Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:38
Mede-auteur:
  • Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:05

Mystikal

Afbeeldingslocatie: http://epicbattleaxe.com/wp-content/uploads/2009/12/medalofhonornew1.jpg
Here’s the press release
Medal of Honor returns to the front lines, this time in today’s war. For the first time in the franchise’s 10-year history, Medal of Honor is leaving the WWII theatre and putting players in war-torn Afghanistan. Electronic Arts Inc. today revealed that in 2010, Medal of Honor, an all-new first-person shooter game, will introduce the Tier 1 Operator: a relatively unknown entity directly under the National Command Authority who takes on missions no one else can handle. The development team has been working closely with Tier 1 Operators from the US Special Operations Community since the earliest stages of development to create the most authentic modern war experience. Inspired by real events, Medal of Honor reveals the mission of today’s most elite soldier – his will, his mindset and his uncompromising professionalism.

Medal of Honor is being built with a best-in-class single-player campaign. The Medal of Honor development team at EALA has been hand-selected by the studio leadership of General Manager Sean Decker, Executive Producer Greg Goodrich and Senior Creative Director Rich Farrelly. To compliment the single-player experience, EALA has enlisted the multiplayer expertise at EA DICE. This team will develop the multiplayer experience of Medal of Honor. These two studios are coming together to deliver a world-class Medal of Honor that is poised to re-set and re-boot the franchise for a new generation.

“When we first set out to reinvent Medal of Honor, we wanted to stay true to its roots of authenticity and respect for the soldier but bring it into today’s war. The Tier 1 Operator is the most disciplined, deliberate and prepared warrior on the battlefield. He is a living, breathing, precision instrument of war.” said Greg Goodrich, Executive Producer, Medal of Honor. “We are honored to have the rare opportunity to work closely with these men to create a game that shares their experience.”

“EA has always been an advocate for telling the soldiers’ story. The new Medal of Honor follows that tradition. We felt it was important to tell the story of today’s war and today’s elite soldiers via today’s most relevant medium – videogames,” said Sean Decker, VP and General Manager of EALA. “We are so proud to bring together two powerhouse development teams to make this game a reality; EA Los Angeles and EA DICE. Medal of Honor promises to be an unforgettable entry in the modern shooter genre.”

Tune in to Spike TV’s 2009 Video Game Awards on Saturday, December 12 at 8pm PST for a world-premier first-look at Medal of Honor.

Official site: http://www.medalofhonor.com/

Bron inclusief teaser filmpje...klik!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1-WyWCjcVZc]
Klik voor in-game beelden, helaas nog geen youtube versie van kunnen vinden, mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Zal ik maar alvast beginnen dat ik mijn dag niet meer stuk kan :) Als ik aan medal of honor denk, denk ik aan allied assault :D De beste fps die ik ooit heb gespeeld. Ik hoop dat ze nu met de modern war het zooi weer recht zetten. Want de laatste medal of honor's waren echt bagger en hadden slechte online gebeuren ( pacific assault/airborne ). Ik kan niet meer wachten tot ingame filmpjes :D

Vind het goed dat EA hun twee studio's combineert, want dice weet wel hoe ze een goede online shooter kunnen maken :)

[ Voor 13% gewijzigd door FireBladeX op 02-12-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 15:25

Zuurstok

Passionately curious

waarom moet ik meteen aan call of duty denken, en dat hun er een graantje van mee willen pikken ? :S

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ghenzi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
waarom moet ik meteen aan call of duty denken, en dat hun er een graantje van mee willen pikken ? :S
Originele titel inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Tjah die titel is niet officieel he, wat ik alleen weet is dat het de Nieuwe medal of honor heet, die "modern war" heb ik erzelf bij gezet. Zal het wel even weer weghalen om verwarring te voorkomen komt zojuist achter dat je de titel niet meer kan veranderen :o

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 02-12-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 23:24
Best wel vet dat het in Afghanistan gaat afspelen, weer eens wat nieuws want van die eeuwige tweedewereldoorlog of USA vs. Rusland games wordt ik moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

FireBladeX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:46:
Zal ik maar alvast beginnen dat ik mijn dag niet meer stuk kan :) Als ik aan medal of honor denk, denk ik aan allied assault :D De beste fps die ik ooit heb gespeeld. Ik hoop dat ze nu met de modern war het zooi weer recht zetten. Want de laatste medal of honor's waren echt bagger en hadden slechte online gebeuren ( pacific assault/airborne ). Ik kan niet meer wachten tot ingame filmpjes :D

Vind het goed dat EA hun twee studio's combineert, want dice weet wel hoe ze een goede online shooter kunnen maken :)
Pacific Assault was mijn eerste MOH game, jammer dat door slechte support het MP gedeelte nooit iets is geworden, alhoewel "Objective" één van de betere MP game modes was tot nu toe: De map was verdeeld in 3 of 4 stukken en pas als het eerste doel (bv capture gebouw) gehaald was kon je door naar het volgende doel (bv blaas iets op). Altijd veel en afwisslende actie en niet x minuten langen alleen maar vlagjes/HQ capturen. Laten we hopen dat dat weer terug komt ;) /me kruist de vingers

btw linkje naat de officiële pagina: http://www.medalofhonor.com/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laten we het maar bij de originele titel houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327523

Ik ben zeer benieuwd naar de trailer volgende week. Ik was/ben een grote fan van Allied Assault, en hoop dat dit eindelijk de volwaardige opvolger wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 327523 op 03-12-2009 12:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ziet er goed uit en zou zomaar MW2 van de troon kunnen stoten mits goede marketing en promotie strategie. EA zit erachter dus daarmee zal het wel goed zitten denk ik zo.

Ik hoop echt dat ze de oude feeling van Allied Assault in deze game terug kunnen brengen, met de daar bijbehorende features: leaning, taunts ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Interview met InfinityWard met wat zij van de nieuwe MoH vinden
This past Saturday brought us the Spike TV Video Game Awards and - before experiencing the litany of world exclusives that awaited us inside - we spent some time outside cruising the red carpet and talking (briefly!) to many of the game developers and talent. We squeezed them for information as fast as we could while simultaneously wishing them holiday cheer and good tidings. Yes, it was as awkward as it sounds. Here's what we learned from Vince Zampella and Jason West from Infinity Ward about Modern Warfare 2.

So what do you all think about Medal of Honor going Modern Warfare?

Vince Zampella: Eh, good for them!

You're not saying, "Hey, this is our territory."

Vince: Nah.

Since the game shipped a month ago, Infinity Ward has been squashing bugs and reading feedback.

Vince: Absolutely. The benefit of making a game that all of our guys love to play is that all of our guys are playing it, and they're running into the same problems that any other player is, so we want to get that stuff fixed as soon as possible.

Jason West: Yeah, the studio has been shut down for all of December, but these guys are playing the game and they want to come in on their own time to fix it and patch it. Considering that they're all on vacation, the responsiveness of the team has been pretty awesome. [Note: based on the new unlimited ammo glitch, they still have some work to do. Unless there's a Christmas miracle]

Has anything really surprised you with multiplayer?

Vince: Well, yeah .. the Javelin thing, obviously [laughs]. Just the fact that somebody picked that out.

Jason: And the infinite Care Package one is pretty impressive, I mean you have to do this, do that and ...

Vince: I could see you accidentally doing it, but then how do you figure out how to go back and replicate it? That's crazy.

So if there's a Modern Warfare 3, what can you possibly pack in to top the Night Vision Goggles?

Vince: This time we'll have a version that comes with a complete tank.

Jason: Yeah, or a full-sized Ghillie suit would be awesome, too.
http://www.gamedaily.com/...-medal-of-honor-glitches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 14:04
Mohaa was de beste imo, alles wat erna kwam kon er niet aan tippen, hopelijk doet deze het beter en is het gewoon weer knallen met die hap.
Afghanistan zou betekenen veel sniper lijkt me, bergen (dorpjes), papavervelden enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
VETTTTT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 21:00

D4NG3R

kiwi

:)

Het eerste wat men doet als zo'n soort spel uitkomt..

Het vergelijken met Call of Duty.. :z

Beetje slechte vergelijking, Aangezien CoD1 gebaseerd was op Medal of Honor: Allied Assault :+

Ik zie het zelf als een nieuw spel...

En het ziet er dondersgoed uit!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ghenzi schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik (een MW2 speler) vindt de eerste beelden er toch stukken beter uitzien dan een gemiddelde CoD game. Het ziet er echt enorm interactief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:39:
Het eerste wat men doet als zo'n soort spel uitkomt..

Het vergelijken met Call of Duty.. :z
Sterker nog.

Sommige oprichters van Infinity Ward (COD) hadden ook aan MOH titels meegewerkt !

http://en.wikipedia.org/wiki/Infinity_Ward

COD komt eigenlijk voort uit de MOH series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
ging ff op facebook en zag deze bericht staan
Medal of Honor A brand new Medal of Honor trailer will be debuting on Game Trailers TV on Friday night at 12:30am. Check out the promo!
dus binnenkort een nieuwe trailer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn ook screenshots van dit spel.

Hier te bekijken: http://bashandslash.com/i...ask=view&id=883&Itemid=78

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Met die stoel is echt lomp! Niveautje "No Russian".

Heb veel zin in deze game. 2010 wordt echt een goed jaar!!

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat ik me vroeger van Medal of Honor herinner is dat het een enorme goeie game was, en dat hem helemaal grijs gespeeld heb. Vooral Medal of Honor: Allied Assault was een grootte favoriet van mij, gebaseerd op de film Saving Private Ryan volgens mij.

Daarom kijk ik ook weer erg uit naar deze, het verhaal lijkt me ook redelijk uniek, als is het concept van vechten in Afghanistan al in meerdere games neergezet. Hopelijk weten ze hier wat unieks neer te zetten.De trailer ziet er in ieder geval erg vet uit ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 14-03-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:25
Ik hoop inderdaad dat ze een onwijs lekkere gameplay maken en daarmee bedoel ik dan, vergelijkbaar aan COD1 of Allied Assault.

Wat me echt lekker opvalt aan die games is dat het zo lekker beweegt, wanneer je ergens heen moved dan gaat dat perfect, en met die laatste games van tegenwoordig gaat dat stroef/houterig/laggy, het voelt gewoon net niet lekker.

Wanneer ik naar die trailer kijkt lijkt alles enorm lekker & soepel te bewegen. Dus ik hoop voor het beste, maar voor de pc zullen we wel weer zon console port krijgen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:40

Stewie!

Keen must die!

Klein kickje voor upcoming leipe shit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Like?

Zelf kijk ik erg uit naar deze shit, zeker ook een mustbuy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Stewie! schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:13:
Klein kickje voor upcoming leipe shit O-)
Kom maar op met de leipe shit :9 . Nieuwe trailers willen we zien. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Trailers? Ik wil de game! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Beta? Demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Waaat meen je dat nou, dat zal wel heel lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-04 08:26
autumn 2010 :S

leuk die blog op http://www.medalofhonor.com/en_GB/blog
ze willen er echt iets van maken....
dit word echt een must buy

By now, most people know we’ve been trumpeting “authenticity” as one of the core tenets of Medal of Honor. But how far is too far? Can a game feature or mechanic become too authentic and ruin the experience?

Absolutely.

We’ve spent a great deal of time working on the sniping mechanic in our game. At times during our development, we would reach a point where we took into account too many things and the experience quickly deteriorated. So we would take a step back and approach it from a different direction.

Here is an example. For one of our sniping encounters, focused on the art of sending a very personal message at an extreme range, we started by first selecting the optic. We then chose the rings, reticle and turret configuration for this particular optic. We ultimately decided upon a variable 5.5-22x50 with a Mil-Dot reticle and 1/10 Mil-Radian turrets.

The fine details of angular Mils can be confusing, but basically Mil-Dots serve two purposes, range estimation and trajectory correction. The horizontal and vertical marks (or dots) on the reticle are used for range estimation and the vertical marks are used for bullet drop compensation. A well trained shooter will also use the horizontal marks to compensate for bullet drift due to wind.

One Mil angle is approximately 3.6 inches at 100 yards. A 6 foot tall man is 72 inches. At 100 yards he would appear to be 20 Mils tall. At 1000 yards, he would be 2 Mils tall.

To determine the distance to a target of known size: (Distance in yards) = 1000 / 36 x (Object size in inches) / Mils

To determine the size of a target at a known distance: (Object size in inches) = 36 / 1000 x (Distance in yards) x Mils

Knowing these relationships, in conjunction with the external ballistics of a loaded projectile, a trained shooter can dial in his glass pretty quickly and make an effective shot.

But guess what, for most people, this isn’t very fun.
*knip* more @ de blog van moh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik meld me hier maar even. Aangezien mijn topic dat ik had gemaakt vandaag op slot is gegaan. Ik had deze totaal gemist..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hmm...
As you know, while parts of DICE are working on Battlefield: Bad Company 2 we have another team working on the Medal of Honor multiplayer. Bad Company 2 players are going to get early access to the M24 in Medal of Honor when it releases this holiday season.

The M24 access will be automatically awarded when Medal of Honor releases to all players who have bought Battlefield: Bad Company 2 new and claimed their VIP code (in the Xbox 360 and PlayStation 3 box only) or played Battlefield: Bad Company 2 online (PC). The same EA account must be used in Battlefield: Bad Company 2 and Medal of Honor to make use of the M24.
Dus je krijgt de M24 Sniper Rifle in MoH cadeau als je BF2 hebt gekocht... een goede reden om nu Battlefield: Bad Company 2 voor PC/360/PS3 aan te schaffen volgens mij :)

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 29-04-2010 00:09 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

MOHAA was erg gaaf! :)
Deze komt hier ook zeker als ik de trailer zo zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-04 17:42
Als deze MoH maar niet een grote hype word en vervolgens faalt... Dat zou eeuwig zonde zijn... Een verbeterde Mw2 met BFBC2 aspecten... Hmmm... Jummie! Zo ziet het er wel uit op 't moment tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mindcrash schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:33:
Hmm...

[...]

Dus je krijgt de M24 Sniper Rifle in MoH cadeau als je BF2 hebt gekocht... een goede reden om nu Battlefield: Bad Company 2 voor PC/360/PS3 aan te schaffen volgens mij :)
Altijd leuk die wapens :)
Ik verheug me al op deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Stewie! schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:43:
[...]

Altijd leuk die wapens :)
Ik verheug me al op deze game.
Deze game en anders CoD7: BO Wat er ook veelbelovend uitziet vind ik!

Het gaat van de online afhangen voor mij. Beiden hebben Dedi Servers dus dat zit alvast goed :D
Nu gaat de setting en rest van de multiplayer het bepalen voor mij.
Tot die tijd lekker BFBC2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Hier gaan de komende tijd volgens mij wat trailers verschijnen:
http://www.medalofhonor.com/tier1central

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 07:35

Dreanor

Joene

Medal of Honor: Allied Assault SPEARHEAD multiplayer heb ik helemaal kapot gespeeld, zelf eerste geworden in een 5v5 benelux clanbase ladder. Geweldig spel was dat, er is nog nooit een shooter die het gevoel dat ik had (heb) met MOHAAS terug brengt.

Hopelijk kan deze nieuwe MOHAA dat, maar het is enkel hoop want ik weet toch wel dat dit spel aim down site, crosshair die groter wordt als je rent, etc zal hebben.

MOHAAS had iets in zijn simpelheid wat gewoon ijzersterk was. Je kiest een kant en wapen en knallen maar. :D Alleen die nadenoobs, shitgunnoobs en bazooka idiots waren vervelend, maar niks dat een rifle (en dan niet de M1 Garand) kon fixen. :D

Ah de nostalgie ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:31
Kijk echt uit naar deze game, vergelijken met MOH:AA zal ik nog niet doen totdat ik `m heb gespeeld.

Ook cool dat DICE je beloond met een M24 als je BC2 hebt gespeeld, zelfde als met die veteran status. Behoorlijk loyaal zijn ze, gelukkig maar ook.

Komt waarschijnlijk ook een beta, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb BC2 bij een vriend gespeeld, krijg ik nu een M24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Nee, ik denk dat je MoH met een EA account moet gaan spelen, als je op datzelfde EA account BFBC2 hebt, dan krijg je een m24.
Je vriend krijgt die M24 dus wel als hij MoH aanschaft, jij zult zelf BFBC2 moeten kopen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Toch wel. :P

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 07-05-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rynji schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:45:
Nee, ik denk dat je MoH met een EA account moet gaan spelen, als je op datzelfde EA account BFBC2 hebt, dan krijg je een m24.
Je vriend krijgt die M24 dus wel als hij MoH aanschaft, jij zult zelf BFBC2 moeten kopen.
Klopt beide :)
De game ziet er leuk uit, verheug me al op wat speelbaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik neem aan dat deze nieuwe trailer al langs is gekomen?

http://www.youtube.com/watch?v=HigXVoGpU24&hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Ik had hem 3 dagen terug gezien.. met een headset op, ik d8 in het begin dat onze telefoon af ging :P (bijna hetzelfde geluid). Ik had 3x het filmpje op pauze gezet.. voordat ik doorhad dat het geluid van het filmpje zelf was xD.

Zet de link tussen
code:
1
[video][/video]

Oftewel:

offtopic:
Mag ik iedereen adviseren om hd=1 uit te zetten.. gewoon algemeen.

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik wist wel dat zoiets kon, alleen nooit de moeite genomen om op te zoeken hoe het precies moet. Thanks anyway. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Leuk dat ik nu al beloond word eigenlijk voor het spelen van BFBC2 in Medal of Honor :+ Zijn van die kleine geintjes die toch alvast een goed gevoel van te voren geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op de website wordt ook al aangegeven dat als je pre-ordered dat je dan mee mag doen aan de beta.

Volgens mij hebben ze dat ook gedaan met BC2.

Ik ga waarschijnlijk niet meedoen aan de beta, maar kans bestaat wel dat ik het spel in oktober ga kopen. Afhankelijk wat het spel te bieden heeft, grafisch zit het wel goed, maar de gameplay moet ook goed zijn.

Ben al een tijdje bezig om moh:aa weer uit te spelen. Moet zeggen dat het best lastig is op normal. :P
En het viel me op dat de personage eigenlijk ook een soort tier 1 operator was, maar dan in de 2de wereld oorlog.
Heb ik nooit geweten. Kwam er pas achter toen ik de Hi-Standard Silencer pistool na ging kijken.

Dus in deze nieuwe Medal Of Honor speel je waarschijnlijk ook steeds in kleine groepen of zelfs alleen.
Alleen nu dan in het Midden Oosten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 02:14

aex351

I am the one

Las net dat de SP op de Unreal engine gemaakt wordt en de MP op de Frostbite engine. Dat laatste beloofd niet veel goeds wanneer je kijkt naar BFBC2.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
Als ik kijk naar BFBC2 dan zie ik alleen maar goeds. Voor mij één van de meest gespeelde games van de laatste paar jaar.
Dus wat bedoel jij dan met "niet veel goeds"?

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

aex351 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:01:
Las net dat de SP op de Unreal engine gemaakt wordt en de MP op de Frostbite engine. Dat laatste beloofd niet veel goeds wanneer je kijkt naar BFBC2.
Omdat? Ik zie bij BF:BC2 alleen maar veel goeds? (Ik kijk nu puur naar de dingen van de engine, NIET de gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Misschien vind ie de FB2 engine te zwaar... En dat is ie ook, met alles op hoog en Dx11 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D4NG3R NL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 06:35:
[...]

Omdat? Ik zie bij BF:BC2 alleen maar veel goeds? (Ik kijk nu puur naar de dingen van de engine, NIET de gameplay)
Zolang de gameplay niet op BF lijkt, vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

Deze blijf ik volgen.. beta weet ik niet of ik daar aan begin, na de sleur met BC2 denk ik dat ik maar een maandje tot na de release wacht zodat ze hun zaken een beetje op orde kunnen krijgen. (en ik weet nu al dat ik me daar niet aan ga houden 8)7 )

Opzet van de game klinkt erg goed, ondanks dat het nu ook al onder de vlag van EA wordt uitgebracht ben ik wel van plan om hem aan te schaffen.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Shikaka schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:31:
Als ik kijk naar BFBC2 dan zie ik alleen maar goeds. Voor mij één van de meest gespeelde games van de laatste paar jaar.
Dus wat bedoel jij dan met "niet veel goeds"?
BFBC2 voor op de PC is een slechte console port dat ook nog eens vol bugs zit. Diverse patches hebben voor nog meer bugs gezorgd en de aankomende patch is nu al 2x uitgesteld vanwege nog meer problemen. Het spel loopt alleen lekker op een i7 CPU en dat komt weer doordat het een port is. Denk aan GTA. De i7 is krachtig genoeg om de slechte prestatie van het spel op te vangen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een populaire spel is.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 18-05-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:23:
[...]

BFBC2 voor op de PC is een slechte console port dat ook nog eens vol bugs zit. Diverse patches hebben voor nog meer bugs gezorgd en de aankomende patch is nu al 2x uitgesteld vanwege nog meer problemen. Het spel loopt alleen lekker op een i7 CPU en dat komt weer doordat het een port is. Denk aan GTA. De i7 is krachtig genoeg om de slechte prestatie van het spel op te vangen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een populaire spel is.
Hahaha, sorry normaal ben ik niet zo bot maar nu even wel:
Je lult man, echt keihard ook nog eens!

Een poort? Misschien... Slechte prestaties? Niet optimaal nee, maar overdrijven is ook een vak. Loopt toch echt een stuk beter dan Crysis bijvoorbeeld wat er naar mijn mening niet echt veel beter uitziet als je alles opengooit in beiden spellen (zonder mods etc). Het loopt dus beter dan een spel van 3 jaar oud.

Ik gebruik 'maar' een i5'je en ik speel full HD 2x AA 16x AF alles High op HBAO na want ik zie daar de meerwaarde niet van in en ik draai toch echt met average fps van 70...

Verder is het gewoon ook een zware engine, Frostbite. Want er zit in Dx11 mode ook aardig wat detail in hoor jongens... En de destruction, ook al is het gescript, vreet ook aardig wat resources...

'''Maar de consoles draaien het ook!!!111oneonen!!'''
-Ja, maar op een Sub HD-Ready resolutie op niet mer dan 24 FPS maximaal, veel minder detail en spelers en ook nog eens Dx9 als je mazzel hebt ;)

Oftewel: valt nog reuze mee.
En de meeste bugs op 't moment zitten in de serverbrowser 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 19-05-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Brutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:
[...]

Een poort? Misschien... Slechte prestaties? Niet optimaal nee, maar overdrijven is ook een vak. Loopt toch echt een stuk beter dan Crysis bijvoorbeeld wat er naar mijn mening niet echt veel beter uitziet als je alles opengooit in beiden spellen (zonder mods etc). Het loopt dus beter dan een spel van 3 jaar oud.
Zou toch ook van de zotten zijn als het niet zo was 8)7 Crysis is zo ontzettend slecht geprogrammeerd elk spel loopt beter. Toch vind ik de graphics van crysis mooier als van BC2 en die heeft zelfs nog dx11 ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Xenomorphh schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:58:
[...]

Zou toch ook van de zotten zijn als het niet zo was 8)7 Crysis is zo ontzettend slecht geprogrammeerd elk spel loopt beter. Toch vind ik de graphics van crysis mooier als van BC2 en die heeft zelfs nog dx11 ;)
Ok, meningen verschillen over wat mooier is en wat niet ;)

Maar de karaktermodellen en aardig wat textures vind ik van BFBC2 toch wat moderner overkomen.
Over het algeheel gezien gaan ze redelijk gelijk voor me op. In verhouding echter, wint Crysis het vierkant. Een spel uit wat was het, 2007? Met zulke graphics: wow.

Maar idd, systeemeisen zijn nu nog steeds over the top.

PS: Voor MoH moeten we gewoon hopen op een wat beter geoptimaliseerde Frostbite engine... dan komt alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Hahaha, sorry normaal ben ik niet zo bot maar nu even wel:
Je lult man, echt keihard ook nog eens!

Ik gebruik 'maar' een i5'je en ik speel full HD 2x AA 16x AF alles High op HBAO na want ik zie daar de meerwaarde niet van in en ik draai toch echt met average fps van 70...

Verder is het gewoon ook een zware engine, Frostbite. Want er zit in Dx11 mode ook aardig wat detail in hoor jongens... En de destruction, ook al is het gescript, vreet ook aardig wat resources...

'''Maar de consoles draaien het ook!!!111oneonen!!'''
-Ja, maar op een Sub HD-Ready resolutie op niet mer dan 24 FPS maximaal, veel minder detail en spelers en ook nog eens Dx9 als je mazzel hebt ;)

Kan er maar één antwoord op geven:
Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachments/game-blog-news-announcements/943208205d1274214964-stewies-blog-i3d-net-continues-grow-18.gif

BC2 draait hier prima op een dualcore 3ghz kantoor pctje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Stewie! schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:12:
[...]

Kan er maar één antwoord op geven:
[afbeelding]

BC2 draait hier prima op een dualcore 3ghz kantoor pctje :)
Lmao, echt ff goed gelachen hier op m'n werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

[...]

'''Maar de consoles draaien het ook!!!
Weet je uberhaubt wel waar je het over hebt. De meeste bugs zitten in de serverbrowser :F. Zoek eens de waslijst met bugs op. Dat kan je terugvinden op de officiele forum. Dat dit spel een port is, is niet misschien. En waarom een vergelijking trekken met Crysis. Een spel dat er grafisch gezien overigens nog steeds stukken beter er uitziet. En komop. Een i5 valt in de lijn met een i7. Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt wanneer ik het over de prestatie van engine heb. De Frostbite engine is niet zwaar en het vreet al helemaal geen resources. Het is gewoon niet geoptimaliseerd voor PC en diverse benchmarks tonen dat simpelweg gewoon aan. CPU wordt overbelast en GPU en ook geheugen gebruik is minimaal.

En dat het op de consoles draait. Ja, hoe zou dat nou komen hè. Het is er ook voor op ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:21:
[...]

Weet je uberhaubt wel waar je het over hebt. De meeste bugs zitten in de serverbrowser :F. Zoek eens de waslijst met bugs op. Dat kan je terugvinden op de officiele forum. Dat dit spel een port is, is niet misschien. En waarom een vergelijking trekken met Crysis. Een spel dat er grafisch gezien overigens nog steeds stukken beter er uitziet. En komop. Een i5 valt in de lijn met een i7. Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt wanneer ik het over de prestatie van engine heb. De Frostbite engine is niet zwaar en het vreet al helemaal geen resources. Het is gewoon niet geoptimaliseerd voor PC en diverse benchmarks tonen dat simpelweg gewoon aan. CPU wordt overbelast en GPU en ook geheugen gebruik is minimaal.

En dat het op de consoles draait. Ja, hoe zou dat nou komen hè. Het is er ook voor op ontwikkeld.
Luister man, je leest m'n posts ook niet goed. Ik hoef alleen maar de laatste zin de lezen om dat te zien.

Het feit dat ik dat zei sloeg op 't feit dat veel mensen ineens zeggen van "OMG HET DRAAIT AMPER OP PC MAAR WEL OP XBOX360!!!!!!!!" Maar als jij 't op Dx9 met alles op medium in 1024x786 draait, draait 't ook wel op een ZEER matige pc... En ja met meer draaien de consoles niet.

''En zoek eens een waslijst met bugs op?'' Oke doe jij dat eens met andere shooters? Zeker shooters die eigenlijk pas net uit zijn? Stond battlefield bekend om zijn bugvrij zijn? Hell-no... Dat duurde wel een aantal maanden, zo niet nog langer.

En wederom: als je m'n post had gelezen, had ik ook gezegd dat we moeten hopen op een geoptimaliseerde frostbite engine voor MoH, wat dus aangeeft dat ik wel weet dat Frostbite slecht geoptimaliseerd is...

Misschien ook jij even beter lezen?
Ik weet nu al dat wij uren door kunnen gaan zo maar dat is nutteloos :+

Feiten op een reitje:
-Frostbite op dit moment is zwaar voor je pc.
-Er zitten aardig wat bugs in.
-Origineel voor consoles ontwikkeld, zie punt 1 en 2

+Graphics zijn wel tof.
+Draait leuk als je alles maar gewoon een stukkie lager zet.
+Betere destruction in MP dan concurrentie tot nu toe.
+Heeft potentieel indien geoptimaliseerd

PS: Een i5 hoeft echt totaal niet in lijn te liggen met een i7... Dat doet zelfs de Quadcore i5-750 niet echt aangezien die het belangrijkste van een i7 mist: hyperthreading. En alle andere i5's zijn Dualcores maar dan wel met hyperthreading.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 22-05-2010 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

hm, Frostbite zwaar?

BFBC 2 op een E8400 icm HD4850 (beide al verouderde hardware, toch wel 't minimum voor als je over een 'game' PC wilt ouwehoeren) loopt super op 1680x1050. PC'tje van twee jaar oud heeft noooo-problemo's, dus geen idee waar jullie 't over hebben....

EDIT: anyways, OT, lijkt me best een vet spel, zolang 't maar niet zo'n arcade-style-kiddo game wordt als MW2

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 277804 op 23-05-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Denk dat de Frostbite engine toch wel zwaar is.
Heb hier een E6750 en een GTX275 op een 19 Inch scherm (1280x1024) en de game draait zo rond de 35 frames, met alles op medium en 2x AA.

Dusja, ik vind hem zwaar, maar het ziet er wel geweldig uit.

Ik merk trouwens wel dat ik echt super slecht nog ben. Ik word zo hard afgemaakt en ik heb nog niet echt mijn draai gevonden in het spel.

Edit: verkeerde topic zie ik nu :P

[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 23-05-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Brutal1ty schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:06:
[...]

Luister man, je leest m'n posts ook niet goed. Ik hoef alleen maar de laatste zin de lezen om dat te zien.
Jij leest wat je wil lezen. En ook de manier waarop je reageert. Je komt over als een 14 jarige jongetje die het allemaal beter denkt te weten. Het is de bedoeling dat je reageert op het onderwerp en niet op mij.

Probeer volgende keer iets meer begrijpend te lezen. Zo moeilijk is dat niet. Mijn laatste zin ruk je ook volledig uit de context om vervolgens eigen conclusies te trekken. Dat is niet de bedoeling. Lees wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:49
Brutal1ty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:10:
[...]

Ok, meningen verschillen over wat mooier is en wat niet ;)

Maar de karaktermodellen en aardig wat textures vind ik van BFBC2 toch wat moderner overkomen.
Over het algeheel gezien gaan ze redelijk gelijk voor me op. In verhouding echter, wint Crysis het vierkant. Een spel uit wat was het, 2007? Met zulke graphics: wow.

Maar idd, systeemeisen zijn nu nog steeds over the top.

PS: Voor MoH moeten we gewoon hopen op een wat beter geoptimaliseerde Frostbite engine... dan komt alles goed!
Op een gegeven moment nemen de ''console fanboys/kids/kop in het zand'' het over van diegene die al wat langer op deze aardkloot rond lopen en hebben mogen genieten van een console met internet vrije periode. ;)

Maar ik wil dit nog wel even kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://matthewgill.info/Blue%20Dragons/Movies/Crysis.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i151.photobucket.com/albums/s131/muscrat_01/Crysis3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://resources.vr-zone.com/Firefox/Radeon%20HD3000/Crysis_8800gt_new.png

Medal of Honor voor de pc .. wordt niet meer dan een slechte poort. klinkt misschien cliché ,maar tis nou eenmaal de tijd waarin we leven [fastbucks] en wat betekend dat voor de pc gebruikers !? hogere specs voor een mindere spel ervaring.

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 23-05-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

En net zoals bij BC2 zal het me aan mijn reet roesten of het een port wordt, als het maar lekker wegspeelt. BC2 heeft genoeg tekortkomingen maar biedt voor mij een erg leuke speel-ervaring.

Zullen we onze glazen bollen wegstoppen en bij de feiten blijven? :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
aex351 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Jij leest wat je wil lezen. En ook de manier waarop je reageert. Je komt over als een 14 jarige jongetje die het allemaal beter denkt te weten. Het is de bedoeling dat je reageert op het onderwerp en niet op mij.

Probeer volgende keer iets meer begrijpend te lezen. Zo moeilijk is dat niet. Mijn laatste zin ruk je ook volledig uit de context om vervolgens eigen conclusies te trekken. Dat is niet de bedoeling. Lees wat er staat.
Sorry man, op je 15e krijg je pas begrijpend lezen :+ Jij gaat toch ook in op mij? Als 'oudere en wijzere' zou je je niet to mijn niveau moeten verlagen dan heh ;)

Heerlijk, nutteloze internet 'discussies' vooral als ze ineens 'persoonlijk' worden >:)

Luister joh, jij vind het een belachelijke poort -> ik niet. Niks persoonlijks en ik zou je ook niet beledigen; ik ben het gewoon niet (helemaal) met je eens. Maar als jij dat wilt, mag dat wel natuurlijk ;) Even goede vrienden :)

Ontopic:
Ik hoop eigenlijk dat MoH wel de moeite waard word. Het zou anders gewoonweg zonde zijn. Ze hadden vroeger een hele goede naam bij mij en m'n vrienden, maar sinds AA ging het rap bergafwaards. CoD nam de troon enigsinds over en nu die serie een redelijk stuk minder is geworden was dit een mooie kans geweest voor moh om de troon weer op te eisen.

/offtopic
En aan de meneer die de crysis screenshots poste:
Is dat niet met een (realism) mod aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 25-05-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben wel benieuwd naar deze MoH. Om eerlijk te zijn heb ik de andere MoH spellen nooit gespeeld maar dit ziet er wel erg goed uit.

Momenteel speel ik veel BFBC2 maar dat is vooral MP. Zou wel leuk zijn als de SP van dit spel wat meer centraal staat dan in BFBC2 :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:20:
Ik ben wel benieuwd naar deze MoH. Om eerlijk te zijn heb ik de andere MoH spellen nooit gespeeld maar dit ziet er wel erg goed uit.

Momenteel speel ik veel BFBC2 maar dat is vooral MP. Zou wel leuk zijn als de SP van dit spel wat meer centraal staat dan in BFBC2 :)
De MoH serie is anders best leuk om te spelen. Zoek anders een keer Pacific Assault en Airborne op, dat zijn de laatste twee voor de PC. Heb zelf alleen nog maar de singleplayer gedaan en dan is al leuk genoeg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zo ik verheug me al om hem te spelen! O-) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Is er uberhaupt nog wat nieuws onder de zon? Het is zo maar stilletjes..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Stile voor de ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Larrs schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:32:
[...]

De MoH serie is anders best leuk om te spelen. Zoek anders een keer Pacific Assault en Airborne op, dat zijn de laatste twee voor de PC. Heb zelf alleen nog maar de singleplayer gedaan en dan is al leuk genoeg vind ik.
Die zijn er ook voor de Xbox360 toch? Tenminste, ik geloof dat Airborne dat wel was. Zal het eens proberen dan als ik ze ergens kan vinden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vrijdag schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:20:
[...]

Die zijn er ook voor de Xbox360 toch? Tenminste, ik geloof dat Airborne dat wel was. Zal het eens proberen dan als ik ze ergens kan vinden :)
Inderdaad, even lekker opzoeken en zodirect MoH op de xbox360 :9
Spannende tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Er zijn ook beelden gevonden van het multiplayer gedeelte, helaas wel 3 seconden van een video.
http://bashandslash.com/i...sk=view&id=995&Itemid=121

Het lijkt opzich wel een beetje op MW2. Ben dan ook zeer benieuwd naar betere beelden. Hopelijk hebben ze MoH volledig aangepakt en een goede concurrent laten worden van de CoD series.

Call of Duty heeft naar mijn idee gewoon een goede concurrent nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 12:26
Beta op 21 juni voor PC, PS3 en Xbox360!!

gameplay at http://www.medalofhonor.com/

[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 15-06-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
En ze hebben ook een nieuwe trailer uitgebracht op hun site.

Ze laten nu veel meer van het spel zien. Moet zeggen, het ziet er super uit. Mooie combinatie van Call of Duty en Battlefield.

[ Voor 13% gewijzigd door Mystic_Jack op 15-06-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Hmm, wat ik zie in de gameplay video van de website is dat het een kruising lijkt tussen BF:BC2 en MW2... Ik denk dat ik nog even afwacht of het wat voor mij is, aangezien ik MW2 niet (meer) leuk vind en BF:BC2 weer wel. Hoop dus dat de multiplayer meer om objectives draait dan puur om kills, ik zag wel dat het spotten en wat andere dingen precies hetzelfde zijn als in BF:BC2 :P Maar mijn interesse is gewekt iig :)

Hoop wel dat die score na elke kill met die gekleurde waas eronder nog verplaatst wordt, lijkt me nogal storend zo midden in je beeld :P

Had graag aan de beta willen deelnemen om te kijken of 't iets voor mij is, maar ik ben nog niet voldoende overtuigd om de game al te gaan pre-orderen ;)

Edit: Larrs was me voor ;)

Edit 2: Lees net dat de beta toegankelijk wordt voor BF:BC2 VIP's (initiatief van EA onder de noemer Gun Club)! Dat is mooi, kan ik hem toch even checken zonder te pre-orderen.

[ Voor 70% gewijzigd door Wizz15 op 15-06-2010 00:45 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Larrs schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Airborne was gaaf! Spel helemaal kapot gespeeld en damn, wat was het moeilijk om uit te spelen (laatste level in toren, en ik was 11 ofzo :P )

Zou het zo graag weer spelen, maar Seven weigert mij het programma op te laten starten :/ Baal ik echt van...

Van deze nieuwe MoH snap ik (nog steeds) niet dat het geen ondertitel heeft... Zoals Airborne of AA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

ben ook wel benieuwd naar dit spel, MOHAA behoort tot mijn all time favorites, daar zouden ze een moderne remake van moeten maken, maar dan ook met dezelfde besturing, fatsoenlijk leanen ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20:39

beany

Meeheheheheh

Larrs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:25:
En ze hebben ook een nieuwe trailer uitgebracht op hun site.

Ze laten nu veel meer van het spel zien. Moet zeggen, het ziet er super uit. Mooie combinatie van Call of Duty en Battlefield.

[video]
Ben ik nou kippig of heeft het een erg hoog CoD:MW2 gehalte? De wapens, de city map, hitmarkers, etc... Niet dat ik dat erg vind, ik speel MW2 vrij veel maar ik ik had bijna het idee dat het MW3 is of zo :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:39
Nou als ik naar die multiplayer trailer kijk, zie ik BBC. De manier van lopen, richten en schieten is exact BBC.
Zie totaal geen overeenkomst met COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Opzich is MoH en CoD altijd al concurrenten van elkaar geweest, dus dat het een beetje op elkaar lijkt vind ik niet erg.
Zolang de devs van MoH wel goed gekeken hebben naar de minpunten van MW2, zodat ze alles beter onder controle hebben en houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 20:39

beany

Meeheheheheh

Larrs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:05:
Opzich is MoH en CoD altijd al concurrenten van elkaar geweest, dus dat het een beetje op elkaar lijkt vind ik niet erg.
Zolang de devs van MoH wel goed gekeken hebben naar de minpunten van MW2, zodat ze alles beter onder controle hebben en houden.
Oh, maar het was ook niet negatief bedoeld!! Sterker nog, ik vind CoD heerlijk spelen. Controls, reactie, graphics... het is gewoon mijn spel. Dus als de nieuwe MoH daarin mee gaat ben ik helemaal happy!

Laat allemaal maar komen: MoH, CoD:BO, nieuwe game van Respawn Entertainment?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:27:
Edit 2: Lees net dat de beta toegankelijk wordt voor BF:BC2 VIP's (initiatief van EA onder de noemer Gun Club)! Dat is mooi, kan ik hem toch even checken zonder te pre-orderen.
Volgens mij moet je nog steeds preorderen om te kunnen deelnemen, maar mag je met BC2 al op 17 juni beginnen :)

Hopelijk geeft amazon.co.uk ook keys aan niet-britten.

hm, zag in die trailer een predator missile (en air/artillery strikes).....pleasepleaseplease geen killstreak rewards! :-(

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 15-06-2010 11:35 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Gundogan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Volgens mij moet je nog steeds preorderen om te kunnen deelnemen, maar mag je met BC2 al op 17 juni beginnen :)

Hopelijk geeft amazon.co.uk ook keys aan niet-britten.

hm, zag in die trailer een predator missile (en air/artillery strikes).....pleasepleaseplease geen killstreak rewards! :-(
het gaat hier om de "CLOSED" beta. Met andere woorden voor externe bedrijven / community's die zich oa bij BFBC2 zich hierook mee hebben beziggehouden. De open beta (als die er dan al komt) zal voor september zijn. Ik kan me niet inbeelden dat ze zomaar een open beta gaan houden 3 maanden pre release :)
hopelijk ben ik er weer bij zoals bij BFBC2 voor pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:40:
[...]

het gaat hier om de "CLOSED" beta. Met andere woorden voor externe bedrijven / community's die zich oa bij BFBC2 zich hierook mee hebben beziggehouden. De open beta (als die er dan al komt) zal voor september zijn. Ik kan me niet inbeelden dat ze zomaar een open beta gaan houden 3 maanden pre release :)
hopelijk ben ik er weer bij zoals bij BFBC2 voor pc :)
Ik volg je even niet :p

op de gunclub.ea staat dit:
The first one on the field makes the rules. You'll be knee-deep in shells while your friends are still drooling over the game trailer. Early access starts June 17.
REQUIREMENTS:
Battlefield: Bad Company 2 VIP status
Redeem your beta key after pre-ordering Medal of Honor
Dus als je preordered bij aangesloten verkopers EN BC2 hebt, mag je dus over 2 dagen al spelen toch?

Ow en:
Get the drop on enemies from a distance with your unlocked M24 sniper rifle: the professional sniper’s weapon of choice. Access to the M24 will be awarded automatically when you play Medal of Honor with your EA account.
REQUIREMENTS:
Battlefield: Bad Company 2 VIP status

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Ik volg je even niet :p

op de gunclub.ea staat dit:

[...]

Dus als je preordered bij aangesloten verkopers EN BC2 hebt, mag je dus over 2 dagen al spelen toch?

Ow en:

[...]
dat geld alleen voor PS3 users blijkbaar. Voor pc users zal dit weer anders zijn. Kan ook niet anders in principe. tenzij je met je EA account het kan bewijzen.
Tot zover ik weet is de contract signing voor MOH voor pc betas aan externe partijen nog niet gebeurd. Indien dit voor 21 juni niet gebeurd pre order ik hem gewoon voor PS3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 12:26
Wth! je moet én BFBC2 hebben én MOH preorderen om te mogen deelnemen.
Nice tactic: eerst moet je zelf nog geld betalen, om dan vervolgens mee te helpen de bugs uit de game te halen. xD
Afbeeldingslocatie: http://i363.photobucket.com/albums/oo72/Asgaro/gunclub.jpg

Te hopen dat er ook key giveaways gedaan worden, ik veronderstel van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kan je de pre-order ook cancellen naderhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Asgaro schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:28:
Wth! je moet én BFBC2 hebben én MOH preorderen om te mogen deelnemen.
Nice tactic: eerst moet je zelf nog geld betalen, om dan vervolgens mee te helpen de bugs uit de game te halen. xD
[afbeelding]

Te hopen dat er ook key giveaways gedaan worden, ik veronderstel van wel.
Je leest het fout.. Als je de VIP status in MoH wilt, moet je ook BFBC2 hebben. voor de beta is alleen een Pre-Order al voldoende :)

Klopt dus wel :X geen goede actie IMO(H)

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:
Kan je de pre-order ook cancellen naderhand?
Denk het niet. Het is EA. Niet Bol ofzo :D
ik pre order hem mss voor ps3 mss. Wacht nog ff af voor PC closed testing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:31
Vriend van me heeft dat wel eens gedaan met BFBC2, deed pre order bij Steam en daarna kreeg hij de beta key. Hierna de pre order geannuleerd maar dus wel een key voor de beta : )

Trouwens: preview over de MoH multiplayer!

http://gamelux.nl/news/77...Honor-multiplayer-preview

Ben echt heel erg benieuwd naar hoe dat moet gaan worden. Komen dus wel killstreak rewards etc in, maar deze moet je wel effectief gebruiken en zijn niet zo makkelijk te halen als in MW2 o.i.d. Ze zijn nu echt in belang van het team, en niet meer om de pub hero uit te hangen met dikke k/d ratio.

[ Voor 38% gewijzigd door steffeh op 15-06-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:
[...]

Denk het niet. Het is EA. Niet Bol ofzo :D
ik pre order hem mss voor ps3 mss. Wacht nog ff af voor PC closed testing
Hmm, ik twijfel dan een beetje. Wil MoH best pre-orderen maar dan bij een fysieke winkel zodat ik gewoon langs kan gaan als het me uitkomt. Ook qua prijs natuurlijk en sommige winkels hebben ook promoacties. (denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Hier is overigens nog wat meer gameplay te zien van de multiplayer. Heb de video nog niet helemaal bekeken, maar het eerste stuk is in ieder geval gameplay van de Team Deathmatch mode.

Edit: vanaf 5:30 is de objective game-mode te zien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wizz15 op 15-06-2010 13:09 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat een aanfluiting die MoH multiplayer beelden. Goedkope MW2 ripoff. Ziet er niet uit. Animaties echt dramatisch, slechte sounds, wapens zien er veel te arcade uit....Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee hiermee gaan ze het echt niet winnen van MW2 (of Black Ops).
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste