Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:19:
[...]Op ps3 met logitech stuur en daarna alles ingame naar mijn zin gezet .

Plakken heb ik geen last van probeer ze zo veel mogelijk te vermijden en bij afremmen hem er naast zetten en dan leun ik weleens wat maar blijf nooit plakken
Hier ook met de PS3 geen echte problemen, rijdt overigens nu met controller en dan realisme op Elite waardoor het minder arcade is en alles net iets realistischer, "plakken" valt mee...

Enig probleem is dat ik in twee uur speeltijd al drie keer een vastloper heb gehad op mijn 160Gb Slim :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Hebben meer mensen last van performance issues? Ik vind het er echt niet uitzien, terwijl de graphics op medium staan (high kan gek genoeg niet met een 5770?) Bovendien blijf ik rond de 34 fps zitten, ongeacht de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Knul schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:34:
Hebben meer mensen last van performance issues? Ik vind het er echt niet uitzien, terwijl de graphics op medium staan (high kan gek genoeg niet met een 5770?) Bovendien blijf ik rond de 34 fps zitten, ongeacht de settings.
Probeer dit is link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Al bij al vind ik het een goede game, hoewel mijn ervaring met race games maar beperkt is.
Mijn laatste 2 waren GT4 en Dirt2. En als je zit te klagen over de AI raad ik je aan om weg te blijven van Drit2 want daar is de AI nog een pak dommer. Bij deze game heb ik wel echt gevoel dat de AI zijn gedrag aanpast en je niet bruutweg ramt. Goed, het is niet perfect, maar het is de beste AI in racegames dat ik tot nu toe gezien heb.

Wat niet kan gezegd worden van mijn eerste online rondje met Shift 2.
Start je in Maimi waar de eerste bocht een haripin bocht is, rem je mooi, klaar om de bocht te nemen. Ramt er iemand je tegen volle snelheid in je gat. -_-

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Pff wat haat ik driften in games. Kan er echt helemaal niks van. Haal die eerste niet eens...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:14:
Pff wat haat ik driften in games. Kan er echt helemaal niks van. Haal die eerste niet eens...
Phusebox, ik zei eerder dat je meestal negatief was over dingen. In dit geval, na een dag spelen, ben ik het met je eens. Wat een takke besturing.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

ik hoor het allemaal alweer, ik ga net als shift 1 deze laten gaan en wacht op forza 4 en ga lekker verder met gt5 :D
misschien dat ik hem een keertje probeer op de xbox(download dan he ;) ) want volle pond betalen ga ik zeker niet meer doen voor een need for speed game.
btw zag wel dat gamehubs.com de LE aanbied voor 37,99 maar vind nog te duur.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:23
ik vind driften mooi gedaan in shift makkelijker dan GT5 alhoewel gt5 een stuk realistischer is met racen/ driften , want de plaatsing van de auto klopt van geen kanten in shift 2

alex wacht op die real mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff dat driften is echt niet te doen, met de nieuwe wheelsettings is het racen nog wel te doen maar driften lukt voor geen meter... 60 euro wasted.

Ik weiger verder te gaan als ik iets niet gehaald heb, dus nu moet ik nog 10 drift events die voor mij echt onmogelijk zijn.

En op marktplaats is ie nu al nog maar 30 euro waard... zegt genoeg.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 09:13

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Nieuw kan je hem ook al kopen voor €31,24 (£27.54, verz. kosten ook gratis) @ http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1301842818&sr=8-3.

Ik heb nu toch best wel een probleem dat die game voor geen meter loopt, in de eerste races ging het gewoon lekker met 60FPS, maar ik zit nu bij die Miami race van Modern C en daar is het constant 15-20FPS. Echt niet te doen. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door bello2185 op 03-04-2011 17:03 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

probeer het driften dan te doen met controller ??
schijnen meer mensen te doen, driften is in shift 2 blijkbaar niet weggelegd voor stuur gebruikers.
enigzins logisch omdat ze hebben gezegd dat de physics enz aangepast worden in drift mode.
dat is btw wel echt oldscool want een beetje racer heeft ook voor driften zelfde physics als gewoon racen.
Is in het echt toch ook zo :P
in gt5 is driften moeilijk maar wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
Ik heb hier een logitech formula force ex stuurtje maar zodra je ook maar een wat snellere auto koopt is het stuur veel te licht dan zit er gewoon geen feedback in als ik dit verander in de profiler gebeurt er ook weinig andere mensen hier ook problemen mee>?

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Godsklere, dat scheelt een slok op een borrel zeg _/-\o_

Ik meende me ook al te herinneren dat destijds met Shift 1 ook zoiets aan de hand was en na een mod dat het rijden ook veel beter ging.

Waarom zouden de ontwikkelaars dat zelf niet zo gemaakt hebben?

Overigens vind ik heel het tunen maar grof kut.
Het tunen is wel leuk, maar zodra je je eigen auto tuned doet de tegenstander dat ook.
Dan kan je net zo goed met je standaard auto blijven rijden zonder te tunen wat mij betreft.

Ik bedoel het hele idee van je auto sneller en beter maken is toch dat je sneller en beter dan de ander wordt?! :/

[ Voor 24% gewijzigd door vosss op 03-04-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Spel te koop :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Daar is marktplaats voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Op de video's van Dutch3men zie ik eigenlijk waar NFSS2 om draait. De sfeer is echt geweldig, de manier waarop je in de cockpit zit en het circuit al hobbelend aan je voorbij ziet glijden, zeer scherp. De graphics zit het absoluut snor mee als ik kijk naar de screenshots. Hoe je auto's over de curbs denderen is impressive, je hoort ze bijna onder je door snerpen. Het motorgeluid is behoorlijk strak ook, ik heb wel het idee dat ik voort word gesleurd door een flinke V12 die in 't vooronder ligt. Nacht- en lichteffecten maken het helemaal af!

Tot zover de positieve punten. Aan het motorgeluid in de Spa-video irriteer ik me vooral bij de acceleratie. Zelfs in de tweede, BOP en het is er plotseling en gaat vanaf daar verder. Daarnaast mis ik ook wat 'clunkyness' in de versnellingsbak, het gaat mij iets te netjes en soepel. Waar is het metalige geros van tandwielen die in elkaar worden geramd door de bak?

Dan de handelbaarheid van de wagen, ik zie D3M héél veel steering input geven in de 'Groene Hel' maar de voorkant van de auto toont op geen enkele manier dat er iets mee gebeurt. Die wagen leidt een beetje z'n eigen leven en lijkt random z'n kont naar buiten te smijten in de bochten. Volgens mij zit er weinig patroon in. Op rails rijden waarbij de auto precies doet wat de bestuurder wilt, ligt natuurlijk ook wel aan de afstelling. Echter, als ik me niet vergis dan zie ik hier de reden waarom NFS:S me slecht beviel. Een beetje hakken en beuken met je stuurwiel is absoluut leuk maar als de wagen even goed reageert als een geëuthaniseerd paard dan is de pret al snel voorbij. Zeker als blijkt dat de AI erg instabiel is en tussen de moeilijkheidsniveau's zo'n 8 seconden per ronde verschil zit en dat niet eens consistent per race. Ik geef overigens wel toe dat ik nooit aan realismemodificaties begonnen ben, voor die tijd heb ik toen het spel er al afgeknikkerd :P

Kleine sidenote, de ronden zijn aanvallend gereden, vooral op de Nordschleife. Helaas is 't onmogelijk om alles goed te doen, ik mis ietwat scherpte en zie een hoop bochten die niet echt optimaal genomen zijn maar dat is ook niet heel gek op zo'n baan en met zulke car handling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Phusebox schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:20:
[...]

Daar is marktplaats voor.
Goh, dat wist ik niet.......
En jij moet toch begrijpen dat dit mijn review was ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

vosss schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:48:
[...]

Godsklere, dat scheelt een slok op een borrel zeg _/-\o_

Ik meende me ook al te herinneren dat destijds met Shift 1 ook zoiets aan de hand was en na een mod dat het rijden ook veel beter ging.

Waarom zouden de ontwikkelaars dat zelf niet zo gemaakt hebben?

Overigens vind ik heel het tunen maar grof kut.
Het tunen is wel leuk, maar zodra je je eigen auto tuned doet de tegenstander dat ook.
Dan kan je net zo goed met je standaard auto blijven rijden zonder te tunen wat mij betreft.

Ik bedoel het hele idee van je auto sneller en beter maken is toch dat je sneller en beter dan de ander wordt?! :/
Klopt, en als je dan enkel handling upgrades geeft maakt het het nog makkelijker, als je harder gaat is tie ook moeilijker goed te controleren.

Na die fixes (had ik er al op staan) erop te zetten wordt het inderdaad een STUK leuker om te spelen. Ik vind het spel helemaal zo slecht niet, al kijk ik er niet zo heel erg kritisch tegenover. Het speelt lekker weg, en de sfeer is leuk. Motorgeluiden zijn top (geen stofzuigers), graphics mooi. Het heeft wel wat dit spel, kan mij wel bekoren.

Dat die handling niet top is, kan iets aan gedaan worden, zoals in bovenstaande fixes is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ja maar met bovenstaande fixes (die mij bijzonder goed bevallen) is het nog geen GTR, GTR2, GTR Evo, Race07, rFactor, LfS, iRacing etc etc.

Het blijft allemaal nogal arcade aandoen vind ik en de feeling mis ik toch wat.

Zonder de fixes vond ik Shift 2 ronduit kut rijden eerlijk gezegd en datzelfde had ik ook bij deel 1.
Nu met fixes is een beetje hetzelfde als GRiD, best ok maar zeker geen sim.

Het blijft gewoon lastig om je autio te plaatsen EXACT waar je wilt vind ik.

Desalniettemin vermaak ik me er prima mee, het hoeft ook niet altijd hardcore sim te zijn van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Shift 2 hoort ook helemaal niet in het rijtje thuis van hardcore sim spellen en willen de makers denk ik ook niet. EA gaat toch voor het geld en met hardcore sim spellen laat je 98% van de gamers links liggen.. nee wil je echt voor de racesim games gaan kijk dan bij Simbin, iRacing, rFactor of LFS. De laatste racesim van EA was toch wel F1 Challenge 99-02.
Al ben ik erg benieuwd naar de nieuwe game van Simbin die waarschijnlijk herfst dit jaar komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 04-04-2011 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

vosss schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:55:
Ja maar met bovenstaande fixes (die mij bijzonder goed bevallen) is het nog geen GTR, GTR2, GTR Evo, Race07, rFactor, LfS, iRacing etc etc.

Zonder de fixes vond ik Shift 2 ronduit kut rijden eerlijk gezegd en datzelfde had ik ook bij deel 1.

Desalniettemin vermaak ik me er prima mee, het hoeft ook niet altijd hardcore sim te zijn van mij :)
Daarom, en dat is precies wat ik bedoel, NFS en hardcore kan niet samen, nja dat is overdreven. Maar de dag dat er een echte hardcore sim onder de naam NFS komt, zal dit groot nieuws worden.

Maar het vermaak is zo top bij deze game, en nu net toch ff mn 360 controller op mn pc aangelsoten om te driften, en dat is nu ook erg goed aan het lukken. Wat een rush, met mn gewonnen AE-86 flink rondblazen, leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
Het is inderdaad een leuk spel om gewoon even lekker mee weg te scheuren; met de afstelling van de auto kan je nog een hoop verschil maken. Overigens vind ik het met stuur een drama, met PS3-controller gaat het prima.

Even de Audi S4 over de top getuned en dan heb je ruim 1000 pk....hum, een handjevol;-)

De sfeer en de circuits vind ik overigens prachtig en bijvoorbeeld Zolder is net als in het echt, je hebt zelfs onderstuur op de punten waar je dit in het echt ook hebt.

Kortom, geen sim maar wel een mooie game, helaas zijn er voor de playstation geen fixes:-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 28-01 13:16
ik vind de game play echt niet fijn, ik speel met een Logitech GT maar ik vind het rijden echt zéér onrealistisch. Jammer van mijn eigenlijk (je kan niet alle mee hebben).

Verder is de game ook slecht met beeldkwaliteit, Ik heb een goede ( beetje overkill ) game pc en nog komt ie niet boven de 34 fps uit resolutie 1920x1080 en alles max.

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hc-Gamer schreef op maandag 04 april 2011 @ 02:12:
ik vind de game play echt niet fijn, ik speel met een Logitech GT maar ik vind het rijden echt zéér onrealistisch. Jammer van mijn eigenlijk (je kan niet alle mee hebben).

Verder is de game ook slecht met beeldkwaliteit, Ik heb een goede ( beetje overkill ) game pc en nog komt ie niet boven de 34 fps uit resolutie 1920x1080 en alles max.
Probeer dit is link

En deze twee
http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=246639
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=30144

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 04-04-2011 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30

Ik kwam met een HD4870 niet boven de 16 fps, na het uitzetten van anti-alising heb ik tussen de 50 en 60fps op een resolutie van 1920x1080. Misschien dat het uitzetten van AA alleen al genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickstart
  • Laatst online: 22-05-2024
vosss schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:55:

Leuke comment op virtualr.net :)
i was so depressed i had to play rfactor afterwards to reconnect emotionally with my wheel. and rfactor is 50 years old.
Vandaag ga ik het spel testen, heb al genoeg gelezen om het toch een kans te geven met de fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Raden jullie deze game aan boven Forza3? Zoek een leuke eerlijke racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt er van af wat je zoekt.

GT5+Forza zijn arcade racers,
Unleashed is een wannabe sim arcade racer. dwz, sommige sim elementen maar niet 100% hardcore sim.
Voor mij is het een leuke afwiseling tussen Rfactor (dat inmiddels wel gedateerd raakt) en Forza op mijn Xbox.
Ik zou zeggen probeer een Demo, of koop over van Phusebox, die wilt toch van het spel af

Wat voor mij het grote voordeel is ten opzichte van Forza, zijn de circuits.
ik race liever op brandshatch, dan op een verzonnen circuit in Forza3.
Let wel, ook Unleashed heeft zijn verzonnen circuits, en ook in unleashed zijn die gewoon niet zo leuk,

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vermaak me wel met het spel, maar de "slechte" handling haalt toch wat fun weg. Ik blijf spelen, zo gisteren dikke pret beleefd met een Nissan GT-R die 20 rondjes lang Suzuka onveilig maakte, maar toch, het sturen voelt niet goed aan. Nu wat mods erop zitten, dus hopelijk gaat dat beter.

Rfactor spel ik ook af en toe, hoewel ik nu daar meer bezig ben om zo hard mogelijk op Nardo te gaan... Record is nu 960 Km/h, harder lukt nog niet, want dan krijg ik of wiel-spin of een uitbrekende auto. Pogingen zijn gedaan met een Indy 500 auto(met "lichtelijk" aangepaste motor en zo;) ), want dat is de enigste auto die niet door zijn vering heen de grond raakt en dan niet harder kan :+ .
Binnenkort maar weer eens GT race doen op Spa, is altijd leuk :D .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Darkasantion schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:34:
Ik vermaak me wel met het spel, maar de "slechte" handling haalt toch wat fun weg. Ik blijf spelen, zo gisteren dikke pret beleefd met een Nissan GT-R die 20 rondjes lang Suzuka onveilig maakte, maar toch, het sturen voelt niet goed aan. Nu wat mods erop zitten, dus hopelijk gaat dat beter.

Rfactor spel ik ook af en toe, hoewel ik nu daar meer bezig ben om zo hard mogelijk op Nardo te gaan... Record is nu 960 Km/h, harder lukt nog niet, want dan krijg ik of wiel-spin of een uitbrekende auto. Pogingen zijn gedaan met een Indy 500 auto(met "lichtelijk" aangepaste motor en zo;) ), want dat is de enigste auto die niet door zijn vering heen de grond raakt en dan niet harder kan :+ .
Binnenkort maar weer eens GT race doen op Spa, is altijd leuk :D .
Inderdaad, het kan een goede game zijn. Maar de slechte handling verpest het nog voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
tot nu toe vind ik de graphics zeker niet tegenvallen, snap ook niet waarom sommigen dit wel vinden.
Ik ben redelijk verwend, maar dit ziet er imo echt beter uit dan bv Shift 1 en bv GT5. Vooral de auto's zijn gewoon echt superrealistisch en baandetail ook.
Zal ook komen omdat ik de laatste tijd weer meer op mijn PS3 heb gespeeld en nu weer sinds lange tijd op PC.
Graphics staan bij mij wel voluit en dat zelfs op een niet al te nieuwe PC. Heb wel een HD5780 en alles loopt gewoon soepel.
Het enige en allergrootste struikelblok voor mij is de wazige besturing. Ik snap ook niet dat men dat dan afschuift op dat het geen hardcore sim is maar meer een arcade sim. Waarom moet dat dan in godsnaam gepaard gaan met een wazige , zweverige besturing?
Ik kan wel zeggen dat bv een handling als GT5, RFactor etc voor mij 10x makkelijker te besturen is als in Shift2.
De enige reden die ik me kan bedenken is dat het spel puur ontwikkeld is om te rijden met een controller ipv een stuur. Maar zelfs dan vergelijk ik het maar weer met een GT5, dat is ook hoofdzakelijk ontwikkeld met een controller in het achterhoofd...
Ze hebben niet voor niets Shift 2 losgekoppeld van de NFS franchise, juist om hiermee het realistische pad op te gaan, voor mij ook echt onbegrijpelijk waarom ze die besturing en gevoel in je stuur niet als eerste eens flink onder handen genomen hebben.
Ik weet zeker dat je het er in ieder geval niet moeilijker op maakt, integendeel zelfs..
Te gek voor woorden dat dan een stel studenten op een zolderkamertje patches moeten maken om het nog enigzins te laten pruimen...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te gek voor woorden dat dan een stel studenten op een zolderkamertje patches moeten maken om het nog enigzins te laten pruimen...
Daar is Rfactor anders wel groot mee geworden he :P

overigens,
voor wie wil, add aardschok in je vriendenlijst

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zow, net even Mount Panorama gereden met de Works Z06 om te kijken of de handling inderdaad beter is.
En volgens mijn gevoel is dat wel zo, ik rijd nu veel fijner en nauwkeuriger op het bochtige, snelle stukje. Ben er nog een beetje bang om continue op het gas te blijven staan, zeker met 1400 HP onder de rechtervoet, maar ik kom er al veel "lekkerder" door dat stukje.
Enigste nadeel is nu wel dat de Z06 heel erg sterk reageerd op kleine inputs, waardoor ie snel van richting veranderd op rechte stukken. Dat moet ik dus nog even aanpassen met de stuur-gevoeligheid, maar in elk geval is het "zweverige" uit de besturing, dus dat is al zeker beter :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:24:
hangt er van af wat je zoekt.

GT5+Forza zijn arcade racers,
Unleashed is een wannabe sim arcade racer. dwz, sommige sim elementen maar niet 100% hardcore sim.
Voor mij is het een leuke afwiseling tussen Rfactor (dat inmiddels wel gedateerd raakt) en Forza op mijn Xbox.
Ik zou zeggen probeer een Demo, of koop over van Phusebox, die wilt toch van het spel af

Wat voor mij het grote voordeel is ten opzichte van Forza, zijn de circuits.
ik race liever op brandshatch, dan op een verzonnen circuit in Forza3.
Let wel, ook Unleashed heeft zijn verzonnen circuits, en ook in unleashed zijn die gewoon niet zo leuk,
op de consoles zijn het wel degelijk sim racers, en dan gt5 duidelijk op nummer 1 ;)
en gt5 ligt niet eens zover van bv een iracing enz vandaan. athans dat zeggen iracers zelf :P
forza is meer arcade idd maar alsnog mee sim dan shift imo. besturing is alles in racing games, en die is te wazig in shift 2, dan zou ik iedereen die hem graag wil aanraden op pc en dan mods erover heen gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 04-04-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb de game even geprobeerd en ik was er na 10 minuten al niet over te spreken. De camera draait "automagisch" irritant de bocht in mee. Zo lijkt je auto te draaien, maar dat doet ie helemaal niet! En als dat gebeurt op het moment dat je instuurt is het heel vervelend want dan geef je mee bij, verlies je grip ..rem je ..en in de bak :)... scheitspel grrr..

Ik kan niet wachten tot mijn PS3 het weer doet en ik GT5 kan spelen!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
w4rguy schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:52:
Ik heb de game even geprobeerd en ik was er na 10 minuten al niet over te spreken. De camera draait "automagisch" irritant de bocht in mee. Zo lijkt je auto te draaien, maar dat doet ie helemaal niet! En als dat gebeurt op het moment dat je instuurt is het heel vervelend want dan geef je mee bij, verlies je grip ..rem je ..en in de bak :)... scheitspel grrr..
Je weet toch wel dat er nog andere camerastandpunten zijn he? Zelfs eentje in de 'cockpit' zonder helmetcam effecten. Ik zou toch even proberen te wennen aan die helmetcam, kost een beetje moeite maar het voelt daarna best natuurlijk aan. Ik merk het ook in racespellen met TrackIR ondersteuning. Daar ga ik ook vanzelf de bocht in kijken met m'n TrackIR ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik heb de game even geprobeerd en ik was er na 10 minuten al niet over te spreken. De camera draait "automagisch" irritant de bocht in mee. Zo lijkt je auto te draaien, maar dat doet ie helemaal niet!
Gebruik dan niet de helmet cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 10:03
[/zeik-modus]
pff wat een gedrocht, alles geprobeerd (instellingen, sharp mod, controllers, grafische instellingen zo laag mogelijk, bumper cam enz enz) maar de besturing blijft echt om te janken. kwam er achter dat naast de besturing alt+f4 ook niet werkt in shift 2. Ik vind zelfs de besturing van TDU2 fijner (en die is inderdaad niet erg goed). Zelfs op de motor zit er niet zoveel lag tussen het iets zien en van richting zijn veranderd.
Onvoorstelbaar dat ze deze game zo uitgebracht hebben en hij bij tweakers een 9 heeft gekregen
[zeik-modus]

Tijd om weet GT te spelen. Er zitten veel leuke dingen in Shift, maar de besturing is gewoon te slecht.

De review van Gamespot is trouwens wel redelijk goed:
http://www.gamespot.com/p...tag=summary%3Bread-review

[ Voor 11% gewijzigd door Bastard op 04-04-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Goed, Nissan GT-R op Spa is een ramp, tenminste bij mij :P Wagen heeft hele grote draai-cirkel, dus ik mis vrij vaak de bocht :( . Nu maar eens met de Z06 proberen :P . Ook rampzalig, kan niet meer goed door snelle bochten vliegen :(. Vanavond maar eens met nog een andere auto proberen :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Darkasantion op 04-04-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
Darkasantion schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:28:
Goed, Nissan GT-R op Spa is een ramp, tenminste bij mij :P Wagen heeft hele grote draai-cirkel, dus ik mis vrij vaak de bocht :( . Nu maar eens met de Z06 proberen :P . Ook rampzalig, kan niet meer goed door snelle bochten vliegen :(. Vanavond maar eens met nog een andere auto proberen :P.
neem de gallardo, tune hem max. en gaan met die 4WD.
Jezus wat klinkt en rijdt die wage super lekker vooral van uit de cockpit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
en ff wat anders nog, werkt die scherpe besturings mod ook voor een xbox 360 controller op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

D0m1nat0r11 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:35:
[...]

neem de gallardo, tune hem max. en gaan met die 4WD.
Jezus wat klinkt en rijdt die wage super lekker vooral van uit de cockpit view
Straks eens proberen, maar toch vaag dat ik zowel met de Nissan als met de Corvette dat probleem heb. Ben ook ineens veel langzamer dan de AI, terwijl ik op alle andere banen tot nu toe sneller was 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Frustrerend spel, random plak fouten irriteren me echt mateloos. Net heeft de disc al zijn eerste vlieguren gemaakt.

Heb echt een grote haat ontwikkeld voor die Miami track inmiddels.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Laatst online: 11-09 09:13

bello2185

(=゚ω゚)ノ

D0m1nat0r11 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:36:
en ff wat anders nog, werkt die scherpe besturings mod ook voor een xbox 360 controller op de PC
Ja werkt ook goed met Xbox 360 Controller, jammer dat ik er niet veel aan heb sinds die game nu niet meer boven 25 FPS uitkomt. :(

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Phusebox schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:23:
Frustrerend klote spel, random plak fouten irriteren me echt mateloos. Net heeft de disc al zijn eerste vlieguren gemaakt
En hier blijven klagen heeft nut, ben niet de enige die het vervelend vind.

Heb me tot nu toe nog zeer vermaakt, alleen krijg één drift race niet voor elkaar. Time trials zijn dan wel weer erg leuk met een Works R32...
En het geluid van sommige auto's is in cockpit view zo lekker...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
Rev! schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:50:
Raden jullie deze game aan boven Forza3? Zoek een leuke eerlijke racer.
Neeee, is sowieso geen vergelijking.
Voor mij gaat er nog niks boven Forza. Zelfs Gran Turismo niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
ik heb m vanmiddag even op mn PC aan de praat gehad, loopt nu op 1680x1050 met alles op zn max prima. Alleen de nachtdingen vind ie nog niet leuk. Ook is op sommige races het "witte horizons en witte autos' probleem niet weg waardoor sommige races niet speelbaar zijn. Heel zonde. Spel is uiterst vermakelijk. Zitten leuke wagens in en t ziet er nieteens zo heel slecht uit. Tis jammer dat ie op de PC (bij mij iig) niet wil doen wat t hoort te doen. Nu moet ik iig uitwijken naar een PS3 variant. Driften is iig belachelijk lastig gemaakt zeg, bah :(

Maar verder best lekker zon zinloze racegame :D Ja, denk dat ie gewoon in huis gehaald moet worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
E2TK schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:05:
[...]

Ik kwam met een HD4870 niet boven de 16 fps, na het uitzetten van anti-alising heb ik tussen de 50 en 60fps op een resolutie van 1920x1080. Misschien dat het uitzetten van AA alleen al genoeg is.
Ik zal het morgen allemaal uit proberen. Was vandaag weer druk op het werk :( (tijd voor een nieuwe job :P )

Ik ga nu lekker slapen zodat ik morgen lekker fit kan beginnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuse doe me een lol en blijf alsjeblieft weg hier!

Negatieveling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 07:16:
Phuse doe me een lol en blijf alsjeblieft weg hier!

Negatieveling...
Ja want ik ben de enige die negatief is over deze game. Lekker makkelijk hè op 1 man inhakken... beetje zielig. Even een selectie quotes van de laatste pagina.
KAdrifter schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:26:
[/zeik-modus]
pff wat een gedrocht, alles geprobeerd (instellingen, sharp mod, controllers, grafische instellingen zo laag mogelijk, bumper cam enz enz) maar de besturing blijft echt om te janken. kwam er achter dat naast de besturing alt+f4 ook niet werkt in shift 2. Ik vind zelfs de besturing van TDU2 fijner (en die is inderdaad niet erg goed). Zelfs op de motor zit er niet zoveel lag tussen het iets zien en van richting zijn veranderd.
Onvoorstelbaar dat ze deze game zo uitgebracht hebben en hij bij tweakers een 9 heeft gekregen
[zeik-modus]

Tijd om weet GT te spelen. Er zitten veel leuke dingen in Shift, maar de besturing is gewoon te slecht.

Ik kan niet wachten tot mijn PS3 het weer doet en ik GT5 kan spelen!
Jeroenit schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:46:
Het enige en allergrootste struikelblok voor mij is de wazige besturing. Ik snap ook niet dat men dat dan afschuift op dat het geen hardcore sim is maar meer een arcade sim. Waarom moet dat dan in godsnaam gepaard gaan met een wazige , zweverige besturing?
Ik kan wel zeggen dat bv een handling als GT5, RFactor etc voor mij 10x makkelijker te besturen is als in Shift2.
BioHazard schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:38:
[...]

Inderdaad, het kan een goede game zijn. Maar de slechte handling verpest het nog voor mij.

Jejking schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:21:
Dan de handelbaarheid van de wagen, ik zie D3M héél veel steering input geven in de 'Groene Hel' maar de voorkant van de auto toont op geen enkele manier dat er iets mee gebeurt. Die wagen leidt een beetje z'n eigen leven en lijkt random z'n kont naar buiten te smijten in de bochten. Volgens mij zit er weinig patroon in. Op rails rijden waarbij de auto precies doet wat de bestuurder wilt, ligt natuurlijk ook wel aan de afstelling. Echter, als ik me niet vergis dan zie ik hier de reden waarom NFS:S me slecht beviel. Een beetje hakken en beuken met je stuurwiel is absoluut leuk maar als de wagen even goed reageert als een geëuthaniseerd paard dan is de pret al snel voorbij. Zeker als blijkt dat de AI erg instabiel is en tussen de moeilijkheidsniveau's zo'n 8 seconden per ronde verschil zit en dat niet eens consistent per race. Ik geef overigens wel toe dat ik nooit aan realismemodificaties begonnen ben, voor die tijd heb ik toen het spel er al afgeknikkerd :P
BioHazard schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:16:
[...]

Phusebox, ik zei eerder dat je meestal negatief was over dingen. In dit geval, na een dag spelen, ben ik het met je eens. Wat een takke besturing.. :/
En voor de goede orde zal ik proberen ook positieve punten eruit te lichten:

+ De graphics zijn wat mij betreft dik in orde
+ Uitgebreid schademodel
+ Camera views (cockpit en helmet) werken goed, alhoewel de helmet cam veel gewenning vereist
+ Geluid is goed op een paar missers na
+ Genoeg auto's
+ Paar leuke tracks, alhoewel het jammer is dat ze het meeste gerecycled hebben van deel 1

- De vorige shift was qua besturing met een stuurtje (op xbox 360) beter
- Je unlocked te makkelijk de volgende race series
- Het geheel wordt gortdroog gepresenteerd en nodigt niet echt uit om iets te willen unlocken
- Door het random karakter van de besturing is time attack niet echt haalbaar
- AI auto's plakken aan je vast alsof je een rijdende magneet bent, waarna je eigen auto onbestuurbaar wordt

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@phusebox de hele wereld valt over je heen vanwege je klote dit en klote dat was hetzelfde toen gt5 uitkwam dus ligt toch echt aan jezelf
zou zeggen leer eens rijden en ja ik weet dat je beter bent dan je vrienden maar ik weet wel zeker dat die ook niet kunnen rijden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:27:
@phusebox de hele wereld valt over je heen vanwege je klote dit en klote dat was hetzelfde toen gt5 uitkwam dus ligt toch echt aan jezelf
zou zeggen leer eens rijden en ja ik weet dat je beter bent dan je vrienden maar ik weet wel zeker dat die ook niet kunnen rijden dan
Waar heb ik ooit geklaagd dat ik het spel te moeilijk vond of wat dan ook?
Ok bij GT5 is het gewoon frustrerend als je overal goud wil halen en je ook nog een leven en werk hebt en dus geen 30 uur per week in een game steekt.

Maar goed anyway. Mensen willen blijkbaar alleen maar halleluja horen als ze een game hebben gekocht (en dan heeft waarschijnlijk 30-40% hier de game niet eens gekocht).

En het is fijn dat jij zo zelfverzekerd bent en kunt beoordelen wie er wel of niet kunnen rijden, maar als ik geen oordeel mag geven over een spel, wil jij je mening dan ook voor je houden over mij en zeker over mensen die je niet eens kent. Maar goed, ik zal wel weer de hypocriet zijn hier.

GoT wordt met de dag zieliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:39:
[...]

Ok bij GT5 is het gewoon frustrerend als je overal goud wil halen en je ook nog een leven en werk hebt en dus geen 30 uur per week in een game steekt.

Maar goed anyway. Mensen willen blijkbaar alleen maar halleluja horen als ze een game hebben gekocht (en dan heeft waarschijnlijk 30-40% hier de game niet eens gekocht).

En het is fijn dat jij zo zelfverzekerd bent en kunt beoordelen wie er wel of niet kunnen rijden, maar als ik geen oordeel mag geven over een spel, wil jij je mening dan ook voor je houden over mij en zeker over mensen die je niet eens kent. Maar goed, ik zal wel weer de hypocriet zijn hier.

GoT of jij ? |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee jongens, zo kan ie wel weer...

Ontopic: ik hoor overigens bij de groep die NFS:S2 niet gekocht en gespeeld heeft. Wat ik postte, was m'n subjectieve mening op basis van gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:30
Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:39:
[...]

Je eigen mening hebben is prima, deze zou je wel iets anders kunnen verwoorden. Dus zonder 'klote' in de zin ;)

Verder vind ik het spel zeer vermakelijk! Het geluid is tof, graphics ook, helmetcam is wennen maar brengt een ander gevoel in het racespel. Zo kunnen racespellenontwikkelaars nog wat inspiratie opdoen, en de racebeleving zo dicht mogelijk bij het echte racen brengen.

Ik heb nog maar één foutje gezien in het spel, mijn avatar stuurde een keer niet mee met het stuur :9 (PC + Logitech DFGT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:17:
[...]

Ja want ik ben de enige die negatief is over deze game. Lekker makkelijk hè op 1 man inhakken... beetje zielig. Even een selectie quotes van de laatste pagina.

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
[...]

En voor de goede orde zal ik proberen ook positieve punten eruit te lichten:

+ De graphics zijn wat mij betreft dik in orde
+ Uitgebreid schademodel
+ Camera views (cockpit en helmet) werken goed, alhoewel de helmet cam veel gewenning vereist
+ Geluid is goed op een paar missers na
+ Genoeg auto's
+ Paar leuke tracks, alhoewel het jammer is dat ze het meeste gerecycled hebben van deel 1

- De vorige shift was qua besturing met een stuurtje (op xbox 360) beter
- Je unlocked te makkelijk de volgende race series
- Het geheel wordt gortdroog gepresenteerd en nodigt niet echt uit om iets te willen unlocken
- AI auto's plakken aan je vast alsof je een rijdende magneet bent, waarna je eigen auto onbestuurbaar wordt
Nee je bent niet de enige die negatief is over de game maar blader eens 5 pagina's terug en lees je eigen posts terug.. het is een spel FFS..
Dat gezeik van jou en nog een user over dat mensen hem 1 dagje eerder hadden dan dat jij hem had en dat ze een kassabon moesten posten.
Je bent echt het toonbeeld van een zure zeikerige Nederlander :/

Je was niet alleen negatief over GT5 maar ook over F1 2010, alles is volgens jou drama en het ligt vooral aan het spel en de developers..

Tuurlijk frustreerd mij bijvoorbeeld driften in Shift 2 ook verschrikkelijk, maar ik speel daar om heen..
Misschien een goede tip voor je, speel het spel voor ontspanning..

Je geeft de discs vliegles, knikkert het op marktplaats etc en het is allemaal maar negatief geblaat wat je hier neer zet over zowat elke race game.

Als je zo graag een realistische race ervaring wil hebben ga dan ieder weekend met je auto naar Zandvoort dan heb je het zo echt als het maar kan!

Verder no hard feelings hoor :+

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:17:

Dacht dat jij zo goed was, want die time attacks zijn goed te doen, zolang je de goede auto maar hebt. Heb de meeste keren maar 1 rondje nodig.

Heb je überhaupt wel de fixes op een van de vorige paginas geprobeerd? Ik vind ze niet nodig, maar voor veel mensen is het een grote verbetering.

-Trolling maybe?-

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:57:
[...]

Dacht dat jij zo goed was, want die time attacks zijn goed te doen, zolang je de goede auto maar hebt. Heb de meeste keren maar 1 rondje nodig.

Heb je überhaupt wel de fixes op een van de vorige paginas geprobeerd? Ik vind ze niet nodig, maar voor veel mensen is het een grote verbetering.

-Trolling maybe?-
Lol.. laat maybe maar weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
ik moet toch toegeven dat ik die negatieve berichten van phusebox wel een beetje snap. Ok het is misschien overdreven om 10 tallen keren hetzelfde te zeggen, maar tussen de regels door zie ik wel een aantal punten die inderdaad in shift 2 beter hadden gemoeten.

De besturing instellingen bijvoorbeeld zoals die standaard meegeleverd worden zijn voor veel mensen niet echt goed te noemen. Ik heb zelf zo'n 5 uur verschillende settings geprobeerd op dezelfde track voordat ik het naar mijn zin had afgesteld.

Die magnetic collision had ik in het begin ook last van, maar dat kwam puur door mijn rijstijl. Pas toen ik mijn rijstijl wat netter maakte had ik er eigenlijk nooit meer last van.

Of te wel, ik vind het nu echt een geweldige racegame! Alleen moet je er wel de nodige tijd insteken om de game zo aan te passen en te wennen aan de game mechanics voordat je er echt het nodige plezier aan kan beleven. Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten overigens.

Ik heb er overigens een review over gemaakt over wat ik nu van de game vind, die kun je hier vinden: Shift 2 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NoFearCreations schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:57:
[...]

-Trolling maybe?-
Sorry ik heb het wat verkeerd neergezet. Heb nog niet veel 'time attack event" gespeeld, maar ik bedoel te zeggen dat door het onprecieze en zwalkende karakter van de controls het vrijwel onmogelijk is vele rondes (voor mij dan) je zelf echt te pacen en steeds proberen net een tiende hier en daar te vinden. Het is moeilijk om contstant te rijden.

Fixes zijn helaas op de xbox niet mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:21:
Die magnetic collision had ik in het begin ook last van, maar dat kwam puur door mijn rijstijl. Pas toen ik mijn rijstijl wat netter maakte had ik er eigenlijk nooit meer last.
kijk daar ben ik het nu 100 % mee eens

ps. hele nette review !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:21:
ik moet toch toegeven dat ik die negatieve berichten van phusebox wel een beetje snap. Ok het is misschien overdreven om 10 tallen keren hetzelfde te zeggen, maar tussen de regels door zie ik wel een aantal punten die inderdaad in shift 2 beter hadden gemoeten.

De besturing instellingen bijvoorbeeld zoals die standaard meegeleverd worden zijn voor veel mensen niet echt goed te noemen. Ik heb zelf zo'n 5 uur verschillende settings geprobeerd op dezelfde track voordat ik het naar mijn zin had afgesteld.

Die magnetic collision had ik in het begin ook last van, maar dat kwam puur door mijn rijstijl. Pas toen ik mijn rijstijl wat netter maakte had ik er eigenlijk nooit meer last van.

Of te wel, ik vind het nu echt een geweldige racegame! Alleen moet je er wel de nodige tijd insteken om de game zo aan te passen en te wennen aan de game mechanics voordat je er echt het nodige plezier aan kan beleven. Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten overigens.

Ik heb er overigens een review over gemaakt over wat ik nu van de game vind, die kun je hier vinden: Shift 2 review
Ben het volledig met je eens en deel sommige kritiek van Phuse ook zeker wel.
Maar het is in een aantal topics van racegames een op tel som van diverse rants..
Leest irritant en we ik vind dat we er beter op zo'n manier over kunnen hebben en ervaringen te delen mbt de mods ed.
Ik vind het te makkelijk om alleen maar af te geven, het is een spel met hoge leer curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:21:
[...]

Sorry ik heb het wat verkeerd neergezet. Heb nog niet veel 'time attack event" gespeeld, maar ik bedoel te zeggen dat door het onprecieze en zwalkende karakter van de controls het vrijwel onmogelijk is vele rondes (voor mij dan) je zelf echt te pacen en steeds proberen net een tiende hier en daar te vinden. Het is moeilijk om contstant te rijden.

Fixes zijn helaas op de xbox niet mogelijk ;)
Daar is dit spel inderdaad niet heel geschikt voor kan je beter de wat hardcore race sims voor spelen.
Puur voor de arcade/sim gameplay combi vind ik het een leuke toevoeging aan de race games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat helpt is bij de time attacks de ideale lijn aan zetten, mij lukt het bijna altijd om ieder rondje net wat sneller te zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Is er inmiddels neit iemand die de wittenvlakkenerror daar een fix voro heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Ondertussen kan ik mijn (legale) Shift 2 Unleashed nog steeds niet spelen. als ik crossfire uitzet krijg ik redelijke performance (op een enkele 4890) maar het houdt niet echt over op hoge details. in crossfire zit ik nog steeds tegen een slideshow aan te kijken, en een patch of driverfix lijkt er maar niet te komen.

Met een single 4890 draait het voor mij gewoon niet goed genoeg en als ik de details naar beneden zou gooien, blijft er grafisch weinig van over. dan kan ik net zo goed GTR2 weer uit te kast trekken :(

Weet niet of ik 'm nou terug moet brengen of niet , of wellicht aan moet bieden bij een 2de hands gameshop, want zo heb ik er natuurlijk ook geen drol aan... het spel leek me zo leuk :( had speciaal mijn G25 uit het vet gehaald voor deze game, maar daar ligt nu al weer voor een aantal dagen stof op.

Nouja.. mischien zie ik het nog een paar dagen aan..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Zo, ik heb dit spel nu een dag of 2, en mijn 1e indruk is best ok. :) Ik rij op medium, met realistic car handling, en voor een arcade game voelt het behoorlijk goed aan, mooie graphics e.d..
Alleen het driftenw as in het begin lastig, die 180SX had imho te weinig pk, die RX8 die je later kreeg wou wel, maar ik heb nu een S15, alleen motorisch getuned plus een paar kleine ingrepen(diff e.d.), dat ding drift zo ongelooflijk soepel.. Helemaal met vrij scherpe bochten wil die geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat "magnetisme" dat is gewoon een natuurlijk fenomeen.
er word namelijk onderdruk gegenereerd tussen de 2 wagens en dit zuigt ze naar elkaar toe.
voor vrachtwagens is dit een echt serieus gevaar.

over het "zwevende rijgedrag" kwestie van je wagen goed afstellen, sommige wagens hebben dat ook echt nodig, die lotus bijvoorbeeld is zonder goede setup erg licht op snelheid.

en ja ook dat weg spinnen bij contact is realistisch,
Kijk willekeurige bumbercar race als WTCC of Cliocup, daar zie je legio voorbeelden van weg spinnen bij mild contact...

Dus kwa handling is het een prima spel, geen hardcore sim, maar denk dat vele daar ook niet op zaten te wachten. Die mensen hebben Iracing al.

Enige wat mij een beetje frustreerd is dat ik na 90% rondje op de groene hel, er afspin, op het snelle gedeelte helling af, de wagen total, en nog eens kan proberen (is me 4x op rij gebeurd, is goed dat de G27 vast aan tafel zit, anders was die al het raam uit gevlogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat ik bedoel met het 'magnetisme' is het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/got/sh2.gif

Stel ik ben de blauwe auto, en haal oranje in. Oranje raakt mij dan dikwijls buitenom omdat er te vroeg wordt ingestuurd, of een te late poging van blocken (geen idee waarom ze het doen). Wat er dan gebeurt is dat we als onbestuurbare siamese tweeling rechtdoor gaan. Geen spin. Remmen of sturen heeft geen zin, er gebeurt niks alleen nog maar rechtdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat deed Rossi (de HUFTER) dit weekend ook bij Stoner (de HELD) bij de MotoGP die gingen ook allebij rechtdoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:30:
dat deed Rossi (de HUFTER) dit weekend ook bij Stoner (de HELD) bij de MotoGP die gingen ook allebij rechtdoor
nou rechtdoor lol meer op hun plaat maar als phusebox hetzelfde rijdt als rossi zondag deed dan snap ik zijn frustaties wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat dit spel niet telemetrie laat zien,
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je demping de klap niet kan opvangen.
dan raak je grip kwijt... maar dat kan je alleen zien als je de telemetie van de demping en je grip waarders kan na zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:34:
Het is jammer dat dit spel niet telemetrie laat zien,
Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je demping de klap niet kan opvangen.
dan raak je grip kwijt... maar dat kan je alleen zien als je de telemetie van de demping en je grip waarders kan na zien...
Het is geen klap, het is echt elkaar "brushen". Zodra je die ander brushed zit je gewoon vast totdat je tegen de muur knalt. Maar goed, ik zal eens proberen een filmpje ervan te maken als het weer gebeurt.

Dat de binnenste auto de buitenste rechtdoor duwt is logisch, maar andersom niet. En dat is dus wat gebeurt.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vanavond eens proberen het na te doen...
specifiek circuit/bocht? type auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:28:
Stel ik ben de blauwe auto, en haal oranje in. Oranje raakt mij dan dikwijls buitenom omdat er te vroeg wordt ingestuurd, of een te late poging van blocken (geen idee waarom ze het doen). Wat er dan gebeurt is dat we als onbestuurbare siamese tweeling rechtdoor gaan. Geen spin. Remmen of sturen heeft geen zin, er gebeurt niks alleen nog maar rechtdoor.
Excuses als ik hier fout zit, ik ben net wakker :P. Maar dat is toch volgens mij best logisch. Als jullie contact maken zitten jullie dus flink dicht op elkaar. Als jij je neus naar rechts wil sturen zal je achtereind toch een stukje de andere kant op willen, waar geen ruimte is omdat jullie contact maken. Tenminste, zo zie ik het op dit moment voor me, maar misschien moet ik eerst nog een kop koffie drinken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:45:
[...]
Excuses als ik hier fout zit, ik ben net wakker :P. Maar dat is toch volgens mij best logisch. Als jullie contact maken zitten jullie dus flink dicht op elkaar. Als jij je neus naar rechts wil sturen zal je achtereind toch een stukje de andere kant op willen, waar geen ruimte is omdat jullie contact maken. Tenminste, zo zie ik het op dit moment voor me, maar misschien moet ik eerst nog een kop koffie drinken :P.
Neem maar thee hoor wakker ben je al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]
Ja maar logischerwijs zou de linker auto toch ook de bocht in willen sturen, en dus ga je beiden, hetzij misschien wat wijd, alsnog door de bocht. Het voelt gewoon raar. Heb dit nog nooit bij een andere game of sim meegemaakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:45:
ik ga vanavond eens proberen het na te doen...
specifiek circuit/bocht? type auto?
Any. Meestal last van bij Miami omdat de muur daar dichtbij is en het vrij smal is allemaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
oeps dubbel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Nu online
[...]
Maar dat is toch volgens mij best logisch. Als jullie contact maken zitten jullie dus flink dicht op elkaar. Als jij je neus naar rechts wil sturen zal je achtereind toch een stukje de andere kant op willen, waar geen ruimte is omdat jullie contact maken. Tenminste, zo zie ik het op dit moment voor me
ja, klinkt mij ook logisch in de oren.

Ik heb die situaties tegenwoordig niet meer omdat ik vlak voor of in bochten niet op die manier probeer in te halen. Ik wacht af tot ik ruimte zie via het uitremmen in bochten, of ik haal in als er veel ruimte is in een bocht doordat de auto voor mij uit zijn ideale lijn vliegt of probeer op de rechte stukken een kans te pakken. Dat maakt het allemaal ook wat intenser kwa racen vind ik. Je moet er veel harder voor werken om nu eerste te worden, maar ik vind de voldoening ook vele malen groter dan het ruwe duw-werk die je in andere games kan doen om auto's voorbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robinez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:02:
[...]

ja, klinkt mij ook logisch in de oren.

Ik heb die situaties tegenwoordig niet meer omdat ik vlak voor of in bochten niet op die manier probeer in te halen. Ik wacht af tot ik ruimte zie via het uitremmen in bochten, of ik haal in als er veel ruimte is in een bocht doordat de auto voor mij uit zijn ideale lijn vliegt of probeer op de rechte stukken een kans te pakken. Dat maakt het allemaal ook wat intenser kwa racen vind ik. Je moet er veel harder voor werken om nu eerste te worden, maar ik vind de voldoening ook vele malen groter dan het ruwe duw-werk die je in andere games kan doen om auto's voorbij te komen.
Wat is er mis met een doodnormale uitrem actie? Dat de computer vervolgens tegen mij aanrijdt maakt het nog geen ruw duw-werk. Het is zeker niet zo dat ik mensen probeer in te halen door er maar tegenaan te rijden. Dat doe ik al sinds de Nintendo64 niet meer 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 05-04-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:09:
[...]

Wat is er mis met een doodnormale uitrem actie? Dat de computer vervolgens tegen mij aanrijdt maakt het nog geen ruw duw-werk.
daar is niets mis mee, alleen als de computer tegen je aanrijdt dan is dat vaak doordat hij zijn lijn richting de bocht al in heeft gezet. Dus in dat geval probeer je hem al te laat uit te remmen en had je beter achter hem kunnen blijven in de bocht.

Dat is ook wat ik probeer te zeggen, je kunt niet arcade style proberen bochten te pakken op het laatste moment in shift 2. Daar grijpt het spel dan te hard voor in. Ik deed dat in het begin net zo omdat ik bijvoorbeeld in GT5 daar prima mee weg kwam (duwde dan gewoon de auto ligt aan in de bocht en noemde dat dan een uitrem actie).

In shift 2 moet je gewoon netter gaan rijden, in het echt gooi je je auto ook niet tegen een andere auto aan om de bocht te kunnen nemen, daar neem je ook veel minder risico. En dat kost zeker tijd om zelf zo te leren rijden in shift 2 en dan toch nog te winnen.

Wat dat betreft is shift 2 gewoon veel minder arcade dan andere games. Daar komt bij dat de AI zelf ook foutjes maakt tijdens het rijden. Daar moet je als racer dus ook rekening mee houden tijdens het racen en er niet vanuit gaan dat die rechtdoor op rails gaat of dat hij jou ruimte geeft omdat je 20 cm voor hem zit in de bocht. In shift 2 zul je ervoor moeten werken en vooral leren hoe de game reageert op dat soort situaties.

Ik vind het eerlijk gezegd geen fout van de game. Ik vind het nu uiteindelijk zelfs een erg goede feature omdat ik er veel spannendere races door heb gekregen en nu echt voldoening heb als ik een race win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Excuses als ik hier fout zit, ik ben net wakker :P. Maar dat is toch volgens mij best logisch. Als jullie contact maken zitten jullie dus flink dicht op elkaar. Als jij je neus naar rechts wil sturen zal je achtereind toch een stukje de andere kant op willen, waar geen ruimte is omdat jullie contact maken.
Dat auto's in games vaak on hun middelpunt sturen betekent niet dat het in het echt ook zo werkt... ;)
Het zijn ook geen vrachtwagens die uitzwenken. Dat hele kleine stukje achter de achterwielen dat misschien een heel kleine beetje de andere kant op gaat is is echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Royer schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:30:
[...]

Neeee, is sowieso geen vergelijking.
Voor mij gaat er nog niks boven Forza. Zelfs Gran Turismo niet....
Na alle berichten ga ik ook maar voor Forza3, heb geen zin me weer kapot te irriteren zoals bij Hot Persuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 11-09 10:45
Gisteren maar eens de drift intro proeven gedaan.. Wordt niet goed van die zogenaamde hulp opties.. dacht dat ik nog wel een beetje kon driften.. toch maar eens bij de opties gekeken bleek dat ASM en ABS nog aan stonden.. Dit uit gezet daarna 10x betere besturing en gevoel dat hetgeen ik met m'n controller aangeef ook gebeurt op m'n muur.. (speel op PS3 met beamer ipv tv/monitor)

Dat magneet gebeuren is inderdaad vreselijk vervelend, heb niet het idee dat dat nou zo realistisch overkomt..

En ja deze racer is weer anders dan GT5 o.i.d. en is het even wennen aan een andere besturing..
Moet eerlijk zeggen dat ik 'm leuker vindt dan GT5! al is het alleen al omdat je veel meer (realistische) mogelijkheden voor upgrades/tuning hebt. Probeer je remmerij maar eens aan te passen in GT5 :+

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat magneet gedoe kan erg vervelend zijn, maar zodra je het door heb ga je zo min mogelijk contact met de AI proberen te krijgen.

Net de Time Trials afgerond, wat is die Chris Rado goed, met ze AWD Scion TC, bleef maar 0.1 seconden voor hem op Donnigton.

Iets anders vervelends opgemerkt, ik heb erg vaak dat ik alle bochten opnieuw perfect moet doen. Bijvoorbeeld op Suzuka, die heb ik zeker weten al 3x perfect gedaan, maar toch kan ik vaak weer opnieuw beginnen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:45:
[...]

Na alle berichten ga ik ook maar voor Forza3, heb geen zin me weer kapot te irriteren zoals bij Hot Persuit
Als je NU nog geen Forza3 hebt, koop hem dan niet
Wacht tot de herfst en koop Forza4, als je echt niet kan wachten en perse forza wilt spelen
Koop de ultimate versie, daar zit alle DLC bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:06:
[...]

Als je NU nog geen Forza3 hebt, koop hem dan niet
Wacht tot de herfst en koop Forza4, als je echt niet kan wachten en perse forza wilt spelen
Koop de ultimate versie, daar zit alle DLC bij
Sjah ik wil nu spelen natuurlijk, en ik haal idd de ultimate versie. Laten we verder niet offtopic gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriftwoodSan
  • Laatst online: 22-10-2015
Het vage sturen en fishtailen zou volgens berichten op het EA forum komen door de Auto Counter Steering optie van Shift 2. Helaas is de optie niet uit te zetten.

*edit: linkje
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5533011.page

[ Voor 20% gewijzigd door DriftwoodSan op 05-04-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:23:
Dat magneet gedoe kan erg vervelend zijn, maar zodra je het door heb ga je zo min mogelijk contact met de AI proberen te krijgen.

Net de Time Trials afgerond, wat is die Chris Rado goed, met ze AWD Scion TC, bleef maar 0.1 seconden voor hem op Donnigton.

Iets anders vervelends opgemerkt, ik heb erg vaak dat ik alle bochten opnieuw perfect moet doen. Bijvoorbeeld op Suzuka, die heb ik zeker weten al 3x perfect gedaan, maar toch kan ik vaak weer opnieuw beginnen.
Volgens mij is het zo dat je de eerste keer er 10 XP voor krijgt, en alle keren daarna maar 5.
Maar iedere keer als je de lijn netjes volgt dan krijg je dat geloof ik..

Overigens heb ik het idee dat je met zeer zeer lage snelheid door de bocht mag gaan, en toch nog de bocht "perfect" neemt...
Sommige bochten neem ik namelijk met praktisch geen gas, en nog krijg je de melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DriftwoodSan schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:39:
Het vage sturen en fishtailen zou volgens berichten op het EA forum komen door de Auto Counter Steering optie van Shift 2. Helaas is de optie niet uit te zetten.

*edit: linkje
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5533011.page
Het gaat hier volgens mij wel specifiek om Driften,.
Ik heb dat nog niet geprobeerd overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriftwoodSan
  • Laatst online: 22-10-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:46:
[...]

Het gaat hier volgens mij wel specifiek om Driften,.
Ik heb dat nog niet geprobeerd overigens...
De titel van dit draadje geeft niet aan dat het specifiek om driften gaat. Ik heb dan ook niet alle 16 pagina's gelezen om eerlijk te zijn.

Neemt niet weg dat de Auto Counter Steering OOK in driften zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
wel spannend trouwens, en toch irritant. Mijn R32 WORKS glibbert en glijdt alle kanten op maar hard gaat ie wel:P net de hele retro shizzle gedomineerd :D Driftwagentje heb ik ook nu met muscle aan de haal:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Driften is zo gaar. :') Nooit problemen mee gehad maar in Shift 2...of insturen gaat voor geen meter of bij 30KM/H doe je opeens een 180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus die Auto counter steering blijkbaar, staan al behoorlijk wat forums te koken dankzij deze optie.
Maar aangezien bij racen, driften altijd tijd verlies betekend.
Merk je hier gelukkig tijdens het racen niets van (ik tenminste niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Waarom die onzin erin als het "zo realistisch mogelijk" is...ik snap ze echt niet meer, eerder leken dingen gewoon niet goed uitgedacht...maar nu het nog steeds zo gaat kan je ze ronduit dom noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat anders mensen met een controler dit spel niet zouden kunnen spelen blijkbaar.
en omdat het overgrote percentage op de consoles nu eenmaal geen stuur gebruikt...

vind het wel jammer dat je niet simpel weg even een INI file kan aanpassen "auto_counter_steering 0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Terwijl het spel vol zit met voorgemaakte configs voor sturen zag ik. Hoeveel moeite kost het om die counter optie daar bij in te stoppen...
Dan is een toetsenbord gebruiken zoals ik doe niet erg fijn/slim, maar het blijkt dus wel weer hoe lui ze daar eigenlijk zijn. Shift 3 zal in september wel klaar zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Shift 2 nu sinds een paar dagen en ben dik tevreden met dit spel.
Realisme vind ik niet zo belangrijk. Een game is een game en de meeste racers die realistisch of SIM proberen te zijn komen over als halfslappe aftreksels van de realiteit met enkel kloppende physics. Ik wil een gave game, die een toffe race ervaring biedt, maar wel met wat meer diepgang in gameplay dan de gemiddelde arcade racer. Precies wat Shift 2 is.
De besturing is nu ik nog klasse D rijd voor mij perfect, met Xbox stuur. Niet te simpel, niet te licht of te zwaar, precies goed. Ik heb ook met een snellere auto gereden, die kon ik vrij onmogelijk recht op de baan houden (en het nemen van Eau Rouge was al helemaal een drama), maar ik weet niet of dat aan mij ligt of aan het spel.

Maar verder, heerlijke aanslag op de zintuigen, en een van de weinige games die me werkelijk het gevoel geeft in een beestachtige strijd verwikkeld te zijn (in tegenstelling tot bijvoorbeeld het retesaaie Forza 3). I like.
UgotHeinzzd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:26:
[...]
Vast al ergens opgemerkt en voor sommige misschien vanzelfsprekend, maar wie heeft er ook zo'n last van het zwabberen met sturen? Ik heb mijn steering dead zone op 0% gezet en steering sensitivity op 90%, werkt een stuk beter.
Waar kun je dat instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
weet iemand hoe je works van je wagen eraf kan halen. Me corvette rijd als een gestoorder. ik kan de wagen niet meer opnieuw winnen

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 05-04-2011 19:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste