Video: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xfpNzKjPBP4&hd=1] |
Bronnen: Speedhunters Tweakers Virtualr |
[ Voor 84% gewijzigd door FabiandJ op 23-12-2016 11:52 ]
Video: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xfpNzKjPBP4&hd=1] |
Bronnen: Speedhunters Tweakers Virtualr |
[ Voor 84% gewijzigd door FabiandJ op 23-12-2016 11:52 ]
Anoniem: 307372
Shift 1 had ze toch ook al?Anoniem: 307372 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:54:
en het bewijst gelijk dat in car views wel degelijk mogelijk zijn!
[ Voor 17% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-11-2010 21:44 ]
Buggy ? Geen last van hier (op PS3). Maar dit ziet er goed uit ! Ik hoop wel dat ze iets aan de AI gedaan hebben, bij Shift 1 werd het al snel een rampartij. En dat je dus ook geen punten meer krijgt voor het rammen van tegenstanders. En dat dat stomme driftgedoe er niet meer in zit. Maar ik denk niet dat ze een soort NFS-GT5 ervan willen maken (Maar wat dan wel eigenlijk ? Het is ook geen streetracer game, of cops-and-robbers hot pursuit gedoe. Ik zie EA ervoor aan zonder problemen een nitro-kit in een GT1 te proppen ...Patjeee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:00:
Die Maserati Gran Turismo ziet er lekker uit , hopelijk wordt dit spel niet zo buggy als nfs Shift 1 , en laten we hopen dat er weer lekker veel Sim mods komen waardoor de force echt "Unleashed" wordt..
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Nou, EA heeft wel het merendeel van de Tier 4 en een paar Tier 3 karretjes on-upgradebaar gemaakt. Jammer, ik wilde 1500PK in mijn Veyron.u_nix_we_all schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:58:
[...]
Buggy ? Geen last van hier (op PS3). Maar dit ziet er goed uit ! Ik hoop wel dat ze iets aan de AI gedaan hebben, bij Shift 1 werd het al snel een rampartij. En dat je dus ook geen punten meer krijgt voor het rammen van tegenstanders. En dat dat stomme driftgedoe er niet meer in zit. Maar ik denk niet dat ze een soort NFS-GT5 ervan willen maken (Maar wat dan wel eigenlijk ? Het is ook geen streetracer game, of cops-and-robbers hot pursuit gedoe. Ik zie EA ervoor aan zonder problemen een nitro-kit in een GT1 te proppen ...)
Als ik jou verhaal zo lees heb ik een tip voor je, stop met arcade racen en ga simracen in een league!ikt schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:01:
[...]
Nou, EA heeft wel het merendeel van de Tier 4 en een paar Tier 3 karretjes on-upgradebaar gemaakt. Jammer, ik wilde 1500PK in mijn Veyron.
Ik denk dat ze NFS Shift gewoon voort willen zetten. Van mij mag de driftfunctie blijven, is wel leuk na dat gestress na het racen. Bij het driften word je alleen verslagen als iemand beter is. Bij racen kan elke aarsbanaan winnen die in een vrachtwagen van 10 ton zit. Net nog. Zo'n aarsbanaan wint de race in een Audo R8 met rondetijden 2 seconden langzamer dan de 2e en 3e (ik). Dat ik verlies kan ik wel leien, maar wanneer je bij een bocht netjes afremt en er komt een meteoor je aars in rammen, krijg je toch een beetje de neiging om iemand zijn nek eens lekker een 'massage' te geven.
Als je iemand ramt met meer dan 50 KM/H snelheidsverschil moet je toerental gewoon 10 seconden op 2000RPM worden begrend op de 1e versnelling. Vooral als je al 5 seconde penalty krijgt omdat je iemand in een buitenbocht (!) inhaalt en je wiel eventjes in het gras belandt.
[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 23-11-2010 01:19 ]
Dat is toch weer een heel ander niveau... Wat serieuzer racen in NFS en Grid zou toch ook moeten kunnen.Dutch3men schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:15:
Als ik jou verhaal zo lees heb ik een tip voor je, stop met arcade racen en ga simracen in een league!
This post was created with 100% recycled electrons
[ Voor 19% gewijzigd door Daniel_Elessar op 05-02-2011 20:51 ]
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Bij dat filmpje begint me de adrenaline al te stromen. Dat beloofd wat voor als ik straks kan spelen.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgens mij is dit de eerste bocht na S/F op Nurburgring GP
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ja bedoelde meer nacht racen idd.Carabo.x schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:22:
Hmm weather jatten, ik weet het niet hoor, volgens mij is dat wat ver gezocht. Ook ben je niet helemaal op de hoogte kennelijk want er zit geen weather in shift 2, alleen nachtracen is nieuw.
Als je streeft naar realisme dan is het niet meer dan logisch dat je dat soort zaken gaat toevoegen. Dat het er niet allemaal in een keer inzat zal wel te maken hebben met de relatief korte ontwikkelingstijd t.o.v. GT5 en dan nog zit er behoorlijk veel aan nieuwe dingen in Shift 2 imo. Qua beleving was Shift sowieso al een paar stappen verder dan de 2 grote titels. Ik zie eerder dat GT en FM nu dingen van Shift over gaan nemen.
Sceptisch mag je zijn, maar doe dat dan met alle games. Anders lijk je helemaal zo'n fanboy.v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:40:
[...]
[knip...]
ik ben gewoon heel sceptisch over ea games, en zeker need for speed games. hadden beter een andere game kunnen maken zonder de nfs naam want die is gewoon gelinkt aan slechte arcade games.
[knip...]
Maar we zullen het gaan zien, eind maart
Bron: http://www.4gamers.be/nie...ed-officieel-aangekondigdOpvallend is dat de Need for Speed-titel is komen te vervallen en de serie nu enkel nog als Shift door het leven gaat.
Ik denk dat dat minder met de gereden snelheid te maken heeft en meer met accelleratie / decelleratie, heb regelmatig (mee)gereden met autos met een aardige klap vermogen, en je merkt de G-krachten toch behoorlijk, niet dat je meteen echt wazig ziet, maar je merkt wel dat je hoofd lichter / zwaarder word.v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:40:
[...]
Heb wel een meegereden met dik 250 km/h maar werd echt niet wazig ofzo zoals in shift 1.
Hoezo zou ik anders een fanboy zijn ??LogiForce schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:10:
[...]
Sceptisch mag je zijn, maar doe dat dan met alle games. Anders lijk je helemaal zo'n fanboy.
Daarnaast hebben ze de merknaam "Need for Speed" laten vallen bij Shift 2.
Heb je gelijk in heb ook wel eens in een 100nx meegereden die meer dan 300pk had en bijna 1000kilo woog en idd dan voel je de gkrachten, of een siera cosworth met dik 400 paardjesanu schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:06:
[...]
Ik denk dat dat minder met de gereden snelheid te maken heeft en meer met accelleratie / decelleratie, heb regelmatig (mee)gereden met autos met een aardige klap vermogen, en je merkt de G-krachten toch behoorlijk, niet dat je meteen echt wazig ziet, maar je merkt wel dat je hoofd lichter / zwaarder word.
[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 03-03-2011 15:25 ]
Mag ik dan vragen wat jij realistisch vind?v8power67 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:22:
[...]
Hoezo zou ik anders een fanboy zijn ??
Heb alle nfsen gekocht tot aan shift. vanaf undercover heb ik gezegd nooit meer een nfs kopen. tenzij demo en impressies van mensen die ik ken goed zijn.
Shift 1 demo suckde in mijn ogen heel erg.
Heb shift later gedownload op xbox en gespeeld, en met stuurtje was ik na 10 min ermee klaar, kreeg het niet lekker ingesteld.
ook op de pc gespeeld met mn g25 en dan met allemaal user mods is het nog te doen.
dus vandaar dat ik nogal sceptisch ben als het over nfs games gaat, zeker als ze gaan adverteren dat dit de meest realistische racegame gaat worden, gamplay filmpjes spreken dit allemaal tegen
Dus ik ben ookwel sceptissch over andere games maar met nfs games net wat meer
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-03-2011 23:21 ]
In het echt compenseren je hersenen, zodat je daar niks/weinig van merkt. Ik had liever gezien dat ze zich op het rijgedrag zouden concentreren.v8power67 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:19:
dat je beeld beweegt met gkrachten dat is echt heel tof net zoals in het echt, maar dat het hellemaal wazig wordt is gewoon niet nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-03-2011 00:23 ]
Leuke "Boat Racer"goosche schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:14:
[video]
Weet iemand al iets over demo datum?
En idd de auto glijden
QFT.Relief2009 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:54:
Sorry maar vergelijk het realisme in een racer met de realiteit en niet met andere games. dat gt5 beweert realistisch te zijn betekent niet dat het ook zo is.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat is er mis met de titel dan?nero355 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:40:
[...]
Volgens mij is dit de eerste bocht na S/F op Nurburgring GP
Zou tof zijn als dit deel een soort tussendoortje wordt, totdat GTR3 uitkomt van Simbin : De ingrediënten zijn er in ieder geval !!
En wanneer wordt die titel nou eens gefixt ?? Ik ga maar een topic report doen![]()
Unleased hoort Unleashed te zijn of ben ik gekDutch3men schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:13:
Wat is er mis met de titel dan?
Dat weet ik ook wel. Maar als iemand anders dan Simbin een GTR2 achtige game zou maken OP DIT MOMENT dan heb je een hoop blije simracers die het zouden kopen te pakken juist omdat er geen GTR3 is/komt voorlopigVerder je vergeet wat, dit spel wordt niet door Simbin gemaakt. Verder heeft Simbin aangekondigd dat er 5 uitbreidings pakketten komen voor RACE07.
Oh whoopsnero355 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:54:
[...]
Unleased hoort Unleashed te zijn of ben ik gek
[...]
Dat weet ik ook wel. Maar als iemand anders dan Simbin een GTR2 achtige game zou maken OP DIT MOMENT dan heb je een hoop blije simracers die het zouden kopen te pakken juist omdat er geen GTR3 is/komt voorlopig
[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 06-03-2011 17:05 ]
[ Voor 33% gewijzigd door goosche op 06-03-2011 18:41 ]
Euh, beleving! Het is allemaal wat saai en statisch in fm en gt.En wat zie jij dan dat gt en fm van shift moeten na maken ??
Wat best realistisch isheb nu al een paar filmpjes gezien en dan bij de eerste bocht lagen er al stuk of 4a5 ai rijders in de kreukel met mekaar.
Eh ja, en ik vind het statisch. Wat je zegt, het hobbelt wel een beetje op en neer maar als je remt of optrekt dan verandert er helemaal niks aan het gezichtspunt. Ook hebben crashes en snelheid niet echt invloed. Van mij mag het allemaal wel wat spannender (Shift 1 was al de goede richting in).en jij zegt fm en gt is statisch ?? heb je gt5 gespeeld met cockpit view ?? als je dan hard rijdt stuitert je beeld best aardig op en neer.
Ik acht zulke graphics dan ook niet realistisch op een console. Happy to have a PCCarabo.x schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:17:
Ze blijven zeggen dat het in game is, dus dat zal wel dan (maar wel van PC schat ik zo in). In de filmpjes zag het er ook goed uit iig.
Hmm, volgens bol.com is het 10-3, heb dat ook op meerdere plaatsen gezien, als ik me niet vergis in z'n blaadje van blokker of bart smit of zo? Ach ja, we zullen wel zienv8power67 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:17:
release date is pas 31 maart in europa !!
als je een filmpje op je comment zet, laat het dan wel afspeelbaar zijn, en niet prive zijngoosche schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:14:
[video]
Weet iemand al iets over demo datum?
En idd de auto glijden
Ik had ook 10-3 in m'n hoofd zitten. In de TS staat ook (nog ?) 10-3 voor de europese release, maar ik ben bang dat het toch 29-3 31-3 gaat worden.anu schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:59:
[...]
Hmm, volgens bol.com is het 10-3, heb dat ook op meerdere plaatsen gezien, als ik me niet vergis in z'n blaadje van blokker of bart smit of zo? Ach ja, we zullen wel zien
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 5% gewijzigd door Carabo.x op 10-03-2011 09:48 ]
[ Voor 63% gewijzigd door goosche op 22-03-2011 17:44 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
3x raden, waar die hem voor de release al vandaan heeft?Daniel_Elessar schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 22:26:
@Henkus, Waar heb jij hem dan vandaan? Ik heb hem nog nergens zien liggen en heb toch lekker gewinkeld vandaag.
Ja is er daar maar alleen maar voor Xbox360BioHazard schreef op zondag 27 maart 2011 @ 00:39:
[...]
3x raden, waar die hem voor de release al vandaan heeft?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Shift 2 is nog steeds floaty, en naar mijn idee niet minder dan deel 1, maar daar heb ik het nog niet genoeg voor gespeeld om dat zeker te kunnen zeggen.v8power67 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:02:
voor de consoles os gt5 nog het meest realistische, tuurlijk iracing maakt gehakt van gt5, maar mensen met een console en stuurtje, komen met gt5 beste uit.
Shift 2 lijkt me een leuke game maar dan alleen voor de lol, ik wist van te voren al dat het niet sim gerelateerd zou worden. shift 1 was voor mij onspeelbaar door dat ontzettende floaty gevoel, dus hoop dat shift 2 dit beter doet. gtplanet.net heeft een soort review neergezet waarin hij zegt dat shift 2 leuk is maar niet vergelijkbaar met gt5 qua realisme.
En dat lees ik wel meer, maar realisme is niet alleen maar leuk, en zo brengt shift meer imersie erin door bv de helmetcam enz. dus ik wacht nog even af, aangezien ze natuurlijk geen demo releasen zal ik afhankelijk zijn van reviews.
Anoniem: 316847
Vreemd welke plaats was dat ?V3g3ta schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:35:
Vandaag langs de intertoys geweest en daar lagen ze allemaaal al in de schappen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Net wat ik wilde posten. Huielp bij GT5 errug goedPhusebox schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:35:
Wil iemand even een bon plaatsen? dan kunnen ze hem hier ook verkopen
[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2011 16:23 ]
Zou je een foto van het hoesje kunnen maken + kassabon?robinez schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:07:
Net opgehaald voor de ps3, je moet 4 gig installeren en helaas zit ook bij deze game weer een online pass mechanisme. De komende dagen even flink uittesten met mijn stuur zodat ik een gefundeerder review kan schrijven. Ik ben vooral benieuwd naar hoe die zich verhoudt ten opzichte van GT5.
In andere reviews lees ik dat die met name bij de snelle auto's wat losjes op de weg ligt waardoor je het contact met de baan wat verliest. Dus daar ga ik extra op letten.
Wat zijn je specs?>Lampuhkap schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:43:
Ik heb m hier voor de PCt loopt bij mij voor geen meter (en mijn PC is niet de allerberoerdste) ATI driver die constant crashed
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq