Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 14:58
Gebruik zelf de wireless 360 controller voor de pc. Maar hij onthoud de instellingen niet, heeft iemand hier nog meer last van?

En hoe kan ik het gedeelte van autolog uitschakelen? Gebruik niet de legale versie, wil eerst deze versie testen voordat ik iets koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
We're thrilled to see that a lot of you are loving Hot Pursuit as much as we are. We all knew that Autolog was something special, but you guys are proving that it's going to change racing games forever. We actually feel sort of guilty for ruining so many friendships over the last week -- with over 3 million challenges exchanged already, it's clear that all is fair when it comes to the Speedwall. So now we have a challenge for all of you! The dev team has put together a pack of 3 supercar convertibles -- the Bentley Continental Supersports Convertible, the Lamborghini Murciélago LP 650-4 Roadster , and the Dodge Viper SRT10 Convertible Final Edition. If we can get the Need for Speed Hot Pursuit launch trailer to 1 million views by December 12th, these three amazing rides will be our little holiday gift to all of you playing Hot Pursuit. The race is on!
Even kijken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Na een paar dagen spelen heb ik al het einde bereikt van het spel. Een beetje raar dat ik alle races goud heb maar als politie level 11 ben en als racer level 13. Moet ik dan de rest val de levels halen door races opnieuw te doen?

Dat catch-up systeem vind ik een frustrerend systeem. Je kan gewoon de hele race voorop liggen en dan de laatste bocht een foutje maken en ze halen je allemaal in. :( Gelukkig had ik niet zo veel last van die catch-up bij de race van 70km. Bij die race lag ik aan het eind 35 seconden voor op nummer 2 8)

Toch was het wel een leuk spel. Hij had alleen wel wat langer mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:43
Eerste patch voor de PC-versie is uit:

http://www.needforspeed.c...ed-hot-pursuit-pc-patch-1

Niet heel veel fixes, maar goed, er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:00
Opzich vind ik het een erg leuke game, maar sommige dingen zijn wel erg irritant en te dom voor woorden, zulke kleine dingetjes maar het maakt het zo gigantisch onrealistisch en net alsof ze er niet over na hebben gedacht:

- Zet je de muziek uit in je profile, elke keer dat je de game start heb je weer een intro muziekje wat je niet kan skippen
- Als je stil staat en een race stopt, dan komt er een cutscene waarin je rijd en stil gaat staan....
- Waarom niet gewoon een rood-groen stoplicht als begin bij wegrijden? Waarom moet de computer voor jou wegrijden zodat je auto al gestart is? Erg jammer...
- Zijkant beuken van auto's levert veel te weinig damage op
- Als je voor iemand rijd en expres stopt om met je achterkant, de voorkant van je tegenstander te beuken ga je zelf kapot
- Introfilmpjes bij elke race zijn echt enorm irritant, ik wil gewoon racen en niet naar een freaking intro van 20 seconden kijken... als hij Skipping zegt, skip het dan ook!!! arghh!
- Het heeft geen nut om in het begin van een race nitro te gebruiken, dan rijd de auto voor je altijd ineens harder weg... je kan beter even wachten, nitro sparen en net voor de finish alles geven :(
- De A.I. is opzich nog vrij irritant, door niet realistisch als tegenstanders te rijden maar harder te rijden dan dat jij in diezelfde auto zou kunnen...
- Als je als politie de finish haalt dan sta je vanuit 400 km p/u in 10 meter stil naast je maatjes...

Voor de rest vind ik het best een toffe game, aardig gelukt!

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuut op 28-11-2010 15:13 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
G.Scholtens schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:44:
Gebruik zelf de wireless 360 controller voor de pc. Maar hij onthoud de instellingen niet, heeft iemand hier nog meer last van?

En hoe kan ik het gedeelte van autolog uitschakelen? Gebruik niet de legale versie, wil eerst deze versie testen voordat ik iets koop.
Iemand die mij nog verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 12:45
Beleef meer lol aan NFS hot pursuit dan GT5 tot nu toe. GT5 speel je weliswaar zonder catchup maar daardoor is het helemaal nooit een race, of je ligt rondes of voor of je maakt geen schijn van kans met NFS blijft het altijd spannend.

Ook de trackside detail in NFS is om te smullen zo goed!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
G.Scholtens schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:14:
Gewoon Escape / Cancel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
voor de mensen die het spel willen kopen check:

http://www.g2play.net/store/Need-For-Speed-Hot-Pursuit-2010-EA-Download-Manager.html

dat scheelt toch 15 euro met de goedkoopste winkel in de pricewatch! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Alleen voor de verzamelfreaks mis je dan een mooi hoesje, schijfje en een boekje. Niet iedereen vind dat even interessant, maar ik houd er wel van om een stapel doosjes te hebben staan :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
feep schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:32:
Na een paar dagen spelen heb ik al het einde bereikt van het spel. Een beetje raar dat ik alle races goud heb maar als politie level 11 ben en als racer level 13. Moet ik dan de rest val de levels halen door races opnieuw te doen?
Euh.. ja. ben nu politie level 17 en racer level 16 door veel races opnieuw te spelen. Wat je ook kunt doen is online de gamewegen onveilig maken, dat levert ook punten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Sinds gister in bezit, voelt echt weer als vanouds aan!
Ik ben iig erg blij dat ze na, in mijn ogen, slechte hoofdstukken weer terug zijn bij dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb hem op de pc gehaald maar jonge jonge wat vermoeiende gfx. In de verte zie ik een grote pixel brei op 1280x720 (wat me 32inch tv ondersteund). Normaal boeit het me niet zoveel of AA nou staat of niet maar in dit spel is het gebrek aan AA (en sowieso andere instelling) een zwaar gebrek. Door de brei in de verte zie ik gewoon niet genoeg hoe de road block staat opgesteld en doet het gewoon pijn aan me ogen.

AA activeren via control panel met een HD 4850 leidt tot een crash ingame. Sjonge jonge, koop ik weer eens een spelletje is het weer een lousy port.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dat catch up systeem vind ik zeer irritant en maakt de eerste 16 kilometer van een 20km race nutteloos.
Heb je 3 turbo's? Opsparen tot een KM voor de finish, want alles wat je daarvoor uithaalt is nutteloos.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:38:
Heb hem op de pc gehaald maar jonge jonge wat vermoeiende gfx. In de verte zie ik een grote pixel brei op 1280x720 (wat me 32inch tv ondersteund). Normaal boeit het me niet zoveel of AA nou staat of niet maar in dit spel is het gebrek aan AA (en sowieso andere instelling) een zwaar gebrek. Door de brei in de verte zie ik gewoon niet genoeg hoe de road block staat opgesteld en doet het gewoon pijn aan me ogen.

AA activeren via control panel met een HD 4850 leidt tot een crash ingame. Sjonge jonge, koop ik weer eens een spelletje is het weer een lousy port.
Niet op zo'n crappy TV spelen? Zo'n resolutie op dat formaat, tuurlijk werkt dat niet goed.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tsurany schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:41:
[...]

Niet op zo'n crappy TV spelen? Zo'n resolutie op dat formaat, tuurlijk werkt dat niet goed.
Wat een onzin reactie. Ik heb een kleine woonkamer en de tv is groot genoeg daarvoor. Geen probleem met andere spellen ziet er allemaal mooi uit, maar zonder AA kan ik toch moeilijk in de verte kijken met NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hoezo onzin reactie? Je tv is veel te groot voor die resolutie waardoor het absoluut niet vreemd is dat het er pixelig uit ziet, je moet of een kleinere tv nemen of een Full HD tv.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Natuurlijk offtopic; maar alle spellen zien er goed en scherp uit. Ik zit op ca 3 meter van me scherm (speel met xbox controller) en dan hoor je gewoon goed HD te zien en dat zie ik ook bij alle andere spellen en films.

Het is gewoon de pixelbrei in de verte waardoor ik dan slecht kan inschatten wat de pixels nou moeten voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hoezo hoor je HD te zien, je TV is toch niet full HD? PC spel is gewoon niet gemaakt voor die resolutie op zo'n formaat scherm. Forceer in je driver anders AA en voornamelijk AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
G.Scholtens schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:14:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem. Wat ik doe is voordat ik een race begin eerst naar Free Roam ga en dan alle settings opnieuw doe, dat is de enige manier voor mij om met mn xbox 360 controller kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-10 20:27

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Pietjepot schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:48:
[...]

Wat een gezeur. Jongens zeg.. :')
wat een gezeur idd en dit is al eerder gedaan met most wanted of hot pursuit 1 volgens mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Patjeee schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:29:
[...]

wat een gezeur idd en dit is al eerder gedaan met most wanted of hot pursuit 1 volgens mij :')
Ze doen gewoon express een controversiele actie om dat gezeur te krijgen, allemaal extra publiciteit voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
__REMCO__ schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:15:
[...]

ik heb precies hetzelfde probleem. Wat ik doe is voordat ik een race begin eerst naar Free Roam ga en dan alle settings opnieuw doe, dat is de enige manier voor mij om met mn xbox 360 controller kan spelen...
Ik heb er ook (sinds kort) last van. Voordat ik een race begin reset ik de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
ColdDog schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:09:
[...]

Ik heb er ook (sinds kort) last van. Voordat ik een race begin reset ik de controls.
dus eerst werkte het wel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-09 17:21
heeft de limited edition nog voordelen tegenover de normale versie?
in de pw is deze voor 53 euro te krijgen. ergens goedkoper?

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Killerbert schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:13:
heeft de limited edition nog voordelen tegenover de normale versie?
in de pw is deze voor 53 euro te krijgen. ergens goedkoper?
2 extra auto's:

* Alfa Romeo 8C Competizione
* Ford Shelby GT500

Eerder toegang tot 4 andere auto's:

* Audi TT RS Coupé
* Chevrolet Camaro SS
* Porsche Cayman S
* Dodge Challenger SRT8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:54
Tsurany schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:41:
[...]

Ik ben het met je eens dat het op een TV gamen met een pc niet ideaal is (werkt wel, maar goed). Hij heeft echter wel een punt als het gaat om de AA, die er gewoon niet in zit. Alles ziet er behoorlijk kartelig uit, ook bij mij, op 1280x1024 (ik weet het, een nogal oud en crappy ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
technofreak1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:15:
[...]

2 extra auto's:

* Alfa Romeo 8C Competizione
* Ford Shelby GT500

Eerder toegang tot 4 andere auto's:

* Audi TT RS Coupé
* Chevrolet Camaro SS
* Porsche Cayman S
* Dodge Challenger SRT8
Oftewel, weinig redenen om de LE te kiezen. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:38:

1920 x 1080 en de TV of videokaart laten downscalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Olaf van der Spek schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:46:
[...]

1920 x 1080 en de TV of videokaart laten downscalen?
Het is een ati 4850 he :) Veroorzaakt fps lag op sommige punten, iets wat je in een race game echt niet kan gebruiken. Ik laat hem even in de koelkast tot ze mischien toch nog ondersteuning ervoor bieden.

@Batsgeit

Speel nu ook Two World 2 op me pc met xbox360 controller op de TV en dat ziet er gewoon zeer goed uit. Ben het niet eens met je punt, ik vind de pc eigenlijk ook gewoon goed om op een TV te gamen. De GFX zijn altijd een stuk beter dan de xbox variant. Speel denk de helft van de games op me TV en kan niet wachten tot me nieuwe huis klaar is en ik dan eindelijk een 127 CM full HD tv kan plaatsen, uiteraard gepaart met een zware pc upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat een slecht spel eigenlijk weer. Het racen is goed, maar het gaat niet over racen, het gaat over je "god powers" zo goed mogelijk gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Saturnus schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:50:
Wat een slecht spel eigenlijk weer. Het racen is goed, maar het gaat niet over racen, het gaat over je "god powers" zo goed mogelijk gebruiken....
Niet echt. Al rij jij een perfecte race en gooi je 3 spike strips op je tegenstander.
Er wordt gebruik gemaakt van een 'catch up' systeem, wat ervoor zorgt dat jij niet achter raakt maar je opponent ook niet.

Zeg een race duurt 20 kilometer, de eerste 16 kilometer maken NIKS uit. Ook al rijdt je de eerste 15 kilometer met 20 km/h en de laatste 4 kilometer top speed, dan kan je nog eerste worden.

Zeg je rijdt de eerste 16 kilometer 100% perfect, met max snelheid door de bochten, niet botsen niks. Je turbo's en strips perfect gebruiken.. de andere auto's kunnen dan overal tegen op botsen, NOG zullen ze naast je rijden.

Het maakt niet uit hoe je rijdt, alleen de laatste paar kilometer maakt uit. Het ruïneert heel het spel en zorgt ervoor dat het totaal niet uitmaakt hoe of wat je doet, dat je eigen 'skill' level gewoon geen voordelen heeft. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ja dat is ook waar. "God powers" dus tot het einde bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:56:
Het maakt niet uit hoe je rijdt, alleen de laatste paar kilometer maakt uit. Het ruïneert heel het spel en zorgt ervoor dat het totaal niet uitmaakt hoe of wat je doet, dat je eigen 'skill' level gewoon geen voordelen heeft. 8)7 8)7 8)7
Is dat zo? Had het idee dat de tegenstanders toch een soort minimumsnelheid hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

@Olaf: Het zou kunnen, maar die ligt dan zeer laag :P

Maar ik bedoelde vooral dat je geen voordeel kan behalen door gewoon top te rijden, een gemiddelde weggebruiker haalt dezelfde (gouden) Prestaties als een echte monsterracer, als je snapt wat ik bedoel.

Dus waarom zou je je turbo's in het midden van de race gebruiken? De enemy komt toch wel terug.
Dan kan je net zo goed de laatste kilometer doorvlammen met je turbo's, waar het wel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:55
kaluro2 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:22:
@Olaf: Het zou kunnen, maar die ligt dan zeer laag :P

Maar ik bedoelde vooral dat je geen voordeel kan behalen door gewoon top te rijden, een gemiddelde weggebruiker haalt dezelfde (gouden) Prestaties als een echte monsterracer, als je snapt wat ik bedoel.

Dus waarom zou je je turbo's in het midden van de race gebruiken? De enemy komt toch wel terug.
Dan kan je net zo goed de laatste kilometer doorvlammen met je turbo's, waar het wel uitmaakt.
Missschien om een snelle tijd neer te zetten voor op Autolog.

Ik twijfel nog steeds deze game voor de PS3 voor de volle prijs te kopen. Dit bericht en het bericht dat de laatste races bijna onhaalbaar zijn (je moet ze echt foutloos rijden) staan me tegen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 18:28
Ja, offline stelt het niet voor, maar als je vrienden hebt kun je toch behoorlijk beladen duels hebben om nummer 1 op de wall te worden!

Ik vermaak me er prima mee!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Net alle SCPD events afgerond met een gouden randje en ook maar level 13. Dat klopt toch niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Olaf van der Spek schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:36:
Net alle SCPD events afgerond met een gouden randje en ook maar level 13. Dat klopt toch niet echt?
Ik denk van wel. Om de hogere levels te halen moet je de events meerdere malen spelen. Omdat je eigen records breken geen ruk aan is, bevorderen ze dat doormiddel van het hebben van NFS Friends en uitdagingen via Autolog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Yep, ik was level 12 toen ik alle SCPD races gedaan had. Gelukkig zijn mijn friends volop bezig met het verbeteren van mijn tijden, zodat ik weer met veel plezier hun tijden kan verbeteren (pogen tot :+). Ik moest als racer ook nog 5 levels nadat ik alles geunlocked had. Level 20 bereiken ging gelukkig vrij snel en ik heb me gewoon kunnen vermaken :)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Heb NFS HP nu ook voor de PS3 (Sinterklaas FTW!). Is wel gaaf, maar moet even wennen aan de besturing. Weer lekker van a naar b rijden in gewone auto's.Wel suf van de nitro en spikestrips maarja, het is gewoon lekker gassen en het geluid als je politie je achtervolgd is wel vet. Nadeel inderdaad de ontzettend veel cutscenes. Man man man, wil racen en als ik info wil over mijn auto druk ik wel op een knopje.

Ben niet de snelste, maar PS3 racers mogen me toevoegen, dan heb ik iemand op mijn autolog hehe :+
PSNid: Huisdichter

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 09:39

Darkasantion

Just keep swimming!

Nou, net het spel gekregen, maar nu alweer gezeik ermee. Kan geen verbinding maken met die Auto-log Servers... Goh, maar raar vinden dat men dan de boel maar kraakt, is sneller makkelijk en tenminste zonder gedoe :/

Iemand enig idee hoe ik dat oplos? Firewall is al uit, maar verder doet ie niks nieuws. Draai op Win 7 64 bit

[ Voor 20% gewijzigd door Darkasantion op 05-12-2010 18:32 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Heb het zelfde probleem hier, geen verbinding mogelijk. Error 118F

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Opgelost denk ik, Firewall uit en me ECN mogelijkheden uitgezet.

Je moet in CMD(Command prompt) die je opent als Adiministrator het volgende doen:
Typ "netsh"
Typ "int tcp set global ecncapability=disabled"

Erna zou ie het moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

1e indruk is dat het spel duidelijk van Criterion is, je ziet veel overeenkomsten qua "stijl" en "feel" met de Burnout Serie, maar niet op een nadelige manier. Het spel is wel leuk, maar moet wennen aan de besturing, voelt wat "log" een traag aan, net zoals NFS: Shift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 10:59
Hier toch wel dik tevreden met het spel.
Na een paar mindere eps ( o.a. Shift) rijdt dit weer lekker weg.

Spel overigens ongeveer 2 weken geleden in de UK gekocht voor 29,95 pounds.
Dat was op dat moment ongeveer €35 als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Ik probeer anti-aliasing te forceren door voor NFS11.exe aparte instellingen te hanteren in het nVidia control panel, maar in-game zie ik geen verschil (GTX470).

Is dit iemand al gelukt?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heb deze game nu een paar dagen binnen van gamehubs (verzenden vanuit Malaysia), maar als ik de online pass wil redeemen, zegt hij steeds: unable to process online pass.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 00:34
Ik weet niet of hij hier komt, maar DarthDavy79 kan terug naar de schoolbanken op de PS3-versie van dit spel. Heb zonet een groot aantal van zijn tijden verbroken. Hou je maar lekker vast aan je Winnie de Pooh-knuffel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
wimpie schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:55:
Heb deze game nu een paar dagen binnen van gamehubs (verzenden vanuit Malaysia), maar als ik de online pass wil redeemen, zegt hij steeds: unable to process online pass.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Had ik ook. Oplossing: maak een account aan op je PS3 met als adres iets in Hong Kong (Google Maps gebruiken). Vervolgens met je nieuwe account ingelogd bij de Store je code redeemen (hoeft niet in het spel en deze hoef je niet eens op te starten). Vervolgens log je weer in met je NL-account en start je het spel en zie daar! Karren met die bakken! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
Wel typisch dat als je eenmaal op niveau 20 bent aangeland, je geen 'bounty' points er meer bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:03
@mrjayman

Wat ik zo lees op ea forums en nVidia forums is dat AA ondersteuning in de volgende nfshp patch komt of dmv driver update nVidia.
Voor nVidia user is AA nu nog alleen beschikbaar via 'downsampling'.
Howto (in 't duits...)
http://www.computerbase.de/forum/showthread.php?t=817164
Voor amd/ati users is er geloof ik driver 10.11e waarmee in ccc AA forced kan worden maar werkt alleen op de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp zit er simpelweg geen ondersteuning voor AA in het spel??
En ik maar uren liggen klooien en vloeken met en op driverinstellingen. Geen AA anno 2010? WTF?

Verder vind ik het wel een OK spel, speel het met een PS3-like gamepad en gaat goed zo, al is het weggedrag bij momenten wel heel onrealistisch. Maar het is zeker een fun game, vooral de Interceptor-races. Kan me er wel mee amuseren. Al zou ik er zelf geen 50€ aan gegeven hebben, gelukkig heb ik het gekregen van iemand :) (echt waar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 18:28
Joepv schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:00:
Heb NFS HP nu ook voor de PS3 (Sinterklaas FTW!). Is wel gaaf, maar moet even wennen aan de besturing. Weer lekker van a naar b rijden in gewone auto's.Wel suf van de nitro en spikestrips maarja, het is gewoon lekker gassen en het geluid als je politie je achtervolgd is wel vet. Nadeel inderdaad de ontzettend veel cutscenes. Man man man, wil racen en als ik info wil over mijn auto druk ik wel op een knopje.

Ben niet de snelste, maar PS3 racers mogen me toevoegen, dan heb ik iemand op mijn autolog hehe :+
PSNid: Huisdichter
Ik zal u toevoegen, heb ook nog niet zoveel mensen in Autolog.

Mijn PSN: Toastjuh

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Ligt het aan mij of is driften in een race veel gemakkelijker als in vrij rondrijden? In vrij rondrijden moet je echt veel meer moeite doen om hem uit te laten brekenen tijdens een race gaat het het gemak.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Is er al een datum voor patch 2 bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De King of the Road race vind ik erg lastig. Op het laatste stuk is de tegenstander niet bij te houden. Een voorsprong opbouwen is door catch up niet mogelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Olaf van der Spek op 08-12-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Leuke tip: Zet motion blur uit voor een veel gemakkelijkere game ervaring :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

dr_dreey schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:49:
@mrjayman

Wat ik zo lees op ea forums en nVidia forums is dat AA ondersteuning in de volgende nfshp patch komt of dmv driver update nVidia.
Voor nVidia user is AA nu nog alleen beschikbaar via 'downsampling'.
Howto (in 't duits...)
http://www.computerbase.de/forum/showthread.php?t=817164
Voor amd/ati users is er geloof ik driver 10.11e waarmee in ccc AA forced kan worden maar werkt alleen op de auto's.
thanks, mooi dat EA AA gaat fiksen in een patch.
en gratz met je bday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Nu een paar keer gespeeld, maar wat ik onhandig vind is de satelliet view, waar je de races selecteert. Ik zie niet goed welke ik al gedaan heb als je de race niet op goud hebt gehaald. Ik ben nooit zo goed, dus speel voor het plezier, boeit mij het dat ik tweede ben, maar nu moet ik steeds al die events openen om te kijken of er een nieuw event is geunlocked.

En voor een hot persuit game ben ik na 10 races nog maar 2x een persuit race tegengekomen. In de oude NFS was het elke race HP dacht ik, alleen soms kwam de politie achter je aan soms niet. Nu hangen ze bij de HP races al vanaf seconde 1 achter je aan, dat is niet spannend.

Weet iemand trouwens een roadmap wanneer je nieuwe events unlocked? Is dat per gewonnen race of de hoeveelheid premie?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:03
Er wordt aan een 2e patch gewerkt.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4293520.page
Helaas staat er niks over AA in dus lijkt het erop dat de oplossing van amd/nvidia moeten komen dmv een driver update.

@mrjayman: thx :)

[ Voor 13% gewijzigd door dr_dreey op 10-12-2010 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Joepv schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:51:
Nu een paar keer gespeeld, maar wat ik onhandig vind is de satelliet view, waar je de races selecteert. Ik zie niet goed welke ik al gedaan heb als je de race niet op goud hebt gehaald. Ik ben nooit zo goed, dus speel voor het plezier, boeit mij het dat ik tweede ben, maar nu moet ik steeds al die events openen om te kijken of er een nieuw event is geunlocked.
Als ze half doorzichtig zijn, heb je alles gold.
Als ze niet doorzichtig zijn heb je alle races gedaan maar niet overal gold
Als er mooi NEW! naast staat, is er een nieuwe race.
En voor een hot persuit game ben ik na 10 races nog maar 2x een persuit race tegengekomen.
Die komen later pas, de eerste races zijn "intro", "tutorial" zogezegd.. hot pursuit races zijn niet "makkelijk" volgens de makers dus die gooien ze er pas meer in als je wat gevorderder bent.
In de oude NFS was het elke race HP dacht ik, alleen soms kwam de politie achter je aan soms niet. Nu hangen ze bij de HP races al vanaf seconde 1 achter je aan, dat is niet spannend.
Klopt, nu zijn ze scripted. Beginnen altijd op dezelfde plek met dezelfde wagen.
Als je een beetje een goed geheugen hebt kan je ze rammen zodat ze nooit van hun startblokken komen (A).
Weet iemand trouwens een roadmap wanneer je nieuwe events unlocked? Is dat per gewonnen race of de hoeveelheid premie?
per premie denk ik? Maar pin me hier niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gisteren voor de PS3 ook maar de Limited Edition voor € 38,00 gekocht (was de laatste, dus moest snel beslissen), gewone versies waren er immers niet meer.

Na het lezen hier over dat de laatste 20% van de race maar uitmaakt voor het SP resultaat, had ik er de full price niet voor over. Ik hoop dat ze nog een patch uitbrengen met zoiets als in NFS3:HP een balk die afloopt als je politie verder zoek rijdt todat je hem echt kwijt bent. En het verwijderen dat tegenstanders niet altijd bij je blijven. Wat dat beterft was Burnout Paradise van Criterion beter. Dit zijn echt de grootste minpunten en ergernissen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-12-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 22:32
Joost1991 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:
[...]

Ik zal u toevoegen, heb ook nog niet zoveel mensen in Autolog.

Mijn PSN: Toastjuh
ik heb ook niet zoveel mensen in me PSN lijst met NFSHP, dus als iemand me wil toevoegen:

PSN ID: N3Gruj1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 08:22
kaluro2 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:21:
Klopt, nu zijn ze scripted. Beginnen altijd op dezelfde plek met dezelfde wagen.
Als je een beetje een goed geheugen hebt kan je ze rammen zodat ze nooit van hun startblokken komen (A).
LOL. Zoals in die gauntlet met die Bentley. Maar op twee plaatsen cops, en als je die weet te zitten kun je ze, als je ze goed genoeg raakt, allebei gelijk total loss rijden. Oftewel, een gauntlet zonder cops. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:
Ik hoop dat ze nog een patch uitbrengen met zoiets als in NFS3:HP een balk die afloopt als je politie verder zoek rijdt todat je hem echt kwijt bent.
Net als Criterion moet jij ook nog maar eens goed kijken naar het origineel. :p
De cool down bar is van Most Wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 02-10 09:24

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Enige wat dat balkje doet is aangeven of er een politie auto in de buurt is(nfs3). In het orgineel kon je dan ffe afremmen naar normale snelheden zodat de pliesie niet direct achter je aankwam...
Afbeeldingslocatie: http://firstgennfs.rscsites.org/images/game_screens/nfs3_3.jpg
hier is het balkje goed te zien

[ Voor 71% gewijzigd door Ghostrider op 11-12-2010 17:23 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-09 17:21
Jumpman schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:
Gisteren voor de PS3 ook maar de Limited Edition voor € 38,00 gekocht (was de laatste, dus moest snel beslissen), gewone versies waren er immers niet meer.
mag ik vragen waar je die had gehaald?
ik heb helaas de volle pond betaald |:(

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 20-08 13:07
Ik heb dus een probleem met NFS HP. Ik draai de game op pc met specs:

-E6600 2.4 ghz @ 3.5 ghz
-ATI 4870 1 GB
-2*2 GB corsair PC6400 @ 388 mhz

12 uur orthos stable en 1 uur ATItool stable

Ik krijg af en toe artifacts in beeld(zo om de 15 seconden) en dit vooral op banen waar de gpu load tot 90 procent gaat(cpu bottleneckt een beetje, hopelijk gauw een fix om AA aan te zetten zodat gpu echt aan het werk kan). Andere games zijn totaal geen probleem. Iemand nog artifacts op NFS HP op pc?

Ik heb al andere driver geïnstalleerd(10.11) maar dan crasht NFS, dus maar terug op 10.6 die ik nog had staan. Ook de temperaturen lijken mij ok.

GPU 60 graden, memory 80. Heb de fan al geforced op 70 procent, maar artifacts blijven.

Ik ga nu even mijn cpu terug op stock zetten, maar lijkt me niet dat dit het probleem mag zijn.

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Met dezelfde videokaart maar een i7 920 processor heb ik totaal geen problemen. Driverversie 10.9 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Laatst online: 20-08 13:07
Heb de patch geïnstalleerd en nu werkt het zonder artifacts en lichte performanceboost ook _/-\o_ Nu nog enkel AA. Als ik dit aanzet in control center dan crasht de game :'(

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:13:
[...]

Net als Criterion moet jij ook nog maar eens goed kijken naar het origineel. :p
De cool down bar is van Most Wanted.
Hmmm, ik weet niet waar ik het dan van heb, maar Most Wanted heb ik nooit gespeeld.
Ghostrider schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:20:
Enige wat dat balkje doet is aangeven of er een politie auto in de buurt is(nfs3). In het orgineel kon je dan ffe afremmen naar normale snelheden zodat de pliesie niet direct achter je aankwam...
[afbeelding]
hier is het balkje goed te zien
Auw, dat doet pijn aan mijn ogen, in mijn beleving en gedachte was NFS3:HP een stuk mooier. ;)
Killerbert schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:58:
[...]

mag ik vragen waar je die had gehaald?
ik heb helaas de volle pond betaald |:(
Het was een niet opgehaalde pre order, die ik van een oud collega met personeelskorting heb meegekregen. De standaard versie was immers uitverkocht, die was € 35,00 geweest.

Voor zover ik het nu gespeeld heb (PS3), zou ik er ook geen euro meer voor over gehad hebben. Zo irritant, dat de andere auto's altijd bij je blijven en dat het zo 'verkeerd' gescript is. Ik verlang naar NFS3:HP met de goede aanpassingen en de graphics van nu. Dat je gewoon op goed rijden, uit kan lopen is beter als dit, ik snap niet waarom Criterion dit veranderd heeft, bij Burnout Paradise kon je tenminste ook nog enigzins wegrijden bij je tegenstander.

[ Voor 78% gewijzigd door Jumpman op 12-12-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 02-10 09:24

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Jumpman schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:18:

[...]

Auw, dat doet pijn aan mijn ogen, in mijn beleving en gedachte was NFS3:HP een stuk mooier. ;)
Moet je het hoesje eens goed bekijken van deel 3, daarin zie je goed de special effects. Ze zijn er wel alleen je ziet ze bijna nooit.

Ben zelf wel aardig tevreden over de nieuwe, jammer dat er geen incar view is. Maar de meeste tracks zien er bijzonder goed uit. Met hints naar het orgineel :)

Net werd ik in gehaald door 2 politie auto's, Gooit de voorste een spikestrip...gevolg de 2e politie auto rijdt er dwars overeenheen >:)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Ghostrider schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:36:
[...]

Moet je het hoesje eens goed bekijken van deel 3, daarin zie je goed de special effects. Ze zijn er wel alleen je ziet ze bijna nooit.

Ben zelf wel aardig tevreden over de nieuwe, jammer dat er geen incar view is. Maar de meeste tracks zien er bijzonder goed uit. Met hints naar het orgineel :)

Net werd ik in gehaald door 2 politie auto's, Gooit de voorste een spikestrip...gevolg de 2e politie auto rijdt er dwars overeenheen >:)
De effecten zaten er wel in, maar daar had je een 3Dfx Voodoo kaart voor nodig, voordat dat fatsoenlijk werkte ;)

Verder was het spel in de standaard resolutie van 640x480 idd behoorlijk chunky. Ik had het geluk dat ik op een modernere PC speelde (Duron 800Mhz waar nog Win98 op stond) en de resolutie en effecten naar max kon draaien en dan nog super vloeiend kon spelen.

Edit:
NFS2-SE had trouwens ook extreem veel baat bij een Voodoo kaart, destijds. Alles werd er zo veel mooier van.

[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 12-12-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
ik vind de besturing wel echt slecht :( . Ik rij met een Logitech Dirving Force GT maar ik vind het echt niet fijn rijden als je kijkt naar nfs shift, vind ik het daar fijner rijd

Edit typo's

[ Voor 8% gewijzigd door Hc-Gamer op 12-12-2010 23:41 ]

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
Nog pc-gamers hier aanwezig? singleplay ben ik door.. random online vín'k nie echt wat, dus hoop op wat meer recordbreekmogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thorretje schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:19:
Nog pc-gamers hier aanwezig? singleplay ben ik door.. random online vín'k nie echt wat, dus hoop op wat meer recordbreekmogelijkheden
Wat voor record wil je breken? :P

speel zelf op de xbox en ben met onze groep op de wall zeg maar bezig om het record van Chase 101 te breken.
Snelste van ons heeft 16.20 snelse op internet wat ik heb gezien met bewijs is 15.93 waarvan de persoon zegt op zijn speedwall een 15.03 te hebben neergezet
Zelf kom ik maar neit onder de 16.24

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Ik kreeg net een update voor need for speed, iemand enig idee wat deze inhoudt?

(voor PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
HansAnders07 schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:06:
Ik kreeg net een update voor need for speed, iemand enig idee wat deze inhoudt?
(voor PS3)
Dit wellicht? http://hotpursuit.needfor...million-challenge-results :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
Yep dat is m inderdaad, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
Vandaag oude games (GT5:Prologue oa) ingeruild bij GamesMania en voor €40 toch maar Need for Speed:HP aangeschaft. Ben nog steeds enorm fan van Burnout:Paradise dus ik hoop dat ik dat gevoel vanavond mag herbeleven als ik het schijfje in mijn PS3 druk.

PSN: whlr77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Hc-Gamer schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:20:
ik vind de besturing wel echt slecht :( . Ik rij met een Logitech Dirving Force GT maar ik vind het echt niet fijn rijden als je kijkt naar nfs shift, vind ik het daar fijner rijd

Edit typo's
Rij zonder stuur, maar zwalk over de weg. Vind het sturen ook slecht. NFS;SHIFT werd hiervoor afgekraakt, maar vond dat wel goed rijden. Ik ga zo snel slingeren, echt strak rijden lukt me gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Heeft iemand deze game al Platinum op de PS3? Voor mijn gevoel zijn sommige races op goud echt niet te doen.

• HansAnders07
Jumpman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:47:
Heeft iemand deze game al Platinum op de PS3? Voor mijn gevoel zijn sommige races op goud echt niet te doen.
Heb m zelf nog niet en in me vriendenlijst ook nog niemand..
Maar er zijn er een aantal die gewoon echt niet te doen zijn

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op de PC heb ik alles Gold, maar sommige challenges zijn heel erg lastig en soms moet je geluk hebben.

• thorretje
pc ook alles in Gold, had eigenlijk alleen kleine problemen bij de interceptorraces... de rest is kinderspel,, zodra je 't driften een beetje in de gaten hebt.

PC online ID: thorcom

• G.Scholtens
Schiet nog niet echt op met die nieuwe patch, iemand al iets over een release datum gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
G.Scholtens schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:54:
Schiet nog niet echt op met die nieuwe patch, iemand al iets over een release datum gelezen?
Dat is toch een vast onderdeel van de EA experience? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dat het niet opschiet bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag ff gespeeld, maar ik ben er nog niet uit wat ik ervan moet vinden. Een racespel waarbij je niet zelf kunt schakelen, wat een domme fout :( En die tussenfilmpjes gaan ook irriteren. Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar ik zou ook graag wat invloed hebben op de stabiliteitscontrole van de auto, want hij lijkt zelf te beslissen hoe ver de wagen uitbreekt in bochten, de handbraketurn is per definitie 180 graden en wegrijden kan niet anders dan met slippende banden. De progressie lijkt vrij snel te gaan. Iedere race win je een auto, om de 2-3 races stijg je een niveau... Als dat zo door gaat heb ik het dit weekend nog uitgespeeld :X

Maar goed, 't is wel een flinke vooruitgang t.o.v. de vorige versies, dus ik kijk het nog even aan. Ik blijf erbij: dat schakelen mis ik echt enorm, dat moeten ze weer invoeren d.m.v. een patch ofzo.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

progress is wel aardig hoor, je hebt steeds meer bounty nodig voor level up terwjil je altijd dezelfde hoeveelheid bounty krijgt voor winnen/verliezen, busts etc.

Op de xbox nieuwe patch, welke niet automatisch binnengehaald wordt, dus :/ kwam ik dus gisteren achter, je moet hem zelf downloaden vanuit de xbl shop, is wel gratis. paar extra auto's en veel mensen met problemen na deze patch :X kan ook nergens vinden wat er precies veranderd is met de patch, weer typisch EA :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Afgelopen week onder XP prima NFS kunnen spelen, patched en ongepatched, niets aan de hand. Verse W7 x64 install en alles gaat fout. Bij het 'press any key to continue'/'druk op een willekeurige toets' crash ik hard terug naar een zwart scherm met de NFS11.exe crash melding.

Patchen haalt niets uit, adminrechten niet, verscheidene compatiblitimodi en het al dan niet op 1 t/m 8 cores/threads draaien en alle mogelijke combinaties hier van leveren me steeds een crash op. Vrienden met ook W7 x64 kunnen wel gewoon spelen, deze hebben geen X-Fi Titanium geluidskaarten.

Prima spel als het draait, stuurtje d'r aan en gaan, zeer vermakelijk, maar onder W7 is het dus wachten op de 2e patch...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Wiethoofd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:03:
[...]
Prima spel als het draait, stuurtje d'r aan en gaan, zeer vermakelijk, maar onder W7 is het dus wachten op de 2e patch...
bij mij wel stabiel onder Win7 x64.
Je gebruikt de laatste versie van je videodriver? Directx ook laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

DirectX wordt geüpdate zodra je het spel installeert, de W7 install is net 3 dagen oud en heeft natuurlijk de nieuwste drivers d'r op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb ook nog geen oplossing kunnen vinden. Toevallig ook een verse Win 7 64-Bits van een paar dagen. Ik heb overal de laatste drivers voor geinstalleerd. DirectX heb ik handmatig geupdate. |:(

De game heeft trouwens eerder wel gewerkt onder Win 7 64. Toen had ik een Ati HD5850, nu met de verse install een AMD HD6970.

[ Voor 21% gewijzigd door V3g3ta op 19-12-2010 23:11 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het schijnt ook zo te zijn dat als je driver handmatig Anti Aliassing forceert de boel in het honderd loopt, met name bij Ati-kaarten schijnt het te helpen door deze op 'application controlled' te zetten in je CCC. In mijn geval bij Nvidia helpt het niets, maar bij anderen helpt het weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat heb ik ook al geprobeerd, helpt niet.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 11:09
Draai hem onder W7, niks aan het handje hier. Loopt als een tierelier.

Net de police-campaign uitgespeeld, teleurstellend kort. Had gehoopt dat het nog een keer moeilijk zou worden, maar helaas... Alles binnen 2 keer op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier ook Win7 Ultimate x64, werkt prima. Klinkt toch echt als een driver issue. Al wat WHQL drivers geprobeerd?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Creative, Nvidia, Intel, Realtek en Roccat alleen maar WHQL-drivers van geïnstalleerd. DirectX up to date, ik zal nog een testen of het werkt als ik m'n X-Fi d'r uit laat, maar wat voor rampenspel heb je gemaakt als door een geluidskaart de boel em moeilijk hard lijpt...

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste