Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:40:
Ik snap de gemiddelde console gamer van tegenwoordig niet.. Niemand hier die split-screen mist? Dat is toch juist het allervetst aan een game als deze?
Dat mis ik helaas ook. Ik had het er gister toevallig over met een vriend van me, het is idd juist tof als je bij elkaar bent om te gaan racen i.p.v een ieder thuis tegen elkaar.

Ik snap dat ook niet goed waarom ze dat er uitgehaald hebben.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

silentwaves_ schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:04:
[...]

Dat mis ik helaas ook. Ik had het er gister toevallig over met een vriend van me, het is idd juist tof als je bij elkaar bent om te gaan racen i.p.v een ieder thuis tegen elkaar.

Ik snap dat ook niet goed waarom ze dat er uitgehaald hebben.
Sja, als je split screen wil moet je een Wii hebben...
Maargoed, dan heb je wel NFS HP, maar niet NFS HP. Het is op de Wii een totaal andere game, ben ik gisteren achter gekomen.

Prachtig hoesje, alle plaatjes die je ook op internet tegenkomt... totdat je de schijf in de Wii propt en er achter komt dat het een NFS Nitro kloon is... Echt om te janken zo slecht. Totaal geen verband met wat het is op de rest van de consoles.
We snappen allemaal dat de Wii niet de snelste is, dus je verwacht dat het grafisch geweld drastisch is ingeperkt, maar kom op zeg...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
ik heb de settings van de xbox 360 controller gewijzigd naar een fijnere layout (vind ik) Als ik dan in het spel blijf onthoudt het spel die settings. Maar als ik dan uit het spel ga en het spel weer opstart is het spel die settings weer vergeten. Als ik dan de settings reset en weer opnieuw instel werkt het weer totdat ik de volgende keer weer het spel opstart.

Iemand anders dit ook al gehad?

Speel op de PC btw met een i7 950, 6GB geheugen en een GTX460 en bij mij ziet het er soepel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dit moet even gezegd worden. Jezus wat is die Sun, Sand & Supercars race intens zeg! Allemaal brullende Lambo's, Porsches en Mercedeses. En de snelheid waarmee je over die lange weg in de woestijn raast, ongekend vet.

Enige twee dingetjes die ik echt mis bij deze NFS zijn: Replay optie (wie wil nou niet een vette race rustig op zijn gemak terugkijken? Bij GRID vond ik de replays echt verheven tot kunst :)). En ik mis de in car view. Maar goed bumpercam kan ik meeleven. En het aller-aller-allerlaatste wat ik mis is dat de politie achter je aankomt in freeroam.

Voor de rest is dit een stap in de goede richting, maar als dit een remake is van Need For Speed III Hot Pursuit, mogen we dan in de toekomst een remake van het pareltje onder de NFS reeks, Need For Speed High Stakes, verwachten? Ik duim echt heel hard hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-07 20:20
NFS Porsche Unleashed O+

[ Voor 8% gewijzigd door Sander H op 19-11-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:42
heerlijk spel net uitgespeeld in 9 uur en een beetje
alleen jammer van je respawns na crashes bij tegenstanders zegmaar , ze zitten opeens weer vlak achter je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 18:55
Net paar uurtjes online gespeeld,alleen het laatste half uur pleurt de autolog verbinding er steeds uit terwijl me psn account wel aangemeld blijft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 19:49
Pompi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:11:
Net paar uurtjes online gespeeld,alleen het laatste half uur pleurt de autolog verbinding er steeds uit terwijl me psn account wel aangemeld blijft. :?
Waarschijnlijk een probleem met de EA servers, zelfde probleem komt ook regelmatig voor bij FIFA. Is helaas niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zijn er misschien al tips & tricks die ik kan toevoegen in de TS?

En nog een vet filmpje :)

[ Voor 43% gewijzigd door FabiandJ op 19-11-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-07 13:58

H.Boss

Hugo Boss

Had hem gister binnengekregen en ben natuurlijk gelijk aan de slag gegaan!

In een woord GEWELDIG!

Wat speelt het toch heerlijk. Gewoon gas geven met die hap. En ik moet zeggen de weerseffecten zijn ook erg cool gedaan, vooral het onweer en de daarbij behorende regenval.

Ik heb hem voor de PS3.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 09:58:

In een woord GEWELDIG!

Wat speelt het toch heerlijk. Gewoon gas geven met die hap. En ik moet zeggen de weerseffecten zijn ook erg cool gedaan, vooral het onweer en de daarbij behorende regenval.

Ik heb hem voor de PS3.
Jep! Ik reed op een gegeven moment door regen/mist heen zeer mooi gedaan.

Interesse om een keer online te multiplayeren? zoja wat is je PSN nick.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

silentwaves_ schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:19:
[...]

Jep! Ik reed op een gegeven moment door regen/mist heen zeer mooi gedaan.

Interesse om een keer online te multiplayeren? zoja wat is je PSN nick.
Is goed! PSN-ID : Mrjoker007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:39
Dutch3men schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:18:
Zijn er misschien al tips & tricks die ik kan toevoegen in de TS?

En nog een vet filmpje :)
[video]
Daar gaat al het geld dus heen, als ze dat nou is stoppen in het development fonds om hem nog net ff wat beter te maken...

Nee maar het zag er wel grappig uit :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 28-07 22:52
MrJoker1985 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 09:58:

In een woord GEWELDIG!

Ik heb hem voor de PS3.
Ik vind de wagens als dwijlen rijden. Ze sturen helemaal niet optijd in enzo.. Hebben jullie daar geen last mee dan?
Op mijn stuur is Deadzone dus die leg ik al aan de kant, maar zelfs op toetsenbord is het beroerd..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kuhr89 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:42:
[...]

Ik vind de wagens als dwijlen rijden. Ze sturen helemaal niet optijd in enzo.. Hebben jullie daar geen last mee dan?
Op mijn stuur is Deadzone dus die leg ik al aan de kant, maar zelfs op toetsenbord is het beroerd..
Nee heb totaal geen lag in de besturing, zoals jij aangeeft. Het werkt prima! en ik bestuur het gewoon met de PS3 controller. De auto's rijden prima en reageren ook erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 19:49
Kuhr89 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:42:
[...]
Hier is te lezen dat de latency van NFS de laagste is van deze generatie, dus waarschijnlijk zit het probleem dan echt in jouw configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yeroen76 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:01:
[...]

Hier is te lezen dat de latency van NFS de laagste is van deze generatie, dus waarschijnlijk zit het probleem dan echt in jouw configuratie.
De latency is misschien wel laag, maar de grip / draaisnelheid van de auto's ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 22:02

CoolGamer

What is it? Dragons?

Beetje bocht moet je toch driftent door. Zo is het spel gemaakt. Net voor de bocht de drift inzetten, waarna je er met Nitro weer uitrijdt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-07 15:14

Cidious

The Bloody Gent

Het spijt me zeer.. ik houdt echt van arcade games.. maar ik kom net van NFS Shift af met een paar simulatie mods eroverheen en een G25.. en dan is de gigantische deadzone in Hot Pursuit toch wel echt irritant.. je kan nergens iets instellen aan je stuurwiel..

Zijn er meer mensen die het stuur gedrag van HP ernstig irritant vinden en hier iets op hebben gevonden?

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vond dit zeer irritant ja. Die Deadzone. Troep. Dat is voormij een reden om een spel niet langer te spelen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Allemaal op de PC neem ik aan? Je kan toch met Logitech WIngman software de deadzones instellen? Profieltje aanmaken voor een game, instellingen doen en dan launchen vanuit Wingman.

Ik heb m'n Wii versie inmiddels ingeruild voor een X360 versie, en heb er een X360 bij gehaald. Moest toch nog een console hebben om Resident Evil 5 op te kunnen spelen, dus ik heb het maar zo opgelost.
In de winkel stonden ze ook raar te kijken dat de Wii versie geen gelijkenissen toont met het spel op de X360, PS3 en PC.

[ Voor 47% gewijzigd door McKaamos op 20-11-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-07 19:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Cidious schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 21:38:
Het spijt me zeer.. ik houdt echt van arcade games.. maar ik kom net van NFS Shift af met een paar simulatie mods eroverheen en een G25.. en dan is de gigantische deadzone in Hot Pursuit toch wel echt irritant.. je kan nergens iets instellen aan je stuurwiel..

Zijn er meer mensen die het stuur gedrag van HP ernstig irritant vinden en hier iets op hebben gevonden?
Ik heb Shift juist niet gespeeld omdat ik niet kon wennen aan de besturing.
Zou jij mij een PB willen doen met welke mods jij precies speelde?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 24-07 10:44

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik vind die deadzone niet zo rampzalig. Iig niet genoeg om met het spel te stoppen.

Vind het echter wel jammer dat het spel zo slecht naar de pc geport is. Hoe moeilijk kan het zijn een muis GUI in elkaar te steken. Ook moeten we eerlijk zijn, single threaded games zijn niet meer van deze tijd. Multicore's zouden toch echt ondersteund moeten worden, al helemaal omdat de 360 en de PS3 dat ook hebben.

Ik zou ook graag wat meer tweaks/instellingen in de menu's willen zien. Maarja...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet nog wel elke keer dt ik speel core 0/1 selecteren =/ kan dt niet opgeslagen worden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
R420R schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:50:
Hoe moeilijk kan het zijn een muis GUI in elkaar te steken.
Muis? Waarom? Als er iets is wat nou juist geen punt is lijkt dat het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-11-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 29-07 20:20
Als je met stuurtje speelt is het heel irritant als je steeds weer voorover moet buigen om bij je toetsenbord te kunnen. Vind het zelf ook heel irritant bij F12010, Dirt 2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Heb het spel ook en vind het erg gaaf en mooi, jammer dat mijn pc hem niet heel soepel draait soms..

Vraagje voor de mensen met een G25/27... hoe doen jullie dat eigenlijk met auto's met 7 versnellingen? :P Bij de G25 kan je dan nog sequentieel schakelen maar de g27 heeft die optie niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 23:25:
[...]

Muis? Waarom? Als er iets is wat nou juist geen punt is lijkt dat het wel.
Het kan fijn zijn om er niet continu aan herinnerd te worden dat je een console port speelt. Als het menu met de pijltjestoetsen bedient moet worden voelt het al gewoon slecht aan.

Jammer dat ze ook in deze game weer zo nodig NOS moesten bouwen....Waarom?!
Alsof supercars nitrous nodig hebben, kom op man. 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19
Jeroenneman schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:34:
[...]

Het kan fijn zijn om er niet continu aan herinnerd te worden dat je een console port speelt. Als het menu met de pijltjestoetsen bedient moet worden voelt het al gewoon slecht aan.

Jammer dat ze ook in deze game weer zo nodig NOS moesten bouwen....Waarom?!
Alsof supercars nitrous nodig hebben, kom op man. 8)7
Dat maakt het meer arcade denk ik.

Wat vinden jullie van deze game? Misschien ook kopen, voor de pc. Of is eht weer zo'n belachelijk slechte console port zoals ik hierboven lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 24-07 10:44

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

darkpluisje schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:16:
Heb het spel ook en vind het erg gaaf en mooi, jammer dat mijn pc hem niet heel soepel draait soms..

Vraagje voor de mensen met een G25/27... hoe doen jullie dat eigenlijk met auto's met 7 versnellingen? :P Bij de G25 kan je dan nog sequentieel schakelen maar de g27 heeft die optie niet meer :P
Je kan niet handmatig schakelen dus je hebt dat probleem sowieso niet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-07 08:40
hardware.tom schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:59:
[...]

Dat maakt het meer arcade denk ik.

Wat vinden jullie van deze game? Misschien ook kopen, voor de pc. Of is eht weer zo'n belachelijk slechte console port zoals ik hierboven lees.
Ik heb het gekocht en het is de moeite wel waard, maar het zou op diverse punten zeker wel beter kunnen. Grafisch is het echt wel ok, auto's zijn zeer gedetailleerd in het spel weg gezet, daar kan je echt niets van zeggen. Wat bijvoorbeeld jammer is, is dat bij vrij rondrijden als racer of agent er nooit wat te doen is. Je wordt niet aangehouden of kan anderen aanhouden.

En als je dan eens in pursuit bent, is het ook echt afgelopen na de finish streep. Dat vond ik nou het gruwelijke van Most Wanted, daar ging het gewoon oneindig door en moest je dus enorm je best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 29-07 07:27
Ik heb de game net geïnstalleerd op de pc.
Ik start de game samen met de g25 ingesteld. En wil ik spelen komt de wagen geen meter vooruit hij blijf in zijn vrij staan. Weet iemand waar je dat kan instellen. Ik zie nergens waar je dat kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Wat een bagger spel, weer zo'n race game waarbij de politie in een paar honderd meter je met hoge snelheid kan inhalen terwijl jij dat hele stuk aan 250km/u rijd en zij van 0 moeten optrekken. Dan wordt je er ook wel moe van als je zo'n M3 challenge hebt en je ze er gewoon niet uit kan rijden met snelheid ook al zijn ze gecrasht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:34:
Wat een bagger spel, weer zo'n race game waarbij de politie in een paar honderd meter je met hoge snelheid kan inhalen terwijl jij dat hele stuk aan 250km/u rijd en zij van 0 moeten optrekken. Dan wordt je er ook wel moe van als je zo'n M3 challenge hebt en je ze er gewoon niet uit kan rijden met snelheid ook al zijn ze gecrasht.
Het is en blijft een arcade game he, dan moet je geen realistische dingen verwachten... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nee maar er zit een verschil tussen een gebrek aan realisme en pure bagger, dit is pure bagger. Je kan de politie gewoon onmogelijk afschudden met snelheid en rijkunst want ze zijn altijd sneller en trekken altijd vele malen sneller op. Als je de politie voorbij raast met 250km/u dan kunnen ze gewoon niet vanuit stilstand zo snel bij je zijn, dat is idioot. Nog idioter, dan hebben ze zo'n uber turboboost die enkel de AI kan hebben, rammen ze jou een tegenligger in en dan kan je weer de race herstarten. Het is gewoon zwaar frustrerend als de uitkomst van een race enorm veel van geluk afhangt en niet 100% van je eigen kunnen.

Zelfde als die bagger dat ze even laten zien dat er een politie auto is en ze de controle van jou auto overnemen... leuk hoor, maar stuur dan wel even om die tegenligger heen, dat had ik zelf immers ook gedaan. Kan ik direct de race weer herstarten.
Zulke bagger zit er al jaren in en nog steeds haalt het de gameplay zwaar omlaag.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 21-11-2010 17:45 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-07 09:45
Ook maar een key aangeschaft bij G2Play, voor die 25 euro kun je het bijna niet laten lopen :)

Mijn PC nickname: MisterMagik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:00

SomerenV

It's something!

Tsurany schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:39:
Nee maar er zit een verschil tussen een gebrek aan realisme en pure bagger, dit is pure bagger. Je kan de politie gewoon onmogelijk afschudden met snelheid en rijkunst want ze zijn altijd sneller en trekken altijd vele malen sneller op. Als je de politie voorbij raast met 250km/u dan kunnen ze gewoon niet vanuit stilstand zo snel bij je zijn, dat is idioot. Nog idioter, dan hebben ze zo'n uber turboboost die enkel de AI kan hebben, rammen ze jou een tegenligger in en dan kan je weer de race herstarten. Het is gewoon zwaar frustrerend als de uitkomst van een race enorm veel van geluk afhangt en niet 100% van je eigen kunnen.

Zelfde als die bagger dat ze even laten zien dat er een politie auto is en ze de controle van jou auto overnemen... leuk hoor, maar stuur dan wel even om die tegenligger heen, dat had ik zelf immers ook gedaan. Kan ik direct de race weer herstarten.
Zulke bagger zit er al jaren in en nog steeds haalt het de gameplay zwaar omlaag.
Uhm, ik weet niet welke game jij hebt gespeeld, maar met een turboboost een tegenligger ingeramd worden en de race restarten? Een niet goed sturende auto-control als de computer de wagen even overneemt? Van die problemen heb ik nog geen enkele keer last gehad en ik heb toch al een uurtje of 10 in de game zitten.

En mensen, ga aub niet zitten zeuren over het gebrek aan realisme. Hot Pursuit is 100% arcade en dan kun je anno 2010/11 dingen verwachten als nitro, catch-up, driften, etc. Sure, ik heb er ook niet echt een fan van, maar het is nou eenmaal zo. Nothing you can do about it. Als je realistisch wilt racen/rijden moet je gewoon rFactor, GRID of Shift aanschaffen of (zoals ik al eerder heb gezegd) zelf achter het stuur kruipen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Tsurany: Het is een Arcade racer... Realisme is niet echt waar het voor gemaakt is...
Daarbij is AI altijd minder slim dan een mens, dus zal de programmeur ergens concessies moeten doen om het spannend te houden. Cops met extra boost en iets groter vooruitzicht wat tegemoetkomend verkeer betreft zijn alleen maar middelen om te zorgen dat de politie je bij blijft.
Realistisch? Nee. Arcade thrill? Definately.

Het is ook niet voor niets een Hot Pursuit titel. Dergelijke grappen hebben er altijd al in gezeten, en deze nieuwe incarnatie is geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

SomerenV schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:05:
[...]

Uhm, ik weet niet welke game jij hebt gespeeld, maar met een turboboost een tegenligger ingeramd worden en de race restarten? Een niet goed sturende auto-control als de computer de wagen even overneemt? Van die problemen heb ik nog geen enkele keer last gehad en ik heb toch al een uurtje of 10 in de game zitten.

En mensen, ga aub niet zitten zeuren over het gebrek aan realisme. Hot Pursuit is 100% arcade en dan kun je anno 2010/11 dingen verwachten als nitro, catch-up, driften, etc. Sure, ik heb er ook niet echt een fan van, maar het is nou eenmaal zo. Nothing you can do about it. Als je realistisch wilt racen/rijden moet je gewoon rFactor, GRID of Shift aanschaffen of (zoals ik al eerder heb gezegd) zelf achter het stuur kruipen.
huhmpf? GRID of shift aanschaffen als je realistisch wilt rijden? :?
Het is juist goed om te zeiken, met jou instelling denken ze bij EA straks echt dat ze goede games maken die iedereen dus klaarblijkelijk weet te waarderen.
Most wanted kwam precies 5 jaar geleden uit, ik ben zeer bedroeft dat we 5 jaar verder zijn en er zo weinig vooruit gang is geboekt. Hoe komt dit? misschien wel dat mensen lopen te schreeuwen hoe goed de games wel niet zijn? Niemand zal het weten, maar als men alles maar slikt komt er nooit vooruitgang.

Waarom innoveren als er toch wel genoeg verkocht wordt.

Ik vind het echt jammer want ik zit gewoon te wachten op een goede leuke NFS game, ik heb ook niks tegen EA want ik weet wel dat ze het wel kunnen maken, het komt er gewoon (nog) niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:40:
Ik snap de gemiddelde console gamer van tegenwoordig niet.. Niemand hier die split-screen mist? Dat is toch juist het allervetst aan een game als deze?
Eh nee? Local LAN met 2 Xboxen en TV's is veuhle malen vetter. Als je een game een beetje speelbaar wilt houden in splitscreen wordt het al gauw een heel lelijke bedoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:39
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 03:46:
[...]

Eh nee? Local LAN met 2 Xboxen en TV's is veuhle malen vetter. Als je een game een beetje speelbaar wilt houden in splitscreen wordt het al gauw een heel lelijke bedoening.
duidelijk van de nieuwe generatie.

no offense O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

kevz schreef op maandag 22 november 2010 @ 04:05:
[...]

duidelijk van de nieuwe generatie.

no offense O-)
Nou idd...
Net of iedereen 2 xboxen/ps3's thuis heeft staan om te gaan lannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inmiddels 3 dagen in bezit gespeeld op een maar punten na is het voor mij uiteindelijk toch een geslaagde game. Voornaamste minpunten

- geen splitscreen
- geen dash cam (meer jammer eigenlijk)
- high contrast binnenspiegel (lichten uit zetten in donker heeft nu geen nut)
- sirenes op politeauto niet uit te zetten (koplampen wel maar als cop is dat niet genoge vind ik)
- crashcam niet uit te zetten, gebeurd zoals Tsurany ook al zegt nogal vaak dat je na een crashcam gewoon niet lekker terugkomt, vooral als de crashcam tijdens een bocht is. Extra ranzig is als je dan gewoon headon wordt neergezet met een tegenligger.
- Turbo op racer is brak.

Lijkt misschien een lijst maar voor de rest vind ik de game heerlijk. Handling verschilt per bak. sommige zijn echt bakstenen terwijl andere heerlijk over de baan zweven zoals jij wil. Autolog is geweldig :D

Hot pursuit online is heerlijk, 4 vs 4 en gaan, alleen snappen sommige mensen niet dat het nogal dom is om je ' teamgenomen' te gaan spiken/empen en van de weg te drukken :O alleen om dan zelf maar de bust te kunnen maken.

360 versie trouwens. dus geen last van keyboard controls die niet werken of een stuurtje met deadzone. :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
McKaamos schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:28:
Tsurany: Het is een Arcade racer... Realisme is niet echt waar het voor gemaakt is...
Daarbij is AI altijd minder slim dan een mens, dus zal de programmeur ergens concessies moeten doen om het spannend te houden. Cops met extra boost en iets groter vooruitzicht wat tegemoetkomend verkeer betreft zijn alleen maar middelen om te zorgen dat de politie je bij blijft.
Realistisch? Nee. Arcade thrill? Definately.
Thrill? Neuh ik vind er geen zak aan tbh, ik vind het gewoon een zeer goedkoop mechanisme.
Het is ook niet voor niets een Hot Pursuit titel. Dergelijke grappen hebben er altijd al in gezeten, en deze nieuwe incarnatie is geen uitzondering.
En ik vind dat bagger, dat het er vroeger in zat om de AI te compenseren oke, maar tegenwoordig?
SomerenV schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:05:
Dus omdat jij hebt niet hebt kan ik het ook niet hebben? Ik merk gewoon een paar keer dat er van die 'actie momenten' zijn waardoor je zelf even de controle niet mist en daarna een auto in gelanceerd wordt omdat die toevallig in de weg rijd, of je opeens in een strakke bocht zit waar je daarvoor niet in zat, ik vind dat zo'n bagger systeem.
Ik wil niet realistisch racen, maar ik wil wel een spel waarbij de AI niet gecompenseerd hoeft te worden voor hun slechte kwaliteit door ze idiote turboboosts te geven. Stuur des noods meer agenten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
@Bokkie; Sirenes zijn toch gewoon uit te zetten? Je kan tussen verschillende tonen schakelen en uitzetten met driehoekje op de PS3.

[ Voor 3% gewijzigd door Stealth2000 op 22-11-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Stealth2000 schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:45:
@Bokkie; Sirenes zijn toch gewoon uit te zetten? Je kan tussen verschillende tonen schakelen en uitzetten met driehoekje op de PS3.
hmz kon het niet vinden op de xbox, wel de lampen,
vanavond nog maar eens kijken dan :D
Niets heerlijker dan als copper gewoon zonder lampen en sirenes rijden en last minute aanzetten :P Maar die spiegel blijft wel jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:05

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik las hierboven iemand die op de XBOX het probleem had dat zijn nieuwe controls niet onthouden word, ik heb dat ook op de pc. Iemand tips of een oplossing?

Verder heb ik geen vrienden(pc) op autolog, dus als iemand mij een PM wil sturen om vrienden te worden graag. Beetje matig anders autolog.

Wat betreft het sturen, start eens NFS3/4 op. Daarmee moet je ook vaak op "ongeveer" de zelfde manier de bocht door.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

ghostrider, ik moet m'n Xblik nog online gooien. Wss vanaaf ff. Pm me maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:27
Bokkie schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:55:
[...]

hmz kon het niet vinden op de xbox, wel de lampen,
vanavond nog maar eens kijken dan :D
Niets heerlijker dan als copper gewoon zonder lampen en sirenes rijden en last minute aanzetten :P Maar die spiegel blijft wel jammer dan.
Gewoon Y (geel dus) ingedrukt houden ;)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-07 14:21
Hmm, ik heb het spel nu al een aantal dagen en heb het nog steeds niet kunnen spelen omdat hij crashed bij het kiezen van de race/laden van race.

Kennisgeving van EA is 0.0 terwijl er overal op het internet posts zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:11
Sinds vandaag heb ik een 360 wireless controller voor Windows.. Veel fijner voor NFS dan het toetsenbord..

Ik blijf alleen met de vragen zitten, hoe zet je bijv. een spijkermat in met de controller?

Enige wat ik kan vinden is het uitzetten van de lampen via B, andere wapens en sirene toetsen heb ik nog niet kunnen vinden of configureren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rscheper schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:56:
Sinds vandaag heb ik een 360 wireless controller voor Windows.. Veel fijner voor NFS dan het toetsenbord..

Ik blijf alleen met de vragen zitten, hoe zet je bijv. een spijkermat in met de controller?

Enige wat ik kan vinden is het uitzetten van de lampen via B, andere wapens en sirene toetsen heb ik nog niet kunnen vinden of configureren..
D-Pad

links = emp
rechts = roadblock
boven = heli
onder = spikestrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 17:03
Weet iemand of het mogelijk is om met de PC versie tegen iemand op de PS3 versie te racen ?

Aka is het cross-platform aagezien het allemaal via de autolog servers van EA gaat.

Had al even een search gedaan in het topic maar daar vond ik niks op cross platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ghostrider schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:42:
Ik las hierboven iemand die op de XBOX het probleem had dat zijn nieuwe controls niet onthouden word, ik heb dat ook op de pc. Iemand tips of een oplossing?

Verder heb ik geen vriendin(pc) op autolog, dus als iemand mij een PM wil sturen om vrienden te worden graag. Beetje matig anders autolog.

Wat betreft het sturen, start eens NFS3/4 op. Daarmee moet je ook vaak op "ongeveer" de zelfde manier de bocht door.
Nou, Hot Pursuit 2 was toch wel een stuk realistischer, tenminste geen NOS, sowieso dus 1 punt erbij met de reviewscore.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Jeroenneman schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:15:
[...]

Nou, Hot Pursuit 2 was toch wel een stuk realistischer, tenminste geen NOS, sowieso dus 1 punt erbij met de reviewscore.
HP2 realistisch? Verre van eigenlijk. Hoe onbenullig hard je met dat spel door de bocht ging was echt niet realistisch. Wel geweldig leuk om te doen though :) Heb em op de GC, PC en PS2 helemaal grijs gespeeld :)
Daarbij zat er wel degelijk NOS in. Nooit die vlammetjes aan de uitlaat bij de politie gezien?
Die had je als speler op de Gamecube en PC niet, maar op de PS2 had je die wel beschikbaar voor jezelf. Het heette dan wel Boost, maar in essentie is het gewoon NOS.
Politie had bij het wegrijden ook enorme catch-up en kon alleen afgeschud worden als je ze zo hard wegbeukte dat je een beetje afstand kon nemen.
Zaten ze in een positie waaruit ze nog enigzinds simpel weg konden, waren ze ook binnen no-time weer bij je.
Één voordeel van de PS2 versie is dat je daarin wel met wat ram-werk de politie uit kon schakelen. ( "HQ, I hit the ditch! Please send a tow." vs "HQ, this is too dangerous. Aborting pursuit.")
Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:44:
[...]

Thrill? Neuh ik vind er geen zak aan tbh, ik vind het gewoon een zeer goedkoop mechanisme.

[...]

En ik vind dat bagger, dat het er vroeger in zat om de AI te compenseren oke, maar tegenwoordig?
Sja, tis maar wat je kicken vind natuurlijk. Maar wat arcade gevoel betreft doet HP het imho prima.

Wat de AI betreft is het nog altijd moeilijk om menselijk gedrag na te bootsen. Tuurlijk, computers zijn krachtiger geworden, maar het is eerder het algoritme wat het moeilijk maakt dan gebrek aan rekenkracht.
In theorie is het uiteraard mogelijk om de AI geweldig realistisch te maken, maar het blijft een afweging tussen de dingen waar de ontwikkelaar tijd in moet gaan steken.
Misschien maken ze zich er makkelijk van af, maar aan de andere kant rijd het zo ook prima en blijf je lekker aan het boksen met de politie.

Even ter overweging: Om menselijk gedrag na te bootsen zou je de AI moeten gaan voorzien van een rendering van de omgeving uit zijn oogpunt, en daar bovenop een methode gaan ontwikkelen die moet bepalen wat hij wel en niet zou zien.
Ik zie ook niet alles wat er voobij komt en zie daardoor wel eens iets over het hoofd waardoor ik een enorme smak tegen een tegenligger maak.
Natuurlijk zou je zoiets kunnen maken, maar is het de CPU cycles en de ontwikkeltijd waard?

[ Voor 40% gewijzigd door McKaamos op 22-11-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-07 16:50
Hoi,

Is er niemand die last heeft van te lage auto geluiden ?? Ik bedoel als ik een race speel in het regen dan hoor ik één en al regen en banden-burnouts maar de auto geluid is amper te horen.
Ik heb het ook op mijn broers PC geinstaleerd maar hetzelfde effect.

Het betreft de PC versie.

Als iemand hiermee bekend is of een fix ervoor heeft dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Dat is al eens eerder langs gekomen, de motor geluiden zijn gewoon te zacht.
Misschien komt er ooit nog eens een patch of mod voor.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

TetPr87: Misschien staat het spel ingesteld om 5.1 dolby digital te doen terwijl je maar een 2.0 of 2.1 speakersetje aangekoppeld hebt?
Ik zeg ook maar wat hoor, heb de PC versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Terence(x) schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:28:
Weet iemand of het mogelijk is om met de PC versie tegen iemand op de PS3 versie te racen ?

Aka is het cross-platform aagezien het allemaal via de autolog servers van EA gaat.

Had al even een search gedaan in het topic maar daar vond ik niks op cross platform.
Je hoeft niet veel van die autolog servers te verwachten, want ik zat dit weekend op een andere ps3 het te spelen dan mijn eigen en toen mocht ik weer bij racer lvl 1 en cops lvl 1 starten.
Hoe dan ook volgens mij is er geen enkel spel wat cross-platform is en kan dus ook niet met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Pompi schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:01:
[...]

Je hoeft niet veel van die autolog servers te verwachten, want ik zat dit weekend op een andere ps3 het te spelen dan mijn eigen en toen mocht ik weer bij racer lvl 1 en cops lvl 1 starten.
Hoe dan ook volgens mij is er geen enkel spel wat cross-platform is en kan dus ook niet met dit spel
Yup, die zijn er wel. Voornaamste voorbeeld is Shadowrun.
Niet zelf gespeeld, maar die zou volgens de reports mixed multiplayer op X360 en PC gespeeld kunnen worden.
Daarbij zijn er steeds meer games met Windows Live ondersteuning (waar onder dus ook NFS:HP), en zeker icm Autolog zou je dan in ieder geval met de verschillende platformen elkaars scores kunnen aanvallen.
Dat moet ik uiteraard nog testen, maar ik heb al iemand om het mee te testen, dus zodra er meer bekend is post ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Ghostrider schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:42:

Verder heb ik geen vrienden(pc) op autolog, dus als iemand mij een PM wil sturen om vrienden te worden graag. Beetje matig anders autolog.

dat was ik (met de xbox 360 controller for windows) en dat probleem is nog steeds.. Heb zelfs het spel gedeïnstalleerd en de savegame en het bestand waar de configuratie voor de controller in stond verwijderd. Maar vanaf het begin onthoudt ie het gewoon niet. Ik start dan een race, kan alleen maar gas geven en remmen maar de rest reageert niet. Dan moet ik eerst weer alles een keer instellen (op dezelfde manier als er al staat) en dan opeens reageert alles wel. Aan de controller ligt het niet want die werkt in andere spellen wel gewoon. Iemand een idee?
rscheper schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:56:

ga in het hoofdmenu naar instellingen > gameplay instellingen > besturing en selecteer dan bij controller ipv toetsenbord de xbox 360 controllor voor windows. Dan kun je daar onder alles instellen wat je wil, of alleen bekijken welke toetsen wat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
toegevoegd
ook toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Heb m ook maar gekocht b ij de Saturn voor 49euro. Demo beviel me erg goed. Voor de PS3 gekocht overigens, al heb ik ernstig gezeik met Autolog dat ik geen verbinding krijg.. Mja komt vast wel goed als ik naar bedraad overschakel ipv draadloos.
Toffe game topt nu toe. Speciaal van die triggerextensies gekocht hiervoor en rijdt erg lekker zo.
het spel geeft me echt het oude NFS gevoel terug van vóor het pimpgedoe. Soundtrack is wel lekker.
Mja woensdag gt5. Eens effe zien hoe lang ik dit blijf spelen :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pompi schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:01:
[...]

Autolog is alleen een score/tijden database, niet je savegame. Als jij op een andere PS3 met je profiel inlogt zonder savegame moet je weer opnieuw beginnen inderdaad met een nieuwe savagame op die andere PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje, ik heb het nog niet kunnen vinden maar is er ook ergens een menu waarin ik gewoon de nickname van een vriend kan invoeren om hem zo toe te voegen aan mijn vriendenlijst? Want die recommendations zijn leuk en aardig maar wil ook graag mensen toevoegen die ik ook daadwerkelijk ken 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
McKaamos schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:06:
HP2 realistisch? Verre van eigenlijk. Hoe onbenullig hard je met dat spel door de bocht ging was echt niet realistisch. Wel geweldig leuk om te doen though :)
In HP2 (PC) had ik juist het idee met vrachtwagens te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 07:05
Tot nu toe vind ik het een zeer leuk spel op de PS3. Genoeg uitdating, en het online racen is zeker leuk.Wel ben ik bang dat het online racen uiteindelijk snel gaat vervelen. Racen - Politie - Racen - Politie. En de banen vind ik ook niet echt heel verschillend van elkaar. Waarom niet een baan in het bos, door de woestijn, door een stad? Zijn allemaal open vlaktes met soms wat bergen.
Maar goed, ik vermaak me tot nu toe heel goed met het spel. En dat voor 42 euro via Amazon. Overigens, bij gratis verzending via Amazon geven ze 5 tot 7 werkdagen verzendtijd aan, maar ik had het spel de 18e besteld, volgens mij die dag is het spel ook verstuurd, en de 20e lag het spel op de mat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:18:
Kort vraagje, ik heb het nog niet kunnen vinden maar is er ook ergens een menu waarin ik gewoon de nickname van een vriend kan invoeren om hem zo toe te voegen aan mijn vriendenlijst? Want die recommendations zijn leuk en aardig maar wil ook graag mensen toevoegen die ik ook daadwerkelijk ken 8).
Iemand al een antwoord hierop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:35:
[...]

Iemand al een antwoord hierop?
PC of Xbox?
Op de XBox gewoon toevoegen als friend in Xbox Live.
Op de PC, als NFS voorzien is van Windows Live support, zou dat gewoon via de Games for Windows Live client moeten kunnen. http://www.gamesforwindows.com/en-US/
Volgens mij is dat gewoon een Windows Live ID op beide systemen en kan je dus ook gewoon vrienden toevoegen van verschillende platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik vind het spel hoogst irritant.

Per race zo'n 20 seconden intro, ook al skip je het.
Na de race altijd weer zo'n outro animatie en een "Special event" dat je in rank stijgt en een nieuwe wagen unlocked hebt etc.

Het verloopt allemaal zeeeeerrrr....traaaaaggg... zeg maar.
Ik wil dat spel opstarten en continue racen, geen intro's niks; maar dat zit er helaas niet in.
Vooral als je een grove fout maakt en restart, zit je weer naar dat intro te kijken.

Het doet de pace van het spel niet ten goede. Als je bijvoorbeeld naar Blur kijkt, daar is het -> klik.. play!
Hier is het.. Klik..intro..skip...2e intro...spelen..outro...meer outro...unlocks....klik...intro..skip...2e intro...spelen. zeg maar.

Hoogst irritant.

Iemand toevallig een patch om dit eruit te slopen?

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 23-11-2010 17:33 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-07 02:31
Ik ga akkoord met kaluro2.
Je wil in die "adrenaline rush" blijven van het racen, maar keer op keer mag je een dutje gaan doen tijdens de zoveelste animatie... De verslaving is zo ver te zoeken, vind ik. Komaan, dit is "Need For Speed", door het "Burnout" team dan nog! Ik wil nonstop rubber ruiken!

En waarom kan je tijdens free roam niet gewoon events starten zoals bij Burnout? Wat is het nut van free roam dan?
En waarom kan je een race niet simpelweg herstarten na afloop? Hoe vervelend is het wel niet om na afloop van een race de puntentelling te skippen, de (meerdere) new unlocks te skippen (gaat zelfs niet), terug door de autolog te navigeren, opnieuw je wagen te selecteren, opnieuw op een laadscherm te staren en opnieuw de intro te skippen. Wat is er zo moeilijk aan "restart", en een paar variabelen resetten?
En waarom kan je enkel maar damage uitdelen als je auto's langs achter ramt? Bij de meeste hits langszij, krijen ze geen damage. Hard op de rem gaan staan voor een bumperklever: ook geen damage...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Een race kan je wel herstarten na afloop, tenminste, wel op de X360.
Enige uitzondering is als je na de race een of meer awards krijgt. Zo niet, dan kan je met de X knop gewoon retry kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Mooi spel. Ziet er grafisch goed uit en het is leuk aangekleed.
Ik dacht; ik ga effe losse straatracers aanpakken tijdens het freeroamen.
Lekker verdekt opgestelt met de lichten, sirenes en motor uit..... maar ik kon lang wachten blijkt aangezien ze dat blijkbaar weggelaten hebben! :'(

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/ojpmpj.jpg

Verder valt het "catch-up" of zoals ik het wil noemen, de "mario-kart-regel" me wel erg op tijdens alle races.
Pas in de laatste 5 km van de eindstreep moet je echt je best doen, alles wat ervoor afspeelt maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-07 10:11
ik heb het nu ook even 2 avonden gespeeld en moet zegen dat het mij tot nog toe zeer goed bevalt.
speel het zelf met het MS stuur op de xbox 360.
gewoon lekker scheuren en niet teveel bij nadenken.

zijn er hier nog meer mensen die op de 360 speelen?
wil wel wat meer mensen hebben in mij autolog om wat mensen van de speedwall af te rijden :P
mijn gamertag: sk1nny666

see you on track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Medetweakers,

iemand een idee , of er truukje is om dit te omzeilen qua instelling op de ps3 ? antwoord van criterion ! heb ik nog niet na bijna week , of ze weten hoelang dit gaat duren !

PS3 Steering Wheel Support

Logitech and Logitech-compatible steering wheels will not be detected at all on PS3, some others that are based on the PS3 standard controller will work but you'll have to test them to make 100% sure. We will be considering official support for Logitech's Driving Force GT, G25 and G27 wheels at a later date.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Denk niet dat je dat makkelijk gaat kunnen omzeilen, volgens mij was de reden voor het dichtgooien die ps3 firmware hack. De fix daarvoor heeft dacht ik ook het gebruikt van standaard usb randapparatuur geblokt

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik moet zeggen dat de single player achterlijk makkelijk is trouwens.
Zolang ik niet 5x crash in een race, kan ik met 2 vingers in mijn neus 1e worden.
Ik heb nog geen enkele race opnieuw hoeven doen, op een enkele preview race na, waar ik onwennig was met de auto.

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 15:42

db87

Mach 2 GT modded

Je kunt echt zien dat dit spel in minder dan een jaar snel in elkaar is geflanst.
Erg irritant dat er lag in de besturing zit van het toetsenbord. Ook merk je duidelijk dat de besturing naijlt, vooral als je moet uitwijken voor auto's. Ten eerste gaat uitwijken vertraagd door de lag en vervolgens ben je succesvol uitgeweken maar kun je opnieuw gaan corrigeren vanwege de naijl. Het spel doet mij op sommige momenten denken OutRun, het is belachelijk hoe onrealistisch de auto's schuin gaan om sommige momenten. In het geval van OutRun hoort dat bij het heilige arcade gevoel van het spel, in het geval van Hot Pursuit vind ik het pure bagger.

Tsja, dan wil je je stuurtje erbij pakken dat nog nastoomt van NFS Shift.
Blijkt het spel geen ondersteuning voor racestuurtjes te hebben, okee het is een arcade spel maar dit is echt bagger. Geen deadzone kunnen instellen etc etc maakt het totaal onwerkbaar.

Dit spel is gemaakt voor de budgetbakken, EA mag zich schamen.
Ik kijk uit naar NFS Shift 2, tot die tijd speel ik wel Shift 1 of haal Most Wanted uit de kast...

Waar ik mij ook erg aan stoor is het starten van het spel. Net als NFS Shift overigens.
Het is echt belachelijk dat je tig keer op Enter moet drukken, dingen moet bevestigen (moet niet gekker worden) en intro trailers niet kan skippen.

[ Voor 9% gewijzigd door db87 op 25-11-2010 18:41 ]

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

• Olaf van der Spek
  • Niet online
kaluro2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:26:
Ik moet zeggen dat de single player achterlijk makkelijk is trouwens.
Al uitgespeeld dan? Op de PC vind ik sommige events toch best lastig.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

sk1nny666 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:00:
ik heb het nu ook even 2 avonden gespeeld en moet zegen dat het mij tot nog toe zeer goed bevalt.
speel het zelf met het MS stuur op de xbox 360.
gewoon lekker scheuren en niet teveel bij nadenken.

zijn er hier nog meer mensen die op de 360 speelen?
wil wel wat meer mensen hebben in mij autolog om wat mensen van de speedwall af te rijden :P
mijn gamertag: sk1nny666

see you on track
Heb je zostraks toegevoegd!
Meteen even een stukje gereden en een tijd gezet die ik zelf heel moeilijk vond om te zetten. Even gepost naar de Wall, dus misschien dat je mij er af kan rijden?
Olaf van der Spek schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:57:
[...]

Al uitgespeeld dan? Op de PC vind ik sommige events toch best lastig.
Ik speel zelf op de X360 en ik moet zeggen dat ik vooral de time-trials erg pittig vind.
Tijden staan imho standaard al erg scherp als je overal Gold op wil halen.

Nu kan het deels komen doordat ik "visually impaired" speel met een oude beeldbuis TV en met de standaard composiet kabel... Plus, ik heb de handrem buiten bereik zitten, dus ik doe elke drift etc met de gewone rem.
Ik heb m'n gas namelijk naar de rechter stick gezet. Denk dat ik nog even knoppen moet mappen naar de triggers en dan de restjes op de AB/XY moet doen.

Inmiddels wel racer level 9 (bijna 10 nu) gehaald en cop nogsteeds level1 :P

[ Voor 36% gewijzigd door McKaamos op 25-11-2010 21:24 ]

• Tsurany
  • Niet online
Hoe the fuck haal je ooit die M3 vuurproef, dat is echt onmogelijk omdat wat je ook doet de politie gewoon in 10 seconde je inhaalt in een bocht nadat je ze net uitschakelt met een spike strip. Hoe kan je daar ooit een perfecte race rijden als je 0,0 controle hebt over de race?

Edit: Kan na 1 minuut 40 alweer restarten, wat een godskolereklotespel, ik drift keurig langs een auto, politie 10 meter achter me en opeens vlam, wordt vol in die auto geduwt en crash, zo leuk als de politie uit het niets een goddelijke macht heeft om 100km/u te versnellen in een seconde of twee.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2010 21:34 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
McKaamos schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:18:
Plus, ik heb de handrem buiten bereik zitten, dus ik doe elke drift etc met de gewone rem.
Oh, bestaat er een handrem? :p
Heb net de laatste race gehaald, maar ben pas op level 12.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Tsurany schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:27:
Hoe the fuck haal je ooit die M3 vuurproef, dat is echt onmogelijk omdat wat je ook doet de politie gewoon in 10 seconde je inhaalt in een bocht nadat je ze net uitschakelt met een spike strip. Hoe kan je daar ooit een perfecte race rijden als je 0,0 controle hebt over de race?

Edit: Kan na 1 minuut 40 alweer restarten, wat een godskolereklotespel, ik drift keurig langs een auto, politie 10 meter achter me en opeens vlam, wordt vol in die auto geduwt en crash, zo leuk als de politie uit het niets een goddelijke macht heeft om 100km/u te versnellen in een seconde of twee.
Die heb ik ook nog niet gehaald, maar ben er niet gek ver vanaf.
Het is een kwestie van de beste lijn zoeken en de politie uitschakelen voordat ze jou te grazen nemen.
Even op de rem gaan staan als ze langzij komen om te rammen en dan een beuk in z'n deur geven helpt een hele hoop. Of voorbij laten komen zodattie afremt en dan vol met de nitro er op er achterin rijden.
Oh, en als je er een stuk of 3 a 4 hebt uitgeschakeld komen ze niet meer op die track.

En verken ook eens de afslagen. Met die M3 E92 kan je prima over de zandweggetjes. Sommige afslagen zijn wel constant een tikkie langzamer maar hebben geen niet altijd hele scherpe bochten waardoor je constant door kan jagen en uiteindelijk is dat sneller.

Die alpine achtige timetrial met de McLaren F1 moet je in 3:08 zien te halen. Toen ik er achter kwam dat er 1 shortcut is die daadwerkelijk scheelt nam ik die elke keer en dat heeft nu geresulteerd in een best time van 3:06.nogwat.
Olaf van der Spek schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:36:
[...]

Oh, bestaat er een handrem? :p
Heb net de laatste race gehaald, maar ben pas op level 12.
Ah, dus de handrem is sowieso overbodig? Ik pak de drifts met regelmaat veel te wijd.
Het helpt trouwens wel om hood-cam te rijden, dan is het een kwestie van de wagen in een iets overstuurde positie in de richting van de dichtsbijzijnde binnen-lijn in de weg houden. (bij buitenbocht dus de middenstreep en binnenbocht de binnenstreep)

Ennuh, heb je ook alles op Gold gehaald? Lijkt me niet als je met lvl12 al alle races gehaald hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 25-11-2010 21:57 ]

• Tsurany
  • Niet online
Ja handrem heeft volgens mij totaal geen nut in het spel. EA heeft wel het racen totaal verkracht door op vrij cruciale momenten het racen volledig uit je handen te nemen door een 'interventie', echt ik snap niet wat daar het nut van is. Een speler die crasht met hoge snelheid resetten zodat skills niet uitmaken? EA: Racen, nu ook voor mensen zonder skills.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
McKaamos schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:52:
Ah, dus de handrem is sowieso overbodig? Ik pak de drifts met regelmaat veel te wijd.
Lijkt er niet op.
Ennuh, heb je ook alles op Gold gehaald? Lijkt me niet als je met lvl12 al alle races gehaald hebt.
Nope. Nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Tsurany schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:13:
Ja handrem heeft volgens mij totaal geen nut in het spel. EA heeft wel het racen totaal verkracht door op vrij cruciale momenten het racen volledig uit je handen te nemen door een 'interventie', echt ik snap niet wat daar het nut van is. Een speler die crasht met hoge snelheid resetten zodat skills niet uitmaken? EA: Racen, nu ook voor mensen zonder skills.
Remmen - > de bocht in, zorgt voor een middelmatige drift, voor de wat ruimere bochten
Handrem -> de bocht in, zorgt voor een zeer scherpe drift, voor de scherpere bochten

Als je met gewoon remmen toch net tegen de buitenrand aanzit en dreigt te crashen, kan je met de handrem+bijsturen toch weer extra bijsturen. Het kost je maar iets van 20 km/u van je huidige snelheid om scherp te driften.

Beide zijn echt nodig, handrem is zeker niet overbodig, met gewoon driften haal je veel bochten niet, als je op topsnelheid rijdt.
Als je nu op 60%-80% van je snelheid rijdt, oké.. maar dan doe je toch iets fout bij racen.

De persoon die vroeg of ik het spel al uithad: nee nog niet.
Maar ik ben al redelijk ver en heb tot nu toe nog geen enkele uitdaging moeten trotseren, al helemaal niet meer toen ik eindelijk had uitgevogeld wat die handrem nou precies deed voor het driften.

De timetrials vind ik van middelmatige difficulty, je mag rustig 2x of soms zelfs 3x uit de bocht vliegen, stuurfoutjes maken of nitro niet-optimaal gebruiken en toch nog goud halen.

Ik vind de huidige "gold" medailles, eerder zilver. Ik vind dat gold toch bijna perfect zou moeten zijn, helaas.

Ik maak trouwens gebruik van de "Met je neus op het asfalt" camera positie. Dus niet van achter en ook niet op je 'hood', maar echt laag op het asfalt, zonder zicht van je auto.

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 26-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik zag net de laatste reclamefilm voor het spel, het is wel vet ze hebben met een echte pagani zonda en lamborghini een hot pursuit in de bergen na gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Pompi schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:00:
Ik zag net de laatste reclamefilm voor het spel, het is wel vet ze hebben met een echte pagani zonda en lamborghini een hot pursuit in de bergen na gedaan.
[video]
Misschien 10% van dat filmpje is echt, de rest is zeer zeker geanimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
kaluro2 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:29:
[...]
Misschien 10% van dat filmpje is echt, de rest is zeer zeker geanimeerd.
Nee als je naar het kanaal gaat van wie het is zie je de making of van het filmpje, voor wat ik kon zien is alleen de spijkerstrip geanimeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

LightTwi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:30:
Verder valt het "catch-up" of zoals ik het wil noemen, de "mario-kart-regel" me wel erg op tijdens alle races.
Pas in de laatste 5 km van de eindstreep moet je echt je best doen, alles wat ervoor afspeelt maakt niet zoveel uit.
Tsja, een Hot Pursuit game waar je 8 kilometer voor ligt op de rest is ook geen reet aan natuurlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:04:
[...]

Nee als je naar het kanaal gaat van wie het is zie je de making of van het filmpje, voor wat ik kon zien is alleen de spijkerstrip geanimeerd
Linkje? Kan het niet vinden.
Dacht ook dat het gerendered was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zo iets gaan ze echt niet renderen, dat is zo enorm veel goedkoper om te maken. Twee supercars, kan je wel gratis lenen, wat stickers er op, helikopter erbij en veel knip en plak werk om snelheid gevoel te geven waar het niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

On_E schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:17:
[...]

Tsja, een Hot Pursuit game waar je 8 kilometer voor ligt op de rest is ook geen reet aan natuurlijk.
Nee daarom. Het is misschien een beetje een methode waarmee de ontwikkelaar zich er makkelijk van af maakt, maar aan de andere kant houd het de spanning er ook wel weer in.

Ik zit trouwens nu vast bij Stampede.
Lekker rondjakkeren in een Super Legera, maar meestal lig ik er voor het eind van de race uit ivm te vaak ergens tegenaan stuiteren of door de politie ondersteboven gebeukt worden.
Nu 1 keer gehaald, maar zonder medaille... Naja, nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 18:57
Tsurany schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:27:

Redelijk simpel, gewoon zorgen dat de politie niet uit de startblokken komt >:)
Met de Bently gauntlet achter gekomen. Als je weet waar de cops staan, gewoon vol gas erin rammen met boost. Met een beetje geluk Instant Wreck. Daarna rustig cruisen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:20:
[...]
Linkje? Kan het niet vinden.
Dacht ook dat het gerendered was.

Hier is hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
TMF en producent racegame betalen snelheidsboete terug

Etienne Schouppe is niet te spreken over de actie. © photo news
De campagne voor de nieuwe racegame 'Need for Speed Hot Persuit' zet kwaad bloed op verschillende fronten. Als reclamestunt schreven jongerenzender TMF en gameproducent EA een wedstrijd uit waarbij de prijs van snelheidsboetes kan worden terugverdiend. Zowel bevoegd staatssecretaris Etienne Schouppe als politierechter Peter D'Hondt en de VAB reageren verbolgen, schrijft 'De Morgen'.

Deelnemers aan de wedstrijd kunnen hun snelheidsboete terugverdienen, indien ze die opliepen tussen 1 januari en 21 november. In ruil moeten ze een origineel excuus verzinnen voor hun overtreding.

"Geen voorwerp van lol"
Staatssecretaris voor Mobiliteit Schouppe reageert bij monde van zijn woordvoerder dat de campagne haaks staat op het gevoerde ontradingsbeleid. "Dit is geen voorwerp van lol. Wie een naaste in het verkeer verloor zal hier niet mee kunnen lachen", aldus Schouppe, die nog opmerkt dat overdreven snelheid nog steeds een van de voornaamste doodsoorzaken is op de weg.

"Vulgair en smakeloos", reageert de Dendermondse politierechter D'Hondt. "Verkeersinbreuken en de gevolgen ervan worden gebagatelliseerd." Ook mobiliteitsvereniging VAB en de Verenigingen voor Verkeersveiligheid zijn niet te spreken over de reclamestunt. (belga/svm)
27/11/10 11u50
Via http://www.hln.be/hln/nl/...nelheidsboete-terug.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:25

Grvy

Bot

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Hallo allemaal,

Even een klein vraagje;

Ik zie namelijk bij de super,exotic en hyper series dat je bijv van de bugatti of SLR Mclaren een aantal kan verkrijgen in de winkel staat er. Er staat dan een slotje op. Het zijn dan meestal de niet-cabrio varianten van de betreffende auto's. Maar ik kan nergens vinden waar die nfs winkel is of hoe? Of moet je dit doormiddel van racen verdienen? Ik heb verder alle wagens tot mijn beschikking.

Alvast bedankt.

Groetenn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Welk platform gaat het om? En in de regel staat er wel bij wat er voor nodig is, wanneer de locked zijn.
"xxx.xxx Bounty to unlock" bijvoorbeeld, of "Not available in this event".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

McKaamos schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:36:
Welk platform gaat het om? En in de regel staat er wel bij wat er voor nodig is, wanneer de locked zijn.
"xxx.xxx Bounty to unlock" bijvoorbeeld, of "Not available in this event".
Sorry ja, Dit is gewoon in free roam. Hij geeft niks aan. Ook niet in de normale events. Ik heb verder alle autos tot mijn beschikking, want heb die packs gekocht via PSstore.

En is voor de PS3.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste