Opzich vind ik het een erg leuke game, maar sommige dingen zijn wel erg irritant en te dom voor woorden, zulke kleine dingetjes maar het maakt het zo gigantisch onrealistisch en net alsof ze er niet over na hebben gedacht:
- Zet je de muziek uit in je profile, elke keer dat je de game start heb je weer een intro muziekje wat je niet kan skippen
- Als je stil staat en een race stopt, dan komt er een cutscene waarin je rijd en stil gaat staan....
- Waarom niet gewoon een rood-groen stoplicht als begin bij wegrijden? Waarom moet de computer voor jou wegrijden zodat je auto al gestart is? Erg jammer...
- Zijkant beuken van auto's levert veel te weinig damage op
- Als je voor iemand rijd en expres stopt om met je achterkant, de voorkant van je tegenstander te beuken ga je zelf kapot
- Introfilmpjes bij elke race zijn echt enorm irritant, ik wil gewoon racen en niet naar een freaking intro van 20 seconden kijken... als hij Skipping zegt, skip het dan ook!!! arghh!
- Het heeft geen nut om in het begin van een race nitro te gebruiken, dan rijd de auto voor je altijd ineens harder weg... je kan beter even wachten, nitro sparen en net voor de finish alles geven

- De A.I. is opzich nog vrij irritant, door niet realistisch als tegenstanders te rijden maar harder te rijden dan dat jij in diezelfde auto zou kunnen...
- Als je als politie de finish haalt dan sta je vanuit 400 km p/u in 10 meter stil naast je maatjes...
Voor de rest vind ik het best een toffe game, aardig gelukt!
[
Voor 3% gewijzigd door
Sluuut op 28-11-2010 15:13
]