• darkkingll
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07-12 13:09
KAdrifter schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:08:
Ok, ik had geen idee dat ie niet bedoeld was om op de markt te brengen. Overigens is het zeker niet de snelste auto van het moment op het circuit, een straat legale radical sr8 rijd ook al 6:48 op de nurburgring, waar de zonda R het in 6:47:5 doet, een klanten-Porsche RS spyder zit daar waarschijnlijk ver onder en die kun je ook kopen als je maar genoeg geld meebrengt.

Geluidsoverlast normen op het circuit zijn trouwens ook sowieso vreeemd, die zijn een stuk strikter dan op de openbare weg helaas.
komt vaak door klagende omwonenden..
Ook zo in Assen: heb je een wijk(Baggelhuizen) die vlakbij het circuit ligt.
Klein detail; het circuit ligt er al veeel langer als de woonwijk..
en inderdaad, zelfs dikke Porsche's moeten aan het begin van de start/finish gas liften, (daar zit de geluidsmeter), terwijl het gewoon straat-legale auto's zijn... (nouja, vaak dan..)

[Voor 10% gewijzigd door darkkingll op 11-04-2011 14:28]

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:58
(jarig!)
Waarom denk je dat het NK-rally er ook mee gestopt is, door al die zeikerige mensen.
Heb het ook regelmatig op Zandvoort gehad, dat de laatste heat van de dag werd afgelast, omdat ze alweer aan het DB limiet zaten. Erg triest, je kiest er zelf voor om in de buurt van een circuit te gaan wonen, moet je er ook niet over gaan klagen.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Flex0r
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-11 12:48
NoFearCreations schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:32:
Waarom denk je dat het NK-rally er ook mee gestopt is, door al die zeikerige mensen.
Heb het ook regelmatig op Zandvoort gehad, dat de laatste heat van de dag werd afgelast, omdat ze alweer aan het DB limiet zaten. Erg triest, je kiest er zelf voor om in de buurt van een circuit te gaan wonen, moet je er ook niet over gaan klagen.
Helemaal mee eensch

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• darkkingll
  • Laatst online: 07-12 13:09
tja, persoonlijk zou ik dan OF niet bij een circuit gaan wonen, of het geluid voor lief nemen(sowieso, tís alleen s'weekends af en toe..) maar goed, ik ga weer driften. de Silvia is daar ideaal voor. :)

• anu
  • Laatst online: 17-11 17:23
Ik snap zulke mensen ook niet, dat is hetzelfde als langs een spoorweg gaan wonen en dan gaan klagen dat er steeds treinen langskomen, zoiets zoek je toch uit voor je ergens gaat wonen?

• Aardschok
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07-11-2017
Ach joh, er zijn massas van dat soort mensen
Wat te denken van randstad yuppen, die ophet platte land gaan wonen "voor de rust" (yeah right) en dan gaan klagen over de stank overlast wanneer de boeren aan het gieren zijn.

Of zoals het bij mij in de familie was, de politie op je af stuurden wanneer er na de oogst met wat 2takt cross-motoren over het land werd geragd.
Maar denk dat het tijd word om terug "on topic" te gaan

"Death is the greatest kick of all, thats why it´s saved for last"

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:26

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond weer even bezig geweest met Shift2, en hoewel het opzich best leuk rijd, voelt het toch.... net niet.
Sowieso voelen de menus niet helemaal afgewerkt aan. Op sommige plekken duurt het even voor je je selectie kunt aanpassen, hij gaat op rare momenten laden, en bepaalde opties zitten gewoon op rare plekken verstopt. Waarom kun je niet voor een race je auto tunen? Nu moet ik carreer verlaten, en daarbuiten de setup aanpassen? Waarom is vredesnaam?

Het racen opzich is dan weer wel leuk, al is het jammer dat tunen geen enkel voordeel biedt tov je concurrentie. Die gaan namelijk net zo hard mee. Wellicht dat dat later anders word, maar tot nu toe biedt het niet veel voordeel. Sowieso win ik persoonlijk makkelijker in de wat langzamere autos.
Maar wat me gister wel enorm opviel (en waar ik Phusebox al eerder over heb zien klagen) is dat objecten echt op magische wijze aan elkaar plakken. Als autos elkaar raken mag je een schietgebedje doen dat je weer veilig los komt van elkaar, maar in 9 van de 10 gevallen eindig ik in de grindbak of in de muur. Helaas hebben ook muren een enorme aantrekkingskracht op autos. Zodra je de muur maar enigszins brushed blijf je hangen, bij voorzichtig tegensturen schiet je vaak dusdanig abrubt weer los dat je alsnog crashed.

Hopelijk komt er binnenkort een patch die een en ander verbeterd, want het spel heeft absoluut potentie, maar op dit moment is het helaas 'net niet'.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:42
BM schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:29:
Maar wat me gister wel enorm opviel (en waar ik Phusebox al eerder over heb zien klagen) is dat objecten echt op magische wijze aan elkaar plakken. Als autos elkaar raken mag je een schietgebedje doen dat je weer veilig los komt van elkaar, maar in 9 van de 10 gevallen eindig ik in de grindbak of in de muur. Helaas hebben ook muren een enorme aantrekkingskracht op autos. Zodra je de muur maar enigszins brushed blijf je hangen, bij voorzichtig tegensturen schiet je vaak dusdanig abrubt weer los dat je alsnog crashed.

Hopelijk komt er binnenkort een patch die een en ander verbeterd, want het spel heeft absoluut potentie, maar op dit moment is het helaas 'net niet'.
Is er daadwerkelijk iemand die het eens met me eens is. Gelukkig. Meeste mensen willen hun aankoop kost wat kost verdedigen.

Echter EA kennende zullen we wel helemaal geen patch krijgen... alhoewel, over een jaar waarschijnlijk wel. Dan heet het Shift 3: Demagnetized en mag je er weer 60 euro voor betalen. Net zoals FIFA 11 een patch is van FIFA 95.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• rCk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:02
Phusebox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:33:
[...]

Is er daadwerkelijk iemand die het eens met me eens is. Gelukkig. Meeste mensen willen hun aankoop kost wat kost verdedigen.

Echter EA kennende zullen we wel helemaal geen patch krijgen... alhoewel, over een jaar waarschijnlijk wel. Dan heet het Shift 3: Demagnetized en mag je er weer 60 euro voor betalen. Net zoals FIFA 11 een patch is van FIFA 95.
Fifa 11 is een patch van 10, van 09, 08 etc etc :).

Maar goed, ik wil mijn aankoop niet verdedigen, kan ik om eerlijk te zijn ook niet, met bovenstaande filmpjes...
Maar zodra je er beetje op aanpast, is dit een erg leuk spel. Ik neem het ook met een korreltje zout, NFS met een goede sim was toch al geen mogelijkheid, dus gewoon lekker racen en niet nadenken.

• jhonno
  • Laatst online: 24-08-2013
Phusebox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:33:
[...]

Hehe was al bang dat je ziek was of zo 8)7

Aankopen verdedigen hoeft niet Pbox heb al eerder gezegd verander je rijstijl is dan wekt het perfekt .

Patch wordt aan gewerkt op verschillende gebieden en systemen maar je weet het he eerst moet EA het goedkeuren dan komt Sony aan de beurt of microsoft en dan jij misschien .
Even ter informatie speciaal voor jou die patch wordt gratis dus maak je geen zorgen je kan voor iets anders sparen :)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
jhonno schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:59:
Patch wordt aan gewerkt op verschillende gebieden en systemen maar je weet het he eerst moet EA het goedkeuren dan komt Sony aan de beurt of microsoft en dan jij misschien .
Even ter informatie speciaal voor jou die patch wordt gratis dus maak je geen zorgen je kan voor iets anders sparen :)
Hoevaak lost een patch van EA nou echt iets op?

• jhonno
Olaf van der Spek schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:05:
[...]

Hoevaak lost een patch van EA nou echt iets op?
das weer een andere vraag hoop dat het niet echt iets oplost trouwens anders heeft Pbox niets te klagen :)

• Phusebox
jhonno schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:59:
[...]

Hehe was al bang dat je ziek was of zo 8)7

Aankopen verdedigen hoeft niet Pbox heb al eerder gezegd verander je rijstijl is dan wekt het perfekt .

Ja ziek ben ik sowieso, maar dat weerhoudt me er niet van te reageren.

Ik ben benieuwd, ergens iets te lezen over waar ze precies aan werken in de patch?

• Aardschok
Nou, ik kom niet eens echt iets tegen dat ze daadwerkelijk bezig zijn met een patch.
Laat staan wat ze zouden gaan patchen...
ze mogen wel iets doen aan de crossfire ondersteuning, die is namelijk niet echt lekker in dit spel

• Bullus
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07-12 08:35
Voor ATI gebruikers

AMD Catalyst Application Profile - 11.3 CAP3 - 4/13/2011 (Release Notes)

New profiles added with this release:
  • Red Faction 4 ; Improves CrossFire performance
  • Need For Speed Shift 2 ; Disables CrossFire and resolves image quality issues
  • Crysis 2 ; Improves CrossFire performance and resolves flickering issues
http://www.rage3d.com/cap...MD_Catalyst_11.3_CAP3.exe

Ziet er opzich niet zo verkeerd uit

[Voor 52% gewijzigd door Bullus op 13-04-2011 22:56]

|2600k|Asus 290|

• jhonno
Phusebox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:32:
[...]

Ja ziek ben ik sowieso, maar dat weerhoudt me er niet van te reageren.

Ik ben benieuwd, ergens iets te lezen over waar ze precies aan werken in de patch?
http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=248847

• Aardschok
Mooi topic om door te lezen.
aanradertje!

Anoniem: 33436

D0m1nat0r11 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:35:
[...]

neem de gallardo, tune hem max. en gaan met die 4WD.
Jezus wat klinkt en rijdt die wage super lekker vooral van uit de cockpit view
Goede tip!! Heb nu ook een max. geupgrade Gallardo. Ding rijdt als een baas en klinkt als een furieuze reuzenhommel.

In tegenstelling tot wat ik hier van anderen lees heb ik dikke lol met deze game.

• Aardschok
Voor kick ass geluid wint de Porsche GT het toch wel.
heb gisteren men pc opnieuw moeten installeren,. zal deze keer dan maar eens voor de Lambo gaan...
probleem met AWD is alleen dat ze wat last hebben van onderstuur bij uitaccelereren

• NoFearCreations
(jarig!)
Nu bezig met het GT3 kampioenschap, en wat een kick!
Vooral de nachtraces, als de tegenstanders zo dicht achter je zit, dat je dashboard oplicht.
Geluid hard, en schakelen met het pookje op m'n Momo stuur, handschoentjes aan.
Helaas begint het rubber van het stuur wat te slijten, dus misschien binnenkort toch maar is kijken voor wat anders...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Phusebox
Pff... Probeer weer eens verder te gaan. Frustratie alom. Irritant dat je nergens ziet wat voor class je tegenstander rijdt en maar wat moet gokken en upgraden, telkens opnieuw exit en race opnieuw starten. Grrrrrrrrrrrr

Heb nu alles geprobeerd van niet upgraden tot workshop, maar het is gewoon niet te doen. Bij de start is nr 1 al 10 sec voor en dat haal ik nooit meer in. (retro old school masters)

[Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 16-04-2011 14:21]

• Roytoch
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07-12 13:01

Roytoch

Nietes

Phusebox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:07:
Pff... Probeer weer eens verder te gaan. Frustratie alom. Irritant dat je ergens ziet wat voor classic je tegenstander rijdt en maar wat moet gokken en upgraden, telkens opnieuw exit en race opnieuw starten. Grrrrrrrrrrrr
Stop er gewoon mee man, ga een stukje fietsen ofzo :P waarom zou je gaan spelen als je toch alleen maar gefrustreerd raakt?

Handling is soms raar. Overall blijf ik het spel gewoon tof vinden, maar op een gegeven moment moet je bijvoorbeeld met een Lexus LF-a een paar laps rijden, soort time attack. Ligt het dan aan mij, of heeft dat ding
a) de draaicirkel van een supertanker
b) een 0-80 acceleratie waar mijn moeders clio nog van wint?

Welles

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21:01
Phusebox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 14:07:
Pff... Probeer weer eens verder te gaan. Frustratie alom. Irritant dat je nergens ziet wat voor class je tegenstander rijdt en maar wat moet gokken en upgraden, telkens opnieuw exit en race opnieuw starten. Grrrrrrrrrrrr

Heb nu alles geprobeerd van niet upgraden tot workshop, maar het is gewoon niet te doen. Bij de start is nr 1 al 10 sec voor en dat haal ik nooit meer in. (retro old school masters)
Die was zooo makkelijk he :D Works R32 reed m helemaal zoek :D

Quick settings doen, tikje meer speed op de versnellingsbak, vol op grip en volle downforce, iets sneller stuurspul en gaan met die banaan :D

Je moet dr flink voor werken in de hele hele krappe bochten, maar op t rechte eind rijd je m de tarrels in zn ogen :D

[Voor 18% gewijzigd door Lampuhkap op 16-04-2011 15:40]

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Phusebox
Lampuhkap schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:39:
[...]

Die was zooo makkelijk he :D Works R32 reed m helemaal zoek :D

Quick settings doen, tikje meer speed op de versnellingsbak, vol op grip en volle downforce, iets sneller stuurspul en gaan met die banaan :D

Je moet dr flink voor werken in de hele hele krappe bochten, maar op t rechte eind rijd je m de tarrels in zn ogen :D
Wat is een R32? Heb het nu gehaald met Lancia Delta (c klasse). Ja auto's boeien me voor geen meter vwb namen en specs.

Ik had een BMW m30 works maar die trok gewoon scheef op een recht stuk, niet mee te rijden. Tunen doe ik overigens niet, aangezien je dan steeds helemaal terug naar jet hoofd menu moet :s

• NoFearCreations
(jarig!)
Nissan Skyline R32 Works. Daar heb ik hem ook mee gehaald.

Iemand trouwens op gevallen dat op het Enna Pergusa circuit je tegenstanders altijd crashen bij de slaloms?
Is de volgende ronde altijd goed opletten.

Iemand tips voor een GT1 auto, de Maserati of de GT40?

• dr_dreey
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:05
GT1 rij ik met de Lambo op 'hard' zonder rijhulpjes, gaat prima.

• Roytoch
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07-12 13:01

Roytoch

Nietes

Iets wat ik me afvraag he,,, je tegenstanders in races waar geen klasse voor vaststaat rijdt in globaal dezelfde auto's als jij. Nu is het bij bijvoorbeeld Modern C handig om je auto op het randje van C te tunen, net geen B, dan leg je het op snelheid in ieder geval niet af.

Zou dit ook zo werken bij klassevrije races? Dat je tegenstanders in dezelfde klasse zitten?

Welles

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-12 10:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm van het weekend ook gehaald, voor de 360. Even klooien met de controls (want de standaard instellingen vind ik veelste gevoelig) en ik vond het een erg nice racert.

Heeft er iemand tips om te wennen aan de helmet cam? Ik vind 't er supervet uitzien, alleen ik wen er maar niet aan. Ik stuur steeds te vroeg of te laat omdat ik op een of andere manier de voorkant van de auto associeer met de blik van de coureur...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• rCk
@ Willybubba, ken ik ook. Daarom neem ik de camera ervoor maar, bijna hetzelfde maar hij kijkt niet steeds mee de bocht in.

Op de PC versie, speel ik met G25, ik probeerde shift up en down via sequentieel met mn shifter te doen. maar hij pakte neutraal steeds als vrij, en daar bleef hij in hangen, dus hij gaat niet van 2 naar 3, maar schiet dan in neutraal. Wie had/heeft dit ook, en hoe is dat te verhelpen?
Weet niet of dat in de settings staat ofzo, alvast bedankt.

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-11 16:46
Koppeling gebruiken misschien

Vindt het uiterst irritant immo. speel met een controller op pc dus niet echt zin om mijn stuur er aan te hangen om eventjes te testen, stuur was voor mij rampzalig.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• rCk
yzx schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:23:
Koppeling gebruiken misschien

Vindt het uiterst irritant immo. speel met een controller op pc dus niet echt zin om mijn stuur er aan te hangen om eventjes te testen, stuur was voor mij rampzalig.
Punt van sequentieel is dat je geen koppeling nodig zou moeten hebben...
Maar ik ga vanavond nog wat rommelen in de settings, kom er misschien nog wel uit. Hoop dat iemand zelfde ervaringen heeft.

• yzx
Uit mijzelf telkens stresses dat ie in N ging rijdt het nu met auto gearbox.
Ik vind persoonlijk dat ze meer aandacht hadden mogen schenken aan de besturing. :)

als ze nu eens shift2 & GT5 combineren :+

• rCk
yzx schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:21:
Uit mijzelf telkens stresses dat ie in N ging rijdt het nu met auto gearbox.
Ik vind persoonlijk dat ze meer aandacht hadden mogen schenken aan de besturing. :)

als ze nu eens shift2 & GT5 combineren :+
Ja ik heb hem toen maar op flippers gezet, werkt ook niet verkeerd. Ik ga vanavond na 't trainen maar eens kijken of er iets aan te doen is.

Ja je onderste opmerking, het is natuurlijk een grapje, maar zo hebben we wel meer spellen die samen super worden :).

• yzx
Als je de beste dingen uit die 2 dingen haalt heb je een realistiche game, GT5 vooral de auto's & graphics and dan shift voor de tracks & tuning, en BOOM je hebt GTS ( Grand Shift Touring ) :+

• rCk
yzx schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:29:
Als je de beste dingen uit die 2 dingen haalt heb je een realistiche game, GT5 vooral de auto's & graphics and dan shift voor de tracks & tuning, en BOOM je hebt GTS ( Grand Shift Touring ) :+
Ja dat is inderdaad leuk ja. Alleen GT5 ziet er op sommige punten toch niet zo super uit. Graphics Shift zijn erg leuk, ze gebruiken wat bloom om het te verzachten, maar dat is niet erg. Tevens vind ik het jammer op GT5 dat men daar 1000 autos heeft, echter je niet eens de helft in high-res hebt, met cockpitview.

Hoe dan ook, GT5 is erg vermakelijk, maar Shift ook.
Speel het allebei, shift op PC, GT5 op PS3( hoe kan het ook anders)

• yzx
Bwah Shift 2 speel ik vooral als ik echt bored ben.
Vindt het niet zo geweldig, ziet er mooi uit maar heb meer fun met GRID of de eerste shift.

Persoonlijke mening.
En die helmetview, dat is een ramp voor mij

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 22:47
yzx schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:50:
Bwah Shift 2 speel ik vooral als ik echt bored ben.
Vindt het niet zo geweldig, ziet er mooi uit maar heb meer fun met GRID of de eerste shift.

Persoonlijke mening.
En die helmetview, dat is een ramp voor mij
Ja de helmet cam werkt ook niet al te best voor mij, gedesoriënteerd wordt ik er van bij de bochten. (Ik stuur steeds te laat in en eindig in de grindbak)

Maar inderdaad verder leuk om soms ff te raggen in een mooie auto. Ik kan niet wachten op Dirt 3 met de Ken Block drift map!

• Aardschok
Vergelijken met Dirt is niet echt relevant.
compleet andere diciplines Drift of circuit racen.

Ik vind het alleen jammer dat je niet ergens online je progress kan saven...
heb al noodgedwongen 3x overnieuw moeten beginnen, nu is het niet zo erg om bepaalde races overnieuw te moeten doen... maar echt handig is het niet

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-12 22:47
Ja ik vergelijk hem ook niet en wil dat inderdaad niet doen, beiden zullen "goed" en aan hun eisen voldoen.

• Phusebox
Woei, gisteren met de Gumpert Apollo de Time Attack op Hockenheim Short gedaan. Echt zweten met dat ding en na veel zwoegen en hartkloppingen een 56.6xx eruit weten te persen. Hier en daar moet ik nog wat liften omdat mijn stuur alle kanten op zwabbert, ook op de rechte stukken, maar volgens mij best een aardige tijd. Ben benieuwd wat anderen hier hebben neergezet?
Zag dat de regional best ergens rond de 54.5xx zat. Jammer alleen dat zoveel 'records' echt fake tijden zijn die niet mogelijk zijn. Hopelijk gaan ze dat met een patch ook verhelpen en meteen die tijden eruit gooien.

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:48

:{
Waarom wij niet?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 07-12 11:30
Een paar weken is die al uit :)

Wat vinden jullie ervan? Is het aan te raden om te kopen? Hoe verhoudt het zich tot Shift? En zijn er nu wel meer racers dan pakweg 100 op Xbox Live? :D Ik heb het nog niet gespeeld, veel te druk laatste tijd.

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Hij is in de NL EA Store op dit moment wel de helft van de normale prijs (dus €24,99) mocht je hem nog niet hebben.

• Tom. C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:52
Heb hem ook via de EA Store gekocht, vermaak me er erg mee. Rijden voelt veel beter dan Shift. Graphics zijn echt goed. Helmet View is een leuke toevoeging.

Gebruik wel een mini-mod die het rijden nog net iets beter laat aanvoelen.

http://www.virtualr.net/n...andling-minimod-released/

En hier nog wat andere leuke mods.

Camera mod
http://www.virtualr.net/n...ked-cameras-mod-released/

Remove Blur and shaking cockpit
http://www.virtualr.net/n...-first-two-mods-released/

Remove track objects & crowd
http://www.virtualr.net/n...ide-objectscrowd-remover/

Ryzen 5950X | Asus X570 Dark Hero | F4-3600C16D-32GTZN | GTX 1080 TI FE | Lian-Li PC011 Dynamic | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• Cynenza
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-11 16:42
Dringend hulp nodig bij NFS. Ik heb een serieus probleem zomaar ineens. Het zit zo. Op het moment dat ik gas geef en rem gaat alles goed. Maar al na een paar minuten gaat het mis. Ik druk gas vol in dat gebeurt dan ook in game om meteen weer gas los te laten. Daarnaast schakelt auto op en terug als een dolle. Khad filmpje gemaakt om te laten zien maar deze is 700 MB. Kheb Ferrari F430 stuur die in andere games perfect werkt.

Verder i7 860, 4 gig intern en 5870 kaartje. Wie herkent het probleem?

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 06-12 12:50

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb zojuist dit spel gespeeld. Mijn beleving:

Het spel is echt een "Spel" het vermaak met alles erop en eraan is top! Leuke filmpjes, je wordt erin gezogen! (in tegenstelling tot het clinische Forza en GT)
Het rijden: Héél sensationeel, alles trilt en blurred!!!! Een sensatie zoals nooit tevoren in een racegame!
De feel van de auto's is "ok" maar zeker niet meer! vooral door die sensationele helmet view is het sturen wat licht en zenuwachtig.
Als je op zoek bent naar een leuke racer met een super game-ervaring, koop dit!

1 ding echter, vind ik echt héél héél nep:
Het motorgeluid!!!

Ik reed al snel in een Porsche 997 GT3RS en iedereen wéét hoe zo'n boxermotor klinkt en hoort te klinken. NIETS VAN DAT! :P

Na dit spel startte ik Forza 3 weer op en reed met een Porsche 911, en hier klopt het geluid wèl gewoon! De sensatie van het rijden is echter stukken minder, maar je lijkt er wel veel meer controle te hebben.

• Darkasantion
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-12 18:41

Darkasantion

2x Iron Man :O

Volgens mij ben ik erachter waarom sommige auto's klote rijden en anderen juist goed.
Simpel, sommige banden onder de auto's kunnen al het geweld niet aan, worden veel te snel veel te warm en dan glij je gewoon zo van de baan af zodra ook maar een beetje stuurt of gas geeft. Ik test dus nu nieuwe auto's op de kleine oval om te kijken wat de banden doen qua temperatuur. Zijn ze na 1~2 rondjes rood, gaat de auto weg, dan deugt ie niet namelijk. Goede auto wordt wel oranje(~110) rechtsvoor, maar kan dus gewoon hard racen zonder na 2 rondjes van de baan te glijden.

Vindt het wel een HUGE fail van EA dat dit kan. Niks realistisch, maar gewoon geklungel. Audi RS4 kan zelfs de banden op +400 graden krijgen door wat snelle rondjes te rijden? Hoe is dat nog realistisch of levert dat een leuke race-ervaring op.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• RMB

RMB

Als je de banden kan upgraden is dit geen probleem (weet nog niet of dat kan)

• DHCVitesse
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-05-2011
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4_zxh_q3Pw4]

Mijn drift Compilatie , laat maar ff weten wat jullie ervan vinden
tnx DHCVitesse

• GAIAjohan
Propane schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:56:
[...]
Hij is in de NL EA Store op dit moment wel de helft van de normale prijs (dus €24,99) mocht je hem nog niet hebben.
Niet meer?
Maja, dan maar wachten/ Zolang zal t niet duren dat ie in de uitverkoop gaat.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• marnix11
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 07-12 16:20

marnix11

AFCA ★★★

Ik ben niet bepaald positief over dit spel. Om te beginnen met de helmetcam. Ik gebruik in andere spellen altijd "wingman" als camerastandpunt, dus dat is geen pluspunt voor mij.

Het racen zelf. Mij viel gelijk op dat er (zelfs met auto's met achterwielaandrijving) heel veel onderstuur is. Ook werkt de besturing met het toetsenbord verre van precies. Als voorbeeld, je wil een klein stukje je naar rechts om de ideale lijn te blijven volgen, je drukt 1 seconde op pijltje naar rechts en je bent gelijk gras aan het happen. Hoewel ik eigenlijk alle racespellen op het toetsenbord speel ga ik nu toch maar is dat stuurtje afstoffen.

De menu's zijn daarnaast ook niet handig ingedeeld. Eigenlijk zou je van carreer gelijk naar garage moeten kunnen gaan zonder helemaal terug te hoeven naar het hoofdmenu. Maarja, can't have it all.

• RMB

RMB

marnix, de besturing is ook vaag met stuur of controller, bespaar je de moeite ;)

• NoFearCreations
(jarig!)
In het begin is de handling ff rot, maar ff doorbijten, en als je er eenmaal aan gewend bent, rijdt het heerlijk...
Alleen driften blijft k*t.

• goosche
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:53
GAIAjohan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:50:
[...]

Niet meer?
Maja, dan maar wachten/ Zolang zal t niet duren dat ie in de uitverkoop gaat.
mooi prijsje toch?
http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html

• SusaX2
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03-2016
Shift 2 is het meest frustrerende spel dat ik ooit gespeeld heb, zo'n achterlijke besturing heb ik nog nooit in een race game ervaren en dan was de eerste Shift al erg. Ik vraag me af wat de bedoeling van de ontwikkelaars van deze game geweest moet zijn. Is dit waar de nfs-fans al sinds Carbon naar terugverlangen?
Grafisch is het best nog een mooie game en er zitten een hoop beroemde coureurs in die we in Europa en Japan ook allemaal kennen (huh? en wie is die lelijke vetzak steeds die ik maar niet uit beeld krijg), maar voor de rest is weer de zoveelste uitgemolken nfs game i.m.o.

Ik heb tot nu toe alle games in de hele nfs serie aangeschaft, maar dit gaat met terugwerkende kracht veranderen. Bij deze bied ik mijn Limited Edition voor de PS3 aan teab en denk met pijn in het hart terug aan die good ol' times (toen we nog naar links gingen als we de linkerpijl indrukten)

:$

Ja maar gast, dit spel is voor een heel andere doelgroep dan de Carbon-spelers. Waarom denk je dat ze "Need for Speed" überhaupt uit de titel hebben gehaald? The Run zal waarschijnlijk meer je ding zijn.

Ik vind het na een paar weken in bezit nog steeds een briljante game (met stuur op de xbox), en sluit me aan bij deze:
NoFearCreations schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:19:
In het begin is de handling ff rot, maar ff doorbijten, en als je er eenmaal aan gewend bent, rijdt het heerlijk...
Alleen driften blijft k*t.

• NoFearCreations
(jarig!)
Ja, dit is geen dus geen game voor de standaard NFS arcade spelers... Je moet echt wel even je best doen, en op medium, met alle hulp uit, word het soms nog vrij pittig.

• TMPJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07-12 15:05
Leuke game, echter het verhaal wat die gozer in dat racepak vertelt kan me helaas niet zoveel boeien en zijn instructies zijn rete-irritant.

De instructiecursus driften had korter gemogen, en dat hele driften had eigenlijk wel er uit gemogen. Wat een rotstuk...

• GAIAjohan
SusaX2 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 06:08:
Shift 2 is het meest frustrerende spel dat ik ooit gespeeld heb, zo'n achterlijke besturing heb ik nog nooit in een race game ervaren en dan was de eerste Shift al erg. Ik vraag me af wat de bedoeling van de ontwikkelaars van deze game geweest moet zijn. Is dit waar de nfs-fans al sinds Carbon naar terugverlangen?
Grafisch is het best nog een mooie game en er zitten een hoop beroemde coureurs in die we in Europa en Japan ook allemaal kennen (huh? en wie is die lelijke vetzak steeds die ik maar niet uit beeld krijg), maar voor de rest is weer de zoveelste uitgemolken nfs game i.m.o.

Ik heb tot nu toe alle games in de hele nfs serie aangeschaft, maar dit gaat met terugwerkende kracht veranderen. Bij deze bied ik mijn Limited Edition voor de PS3 aan teab en denk met pijn in het hart terug aan die good ol' times (toen we nog naar links gingen als we de linkerpijl indrukten)

:$
Als je denkt dat SMS (de ontwikkelaars) hetzelfde wil als de falers die de NFS franchise kapot heeft gemaakt (Lees: NFSU1, NFSU2, Carbon, Hot Pursuit, Undercover) zit je compleet fout.
(Ja imo is de NFS-serie kapot gemaakt vanaf NFS Underground...)

SMS komt uit de simulatorgenre op de pc.. Daarnaast is Shift2 GEEN NFS.

• Tomster_159
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23-08 15:24
Heb daarstraks ook Shift 2 gekocht, is echt niet speelbaar hier!
Haal nog niet eens 20fps en ik heb nu toch niet echt lage specs...
*Intel I7
*ATI HD4890
*6GB geheugen

Iemand nog een tip wat ik zou kunnen proberen?
*Drivers zijn up to date
*Settings van pagina 9 geprobeerd
*AA uit

Niets lijkt te werken...

• NoFearCreations
(jarig!)
Die 4890 is je bottleneck, maatje van mij heeft vergelijkbare specs, en daar draait hij ook niet vloeiend met die kaart. Hij gaat binnenkort upgraden naar de 6000 serie...

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 16-08 16:12
Hier draait hij toch redelijk en heb ook alles zowat op low/medium staan.

Mja spel is even doorbijten en de mod van nogripping.com voor handling maakt het best beter.
Moest wel even wennen aan alles maar toen ik eenmaal die porsche gt3 een beetje onder de knie had en de rempunten had bijgesteld op Dijon prenois is het GEWELDIG! het geluid, de snelheid etc heerlijk eens moeten vechten om je plaats.Het kostte me een avond om settings een beetje naar mijn hand te krijgen maar dan speelt het best goed. Zeker als je van gt5 of GTr evolution komt is het wennen, maar intens is het.

Driften kan mij persoonlijk ook niet bekoren maar vond het filmpje wel leuk om te zien. Hij is in dat onderdeel toch wel 1 van de beste.

Voor de oudere mensen hier, Het time attack gedeelte kreeg ik maar 1 gedachte: Dit was het helemaal geweest voor wijlen Ayrton Senna. voor F1 was hij al bijna niet te kloppen in de kwalificatie dus wat had hij hier kunnen doen. Helaas zullen we het niet weten. Het was een gedachte, en wilde hem delen. geheel off topic ook.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• RMB

RMB

Daniel, als jij beweert dat het geluid geweldig is in die Porsche GT3 heb jij nog NOOIT een Porsche 911 in het echt gehoord :) Het klinkt gewoon NIET als een boxermotor.
Forza doet dat geluid véél beter ;)

[Voor 24% gewijzigd door RMB op 30-04-2011 21:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

RMB schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:37:
Daniel, als jij beweert dat het geluid geweldig is in die Porsche GT3 heb jij nog NOOIT een Porsche 911 in het echt gehoord :) Het klinkt gewoon NIET als een boxermotor.
Forza doet dat geluid véél beter ;)
So what? Forza klinkt misschien correcter, maar klinkt ook dodelijk saai. Kan ook niet realistisch zijn of wel? Shift 2 klinkt een pak indrukwekkender, je hoort veel beter alle afzonderlijke geluiden die een auto maakt, opgeteld klinkt dat beestachtig. Dat heeft mijn voorkeur boven realistische correctheid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SusaX2
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03-2016
GAIAjohan schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:10:
[...]

Als je denkt dat SMS (de ontwikkelaars) hetzelfde wil als de falers die de NFS franchise kapot heeft gemaakt (Lees: NFSU1, NFSU2, Carbon, Hot Pursuit, Undercover) zit je compleet fout.
(Ja imo is de NFS-serie kapot gemaakt vanaf NFS Underground...)

SMS komt uit de simulatorgenre op de pc.. Daarnaast is Shift2 GEEN NFS.
Aan NFSU1 en 2 heb ik op de ps2 nog behoorlijk wat lol aan gehad eerlijk gezegd, mede dankzij het toen aangeschafte stuurtje, driften was toen goed te doen. En ja, de handling was wat te arcade, ongeveer ergens in de richting sturen wat een blinde nog kon, bracht je snel aan de top.. Maar bij Carbon ging het nog sneller, tsjonge, 6 uurtjes om de career mode uit te spelen...

Dat Shift2 geen NFS is ben ik met je eens, maar EA blijft `t wel op de cover zetten he.

Als SMS de handling zoals van GT5 bijvoorbeeld in deze game had verwerkt, had ik `m beter gevonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
Nee, Shift2 heeft de naam NFS verwijderd. Het is géén NFS in de marketing voor EA. De naam van de game is gewoon 'Shift 2'

Acties:
  • 0Henk 'm!

GAIAjohan schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:50:
Nee, Shift2 heeft de naam NFS verwijderd. Het is géén NFS in de marketing voor EA. De naam van de game is gewoon 'Shift 2'
Dat is niet helemaal waar. 'Need for Speed' staat nog gewoon op het doosje, zij het onderaan, en ook in de intro van de game komt de naam terug.
Neemt niet weg dat je Shift (2) maar moeilijk kunt vergelijken met andere NFS games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik denk dan dat dat nog overblijfselen zijn, want ze hadden op een gegeven moment een duidelijk statement dat het niet meer in de NFS-serie zat.

Maargoed, NFS... Zo goed als het was tot en met Porsche 2000 wordt het nooit meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomster_159
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23-08 15:24
NoFearCreations schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:43:
Die 4890 is je bottleneck, maatje van mij heeft vergelijkbare specs, en daar draait hij ook niet vloeiend met die kaart. Hij gaat binnenkort upgraden naar de 6000 serie...
Ok, die kan misschien wel eens een upgrade gebruiken, maar ik heb zo mijn twijfels of ze hier het probleem is... Daarnet wat zitten testen:
1280x800, low tot medium settings: +/- 22fps
1680x1050, alles open: +/- 19fps

Als de videokaart het probleem is, zou het verschil dan niet groter zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 16-08 16:12
Ik heb ook niet gezegd dat het geluid 100% correct is, alleen is alles bij elkaar opgeteld goed gedaan door deze mensen.En ja ben best vaak op Zandvoort/zolder/spa etc geweest om te weten hoe zo'n ding IRL klinkt.
Dat neemt niet weg dat zoals ik al zei, dit spel gewoon goed in elkaar zit zwakste schakel is alleen nog de reactie/lag input.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0Henk 'm!

Heeft iemand een goede tip voor een GT3 (en trouwens ook GT1) auto?
Ik twijfel nog tussen de Gallardo (waar ik al een works-versie van heb) en een aantal andere (bv. de Audi).

Interessant nieuwtje is trouwens dat SMS een door de community gefinancierde sim aan het plannen is, voor zowel PC als consoles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fiorano
  • Laatst online: 01-12 17:12
Ik zie iedereen klagen dat je voor het upgraden van je auto tijdens je Carreer terug moet naar het hoofdmenu. Maar als je je auto selecteert kun je door met R en dan kom je ook in je upgrade menu . Alleen kun je daar niets met Paint etc. doen maar wel je andere upgrades.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06-12 11:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Anoniem: 33436 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:22:
Heeft iemand een goede tip voor een GT3 (en trouwens ook GT1) auto?
Ik twijfel nog tussen de Gallardo (waar ik al een works-versie van heb) en een aantal andere (bv. de Audi).

Interessant nieuwtje is trouwens dat SMS een door de community gefinancierde sim aan het plannen is, voor zowel PC als consoles.
Voor GT3 ben ik voor de Aston Martin gegaan, dat ding gaat als een speer en ligt geweldig! GT1 heb ik nog niet gedaan, maar ik denk dat ik daar ook voor de Aston Martin ga.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-01-2019
Ik denk dat ik Need for speed shift 2 maar oversla en hem niet ga kopen. Shift 1 heb ik al voor de ps3.
Denk dat ik meer uitzie naar need for speed The run die een volledige nieuwe game engine heeft , die draait op de frostbite 2 engine. Dezelfde engine waar Battlefield 3 op gaat draaien. dat is nu juist het frustrerende dat ze gewoon een paar kleine aanpassingen maken aan een game en er een nieuwe titel op plakken en hem dan weer voor de volle prijs verkopen. Zonder een nieuwe engine hoeven te schrijven omdat dat te duur is en te veel tijd kost.

Acties:
  • 0Henk 'm!

V3g3ta schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:28:
[...]

Voor GT3 ben ik voor de Aston Martin gegaan, dat ding gaat als een speer en ligt geweldig! GT1 heb ik nog niet gedaan, maar ik denk dat ik daar ook voor de Aston Martin ga.
Thanks voor de tip, ik heb 'm gekocht en er even mee gereden. Wegligging is inderdaad goed. Ding remt als een malle. Stuurt ook lekker zwaar. Snelheid... ik begon net te wennen aan m'n Lambo die iets van 350 gaat, en dan voelt al het andere ineens vrij langzaam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carabo.x
  • Laatst online: 11-10-2017
racer005 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:14:dat is nu juist het frustrerende dat ze gewoon een paar kleine aanpassingen maken aan een game en er een nieuwe titel op plakken en hem dan weer voor de volle prijs verkopen. Zonder een nieuwe engine hoeven te schrijven omdat dat te duur is en te veel tijd kost.
Zo werkt het niet met engines, engines evolueren, die ga je als ontwikkelaar echt niet 'from scratch' opbouwen voor elke nieuwe titel. Shift 2 heeft overigens wel genoeg nieuws gebracht trouwens in mijn ogen, stuk completer spel dan Shift. Hopelijk komt er nog een titel in deze reeks, nachtraces in de regen....yes please!

• 0_0
  • Laatst online: 04-12 10:40
Ik speel dit spel met het toetsenbord maar ik vind de auto's echt onbestuurbaar.

Met tuning e.d. valt het nog mee, maar dan krijg je voor bepaalde races een geleende auto en die races zijn gewoon onuitspeelbaar. Driften idem dito.

Zijn er tips om dit op te lossen?

[Voor 7% gewijzigd door 0_0 op 05-05-2011 18:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carabo.x
  • Laatst online: 11-10-2017
Heb je de laatste patch? Ander is een gamepad wel de investering waard misschien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Iemand anders ook last van dat de banden gewoon veel te heet worden tijdens een race? Heb meerdere auto's getest die op de Dakota Tri-Oval zo boven de 300~400 graden gingen met hun banden, met alle gevolgen van dien...

Patch nog niet erop gezet, zal ik dadelijk eens doen, misschien dat het iets oplost :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jhonno
er is een nieuwe patch al uit 1.02 voor xbox en ps3 in usa (europa en asia wacht nog zal wel sony probleem zijn )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21:01
Patch voor PC gevonden! :D

Merk niet bijster veel verschil, maar goed....

Net een Caterham gekocht, lekker bakkie is dat zeg :D

[Voor 81% gewijzigd door Lampuhkap op 10-05-2011 23:06]

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:05
zijn er nog mensen die ook zin hebben om voor de fun time trial challenges mee te doen met ons groepje?

We zijn op dit moment met zo'n 10 man bezig met het neerzetten van steeds snellere laptijden op 6 circuits en het is altijd leuk als er meer mensen zijn die die tijden scherper gaan zetten natuurlijk. Platform waar je op speelt maakt niet uit, omdat we op basis van vertrouwen die tijden gewoon posten (het is tenslotte puur voor de fun).

mocht je het leuk vinden om ook mee te doen dan kun je hier de info vinden: shift 2 challenges mei en juni

weet iemand wanneer die 1.02 patch gereleased wordt in europa voor de ps3 (in amerika is die al uit schijnt het)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jhonno
Voor de mensen met een playstation de nieuwste patch 1.02 is nu te downloaden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:05
jhonno schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 05:36:
Voor de mensen met een playstation de nieuwste patch 1.02 is nu te downloaden
Ik heb hem ook gedownload. Wat een verschil met de oude versie kwa besturing. Nu reageert die compleet zonder LAG op de minimale stuur correcties die ik met de controller geef. Het lijkt wel een compleet ander spel geworden op deze manier.

Hele fijne update dit die de besturingsproblemen oplost. Ik ben benieuwd of mijn ervaring met een stuur net zo goed zal zijn nu, dat ga ik vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Heb 'm afgelopen vrijdag ook voor PS3 aangeschaft. Wat een heerlijke racegame is dit zeg....mits je de settings van de controller (in mijn geval G25) goed instelt. Met name de balans tussen speed sensitivity en steering lock is erg belangrijk, als je die verkeerd zet dan krijg je het 'heen-en-weer' op de lange rechte stukken, of het andere uiterste: response op je inputs is slecht. Maar als je dat goed zet, is het echt een heerlijke game. Career-events zijn er in overvloed en leuk, en de autolog functie maakt ook het opnieuw spelen van diezelfde events interessant. :) Multiplayer moet ik nog aan toe komen, kan nog niet online omdat ik de Online Pass niet kan claimen i.v.m. het offline zijn van de PSN Store.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Hmm, komt er ook nog DLC van Shift 2 naar de PC? Zojuist de trailer van de Speed Hunters gezien en die Standing Mile contest bevallen mij wel :) . Zeker met een Corvette Z06 Works die helemaal los gaat :D.
Eventueel krijg je ook meer tuning opties(over 1000PK, hoewel ik al paar auto's heb die erover zitten)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-12 22:01

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik ben blij dat ik deze game niet heb gekocht maar gedownload.
mijn Logitech rumblepad 2 wordt niet eens herkend in deze game :S

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Tweaker682
ik heb deze game nu ook voor de pc eerst deed hij het niet goed omdat dat aan mijn videokaart instellingen lag , de game had een vetraging bij het sturen remmen gas geven het leek wel of de game haperde. maar nadat ik mijn videokaart instellingen veranderd had ging het goed.

vind het trouwens een prima game het geeft je echt een raceervaring. Je kunt wel merken dat ze veel veranderd hebben met de wegligging van de auto's. de beelden zijn ook oke.

maar nu ik hem voor de pc heb zit ik er ook over na te denken om hem voor de ps3 te kopen omdat ik dan lekker op de bank kan gamen in plaats van buro. Nou is het de vraag of het de moeite waard is om hem ook nog voor de ps3 te halen. Of zit er heel veel verschil in de ps3 en pc??

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Grafisch is het natuurlijk wat minder, maar de ervaring is verder hetzelfde. Wel even goed je stuur/controller instellen.

Hou wel even in de gaten dat het op dit moment nog niet mogelijk is je online pass te activeren omdat de PSN Store nog offline is.

[Voor 35% gewijzigd door NLxAROSA op 19-05-2011 08:40. Reden: Online Pass verklaring]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweaker682
NLxAROSA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:39:
Grafisch is het natuurlijk wat minder, maar de ervaring is verder hetzelfde. Wel even goed je stuur/controller instellen.

Hou wel even in de gaten dat het op dit moment nog niet mogelijk is je online pass te activeren omdat de PSN Store nog offline is.
Ja kwam ik vandaag achter toen ik shift 2 voor de ps3 heb gekocht, ik kon mijn online pass nog niet activeren omdat de psn voor een gedeelte nog offline is.
Ik had hem al voor de pc, nu heb ik shift 2 ook voor de ps3 gekocht, de game is ongeveer wel het zelfde als de pc versie. De nieuwe wegligging van de autos vind ik vooral een vooruitgang, het is plezierig om zo hard mogelijk door een bocht te gaan, zelfs met de moeilijkste instellingen abs uit, traction control uit , stabilisatie uit is de auto nog aardig onder controle te houden.
Ik heb de controller instellingen nog even aangepast, kruisje gas, vierkantje rem. Ik rijd nu ongeveer met de zelfde controller instellingen als gran turismo 5.

• Tweaker682
wat me eigenlijk ook opvalt aan deze game dat ze de manier van remmen hebben veranderd. Je kunt nu je remschijven ook opwaarderen en betere kopen zodat je beter remt. Je hebt meerdere soorten remmen.
Bij granturismo 5 kon je eigenlijk helemaal je remmen niet opwaarderen.
Als je nu op het remknopje drukt heb je ook inderdaad het gevoel dat je echt aan het remmen bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aardschok
Ik heb nou iets vaags gehad

online racen, A klasse wagens,
grid bestaat uit voornamelijk GTR tuned naar works.
Ik sta als enige met een mclaren F1 op de grid (ongeveer 2200 op de tuning schaal)

nu spin ik er in de eerste bocht wat ongelukkig af en ga gewoon een leuke inhaal race tegemoet.

Nu kom ik het rechte stuk in cataluña op, en dankzij mijn tuning ga ik echt stukken harder op top vergeleken met de skylines. maar het moment dat ik de #1 voorbij ga (met minimale ruimte tussen mij en de #1) met een km verschil van ongeveer 30 kmh.

Zie ik in mijn spiegel dat die R32 works, opstijgt en en knal harde crash mee maakt, terwijl ik hem niet eens had geraakt...

iemand dat ook ooit eerder gezien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 05:36

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Aardschok schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:40:
Ik heb nou iets vaags gehad

online racen, A klasse wagens,
grid bestaat uit voornamelijk GTR tuned naar works.
Ik sta als enige met een mclaren F1 op de grid (ongeveer 2200 op de tuning schaal)

nu spin ik er in de eerste bocht wat ongelukkig af en ga gewoon een leuke inhaal race tegemoet.

Nu kom ik het rechte stuk in cataluña op, en dankzij mijn tuning ga ik echt stukken harder op top vergeleken met de skylines. maar het moment dat ik de #1 voorbij ga (met minimale ruimte tussen mij en de #1) met een km verschil van ongeveer 30 kmh.

Zie ik in mijn spiegel dat die R32 works, opstijgt en en knal harde crash mee maakt, terwijl ik hem niet eens had geraakt...

iemand dat ook ooit eerder gezien?
downforce weg misschien ? , ik had dat gisteren ik steeg opeens op door te hoge downforce settings op shanghai , ik dacht echt WTF? O_o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aardschok
Was echt bizar,
Weet niet of je ooit de opname van de 24u van LeMans hebt gezien waar (ik geloof een Merc) ook de lucht in gaat en van het circuitt af vliegt.
Dit was ook zoiets, zag er overigens wel rete gaaf uit, jammer dat het spel niet zo´n theater mode heeft.

Overigens Online is dit spel best dood, ik kom echt alleen maar dezelfde racers tegen,.. denk dat er tegelijker tijd niet meer dan 20 man aan het racen is of zo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Vids or it didn't happen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Aardschok schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:36:
Was echt bizar,
Weet niet of je ooit de opname van de 24u van LeMans hebt gezien waar (ik geloof een Merc) ook de lucht in gaat en van het circuitt af vliegt.
Dit was ook zoiets, zag er overigens wel rete gaaf uit, jammer dat het spel niet zo´n theater mode heeft.

Overigens Online is dit spel best dood, ik kom echt alleen maar dezelfde racers tegen,.. denk dat er tegelijker tijd niet meer dan 20 man aan het racen is of zo...
ja, zelfde met de 911 GT1 op le-mans 24h :') ,

maarja , ik heb nfs sinds eergisteren en ben er reteblij mee , alleen AI is een beetje irritant soms maar het is 10x zo goed als shift 1 met alle bijbehorende mods die ik heb , alleen driften kan ik voor geen meter terwijl ik in nfs shift 1 gewoon geweldig kan driften zelfs met de brakke drift physics
wat le-mans 24h met de Mercedes CLK-GTRCLR-GT1?

[Voor 10% gewijzigd door Patjeee op 03-06-2011 15:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

-doublepost-

[Voor 94% gewijzigd door Patjeee op 03-06-2011 15:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aardschok
Was zoiets als dit,
YouTube: ‪Le Mans Car Flip and Crash‬‏

Maar dan ook echt op het moment dat ik echt net heb ingehaald,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Aardschok schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:42:
Was zoiets als dit,
YouTube: ‪Le Mans Car Flip and Crash‬‏

Maar dan ook echt op het moment dat ik echt net heb ingehaald,
drafting .. voorspoiler te weinig downforce PSHIEEUUW vroem tornado

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aardschok
volgens mij simuleren ze dat niet op zo´n hoog niveau in dit spel, vooral om een works R32 volgens mij niet zo enorm afhankelijk is van downforce omdat die wagen toch wel wel de nodige kilotjes weegt.

Maar goed,

Mocht je trouwens ook online racen, voeg me maar toe
(ik heb geen idee hoe dat werkt overigens)
Aardschok is de naam

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee