Die gamekings reviewer is wel echt een noob, hij zegt dat het een probleem was in de vorige shift dat je niet meekeek in de bocht, terwijl dat bij geen een spel zo was voor shift 2. Hij gaat ook niet in op het realisme, of het nou echt de meest realistische racegame is of niet. En dan zegt hij nog dat hij geen eens een rijbewijs heeft die gozer ziet eruit als dik in de 30
.
nope, en juist vanwege dit
Ik heb shift 1 ook hier liggen legaal, maar die loopt op de huidige settings ook maar net net speelbaar.
Verwijderd
Nou, ben niet echt onder de indruk... lijkt wel erg veel op deel 1. Graphics op het hoogste en het is nog niet echt een hoogstandje?
eerste indruk op de ps3.
ik speel de game op 1080p en ik schrok me helemaal rot van de graphics (aangezien ik gt5 gewend ben). Er zit een grain filter op en het zag er megawazig uit allemaal (vond het slechter dan shift 1). Daarna heb ik de ps3 geforceerd op 720p gezet en dan is de grain filter weg en is het een stuk acceptabeler. Ik moet wel zeggen dat ik toch weer het idee heb dat de filmpjes van de xbox op youtube een stuk scherper leken dan dat het op de ps3 eruit zien. Dat zie je bijvoorbeeld aan de borden waar je langs rijdt , die zijn op de ps3 nauwelijks leesbaar en op de xbox filmpjes zijn ze goed leesbaar. Dus kwa graphics ben ik nou niet bepaald weggeblazen. De framerate is wel op een goed niveau.
de race ervaring is mijn eerste indruk erg goed van. Ik speel met een driving force gt en het voelt behoorlijk goed aan. Ik heb het knap lastig in de races tegen de AI (in GT win ik op mijn dooie gemak), Autolog is super ingebouwd, en ik denk dat ik er wel veel plezier aan ga beleven de komende tijd. De graphics zijn op 720p acceptabel genoeg om het maar voor lief te nemen,
Maar verwacht op de ps3 in ieder geval niet de top kwaliteit die je eerder in trailers hebt gezien.
ik speel de game op 1080p en ik schrok me helemaal rot van de graphics (aangezien ik gt5 gewend ben). Er zit een grain filter op en het zag er megawazig uit allemaal (vond het slechter dan shift 1). Daarna heb ik de ps3 geforceerd op 720p gezet en dan is de grain filter weg en is het een stuk acceptabeler. Ik moet wel zeggen dat ik toch weer het idee heb dat de filmpjes van de xbox op youtube een stuk scherper leken dan dat het op de ps3 eruit zien. Dat zie je bijvoorbeeld aan de borden waar je langs rijdt , die zijn op de ps3 nauwelijks leesbaar en op de xbox filmpjes zijn ze goed leesbaar. Dus kwa graphics ben ik nou niet bepaald weggeblazen. De framerate is wel op een goed niveau.
de race ervaring is mijn eerste indruk erg goed van. Ik speel met een driving force gt en het voelt behoorlijk goed aan. Ik heb het knap lastig in de races tegen de AI (in GT win ik op mijn dooie gemak), Autolog is super ingebouwd, en ik denk dat ik er wel veel plezier aan ga beleven de komende tijd. De graphics zijn op 720p acceptabel genoeg om het maar voor lief te nemen,
Maar verwacht op de ps3 in ieder geval niet de top kwaliteit die je eerder in trailers hebt gezien.
Heb het net even gespeeld op de PC en ben toch een beetje teleurgesteld.
De graphics vallen wat tegen, ik had een paar trailers gezien en daar zag het er toch wel even wat strakker uit.
De performance is wel goed, draait met alles op het hoogst constant @ 60 FPS met Intel C2Q Q9550, 4GB DDR2 1066Mhz en een Gigabyte GTX470 SOC @ Forceware 270.28. De besturing vind ik net als Shift 1 niet lekker aanvoelen, ik heb Shift 1 een tijdje gespeeld met stuur maar ben daarna overgegaan op een Xbox 360 controller en voor Shift 2 gebruik ik die ook, maar het voelt nog steeds een beetje zweverig/glijdend aan. Ik heb alleen nog in een paar beginners auto's gereden, dus of dit bij elke auto zo is weet ik niet. Maar bij GT5 stuurt het toch een stuk beter, lekker strak.
De helmet-view waarbij het beeld naar de bocht toedraait is ook niet echt weggelegd voor mij, vond het nogal afleidend, maar de gewone cockpit view werkt wel lekker. De muziek is wel leuk en het geluid van de auto's is ook gaaf. Ik had net wel een vage bug, ik restartte een race en toen was mijn hele HUD opeens verdwenen, toen ik bij opties keek stond hij gewoon op Full HUD en toen ik de race wilde afsluiten liep het spel vast. Ik ga het nog een beetje verder spelen en ik hoop dat de handling bij de duurdere auto's wel beter wordt, maar eerst de nieuwe Arrival DLC voor Mass Effect 2 spelen!
De graphics vallen wat tegen, ik had een paar trailers gezien en daar zag het er toch wel even wat strakker uit.
De performance is wel goed, draait met alles op het hoogst constant @ 60 FPS met Intel C2Q Q9550, 4GB DDR2 1066Mhz en een Gigabyte GTX470 SOC @ Forceware 270.28. De besturing vind ik net als Shift 1 niet lekker aanvoelen, ik heb Shift 1 een tijdje gespeeld met stuur maar ben daarna overgegaan op een Xbox 360 controller en voor Shift 2 gebruik ik die ook, maar het voelt nog steeds een beetje zweverig/glijdend aan. Ik heb alleen nog in een paar beginners auto's gereden, dus of dit bij elke auto zo is weet ik niet. Maar bij GT5 stuurt het toch een stuk beter, lekker strak.
dit is gewoon een k...t game.
het is niet rijden, maar glijden op ijs.(pc)
lijkt nergens op.
lijkt nergens op.
Ik weet niet wat voor spel je speelt, maar het is allesbehalve glijden. Ik vind de auto's juist zo zwaar aanvoelen vergeleken met andere racers.moeskoetie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:01:
dit is gewoon een k...t game.
lijkt nergens op.
De graphics zijn inderdaad teleurstellend. Maar ik vraag me af of er misschien geen probleem is met de instellingen of drivers?
[ Voor 26% gewijzigd door Relief2009 op 29-03-2011 21:43 ]
Wie heeft al zijn Logitech controller aan de praar gekregen in Shift2?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Niemand die even zijn bonnetje wil posten? Ik wil hem morgen toch wel halen eigenlijk gezien de overwegend positieve reviews. Beetje moe van gortdroge games als GT5.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb net Shift 2 gespeeld, maar wat een teleurstelling zeg. Het ziet er niks beter uit dan Shift 1, afgezien van het verbeterde schade model. De handeling is licht verbeterd ten opzichte van het vorige deel. De geprezen helmet cam vind ik persoonlijk waardeloos, omdat het nooit heen kijkt waar ik heen kijken wil (Denk dat ik maar TrackIR 5 hiervoor aan moet schaffen ofzo).
De AI is verbeterd, maar ten opzichte van het vorige deel met dezelfde moeilijkheids graad instellingen veel makkelijker. Ik lig met gemak ver voor.
Al met al ga ik maar wachten op Dirt 3 denk ik, of F1 2011 in het najaar. Ben erg teleurgesteld.
Nog even voor de goede orde, ik draai hem op max audio&video settings op 1080p@60hz v-synced.
Sys specs:
2600K @ stock
8GB Vengeance @ stock 1866mhz
GTX480
X-Fi titanium champion series
Hitachi Deskstar 7K500 C drive
Samsung 1TB F1 D drive (waar de games op staan)
Draait perfect, maar wat wil je ook met zulke graphics
De AI is verbeterd, maar ten opzichte van het vorige deel met dezelfde moeilijkheids graad instellingen veel makkelijker. Ik lig met gemak ver voor.
Al met al ga ik maar wachten op Dirt 3 denk ik, of F1 2011 in het najaar. Ben erg teleurgesteld.
Nog even voor de goede orde, ik draai hem op max audio&video settings op 1080p@60hz v-synced.
Sys specs:
2600K @ stock
8GB Vengeance @ stock 1866mhz
GTX480
X-Fi titanium champion series
Hitachi Deskstar 7K500 C drive
Samsung 1TB F1 D drive (waar de games op staan)
Draait perfect, maar wat wil je ook met zulke graphics

[ Voor 21% gewijzigd door LogiForce op 29-03-2011 22:36 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
bedoel je een stuur?Shaidar schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:48:
Wie heeft al zijn Logitech controller aan de praar gekregen in Shift2?
ik heb mijn logitech gt stuur wel aan de praat gekregen.
geen probleem.
ja ja, t word nog mooier. ATI drivers geupdate. Draait t eindelijk op 720p, is de lucht spier en spierwit, ook de auto. Dus je ziet gewoon geen flikker
gaat lekker zo
Voor mij dé reden om op console te spelen. Graphics zijn wel minder, maar het werkt gewoon.Lampuhkap schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:03:
ja ja, t word nog mooier. ATI drivers geupdate. Draait t eindelijk op 720p, is de lucht spier en spierwit, ook de auto. Dus je ziet gewoon geen flikkergaat lekker zo
mja, ik wil eerst wat meer reviews hebben en dan idd naar de PS3 versie.
Iemand met een PS3 die teovallig weet of een G25/G27 werkt?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ze waren beide op de officialy supported lijst.iichel schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:10:
Iemand met een PS3 die teovallig weet of een G25/G27 werkt?
En als een racegame een van deze niet zou ondersteunen dan moet het wel heel bagger zijn
Naar aanleiding van wat ik allemaal lees is het gewoon klote dat er geen demo is..
Ook vraag ik me af of mn pc het wel trekt..
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2011 22:37 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Tjah... er zijn nog andere wegen die naar Rome leiden. Zoekt en gij zult vinden.GAIAjohan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:35:
Naar aanleiding van wat ik allemaal lees is het gewoon klote dat er geen demo is..
Ik heb hem niet legaal gekocht nog namelijk, wou hem eerst proberen. Het werd me toch iets teveel gehyped (en dan word ik altijd erg huiverig).
Wat de pc betreft. Mijn pa heeft een E6600 + 8GB + GTX470. Draait net zo goed als Shift 1 ook.
[ Voor 14% gewijzigd door LogiForce op 29-03-2011 22:39 ]
Net voor 8% de career mode gespeeld op de pc. Speelt opzich wel leuk. Alles op High etc. speelt goed. Alleen voelen de auto's wat zweverig aan, als je stuurt, dan reageert de auto net iets later. Zodat je soms als je te veel stuurt, begint te zwalken over de baan. Ik vermaak me wel met dit spel. zou het online veel gespeeld worden?
Shift 1 draait hier prima, en ben bezig een andere weg te nemen. Dit is helaas voor EA wel hun eigen schuld..LogiForce schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:38:
[...]
Tjah... er zijn nog andere wegen die naar Rome leiden. Zoekt en gij zult vinden.
Ik heb hem niet legaal gekocht nog namelijk, wou hem eerst proberen. Het werd me toch iets teveel gehyped (en dan word ik altijd erg huiverig).
Wat de pc betreft. Mijn pa heeft een E6600 + 8GB + GTX470. Draait net zo goed als Shift 1 ook.
Er zijn ook al mods gereleased voor de pc-versie
http://www.virtualr.net/n...-first-two-mods-released/
Nja, voorlopig vermaak ik me wel met STCC2 en GT5..

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2011 23:07 ]
Wil je nog wat grappigs horen dan? Ik post net als hierboven mijn bevindingen over Shift 2 op het Steam forum. 6 minuten later zet iemand van Steam het spel in de winkel (USA Only) terwijl hij normaal niet diegene is die dat doet.GAIAjohan schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:02:
[...]
Shift 1 draait hier prima, en ben bezig een andere weg te nemen. Dit is helaas voor EA wel hun eigen schuld..
Er zijn ook al mods gereleased voor de pc-versie
http://www.virtualr.net/n...-first-two-mods-released/
Nja, voorlopig vermaak ik me wel met STCC2 en GT5..
Ik had net precies dezelfde bug, ook met een crash als gevolg!bello2185 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:50:
Ik had net wel een vage bug, ik restartte een race en toen was mijn hele HUD opeens verdwenen, toen ik bij opties keek stond hij gewoon op Full HUD en toen ik de race wilde afsluiten liep het spel vast.
Nou, het draait hier voor geen meter.. Die koop ik dus niet voor de pc.. Next... Of wachten op prijsdaling van consoleversies..
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2011 02:25 ]
Dirt 3 is ook nog afwachten. Ik vind Dirt 3 namelijk ook niets verschillen van Dirt 2. Daarnaast lijkt pre-rendered materiaal altijd mooier (filmpjes en screenshots).Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 02:55:
Deze duidelijk niet aanschaffenben klaar met crappy graphics.
Dirt 3 !
Het is gewoon zo nu van "we houden het maar bij crappy graphics want het moet op een console draaien kunnen". Dit zie je met Crysis 2, Shift 2, F1 2010 (mist onder andere pit crew tijdens pit stop. Iets wat Grand Prix 3 al had 10 jaar terug!)... naja, ga gerust alle pc games maar bij langs die op console uit komen. Elke game heeft minstens wel 1 ding wat ze duidelijk hebben weg gelaten om wille de console.
Net als vele pc gamers met mij. Ik ben er zat van!
Daarnaast komt de volgende xbox pas in 2015. Dus ik hoop niet dat we zo lang crap games mogen blijven spelen op de pc.

Bij deze een kleine review van mijzelf (ook gepost op gamer.nl):
Shift 2 is anders dan Shift 1, echter niet heel erg anders. EA wou deze serie positioneren als een "Race Simulator", en niet als GT5 een "Driving Simulator". Echter is hier een conflict, als je auto niet natuurlijk (en dus realistisch) reageerd zal je nooit een gedegen race ervaring kunnen neerzetten.
Ik zal echter bij het begin beginnen. Grafisch gezien is bij Shift 2 amper iets veranderd. Dit omdat het spel dezelfde engine bevat. Hiervoor is hoogst waarschijnlijk gekozen omdat het spel hoofdzakelijk bedoelt is voor de consoles, welke vergeleken met een game pc van vandaag de dag 10 keer zwakker zijn hardware technisch gezien. Software matig moet je meerekenen dat DX11 erg log is en dus een grote overhead heeft. Dus meer van je hardware vraagt dan nodig.
Echter dan nog is een PC minstens 2 keer zo snel als een console.
Het verschil tussen Shift 1 en Shift 2 zit hem vooral in het schade model. Deze is zeer mooi en gedetaileerd uitgewerkt. Echter vond ik het raar dat wanneer ik in stukjes naast de baan lag (met de wielen her en der verspreid), ik even later weer op vier wielen gereset werd. Het is dus duidelijk geen Toca Race Driver, waarbij je maar opnieuw moest beginnen met je race.
Daarnaast zie je nu af en toe wat brokstukjes vliegen (echter waar ze vandaan komen is mijn een raadsel, want ik zag aan de buiten kant soms niets), ligt er wat rubber op de weg en dat is het wel. Nu we het toch over het asfalt hebben. Ik heb het nog nooit zo zien glimmen in het echt als in Shift 2. Erg irritant. En dit is vooral in de bochten zo.
De grootste vernieuwing zit het echter in de nacht racen en de projectie van de koplampen. Dit is erg mooi en bijna realistisch uitgewerkt. Het zal zeker zorgen voor spannendere momenten dan overdag. Echter als je gewent bent om in een echte auto 's nachts te rijden, dan zal je alles best goed in kunnen schatten. Waardoor dus ook de hartkloppingen minder worden of zelfs weg zullen gaan (zoals bij mijzelf). Het had echter nog iets beter gekunt door de puntjes op de i te zetten. Auto's hebben altijd verschillende afstellingen van de lampen en ook verschillende kleuren lampen en licht intensiteit. Denk aan ouderwetse gele lampen, witte lampen, Philips blue Vision lampen en uiteindelijk de Xenon lamp. De effecten hiervan zie je amper of niet terug. Ook kan je ook je lampen niet upgraden (iets wat in elke echte auto een simpele maar waardevolle upgrade is).
Maar dat is het dan toch wel met het grafische geweld. Het ziet er verder namelijk identiek uit aan Shift 1.
De natuurkundige wetten worden niet helemaal goed gevolgd heb ik het gevoel. Sommige curbstones zijn absurd hoog en springt je auto ineens omhoog. Anderen zoals op spa voel je niets van als je een xbox controller for windows of een Logitech G25 stuurtje gebruikt. Als je via externe view kijkt en je rijd over gras hobbelt de auto er over als een idioot, maar je vermeent er in het stuur niets van. Wat ik toch raar vind.
Het sturen opzich gaat wel lekker mits je het contact weet te interpreteren (met wat ervaring met Shift 1 erbij), want het contact met de weg via FFB is er zo goed als niet. Ik voel niet dat het rubber zich vast grijpt in het asfalt.
Dan om even verder te gaan op het sturen met een stuurtje. Bij het gebruik van mijn G25 kwam ik tot de ontdekken dat dit spel echt gemaakt was door Amerikanen. Oftewel "Made by people who can't drive by stick". Het koppelings pedaal werkt als vanouds eigenlijk niet. Je kan nog altijd rustig je pookje in een versnelling drukken, waarna hij rustig van de ene versnelling naar de ander gaat zonder te mokken. Tanden knarsen weten ze in elk geval niet wat dat is.
Echter als je (bijna) stil staat en je drukt hem in een te hoge versnelling slaat je motor wel af. Hij springt na een seconde ook weer spontaan aan overigens, en nog wel zonder startmotor geluid. It's Magic!
Daarnaast hebben we nog het probleem dat je nog steeds niet de draaicirkel van het stuur in kan stellen in de game zelf. 200 graden is dan ook gelijk het harde limiet wat is ingesteld. Dit is overigens 200 graden zonder steering lock, want anders dan in Shift 1 voel je nu niet dat de FFB motor tegen werkt als je te ver wil draaien. Hierdoor heb ik menig keer mijn stuur volledig rond gedraait, waarna ik dus te lang door bleef sturen toen ik weer terug wou sturen (en dus recht vooruit wou!). Mensen die gewend zijn echt auto te rijden zal dit zeker overkomen!
Dit alles maakt het gebruik van een stuurtje in het spel dus waardeloos. En zal ook zeer zeker afbreuk doen aan zowel je rij (eerder genoemde driving simulation) ervaring als racer (eerder genoemde racing simulation) ervaring. Je auto doet immers niet wat je verwacht, en als je niet degelijk kan sturen kan je ook niet racen.
Dan hebben de we computer tegenstander (de AI). Deze is ten opzichte van Shift 1 zeker realistischer geworden. Echter op gelijkwaardige moeilijkheids graad (normal) is deze wel makkelijker te verslaan als in Shift 1 vind ik persoonlijk. Echter zal ieder dit voor zichzelf moeten bepalen.
Dan de helmet cam. Hier word je als eerste mee geconfronteerd en bied eerst veel gewenning. Zeker als je de cockpit cam gewend bent. Echter na een tijdje zal je meteen opvallen dat de helmet cam toch wel eigenlijk best irritant kan zijn. Vooral in bochten waarbij je binnendoor in wilt halen. Neem nu een rechter bocht. Je helmet cam kijkt naar rechts de bocht in, en je tegenstander die je binnendoor inhaalt zit dus links van je. Echter doordat je de bocht in kijkt zie je niet meer waar je tegenstander precies zit. Zit hij nu namelijk nog naast je, en moet je dus langer naar binnen sturen. Of zit hij al achter je en kan jij je auto ervoor gooien, zonder bang te hoeven zijn dat je hem er af rijd. Of erger, dat jij een tik tegen je kont krijgt waardoor jezelf er af gaat.
Daarnaast gaf de helmet cam mij zelf geen sensatie. Ik bleef net zo rustig als voordat ik de race begon, afgezien dat ik na de race mij ergerde dat ik mijn tegenstanders niet kon zien bij inhaal maneuvres dus. Ook het bochten inschatten kan met de helmet cam heel verradelijk zijn. Waar je normaal dacht van ik haal het makkelijk blijk je nu zomaar ineens toch de grindbak of het gras te raken. Dit is misschien een punt van gewenning, maar dit lukte mij tot op heden nog niet zozeer in elk geval.
Al met al is het dus allemaal net niet. Het grafische geweld is alleen gefocused op de rekenkracht van de console. Het glimmende asfalt doet je niet meer denken aan echt asfalt. Het lijkt eerder op een bijna egale beton laag met wat rubber strepen erop. De natuurkundige wetten zijn toch nog niet helemaal goed toegepast. De FFB is ook niet het sterkste punt van het spel. De helmet cam is een apart geval, of je kan er wat mee of je kan er niks mee. Dit is iets wat ik denk dat ieder voor zich uit moet maken.
Mijn advies, probeer de marketing van EA uit je hoofd te zetten. Daarna moet je eerst even lekker bij een vriend of vriendin die de game heeft even kijken of het wat voor je is.
Shift 2 Unleashed is namelijk zeker per definitie geen verbetering ten opzichte van Shift 1. Het ziet er meer uit als Shift 1 met een uitbreidings pakket eroverheen, en zo voelt het ook.
Persoonlijk ben ik zeer teleurgesteld dat EA (welke hoge verwachting heeft gekweekt bij veel gamers) ons weer afscheept met een product dat onafgewerkt en verouderd is. En niets tot weinig bied van wat ze ons beloofd hebben. Daarnaast voelt het ook erg aan als een zeer ver-Amerikaniseerde game (hollywood met een vleugje realisme). Of je de game koopt is aan ieder zelf, maar "try before you buy"!
[ Voor 80% gewijzigd door LogiForce op 30-03-2011 05:17 ]
Mist pitcrew in F1 2010? Op de Xbox en PS3 zijn die er gewoon hoor.LogiForce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 03:39:
[...]
Dirt 3 is ook nog afwachten. Ik vind Dirt 3 namelijk ook niets verschillen van Dirt 2. Daarnaast lijkt pre-rendered materiaal altijd mooier (filmpjes en screenshots).
Het is gewoon zo nu van "we houden het maar bij crappy graphics want het moet op een console draaien kunnen". Dit zie je met Crysis 2, Shift 2, F1 2010 (mist onder andere pit crew tijdens pit stop. Iets wat Grand Prix 3 al had 10 jaar terug!)... naja, ga gerust alle pc games maar bij langs die op console uit komen. Elke game heeft minstens wel 1 ding wat ze duidelijk hebben weg gelaten om wille de console.
Daarnaast komt de volgende xbox pas in 2015. Dus ik hoop niet dat we zo lang crap games mogen blijven spelen op de pc.
Bij deze een kleine review van mijzelf (ook gepost op gamer.nl):
[...]
Naja, de graphics van Shift2 lijken niks nieuws, maar dat het zo crap draait op gemiddelde systemen waar bv een Dirt2 en F1 2010 goed tot zeer goed op draaien geeft mij te denken over de optimalisatie van Shift2..Tis net of ze dachten: Och een i5 en 5850 is wel common voor gamers veel beter hoeven we niet te gaan optimaliseren. En F1 2010 op de pc heeft wel pitcrew.. Kep t alleen al heel lang niet meer gespeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2011 08:29 ]
Verwijderd
graphics van shift2 verschillen niet veel van shift 1 maar moet erbij zeggen heb nergens naar instellingen gekeken nog (ps3)
ben even online geweest gisteren en dat werkte goed verder een ontzettend uitgebreide ingame gedeelte en geeft mij veel meer plezier en spanning dan het ingame gedeelte van gt5 alhoewel ik niet weet of je het met elkaar kan vergelijken
ik speel ontzettend veel online met gt5 en blijf dat ook doen ingame doe ik eigenlijk niets meer in gt5
besturing tov van shift 1 is verbeterd en als je aan de instellingen en tuning van auto's komt dan wordt dat nog beter
helmcam moet je van houden denk ook dat je er aan moet wennen en een erg leuk idee dat autolog je kunt leuke vergelijkingen maken met vrienden en als je een tijd verbeterd dan krijg je daar ook xp voor
geld verdienen voor auto's is geen probleem gaat snel en verder win je ook nog auto's bij races
zitten voor mij heel leuke auto's in de game waar ik graag mee zal rijden
kortom voor mij persoonlijk is het een hele leuke game waar ik best wel veel mee bezig zal zijn mede ook omdat er gewoon teveel ingame ontbreekt in gt5
ps heb gister aan hoofdkantoor gamemania gemeld dat het spel al verkocht werdt hier in groningen geen enkele reaktie gehad van ze
ben even online geweest gisteren en dat werkte goed verder een ontzettend uitgebreide ingame gedeelte en geeft mij veel meer plezier en spanning dan het ingame gedeelte van gt5 alhoewel ik niet weet of je het met elkaar kan vergelijken
ik speel ontzettend veel online met gt5 en blijf dat ook doen ingame doe ik eigenlijk niets meer in gt5
besturing tov van shift 1 is verbeterd en als je aan de instellingen en tuning van auto's komt dan wordt dat nog beter
helmcam moet je van houden denk ook dat je er aan moet wennen en een erg leuk idee dat autolog je kunt leuke vergelijkingen maken met vrienden en als je een tijd verbeterd dan krijg je daar ook xp voor
geld verdienen voor auto's is geen probleem gaat snel en verder win je ook nog auto's bij races
zitten voor mij heel leuke auto's in de game waar ik graag mee zal rijden
kortom voor mij persoonlijk is het een hele leuke game waar ik best wel veel mee bezig zal zijn mede ook omdat er gewoon teveel ingame ontbreekt in gt5
ps heb gister aan hoofdkantoor gamemania gemeld dat het spel al verkocht werdt hier in groningen geen enkele reaktie gehad van ze
Nog niemand die even een bonnetje wil scannen?
Wat wil je nou?Phusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:20:
Nog niemand die even een bonnetje wil scannen?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Mensen die hem gekocht hebben even een foto of scan te laten plaatsen van kassabon, zodat de rest van Nederland hem ook kan halen?
Verwijderd
Als ik in mijn autolog kijk heeft "rest van nederland" al gekocht zoek een intertoys winkel op ligt daar gewoon in het rek (gister 2 plaatsen gezien)Phusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:47:
[...]
Mensen die hem gekocht hebben even een foto of scan te laten plaatsen van kassabon, zodat de rest van Nederland hem ook kan halen?
Pff hier dus nergens... zeik. Rest van de week heb ik geen tijd om hem te halen. (3 steden geprobeerd, en totaal 20 winkels ofzo)Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:54:
[...]
Als ik in mijn autolog kijk heeft "rest van nederland" al gekocht zoek een intertoys winkel op ligt daar gewoon in het rek (gister 2 plaatsen gezien)
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 30-03-2011 11:01 ]
Zou eigenlijk DE reden moeten zijn om in het vervolg Nvidia te kopen. "ja, maar price/performance is ATI veel beter" ja, klopt en vervolgens zit je met dit soort grappen... En Shift 2 is echt niet de enige die in het verleden gezeur hebben gehad met ATIPhusebox schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:06:
[...]
Voor mij dé reden om op console te spelen. Graphics zijn wel minder, maar het werkt gewoon.
Ik wacht nog even, ik heb Shift 1 ook gespeeld, en vond het geweldig, alleen eeuwig zonde dat hij zo goed als onmogelijk met toetsenbord te spelen is, omdat ik dan iedere keer als ik wil spelen eerst m'n stuur weer moet aansluiten/vastschroeven/etc.
Voorlopig vermaak ik mij nog wel met TDU2
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 30-03-2011 11:27 ]
Verwijderd
Krijg 5 min geleden een sms van gamemania bestelde exemplaar ligt klaar in winkel dus daar ook te koopPhusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:00:
[...]
Pff hier dus nergens... zeik. Rest van de week heb ik geen tijd om hem te halen. (3 steden geprobeerd, en totaal 20 winkels ofzo)
De performance valt bij mij ook wel tegen met mijn HD6970.
F1 2010 ziet er zeker beter uit en heeft meer autos en draait gevoon veel en veel soepeler.
I weet er met veel moeite op 5760x1080 (eyeinfinity) tussen de 35-45 fps uit te persen, met FSAA uit en auto's, textures en circuit op hoog, de rest op medium.
Tervergelijking F1 2010 draait met alles full en 8xFSAA op dezelfde resolutie zon 60 + fps.
Ik draai de nieuwste catalyst 11.3, dus de 1e maand hoeven we waarschijnlijk geen verbetering te verwachten.
F1 2010 ziet er zeker beter uit en heeft meer autos en draait gevoon veel en veel soepeler.
I weet er met veel moeite op 5760x1080 (eyeinfinity) tussen de 35-45 fps uit te persen, met FSAA uit en auto's, textures en circuit op hoog, de rest op medium.
Tervergelijking F1 2010 draait met alles full en 8xFSAA op dezelfde resolutie zon 60 + fps.
Ik draai de nieuwste catalyst 11.3, dus de 1e maand hoeven we waarschijnlijk geen verbetering te verwachten.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Intertoys'en hier doen niks.. Surhuisterveen en Dokkum gecheckt gister na werk.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:54:
[...]
Als ik in mijn autolog kijk heeft "rest van nederland" al gekocht zoek een intertoys winkel op ligt daar gewoon in het rek (gister 2 plaatsen gezien)
Onzin. Er zijn ook games waar Nvidia het puur bagger doet met microstutters. En die zijn niet op te lossen..FastFred schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:22:
[...]
Zou eigenlijk DE reden moeten zijn om in het vervolg Nvidia te kopen. "ja, maar price/performance is ATI veel beter" ja, klopt en vervolgens zit je met dit soort grappen... En Shift 2 is echt niet de enige die in het verleden gezeur hebben gehad met ATI
ATi is meestal gewoon even wachten op een driverupdate. maar je driver crasht tenminste niet 30x op een dag, je graka kookt niet na 3 uur gamen omdat de koeling wél voldoende is, en hij is na 2 jaar tenminste ook niet stuk.
Daarnaast is een Nvidia monopoly op de graka markt niet wenselijk.
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2011 11:55 ]
De force feedback op de PC is beter en maakt het gelijk een andere gamePhusebox schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:31:
Ik heb zelf de GT2 en het sturen is inderdaad veel te licht op de 360. Reden voor mij om mijn pre-order te cancellen. Kan helaas niet op PC testen, die staat een verdieping lager.
Volgens Fanatec werkt het stuur perfect, enige dat ik nog kan denken is dat er een update komt op de release datum die dit fixed.
Daarnaast denk ik niet dat de PC versie qua FFB anders zal zijn.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Hoe is de FFb met de PS3-versie?
G25 natuurlijk..
G25 natuurlijk..
Verwijderd
Game mania verkoopt hem vanaf nu kreeg net sms van zeGAIAjohan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:53:
[...]
Intertoys'en hier doen niks.. Surhuisterveen en Dokkum gecheckt gister na werk.
Snap ik ook wel, maar ik heb al jaren Nvidia, heb me er een keer aan gewaagd om ATI te nemen en binnen een week niks dan gezeur. Daarbij heb ik een GTX460 die absoluut niet kookt (like 55 full load ofzo), nooit crashed en heb nog met geen een enkele game problemen gehad met Nvidia.GAIAjohan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:53:
Onzin. Er zijn ook games waar Nvidia het puur bagger doet met microstutters. En die zijn niet op te lossen..
ATi is meestal gewoon even wachten op een driverupdate. maar je driver crasht tenminste niet 30x op een dag, je graka kookt niet na 3 uur gamen omdat de koeling wél voldoende is, en hij is na 2 jaar tenminste ook niet stuk.
Daarnaast is een Nvidia monopoly op de graka markt niet wenselijk.
Ik durf te wedden dat als ik Shift 2 vandaag haal en installeer ik absoluut geen problemen heb met het draaien ervan.
Hmm misschien mijn xbox exemplaar maar omruilen dan voor PC versie.Henkus schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:54:
[...]
De force feedback op de PC is beter en maakt het gelijk een andere game![]()
Het verbaast me wel dat je net als bij Shift 1 dezelfde afwijkende meningen leest over het zwabberende sturen. Ik had daar toen ook last van, dus ik denk dat ik Shift 2 maar oversla...
PSN: jannvsdvinvs
Met een toetsenbord kun je dit spel niet spelen. Je hebt minimaal een controller nodig en bij voorkeur natuurlijk een racestuur.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:13:
Het verbaast me wel dat je net als bij Shift 1 dezelfde afwijkende meningen leest over het zwabberende sturen. Ik had daar toen ook last van, dus ik denk dat ik Shift 2 maar oversla...
Ik heb Shift 1 met stuur gespeeld, dat stuur (Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel) heb ik al sinds ik NFS Porsche 2000 speelde, en dat is lang geleden.
Het zwabberende sturen (ook als je het stuur loslaat/gewoon niet stuurt blijft de auto naar links/rechts trekken) ga ik dan tegen door continue kleine correcties te blijven maken, vervelende is dat ik dan na een half rondje Nurburgring toch wel zo'n gigantische pijn in m'n armen heb dat het niet leuk meer is.
Maar denk eens na, als jij met 250km/h over de duitse autobaan vliegt en je tikt iets het stuur aan, of je rijd over een hobbel dan heeft dat toch ook een veel groter effect als wanneer je 80km/h rijd? Ik denk dat dat is wat ze bij Slightly Mad proberen te simuleren. Dat GT5 dat dan niet heeft zou dan toch betekenen dat het inderdaad niet meer is dan een optocht van dure auto's, zoals ik het zie dan.
Het zwabberende sturen (ook als je het stuur loslaat/gewoon niet stuurt blijft de auto naar links/rechts trekken) ga ik dan tegen door continue kleine correcties te blijven maken, vervelende is dat ik dan na een half rondje Nurburgring toch wel zo'n gigantische pijn in m'n armen heb dat het niet leuk meer is.
Maar denk eens na, als jij met 250km/h over de duitse autobaan vliegt en je tikt iets het stuur aan, of je rijd over een hobbel dan heeft dat toch ook een veel groter effect als wanneer je 80km/h rijd? Ik denk dat dat is wat ze bij Slightly Mad proberen te simuleren. Dat GT5 dat dan niet heeft zou dan toch betekenen dat het inderdaad niet meer is dan een optocht van dure auto's, zoals ik het zie dan.
Nou, de auto's zwabberen gewoon. Kom je met 2 banden net in de berm..stuur je iets bij, krijg hem al bijna niet meer recht. en dit gewoon als je 100 rijd. ga eens met je eigen auto met 100 km/h met 2 banden in de berm rijden. dan gebeurt er vrijwel niks (behalve dat het wat hobbelt). Met Ferrari's. etc. heb ik in het echt geen ervaring, maar wel met de Audi S3, en de Lancer EVO VIII. en deze auto's reageren dus echt niet zo zwabberbig als in het spel..en ook niet met 200 km/h met een hobbeltje.
Hebben jullie wel alle hulpmiddelen aan???
[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 30-03-2011 14:03 ]
Ik zie nooit iets buiten staan behalve eigen pitcrew als ik door de pitstraat heen rij hoor. Maar er is wel een pit crew zoals te zien in dit filmpje ( YouTube: F1 2010 PC - Pit stop montage (HD) ). Echter is dat ook de enige pit crew die buiten staat. Wat toch wel vreemd is, aangezien er vaak tegelijkertijd een pit stop gedaan word.Phusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 07:05:
[...]
Mist pitcrew in F1 2010? Op de Xbox en PS3 zijn die er gewoon hoor.
Ik heb vorig jaar nog met 200km/h in mijn Lancia Delta over de Autobahn gereden. Het klopt inderdaad dat een kleine beweging aan het stuur veel meer impact heeft, echter is het niet zo absurd dat je hierdoor van links naar rechts slingert als een idioot. Je legt immers gewoon een langere afstand in korte tijd af, waardoor je sneller lijkt te trekken naar links of rechts met een minime stuurbeweging.FastFred schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:46:
Ik heb Shift 1 met stuur gespeeld, dat stuur (Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel) heb ik al sinds ik NFS Porsche 2000 speelde, en dat is lang geleden.
Maar nee, met hoge snelheid slinger je niet als een idioot normaal gesproken.
[ Voor 55% gewijzigd door LogiForce op 30-03-2011 14:12 ]
Mwah, 'iets' meer pk dan een standaard auto en dan het gras op is echt niet alleen wat gehobbel hoor.Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:00:
Nou, de auto's zwabberen gewoon. Kom je met 2 banden net in de berm..stuur je iets bij, krijg hem al bijna niet meer recht. en dit gewoon als je 100 rijd. ga eens met je eigen auto met 100 km/h met 2 banden in de berm rijden. dan gebeurt er vrijwel niks (behalve dat het wat hobbelt). Met Ferrari's. etc. heb ik in het echt geen ervaring, maar wel met de Audi S3, en de Lancer EVO VIII. en deze auto's reageren dus echt niet zo zwabberbig als in het spel..en ook niet met 200 km/h met een hobbeltje.
Ligt aan het grasveld. Normaal gesproken over een egaal stukje veld hobbel je niet echt met de hele auto. Natuurlijk merk je wel dat je schokdempers werken. Daarnaast kan ik mij moeilijk voorstellen dat er naast een circuit zulke diepe kuilen in het gras zitten.Phusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:08:
[...]
Mwah, 'iets' meer pk dan een standaard auto en dan het gras op is echt niet alleen wat gehobbel hoor.
Nou ik bedoel dus niet dat het dan hobbelt, maar dat je banden die op het gras komen veel sneller gaan draaien, en zodra ze grip krijgen vlieg je dus de andere kant op.LogiForce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:15:
[...]
Ligt aan het grasveld. Normaal gesproken over een egaal stukje veld hobbel je niet echt met de hele auto. Natuurlijk merk je wel dat je schokdempers werken. Daarnaast kan ik mij moeilijk voorstellen dat er naast een circuit zulke diepe kuilen in het gras zitten.
Als je wielen alle kanten op vliegen doe je toch echt wat fout.. Ik heet geen Michael Schumacher. Maar ik vind de besturing wel gewoon brak..Phusebox schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:17:
[...]
Nou ik bedoel dus niet dat het dan hobbelt, maar dat je banden die op het gras komen veel sneller gaan draaien, en zodra ze grip krijgen vlieg je dus de andere kant op.
klopt, is vooral als je met controller speelt, met een stuur heb je daar veel minder last van.Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:00:
Nou, de auto's zwabberen gewoon. Kom je met 2 banden net in de berm..stuur je iets bij, krijg hem al bijna niet meer recht. en dit gewoon als je 100 rijd.
Wat je kan doen is in het settingsmenu de stability control aanzetten. Dan is dat zwabber gedrag zo goed als verdwenen.
en had je gewoon je wielmoeren/bouten aan moeten draaienDacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:51:
[...]
Als je wielen alle kanten op vliegen doe je toch echt wat fout..

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik speelde Shift 1 op m'n PC met een G25, dat continu corrigeren en het gezweef van auto's voelde toen echt niet goed aan. Heb nog wel wat mods geinstalleerd maar daar word je op een gegeven moment ook 'n beetje simpel van. Denk dat ik maar wacht totdat de PS3 versie afgeprijsd is, m'n PC trekt 'm waarschijnlijk toch niet meer op hoge settings.
PSN: jannvsdvinvs
Wat een onzin!LogiForce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 03:39:
[...]
Dirt 3 is ook nog afwachten. Ik vind Dirt 3 namelijk ook niets verschillen van Dirt 2. Daarnaast lijkt pre-rendered materiaal altijd mooier (filmpjes en screenshots).
Buiten het feit dat je niet spreekt voor vele PC-gamers, heeft dit "crappy" spel op Metacritic een gemiddelde 8,5.
Daarnaast kan ik natuurlijk beginnen over iets wat gameplay heet, maar dat is zo te zien vergeefse moeite. Immers een graphics-whore heeft op elk spel wel iets aan te merken.
Je kan juist beter de consoles op je knietjes bedanken, want dankzij de grootte van die afzetmarkt worden er juweeltjes van games op de markt gezet. Zonder de consoles zou het slecht gesteld zijn met de gamesindustrie.
Ohja, en die andere "crappy" games:
- Crysis 2 heeft een 8,8
- F1 2010 heeft een 8,4

Graphics whore heeft er niks mee te maken. Als je een simulatie wil maken moet je aan alle facetten denken. Als je leuke gameplay wil moet je maar Hot Pursuit gaan spelen ofzo. Maar voor goede simulatie gameplay moet je toch alles uit de kast trekken vind ik. En ja, er kan veel meer met een PC tegenwoordigJobbie schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:10:
[...]
Wat een onzin!
Buiten het feit dat je niet spreekt voor vele PC-gamers, heeft dit "crappy" spel op Metacritic een gemiddelde 8,5.
Daarnaast kan ik natuurlijk beginnen over iets wat gameplay heet, maar dat is zo te zien vergeefse moeite. Immers een graphics-whore heeft op elk spel wel iets aan te merken.
Je kan juist beter de consoles op je knietjes bedanken, want dankzij de grootte van die afzetmarkt worden er juweeltjes van games op de markt gezet. Zonder de consoles zou het slecht gesteld zijn met de gamesindustrie.
Ohja, en die andere "crappy" games:
- Crysis 2 heeft een 8,8
- F1 2010 heeft een 8,4
![]()

En consoles op mijn knietjes bedanken? Ik zal als laatste voor de arrogante kwallen van Sony op mijn knieen gaan. En slecht gesteld met de games industrie? Ik denk dat het wel mee zou vallen. Alleen zouden de te grote bedrijven op hun knieen gaan omdat ze teveel overhead hebben aan kosten. Kleine individuele ontwikkelaars en studios zullen dan weer degelijke games gaan maken en op de markt brengen (waarschijnlijk in downloadbare vorm, omdat dit de makkelijkste weg is om te distribueren). En zo kan ik nog wel even door gaan met veranderingen die dan plaats hadden gevonden.
Mensen hadden namelijk uiteindelijk echt wel zitten schreeuwen om vermaak in de vorm van games, en dus is er een afzet markt. Hier zal altijd wel op wat voor wijze dan ook door de markt op ingespeeld worden (ja, ook als consoles verbannen zouden zijn).
Ik zeg alleen dat die games ook beter hadden gekunt. F1 2010 en Crysis 2 hebben wel een goede gameplay hoor. F1 2010 is realistisch genoeg. Crysis 2 heeft lagere resolutie textures als Crysis 1 (zie: http://vghq.net/2011/03/2...2-size-of-crysis-1-proof/ ). Ben er niet verder op ingegaan vanwege het feit dat het hier een Shift 2 topic betreft. Daarnaast geven reviews niet altijd een eerlijk beeld naar mijn mening. Vaak staan er zeer weinig kritiek punten in (liggende aan hoeveel er aan een game's image (reclame kosten) word besteed). Dit is overigens niet altijd zo, maar valt me bij grote titels van grote uitgevers wel erg vaak op.
Hmm, heb het spel ook, maar ik krijg echt dramatische framerates voor mijn kiezen. Ik draai een Core i5-750 @ 3.33 ghz, 4gb intern en 2 HD4890's in crossifre, met alles max zit ik op 10-15 fps, compleet onspeelbaar dus.
Denk dat ie voorlopig de kast weer in kan tot EA met een patch komt, snap niet dat ze dit niet beter getest hebben.. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit voor mij de laatste keer is dat ik een spel van hun gekocht heb.
Had me erg verheugd op een goede race game, maar schijnbaar zit het er voorlopig niet in.
Denk dat ie voorlopig de kast weer in kan tot EA met een patch komt, snap niet dat ze dit niet beter getest hebben.. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit voor mij de laatste keer is dat ik een spel van hun gekocht heb.
Had me erg verheugd op een goede race game, maar schijnbaar zit het er voorlopig niet in.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
hebben jullie ook last van een soort input lag? speel met een draadloos controller, een thrustmaster ferrari nog iets. Of hoort dat er gewoon bij? nooit eerder bij andere games last van gehad. Het rem en gas geven ect.
zijn niet 1 op 1 wat het natuurlijk heel erg kut maakt.
speel de pc versie btw
speel de pc versie btw
Met de G25 geen last van gehad. Misschien toch eens kijken hoe direct het stuur reageerd in de driver eigenschappen (je weet wel, waar je hem ook kan kalibreren enzo). Als het daar niet in zit dan is het een kwestie van of je stuur is niet compatible op een of andere gekke manier. Of wat nog plausibeler is, is dat je de grafische en audio eigenschappen te hoog hebt staan. Hierdoor kan je processor het misschien niet meer bij benen allemaal en voelt als of het beeld na iedere input komt (en daarna nog weer geluid er een beetje verlaat erachteraan). De CPU is immers een seriele verwerkings eenheid, welke audio (met onboard chip) sommige graphische dingetjes en de input van je controller (en de ForceFeedBack dus) moet berekenen.elmalonl schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:03:
hebben jullie ook last van een soort input lag? speel met een draadloos controller, een thrustmaster ferrari nog iets. Of hoort dat er gewoon bij? nooit eerder bij andere games last van gehad. Het rem en gas geven ect.
speel de pc versie btw
Beetje hetzelfde probleem, i5 750 op ~3.7Ghz, en twee 5770's op 940/1340. GPU usage is bij mij voor beide kaarten gewoon 99%, alleen gek genoeg worden er maar twee cores gebruikt met een usage van rond de 40%, best vreemd. Ik haal ook maar rond de 20-30 fps, erg stroef en stotterig, kan het zo echt niet spelen.Visgek24 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:32:
Hmm, heb het spel ook, maar ik krijg echt dramatische framerates voor mijn kiezen. Ik draai een Core i5-750 @ 3.33 ghz, 4gb intern en 2 HD4890's in crossifre, met alles max zit ik op 10-15 fps, compleet onspeelbaar dus.
Res. van 1680x1050 en alles op high, AA zelfs op 0x. Gek genoeg ziet Shift 1 er beter uit op post-processing effecten na, en dat draait wel gewoon soepel.
DLC previews:
Oef die legends in de eerste vid
En die DLC komt dus niet op de pc..
Oef die legends in de eerste vid
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2011 18:07 ]
heb een probleempje met mijn DFGT op Shift 2 op pc
Zodra mijn bak boven de 130 km/h gaat maakt niet uit welke auto, gaat het stuur "zweven" dus minste beweging betekent spin, bij driften kan ik nog niet een driften want dan zweef het stuur al van 0km/h
Iemand een idee, heb drivers van Logitech afgehaalt
maar heeft niet geholpen
Edit: ik draai het lekker met een 1075T @ 3,8Ghz & HD6870 op 1920x1080
geen lag niks van dat enz.
Maar persoonlijk vindt ik Shift 1 en Hot Pursuit er toch beter uitzien, vooral de cockpit view is duidelijker, details in de meters enz, maar ik ben 70% voor de gameplay en ma 30% voor de graphics
Edit2 :
, ze hadden iets zoals bij GT5 en dan met playstation eye dat als jij links kijkt dat ook op het scherm gebeurt, soms kijkt de coureur al te snel en kan je je rempunt enz niet meer goed inschatten
Zodra mijn bak boven de 130 km/h gaat maakt niet uit welke auto, gaat het stuur "zweven" dus minste beweging betekent spin, bij driften kan ik nog niet een driften want dan zweef het stuur al van 0km/h
Iemand een idee, heb drivers van Logitech afgehaalt
Edit: ik draai het lekker met een 1075T @ 3,8Ghz & HD6870 op 1920x1080
Maar persoonlijk vindt ik Shift 1 en Hot Pursuit er toch beter uitzien, vooral de cockpit view is duidelijker, details in de meters enz, maar ik ben 70% voor de gameplay en ma 30% voor de graphics
Edit2 :
Ik ook niet, driften lukt zo helemaal nietHmm ik kan maar niet wennen aan die helmet cam. Het voelt gewoon onnatuurlijk en kan geen enkele bocht goed inschatten zo.

[ Voor 54% gewijzigd door yzx op 30-03-2011 18:36 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Hmm ik kan maar niet wennen aan die helmet cam. Het voelt gewoon onnatuurlijk en kan geen enkele bocht goed inschatten zo.
Schrijf ik dat dan? Nee.Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:51:
[...]
Als je wielen alle kanten op vliegen doe je toch echt wat fout.. Ik heet geen Michael Schumacher. Maar ik vind de besturing wel gewoon brak..
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 30-03-2011 18:33 ]
Oeh, DLC!
En t komt niet naar de PC?
wat is dat voor achterlijks!
Hier me video, heb wel alles op medium staan. anders krijg ik te veel input lag
iemand die me kan uitleggen hoe ik me vids beter kan posten?(al gezocht maar kon niet snel iets over vinden)
[ Voor 53% gewijzigd door elmalonl op 30-03-2011 20:15 ]
Hoe kunnen julie hem spelen bij mij loopt ie te zijken dat ik hem pas na 31-3-2011 1:00 kan activeren.
Wil eigenlijk 1 ding maar weten over deze NFS, rijd hij op consoles zo lekker als Hot Pursuit.
Andere Developer I know, maar als het zo lekker rijdt als Hot Pursuit zal ik hem meteen halen.
Andere Developer I know, maar als het zo lekker rijdt als Hot Pursuit zal ik hem meteen halen.
Shift is een compleet ander genre dan HP..Albinoraptor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:43:
Wil eigenlijk 1 ding maar weten over deze NFS, rijd hij op consoles zo lekker als Hot Pursuit.
Nja, je kan ze niet echt vergelijken. In HP bijv. drifte je gewoon automatisch in de bochten en hoefde je zelf niet veel te doen net zoals in Burnout Paradise (zelfde maker als HP). In Shift 2 is dit totaal anders...Albinoraptor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:43:
Beter kan posten? Hier? Zet het tussen de tags [video] en [/video]elmalonl schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:45:
YouTube: Shift 2
Hier me video, heb wel alles op medium staan. anders krijg ik te veel input lag
iemand die me kan uitleggen hoe ik me vids beter kan posten?(al gezocht maar kon niet snel iets over vinden)
ik rij deze week met een toetsenbord en driften gaat na enige tijd wel lekker met de helmet cam , volgende week bij mn vader er mn g27 aansluiten:D
ben nu op 27% en wat ik weg geinig vind is dat de km/h tellers soms 20km/h lager aangeven dan de HUD en dat als je een auto koopt je hem voor hetzelfde bedrag kan verkopen
ben nu op 27% en wat ik weg geinig vind is dat de km/h tellers soms 20km/h lager aangeven dan de HUD en dat als je een auto koopt je hem voor hetzelfde bedrag kan verkopen
+1 hierRayzman schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:22:
Hoe kunnen julie hem spelen bij mij loopt ie te zijken dat ik hem pas na 31-3-2011 1:00 kan activeren.

Edit: je kan het fixen met de download manager...
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5526748.page
[ Voor 18% gewijzigd door IStealYourGun op 30-03-2011 21:22 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Zonder Hulpjes Standaard afstelling Pagani zonda r lap in 6min47 op de nurburgring nordschleife
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Gewoon omdat het een console minded uitgever is en een console minded game. De pc versie bungelt er maar wat bij.Lampuhkap schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:36:
Oeh, DLC!En t komt niet naar de PC?
wat is dat voor achterlijks!

Hier mijn nieuwe snelste lap van 6min36 met Pagani zonda @ nurburgring Nordschleife
die is aardig goed ^^ meer ga ik er voorlopig niet meer doen.
Mooie gameplay Footage
die is aardig goed ^^ meer ga ik er voorlopig niet meer doen.
Mooie gameplay Footage
[ Voor 20% gewijzigd door BruceLee op 30-03-2011 23:15 ]
Na een uurtje racen vind ik het op dit moment toch een lekker spel hoor. Het rijden zelf voelt een stuk beter dan in Shift 1, geen ijsbaan meer
. De force feedback is erg lekker en het ziet er allemaal best netjes uit. Geen quantum sprong vooruit in graphics maar het is ook absoluut niet lelijk. De helmet cam is even wennen maar in de races die ik tot nu toe heb gereden voelt het natuurlijk aan (redelijke oplossing bij gebrek aan TrackIR ondersteuning).
Het grootste minpunt wat ik tot dusver heb ontdekt is dat je in de openingsrace op je hart gedrukt krijgt om 'respect' te tonen voor de andere AI auto's/bestuurders en ze dus de ruimte moet geven. Mooi, ik ben een groot voorstander, lekker strak netjes racen. Beetje jammer dan dat ze hun auto vrolijk in mijn zijkant planten als ik clean langszij kom en al half voorbij ze ben... Dat is niet echt meer het juiste moment om te blocken heren!
Het grootste minpunt wat ik tot dusver heb ontdekt is dat je in de openingsrace op je hart gedrukt krijgt om 'respect' te tonen voor de andere AI auto's/bestuurders en ze dus de ruimte moet geven. Mooi, ik ben een groot voorstander, lekker strak netjes racen. Beetje jammer dan dat ze hun auto vrolijk in mijn zijkant planten als ik clean langszij kom en al half voorbij ze ben... Dat is niet echt meer het juiste moment om te blocken heren!
Wat een verademing is deze NFS na hot pursuit..
Bij het spelen van hot pursuit dacht ik echt, dit wordt het laatste NFS spel dat ik speel. Wat was die slecht zeg wat gameplay en besturing betreft
Maar bij shift 2 kreeg ik toch weer kriebels, aangezien shift mij destijds goed bevallen is. En gelukkig maar dat ik de hoop nog niet helemaal opgegeven had. Shift 2 is naar mijn mening weer een TOP race game!
i7 920 @ 3,2 Ghz, 3 x GTX275 tri-sli en 6 Gb werkgeheugen.
Bij het spelen van hot pursuit dacht ik echt, dit wordt het laatste NFS spel dat ik speel. Wat was die slecht zeg wat gameplay en besturing betreft
Maar bij shift 2 kreeg ik toch weer kriebels, aangezien shift mij destijds goed bevallen is. En gelukkig maar dat ik de hoop nog niet helemaal opgegeven had. Shift 2 is naar mijn mening weer een TOP race game!
Ik heb nergens moeite mee.. alles loopt soepel. Draai de game op maximale instellingen op 1920 x 1200, AA op 2x of 4x weet ik even niet zeker.ES335 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:47:
[...]
Beetje hetzelfde probleem, i5 750 op ~3.7Ghz, en twee 5770's op 940/1340. GPU usage is bij mij voor beide kaarten gewoon 99%, alleen gek genoeg worden er maar twee cores gebruikt met een usage van rond de 40%, best vreemd. Ik haal ook maar rond de 20-30 fps, erg stroef en stotterig, kan het zo echt niet spelen.
Res. van 1680x1050 en alles op high, AA zelfs op 0x. Gek genoeg ziet Shift 1 er beter uit op post-processing effecten na, en dat draait wel gewoon soepel.
i7 920 @ 3,2 Ghz, 3 x GTX275 tri-sli en 6 Gb werkgeheugen.
* UPDATE 6min24 nu met de zonda r @ nordschleife.
Gebruik nu direct input dll eindelijk geen input vetraging meer met sturen / game
alleen de stuur animaties ingame zijn nog niet 1op1
Gebruik nu direct input dll eindelijk geen input vetraging meer met sturen / game
[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 31-03-2011 14:30 ]
Waar haal je die dll?BruceLee schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:05:
6min29 nu met de zonda r @ nordschleife.
Heb je een of andere hulp aan staan ofzo? Stuurbeweging in het spel komt niet echt overeen met wat jij doet.BruceLee schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:05:
6min29 nu met de zonda r @ nordschleife.
[video]
Is er iets tegen te doen dat de snelle auto's boven de +/- 150 heel erg zweverig worden. Ik blijf dan over corrigeren, met vaak als gevolg een crash. Rijd met een Logitech Momo op de pc.
---RAWE CEEK!!!---
nee alle hulpjes staan uit alleen need for speed snapt er niet zoveel vanPhusebox schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:17:
[...]
Heb je een of andere hulp aan staan ofzo? Stuurbeweging in het spel komt niet echt overeen met wat jij doet.
ik heb alleen een plugin .dll die de controller input delay er uit haalt.
maar dat stuurt heeft zoiezo allemaal domme animaties.
Kan je die plugin met ons delen?BruceLee schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:31:
[...]
nee alle hulpjes staan uit alleen need for speed snapt er niet zoveel van![]()
ik heb alleen een plugin .dll die de controller input delay er uit haalt.
maar dat stuurt heeft zoiezo allemaal domme animaties.
Bij mij is de input lag zo goed als volledig verdwenen nadat ik onderstaande heb uitgevoerd:
"Get the Sharp mod from Juls, copy and paste controller default folder in your game directory. It's actually the same as Shift1 (as far as I know, to confirm). Copy and paste dinput8.dll too."
source => http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=246302 (post #33)
link naar Juls Mod => http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=30144
Thnx! ga er naar kijken.Tomahawk schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:21:
[...]
Bij mij is de input lag zo goed als volledig verdwenen nadat ik onderstaande heb uitgevoerd:
"Get the Sharp mod from Juls, copy and paste controller default folder in your game directory. It's actually the same as Shift1 (as far as I know, to confirm). Copy and paste dinput8.dll too."
Mensen die ATI kaarten hebben en last van low fps ookal zou dat niet moeten raad ik aan om Cataclyst 11.4 preview te downloaden, toen ik op 11.3 zat kon ik niet alles op het alle hoogst zetten.
Heb trouwens een 6870, nu kan ik het wel op high spelen.. alleen s'nachts heeft hij iets meer moeite mee met 8auto's of meer, Maar nog wel boven 35fps+
http://support.amd.com/us...alyst114earlypreview.aspx
Verder wel leuk race spel, sommige auto's zijn echt te vet.. ben er alleen nog niet achter hoe ik me auto's verkoop.. maar achja krijg toch geld zat binnen!
Heb trouwens een 6870, nu kan ik het wel op high spelen.. alleen s'nachts heeft hij iets meer moeite mee met 8auto's of meer, Maar nog wel boven 35fps+
Verder wel leuk race spel, sommige auto's zijn echt te vet.. ben er alleen nog niet achter hoe ik me auto's verkoop.. maar achja krijg toch geld zat binnen!
Ik ben nu op 10% in de career mode en de gekregen Lotus heeft het plezier in het spel toch wel behoorlijk verknald, dat ding lijkt wel een roeiboot op wielen en zelfs bij perfecte laps is de concurrentie niet bij te houden. Wat me nog meer opvalt is dat bij een crash jij altijd de lul bent, maakt niet uit waar je tegen aan rijdt of wie er tegen jou aanrijdt, jij bent altijd degene die in de grindbak beland terwijl de computer er fluitend vandoor gaat. Ook als je van achter geramd wordt heb je pech.
Daarnaast werd ik daarnet ingehaald op een recht stuk door dezelfde auto, terwijl deze over het gras reed en het toch voor elkaar kreeg om behoorlijk van mij weg te rijden?
De moeilijkheidsgraad staat op normal/experienced, met deze instellingen heb ik bij andere spellen nooit problemen.
Grafisch ziet het er prima uit, interesseert me ook niet zoveel. Het spel loopt prima op een Intel E8400/4GB/Nvidia 9600GT 512MB bij 1280x1024 met alles op normal.
Daarnaast werd ik daarnet ingehaald op een recht stuk door dezelfde auto, terwijl deze over het gras reed en het toch voor elkaar kreeg om behoorlijk van mij weg te rijden?
De moeilijkheidsgraad staat op normal/experienced, met deze instellingen heb ik bij andere spellen nooit problemen.
Grafisch ziet het er prima uit, interesseert me ook niet zoveel. Het spel loopt prima op een Intel E8400/4GB/Nvidia 9600GT 512MB bij 1280x1024 met alles op normal.
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Thx voor de tip, die ga ik eens proberen, die input lag is normaal namelijk echt dramatisch.Tomahawk schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:21:
[...]
Werkt dat eigenlijk ook voor een xbox controller?
edit: dat scheelt nogal, het lijkt nu al een stuk meer op rijden ipv varen

[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 31-03-2011 20:18 ]
je moet wel ff reggen maar dan kan je hem hier downloaden.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=30144
ja is voor shift 1 maar je hebt alleen die dll nodig en die gooi je in de root van de game thats all
Update oeps ;P er was al iemand.
[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 31-03-2011 19:54 ]
Ik draai met de laatste preview van een paar dagen geleden. echter is mijn fps nog steeds dramatisch, het is gewoon niet te spelenMinaaj schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:28:
Mensen die ATI kaarten hebben en last van low fps ookal zou dat niet moeten raad ik aan om Cataclyst 10.4 preview te downloaden, toen ik op 11.3 zat kon ik niet alles op het alle hoogst zetten.
Ik wacht geduldig op een patch van de makers..
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Hij geeft ook aan nu 10.4 te gebruiken in plaats van 11.3. Met andere woorden, hij raad aan een oudere driver te gebruiken.Visgek24 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:21:
[...]
Ik draai met de laatste preview van een paar dagen geleden. echter is mijn fps nog steeds dramatisch, het is gewoon niet te spelenwel jammer hoor.
Ik wacht geduldig op een patch van de makers..
Ben nu 2 dagen bezig met Shift 2 en wát een vette game zeg! Ik ben niet van het kaliber sim-fan maar sinds deeltje 1 toch redelijk verkocht. Wel speel ik de game met een controller (Logitech Chillstream, welke middels x360ce aan de praat te krijgen is) en het speelt echt heerlijk weg. Op het moment zit ik op 21% ofzo en ik heb een Audi RS4 die tegen B klasse aan hikt, een Golf Mk1 die klaar is voor een works conversion en nog wat van die wagens die je met races kunt winnen.
De kutste race tot nu toe was by far de Lotus Exige race... mijn god wat een koelkasten handling zeg, niet te besturen die dingen.
Grafisch is de game dik in orde, al is dat geblur als je hard rijdt nogal onrealistisch (laatst naar Berlijn geweest voor m'n werk, 175 gehaald in de Caddy, maar alles was nog haarscherp
) en een kleine botsing kan soms heel je harde werk verknallen. Ook draait de game eigenlijk wel lekker ondanks dat velen problemen hebben met Radeon kaarten. Zelf heb ik een HD4850 met 512MB geheugen maar het loopt gewoon vloeiend naar mijn idee, zowel overdag als 's nachts. Als CPU heb ik de Q6600 op 2.4Ghz en er zit 4GB DDR2-667 in, dus niet speciaals ofzo. Drivers van AMD zijn 10.11, geen idee of dat wat uitmaakt maar dan kunnen anderen het ook proberen 
Overigens wel héél slecht van EA dat de problemen die AMD gebruikers hadden met Shift 1 (en die verholpen zijn middels een patch na een aantaal maanden) nu ook weer de kop op steken. Misschien dat ze een deal hebben met nVidia ofzo? :\ Ik zal zo de game eens opstarten met Fraps d'r langs, en dan maak ik hier even een edit
Edit: 's nachts en overdag maken geen verschil en ik heb vrijwel constant een framerate van 30fps, soms een uitschieter richting de 40 en soms een dipje naar de 28, maar nooit lager dan dat. Settings zijn 1440x900, alles max behalve schaduwen (die staan op medium) en AA staat uit omdat ik daar toch niet op let tijdens het racen
. Dus geen performance problemen hier. De game ziet er naar mijn mening prachtig uit en mijn PC is de jongste niet meer dus ik ben er zeer tevreden mee
Maar goed, voor de AMD gebruikers met problemen, misschien is 10.11 het proberen waard?
De kutste race tot nu toe was by far de Lotus Exige race... mijn god wat een koelkasten handling zeg, niet te besturen die dingen.
Grafisch is de game dik in orde, al is dat geblur als je hard rijdt nogal onrealistisch (laatst naar Berlijn geweest voor m'n werk, 175 gehaald in de Caddy, maar alles was nog haarscherp
Overigens wel héél slecht van EA dat de problemen die AMD gebruikers hadden met Shift 1 (en die verholpen zijn middels een patch na een aantaal maanden) nu ook weer de kop op steken. Misschien dat ze een deal hebben met nVidia ofzo? :\ Ik zal zo de game eens opstarten met Fraps d'r langs, en dan maak ik hier even een edit
Edit: 's nachts en overdag maken geen verschil en ik heb vrijwel constant een framerate van 30fps, soms een uitschieter richting de 40 en soms een dipje naar de 28, maar nooit lager dan dat. Settings zijn 1440x900, alles max behalve schaduwen (die staan op medium) en AA staat uit omdat ik daar toch niet op let tijdens het racen

[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 31-03-2011 21:59 ]
Ik had de sharp mod (fordefaultgame) van Juls drop gegooid en dat werkte redelijk goed, maar bij mij blijven de instellingen niet staan, is er een manier om ervoor te zorgen dat de instellingen zo blijven staan?
(wel onvoorstelbaar dat deze game zo een 9 krijgt, je ziet gewoon dat je remlicht pas een halve seconde nadat je gaat remmen aan gaat en dat dan de auto ook pas gaat vertragen, hoe je dat niet kunt merken als je de game speelt is me echt een raadsel)
(wel onvoorstelbaar dat deze game zo een 9 krijgt, je ziet gewoon dat je remlicht pas een halve seconde nadat je gaat remmen aan gaat en dat dan de auto ook pas gaat vertragen, hoe je dat niet kunt merken als je de game speelt is me echt een raadsel)
Sorry was een fout, bedoelde wel 11.4LogiForce schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:37:
[...]
Hij geeft ook aan nu 10.4 te gebruiken in plaats van 11.3. Met andere woorden, hij raad aan een oudere driver te gebruiken.
Verwijderd
Bij welke auto heb je dat?NoFearCreations schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:26:
Is er iets tegen te doen dat de snelle auto's boven de +/- 150 heel erg zweverig worden. Ik blijf dan over corrigeren, met vaak als gevolg een crash. Rijd met een Logitech Momo op de pc.
ik moet zeggen dat ik pas net begonnen ben.
Maar de Exige bijvoorbeeld, word erg "licht" op snelheid.
wat je dan kan doen is de instelling van de auto wat aanpassen.
Beetje meer downforce, wat meer toe-in en dan word de rechtuit stabiliteit een stuk beter...
Ook pas net begonnen, rijd nu met de Audi S3, voorzien van RS4 motor
.
En ja inderdaad, de Lotus is erg zweverig op hoge snelheid, maar dat is omdat die auto zo licht is denk ik, andere games had ik er ook altijd last van, en dat is omdat de auto dan gewoon erg licht is in vergelijking met andere auto's, die dan "stevig" op de weg liggen.
Trouwens, hoe moest je nu die verbeterde input dinges installeren, wel gezocht, maar kon niet die .dll vinden.
Vind het wel een goed en leuk spel, speelt wel lekker weg, stuurt op zich ook wel goed, tenminste, ik rijd na een paar rondjes echt lekker en goed in auto's s en weet dan ook vaak mooie strakke rondjes af te leveren.
Was wel even verbaasd dat mijn stuur al goed geimplementeerd was. Ging 1e race rijden, en kon de camera maar niet veranderen. Drukte op V en C en niks. Bleek achteraf dat mijn stuur al helemaal ingedeeld was qua knoppen
. Had ik dus niet geprobeerd.
Trouwens, wat vinden jullie van die helm-camera? Ik kan er niet echt goed mee rijden
.
En ja inderdaad, de Lotus is erg zweverig op hoge snelheid, maar dat is omdat die auto zo licht is denk ik, andere games had ik er ook altijd last van, en dat is omdat de auto dan gewoon erg licht is in vergelijking met andere auto's, die dan "stevig" op de weg liggen.
Trouwens, hoe moest je nu die verbeterde input dinges installeren, wel gezocht, maar kon niet die .dll vinden.
Vind het wel een goed en leuk spel, speelt wel lekker weg, stuurt op zich ook wel goed, tenminste, ik rijd na een paar rondjes echt lekker en goed in auto's s en weet dan ook vaak mooie strakke rondjes af te leveren.
Was wel even verbaasd dat mijn stuur al goed geimplementeerd was. Ging 1e race rijden, en kon de camera maar niet veranderen. Drukte op V en C en niks. Bleek achteraf dat mijn stuur al helemaal ingedeeld was qua knoppen
Trouwens, wat vinden jullie van die helm-camera? Ik kan er niet echt goed mee rijden
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Grmbl. Voor de zekerheid de "demo" geprobeerd en die draaide op zich prima, dus de trekker maar overgehaald en hem op Steam aangeschaft.
Kreeg echter een zwart scherm op het moment dat ik hem opstart. Volgens Google zijn er velen die dit probleem ook hebben en heb verschillende "oplossingen" geprobeerd:
- PhysX deinstalleren, uit de registry verwijderen en weer opnieuw installeren
- Data Execution Protection uitschakelen voor shift2u.exe
- AMD videokaart driver geupdate naar de nieuwste versie
Tot nog toe zonder resultaat.
Kreeg echter een zwart scherm op het moment dat ik hem opstart. Volgens Google zijn er velen die dit probleem ook hebben en heb verschillende "oplossingen" geprobeerd:
- PhysX deinstalleren, uit de registry verwijderen en weer opnieuw installeren
- Data Execution Protection uitschakelen voor shift2u.exe
- AMD videokaart driver geupdate naar de nieuwste versie
Tot nog toe zonder resultaat.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
-Bericht verwijderd door gebruiker-
[ Voor 90% gewijzigd door Ruzz321 op 03-04-2011 00:44 ]
Wat is dan nu de snelste auto met werks conversie
?
Trouwens, waar is de Corvette Z06 ? Die mis ik
Was in Shift 1 mijn favoriete snelle scheurbak
Trouwens, waar is de Corvette Z06 ? Die mis ik
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!