![]() |
Here’s the press release |
|
Bron inclusief teaser filmpje...klik!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1-WyWCjcVZc]
Klik voor in-game beelden, helaas nog geen youtube versie van kunnen vinden, mijn excuses
![]() |
Here’s the press release |
|
[ Voor 13% gewijzigd door FireBladeX op 02-12-2009 22:48 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Originele titel inderdaadGhenzi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
waarom moet ik meteen aan call of duty denken, en dat hun er een graantje van mee willen pikken ?
Tjah die titel is niet officieel he, wat ik alleen weet is dat het de Nieuwe medal of honor heet, die "modern war" heb ik erzelf bij gezet. Zal het wel even weer weghalen om verwarring te voorkomen komt zojuist achter dat je de titel niet meer kan veranderen
[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 02-12-2009 23:03 ]
Pacific Assault was mijn eerste MOH game, jammer dat door slechte support het MP gedeelte nooit iets is geworden, alhoewel "Objective" één van de betere MP game modes was tot nu toe: De map was verdeeld in 3 of 4 stukken en pas als het eerste doel (bv capture gebouw) gehaald was kon je door naar het volgende doel (bv blaas iets op). Altijd veel en afwisslende actie en niet x minuten langen alleen maar vlagjes/HQ capturen. Laten we hopen dat dat weer terug komtFireBladeX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:46:
Zal ik maar alvast beginnen dat ik mijn dag niet meer stuk kanAls ik aan medal of honor denk, denk ik aan allied assault
De beste fps die ik ooit heb gespeeld. Ik hoop dat ze nu met de modern war het zooi weer recht zetten. Want de laatste medal of honor's waren echt bagger en hadden slechte online gebeuren ( pacific assault/airborne ). Ik kan niet meer wachten tot ingame filmpjes
Vind het goed dat EA hun twee studio's combineert, want dice weet wel hoe ze een goede online shooter kunnen maken
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 327523
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 327523 op 03-12-2009 12:36 . Reden: typo ]
http://www.gamedaily.com/...-medal-of-honor-glitches/This past Saturday brought us the Spike TV Video Game Awards and - before experiencing the litany of world exclusives that awaited us inside - we spent some time outside cruising the red carpet and talking (briefly!) to many of the game developers and talent. We squeezed them for information as fast as we could while simultaneously wishing them holiday cheer and good tidings. Yes, it was as awkward as it sounds. Here's what we learned from Vince Zampella and Jason West from Infinity Ward about Modern Warfare 2.
So what do you all think about Medal of Honor going Modern Warfare?
Vince Zampella: Eh, good for them!
You're not saying, "Hey, this is our territory."
Vince: Nah.
Since the game shipped a month ago, Infinity Ward has been squashing bugs and reading feedback.
Vince: Absolutely. The benefit of making a game that all of our guys love to play is that all of our guys are playing it, and they're running into the same problems that any other player is, so we want to get that stuff fixed as soon as possible.
Jason West: Yeah, the studio has been shut down for all of December, but these guys are playing the game and they want to come in on their own time to fix it and patch it. Considering that they're all on vacation, the responsiveness of the team has been pretty awesome. [Note: based on the new unlimited ammo glitch, they still have some work to do. Unless there's a Christmas miracle]
Has anything really surprised you with multiplayer?
Vince: Well, yeah .. the Javelin thing, obviously [laughs]. Just the fact that somebody picked that out.
Jason: And the infinite Care Package one is pretty impressive, I mean you have to do this, do that and ...
Vince: I could see you accidentally doing it, but then how do you figure out how to go back and replicate it? That's crazy.
So if there's a Modern Warfare 3, what can you possibly pack in to top the Night Vision Goggles?
Vince: This time we'll have a version that comes with a complete tank.
Jason: Yeah, or a full-sized Ghillie suit would be awesome, too.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik wil niet veel zeggen, maar ik (een MW2 speler) vindt de eerste beelden er toch stukken beter uitzien dan een gemiddelde CoD game. Het ziet er echt enorm interactief uit.Ghenzi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
waarom moet ik meteen aan call of duty denken, en dat hun er een graantje van mee willen pikken ?
Sterker nog.D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:39:
Het eerste wat men doet als zo'n soort spel uitkomt..
Het vergelijken met Call of Duty..
dus binnenkort een nieuwe trailerMedal of Honor A brand new Medal of Honor trailer will be debuting on Game Trailers TV on Friday night at 12:30am. Check out the promo!
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 14-03-2010 12:24 ]
3 words: What The Fuck!
Basement Bios ---- Exo-S
Dus je krijgt de M24 Sniper Rifle in MoH cadeau als je BF2 hebt gekocht... een goede reden om nu Battlefield: Bad Company 2 voor PC/360/PS3 aan te schaffen volgens mijAs you know, while parts of DICE are working on Battlefield: Bad Company 2 we have another team working on the Medal of Honor multiplayer. Bad Company 2 players are going to get early access to the M24 in Medal of Honor when it releases this holiday season.
The M24 access will be automatically awarded when Medal of Honor releases to all players who have bought Battlefield: Bad Company 2 new and claimed their VIP code (in the Xbox 360 and PlayStation 3 box only) or played Battlefield: Bad Company 2 online (PC). The same EA account must be used in Battlefield: Bad Company 2 and Medal of Honor to make use of the M24.
[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 29-04-2010 00:09 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Altijd leuk die wapensmindcrash schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:33:
Hmm...
[...]
Dus je krijgt de M24 Sniper Rifle in MoH cadeau als je BF2 hebt gekocht... een goede reden om nu Battlefield: Bad Company 2 voor PC/360/PS3 aan te schaffen volgens mij
Deze game en anders CoD7: BO Wat er ook veelbelovend uitziet vind ik!Stewie! schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:43:
[...]
Altijd leuk die wapens
Ik verheug me al op deze game.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 10:52 ]
Klopt beideRynji schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:45:
Nee, ik denk dat je MoH met een EA account moet gaan spelen, als je op datzelfde EA account BFBC2 hebt, dan krijg je een m24.
Je vriend krijgt die M24 dus wel als hij MoH aanschaft, jij zult zelf BFBC2 moeten kopen.
1
| [video][/video] |
[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2010 20:28 ]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
< dit stukje webruimte is te huur >
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Omdat? Ik zie bij BF:BC2 alleen maar veel goeds? (Ik kijk nu puur naar de dingen van de engine, NIET de gameplay)aex351 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:01:
Las net dat de SP op de Unreal engine gemaakt wordt en de MP op de Frostbite engine. Dat laatste beloofd niet veel goeds wanneer je kijkt naar BFBC2.
Zolang de gameplay niet op BF lijkt, vind ik het prima.D4NG3R NL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 06:35:
[...]
Omdat? Ik zie bij BF:BC2 alleen maar veel goeds? (Ik kijk nu puur naar de dingen van de engine, NIET de gameplay)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
BFBC2 voor op de PC is een slechte console port dat ook nog eens vol bugs zit. Diverse patches hebben voor nog meer bugs gezorgd en de aankomende patch is nu al 2x uitgesteld vanwege nog meer problemen. Het spel loopt alleen lekker op een i7 CPU en dat komt weer doordat het een port is. Denk aan GTA. De i7 is krachtig genoeg om de slechte prestatie van het spel op te vangen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een populaire spel is.Shikaka schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:31:
Als ik kijk naar BFBC2 dan zie ik alleen maar goeds. Voor mij één van de meest gespeelde games van de laatste paar jaar.
Dus wat bedoel jij dan met "niet veel goeds"?
[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 18-05-2010 18:24 ]
Hahaha, sorry normaal ben ik niet zo bot maar nu even wel:aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:23:
[...]
BFBC2 voor op de PC is een slechte console port dat ook nog eens vol bugs zit. Diverse patches hebben voor nog meer bugs gezorgd en de aankomende patch is nu al 2x uitgesteld vanwege nog meer problemen. Het spel loopt alleen lekker op een i7 CPU en dat komt weer doordat het een port is. Denk aan GTA. De i7 is krachtig genoeg om de slechte prestatie van het spel op te vangen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een populaire spel is.
[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 19-05-2010 16:13 ]
Zou toch ook van de zotten zijn als het niet zo wasBrutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Een poort? Misschien... Slechte prestaties? Niet optimaal nee, maar overdrijven is ook een vak. Loopt toch echt een stuk beter dan Crysis bijvoorbeeld wat er naar mijn mening niet echt veel beter uitziet als je alles opengooit in beiden spellen (zonder mods etc). Het loopt dus beter dan een spel van 3 jaar oud.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ok, meningen verschillen over wat mooier is en wat nietXenomorphh schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:58:
[...]
Zou toch ook van de zotten zijn als het niet zo wasCrysis is zo ontzettend slecht geprogrammeerd elk spel loopt beter. Toch vind ik de graphics van crysis mooier als van BC2 en die heeft zelfs nog dx11
Kan er maar één antwoord op geven:Brutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Hahaha, sorry normaal ben ik niet zo bot maar nu even wel:
Je lult man, echt keihard ook nog eens!
Een poort? Misschien... Slechte prestaties? Niet optimaal nee, maar overdrijven is ook een vak. Loopt toch echt een stuk beter dan Crysis bijvoorbeeld wat er naar mijn mening niet echt veel beter uitziet als je alles opengooit in beiden spellen (zonder mods etc). Het loopt dus beter dan een spel van 3 jaar oud.
Ik gebruik 'maar' een i5'je en ik speel full HD 2x AA 16x AF alles High op HBAO na want ik zie daar de meerwaarde niet van in en ik draai toch echt met average fps van 70...
Verder is het gewoon ook een zware engine, Frostbite. Want er zit in Dx11 mode ook aardig wat detail in hoor jongens... En de destruction, ook al is het gescript, vreet ook aardig wat resources...
'''Maar de consoles draaien het ook!!!111oneonen!!'''
-Ja, maar op een Sub HD-Ready resolutie op niet mer dan 24 FPS maximaal, veel minder detail en spelers en ook nog eens Dx9 als je mazzel hebt![]()
Oftewel: valt nog reuze mee.
En de meeste bugs op 't moment zitten in de serverbrowser
Lmao, echt ff goed gelachen hier op m'n werkStewie! schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:
[...]
Kan er maar één antwoord op geven:
[afbeelding]
BC2 draait hier prima op een dualcore 3ghz kantoor pctje
Weet je uberhaubt wel waar je het over hebt. De meeste bugs zitten in de serverbrowserBrutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Ik gebruik 'maar' een i5'je en ik speel full HD 2x AA 16x AF alles High op HBAO na want ik zie daar de meerwaarde niet van in en ik draai toch echt met average fps van 70...
Verder is het gewoon ook een zware engine, Frostbite. Want er zit in Dx11 mode ook aardig wat detail in hoor jongens... En de destruction, ook al is het gescript, vreet ook aardig wat resources...
'''Maar de consoles draaien het ook!!!
Oftewel: valt nog reuze mee.
En de meeste bugs op 't moment zitten in de serverbrowser
Luister man, je leest m'n posts ook niet goed. Ik hoef alleen maar de laatste zin de lezen om dat te zien.aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:21:
[...]
Weet je uberhaubt wel waar je het over hebt. De meeste bugs zitten in de serverbrowser. Zoek eens de waslijst met bugs op. Dat kan je terugvinden op de officiele forum. Dat dit spel een port is, is niet misschien. En waarom een vergelijking trekken met Crysis. Een spel dat er grafisch gezien overigens nog steeds stukken beter er uitziet. En komop. Een i5 valt in de lijn met een i7. Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt wanneer ik het over de prestatie van engine heb. De Frostbite engine is niet zwaar en het vreet al helemaal geen resources. Het is gewoon niet geoptimaliseerd voor PC en diverse benchmarks tonen dat simpelweg gewoon aan. CPU wordt overbelast en GPU en ook geheugen gebruik is minimaal.
En dat het op de consoles draait. Ja, hoe zou dat nou komen hè. Het is er ook voor op ontwikkeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 22-05-2010 08:08 ]
Anoniem: 277804
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 277804 op 23-05-2010 09:51 ]
[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 23-05-2010 17:35 ]
Jij leest wat je wil lezen. En ook de manier waarop je reageert. Je komt over als een 14 jarige jongetje die het allemaal beter denkt te weten. Het is de bedoeling dat je reageert op het onderwerp en niet op mij.Brutal1ty schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:06:
[...]
Luister man, je leest m'n posts ook niet goed. Ik hoef alleen maar de laatste zin de lezen om dat te zien.
Op een gegeven moment nemen de ''console fanboys/kids/kop in het zand'' het over van diegene die al wat langer op deze aardkloot rond lopen en hebben mogen genieten van een console met internet vrije periode.Brutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:10:
[...]
Ok, meningen verschillen over wat mooier is en wat niet
Maar de karaktermodellen en aardig wat textures vind ik van BFBC2 toch wat moderner overkomen.
Over het algeheel gezien gaan ze redelijk gelijk voor me op. In verhouding echter, wint Crysis het vierkant. Een spel uit wat was het, 2007? Met zulke graphics: wow.
Maar idd, systeemeisen zijn nu nog steeds over the top.
PS: Voor MoH moeten we gewoon hopen op een wat beter geoptimaliseerde Frostbite engine... dan komt alles goed!
[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 23-05-2010 20:29 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Sorry man, op je 15e krijg je pas begrijpend lezenaex351 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:57:
[...]
Jij leest wat je wil lezen. En ook de manier waarop je reageert. Je komt over als een 14 jarige jongetje die het allemaal beter denkt te weten. Het is de bedoeling dat je reageert op het onderwerp en niet op mij.
Probeer volgende keer iets meer begrijpend te lezen. Zo moeilijk is dat niet. Mijn laatste zin ruk je ook volledig uit de context om vervolgens eigen conclusies te trekken. Dat is niet de bedoeling. Lees wat er staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 25-05-2010 14:16 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De MoH serie is anders best leuk om te spelen. Zoek anders een keer Pacific Assault en Airborne op, dat zijn de laatste twee voor de PC. Heb zelf alleen nog maar de singleplayer gedaan en dan is al leuk genoeg vind ik.Vrijdag schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:20:
Ik ben wel benieuwd naar deze MoH. Om eerlijk te zijn heb ik de andere MoH spellen nooit gespeeld maar dit ziet er wel erg goed uit.
Momenteel speel ik veel BFBC2 maar dat is vooral MP. Zou wel leuk zijn als de SP van dit spel wat meer centraal staat dan in BFBC2
Basement Bios ---- Exo-S
Die zijn er ook voor de Xbox360 toch? Tenminste, ik geloof dat Airborne dat wel was. Zal het eens proberen dan als ik ze ergens kan vindenLarrs schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:32:
[...]
De MoH serie is anders best leuk om te spelen. Zoek anders een keer Pacific Assault en Airborne op, dat zijn de laatste twee voor de PC. Heb zelf alleen nog maar de singleplayer gedaan en dan is al leuk genoeg vind ik.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Inderdaad, even lekker opzoeken en zodirect MoH op de xbox360Vrijdag schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:20:
[...]
Die zijn er ook voor de Xbox360 toch? Tenminste, ik geloof dat Airborne dat wel was. Zal het eens proberen dan als ik ze ergens kan vinden
[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 15-06-2010 00:00 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Mystic_Jack op 15-06-2010 00:33 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Wizz15 op 15-06-2010 00:45 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Airborne was gaaf! Spel helemaal kapot gespeeld en damn, wat was het moeilijk om uit te spelen (laatste level in toren, en ik was 11 ofzoLarrs schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:32:
[...]
De MoH serie is anders best leuk om te spelen. Zoek anders een keer Pacific Assault en Airborne op, dat zijn de laatste twee voor de PC. Heb zelf alleen nog maar de singleplayer gedaan en dan is al leuk genoeg vind ik.
Anoniem: 295829
Ben ik nou kippig of heeft het een erg hoog CoD:MW2 gehalte? De wapens, de city map, hitmarkers, etc... Niet dat ik dat erg vind, ik speel MW2 vrij veel maar ik ik had bijna het idee dat het MW3 is of zoLarrs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:25:
En ze hebben ook een nieuwe trailer uitgebracht op hun site.
Ze laten nu veel meer van het spel zien. Moet zeggen, het ziet er super uit. Mooie combinatie van Call of Duty en Battlefield.
[video]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Oh, maar het was ook niet negatief bedoeld!! Sterker nog, ik vind CoD heerlijk spelen. Controls, reactie, graphics... het is gewoon mijn spel. Dus als de nieuwe MoH daarin mee gaat ben ik helemaal happy!Larrs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:05:
Opzich is MoH en CoD altijd al concurrenten van elkaar geweest, dus dat het een beetje op elkaar lijkt vind ik niet erg.
Zolang de devs van MoH wel goed gekeken hebben naar de minpunten van MW2, zodat ze alles beter onder controle hebben en houden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Volgens mij moet je nog steeds preorderen om te kunnen deelnemen, maar mag je met BC2 al op 17 juni beginnenWizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:27:
Edit 2: Lees net dat de beta toegankelijk wordt voor BF:BC2 VIP's (initiatief van EA onder de noemer Gun Club)! Dat is mooi, kan ik hem toch even checken zonder te pre-orderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 15-06-2010 11:35 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Anoniem: 330860
het gaat hier om de "CLOSED" beta. Met andere woorden voor externe bedrijven / community's die zich oa bij BFBC2 zich hierook mee hebben beziggehouden. De open beta (als die er dan al komt) zal voor september zijn. Ik kan me niet inbeelden dat ze zomaar een open beta gaan houden 3 maanden pre releaseGundogan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:
[...]
Volgens mij moet je nog steeds preorderen om te kunnen deelnemen, maar mag je met BC2 al op 17 juni beginnen
Hopelijk geeft amazon.co.uk ook keys aan niet-britten.
hm, zag in die trailer een predator missile (en air/artillery strikes).....pleasepleaseplease geen killstreak rewards!
Ik volg je even nietAnoniem: 330860 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:40:
[...]
het gaat hier om de "CLOSED" beta. Met andere woorden voor externe bedrijven / community's die zich oa bij BFBC2 zich hierook mee hebben beziggehouden. De open beta (als die er dan al komt) zal voor september zijn. Ik kan me niet inbeelden dat ze zomaar een open beta gaan houden 3 maanden pre release
hopelijk ben ik er weer bij zoals bij BFBC2 voor pc
Dus als je preordered bij aangesloten verkopers EN BC2 hebt, mag je dus over 2 dagen al spelen toch?The first one on the field makes the rules. You'll be knee-deep in shells while your friends are still drooling over the game trailer. Early access starts June 17.
REQUIREMENTS:
Battlefield: Bad Company 2 VIP status
Redeem your beta key after pre-ordering Medal of Honor
Get the drop on enemies from a distance with your unlocked M24 sniper rifle: the professional sniper’s weapon of choice. Access to the M24 will be awarded automatically when you play Medal of Honor with your EA account.
REQUIREMENTS:
Battlefield: Bad Company 2 VIP status
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
dat geld alleen voor PS3 users blijkbaar. Voor pc users zal dit weer anders zijn. Kan ook niet anders in principe. tenzij je met je EA account het kan bewijzen.Gundogan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:50:
[...]
Ik volg je even niet
op de gunclub.ea staat dit:
[...]
Dus als je preordered bij aangesloten verkopers EN BC2 hebt, mag je dus over 2 dagen al spelen toch?
Ow en:
[...]
Je leest het fout.. Als je de VIP status in MoH wilt, moet je ook BFBC2 hebben. voor de beta is alleen een Pre-Order al voldoendeAsgaro schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:28:
Wth! je moet én BFBC2 hebben én MOH preorderen om te mogen deelnemen.
Nice tactic: eerst moet je zelf nog geld betalen, om dan vervolgens mee te helpen de bugs uit de game te halen. xD
[afbeelding]
Te hopen dat er ook key giveaways gedaan worden, ik veronderstel van wel.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2010 12:37 ]
Denk het niet. Het is EA. Niet Bol ofzoVrijdag schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:
Kan je de pre-order ook cancellen naderhand?
[ Voor 38% gewijzigd door steffeh op 15-06-2010 12:41 ]
Hmm, ik twijfel dan een beetje. Wil MoH best pre-orderen maar dan bij een fysieke winkel zodat ik gewoon langs kan gaan als het me uitkomt. Ook qua prijs natuurlijk en sommige winkels hebben ook promoacties. (denk ik dan)Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Denk het niet. Het is EA. Niet Bol ofzo
ik pre order hem mss voor ps3 mss. Wacht nog ff af voor PC closed testing
[ Voor 9% gewijzigd door Wizz15 op 15-06-2010 13:09 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq