Video: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xfpNzKjPBP4&hd=1] |
Bronnen: Speedhunters Tweakers Virtualr |
[Voor 84% gewijzigd door FabiandJ op 23-12-2016 11:52]
Video: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xfpNzKjPBP4&hd=1] |
Bronnen: Speedhunters Tweakers Virtualr |
[Voor 84% gewijzigd door FabiandJ op 23-12-2016 11:52]
Als ik jou verhaal zo lees heb ik een tip voor je, stop met arcade racen en ga simracen in een league!ikt schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:01:
[...]
Nou, EA heeft wel het merendeel van de Tier 4 en een paar Tier 3 karretjes on-upgradebaar gemaakt. Jammer, ik wilde 1500PK in mijn Veyron.
Ik denk dat ze NFS Shift gewoon voort willen zetten. Van mij mag de driftfunctie blijven, is wel leuk na dat gestress na het racen. Bij het driften word je alleen verslagen als iemand beter is. Bij racen kan elke aarsbanaan winnen die in een vrachtwagen van 10 ton zit. Net nog. Zo'n aarsbanaan wint de race in een Audo R8 met rondetijden 2 seconden langzamer dan de 2e en 3e (ik). Dat ik verlies kan ik wel leien, maar wanneer je bij een bocht netjes afremt en er komt een meteoor je aars in rammen, krijg je toch een beetje de neiging om iemand zijn nek eens lekker een 'massage' te geven.
Als je iemand ramt met meer dan 50 KM/H snelheidsverschil moet je toerental gewoon 10 seconden op 2000RPM worden begrend op de 1e versnelling. Vooral als je al 5 seconde penalty krijgt omdat je iemand in een buitenbocht (!) inhaalt en je wiel eventjes in het gras belandt.
[Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 23-11-2010 01:19]
[Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-03-2011 23:21]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Oh whoopsnero355 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:54:
[...]
Unleased hoort Unleashed te zijn of ben ik gek
[...]
Dat weet ik ook wel. Maar als iemand anders dan Simbin een GTR2 achtige game zou maken OP DIT MOMENT dan heb je een hoop blije simracers die het zouden kopen te pakken juist omdat er geen GTR3 is/komt voorlopig
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 07-04-2011 03:34]
http://www.rage3d.com/cap...MD_Catalyst_11.3_CAP3.exeNew profiles added with this release:
- Red Faction 4 ; Improves CrossFire performance
- Need For Speed Shift 2 ; Disables CrossFire and resolves image quality issues
- Crysis 2 ; Improves CrossFire performance and resolves flickering issues
[Voor 52% gewijzigd door Bullus op 13-04-2011 22:56]
|2600k|Asus 290|
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling
[Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 06-06-2011 21:35]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details