Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Wie heeft een fanatec stuur en heeft deze game? Hoe zijn de effecten van het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Net begonnen, na de eerste paar races vind ik het een verrassed goede game! Ik speel op de pc met een xbox 360 controller, gaat lekker. Ik vind ten opzichte van GT5 ook dat de AI echt terugvecht en wat agressiever rijdt, wat ik erg mis in GT5. Leuke racer!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:04:
Wat is dan nu de snelste auto met werks conversie :P?

Trouwens, waar is de Corvette Z06 ? Die mis ik :( Was in Shift 1 mijn favoriete snelle scheurbak
Die zit er ook gewoon in hoor
http://www.needforspeed.c...ar/chevrolet-corvette-z06

Maar het beste wagentje voor mij in deze game word waarschijnlijk wel de Caterham superlight, wat zou ik die graag in real life hebben...
http://www.needforspeed.c.../caterham-superlight-r500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35

DutchDevil79

I race, therfore I am

goosche schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:10:
Wie heeft een fanatec stuur en heeft deze game? Hoe zijn de effecten van het stuur.
Bagger. Ik gebruik een Porsche Wheel Turbo S en heb het nog niet fatsoenlijk aan de praat gekregen. Zit enorm vreemde effecten in en op rechte stuk trekt het stuur all kanten in. Enorm vreemd. Niet te rijden. In GT5 geen problemen met dit stuur.

Heb al wel wat op forums gepost om ervaringen en oplossingen te krijgen van andere. Tot dan blijft Shift 2 in de kast liggen.

Ander ding wat me irriteert aan Shift 2 is dat zelfs met het kleinste contact je auto al word getorpedeerd (en men beeld alle kanten op gaat). Close racen gaat bijna niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:41:
[...]

Bagger. Ik gebruik een Porsche Wheel Turbo S en heb het nog niet fatsoenlijk aan de praat gekregen. Zit enorm vreemde effecten in en op rechte stuk trekt het stuur all kanten in. Enorm vreemd. Niet te rijden. In GT5 geen problemen met dit stuur.

Heb al wel wat op forums gepost om ervaringen en oplossingen te krijgen van andere. Tot dan blijft Shift 2 in de kast liggen.

Ander ding wat me irriteert aan Shift 2 is dat zelfs met het kleinste contact je auto al word getorpedeerd (en men beeld alle kanten op gaat). Close racen gaat bijna niet.
Ok dat is niet best :( Fanatec zal met met nieuwe drivers komen op dit optelossen hoop ik voor de fanatec bezitters. heb net maar een G27 besteld. Heb zelf ook de Turbo S gehad ik weet dat dat stuur goeie krachten heeft op de pc maar ik vond op de 360 het stuur niet tot zijn recht komen de krachten daar voelde je bijna niet. Dus morgen komt mijn G27 binnen :9

En over de game zelf AI is slimmer geworden waardoor de races ook spannender worden. maar ik vind dat de game wel wat moeilijker mag. Hard vind ik nog vrij makkelijk heb alles nog gewonnen tot nu toe. Ben nu 29 procent van de game en dat is in 1.5 uur gamen. En wat ik wel jammer vind dat er geen muziek word gedraaid in de race zelf. Ben er nog niet achter hoe dit aan moet. Maar ik morgen of misschien straks al in de bestanden van shift rommelen. Over de cars ik mis toch wel mijn favoriete auto dat is je Lambo Murcielago en de Corvette. Er zijn wel getunde versie van. Maar ik had liever wat meer cars gezien. En natuurlijk mis de Ferraries. Maar opzich een leuke game.

[ Voor 24% gewijzigd door goosche op 01-04-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:41:
[...]

probeer dit eens :

FFB:_______________100%____________________
Steering DZ:________1 - 2%_________________

Steering SN:________60 - 80%_______________

Throttle DZ:________ 0%____________________

Throttle SN:________50%____________________

Brake DZ:__________0%______________________

Brake SN:__________50%_____________________

Clutch DZ:__________0%_____________________

Clutch SN:__________50%____________________

Speed SN:__________0%_______________________

Drift Speed SN:______0%_____________________

Steering Lock:_______900*___________________

Drift Steering Lock:___900*__________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:53:
[...]
...Maar ik had liever wat meer cars gezien. En natuurlijk mis de Ferraries. Maar opzich een leuke game.
Ferrari laat geen damaged models toe in de spellen.
Dus dat is vaak een reden waarom ze simpel weg niet geimplementeerd worden.

Overigens, die Murcilago en Corvette zitten er wel in.
De Lambo is mischien wel iets van een pre-order...

en mocht je het te makkelijk vinden
Met je G27 gewoon zelf koppelen en de H bak gebruiken.
Ik heb mijn handen vol aan de meeste autos... sterker nog alles dat snel optrekt, ik houd het bijna niet bij met schakelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

En 2 races later win ik dus die Corvette :') .

Maargoed, auto voelt anders aan dan de 1e game, veel onrustiger en zo, maar dat zou ook kunnen liggen aan het 800PK blok in het vooronder zonder aanpassingen van het onderstel of de banden ;) :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon netjes Camber, Caster en Toe aanpassen.
Dan kun je waarschijnlijk iedere auto wel temmen kwa nerveus gedrag...

Vraagje eigenlijk... is dit wel aan te passen? tot nu toe nog alleen maar andere banden op mijn autos gelegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:54:

Vraagje eigenlijk... is dit wel aan te passen? tot nu toe nog alleen maar andere banden op mijn autos gelegt
yep tot aan banden spanning toe kun je alles instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
goosche schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:10:
Ik heb een GT2 stuur, en vind het maar een crap spel. Ik vond Shift 1 zeer vermakelijk en zeker verslavend. Toen speelde ik nog met controller. Daarna ben ik met stuurtjes begonnen en speelde alles eigenlijk lekker met stuurtje. Totdat Shift 2 uitkwam.

Afgelopen woensdag gehaald, maar het is echt te belabberd voor woorden. Stuur zwalkt totaal onlogisch alle kanten op. Je hebt 0 gevoel over wat je auto nou precies doet.

En dan nog eens de game zelf.... pff frustrerend en irritant. Ze hadden het beter "Shift 2: Magnetic" kunnen noemen want niet alleen alle auto's zijn magnetisch, ook de baan is dat. Raak je een auto aan? Dan wordt je een siamese tweeling met die auto en kun je niet meer sturen maar wordt je meegezogen door wat hij doet.
Raak je de barrier even met de zijkant, dan plak je meteen vast en is er geen houden meer aan.

Man man man, wat een crap game. Spijt dat ik hem heb gekocht...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:48:
[...]
De Lambo is mischien wel iets van een pre-order...
Ik heb gisteren de PS3 versie gehaald. Ik kreeg een Limited edition, maar ik geloof niet dat ze nog andere versies hadden, en de prijs was ook "normaal". Bij deze versie kreeg ik dmv de code o.a. de Lambo

Edit: BTW: Leuk dat Zolder er ook in zit. Nu Zandvoort nog >:)

[ Voor 8% gewijzigd door u_nix_we_all op 01-04-2011 17:03 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb een GT2 stuur, en vind het maar een crap spel. Ik vond Shift 1 zeer vermakelijk en zeker verslavend. Toen speelde ik nog met controller. Daarna ben ik met stuurtjes begonnen en speelde alles eigenlijk lekker met stuurtje. Totdat Shift 2 uitkwam.

Afgelopen woensdag gehaald, maar het is echt te belabberd voor woorden. Stuurt zwalkt totaal onlogisch alle kanten op. Je hebt 0 gevoel over wat je auto nou precies doet.

En dan nog eens de game zelf.... pff frustrerend en irritant. Ze hadden het beter "Shift 2: Magnetic" kunnen noemen want niet alleen alle auto's zijn magnetisch, ook de baan is dat. Raak je een auto aan? Dan wordt je een siamese tweeling met die auto en kun je niet meer sturen maar wordt je meegezogen door wat hij doet.
Raak je de barrier even met de zijkant, dan plak je meteen vast en is er geen houden meer aan.

Man man man, wat een crap game. Spijt dat ik hem heb gekocht...
lol zei je dat ook niet bij je eerste week in gt5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:54:

Wat moet ik daar dan precies aanpassen :P ? Zo veel verstand heb ik er ook niet van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:02:
[...]

lol zei je dat ook niet bij je eerste week in gt5 :P
GT5 was dan tenminste nog te besturen, dit slaat helemaal nergens op. Ik moet gaan corrigeren omdat de game mijn stuur allerlei kanten op begint te gooien :S
Hoezo kunstmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:04:
[...]

Wat moet ik daar dan precies aanpassen :P ? Zo veel verstand heb ik er ook niet van :+
stuur je een pm met een url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hee dat is apart, ik zit nu nog eens te kijken hoe het komt dat ik een limited heb, en zie op wikipedia:
In addition to the Standard edition, a Limited Edition of the game has been announced, which is available only through pre-order. The Limited Edition features numerous bonuses over the Standard edition, including exclusive packaging, instant access to three exclusive cars plus an additional 40 career race events.
En ik had hem helemaal niet gepreordert. Wellicht gaat er straks iemand die wél gepreordert heeft een standaard versie krijgen :> >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:05:
[...]

GT5 was dan tenminste nog te besturen, dit slaat helemaal nergens op. Ik moet gaan corrigeren omdat de game mijn stuur allerlei kanten op begint te gooien :S
Hoezo kunstmatig.
toch is dit het gevoel wat je in een race auto hebt mits alles goed afgesteld staat gt5 is wat dat betreft veel te klinisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:08:
[...]

toch is dit het gevoel wat je in een race auto hebt mits alles goed afgesteld staat gt5 is wat dat betreft veel te klinisch
Nou ik heb wel vaker in dergelijke auto's op een circuit gereden, GT5 is inderdaad te klinisch. Maar dit is net zo dicht bij de realiteit als mario kart.
Het is gemaakt om er spannend uit te zien, maar dat is het niet. Het is gewoon oncontroleerbare brij met 0 logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik heb nog niet veel tijd gehad om te rijden, maar vond de handling op een of andere manier nogal "overdreven". Bijv. wanneer je van de raceline afraakt, op de "marbles" komt, dan is het verschil in grip echt belachelijk. Misschien wel realistisch hoor, maar niet lekker om te spelen omdat je in een echte auto het glijden veel beter voelt en in zo'n game natuurlijk een stuk minder.
Ook bij botsen is er een enorm verlies van grip, en dat loopt eigenlijk altijd helemaal fout. Een beetje leunen is er absoluut niet bij. Misschien moet ik er nog erg aan wennen, maar voorlopig vind ik het nog erg lastig.

Wat wel mooi is (IMHO) is de manier van renderen, gisteren een stukje waarbij ik tegen de ondergaande zon in reed, en ook hier lijkt het allemaal qua kleuren en "levendigheid" (weet het even niet beter te omschrijven) enorm overdreven en niet geheel realistisch, maar het ziet er retegaaf uit, vergeleken met de meer klinische beelden in bijv. F1 2010 en GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:14:
[...]

Nou ik heb wel vaker in dergelijke auto's op een circuit gereden, GT5 is inderdaad te klinisch. Maar dit is net zo dicht bij de realiteit als mario kart.
Het is gemaakt om er spannend uit te zien, maar dat is het niet. Het is gewoon oncontroleerbare brij met 0 logica.
stel nou eerst eens een auto af stel je stuurwiel eens goed af en niet zo negatief gelijk wen er eens aan
ik race elke nacht online met gt5 en daarna shift dan moet ik ook weer eerst even wennen voor de rest is het een heel leuk spel met meer vertier dan ingame in gt5 en door negatief te gaan doen schrik je heel veel mensen af
er zijn enorm veel mensen die het stukken beter vinden dan gt5 dus kijk eerst eens wat je zelf kunt doen en ga er eens wat positiever mee om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jhonno, Couldnt agree more.

vooral ook omdat ik met mijn G27 nergens last van heb.
het enige wat ik wel beetje raar vind.. is dat het asfalt wel overdreven vies is buiten de ideale lijn...
Ik bedoel, als ik met mijn motor in het echt op het circuit rijd.
Dan is het niet zo dat de plakken asfalt en rubber je om de oren vliegen 2 meter buiten de ideale lijn...
maar goed dat is dan ook wel zo´n beetje men enige kritiek nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
GT3 stage is moeilijk word maar steeds 3de heb verschillende auto geprobeerd(lambo audi ford)morgen met stuurtje zal daar verandering inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:26:
GT3 stage is moeilijk word maar steeds 3de heb verschillende auto geprobeerd(lambo audi ford)morgen met stuurtje zal daar verandering inkomen.
Michael Schumacher wint ook niet alles hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:23
die laatste drift race red ik niet kom elke keer 79 punten tekort . heb met een m3 e32 m6 sls v8 vantage supra en die ae86 geprobeerd weet iemand een truukje ofzo?

en met de races rij ik net als mn moeder terwijl ik aardig veel race ervaring heb (no real life)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
SPEED:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wel duidelijk een spel voor mensen met een stuurtje en de goede hardware combinatie. Shift (1) ging hier stukken beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:18:
[...]

stel nou eerst eens een auto af stel je stuurwiel eens goed af en niet zo negatief gelijk wen er eens aan
ik race elke nacht online met gt5 en daarna shift dan moet ik ook weer eerst even wennen voor de rest is het een heel leuk spel met meer vertier dan ingame in gt5 en door negatief te gaan doen schrik je heel veel mensen af
er zijn enorm veel mensen die het stukken beter vinden dan gt5 dus kijk eerst eens wat je zelf kunt doen en ga er eens wat positiever mee om
Valt weinig in te stellen qua stuur. Zal dan wel komen omdat de ondersteuning voor fanatec crap is. Terwijl ze laatst nog op een beurs shift 2 hebben staan demo-en met hetzelfde stuur. Daarna hebben ze de support gedropt klaarblijkelijk.

Ook blijft de game regelmatig hangen (360) vooral bij het upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:39:
[...]

Valt weinig in te stellen qua stuur. Zal dan wel komen omdat de ondersteuning voor fanatec crap is. Terwijl ze laatst nog op een beurs shift 2 hebben staan demo-en met hetzelfde stuur. Daarna hebben ze de support gedropt klaarblijkelijk.

Ook blijft de game regelmatig hangen (360) vooral bij het upgraden.
ingame kun je alle sturen afstellen ook fanatec zelfs al wordt die niet officieel ondersteunt
maar eerlijk gezegd stop ik er weer mee je bent weer net zo negatief als een paar maanden geleden toen gt5 uitkwam zou het alleen wat sportiever van je vinden als je nalaat hier op het forum zo negatief te doen zodat de andere mensen een open mind houden en er wel plezier in hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol je hebt gelijk dacht al zal toch geen vies filmpje zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ach, de één ergert zich aan negativiteit (had je anders verwacht van Phuse eigenlijk ?), bij mij jeukt het enorm als ik van die posts zie die één brij van letters zijn, zonder interpunctie of leestekens.
Maar om ze daarvoor nou uit het topic proberen te jagen, neh :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:50:
Ach, de één ergert zich aan negativiteit (had je anders verwacht van Phuse eigenlijk ?), bij mij jeukt het enorm als ik van die posts zie die één brij van letters zijn, zonder interpunctie of leestekens.
nee hoor maar wat positiever schrijven over iets houdt het voor anderen ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Iemand hier trouwens ook met een Trustmaster Ferrari GT Experience? Krijg heul geen Force Feedback, alleen met remmen :( Weet iemand wat dan niet klopt :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

after many days of fooling around with this game i managed to fix everything..
even my 4870 1 gb card can max this now..

in the beginning i had this at 1280x800 with mixed settings at best with garbage game play and massive lag...not to mention it looked horrible..

now i run it maxed out on 1920x1080 silky smooth no jagged edges nothing!!!

i tested these settings over and over on Miami track...which was a lag fest....

anyway

there is some issue with ea's code in how they set up all the graphics..

because when i turn aa of in the settings of the game its like maxed out?

this is how it is for most people...

what you need to do with any ati card, to fix low fps, lag, stuttering issues is this..

get the new 11.3 drivers...

SmoothVision HD Anti Aliasing =

choose 4x first
then choose edge detect in the drop down box
then use the check box to use app settings, check it enabled!

SmoothVision HD Anisotropic filtering =

use the check box to use app settings, check it enabled!

Tessellation=

use the check box to use app settings, check it enabled!

Catalyst AI=

high quality, again this is user pref, maybe your card needs it lowerd,

Code:
do not use the check box to use enable surface format optimization, this causes the black and white issues in the car!
Mini Map Detail Level=

High quality, again this is user pref, maybe your card needs it lowered,

Wait for vertical refresh =

off

Anti Aliasing mode=

super sample aa, again this is user pref, maybe your card needs it lowered,

Open gl settings=

Triple Buffering Checkbox is to be checked...

Code:
test these settings with this specific in game settings as well for 100% optimal performance and 100% amazing visuals

Resolutuion -1920x1080 <-if you have 20in or less moniter use 1280x1024
Window Mode -no <- you can enable this if you wana do window mode
Texture Resolution -high
Texture Filtering -high
V-sync -no <- this is a most causes about 20 to 30 fps loss enabled
Anti Alising -off <- dont worry no jaggys i promise just try the setting
Motion Blur -off <- seems like a retarded feature so i disabled it
Refelection Quality -high
Car Detail -high
Track Detail -high
Shadown Detail - low <-i like this on low it doesnt matter if its not high

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

u_nix_we_all schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:50:
Phusebox.. :D :+

Ben dus niet de enige die hetzelfde merkt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou goed, de D klasse was nog enigszins bestuurbaar, daarna begint het zwabber festijn. Grootste irritatie zijn nog wel de magnetische tegenstanders.

Positief zijn? Hmm het geluid is goed, gelukkig geen muziek tijdens racen. Graphics zijn ok.

Daar, tevreden?

Ik vind het gewoon een achteruitgang tov shift 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Crash 439 kph xD ehehheeeeeeeeeeeeeehe waarschijnlijk de snelste auto van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:57:
after many days of fooling around with this game i managed to fix everything..
even my 4870 1 gb card can max this now..

<Lijst met instellingen>
Wat de poster dus doet is z'n CCC instellen op "laat de applicatie het maar uitzoeken" en dus eerst nutteloos z'n AA op 4x edge detect zet. De rest van die CCC settings zijn als ik me niet vergis zo'n beetje de standaard instellingen. Verder zet hij Motion Blur uit en Shadows op Low en dat ziet hij als het spel op max draaien :P. Dus de twee instellingen die vaak het hardst in de framerate hakken (mijn ervaring op m'n HD4850 in ieder geval) zet hij uit en op het laagste detail... Lijkt mij niet echt vreemd dat het dan beter werkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Oke, ik kan niet Driften :') Kan niet eens fatsoenlijk 1 rondje maken, laat staan normaal rijden in die auto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik weet niet of het erg van toepassing is. Maar ik kwam het volgende tegen in de activation.xml

code:
1
<installdlc>Install DLC</installdlc>

Wellicht hoop voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb net mijn Fanatec en dit Shift 2 op de PS3 gestart. Veel geklooi om de settings goed te krijgen. Maar remmen en sturen in niet van SIM-niveau. En door de vage besturing is het plaatsen van de auto niet wat ik hoopte. En de remmen zijn ook vaag.
Voor on-line fun blijf ik toch lekke bij mijn wekelijkse GT5 races ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-04-2011 20:35 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Phusebox schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:05:
[...]

Hoezo kunstmatig.
Is dat met of zonder stabiliteitscontrole? Ik heb de indruk dat het beter werkt zonder stabiliteitscontrole dan met... Maar dat kan ook maar een idee zijn, ik ben nog maar net bezig met de game. Voorlopig nog met xbox controller op de pc, om eens te zien of het de moeite waard is om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb hem met een fix wat beter draaien, staat ergens eerder al vermeld.
Echter ben ik nu bij het driften aangekomen. Erg benieuwd hoe dit was, maar ik krijg hem toch voor geen mogelijkheid in een drift, zelfs die S13 niet van de practise.

Rijdt met een G25, steering lock op 362 en bij drift 300....

Any got some ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:12:
Ik heb hem met een fix wat beter draaien, staat ergens eerder al vermeld.
Echter ben ik nu bij het driften aangekomen. Erg benieuwd hoe dit was, maar ik krijg hem toch voor geen mogelijkheid in een drift, zelfs die S13 niet van de practise.

Rijdt met een G25, steering lock op 362 en bij drift 300....

Any got some ideas?
Ik krijg hem best aardig in een drift, maar ik heb het probleem dat, nog voordat ik de helft van die 200pts heb gehaald in de practice, al één of allebei de achterbanden zijn geploft :P. Terwijl ik er echt niet zo ruig mee omga :( :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
Harrie schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:50:
[...]

Is dat met of zonder stabiliteitscontrole? Ik heb de indruk dat het beter werkt zonder stabiliteitscontrole dan met... Maar dat kan ook maar een idee zijn, ik ben nog maar net bezig met de game. Voorlopig nog met xbox controller op de pc, om eens te zien of het de moeite waard is om te kopen.
Ja je hebt gelijk thx voor de tip, ik speel ook met xbox controller op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Kwam deze video tegen van een NFS Pro:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GLGvi5lTHiw]

Het schademodel is best uitgebreid :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mastasidaz op 01-04-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Mastasidaz op 01-04-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Oke, ik sluit me aan bij Phusebox over dat magnetic shit.

Serieus. Ik rij nu Endurance Race en zodra ik een tegenstander ook maar heeel licht raak, lig ik eraf... ZEER frusterend, omdat je niet dichtbij durft te komen, want als je hem per ongeluk aantikt=eraf...

Corvette Z06 Works is trouwens beetje te.... Trekt knetterhard op en continue aan de drift lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Online is al helemaal een lachertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Goed, na verschillende pogingen dan toch de race uitgereden. Binnen 40 Mins Road Atlantica(Of Amerika??) uitgereden, dus per rondje onder de 2 mins gemiddeld :) Voorsprong op 2e plek was ~30 secs en had aantal auto's al op 1 rondje gezet :D

Corvette Z06 Works heeft 1 probleem, namelijk teveel vermogen/kracht. Ik had in het begin moeite om goed bochten uit te komen, zelfs met TC aan, omdat de auto gewoon continue dwars wou, maar als je een bocht uitkomt en dan geleidelijk meer gas geeft, is het al veel minder. Lost de gevoeligheid van de auto niet helemaal op, hij blijft heel zoekerig/zweverig op snelheid, je moet dus op het rechte stuk hele hele kleine correcties uitvoeren om recht blijven rijden, teveel en je ligt ernaast :)

Je moet dus echt werken om na 40 mins als 1e over de streep te komen dat vind ik wel stoer/prettig, maar iets rustigere auto zou ik wel op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Phusebox klinkt als iemand die gewoon niet kan winnen?

Vraagje betreft het driften, jammer dat ze die troep er ook weer in hebben gedaan, tis dus totaal niet realistisch weet ik uit ervaring.

Ik probeer nu die eerst race te doen, en elke keer, heb ik binnen de eerste 2 ronden al een band lek, met als resultaat dat het ding niet meer te besturen is. Dan maak ik weinig fouten, en mooi langgerekte drifts....

Helpt schade uit zetten?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoe krijg je zon topspeed ik heb een works pagani huayra maar als ik die gear ratios aanpas en opslaa gebeurt er niks hij blijft stken op 311 kmh

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NoFearCreations schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:01:
Phusebox klinkt als iemand die gewoon niet kan winnen?

Vraagje betreft het driften, jammer dat ze die troep er ook weer in hebben gedaan, tis dus totaal niet realistisch weet ik uit ervaring.

Ik probeer nu die eerst race te doen, en elke keer, heb ik binnen de eerste 2 ronden al een band lek, met als resultaat dat het ding niet meer te besturen is. Dan maak ik weinig fouten, en mooi langgerekte drifts....

Helpt schade uit zetten?
Ja vast. Ik sta in mijn friendswall vrijwel overal bovenaan, met auto's die een lagere performance index hebben, dus ik kan goed meekomen. Ik speel dan wel niet op het allermoeilijkste (handling pro, diff medium) moet ik toegeven. Aan de andere kant heb ik tot nu toe elke race, waar ik niet door anderen getorpedeerd werd, makkelijk gewonnen. Ben wel pas op 10%, maar ik verwacht niet dat het nog veel problemen gaat geven om de rest ook te winnen.
Van al mijn 'friends' heb ik ook de meeste tracks gemasters en relatief de meeste event challenges en badges gehaald.

Dus inderdaad, daar ligt het aan, ik kan niet tegen mijn verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Nou, ik heb gister Shift 2 ook maar eens opgestart.

Ik ben toch wat minder enthousiast over de handling.
Uiteraard is het altijd weer even wennen mbt de controls, maar als je een bocht neemt met een Golf 5 GTI en je hebt bijna hetzelfde resultaat als een RWD auto, dan gaat er volgens mij iets niet goed...

Waarom breekt een Golf uit aan de achterkant wanneer je een bocht neemt?

De graphics vind ik al helemaal niet super.
Het is zo.... grainy... niet scherp... kartelig... ik weet het niet... maar ik kan dan ook verpest zijn door GT5.

Ik ga het spel zo nog wel een kans geven... misschien dat ik na een nachtje slapen er anders over denk.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Phusebox schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 08:28:
[...]

Ja vast. Ik sta in mijn friendswall vrijwel overal bovenaan, met auto's die een lagere performance index hebben, dus ik kan goed meekomen. Ik speel dan wel niet op het allermoeilijkste (handling pro, diff medium) moet ik toegeven. Aan de andere kant heb ik tot nu toe elke race, waar ik niet door anderen getorpedeerd werd, makkelijk gewonnen. Ben wel pas op 10%, maar ik verwacht niet dat het nog veel problemen gaat geven om de rest ook te winnen.
Van al mijn 'friends' heb ik ook de meeste tracks gemasters en relatief de meeste event challenges en badges gehaald.

Dus inderdaad, daar ligt het aan, ik kan niet tegen mijn verlies.
Ben trots op je, zet het in je MSN naam, maar ga hier niet continu het spel af lopen zeiken!

Iemand tips voor het driften?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
NoFearCreations schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:37:
[...]

Ben trots op je, zet het in je MSN naam, maar ga hier niet continu het spel af lopen zeiken!

Iemand tips voor het driften?
Wat wil je nou?
Eerst vraag je of hij niet kan winnen, hij antwoordt daarop, en dan ga jij weer zo'n reactie maken.

Phusebox is inderdaad vaak negatief, maar dat is zijn goed recht.
Je zou onderhand wel moeten weten dat je zijn commentaar ook kan negeren of met een korreltje zout nemen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

leech1984 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:40:
[...]

Wat wil je nou?
Eerst vraag je of hij niet kan winnen, hij antwoordt daarop, en dan ga jij weer zo'n reactie maken.

Phusebox is inderdaad vaak negatief, maar dat is zijn goed recht.
Je zou onderhand wel moeten weten dat je zijn commentaar ook kan negeren of met een korreltje zout nemen.
Zo is dat, tevens kan je dit spel gewoon niet met GT5 of FM3 of wat dan ook vergelijken.

Tevens over dat driften, ik krijg t niet gedaan op een of andere manier, hoogste drift in 1x was 31.. in shift 1 weet ik nog wel dat ik zowat het hele parcours kon nemen, maar in deze krijg ik hem maar niet onder controle (ervaring met 240sx en de rx-8).. Dan maar verder met gewoon racen, want mijn subi rijdt lekker :).

Als iemand ooit een tip heeft voor het driften, graag!
Ik heb echter wel deze fix gebruikt: http://www.nogripracing.c...hp?p=1331738&postcount=81 weet niet of dit het driften tevens beinvloed, maarja...

If anyone has got some tips :).

Verder is het racen wel leuk, modden van de autos ook, ben pas op level 6 en heb dan een subaru gekocht, wat aanpassinkjes erop...
Ben benieuwd hoe het verder zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 17:59
Ik had shift 1 op een gegeven moment heerlijk draaien op mijn G25 stuur. Maar na een clean install van windows waren de settings weg :(.

Heb gisteren Shift2 gespeeld en was teleurgesteld, alhoewel de G25 in de controller lijst staat, voelde ik me net een kapitein op een schip...

Heeft iemand goede settings waar mee te spelen is? Zowel in logitech profiler als de ingame settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Het driften is zwaar lastig moet ik zeggen, de eerste training kwam ik wel snel doorheen maar daarna die 8'en draaien en de slalom duurde een eeuwigheid.
Ik kan ook voor geen mogelijkheid in de buurt komen van de 500+ punten in de eerste challenge, ben blij als ik de 300 aan kan raken.

Gisteren wel even de Aston Martin Racing DBS9 GT3 gekocht, rijd echt heerlijk dat ding zonder er aan te tunen, echt goed voor online races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Phusebox schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 08:28:
[...]
Ik speel dan wel niet op het allermoeilijkste (handling pro, diff medium) moet ik toegeven.
Echt, ga gewoon eerst eens serieus wat aan je instellingen doen voordat je de handling af loopt te zeiken. Zet de handling op elite, pas je stuurinstellingen iets aan en het speelt stukken beter. Maar nee, je kan het natuurlijk ook niet doen en door blijven zeiken. Het kost gewoon wat meer moeite dan GT5, die biedt ook niet dezelfde mogelijkheden om alles in te stellen, maar daarna speelt het absoluut niet minder. Heb in twee avonden meer spannende races meegemaakt dan de laatste 3 maanden GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Gekkehuus schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:42:
Heeft iemand goede settings waar mee te spelen is? Zowel in logitech profiler als de ingame settings?
Misschien kun je hier wat mee? http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=196575

(ingame settings voor de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Damn, net de hot lap gauntlet gedaan voor a klasse. Die Koenigsegg heeft een turbokick vanaf de 6 a 7 duizend toeren. Manman, als tie daar in komt voel je hem extra trekken niet normaal.

Maar voor de goede orde in dit topic? Als je niet zo blij bent met de reacties van Phusebox, negeer hem gewoon en laat je niet kennen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
dit spel kan mij [net zoals f1 2010] als huis, tuin en keuken pc race gamert wel bekoren,
de graphics zijn meer dan prima, tracks in overvloed en een beetje tuning her en der
en er zijn genoeg races om je voorlopig niet te laten hoeven te vervelen, dus thumbs up !

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Ik vloog gister over de kop 10keer in dat Catterham bakkie ofzo, alle banden kwijt en lande op de kop.. maar hij spawnde me gewoon een nieuw setje banden! :/

Kan natuurlijk niet door racen zonder banden maar toch raar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Wedstrijdje wie het snelst is op de nordschleife ?

Hey phusebox zet maar eens een snelle ringlap neer met video :P dan praten we verder

[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 02-04-2011 15:37 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zodra ik een goede auto heb wil ik dat wel is proberen. Zit nu volgens mij op de 6.52 met m'n Mercedes 190 Evo.
En die het maar een top van 240 en een beetje...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Darkasantion schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:28:
Oke, ik sluit me aan bij Phusebox over dat magnetic shit.

Serieus. Ik rij nu Endurance Race en zodra ik een tegenstander ook maar heeel licht raak, lig ik eraf... ZEER frusterend, omdat je niet dichtbij durft te komen, want als je hem per ongeluk aantikt=eraf...
Ik ben geen expert, maar volgens mij noemen ze dat realisme. Ik kan me ooit een filmpje herinneren van een politie achtervolging tegen hoge snelheid (tegen 30km/u is het ander ook maar saai) waar een agent ook eventjes tegen een wagen kwam en die vervolgens begon te spinnen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

IStealYourGun schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:32:
[...]

Ik ben geen expert, maar volgens mij noemen ze dat realisme. Ik kan me ooit een filmpje herinneren van een politie achtervolging tegen hoge snelheid (tegen 30km/u is het ander ook maar saai) waar een agent ook eventjes tegen een wagen kwam en die vervolgens begon te spinnen.
Net als dat je bij Shift 2 ook niet aan je stuur moet jengelen als je rechtdoor full throttle rijdt... Werkt ook niet, moet je ook niet in het echt doen, wat bij heeel veel racers dus wel kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35

DutchDevil79

I race, therfore I am

[...]

Jij hebt zeker nog nooit naar een WTCC race gekeken. Daar is zat contact zonder zo'n extreem gedrag als in Shift.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

BruceLee schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:18:

[video]

Hey phusebox zet maar eens een snelle ringlap neer met video :P dan praten we verder
Grappig, stuur en schakel bewegingen lopen totaal niet synchroon met wat je op het beeldscherm ziet.

Vast al ergens opgemerkt en voor sommige misschien vanzelfsprekend, maar wie heeft er ook zo'n last van het zwabberen met sturen? Ik heb mijn steering dead zone op 0% gezet en steering sensitivity op 90%, werkt een stuk beter.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

[...]

Klopt, als je iemand net voor de achterband een tik geeft, gaat ie mooi een rondje maken. Wat hier gewoon gebeurt is dat ik soms achter iemand rijd, bijvoorbeeld even de achterkant aantik, de auto voor mij dan een hele kleine beweging maakt en dan lig ik eraf met een 360 of zo. Het is gewoon niet realistisch. Nascar bumpen ze elkaar ook vaak zat, zonder erna meteen de muur in te vliegen.

Realistisch zou dan zijn dat of de voorligger in de rondte gaat omdat ik hem een tik geef en hij dus minder grip achter heeft, zoals gebeurt in de Nascar, of dat een kleine "trilling" mijn auto even iets van baan laat veranderen. Maar klein tikje=360 is niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Hmm ik had eerst ook dikke problemen met driften, maar heb toen gewoon mijn eerste BMW (geen idee welk type) genomen en daar valt vind ik erg goed mee te driften. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Ik heb deze game ook een kans gegeven nadat ik van mede (sim) racers had gehoord dat deze nog best te pruimen zou zijn.

Laat ik het zo zeggen, de game heeft zeker potentie, maar wordt gewoon compleet vern**kt door het sensatie gehalte en de werkelijk zwakzinnige AI....

For the record, ik ben een simracer, speel regelmatig rFactor/Race07, maar besloot deze game in te gaan zonder al te veel verwachtingen, en in het begin was ik aangenaam verrast door de handling van de wagens (welke voor een arcade game, met alle hulpmiddelen uit, nog best oke zijn, alhoewel driften met deze physics je praktisch onmogelijk wordt gemaakt....).

Maar even later kwam ik erachter wat voor een gedrocht EA van deze game heeft gemaakt toen ik een beetje tegenstand kreeg van de AI (in de zin van, probeer ze zo goed mogelijk te ontwijken want ze geven je 0.0 ruimte).

De AI zal er alles aan doen om je gewoon VOL de baan af te beuken (of nog mooier vol de muur in) ook al ligt je auto een 3 kwart lengte voor na een inhaalactie. De rempunten van de AI liggen behoorlijk vroeg, te samen met de geweldige eigenschap van de AI welke er alles aan doet om je te blocken, wanneer je ~30 km/u meer snelheid hebt knal je gewoon vol achterop wat simpelweg betekend dat je weer overnieuw mag beginnen.....

Wat hierboven ook al aangehaald is dat er op alles een magneet is geplakt (je hoeft je tegenstander maar een tikje te geven en je wordt op miraculeuze wijze in een spin geworpen).

Daarnaast heeft de game een minieme (en van andere mensen gehoord gigantische) input lag, ik kan er opzich wel mee omgaan maar het schijnt tegenwoordig hip te zijn om racegames te voorzien van input lag (had dit fenomeen ook al bij TDU 2).

Dus mijn advies: Als je op zoek bent naar een racegame waar je met gave auto's op semi realistische wijze een goede race kan rijden met goede tegenstand, laat deze a.u.b. liggen, want je komt van een koude kermis thuis....

Deze game lijkt af en toe wel gebouwd te zijn om het bloed onder je nagels vandaan te halen i.p.v. ontspannend te werken. Het extreme sensatie gehalte (ben blij dat ik stemmen uit kon zetten, schreeuwerige kut Amerikaan die beetje in je oor loopt te tetteren aan het begin/einde v.d. race, kots) te samen met de extreem slechte AI hebben voor mij een game met aardig wat potentie veranderd in spel dat, des te langer je het speelt, alleen maar frustraties oproept.

Just my 2 cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
duzzzzz, nou EA ik vindt deze game wel geweldig, ben wel meer van de arcade kant (Grid, Dirt, F1 , TDU, enzz..) Ik vindt juist al die aktie om je heen super vet. Het voelt net als race's bij karten.
Ik vindt het drifte ook vet, echt een uitdaging. Het is niet onmogelijk.
En dan hoe die LEXUS IFA klinkt en rijdt super man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
En deze game is dan ook precies gericht op het doorsnee casual console publiek (no offence), maar deze game heeft niet heel veel met het echte racen te maken.... (terwijl ze dat wel pretenderen, staat nota bene op de website als slogan "This is Real Racing", los van het nodige marketing gebabbel natuurlijk....)

Maar dit zie ik de laatste tijd steeds vaker, games die pretenderen een (semi) sim racer te zijn (F1 2010 is hier een goed voorbeeld van) en het vervolgens keihard niet waarmaken.....

Begrijp me niet verkeerd, de physics van de wagens in dit deel van NFS zijn voor een arcade racer niet slecht.... maar het hele spectakel gehalte doet gewoon afbreuk aan het geheel.

Grafisch ziet het er prima uit (dat is dan ook het nadeel aan echte sim racers, grafisch over het algemeen niet erg hoogstaand) maar ik kan je garanderen dat, wanneer er ook door de AI gewoon fair gereden wordt, de beleving van het in een race zitten een stuk sterker is.

Wat dat betreft kan ik ook wel begrijpen dat de echte sim racers "kaal" en "saai" aanvoelen omdat de focus daar puur op het racen en het gevoel van de wagens ligt, wat dat betreft zijn de ideeën die Codemasters had bij F1 2010 goed (de paddock, het afnemen van interviews etc.) om meer immersie bij het leven als courreur te krijgen, alleen de uitwerking was wat minder...

En als dit spel aanvoelt als een kart race ben ik bang dat karten een redelijk dodelijke sport is geworden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gewoon even wachten tot hier ook een realisme mod voor uitkomt. Had ik met Shift 1 er ook overheen gezet, wordt het rijden 10x leuker, en uitdagender.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2pys6l3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2q1wj0y.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2m439xk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2lj2p8o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2i1zfxu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2hoe6m8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23lidyc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2e3bt36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/qrdvgm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/29bmxld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2ewns60.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door FabiandJ op 02-04-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Waar kan ik mijn opgeslagen pics vinden?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08 11:17
Mooie screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ehm ok, maar bij shift 2 is het zo dat ik bijv. bij een bocht naar rechts aan de rechterkant zit. Links een ai auto. Die auto links raakt mij, niet eens op hoge snelheid, waardoor ik aan hem vastgeplakt zit en altijd, 10 op 10, alleen nog maar rechtdoor kan en zo de vangrail in vlieg.. Terwijl ik dus van mhem WEG stuur?

[video]

Ik haat nordschleife, en waar het niet hoeft skip ik die ook zoveel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

[video]

En nu in het donker >:)

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Strak _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Welke mods heb jij allemaal erop staan dan voor je handling?

Trouwens, iemand al eens met de Porsche 918 Spyder Works gereden? Echt, heerlijke auto, ik kan hier veeel beter mee rijden dan met den Corvette Z06, dus tenzij er nog een beter bak langskomt, wordt dit mijn nieuwe monstertje :) . Kom er nu half glijden/driften de bochten mee door, en durf ook veel sneller te gaan :+ .

[ Voor 8% gewijzigd door Darkasantion op 03-04-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-09 18:13

s3.

Darkasantion schreef op zondag 03 april 2011 @ 01:15:
[...]

Trouwens, iemand al eens met de Porsche 918 Spyder Works gereden? Echt, heerlijke auto, ik kan hier veeel beter mee rijden dan met den Corvette Z06, dus tenzij er nog een beter bak langskomt, wordt dit mijn nieuwe monstertje :) . Kom er nu half glijden/driften de bochten mee door, en durf ook veel sneller te gaan :+ .
Die heb ik inderdaad gereden. Ik rijd nu A klasse met een Nissan GTR (maxed) en deze is echt gruwelijk. Net even beter dan de 918 qua bochten en acceleratie. Kan meestal volgas driftend door bochten zonder overstuur. Ik zweer bij 4wd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Darkasantion schreef op zondag 03 april 2011 @ 01:15:
[...]

Dat zou ik ook willen weten. En als het geen mods zijn dan de settings ingame en van je stuurtje, want bij mij blijft het voorlopig slingeren (en dat had ik ook met deel 1 van Shift)

Evengoed leuk, maar racen zoals in rFactor of GTR of meer van zulke games zit er niet in bij Shift. In elk geval bij mij niet.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Weet iemand of EA al een patch heeft uitgegeven die de dramatische crossfire performance fixed? blijf het vreemd vinden dat zoiets gewoon maar even over het hoofd gezien wordt, maar goed .. ondertussen kan ik mijn legaal gekochte game nog steeds niet spelen.. heel leuk :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op zondag 03 april 2011 @ 03:43:
Weet iemand of EA al een patch heeft uitgegeven die de dramatische crossfire performance fixed? blijf het vreemd vinden dat zoiets gewoon maar even over het hoofd gezien wordt, maar goed .. ondertussen kan ik mijn legaal gekochte game nog steeds niet spelen.. heel leuk :(
Er zijn geen fixes of patches tot nu toe

Moet zeggen dat ik tot op heden op de ps3 geen enkel probleem heb met lag of freezes.

Spel werkt prima heel goed te besturen nadat alles is afgesteld met stuur wordt er ook niet afgeramd en blijf ook niet aan anderen plakken

Verder dat iemand spint als je een ander aantikt is een vrij logische zaak gewoon niet doen en clean passeren dan heb je nergens last van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:25

boesOne

meuh

Holy!
Hebben die bakken geen groot licht? :X

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nvm, foutje.

[ Voor 94% gewijzigd door Phusebox op 03-04-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Phusebox schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:06:
[...]
Ik haat nordschleife, en waar het niet hoeft skip ik die ook zoveel mogelijk.
;) Echt serieus nam ik je al niet, maar hiermee is het echt klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Spel werkt prima heel goed te besturen nadat alles is afgesteld met stuur wordt er ook niet afgeramd en blijf ook niet aan anderen plakken
Hoe heb je alles afgesteld dan en bleef je voordat je dat gedaan had wel plakken aan anderen?
Dat heb ik namelijk op de PC ook en ik heb het hier al gelezen dat meerdere mensen daar last van hebben.

Kwestie van instellingen wijzigen (en zo ja welke dan) of is dit een pc kwaaltje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:47:
[...]

Hoe heb je alles afgesteld dan en bleef je voordat je dat gedaan had wel plakken aan anderen?
Dat heb ik namelijk op de PC ook en ik heb het hier al gelezen dat meerdere mensen daar last van hebben.

Kwestie van instellingen wijzigen (en zo ja welke dan) of is dit een pc kwaaltje? :)
Op ps3 met logitech stuur en daarna alles ingame naar mijn zin gezet .

Plakken heb ik geen last van probeer ze zo veel mogelijk te vermijden en bij afremmen hem er naast zetten en dan leun ik weleens wat maar blijf nooit plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:16
vind het tot nu toe erg vermakelijk game
had wel iets meer sim mogen zijn.

verder spel ik met een G25 en heb geen problemen met sturen.
Het remmen vind ik wel wat vreemd aan voelen zo wel met G25 als met toetsen .. het lijkt wel of hij gewoon heel langzaam af remt ivm van goed stevig door remmen dus moet vaak al veel te vroeg in de ho ankers

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 03-04-2011 21:10 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yeroen76 schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:42:
[...]

;) Echt serieus nam ik je al niet, maar hiermee is het echt klaar..
Serieus nooit begrepen wat er leuk is aan die baan. Leuk als je in het echt misschien volgas kan knallen daar over de vele rechte stukken met snelle bochten, maar in een spel heb ik er nooit wat aan gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
dit gebruik ik ook sharp mod - sim handling werkt goed vooral met een stuur.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste