Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Lees ik nu dat de 360 gebruikers al gebruik kunnen maken van de nieuwe patch, en pc gebruikers nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nee, lees je niet goed. Xbox en PS3 hebben een update die extra auto's beschikbaar stellen, geen patch om fouten te fixen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Ik lees net op facebook: Hot Pursuit 35% off today only until 5 PM PST. Redeem promo code “giftofspeed” (korting via de ea store).
nice gezien de prijs van NFS HP op steam: €49,99

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Krijg je em dan ook met korting op Steam of alleen via de EA Downloadmanager (:'))

Leuk trouwens, de EA korting op steam van 25 - 50% en dan wel NFS Shift meenemen maar niet Hot Pursuit met korting aanbieden :-( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MrJayMan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:29:
Ik lees net op facebook: Hot Pursuit 35% off today only until 5 PM PST. Redeem promo code “giftofspeed” (korting via de ea store).
nice gezien de prijs van NFS HP op steam: €49,99
Op g2play is hij 17 euro, dus hoezo nice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:46:
[...]

Op g2play is hij 17 euro, dus hoezo nice?
nice2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat veel problemen uberhaupt niet verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wat is nou een beetje de beste NFS op dit moment? Ben er een tijdje uit geweest. Laatste die ik verreweg het beste vond was NFS : PU op de PS1.
Hoe zit dat tegenwoordig mutli-console breed?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Olaf van der Spek
  • Niet online
RaDKiLL schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:03:
Wat is nou een beetje de beste NFS op dit moment? Ben er een tijdje uit geweest. Laatste die ik verreweg het beste vond was NFS : PU op de PS1.
Een 'beste' is lastig aan te wijzen, ligt eraan waar je van houdt. Het arcade niveau van deze Hot Pursuit is zo hoog dat het totaal niet vergelijkbaar is met PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlace84
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-04-2022
Hier ook @ Win7 x64 geen problemen, dan wel zonder creative geluidskaart en een nvidia gpu. Krijg er helaas wel weer consoleport-kriebels van; niet-skippable filmpjes, clunky UI etc maar dat vergat ik alweer 5 sec nadat ik al scheurend met sirenes in een squadcar spike strips aan het strooien was ;) lekkere game! Eigenlijk zat ik sinds NFS3:HP al jaren op een game als deze te wachten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Interlace84 op 24-12-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

RaDKiLL schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:03:
Voor mij zal dat altijd NFS 4 - High Stakes blijven. Maar op dit moment is het Shift met een realisme mod. Rijd zeer goed, en erg pittig. En grafisch erg lekker. HP2010 heb ik na 2 dagen er weer afgegooid, troep.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Thnx voor de reakties. Persoonlijk had ik altijd weinig met dat politie achtervolgings gebeuren.
Vreselijk hoe ze die catch-up nog steeds toepassen.
Shift is the way to go vooralsnog?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Catch up hoort bij arcade games wel een beetje denk ik... Hoewel het bij de Criterion games vaak tegen het einde van de game wel erg de overhand neemt... Als in, de hele race perfect rijden, 10 seconden voorsprong, 1 crash, en meteen laatste met 15 seconden achterstand ofzo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
De catch up vind ik bij NFS:HP te erg, bij Burnout Paradise was dit veel beter, en acceptabeler.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 06:50
Als mensen me willen toevoegen voor in NFS HP

Ik geloof dat mn ingame naam ChrizzleNL is.

Is wel zo leuk want dan kan ik een beetje tegen jullie tijden gaan rijden !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ProCeela schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:02:

ps3, 360 of pc?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het schijnt dat 'ergens in januari' er een patch voor PC komt.... Hopelijk heeft deze ook meteen de extra auto's, zoals de Gumpert, die de console heeft gekregen er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-07 17:12
Die catch-up is echt niet leuk, je ligt eerste en slide net verkeerd de bocht in, raakt de rand en zoef zoef zoef je ligt ineens achtste :(

Ook met een crash... ik crash, gewone auto staat dwars op de weg, de racer achter me klapt er vol op en ik zie deze in de crash video nog "respawnen" en is al weer weg. Ja common'...

Vind het rijden op "gewone wegen" weer heel erg ruig, maar speel toch liever SHIFT op mijn PS3 om ff lekker te racen...

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
ProCeela schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:02:

'k heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:32
Wiethoofd schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:04:
Het schijnt dat 'ergens in januari' er een patch voor PC komt.... Hopelijk heeft deze ook meteen de extra auto's, zoals de Gumpert, die de console heeft gekregen er in zitten.
NFS Hp voor pc krijgt zover ik weet geen DLC..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga NFS HP morgen weer terugbrengen, vind het erg teleurstellend vergeleken met de oude NFS HP, geen splitscreen, slechte muziek vergeleken met de oude NFS HP, tegenstanders die niet leuk zijn door het inhaal systeem en het rijd niet lekker, je merkt gewoon dat de computer meestuurt tijdens het driften, ik weet wel dat dit een arcade game is maar dit is gewoon te nep, spel doet alsof de speler achterlijk is. Had me een paar jaar geleden voorgenomen om nooit meer iets van EA te kopen en nu weet ik weer waarom.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:32
Ikl had t spel 1 dag voor GT5 gekocht, waardoor ik t nog niet eens een uur had gespeeld tot nu toe :P.Achja, de game bevalt me wel, al kan niks NFS3 overtreffen. Heb de PS3 versie trouwens

Voor de oude NFS's had je bepaalde graka die wel mooie beelden gaven en andere die lelijke beelden gaven. Daar moest je destijds heel erg mee uitkijken.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 27-12-2010 03:05 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hot Pursuit voor net geen 30 euro in steam in de aanbieding gekocht. Downloaden en geïnstalleerd. Waar de 'gecrackte retail' niet werkte gaat die van steam netjes het menu in :X Nu kijken of ie d'r uit klapt bij auto's selecteren of halverwege races, maar ik ben het jaar iig goed begonnen :D

De steam versie installeerde een VC Redist en nogmaals DirectX, maar ook de 'gecrackte retail' doet het nu!

[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 01-01-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probleem

Crash naar desktop zodra je de 'press any key to continue/druk op een toets om door te gaan' krijgt na de introvideo's.

Oplossing

Installeer: Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable 9.0.30729.17
Download: vcredist_x86.exe
Deze stond in een Redistributable mapje in m'n steam common NFS HP install folder en niet in de retail versie, installeer deze los en hij doet het!

Known Issues

• Racestuur/controller aansluiten resulteert in een crash naar desktop.

[ Voor 9% gewijzigd door Wiethoofd op 03-01-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Voor wie op de PS3 nog een NFS:HP vriend zoekt: whlr77 is mijn PSN naam. Moet zeggen dat wat concurrentie op de wall wel leuk is, kan je meteen vergelijken hoe anderen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Wiethoofd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:57:

Probleem

Crash naar desktop zodra je de 'press any key to continue/druk op een toets om door te gaan' krijgt na de introvideo's.

Oplossing

Installeer: Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable 9.0.30729.17
Download: vcredist_x86.exe
Dit werkt voor mij helaas niet.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Sinds gisteren ben ik deze game weer gaan spelen.

Ik heb nu een eye infinity 3 screen setup en speel de game op 5760x1080. Het snelheids gevoel is enorm.

Het is vooral gaaf dat wanneer de race start eerst alleen het middelste scherm werkt en zodra je zelf mag gaan sturen de buitenste 2 schermen ineens aan gaan, waardoor je echt een wow gevoel krijgt.

Ik speel de game met xbox 360 controler en ook bij mij onthoud de game de instellingen niet, voor de rest vind ik een gave game.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
wheeler schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:57:
Voor wie op de PS3 nog een NFS:HP vriend zoekt: whlr77 is mijn PSN naam. Moet zeggen dat wat concurrentie op de wall wel leuk is, kan je meteen vergelijken hoe anderen rijden.
Ja, ik zag het. Je bent druk bezig geweest en volgens Autolog heb ik genoeg tegen je te doen de komende tijd... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik ben er eindelijk achter waarom de game steeds crashed, de Logitech Cordless Rumblepad 2 is de reden! Zodra ik de gamepad USB eruit laat start de game prima op en crashed niet meer, als ik dan echter de USB er weer in doe, wanneer dan ook (menu, ingame, alt-tab) crashed ie direct weer. Ik heb al drivers opnieuw geinstalleerd, de x360 emulator geprobeerd, andere usb ingang, niks heeft geholpen.

So, iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bug report submitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Iemand de SCPD Rebels pack aangeschaft? ik heb de super sports pack wel genomen voor de extra events, maar twijfel over de extra auto's eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Meer mensen die de volgende errordetails krijgen zodra ze een Logitech stuurtje in proberen te pluggen?

Ik zie netjes de melding verschijnen dat er een controller is aangesloten en deze ingesteld moet worden en het volgende moment is alles zwart met een crashmelding van Windows met de volgende inhoud:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: NFS11.exe
Versie van toepassing: 1.0.1.0
Tijdstempel van toepassing: 4cefbe86
Naam van foutmodule: NFS11.exe
Versie van foutmodule: 1.0.1.0
Tijdstempel van foutmodule: 4cefbe86
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0034ed4e
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Deze melding krijg ik met mijn Logitech gamepad.
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: NFS11.exe
Versie van toepassing: 1.0.1.0
Tijdstempel van toepassing: 00000000
Naam van foutmodule: NFS11.exe
Versie van foutmodule: 1.0.1.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0034ecae
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

[ Voor 3% gewijzigd door V3g3ta op 04-01-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiethoofd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:11:
Meer mensen die de volgende errordetails krijgen zodra ze een Logitech stuurtje in proberen te pluggen?
Hmm, hier geen problemen. Ik gebruik het stuur niet in dit spel, maar het is wel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb NFS:HP aangeschaft via Steam in de holiday sale; wat een goede koop! Weer helemaal dat gevoel van de eerste Hot Pursuit games, geweldig. :)

Nu ben ik geen echte racer, maar moet wel zeggen dat ik de game niet heel eenvoudig vind. Vooral de time trial missies vind ik ongelooflijk moeilijk om op Gold te halen. Kan het kloppen dat je dan sowieso shortcuts moet nemen om die tijden te halen?

Verder speel ik eigenlijk vooral multiplayer. Dat was vooral afzien aan het begin, maar nu ik een beetje mee kan komen wel erg gaaf. Enige wat ik wel eens jammer vind bij de Hot Pursuit type races, is dat niet alle cops samenwerken. Heb nu al meerdere keren gehad dat iemand mijn bust probeerde te jatten door mij aan de kant te beuken, het daarna verknoeide en we daardoor zelfs geen team win bonus haalden. Zonde is dat :P

Zijn er hier nog meer mensen die op de PC spelen? Heb al een paar namen uit het topic gevist maar het lijken er niet zo veel te zijn.

edit:
@ hieronder: oke dan ligt het dus niet helemaal aan mij. Wordt flink oefenen dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 06-01-2011 12:39 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:59:
Nu ben ik geen echte racer, maar moet wel zeggen dat ik de game niet heel eenvoudig vind. Vooral de time trial missies vind ik ongelooflijk moeilijk om op Gold te halen. Kan het kloppen dat je dan sowieso shortcuts moet nemen om die tijden te halen?
Dat klopt. NOS is ook nodig. En dan nog is het soms best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Olaf van der Spek schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:31:
Dat klopt. NOS is ook nodig. En dan nog is het soms best lastig.
Inderdaad, beetje knap bochten rijden helpt echt.

De lastigste time trail tot nu toe vind ik die met die McLaren F1 redelijk in het begin, op toetsenbord is ie nagenoeg onmogelijk omdat je die hairpins nooit goed kunt pakken of zwaar aan het driften bent, wat je weer tijd kost. Met stuurtje heeft m'n broertje em wel gehaald, maar zodra ik een stuurtje aan m'n PC hang crasht het spel. * Wiethoofd blijft wachten op z'n patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die met de McLaren F1 hang ik inderdaad ook op, op dit moment. De eerste trial met de Pagani haal ik steeds op een paar seconden na niet. Als ik daar een shortcut goed kan gebruiken dan moet dat prima gaan lukken. Vanavond maar eens proberen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiethoofd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:36:
De lastigste time trail tot nu toe vind ik die met die McLaren F1 redelijk in het begin, op toetsenbord is ie nagenoeg onmogelijk omdat je die hairpins nooit goed kunt pakken of zwaar aan het driften bent, wat je weer tijd kost. Met stuurtje heeft m'n broertje em wel gehaald, maar zodra ik een stuurtje aan m'n PC hang crasht het spel. * Wiethoofd blijft wachten op z'n patch.
Ik heb alles gehaald met het toetsenbord, dus het kan wel. Maar soms moet je echt geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Zo, net alle cop missies gold gehaald. Dat heeft wel ff wat tijd en frustratie gekost :p Vooral zo'n event waar je tijdens de spits naar de finish moet, ik weet ff niet meer hoe die heet maar redelijk op het eind.
Wel nog een interceptor race in 3,95s gehaald :') Ik vermaak me wel met het spel, maar er zitten wel redelijk wat irritatiepuntjes in:
  • laadtijden... druk je in career mode op R2 (PS3) is 'ie 2 minuten aan het nadenken. Restart je een race, moet 'ie alsnog even lang laden.
  • als ik zeg skip, skip dan ook en laat me net telkens een of ander rukfilmpje zien (da's gewoon verkapte laadtijd)
  • crashfilmpjes, duren te lang
Nu nog alle racer events gold...

Btw, mijn PSN ID: SayWhatAgain

[ Voor 3% gewijzigd door SayWhatAgain! op 07-01-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:32

iFrost

Vroem vroem

Wiethoofd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:40:
Hot Pursuit voor net geen 30 euro in steam in de aanbieding gekocht. Downloaden en geïnstalleerd. Waar de 'gecrackte retail' niet werkte gaat die van steam netjes het menu in :X Nu kijken of ie d'r uit klapt bij auto's selecteren of halverwege races, maar ik ben het jaar iig goed begonnen :D

De steam versie installeerde een VC Redist en nogmaals DirectX, maar ook de 'gecrackte retail' doet het nu!
gecrackte retail? ;)

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ja, retail ISO gedownload en die gecrackt, toch niet zo moeilijk te begrijpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
Wiethoofd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:36:
[...]

De lastigste time trail tot nu toe vind ik die met die McLaren F1 redelijk in het begin, op toetsenbord is ie nagenoeg onmogelijk omdat je die hairpins nooit goed kunt pakken of zwaar aan het driften bent, wat je weer tijd kost. Met stuurtje heeft m'n broertje em wel gehaald, maar zodra ik een stuurtje aan m'n PC hang crasht het spel.
Toch is deze met gemak onder de 4:55 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Die met die McLaren F1 is onder de 3:08. Naam van de race: Preview: "The Ultimate Road Car"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
oh, 'k dacht Blast from the Past, The ultimate road Car heb ik op 2:56

[ Voor 37% gewijzigd door thorretje op 08-01-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carloz187
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik heb het spel ook sinds gister en het bevalt me tot nu toe redelijk.
Gewoon een lekker simpele racegame.Love it.Brings back memories

Mijn PSN naam is C2daZ voeg me gerust toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:32
Ik heb het spel na lang twijfelen toch gekocht en ben er best blij mee!
Spijtig van de inhaalacties van tegenstanders, maar het heeft ook voordelen als je als politie rijdt natuurlijk. (Spikestrips zijn geweldig)
Time trials zijn trouwens vrij vervelend als politie vermits je zo snel straftijd krijgt.. Als racer heb je hier geen last van..
En voor degenen die de McLaren chllange moeilijk vinden, klein tikje voor de bocht op de handrem en dan heel eventjes lossen en dan een evenwicht zoeken tussen lossen gassen maar dit is niet zo moeilijk. Elke bocht is makkelijk te nemen dan. Handrem is ook zeer handig om plotselinge spikestrips te ontwijken, of als last resort bij EMP's. Het remt echter wel zeeer overdreven hard.

Maar al bij al een leuk spel vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probleem

Crash naar desktop zodra je een controller ingeplugged hebt of inplugged.

Oplossing

Start het spel als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ook dat werkt hier niet. Ik hoop dat die patch snel komt en mijn probleem fixed.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
V3g3ta schreef op zondag 09 januari 2011 @ 04:21:
Ook dat werkt hier niet. Ik hoop dat die patch snel komt en mijn probleem fixed.... :/
Patch zou toch ergens deze maand voor de pc moeten verschijnen. Helaas duurt het wachten altijd zo lang :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel afgelopen week gekocht voor de PS3. Ik vind hem tot nu toe super!

Zoek nog wel wat meer mensen die het spel ook hebben. Die Speed-Wall blijft zo leeg bij mij.

Voeg me maar toe:

Platform: PS3
ID: Xelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
Je mag mij ook toevoegen: Vads1972 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Lekker dan, start je NFS in admin mode (geen flauw idee hoe je die via steam default als admin start) om met een stuurtje en/of Xbox controller aan de slag te gaan, ben je 1. je steam overlay kwijt, 2 je amBX werkt niet en 3. je Winamp controlls weigeren dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:37:

Probleem

Oplossing

Start het spel als administrator.
Dat is geen oplossing maar een slechte workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Olaf van der Spek schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:30:
Dat is geen oplossing maar een slechte workaround.
Is inderdaad een slechte workaround.

Run as adminstrator:
> Alle controllers werken (Logitech stuurtje en Xbox controller)
> Soepelere framerate op dezelfde/hogere instellingen!

Run as normal user:
> amBX werkt
> Steam en Xfire overlay werken
> Xbox 360 controller werkt

Vooral de velen male soepelere framerate kan ik niet over uit. Om dat volledig op amBX te gooien moet ik nog even testen door als normale user te spelen met amBX losgekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Zo, wat was die 70km race frustrerend zeg :D
Nu wel alles gold, alleen nog 50 potjes online voor platinum. En dan moet ik nog wat speedwall tijden verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zo, 60/61 achievements, moet alleen nog die waar je een tijd van een vriend moet verbeteren met die DLC bugatti super sports. Iemand op de 360 wie een hyper series race heeft die wel te verbeteren valt? GT @ Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 21:26
Zit nog steeds te wachten voor een oplossing voor die verdomde crash bij Career... :( ja ik heb het voor de pc maar dit is echter wel het laatste spel dat ik van EA voor de pc heb gekocht stelletje prutsers kunnen niet eens een goede game bij een release gewoon goed laten draaien :( zelfs na een kwart jaar niet

[ Voor 30% gewijzigd door Iconlast op 13-01-2011 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat kun je beter niet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16:49

Winkiller

De Mopperpot

Iconlast schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 03:23:
Zit nog steeds te wachten voor een oplossing voor die verdomde crash bij Career... :( ja ik heb het voor de pc maar dit is echter wel het laatste spel dat ik van EA voor de pc heb gekocht stelletje prutsers kunnen niet eens een goede game bij een release gewoon goed laten draaien :( zelfs na een kwart jaar niet
Ik heb dit spel ook gespeeld (PC Versie) sinds de release en heb niet 1 crash gehad, dus ligt het waarschijnlijk niet alleen aan het produkt :+

Gespeeld met toetsenbord maar snel overgestapt naar een xbox360 controller, no problemo's whatsoever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Winkiller958 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:25:
[...]Gespeeld met toetsenbord maar snel overgestapt naar een xbox360 controller, no problemo's whatsoever.
onthoudt ie bij jou wel de instellingen van je xbox 360 controller dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

__REMCO__ schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:23:
onthoudt ie bij jou wel de instellingen van je xbox 360 controller dan?
Waarom zou je die willen wijzigen, default staan de controls goed ingesteld.

En ik heb voor m'n Logitech stuurtje alles maar 1x hoeven instellen, misschien omdat ik NFS als admin moest draaien die instellingen wel goed onthouden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16:49

Winkiller

De Mopperpot

Wiethoofd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:41:
[...]
Sterker nog, ik heb niet eens gekeken of andere instellingen mogelijk waren, ik vond de defaults blijkbaar goed genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Wiethoofd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:41:
[...]
omdat ik de default controls niet fijn vond? Anders ga ik ze natuurlijk niet wijzigen... Maar iedere keer als ik het spel start moet ik eerst alle instellingen goed zetten (of opnieuw dezelfde toetsen toewijzen) anders kan ik niet eens sturen. Gas geven en remmen werkt wel maar sturen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kan iemand mij vertellen hoe het bochtwerk gaat?
Bestuurt de game je driften?
Drift je automatisch van zodra je te neig draait?
Zijn er momenten dat je het vervelend vindt dat je auto's zoveel driften?

Het is omdat ik op zoek ben naar een race game, maar ik twijfel tussen deze en de aankomende Test Drive Unlimited 2.
NFS HP ziet er zalig uit, maar ik twijfel of ik het toch niet te arcade ga vinden qua handling. Qua setting zie ik het wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Driften heb je zelf in de hand, stuur je in, dan stuurt ie wat ie kan behappen op die snelheid. Licht remmen of even van gas af en je kunt je drift controleren. Uit je drift komen moet je ook zelf bij helpen (of toevallig een vangrail/andere auto tegenkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Wiethoofd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:09:
Driften heb je zelf in de hand, stuur je in, dan stuurt ie wat ie kan behappen op die snelheid. Licht remmen of even van gas af en je kunt je drift controleren. Uit je drift komen moet je ook zelf bij helpen (of toevallig een vangrail/andere auto tegenkomen)
En wordt er van uitgegaan dat je in elke race wel eens drift?

Ik had indertijd de demo eens gespeeld, maar jammergenoeg bleef die niet echt lang speelbaar om echt uit te maken of de game mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Asgaro schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:21:
En wordt er van uitgegaan dat je in elke race wel eens drift?
Als je alle races zo snel mogelijk wilt rijden zul je de scherpe bochten gewoon moeten driften, anders moet je dusdanig veel afremmen dat je er alleen maar nadeel van hebt. Er zijn maar weinig races waar je alleen maar flauwe bochten hebt die je vol gas zonder te driften door kunt komen.

En het heeft wel een kick om op volle snelheid je bocht in te gaan, de apex perfect te pakken, je drift toch kort te houden en op hogere snelheid met een dot nitro de bocht uit te komen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik ben net begonnen met dit spel, maar de eerste twee proeven die op snelheid gaan haal ik gewoon niet op goud, de rest is gewoon vrij makkelijk allemaal.
Heb het gevoel dat ik ergens iets mis, maak nergens fouten, raak niks of niemand, en toch kom ik een paar seconde te kort.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Phusebox schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:01:
Ik ben net begonnen met dit spel, maar de eerste twee proeven die op snelheid gaan haal ik gewoon niet op goud, de rest is gewoon vrij makkelijk allemaal.
Heb het gevoel dat ik ergens iets mis, maak nergens fouten, raak niks of niemand, en toch kom ik een paar seconde te kort.
Op sommige proeven moet je echt de shortcuts nemen (en goed) plus dat je zoveel mogelijk boost moet gebruiken tijdens de race. Anders haal je het gewoon niet. Is mijn ervaring dan (ik heb alles op goud zowel racer als cop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik haalde die mclaren ook niet, had altijd rond de 3:12 (2x zelfs laag in de 3:08), terwijl ik voor mijn gevoel superstrak reed. Toen heb ik eens dit videootje bekeken van iemand die vrij 'slecht' rijdt (wijd door de bochten, vaak nog buiten de baan) maar toch 14 seconden sneller reed. Toen ik het probeerde na te doen had ik in de eerste poging ook meteen 3:04.

Tips die voor mij werken:
1) Ga bochten vrij ruim in, ik zat in het begin van de bocht al snel aan de binnenkant en drifte ogenschijnlijk perfect langs de apex, maar je verliest gewoon veel te veel snelheid.
2) Ga elke bocht uit met NOS, daarmee zet je de auto mooi recht en kun je snel weer op snelheid komen
3) Let op je kilometerteller, als je topsnelheid 260 is, ga dan niet boosten als je al 230 rijdt
4) Boost op een helling omhoog (als je nog niet dicht op je topsnelheid zit)

Verder bij hot-pursuit/duel, probeer niet koste wat het kost vooraan te rijden, je kan ze er toch niet uitrijden. Rij gewoon als tweede en gebruik de slipstream om bij te blijven. Bij hot pursuit heb je dan ook het voordeel dat vaker de andere auto's getarged wordt door de politie en dat zij alvast de road block openbeuken. Zorg iig dat je de laatste mijl ingaat met volledige boost (en turbo als je dat in de race hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of er ergens een lijstje o.i.d. is met andere NFS HP spelers op de PC? Lijkt me leuk om eens online te racen tegen andere mensen.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze game zopas eens geprobeerd op pc en ik vind het een ramp.

-anti-aliasing heeft geen vat op de graphics (die ik sowieso al ondermaats vind), zelfs met 16x
-ik heb artifacts (flikkerende bomen en struiken langs de kant van de weg) > laatste GF-drivers
-het motorgeluid is ronduit slecht, stelt niets voor in vergelijking met bvb GTR Evolution, wat bestaat uit echte engine-recordings
-de introfilmpjes die je niet kan overslaan zijn heel vervelend (dat zouden developers toch al moeten weten)
-de controls zijn amper in te stellen (joystick, stuur), je moet blijkbaar eerst enter drukken, dan sturen/gas geven en dan enter loslaten voor je de control los laat. Knoppen instellen gaat niet. Eens aan het racen is gas lossen gelijk aan alle remmen dicht, voor een lichte bocht moet ik mijn stuur bijna 90 graden draaien, deadzone instellen gaat niet, force feedback is niets waard, te lang shift indrukken voor nitro resulteert in de vervelende windows-shortcut, enzovoort. Racen met het toetsenbord gaat veel makkelijker!

Ik heb toch wat ervaring met racegames maar deze valt compleet tegen, het is gewoon een slechte console-port.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Eens aan het racen is gas lossen gelijk aan alle remmen dicht
Dan staat je stuurtje/controller niet goed gekalibreerd.

Je moet 'Enter' (dan loslaten), nieuwe toets/control toewijzen en klaar, meer moet het niet zijn.

Te lang shift indrukken is zelf even plaktoetsen uitschakelen, wie gebruikt die nou ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 01:04:
[...]

Dan staat je stuurtje/controller niet goed gekalibreerd.

Je moet 'Enter' (dan loslaten), nieuwe toets/control toewijzen en klaar, meer moet het niet zijn.
Ik zal het morgen nog eens proberen, feit is dat het bij geen enkele game zo moeilijk gegaan is als bij deze (NFS Shift, GTR EVO, Split Second en vele andere race-games sinds 2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:32

iFrost

Vroem vroem

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 01:01:
[...]

te lang shift indrukken voor nitro resulteert in de vervelende windows-shortcut
Dat is heel makkelijk uit te schakelen op je PC zelf ;)

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iFrost schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:54:
[...]

Dat is heel makkelijk uit te schakelen op je PC zelf ;)
yep, is al gezegd :) vanavond eens kijken, maar de andere problemen die ik opsom vind ik veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 01:01:
Ik heb deze game zopas eens geprobeerd op pc en ik vind het een ramp.

-anti-aliasing heeft geen vat op de graphics (die ik sowieso al ondermaats vind), zelfs met 16x
-ik heb artifacts (flikkerende bomen en struiken langs de kant van de weg) > laatste GF-drivers
-het motorgeluid is ronduit slecht, stelt niets voor in vergelijking met bvb GTR Evolution, wat bestaat uit echte engine-recordings
-de introfilmpjes die je niet kan overslaan zijn heel vervelend (dat zouden developers toch al moeten weten)
-de controls zijn amper in te stellen (joystick, stuur)
Er is nog steeds een patch in ontwikkeling, waar we denk ik binnenkort meer over zouden moeten horen. Er zijn mensen die zeggen dat onder andere AA en het te zachte motorgeluid opgelost worden. Artifacts heb ik ook last van, maar alleen nadat ik in-game ALT+TAB gebruikt heb. Dat vermijd ik tegenwoordig dus ook maar :) Introfilmpjes zijn inderdaad irritant maar zijn voor mij niet echt een deal-breaker.

Ik heb zelf eigenlijk maar één probleem met de game en dat is dat ik m'n gamepad (Logitech Rumblepad 2) niet in de menus van de game kan gebruiken. Tijdens het racen werkt hij verder prima, maar op deze manier moet ik nog steeds m'n toetsenbord gebruiken.
Goede tips en een handig filmpje. Ik zie dat hij puur drift d.m.v. een snelle handbrake waarna hij het gas er meteen weer opgooit. Moet ik ook eens proberen want ik heb ook het idee dat ik nog teveel tijd verlies in de bochten. De andere tips gebruik ik over het algemeen al, al ga ik zelf wat te krap de bocht in denk ik. En dat kost ook tijd. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 19-01-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

PC Patch #2 is uit!

Link: PC Patch 2
The following issues have been fixed in this patch:

- Flickering graphics after Alt-Tabbing out of the game and back.
- Controller configurations sometimes failing to save correctly.
- Steering response dead-zone when playing with steering wheel controllers.
- Player car engine audio volume too low.
- Some issues with CPU performance.
- Rare crash issue when entering the Career map screen.

The patch also contains 3 Free Cars!

- The Bentley Continental Supersports Convertible, the Lamborghini Murciélago LP 650-4 Roadster and the Dodge Viper SRT10 Convertible Final Edition.

Note: After installing this patch you will only be able to play online against players who have also installed it. You will, however, continue to get Autolog updates from all other players regardless of which version they are using.
De patch heeft het probleem met mijn controller niet opgelost. Ik heb echter wel al een oplossing gevonden!

Probleem

Oplossing

Delete het volgende bestand: control.nfs11save Je vind het hier: C:\Users\naam\Documents\Criterion Games\Need for Speed(TM) Hot Pursuit\Save\Default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:26:
[...]

[...]

En het heeft wel een kick om op volle snelheid je bocht in te gaan, de apex perfect te pakken, je drift toch kort te houden en op hogere snelheid met een dot nitro de bocht uit te komen. 8)
Zuigend de binnenzijde van de bocht (vangrail oid) nemen. Subliem dit spel (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Lekker dan, herkent Xfire de Steam install van m'n NFS niet omdat alleen de x86 en x64 entries in de xfire_games.ini staan.

Oplossing, het volgende toevoegen aan je xfire_games.ini:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[6338_3]
LongName=Need For Speed: Hot Pursuit
ShortName=nfshtprst
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve\Steam\InstallPath
LauncherExe=steam.exe
DetectExe=SteamApps\*\need for speed hot pursuit\NFS11.exe
Launch=%UA_LAUNCHER_EXE_PATH% -applaunch 47870 %UA_LAUNCHER_EXTRA_ARGS% %UA_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
InGameRenderer=OGL
InGameFlags=ENABLE_MOUSE|USE_DINPUT_MOUSE

Jammer dat de 1.0.2.0 patch (nog) niet werkt op de steam versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
V3g3ta schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 04:32:
PC Patch #2 is uit!

Link: PC Patch 2

[...]

De patch heeft het probleem met mijn controller niet opgelost. Ik heb echter wel al een oplossing gevonden!

Probleem

Oplossing

Delete het volgende bestand: control.nfs11save Je vind het hier: C:\Users\naam\Documents\Criterion Games\Need for Speed(TM) Hot Pursuit\Save\Default
THNX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
Ah weer een faal weer gecrashed kunnen ze dan godver na 1 patch nog geen oplossing vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Nu online
Heb career uitgespeeld (18 uur ofzo), maar bij mij nog nooit gecrashed, dus het is niet inherent aan het spel. Kun je in de logboeken niets zien waarmee hij crasht (bijv. een nvidia- of ati-driver)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
sewer schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:04:
Heb career uitgespeeld (18 uur ofzo), maar bij mij nog nooit gecrashed, dus het is niet inherent aan het spel.
Dat is onzin. Dat niet iedereen er last van heeft betekent niet dat het geen bug in het spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

lijkt dat de patch het ontbreken van anti-aliassing niet oplost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJayMan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:38:
lijkt dat de patch het ontbreken van anti-aliassing niet oplost. :/
Idem hier, ik kan ook nog steeds mijn stuur of joystick niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Nu online
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:39:
[...]

Dat is onzin. Dat niet iedereen er last van heeft betekent niet dat het geen bug in het spel is.
Volgens mij begrijp je me niet goed, ik geloof best dat de executable van dat spel crasht, maar gezien mijn ervaringen gok ik dat het een probleem heeft met een ander programma (waarschijnlijk een driver). Waar dan de fout zit valt met de huidige info niet te zeggen, ik weet alleen dat er ook configuraties zijn waar het spel niet crasht tijdens 18 uur speeltijd. Met inherent bedoelde ik dus aan te geven dat waarschijnlijk niet puur aan een domme programmeerfout ligt (bijv. dat hij door 0 deelt als je een bocht te scherp neemt :+).

Sowieso heeft elk programma/driver van enig formaat tig programmeerfouten in zich (normaal is 15-50 per 1000 regels code), dus ja, het is per definitie waar die zo'n complex programma bugs bevat (al leiden natuurlijk de meeste bugs niet tot crashes).

Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om proberen te achterhalen waar het mee conflicteert, misschien kan hij het dan zelf oplossen met iets uit te schakelen of een driver te updaten ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 21-01-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:39
Ik vind het eerlijk gezegd een zeer heerlijke en comfortabele racer. Speelt heel erg fijn, een stuk prettiger dan Blur bijvoorbeeld. En zelfs mijn vader geniet er van wat heel erg bijzonder is want hij is absoluut geen gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik vind het jammer dat je redelijk vlot wanted level 20 haalt en dan ook net alle races 1x hebt gedaan (en een paar wat vaker). M'n cop rep hangt nu rond de 15 of 16 en ik heb alle races daarvan al uitgespeeld op goud, en moet dus opnieuw races doen om die naar 20 te krijgen.

Verder buitengewoon gemiste kans dat er maar 1 enkele 70km race inzit, en dan nog een redelijk makkelijke (nu nog die 3 seconden er afschaven en onder de 13 minuten rijden), had daar wel meer van willen zien, bijvoorbeeld zo'n lange en dan schadevrij zien te rijden of als time trail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Zo dat was best vermakelijk, maar ook oh zo frustrerend af en toe *mind flying DS3!*
Maar ik heb hem zonet platinum gehaald (PS3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
sewer schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:03:
Volgens mij begrijp je me niet goed, ik geloof best dat de executable van dat spel crasht, maar gezien mijn ervaringen gok ik dat het een probleem heeft met een ander programma (waarschijnlijk een driver). Waar dan de fout zit valt met de huidige info niet te zeggen, ik weet alleen dat er ook configuraties zijn waar het spel niet crasht tijdens 18 uur speeltijd. Met inherent bedoelde ik dus aan te geven dat waarschijnlijk niet puur aan een domme programmeerfout ligt (bijv. dat hij door 0 deelt als je een bocht te scherp neemt :+).
Dat soort bugs zijn wel heel erg. Maar wat heb je er aan te weten dat het spel niet altijd crasht? Vrijwel niks toch?
Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om proberen te achterhalen waar het mee conflicteert, misschien kan hij het dan zelf oplossen met iets uit te schakelen of een driver te updaten ofzo.
Dat is geen oplossing, maar een workaround. Kan wel handig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Is er trouwens een manier dat je met langzamere auto's tegen snellere auto's kunt rijden? Wanneer je eenmaal goed genoeg bent, en je geen zin hebt om online te gaan is het wel eens handig, zodat je niet zomaar alle AI-tegenstanders wegrijdt. Maar het is vooral ook gewoon leuk om met bijv. de Mitsubishi Evo tegen de superwagens te rijden. In Hot Pursuit 2 kon je met verschillende klasses wel tegen elkaar rijden. In Hot Pursuit (2010) kun je per race niet eens kiezen welke klasse je neemt. Gaat werkelijk nergens over. Ik snap de keus daarvoor ook niet, aangezien dit de veelzijdigheid van de game ernstig aantast.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
Verder buitengewoon gemiste kans dat er maar 1 enkele 70km race inzit, en dan nog een redelijk makkelijke (nu nog die 3 seconden er afschaven en onder de 13 minuten rijden),
lol, ik heb die inmiddels op 12minuut 19 en er moeten nog zeker 5 sec. afkunnen

[ Voor 3% gewijzigd door thorretje op 26-01-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Laatst online: 17:07
vandaag het spel op de Playstation geprobeerd, en wat ben ik teleurgesteld. :/ Nu vind ik al tijden dat alles wat EA aanraakt troep is. Maar de eerste paar NFS waren geweldig, en later NFS:HP2 was toch ook nog erg leuk om te spelen. :)

Nagenoeg alle reviews zijn enorm positief over dit spel, dus wilde ik het graag proberen. Ik bedoel, Hot Pursuit was altijd geweldig. Ik heb denk ik 1 minuut geraced en daarna maar uitgezet, want wat is dit vreselijk. De besturing met zowel stuur als controller is belabberd, en het ergste nog, je kan niet eens schakelen!

Nou is NFS steeds meer en meer arcade geworden, maar niet eens kunnen schakelen meer vind ik toch wel heel erg. En waarom Criterion nou zoveel van Burnout hierin moest stoppen snap ik ook niet. Dat was een leuke serie om te spelen, maar heel anders en hoort niet in NFS thuis. Wat baal ik dat ik hier geld aan heb uitgegeven :-(

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
Zucht schijnt dat je moet klooien met je cpu instellingen dat je bijvoorbeeld NFS Hot Pursuit opstart dan alt tabt taakbeheer opstarten zorgen dat NFS maar op 2 cores draait [als je multicore hebt] dan moet het wel lukken schijnt, ik ga het proberen.

13# Need For Speed: Hot Pursuit – Crash to Desktop – Launch Problems
There is a bug in the game that causes Quad Cores and above crash to desktop shortly after launch.
How to Fix it ?
1. Start the game.
2. Alt Tab Out
3. Open Task Manager
4. Right click on NFS11.exe
5. Set Affinity.
6. Select core 0 and 1 only. You need to run the game on two CPU’s basically, so to avoid the crash to desktop.

Dit dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Iconlast op 27-01-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
Hier totaal geen problemen met MultiCore -> Amd Phenom II x4 @ 3300.
Nfs draait als een zonnetje zonder crashes. Win7 x64, XFX 275GTX 896mb, 8gb ddr3 1333

[ Voor 5% gewijzigd door thorretje op 01-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRidh schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:46:
vandaag het spel op de Playstation geprobeerd, en wat ben ik teleurgesteld. :/ Nu vind ik al tijden dat alles wat EA aanraakt troep is. Maar de eerste paar NFS waren geweldig, en later NFS:HP2 was toch ook nog erg leuk om te spelen. :)

Nagenoeg alle reviews zijn enorm positief over dit spel, dus wilde ik het graag proberen. Ik bedoel, Hot Pursuit was altijd geweldig. Ik heb denk ik 1 minuut geraced en daarna maar uitgezet, want wat is dit vreselijk. De besturing met zowel stuur als controller is belabberd, en het ergste nog, je kan niet eens schakelen!

Nou is NFS steeds meer en meer arcade geworden, maar niet eens kunnen schakelen meer vind ik toch wel heel erg. En waarom Criterion nou zoveel van Burnout hierin moest stoppen snap ik ook niet. Dat was een leuke serie om te spelen, maar heel anders en hoort niet in NFS thuis. Wat baal ik dat ik hier geld aan heb uitgegeven :-(
Ik vind het spel zoals 'ie' nu is gewoonweg top.
Wat betreft Burnout Paradise; dat reed wel lekker maar ik raakte constant de weg kwijt. Dat speelt voor geen meter! Die vrijheid kan ik niet handelen. NFS HP....vanavond weer heerlijk (online) raggen!!
Ik vind het veel hebben van Midnight Club LA, ook zo heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel ook nog steeds heerlijk. Ben nu bezig voor alle racer events goud te halen. Vooral sommige time-trials vind ik behoorlijk moeilijk.

Kijk mijn ogen uit op sommige tijden die SayWhatAgain and Toastjuh op de speedwall hebben staan :P
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste