Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het verbaasde me dat er nog geen topic hierover was terwijl Tweakers al wel een preview heeft gedaan over dit spel, dus vandaar dit topic.

Zodra er meer nieuws beschikbaar komt zal ik dit toevoegen, als er iemand zich geroepen voelt om mij mee te helpen met een mooie TS laat het mij maar weten :)
E3: EA kondigt remake Need for Speed: Hot Pursuit aan

Electronic Arts heeft Need for Speed: Hot Pursuit aangekondigd. Op zijn persconferentie op de E3-gamebeurs stelde de uitgever de racegame, die ontwikkeld wordt door Criterion, voor aan de internationale pers.

Het was al langer duidelijk dat Criterion een Need for Speed-game zou gaan maken voor Electronic Arts. Op de EA-persconferentie op de E3 werd duidelijk dat Criterion werkt aan Need for Speed: Hot Pursuit. Het spel is een moderne versie van een eerdere uitgave van Need for Speed: Hot Pursuit, die nog steeds geldt als een van de populairste versies in de serie tot nu toe. Beide spellen draaien om de voortdurende strijd tussen overtreders van de verkeersregels, en de politie die daarop de achtervolging inzet.

Need for Speed: Hot Pursuit biedt de speler volgens EA spectaculaire achtervolgingen, zowel offline als online. Tijdens een live demonstratie toonde Criterion een race tussen twee spelers, waarbij de ene speler probeerde te ontsnappen, terwijl de andere hem in de rol van agent probeerde uit te schakelen. Daarbij kon de tweede speler onder meer blokkades oproepen, terwijl de andere speler een snelheidsboost kon inzetten om door deze blokkades heen te breken.

Behalve het online racen, introduceert Criterion ook Need for Speed Autolog. Dit is een systeem dat de statistieken van gamers online bijhoudt en met andere spelers vergelijkt. Hoewel de werking van Autolog nog enigszins vaag klinkt, lijkt het er op dat het spel nieuwe uitdagingen voor de speler baseert op wat zijn vrienden hebben gedaan. Bovendien koppelt Autolog deze vrienden ook aan elkaar, met het doel zo spannend mogelijke races te creëren.

Need for Speed: Hot Pursuit verschijnt op 18 november voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc, terwijl ontwikkelstudio Exient werkt aan een Wii-versie van het spel.

Bron
Omgeving
Need for Speed: Hot Pursuit zal afspelen in Seacrest Country en heeft de beschikking over vier gebieden namelijk.
Bos
Afbeeldingslocatie: http://hotpursuit.needforspeed.com/sites/hotpursuit.needforspeed.com/files/SC_Forest.jpg
Bergen
Afbeeldingslocatie: http://hotpursuit.needforspeed.com/sites/hotpursuit.needforspeed.com/files/SC_Mountain.jpg
Kust
Afbeeldingslocatie: http://hotpursuit.needforspeed.com/sites/hotpursuit.needforspeed.com/files/SC_Coast.jpg
Woestijn
Afbeeldingslocatie: http://hotpursuit.needforspeed.com/sites/hotpursuit.needforspeed.com/files/SC_Desert.jpg

Carlist:
  • Alfa Romeo 8C Competizione
  • Alfa Romeo 8C Spider
  • Aston Martin DBS
  • Aston Martin DBS Volante
  • Aston Martin One-77
  • Aston Martin V12 Vantage
  • Audi R8 Coupe 5.2 FSI quattro
  • Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro
  • Audi TT RS Coupe
  • BMW M3 E92
  • BMW M6 Convertible
  • BMW Z4 sDrive35is
  • Bentley Continental Superports Coupe
  • Bugatti Veyron 16.4
  • Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
  • Carbon Motors E7
  • Chevrolet Camaro SS
  • Chevrolet Corvette Grand Sport
  • Chevrolet Corvette Z06
  • Chevrolet Corvette ZR1
  • Dodge Challenger SRT8
  • Dodge Charger SRT8
  • Dodge Viper SRT-10
  • Dodge Viper SRT-10 ACR
  • Ford Crown Victoria Police Interceptor
  • Ford GT
  • Ford Shelby GT500
  • Ford Shelby GT500 Super Snake
  • Ford Police Interceptor Concept
  • Jaguar XKR
  • Koenigsegg Agera
  • Koenigsegg CCX
  • Koenigsegg CCXR Edition
  • Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni
  • Lamborghini Gallardo LP 560-4
  • Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder
  • Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
  • Lamborghini Murcielago LP 640
  • Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV
  • Lamborghini Reventon
  • Lamborghini Reventon Roadster
  • Maserati GranCabrio
  • Maserati GranTurismo S Automatic
  • Maserati Quattroporte Sport GT-S
  • Mazda RX-8
  • McLaren F1
  • McLaren MP4-12C
  • Mercedes-Benz SL65 AMG Black Edition
  • Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
  • Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss
  • Mercedes-Benz SLS AMG
  • Mitsubishi Lancer Evolution X
  • Nissan 370Z Coupe
  • Nissan 370Z Roadster Touring w/ Sport Pkg. (Z34)
  • Nissan GT-R SpecV (R35)
  • Pagani Zonda Cinque
  • Pagani Zonda Cinque Roadster
  • Porsche 911 GT3 RS
  • Porsche 911 Targa 4S
  • Porsche 911 Turbo S Cabriolet
  • Porsche 918 Spyder (Concept Study)
  • Porsche Boxster Spyder
  • Porsche Carrera GT
  • Porsche Cayman S
  • Porsche Panamera Turbo
  • Subaru Impreza WRX STi
Autolog
Autolog is een functie / tool die gamers de mogelijkheid geeft om altijd en overal te zien wat hun eigen status, en die van vrienden is in Need For Speed Hot Pursuit. Om het overzicht te behouden heeft Autolog alle onderdelen en inzichtelijke statistieken in de volgende categorieen verdeeld:
  • Career
  • Friends
  • Wall
  • Store
  • Photos
  • News
  • Autolog recommends
1. CAREER
Onder "career" wordt er precies bijgehouden hoever je bent in de game, hoeveel auto's je hebt verzameld, welke races je hebt gedaan, je win en verlies percentage (zowel voor racer als cop) en je progressie op zowel single- als multiplayergebied.

2. FRIENDS
De "friends" optie laat zien waar jou vrienden zich bevinden en vergelijkt alle statistieken met betrekking tot de careermodus met die van jou. Hoe ver zijn zij, welke races hebben ze gedaan, welke tijden hebben ze neergezet etc.

3. WALL
De "wall" functie is vergelijkbaar met de wall van Facebook. Plaats berichten, bekijk berichten van vrienden, deel je beste racetijd, of plaats foto's van je nieuw verkregen bolide. De wall functie is uitermate geschikt om altijd op de hoogte te blijven van het laatste nieuws van je vrienden of om op te scheppen over je eigen skills (of om te laten zien hoe goed je kunt cheaten 8).

4. STORE
De "store" optie is vergelijkbaar met de store optie die ook al in Burnout Paradise zat ingebouwd. Het is een ingebouwde browser waarmee je eenvoudig nieuwe DLC (Downloadable Content) aan kan schaffen of andere extra's (in de toekomst zullen EA en Criterion hier ongetwijfeld meer details over verschaffen).

5. PHOTOS
De "photos" optie stelt je in staat om al jou gemaakte foto's terug te bekijken, te delen op je "wall" (zie kopje 3) en te laten zien aan vrienden. De photo optie kun je ook tijdens de game gebruiken om de tijd te pauzeren en in alle rust een momentopname te maken van jou asociale rijgedrag ;).

6. NEWS
Onder de "news" functie vind je het laatste Need For Speed Hot Pursuit nieuws. Dit kan uiteenlopen van nieuwe DLC (Downloadable Content) tot community events, tournamenten, uitgebrachte patches of andere vorm van extra informatie.

7. AUTOLOG RECOMMENDS
De "autolog recommends" functie geeft je advies over nieuwe races op basis van jou speelstijl en de activiteiten die je doet in Need For Speed Hot Pursuit. Bij deze functie is het mogelijk om het advies wat de autolog jou geeft te bewaren voor later (voor als je bijv. op het moment geen zin hebt om die race te doen of je liever wat wil rondcruisen).

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1276560375.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1276560376.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1276560377.jpeg

Video's:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C5JgCnpUeyE&fmt=22]

Previes & Reviews:

Reviews:
-binnenkort-

Previews:
Tweakers.net

Links:
Officiële Need For Speed Hot Pursuit website

Demo:
Voor de Xbox 360 en Playstation 3 is de demo inmiddels uit deze kan je via het online platform downloaden.

Release Datum:
PlatformDatum
PC18-11-2010
Playstation 318-11-2010
Wii18-11-2010
Xbox 36018-11-2010

GoT Spelers:
GoT naamPSN naamPC naamX360 naam
Red Rorkn.v.tRedRorkn.v.t
Gekkehuusn.v.tGekkehuus73n.v.t
silentwaves_silentwaves_n.v.tn.v.t
sk1nny666n.v.tn.v.tsk1nny666
Yeroen76Seal-eviLn.v.tn.v.t
Willybubban.v.tn.v.tWillyBubba1976

Wil je ook in deze lijst komen? Stuur dan even een DM naar mij.

[ Voor 54% gewijzigd door FabiandJ op 10-02-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Hmm, Vind het grafisch niet echt sterk. Had er nu eindelijk meer van verwacht.
Shift was erg lelijk.

En dit lijkt in de zelfde stijl als Most Wanted, niet echt bijzonder :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Helaas veel arcade besturing als ik dit zo zie. Met boost e.d. had iets meer simulatie verwacht. Gelukkig krijgen we bergweggetjes :)

Asus Zenbook i7 256gb

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Ghostrider schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:21:
Helaas veel arcade besturing als ik dit zo zie.
Boeiend. Het is ook gewoon een lekkere arcade game. Wil je simulatie ga je maar Forza spelen.
NFS is van begin af aan al een arcade game geweest.

Met shift hebben ze een poging gedaan om het realistischer te maken, maar dit is ook verre van geslaagd.

• FabiandJ
  • Niet online
pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Boeiend. Het is ook gewoon een lekkere arcade game. Wil je simulatie ga je maar Forza spelen.

Met shift hebben ze een poging gedaan om het realistischer te maken, maar dit is ook verre van geslaagd.
Forza is ook geen full simulatie hoor, maar goed voor de X360 heb je alleen nog Race Pro en voor de PS3 heb je dan Grand Torismo voor de PC kijk je voor simulatie echt niet naar de NFS reeks.

• PdeBie
Dutch3men schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:47:
[...]

Forza is ook geen full simulatie hoor, maar goed voor de X360 heb je alleen nog Race Pro en voor de PS3 heb je dan Grand Torismo voor de PC kijk je voor simulatie echt niet naar de NFS reeks.
helemaal met je eens. Maar ik wilde enkel even aangeven dat je voor simulatie niet naar de NFS reeks moet kijken. Op wat voor platform dan ook.

Anyway, ik kijk zeer uit naar deze game. Ik hoop echt dat de game weer als een old-skool NFS game aanvoelt (NFS2!!!!).

Is er al een car-list beschikbaar?
Ik heb gezien:
- pagani zonda
- Koenigsegg
- Bugatti Veyron
- Ford Mustang
- Porsche Cayenne
- Lamborghini (Murceliago???)
- Dodge Viper
-
-
-

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:45
Nice, hier kijk ik ook wel naar uit. Ben NFS na de underground delen een beetje uit het oog verloren, maar dit doet op het eerste gezicht de oude tijden herleven.

En inderdaad, voor simulatie/realisme moet je niet bij NFS zijn. Vermoed wel dat ik hier net zoveel lol aan ga beleven dan 'clean' rondjes rijden in Forza3.

Hmm, zou de helicopter te besturen zijn of alleen inroepbaar (automatisch ?) als hunter zijnde. Geen gameplay beelden van gezien dus zal wel niet.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
bongholio schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:10:
Hmm, zou de helicopter te besturen zijn of alleen inroepbaar (automatisch ?) als hunter zijnde. Geen gameplay beelden van gezien dus zal wel niet.
Misschien houden ze dit nog achter als volgend 'gelekt!!'-plannetje... ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

Ik heb gezien:
- pagani zonda
- Koenigsegg
- Bugatti Veyron
- Ford Mustang
- Porsche Cayenne
- Lamborghini (Murceliago???)
- Dodge Viper
- Ford Shelby GT500
-
-

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
[b][message=34587577,noline]pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @
Ik heb gezien:
- Pagani Zonda F
- Koenigsegg
- Bugatti Veyron
- Ford Shelby GT500
- Porsche Cayenne
- Lamborghini Reventón
- Dodge Viper
- Nissan GTR
- Porsche GT3 RS MKII
- Porsche Panamera
- Mercedes SLS AMG
- Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV
- McLaren MP4-12C
- Lamborghini Gallardo LP 560-4 Coupé
-
-
-

Edit:
Op de officiële website staan de volgende auto's:

Alfa Romeo 8C Competizione
Audi TT RS Coupé
Bugatti Veyron 16.4
Chevrolet Camaro SS
Dodge Challenger SRT8
Dodge Viper SRT10
Ford Shelby GT500
Koenigsegg CCX
Lamborhini Gallardo LP 570-4 Superleggera
Lamborhini Murciélago LP 670-4 SV
Lamborhini Reventón
McLaren MP4-12C
Mercedes-Benz SLS AMG
Nissan GT-R SpecV
Pagani Zonda Cinque
Porsche Cayman S
Porsche Panamera Turbo

[ Voor 35% gewijzigd door Flieger op 26-08-2010 16:35 ]

• bongholio
Auto's zijn btw niet altijd aan beide kanten beschikbaar (cops,racers). Zo te zien op de officiele website is de Veyron bijvoorbeeld alleen als cop beschikbaar.

25% is bekend op de website, komt dus nog wat leuk speelgoed bij :)

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

pdebie schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Ik speel ook GTR evolution e.d. het hoeft van mij geen perfecte simulatie te zijn. maar besturing a NFS porsche zou welkom zijn.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-04 22:21
Ik heb de game uitgebreid op de GamesCom kunnen spelen en het heeft bij mij de hoge verwachtingen waargemaakt. De game speelt zo ontzettend lekker en goed. Het driften is uiterst goed gemaakt en zelfs met de sloomste wagens heb je het gevoel alsof je ontzettend hard aan het racen ben.

Aangezien er sommige features nog een NDA zit kan ik er weinig over uiten, maar dit gaat echt een must-have game worden (voor mij dan in ieder geval)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
bongholio schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:59:
Zo te zien op de officiele website is de Veyron bijvoorbeeld alleen als cop beschikbaar.
;(
waarom? ik wil ook met een veyron op de vlucht kunnen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ghostrider schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:21:
Helaas veel arcade besturing als ik dit zo zie. Met boost e.d. had iets meer simulatie verwacht. Gelukkig krijgen we bergweggetjes :)
Hot Pursuit is nooit realistisch geweest. 20 politiewagens achter je aan en door 36 blokkades met SUV's beuken lijkt me ook niet heel erg leuk als het realistisch is. Dan ligt na de eerste blokkade je auto in de prak :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
pdebie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

;(
waarom? ik wil ook met een veyron op de vlucht kunnen slaan.
Ja ik ook, wie weet is de cop vs racer beschikbaarheid per auto ook nog niet final, maar ik vrees het ergste.
Aan de andere kant, je kan dus sowieso met de Veyron aan de slag, maar hoogstwaarschijnlijk alleen als cop.

Kwa diepgang verwacht ik verder niet zoveel van deze game, maar imo lekker dat ze weer lekker arcade gaan en de oude hot persuit opgepoetst hebben. NFS simulatie? alsjeblieft niet, het is gebleken dat ze dat beter niet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:40
Carlist die niet officieel is vrijgegeven maar wel heel dicht in de buurt komt van de officiële lijst.
Heb het spel zelf uitvoerig kunnen testen, en wow; wat een vette game. Het is echt weer 'back to the roots' en gewoon gassen, driften en de politie proberen af te schudden. Óf je gaat zelf gewoon achter de 'bad guys' aan.

Was vooral heel erg onder de indruk van autolog systeem. Werkt heel cool.

* Alfa Romeo 8C Competizione
* Alfa Romeo 8C Spider
* Aston Martin DBS
* Aston Martin DBS Volante
* Aston Martin One-77
* Aston Martin V12 Vantage
* Audi R8 Coupe 5.2 FSI quattro
* Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro
* Audi TT RS Coupe
* BMW M3 E92
* BMW M6 Convertible
* BMW Z4 sDrive35is
* Bentley Continental Superports Coupe
* Bugatti Veyron 16.4
* Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
* Carbon Motors E7
* Chevrolet Camaro SS
* Chevrolet Corvette Grand Sport
* Chevrolet Corvette Z06
* Chevrolet Corvette ZR1
* Dodge Challenger SRT8
* Dodge Charger SRT8
* Dodge Viper SRT-10
* Dodge Viper SRT-10 ACR
* Ford Crown Victoria Police Interceptor
* Ford GT
* Ford Shelby GT500
* Ford Shelby GT500 Super Snake
* Ford Police Interceptor Concept
* Jaguar XKR
* Koenigsegg Agera
* Koenigsegg CCX
* Koenigsegg CCXR Edition
* Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni
* Lamborghini Gallardo LP 560-4
* Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder
* Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
* Lamborghini Murcielago LP 640
* Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV
* Lamborghini Reventon
* Lamborghini Reventon Roadster
* Maserati GranCabrio
* Maserati GranTurismo S Automatic
* Maserati Quattroporte Sport GT-S
* Mazda RX-8
* McLaren F1
* McLaren MP4-12C
* Mercedes-Benz SL65 AMG Black Edition
* Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
* Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss
* Mercedes-Benz SLS AMG
* Mitsubishi Lancer Evolution X
* Nissan 370Z Coupe
* Nissan 370Z Roadster Touring w/ Sport Pkg. (Z34)
* Nissan GT-R SpecV (R35)
* Pagani Zonda Cinque
* Pagani Zonda Cinque Roadster
* Porsche 911 GT3 RS
* Porsche 911 Targa 4S
* Porsche 911 Turbo S Cabriolet
* Porsche 918 Spyder (Concept Study)
* Porsche Boxster Spyder
* Porsche Carrera GT
* Porsche Cayman S
* Porsche Panamera Turbo
* Subaru Impreza WRX STi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

de carlist
:9~

Heb hem helaas nog niet kunnen spelen, maar hopelijk komt er een beta oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb de carlist toegevoegd in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:48
Dit is zeker een leuke carcollectie. Ik ben benieuwd hoe het online is deze game want NFS World vind ik echt niks. Daar wil ik niet eens tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Joost1991 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:41:
Het driften is uiterst goed gemaakt en zelfs met de sloomste wagens heb je het gevoel alsof je ontzettend hard aan het racen ben.

(voor mij dan in ieder geval)
Nee he, je wilt toch juist langzaam dat gevoel van snelheid krijgen, Niet gelijk in de eerste beste prutwagen.
En laat ze eerst nog maar eens wat aan de environment sleutelen, want dat filmpje ziet er niet uit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Snelheidsgevoel is vrij simpel aan te passen in een racespelletje door gewoon je kijkpositie in het spel te veranderen (naar voren, naar achteren, boven, onder). Dat zal wel goedkomen denk ik, ze willen het er nu gewoon vlot uit laten zien in een filmpje.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zag ik nou nitrous in de filmpjes? supercars hebben geen nitrous!!!!! goddamnit.
Sinds de films van de fast and the furious denken ze in elke NFS game dat ze nitrous moeten pompen. Echt te belachelijk gewoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
pdebie schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:00:
zag ik nou nitrous in de filmpjes? supercars hebben geen nitrous!!!!! goddamnit.
Sinds de films van de fast and the furious denken ze in elke NFS game dat ze nitrous moeten pompen. Echt te belachelijk gewoon |:(
Mhaw... als het simulatie was geweest ok, maar het is een arcade spel. Niet alleen NFS maakt zich hier 'schuldig' aan. Elke arcade (race)game kent powerups. En boost lijkt me nou net de powerup bij uitstek voor dit soort racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:55
Mooie carlijst, het valt me alleen op dat er in de afgelopen NFS geen ferrari's hebben gezeten maar wel andere exotische auto's is daar een specifieke reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
Pompi schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:44:
Mooie carlijst, het valt me alleen op dat er in de afgelopen NFS geen ferrari's hebben gezeten maar wel andere exotische auto's is daar een specifieke reden voor?
Ferrari wil niet dat hun mooie auto`s worden beschadigd in een race game. EA of wie dan ook moet daar heel veel geld voor neerleggen. Als ze dan toch hun auto`s in de game willen hebben mogen de auto`s geen groot schade model hebben etc.Alleen hele lichte krassen ( en dan maar 1 of 2 ). Wat er op neerkomt dat een game moet worden aangepast aan 1 merk auto`s. Met NFS SHIFT heeft EA wel betaald en toen is er ook een Ferrari DLC pakket uitgekomen voor de X360.

Dat is dus de reden.. helaas, maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

steffeh schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:51:
[...]

Ferrari wil niet dat hun mooie auto`s worden beschadigd in een race game. EA of wie dan ook moet daar heel veel geld voor neerleggen. Als ze dan toch hun auto`s in de game willen hebben mogen de auto`s geen groot schade model hebben etc.Alleen hele lichte krassen ( en dan maar 1 of 2 ). Wat er op neerkomt dat een game moet worden aangepast aan 1 merk auto`s. Met NFS SHIFT heeft EA wel betaald en toen is er ook een Ferrari DLC pakket uitgekomen voor de X360.

Dat is dus de reden.. helaas, maar waar.
dat is wel heel heel heel erg dieptriest om daarom geen je auto's niet toe te staan in een game (imo) Waarom wil ferrari dan bakken meer geld hebben zodat die krengen kapot kunnen, is toch ook weer gratis reclame...

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:36
nieuw filmpje met pov van een cop car: YouTube: Need for Speed Hot Pursuit - Arms Race HD

zo te zien hebben ze direct de burnout paradise code gekopieerd als het om beuken gaat. lijkt wel erg makkelijk hoe je iemand 'bust'. vroegah moest je nog moeit doen om iemand in te boxen :<

en cop cars die 380 km/h gaat met nitros :')

maar ja, we zullen zien hoe dit spel uit de bus komt :p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Flink arcade natuurlijk, zeker als je dat filmpje hierboven ziet. Hoop dat ze een beetje de vibe van NFSIII: Hot Pursuit te pakken krijgen. Dat is samen met Porsche Unleashed nog steeds de beste uit de serie in mijn ogen.
Anoniem: 325725 schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:20:
[...]

dat is wel heel heel heel erg dieptriest om daarom geen je auto's niet toe te staan in een game (imo) Waarom wil ferrari dan bakken meer geld hebben zodat die krengen kapot kunnen, is toch ook weer gratis reclame...
Omdat men bang is dat het negatieve (gratis) reclame is. Het is natuurlijk erg vreemd als een Ferrari met hoge snelheid crashed en dan schade oploopt, dat gebeurd ze in het echt namelijk nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44
kevz schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:57:
nieuw filmpje met pov van een cop car: YouTube: Need for Speed Hot Pursuit - Arms Race HD

zo te zien hebben ze direct de burnout paradise code gekopieerd als het om beuken gaat. lijkt wel erg makkelijk hoe je iemand 'bust'. vroegah moest je nog moeit doen om iemand in te boxen :<

en cop cars die 380 km/h gaat met nitros :')

maar ja, we zullen zien hoe dit spel uit de bus komt :p
Is volledig arcade natuurlijk, maar waar zie jij dat hij uberhaupt 380 rijd?
Daarnaast: zie je in wat voor auto hij rijdt? Die copcars zijn natuurlijk niet realistisch, maar een aantal kunnen wel in de buurt komen van die 380. En ja, met boost.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:45
ja die copcar is de nieuwe McLaren.

Blijft arcade natuurlijk, en volgens mij is dit filmpje ook tegen AI, tegen echte mensen zal het lastiger worden lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-04 12:01

Tijn96

In speed we trust

in het filmje staat 220m/u dat is omgerekend 330 km/u dus.....
maar toch het ziet er leuk uit.
ik het toen nog hot persuit 2 gespeeld op de gamecube :p
ben benieuwd naar de reviews enzo en dan koop ik hem misschien ook nog eens

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• HugoStiglitz
  • Laatst online: 21:49
Het is nog even wachten maar ik denk dat dit wel weer een topper wordt in de reeks. Zeker hebben.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Net een nieuw filmpje gezien....

http://www.needforspeed.c...-speed-hot-pursuit-wanted

De Nitro komt uit de elektrische Porsche... :(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:37

CoolGamer

What is it? Dragons?

Grafisch ziet het er niet erg veel beter uit als vorige delen, volgens mij. De gameplay daarentegen ziet er wel goed uit. Ik kijk nu al wel uit naar dat spel.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tijn96 schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:34:
in het filmje staat 220m/u dat is omgerekend 330 km/u dus.....
354 km/u... ;)
Burnout Revenge en Paradise vond ik erg leuk, dus ik ben benieuwd wat Criterion met NFS doet. EA heeft er niet veel van gebakken, dus het kan moeilijk slechter.
Het wordt wel erg arcade, dat is jammer, maar ik ben erg benieuwd, ik hoop op leuke gameplay.

[ Voor 40% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-10-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
bongholio schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:43:
[...]

Mhaw... als het simulatie was geweest ok, maar het is een arcade spel. Niet alleen NFS maakt zich hier 'schuldig' aan. Elke arcade (race)game kent powerups. En boost lijkt me nou net de powerup bij uitstek voor dit soort racegames.
Kan me geen boost/powerups herinneren uit NFS 1 - 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Er is weer een nieuw filmpje uitgebracht.
Klik

Tevens is bekend geworden dat op 26 Oktober de demo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Dutch3men schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:43:
Er is weer een nieuw filmpje uitgebracht.
Klik

Tevens is bekend geworden dat op 26 Oktober de demo komt.
Demo, yeah *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Aardige carlist*, maar na het kijken van de filmpjes verwacht ik dat dit de teleurstelling van 2010 wordt, tenminste als we het woord 'remake' nog serieus mogen nemen. Most Wanted achtig vind ik opzich niet een probleem maar noem het dan ook zo.

*Wat nog wel ontbreekt:
- Bugatti Veyron Super Sport
- Toyota Supra TT
Hopelijk voegen ze die nog toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Saturnus op 04-10-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314156

Als ik de trailer zo bekijk lijkt me dit wel een leuke game. Ik zou het aleen wel jammer vinden als je indd het verschil niet goed merkt qua snelheden tussen de verschillende auto's. Maar dat zie ik dan wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Check

YouTube: Need for Speed Hot Pursuit - Car Montage

Nog 2 dagen dan komt de demo ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 19:41

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat zou jammer zijn.
En mis ik iets of is dit geen NFS3 remake? Ik herken er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Was de demo wel voor de PC aangekondigd dan?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

nog geen demo te verkennen op xbox live of psn.
maar voor psn komt ie pas morgen las ik op de link hierboven^^^

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik hoop een echte demo en niet een "limited time beta demo" zoals ze bij FPS games doen tegenwoordig :/

Een "Criterion Demo" zou nog beter zijn : Die van Burnout : Paradise City was gewoon een unlockbare full game als je eenmaal de serial number uit je gekochte exemplaar erin had gegooid O+
Tevens de eerste Burnout game die ik echt leuk vond/vind en helemaal verrot gespeeld heb zowat tot in de diepe uurtjes :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ik baal er wel enorm van dat het weer een open world race game is. Dat is precies de reden waarom ik Burnout niet leuk vindt. Hou onwijs van dit soort racespellen maar heb geen zin om (geheel) mijn eigen route te bepalen, ik wil gewoon een circuit met een paar shortcuts en een menu waar ik de race uit kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz. Vanavond even checken :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

McVirusS schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:32:
Ik baal er wel enorm van dat het weer een open world race game is. Dat is precies de reden waarom ik Burnout niet leuk vindt. Hou onwijs van dit soort racespellen maar heb geen zin om (geheel) mijn eigen route te bepalen, ik wil gewoon een circuit met een paar shortcuts en een menu waar ik de race uit kan selecteren.
Grappig : Dat vond ik dus NIET leuk aan de Burnout games voordat Paradise City uitkwam en miste ik eigenlijk bij de oude NFS:HP :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

demo staat op xbox live ben hem aan het binnen halen :D is wel 1,4gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-04 16:19
McVirusS schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:32:
Heb ik iets gemist qua info :?
Waar haal jij uit dat dit een open world racer is??
NFS World is een open world racer maar voor zover ik weet is Hot Pursuit dat niet.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
En hoe is de demo? Met welke auto`s kan je allemaal rijden? Echt jammer dat er geen pc demo uit is gekomen dus ik kan hem niet spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgens deze link is de demo ook al beschikbaar op PSN?

http://www.ps3trophies.or...s--Video-Apprehended.html

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
Heb de demo ook binnengehengeld. Vind hem erg leuk. Heb eigenlijk alleen nog de cop-modus uitgeprobeerd en niet de racer-mode omdat een van je friends (x360) ook de demo moet hebben gespeeld 8)7 .

Je kan andere sirene-'deuntjes' kiezen alleen werkt de handbrake wel op een hele abrupte manier. Maar ik denk wel dat ik hem ga kopen. Zover ik weet het enige spel waar het doel is om politie en boefje te spelen :+.

EDIT: Heb net de racer-mode gedaan en dat is simpelweg een lap rijden. Geen police oid. te bekennen.

[ Voor 11% gewijzigd door pretpik op 26-10-2010 19:02 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Net ook even de demo geprobeerd, maar ook de 2e race niet kunnen doen omdat ie nog locked is. Vreemd genoeg krijg ik geen verbinding met EA waardoor ie niet wil verbinden (en ik dus ook niet weet of mn vrienden die gespeeld hebben). Dadelijk nog eens proberen.

De race die ik kon spelen vond ik echter best te pruimen. Misschien wel weer wat arcade, maar zeker niet slecht. Eigenlijk gewoon echt Burnout Paradise met echte auto's en betere cops n robbers. Vond de handeling nogal log, je moet hem echt ala Burnout in een slip gooien om een fatsoenlijke bocht door te gaan. Maar na een paar bochten aankutten lukte het me de 2e keer wel een stuk beter. Vond het nog wel wat makkelijk, maar dat is met de meeste demos wel.

Eens kijken wat de full voor cijfers krijgt en dan kijken of ik hem ga halen. Al ga ik uit van wel.

Anyways, nog meer mensen met problemen met de servers van EA?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Hmm staat nog niet op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
Martinspire schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:03:
Verhaaltje....

Anyways, nog meer mensen met problemen met de servers van EA?
Klopt, heb hier ook last van maar blijkbaar ziet hij dus wel of een van je vrienden het al gespeeld heeft. Probleem ligt dus niet bij jou ;)

PS: Als je die 2e race dus ook wilt doen voeg m'n gamertag dan toe: Pretpik

[ Voor 10% gewijzigd door pretpik op 26-10-2010 22:17 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:46
Please note that while the demo will not be available on PC and Wii, the full game will launch on these platforms, along with Xbox 360 and PlayStation 3, on November 16th
Bagger laat ik nu alleen op de pc gamen..... altijd dat domme gedoe dat de consoles eerder een demo krijgen of zelfs de full game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

LightStar schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:30:
[...]

Bagger laat ik nu alleen op de pc gamen..... altijd dat domme gedoe dat de consoles eerder een demo krijgen of zelfs de full game....
tja noem het maar dom, maar pc verkoop cijfers zijn gewoon niet aantrekkelijk om dus moeite erin te steken.
consoles verkopen als een tierelier. zelf heb ik beide consoles(xbox en ps3) en pc gamen doe ik niet aan.
maare ontopic :
vond de demo saai, graphics niet mooi, en ook handeling en gameplay niet bijzonder.
was opzich niet mega slecht ofzo. maar de demo is wel echt heel dramatisch kort.
dus ja probeer hem eerst wel eens op de xbox(torrentje) en als me bevalt koop ik wel anders prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
Beide races gedaan, en ik ben er wel enthousiast over.. Eindelijk weer dat ouderwetse NFS gevoel, dat ik zeker bijna 10 jaar heb moeten missen. En die introvideo met die specifieke blauwe kleuren die NFS3 hot pursuit had _O_.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

v8power67 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:11:
tja noem het maar dom, maar pc verkoop cijfers zijn gewoon niet aantrekkelijk om dus moeite erin te steken.
Iets met kip en ei ... geen normale demo = No buy wat mij betreft en tja... dan worden de cijfertjes er ook niet beter van hé :/
consoles verkopen als een tierelier. zelf heb ik beide consoles(xbox en ps3) en pc gamen doe ik niet aan.
dus ja probeer hem eerst wel eens op de xbox(torrentje) en als me bevalt koop ik wel anders prullenbak in.
Ja ja ... hoezo ironisch :X
GAIAjohan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:47:
Beide races gedaan, en ik ben er wel enthousiast over.. Eindelijk weer dat ouderwetse NFS gevoel, dat ik zeker bijna 10 jaar heb moeten missen. En die introvideo met die specifieke blauwe kleuren die NFS3 hot pursuit had _O_
Tell me more please :D Kan je eventueel vertellen wat hetzelfde is en wat er verandert is naar jouw mening ?? Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Rijgedrag is even wennen, je moet tegenwoordig een beetje powerdriftend door een bocht, maar het is gewoon weer ouderwets met dikke bakken over een closed normale weg scheuren, net als t/m Hot Pursuit 2 het geval was. De mooie omgevingen zijnn terug met vele shortcuts zoals bv in NFS Porsche 2000 en Hot Pursuit 2.
Road blocks opleggen, spikestrips neerleggen, heeerlijk :D.

En tsja, die introvideo was gewoon pure nostalgie. Alle wagens komen volgens mij langs, en dat was ook het geval in de introvideo van NFS3 (of Road Challenge?)

Het is lastig uit te leggen, maar mij geeft deze game de NFS sfeer terug die kapot is gemaakt met Underground.. Alleen ik koop m liever op de pc, en tis kut dat er geen demo voor de pc is..

//edit

Veranderd is verder hoe je auto's moet tegenhouden als politie. In NFS3HP moest je ze gewoon tot stoppen dwingen, zonder dast er schade bij kwam kijken. Nu moet je ze gewoon kapot rijden :P

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 27-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
De omgeving en sfeer doen me ook wel denken aan de originele Hot Pursuits. Het rijden is nog wel even wennen, het driften ziet er wel vet uit maar is toch wel iets te arcade. Het lijkt heel erg op Burnout Paradise (het is immers gemaakt door dezelfde studio), maar had gehoopt dat het qua rijgedrag wat meer op Hot Pursuit 2 had geleken.

[ Voor 13% gewijzigd door Joe_P op 28-10-2010 22:31 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Joe_P schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:30:
De omgeving en sfeer doen me ook wel denken aan de originele Hot Pursuits. Het rijden is nog wel even wennen, het driften ziet er wel vet uit maar is toch wel iets te arcade. Het lijkt heel erg op Burnout Paradise (het is immers gemaakt door dezelfde studio), maar had gehoopt dat het qua rijgedrag wat meer op Hot Pursuit 2 had geleken.

PS(3): Wil iemand me toevoegen zodat je (en ik) ook de 2e race kan rijden -> gamerID: Joeperdepoep (PSN)
Waar staat de demo in PSN? Want heb nu al bij demo's en spotlight gekeken maar ik zie hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb m ook nog niet in PSN staan, maar ik voeg Joep wel effe toe, en download the game naar PS3 a;s ik m zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Flex0r schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

Heb ik iets gemist qua info :?
Waar haal jij uit dat dit een open world racer is??
NFS World is een open world racer maar voor zover ik weet is Hot Pursuit dat niet.
In demofilmpje hier op FP geloof ik zei één van die ontwikkelaars dat het een open world game is. Dat is mijn enige bron.

Kan iemand bevestigen of het echt een open world game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zoals t eruit ziet is het geen Open world game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GAIAjohan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:56:
Zoals t eruit ziet is het geen Open world game..
Juist wel. Je hebt net als in NFS wat banen die een vaste route volgen, maar je rijd wel telkens langs stukken waar je zou verwachten dat je normaal gesproken wel overheen kunt.
Het lijkt me dat je bij de politieachtervolgingen ook in kunt stellen dat je door de hele wereld heen kunt. Lijkt me voor multiplayer wel een stuk leuker in ieder geval.
Ik gok dat het nog niet helemaal af is en er daarom maar weinig van te zien is. Maar je rijd bv al over een grote kruising heen waar een paar snelwegen bij elkaar komen en het lijkt me dat die andere wegen ook gewoon te bereiden zijn dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Komt er ook een filmpje als je iemand gestopt hebt als cop? Dat vond ik altijd zó stoer in NFS3.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 27-10-2010 16:29 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Wom schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:29:
Komt er ook een filmpje als je iemand gestopt hebt als cop? Dat vond ik altijd zó stoer in NFS3.
euhm, je rijdt ze kapot, dan gaat de camera even kijken anar hoe diegene kapot gaat en dan gaat de pursuit weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:40:
En tsja, die introvideo was gewoon pure nostalgie. Alle wagens komen volgens mij langs, en dat was ook het geval in de introvideo van NFS3 (of Road Challenge?)
NFS4 - High Stakes / Road Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:01:
[...]

NFS4 - High Stakes / Road Challenge.
Klopt ja, en dan de kleuren van de intro, dat blauwe dus. Heerrrlijk _/-\o_

Ik zie de demo nog steeds niet op pSN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
Pompi schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Waar staat de demo in PSN? Want heb nu al bij demo's en spotlight gekeken maar ik zie hem niet
Ik heb 'm uit de Amerikaanse PSN store gehaald. Je kunt gewoon een US account aanmaken (geen creditcard ofzo nodig).

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Staat ook op PSN NL. ben hem nu aan het binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:09:
Klopt ja, en dan de kleuren van de intro, dat blauwe dus. Heerrrlijk _/-\o_
De car specs, story, foto's en video's waren ook altijd leuk. Komt dat nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ook zo raar. doe die politie missie. en staat dr dat die crown victoria maar 209km/h kan (geen mp/h)
en wat blaas ik ermee zonder nitrous(ook wel vaag politie met standaard motorblok maar wel nos sowieso politie met nos wtf) en dan baan ik hem ruim 270 km/h, hoe bedoel je misser. hoe moeilijk is het om het een beetje minder arcade te maken?? en je feiten gewoon goed te hebben ??
pfff ea has done it again. weer een arcade racer waar er al 13 van in een dozijn zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Voor de mensen die geen verbinding hebben voor andere missie! Ik had dit eerst ook niet pas toen ik de demo 2e keer opstarte kreeg ik melding om mij aan te melden voor de Ea servers en toen werkte het wel :D

Ik vind de demo geweldig, ten eerste het menu wat je krijgt als je de game opstart en vervolgens in beeld krijgt press start, dit ziet er alleen al zo mooi uit en daagt best wel uit! vervolgens vind de gameplay (het sturen, manier van racen bijv.) heel erg oude nfs stijl , wat ik goed punt vind! Het sturen moet je beetje aan wennen, maar dit is niet bepaald moeilijk, alles rijdt/stuurt heel simpel. Ik vind de optie dat je politie kan zijn zelf ook geweldig om te doen, verder de optie van autolog ziet er ook goed uit, ik ging een race doen en kwam overzicht te zien waarin ook stond wie de snelste tijd had van mijn Xbox vrienden, deze heb ik direct maar verbroken haha.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
Ik vond de demo zwaar tegenvallen. Grafisch vond ik het nogal onder de maat. Daarnaast is de car handling uitermate belabberd, zeker als je de crispy handling van Burnout Paradise gewend bent. Het gevoel van snelheid miste ook vergeleken met Burnout.

Ik had echt veel meer verwacht van Criterion eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:34
Besturing is wel log zeg. Je moet continu gebruik maken van de handrem om een beetje de bochten door te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Wat is jullie snelste tijd met de politie wagen trouwens ? Ik heb 1 keer met geluk binnen 1:37 gehaald maar nu kom ik niet eens meer in de buurt van die tijd :s.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
spokje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:56:
Besturing is wel log zeg. Je moet continu gebruik maken van de handrem om een beetje de bochten door te komen :P
Handrem? Gewoon eventjes de rem aantikken en hij gaat al lekker en controleerbaar glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Skire schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 02:11:
Ik vond de demo zwaar tegenvallen. Grafisch vond ik het nogal onder de maat. Daarnaast is de car handling uitermate belabberd, zeker als je de crispy handling van Burnout Paradise gewend bent. Het gevoel van snelheid miste ook vergeleken met Burnout.

Ik had echt veel meer verwacht van Criterion eerlijk gezegd.
Houd je er wel rekening mee dat het een demo is? Als je de demo opstart is 1 van de eerste dingen die in beeld staat dat de demo niet representatief is voor hoe de verkoop-versie er uit gaat zien. Als ik Criterion was zou ik ook niet grafisch het onderste uit de kan willen halen voor een demo, kan je veel beter mensen op de echte versie hebben werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 23:52
Pompi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Houd je er wel rekening mee dat het een demo is? Als je de demo opstart is 1 van de eerste dingen die in beeld staat dat de demo niet representatief is voor hoe de verkoop-versie er uit gaat zien. Als ik Criterion was zou ik ook niet grafisch het onderste uit de kan willen halen voor een demo, kan je veel beter mensen op de echte versie hebben werken.
Een demo en een full game verschillen grafisch nauwelijks. Als ik Criterion was, zou ik er toch voor zorgen dat de demo er goed uit ziet, want die demo moet tenslotte doen verkopen.....

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Vond het ook maar matig. Heb Burnout Paradise helemaal kapot gespeeld en vind het dan ook heel vreemd dat wanneer ik als politie mijn wagen aan gort rijd (op een tegenligger) ik door de lucht vlieg met alleen wat kapotte ramen en een open motorkap. Waarom zijn die prachtige crashes zoals in Burnout er niet?!

Je gaat me toch niet vertellen dat dat door die fabrikanten komt he?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-04 20:21
v8power67 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:07:
ook zo raar. doe die politie missie. en staat dr dat die crown victoria maar 209km/h kan (geen mp/h)
en wat blaas ik ermee zonder nitrous(ook wel vaag politie met standaard motorblok maar wel nos sowieso politie met nos wtf) en dan baan ik hem ruim 270 km/h, hoe bedoel je misser. hoe moeilijk is het om het een beetje minder arcade te maken?? en je feiten gewoon goed te hebben ??
pfff ea has done it again. weer een arcade racer waar er al 13 van in een dozijn zitten.
Euh, geen filmpjes gezien van deze game ofzo? Was al vanaf het begin duidelijk dat het een arcade game ging worden. Als je je meer had verdiept in de game dan had je dus geweten dat het arcade is en voor jou waarschijnlijk het zoveelste 13 in dozijn game zal zijn. Ook had je kunnen zien dat er nitro in het spel zit en de politie dat ook heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Kw4kje op 28-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:45
Striptease schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:11:
Wat is jullie snelste tijd met de politie wagen trouwens ? Ik heb 1 keer met geluk binnen 1:37 gehaald maar nu kom ik niet eens meer in de buurt van die tijd :s.
56:45 met de Crown. Iemand die het nog sneller kan? >:)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Sluuz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:
Vond het ook maar matig. Heb Burnout Paradise helemaal kapot gespeeld en vind het dan ook heel vreemd dat wanneer ik als politie mijn wagen aan gort rijd (op een tegenligger) ik door de lucht vlieg met alleen wat kapotte ramen en een open motorkap. Waarom zijn die prachtige crashes zoals in Burnout er niet?!

Je gaat me toch niet vertellen dat dat door die fabrikanten komt he?
Burnout had allemaal fictieve auto's en NFS heeft gelicenseerde auto's.
Dat betekent gewoon dat criterion nu rekening moet houden met de eisen van de auto fabrikant in ruil voor het mogen gebruiken van het merk.

Dus ergo : Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:51
Iemand hem al gepre-orderd ? :) Is 16 november ook de datum waarop iedereen hem kan kopen ? In hoeverre gaat er eigenlijk online-content komen ?

Nog een vraag; komt er een free-roam functie in ? :D

[ Voor 16% gewijzigd door Bloemstukje op 29-10-2010 19:19 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kw4kje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:52:
Euh, geen filmpjes gezien van deze game ofzo? Was al vanaf het begin duidelijk dat het een arcade game ging worden. Als je je meer had verdiept in de game dan had je dus geweten dat het arcade is en voor jou waarschijnlijk het zoveelste 13 in dozijn game zal zijn. Ook had je kunnen zien dat er nitro in het spel zit en de politie dat ook heeft.
Arcade mag best, maar dit is gewoon het slechte van NFS en Criterion (BOP) in een game gepropt. Als ik echt zo graag cops & robber wil spelen, gooi ik gewoon BOP weer aan en ik echt een 'echte' frea roam omgeving.

Burnout was ook enorm arcade, echter de handling van de auto's was wel erg goed in elkaar gezet, verschil tussen de 3 modellen (stun, demo en speed) samen met goeie drift handling, nee dat is HP allemaal niet.

Krijg echt een flashback naar Undercover, ook zo'n arcade iets wat of niet te spelen was of dusdanig matig gejat van de andere racegames.. NFS zal denk ik nooit meer NFS zijn wat het vroeger was (NFS3, PU).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
Flex0r schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Dat betekent gewoon dat criterion nu rekening moet houden met de eisen van de auto fabrikant in ruil voor het mogen gebruiken van het merk.

Zelfs nu de gamesindustrie groter dan ooit is, worden nog dit soort belachelijke eisen gesteld. Welke debiel zou nou ooit zeggen: "Poe wat maakt Ferrari een klote auto's! Als ik met 200 km/h tegen een tegenligger knal, zit ie helemaal in de prak!"

Dan maar geen "echte" auto's.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03
Het is nogal arcade, maar ik vind het toch een vermakelijke demo. De integratie van de resultaten uit je friendslist vind ik leuk gedaan. Zorgt er toch voor dat ik even blijf hangen om mn tijd te verbeteren. Toch Pixelchaos ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Flex0r schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Dat is echt een onzin excuus dat al jaren gebruikt wordt. Het is gewoon meer werk om voor alle auto's schademodellen in te bouwen, en daar wordt vaak op bezuinigd.
In Forza 3 kun je ook je auto's best kapot rijden, en in GT5 zal dit ook kunnen, allemaal met échte auto's. DiRT (2) ook bijv.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Denk dat ik deze NFS over sla. Vind het niet zo bijzonder.
De demo deed me een beetje aan Burnout Paradise takedown denken.

Beetje jammer ook dat de demo geen stuurtje ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Angeloonie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Dat is echt een onzin excuus dat al jaren gebruikt wordt. Het is gewoon meer werk om voor alle auto's schademodellen in te bouwen, en daar wordt vaak op bezuinigd.
In Forza 3 kun je ook je auto's best kapot rijden, en in GT5 zal dit ook kunnen, allemaal met échte auto's. DiRT (2) ook bijv.
In Forza 3 is het ook alleen maar wat vervorming, deukjes en wat bumpers die eraf kunnen. Daar zit ook geen ingewikkeld schademodel in.
Die van Dirt 2 is wel wat ingewikkelder, maar daar zitten dan weer minder auto's in.

Het schademodel van Burnout Paradise is wel indrukwekkend, maar ook weer niet zo hoogstaand als iedereen hier denkt. Feit is gewoon: licenties zorgen voor minder indrukwekkende schade. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat een paar merken het verpesten voor de rest.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

dat zoveel mensen zo negatief zijn over de demo had ik totaal niet verwacht, zelf vind ik het geweldig hoe hun deze nfs hebben gemaakt. Jammer dat toch bij veel niet in de smaak valt..

Ik ga hem zeker wel halen :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:51
Ik ga hem ook zeker halen. Zit alleen nog te twijfelen of ik de PC versie of de PS3 versie ga halen. Iemand idee of deze ook als download beschikbaar komt in de PSN store ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 12:46
cheiron schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:56:
Het is nogal arcade, maar ik vind het toch een vermakelijke demo. De integratie van de resultaten uit je friendslist vind ik leuk gedaan. Zorgt er toch voor dat ik even blijf hangen om mn tijd te verbeteren. Toch Pixelchaos ;)
Ja dat blijven hangen is er inderdaad wel degelijk gewoon 50 retries nodig om de 3.27 te breken nu maar meteen 3.25.5 neergezet om de kansen wat lastiger te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-04 08:28
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 04:13:
dat zoveel mensen zo negatief zijn over de demo had ik totaal niet verwacht, zelf vind ik het geweldig hoe hun deze nfs hebben gemaakt. Jammer dat toch bij veel niet in de smaak valt..

Ik ga hem zeker wel halen :D
Ik begrijp die negatieve reacties eerlijk gezegd ook niet? Voor mij is de demo gewoon een bevestiging dat het met deze NFS wel goed zit. Een logische voortzetting van BO Paradise, met een betere integratie van het sociale en online aspect. En aangezien ik BO altijd al een betere serie vond dan NFS is het ook voor mij een zekere koop.
SinergyX schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:19:
[...]

Arcade mag best, maar dit is gewoon het slechte van NFS en Criterion (BOP) in een game gepropt. Als ik echt zo graag cops & robber wil spelen, gooi ik gewoon BOP weer aan en ik echt een 'echte' frea roam omgeving.

Burnout was ook enorm arcade, echter de handling van de auto's was wel erg goed in elkaar gezet, verschil tussen de 3 modellen (stun, demo en speed) samen met goeie drift handling, nee dat is HP allemaal niet.

Krijg echt een flashback naar Undercover, ook zo'n arcade iets wat of niet te spelen was of dusdanig matig gejat van de andere racegames.. NFS zal denk ik nooit meer NFS zijn wat het vroeger was (NFS3, PU).
Vind je dit zelf ook niet een beetje voorbarig? De demo heeft 1 politielevel en het eerste racelevel van het spel.
Daarop baseer jij jouw mening over de handling en de te weinig 'free roam' omgeving. Misschien moet je je oude NFS spelletjes weer eens uit de kast pakken om je geheugen op te frissen: die opmerkingen van 'vroeger was alles beter' zijn altijd zo makkelijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Yeroen76 op 31-10-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
gisteren de demo (PSN) gedownload, maar wat een gigantische tegenvaller zeg.

De besturing valt echt vies tegen. Auto's sturen zo ontzettend log. Alsof je met een bus aan het racen bent. En dat je persé moet driften om een bocht fatsoenlijk te nemen is natuurlijk ook de grootste bullshit. Meeste supercars kunnen driften inderdaad, maar hoeven dat niet vanwege de goede wegligging die ze hebben. Is in dit spel niets van te merken.

Nee, dit gaat 'm niet worden voor mij.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste