AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Anoniem: 307372
Deeltje 4 had echt alles (PC versie). Verschillende copmodes (getaway, classic en timetrap), tournament en knockout, complete career mode, genoeg wagens, genoeg tracks (+ alle tracks van NFS 3!). Wat wil je nog meer? Alleen Hot Pursuit 2 kwam beetje in de buurt alleen die had dan een uitermate slechte kut replay (behalve de ps2 versie die door Black Box was ontwikkeld).
Enige nadeel van deel 4 (politie was niet agressief / slim genoeg om je bij te houden waardoor je ze snel kwijt was, op de PC dan PSX versie was dit wel goed en er was te weinig verkeer...)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom blijf je dan niet gewoon bij de oude versies ? Niemand die jou verplicht om de nieuwe te kopen hoorAnoniem: 307372 schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:44:
Ik heb de demo nog niet gespeeld (PC gamers worden overgeslagen...) maar wat ik tot nu toe hoor voorspelt niets goeds. Zeg EA is het nou zo moeilijk om gewoon een remake te maken van Need For Speed III Hot Pursuit, of mijn all-time favorite Need For Speed High Stakes (hier in EU ook wel bekend onder de naam Need For Speed Road Challenge)?
Deeltje 4 had echt alles (PC versie). Verschillende copmodes (getaway, classic en timetrap), tournament en knockout, complete career mode, genoeg wagens, genoeg tracks (+ alle tracks van NFS 3!). Wat wil je nog meer? Alleen Hot Pursuit 2 kwam beetje in de buurt alleen die had dan een uitermate slechte kut replay (behalve de ps2 versie die door Black Box was ontwikkeld).
Enige nadeel van deel 4 (politie was niet agressief / slim genoeg om je bij te houden waardoor je ze snel kwijt was, op de PC dan PSX versie was dit wel goed en er was te weinig verkeer...)
gewoon nee.
PSN: jannvsdvinvs
Als iemand mij wilt added als friend, mijn PSN naam is "epos2k8".
Graphics uit de jaren 90...SanderPS3 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:42:
Waarom blijf je dan niet gewoon bij de oude versies ? Niemand die jou verplicht om de nieuwe te kopen hoor
Twijfel of ik 'm koop....
PSN: jannvsdvinvs
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Inderdaad. Ik weet nog de eerste NFS demo op een Pentium 90, één track langs fjorden met de Porsche 911.Joepv schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:22:
Als NFS fan van het eerste uur ben ik met deze game wel blij. Eindelijk niet meer dat klote tuning gedoe. (al is de nitro wel erg suf, maar daar kijk ik wel omheen) Gisteren de demo gespeeld en idd wat nostalgie. Qua graphics had ik stiekem meer verwacht, maar ik denk dat ik de game toch ga halen. Weer lekker van a naar b racen op gewone wegen met verkeer ipv die circuits in SHIFT.
Daarnaast heb ik op de Xbox het probleem dat ik een melding krijg dat ik "Too Young" ben om de online features te gebruiken. Iemand dit ook gehad en het aan de praat gekregen? Ben al lang oud genoeg
(De andere race al wel ff gespeeld op de PS3 bij iemand anders.)
Denk dat dit zelfs de eerste xbox game voor mij wordt die ik full price ga halen met launch
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Familie settings toevallig geactiveerd?Joop schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:38:
Ik vind de demo wel redelijk leuk. Niet helemaal het Hot Pursuit gevoel van vroeger, maar komt in de buurt. Wat imo vooral vervelend is, is de logge handling, en het feit dat het als cop niet werkt om auto's vanaf de zijkant te beuken of ze af te snijden/tegen de vangrail te drukken. Je moet eigenlijk perse van achter (of schuin achter) beuken.
Daarnaast heb ik op de Xbox het probleem dat ik een melding krijg dat ik "Too Young" ben om de online features te gebruiken. Iemand dit ook gehad en het aan de praat gekregen? Ben al lang oud genoegmaar weet niet waar ie dit vandaan haalt. Ik had geen birthdate staan in de eigenschappen van het Live ID wat aan mn Gamertag is gekoppeld, die nu wel ingevuld, maar helaas geen resultaat. Zie nergens een andere plek om een birthday in te vullen, niet in EA Account, en ook niet op de Xbox zelf. Kan dus ook maar één race spelen, aangezien ie mn Friends niet "ziet".
(De andere race al wel ff gespeeld op de PS3 bij iemand anders.)
Ik had mezelf beloofd geen games te halen maar ik had de trailer gezien vabn de spel-wereld en wow! Wat een mooie omgevingen, ik ben gewoon een sucker voor mooie bossen en mooie bergen, en dan met auto's erdoorheen knallen is super!
Ik kan alleen het spel niet vinden op Gamehubs.
Life is complicated
Ik ben niet zo van het driften in de bochten maar hier lijkt het goed uitgewerkt.
Asus Zenbook i7 256gb
3:25? Als ik een foutloze race rij zonder botsen en op juiste momenten boost haal ik rond de 3:40. Uiteraard kan mijn stijl van rijden beter en zal er nog wat vanaf kunnen maar 3:25? Ach ja, ik heb de baan ook pas zo'n 8 keer gereden.TRAXION schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:28:
[...]
Ja dat blijven hangen is er inderdaad wel degelijk gewoon 50 retries nodig om de 3.27 te breken nu maar meteen 3.25.5 neergezet om de kansen wat lastiger te maken
Verder vallen de graphics voor mij ook een beetje tegen. En het driften moet je zo veel mogelijk proberen te vermijden, want dat vertraagd je car behoorlijk. Verder is de besturing zoals iemand al zei net alsof je een bus aan het besturen bent.
Ik speel op de PS3
[ Voor 21% gewijzigd door technoaddict op 05-11-2010 09:11 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Yup kan nog meer vanaf KingofCunnus had mijn tijd verbeterd met 3.25.08 en ben er gister nog eens voor gaan zitten en kwam toen op 3.24.5x uit en daarbij kan ik je vertellen dat 3.24.00 en lager ook nog mogelijk is.technoaddict schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:09:
[...]
3:25? Als ik een foutloze race rij zonder botsen en op juiste momenten boost haal ik rond de 3:40. Uiteraard kan mijn stijl van rijden beter en zal er nog wat vanaf kunnen maar 3:25? Ach ja, ik heb de baan ook pas zo'n 8 keer gereden.
Verder vallen de graphics voor mij ook een beetje tegen. En het driften moet je zo veel mogelijk proberen te vermijden, want dat vertraagd je car behoorlijk. Verder is de besturing zoals iemand al zei net alsof je een bus aan het besturen bent.
Ik speel op de PS3Nick: bennekommer
Grafisch lijkt er geen verschil te zijn. maar heb meer vrienden op PSN die het spelen dan vrienden op Live.. Bovendien heeft de PS3 ook nog voordeel dat er tenminste een echt stuur aangesloten kan worden ipv een plastic geval van MS. Maar achievementhunten is veel leuker op de X360 (imo)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nog niet zelf geprobeerd, maar het schijnt dat de Logitech DFGT in ieder geval al niet werkt. (maar dit is dan ook veel eerder een controller game imo)GAIAjohan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:19:
Bovendien heeft de PS3 ook nog voordeel dat er tenminste een echt stuur aangesloten kan worden ipv een plastic geval van MS.
Pfff, nu al verbeterdTRAXION schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:38:
[...]
Yup kan nog meer vanaf KingofCunnus had mijn tijd verbeterd met 3.25.08 en ben er gister nog eens voor gaan zitten en kwam toen op 3.24.5x uit en daarbij kan ik je vertellen dat 3.24.00 en lager ook nog mogelijk is.
Hmm, ik probeer dan zo ff de G25.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:23:
[...]
Nog niet zelf geprobeerd, maar het schijnt dat de Logitech DFGT in ieder geval al niet werkt. (maar dit is dan ook veel eerder een controller game imo)
het X360 stuur werkt nml wel, en erg goed imo
helemaal mee eens.bones schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:40:
Heb even de demo gespeeld op de PS3, maar het viel me behoorlijk tegen. Phyisics vallen ook erg tegen en de wagens sturen en reageren zeer onrealistisch. Als je als cop een wagen van de weg wilt afdrukken blijft hij gewoon netjes rechtuit rijden (in plaats van te spinnen). Wel jammer, is een gemiste kans.
En lachgas, kom op. Supercars hebben dat echt niet nodig hoor. Zit er gewoon in om het spel wat spectaculairder te maken. Alleen wordt het er alleen maar slechter door.
Welke shortcuts gebruiken jullie dan? Ik gebruik alleen de laatste lange (dus bij de doordraaiende bocht meteen links af het zandpad op).BatmanHorizon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:32:
[...]
Pfff, nu al verbeterd. Maar kan zeker sneller. Ik had op twee bochten en een shortcut (verpruts ik altijd) te veel snelheid verloren. Bij een nagenoeg perfecte race zal 5-10 seconden sneller zeker mogelijk zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik neem volgens mij eentje verder; na twee bochten shortcut naar rechts waarna je uiteindelijk door twee grotten gaat. Het lukt mij helaas zelden om daar foutloos doorheen te komen, meestal val ik terug naar 110 terwijl 140-150 daar ook moet kunnen.cheiron schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:30:
[...]
Welke shortcuts gebruiken jullie dan? Ik gebruik alleen de laatste lange (dus bij de doordraaiende bocht meteen links af het zandpad op).
Vind de game verder best wel leuk, maar ik zal hem pas aanschaffen nadat ie is afgeprijsd. Of helemaal niet als GT5 te goed wordt.
Inmiddels heb ik de demo gespeeld en net als velen op dit forum ben ook ik ietwat teleurgesteld. De handeling is absoluut niet zoals je dat gewend bent van burnout, met de handrem de bocht inzetten en met boost erdoorheen driften lijkt langzamer te gaan dan gewoon de bocht door te sturen. Shortcuts zijn korter, maar nauwelijks sneller. Heb nog geen jump gezien en de politie-actie uit NFS 3 is er ook niet.
Ik geef het de voordeel van de twijfel, we zullen zien 18 nov... maar overtuigd dat het weer een topgame wordt ben ik absoluut niet
Ten tweede is daar weer het gewone verkeer. Drift ik prachtig door een vrij scherpe bocht heen, komt er ineens een gewone auto op je af, moet je een leipe manoeuvre maken om hem te ontwijken en ben je 3 seconden verloren. Jammer, want dat echt verkeer doet imo alleen maar af van de echt race ervaring.
Meen je nu echt dat je zo wilt rijden?Baldertt schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:59:
... met de handrem de bocht inzetten en met boost erdoorheen driften lijkt langzamer te gaan dan gewoon de bocht door te sturen....
De bocht perfect insturen zonder slippen is ALTIJD sneller (in real life dan toch). Door te slippen heb je gripverlies waardoor je logischerwijze veel minder pk's op de grond kan overbrengen.
Ik had het liever zonder de "boost" gehad.
EA wil met NFS tegenwoordig een spel maken voor iedereen, uiteraard lukt dat niet.
Enig idee bij watvoor andere race game ik het beste uit ben als ik gewoon een simpele arcade racegame wil? Zijn er de laatste jaren nog een NFS game geweest die meer back to basic is? Dus NFS HP handling, NFS looks? Moet ik dan eerder kijken naar bijv. Testdrive Unlimited? Zoek namelijk gewoon een game die een beetje in zich heeft waar NFS HP vroeger voor stond. Maar dan wel eentje die op de 360 te spelen valt. Want je kunt zo voor de pc wel weer teruggrijpen op de oude games. Daar gaat het mij niet om. Zoek gewoon een racegame in de geest van NFS HP en dacht dat met deze NFS gevonden te hebben. Niet dus. Heb mijn preorder dan ook ingetrokken.
Ik begin die cut redelijk door te krijgen nu je moet echt heel precies erdoorheen sturen om je snelheid hoog te houden en dan vooral zorgen geen snelheid te verliezen bij die tunnel zeg maar.BatmanHorizon schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:21:
[...]
Ik neem volgens mij eentje verder; na twee bochten shortcut naar rechts waarna je uiteindelijk door twee grotten gaat. Het lukt mij helaas zelden om daar foutloos doorheen te komen, meestal val ik terug naar 110 terwijl 140-150 daar ook moet kunnen.
Vind de game verder best wel leuk, maar ik zal hem pas aanschaffen nadat ie is afgeprijsd. Of helemaal niet als GT5 te goed wordt.
Ja ik wil zo rijdencatfish schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:45:
[...]
Meen je nu echt dat je zo wilt rijden?
De bocht perfect insturen zonder slippen is ALTIJD sneller (in real life dan toch). Door te slippen heb je gripverlies waardoor je logischerwijze veel minder pk's op de grond kan overbrengen.
Ik had het liever zonder de "boost" gehad.
EA wil met NFS tegenwoordig een spel maken voor iedereen, uiteraard lukt dat niet.

Hard insturen en dan boosten (heb je geen grip voor nodig) kan sneller zijn dan een flauwere bocht zonder slippen te nemen. Heerlijk was dat in Burnout Paradise. Helaas niet in NFS HP.
PS3 niet krachtig genoeg voor GT5BatmanHorizon schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:21:

Wanneer wordt het nou eindelijk bekend wanneer GT5 uitkomt?
Schatting is eind november/ begin december. Kijkende naar launchpartydates etc.. Al is er al een GT5 in het wild gevonden en staat er een filmpje van op Youtube.Baldertt schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:42:
[...]
PS3 niet krachtig genoeg voor GT5
Wanneer wordt het nou eindelijk bekend wanneer GT5 uitkomt?
En tuurlijk is de PS3 wel krachtig genoeg voor GT5, het leverde Kaz alleen hoofdbrekens op met alles wat hij wilde implementeren Als de PS3 niet rkachtig genoeg was, zou het niet goed moeten draaien.
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 08-11-2010 23:23 ]

Gelukkig heb ik Assassins Creed Brotherhood ook gepreorderd, komt op dezelfde dag uit
Het is mogelijk de race gewoon in 3:14:00 te halen. snelste die ik gezien heb is 3:11:59. Ik weet niet of de PS3 of XBOX360 nog verschil maakt.TRAXION schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:38:
[...]
Yup kan nog meer vanaf KingofCunnus had mijn tijd verbeterd met 3.25.08 en ben er gister nog eens voor gaan zitten en kwam toen op 3.24.5x uit en daarbij kan ik je vertellen dat 3.24.00 en lager ook nog mogelijk is.
Flickr PSN ID= cheironnl
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb 'm toch maar besteld. Burnout 3 is een van mijn favo games ooit en alle beelden uit de reviews die ik zag deden me er sterk aan denken... Criterion weet wel hoe racegames te maken.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Jep, dat heb ik ook ondervonden... misschien toch maar aanschaffen wanneer die uit is.BatmanHorizon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:43:
Wth, zat er een einddatum op die demo... Kan hem idd niet meer spelen.
_
Deel 1
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDeel 2
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeFlickr PSN ID= cheironnl
Zo'n beetje alle reviews tot nu toe zijn positief.cheiron schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:05:
Overigens een (voor mij toch een beetje verrassend) positieve review op gametrailers.com
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 12-11-2010 16:22 ]
Oké, bij één verdacht hoge score kan ik je verhaal begrijpen, maar bij allemaal hoge scores is dit natuurlijk onzin. Spel is gewoon erg goed, maar als het niks voor je is dan is dat ook prima, ga je lekker wat anders doen.KAdrifter schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:20:
tjah, maar ik was een review aan het kijken waarin deze game aangeraden werd om met vrienden te spelen terwijl er geeneens een split-screen mogelijkheid in zit..Verder heb ik de demo gespeeld en de auto's rijden daarin ongeveer net zo lekker als een betonmixer. Hoe de game desondanks zo'n hoge cijfers kan krijgen is mij dan ook een raadsel. Om het wat minder subtiel te verwoorden; het lijkt erop dat het meeste geld is gegaan naar het omkopen van de reviewers ipv het maken van een topgame. Niet dat de game niet vermakelijk kan zijn, maar net zoals met blur en split-second, zie ik er de lol niet van in.
Anoniem: 343391
Als ik me niet vergis heeft Mediamarkt altijd op de dag van de release een speciale actie? Dat je voor het spel 39 euro betaald ofzo? Iemand die dat kan bevestigen...
Ik sluit me hier helemaal bij aan!Anoniem: 343391 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:45:
Ga dit spel (naast mijn pre-order van GT5) zeker wel halen! Tis gewoon een super adrenaline-racegame. Maakt niet uit dat het geen simulatie is en dat sommige dingen wat onrealistischer zijn. Gewoon ff lekker knallen op de zondagmiddag![]()
Als ik me niet vergis heeft Mediamarkt altijd op de dag van de release een speciale actie? Dat je voor het spel 39 euro betaald ofzo? Iemand die dat kan bevestigen...
+
Het zou zeker fijn zijn als MM met een actie komt op de dag van de release
[ Voor 7% gewijzigd door silentwaves_ op 14-11-2010 01:02 ]
_
Ik heb ook zomaar het idee dat de demo heel erg niet representatief is ofzo, want ik was ook niet enthousiast erover. Maar over de gehele linie zijn reviews positief, het minste cijfer staat volgens mij nu op een 8 ofzo.KAdrifter schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:20:
tjah, maar ik was een review aan het kijken waarin deze game aangeraden werd om met vrienden te spelen terwijl er geeneens een split-screen mogelijkheid in zit..Verder heb ik de demo gespeeld en de auto's rijden daarin ongeveer net zo lekker als een betonmixer. Hoe de game desondanks zo'n hoge cijfers kan krijgen is mij dan ook een raadsel. Om het wat minder subtiel te verwoorden; het lijkt erop dat het meeste geld is gegaan naar het omkopen van de reviewers ipv het maken van een topgame. Niet dat de game niet vermakelijk kan zijn, maar net zoals met blur en split-second, zie ik er de lol niet van in.
Overigens is mijne al verzonden, best snel.
Nu de release van NFS Hot Pursuit nadert en waarschijnlijk velen met mij de multiplayer induiken is het misschien een idee om platform en nicknames te sharen voor de tweakers die graag "riding together till we die" willen doen als echte outlaws of de tweakers onder ons die juist de lange arm der wet en met ijzeren vuist willen regeren "while being on the road".
Dus vermeld het platform waar je van plan bent Hot Pursuit op te spelen en je nickname en let's ride!
PLATFORM: PC
NICKNAME: REDRORK
Deze nickname gebruik ik ook in NFS World dus als je die ook speelt let me know!
p.s. Ik stuur ook even een pm-tje naar de topicstarter en vraag of hij de info in de OT wil plaatsen. Misschien ook handig om naast een reply ook een dm te sturen zodat de topicstarter niets over het hoofd ziet
dat zou ook kunnen, de demo vond ik echt helemaal niets, net zoals elke nfs van de laatste paar jaren. Mocht de game echt veel ander zijn als de demo koop ik 'm wel als ie in de budgetbak ligt.Willybubba schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:50:
[...]
Ik heb ook zomaar het idee dat de demo heel erg niet representatief is ofzo, want ik was ook niet enthousiast erover. Maar over de gehele linie zijn reviews positief, het minste cijfer staat volgens mij nu op een 8 ofzo.
Overigens is mijne al verzonden, best snel.
Nickname / Gamertag: WillyBubba1976.
Anoniem: 307372 schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:24:toon volledige bericht
Beste medetweakers,
Nu de release van NFS Hot Pursuit nadert en waarschijnlijk velen met mij de multiplayer induiken is het misschien een idee om platform en nicknames te sharen voor de tweakers die graag "riding together till we die" willen doen als echte outlaws of de tweakers onder ons die juist de lange arm der wet en met ijzeren vuist willen regeren "while being on the road".
Dus vermeld het platform waar je van plan bent Hot Pursuit op te spelen en je nickname en let's ride!
PLATFORM: PC
NICKNAME: REDRORK
Deze nickname gebruik ik ook in NFS World dus als je die ook speelt let me know!
p.s. Ik stuur ook even een pm-tje naar de topicstarter en vraag of hij de info in de OT wil plaatsen. Misschien ook handig om naast een reply ook een dm te sturen zodat de topicstarter niets over het hoofd ziet
Ik heb jullie in de TS toegevoegd.Willybubba schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:21:
Platform: Xbox 360
Nickname / Gamertag: WillyBubba1976.
Tevens heb ik de TS ook wat bijgewerkt.
anders is het handig om aparte categorieën te maken
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Afaik gaan PC, PSN en Xboxlive niet gekoppeld worden om een crossed-platform netwerk te maken.Killerbert schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:07:
kan iemand met een x360 tegen iemand van een PC of ps3 spelen met deze game?
anders is het handig om aparte categorieën te maken
Ik heb er nog nooit iets over gelezen dat daar plannen voor waren.
Al zou het wel tof zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Flex0r op 16-11-2010 08:36 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Op de pc ziet het er gewoon lelijk uit met alles op max. Daarbij voelt het aan alsof je constant 80km/h rijdt al geeft de meter 250km/h aan.
Ik vond het maar een saaie bedoeling terwijl ik Burnout Paradise helemaal grijs heb gespeeld.
Net als voorgaande jaren heerlijk in de koude maanden achter de pc met need for speed..
Wat heb ik genoten van eerdere hot pursuit en most wanted..
Alle reviews wijzen erop dat dit weer een goede nfs wordt!
Dankje ik heb het aangepastpriemt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:39:
@Topic starter (Dutch3men)
link derde plaatje is foutief, moet deze zijn:
[afbeelding]
Iemand hier die een leuk verhaaltje kan typen over het Autolog systeem? Zodat ik dit in de TS kan toevoegen.
Is de final opeens zoveel beter dan?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij deze dan een verhaaltje over de nieuwe autolog functie.Dutch3men schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:22:
[...]
Dankje ik heb het aangepast
Iemand hier die een leuk verhaaltje kan typen over het Autolog systeem? Zodat ik dit in de TS kan toevoegen.
NEED FOR SPEED HOT PURSUIT AUTOLOG
Autolog is een functie / tool die gamers de mogelijkheid geeft om altijd en overal te zien wat hun eigen status, en die van vrienden is in Need For Speed Hot Pursuit. Om het overzicht te behouden heeft Autolog alle onderdelen en inzichtelijke statistieken in de volgende categorieen verdeeld:
- - Career
- - Friends
- - Wall
- - Store
- - Photos
- - News
- - Autolog recommends
Onder "career" wordt er precies bijgehouden hoever je bent in de game, hoeveel auto's je hebt verzameld, welke races je hebt gedaan, je win en verlies percentage (zowel voor racer als cop) en je progressie op zowel single- als multiplayergebied.
2. FRIENDS
De "friends" optie laat zien waar jou vrienden zich bevinden en vergelijkt alle statistieken met betrekking tot de careermodus met die van jou. Hoe ver zijn zij, welke races hebben ze gedaan, welke tijden hebben ze neergezet etc.
3. WALL
De "wall" functie is vergelijkbaar met de wall van Facebook. Plaats berichten, bekijk berichten van vrienden, deel je beste racetijd, of plaats foto's van je nieuw verkregen bolide. De wall functie is uitermate geschikt om altijd op de hoogte te blijven van het laatste nieuws van je vrienden of om op te scheppen over je eigen skills (of om te laten zien hoe goed je kunt cheaten
4. STORE
De "store" optie is vergelijkbaar met de store optie die ook al in Burnout Paradise zat ingebouwd. Het is een ingebouwde browser waarmee je eenvoudig nieuwe DLC (Downloadable Content) aan kan schaffen of andere extra's (in de toekomst zullen EA en Criterion hier ongetwijfeld meer details over verschaffen).
5. PHOTOS
De "photos" optie stelt je in staat om al jou gemaakte foto's terug te bekijken, te delen op je "wall" (zie kopje 3) en te laten zien aan vrienden. De photo optie kun je ook tijdens de game gebruiken om de tijd te pauzeren en in alle rust een momentopname te maken van jou asociale rijgedrag
6. NEWS
Onder de "news" functie vind je het laatste Need For Speed Hot Pursuit nieuws. Dit kan uiteenlopen van nieuwe DLC (Downloadable Content) tot community events, tournamenten, uitgebrachte patches of andere vorm van extra informatie.
7. AUTOLOG RECOMMENDS
De "autolog recommends" functie geeft je advies over nieuwe races op basis van jou speelstijl en de activiteiten die je doet in Need For Speed Hot Pursuit. Bij deze functie is het mogelijk om het advies wat de autolog jou geeft te bewaren voor later (voor als je bijv. op het moment geen zin hebt om die race te doen of je liever wat wil rondcruisen).
Voila. Ik wens iedereen veel raceplezier zometeen
Cheers!
Dus we zullen het spel helaas voor de volle mep moeten kopen... Nu nog ff uitzoeken waar deze het goedkoopste is in de NL'se versie...
Maar wat is er grafisch mis zeg

Het ziet er beroerd uit, mist settings en gebruikt nog geen 40% gpu load van m'n gtx460
Bedankt voor het bellen en delen! Bij de introductie van Fifa2011 en PES2011 werd gezegd dat ze dit bij elke grote release zouden gaan doen. Bij Black Ops was het inderdaad ook het geval. Misschien vinden ze de release van NFS Hot Pursuit niet groot genoeg. Ik ben benieuwd of ze het bij bijvoorbeeld Gran Turismo 5 dan wel doen.Anoniem: 343391 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:50:
Heb net MM Almere gebeld of er een actie is op dit spel a.s. donderdag. Dat is niet het geval. De 39 euro actie was alleen voor COD Black Ops ter compensatie omdat ze geen avondopening hadden of iets dergelijks...
De reviews hadden het juist over fenomenale graphics (IGN & Gametrailers bv.)Phusebox schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:25:
Ik ben eigenlijk wel verbaasd over de goede reviews? Heb de demo even geprobeerd, maar op de xbox360 (andere platforms niet gespeeld) loopt het voor geen meter. Het spel hapert, terwijl het er niet eens geweldig uitziet. Daarna voelen alle auto's in de demo aan alsof je met een olietanker aan het rijden bent, mega veel onderstuur.
Is de final opeens zoveel beter dan?
Idd. De auto's zijn prima maar sommige omgevingstextures zien er uit als placeholdersPeter91 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:03:
Ik heb 'm te pakken voor de pc.
Maar wat is er grafisch mis zeg
Het ziet er beroerd uit, mist settings en gebruikt nog geen 40% gpu load van m'n gtx460
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verkeerde topicMastasidaz schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:00:
Need for Speed: Shift 2 Unleashed trailer
[video]
Ik heb hiervoor een nieuwe topic aangemaakt.
Graphics zijn ook erg goed, vooral de omgeving is erg netjes. Auto's zelf hebben ook redelijk wet detail, ik speel met een 360 controller at the moment; maar denk dat ik straks even mijn Fanatec Turbo S Wheel ga aansluiten. Wie weet voegt het wat toe
Dus kort : Tof spel, roept zeker herinneringen terug van NFS3 en NFS High Stakes ( of Road Challenge ). Ga me dus zeker flink wat uur vermaken met dit spel!
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Het rijdt wel lekker hoor, maar waarom rij ik binnen 5 minuten in supercars?
Ik vond het altijd zo lekker opgezet om in een golf te beginnen en in een zonda te eindigen.
Maar nu doe je dat vanaf het begin. En grafisch hebben ze erg gefaald.
PC games worden echt achtergesteld zeg..
Ben nog iets te enthousiast merk ik.. Maar grafisch vind ik het zeker geen straf :Peter91 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:01:
Hmm, de meningen zijn dat goed verdeelt.
Het rijdt wel lekker hoor, maar waarom rij ik binnen 5 minuten in supercars?
Ik vond het altijd zo lekker opgezet om in een golf te beginnen en in een zonda te eindigen.
Maar nu doe je dat vanaf het begin. En grafisch hebben ze erg gefaald.
PC games worden echt achtergesteld zeg..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
De auto's besturen met een toetsenbord gaat niet. Dan rijden ze als een natte krant!
Toch maar het racestuur weer aanslingeren.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Maar ik game op net een hogere resolutie en had er toch echt meer van verwacht.
maar oh wat speelt het lekker weg! achterna gezeten worden vind ik nog 't leukst
driftachtige handling zit er lekker in verwerkt moek zeggen
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Hier staan al wat tips op problemen op de PC op te lossen...volgens hun is het een snelle port naar de pc. Ben benieuwd.
Asus Zenbook i7 256gb
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik heb een C2D E6600 @ 3.0 Ghz, 4 GB geheugen en een GTX460. Zelfs met de resolutie op 1152x864, low texture quality en low shadows voelt de game nog schokkerig. Je ziet ook in de task manager dat het spel maar 1 core gebruikt en deze meteen voor 100% belast. Burnout Paradise deed het toch een stuk beter op de PC volgens mij
Verder vind ik het geluid van de motor erg zacht, ook al zet ik de music op 60% en de SFX op 100%. Iemand anders daar ook last van?
Ja hier ook, het geluid van de engine en andere effects zijn amper hoorbaar.Mr Magic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:39:
Verder vind ik het geluid van de motor erg zacht, ook al zet ik de music op 60% en de SFX op 100%. Iemand anders daar ook last van?
gewoon nee.
De winkel is niet de enige plek waar je games kan krijgen.SanderPS3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:45:
Hoe kan het dat jullie nu al de PC versie spelen ?
Laten we het daarbij houden.
Hm oke, onder de balie verkoop zegmaar?R420R schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:48:
[...]
De winkel is niet de enige plek waar je games kan krijgen.
Laten we het daarbij houden.
gewoon nee.
SanderPS3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:54:
[...]
Hm oke, onder de balie verkoop zegmaar?Waar als ik vragen mag ?
Of illegale downloadsSanderPS3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:54:
[...]
Hm oke, onder de balie verkoop zegmaar?Waar als ik vragen mag ?
EDIT: net te laat
[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 17-11-2010 10:01 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Grafisch.. tja, er had wel wat meer AA overheen gemogen, want echt toppie is het niet. Wat mij nog steeds stoort is de lucht. Dat is nog steeds gewoon een huge opgerekt plaatje..
De autos voelen aan als kartonnen dozen, als je naar links of naar rechts stuurt zit er een korte lag in en scherp sturen kun je vergeten.
Driften is onrealistisch. De voorwielen bewegen niet eens bij het sturen ! Heb al vaker gehad dat ik van 220 KM/h in eens (in 1 seconden) terugviel naar 130 KM/h omdat ik even aan de spatiebalk kwam...
Voor de rest; Dat het een leuk concept is, heeft zijn voorganger al bewezen. De uitwerking van de remake vind ik dan ook wat magertjes en het voelt nogal overhaast aan. Er is zeker genoeg keuze qua voertuigen en de menus e.d. zien er leuk uit, maar voor mij is het niet mijn game. Ik krijg niet hetzelfde gevoel als ik kreeg toen ik Hot Pursuit voor de eerste keer speelde op mijn PC met turbo knop.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Welke geluidskaart gebruik jij?Mr Magic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:39:
Je moest eens weten hoe mooi dit spel is als ik hem even via HDMI aansluit op mijn 1080P SamsungAnoniem: 343391 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:10:
Ik haal uhm morgen voor de PS3. Denk dat het spel dan veel gelikter eruit ziet in HD op mijn HDtv dan op de PC. Die foto's hierboven zijn echt om te smullen
Zit in het spel zelf, helaas is de nadruk niet zo gelegd op het motorgeluid helaas. Heb zelf nog niet gekeken of het te wijzigen is, heb zelf een X-Fi Titanium iig. Vind het wel storend, het is een race-spel?
Grafisch vind ik het er ook meer dan goed uit zien. Het is misschien geen GT5, maar er rekening mee houdend dat dit een multiplatform game is vind ik het prima. Wel lijkt het of de game niet helemaal lekker loopt. Meestal gewoon vloeiend (rond de 30fps) maar soms een kleine stotter. Lijkt me dat m'n PC (Q6600 @ 2.4Ghz, 4GB DDR2-667, Radeon 4850 512MB en Windows 7 x64) geen bottleneck zou moeten zijn :\ Shift loopt bijvoorbeeld als een trein, terwijl die game er toch iets beter uit ziet dan Hot Pursuit.
De game is verder wel vet. Ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld en het is echt vele malen beter dan die meuk die tussen Underground en Shift uitkwam. Races zijn uitdagend (is er eigenlijk een moeilijkheidsgraad of niet?), achtervolgingen spannend en de 'wapens' zijn eigenlijk best cool.
Maar...dit is geen NFS zoals deeltje 3 en 4 (nog steeds heer en meester in het NFS universum). Het komt aardig in de buurt maar dit voelt toch meer als Burnout Hot Pursuit dan Need for Speed Hot Pursuit. Opzich niet vreemd aangezien Critereon de game gemaakt heef, en het is zeker geen slechte game, maar ik had liever een structuur gezien zoals in NFS 3 en 4 dan hoe het nu is. Ik heb liever een menu waarin ik auto's kan kiezen, de tegenstander, de racebaan, hoeveel rondes je rijdt, etc. Nu is het een kaart, en moet je zoeken voor een vette race. Had dan op z'n minst iets gemaakt waarmee je zelf een route uit kon stippelen. Maar goed, de game is vet! Zal vanavond wat screens plaatsen.