches a Chase on a secondary target.
Improved: Modify the way targets are selected on the Compass : Dpad-Left switches to the target whose arrow is indicated on the left of the radar. Dpad-Right switches to the target whose arrow is indicated on the right of the radar.
Improved: COMPASS - Reduce the secondary target indicators size to avoid them overlapping.
Improved: Alliance mode can now be launched at 3 players minimum.
Improved: Teammate indicator now blinks slightly and smoothly when your teammate is scoring.
Improved: The way the number of team mates with the same main target, using the blue icon in TARGET HUD.
Improved: Add targeting assistance when a character is locked by a team mate

[ Voor 82% gewijzigd door Ike. op 15-12-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
waarom kun je nou nog steeds niet tijdens het laden je profiles veranderen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Baldertt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:02:
waarom kun je nou nog steeds niet tijdens het laden je profiles veranderen? :(
Dat zal denk ik niet veranderen.
Met meerdere profiles is dit toch niet nodig.

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 15-12-2010 21:44 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste