• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Er is nog niet veel bekend over dit spel alleen dat het gemaakt zal worden door EA & Slightly Mad Studios en beschikbaar komt voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360.
Need For Speed Shift 2 Unleased zal gebruikmaken van de officiële FIA GT licentie met de FIA GT1 en GT3 serie.
Inhoudsopgave:
Auto's:
Uitgaande van de FIA GT1 en GT3 licentie zouden deze auto's er in ieder geval in moeten zitten.
Dit is wel op basis van het huidige seizoen, ik kan niet ontdekken welk seizoen ze zullen gebruiken maar ik ga uit van het huidige seizoen.
  • Aston Martin DBRS9
  • Aston Martin DB9
  • Audi R8 LMS
  • BMW Z4 GT3
  • BMW Alpina B6 GT3
  • Corvette Z06R GT3
  • Corvette Z06
  • Ferrari 430 Scuderia
  • Ford GT GT3
  • Ford GT
  • Ford Mustang GT3
  • Lamborghini Gallardo GT3
  • Lamborghini Murciélago R-SV
  • Maserati MC12
  • Nissan GT-R
  • Porsche 997 GT3 Cup S
Tracks:
De banen die bekend zijn gemaakt of ik herken zijn:
  • Bathurst
  • Laguna Seca (uitgaande van het 4e plaatje in dit topic)
  • Nurburgring (uitgaande van het 3e plaatje in dit topic)
  • Shanghai Street Circuit
  • Spa
Release datum:
Amerika: 21 Maart (Geeft Amazon aan)
Europa: 10 Maart
Screenshots:

Video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xfpNzKjPBP4&hd=1]
Bronnen:
Speedhunters
Tweakers
Virtualr

[Voor 84% gewijzigd door FabiandJ op 23-12-2016 11:52]

• FabiandJ
  • Niet online
ikt schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:01:
[...]

Nou, EA heeft wel het merendeel van de Tier 4 en een paar Tier 3 karretjes on-upgradebaar gemaakt. Jammer, ik wilde 1500PK in mijn Veyron.

Ik denk dat ze NFS Shift gewoon voort willen zetten. Van mij mag de driftfunctie blijven, is wel leuk na dat gestress na het racen. Bij het driften word je alleen verslagen als iemand beter is. Bij racen kan elke aarsbanaan winnen die in een vrachtwagen van 10 ton zit. Net nog. Zo'n aarsbanaan wint de race in een Audo R8 met rondetijden 2 seconden langzamer dan de 2e en 3e (ik). Dat ik verlies kan ik wel leien, maar wanneer je bij een bocht netjes afremt en er komt een meteoor je aars in rammen, krijg je toch een beetje de neiging om iemand zijn nek eens lekker een 'massage' te geven.

Als je iemand ramt met meer dan 50 KM/H snelheidsverschil moet je toerental gewoon 10 seconden op 2000RPM worden begrend op de 1e versnelling. Vooral als je al 5 seconde penalty krijgt omdat je iemand in een buitenbocht (!) inhaalt en je wiel eventjes in het gras belandt.
Als ik jou verhaal zo lees heb ik een tip voor je, stop met arcade racen en ga simracen in een league!

En in de TS staan een aantal plaatjes in lowres nu heb ik daar ook de highres versies van :)

[Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 23-11-2010 01:19]

• Carabo.x
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10-2017
Er is inmiddels weer het nodige naar buiten gekomen over dit spel, dus hierbij een schopje :)

EA Shift2 website

Hands on 1 - insidegamer
Hands on 2 - racesimcentral
Hands on 3 - eurogamer
Speedhunters velgen fetishist

Career trailer:
YouTube: SHIFT 2 Unleashed™ Career Trailer

Nieuwe screenshots

Ziet er veelbelovend uit iig :) Dikke stap vooruit weer.

• FabiandJ
  • Niet online
Weer is wat plaatjes :)

En filmpjes.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fS9KUUL7RVc]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik heb het over realisme in de physics.
Deze zullen echt niet beter worden als een gt5.
Ook vind ik de cockpit view wel gaaf gedaan, dat je de helm voering ziet enz, maar dat het dan zo wazig wordt op hoge snelheid vind ik gewoon jammer, dat je beeld beweegt met gkrachten dat is echt heel tof net zoals in het echt, maar dat het hellemaal wazig wordt is gewoon niet nodig.
Ook vind ik het bocht inkijken wel mooi gedaan, maar vraag me af hoelang dit leuk blijft.
speel heel veel gt5 en vroeger heel veel fm3. deze hebben dit beide niet en nooit gemist dus vandaar dat ik me afvraag of het echt iets toevoegd.
Ik hoop gewoon dat shift 2 de driving physics heeft aangepast en ook een bepaalde realisme simuleren, zoals ze beweren dus ;)
als dit zo is en het rijd echt goed met mn g25 en fanatec porsche s. dan kijk ik of ik hem koop.
Maar ik betwijfel het dat deze game mij van gt5 kan afhouden.

btw wat meer plaatjes van shift 2 :
http://speedhunters.com/a...one-for-march-second.aspx
op deze site doen ze wel meer updates, heb al rx7's gezien enz.
de r32 kun je wel echt heel mooi maken, vraag me af welke engine swaps deze auto's kunnen.
r34 wordt een echte supergt wagen :D
alleen merk ik toch weer iets heel slechts, de verschillende stages aan tuning gebruiken allemaal dezelfde standaard uitlaat :S das wel echt zo 1999. gt5 heeft de trend gezet dat nu met tuning(alleen bij premiums dan ;) ) de uitlaat ook echt veranderd. en had dit ook wel van shift 2 verwacht, dus hopen dat het alsnog gebeurt.
maar vind die stage 2 met die time attack achtige achterbumper wel erg mooi.

enne deze is ook erg mooi :

[Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-03-2011 23:21]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
nero355 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:54:
[...]

Unleased hoort Unleashed te zijn of ben ik gek :?

[...]

Dat weet ik ook wel. Maar als iemand anders dan Simbin een GTR2 achtige game zou maken OP DIT MOMENT dan heb je een hoop blije simracers die het zouden kopen te pakken juist omdat er geen GTR3 is/komt voorlopig ;)
Oh whoops :p

En Simbin heeft al een nieuw spel aangekondigd hoor ;)

• FabiandJ
  • Niet online

[Voor 85% gewijzigd door FabiandJ op 02-04-2011 23:09]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Wat ik bedoel met het 'magnetisme' is het volgende:

Stel ik ben de blauwe auto, en haal oranje in. Oranje raakt mij dan dikwijls buitenom omdat er te vroeg wordt ingestuurd, of een te late poging van blocken (geen idee waarom ze het doen). Wat er dan gebeurt is dat we als onbestuurbare siamese tweeling rechtdoor gaan. Geen spin. Remmen of sturen heeft geen zin, er gebeurt niks alleen nog maar rechtdoor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• FabiandJ
  • Niet online
Zow weer wat plaatjes + filmpje (niet van mij) :p

[Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 07-04-2011 03:34]

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03 05:29
Voor ATI gebruikers

AMD Catalyst Application Profile - 11.3 CAP3 - 4/13/2011 (Release Notes)

New profiles added with this release:
  • Red Faction 4 ; Improves CrossFire performance
  • Need For Speed Shift 2 ; Disables CrossFire and resolves image quality issues
  • Crysis 2 ; Improves CrossFire performance and resolves flickering issues
http://www.rage3d.com/cap...MD_Catalyst_11.3_CAP3.exe

Ziet er opzich niet zo verkeerd uit

[Voor 52% gewijzigd door Bullus op 13-04-2011 22:56]

|2600k|Asus 290|

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47

:{
Waarom wij niet?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Bij de Mediamarkt Leeuwarden kun je de PS3-versie voor 25 euro halen.
X360 nog steeds 55, en PC 38euro.

Ik heb natuurlijkde PS3 gehaald

Hmm, hij schokt op mijn PS3?
De gameplay is iig niet soepel.. :X

[Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 06-06-2011 21:35]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee