Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:11

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:48:
volgens mij simuleren ze dat niet op zo´n hoog niveau in dit spel, vooral om een works R32 volgens mij niet zo enorm afhankelijk is van downforce omdat die wagen toch wel wel de nodige kilotjes weegt.

Maar goed,

Mocht je trouwens ook online racen, voeg me maar toe
(ik heb geen idee hoe dat werkt overigens)
Aardschok is de naam
heb thuis geen internet , alleen een bagger netgear van de buren die nooit werkt sinds ik verhuisd ben uit nederland naar USA ._.

heeft iemand nog tips voor driften want drift is 10x zo irritant in shift 2 dan shift 1 :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LmdwvUAjYcc]

dit is mij in shift 1 , in shift 2 scoor ik amper boven 100 punten :')
die drift school tutorial failde alleen maar door die klote geconfigureerde 240sx of s13 of wat het was lol
+ ik drift op me wireless keyboard sinds mijn momo naar de klote is door m'n broertje en omdat ik simpelweg gewoon verhuisd ben zonder spullen aangezien mijn computer half aankwam zonder case en de helft van de componenten gestolen uit de haven -___-

[ Voor 33% gewijzigd door Patjeee op 03-06-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Ik heb het driften nog steeds niet echt geprobeerd.
maar er schijnt eens soort van steering assist te zitten in Drift.
Dwz, dat de AI zelf stuurcorrecties maakt. Dit s gedaan om het makkelijk te maken voor de keyboard en joypad gebruikers.
Ik met mijn G27 krijg met geen mogelijkheid een mooie drift gemaakt (ligt ook deels aan mijn gelimiteerde drift talent)

Mooie review is overigens hier te vinden
YouTube: ‪Shift 2 Unleashed - Final Review‬‏

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 03-06-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:23:
Ik heb het driften nog steeds niet echt geprobeerd.
maar er schijnt eens soort van steering assist te zitten in Drift.
Dwz, dat de AI zelf stuurcorrecties maakt. Dit s gedaan om het makkelijk te maken voor de keyboard en joypad gebruikers.
Ik met mijn G27 krijg met geen mogelijkheid een mooie drift gemaakt (ligt ook deels aan mijn gelimiteerde drift talent)

Mooie review is overigens hier te vinden
YouTube: ‪Shift 2 Unleashed - Final Review‬‏
daarom... ik voelde het al , ik zat te driften en als je je pijltjes toetsen niet aanraakt dan stuurt ie automatisch naar rechts of links met 1/10e slag ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ik krijg het driften eindelijk onder de knie... als je een bocht door gaat moet je ipv tegen sturen gewoon de stuur zelf laten gaan en als hij begint weg te draaien gewoon een beetje terug sturen , raar maar ietsjes makkelijker dan Shift 1 , moet alleen nog even perfectioneren

Heeft iemand een oplossing voor ontploffende banden trouwens :') , op london millenium na 2 laps ....BANG
beetje irritant :+

Edit;
-double post my bad

[ Voor 3% gewijzigd door Patjeee op 06-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Bij de Mediamarkt Leeuwarden kun je de PS3-versie voor 25 euro halen.
X360 nog steeds 55, en PC 38euro.

Ik heb natuurlijkde PS3 gehaald
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/amVRx.jpg

Hmm, hij schokt op mijn PS3?
De gameplay is iig niet soepel.. :X

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 06-06-2011 21:35 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

schokt met wat , tijdens crashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Patjeee schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 05:28:
schokt met wat , tijdens crashen?
Nee, bij de eerste races op suzuka. Het lijkt nu over te zijn. Met name als er schaduwen waren

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 07-06-2011 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frame drops bedoel je?
Dat betekend meer dat je PS het eventjes niet helemaal trekt... shit happens..

Ik speel op de PC met alles op max, en op Monza de korte baan merk ik ook dat hij af en toe hapert omdat daar zo veel zooi op de tribunes staat.

Ik weet niet of het kan op de PS3, maar kun je die track side obstacles mischien niet lager zetten?
Ik heb dat gedaan ivm realisme, neem bijvoorbeeld die woestijn baan, daar staat vanalles naast de baan dat er in het echt niet staat, vind dat een beetje jammer.

overigens voor de PC racers onder ons, DLC schijnt toch te komen
en dan hopelijk ook gratis... maar goed, dat nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Dit was erger dan gewone framedrops, dit waren echt stutters.. Ik snap sowieso niet dat zoiets kan met een console..
Nee, op de console kun je detail e.d. niet hoger/lager zetten.
Nja, misschien waren het opstartproblemen, of mijn HDD is vol. Zal ik ook eens naar kijken.

Iig rijdt het wel lekker. Beter dan GT5 naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zag de MM aanbieding al staan in het krantje, geen geld! Zou gelijk de Legends DLC erbij nemen, briljante auto's en tracks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:36:
[...]

Nee, bij de eerste races op suzuka. Het lijkt nu over te zijn. Met name als er schaduwen waren
ze moeten zo snel mogelijk een Wipeout mod maken zoals Shift 1... Jammergenoeg is deze shift nog tot op vandaag niet uitpakbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Daniel_Elessar schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:11:
Ik heb ook niet gezegd dat het geluid 100% correct is, alleen is alles bij elkaar opgeteld goed gedaan door deze mensen.En ja ben best vaak op Zandvoort/zolder/spa etc geweest om te weten hoe zo'n ding IRL klinkt.
Dat neemt niet weg dat zoals ik al zei, dit spel gewoon goed in elkaar zit zwakste schakel is alleen nog de reactie/lag input.
Vraagje,
Is de inputlag nu eindelijk opgelost met shift 2? De vorige versies van need for speed hadden op PC zoveel last van dat ik geen geval op de gok shift2 zal gaan kopen. Besturing liep met bijv prostreet en die versie erna ongeveer 6 tot 15(!) frames achter.
Vandaar mijn vraag, is er nu echt geen input lag meer met deze game? Want dan is het wel overwegen waard om leuke arcade racer aan te schaffen om de tijd op te vullen tot de volgende physics update van LFS >:)

Ik heb het antwoord na wat googlen zelf gevonden:
http://nfsshift2.dnlz.us/...ashed-steering-input-lag/
Wordt dus wachten :)

[ Voor 7% gewijzigd door basb op 09-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 00:14

fynrd1

Fooled by Randomness

basb schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:19:
[...]

Vraagje,
Is de inputlag nu eindelijk opgelost met shift 2? De vorige versies van need for speed hadden op PC zoveel last van dat ik geen geval op de gok shift2 zal gaan kopen. Besturing liep met bijv prostreet en die versie erna ongeveer 6 tot 15(!) frames achter.
Vandaar mijn vraag, is er nu echt geen input lag meer met deze game? Want dan is het wel overwegen waard om leuke arcade racer aan te schaffen om de tijd op te vullen tot de volgende physics update van LFS >:)

Ik heb het antwoord na wat googlen zelf gevonden:
http://nfsshift2.dnlz.us/...ashed-steering-input-lag/
Wordt dus wachten :)
Er is wel een patch uitgekomen wat het inputlag zou moeten oplossen. Bij mij hielp het wel aardig, nog steeds inputlag maar niet meer zoals op het filmpje. het spel bezorgd mij alleen maar frustaties.. |:(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:18

MazeWing

The plot thickens...

Op de PC is het sinds de eerste patch verholpen. Daarvoor had ik het al opgelost door gebruik te maken van Juls minimod.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Patjeee schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:40:
[...]

wat le-mans 24h met de Mercedes CLK-GTRCLR-GT1?
Nee vid van ingame. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
fynrd1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:59:
[...]

Er is wel een patch uitgekomen wat het inputlag zou moeten oplossen. Bij mij hielp het wel aardig, nog steeds inputlag maar niet meer zoals op het filmpje. het spel bezorgd mij alleen maar frustaties.. |:(
Is het echt input lag van de game? Het is niet gevolg van je monitor die heel misschien wat inputlag heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

basb schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:15:
[...]

Is het echt input lag van de game? Het is niet gevolg van je monitor die heel misschien wat inputlag heeft?
Nou het is wel een IPS, maar dit is tot dusver de enigste game die dit probleem heeft. Ik mis de directheid in het stuurdgedrag. Ik heb ook die tyremod geprobeerd maar dat zorgt ervoor dat de AI niet eens meer op de baan kan blijven.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Ik ontdekte dit: YouTube: ‪Shift 2 Unleashed Monza Oval‬‏ in het PS3 Legends pack.
Wat zou het zijn? Het lijkt wel een geintje van de makers.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

BladeRacer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:11:
Ik ontdekte dit: YouTube: ‪Shift 2 Unleashed Monza Oval‬‏ in het PS3 Legends pack.
dit is het oude stuk van monza van 1800 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

BladeRacer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:11:
De allereerste baan op monza was een oval, en deze staat er nog steeds al dan niet compleet. 1800 is overdreven maar wel begin van de 20e eeuw hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

fynrd1 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:48:
[...]

De allereerste baan op monza was een oval, en deze staat er nog steeds al dan niet compleet. 1800 is overdreven maar wel begin van de 20e eeuw hehe
ja beetje random guess xD
maar je begrijpt me wel wahah... zit te wachten op de pc versie....
heeft iemand al opgemerkt dat je geen van de standaard auto's bijv... bugatti veyron op zijn topsnelheid kan laten lopen? ...word er moe van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-05 19:58
Die baan is Monza Brianza, gebouwd in 1955 en 10KM lang( combinatie van ovaal en circuit). De laatse GP race was in 1961 omdat er teveel doden waren(13).

Ik vind de baan echt goed met Race 07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Ja, nee.
Ik snap wel dat dat de oude oval van Monza is. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat je deze oval niet apart als track kan kiezen in het spel. Dus dacht ik dat het een Easter Egg was; of een Bonus track of zoiets.
Misschien had ik dat er even bij moeten zeggen.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

BladeRacer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:55:
Ja, nee.
Ik snap wel dat dat de oude oval van Monza is. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat je deze oval niet apart als track kan kiezen in het spel. Dus dacht ik dat het een Easter Egg was; of een Bonus track of zoiets.
Misschien had ik dat er even bij moeten zeggen.
denk gewoon dat ze vergeten zijn om een "onzichtbare" muur te maken ben er wel blij mee .. .zit alleen op de pc versie te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Ik heb wat zitten CFG tweaken en wat met mijn drivers en nVidia Inspector zitten klooien qua instellingen om wat mooiere graphics te hebben. Dit is het resultaat:

gallery: Format-C

Ik vind het spel er best leuk uitzien en aardig wegspelen, maar vond SHIFT 1 leuker. Edit; heb net met een GT3 Lambo zitten scheuren, en ik moet mijn mening herzien. Deze game is leuker... Was nog niet zo heel ver, maar nu dus wel. :)

Whoei. Ik vind deze NFS SHIFT games toch wel onderschatte games hoor.... 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 19-06-2011 08:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412471

Heb het spel gekocht en gespeeld maar meteen ingeruild voor een andere game met bijbetaling dat dan weer wel... Jammer geld.
Je moet als eerste op suzuka een rondje rijden met een auto.
De auto vliegt van links na rechts en is niet op de baan te houden.
Bochten is helemaal wazig en de auto zweeft door de bocht.
Je hebt totaal geen gevoel met de baan.
Grafisch is het ook een stuk minder dan gt5 bijvoorbeeld.
Ik vind het een waardeloos spel.
Dat vond ik van het eerste deel ook al maar ik dacht bij deel 2 dat ze wel iets aan de besturing hadden gedaan , maar nee dus.
Ik blijf lekker gt5 spelen dat is een 10 x betere game met goede besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Anoniem: 412471 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:13:
Heb het spel gekocht en gespeeld maar meteen ingeruild voor een andere game met bijbetaling dat dan weer wel... Jammer geld.
Je moet als eerste op suzuka een rondje rijden met een auto.
De auto vliegt van links na rechts en is niet op de baan te houden.
Bochten is helemaal wazig en de auto zweeft door de bocht.
Je hebt totaal geen gevoel met de baan.
Grafisch is het ook een stuk minder dan gt5 bijvoorbeeld.
Ik vind het een waardeloos spel.
Dat vond ik van het eerste deel ook al maar ik dacht bij deel 2 dat ze wel iets aan de besturing hadden gedaan , maar nee dus.
Ik blijf lekker gt5 spelen dat is een 10 x betere game met goede besturing.
de eerste paar races gaan nog wel dat komt ook omdat de auto wat langzamer nog is. Zodra je in de wat snellere autos gaat begint hij te slingeren en hou je hem niet meer goed.
De autos zien er in gt5 gewoon veel beter uit, wat ook een beter gevoel over de game geeft.
Je had mischien beter Dirt 3 kunnen kopen die er wel mooi uit ziet en waarbij de auto's wel goed rijden, alleen het is rally en daar moet je ook maar net van houden.
Alle 3 de games heb ik gt5, Dirt 3, en Shift 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Net het spel gekocht voor de PC (Windows 7 64 bit). Maar als ik 'm op wil starten, zie ik een seconde lang het Shift 2 opstartscherm, dan maakt m'n Logitech Driving Force Pro een knal en schiet het spel naar de taakbalk en vervolgens kan ik er niets meer mee... Laatste patch is geinstalleerd. Iemand enig idee wat dit kan zijn...? Als ik het spel geforceerd quit, knalt m'n DFP weer een keer... :?

P.S. De enige tip die ik kon vinden, over DEP aanzetten etc. had geen effect...

Ik heb hier altijd zo'n hekel aan... Denk je ff een leuk spelletje te kopen en ff te spelen en dan werkt het niet en vergalt het je hele verdere dag. :( Had ik het nou maar niet gekocht. }:O Beetje zonde om 20 euro te betalen alleen maar om je humeur te verknallen.

EDIT
O ja, om een of andere reden werd ook Origin geinstalleerd op mijn computer: dat laat echter Shift 2 helemaal niet zien als geinstalleerd en klaar om te spelen...? :? Waar heb ik dat hele Origin voor nodig, eigenlijk?

Meeuh, hij werkt. Ik moest alt-tabben om in het spel te komen. 8)7 Maar dit is waarschijnlijk 20 euro weggegooid. Snap vooralsnog niet waar toch de best wel vele goede reviews vandaan komen. Misschien teveel Dirt 3 gereden onlangs: dit spel ziet er minder uit, rafelig, geen AA...? En wat een rotte zwabberhandling... Ik ben een tijd bezig geweest om de instellingen COMPLEET om te gooien maar dan nog blijft het zwabberen. En wat ****** dat je niet tijdes de race de advanced stuurinstellingen kan veranderen: zo ben je echt veel te lang bezig om een kleine verandering van je stuur uit te kunnen testen. Waardeloos. Zonde van het geld en deze mooie dag. |:(

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 14:21

JAM

De 'zwabberige' besturing is inderdaad erg storend. Wagens die in het echte leven scherp en met veel feedback te besturen zijn (niet uit eigen ervaring overigens :P ) rijden in dit spel als Amerikaanse 'dweilbakken'. Wat echter nog veel frustrerender is is het feit dat als je een andere auto (van de AI) raakt je er als een magneet aan vast blijft zitten en altijd met z'n tweetjes in het gras of de grindbak eindigt. Stevig remmen helpt in zo'n geval ook niet. Hebben jullie hier ook last van?
Ik race overigens met een Fanatec GT3 stuurtje (die in andere games erg lekker stuurt 8) )
De patch heeft deze problemen in ieder geval niet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
De setups voor sommige auto's zijn echt ranzig. SMS heeft toegegeven dat deze zo zijn aangepast om tegemoet te komen aan de gebruikers met een controller. Waarom ze dat dan niet in de controller opties hebben gedaan, maar in de car setups is een raadsel, nu zijn sommige auto's onbestuurbaar met een stuur en Elite handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:47
JAM schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 05:48:
De 'zwabberige' besturing is inderdaad erg storend. Wagens die in het echte leven scherp en met veel feedback te besturen zijn (niet uit eigen ervaring overigens :P ) rijden in dit spel als Amerikaanse 'dweilbakken'. Wat echter nog veel frustrerender is is het feit dat als je een andere auto (van de AI) raakt je er als een magneet aan vast blijft zitten en altijd met z'n tweetjes in het gras of de grindbak eindigt. Stevig remmen helpt in zo'n geval ook niet. Hebben jullie hier ook last van?
Ik race overigens met een Fanatec GT3 stuurtje (die in andere games erg lekker stuurt 8) )
De patch heeft deze problemen in ieder geval niet verholpen.
Dat plakken was voor mij de reden om na 2 weken het spel maar in de prullenbak te gooien, figure of speech. Heb het daarna nooit meer gespeeld. Leuk dat ik hier eerst verklaard werd tot zeiker en leugenaar toen ik deze issue aankaartte.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 14:21

JAM

Ik ben bij NFS Shift en Shift 2 Unleashed ook overgestapt 'grof tunen' van de wagens. Het heeft domweg geen enkele zin om gedetailleerd te tunen door de veel te vage besturing. Tekenend voorbeeld is de Porsche 911 GT3 RS (ik dacht: "daar moet ik mee gereden hebben met een Fanatec GT3 RS stuurtje" :9 ) die - zelfs op semi-slicks - niet op een normale manier op de baan te houden is.
Ook een Lotus stuurt lang niet zo scherp als verwacht (staan ze toch behoorlijk om bekend) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik rij eigenlijk alleen maar met de Legends DLC en ik vind ze prima handlen met een G25. heb AI op hard en rijmodus op elite en heb op de ring best moeite om in een stock 240Z van andere 240Z's (uit de classic dlc) te winnen.

Waar ik vooral mee zit met het gevoel in het stuur (ik vind t niet eens zo heel slecht) is wazigheid hoever je eigenlijk bent ingestuurd. Je voelt de auto ook daadwerkelijk 'zetten', en dat heb je in de meeste andere games niet. Als ik in mijn real life Focus een bochtje snel neem voel ik daadwerkelijk dat t even tijd kost dat ie écht reageert, en dat heb ik in dit spel ook. Dat is iets wat ik niet eerder in een game ben tegengekomen, behalve iRacing. In de meeste games gaat t om grip of geen grip, terwijl hier duidelijk de vering nog meewerkt en zodra die goed gezet is merk je of je banden genoeg grip hebben.
Dáár zit het grote verschil met deze game en waarom mensen moeite hebben met het spel. Normaal deed een auto wat je vroeg, en ja, als je onderstuur had schoot je rechtdoor. Terwijl hier de vering meewerkt, waardoor er net als in het echt een kleine delay is. Alleen irl ben je het gewend en voel je onder je reet dat de auto bezig is en wat ie van plan is te doen, terwijl je dat achter de computer niet voelt, en alleen van zicht uitgaan lukt niet echt. Daardoor lijkt het allemaal zo lang te duren En ja, dat is lastig.

Het spel geeft een lekkere snelheidssensatie, alleen is de AI soms te dom voor woorden.

Maargoed, aangezien SMS nu bezig gaat met simmers een spel te maken (EA wil ze niet meer ofzo), heb ik er wel vertrouwen in dat SMS weer fantastische dingen gaat laten zien. In de NFS-reeks zijn ze teveel tegengehouden door EA.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 15-07-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAIAjohan schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:10:
Ik rij eigenlijk alleen maar met de Legends DLC en ik vind ze prima handlen met een G25. heb AI op hard en rijmodus op elite en heb op de ring best moeite om in een stock 240Z van andere 240Z's (uit de classic dlc) te winnen.

Waar ik vooral mee zit met het gevoel in het stuur (ik vind t niet eens zo heel slecht) is wazigheid hoever je eigenlijk bent ingestuurd. Je voelt de auto ook daadwerkelijk 'zetten', en dat heb je in de meeste andere games niet. Als ik in mijn real life Focus een bochtje snel neem voel ik daadwerkelijk dat t even tijd kost dat ie écht reageert, en dat heb ik in dit spel ook. Dat is iets wat ik niet eerder in een game ben tegengekomen, behalve iRacing. In de meeste games gaat t om grip of geen grip, terwijl hier duidelijk de vering nog meewerkt en zodra die goed gezet is merk je of je banden genoeg grip hebben.
Dáár zit het grote verschil met deze game en waarom mensen moeite hebben met het spel. Normaal deed een auto wat je vroeg, en ja, als je onderstuur had schoot je rechtdoor. Terwijl hier de vering meewerkt, waardoor er net als in het echt een kleine delay is. Alleen irl ben je het gewend en voel je onder je reet dat de auto bezig is en wat ie van plan is te doen, terwijl je dat achter de computer niet voelt, en alleen van zicht uitgaan lukt niet echt. Daardoor lijkt het allemaal zo lang te duren En ja, dat is lastig.

Het spel geeft een lekkere snelheidssensatie, alleen is de AI soms te dom voor woorden.

Maargoed, aangezien SMS nu bezig gaat met simmers een spel te maken (EA wil ze niet meer ofzo), heb ik er wel vertrouwen in dat SMS weer fantastische dingen gaat laten zien. In de NFS-reeks zijn ze teveel tegengehouden door EA.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik rijd zelf met een DFGT en moet zeggen dat het redelijk rijd. Natuurlijk kan het beter, maar echt heel slecht is het ook niet. Heb wel even moeite moeten doen om de auto goed af te stellen(snelle opties) maar nu rijdt het best oke.

En ik denk zeker dat er sprake is van dat EA de boel erg gecontroleerd heeft wat nadelig is voor ons.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:56

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zojuist de limited edition voor xbox 360 besteld. 25 euro vond ik wel netjes :D
Heb een fanatec pwts stuurtje dus hoop dat het beetje werkt :D
Hoop dat deze game me zoet houdt samen met gt5 tot aan forza 4 :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo heb de game binnen.
Ben opzich wel blij verrast, rijden is leuk en geluid is mooi.
Alleen vind ik hem tot nu toe best makkelijk, rijdt op elite met echt alles uit en AI op hard, en ik win altijd.
Rij ook nog eens altijd in standaard wagens, mn silvia en exige zijn compleet stock :S
Rij met een fanatec PWTS, en merk dat ik elke race geen weerstand meer heb bij het sturen, dan moet ik pause menu openen en weer terug, en dan heb ik weer gevoel :s, erg raar.
Verder vind ik het qua realisme niet echt goed, reed in een rx8 met flink pk's(die red bull mad mike drift wagen), en ik geeft vol gas in een bocht en hij draait maar niet om, tcs staat echt uit.
Maar qua rijden is het leuk, en vermaak me prima ermee, alleen de vraag is voor hoelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

v8power67 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:32:
Zo heb de game binnen.
Ben opzich wel blij verrast, rijden is leuk en geluid is mooi.
Alleen vind ik hem tot nu toe best makkelijk, rijdt op elite met echt alles uit en AI op hard, en ik win altijd.
Rij ook nog eens altijd in standaard wagens, mn silvia en exige zijn compleet stock :S
Rij met een fanatec PWTS, en merk dat ik elke race geen weerstand meer heb bij het sturen, dan moet ik pause menu openen en weer terug, en dan heb ik weer gevoel :s, erg raar.
Verder vind ik het qua realisme niet echt goed, reed in een rx8 met flink pk's(die red bull mad mike drift wagen), en ik geeft vol gas in een bocht en hij draait maar niet om, tcs staat echt uit.
Maar qua rijden is het leuk, en vermaak me prima ermee, alleen de vraag is voor hoelang.
De "tegen standers" rijden in dezelfde spec wagens als jezelf.
Dwz, zit jij in stock wagens, de AI dan ook, zit jij in een WORKS uitvoering, dan heeft de AI ook een WORKS uitvoering onder de kont.

Ikzelf geef daarom ook de voorkeur om gewoon stok te rijden (Z06 wtf)
Ik moet zeggen dat de AI op zich niet heel erg uitdagend rijd, maar als je alles "aan zet",
dus zoals ik koppelings pedaal aan, handschakelen met de H6bak (G27) geen TSC en ABS etc etc (overigens, zelfs met ABS uit is het haast onmogelijk om echt te blokkeren) is dit echt een vermakelijke racer.

En als je een beetje netjes rijd, dus zonder contact, dan is deze racer echt wel de moeite waard...

In ieder geval totdat RF2 eindelijk eens uitkomt,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee weer wat geleerd :D
Wel mooi idd dat ze met je meeschalen qua auto's.
Ik rij idd met alles uit en dan 6bak en clutch, moet wel zeggen heb gisteren echt erg naar mn zin gehad :)
Lekker in een 3 rotor mx5 rijden en dan dat geluid erbij :|
Wat wel echt raar is is dat in garage staat dat mn mx5 ergens in de 974 pk heeft, als ik dan telemetrie open tijdens het rijden, zie ik maar 580pk. Zelfde bij mn silvia(die limited edition versie) die heeft een rb26 erin, en max tuned haal ik net 600pk, maar op drag strip zit ie op 1000pk :| zelfde voor mn mx5, op drag strip rond de 1000pk.
Doe ik iets fout of ??? snap er geen reet van.
Vind het met een stuurtje en goeie settings best goed te doen, maar qua physics vind ik het soms wat te floaty, en vooral is het raar dat je met een 600pk silvia volgas de bocht uit kunt trekken zonder ook maar een milimeter overstuur......
Verder de graphics zijn ook best leuk, speel helaas op een samsung 206bw, en op 720p, en ziet er geen enkele game mooi uit op deze monitor zonder native reso te draaien :S
Mja ik draai deze game waarschijnlijk maar tot fm4 uitkomt :) maar wie weet patchen ze deze game en ben ik heel lang verslaafd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 13:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat jouw auto niet dwars gaat als je volgas geeft vind ik apart. Ik had een Shelby Cobra ge upgrade, maar was de banden vergeten, en die ging bij volgas zelfs op het rechte stuk dwars. Of die Drift AE86, die is echt bijna niet op de baan te houden. Rijd met een Logitech Momo, besturing op Elite AI wisseld tussen hard en medium...

Ben nu met de laatste klasse bezig, en op hard is het flink aanpoten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:55:
[...]

De "tegen standers" rijden in dezelfde spec wagens als jezelf.
Dwz, zit jij in stock wagens, de AI dan ook, zit jij in een WORKS uitvoering, dan heeft de AI ook een WORKS uitvoering onder de kont.
Ik denk niet dat dat altijd klopt.
Met een stock Mini ben ik niet in staat bij de andere Mini's te blijven.. Zelfs niet op een recht stuk en korte gear.. Ze trekken me er alsnog uit met een veel langere overbrenging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

v8power67 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:04:
Okee weer wat geleerd :D
Wel mooi idd dat ze met je meeschalen qua auto's.
Ik rij idd met alles uit en dan 6bak en clutch, moet wel zeggen heb gisteren echt erg naar mn zin gehad :)
Lekker in een 3 rotor mx5 rijden en dan dat geluid erbij :|
Wat wel echt raar is is dat in garage staat dat mn mx5 ergens in de 974 pk heeft, als ik dan telemetrie open tijdens het rijden, zie ik maar 580pk. Zelfde bij mn silvia(die limited edition versie) die heeft een rb26 erin, en max tuned haal ik net 600pk, maar op drag strip zit ie op 1000pk :| zelfde voor mn mx5, op drag strip rond de 1000pk.
Doe ik iets fout of ??? snap er geen reet van.
Vind het met een stuurtje en goeie settings best goed te doen, maar qua physics vind ik het soms wat te floaty, en vooral is het raar dat je met een 600pk silvia volgas de bocht uit kunt trekken zonder ook maar een milimeter overstuur......
Verder de graphics zijn ook best leuk, speel helaas op een samsung 206bw, en op 720p, en ziet er geen enkele game mooi uit op deze monitor zonder native reso te draaien :S
Mja ik draai deze game waarschijnlijk maar tot fm4 uitkomt :) maar wie weet patchen ze deze game en ben ik heel lang verslaafd ;)
Je wagen kan getuned worden per categorie en circuit.
Dan word automisch de setup aangepast per race die je rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Anoniem: 387913 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:38:
[...]

Je wagen kan getuned worden per categorie en circuit.
Dan word automisch de setup aangepast per race die je rijd.
okee, dus waneer heeft een miata 974 pk ??
Die 974 pk kreeg ie toen ik er een works pakket opgooide, lijkt me dat het dan voor circuit is of ben ik nou gek :p
Op circuit haal ik maar ong 580pk, drag racing ruim 1000pk. driften doe ik niet aan in dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Interesant "nieuwtje" (is een week oud)
Ikzelf speel het spel niet heel actief meer dus voor degene die het doen laat maar horen hoe "makkelijk" het ging

http://www.needforspeed.c...%80%A6-free?source=shift2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:44
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:40:
Interesant "nieuwtje" (is een week oud)
Ikzelf speel het spel niet heel actief meer dus voor degene die het doen laat maar horen hoe "makkelijk" het ging

http://www.needforspeed.c...%80%A6-free?source=shift2
wel een tip: eerst het spel uninstallen en daarna opnieuw instaleren
meteen gevolgd door de 1.3 patch en daarna de dlc patch er overheen

de controller settings ed blijven bewaard en de nieuwe content is speelbaar

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 08:34
Ben op dit moment bezig met shift2, echter heb ik de game niet origineel. Omdat ik de game eerst wil testen. Dus hoef ook niet meteen online te kunnen. Maar is der een optie om mijn ingame naam te wijzigen? Deze staat nu op player1 of iets dergelijks omdat ik niet ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Laatst online: 07-05 06:47
Om te "testen" maakt het toch niet uit wat je naam is?

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dat niet idd, maar zou wel leuker zijn vind ik. Speel vooral toch offline, dus voor dat ik die helemaal uitgespeeld heb ben ik weken verder. Dus vind het dan wel zo fijn om mijn eigen player naam te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
G.Scholtens schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:41:
Dat niet idd, maar zou wel leuker zijn vind ik. Speel vooral toch offline, dus voor dat ik die helemaal uitgespeeld heb ben ik weken verder. Dus vind het dan wel zo fijn om mijn eigen player naam te hebben.
Dan is het geen testen meer, en ben je gewoon yet another lamer die ervoor gaat zorgen dat pc-gaming straks helemaal dood is.
Maakt mij niet uit hoor, ik zit toch al op de console, maar doe dan niet zo hypocriet alsof je het alleen eerst wil testen ;(

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ik koop nog genoeg pc games hoor, maar download ze wel eerst om te testen. En als ze echt goed bevallen koop ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar goed, dan denk ik ook wel dat jij begrijpt dat je hier niet zo veel te zoeken hebt in dit topic.
Iemand trouwens inmiddels ervaring met de gratis DLC?
Zo als ik het las is het een beetje een gedoe, ik speel het spel niet heel erg actief meer maar als de extra wagens de moeite waard zijn ga ik het mischien wel doen.

Dus, was het makkelijk/moeilijk en de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Maar dan weet ik nog niet of het mogelijk is om mijn naam te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Damn wat is die Nissan GTR ziek snel. Heb hem nu op 1499 performance om er de Modern B races mee te rijden. Bij de 4-Nations Speed Tour zit ik steeds maar enkele seconden Total time van de Regional Best tijden af en bij de laatste set van 2 races (Ambush Canyon en Miami Biscayne) heb ik ze zelfs met meerdere seconden verbeterd :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Anoniem: 387913 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:44:Iemand trouwens inmiddels ervaring met de gratis DLC?
Zo als ik het las is het een beetje een gedoe, ik speel het spel niet heel erg actief meer maar als de extra wagens de moeite waard zijn ga ik het mischien wel doen.

Dus, was het makkelijk/moeilijk en de moeite waard?
Ja en nee. Speedhunters vond ik persoonlijk geen zak aan, maar de Legends is echt briljant. De klassieke auto's en tracks zijn echt top! Installatie heb ik via Origin gedaan, geen enkel probleem, weet niet waarom dat een gedoe zou zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 26-07-2011 10:05 . Reden: Verkeerd gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Speel het spel al geruime tijd met veel plezier, zit helaas nog maar op level8. Maar speel het ook niet super vaak.

Echter als ik online wil, zijn er bijna nooit mensen online. Meestel maar 1 of 2 races. Hoe kan dit? Of moet ik eerst hoger op zien te komen?

• G.Scholtens
Niemand die mij kan helpen, met bovenstaand probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Nope, spelen gewoon weinig mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Maar zo weinig, dat ik maar 1 a 2 mensen tegen kom? Het is geen slechte game, vind deze toch stuk beter dan tdu2. Alleen kan je zo weinig met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419440

Is deze game aante raden als je shift 1 ook al erg leuk vind om te spelen?
Ik ben van plan om zo veel mogelijk nfs games te krijgen. En heb al een
mooie collectie van undergrond 1 en 2 + most wanted voor 9 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Anoniem: 419440 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:01:
Is deze game aante raden als je shift 1 ook al erg leuk vind om te spelen?
Ik ben van plan om zo veel mogelijk nfs games te krijgen. En heb al een
mooie collectie van undergrond 1 en 2 + most wanted voor 9 euro
Ik vond shift 1 waardeloos, en deze wel "vermakelijk". Zo duur is die niet meer dus waarom zou je hem laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419440

Ik heb hem indd maar gekocht alleen waar zet ik auto save aan want ik weet nu niet of de boel aan het saven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Na mij weten staat auto save automatisch ingeschakeld. Altijd save zelf nooit, en kan altijd verder spelen waar ik gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425048

kan iemand mij vertellen hoe ik het zicht verander in het spel???
of is dat niet mogelijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:14
is gewoon mogelijk, even bij de toetsinstellingen kijken en je weet het.

edit:
Overigens zijn er zoveel dingen aan deze game die goed zijn, het is echt doodzonde dat er zoveel input lag is (of de besturing gewoon niet zo goed is, nogal lastig te controleren omdat de auto's zo traag reageren). De carlist is prima, tracklist is een voorbeeld voor elke andere racegame, auto's klinken prima, t ziet er prima uit en er is genoeg met auto's te tunen. Had er de besturing/physics van GTR ofzo bij geplakt (met wat grotere maximale stuurhoeken) en deze game was echt een topper geweest.

[ Voor 78% gewijzigd door Bastard op 03-10-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Zullen er nog meer downloads voor deze game komen? Zoals extra tracks, cars etc.?

De game bevalt nog zeer goed, maar zou leuk zijn als er weer eens wat extra's bijkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Daar zou ik niet van uitgaan. Developer Slightly Mad is druk bezig met C.A.R.S..

Ik vind Shift 2 ook nog steeds best vermakelijk trouwens. Gave tracks, leuke auto's. Maar het enthousiasme dat ik in het begin bij dit spel had is wel wat verminderd. De snellere auto's sturen toch echt een beetje raar zweverig en zwabberend. Maar toch. Het is wel een van de eerste racegames die heeft geprobeerd datgene van de race-ervaring wat wegvalt bij een computergame (gevoel voor snelheid, hectiek) te vertalen naar beeld en geluid. Hebben ze toch goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Heb er geen problemen mee, althans ben nog niet zover dat ik in de snelle wagens kan rijden.

Maar zou leuk zijn als je bijvoorbeeld nieuwe wagens kon toevoegen en tracks. Maar volgens mij kan dat alleen als je de game zou modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Dat DLC pack kostte in het begin geld toch? Wel echt sund dat de nieuwe Mini Cooper niet in NFS2 Shift zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Geen idee, de DLC pack heb ik gratis via de normale website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik heb het gedownload, maar ik heb geen auto's alà de Jaguar e-Type uit de jaren vijftig erbij gekregen? Gedownload via Origin, geïnstalleerd via Origin en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Weet zo niet welke auto´s erbij zitten. Nog niet na gekeken, heb het puur gedownload en geinstalleerd.
Race niet meer elke dag, zit nu op level 15 van career. Wil eerst overal 1e worden en dan pas door naar de volgende race.

Dus soms erg tijdrovend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik zit ook pas level 16 geloof ik. ;). Achja blijft leuk zo nu en dan even potje racen. Alleen die wagens ala Lambo en Mclaren zijn wel echt gruwelijk lastig te besturen. Moet je eerst investeren in betere remmen en handling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 20:14
Is deze game dood ofzo niemand is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

De game was al dood toen ie net in de schappen lag.
Is gewoon geen succes geweest en weinig verkocht.
Maar denk dat meeste mensen nu of gt5 spelen of fm4 :)
Game had potentie, maar was het gewoon net niet.
Maybe shift 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Maar voor de PC heb je die spellen niet hè v8power. Ik vind het zelf nog bijzonder leuk om te doen, ben ook nog niet zo ver, maar het verveelt me echt nog niet, zo nu en dan even lekker racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Ik speel het nog steeds maar erger me steeds meer aan dat mijn supercars vrijwel nooit goed rijden. Hoe zit dat met die verschillende upgrades. Handling, moet dat juist hoog of laag? Al zet ik hem op 5 dan is hij te stroef, 3 á 4 is vaak te soepel wat tot slippen leidt, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Er heeft ooit iemand de juiste settings gepost volgens mij, althans dat was voor een 360controller op de pc.

Kan deze settings helaas nergens meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Hmm, ik heb het meer over de handling, braking etc.. hoe je dat het beste op elkaar kan afstellen het spel zelf draait vloeiend. En sommige auto's rijden dus wel 'normaal' met 4 handling en andere weer niet, zal vast aan het balansen hiervan liggen, maar wat is dus een goede balans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04 10:27
Heb het spel voor de PS3 sinds Sinterklaas. Ben geen uitblinker qua gamen dus speel het spel op medium, maar erger me kapot. Elke keer wordt ik van de baan getikt, terwijl ik bij de eerste keer laden een filmpje kreeg over "fair play" 8)7

Lig ik ook 2 laps voor tijdens een close race, wordt ik weer aangetikt en vlieg ik er zo hard af dat de voor en achterkant van mijn wagen afbreken. Zoef... en je ligt 8ste. Fair Play mijn ..... :X

Zodra ik door de eerste bocht kom is het hopen dat ik niet wordt aangetikt want dan lig ik eraf (logisch op die snelheid) of plak ik als een magneet aan mijn tegenstander en kom ik nooit meer bij. Wordt ik niet aangetikt dan zit ik altijd wel in de top 3. Op easy lig ik meteen voor en is het niet echt spannend meer. :O

Moet zeggen dat me dat in Shift1 beter af ging. Besturing met de controller is even wennen, maar met wat "tuning" krijg ik het zwabberen redelijk uit de wagens.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je met deze game in het begin ook al 'freetstyle' racen (time trial oid) op veel circuits met veel auto's? Of moet je eerst alles unlocken door tijdrovende races te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Tijdrovend valt opzich wel mee, maar je mag wel direct op het circuit en een gewone race doen.

Het is gewoon een super geslaagde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Inmiddels het spel weer opgepakt en het bevalt me weer prima.

Echter heb ik wat vragen.

1. Hoe kan het dat ik niemand online zie? Weet dat er niet veel animo voor de game is. Maar als ik een quick match doe word ik direct ergens toe gevoegd. En als ik ga browsen naar games vind hij niks.

2. In welke game mode kan ik mijn baan records verbreken? Zonder dat ik in de career bezig ben?

3. Het schijnt dat je de game ook kan modden. Althans er zijn genoegd mods voor de game. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij duidelijk vertellen hoe en wat te doen? Vind alleen wat engels info op bepaalde sites. maar nergens echt een duidelijke handleiding.

4. Als de game gemod is, kan ik dan nog wel alles normaal doen ook qua online gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
Nahja ik wil dus een BMW 1-serie of een andere chique bak B-klasse, zodat ik daarmee ook tegen de A-klasse auto's kan strijden. Echter zorgt het opvoeren altijd voor volstrekt onbestuurbare auto, terwijl ik op YouTube filmpjes zie van een Lancia Delta die een Zonda eruit rijdt, Shift2? Welke onderdelen moet je opvoeren, en welke juist niet? 'Works' wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Alles doen en dan gaan tunen.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Damn, ik was vergeten hoe vet dit spel is. Net m'n PC en alles erbij opnieuw geïnstalleerd en ook weer Shift 2 opgestart. Zo weer drie uur verder ;).

Blijft genieten als je (als matig - gemiddelde racer) na rondes lang een zo veel mogelijk clean gevecht met de AI, dan toch wint tijdens een intense nachtrace. Zelfs in Modern D auto's :P.

• G.Scholtens
Iemand die mijn vragen al kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 14:12

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

G.Scholtens schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:40:
Inmiddels het spel weer opgepakt en het bevalt me weer prima.

Echter heb ik wat vragen.

1. Hoe kan het dat ik niemand online zie? Weet dat er niet veel animo voor de game is. Maar als ik een quick match doe word ik direct ergens toe gevoegd. En als ik ga browsen naar games vind hij niks.

2. In welke game mode kan ik mijn baan records verbreken? Zonder dat ik in de career bezig ben?

3. Het schijnt dat je de game ook kan modden. Althans er zijn genoegd mods voor de game. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij duidelijk vertellen hoe en wat te doen? Vind alleen wat engels info op bepaalde sites. maar nergens echt een duidelijke handleiding.

4. Als de game gemod is, kan ik dan nog wel alles normaal doen ook qua online gamen?
Wat ik zo even weet na 3 dagen spelen :P

1. Ik zie ook erg weinig, maar toen ik zaterdag een quick match deed was er heel kort iemand wel, maar die was ook meteen weer weg. Ik denk dat het een gebrek aan animo is voor de online...

2. Ik denk in een quick game, daar kun je de ideale lijn, bochten en ronde tijd gewoon verbeteren volgens mij.

3. Modden is voor de PC alleen, ik heb een PS3, geen idee dus.

4. Geen idee.

Ik zit zelf nog wel even erg te zoeken naar al die vinyls die ik win, ik ga naar vynals maar dan blijven elke keer de zelfde standaard racing vinyals beschikbaar en de standaard kleuren. Moet ik op een ander knopje drukken?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Heb hem voor Kerst gehad op de 360, Gister voor het eerst gespeeld :D

Het ziet er super goed uit vind ik, grafisch erg sterk. Racen gaat ook wel lekker, alleen jammer dat bochten nemen wel erg drift achtig is. Maarja het is daarom ook NFS ;)

Ga er zeker meer tijd in steken _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Klopt het dat er na de FIA GT1 kampioenschap nog meer races komen? Ik zie dan in de achtergrond nog 3 van die streepjes staan, die dan zouden omklapppen en nieuwe races zouden kunnen tonen.

Kan iemand dit bevestigen / ontkrachten?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 09:59
Zijn er daarwerkelijk mensen die een bocht in de wat duurdere auto's op hoge snelheid kunnen nemen zonder zware overstuur?

heb soms het idee dat ik op ijs rij. moet echt veel afremmen, insturen, en dan pas weer gas geven om normaal een bocht door te komen en zelfs dan lukt het niet. beetje teveel power en ik ga rechtdoor.

en zo'n slechte simracer ben ik niet.. of doe ik niks verkeerd en is het gewoon het spel zelf? :X

groet,
een simracer die met zijn muiscursor boven de deinstaller knop hangt.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb dit spel vorige week ook weer opgepakt na een paar maanden inactiviteit.
Nare verrassing:
Na een update ergens afgelopen februari kun je je EA wachtwoord niet meer wijzigen vanuit het spel. Dit terwijl ik het wachtwoord via Origin al wel een keer gewijzigd had, na al hun data gelek in de afgelopen maanden. Nu krijg ik botweg de melding "password incorrect" bij het opstarten, wordt ik enkel weergegeven als "player" en kan ik niet meer online spelen. De enige remedie is het wachtwoord van je EA account terugveranderen naar het oude |:(

@hierboven
Zet iets meer downforce op de voorkant of probeer eens een andere auto. Er zijn ook zat auto's in het spel die juist overstuur geven als je te vroeg op het gas gaat. Een Audi TT gaat bij mij alle kanten op, maar een Gumpert Appollo stuurt als een kart en een Bugatti Veyron is ook prima op de weg te houden.

[ Voor 22% gewijzigd door MadMarky op 12-03-2012 17:44 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

ja wisselt inderdaad, meer downforce, betere banden, misschien lagere rijhoogte helpen allemaal. Geef wel toe dat het ook een beetje aan het spel ligt, maar in het echt glij je ook gewoon rechtdoor als je te hard gaat en niet veel grip hebt.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Na een tijdje illegaal te hebben gehad, een paar weken terug gekocht. Ik dacht dat de problemen door de illegale versie kwamen...nee. Custom vinyls die (tijdelijk) verdwijnen, tuning schema's die verdwijnen, crashes om de zoveel tijd en tot slot de AI die bij botsingen in 80% van de gevallen ermee weg komt en de speler die in de vangrail eindigt... Ondanks de goede dingen echt weer een EA-afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 18:22
MadMarky schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:40:
Ik heb dit spel vorige week ook weer opgepakt na een paar maanden inactiviteit.
Nare verrassing:
Na een update ergens afgelopen februari kun je je EA wachtwoord niet meer wijzigen vanuit het spel. Dit terwijl ik het wachtwoord via Origin al wel een keer gewijzigd had, na al hun data gelek in de afgelopen maanden. Nu krijg ik botweg de melding "password incorrect" bij het opstarten, wordt ik enkel weergegeven als "player" en kan ik niet meer online spelen. De enige remedie is het wachtwoord van je EA account terugveranderen naar het oude |:(
Hee dit had ik ook, ik wist niet dat het hierdoor kwam, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zojuist bij Dixons Delft de Xbox360 versie van Shift 2: Limited Edition opgepikt voor maar €12,95 :)
Zag hem staan, bedacht me hoeveel plezier ik van het eerste deel had en kon het niet laten hem mee te nemen voor die paar euro.

In de webshop van Dixons staat hij voor €34,95 en de normale versie voor €12,95.. Of een foutje, of ze moesten er echt heel erg vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:47
leonvw schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:30:
Zojuist bij Dixons Delft de Xbox360 versie van Shift 2: Limited Edition opgepikt voor maar €12,95 :)
Zag hem staan, bedacht me hoeveel plezier ik van het eerste deel had en kon het niet laten hem mee te nemen voor die paar euro.

In de webshop van Dixons staat hij voor €34,95 en de normale versie voor €12,95.. Of een foutje, of ze moesten er echt heel erg vanaf :)
Helaas viel deel 2 erg tegen t.o.v. deel 1. Denk ook dat het het einde van de serie was.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phusebox schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:49:
[...]

Helaas viel deel 2 erg tegen t.o.v. deel 1. Denk ook dat het het einde van de serie was.
Inderdaad, 1 van de slechtste racegames ooit. Heel veel racespellen hebben last van inputlag, maar ik denk dat deze wel echt de kroon spande. Jammer het had namelijk wel de potentie om een hele goede racegame te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

wordt dit nog online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:09

Superkiwi

Hoi doei

Omdat ik wacht op de PS4 ben eens wat spellen aan het spelen die ik nog heb liggen.
Ik zag dat ik bij Shift 2 slechts 8% van de career voltooid had :D
Input lag (vooral met de G25) was de grootste reden dat ik het spel niet meer heb aangeraakt.
Nu dus maar eens met de controller verder gegaan, maar ik was het na 1 race alweer beu.
Toen maar eens naar controllersettings aan het zoeken gegaan en nu heb ik het zowaar redelijk voor elkaar :) Het heeft even geduurd voordat ik de juiste settings had, maar het werkt nu.
De auto's zwabberen af en toe nog wel, maar ik heb weer plezier in het spel! :P
Als de besturing van dit spel niet zo'n ramp was, had het echt een topspel kunnen zijn, want
verder is het een erg toffe game!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste