Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:43:
Ik vind het spel ook nog steeds heerlijk. Ben nu bezig voor alle racer events goud te halen. Vooral sommige time-trials vind ik behoorlijk moeilijk.

Kijk mijn ogen uit op sommige tijden die SayWhatAgain and Toastjuh op de speedwall hebben staan :P
Geloof me, dat heeft soms heel wat pogingen en frustratie gekost. Maar zo'n race met een McLaren F1 ging een keertje helemaal goed en toen reed ik ineens 10s van m'n PR af.
Beetje weinig gegamed de laatste tijd, binnenkort maar eens kijken of ik nog wat speedwall tijden kan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 17:59
Weet iemand hoe het zit met de game-key als ik het spel van een vriend van me koop welke het uitgespeeld heeft? Ben ik dan aan zijn account gebonden voor deze game? Iemand ervaring mee of iemand die dit zo weet.
Vind het een leuke game, maar vindt 35 euro net wat te veel om voor alleen de online delen van het spel.
Heb het spel uitgeprobeerd ;) en vind het leuk, maar de enige meerwaarde van het spel te kopen zit in de online mogelijkheden van bijv. het autolog en speedwall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gamekeys zijn non transferrable, die zitten aan je EA account gekoppeld, beetje zoals je Steam account verkopen, dat doe je niet :+

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Gekkehuus schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:17:
Vind het een leuke game, maar vindt 35 euro net wat te veel om voor alleen de online delen van het spel.
bij G2play.net heb je 't spel al voor € 16,99
direct download en key in je mail. Werkt ideaal en scheelt 18 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Laatst online: 02-09 17:59
thorretje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 00:41:
[...]

bij G2play.net heb je 't spel al voor € 16,99
direct download en key in je mail. Werkt ideaal en scheelt 18 euro
Thanks voor de tip, heb hem gedownload en ben nu online aan het spelen.

Is er echt niet meer dan 1 speler via GoT online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
zal 'm nog 's installeren.. vind de online races wel fun, hot pursuit online niet zo denderend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels alle races en cop-events op goud. In alle autos gereden en alle normale en online milestones gehaald.

Maar nu blijft het spel op 97% compleet hangen. Het lijkt erop dat ik het super-sports pack of iets dergelijks moeten kopen om het op 100% te krijgen. Dat vind ik wel weer jammer dan. Ik vond het hele concept van extra geld betalen voor auto's en meer races al niet zo geweldig.

Hoe heb jij dat gedaan SayWhatAgain? Het pack gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game weer, ben ik leuker gaan vinden dan verwacht.
Impact van crashes is jammer, de take downs een beetje random, maar een fijne race ervaring.
Blur was veel meer arcade voor mijn gevoel, hier proberen ze nog wel eens een realistisch gevoel er in te verwerken.
Wil voor alles goud neerzetten, maar vind sommige races best pittig. Races waarbij het er ook echt van afhangt welke short cuts je neemt.

Maar, overall een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:59:
Ik heb inmiddels alle races en cop-events op goud. In alle autos gereden en alle normale en online milestones gehaald.

Maar nu blijft het spel op 97% compleet hangen. Het lijkt erop dat ik het super-sports pack of iets dergelijks moeten kopen om het op 100% te krijgen. Dat vind ik wel weer jammer dan. Ik vond het hele concept van extra geld betalen voor auto's en meer races al niet zo geweldig.

Hoe heb jij dat gedaan SayWhatAgain? Het pack gekocht?
Was ff op wintersport... Maar nee, ik heb geen SuperSports pack gekocht, gewoon alle trophies van de originele game gehaald. Niet een of andere photo trophy gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Ik moet deze week nog een paar races op goud halen en dan heb ik ook mijn PS3 platinum trophy binnen. Eerlijk gezegd was dit mijn makkelijkste platinum die ooit op PS3 gehaald heb.

Als je eenmaal de banen kent en met portie geluk in de Hot Pursuits ben je meestal na 2~4 pogingen op gold (uitgezonderd van een enkele races die wat ). Al met al de game in 50 uur (inclusief online races) uitgespeeld. Gek genoeg moest ik de mijlpaal "50 spikestrips" en niveau 20 nog halen, ondanks dat ik al geruime tijd alle politiemissies had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Leuke game in het begin, na een tijdje irriteer ik me dood aan het na-ijlen van de auto's, auto's die uit het niets opdoemen en de ramdomnes van de auto's (boeit niet wat voor auto de tegenstander rijd, de computer bepaalt wel hoe snel ze gaan). Hopelijk is Shift 2 die ik straks krijg een stuk leuker om te spelen.

Owja niet vergeten de niet te skippen filmpjes van crashes en weet ik veel wat, 10x heb ik dat wel gezien hoor |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Rev! op 01-04-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Als er mensen zijn die het op de 360 spelen; lijkt me leuk om eens online te spelen en dat autolog gebeuren uit te proberen. Ik heb dit spel vandaag gekocht. Impuls-aankoop, was 30 euro... Mn gamertag is estorino.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Heb gisteren nfsHP gekocht voor de PS3, is het verstandig/leuker om de dlc meteen te kopen of kan ik beter wachten tot ik verder in het spel ben.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:23
estorino schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:40:
Als er mensen zijn die het op de 360 spelen; lijkt me leuk om eens online te spelen en dat autolog gebeuren uit te proberen. Ik heb dit spel vandaag gekocht. Impuls-aankoop, was 30 euro... Mn gamertag is estorino.
Hoi

Als je het spel nog steeds speelt, kun je me toevoegen. Ik heb het twee weken geleden gekocht en de servers zijn vrij leeg.

Gamertag: Aegir81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb het spel vandaag gekocht. Zal jullie toevoegen. Ook gekocht voor de 360 hier :)

Heb volgens mij geluk gehad, want heb hem 2e hands gekocht bij de FRS voor 17 euro. Heb de online pass ingevoerd en kan nu gewoon online spelen. ( Heeft de vorige eigenaar zeker niet de code gebruikt om online te gaan spelen?? )

1e indruk is dat dit echt super speelt. De beste NFS game die ik tot nu toe heb gespeeld. Wat een snelheid in het spel. Grafisch erg goed. Vind het leuk opgezet allemaal.

Ga er zeker veel tijd in steken :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 14:54
Heb sinds vrijdag ook het spel maar aangeschaft voor de PS3.
Sommige races zijn echt te makkelijk maar de time-trials zijn toch wel erg moeilijk! Heeft me al weer een hoop gevloek gekost.

Het is een lekker spel om een zondag mee op te vullen!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb dezelfde ervaring :P Ik heb hem net gekocht voor de PC, en sommige events zijn toch wel wat tricky. De besturing is nog wel te doen, maar ik begrijp wel dat velen het niet lekker vinden rijden. Ik heb soms ook moeite met hoe je soms schijnbaar niets kan doen om te vermijden dat je iets raakt.

Van crashes heb ik sinds de laatste patch geen last meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik vind het vooral in de bochten jammer dat het wel heel erg veel driften is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Overigens waren er al héél veel nicknames bezet. Ik was genoodzaakt om mijzelf BBasil_Fawlty te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Mars18 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:15:
Ik vind het vooral in de bochten jammer dat het wel heel erg veel driften is
Jij houdt liever puur het rechterpijltje (of de D) in om een bocht te nemen, á la alle andere need for speeds?
Nu kan je nog:

rustig het gas los laten -> sturen -> gas indrukken voor zeer kleine dirft
Kort remmen -> sturen -> middelmatige drift
Handrem -> sturen -> scherpe drift

Het timen ervan voor een perfecte tijd is zeer lastig ;) Tuurlijk kom je met wat aankloten de race wel door maar dan ga je geen supertijden neerzetten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kaluro2 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:04:
Jij houdt liever puur het rechterpijltje (of de D) in om een bocht te nemen, á la alle andere need for speeds?
Nu kan je nog:
Nee, ik draai liever mijn stuur naar rechts.
Of, met het toetsenbord, rem ik fatsoenlijk, druk dan op naar rechts en regel met het gas hoe ik de bocht neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:26:
[...]

Of, met het toetsenbord, rem ik fatsoenlijk, druk dan op naar rechts en regel met het gas hoe ik de bocht neem.
Het is need for speed, arcade racing - Geen sim racing.
Dan zit je toch echt bij het vekeerde spel naar mijn mening.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 03-06-2011 14:15 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
kaluro2 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Het is need for speed, arcade racing - Geen sim racing.
Dan zit je toch echt bij het vekeerde spel naar mijn mening.
Niet elk deel uit de serie was zo onrealistisch arcade als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
heb deze game nu ook gekocht voor op de PS3,

maar ik vind dat je nogal hard op de knop moet drukken om volle gas rijden, ik moet mijn "X" knop half door mijn controller heen drukken, en dit is niet echt leuk om een lange tijd te doen.

en met die "L2" en "R2" gas geven en remmen vind ik niet zo leuk, ik houd het liever bij "X" en "vierkantje" voor gas en remmen

aan een kapotte controller kan het al niet liggen, want de ps3 en controller zijn juist nieuw :)

of kan ik ergens een gevoeligheid instellen voor een betere reactie ?

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Is er een manier om die focus op politieauto's en crashes uit te zetten. Reteirritant als je net op een roadblock afrijd en dan ineens in slomo verteld moet worden dat daar ene copcar staat. Reteinteressant natuurlijk, maar fucking vervelend. In een andere NFS kon je de action-cam oid uitzetten, maar die optie zie ik hier nergens.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Admiral Freebee
  • Niet online
Als er mensen zijn die mij willen toevoegen in het spel: mijn nickname daar is BBasil_Fawlty (met twee B's dus). Ik ben het beu dat het blijkbaar onmogelijk is om fatsoenlijk een online spel met random mensen te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook gehaald paar dagen terug voor ps3, maar ik vond burnout paradise toch mooier op een of andere manier, daar had je minder blur.

Maar ik snap niet hoe ik verder kom in het spel.
Speel de 1e race paar keer, krijg auto's en wordt 1e.
Maar de races eronder blijven met een sleuteltje?
Zal wel iets simpels zijn wat ik fout doe.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:33:
Ik heb het spel ook gehaald paar dagen terug voor ps3, maar ik vond burnout paradise toch mooier op een of andere manier, daar had je minder blur.

Maar ik snap niet hoe ik verder kom in het spel.
Speel de 1e race paar keer, krijg auto's en wordt 1e.
Maar de races eronder blijven met een sleuteltje?
Zal wel iets simpels zijn wat ik fout doe.
Iemand?
De races unlocken zich niet in die lijst van een bepaalde straat / regio. Op de grote wereldkaart zie je een aantal icoontjes (voor politie races, en racer races), als ze 'gewoon' zijn, dus met kleur etc, betekend dat daar een event is (die je al gedaan hebt, of nog moet doen). Als je die bekijkt, zie je vast races die je nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaan die stomme events nou verder dan? moet ik alles halen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:59:
Hoe gaan die stomme events nou verder dan? moet ik alles halen ofzo?
Je moet wel eerste worden ja. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:55

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik heb dit spel ook weer is uit de kast gehaald.

Hier nog mensen die het spelen op de PS3?

Als je nog wat speedwall-materiaal zoekt kun je me toevoegen: Mattie_v_Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 21:40

Koenvh

Hier tekenen: ______

Oud topic bovenhalen.. Iemand die het spel nog speelt? (Behalve ik?)
offtopic:
Mijn naam is Koenvh1 voor de PC, als je zin hebt om verslagen te worden, voeg me dan toe! O-)

[ Voor 46% gewijzigd door Koenvh op 28-07-2012 22:50 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:28

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

* AngelDust blaast ff een laag stof weg *poef*

Zijn er nog mensen die dit spelen op de PS3?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Ik heb vandaag NFS:HP gekocht en ik heb meteen het probleem dat ik need for speed niet kan starten op de PC. Elke keer als ik start moet ik activeren via internet en daarna gebeurd er niks. Al een reinstall gedaan en ook een patch update. Helaas :/ Iemand een oplossing?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het is tijd om na 10 jaar te reageren in dit topic. de remastered versie heeft vorig jaar een update gehad zie ik voor de PS5 en de X. het spel draait nu op 4K 60fps. tof dat ze het spel nog steeds onderhouden. vreemd, dit spel staat nergens op de lijsten bij free ps4 to ps5 upgrade in google.

zag het spel voor €3,99 in de psn store dus meteen aangeschaft. het speelt heerlijk weg.

https://twistedvoxel.com/...stered-4k-60-fps-ps5-xsx/

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 22-12-2022 23:52 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste